B1 blogcsalád



4 ok, miért teljesen érdektelen a Gruevszki-ügy

2018. november 17. - Mr Flynn Rider

Van még az országban valaki, aki meglepődött Orbán legújabb húzásán?nikola_gruevski.jpg

Valószínűleg senki.

Minden sztori megtörtént már az Orbán-érában, nehéz meglepetést okoznia az öregecskedő diktátorunknak. Kiismerhetővé vált. Pontosan tudjuk, hogy mi mozgatja és hogyan működik. Éppen ezért minden húzása végtelenül kiszámítható. Lesznek persze újabb és újabb ügyei, meg ötletei a jövőben, még kiléptetheti az országot az Unióból, bevezetheti kínai mintára a „jó állampolgár”-pontrendszert, felavathat még pár stadiont, hogy aztán a következő gazdasági válság, az Unió, vagy egy hirtelen ellenzéki feltámadás elsöpörje.

A Gruevszki-ügy - amiben mostanra az is kiderült, hogy a magyar diplomácia menekítette ki a körözött macedón miniszterelnököt a saját hazáából -  tökéletesen illeszkedik Orbán pályájába. Tehát végtelenül unalmas. Miért is?

  1. Láttuk ugyanezt az ügyet Pharaon esetében, vagy az azeri baltás gyilkos esetében.

Semmi újdonság nincs ebben: Orbán pragmatikus politikusként bármikor felrúgja a saját elveit, törvényeit. Most is felrúgta. Gruevszki ugyanúgy Putyin pincsije, mint a mi miniszterelnökünk, ugyanúgy sorosozik, elnyomja a civileket, visszaél a hatalmával – vagyis a mi kutyánk kölyke. Még egyelőre azt nem tudni, hogy Orbánnak mi célja van egy bukott macedón miniszterelnök kimenekítésével, vagy, hogy mi haszna származik belőle. Érzelmi alapon döntött volna így?

  1. Ugyanúgy megy a sorosozás tovább

Bűnözőt rejtegetünk? Soros üldözi! Mi hoztuk át a határon, ahol a mi törvényeink alapján egy menekülttáborban kellene rostokolnia, mint a többinek? Soros miatt van! Ellentétes mindez a nemzetközi joggal? Azt is Soros írta! Szembemegy az EU és úgy általában Európa értékrendjével? Igen, de az lipsi soros-értékrend! (Ja, igen, és 9 éve megbukott Gyurcsány a hibás ezért is – hozta ki a miniszterelnököt naponta fényesre nyaló Origo.)

Ebben sincs semmi meglepő. A Soros-kártya mindenre jó. A bűnbakkeresés folytatódik. És ezek szerint ez rezonál a magyarok lelkében, hisz a kormány a helyén van, a Fidesz vezeti a népszerűségi versenyt.

  1. Orbán megint felmutathatja a középső ujját mindenkinek

Nem tetszik valami? Csakazértis meghosszabbítjuk a kisvasutat! Csakazértis több stadion épül! Csakazértis tönkre tesszük az egészségügyet és az oktatást! Csakazértis lopunk tovább, még többet! Csakazértis befogadunk egy körözött bűnözőt (megint). Orbánnak alaptermészete, hogy konfliktust generál, magát a jók oldalára teszi és mindenkire rámutogat, akinek nem tetszik. Pont, mint egy házsártos feleség, aki folyamatosan összeveszik az urával; ha kis béke lenne otthon, talál valamit, amibe beleköthet. A Gruevszki-ügy is ezek közé illeszkedik: pontosan arra jó, hogy provokálja a hazai és a nemzetközi közvéleményt. Más hasznát nemigen látja senki, csak, hogy provokálhat. Megteheti – ez az üzenet. A háború a fontos. Hogy éppen miért van háború, az senkit sem érdekel.

  1. Uralni a pillanatot: megint ugyanaz a trükk

Rég politológusi mantra, hogy Orbánnak elemi érdeke a pillanat uralása. Azaz, hogy ő határozza meg, miről és hogyan beszélnek az országban. Többek között ezért van szükség az állandó ostoba nemzeti konzultációkra, a plakátkampányokra, az újabb célpontokra. A konstans háborúban ugyanis az egyszeri Fidesz-szavazónak nincs igazán lehetősége szemügyre venni, hogy mekkora a pusztítás körülötte. Egyszerűbb mindig felmutatni neki valami céltáblát, amin a frusztrációját és gyűlöletét kiélheti. Ezt jelenti a pillanat uralása. A Gruevszki-ügy tulajdonképpen ugyanúgy kapóra jön Orbánnak, mint a menekültek, a CEU, vagy a civilek: felhasználhatja arra, hogy balhé legyen belőle. Aki pedig balhézik miatta, ki lehet nevezni újabb közellenségnek és lehet ellene hergelni. Az Orbán-rendszer halála, ha nincs ellenség, mert akkor kiderülne, hogy az ország vezetése nem csinált semmit az elmúltnyolcévben, csak hergelte a népet az újabb ellenség ellen.

Ezt a trükköt újra meg újra elsütni – olyan, mintha a bűvész minden száma ugyanaz lenne az esti előadáson. Mindig a fehér nyulat húzza elő és a közönség mindig tapsol. Pedig az előadás rém unalmas és ami rosszabb, kártékony is az egész országnak. Az egyetlen izgalmas – igazából költői - kérdés az, vajon akkor miért tapsol még mindig a fél ország?

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3014377733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábris szomszéd 2018.11.18. 21:18:59

@6.Lenin: Meg a véletlenek :)

"Emlékeznek még a hosszú bájtok éjszakájára? A NAV rendszere állt meg akkor, és zavartak mindenkit haza, az ott dolgozók közül. Az akkori góré, mikor megkérdezték, hogy tűntek-e el adatok a rendszerből – tűntek! - akkor azt mondta, hogy lövése nincs, mert mindenkinek alkotmányos joga hülyének lenni. Majd kiderült, hogy nemcsak az adózásban, az informatikában, de minden másban is spíler a tag, mivel az általa tulajdonolt KÖZGÉP nyerte meg a kiírt EU-s, és az állami pályázatok nagyját, építhetett mindent, mondom MINDENT. Jó. Ez VÉLETLEN!
Majd egy vérgeci nap után kiderült, hogy ugyanez a fickó pont nem ért semmihez. Ezek után a KÖZGÉP egyetlen valamirevaló megrendelést sem kapott. VÉLETLENÜL így alakult.
Meg persze az is kizárólag a véletlen műve lehetett, hogy az addig szárnyaló média-portfóliója (Hűbazmeg! De szépen tudtam leírni a lopott vagyon szinonimáját!) a g-nap után éppen egy kalap szart sem ér, ezért egyetlen állami hirdetés sem jelenhetett meg rajtuk. Pedig előtte milliárdos tételben csak azok futottak. Így a jó Simicska kevés agónia után ezeket is eladta.
Véletlenül – MONDOM VÉLETLENÜL! – pont annak a mangalicaszerelőnek jött meg a kedve a médiavásárláshoz, aki 8 évvel ezelőtt még legfeljebb egy új kantáros nadrágra vágyott, mivel a réginek már nem volt ülepe. Véletlenül ez a nagyszerű ember, aki mind a mai napig kinyújtott nyelvvel rajzolja alá a szerződésekre a nevét, az VÉLETLENÜL pont a Kedves Vezető ovis cimborája volt. Azóta természetesen - micsoda véletlenek vannak! – kiderült, hogy emberünk valódi polihisztor. Szűk nyolc év alatt lett neki vagy 400 cége, már ő az egyik legnagyobb munkáltatója az országnak, és nagyjából akkor is elnyeri az összes EU-s pénzt, ha nem is pályázik. Ma már vasúttól az az atomerőművekig mindenhol az ő tehetsége hódít! Az összes médiától, a volt Simicska-érdekeltségeken keresztül, mindenhol. Véletlenül még az agysebészet nem került be a repertoárba. Mondom, véletlenül!
Tiszta véletlen, hogy rátaláltunk erre a faragatlan gyémántra, a kis gyöngyszemre, de a szerencsés véletlennek, MONDOM, A VÉLETLENNEK köszönhetően, neki 8 év alatt sikerült nagyobb vagyont összeraknia, mint a teljes angol királyi családnak, vagy ezer év alatt. VÉLETLEN, ha mondom!
Ugyanilyen szerencsés véletlenek összjátéka, hogy a Nemzet Récsölkéjének legalább annyira tehetséges pénzügyi zseni férje lett, mint Mészáros, és aki mára a magyar kastély-állomány javát magáénak tudhatja, a fél Pesti belváros, és a Balaton-part jó részével együtt. Véletlen lehet, de senki nem tudja, honnan lett rá dohánya a 29 éves csodagyereknek.

Az meg egyenesen csodába illő véletlen, hogy az a 82 éves, idős, öreg hölgy aki egy csődben lévő disznófarmot vásárol, nem tudjuk miből, sportmotorra pattan, és BMW-ket vesz, ezt sem tudjuk miből, hogy ez a fiatalos, szintén pénzügyi parafenomén hölgy, pont egy kormánypárti politikus kedves, édesjó anyukája. Ez véletlen!

De a véletlenek sora itt nem ér véget!
Mert véletlenül pont a mangalicaszerelő kihívója halt meg, máig is tisztázatlan körülmények között! A szegény felcsúti juhász a választásokat megelőző éjszakán véletlenül egy létrával az út közepén sétált. Egy véletlenül arra járó 80 éves autós nem vette észre, és véletlenül halálra gázolta. Mondom, VÉLETLENÜL!
Ugyanilyen véletlen Welsz Tamás ügye, aki makkegészségesen, alig 42 éves korában, terhelő vallomást kívánt tenni, a köznyelv szerint kormányzati politikusokra, de, egy rendőrségi autó hátsó ülésén, máig sem tisztázott körülmények között, meghalt. Fatális véletlen az ügy. MONDOM, VÉLETLEN!

Folytassuk! A belügyminiszter neve mind a mai napig feltűnik, ha az olajszőkítésekről susognak az emberek. Ez biztosan véletlen! Csak az lehet. Hogy az eredetileg NATO előirányzat miatt vásárolt katonai szállítógépek rendre pont oda végeznek gyakorlórepüléseket, ahova a Kedves Vezető szédeleg. Véletlen!
Mint az is, hogy létezik olyan osztrák lajtsromjelű luxusrepülő, ami általában pont akkor, pont ott tűnik fel, ahol a Kedves Vezető is jár. Ilyenek a véletlenek! De csak véletlen lehet az is, hogy a Macedón gazembert magyar diplomaták szöktették végig a fél Balkánon, majd át a magyar határon. Véletlenül az osztrák luxusgép akkor pont arra repkedett. Se előtte, se utána. Véletlen, bárki, bármit is gondol!"

6.Lenin 2018.11.18. 21:34:08

@Gábris szomszéd:

Pedig véletlenek léteznek.

Tegnap sétálgattam 1et, és véletlenül magam elé néztem. Nem szokásom, mert lefelé nézni az olyan lealacsonyító. Nos, mégis véletlenül ez történt.
És ekkor megláttam valamit a bal lábam előtt, lehajoltam (ez sem szokásom) felvettem, beleharaptam, és felkiáltottam.
-Hú, B+, ez kutyaszar!

Milyen szerencse, hogy nem léptem bele, Tehát léteznek véletlenek. (ha nem nézek magam elé-pedig nem szokásom-, simán belelépek. Így megúsztam, a véletlennek köszönhetően)
B+, te kurván ráérhetsz, hogy ilyen faszságokkal foglalkozol. Vagy ekkora köcsög lennél?
Kezdelek csodálni.

Gábris szomszéd 2018.11.18. 21:37:58

@6.Lenin: Az tudjuk, hogy a geci rémálma egy 7 gyermekes templomba járó katolikus családapa.

Gábris szomszéd 2018.11.18. 21:38:55

@6.Lenin: Nálad nagyobb köcsög, itt senki nem tud lenni fideszbirka. :)

paraszthajszal 2018.11.18. 21:45:47

@Gábris szomszéd: „Az tudjuk, hogy a geci rémálma egy 7 gyermekes templomba járó katolikus családapa.”

Tipikus baloldali álkeresztény.

„Vásárhely polgármestere kedden átlépett egy határt. Olyan területre tévedt, amelytől – úgy vélem – egy talpig tisztességes, becsületes ember, hovatovább: egy igazi férfi távol tartja magát. (…) A heves politikai harcban és a jogi csörtében számtalan (olykor kemény) eszköz megengedett, ám van egy szint, amelyre egy értékközpontú, humánus, istenfélő ember nem süllyed le.” Csattanó, bizonyíték: www.promenad.hu/2018/11/15/marki-zay-peter-a-stilustalansag-maga-az-ember/

6.Lenin 2018.11.18. 21:45:55

@Gábris szomszéd:

Erre is van egy jó történetem. A szomszédom, elég nagy kurvahajcsár (volt, most kicsit le van robbanva), de vasárnap reggel pontosan ment a templomkába (ő így nevezete). aszongya 1x...

-Szomszéd, nem jössz a templomkába?
-Sajnos nem merek.
-????
-Szégyellném a pofám.
-????
-Nekem nincs mit meggyónom.

Érdekes, de ezek után soha nem kérdezte többet.

Gábris szomszéd 2018.11.18. 21:54:08

@paraszthajszal: @6.Lenin: Hozzátok és a tömjénzsótika féle fideszkeresztényekhez képest egy valóságos szent a csávó. De kérdezzétek esetleg a németsanyát, akinek a cionista bizniszszektájából a geci gazditok csinált "történelmi egyházat". Szakadok rajtatok fideszpupákok. :)

scontent.fbud5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/32169859_1922063518091455_92259492405706752_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent.fbud5-1.fna&oh=0c5f1f8d265ba27d3c2fe743f9df0bcb&oe=5C728FA0

6.Lenin 2018.11.18. 21:54:17

Ipi-apacs, megyek hunyni, holnap korán kell lefeküdnöm.

( a szomszédasszony mániája, hogy rögtön, miután felkelek, pont akkor akar velem lefeküdni. Nem tudok neki nemet mondani)

6.Lenin 2018.11.18. 21:56:56

@Gábris szomszéd:

Te kezded imádni ezt a MZP-t? Rossz ló, ő fog bukni elsőként, mint polgimester.
A te dolgod. Nagy pancser a pacák.

Gábris szomszéd 2018.11.18. 22:00:47

@6.Lenin: Tévedésben vagy én egész más valakit imádok de a legutóbbi agymenéseid mentén, erről sincs sok fogalmad. :)

Tzp 2018.11.18. 22:41:57

@Nincs közöttünk csicska:

Ha a körülményeket figyelembe veszed, akkor a ballib gazdaságpolitika hatékonyabb volt. Mo 2010 óta már akkor is jobban fejlődött volna, hogy ha nem csináltak volna semmit.

élhetetlen 2018.11.19. 01:30:39

@6.Lenin: Huh ez kemény, mint a száraz kutyaszar, hogy a témához igazodjak. Te mekkora köcsög vagy, ha @Gábris szomszéd: véletlenjeit tényleg véletlennek látod! Egyébként szép vallomás. Ha csak látod a szart, ami körülvesz, akkor nem ismered fel, csak, ha beleharapsz. Gratulálok.

élhetetlen 2018.11.19. 01:50:16

@Gandosz: „Mert ha a krományon múlna, akkor Gyurcsótány miért nem emelte a nővérek fizetését 2 millió forintra?”. Még mindig csak erre tellik 9 év után, hogy Gyurcsány? Mondhatod, hogy a mostani emelt, de úgy, hogy közben elvettek egy csomó pótlékot, elrendeltek ingyen túlórákat, tehát akár kevesebb az órabérük, mint volt. Ez tény, akkor is, ha csak azt tudod válaszolni, hogy „menj a picsába! húzd le magad a vécén! rohadj meg! görény!”. Mert ez egy szellemes, mindent igazoló, helytálló válasz, ugye?

DFK 2018.11.19. 04:44:57

@neko1967: ez nettó hülyeség. Amint megjelenik a 0 % szja kulcs, rögtön milliók fognak hivatalosan csak annyit keresni. Viszont jól tudjuk, hogy az alsó-középosztály is a legmagasabb kulccsal adózik balos.kormány idején. Plussz ők elveszítenék a családi pótlékot és a családi adókedvezményt is. Egy kétgyerekes nettó 300-at kereső így simán bukna havi 100-at. Szerinted meddig maradna Magyarországon? Kb 2 év alatt nem maradna szja fizető az országban.

Gábris szomszéd 2018.11.19. 07:49:19

@Tenkes Kapitánya: "Fél éve be kellett mennem a sürgősségire. Elegáns recepció fogadott, kedves ügyintéző, aki gyorsan rögzítette a panaszt, majd eligazított. 10 perc várakozás után behívtak és megoldódott a problémám, elláttak."

Igen és mostanra már a Magyar Kórházszövetség is soros és b1 ügynök lett. :)

A sürgősségi osztályok legalább kétharmada napi működési gondokkal küzd

hvg.hu/itthon/20181119_surgossegi_osztaly_korhaz_egeszsegugy_napi_mukodesi_gondok_magyar_korhazszovetseg

Gábris szomszéd 2018.11.19. 07:53:16

@DFK: Az adókedvezményekből évi 60 milliárdot kap vissza a társadalom teteje

A dolgozó társadalom jövedelem szerinti felső 10 százalékának bruttó keresete annyi, mint az alsó 65 százaléké együttvéve, és az egyenlőtlenségek további növekedéséhez az adókedvezmények is jócskán hozzájárulnak.

index.hu/gazdasag/2018/11/14/az_adokedvezmenyekbol_evi_60_milliardot_kapnak_vissza_a_legjobban_elok/

Minden ballib bérretteg 2018.11.19. 08:18:44

A ballib elkúrók fizetett csicskái csodálkoznak, hogy a szokásos lejárató kampányuk, csak az agyhalott Gyurcsány seggnyalókra hat.
Hozzászoktunk.

A karaván halad, Soros kutyái ugatnak.

Minden ballib bérretteg 2018.11.19. 08:19:48

@Gábris szomszéd:

Folyamatosan nőnek a reálbérek, javul az életszínvonal, csökken a szegénység.

Igazán nehéz lehet parancsra rossz híreket bele hazudni az éterbe.. :DDDD

Minden ballib bérretteg 2018.11.19. 08:22:08

@DFK:

Emlékezzünk.

Az elkúrók alatt 140 ezer bruttó felett 40% SZJA-t fizettek az úgynevezett gazdagok, azaz mindenki.

Ma 320 bruttó körül van az átlag fizetés, 15% az SZJA, és azt se kell fizetni ha van gyerek elég.

A ballib hírhamisítók egyetlen ellenfele az emlékezet. Mi akik már éltünk 2002-2010 között pontosan tudjuk hogy a ballib elkúróktól szarabb kormány EU szerte nem volt.

Gábris szomszéd 2018.11.19. 08:58:39

@Minden ballib bérretteg: Ilyen sokat kell a saját hazugságaitokat ismételnie a fideszbirkáknak?

6.Lenin 2018.11.19. 09:01:56

@Gábris szomszéd:

Lepjél már meg lécci. Áruld el kit tartasz értelmes politikusnak az ellenzék soraiban.
Szeretném a napom kacagással kezdeni.

Gábris szomszéd 2018.11.19. 10:04:42

@6.Lenin: A parlamenti ellenzéki pártok közül is van több. De szerintem a politikához közel álló civileknél is.
Néhány név, Jobbik: Gyöngyösi, Szávay, Brenner, Jakab, Kepli, Mirkóczki, Steinmetz, Varga-Damm, Z. Kárpát.
Párbeszédből mondjuk Szabó Tímea és Mellár Tamás.
Függetlenek: Hadházy, Szél, Volner, Apáti.

HaD 2018.11.19. 10:40:18

...a kérdésre a válsz is benne van a cikkben. Az elit erődemonstrációja. mellékes haszon hogy pl. arról sem kell beszélni hogy hogyapecsben nem gond hogy egy Interpol körözi ezt a hernádizsótit akit valamiért a magyar kormány véd...nem saját védő ügyvéd!!!...

0dzsud0 2018.11.19. 11:30:21

@$pi$: üdv! olvastam korábban, hogy több diplomád van. mi a többi? köszi.

6.Lenin 2018.11.19. 11:40:08

@Gábris szomszéd:

Köszi, ezen a névsoron tényleg jót nevettem.
Ezek ma már mind bukott politikusok.

Még 1, nem baj, ha ezek után nem tudlak komolyan venni? (igaz eddig se nagyon)
(mellesleg ezek az emberek még egy picsa pártot se tudtak egyben tartani)

Nerevaryne 2018.11.19. 11:45:53

@morph on deer: "csak éppen a termelés korszerűsítésére nem(igen) sikerült költeni.
Aztán csodálkozunk, hogy egy holland “paraszt” gazdaságosabban tud termelni és exportálni a sokkal gyatrább adottságú földjéről..."

Hatékonyságnövelésre soha senki nem írt ki pályázatot. Turisztikai fejlesztésre adják a pénzt Brüsszelből, vadlest építenek, térköveznek és szobrokat avatnak belőle, mert legalább az is pörgeti a helyi gazdaságot valamennyire. Esetleg kifoghatsz egy informatikai korszerűsítési pályázatot és vehetsz belőle egy laptopot minden irodai dolgozónak.

Olyan, hogy kijött egy új mezőgazdasági nagygép, ami versenyelőnyhöz juttathatná a környék összes gazdáját, masszívan nyereséges lenne a bérbeadások miatt, csak kéne rá 100 misi támogatás ilyen támogatás se EUs, se állami nincs. EUs azért nincs, mert az EU-nak nem kell még egy mezőgazdasági versenytárs, meg is szabták nekünk, hogy melyik szektorokból kell kivonulnunk teljesen, ha csatlakozni akarunk (cukor pl.) és azóta se adnak egy kanyit se versenyelőny kiépítésére, csak kárenyhítésre. Az állam meg nem adhat, mert az tiltott állami támogatásnak minősülne.

Konkrétan ott vagyunk, hogy Hollandiában egy nyereséges, saját zsebből innoválni képes mezőgazdasági szektorral versenyzik a 2004 óta terepjárókkal meg laptopokkal megsegített magyar mezőgazdaság. Fejlődik a hazai is, csak rohadt lassan, és főleg kedvezőtlen banki hitelből. Nem hülye az EU, csak azt engedte fejlődni amiből hiánya volt a közös piacnak.

Hari Seldon 2 2018.11.19. 11:56:02

@6.Lenin:
Ez egy régi vicc. nem te találtad ki, vagy aki mondta is csak poénkodott.

Hari Seldon 2 2018.11.19. 12:28:16

@Tenkes Kapitánya:
Aha. Tényleg mennek el az emberek az egészségügyből.
Itt is folyamatosan létszámhiány van mert mennek el az emberek Luxembourg-ba, Svájcba meg Kanadába.

Hari Seldon 2 2018.11.19. 12:43:06

@Tzp:
Így van. A diktatúra természete az, hoyg a gazdaságot időlegesen fel bírja futattni. Lásd Mussolini. - Ki emlékszik már rá, hogy a 20-as 30-as években is ajnározták még nyugaton is? Vagy a még szélsőségesebbek Hitler és Sztálin is micsoda növekedést értek el. Aztán mi lett a vége.
Magyarország is gazdasági értelemben szépen bedől. (Persze ez nem 10 év, de mondjuk nekem mindegy, mert szerencsére már nem ott élek)
Okok egyértelműek: a képzett apparátus megszűnése a vezető körül. Emlékezünk kik voltak az első Orbán kormányban a fontos emberek?
És most kik? Az a suttyú csepeli Német (nem tudom a keresztnevét, de nem is érdemli meg, hogy tudjam) vagy milyen nevű malac. -> Itt a apparátus színvonala, ahol egy ilyen végtelen tapló lehet a főnök, képzeld el mi lehet alatta! - Na ezek tervezik meg a következő 10 évet is! Sok sikert hozzá!
Rövid távon ide lehet cslani a BMW-t adókedvezménnyel, meg kis kenőpénzzel, de hosszú távon ez nem lesz nagy előrelépés. Ráadásul úgy, hogy a magyar autógyáraknál (is) a legalacsonyabb a magyar "hosszáadott érték" aránya. -> Közép-európai viszonylatban is.

6.Lenin 2018.11.19. 13:44:12

@Hari Seldon 2:

Nem is mondtam, de nem rossz, ide pont passzol.

mgdé 2018.11.19. 14:21:04

@$pi$:
"4liberty.eu/flat-tax-what-is-important-and-what-is-not/560px-flat_tax_in_europe-svg/"

Csehország, Szlovákia, Szlovénia.

Mit szeretnél inkább: cseh sört vagy román cujkát?

(Azzal, kérlek, inkább ne vágj vissza, hogy Szlovákia is, meg Szlovénia már 50, meg 200, meg 500 éve is fejlettebb volt mint mi.)

Azaz, a térképed se az egyik irányra, se a másik irányra sem perdöntő érv.

6.Lenin 2018.11.19. 14:43:40

@Gábris szomszéd:

Kínodban?
Te szopsz.

6.Lenin 2018.11.19. 15:04:17

@Gábris szomszéd:

Gyurcsány Ferencet a választók juttatták a Parlamentbe, mint minden más pártot, akik ott ülnek, működik a demokrácia.

A Jobbik resztlije tök mind1, hogy mit mond, soha nem lesz kormányzati tényező. Még koalíciós partnerként sem. Egy ilyen pártnak soha nem lesz annyi támogatója.

Normális ellenzéki erő meg ma Mo-on jelenleg nem létezik, jelenleg nincs is miért.

Az, hogy itt már 8. éve veritek a nyálatok, tök feleslegesen, az a ti dolgotok.

6.Lenin 2018.11.19. 15:07:13

@Gábris szomszéd:

???
Nem vetted még észre, hogy ez nem jön be?
Pedig pont ez a ti bajotok, de tojok rá, talán 1x csak leesik nektek is, vagy nem, soha.

Gábris szomszéd 2018.11.19. 15:15:56

@6.Lenin: Nem vetted észre, hogy mellébeszélsz és egy szervezett bűnözői bandát tartasz hatalomban. Áááá dehogynem, hiszen ezt te is pontosan tudod. Ja és a jobbik nyilván annyira szar és jelentéktelen, hogy a gecinek pont ezért kell évek óta minden erejéből támadni ős szalámizni őket. Nyilván ennek sincs sok köze hozá. :)

alfahir.hu/2018/01/30/fidesz_jobbik_tallai_andras_program_lopas

Ja és ugye gyuriferit sokkal inkább a felcsúti cigánybűnöző számoltatta el, egészen a parlamentig. :)

alfahir.hu/2017/11/02/gyurcsany_ferenc_orban_viktor_szavazati_jog_hataron_tuli_magyarok

Gábris szomszéd 2018.11.19. 15:23:45

@6.Lenin: Gondolom erről is sokat szoktatok dumcsizni a narancsklubban. :)

Szégyellje magát, hogy Gyurcsány pártjával szavazott!" - most már papírjuk is van arról a fideszeseknek, hogy szembe köpték a határon túli magyarokat

alfahir.hu/2018/10/15/trianon_emlekev_nemzetarulas_fidesz_dk_jobbik

mgdé 2018.11.19. 15:26:46

@6.Lenin:
Uljanov bácsi, most akkor emberek legyenek-e a hajdani cselédek unokái, avagy nercselédek? Egyenes derékkal járjanak-e a többi ember között, vagy görnyedve csókolgassák Helyilőrincgazda bőrkesztyűs kezét?

Nos, mit gondol erről egy kemény öreg bolsevik?

Gábris szomszéd 2018.11.19. 15:30:14

A kormány azért tartja Gruevszkit különleges bánásmódot igénylő személynek, mert tíz évig miniszterelnöki tisztséget töltött be.
Csakhogy Orbán Balázs nyilatkozata nem stimmel.
BÁR VALÓBAN LÉTEZIK AZ A SZABÁLY, AMIRE HIVATKOZOTT, CSAKHOGY EZT A KÜLÖN SZABÁLYT ÉPPEN A TÖMEGES BEVÁNDORLÁS OKOZTA VÁLSÁGHELYZETBEN NEM ALKALMAZZÁK.
Gruevszki viszont nincs a tranzitzónában, ellenben kísérő nélkül érkezett gyerekek, várandós anyák vagy éppen kerekes székes betegek vannak. Orbán Viktor miniszterelnök szeptemberben közel fél évig, márciusig meghosszabbította a tömeges bevándorlás okozta válsághelyzetet az ország egész területén.
A válsághelyzetet először 2015 szeptemberében hirdettek ki, akkor még csak Magyarország néhány megyéjére. 2016 márciusában már az ország egész területére érvényesen, hat hónap időtartamra, amit utána az érvényesség lejárta előtt újabb és újabb hat hónappal meghosszabbítottak, annak ellenére, hogy a válsághelyzet további fenntartásának semmilyen a törvényben előírt feltétele nem állt fenn.

index.hu/belfold/2018/11/19/gruevszki-ugy_orban_balazs_magyarazata_nem_stimmel/

Gábris szomszéd 2018.11.19. 15:31:24

@Én de genere Mi: A leninfiú, aki mostanában nersevik nemzethyeset játszik. :)

6.Lenin 2018.11.19. 16:01:21

@Gábris szomszéd:

Ezek a te véleményed lenyomatai, semmi köze a valósághoz. Gyurcsány Ferencnek van 2-300 ezer híve, magyarázd el nekik, hogy a főnökük 1 hülye, legfeljebb agyonvernek.

Egy 10 milliós közösségben vannak mindenféle emberek. Rasszisták is (sokan csak verbálisan), vannak, akik hisznek a liberalizmusban, miközben kirekesztenek mindenkit, akinek eltérő a véleménye az övéktől. Vannak, akik magukat valamilyen rejtélyes oknál fogva mások fölé emelik. Vannak hajléktalanok akik megbékélnek azzal, hogy egyenlőek 1 rakás szarral. Vannak, akik képesek megoldani a saját problémáikat, és szarnak az egészre.

Vagyis sokfélék vagyunk. az erősebb kutya meg vígan kefél, a gyenge mag csurgatja a nyálát. Te éppen csurgatod.

Mit nem értesz ezekből?

6.Lenin 2018.11.19. 16:04:36

@Én de genere Mi:

Vagy csak simán szarnak a hülyeségeidre. Ez is benne lehet a pakliban. Nagy szerencse, hogy nem ilyen, hozzád hasonló seggfejekhez kell mindenkinek igazodnia. Ezt mindenki maga döntheti el. Ha neki tetszik az ő dolga.

6.Lenin 2018.11.19. 16:09:02

index.hu/gazdasag/2018/11/19/masfel_ev_utan_tobblet_az_allamhaztartasban/#

Amíg a lopásaik következmény ez, addig lopjanak, a hülye libbantak meg szopjanak tovább.

Gábris szomszéd 2018.11.19. 16:20:00

@6.Lenin: PLd. azt nem értem amikor egy hozzád hasonló takonygerinc eljátssza a malagyec fideszbirkát. Ja és nyugodtan megbékélhetsz azzal is, hogy egy hajléktalannál sokkal nagyobb szarkupac vagy. Hozzád képest még beszélő disznósajt elvtárs is egy bölcsészhallgató. :)

www.facebook.com/groups/660472347299608/permalink/2346103888736437/

Gábris szomszéd 2018.11.19. 16:22:26

@6.Lenin: Na akkor szépen szopjál csak tovább fideszbirka. :)

Tovább költekezik a kormány, majdnem 1700 milliárd forint a költségvetési hiány

hvg.hu/gazdasag/20181109_Tovabb_koltekezik_a_kormany_majdnem_1700_milliard_forint_a_koltsegvetesi_hiany

mgdé 2018.11.19. 16:32:38

@6.Lenin:
Ugyan már, Uljanov bácsi!
A kis magánmauzóleumodban még pelenkába c@rni sincs módod, annyira üres vagy.

Amúgy meg, az alapkérdést te magad tetted fel az 56-os Köztársaság téri fiúk kapcsán ...

(Kimaradt a mai Cavinton, vagy a helyilőrincgazdi megemlítésétől kezdtek vészesen remegni a térdeid? :P)

6.Lenin 2018.11.19. 16:34:53

@Gábris szomszéd:

Te hol lax? Miért nem jössz ki a pincéből?

Engem nem érdekelnek a hülye képeid, B+, ez olyan alacsony színvonal, csak magadat égeted vele.

Kire kéne szavaznom? Fentebb felsoroltál néhány bukott faszt, talán rájuk? B+, ők egy pártot se tudtak egyben tartani, miként vezetnének egy országot?

Miből gondolod, hogy mások nem képesek eldönteni, nekik mi jelenthet inkább megoldást?

Nem tökéletes a jelenlegi kormány, de magasan jobb, mint az eddigiek bármelyike. Lehetne jobban? Igen, biztosan.

De akkor miért nem ezt szeretnéd bizonyítani? Ezekkel a hülye képekkel?
És még te csodálkozol, hogy nincs támogatottsága ezeknek viccpártoknak?

6.Lenin 2018.11.19. 16:36:37

@Én de genere Mi:

Igen, én tettem fel, és még mindig lóg a levegőben a válasz rá.
De a hülyék inkább kíméljenek.

Gábris szomszéd 2018.11.19. 16:39:46

@6.Lenin: Hát fideszbirka, azok után, hogy ide tudsz hányni egy ilyen mondatot:

"Vannak hajléktalanok akik megbékélnek azzal, hogy egyenlőek 1 rakás szarral."

Bárki és bármi többet ér nálad. Neked "színvonalról" hablatyolni kb. olyan mint a geci gazdidnak a "tisztességes kormányzásról". :)

6.Lenin 2018.11.19. 16:47:29

@Gábris szomszéd:

Azért azt meg tudod különböztetni, hogy ez nem azt jelenti, minden hajléktalan az, de vannak köztük olyanok is-nem is kevesen-akikről én írtam? A jelek szerint nem.

Én láttam közelről is ilyeneket, sőt beszéltem is ilyenekkel.Sajnos vannak köztük olyanok, akik nem is szeretnének kitörni ebből a helyzetből.

De semmi akadálya, hogy te képes lennél meggyőzni őket, de akkor miért nem azt teszed?
Miért forgatsz ki mindent? Magadból csinálsz hülyét.

Gábris szomszéd 2018.11.19. 16:57:18

@6.Lenin: Nézd leninfiú. Te ezzel a mondatoddal azt írtad, hogy számodra nem minden hajléktalan EMBERI lény, hanem némelyek rakás szarnak számítanak. Ezek után tök felesleges kiforgatásról meg arról hablatyolnod, hogy épp ki csinál hülyét magából. Nagy kár, hogy te már hülyének is kevés vagy.

mgdé 2018.11.19. 17:01:29

@6.Lenin:
Szóval nincs otthon tükröd. :D

6.Lenin 2018.11.19. 17:07:37

@Gábris szomszéd:

Szerinted mindenki, aki úgy néz ki, mintha ember lenne, az is?
A holokauszt és hasonlók kitalálói emberek? Csókolgasd őket.

Vagy soroljam fel név szerint, akik önként vállalják azt az életvitelt, amit mindennek lehetne nevezni, csak emberinek nem?

Vagy soroljak még olyasmiket, akik kívülről, mintha....de a legnagyobb jóindulattal se?

Benézted a leírtakat, és most próbálsz kikecmeregni belőle. Nyugodtan, de a helyzeten már nem változtat.

Gábris szomszéd 2018.11.19. 17:19:29

@6.Lenin: Igen fideszbirka az első mondatoddal egész jól leírtad magad.

"Szerinted mindenki, aki úgy néz ki, mintha ember lenne, az is?"

Ezek után itt csak neked kell kikecmeregni, de sajnos már nincs honnan. Maradtál az a pondró, aki eddig is voltál. :)

6.Lenin 2018.11.19. 17:20:40

@Én de genere Mi:

Te abban hiszel, hogy több vagy másoknál. És ?
Nekem is kell(ne) hinnem benne? Miért?

De, ha szeretnélek megérteni, akkor bele kéne magam képzelni a helyedbe. Másként hogyan tudnék ítélkezni mások felett?
De miért is kéne olyannak lennem, mint mások? Jó lenne az nekem?
Téged miért zavar, hogy mások is léteznek?

6.Lenin 2018.11.19. 17:23:12

@Gábris szomszéd:

Te néztél be 1 egyszerű, magyarul leírt mondatot, amit rosszul értelmeztél.
Mit vergődsz továbbra is?

Gábris szomszéd 2018.11.19. 17:38:52

@6.Lenin: Igen tudjuk mindenki szembe jön az autópályán, kivéve a fideszbirkák. :)

6.Lenin 2018.11.19. 17:46:02

@Gábris szomszéd:

Ez igen gyenge, és unalmas. Jobb nincs?

Gábris szomszéd 2018.11.19. 17:51:13

@6.Lenin: Dehogynem itt vagytok ti, mint a legjobbak. :)

youtu.be/gkFQptqO1dk

6.Lenin 2018.11.19. 17:56:16

@Gábris szomszéd:

Ennyire szerencsétlen fasz lennél? Te tényleg nem értettél eddig semmit abból, amit írtam.
Ezért nincs egy normális ellenzék Mo-on.
Érted? (sajnos nem)

Gábris szomszéd 2018.11.19. 18:01:23

@6.Lenin: Dehogy nincs fideszbirka. Mindenki értette, miket írtál, (hajléktalanok, akik megbékélnek azzal, hogy egyenlőek 1 rakás szarral) de persze én akarok magyarázkodni. Nyilván, hiszen bementél a fidesz valóvilág villába és nem is akarsz kijöni. Minek is tennéd, neked bővel elég a fideszakol langymeleg bűze.

Gábris szomszéd 2018.11.19. 18:43:22

@6.Lenin: Semmi extra, ti vagytok a legnagyobb kisebbség.

Gandosz 2018.11.19. 21:18:07

@Gábris szomszéd: "nem minden hajléktalan EMBERI lény, hanem némelyek rakás szarnak számítanak"

Tegyük fel, hogy ezt írta volna Lenin. Nem ezt írta, de tegyük fel. Miért ne írhatta volna? Miért ne lehetne megfogalmazni egy ilyen megalapozott állítást?
Ha valaki vak, akkor ma már nem lehet leírni róla, hogy vak? Látássérült meg hasonló baromságokat kellene írni?

mgdé 2018.11.19. 21:39:13

@6.Lenin:

Ugyan már, Uljanov bácsi. Nem zavar. Ha zavarna, nem jót mulatnék rajtad, hanem zokognék. :D

Gábris szomszéd 2018.11.19. 22:12:51

@Gandosz: Mi akarsz feltenni, amikor ott a pontos idézet fideszbirkák gyöngye? :)

Gábris szomszéd 2018.11.19. 22:13:54

Szürreálnak látszó valóságos mocsok tenger:

Hidvéghi Balázs, a fidesz kommunikációs igazgatója az ATV Egyenes beszéd című műsorában a Gruevszki üggyel kapcsolatban.

A hazájában törvényesen, korrupció miatt elitélt macedón miniszterelnök Orbán szerint menekült státuszt érdemel Magyarországon, mivel hazájában politikai üldözött. (Na jó a kommunikációs igazgató mondja, de hihető-e az, hogy egy ilyen frekventált kérdésben ez nem egy minden szempontból a legmagasabb szinten egyeztetett, elfogadott és jóváhagyott vélemény?!)

És ezt csak így lazán bele az ország és a világ pofájába.
Szemrebbenés nélkül.

Ja és persze a macedón kormányváltás Soros műve volt, a Soros-hálozat beavatkozása egy szuverén ország belügyeibe, ami aztán mindenképpen indokolttá teszi a köztörvényes volt miniszterelnök befogadását, hiszen nem az a lényeg, hogy egy korrupt disznó, hanem hogy politikai menekült.
Tehát, ha egy korrupt disznó miniszterelnök, aki jogtalanul élt vissza a pozíciójából következő hatalommal és befolyással megbukik és felelősségre vonják, úgy az politikai üldözötté válik.
Orbán szerint.

Persze tökéletesen érthető ez a logika, meg az is, hogy Gruevszki sorsát látva összeszorulnak a hazai segglyukak. Pedig Gruevszki két év letöltendő börtönbüntetése semmi ahhoz képest, amit más ilyenfélék megérdemelt büntetésül kaptak, kaphatnak és remélhetően a jövőben is kapni fognak.

Csúcsüzemben Magyarország lejáratása, csúcsüzemben a kormányzati hazudozás és aljasság, csúcscsüzemben a magyar alternatív valóság.

www.facebook.com/janisch.attila/videos/10155999720754150/?fref=mentions&hc_location=group

Sir Bates dö Hól 2018.11.19. 22:14:35

@6.Lenin: már megválaszoltam, csak te nem érted Lajosom...

élhetetlen 2018.11.20. 01:41:57

@midnightcoder2: „B+ az orrom előtt lopta szét a pártitkár elvtárs, a szakszervezeti vezető elvtárs és a vezérigazgató elvtárs MRP-vel és kárpótlási jegyel és ki tudja milyen más pénzekkel a gyárat aminek akkoriban dolgoztam.”. Ezt a részét értem is. Átéltem. De ettől még nem tapsolok annak, hogy Mészáros nevén van a fél Balaton, meg a fél ország. Ez jobb szerinted? Mennyivel? Nagyon el lettek cseszve a dolgok, ez tény. A TSZ-ek, felvásárolta két károm ember a gépparkot, és ott volt segítőnek a hülye Torgyán, hogy igen a gazdák már verik le a cölöpöket. Persze azok, akiknek már megmondta valaki, hogy fillérekért megveszi tőlük, mert negyven év alatt már mindenkinek megette a rozsda a mezőgazdasági eszközeit. (Egy siker sztoriról olvastam csak az elmúlt hónapban, valahol nem feloszlatták a tsz-t, hanem kft-vé alakultak, és virulnak a közös vagyonból élve). De biztos, hogy nem helyrehozni kéne valahogy a dolgokat, esetleg megint egy faluban működő közösségeket létrehozni? Vagy az iparban céheket? Biztos, hogy az a jó út, hogy Mészáros mindet visz, nem kérdés, kinek?

élhetetlen 2018.11.20. 02:10:07

@6.Lenin: „A holokauszt és hasonlók kitalálói emberek?”. Ezt tényleg komolyan gondolod? A holokausztot csak kitalálták? Egyetlen embert sem ismersz, aki véletlenül túlélte, és hazakerült? És a másik: „akik önként vállalják azt az életvitelt, amit mindennek lehetne nevezni, csak emberinek nem?”. Nem fogod fel, hogy az az ember meg ápolásra szorul, mert már leépült? És te embernek tartod magad, netalántán magasabb rendű embernek akárkinél? Eddig csak egy elfogult balfasznak tekintettelek, ami belefér, de ezzel a szöveggel olyan szintet hoztál, ami már nem is minősíthető.

élhetetlen 2018.11.20. 02:20:54

@6.Lenin: „hogy nem ilyen, hozzád hasonló seggfejekhez kell mindenkinek igazodnia.”. Az viszont komoly tragédia az országra nézve, hogy a hozzád hasonló seggfejekhez kéne igazodni, és hogy a regnáló kormányban, a miniszterek, államtitkárok között is sok a hozzád hasonló agyi képességű.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.21. 11:59:02

@midnightcoder2: "Azóta pedig mintha kiderült volna, hogy a Nokiák ott sem nőnek az égig."

A Nokia nem A finn cég, hanem EGY finn cég. Csináltak egy hibás döntést, megitták a levét, Finnország köszöni jól van. Amire te gondolsz, az a magyar gazdaság, ha leáll az Audi egy hónapra, beszakad a magyar GDP.

"Mutass egy olyan európai országot aki 90-ben volt a béka segge alatt és mostanra elérte a nyugat-európai életszínvonalat."

Románia a béka segge alatt volt, és mostanra lehagyta a magyar életszínvonalat. Csak idő kérdése, mikor éri el a fejlett nyugatot. És a magyar a bangladesit.

"És mikor is nyílt szét az olló köztünk és a jobban fejlődő környező országok között ?"

1996-ban erősen záródott az olló. És most átmész szopni a bokros vagy a pufajkás faszát?

Valamikor 2006 környékén kezdtünk leszakadni, folyattuk azóta is. Az elkúró és a geci gazdád nyilván ikertestvérek. Vagy a geci hűséget esküdött az elkúrónak, hogy a kijelölt kurzusról nem tér le, amíg el nem érjük Bangladest.

"Ezzel az elmúltnyócévezéssel lehet jönni"

Szerintem inkább ne! Ideje elengedned. Húsz év múlva is az emútnyócévvel akarsz takarózni?

"Majd hülye lesz itthon maradni. Kinn havonta többet félre tud tenni, mint itt a nettója."

Akkor talán szólj a gazdádnak, hogy abbahagyhatná az ország versenyképességének lerohasztását, hogy lehessenek már nagyobb bérek. Szinte mindenki lehagyott minket.

"nincs hazai gazdaság, csak a multik."

Ebben az ügyben is szólhatnál a gecinek. Előre is köszi!

Gandosz 2018.11.21. 19:07:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "a magyar gazdaság, ha leáll az Audi egy hónapra, beszakad a magyar GDP"

Az Audiban 12 ezren dolgoznak, többségük magyar rezidens. Ha az Audi leáll, amagyar gazdaságnak az ő bérkiesésük fog fájni, havi 3-4 milliárd forint. Ez messze van a beszakadástól, a magyar GDP 0,1 ezrelékénél kisebb összegről beszélünk, a bolhafing is nagyobb ennél. Az is érzékenyebben érinti a gazdaságot a fűtésszámlán keresztül, ha a januári hőmérséklet 1 fokkal kisebb az átlagosnál.

Gandosz 2018.11.21. 19:09:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Románia a béka segge alatt volt, és mostanra lehagyta a magyar életszínvonalat."

Ezzel örökre hiteltelenítetted magad!!

6.Lenin 2018.11.21. 19:24:18

@élhetetlen:

Én mindig sikeres voltam az életben, most végre az ország is az, és, ha tőlem tanulták, hogy a sikerért keményen meg kell dolgozni, annak külön örülök.
A balfaszok, mint te is visítanak, az a desszert számunkra.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.21. 19:25:51

@Gandosz: "Az Eurostat által alkalmazott egyéni fogyasztási mutatót tekintve, amit az uniós statisztikai hivatal a háztartások által megvásárolt javak és szolgáltatások alapján számol, hazánk a legszegényebbek közé tartozik: tavaly utolért bennünket Románia, és csak a horvát és bolgár háztartások állnak mögöttünk. Mi az EU-átlag 63 százalékát érjük el, a bolgár háztartások átlagos fogyasztása alig több, mint az uniós átlag fele."

24.hu/fn/gazdasag/2017/06/18/lehagyta-a-roman-eletszinvonal-a-magyart/

A szomorú tények értelmetlen tagadásával örökre hiteltelenítetted magad!!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.21. 19:27:38

@6.Troll: "Én mindig sikeres voltam az életben"

:))

Na, meséld, hányszor sikerült elárulnod a hazádat.

6.Lenin 2018.11.21. 19:52:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Dolgoztam, az miért hazaárulás te ökör? Magyar állampolgároknak végeztem szolgáltatást, sikeresen, hiszen rendszertől függetlenül megéltem belőle, önállóan.
Egy ilyen fasz, mint te ezt a látszat szerint el sem tudja képzelni mert nem lát ki egy segg mögül. Ráadásul azért sem mert keresi az aktuális nyalandót.
A hazai miért lenne egyenlő az regnálókkal, te ökör?

élhetetlen 2018.11.21. 19:53:38

@6.Lenin: Nem vontam kétségbe a sikerességedet, mert arról nem tudok semmit. Az agyaddal van baj, az meg látszik a kommentjeidből.

6.Lenin 2018.11.21. 20:02:08

@élhetetlen:

Ha az agyammal van a baj, akkor milyen képességekre gondolsz?

Vitatkoztak néhányan, hogy kinek milyen képességei vannak...
Azt állította a magyar, hogy az ő farkán 7 varjú képes megállni.
Erre a többiek bevallották, hogy kicsit kamuztak.
A magyar is azt mondta, na, jó én is kamuztam, a 7 már kicsit billegett.
Gondolod?

élhetetlen 2018.11.21. 20:43:59

@6.Lenin: Például, hogy az agyról a farok jut eszedbe. Sajátságos. Egyébként az empátia teljes hiánya nálad, ami azért a normális emberek többségében megvan. Az ilyen mondataid: „akik önként vállalják azt az életvitelt”. Pesze, merő kalandvágyból fagynak meg. Hogy nem vagy képes felfogni, hogy ha reggel kirakják a szállóról az összes cuccával együtt, és csak este mehet be egybe, akkor napközben beviheti a rendőr, és hogy aki leépült, az kezelni, ellátni kellene. A holokausztot már hagyjuk is, hosszú. A felismerő képességed. Hogy azt sem veszed észre, ami most történt. Te vagy a büszke, rendesen dolgozó ember sikeres ember. Fel sem merül benned, hogy a trafikos is rendesen dolgozó ember volt, és egy tollvonással elvették a megélhetőséget. Semmi gond, nem veled történt.
„A balfaszok, mint te is visítanak, az a desszert számunkra.”. Látod, ez is. Pedig annyi dolog van az életben, ami szép is, jó is, de neked ez a desszert. Hát, valahogy így, bát nem hiszem, hogy sokra mentem ezzel, hogy ezt leírtam.

mgdé 2018.11.21. 23:23:29

@6.Lenin:
Uljacöf bácsi, te most tényleg azt állítod, hogy minden magyar pávatáncos?
Meg hogy ismét felszállott a páva újvármegye házára?
Meg hogy Ádám bátyám pávát látván?
Stb.

Meggyőztél, valóban sokszínű életed lehetett!
S mégis, mégis, a vége varjak és hollók.
Ha volt trafikod is, akkor a keselyűk.

6.Lenin 2018.11.22. 11:47:56

@élhetetlen:

Te beszélsz empátia hiányáról.

Aggódsz egynéhány szarrakásért, migrikért, de egy szót sem ejtesz arról, akik fiatal 20 év körüli fiatalokat küldenek a "demokrácia" exportjáért a halálba, akik szívfájdalom nélkül bombáznak le városokat, országokat valamilyen homályos cél érdekében, hogy még nagyobb profitot tegyen zsebre néhány Soros hasonló gazember. Ilyenkor nem aggódsz a lebombázott gyerekekért, egészséges emberekért, akik élni szeretnének a hazájukban. Vagy a menekülésre kényszerített , vízbe fult gyerekekért, nőkért. Értük nem aggódsz, te nyalod a seggét egy gazembernek, aki belőlük él, néha dob morzsákat, de azt is a következő haszon érdekében.

És még te szeretnél mások felett erkölcsileg ítélkezni? Szarházi gazember vagy te is.

És te kéred számon rajtam az empátiát mert néhány szarrakást, gazembert annak nevezek aki valójában. Minden ember a saját sorsáért felelős, aki képtelen, segíthet a társadalom, de csak annak, aki maga is szeretne emberi életet élni.

Aki önként vállalja a szarrakás életet, annak ne tegye lehetővé a társadalom, hogy ezt mások nyakán tehesse. Igen is különítse el őket a társadalom normális részétől.

élhetetlen 2018.11.22. 20:31:34

@6.Lenin: Remek válasz, remek logika. Ha arról beszélek, ami itt történik napjainkban velünk, akkor „nyalom a seggét egy gazembernek”, aki a Soros, én meg egy szarházi gazember vagyok. Komoly következtetés. Azt már hiába írom, hogy valahol ez a baj az agyaddal, hogy ilyeneket tudsz összehozni.

6.Lenin 2018.11.22. 20:39:05

@élhetetlen:

Én leírtam, hogy miért ez a véleményem. Te meg csak maszatolsz.

Soros egy gazember, köztörvényes bűnöző, jogerősen elítélve. Aki őt védi, az is csak az lehet. Gyilkosokat védtek. Sorosnak vér tapad a kezéhez. Néhány morzsával jóvá lehet tenni? Ami mögött is tulajdonképpen a további haszonszerzés a cél.
Mi nem érthető ebben?

élhetetlen 2018.11.22. 20:54:30

@6.Lenin: Csak annyi, hogy egy árva szót sem írtam Sorosról, de te kihoztad a nem tudom miből, hogy nyalom a seggét, és egy szarházi alak vagyok. Nem mondom, hogy kapj már az agyadhoz, mert már abban sem vagyok biztos, hogy van neked olyan. Leszarom, hogy mi a véleményed Sorosról, nem érdekel, nem volt téma. Mi nem érthető ebben?

6.Lenin 2018.11.22. 20:56:30

@élhetetlen:

Minden összefügg, mindennel. Semmi se áll meg magában.

élhetetlen 2018.11.22. 21:10:34

@6.Lenin: Persze, persze. Csak vannak a hétköznapok, amikor senkinek nem jut eszébe, mikor választ a menzán két kaja közül, hogy ebben most befolyásolta-e Soros, vagy a választásának milyen hatása lesz a világbékére. Vagy te fingani sem mersz, mert hátha a pillangóhatás példájára vihart okoz a trópusokon? Hagyjál már…

6.Lenin 2018.11.23. 09:01:46

@élhetetlen:

Természetesen az csak nálatok nem fordul elő, hogy, ha Orbán valamit tesz, mond, akkor nem Putyin jut az eszetekbe rögtön. Vagy bármi történik a világban, azt nem Putyin hekkeli éppen egy fakéssel.
Menjetek ti a 3,14csába.

mgdé 2018.11.23. 09:28:18

@6.Lenin:
:DDDD

Képzeld, kedves Uljacöf bácsi, senki, de senki nem gondolta kedvesembererdoganbácsi álpuccsánál, hogy azt a legeslegminimálisabb szinten is Vlagyimir Vlagyimirovics csinálta volna. De még csak az USA félrement - lakodalmas menetek pl. - afganisztáni és egyéb dróncsapásainál sem.

De nem hibáztatlak jobban, mint amennyire azt önnönmagadtól megérdemled, a rettegés - akár indokolt, akár nem - nagy és örökké falni akaró úr, megeszi a józan észt és a lelket is. Ráadásul pszichológiailag teljesen indokolt, hogy - némi külső segítséggel ugyan, de - nevet adtál a saját, arctalan rettegésednek.
süti beállítások módosítása