B1 blogcsalád



Orbán 5 legnagyobb hazugsága az évértékelőjében

2017. február 10. - nickgrabowszki

Az aktuális és fontos dolgokról, mint az olimpia, korrupció, olimpiai népszavazás, nem beszélt. Az oktatásról és az egészségügyről is csak érintőlegesen. De amit mondott, abban sem volt nagyon sok valóságtartalom.ovi_4.jpg

1. A miniszterelnök az mondta például, hogy népszavazással megtiltottuk, hogy valakit idegeneket telepítsenek Magyarországra.

Ezzel szemben a valóság az, hogy

  • senki nem akart idegeneket telepíteni Magyarországra,
  • de ha akart volna, se lehetett volna megtiltani népszavazással,
  • a népszavazás amúgy érvénytelen lett, tehát nem is tudott volna megtiltani semmit,
  • és még egy vacak, semmire se kötelező, politikai publicisztika-szerű jogszabály szöveget sem sikerült elfogadtatniuk utána.

2. Orbán azt is mondta, hogy a határkerítés építésével megvédte Magyarországot - és mellesleg Európát is - a migrációtól.

Ezzel szemben a valóság az, hogy

  • a migrációt Angela Merkel, illetve a uniós-török megállapodás állította meg,
  • az Orbán-kormány nemhogy megállította volna a migrációt, hanem maga szállította a migránsokat Európába. (Erről például itt írtunk bővebben.)

3. Azt is mondta, hogy igazi menekülteket Magyarország befogadja, például németeket, hollandokat, franciákat, olaszokat.

Tekintsünk most el attól, hogy a németek, hollandok nem jönnek Magyarországra, ellenben a magyarok mennek élni s dolgozni Nyugat-Európába, szóval az előbbieket nem is kell befogadni, nem kérnek menekültstátust, tehát nem is kell befogadnia őket. Orbán állításából az is következik, hogy 

szerinte Nyugat-Európában háború van, Szíriában meg nincs.

Ehhez csak annyit, hogy ez a kép nem egy nyugat-európai no-go zónában készült, hanem a szíriai Aleoppóban, amelyet a kormányerők ostromolnak orosz segítséggel:aleppo.jpg

4. Orbán szerint hét év alatt elérték, hogy 700 ezer új munkahely jöjjön létre.

Ez csak azért nem direkt hazugság, mert nem mondta, hogy Magyarországon jött létre ennyi munkahely. A teljes foglalkoztatás elérése úgy könnyű, hogy 

hétéves kormányzás alatt kb. félmillió magyar ment külföldre dolgozni és élni.

5. Orbán egész külpolitikai vízióját arra építette fel, hogy a nép, a választók fellázadtak a globalisták, az unionisták, a bürokraták és úgy általában az elit ellen, és mivel népek többen vanni, szavazatokkal le is fogják győzni az elitet.

Ezzel szemben a valóság az, hogy

  • az Egyesült Államokban Clintonra többen szavaztak, mint Trumpra,
  • Ausztriában a zöldek baloldali, liberális, centrista szavazók az államfő-választáson többen voltak, mint a szélsőjobboldaliak,
  • Németországban nem a szélsőjobboldal, hanem a szocdemek vették át a vezetést Merkel CDU-jától,
  • Franciaországban bár Le Pen a legnépszerűbb, az államfő-választás második fordulójában ki fog kapni az ellenféltől, bárki is lesz az.

Szóval nem a nép lázadt fel, csak a szélsőjobboldali választók vannak sokan, de a nem szélsőjobboldaliak még többen vannak. És ha a választási rendszer lehetőséget ad rá, össze is fognak a szélsőjobb (Orbán szerint "a választók", "a nép") ellen. 

Csak Magyarország van olyan szerencsétlen helyzetben, hogy a választók legnagyobb kisebbsége, és további pechünkre szélsőjobboldali kisebbsége határozhatja meg, ki kerüljön kormányra.

A miniszterelnök talán azért merte ezeket elmondani, mert abban bízott, és hogy választói zöme

  • teljesen tájékozatlan, bedől annak, amit tőle vagy propagandistáitól hall,
  • valamint a memóriája se a legjobb, és nem emlékszik már, mi volt itt tavaly, meg tavalyelőtt.

Mert amit viszont láthatnak és emlékezhetnek is rá, arról Orbán egy szót sem ejtett, pedig kampány van: nem mondta el,

hogyan fogják túlélni, ha sikeres lesz a közvetve, közvetlenül a politikája lényege, a nemzeti középosztály feltőkésítése (egyszerűbben: korrupció, rövidebben: lopás) ellen indított népszavazási kezdeményezés az olimpiai pályázat ellen.

Az olimpia=korrupció, helyette egészségügyre és oktatásra kellene költeni az 1000 milliárdokat - erről szól ma a Magyarországi közélet, és erről nem beszélt Orbán.

És még valamiről nem ejtett szót: amikor a diplomácia sikereket ecsetelte, és arról beszélt, hogy Putyin után Budapestre jön majd a kínai miniszterelnök és Netanjahu is, egy szót ejtett arról, mikor fog találkozni Trumppal, akihez pedig olyan nagy reményeket fűzött.

De aki elfelejtette meghívni a beiktatására, bár boldog-boldogtalan mehetett.

Egy látszik, nincs már szó Orbán-Trump találkozóról, az amerikai elvtársak nem kérik ki a bölcs magyar vezető tanácsait. Még nem nagyon látszik, hogy lesz ebből egy gyönyörű barátság kezdete.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4412245638

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Na kik menekülnek hozzánk Nyugatról? 2017.02.10. 21:09:38

A drága miniszterelnökünk ma megint ámokfutott egyet retorikailag a dunai őrhajókkal is védett, kordonokkal, rendőrökkel és belátást akadályozó emeletes buszokkal hermetikusan elzárt Várbazárban (így legalább érthető, hogy miért volt olyan fontos, hogy...

Trackback: Na kik menekülnek hozzánk Nyugatról? 2017.02.10. 21:04:31

A drága miniszterelnökünk ma megint ámokfutott egyet retorikailag a dunai őrhajókkal is védett, kordonokkal, rendőrökkel és belátást akadályozó emeletes buszokkal hermetikusan elzárt Várbazárban (így legalább érthető, hogy miért volt olyan fontos, hogy...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

midnight coder 2017.02.11. 11:49:54

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Azon a tényen, hogy a migránsok illetve a leszármazottaik tömegesen fogják kivégezni őket, vajmi keveset változtat hogy hogy kerültek oda.

alfacharlybravo 2017.02.11. 11:51:01

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Putyin azért nagyon ott van a szeren még az Amerikai népet is képes félrevezetni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.11. 11:52:47

@midnight coder: "kifejezetten büszkék lehetünk Orbánra és Gyurcsányra"

A két elkúróra? Te nem vagy magadnál!

"a választási kampányaink"

Mostanában nem volt nagy választási kampány, de az elmúlt két év gyúlöltekampánya láttán Hitler és Göbbels mind a tíz ujját megnyalná. :(

"Lásd Madonna felajánlása"

Elhitted? Tényelg fogalmatlan vagy. :))

"Aztán olyan sem volt még, hogy a vesztes oldal ennyire ne fogadja el, hogy most 4 évig nem ők fújják a passzátszelet."

Most miért tértél hirtelen át orbán 2002-es választási vereségére?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.11. 11:54:31

@alfacharlybravo: Aha.

Az amcsik nagyon lemaradtak, mint Gagarin űrutazásakor.

50 évente hadd legyenek az oroszok is egy kis előnyben!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.11. 12:00:09

@midnight coder: "a migránsok illetve a leszármazottaik tömegesen fogják kivégezni őket"

Milyen kedves tőled, hogy így aggódsz a németekért! Bár a magyarok nyomorúságával törődnél enyit!

A menekülteket haza lehet küldeni a háború végeztével.

Bár lehet, hogy a Németek marasztalják majd legtöbbjüket, nagyon kell a munkaerő.

Hát ha nem is tömegesen, de lesz biztos pár robbantgató a frusztrált nicstelenek között, ha hülyén viselkednek a németek. De ha lesz egy kis eszük, nem fogják őket úgy szegregálni, mint a magyarok a cigányokat.

Az EREDETI 2017.02.11. 12:15:39

@jágör68: tudom én is láttam az összes youtube-os videót a témában. Elsiklottál afelett, hogy idegenek a biztonsági őrök, tudod olyan ufó migránsok, micsoda háttérhatalom lehet ott, egy sokkal fejlettebb civilizáció!

soundcloud.com/szarnyasfejvadasz/bobafett-trumplisteszta-lipsilegzsak-demo

jágör68 2017.02.11. 12:41:15

@Az EREDETI:

Hát erre a zagyvaságra most mondjak.

Egyértelmű tényekre (videófelvételekre) elkezdesz nevetséges fasságokat hadoválni.

Innen ismerszik meg a minden bokorban orosz hackert látó CIA- spicli :D

Még ha sikerült is magyar ékezeteket előhívni az angol nyelvű billentyűzeten. Van még:

www.youtube.com/watch?v=02PhvS054mk

Stenonis 2017.02.11. 12:57:58

@dont be such a jew:
Ha már hazudozol...

A magyar kerítés megépítése után a migránsok a szerb-horvát-osztrák útvonalat használták.
Simán kikerülték a magyar határzárt kerítésestől, hatásvadászostól mindenestől.

Tavaly nem ezért nem érkezett több migráns, mert állt a magyar kerítés, hanem ezért, mert Macedónia és Szerbia elkezdet normálisan védeni a saját határát.

jágör68 2017.02.11. 13:18:18

@Stenonis:
Ha már hazudozol...

A szerbek, macedónok nem akarták, hogy a magyar határvédelem miatt náluk feltorlódjanak az illegális iszlámista hordák.

Plusz volt előtte pár V4+ Ausztria/ Szerbia/ Macedónia egyeztetés OV kezdeményezésére.

www.migszol.com/blog1/a-balkani-utvonal-okoszisztemakent-mukodik-friss-hirek-a-mozgaskorlatozasrol

Szóval, Merkel fő NSA- spiclinek semmi köze hozzá.

$pi$ 2017.02.11. 13:24:05

@Az EREDETI: "Vagy ennyire bunkó vagy, hogy magyarországon nem élnek emberek?"

Arról beszéltünk, hogy kimennek az emberek külföldre dolgozni. Erre te azt írtad, hogy nekem fogalmam sincs, mert én tájékozatlan vagyok. Erre írtam, hogy évekig voltam külföldön dolgozni, tehát elsőképből tájékozódtam róla mi az. Erre most azt elkezdesz gyalázkodni, hogy nem értelek.

Mit nem értek öreg? Te dolgoztál külföldön? Nem mi? Osztod az észt róla, azt látom.

"Arra gondoltam, hogy a szobádból a monitor elől kimozdulhatnál pl. egy kocsmába szocializálódni,"

Aha! Szóval az tudja a külföldi munkavégzést meg az országos statisztikákat meg a külföldi statisztikákat, hogy hányan mennek ki, hányan jönnek vissza, aki elmegy kocsmába?! Öreg b+, te nagy atomfizikus lehetsz ám!

"vagy te sem emlékszer olyanra, hogy sört ittál volna?"

Azám, mert aki sört iszik az tudja! Te komolyan azt hiszed, hogy a sörrel kerül bele a sok tudás a fejedbe, mi? Te tudod, hogy miért mennek ki dolgozni az emberek, mert te sört iszol. Te tudod, hogy hányan mennek ki, hogy hányan jönnek vissza, mert sört iszol, ugye?

Bekapsz egy-két felest aztán a kvantumteleportáció is bemegy a fejedbe összefonódottsággal és q bitekkel együtt.

"Mindegy felesleges is neked magyaráznom, nem is neked írom, hanem a többieknek, hogy lássák kivel állnak le. Bár ők már úgy is tudják ezt."

Olyanvalakivel, aki megpróbál utánaolvasni dolgoknak és nem a kocsmában szerzett ismeretekre veri magát. Érted te ezt?

$pi$ 2017.02.11. 13:28:49

@jágör68: "A szerbek, macedónok nem akarták, hogy a magyar határvédelem miatt náluk feltorlódjanak az illegális iszlámista hordák."

Te ezt nem érted. Szerb határvédelem -> jó határvédelem, működő határvédelem, demokratikus határvédelem. Magyar határvédelem -> rossz határvédelem, nem ér semmit, gonosz, náci határvédelem.

Ez azért van, mert szerbek -> aranyos, jó emberek, szépek, kedvesek, demokratikusak. Magyarok -> gonosz, rossz emberek, csak a rosszat akarják, bármi ami csinálnak rossz, velejéig romlott, nem működik, helytelen.

Remélem sikerült megvilágítanom a lényeget. :D

Kivlov 2017.02.11. 13:43:17

Sírnak a libsik megint, hogy újabb 4 év sz*pás vár rájuk! :D

Skankhunt42 2017.02.11. 14:22:32

@vitéz Beverneky: el vagy tévedve, ez nem vita hanem terelés amit csinálsz. én ennél értelmesebb vagyok, te alulról se súrolod az én szintemet

Stenonis 2017.02.11. 14:28:33

@jágör68:
Hol írtam olyat, hogy Merkelnek ehhez köze volt?

Annyi köze van, hogy a törökök kaptak egy rakás pénzt, hogy ne engedjék tovább a migránsokat. Azóta még nagyobb nyugi van. És a migránsok is inkább Líbia felől hajóznak és nem a balkáni útvonalat választják.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.02.11. 14:29:59

Az OLAF-nál már halomban állnak a Lopbán korszak EU forrás lopásainak a nyomozati anyagai, nemsokára indítják a Lopbán korszak lopásainak a feljelentéseit.

Lopbán ezt nagyon jól tudja, valószinü hogy még a teljes lebukás és a fidszesek nemzetközi körözése előtt előrehozott választásokat fog kiiratni, hogy megússzák a börtönt.

Visceroid 2017.02.11. 14:36:01

@ColT: "De tegyük fel, igazad van, és a menekültek dúlják Németországot. Ha a németek maguk alatt vágják a fát, akkor a kérdések : 1. nekünk is kell-e, 2. kevésbé vagyunk tőle hülyék, ha mi is azt tesszük? "

Európa egyre inkább a szélsőségek irányába megy. A németek már nem tudnak hogy megalázkodni a tudjukkik előtt, viszont ez nem jelenti azt, hogy rosszul megy nekik. Jelenleg a világ egyik legerősebb gazdasága az övék, magyarul bejött nekik a liberalizmus, ráadásul nem hiszem, hogy örülnének egy újabb világháborúnak, szóval így vezetik le a feszültséget, hogy magukra engedik a fél Afrikát meg közép-Ázsiát. A baj az, hogy mivel erős, piacvezető ország, a gyengék is mennek utánuk, magyarul húzzák magukkal az egész kontinenst, bele a liberális baromságaikba. Ezt lovagolja meg a féleszű csúti kisfiú, és sajnos ebben igaza van. Mondjuk a németek irányában ő is óvatos, mert a pénzük azért kell, ezért megy a "brüsszelezés". Az EU egy sokkal bürokratikusabb, arctalanabb valami, bennük könnyebb ellenséget találni, mint egy másik országban.

midnight coder 2017.02.11. 14:42:22

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: "A menekülteket haza lehet küldeni a háború végeztével."

Ja. És szerinted mikor lesz az ? 50 év múlva ? 100 év múlva ?

"Bár lehet, hogy a Németek marasztalják majd legtöbbjüket, nagyon kell a munkaerő."

Ja. Adva van egy ország, ami fénykorában termelt kb. annyi GDP-t mint mi akkortájt - úgy, hogy ők közben olajország. Nyilván azért, mert az ottani népesség teli van atomfizikusokkal, és csak úgy buzog bennük a munka iránti vágy. Na most, ezek a migrik költöztek át egy európai országba, aminek a kultúráját nem igazán ismerik, de legalább gyűlölik, aminek nem ismerik a nyelvét, ahol nincsenek kapcsolataik, ahol olyan elvárásokat kellene teljesíteniük amiről odahaza nem is álmodtak. Ja, és egy olyan időszakban, amikor fizikai munkára egyre kevesebb szükség van - és amikor várhatóan a németeknél is durván nőni fog a munkanélküliség. Tényleg nagyon valószínű, hogy úgy beilleszkednek hogy foggal körömmel ragaszkodnak hozzájuk a németek.

"De ha lesz egy kis eszük, nem fogják őket úgy szegregálni, mint a magyarok a cigányokat"
A szegregáció általában nem a többségi társadalom irányából indul ki. Csak tudod, suba subához. És ez nem csak a migrikre igaz - a különféle külföldi városoknak ahol sok a bevándorló, általában megvannak az ilyen-olyan negyedei. Mert hogy a népek jobban érzik magukat a saját nyelvi, kulturális környezetükben.

f123 2017.02.11. 14:44:25

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
Ha értelmes ember lennél, nem olyan, akit a tudás nem korlátoz, akkor tudnád, hogy tényleg jönnek Merkel Mutti menekültpolitikája miatt a németek Magyarországra.
Itt van 3 link, kb 15 másodperc guglizással találtam. Ja és igen a két videóvan ugyanazt az ingatlanost mutatják (biztosan a Habonyék csinálták, mert a zdf, ard és a focus is az övék!) Na ki a marha, marha?!
m.heute.de/detail/44729976

www.br.de/nachrichten/deutsche-auswanderer-ungarn-126.html

www.google.hu/amp/s/amp.focus.de/politik/ausland/sie-fluechten-vor-den-fluechtlingen-wie-deutschland-vor-20-jahren-warum-immer-mehr-deutsche-nach-ungarn-auswandern_id_5572446.html?client=safari

midnight coder 2017.02.11. 14:46:44

@Visceroid: A németeknek ma még jól megy, de nem lesz ez mindig így. Egyre kevesebb az olyan dolog, amit a németek tudnak, a kínaiak meg nem. Lásd Pl. anno a németek azt hitték, hogy a zöld energia majd hogy megdobja a német gazdaságot. És egy darabig mentek is a német napelemek. De aztán jöttek a kicsi kínaiak, és a németek szépen, annak rendje és módja szerint szarrá lettek verve ezen a piacon is.

morpho 2017.02.11. 14:48:19

@dont be such a jew:
"Orbánék atombiztos kétharmadot kapnak zsinórban harmadszor ami a világ egyetlen másik fejlett demokráciájában sem fordul elő manapság.
Igy a sok jobb és baloldali politikus mind orbán módszerén fogg csüngeni ha hatalomban akar maradni. Az értelmesebbek már mindenhol Orbánt koppintják most is."

- A világ egyetlen fejlett demokráciájában sem fordul elő, hogy valaki zsinórban háromszor kétharmadot kap. Ez tény. Mint ahogy az sem, hogy valaki 25 éve vezeti ugyanazt a pártot és valaki két egymás után elbukott választás után is a pártvezér marad. Ilyenek diktatúrákban fordulnak elő, ahol a vezér nem is akarja érteni a demokrácia lényegét. Orbán azt hiszi, hogy a "demokrácia" őróla szól. Itt van vége a demokráciának.

-Ez nem Orbán módszere.- Ez Putyin és Erdogan módszere. Őket koppintja Orbán. Be is baszna, ha a német/brit/francia politikusok elkezdenék Orbánt koppintani. Tudod a demokráciát onnan is meg lehet ismerni, hogy ott a politikusok megbuknak és nem ülnek 25 éve egy párt élén.

morpho 2017.02.11. 14:51:31

@midnight coder:
"A németeknek ma még jól megy, de nem lesz ez mindig így."
Hűbazmeg, ez aztán a jóslat!

"Egyre kevesebb az olyan dolog, amit a németek tudnak, a kínaiak meg nem."
Egyszer menj el Pekingbe és kérdezd meg a helyi arcokat, hogy ők is így látják-e? Aztán vegyél egy mély levegőt (szigorúan maszkban) és gondold át ezt az "aranyigazságot", amit ideírtál!

$pi$ 2017.02.11. 15:07:46

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "Az OLAF-nál már halomban állnak a Lopbán korszak EU forrás lopásainak a nyomozati anyagai, nemsokára indítják a Lopbán korszak lopásainak a feljelentéseit."

és akkor majd megbukik, ugye? remélem keddre esik majd! :D

BiG74 Bodri 2017.02.11. 15:12:46

Lopbán miért mondana rossz dolgokat azon az évértékelőn, melyen saját kormányzását értékeli objektíve?

Habakuk 2017.02.11. 15:26:40

Hű, ez a cikk tele van helyesírási hibával. Mindamellett az iromány 80%-val egyet is értek. Alakítson már valaki egy értelmes politikai pártot, aki nem csak a hatalmat és a pénzt hajhássza minduntalan'...

midnight coder 2017.02.11. 15:32:04

@morpho: Ehhez nem kell Kínába menni, elég ha elmész a legközelebbi boltba. És igen, ahol ipar van, ott levegőszennyezés is van. Ahol meg nincs, ott előbb-utóbb nagy-nagy szegénység lesz. Mert hogy ugye ipar kiszervezve Kínába, szolgáltatások ide vagy Indiába, de előbb-utóbb aztán valamiből élni is kell.

6.Lenin 2017.02.11. 15:39:03

@Habakuk:

"Alakítson már valaki egy értelmes politikai pártot, aki nem csak a hatalmat és a pénzt hajhássza minduntalan'... "
Ez jó, pl csinálhatnának szilvásgombócot, vagy gyűjthetnének lepkéket is.
Mi a toszért szoktak még pártot alapítani?

Bejutni a parlamentbe, aztán ott melegedni néhány évig, jó fizetésért?
Attól a népnek mitől lesz jobb?

látjátok feleim szümtükkel 2017.02.11. 15:47:32

@dont be such a jew: "Orbánék atombiztos kétharmadot kapnak zsinórban harmadszor ami a világ egyetlen másik fejlett demokráciájában sem fordul elő manapság."

Pont attól demokrácia a demokrácia, hogy nem fordul elő ( csak arra korea tájékán ). Mert akkor nem érzi úgy egy párt és annak vezetője sem, hogy ő szarja a spanyolviaszkot. Mert a nép tuggya, hogy annak gyára van.
Mellesleg mikor fogják nálunk is bevezetni az egyszemélyes uralkodást, mint a török barájáéknál?

MACISAJT 2017.02.11. 15:47:41

"Tekintsünk most el attól, hogy a németek, hollandok nem jönnek Magyarországra, "

Hülye úr!
A 3,5 millió német kivándorolt állampolgárból naná hogy jut is, marad is Magyarországnak:

auswandern-info.com/ungarn.html

látjátok feleim szümtükkel 2017.02.11. 15:50:08

@BiG74 Bodri: "Lopbán miért mondana rossz dolgokat azon az évértékelőn, melyen saját kormányzását értékeli objektíve?"

Nem mondta senki, hoyg rossz dolgokat mondott, csak azt mondjuk, hogy kúriásan nem tényeket, vagy Trumpisan alternatív tényeket állított. Több esetben.;D

MACISAJT 2017.02.11. 15:50:41

@MACISAJT:

Ez itt meg kifejezetten arról szól amiről Orbán is beszélt:
Menekülés Magyarországra a menekültek elől.

www.br.de/fernsehen/das-erste/sendungen/report-muenchen/videos-und-manuskripte/deutsche-auswanderer-ungarn-116.html

morpho 2017.02.11. 15:52:23

@midnight coder:

Én azért elmentem Kínába és megkérdeztem. A helyzet az, hogy jót röhögnének rajtad a napi egy dollárból éhező kínai parasztok és 10 dollárból élő városiak is. A németek meg..á, hagyjuk is...

látjátok feleim szümtükkel 2017.02.11. 15:53:39

@MACISAJT:

Nem az a lényeg, hogy jön-e német vagy sem, mint kivándorló, hanem az, nem olyan ló egy német sem, hogy szegényen iide vándoroljon, mrt itt még szegényebb lesz. A gazdagnak meg pont jó, mert olcsóbban élhet itt, mint otthon. Egyszóval ide járnak spórolni. Jó ez nekünk annyira, hogy dicsérni és dicsekedni kell vele? Közben meg elfelejtünk szólni a közel félmillió magyarról, aki migrált/elment itthonról.

morpho 2017.02.11. 15:53:40

@6.Lenin:
A népnek??? Milyen népnek??? Kit érdekel a nép?? Van olyan???

morpho 2017.02.11. 15:56:42

@6.Lenin: "Attól a népnek mitől lesz jobb?"

Kinek?? Mi van?? Szerinted egy politikus látja a "népet"? A Nyugalom Tengeréről egyenesen?

MACISAJT 2017.02.11. 16:03:46

@látjátok feleim szümtükkel: "Nem az a lényeg, hogy jön-e német vagy sem, mint kivándorló,"

Ja hogy most már nem lényeg...
Ha Orbán mondja akkor hazudik és nem jönnek...
Ha bemutatom a német tévé riportja és a statisztikák alapján dokumentálva hogy dehogynem jönnek...akkor már nem lényeg..:P

Vagy , találomra ráböktem a poszíró újabb állítására, amivel "leleplezte" az Orbáni hazugságot, idézem:
"Ezzel szemben a valóság az, hogy
senki nem akart idegeneket telepíteni Magyarországra,"

Nocsak. Idézem:
hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6telez%C5%91_betelep%C3%ADt%C3%A9si_kv%C3%B3ta
"A 2015. szeptember 22-i (EU) 2015/1601 számú európai tanácsi határozat kötelező betelepítést állapított meg a tagállamok számára. A határozatot Magyarország, Csehország, Szlovákia és Románia ellenszavazata, valamint Finnország tartózkodása mellett minősített többségi szavazással fogadták el. Eszerint minden tagállamnak be kell fogadnia valamennyit a Görögországban és Olaszországban tartózkodó menedékkérők közül."

Nincs kedvem időm végigmenni a poszt összes állításán, találomra kettőre ráböktem, akkorát hazudik és bukik a posztíró mint az ólajtó...
Ennyi talán ölég is, szerintem a többi is ilyen.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.02.11. 16:10:18

Sajnos ez a dakota elég hazudós. Orbán a saját másfélmillió hülyéjéhez beszél ilyenkor. Azok meg beveszik a szájából ész nélkül a legnyilvánvalóbb hazugságot is. Közben a propagandájuk pedig azon dolgozik, hogy legyen elég a másfélmilló a kormányon maradáshoz. Ilyen kis destruktív kormányunk van. Lehet tapsolni nekik.

MACISAJT 2017.02.11. 16:14:29

"Tekintsünk most el attól, hogy a németek, hollandok nem jönnek Magyarországra, "

Nehogy a hollandokról megfeledkezzem:
www.mostmagyarul.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=180&itemid=183

Skankhunt42 2017.02.11. 16:23:14

@morpho: tehát nincs máshol demokrácia? vagy csak az a demokrácia, ahol harmadjára (függetlenül a szavazástól) valami nyomorult ballibsit (akire a kutya se szavazott) választanak? gratulálok a tényeidhez!

Jakab.gipsz 2017.02.11. 16:34:04

Árulja már el valaki nekem az okos demokraták közül, hogy miért van rendkívüli állapot, Francia országba , persze arról is az Orbán kormány tehet, és az menyibe kerül a franciáknak.

jágör68 2017.02.11. 16:43:09

@Jakab.gipsz:

Mert Putyin meghekkelte az amerikaiakat, hogy verjék szét a fél Közel- Keletet meg Afrikát és a szemét Zorbán nem engedi be ezeket menekülteket, akiket a szemét Putyin fegyverként használ miközben megint meghekkeli az amerikai választást.
És már a németeket is hekkelgeti. Heringgel.

morpho 2017.02.11. 16:48:20

@Skankhunt42:
"Tehát nincs máshol demokrácia?"
Máshol van. Magyarországon nincs! Szövegértés! Ejnye már!

morpho 2017.02.11. 16:49:36

@Jakab.gipsz:
Nemnem! Gyurcsány a hibás! Nem láttad a plakátokat?

MACISAJT 2017.02.11. 16:52:28

@Jakab.gipsz:

Az még hagyján...
De mit szólnának az itteni ballibák és külföldi cimboráik, ha Orbán Viktor olyan hirdetéseket adott volna fel, mint nemrég liberális (!) holland kollegája:)

A holland miniszterelnök több napilapban is egyoldalas hirdetést jelentetett meg, amelyben „normális viselkedésre” szólítja fel a Hollandiában élőket. A liberális VVD politikusa egyértelműen az országba érkezett bevándorlókra utal. A nyílt levél formájában íródott szövegben kifejti: „Nyugtalansággal tölt el bennünket, ha visszaélnek a szabadságjogokkal, amikor épp a szabadság élvezete miatt érkeztek az országba. Megértem azokat az embereket, akik úgy vélekednek, hogy a beilleszkedésre nem képes személyeknek el kellene hagyniuk az országot. Magam is osztom ezt a nézetet. Viselkedj normálisan, vagy távozz!”

morpho 2017.02.11. 16:53:34

@MACISAJT:
Attól, hogy találsz három német és két holland nyugdíjast, még nem lesz Orbánnak igaza. Ennyien mindig jöttek. Vettek házat a Balatonnál. Mit akarsz igazolni ezzel? Mi olyság a Németországba települő magyar százezrekkel? Az nem lényeg....

morpho 2017.02.11. 16:55:39

@MACISAJT:
Orbán az országot plakátolta tele ilyen szar dumákkal. Az tényleg egész más!

midnight coder 2017.02.11. 16:58:22

@morpho: Nem az volt a kérdés, hogy _ma_ ki él jobban, hanem az hogy ki mennyit fogyaszt, és ehhez képest mit állít elő. Amúgy, ha ma egy 40 éves volt nyugatnémetet megkérdeznél, hogy mondjuk ahhoz képest hogy 20 éve hogy élt hogyan alakul a mostani életszínvonal, nem biztos hogy annyira nagyon el lenne ragadtatva. Ahogy az angolok sem voltak - erről szólt a BRExit. Ezzel szemben, a kicsi kínaiak 20 éve még legeltek.

morpho 2017.02.11. 17:14:04

@midnight coder:
A nyugatnémetek hisztiznek, szoktam velük dumcsizni. De a kínai paraszt most is legel. Kizárólag a városokban van fejlődés és ennek oka kizárólag a külföldi multik jelenléte. Semmi más.

Francois77 2017.02.11. 17:18:18

Annyi százezer ment már el itthonról, hogy ha mindet összeadjuk, lassan mínuszba kerülünk:)

Egyébként ez az a blog, amelyik szerint akárki lesz Trump ellenfele, Trump mindenképp veszít/akárki lesz Killery ellenfele, a csak mindenképp nyer? Nincs több kérdésem:)

metax 2017.02.11. 17:19:47

"Ezzel szemben a valóság az, hogy..."
"Ezzel szemben a valóság az, hogy..."
"Ezzel szemben a valóság az, hogy..."

Piha! Az "alternatív tények" korát éljük. Rendes illiberális, munkaalapú társadalomban csak bezavarnak a tények. Különben is, a tények a liberális halódó világ tartozékai, a "nyitott társadalom" kenceficéi, de mi 2010 után már leszámoltunk velük, és hamarosan a hanyatló Nyugat is követni fog ebben minket. Már ha képes lesz levetni a liberális multikulti köpönyegét, és előre lépni.

dont be such a jew 2017.02.11. 17:21:47

@morpho: baromság

egyrészt kínában 15000 dollág a gdp per fő az annyi mint egy szegény európai álamban, mondjuk bulgáriában vagy albániában, vagy több

másrészt kína nyolcvan százaláka nagyváros-lakó

harmadrészt van egy nagy rakás kínai cég a multikon kívül, és nem mütrágyát gyártanak hanem autót meg elektromos kütyüket és el is adják a világ minden táján

negyedrészt a kínaiak a világ vezető tőkeexportőrei, szinte minden világcégben tulajdonosok

sőőtnagyonis 2017.02.11. 17:23:40

Látom sok a külföldi vendégmunkás ezen a blogon is.
A magyar szegényekről senki nem pofázik, pedig ezt a g.cit is ők szavazták meg akik azóta sem tudnak rendesen fűteni, enni, lakni.
Orbán seggnyalói leginkább ide toborzott külhoni lepukkadtak, akiknek a szar rendszer is menyország. Akiket meg elüldözött hozza helyettük a tűzvonalból az oroszokat akikkel elkeríti magát a magyaroktól. Ilyen egy szartházy magyar politikusnak csúfolt hazaáruló.

morph on deer 2017.02.11. 17:23:41

"...igazi menekülteket Magyarország befogadja, például németeket, hollandokat, franciákat, olaszokat."

Igaz!
Bizony, manapság az Európa normálisabb részeiről kiszorult szélsőséges jobboldaliak, nacionslisták és egyéb hasonló fejlettségi szinten egzisztáló egyedei a fejlettebb demokráciáknak manapság "safe heaven"- ként tekintenek Magyarországra, mivel itt nemcsak tűrik, de értékelik és bátorítják is az ilyen gondolkodásmódot.
Nem vicc!
Nem egy hasonló nyilatkozatot olvastam/hallottam, ahol a neonáci szimpatizáns dícsérte az orbáni rendszert, és 'példaként' említette a saját követőinek, miszerint bizony ilyen kormány az igazi!

A másik csoport a nyugdíjas, nem ritkán magyar kapcsolatokkal vagy rokonsággal - sokaknak lényegesen olcsóbb, mint otthon.
Vallási okokból Magyarországra menekült európaiakkal én még nem találkoztam.
Persze lehet, hogy mind Felcsúton laknak, vagy a Cinege utcában, tehát Orbánnak nyilván valós információi vannak e tárgyban.

Másnak, akit ismerek, ilyen nincs.
Hmmm...

dont be such a jew 2017.02.11. 17:33:09

@morph on deer: 'Bizony, manapság az Európa normálisabb részeiről kiszorult szélsőséges jobboldaliak, nacionslisták és egyéb hasonló fejlettségi szinten egzisztáló egyedei a fejlettebb demokráciáknak manapság "safe heaven"- ként tekintenek Magyarországra, mivel itt nemcsak tűrik, de értékelik és bátorítják is az ilyen gondolkodásmódot. '

- ez azért elég jó hír, valljuk be.

Jobb mintha az ahmed nevü svédekkel meg a néger norvégokkal bővülne a magyar állampolgárok köre

ráadásul ha neked ez nem tetszik te is kivándorolhatsz a négerek és a mohamedek közé vmi nyugati gettóba, és akkor legalább mindenki boldog lesz

midnight coder 2017.02.11. 17:33:24

@morpho: A kínai paraszt most legalább nem hal tömegesen éhen mint Maoék idején. A kínai ipar pedig már rég nem a multikról szól, a Lenovo, Benq, stb már rég kínai cégek. Igen, az a lenovo aki már évekkel ezelőtt felvásárolta az IBM laptop gyártó üzletágát, akik anno a legjobb laptopokat a ThinkPad-okat gyártották. Bizony, szőröstől-bőröstől, védjegyestől. És ez már legalább 10 éve volt. Ma már kb. ott tart a dolog, hogy az újabb telefonokat először Kínában dobják piacra, aztán jöhet az USA, és esetleg az EU. A következő pár évtizedben a világ gazdasági központja Kínában és Indiában lesz.
Az USA és az EU pedig marginalizálódni fog - és ez különösen az EU-nak fog fájni, nem kicsit de nagyon.

midnight coder 2017.02.11. 17:37:11

@morph on deer: "Bizony, manapság az Európa normálisabb részeiről kiszorult szélsőséges jobboldaliak, nacionslisták és egyéb hasonló fejlettségi szinten egzisztáló egyedei a fejlettebb demokráciáknak manapság "safe heaven"- ként tekintenek Magyarországra, mivel itt nemcsak tűrik, de értékelik és bátorítják is az ilyen gondolkodásmódot. "

Pár éve még az európai kleptokraták idegbajt kaptak Jörg Haidertől, és ki is hirdették ellene a hajtóvadászatot. Most legutoljára kis híján győzött az orsztrákoknál a jobboldal - és nem csodálnám, ha az a különbség némi választási csalásból jött volna össze. De legközelebb nem fog összejönni így sem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.11. 17:43:15

@f123: Hát ha te komolyan azt hiszed, hogy német menekülteket fogad be M.o., akkor szükséged van egy új fejre. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.11. 17:44:51

@midnight coder: Nagyon rendes tőled, hogy annyira aggódsz a németekért. Nagy német hazafi vagy. Gratulálok!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.11. 17:47:47

@midnight coder: "A szegregáció általában nem a többségi társadalom irányából indul ki.

Nem ismered a magyar valóságot. Karosszékből, kizárólag a habonymédia emlőjén lógva könnyű ilyen hülyeségeket beszélni. Az iskolai szegregált cigány osztályokat a magyarok hozzák létre, nem a cignyok erőltetik.

morpho 2017.02.11. 17:50:23

@dont be such a jew:

Jót röhögtem a sok hülyeségen, amit le bírtál írni :))
Maradjunk a számoknál: hu.wikipedia.org/wiki/Orsz%C3%A1gok_egy_f%C5%91re_jut%C3%B3_GDP_szerinti_list%C3%A1ja_(nomin%C3%A1lis)

És akkor arról még nem is szóltunk, hogy Kínában kozmetikázzák a GDP adatokat..

látjátok feleim szümtükkel 2017.02.11. 17:50:34

@MACISAJT:

B+, nem arra reagáltál amit én írtam, csak kiemeltél belőle egy mondatot. Arról meg, hogy ide betelepítenek-e, vagy sem, nem írtam egy szót sem.
De, ha már előhoztad a betelepítést, akkor megint csak vissza a gazdagokhoz, már akik a németektől ide jönnek spórolni. Kiket is telepített be Or bán és kormánya, no meg a Tóni haverjai? Gazdagokat, akik nem migránsok, mert a pénzükkel mindent, még a magyar letelepedés jogát is megvehetik. Emberek vagytok ti?

Azért kíváncsi lennék rá, mit szólnátok, ha a kimenő magyarokat is csak a letelepedési zsozsó lefizetése mellett engednék be. Mert SOK fideszgyerek is kiment abba a döglődő nyugatba. Mondjuk a saját lábon álló gyerekeknek futotta kint is, itthon is arra, amire sok kiment magyarnak itthon nem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.11. 17:52:56

@sőőtnagyonis: "azóta sem tudnak rendesen fűteni, enni, lakni."

Viszont örülnek a rezsicsökkentésnek. Igaz, hogy 2013 óta 60%-kal csökkent a földgáz világpiaci ára, de most is ugyanazt a magas "rezsicsökkentett" árat fizetjük.

Plusz 27% ÁFÁ-t.

morpho 2017.02.11. 17:57:11

@midnight coder:
Örülök, hogy idetolod az kormánypropagandát a keleti nyitásról, de attól ez még nem így van. A kínai paraszt most is éhen hal. Viszont a német parasztot nem bombázzák már, mint Hitler idejében...
A kínai cégek szinte kizárólag belső piacra gyártják a saját termékeiket. Az, hogy részesedést szereznek külföldi multikban, teljesen normális, de ettől a Lenovó innovációja nem lesz kínai. A kutatás-fejlesztést nem igazán vitték Kínába a multik, ez meg is látszik rajtuk. Simán ellopják egy az egyben legyártják, aztán 豆腐块-欢迎 néven piacra dobják. Először azt hittem, hogy Pekingben mindenkinek Iphon 6-osa van, aztán közelebbről feltűntek a kínai karakterek. Audi A8 dettó. Tök úgy néz ki, de az van ráírva, hogy: 豆腐块-欢迎
Ez lenne az innováció, meg a fejlődés? Az USA meg az EU marginalizálódásának menetrendje? Érdemes szét nézni Kínában...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.11. 17:59:08

@midnight coder: "Nem az volt a kérdés, hogy _ma_ ki él jobban, hanem az hogy ki mennyit fogyaszt"

A GDP-hez viszonyított magyar fogyasztás 2004 óta meredeken csökken.

Persze, aggódom a németekért, nagyon aggódom. :))

dont be such a jew 2017.02.11. 18:07:38

@morpho: a nominális GDP ugyanúgy semmit nem számít, mint hogy Németországban 1470 bruttó a minimálbér

en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_%28PPP%29_per_capita

Kínában már az átlagos életszínvonal is magasabb mint a szomszéd Szerbiában, pláne Ukrajnában.

morpho 2017.02.11. 18:08:58

@dont be such a jew:

Ezek az alternatív tények. Köszönjük Emese!

morpho 2017.02.11. 18:11:41

@dont be such a jew:
Juteszembe, ha a nominális GDP semmit nem számít, akkor minek jöttél elő vele? Ha te írod le, akkor azon nyugszik a "gránitszilárdságú érvelésed", de ha én írom le és kiderül, hogy te hazudozol, akkor "semmit nem számít"! Aha...

dont be such a jew 2017.02.11. 18:13:15

@morpho: miért lennének alternatív tények?

az 1470 euró ugyanannyit ér kínában, magyarországon és luxembourgban?

a lényeg, hogy a majdnem eu-tag szerb csóróbb mint a kínai. Nem csoda, hogy európa minden nagyvárosa kínai turistával van tele.

morpho 2017.02.11. 18:19:35

@dont be such a jew:

Az a gond ezzel a szerb történettel, hogy nem igaz. A kínaiak szeretnének úgy élni, mit a szerbek, de messze vannak tőle. Te voltál már Kínában?

Ui: Alternatív tény = hazugság

nemecsekerno_007 2017.02.11. 18:43:29

"Orbán 5 legnagyobb hazugsága az évértékelőjében"

és ezeket csúsztatásokkal szeretnéd cáfolni?

Muhahahaha :)

midnight coder 2017.02.11. 18:47:05

@morpho: Ez attól függ, Kínában hol és ki vagy. A kínai szegényparaszt tényleg szarul él - a magyar átlagpolgárhoz képest. De ahhoz képest, ahogy 20 éve él, nem él szarul. A kínai mérnök egy kínai nagyvárosban nem él szarabbul, mint a magyar mérnök Budapesten.

Amúgy ne hidd, hogy valamit lemásolni annyira egyszerű. Lásd a szocialista ipart, ami anno szinte minden műszaki terméket vagy licenszelt, vagy lemásolt, de a végeredmény egy-két kivétellel mindenképp ipari hulladék volt. A kicsi kínaiak viszont jó minőségű cuccokat (is) gyártanak. Az Audijuk ma talán még nem a legjobb, de a telefonjaik bizony már bőven benne vannak a felső kategóriában. Sőt már az alsó kategóriában is olyan telefonokat adnak el, ami az átlagpolgár igényeit messze kielégíti. Az amcsik pedig kb. a hajukra kenhetik az innovációjukat - míg az Apple elad egy telefont, addig a kicsi kínaiak több százat. És hosszú távon a kínaiak nyernek, még akkor is, ha egy-egy vásárlót nem húznak le olyan mértékben mint az almánál a lúzereket.

morpho 2017.02.11. 18:55:59

@midnight coder:
Ezért vásárolnak a kínaiak USA állampapírokat kilóra!

morph on deer 2017.02.11. 19:13:05

@midnight coder:
"Pár éve még az európai kleptokraták idegbajt kaptak Jörg Haidertől, és ki is hirdették ellene a hajtóvadászatot."

Amelyik olyannyira eredménytelennek bizonyult, hogy a derék polgárjogi harcos - egyéb lehetőség híján - kénytelen volr kisegíteni a vadászokat.
Így aztán saját maga zúgott tovább egyenesen előre - mivel nem volt egy könnyen befolyásolható alkat - figyelmen kívül hagyva a kanyart.
Mondjuk ebben ugyancsak segítségére volt némi koko és komolyabb mennyiségű alkohol.
Hívein kívül gyászolta még szerető 'barátja' - akivel egyébként együtt töltötték az utolsó estét is ...

Látod, az igaz szerelem sem igazán segít a csökött agyú nácikon, akárhány retardált támogatójuk legyen is!

A pech az, hogy ma már lehet tudni, mivel jár, ha az Orbán, Haider, Le Pen féle népség kerül hatalomra - nem úgy, mint nyolcvan éve a hasonló elveket valló csúszómászók esetében - szóval nyugodtan lehet számítani a normális emberek reakciójára a "nemzetiszocialista" söpredékkel szemben.
Lehet kezdeni sopánkodni kedves 'fajvédő testvérek', már most, mert nem fog összejönni még egyszer :)

VaradiJanos 2017.02.11. 19:23:42

Blablabla .... ásítás

gigabursch 2017.02.11. 19:41:21

Akkor pontról-pontra:

De. De. De. Igen
Ferdítés. Ferdítés.
Mindkét helyen háború van.
Számmisztika.
Nem számít. Sajnos. Sajnos. Ki tudja?

morph on deer 2017.02.11. 19:42:49

@dont be such a jew:
"- ez azért elég jó hír, valljuk be.

Jobb mintha az ahmed nevü svédekkel meg a néger norvégokkal bővülne a magyar állampolgárok köre"

Így igaz!
Tényleg sokkal jobb az összes kretént egy helen tartani, és - Orbán politikáját ismerve - ott is fognak maradni!

Tudod, minden kerítésnek minimum két oldala van, egyiket kizárja, a másikat meg be :) Tehát én pártolom az ötletet, akárhonnan nézve is!
Biztos jól fogják magukat érezni a kötelező tornaórák, a "Nemzeti" dohányboltok és az abortuszellenes nőgyógyászok földjén, ahol csak a "Nemzet Gázszerelője" és a miniszterelnök családja prosperál, és huszárlaktanyát építenek a huszonegyedik században, és komolyan gondolják :)))

"Világ Agyatlan Nemzetiszocislistái Egyesüljetek" - Magyarországon!
Jobb tudni, hol vagytok és addig sem zavarjátok a civilizációt - ami benneteket sem zavart mostanáig, tehát ez egy win-win megoldás!
Hát nem?

morph on deer 2017.02.11. 20:00:47

@VaradiJanos:
"Blablabla .... ásítás"

Miért nem alszol inkább, kedves János? Ebben a korban az ilyen erőfeszítés már megterhelő lehet..!
:)

Guy Fawkes2 2017.02.11. 20:39:17

>hogy valakit idegeneket telepítsenek Magyarországra.

Kit? Mit? Magyar nyelv?

>de ha akart volna, se lehetett volna megtiltani népszavazással,

Mert a nép szava nem ér semmit mivel tombol a demokrácia.

>politikai publicisztika-szerű jogszabály szöveget

Értem én, hogy mire gondolsz. De hány éves aki ezt a mondatot írta?

>a migrációt Angela Merkel, illetve a uniós-török megállapodás állította meg,

Erről kérdezd meg a horvátokat, szlovéneket, osztrákokat meg a macedónokat. Amúgy meg még mindig nem állt meg csak lelassult. Eleve a megállapodás a törökökkel instabil - erre jó példa, hogy Erdogánt legutóbb majdnem megölték, utána meg azzal fenyegetőzött hogy ránk uszítja a millió migránst.

>a németek, hollandok nem jönnek Magyarországra

Hát ezt így azért nem mondanám. Bizonyára nem olyan számban mint a migránsok európába de vannak németek akik ide jöttek főleg nyugdíjasok.

>hanem a szíriai Aleoppóban (azt úgy írjuk, hogy Aleppó), amelyet a kormányerők ostromolnak orosz segítséggel

Szerinted miért kell besegíteni az oroszoknak egy olyan hadseregnek ami képzett katonákból áll és fegyvertelen civilek ellen harcol? Lehet, hogy a civilek high-tech aknavetőket szarnak ki, vagy talán valaki oda adta nekik felelőtlenül, hogy tessék kisgyerekek lőjjétek Aszadot ezzel ni - itt kell meghúzni - biztos nem lő vissza rátok, és oda adja nektek meg az iszlamistáknak a hatalmat, hogy kvázidemokrácia legyen Szíriában is.

morph on deer 2017.02.11. 21:05:25

@Guy Fawkes2:
"de ha akart volna, se lehetett volna megtiltani népszavazással,

Mert a nép szava nem ér semmit mivel tombol a demokrácia."

Ugyanis ez a döntés a parlament hatáskörébe tartozik, és NEM KELL hozzá népszavazás, soha nem is kellett!

Az csak a parasztvakításhoz kellett, meg ahhoz, hogy a vezér lobogtatni tudja az eredményt Európa szerte.
Végül is tudja, de most már annyira nem szeretné ...

Arról van szó tehát, hogy a népszavazás egy felesleges túlzás volt, mindenféle jekentőség nélkül - már ami a dolog érdemi részét illeti.
De azért lehet lihegni tovább olyasmi miatt, aminek soha nem volt jelentősége.
Még annak ellenére sem, hogy a Viktor azt hazudta!
Pech.

f123 2017.02.11. 21:41:28

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Ha te komolyan azt hiszed, hogy bárki benyalja a terelésedet...
Légy férfi, ismerd el, hogy nem volt igazad.

zia77 2017.02.11. 21:51:27

Ezt a beszédet megtapsolták! Sőt bizonyára vastaps volt (a beszédet nem hallottam, nem érdekelt), ahogy az Rákosi elvtárs korában szokásos volt. Valóban újabb rendszerváltás történt '90. után most 2010. évben.

Guy Fawkes2 2017.02.11. 21:56:21

@morph on deer: "ez a döntés a parlament hatáskörébe tartozik, és NEM KELL hozzá népszavazás, soha nem is kellett!"

Ez így igaz! Látom azért néha sikerül egy mondatot leírni ferdítés és szocialista, idealista áradozás nélkül.
Képzeld a népszavazás után parlament elé is vitték a törvénymódisítást és tudod mi történt? Nem tudod? Hát az hogy NEM MENT ÁT! hahaha :D De ha, mondjuk az általad csak "parasztvakításnak" vélt népszavazás érvényes, akkor az a hatalmas nagy szavazóbázissal rendelkező demokratikus ellenzék megszavazza azt?

morpho 2017.02.11. 22:01:29

@Guy Fawkes2:
Akkor a népszavazás kötelezi a parlamentet, tehát igen. És? Akkor mi van?

2017.02.11. 22:12:38

@Guy Fawkes2:

">de ha akart volna, se lehetett volna megtiltani népszavazással,
Mert a nép szava nem ér semmit mivel tombol a demokrácia."

vs

"Látom azért néha sikerül egy mondatot leírni ferdítés és szocialista, idealista áradozás nélkül."

Lásd meg magadnál is!
Mert ez itt:
"Mert a nép szava nem ér semmit mivel tombol a demokrácia."
egy bullshit.
De hívhatjuk ferdítésnek vagy mellébeszélésnek vagy egyszerű ostobaságnak is.

Guy Fawkes2 2017.02.11. 22:14:27

@morpho: Akkor gyakorlatilag a demokrácia jogi zsákutcájába tereljük az osztrák és skandináv barátaink törekvését akik több tízezer migránst szeretnének a dublini egyezmény szerint visszatoloncolni Magyarországra. És ha így visszatoloncolják őket, akkor megnézhetjük ám magunkat, ahogy több ezren vissza akarnak majd menni Németországba az autópályán gyalog. Magyar rendőr meg persze nem nyúlhat hozzájuk, zárhatja be őket táborokba mert az a brutalitás netovábbja lenne.

morph on deer 2017.02.11. 22:15:42

@Guy Fawkes2:
Mondjuk tapasztalt politikustól már elvárható lenne, hogy tud kalkulálni a lehetséges eredménnyel.

Abban majdnem biztos vagyok - vagyis egészen nagy a valószínűsége annak, hogy ha népszavazás helyett Orbán eleve ezzel kezdi, akkor átmegy.
Csak az a gusztustslan és hazug kampány még azt is ellenük fordította, aki egyébként nem menekültpárti.
Túltolták, ahogy mondani szokás.

Visszatérve: a hajcihő nélkül nagyobb lett volna az esélye - és lényegesen kevesebbért.

Követtem akampányt 'szakmailag' is, (kb negyven évet töltöttem reklámmal és "b2b" kommunikációval pár országban) és bátran merem mondani, hogy ez így van. Ezen felül még a kampánycsúcs időzítését is elcseszték - korábban volt a kelleténél, a szavazás már a 'leszálló' ágon került sorra.) Rogán pajtinak nem ez a foglalkozása, ami meg is látszik.
Vermer volt az utolsó profi a közelükben, csak szólok. Nyugodjon békében!

morpho 2017.02.11. 22:42:17

@morph on deer:
Finkelstein kolléga is rendesen odatette magát. Az egész folyamatos harcbanállós, Brüsszelezős, Migráncsozós, most épp Sorosozós történet tőle jön. Meg a Kubatov listák, az átírt választási és kampányszabályok, a médiamegszállás, a választási kamupártok. Pontosan tudta, hogy médiatúlsúly és adatbázis építés nélkül nem megy.

Egyébként azt elég viccesnek gondolom, hogy egy amerikai meleg zsidó azt találta ki, hogy vállalati tanácsokat osztogat pártoknak, meg kormányoknak. Köztük konzervatív pártoknak! Tuti üzlet! Valamennyi zseton mindenképp jön. Ha nem nyernek, beszedik a munkadíjat, ha nyernek, még százalékot is kapnak a bevételből és dollárban kifejezve milliárdokat kaszálnak adómentesen. Ha nem kapják meg a zsetont, akkor meg nyilvánosságra hozzák a szerződés részleteit... Tehát megkapják :) Rogán meg összeszedi...

lako84 2017.02.11. 22:58:46

Savanyú a szőlő...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.11. 23:23:10

@Guy Fawkes2: "a népszavazás után parlament elé is vitték a törvénymódisítást"

Alaptörvény módosítást.

Az alaptörvényről nem lehet népszavazást tartani.

:))

2017.02.11. 23:49:28

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
nem lehet...
...kötelező!
és ha jövőre nyernek, hoznak rá visszamenőleg törvényt.
ha nem hamarabb!
(és miért ne nyernének?! már arra is készül atörvény, vagy alkotmány módosítás)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.12. 07:37:46

@Stenonis:

Igen, részben ez zajlott le: a hírek hatására sokan el se indultak.

$pi$ 2017.02.12. 09:18:47

"De aki elfelejtette meghívni a beiktatására, bár boldog-boldogtalan mehetett."

Saját magatokat hivatkozzátok, egy olyan régebbi cikket, aminek már az elsp mondata hazugság. Nem levettétek, nem bocsánatot kértetek érte, nem helyesbítettetek, hanem még ma is fennen hirdetitek a hazugságokat. Gratulálok!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.12. 11:45:59

@$pi$: "meghívni a beiktatására"

Szerintem engedd el. Biztos meghívja majd máskor. Úgyis égés volt az egész, csak másodvonalbeli fellépők voltak.

index.hu/kultur/zene/2017/01/14/nem_fogjak_elhinni_kik_lepnek_fel_trump_beiktatasan/

Guy Fawkes2 2017.02.12. 13:00:45

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: >Az alaptörvényről nem lehet népszavazást tartani.

A népszavazás nem az Alaptörvény módosítására irányuló kérdésről szólt. De amint látod pont ezt kifogásolják, hogy (a cikkíró pontatlan szavaival élve) politikai publicisztikai-szerű jogszabály volt. Igazából a népszavazás egy egyszerű feljogosítás lett volna a kormánynak aki saját maga dönti el hogyan érvényesíti a népakaratot.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.12. 13:12:34

@Guy Fawkes2: "A népszavazás nem az Alaptörvény módosítására irányuló kérdésről szólt."

Szerinted mi volt a népszavazási kérdés?

"a népszavazás egy egyszerű feljogosítás lett volna"

"A népszavazásra javasolt kérdés egyértelmûségéhez és eldönthetõségéhez alkotmányos érdek fûzõdik, ezért a népszavazásra feltett kérdést (kérdéseket) úgy kell megfogalmazni, hogy annak alapján valamennyi választópolgár egyértelmûen tudjon válaszolni, továbbá az Országgyûlés el tudja dönteni, hogy eredményes népszavazás esetében milyen kötelezettség terheli."

valasztas.hu/nepszav04/hu/informaciok/gyik/gyik1.html

Ha eredményes lett volna a népszavazás, akkor az Országgyûlést milyen kötelezettség terhelte volna?

Guy Fawkes2 2017.02.12. 13:23:16

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

A magyar 2016-os népszavazás nagyon hasonló a görög 2015-ös népszavazáshoz, ahol jogalkotási következmény nem volt csak a kormány tárgyalási pozícióját erősítette ami által az Európai Bizottság engedett követeléseiből. Feltehetően ugyan az a forgatókönyv játszódott volna le a magyar népszavazás során is. De erről így utólag már nem sok értelme van vitázni...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.12. 13:54:13

@Guy Fawkes2: Szerinted mi volt a népszavazási kérdés?

Ha eredményes lett volna a népszavazás, akkor az Országgyûlést milyen kötelezettség terhelte volna?

Pista70 2017.02.12. 18:16:56

Tévedés! Pont az hazudik, aki azt mondja, hogy "senki nem akart idegeneket telepíteni Magyarországra"

Az egész bal és liberális oldal elmúlt száz, de főleg az utóbbi ötven évének politikai, gazdasági gyakorlata a saját gyermekek felzabálásáról szólt. Az aggályokra pedig ez volt a válasz: A betelepítés gondolata különben nem újság, már a hetvenes években így vélekedett a jogi egyetem KISZ titkára: “Meg kellene egyezni a túlnépesedő országokkal, hogy ha mi kevesen leszünk, jöjjenek be ők. Végtére is Európa kizsákmányolása miatt maradtak el a civilizációs fejlődésben, jár is nekik ez a jóvátétel, hogy népfölöslegüket, most fogadja be Európa.”
süti beállítások módosítása