B1 blogcsalád



Trump alighanem átverte Orbánt

2016. december 01. - nickgrabowszki

Vagy legalábbis a magyar miniszterelnök alaposan félreértette és túlgondolta, amiket Trump mondott neki telefonon.dt_2.jpg

Orbán egy hete, a frissen Fidesz-közelbe került, pontosabban a kormány áldozatául esett Világgazdaságnak adott alákérdezős PR-interjújában arról beszélt, 

Valamivel többet tudok már, mint ami a híradásokból kihámozható. Beszéltem telefonon az új amerikai elnökkel, így állíthatom, hogy a mi pozíciónk sokat javult. Donald Trump világossá tette, hogy nagyra tartja Magyarországot. Úgy érzékeltem, tudja, hogy a magyar egy bátor és szabadságharcos nép, amelynek az elmúlt hat évben elért gazdasági eredményei kiemelkedőek. Meghívott Washingtonba, mire elmondtam neki, hogy már régen nem jártam ott, hiszen „fekete bárányként” kezeltek. Nevetve annyit válaszolt, hogy őt is.

Ez egy valódi dicshimnusz. Akár úgy is tűnhet, hogy Trump az elmúlt években mást sem tett, mint a magyarországi fejleményeket követte, és az Orbán-rezsimet tekinti példának.

Némi árnyékot vetett azért a csillogó képre, hogy a beszélgetésből csak egyetlen forrásból kaptunk tájékoztatást, az Embertől, Aki Még Soha Nem Hazudott. (Bár az kétségtelen, hogy a megválasztott amerikai elnök annyira kiszámíthatatlan, hogy tőle bármi kitelik.)

Most az a különös helyzet állt elő, hogy okunk van arra következtetni, hogy 

ezúttal Orbán igazat mondott.

Trump tényleg magasztalhatta Magyarországot, még az is lehet, hogy tényleg tudta, hol van; áradozhatott a magyar népről, különösen annak regnáló kormányáról, meg az ország helyzetéről. És még az is lehet, hogy tényleg meghívta Washingtonba, ahol már vagy másfél évtizede nem voltak hajlandók fogadni elnöki szinten.

Némileg azonban árnyalja a képet, hogy a bizonyíték, amely arra utal, hogy Orbán nem hazudott, egyúttal kontextusba is helyezi kettejük beszélgetését.

A pakisztáni kormány nyilvánosságra hozta annak a társalgásnak a leiratát, amelyet Muhammad Nawaz Sharif pakisztáni kormányfő folytatott a megválasztott amerikai elnökkel.

Önnek nagyon jó megítélése van. Ön egy bitang jó fickó. Ön csodálatos munkát végez, minden szempontból. Nagyon várom, hogy hamarosan találkozzunk. Ahogy önnel beszélek, miniszterelnök úr, olyan, mintha egy régi ismerősömmel beszélnék. Az ön országa csodálatos, borzasztó sok lehetőséggel. A pakisztániak a legintelligensebb emberek közé tartoznak. Bármilyen szerepet hajlandó vagyok betölteni, amit szeretne, hogy megoldásokat találjunk a fennálló problémákra. Megtiszteltetés lesz és személyesen fogom megtenni. Hívjon bármikor, akár január 20-a előtt, mielőtt elfoglalnám a hivatalomat.

Az egyezés kísérteties:

  • Trump magasztalja az országot.
  • Dicséri a népet.
  • Rajong a miniszterelnökért.
  • Találkozót ajánl.

A beszélgetés ezen részletéből látszik, hogy Nawaz Sharifnak ugyanazt mondta (persze a magyart pakisztánira cserélve), amit Orbánnak:

Trump sablonszöveget nyomott.

Ebből nemigen lehet másra gondolni, hogy tanácsadói felkészítették egy nagyon (nagyon-nagyon és mindenkivel) barátságos antréra: mindenkinek azt mondta, mondja, amit az hallani akart.

Most már csak az a kérdés, hogy tényleg mindenkinek azt mondja-e, vagy csak az olyan latorállamoknak, mint Pakisztán vagy Magyarország. (Pakisztánnal egy sorba kerülni minden tekintetben gyönyörű dolog; különös figyelemmel Orbán és a Fidesz muszlimgyűlöletére.)

A másik kérdés, hogy Orbán tudta-e, mi történik, és csak a választóinak kommunikálta a parádés sikerként a telefonbeszélgetést. Esetleg nem hallgatott saját magára, arra figyelt, amit mondanak, ahelyett, hogy azt nézte volna, amit tesznek. El akarta hinni, ezért elhitte a szép szavakat, és nem fogta föl, hogy éppen megvezetik.

Ha Trump mindenkinek betartja a szavát, és ténylegesen meghívja Washingtonba, akkor másból se fog állni az elnöksége, mint protokollfogadásokból (amiből normál esetben sincs kevés). Nem kizárt ezért, hogy nem Orbán, egy nem különösebben fontos és érdekes államocska félig-meddig szabályosan megválasztott vezetője lesz az első a sorban.

Lehet, hogy várni kell még arra a washingtoni meghívóra. Legalább addig, amíg eszükbe nem jut a republikánus külpolitikusoknak, hogy Magyarországtól kérni akarnak valamit.

(via Vox/444)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1312013688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martineden 2016.12.02. 09:21:51

@Ballib cenzúrázók réme 19: Termeszetesen,de csufos beeges az nem volt.

Zsoltbacsi 2016.12.02. 09:30:33

@martineden:

Dehogynem, azert volt csufos, mert mar meg voltak irva a gyozelmi jelentesek, nem veletlen volt akkora csend egy ideig az eredmeny kiderulese utan....
Ha jol emlekszem a Newsweek meg is jelent azzal a szalagcimmel, hogy megiscsak gyozott a demokracia, es milyen nagyszeru az amerikai nep, hogy nem ult fel a csunya gonosz Trump hazugsagainak...

HussarX 2016.12.02. 09:31:43

Vajon milyen élete lehet ennek a bloggernek? Latens Orbán-imádó talán, aki vele fekszik és kel? Mindenben őt keresi? Jó sok blogger próbál a Vitya-gyűlöletből megélni, miközben annyi zavar van a fejükben, hogy még az amúgy nem kimondottan fidesznyik olvasókat is meggyőzik arról, hogy jelenleg nincs más kormányképes erő Magyarországon.

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2016.12.02. 09:32:09

A magyar liberális álnihilisták Tramp győzelme után aludni se tudnak, annyira idegesek. Tudják, hogy ezzel nekik kampec. Tramp győzelmével ugyanis az amerikaiaik beindítják az építőipart, a bank meg a pénz szektor fellensít´ését, a tőzsde felszabadítását a liberális szabályzás alól, ameyek gátjai voltak eddig a spekuaciónak. Soros ebben az új rendszerben éhen fog halni. Tramp meg leszarja az egész vilagot, mindenkivel felmondja a barátsági és meg nem támadási szerződést és Amerikát ráállítja az önellátásra.

Ezzel a magyar liberálisokra végső csapár méretődik. A magyar liberálisok ezek után a világban nem fogják megtalálni a helyüket hogy most mi lesz velük. El kell majd menniük a Szíriusz naprendszerbe, ha maguknak való országot akarnak maguknak találni.
Jól kitolt tehát Tramp a magyar liberálisokkal, Orbán Viktor pedig a valódi nyertese az amerikai elnökválasztásnak!

Skankhunt42 2016.12.02. 09:39:07

@HussarX: igen, grabo látens fideszes

Attilajukkaja 2016.12.02. 09:41:47

@Ballib Cenzúrázók Réme 11:
"A magyar liberális álnihilisták Tramp győzelme után aludni se tudnak, annyira idegesek. "
Van, aki meg idegesebb. Pl. annyira, hogy le sem tudja irni helyesen Trump nevet. :o))))

Cnere 2016.12.02. 09:41:53

Szánalmas nézni és olvasni ezt a ballib vergődést.

konrada 2016.12.02. 09:55:21

@Attilajukkaja:
... ha követed 11-es munkásságát, akkor rájössz: lehet, hogy ugyanazon halmaz...;))
(Teszem hozzá, szarkazistának nem rossz, így valszeg nem véletlen a tramplira utaló Tramp "elírás" sem...;)

konrada 2016.12.02. 10:01:48

@Ballib cenzúrázók réme 19:
...hát teszem hozzá, szegények jól pofára estek Trumppal, pedig hogy várták, hogy Klingonné aztán egyből a zorbán földbedöngölésével kezdi...
...most meg csak az maradt szegényeknek, hogy a nekik járó s..rt jól megcukrozzák, ha már úgy is meg kell enniük: azaz hogy a zorbánnnak csak a szabványszöveg ment (ami igaz is).

...mondjuk ha véletlen a Klingonné nyert volna, akkor nagyon komoly személyre szóló figyelmeztetés lett volna már egy általános utalás is...

Faszerkezet 2016.12.02. 10:05:01

Jaj.... azthittem legalább felhívtátok Trumplit..... Ez így eléggé gyenge....

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 10:11:08

@Cnere:

Most dicsekedett a rokonom, hogy a cége alig él, mert nincs munkája, pedig nagyon ritka tevékenységet végeznek, nem sokan mozognak azon a pályán. Arra várnak, hogy az a két-három benfentes fideszes szétossza a sok milliárdos megrendeléseket, nekik is a részüket, hogy alvállalkozóként a megélhetésükért ( nem a milliárdos osztalékért ) dolgozhassanak. Bameg, ez neked nem szánalmas? Oszt ráadásul a rokon megrögzött szociellenes. Volt. Már nem az.

Szóval ki is vergődik?

Ravasz Figyelmeztetés 2016.12.02. 10:11:09

Imádom a kora reggeli ballib seggfájás hangját, kérünk szépen még sok ilyen írást!
Elviselhetetlen végbélgyötrelmet okoz ballibbantjainknak, hogy ezek után nem rohangálhatnak Washington a gonosz patásorbán miatt, mert aki ott fog ülni, az kb. Orbán szteroidon... hahaha! Azóta emésztgetik, hogy hogy lehetne ezt megmagyarázni, hogy Orbán innentől jófiúl esz Amerikában, összedőlt a narratíva, majd beleőrülnek a kognitív disszonanciába, és hát ennyire tellett: izé...nem is biztos, hogy azt mondta... de ha azt is mondta, nem úgy kell érteni... különben se számít az egész... Trump egy bunkó, azt se tudja, hol van az kis légypiszoknyi Magyarország a térképen...

Halkan súgom csak meg, Trumpnak 130-as az IQ-ja, szóval egyáltalán nem hülyegyerek, ahogy a közösségi médiát mesterien használva, a mainstream média óriási ellenszelében nyerni tudott, az is bizonyítja, hogy a fickó egy zseni; a jelenlegi felesége pedig szlovén, tehát nálunk kisebb országok létezéséről is tud, na ennyit erről, további kellemes habzó szájú őrjöngést.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2016.12.02. 10:20:18

mandiner.hu/cikk/20161130_jeffrey_d_gordon_trump_tanacsado_csodaljuk_orban_viktort

Orbán Viktor elsőként mondta ki még nyáron: Európa számára Trump lenne jobb. Számít ez most Washingtonban, vagy teljesen mindegy, mikor mit mond egy tízmilliós ország kormányfője?

Egy barátom rögtön elküldte nekem Orbán Viktor Donald Trumpra vonatkozó mondatait nyáron. Elképesztően jó érzés volt olvasnom azokat a sorokat. Nyugodtan mondhatom: Mr. Trump csapatában mély csodálat és tisztelet van Orbán Viktor felé. Donald Trump is tudott tehát arról a nyilatkozatról. Múlt héten pedig beszéltek is telefonon.

Az igaz, hogy Trump akkor meghívta Washingtonba Orbánt? Ezt ugyanis nem erősítette meg senki amerikai részről.

Orbán Viktor mondta, úgyhogy nyugodtan készpénznek vehetik."

-----------

......Mi lenne az EU dolga ilyen helyzetben?

Amit az EU-nak tennie kellene szerintem: a migránsokat Líbia partjaira visszaszállítani. Nem pedig Lampedusára.

Ez pont az, amit Orbán mond.

Tudom, többek között ez az, amiért egyike a kedvenc vezetőimnek. Donald Trump is így van ezzel. Orbán bátor vezető, aki a józan ész talaján áll. A világ pedig fel fog ébredni és rá fog jönni, hogy neki és Mr. Trumpnak igaza van. Ebbe az irányba mennek a dolgok. Ahogy ugyanis Európa a migrációs válságot kezelte, az katasztrofális volt. Ezen változtatni kell.

------------

Szóval vége lesz az amerikai demokrácia-exportnak?

Vége. Irakban kipróbálták. Katasztrófa lett a vége. Egyiptomban is láttuk, mi történt. A demokráciát nem lehet úgy exportálni, mint valami árucikket.

Magyarországnak sem mondják majd meg, hogyan kell viselkedni? Ennek az iránynak vége lesz?

Igen. Új fejezet kezdődik az amerikai-magyar kapcsolatokban, és ennek már nagyon ideje volt. Mi úgy látjuk, Orbán Viktor nagyszerű vezető, világszerte az egyik legjobb. Olyan, aki a józan ész talaján áll. Őszintén tiszteljük ezért. Semmi gond nincs azzal, hogy miniszterelnökük Magyarországot teszi az első helyre. Mi pedig Amerikát akarjuk naggyá tenni. Ez pedig annyit jelent: We're gonna make the America-Hungary relation great again. Újra naggyá tesszük az amerikai-magyar kapcsolatot!"

látom ignoráljátok ezt a tegnap megjelent cikket:))))
vagy még szagoljátok a repülősót:DDD

szép napot

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 10:21:14

@Ballib Cenzúrázók Réme 11:

Hehehe! A hét vicce!

"Tramp győzelmével ugyanis az amerikaiaik beindítják az építőipart, a bank meg a pénz szektor fellensít´ését, a tőzsde felszabadítását a liberális szabályzás alól, ameyek gátjai voltak eddig a spekuaciónak. Soros ebben az új rendszerben éhen fog halni."

Bugyuta maga kérem. Mit gondol a Soros hol gazdagodott? Abban a spekulációban, ami már két világgazdasági válságot is eredményezett, és aminek később a tanulságokat levonva, megpróbáltak gátat szabni. Gondolod, hogy Trumpikának sikerül az, ami előtte másoknak sem jött össze? Mellesleg ő miből is gazdagodott? Abból a liberális gazdaságból, amiben el volt nyomva. Asztakurva, egészen jól sikerült neki, már tizenéve adót sem kellett a nagy liberális elnyomásban fizetni.

Egyébként meg kiállhatsz a sarokra és árulhatod magad, ha nem akad rád vevő, mert a másik sarkon olcsóbban adják a lyukat. Ez az építőiparral is így fog történni. A keresletet nem lehet erőszakkal növelni, csak az adók átcsoportosításávak, ami viszont a belső szerkezet rovására történhet. Ezért került el messziről a magyar kórházakat. Főni is így tesz a rosssz nyelvek szerint.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2016.12.02. 10:22:54

izlelgessétek csak

"Mi úgy látjuk, Orbán Viktor nagyszerű vezető, világszerte az egyik legjobb. Olyan, aki a józan ész talaján áll. Őszintén tiszteljük ezért. Semmi gond nincs azzal, hogy miniszterelnökük Magyarországot teszi az első helyre. "

mandiner.hu/cikk/20161130_jeffrey_d_gordon_trump_tanacsado_csodaljuk_orban_viktort

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 10:26:23

@Tibi !: "mikor fogadja a Trump az orbánt. Muhaha!"

Várj már, ne siess! Előbb be kell lakni az orá, akarom mondani ovális szobát.;D

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.12.02. 10:27:45

Bájosak a ballibek, ahogy a nickhamisító 11-es végűnek írkálnak, amit ők hoztak létre.

Attilajukkaja 2016.12.02. 10:32:07

@konrada:
"... ha követed 11-es munkásságát, akkor rájössz: lehet, hogy ugyanazon halmaz...;)):
Ez jo! :o)

"(Teszem hozzá, szarkazistának nem rossz, így valszeg nem véletlen a tramplira utaló Tramp "elírás" sem...;)"
Lehet, csak az meg nem illik a hozzaszolasai tartalmahoz. De azt eszrevettem, hogy 11-eske maskent irja Trump nevet, mint 19-eske.

room_101 2016.12.02. 10:37:58

A @Ballib Cenzúrázók Réme 11:
A magyar liberális álnihilisták bevásároltak dollárból 276-nál, és eladták 294-nél. Aztán kisvártatva vettek eurót 309-nél, és most ez, egy hét után 314 felett ér. És ebből a haszonból felvesznek téged csicskának okosba feketén, és várják Eltolcsy újabb húzását, amin megint egy jót kaszálhatnak.

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 10:38:45

Szóval vége a tisztességes politikai magtartás világának? Muhaha!
Hiszen nem is volt. Itt nálunk az elmúlt hét évben nem. Trumpika tanulhat tőlünk, illetve kormányunktól.

""Nem az első eset, hogy a termőföld-privatizáció során az egyik legnagyobb vevővel, Mészáros Lőrinccel kávézgató Bitay Márton Örssel kapcsolatban bíróság mondja ki, hogy hazudott" - írta az LMP. Erre korábban a Kishantosi Vidékfejlesztési Központ által kezdeményezett perben került sor, ahol jogerős ítélet mondta ki a korábban trafikpályázati elbírálásokban is részt vevő államtitkár közvéleményt megtévesztő magatartását. Bitay mellett a kormányzat továbbra is kitart, nem érzik úgy, hogy méltatlanná vált volna államtitkári feladatainak ellátására - jegyezték meg a közleményben."

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 10:41:05

@room_101:

Afenébe is! Még nem történt meg: "a tőzsde felszabadítását a liberális szabályzás alól, ameyek gátjai voltak eddig a spekuaciónak. "

Addig meg csak libsibolsikomcsi ármány az egész.:D

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 10:56:20

"A magyar kormány ugye eleve nagy reményeket fűz az új amerikai adminisztrációhoz, de azzal, hogy az együttműködésnek a sufnituning-nyakkendőcellux vonalon milyen mély kulturális és nemzetkarakterológiai alapjai vannak, szerintem Orbánék is csak most szembesülnek."

Ha Orbán barátai ügyesek lesznek, ebből nagy üzletet lehet kihozni.:D

index.hu/mindekozben/poszt/2016/12/02/trump_nyakkendogate/

Mi az IP címem pecás? 2016.12.02. 11:07:10

@endike: Te ezt honnan tudod? Nem vagy értelmiségi. Tudjuk ez fáj neked ballibsikém, de ha nem libsiskedtél volna hanem az iskolát járod, akkor lenne rálátásod az értelmiségi létre.

Mi az IP címem pecás? 2016.12.02. 12:01:41

@Ballib cenzúrázók réme 19: Most akkor ballib nickhamisító vagy, vagy sem?

Ballib cenzúrázók réme 20 2016.12.02. 12:05:13

ballibsik! Verziót váltottam! a 19-es verzió már hamisítvány!

Netuddki. 2016.12.02. 12:23:20

@Ballib cenzúrázók réme 20: Oszt ki nem szarja le? Kezeltesd magad!

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2016.12.02. 12:31:37

@FILTOL: "izlelgessétek csak
"Mi úgy látjuk, Orbán Viktor nagyszerű vezető, világszerte az egyik legjobb. Olyan, aki a józan ész talaján áll. Őszintén tiszteljük ezért. Semmi gond nincs azzal, hogy miniszterelnökük Magyarországot teszi az első helyre. "

Világszerte??? Univerzumszerte!!!!!

Én mondom, hogyha ezekhez az idézetekhez még az amerikai kommentelők 99,9%-ának a véleményét is hozzávesszük (azokét akiket az ottnai ballib cenzúra szintén üldöz és akik 100,1 %-ban szeretnék Orbán Viktor kormányzót a maguk amerikai miniszterelnökének tudni), hát akkor a liberálisok helyében én disszidálnék még a tejútrendszerből is.

Vége a mocskos liberális EU anarchista rendszernek, végre összeáll a Putyin-Tramp-Orbán-Erdogán duó, hogy ők hozzanak világbékét, boldogságot és soha nem látott jóletet a magyar nagytőkés osztálynak, akik aztán a külföldre nem kivitt profitból készek 10 ezer forintot adni a magyar kisember nyugdíjasoknak.

Attilajukkaja 2016.12.02. 12:43:21

@Ballib Cenzúrázók Réme 11:
"végre összeáll a Putyin-Tramp-Orbán-Erdogán duó, hogy ők hozzanak világbékét, boldogságot és soha nem látott jóletet a magyar nagytőkés osztálynak"
:o)))
Ez tetszik!

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 13:00:23

@Attilajukkaja:

Namivan? Az nem teccik, hogy 10000 forintot ad a ki nem talicskázott/kamionozott nyereségből a nyuggereknek? Milyen magyar ember vagy te?

igazi hős 2016.12.02. 13:05:23

"különös figyelemmel Orbán és a Fidesz muszlimgyűlöletére" A Fideszben nincs igazi muszlim ellenesség, Orbánban meg egyáltalán nincs, annál sokkal pragmatikusabb, mint hogy ideológiai alapon válasszon ellenséget. (Látjuk magunk előtt a '89-ben lelkes antikommunista Orbánt, amint csillogó szemmel találkozik Putyinnal? Na, ugye.) Orbán mérhetetlenül arrogáns, szétlopja ezt az országot és képes tízmilliárdokat költeni a pénzükből néphülyítő kampányokra (amik értelemszerűen valaki ellen uszít, mert arra vagyunk vevők), de nem ideológiai okból csinálja, hanem, hogy addig se azt nézzük, hogy mennyit lopnak. És 45% lelkesen elmegy nemmel szavazni, tehát igaza van, működik a dolog.

Sir Galahad 2016.12.02. 13:05:34

Persze, Trump nyilván egy, a diplomácia nyelvén megfogalmazott, többé-kevésbé sablonos szöveget mondott. Ez igaz. De azért abba gondoljunk már bele, hogy ha Clinton nyer, ő valószínűleg fel sem hívja Orbánt... Ennek a beszélgetésnek pusztán jelzésértéke van: azt jelzi, hogy Washington most már másként tekint Orbánra. Ez azért nem mindegy, még akkor sem, ha a magyar-amerikai viszony alakulásának változását majd csak idővel láthatjuk.

magyarszurker 2016.12.02. 13:09:43

Nem véletlenül ilyen jelentéktelen nevű (b1 :D) ez a blog. :D Félig-meddig szabályosan megválasztott vezető? Valahol, valamikor nagyon elszálltatok! Javaslom a pszichiáteremet, én szerencsére nem ismerek egyet se. :)

Attilajukkaja 2016.12.02. 13:18:13

@látjátok feleim szümtükkel:
"Az nem teccik, hogy 10000 forintot ad a ki nem talicskázott/kamionozott nyereségből a nyuggereknek?"
A nyugdijasoknak ez jar es nem ajandek.
A Fidesz amugy nem talicskaval, hanem helikopterrel lopja a penzt. A talicska tul kicsinek bizonyult nekik.

"Milyen magyar ember vagy te?"
Mit akarsz erre valszkent? Magyar vagyok, ahogy te is. Csak maskent latom a dolgokat.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2016.12.02. 13:23:46

Ha jó mondanak a "nágy ámerikában", akkor "túlgondoljuk a jelentőségét".

Ha rosszat mond egy ZS-kategóriás "ámerikái" demokrata blog, akkor "na, tessék, már ott is látják".

Hülyék vagytok, ti ballibsik... :)

kissiú 2016.12.02. 13:36:47

@HussarX: "Jó sok blogger próbál a Vitya-gyűlöletből megélni, ..."

Ennél többen már csak a Vityafényyezők vannak, ők viszont nem csak próbálkoznak. Lásd KÖZmédia, Origo, Ripost, 888, Petisrácok, Mediaworks összes lapja, TV2, ClassFM, és most már EchoTV is. És ez a lista csak nőni fog 18-ig, az ellenzéké pedig csökkenni. Kiváncsi vagyok, mi a határ. Valószínűleg a teljes megsemmisítés, ahogy azt a csodacsatár egy interjújában ki is fejtette. Nem egy tárgyalós típus, na.

kissiú 2016.12.02. 13:40:34

@jobbdemokrata: "Ha jó mondanak a "nágy ámerikában", akkor "túlgondoljuk a jelentőségét".

Ha rosszat mond egy ZS-kategóriás "ámerikái" demokrata blog, akkor "na, tessék, már ott is látják"."

Honnan is ismerős ez? Tudom már: az emberjogi szervezetek és a nemzetközi hitelminősítők esetéből! Nézz utána, szíjjas hogy reagált egy-egy érékelésre ellenzékből és kormánypártról, illetve le- és felminősítés esetén. De mondhatám Mr 20% nyilatkozatait is, hasonlóan "következetesek". Politikusoknál ez valószínűleg alapkövetelmény.

Imre Csizma 2016.12.02. 13:40:37

Sokra nem mentünk azzal,hogy Clinton kritizálta Orbán politikáját,attól ő még nyugodtan kiépítette autokratikus rendszerét.

Attilajukkaja 2016.12.02. 14:11:30

@jobbdemokrata:
"Hülyék vagytok, ti ballibsik... :)"
Az lehet. De ti meg tul okosnak gondoljatok magatokat, hungaristak. Nagy lesz a pofara eses mindannyiunknak, ha megint tulporogtok.

Attilajukkaja 2016.12.02. 14:38:14

@csentecsa: @Sir Galahad:
"Óriási pofon volt nekik az elnökválasztás eredménye."
Ez valoban igy van.
De nektek is. Csak meg nem veszitek eszre. A szelsoseges nacionalizmus, kapitalizmus, kommunizmus vagy liberalizmus meg soha nem vezetett semmi jora. Nagy altalanossagban, komoly verontas volt a vege. Csak a liberalis demokracia vezetett eddig meg jolethez es bekehez.

"Az ilyen irreális posztokkal próbálják megnyugtatni magukat, mert tényleg elég nagy szarban vannak"
Es ti gyerekeitek, unokaitok is abban lesznek, ha ezt a nacionalista, megalomanias, korrupt politikat tamogatjatok. A szemetek lattara lopjak szarra az orszagot, ... ti meg tapsikoltok hozza.
Nem ertem!!!!!

Andy73 2016.12.02. 14:39:39

Ja, ha mást is meghívott Trump, akkor már nem is számít a meghívása. Jól átverte Orbánt.
Kb. ez a mondanivalója ennek az IQ-bajnoknak. Akkor lenne bármi értelme az erőlködésének, ha Orbán azt mondta volna, hogy ő lesz az első vendége Trumpnak, aki mással nem is akar találkozni egész elnöksége alatt.
Tényleg szánalmas ez a blogger, de legalább megint egy jót röhögtünk.

Attilajukkaja 2016.12.02. 14:40:38

@csentecsa:
"Kíváncsi leszek, hogy hogyan fogjátok kimagyarázni, amikor majd Orbán Trump mellett mosolyog a kamerába Washingtonban."
Ugy, hogy megtalalta zsak a foltjat. Egyik bohoc a masikat. Kesz rohej!

2016.12.02. 14:41:02

fogadjunk, hogy trump az sem tudja hol van Mo. és ki a fasz az az Orbán
a jobbantak minden hülyeséget bekajálnak, amit a csuti böfög

halaloszto 2016.12.02. 14:48:45

háhá, két populista nagyotmondó találkozik. vicces lesz. mint amikor a magyar nacionalista szélsőjobber találkozik a román nacionalista szélsőjobberrel. háhá

nu pagagyí 2016.12.02. 15:15:36

Ha már minden számunkra fontos országban pont olyan mitugrász szemétláda kerül hatalomra, mint Orbán, akkor sajnos Magyarország ismét ráfarag. Se segítség, se megértés, se közös érdek. Szervezhetjük a fürlajosi körkörös védelmet.

nu pagagyí 2016.12.02. 15:23:28

@Attilajukkaja: Azt hiszem, alaposan leértékelődik a Trumppal való találkozó, ha minden ágrólszakadt diktátort hasonló kegyben részesít. Orbán valószínűleg a pakisztáni diktátor után, de még a türkmén basi előtt fog sorra kerülni.

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 15:25:46

@csentecsa:" (Kíváncsi leszek, hogy hogyan fogjátok kimagyarázni, amikor majd Orbán Trump mellett mosolyog a kamerába Washingtonban.."

Kérdés, hogy az USA elnöke akar-é együtt vigyorogni egy olyan kormányfővel, aki kormányostúl olyan emberrel koketál, akit terroristák támogatásával is gyanúsítanak. Ez talán szeptember 11. kapcsán még Trumpinak sem fog tecceni. Hehehe.

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 15:28:58

@Attilajukkaja:

No és ha szabad tunni miért jár ez a tízezer a nyuggereknek? Mert Or bán azt mondja? Talán azt kéne adni, ami a törvényben le van írva. Mert az jár. Az infláció meg olyan, amit ők alakítanak. Ennyit a járandóságról.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.02. 15:34:12

@nu pagagyí: "Orbán valószínűleg a pakisztáni diktátor után, de még a türkmén basi előtt fog sorra kerülni."

Persze. Csórikámat a saját népe is kifütyüli, de nem számít, mert FOGADJA a ZUSA elnöke! Hogy másik két diktátor kolléga közt, az nem számít. Akkora mosoly lesz a pofáján, hogy nem fér rá a fényképre. :))

C. Lee Boss 2016.12.02. 15:39:13

A felcsúti fáraó szellemi rabszolgái olvassák el, mi van az államok pénzére vésve… liberty! Az is érdekes, hogy miért teszik a liberálisokat a baloldalra? Vagy a volt fiatal demokraták már kisgazdák, keresztények? Igaz a demokratákhoz, azok intézményeihez már semmi közük… hacsak a bedarálást nem tekintjük annak! Rákóczy zászlaján a következő volt - pro patria et libertate! Lehet, hogy minden amerikai és Trump is magyar volt? Majd… magyar lesz!

Attilajukkaja 2016.12.02. 15:47:32

@nu pagagyí:
"alaposan leértékelődik a Trumppal való találkozó, ha minden ágrólszakadt diktátort hasonló kegyben részesít"
Kinek a szemeben ertekelodik le? Tudod, hogy itthon nem, mert ugyesen adjak el a dolgot es minden Fidesz rajongo hasra fog esni tole.
Nezd mit csinalnak ezzel a nyugdijasoknak szant apropenzzel is. Ahelyett, hogy atutalnak a nyugdijjal egyutt, nagy csinnadrattat csapnak belole, hogy mindel nagyobb legyen korulotte a felhajtas. Csupa atlatszo PR fogas, de a birkaknak ez kell. Ettol ajulnak el.

@látjátok feleim szümtükkel:
"miért jár ez a tízezer a nyuggereknek?"
Mert a torveny szerint a nyugdijakat az inflacio mertekevel kell emelni. Mar most 2,2%-ra teszik a jovo evi inflaciot, de a nyugdijakat csak 1,6%-ban szandekoznak emelni.

"Az infláció meg olyan, amit ők alakítanak."
Marmint a nyugdijasok? :o))) Gondolom, a kormany. Ok pedig azt mondanak, ami eppen Matolcsynak vagy Varganak jolesik.

A szuleinket, nagyszuleinket pedig tiszteletlen es izlestelen dolog nyuggereknek nevezni.

Attilajukkaja 2016.12.02. 15:51:49

@Char Lee Boss:
"Rákóczy zászlaján a következő volt - pro patria et libertate! "
Szerintem Orban zaszlajara is ez van irva. Folyton szabadsagharcol es haboruzik a hazaert. A lenyeg, hogy ne legyen beke!!!!

2016.12.02. 16:02:08

@Francois77:
"Hogy kapta Gyierek az infarktust? Telefonon! Régi vicc!
Lenin az agyvérzést? Pisztolyból!

Killary Fucking Clingon 2016.12.02. 16:12:25

A liberális férgeknek végük van Trump vagy nem Trump nem számit.
Európa nem lesz egy kibaszott menekült telep liberális faszfejek által dirigálva.
Nehéz ezt elfogadni számukra de a valóság az hogy vesztettek minden szinten, és ha a gyülöletkeltésük nem csillapodik akkor a menekültek a liberális média cégek lángloló székházainál melegedhetnek hamarosan.

Attilajukkaja 2016.12.02. 16:27:42

@látjátok feleim szümtükkel:
"Én megtehetem."
Barki megteheti, hogy izlestelen es tiszteletlen legyen az ot felnevelo generacioval / generaciokkal szemben, ... csak minek? :o)
Miert ad ez barkinek is lelki kielegulest vagy okoz oromot?

sutyerák 2016.12.02. 16:29:38

mindig csak arról hallani,hogy ez a kis strici magát dicséri. sosem azt,hogy mások.(kivéve egy-két hasonszőrű diktátorocskától)

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2016.12.02. 16:31:46

@látjátok feleim szümtükkel: csak kozben kiderult, hogy gyanusitgatjak ugyan, de elkapni azert annyira nem szeretnek, inkabb csak uzletelgetnek vele vagy hogy is mondjak... ja igen: kokettalnak, hehehe.

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 16:53:00

@droid_:

Attól még nem lesz szalonképesebb.

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 16:54:09

@Attilajukkaja:

Én már megtiszteltem az engem felnevelő generációt. Nem gondolod, hogy az már jogosít, ergo jogom van?

inebhedj - szerintem 2016.12.02. 16:55:31

Kedvenceim közé tartoznak az "Így készült" c. tévéműsorok, ahol mindenféle filmforgatások kapcsán szerepelnek érdekfeszítő és húsbavágóan mélyenszántó beszélgetések zseniális amerikai rendezőkkel és amerikai színészekkel, akik mindig boldogok és mosolygósak, minden alkalommal pontosan ugyanúgy elmondják, hogy "Joe csodálatos ember, inspiráló és kimeríthetetlen, fantasztikus volt vele dolgozni, elképesztő energiákat merítettem belőle", valamint, hogy "Budapest gyönyörű, fantasztikus város, a magyar emberek csodálatosak és kedvesek, az épületek szépek, sajnos a forgatás alatt egy másodpercem nem volt körülnézni, de mindenképpen vissza fogok jönni jobban megismerkedni vele, mert ez életem felejthetetlen tiz és fél órája volt".

Szóval jó reggelt, minden amerikai elnök minden gratulációnál minden alkalommal mindig ugyanezt mondja mindenkinek, ki utóbbiak meg odahaza mindig ugyanígy interpretálják a beszélgetést, a sajtó pediglen úgy közli után ezeket, mintha bármi jelentőségük is lenne. Protokolláris bullshit.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2016.12.02. 17:00:45

@látjátok feleim szümtükkel: ugy latszik a szalonkepesseg jelen esetben nem szempont sehol, kormanyzattol is fuggetlenul.

Attilajukkaja 2016.12.02. 17:01:20

@látjátok feleim szümtükkel:
"Én már megtiszteltem az engem felnevelő generációt. Nem gondolod, hogy az már jogosít, ergo jogom van?"
Nem. Nem megtiszteljuk a szuleinket, nagyszuleinket, hanem tiszteljuk oket. De ha neked ez nem megy, akkor nem eroltetem a temat.
Amugy nem konkretan a te szuleidre, nagyszuleidre, vagy az enyemekre gondoltam, hanem ugy altalaban.

Parasztlengő az imperialistáknak 2016.12.02. 17:03:39

persze hogy sablonszöveget nyomott

akik trumpot flhívták azok is sablonszöveget nyomtak - gratulllla elnök ÚR

uncsik vagytok

ezneménvagyok 2016.12.02. 17:11:00

Okafogyott az egész cikk, íme a legfrissebb hír:

"Tegnap, helyi idő szerint 12 óra 7 perckor Donald Trump, az Amerikai Egyesült Államok elnöke kötetlen, baráti megbeszélésen fogadta Magyarország miniszterelnökét, Orbán Viktort. A találkozó, amelyre az elnök kedvenc étterme előtti járdán került sor, teljes tartama alatt kedélyes zsidózás és migránsozás közepette folyt le. A megbeszélés végeztével a felek Szíjjártó Péter külügyminiszter hátán aláírták a két ország közötti örök barátsági és megnemtámadási egyezményt, amelynek saját példányából az elnök később papírcsákót hajtogatott, és mértékadó amerikai kormánykörök értesülései szerint a nap egész további részében azt viselte. Miután a két vezető barátságosan elbúcsúzott, Trump elnök ebédelni indult, Orbán Viktort pedig a tiszteletére piros-fehér-zöldbe öltözött Mexikóba toloncolták."

Parasztlengő az imperialistáknak 2016.12.02. 17:11:54

@morpho: 'Az megvan, hogy Orbánt miért nem fogadták 15 éve Washingtonban? Közben volt 8 év Republikánus (Bush) adminisztráció is! De Bush sem állt vele szóba, viszont Medgyessyt rögtön fogadta a Fehér Házban.'

Amerikának az a kedves vendég aki vagy megvásárolható szarházi, vagy simán tökkelütött mint útölágoááááz péter. A gerinces politikusokat akik nem szeretnének tapsolni ahhoz h amerika kizsebeli a népüket azokat meg nem kedvelik.

big deal

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 17:21:54

@Attilajukkaja:

Úgy általában i,s nekem van hozzá jogom.:D

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 17:23:11

@droid_:

Azt mondja a magyar, hogy jó pap is hóttig tanul. Én is tanultam a jelenlegi kurzustól, pedig nem vagyok pap.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2016.12.02. 17:27:52

@látjátok feleim szümtükkel: de meg ha pap lennel, akkor sem a szakall teszi a filozofust, ugye.

fda 2016.12.02. 17:52:27

Annyira vicces, amikor egy ilyen semmilyen kis blogírócska jól átlátja és megírja, hogy két államelnök telefonbeszélgetésén elhangzott szavakból melyek voltak őszinték, és melyek csak protokolláris udvarisakodások.

A blogíró, úgy látom, nagyon benne van a világpolitikában, nem is értem, miért nem vele beszélt Trump telefonon. Neki vajon mit mondott volna?

marcon 2016.12.02. 18:13:59

A szösszenet szerzője (nickgrabowszki) láthatóan még nagyon gyermekded lélek, aki a diplomáciai protokollal még álmában sem találkozott, és elcsodálkozik azon, hogy a pakisztáni elnöknek -és minden bizonnyal sok más elnöknek- is hasonló(?) dolgokat mondott Trump. Amúgy nincs kétségem afelől, hogy Orbán Viktor fog hivatalos látogatást tenni az USA-ban Trump meghívására, szóval akkor várom majd nickgrabo következő szerzeményét, melyben nagy meggyőződéssel taglalja majd, hogy Orbánt valójában nem akarta meghívni Trump, de Orbán addig könyörgött, hogy megszánta. nickgrabo nem kétséges, hogy vérbeli libsi, akit a tények nem tántorítanak el attól, hogy alternatív valóságokat/igazságokat kreáljon, még ha nem is rendelkezik bizonyítékokkal azokra. Ugyanis nála Orbánról csak azután "bizonyosodott" be, hogy nem hazudott, hanem igazat mondott a Trump-beszélgetésről, amikor a gyűlölendő pakisztáni elnök is hasonló beszélgetésről számolt be - tehát amikor libsi barátunknak éppen az állt érdekében, hogy párhuzamot vonjon, tehát "ezúttal Orbán igazat mondott". Na, pont emiatt a manipulatív hírgyártás (az érdeknek megfelelő magyarázathoz történő hírhamisítás) miatt buknak és fognak bukni folyamatosan a libsi politikusok világszerte... Csak így tovább... :-)

Mr. Waszabi 2016.12.02. 18:23:07

Orbánt már lassan két évtizede nem tartották kívánatosnak az USA-ban, akár demokrata elnökség volt ott, akár republikánus. Mivel hogy ő kívül esik mindkét amerikai nagy párt gondolkodásmódjának határain. Demokratáknak túlságosan jobboldali/fasisztoid, a republikánusoknak meg túlságosan kommunista diktátor. Szóval nem sok esélye van a következő években sem szívélyes baráti meghívásra a tengerentúlra.

midnight coder 2016.12.02. 18:58:23

@Mr. Waszabi: Ennek inkább az az oka, hogy anno Orbánék Gripeneket vásároltak a használt F16-ok helyett.

midnight coder 2016.12.02. 19:04:02

@Attilajukkaja: "Csak a liberalis demokracia vezetett eddig meg jolethez es bekehez."
Az a liberális demokrácia ami jelenleg Európában van, rövid távon a nyomorhoz vezet, hosszú távon pedig polgárháborúhoz fog. És most ne gyere azzal, hogy milyen jól élnek a nyugati országok, mert egyrészt az átlagpolgár ott is egyre kevésbé él jól - lásd BRExit - másrészt ez a jólét is leginkább a tartalékok feléléséből származik. Közben pedig ügyesen kiszervezték az ipart a távol-keletre (= egy rakás embernek esélye sincs munkára), másrészt ma ugyanez folyik a szolgáltatás területén (= pár év múlva egy rakás másik embernek sem lesz). Ehhez még importálnak egy rakás írástudatlan iszlamistát aki segít elkölteni a segélyeket.

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 19:33:25

@droid_:

Ez a szakál téma nézőpont kérdése. Mert ugyé kinek a pap, kinek a papné szakála.:D

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 19:36:50

@csentecsa: "Nem lehet, hogy inkább az a magyarázat, hogy egyik oldal sem tartotta elég szervilisnek a magyar miniszterelnököt és ez volt a büntetés?"

Nem lehet, mert nem büntetésből nem vették semmibe eddig, és szerintem ezután sem fogják. Az elefánt se sokat foglalkozik a bolhával, mert vastag a bőre, és sokkal nagyobb. A vastag bőrrel nem lenne gond, csak a nagyobb nem akar összejönni az istennek sem.

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 19:38:53

@marcon:

Lehet, hogy Timike hamarabb fog kezet Trumpival, mint Viktorka?

grainos1 2016.12.02. 20:06:23

Látom, savanyú a szőlő. Egyébként a Politico európai kiadása épp most választotta a 2016-os év legbefolyásosabb európai politikusává ennek a "nem különösebben fontos és érdekes államocskának a félig-meddig szabályosan megválasztott vezetőjét".

Mikrobi 2016.12.02. 20:10:18

Először is örömmel elolvasnám a pakisztáni sajtóközleményt, legalább valamelyik hiteles nyugati hírügynökség angol fordításában. Másodszor én nem látok olyan nagy hasonlóságot a pakisztáni miniszterelnöknek állítólag mondott szöveg és az Orbánnak mondott között. Harmadszor örömmel elolvasnám még 8-10 kormányfővel folytatott beszélgetését, lehetőleg legyen benne Magyarországhoz "hasonló" "latorállam" és derék, liberális, nem homofób, migránsbarát ország. Negyedszer mióta muszlimgyűlölő Orbán és a Fidesz?:-O

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.12.02. 20:41:30

@Mikrobi: " Negyedszer mióta muszlimgyűlölő Orbán és a Fidesz?:-"

mióta tudja, hogy a hozzád hasonló csőcseléket ezzel magához tudja kötni.

Pubika, még márciius 15-én is habzott a szája a bunkó proli felcsúti gazdádnak, ahelyett hogy a magyar történelmet ünnepelte volna, azzal volt elfoglalva, hogy lázba hozza a csőcselékét:

"Nem fogunk bűnözést, terrorizmust, homofóbiát, zsinagógákat gyújtogató antiszemitizmust importálni Magyarországra. Nem lesznek törvényen kívüli városnegyedek, nem lesznek zavargások, bevándorlózendülések. Nem fognak bandák vadászni asszonyainkra és lányainkra"

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.12.02. 20:45:53

@csentecsa:

a liberálisok terád meg a Takonyárpira nagyban szarnak, de ugyanúgy szarnak arra is, hogy ki az USA elnöke. Elmennek dolgozni, átlagban 10-szer többet keresnek 8 órában mint ti fideszes munkásparaszt osztály, az egykulcsos szja-nak hála a nettó keresetük ezzel 15-szörösére ugrik a tietekkel szemben.

Szabadidejükben meg színházba, külföldre járnak, ellentétben veletek, akiknek még a nap 12-ik órájában is roboltolniuk kell a fajmagyar vállakozó gazditoknak, hogy tudjátok tartani a panelproli életszínvonalat.

Mikrobi 2016.12.02. 20:58:53

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: gazdád neked van, aki úgy látom, jól fizet a gyűlölködő kommentekért:-) De hiába foglalkoztatja a droidhadsereget, a magyaroknak már 6 éve ez a szörnyű "rezsim" kell, és légy erős, 2018-ban is megszavazzuk nekik a hatalmat:-)

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.12.02. 21:12:37

@Mikrobi:

a ruszki elvtársadinak meg már 16 éve Putyin kell, ez neked a hivatkozási alap, te féleszű?

A liberálsioknak meg annál jobb, minél tovább marad orbán diktátor, annál hosszabban élvezik az egykulcsos szja általi kasszafosztást, meg azt ezért a lopott pénzekért minden bőrt rólatok nyúznak le, a proletár birka tömegről, nem pedig róluk.

marcon 2016.12.02. 21:37:57

@látjátok feleim szümtükkel: És mondtam egy szóval is, hogy Viktor lesz az első szép hazánkból, aki kezet fog vele?! :-) Nickgrabo szerint Trump átverte Orbánt, és ezt arra alapozza, hogy (elvileg) hasonlóan beszélgetett a pakisztáni elnökkel - én ezzel a kifacsart ok-okozati összefüggéssel nem értek egyet...

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 21:40:59

@csentecsa:

Ja, ha a szövegértéssel bajod van, az nem az én hibám. Biztosan nem az iskolába, hanem mellé jártál. Úgy kell neked.

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.02. 21:42:34

@marcon:

Nem is kérte senki az egyetértésed semmi féle ok-okozati összefüggéshez, és én is csak egy gondolatot írtam le. Pont úgy, ahogy te.

sírjatok 2016.12.02. 22:28:41

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "A liberálsioknak meg annál jobb, minél tovább marad orbán diktátor"

akkor szavazzanak rá. Nekünk is jobb, nekik is, tiszta win-win.

E boldog esetben viszont érthetetlen, miért vagy tiszta ideg :D

GézaBá 2016.12.02. 22:34:49

Hát persze, hogy sablon szöveg! Egy világhatalom vezetője így kommunikál. De ettől még a stábja dolgozik a sablonnal megindított folyamatokon.
Sértve kellene érezni magam, hogy láthatóan fogalma sincs ki vagyok? A gesztus megtörtént, a szakértői teamek majd kihoznak a dologból valamit.

KukuxuBucsu 2016.12.03. 02:40:25

Hol olvasta azt bárki, hogy Trump felhívta Orbánt? Beszéltek telefonon. Én is beszéltem már telefonon Orbánnal, pedig nem vagyok fontos ember, a nevemet sem tudta, de felhívott, és mondta milyen kurva fontos valami, de letettem, mert kicsit recsegett.
A libsitemetőket meg kérném várjanak már, míg ez a Trump beiktatódik, és nézzük már meg mit csinál, meg az amcsik is lenyelik-e, hogy csak szavak vannak, de se fal nem lesz, se mocsár csapolás, a mexikóiak nem fizetnek majd lófaszt se, adókedvezmény talán lesz a spekulatív tőkemozgásra, az meg ugye mindig is a dolgozó kisember érdekeit szolgálta, és kibaszottul antilibsi. Vicc bazmeg, hogy egyesek mit képzelnek, hol élnek, és milyen küldetéstudatuk van.

Attilajukkaja 2016.12.03. 10:14:37

@látjátok feleim szümtükkel:
"Úgy általában i,s nekem van hozzá jogom.:D"
Meggyoztel! ;o)

@KukuxuBucsu:
" csak szavak vannak, de se fal nem lesz, se mocsár csapolás, a mexikóiak nem fizetnek majd lófaszt se"
Nagyon valoszinu! Es remelem, a banyakat sem nyitja meg ujra, es a Parizsi megallapodasbol sem tancol vissza. Na meg a NATO-t is beken hagyja.

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.03. 11:24:41

@Attilajukkaja: " Es remelem, a..."

A reményhal..., de azt akarom mondani, hogy az usa is parlament által irányított, és még az elnököt is megmogyorózzák, ha a képviselők érdeke úgy kívánja. Márpedig ha sok a kakas, akkor a legnagyobb is legyőzhető, ugyé a magyar mondás szerint sok lúd disznót győz.

látjátok feleim szümtükkel 2016.12.03. 19:29:14

@csentecsa:

Lyukra futottál komám! Az én bánatomra nem, mert én indulni sem engedtem volna. Azt meg hol olvastad, hogy a Trumpi hívta fel Orbánt ( legfeljebb a tajvani elnököt, ahol befektetése van )? Biztosan gratulált az Orbánnak, hogy ő is elnök lett, és együtt majd dübörögnek a hídon. Kannást ittál?

Smafu.w126 2016.12.14. 23:47:40

@látjátok feleim szümtükkel: Akkor ideje vállalkozást váltani, máss területen kellene mozogni.
süti beállítások módosítása