B1 blogcsalád



"Figyelj, te mocskos patkány" - a fideszes publicista nekiesett Schmidt Mária fiának

2018. június 09. - nickgrabowszki

Így kommunikál a polgári jobboldal.li_2.jpg

A dolog azzal kezdődött, hogy az LMP közleményt adott ki, miszerint a Oroszország elleni, az Ukrajna elleni agresszió miatt kirótt szankcióknak maradniuk kell. Az Orbán Viktor Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő Magyar Idők egyik publicistája meglátta ezt, és azonmód kedves hangú levelet írt az LMP sajtóosztályának:

Neokon seggnyaló férgek!

Már a ti időtök is lejárt.

Menjetek holnaptól Torinóba: házhoz jött egy csomó neokon, akiket leszophattok.

Merkel az Északi Áramlat 2-őt akarja. Macron Szentpétervárra ment putyinozni.

Kurz pedig az új trend élére állt.

Ne feledjétek megkúrni John McCaint is, mielőtt az nekrofília lesz.

Undort keltő pofátokat még visszataszítóbbá teszik a viszályt, konfliktust imádó amerikai hadiipari érdekek előretolása a magyar érdekekkel szemben.

Drop dead!

Lovas István

Az nem világos, hogy miért pont a szerencsétlen, kb. kétfős sajtóosztálynak írt, amelyiknek nyilván semmilyen ráhatása nincs a párt politikájára, de még arra sem, hogy milyen közleményt adnak ki.

Ungár Péter, az LMP országgyűlési képviselője (aki nem mellesleg a NER alternatív valósága vezető ideológusa, a tényszeretetéről nem közismert, ellenben férjétől örökölt vagyonból ingatlan- és laptulajdonos, milliárdos oligarcha, Schmidt Mária fia) a Facebookon publikálta Lovas kedves levelét, amin az újságíró még az LMP Amerika-barátságánál is jobban kiborult:

Figyelj, te mocskos patkány,

Tudnál még egy hozzád hasonló férget említeni, aki egyrészt kiadta egy újságíró kérdését, amit egy sajtórészleghez intézett - ráadásul úgy, hogy ott a magán e-mailje?

Kitegyem a te magán e-mailedet?

Anyád mit szólna, ha az övét tennéd ki, mocskos pióca?

Kurvára vigyázz magadra!

Amúgy igen: a valamilyen különös okból időnként még mindig közszolgálatinak nevezett állami propagandamédiának volt szokása egy időben, hogy a Face-re kitette a valódi újságírók kérdéseit. Továbbá Lovas biztos fizet annak valamit, aki fel bír fedezni egyetlen kérdést is az előző levelében. Ungár mindenesetre megelőzte a fenyegetést, és a Lovas levelével együtt nyilvánosságra hozta a mailcímét.

Lovas a Magyar Idők állandó szerzője, az Echo TV rendszeres megjelenője. A 90-es években a magyar szélsőjobboldal ikonikus megmondóemberének számított (a Kurucinfó minden anyagát átvette például). Mára ő lett a fideszes mainstream, bár ezzel párhuzamosan ő maga marginálissá vált (az ezoterikus széljobbon azért még mindig népszerű). A blogján valamiért a zöldpártok vannak neki nagyon beakadva (a komplett világsajtó mellett): nem zöldnek, hanem konzekvensen zöldpofájúnak titulálja őket.

  • Visszafogott hangneméből és mértéktartó véleményéből ítélve a választáson megerősödött NER alighanem lovagkereszttel jutalmazza majd, akár az Írófejedelmet.
  • Meg az is lehet, hogy Schmidt Mária kirúgatja a Mészáros-médiából, mert pont az ő fiának mert nekiesni.

Így mennek a dolgok a NER-ben.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9414033892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.11. 17:20:14

@Attilajukkaja:

Nem vallhatsz egyszerre egymásnak ellentmondó eszméket.

Vagy a tőke pártján állsz, vagy a bérmunka oldalán. Ezek egymást kizáró dolgok.
Vagy azt mondod, az egyén mindenek fgelett, vagy a közösségben hiszel.

Nem lehetsz félig terhes. Vagy az vagy vagy nem-

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.11. 17:24:28

@Attilajukkaja:

Hobbes pont erre alapozva alkotta meg elméletét. Szerint így lehet elérni a lehető legtöbb szabadságot, úgy hogy közben megvan a béke is.

Aztán követői azt mondták, az ember valójában jó alapból, de a következtetés ott is az, hogy az embereknek korlátozniuk kell magukat, szabadságukat a lehető legnagyobb szabadság érdekében.

Attilajukkaja 2018.06.11. 17:26:21

@maxval balcán bircaman:
"Nem vallhatsz egyszerre egymásnak ellentmondó eszméket."
Én nem is teszem. Hát te?

"Vagy a tőke pártján állsz, vagy a bérmunka oldalán."
Változnak az idők. Úgy kell a tőke pártján állni, hogy a dolgozók érdekei se sérüljenek. Ezt kellene megértenie Orbánnak.

"Ezek egymást kizáró dolgok."
A régi marxista filozófia szerint.

"Vagy azt mondod, az egyén mindenek fgelett, vagy a közösségben hiszel."
Az a baj, hogy te nem tudsz másban gondolkodni. A kettőt kell összehangolni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.11. 17:27:52

@Attilajukkaja:

Nem kell okosabbnak lenni.

Ha a keresztényság azt mondja, hogy X, akkor "a nem is annyira X" és "legyen X, de azért nem-X is" nem keersztény álláspont.

Ez kb. olyan, mitha az állítnám, én liberális vagyok, viszont úgy vélem, a tulajdonság szentsége butaság, legyen minden termelőeszköz közös. Liberálisként nem mondhatok ilyet, mert ez a liberalzmus egyik alapelvének a tagadása. Ez a "vegetáriánusként húst eszem" esete.

2018.06.11. 17:28:29

@Attilajukkaja: Miért citáltátok ide Jézust? Kicsit beleborzongtam, de jól esett.

Attilajukkaja 2018.06.11. 17:28:37

@maxval balcán bircaman:
"a következtetés ott is az, hogy az embereknek korlátozniuk kell magukat, szabadságukat a lehető legnagyobb szabadság érdekében."
Valóban. Mi ezzel a gond?
(Sajnos most lépnem kell, hogy vacsorát adjak a családnak, ... de majd visszatérek!)

Attilajukkaja 2018.06.11. 17:30:19

@ennek annyi:
"Miért citáltátok ide Jézust? Kicsit beleborzongtam, de jól esett."
:o))))
Az én hibám, mert azt akartam mondani, hogy Jézus is baloldali és egyben liberális felfogású lázadó volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.11. 17:30:36

@Attilajukkaja:

" Jézus nem volt szegénypárti"

Nem volt az. A kérdéssel nem foglalkozott. A keresztény taníás az, hogy akinek a pénzhez való viszonya fétisszerű, az nem keresztény. A pénz nem lehet öncélú. De önmagában nem gond a gazdagság. Ahogy a szeghénység se.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.11. 17:31:44

@Attilajukkaja:

"ő maga nem fogadott szót az államnak"

Dehogynem. Még saját maga kivégzését is megengedte az államnak. Ennél nagyobb engedelmességet nehéz elképzelni.

Attilajukkaja 2018.06.11. 17:34:50

@maxval balcán bircaman:
"Ez a "vegetáriánusként húst eszem" esete."
Szerinted. Szerintem meg nem. Nagyon nem látom át, te mit értesz a liberalizmus alatt. Most nem gazdasági, hanem filozófiai szempontból kérdezem.
De most tényleg mennem kell.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.11. 17:37:23

@Attilajukkaja:

""Nem vallhatsz egyszerre egymásnak ellentmondó eszméket."
Én nem is teszem. Hát te?"

Én nem.

Ha magamat a modern eszmék terén kellene meghatároznom, akkor antiliberális baloldali vagyok, nyilván a szó gazdasági értelmében, általános társadalmi értelemben meg konzervatív.

2018.06.11. 17:39:26

@Attilajukkaja: Mire entert nyomtam rájöttem, hogy ez félreérthető is lehet :)). Arra gondoltam közben: Nehezen tudom elképzelni a ballibet kereszttel a vállán. Mindenesetre nem baj ha ezen gondolkoztok, de szerintem nem volt ő nem volt politikus.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.11. 17:41:35

@Attilajukkaja:

"Úgy kell a tőke pártján állni, hogy a dolgozók érdekei se sérüljenek."

Ez jobboldali, liberális álláspont, vedd észre.

A klasszikus liberálisok, akik elleneztek minden munkájogot, se voltak munkásellenesek. Csak egyszerűen abban hittek, hogy a tőke az alap, s csak a tőke tud jólétet teremteni, mert a tőkések jóléte "lecsorog" a munkásokrta is lassan. Viszont ha amunkásokat helyezzük előre, akkor a tőke csődbe megy, s mindenkinek rossz lesz.

Máig is ez a liberális alaptétel. Azzal a változással, hogy ma már nemigen akad liberális aki ne fogadná el a munkásjogokat is, ezekt is a rendszer részének tekintve. De az alaplogika, hogy a tőke az elsőrendű máig alapaxióma. AKi nem ebben hisz, az szimplán nem liberális.

2018.06.11. 17:42:53

@maxval balcán bircaman: Hamár ennyire szóbajött és ezzel be is fejezem: Mi a helyzet az egyházakkal? Mit szólna hozzá?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.11. 17:42:55

@Attilajukkaja:

"Az a baj, hogy te nem tudsz másban gondolkodni. A kettőt kell összehangolni."

Mindenki az összehangolásban hisz. De kérdés melyik oldal szempontja az első az összehangolásban. Ez különbözteti meg a 2 álláspontot.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.11. 17:52:18

@Attilajukkaja:

A liberalzmus alatt azt értem, amit a liberalizmus fő megalkotóiu és megfogalmazói értenek alatta.

Kb.:
- az állam legyen kicsi, ne avatkozzon be a gazdaságba,
- politikai szabadság, egészen addig a szintig, míg ez nem veszélyezteti a liberális államot,
- népszuverenitás, de az állam nem kompetens a gazdaságban, ott csak éjjeliőr állam lehet,
- politikai jogegyenlőség, de gazdasági egyenlőság nem, csak esélyegyenlőség,
- szekularizmus, a vallás magánügy,
- a magántulajdon szentsége,
- az emberi önzés pozitívum, mert ez a vállalkozó szelem alapja, mely megteremti a jólétet, ami végsősoron a szegények helyzetét is jobbá teszi,
- a szabad piac képes az emberi élet szinte minden aspektusát szabályozni, még egy ok, hogy az állam legyen kicsi,
- egyéni szabadság,
- a közösség csupán egyének halmaza, nem léteznek specifius közösségi érdekek,
- racionalitás: minden megérthető, magyarázható tudományosan, minden ember képes racionális lenne, csak megfelelő oktatás kell hozzá.
,

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.11. 17:53:17

@Attilajukkaja:

Tisztán filozófiai szempontból a liberalizmus az egyéni szabadság mint fő szervezőerő.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.11. 17:56:17

@ennek annyi:

Ez nem kizárt, hiszen, mint tudjuk, Fletó rendszeresen bérmálkozik.

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.06.11. 18:49:31

lovas istvan bassza szájba a telibekúrt büdös kurva anyját a ravatalán és utána a koporsóban is! Ennyi :)

joe jimbo 2018.06.11. 19:01:38

2004-ben lovast kivégezte volna a baloldal
mno.hu/migr_1834/kiirtanak-a-konzervativ-oldalt-605993

" „Orbán Viktort élve megnyúzni, Lovas Istvánt kibelezni, kiherélni, Kövér Lászlót lámpavasra kötni, Csurka Istvánt jégcsákánnyal ütni, Bencsik Andrást késhegyre szúrni, az összes Magyar Nemzet-est fejbe rúgni.” "

ha lovas ezt kapta, miért beszéljen szépen a baloldallal?

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.06.11. 19:04:47

@joe jimbo: A Magyar Nemzet-esek fejberúgását már megtete azóta az orbi gyerek :)
lofas istvanért mega kövér mszmps-sgeci laciért tényleg nem lenne kár.
orbit bírom, mert átbasz mindenkit még a saját fasszopóit is :D

Attilajukkaja 2018.06.11. 19:17:46

@ennek annyi:
"Nehezen tudom elképzelni a ballibet kereszttel a vállán."
Nem is kell. A "ballibek" nem Jézust másolják, csak az erkölcsi hagyatékát követik, mert az egybeesik a baloldali erkölcsösséggel. Tudom, ezt nehéz értelmezni, mert olyan sokan visszaéltek már ezekkel a fogalmakkal az elmúlt évtizedekben. A keresztényég ideáival persze ezerszer többen éltek és élnek ma is vissza, de erről valamiért sok hívő nem akar tudomást venni.

"szerintem nem volt ő nem volt politikus."
Minden politika, ami egy olyan irányvonalat képvisel, ami a társadalom nagy részére kihat. Jézus ráadásul szembement az akkori hatalmakkal. Felvállalta, hogy a szegényeket, az elesetteket képviseli. Te nem így látod?

exterminador 2018.06.11. 19:19:32

@apro_marosan_petergabor: mi van? Bayer Zsocánál ez csak a hétköznapi ügymenet része lenne...

Attilajukkaja 2018.06.11. 19:22:21

@maxval balcán bircaman:
"Tisztán filozófiai szempontból a liberalizmus az egyéni szabadság mint fő szervezőerő."
Egy bizonyos fokig. Egy határon túl már anarchizmusról beszélünk, amit te szívesen keversz össze a liberalizmussal.

"mint tudjuk, Fletó rendszeresen bérmálkozik"
És ez most hogy jön ide?

"Se liberális, se baloldali, se lázadó nem volt."
Attól, hogy tízszer leírod, még nem lesz igaz. :o)))))

$pi$ 2018.06.11. 19:30:03

@Attilajukkaja: "A "ballibek" nem Jézust másolják, csak az erkölcsi hagyatékát követik, mert az egybeesik a baloldali erkölcsösséggel."

A "baloldaliság" lényege a társadalmi különbségek eltörlése vagy csökkentése. Azt jelenti, hogy "baloldali", hogy valaki meg akarja szöntetni a társadalmi különbségeket, mert a francia forradalom után a bal oldalon ültek az egyenlőségért síkra szálló képviselők.

Jézus soha sem akarta eltörölni a társadalmi különbségeket, sőt még a rabszolgaságot is. Azt tanította, hogy a szolgák engedelmeskedjenek az uraiknak, a gyerekek a szüleiknek, a nők a férfiaknak.

Nem, Jézus nem volt "baloldali", abban az időben fogalma sem volt senkinek, hogy olyan társadalom is lehet, ahol ennyire kicsik a társdalmi különbségek. Eszébe sem jutott senkinek, hogy egy nő ellentmondhat a férjének, egy gyerek az apjának, egy szolga az urának. Eszükbe sem jutott, hogy ilyesmire kellene törekedni.

$pi$ 2018.06.11. 19:36:01

@Attilajukkaja: "Minden politika, ami egy olyan irányvonalat képvisel, ami a társadalom nagy részére kihat. Jézus ráadásul szembement az akkori hatalmakkal."

Nem, nem ment szembe velük. Azon a területen akkor a rómaiak uralkodtak, az újszövetség pedig meglepően pozitív képet fest a rómaiakról. A történet odáig fajul, hogy Poncius Pilátus azt mondja, hogy nem lát bűnt ebben az emberben. Abban a korban, ha csak a gyanúja is felmerül, hogy a hatalommal "szembemegy" valaki, akkor azonnal kivégezték.

Poncuis Pilátus létező személy volt, nem volt szégyenlős vagy elnéző, ha az lett volna nem is lett volna helytartó. Ha valaki csúnyán nézett a hatalomra annak vége volt.

Attilajukkaja 2018.06.11. 19:39:50

@$pi$:
"A "baloldaliság" lényege a társadalmi különbségek eltörlése vagy csökkentése."
A csökkentésével egyetértek.

"Jézus soha sem akarta eltörölni a társadalmi különbségeket"
Ahogy a mai baloldal sem.

"abban az időben fogalma sem volt senkinek, hogy olyan társadalom is lehet, ahol ennyire kicsik a társdalmi különbségek"
Annak idején valóban nem volt senkinek erről fogalma. De néhány ezer évről van szó, nem igaz? Szóval nem is haladtunk semmit Jézus óta? Vagy van, aki ezen már túlhaladt és van, aki nem?

Attilajukkaja 2018.06.11. 19:41:23

@$pi$:
"Nem, nem ment szembe velük. "
Kivel szemben nem? Akkor miért is feszítették meg a nép akarata ellenére?

$pi$ 2018.06.11. 19:45:00

@Attilajukkaja: "Jézus is baloldali és egyben liberális felfogású lázadó volt"

A "liberális" szó olyasmit jelent, hogy "megengedő", filozófiai irányzatként a szabadságot és egyenlőséget előtérbe helyező irányvonal. Azt már elmondtam, hogy Jézus soha nem volt egyenlőségpárti, de természetesen szabadásgpárti sem volt.

Azt tanította, hogy nem is kell bűnt elkövetnie valakinek ahhoz, hogy büntetést érdemeljen, elég, ha eszébe jut. Ha csak megkívánod a szomszéd feleségét már paráznaságot követtél el és azért bizony halálbüntetés jár.

Hogy a fenébe nevezhetünk liberálisnak valakit, aki bevezeti a gondolatbűnt és teljesen normális gondolatokért halálbüntetést adna?

És igen, tudom, "az vesse rá az első követ, aki bűntelen". Nos, a biblia ellentmondásos és ezt a mindent megbocsájtó történetet sok száz évvel később írták a bibliához mint ahogyan a Jézus történetek születtek.

A bibliai Jézus álláspontja az volt, hogy az ősi törvényeket utolsó betűjükig be kell tartani, aki viszont a mózesi törvényeket liberálisnak gondolja nyilván nincs magánál.

taga20 2018.06.11. 19:45:15

@joe jimbo: ti honnan a kurvaanyátokból bujtok elő?

$pi$ 2018.06.11. 19:49:16

@Attilajukkaja: "Kivel szemben nem? Akkor miért is feszítették meg a nép akarata ellenére?"

Érdemes lenne elolvasnod a bibliát. :D

Jézust nem a nép akarata ellenére feszítették meg, hanem a nép követelésére a papság követelése alapján. Természetsen szürreálisan lehetetlen a történet, természetesen nyilvánvaló butaság, hogy a római helytartó megfeszít valakit, mert a nép követeli, természetesen baromság, hogy a helytartó elenged valakit, akit királyként követnek, hogy elenged egy rablógyilkost, hogy lenne olyan szokás, hogy egy elítéltet csak úgy elengednek, hogy a papok egy nap alatt halálra ítélnek valakit, hogy húsvétkor üléseznek, hogy a helytartó exkuzálja magát a nép előtt... de a könyvben ez van.

Olvasd el. :D

$pi$ 2018.06.11. 19:53:14

@Attilajukkaja: "Ahogy a mai baloldal sem."

A mai baloldal nem baloldal. A mai jobboldal nem jobboldal. Sőt, van olyan baloldali párt, amit kimondottan szélsőjobbnak neveznek (jobbik). Az emberek 99%-a nem tudja mit jelent az, hogy baloldal meg jobboldal, azt hiszik, hogy a nácik voltak a jobboldal miközben a nevükben is benne van, hogy "szocialista". :D

$pi$ 2018.06.11. 19:57:18

@Attilajukkaja: "Annak idején valóban nem volt senkinek erről fogalma. De néhány ezer évről van szó, nem igaz? Szóval nem is haladtunk semmit Jézus óta?"

Dehogynem, hisz pont ezt mondtam. A Jézus utáni két ezer év vívmányait próbálják a vallásos emberek visszadátumozni, hogy valahogy az jöjjön ki, hogy már Jézus is megmondta meg már a bibliában is ez van.

Ahányszor a tudomány kitalál valamit előjönnek a kreatív értelmezéssel, hogy "de hisz a biblia eddig is ezt írta, csak valamiért nem értettük". Miközben a bibliában maga isten mondja, hogy a föld lapos, oszlopokon áll, felette kupola van, ami visszafogja a vizet és ahova félretette a havat hatalmas raktárakba, hogy legyen évezredek múlva is. ;)

$pi$ 2018.06.11. 19:58:45

@Attilajukkaja: "A csökkentésével egyetértek."

Meddig? Mikor kell megállni vele? Mert ha nem tudod, akkor az olyan, hogy csökkented, csökkented, csökkented és a végén nem marad. :)

Attilajukkaja 2018.06.11. 19:59:06

@$pi$:
"A "liberális" szó olyasmit jelent, hogy "megengedő", filozófiai irányzatként a szabadságot és egyenlőséget előtérbe helyező irányvonal."
Egyetértek!

" Azt már elmondtam, hogy Jézus soha nem volt egyenlőségpárti, de természetesen szabadásgpárti sem volt."
A liberálisak dettó, kivéve a szabadságpártiságot.

"Azt tanította, hogy nem is kell bűnt elkövetnie valakinek ahhoz, hogy büntetést érdemeljen, elég, ha eszébe jut."
Ez nagyon durva, ... vagyis ezzel bír rá mindenkit, hogy bűnösnek érezze magát és behódoljon. Ügyes!

"Ha csak megkívánod a szomszéd feleségét már paráznaságot követtél el és azért bizony halálbüntetés jár."
Életszerű! Nem gondolod?

"Hogy a fenébe nevezhetünk liberálisnak valakit, aki bevezeti a gondolatbűnt és teljesen normális gondolatokért halálbüntetést adna?"
Bizonyára így is magyarázható a Biblia és másképp is. De én úgy tudom, hogy Jézus senkire nem hozott halálbüntetést.

"a biblia ellentmondásos és ezt a mindent megbocsájtó történetet sok száz évvel később írták a bibliához mint ahogyan a Jézus történetek születtek."
Az egész Biblia egy több száz éven keresztül íródott mesekönyv, tanmesék gyűjteménye. Hiszem, hogy egy nagyon hasznos mesekönyv, mert letette a judeo-keresztény erkölcsök alapjait. Szerintem is szükség van erkölcsi útmutatásokra, csak nem hiszem, hogy ezek idővel ne változnának. Mert az ember folyamatosan tanul.

"A bibliai Jézus álláspontja az volt, hogy az ősi törvényeket utolsó betűjükig be kell tartani"
Számomra ez ideje múlt, ... ahogy sok minden más a környezetünkben. Mint kiderült azóta, a Föld sem lapos.

Attilajukkaja 2018.06.11. 20:00:23

@$pi$:
"Mert ha nem tudod, akkor az olyan, hogy csökkented, csökkented, csökkented és a végén nem marad. :)"
Igazad van, nem tudom. Nem a szakterületem.

morph on deer 2018.06.11. 20:07:10

@maxval balcán bircaman:
”AKi nem ebben hisz, az szimplán nem liberális.”

Aki pedig ebben hisz az sem, mivel ez NEOLIBERÁLIS doktrina, és messze nem azonos azzal, ami a liberalizmus.
Valahogy ideje lenne ha tisztáznád ezeket a fogalmakat legalább a saját számodra, akit még érdekel is s téma, nem viccelek.

$pi$ 2018.06.11. 20:08:58

@Attilajukkaja: "Igazad van, nem tudom. Nem a szakterületem."

Semmi gond, csak akkor nem csökkenteni, hanem megszüntetni akarod, nem? Nem mintha számítana, azt akar mindenki, amit akar, meg aztán mindkét oldalnak vannak jó gondolatai.

Attilajukkaja 2018.06.11. 20:13:49

@$pi$:
" nem csökkenteni, hanem megszüntetni akarod, nem? "
Megszüntetni véleményem szerint egy utópia. Jelenleg viszont éppen a csökkentés ellenkezője történik. Ez az, ami nem tetszik, mert az egész társadalomra nézve is károsnak tartom az eredményt.

taga20 2018.06.11. 20:15:56

@$pi$: jól tolod, de mégsem! az hogy valaki hogy hívja magát, az kurvára semmit nem számít.

lásd zsirinovszkit, vagy a gecit! semmi közük ahhoz, ahogy nevezik magukat!

$pi$ 2018.06.11. 20:17:19

@Attilajukkaja: "Ez nagyon durva, ... vagyis ezzel bír rá mindenkit, hogy bűnösnek érezze magát és behódoljon. Ügyes!"

No igen. Szerencsére európa szakított ezzel, a jogrendünk elutasítja a gondolatbűnt.

"Életszerű! Nem gondolod?"

A Jézusi tanítások nagy része eszeveszett marhaság a keresztények pedig megtanulták egyszerűen figyelmen kívül hagyni őket. Mikor hallottál olyanról utoljára, hogy valaki elosztogatta a vagyonát, hogy a menyországba jusson? Szerintem Assziszi Szent Ferenc volt az utolsó, de neki is valami neurológiai oka lehetett rá. :D

"De én úgy tudom, hogy Jézus senkire nem hozott halálbüntetést."

Rosszul tudod. ;)

"Lukács 19:27 Ellenségeimet pedig, akik nem akarták, hogy királlyá legyek felettük, hozzátok ide, és vágjátok le itt előttem."

Más fordításban:
"Lukács 19:27 Sőt ennek felette amaz én ellenségeimet is, kik nem akarták, hogy én ő rajtok uralkodjam, hozzátok ide, és öljétek meg előttem!"

A bibliában mindenre találni érvet és az ellenkezőjére is. :)

"mert letette a judeo-keresztény erkölcsök alapjait."

Amik aztán mérhetetlen sok szenvedést okoztak mielőtt elvetettük volna és lecserőltük volna a római jogra. Arra a római jogra, amelyik előbb volt mént Jézus. Hoppácska.

$pi$ 2018.06.11. 20:25:22

@taga20: "az hogy valaki hogy hívja magát, az kurvára semmit nem számít."

Nem arról van szó, hogy hogyan hívják magukat, arról van szó, hogy a baloldali értékeke hivatkoznak miközben eszükbe sem áll baloldalinak lenni.

MOndok egy példát:
- Tisztelt bíróság, az, hogy valaki hogy hívja magát, az az ő magánügye...
- De maga orvosnak nevezte magát, pedig nem is orvos.
- Hát igen, orvosnak neveztem magam, de a szó tágabb értelmében...
- Emberek bíztak meg magába, mert azt mondta, hogy orvos.
- De tágabb értelemben, inkább mint gyógyító...
- Az emberek azt hitték, hogy orvosi diplomája van.
- De hát én csak annak neveztem magam, ami az én világképemhez közelebb áll...

Ugye nem? :)

taga20 2018.06.11. 20:29:33

@$pi$:"Az ókor legfejlettebb jogrendszere Rómában alakult ki, ahol önálló jogtudomány, jogászság, jogi iskolák jelentek meg, a jog tudománnyá vált, kifejlődött a római jog, melynek hatása napjaink jogrendszereiben is meghatározó, a modern jognak a római jog az alapja. A római jogot I. Justinianus császár kodifikálta 529-ben, a törvénygyűjtemény a sötét középkor évszázadaiban feledésbe merült és csak a 11. században fedezték fel újra, a középkori egyetemeken újból elkezdték tanítani a római jogot."

birka menet 2018.06.11. 20:34:10

@$pi$: "Miközben a bibliában maga isten mondja, hogy a föld lapos, oszlopokon áll, felette kupola van, ami visszafogja a vizet és ahova félretette a havat hatalmas raktárakba, hogy legyen évezredek múlva is. ;)"

Szia te, a Nap hülyéje!

Rádásul Isten nevét nagybetüvel írjuk te szerencsételen!

Sose értettem, hogy ti fidióta segédmelósokkal ki a fasz hitette el, hogy csak azért mert tudsz migránsozni és sorosozni, már értelmis´égi lettél, aki belepofázhat a 6. osztályos tananyagnál magasabb ismeretekbe.
Bújj te csak vissza Orbán seggébe, mert amikor elöbújsz az egész világ röhög rajtad hogy milyen sötét proli vagy!

taga20 2018.06.11. 20:35:02

@$pi$: akkor mégegyszer!

ha valakik valamire hivatkoznak(lásd előbb: nevezi magát valaminek), attól az még nem az!

$pi$ 2018.06.11. 20:36:27

@birka menet: "Rádásul Isten nevét nagybetüvel írjuk te szerencsételen! "

Nem a nevét írtam, hanem a foglalkozását.

"Sose értettem"

Nem baj, ne foglalkozz vele. Sok más dolgot sem értesz.

Attilajukkaja 2018.06.11. 20:36:44

@$pi$:
"A Jézusi tanítások nagy része eszeveszett marhaság a keresztények pedig megtanulták egyszerűen figyelmen kívül hagyni őket. '
Egyetértek! A mai álkeresztények csak azokat a passzusokat veszik figyelembe, amelyek nekik kedveznek.

""Lukács 19:27 Ellenségeimet pedig, akik nem akarták, hogy királlyá legyek felettük, hozzátok ide, és vágjátok le itt előttem."
Köszönöm az idézetet. És le is vágták őket?

"A bibliában mindenre találni érvet és az ellenkezőjére is. :)"
Valószínűleg igazad van. :o)))

"Amik aztán mérhetetlen sok szenvedést okoztak mielőtt elvetettük volna és lecserőltük volna a római jogra. Arra a római jogra, amelyik előbb volt mént Jézus."
Örülök az infónak! Vagyis az a jog sem lett gránitba írva?
Én azért szeretem a Jézuskát, amikor Karácsonykor ajándékot hoz! :o))))

$pi$ 2018.06.11. 20:37:21

@taga20: "ha valakik valamire hivatkoznak(lásd előbb: nevezi magát valaminek), attól az még nem az!"

Persze, én is ezt mondtam.

$pi$ 2018.06.11. 20:42:18

@Attilajukkaja: "Köszönöm az idézetet. És le is vágták őket? "

A biblia erről hallgat, ahogy ezeket mondta továbbáltak Jeruzsálem felé. :) De nekem mindegy is, elég, ha ilyeneket mond. Az érv, hogy "de hát meg sem öltünk senkit" nem szokott bizalmat ébreszteni bennem. :D

"Örülök az infónak! Vagyis az a jog sem lett gránitba írva? "

Hát ez hosszú beszélgetés lenne, meg nem is vagyok jogász. A jogi alapelvek igen időtállóak, a jogszabályok, amik érvényesítik őket változnak az élettel. Az érdekes dolog, hogy a rómaiak gyakorlatilag az összes jogi alapelvet megalkották, gépjármű önkényes elvétele nem volt náluk, de az alapelvek a mai napig érvényesek és elégségesek.

"Én azért szeretem a Jézuskát, amikor Karácsonykor ajándékot hoz! :o))))"
Hoppácska, az a télapó. :D

taga20 2018.06.11. 20:45:51

@$pi$: nem! te ezt mondtad!

"hogy a nácik voltak a jobboldal miközben a nevükben is benne van, hogy "szocialista". :D"

természetesen, sejtetéseddel ellentétben a nácik kurvára nem voltak szocialisták, ahogy a geci sem kereszténydemokrata, és zsirinovszkij se liberális demokrata!

Attilajukkaja 2018.06.11. 20:47:04

@$pi$:
"De nekem mindegy is, elég, ha ilyeneket mond. Az érv, hogy "de hát meg sem öltünk senkit" nem szokott bizalmat ébreszteni bennem. :D"
Milyen igaz!!!!

"Az érdekes dolog, hogy a rómaiak gyakorlatilag az összes jogi alapelvet megalkották, gépjármű önkényes elvétele nem volt náluk, de az alapelvek a mai napig érvényesek és elégségesek."
Valóban érdekes! Vagyis nem sok új van a napa alatt.

"Hoppácska, az a télapó. :D"
Kinél a Télapó, kinél Szent Miklós, kinél a Jézuska. Nálunk mindig Apukám volt az. :o)))

BéLóg 2018.06.11. 20:54:14

@Attilajukkaja: Ha ha ha. Ezt a muzulmánok szokták a keresztényeknek mondani, mert olvasni ugyan tudnak, de érteni már nem.

Ez nem Jézus parancsa, hanem egy PÉLDABESZÉD egy királyról, akit TÁVOLLÉTÉBEN a hatalmasok meg akarnak puccsolni. De nem sikerül, és amikor a Király Visszatér, azt teszi velük, amit SZOKÁS volt akkoriban, és még kb. 1800 évig a felségárulókkal.

Az is egy ótvaros baromság, hogy mindenre van érv meg ellenérv, mert ilyeneket nem tudsz előhozni. A Bibliát (külön a zsidó Ószövetséget és a keresztény Újszövetséget) rendesen elemzik, kutatják, az ilyen felszínes, még a Gugli-kutatást is nélkülöző baromságokat a hülyék szoktak közreadni.

BéLóg 2018.06.11. 20:58:17

@BéLóg: A félreértés elkerülésére, a válasz KONKRÉTAN $spi$-nak szólt a TE reagálásod alapján.

Attilajukkaja 2018.06.11. 21:35:00

@BéLóg:
"a válasz KONKRÉTAN $spi$-nak szólt a TE reagálásod alapján"
Most vacsit adok a családnak, de utána megpróbálom értelmezni. :o)

Ranó Matyi 2018.06.11. 21:35:24

Lovasnak zsídó a felesége neki

2018.06.11. 21:50:01

@Attilajukkaja: Remélem jól gugliztam de ez a "...vágjátok le..." Ez a mina pénzes történet és a példában elmondottt uraság szavai.

2018.06.11. 22:12:46

@taga20: természetesen a nácik bizonyos értelemben kurvára baloldaliak voltak, ugyanis széles néprétegeknek biztosítottak jólétet a 30-as évek Németországában, de ezt persze a magadfajta ostoba barom, aki csak teleokádja a netet a sérelmeivel, soha nem fogja megérteni....

2018.06.11. 22:14:35

@Attilajukkaja: Fogalmam sincs nevezhető e a mai értelemben baloldalinak.
Ahogy olvasom a többi kommenteket, nekem úgy tűnik itt is kiforgatják a szavait.

hordalek 2018.06.11. 22:23:44

@maxval balcán bircaman: Azért egyszer Jézus is foglalkozott politikával. Amikor a farizeusok "beugrató" kérdésére azt felelte, hogy adjátok meg a császárnak ami a császáré és Istennek ami az Istené.

taga20 2018.06.11. 22:25:08

@abcdefghijklmm: a geci gazdád meg kereszténydemokrata! mi?

elmész a faszba ostoba barom fityeszmuzsik!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.06.11. 22:26:38

Lovas újságírónak képzeli magát és fenyegetőzik? Nincs új a nap alatt..

2018.06.11. 22:26:41

@taga20: kurvára nincs gazdám, persze nem csodálkozom, hogy a csökkent értelmi képességeiddel nem vagy képes felfogni, hogy nem csak fekete meg fehér létezik....

2018.06.11. 22:30:33

@taga20: különben a nicknevedben a 20-as mit jelent? Az éveid számát vagy az IQ-dat? Csak azért kérdezem, mert mindkét esetben enyhítő körülményt képez az ostobaságodra....

taga20 2018.06.11. 22:36:03

@abcdefghijklmm: ezek a betűk mit jelentenek a nicknevedben? most tanulod az ábécét?

leostobázol, és ilyen hülyeségeket kérdezel tőlem?

csak röhögni tudok rajtad ember!:)))

ubermeister 2018.06.11. 23:15:05

Meghalt Lovas
Nekem ez jut eszembe

www.youtube.com/watch?v=3GwjfUFyY6M

Küldeném a családnak, meg aki szereti :DDD

asebes 2018.06.11. 23:18:43

Nos, attól, hogy Lovas váratlanul meghalt, nem lett jobb ember. Vannak emberek, akiknek meg se kellett volna születniük. Lovas is ilyen volt. A világ kicsit jobb lesz nélküle. Miután sokuknak pont azt kívánom, hogy pusztuljanak, Bayer se sajnálkozzon, kövesse a barátját.

asebes 2018.06.11. 23:20:20

Amit Ungárnak írt, úgy tűnik, az már a Jóistennek is sok volt. Mondják, ő nem ver bottal.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 00:17:28

@asebes: "Lovas váratlanul meghalt"

Érdekes, mire megtudtam, hogy egyáltalán létezik ez a patkány, már meg is döglött.

Nem kellett volna annyit gyűlölködnie, tán tovább élt volna. És tán nem annyira hiába.

Gerolsteiner 2018.06.12. 05:22:10

@ubermeister: Nem tudom,Lovasnak van-e családja, rólad viszont most megtudhattunk valamit. De azt inkább nem írom ide.

$pi$ 2018.06.12. 06:43:22

@taga20: "természetesen, sejtetéseddel ellentétben a nácik kurvára nem voltak szocialisták,"

De igen, azok voltak. Céljük a szociális jólét elérése volt minden német számára, szavazóbázisuk a munkásosztály volt, ellenségük a nagytőkések, Hitler a munkásosztály szószólójának tekintette magát (valóban persze soha nem dolgozott) a szászlójuk pediga vörös zászló volt.

El is érték a céljukat, egy rövid időre jólétet teremtettek a német munkásoknak.

$pi$ 2018.06.12. 06:46:36

@BéLóg: "Ez nem Jézus parancsa, hanem egy PÉLDABESZÉD"

Példabeszéd, ahol elmagyarázza, hogy milyen az isten országa. Nem mondtam, hogy azt parancsolta a tanítványainak, hogy gyilkoljanak. :)

2018.06.12. 06:58:08

@taga20: Röhögj nyugodtan, máshoz úgysem értesz!

2018.06.12. 06:59:50

@$pi$: Ennek a baromnak magyarázhatod, nem fogja felfogni.

asebes 2018.06.12. 07:06:21

@ennek annyi: Nem, nem vártam alig, de nem rendít meg. Lovas sokban hozzájárult ahhoz, hogy az ország kettészakadjon, és te például ismeretlenül is a sátán követőjének tarts engem, aki marhára nem vagyok az, de ezt is a lLovas-féléknek köszönhetjük.

De képmutató se vagyok, akik ezt az országot morálisan ide juttatták, nos, ha eltávoznak, nem fogok sajnálkozni felettük.

Maga a poszt, amihez ezek a kommentek születtek, mutatja, miféle ember (?) volt Lovas. Akinek ez tetszik, amit ő leírt itt, és ahogy FENYEGETETT, hát lelke rajta.

$pi$ 2018.06.12. 07:52:05

@abcdefghijklmm: Ó, ismerem. Azt nem tudom miért beszélek hozzá, de azt tudom, hogy mennyi értelme van. :D

Attilajukkaja 2018.06.12. 08:50:39

"Drop dead!

Lovas István"

A karma törvénye: olyat kívánj másnak, amit magadnak is szeretnél!

asebes 2018.06.12. 09:53:32

@ennek annyi: Sok tekintetben igen. Ebben egyetértünk. Mindig valami "ellen" szavazok. De ilyen mértékű korrupció, lopás, jogtalanság a 28 év alatt nem volt, még a vörösbárók alatt se. Loptak azok is, a kezüket kéne levágni, ebben nincs vita...

Ezzel együtt Lovas - nemm mondom, hogy halottakról jót vagy semmit - egyike volt a legundorítóbb férgeknek a jobboldalon.

$pi$ 2018.06.12. 10:35:45

@abcdefghijklmm: Igen, egészen konkrétan annyi. :D Ha még örömet szereznék vele magamnak, de nem... Asszem úgy vagyok vele mint a narkósok: az elején biztos jó volt, valamiért biztos elkezdtem, de már nem emléxem.

Gleccsertetű 2018.06.12. 14:20:34

@Attilajukkaja: neeeeeeeee. kérlek ne szólj hozzá olyanhoz amiről fogalmad sincs.

Attilajukkaja 2018.06.13. 10:08:52

@Gleccsertetű:
"kérlek ne szólj hozzá olyanhoz amiről fogalmad sincs."
Bagoly mondja verébnek! :o))))))

Gleccsertetű 2018.06.14. 07:13:30

@Attilajukkaja: ezzel nem cáfoltad azt a blődséget amit leírtál csajeee

Attilajukkaja 2018.06.14. 10:04:59

@Gleccsertetű:
Milyen blődséget, kis szívem?

Gleccsertetű 2018.06.14. 18:05:42

@Attilajukkaja: figyi, ha ennyire nem vagy képbe, h milyen böszmeségeket adsz ki magadból, lehetnél egy kicsit szerényebb. te garázdálkodtál itt régebben "Valóraváltógép" (vagy valami hasonló) néven?

Attilajukkaja 2018.06.14. 18:15:12

@Gleccsertetű:
"te garázdálkodtál itt régebben "Valóraváltógép" (vagy valami hasonló) néven"
Milyen néven? :o)))
Nem fáj, hogy naponta ekkorát koppansz, amikor teljes erőből nekirohansz a falnak?
Nem szoktam garázdálkodni és a nickemet sem változtatom, mert van annyi vér a pucámban, hogy felvállaljam azt is, amit 15 évvel ezelőtt írtam. Hát neked?

Gleccsertetű 2018.06.14. 18:24:07

@Attilajukkaja: itt egyelőre te vagy akinek fogalma sincs, h miket hány a netre.

Attilajukkaja 2018.06.14. 18:41:54

@Gleccsertetű:
Csak bohóckodsz! :o)))) Erről ennyit! Viszlát!

borovi 2018.09.08. 23:15:53

"Ne feledjétek megkúrni John McCaint is, mielőtt az nekrofília lesz."
Na ja. Azóta már Lovast is, McCaint is eltemették. McCaint kicsit később.
süti beállítások módosítása