B1 blogcsalád



5 ok, ami miatt érvénytelen volt a túlóratörvény megszavazása

2018. december 13. - nickgrabowszki

És egy további, ami miatt mégse. pulp.jpg

Az Orbán-kormány alternatív jogi megoldásokkal megbízott embere, Gulyás Gergely kancelláriaminiszter csütörtöki sajtótájékoztatóján leszögezte:

érdemi, komoly jogi vita fel sem merülhet azzal kapcsolatban, a szerdán elfogadott törvényeket szabályosan fogadták-e el.

És ebben minden további nélkül igazat adhatunk neki. Ugyanis vitán és minden kétségen felül áll, hogy a szerdai parlamenti ülésnap nem volt törvényes, az ott elfogadott jogszabályok közjogilag - elvileg - érvénytelenek.

A túlórakeret felemelése, az ún. rabszolgatörvény például azért érvénytelen, mert

1. a parlament nem szavazott külön-külön az ellenzéki képviselők módosítóiról, hanem bizottsági indítványban, egyetlen gombnyomással söpörte le őket, ami egyértelműen házszabályellenes;

2. az ellenzéki képviselőktől a házelnök megvonta a véleményük kifejtésének jogát, és nem adott szót neki, noha a házszabály erre kötelezte volna.

Ezek még hétfőn történtek, itt írtunk róluk bővebben. A törvénytelenségekre tekintettel szerdán az ellenzék megpróbálta megakadályozni a törvény elfogadását, és ezzel a többi jogszabályét, illetve a parlamenti ülésnap megtartását. Az akkor elvben elfogadott jogszabályok azért törvénytelenek, mert

3. a levezető elnök nem a pulpitusról vezette az ülést, noha a házszaály világosan arról rendelkezik, hogy ebben az esetben az ülés megszakad;

4. a teremben illetéktelenek tartózkodtak, például Orbán Viktor testőrei, akik - mivel a szavazógépek különös okból a képviselői azonosítókártya nélkül működtek - akár maguk is szavazhattak;

5. olyanok is szavaztak, akik nem is voltak a teremben, például Gyurcsány Ferenc, aki nevében nyilvánvalóan másvalaki nyomott gombot, jelesül igent a túlóratörvényre.

Ez az 5 ok már önmagában elegendő kellene ahhoz, hogy egy jogállamban érvénytelennek tekintsék az egész szerdai ülésnapot, benne a szavazási procedúrát, így hát 

érvénytelen a rabszolgatörvény, továbbá a kárpátaljaiak az EP-választáson való szavazásának lehetővé tétele, vagy a - kormánytól függő tagokból álló - közigazgatási bíróságok felállítása is.

Hogy ezek csak elvileg érvénytelenek, az csak azért van, mert nincs egy olyan, közjogi hatalommal felruházott testület, amelyik ezt kimondaná. Illetve elvileg van egy ilyen, amelyik erre hivatott, az Alkotmánybíróság, de az meg nem fogja kimondani.

plaki.jpgA szerdai parlamenti események elfedték, de az AB megvédte a Fidesz egy másik, szintén teljesen jogszabályszerűtlenül elfogadott törvényét, a 2017 nyári ún. plakáttörvényt.

Kevesen emlékeznek már rá, de másfél éve Orbán Viktornak az volt a legnagyobb problémája, hogy egykori szövetségese, Simicska Lajos mindent feltett a leváltására, valamint arra, hogy Vona Gábort és a Jobbikot juttassa hatalomhoz. A legerősebb eszközei a Simicska-cégek hirdetőtábláin megjelenő Ti dolgoztok, Ők lopnak plakátkampány volt, ami egyszerre mutatott rá a fideszes korrupcióra, és jelenítette meg - főként vidéken - a Jobbikot mint alternatívát.

Orbán akkor a kétharmados párttörvényben próbálta betiltani a kampányidőszakon kívüli politikai hirdetéseket (csak a kormánynak lett volna szabad), de hiába próbálta megvásárolni az ellenzéki pártokat, az ellenzéki szavazók felháborodása végül mindenkit elrettentett attól, hogy támogassa a Fidesz politikai célját.

Orbán ezért az egyszerű feles többséget igénylő, ún. településképvédelmi törvényben iktatta a tiltást, ami nyilván teljesen alkotmányellenes volt, hiszen egy feles törvénnyel szabályozott egy sarkalatos jogszabályt érintő területet (a pártok gazdálkodását).

Az ellenzéki képviselők - a szavazók nyomására - az Alkotmánybírósághoz fordultak a törvény miatt, a testületnek azonban másfél év kellett ahhoz, hogy meghozza a döntést. Annak ellenére találták teljesen jogszerűnek nagy többséggel, hogy mára semmilyen politikai tétje nincs a dolognak. Nem fenyegeti plakátkampány Orbán hatalmát, nem közeleg országgyűlési választás, Simicska visszavonult, és eladta a plakátjait a Fidesznek, Vona lemondott, már Jobbik is csak alig van. De Orbán még így sem akar veszíteni, ezért az AB kimondta:

  • a házszabály megsértése nem okozza egy törvény közjogi érvénytelenségét,
  • továbbá azt is, hogy kétharmados törvényt érintő területet lehet feles többséggel is szabályozni.

Mindkettő annyira abszurd és minden jogi intuícióval ellentétes, hogy ha lehet egyáltalán szavakat találni rá, akkor leginkább

a vérlázítót, az elképesztőt és a hátborzongatót.

Ennek dacára a 15 alkotmánybíró közül 14(!) támogatta a képviselői indítvány elutasítását (azaz a törvény helybenhagyását). Közülük 12-t a Fidesz és a KDNP önállóan delegált a testületbe, de azok is kiálltak a döntés mellett, akiket Schiffer András lobbizására az LMP is megszavazott. (Merthogy önkényellenesek, hát persze.)

Stumpf István ugyan párhuzamos indoklást fűzött a döntéshez, amely szerint

[110] A parlamentáris demokrácia működésének, azaz a mindenkori országgyűlési többség
általi közhatalom gyakorlás legitimitásának az alapjai tehát egyrészt az
Alaptörvénynek megfelelő választási szabályok, másrészt olyan törvényalkotási
eljárási szabályok megléte, amelyek garanciális kereteket adnak ahhoz, hogy az
országgyűlési képviselők tevékenységüket megfontoltan, a köz érdekében tudják
végezni; harmadrészt pedig ezeknek a szabályoknak a tényleges betartása.

De végül Stump is megszavazta a döntést.

pb.jpgAz egyetlen ellenszavazó az Pokol Béla (kép: Magyar Hírlap) volt, aki ismert markáns jobboldali politikai véleményéről, valamint arról a jogi alapvetéséről, hogy az Alkotmánybíróság semmiben nem korlátozhatja a politikai főhatalmat, de a plakáttörvényt még ő sem tudta lenyelni:

[120] Nem támogattam a határozat rendelkező részének elutasítást tartalmazó döntését,
csak megsemmisítést tudtam volna elfogadni. Szemben az indokolás III részének 4.4.
pontjában található érvelésekkel az Alaptörvény VIII. cikkének (4) bekezdése a pártok
működésének és gazdálkodásának teljes és részletes szabályozását a sarkalatosság
követelményéhez köti. Így megítélésem szerint nem az a helyes eljárás, hogy a
párttörvény szabályozásának egyes területeit vesszük alapul, és ami esetleg a pártok
gazdálkodására vonatkozik, de ebben nem található, azt ki is vesszük a sarkalatosság
követelménye alól – ahogy a határozat teszi –, hanem az Alaptörvény VIII. cikkének (4)
bekezdését kell alapul vennünk. Ez pedig minden részletes szabályt e téren a
sarkalatosság követelményéhez köti, és a támadott szabályok is ez alá tartoznak.
[121]Így én a támadott törvényi szabályoknak az Alaptörvény VIII. cikke (4) bekezdése
alapján való visszamenőleges megsemmisítését tudtam volna csak támogatni, és a
többi támadási indokra ez alapján már fölöslegesnek tartottam a kitérést.

Oda jutottunk hát, hogy - atyaég! - Pokol Béla az alkotmányosság egyetlen őre az Alkotmánybíróságon, és (legalább ebben a kérdésben) a józan észre alapozott álláspontjával teljesen egyedül maradt egy olyan testületben, amelynek a kormányt ellenőrző parlamenti többséget kellene ellenőriznie.

Már az Alkotmánybíróság sem fék, hanem motor, és Orbán fölött nincs senki, aki meg tudná állítani a Fidesz-KDNP jogi-jogalkotási ámokfutását. És mert nincs ellensúly, nincs senki, aki hivatalosan is kimondja, hogy a szerdai parlamenti nap érvénytelen volt, úgy teszünk, mintha ez egy ország lenne, és működne. Úgy teszünk, mintha még létezne parlamenti demokrácia és jogállam Magyarországon.

Pedig dehogy.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8914477286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2018.12.13. 17:28:59

@n_dy: a kurvaanyádat fityeszpatkány, mi nem volt szabályos?

érdekes, anno a fityesz bandátok is beadott kábé 2500 kérdést az akkori kormány aparátusnak, az tetszett te rohadék fityeszork?!

Che21 2018.12.13. 19:05:21

@taga20: Nem is válaszolt rá a ballibsi kormány.

taga20 2018.12.13. 19:13:29

@Che21: "3000 módosító javaslat benyújtása persze kurvára szabályos" s

te szerencsétlen fityeszparazita, erre válaszoltam.

te meg ezt!

"Nem is válaszolt rá a ballibsi kormány."

bazdmeg, és belőletek van legalább kétmisi ebben a kurvaországban!

új felhasználó 2018.12.13. 19:13:45

Mellár Tamás is odaáll ilyenek közé, van ennél lejjebb? Tisztességes szakemberként maradhatna meg a zemberek emlékezetében, oszt bohócot csinál magából

A többieken nem csodálkozom, pont ez való nekik

vwxyz 2018.12.13. 19:18:04

@rallus: Sajátos fogalmaid vannak a munkáról. Ha Viktor lennél, akkor megértenélek, hiszen ő még sosem dolgozott, KISZ-titkár kora óta sem ért rá kipróbálni ilyesmit.

@n_dy: Látom, a káromkodás és a patkányozás már megy, de vajon gondolkodni is tudsz-e? Megmutatnád, kérlek, hogy a módosító javaslatok benyújtása szerinted milyen szabályt sért?

rallus 2018.12.13. 19:30:52

@vwxyz: Mi lett volna a haszna az ellenzék órákon át történő felolvasgatásának? Érdemben nem változott volna semmi. Így meg mehettek haza nyugodtan.
A túlórakeret emelése pedig arra jó, hogy pl. egy jó esztergályos nem megy el este pizzát hordani, hanem törvényesen dolgozik tovább, ha több pénzt akar keresni.

Egyallampolgar 2018.12.13. 19:59:04

@rallus: "amihez igazán értenek: anarchiát teremteni!"
Remélem fizetnek a bunkóságért, de azért az igazságért én ideírom.
A FIDESZ egy magyar dolgozókat sújtó alávaló aljas (és neoliberális) munkatörvénykönyv módosítást vert végig. Neked tetszik hogy 3 év múlva ráér fizetni a túlórát?
Az ellenzék azért ilyen kétségbeesett mert 51%-ot kapott a választáson és 32%-ot a parlamentben.
Orbán korlátozta a AB és a KöztElnök jogkörét. Tegnap Orbán új bíróság felállítását is megszavaztatta mely külön politikai bíróság lesz közhivatali ügyekben. Ennek is csak tahó bérkommentelő tud örülni. Egy demokrata biztos nem.
Háborús hangulat van a mocsok alja tolvaj kormánnyal szemben. Ez szomorú de ide vezetett Orbán gátlástalan fosztogatással vegyes demokrácia rombolása.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.13. 20:40:56

@n_dy:

Szerinted tiltja, vagy előírja valami, hogy egy törvényesen választott képviselő mennyi módosító indítványt nyújthat be? Ugyé nem, tehát hüje vagy. J-vel.

taga20 2018.12.13. 20:42:10

@rallus: "A túlórakeret emelése pedig arra jó, hogy pl. egy jó esztergályos nem megy el este pizzát hordani, hanem törvényesen dolgozik tovább, ha több pénzt akar keresni."

nem erről szól a törvény.

Sir Bates dö Hól 2018.12.13. 20:43:51

Nagyon ráfogtok erre baszni. Konszolidálni kellett volna, ahogy lázár akarta, de nem, nektek még többet kellett lopni minél hamarabb. Mert félművelt sunyi parasztok vagytok, akik arisztokraták akarnak lenni.

"Azokban az országokban, ahol a társadalmi szolidaritásnak nincsenek mély hagyományai, aligha mond le önként bárki is megszerzett jövedelme bármely kis részéről. Magyarországon a legkevésbé sem valószínű, hogy az adórendszer progresszivitása mozgósító erejű volna. Még arra sincs esély, hogy azt némi belátással vegyék tudomásul az elmúlt nyolc év nyertesei. Pedig a tehetősek többletjövedelmének tekintélyes része nem piaci sikereken múlik, hanem állami ajándék, a választói hűség megolajozása. A felső osztályok jómódú, befolyásos, politikailag aktív tagjait hét-nyolc esztendő alatt havi százezrekben, évi milliókban mérhető extra jövedelemhez segítette az adórendszer révén az állam, az alacsony jövedelműeket pedig a korábbinál erősebb állami függőségbe taszította. Általánosságban: az előbbiek azért lettek a Fidesz támogatói, mert ekkora jótéteményt mástól nem várhattak, sőt jövedelmi előnyüket időskorukra is meghosszabbítja a nyugdíjjárulék-plafon és a nyugdíjplafon eltörlése. Az utóbbiak pedig azért lettek Fidesz-szavazók, mert csak az állami gyámkodás révén képesek a felszínen maradni. Hovatovább feledésbe ment, hogy a kormány mi mindent vett el tőlük: az adómentességet, az előrehozott vagy rokkantsági nyugdíjat, három hónapon túl a munkanélküli-segélyt, a táppénz egy részét, és pluszterheket kaptak a nyakukba az áfa emelésével. Mindezt elhomályosítja a közmunka lehetősége, a rezsicsökkentés, az Erzsébet-utalványok ajándékozása, a nyugdíjbónusz, néhány alapvető termék áfacsökkentése, a minimálbérek felturbózása. Így szilárdult meg az a politika, amely szélesre nyitotta ugyan a vagyoni és a jövedelmi ollót, mégis képes volt gyarapítani támogatóinak számát."

melyik ner-cseléd melyik rétegbe tartozik?

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.13. 20:44:43

@rallus:

te is a fejedre stél. Nem keres többet, mert a többlet munka ellenértékét megelőlegez a munkáltatónak akár 3 évig is. A munkáltató dönt aról, hoyg a túlórát kifizeti-e vagy három évig használja a munkás pénzét. Ez szerinted nem kizsákmányolás? ja, és a kamatról még nem is beszéltünk.

Ezen túl, ha te már dolgoztál vona egy tisztességeset, akkor tudnád, hogy azt a fáradságot, amit a túlórával összszedtél, három év múlva nem lehet kipihenni. A fáradságot akkor kell kipihenni, amikor fáradt vagy.

2018.12.13. 20:52:18

Csak a tisztánlátás végett, segítsetek kérlek, mert nem értek jogásznyelven. Hol van ebben: www.parlament.hu/irom41/03628/03628.pdf , hogy nem kell 3 évig kifizetni a túlórát?

Kimberly Clarck 2018.12.13. 21:09:14

természetesen nem volt érvénytelen

taga20 2018.12.13. 21:16:29

@Kimberly Clarck:

természetesen törvénytelen volt. de rá se ráncs fityeszork, nem ez volt az első és az utolsó.

FCUK29 2018.12.13. 21:18:29

itt valami félreértés van: a 2925 módosító a napirendet akarta módosítani, ezeket egyben elvetették, és maradt az eredeti napirendi javaslat, ezzel abszolút nincs baj.

a házszabály nem mondja, hogy a pulpitusról kell vezetni az ülést, csak azt mondjam, hogy amikor onnan vezetik, és a levezető elnöknek el kell hagynia a pulpitust, akkor az ülés megszakad. de azt nem mondja, hogy ha eleve nem ott kezdi vezetni, akkor nincs ülés.

Fletó nevében, szerencsére ki fog derülni a felvételek alapján, ha más nyomott, akkor az csakis ellenzéki lehetett. jó poén, de a végeredményt nem befolyásolja. és még az is lehet, hogy végül kiderül, miszerint Ferenc testvér olyan részeg volt, hogy maga nyomott igent.

Kukubenko 2018.12.13. 21:21:00

@taga20:

Menjél inkább tüntizni, te húgyszagú senki.

taga20 2018.12.13. 21:23:29

@Kukubenko: mit ugacc fityeszparazita?

vaki78 2018.12.13. 21:26:12

@szedermálna: ebben sehol, a Munka Törvénykönyve 156. praragrafus 2. bekezdésében van. A módosítóban csak az eddig 12 hónapos időkeret 36 hónapra emelése van.

Sir Bates dö Hól 2018.12.13. 22:03:38

@szedermálna: a 9. § módodítja a munkaidőkeretet 36 hónapra, és itt net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1200001.TV nézd hozzá a 156.§ (2) bekezdést

Sir Bates dö Hól 2018.12.13. 22:17:38

@FCUK29: a módosítókról egyenként kell szavazni...

Sir Bates dö Hól 2018.12.13. 22:21:48

@szedermálna: nem, ellenben az üzemi tanács moon nem olyan, mint noban; gyakorlatilag nincs jelentősége, miként gyakorlatilag szakszervezet sincs;
amennyiben arra vonatkozik a kérdésed, hogy elméletileg elutasíthatják-e a munkaidőkeret felemelését a munkavállalók, akkor igen, elméletileg igen...

Erimar Ri Tylen 2018.12.13. 22:21:57

a módosító indítványok ezreinek benyújtása ismert dolog. a neve: obstrukció. a lényege a parlamenti munka ellehetetlenítése, akadályozása. nem értek hozzá, de ha jól értem-sejtem törvényes de nem etikus. az indítványokról egyben szavazni meg ennek letörése. ami lássuk be értelmes-logikus döntés.
ne feledjük hogy a kormánynak óriási többsége van! nem azért, de a jelenlegi ellenzék amikor éppenhogy-többségben volt se vette figyelembe a jelen kormányoldal véleményét, még akkor sem amikor kisebbségi kormányzást folytatott.
a dolgok változására meg csak annyit hogy nézzetek utána hogy mi-mennyi volt 2002-ban, 2010-ben és 2018-ban. amikor tavasszal a tej-kenyér árát, a gázt és a minimálbért néztem meglepő eredményt kaptam...2002/2010/2018
tej: 155/230/243
kenyér: 151/340/280
bontottcsirke: 479/880/673
tojás: 20/36/40
gáz: 45,7*/115/~80 (*2004-es adat)
bkv-jegy: 106/320/350* (*2013-óta ennyi)
minimálbér: 50.00/73.500/138.000

és ezek csak válogatást jelentenek a legfontosabbakból

morpho 2018.12.13. 22:43:53

@rallus: "Mi lett volna a haszna az ellenzék órákon át történő felolvasgatásának? Érdemben nem változott volna semmi."

index.hu/belfold/kerdesek1223/

Sir Bates dö Hól 2018.12.13. 22:44:15

@szedermálna: ő nem tud, a munkáltató és a szakszervezet köti, de a helyi szakszervezet az meg nem fog a német multi ellen menni... nem azzal van a gond egyébként, hogy most mikor kapod meg a pénzed, hanem azzal, hogy pl. te azt gondolod, hogy túlórázol, pedig a munkaidőkeret miatt éppen csúsztatsz... ami nem mindegy, hisz'a túlórát azt leginkább a pótlékok miatt vállalod, ezt viszont nem akarja a munkaadó, hisz az plusz költség...

morpho 2018.12.13. 22:50:35

"A kérdésdömping oka Halász János frakciószóvivő szerint az, hogy ez a kérdezési mód a kormány munkája ellenőrzésének egyik leghatékonyabb műfaja."

index.hu/belfold/kerdesek1223/

Van még az ellenzéki módosítókkal kapcsolatban valami, narancskullancsok?

Sir Bates dö Hól 2018.12.13. 23:11:35

@szedermálna: de nem ez a legnagyobb gond, hanem az, hogy nem a kormány terjesztette elő a törvényjavaslatot, hiszen akkor egyeztetnie kellett volna a szakszervezetekkel...

Ego55 2018.12.13. 23:25:40

Határidőre tényleg nem adtak be egy darab módosító indítványt?

martineden 2018.12.13. 23:27:35

@rallus: ,,pl. egy jó esztergályos nem megy el este pizzát hordani, hanem törvényesen dolgozik tovább, ha több pénzt aka,,r keresni.tol".....igen es lelkesen var 3 evet ,hogy kifizessek,de addigra a valamelyik ner lovag tulajdonat kepezo ceg az ezust hajo utjat koveti.Szep kilatas,ezert aztan a jo esztergalyos se nem tulorazik,se nem hord pizzat,hanem fogja a csaladjat es kivandorol.(ne orulj,nem putyin elvtarshoz)Szoavl akar igy, akar ugy fideszpatkany,ezt megszivjatok.

Oxica 2018.12.13. 23:28:24

Budapest megadta az alaphangot, most már a vidéken a sor. Fel kell nyomulni Pestre és tüntetni minden nap, míg a felcsúti lótolvaj cigányok el nem tolják a biciklit.

Úgy tudom, a Jobbik már mozgósít vidéken.

Ha a franciáknak lehet, akkor a magyaroknak is lehet tüntetni a végsőkig, míg a felcsúti lótolvaj cigányok meg nem hátrálnak.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok.

Hogy is mondta a felcsúti lótolvaj cigány? A népnek jogában áll elkergetni a kormányt, ha nem a népet szolgálja.

Hát ez most is így van. A 400 óra túlóra minden, csak nem a magyar nép szolgálata.
Aki azt gondolja, hogy a 400 óra túlóra a magyar nép javát szolgálja, az elmegyógyintézeti eset, mint a kupak édesanyámnemstrómanjasenkinekse lali, aki benyújtotta a BMW kedvéért ezt a törvényt.
Aki még életében nem dolgozott 400 órát.

Úgyhogy tüntetni, tüntetni, tüntetni. Nem lehet most már hátrálni, mert nincs hova. Túlóráztatni a rohamosztagosokat minden nap.

vwxyz 2018.12.13. 23:59:14

@rallus:
1. Nem érzed az ellentmondást, hogy akik szerint jó ötlet másokat akár napi átlag 2 óra túlórára kötelezni, pont azok nem voltak hajlandóak túlórázni legalább egyszer, a saját maguk által kijelölt cél érdekében?

2. Egy intelligens ember képes vitában érvelni az álláspontja mellett. Egy kevésbé értelmes legalább a saját maga által felállított szabályokat ne sértse meg, amikor elfut a vita elől.

3. Hivatalosan (még) parlamenti demokrácia van Magyarországon. Ehhez a formához hozzá tartozik, hogy a nem a kormánypártra szavazókat is megilleti a jog, hogy a jogalkotás során képviseljék a véleményüket. (Az áprilisi választások szerint az ellenzéki képviselők több választót képviselnek, mint a kormánypártiak.) A diktatúra az, ahol a mást gondolóknak nincs joga elmondaniuk a véleményüket.

4. Ez a törvény nem 'az esztergályosról, a pizzakihordásról és többet keresés lehetőségéről' szól, ne legyél ennyire cinikus! Amúgy azt tudtad, hogy a 8 óra munka gyakorlata jóval több mint 100 éves? Értem, hogy Viktor nem képes sem a jövőben, sem legalább a jelenben gondolkozni, és a Horthy-korszakot szeretné visszahozni, de azért a XIX. században elért munkavállalói jogokat ne akarjon már csak úgy mindenféle hatástanulmány nélkül eltörölni, csak mert a képzetlen tanácsadói közül valamelyiknek épp ez jutott eszébe.

nniicckk 2018.12.14. 01:39:06

@vwxyz: Szokasos hazug demagog ellenzeki botranyozas folyik. Nem reg ezek meg vasarnapi munkavegzesre koteleztek a dolgozokat, most meg az onkent vallalt tobblet munkat akarjak megtiltani az embereknek. Egyertelmuen kulfoldrol iranyitjak oket, senkit sem kepviselnek, csak botranyban erdekeltek.

LKerekes 2018.12.14. 04:31:40

@taga20:
Ne hazudj, mert abból nem lesz több szavazótok.

LKerekes 2018.12.14. 04:34:41

@Egyallampolgar:
Tényleg ilyen seggfej vagy. Ezzel a választási matekkal menjetek a picsába.
Támogatás? Ugyan , ne hülyéskedj. 1-2 ezer seggfej van mellettetek.
Az útlezárási akcióba is belebuktatok.

lenörd hofstadter 2018.12.14. 06:54:47

@Erimar Ri Tylen:

tej: 155/230/243
kenyér: 151/340/280
bontottcsirke: 479/880/673
tojás: 20/36/40
gáz: 45,7*/115/~80 (*2004-es adat)
bkv-jegy: 106/320/350* (*2013-óta ennyi)
minimálbér: 50.00/73.500/138.000

A fitymaszos hazug statisztikai adatokkal szemben a valóság:

Kenyér: 220. Fél kilós fehér kenyér, azaz 440.
Tejet nem veszek, de az is bőven 300 felett van, amit 280-ért megkapsz, azt igyad, többet látott kőolajat mint tehenet.
Bontott csirke a hentesnél 1000 körül. A tecsóst 600-ért egyed te.
Tojás darabja 50-60 között. Amit 40-ért kapsz az lassan fürjtojás méret.
Gázról tudjuk a valóságot, amikor Európában folyamatosan csökkent az ára, itt a rezsicsökkentés nevű hazugság ellenére folyamatosan nőtt. Ne csak a gázárat nézd, hanem a 20-30 mellépakolt egyebet is ami emelte a végösszeget.
BKV államilag alacsonyan tartva, csak akkor miért óbégat a buta fajtád amikor összeszarjátok.
Minimálbér egy vicc.

Lefordítva a fideSS hazugságait, vezér főtitkár elvtárs adott az embereknek 50 egységet és közben a másik kezével ellopott tőlük 150 egységet. Ennek csak a hülye örül és csak a hülye hiszi el, hogy ez jó.

benko 2018.12.14. 07:17:16

Béreket kellet volna emelni ,be mehetnek és dolgozhatnak minimálbérért és örvendenek a túlórának és a a geci törpére szavaznak hogy milyen jót tet a buta embernek èn szerintem megérdemlik a sorsukat tisztelet a kivétel csak a gyerekeinket sajnálom akik más kép látják a jövőt és próbálnak is tenni valamit érte .Egyik kuty másik EB ez az én véleményem a pártokra

2018.12.14. 07:48:16

@Erimar Ri Tylen:

"tej: 155/230/243
kenyér: 151/340/280
bontottcsirke: 479/880/673
tojás: 20/36/40
gáz: 45,7*/115/~80 (*2004-es adat)
bkv-jegy: 106/320/350* (*2013-óta ennyi)
minimálbér: 50.00/73.500/138.000"

És akkor most a tyúk, vagy a tojás (árának emelkedése) volt előbb? Szerinted , ha szépen, tempósan emelkednek a bérek, annak semmi hatása nem lesz a nagy munkaerő ráfordítással dolgozó ágazatok termékei esetében? A népnek boldog tyúkok boldog tojásai kellenek.. ennek ára is van, az ilyen tartásban dolgozó telepek megnövekedett munkaerő igénye és a munkaerő növekvő ára a tojás árában kumulálódik.
Komolyan azt hitte bárki is, hogy majd kétezer eurós fizu mellé marad a 3.60-as kenyér..ja.. majd euróban.. kb.

2018.12.14. 07:52:33

@lenörd hofstadter: "Lefordítva a fideSS hazugságait, vezér főtitkár elvtárs adott az embereknek 50 egységet és közben a másik kezével ellopott tőlük 150 egységet. Ennek csak a hülye örül és csak a hülye hiszi el, hogy ez jó."

Azt tudod-e, hogy a béreket nem a kormányzat, nem a 'diktátor' határozza meg, hanem a piac ? Neked nem szóltak, hogy már kapitalizmus van? Rólad ez a jó kis film jut eszembe :)))
www.imdb.com/title/tt0124298/?ref_=nm_flmg_act_45

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.14. 08:04:57

@Womb Raider: "a béreket nem a kormányzat, nem a 'diktátor' határozza meg, hanem a piac"

Bazmeg, akkor miért a legszarabb piacot segíti Magyarországon a geci?

Persze, az ország lecsúszásáért felelős mindenki, Soros György patrióta, a zsidó háttérhatalom, a négy évszak, csak a gecinek nincs hozzá semmi köze. És tudod, miért? Mert nem kormányoz. És tudod, miért nem kormányoz? Mert a tolvajlással van tele a két keze, nem ér rá.

lazarus (törölt) 2018.12.14. 08:08:41

@Womb Raider:
"Azt tudod-e, hogy a béreket nem a kormányzat, nem a 'diktátor' határozza meg, hanem a piac ?"

ha a piacon múlna, a minimálbérből az albérlet fele se jönne ki, te fidessbélsár. sajnos kedvenc viktátorodon is múlik a pénz, és a túlóra is, és az, ki mennyit lop.

vwxyz 2018.12.14. 08:10:23

@nniicckk: Milyen érdekes, hogy bár te vádolsz másokat hazugsággal, de ezeket a rágalmakat semmilyen ténnyel nem bírod alátámasztani, viszont a fröcsögésed közben épp te hazudsz, egyetlen mondatba több hazugságot is belegyömöszölsz:
"Nem reg ezek" talán feltűnt már, nincs olyan, hogy ezek. Az ellenzéki pártok nem képeznek egységet, igen széles palettán helyezkednek el a szélsőjobbtól a baloldalig, nem mellékesen több magyar polgár szavazott rájuk a választásokon, mint a kormánypártra.

"Nem reg ezek meg vasarnapi munkavegzesre koteleztek a dolgozokat" Talán hallottál már róla, hogy a kereskedelemben (tágabb értelemben a szolgáltatásban) emberöltők óta olyan munkarend van, amely figyelembe veszi a szolgáltatást igénybe vevők lehetőségeit és igényeit. Gyengébbek kedvéért: már a szocializmusban is volt vasárnapi nyitva tartás.

"onkent vallalt tobblet munkat akarjak megtiltani az embereknek"
Nem önként vállalják.
Nem akarják megtiltani.
Ebből is látszik, te még arra is lusta voltál, hogy elolvasd a törvényt, teljesen fogalmatlanul írogatsz ostobaságokat.

"Egyertelmuen kulfoldrol iranyitjak oket, senkit sem kepviselnek, csak botranyban erdekeltek." Ez csak neked egyértelmű, de már úgyis te vagy a megvilágosult bölcs, akkor mesélj, engem például melyik "külföldről" irányítanak?

"senkit sem kepviselnek" Több millió embert senkiztél le, csak azért, mert mernek gondolkodni, és nem fogadják be ész nélkül a propagandát. Gratulálok!

Amúgy még a Fidesz-szavazók kétharmada szerint sem jó a törvény:
republikon.hu/elemzesek,-kutatasok/181211-rabszolga.aspx

chrisred 2018.12.14. 08:49:50

@vwxyz: "Talán hallottál már róla, hogy a kereskedelemben (tágabb értelemben a szolgáltatásban) emberöltők óta olyan munkarend van, amely figyelembe veszi a szolgáltatást igénybe vevők lehetőségeit és igényeit. Gyengébbek kedvéért: már a szocializmusban is volt vasárnapi nyitva tartás."

A múzeumok meg emberemlékezet óta hétfőn vannak zárva, vagyis az ott dolgozókat folyamatosan vasárnapi munkavégzésre kötelezik. Az égvilágon senki nem tiltakozik ellene.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 08:54:37

@Egyallampolgar: " ... Az ellenzék azért ilyen kétségbeesett mert 51%-ot kapott ... "

Ismét egy nagyonhülye, aki szerint létezik az ellenzék nevű párt. Mikor szoktok már le arról, hogy egyetlen massza ként gondoljatok arra, ami sosem volt a tietek? Aki azt hiszi, hogy a jobbik szalonnácijai összeborulnak a 2006-os szemkilövető ártányokkal (maszopiták éas kurcsányiták) az degenerált kretén, még akkor is ha maszopita vagy kurcsányita létére ő összeborulna a jobbikkal, ezt a "szerelmet" jobbik sosem fogja viszonozni.

A hozzád hasonló elmeroggyantaknak ajánlom ezt átgondolásra:
A választás nem arról szól, hogy fidesz vs "ellenzék" hanem ott pártok szerint van a szavazatok megoszlása. Ha azt akarjátok, hogy bukjon a fidesz, egy olyan pártot kell vele szemben felállítani, amit hajlandó a lakosság jelentős része támogatni, azaz többen szavaznak erre a pártra, mint a fidesz aranykoszorús törzsgárdája + külföldi magyarok, és még ez is kevés, mert egyéni körzetekben is rommá kell verniük a fideszt, azaz olyan jeletek kellenek, akiket az adott körzetben elfogadnak, és többen támogatnak, mint a fidesz krumplival és utalvánnyal megtámogatott jelöltjét.

Ugye ez már sokkal nagyobb falat, mint ilyen B1 jellegű helyeken azt a f@szságot állítani, hogy a fideszt 2008.04.08-án megverte az ellenzék nevű párt....

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 09:08:37

@Oxica: Hajrá, de arra készülj fel lelkiekben, hogy önként nem fognak elmenni, kitöltik a mandátumukat, minr a 2006-os ártányok, de még ministerelnököt sem fognak cserélni, aztán pedig jön 2022 tavasza, ahol lesz egy újabb elcsalt választás.... és lehet újabb 4 évet tüntetni a következő elcsalt választásik....

A Csuti Patás Duce megmondta, 2030-még róluk fog szólni... tehát a mostani ellenzéknek 2034 tavaszáig nincs esélye, addig pedig kimúlik a kurcsányita szavazóbázis, talán még Kurcsányt is elviszi a szélütés vagy a mája....

Oxica 2018.12.14. 09:12:10

444.hu/2018/12/14/pontrol-pontra-cafolja-a-vdsz-a-fidesz-allitasait-a-tuloratorvenyrol

Na jó jó elvtársak, azt már rég tudjuk, hogy a fideSS lop csal hazudik de nem láttam önöket a tüntetésen.
Hol a retekbe vannak önök, mikor veszélyben a haza elvtársak?

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok.

vwxyz 2018.12.14. 09:18:30

@chrisred: Köszi, de ez biztos nekem akartad írni?

Oxica 2018.12.14. 09:20:26

@Magánvéleményem:

Figyi elvtárs.

Az egy dolog, hogy a felcsúti lótolvaj cigány 2030 ig tervez, ez nem jelent semmit.
Ceausescu elvtárs sem vette észre, hogy jön szembe a népharag.
Hát így lesz a felcsúti lótolvaj cigány esetében is, ha az ellenzék nem is de a nép le fogja váltani a felcsúti lótolvaj cigányt, hiába menekül be a várba.
A hatalom még mindig a nép kezében van és a diktátorok mindig csúnyán szokták végezni.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok.

Mikor majd a rendőrök is átállnak a tüntetők oldalára, mint Romániában, na az lesz az a pont, mikor a lótolvaj cigánynak csak a menekülés marad. Ez bármikor bekövetkezhet, lehet hogy nem is olyan soká.
Aztán viheti a macedón bűnöző haverját is Azerbajdzsánba.

Egyallampolgar 2018.12.14. 09:23:26

@Magánvéleményem:
"Ismét egy nagyonhülye, aki szerint létezik az ellenzék nevű párt. Mikor szoktok már le arról, hogy egyetlen massza ként..."

Ismét egy nagyonhülye hatalom seggétnyaló aki olyanokat vetít másra amit az nem mondott. 51% nem szavazott Pénztáros Lőrincre, stadionra, arra hogy 2015 novembere óta közbeszerzést nyerhet a köztisztviselő családtagja.
Senki nem gondolta, hogy az ellenzéki pártok mindenben együtt kéne működni. De vannak dolgok amiben bárki bárkivel együtt működhet.
Amúgy a blog poszt arról szólt miért hoz a FIDESZ egy neoliberális kizsákmányoló törvényt mely szerint egy vezetőség ráér 3 !!!!!!!!! év múlva kifizetni a túlórát.

chrisred 2018.12.14. 09:34:15

@vwxyz: Kiegészítésként az általad leírtakhoz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 09:39:12

@n_dy: "3000 módosító javaslat benyújtása persze kurvára szabályos"

semmi nem tiltja, faszfejkém!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 09:40:22

@új felhasználó: neked meg az elmegyógyintézet. érvelni nem tudsz. Fidesz "színvonal"

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 09:42:06

@rallus: a náci Fidióta szerint a demokrácia arról szól, hogy Kövér Laci vagy Lezsák Sándor időben hazamehessen megnézni az esti mesét.

rallus 2018.12.14. 09:44:21

Az olyan bájos, amikor a méréshatár közelébe lecsúszott ellenzéki pártok hívei kimatekozzák, hogy tulajdonképpen győztek a választásokon... Jó, azt el kell ismerni, hogy Tordai Bence, Szél Bernadett, Nyakó, Bangóné, Gyöngyösi és a többi derék hazafi a szavazataitok nélkül most közmunkásként tüntethetne a túlmunka ellen, de azért elöntheti a büszkeség pici szíveteket, amikor helyettetek óbégatnak a parlamentben...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 09:44:46

@rallus: a jó esztergályos elmehetne este vagy hétvégén magánvállalkozásban az embereknek dolgokat javítani (víz, autó, akármi), és még pénzt is kapna érte, nem 3 év múlva, mindenkinek jobb volna, de a FIdióta ezt nem fogja fel.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 09:45:41

@rallus: a 48%-os kisebbségi Fidesz diktátorkodik a parlamentben.

rallus 2018.12.14. 09:47:21

@math0: A Lezsáktól kapott szabadidőt felhasználhatnák tanulásra és akkor például Bangóné pisilés közben nem mondaná az ATV-nek, hogy vízágyút látott a parlamentben...

Minden ballib bérretteg 2018.12.14. 09:50:33

@math0: A Fidesznek kétharmada van, mert az emberek így döntöttek.
Te meg szenvedsz ettől, ami nagy elégedettséggel tölt el engem pl... :DD

A karaván halad, a ballib kutya ugat.
Ez a világ rendje.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 10:18:23

@Oxica: Nem vagyok az elvtársad, de megértem, hogy álmodozol. DE azt se feledd el, hogy az a 2-3 ezer hőzöngő belvárosi büfészakos bölcsész romkocsmatöltelék, aki azt gondolja hogy ha buliból kimegy tüntikézni, az KÚRmányváltást fog eredményezni, annak bilibe lóg a keze. A lakosság 80-90 %-a nem tesz semmit, sőt rühelli, ha rumlizik a lármás 10-20%. Az, hogy te már-már lincselést vizionálsz, vélt vagy valós sérelmeid miatt, nem ragadja magával azokat, akiknek az élete szinte semmit nem változott vagy talán egy kicsit javult amióta a Csuti Bonsai Duce a führer. Amíg ezek az ugyanúgy vagy picit jobban élők nem érzik romlani a helyzetet, addig a "felcsúti lótolvaj cigány" (hogy téged idézzelek) biztonságban van, és azt csinál amit akar.

Az Orbánita KÚRmány lenyúlásai nekem sem tetszenek, és ennek itt nap mint nap hangot is adok, de a TE elvtársaid, a 2006-os fattyúk, sokkal inkább nem tetszenek, mert 2006-ban, amikor a székház égett, és az lett volna a kötelességük, hogy ott szarrá veressék a gyújtogató-fosztogató bandát, és lesitteljék őket 20-30 évre, csak azért hagyták futni azt az egész csőcseléket, hogy okt.23-án azzal az ürüggyel hogy megint ugyanazok gyújtogatnak, fosztogatnak, szétverethessék az egész megemlékezést és tüntetést, nem kímélve a nyuggereket és a kölköket sem. Ez mindennek a legalja volt, amit megéltem, pedig már elmúltam 50, láttam egyet s mást. Soha ne számíts arra, hogy a hozzám hasonlók megbocsátanak a Maszopitáknak vagy a Kurcsányitáknak, ezeknek bukniuk kell, el kell tűnniük a közéletből!
Hozzájuk képest Orbánék az Üdvhadsereg, bár az igaz, hogy a kezük eléggé enyves...

Amíg nem lesz életképes ellenzék, addig szavazok tovább a MKKP-ra.
Halszgúzhatod az országot, lesz@rom, de engem ne várj addig tüntetni, amíg jobban élek mint a Kurcsányék országlása idején, és amíg ezek a 2006-os ártányok jelen vannak a tüntetéseken...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 10:27:51

@Egyallampolgar: TE nagyonhülye! Jössz itt azzal a 51%-kal ami nem létezik. Volt egy sorrend ahol az az átkozott fidesz több mint 49%-ot kapott az őt követő jobbik pedig a felét se érte el ennek. Ezek után következtek a liberálfasiszták.

Lehet hőzöngeni arról, hogy ki szavazott Péztáros Lölőre, de baszod, a FUTAPEST futóversenyen is az elsőnek célbaérő nyakába akasztják a köt... izé aranyérmet, pedig a 99% nem kap érmet... Az első viszi a pézdíjat, a többiek pedig fizetik a cehhet (a doppingolást pedig vagy kimutatják vagy nem)

Lehet, hogy az 51% nem orbánékra szavazott, de nem is egy másik pártra, hogy azok győzzenek. ennyi. Lehet rajta még rugózni néhány évet, de közeleg 2022 tavasza, és nem teszel semmit azért, hogy akkor más kapja a 49%-ot és orbánék a 19-et....

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 10:33:49

@math0: ' ... a jó esztergályos elmehetne este vagy hétvégén magánvállalkozásban az embereknek dolgokat javítani (víz, autó, akármi), és még pénzt is kapna érte ... "

A jó esztergályost semmi nem akadályozza meg, hogy ezt megtegye, a munkaadója még a seggét is kinyalja, csak dolgozzon neki. A kutyaütő esztergályos viszont túlórában is selejtet fog gyártani, és ezzel minden cég tisztába van, azt, hogy vissza fognak élni egy törvénnyel pont ugyanolyan prekoncepció, mint az hogy a cigány lopik és késel, pont ugyanolyan előítélet.

BaitHrunner 2018.12.14. 10:34:19

@Magánvéleményem:

"A lakosság 80-90 %-a nem tesz semmit"

Az az igazság, hogy ez a "buli" még Budapesten is csak kb. ezerből egy embert érdekel. A videok alapján ezek is leginkább CEU-s fiúk-lányok plusz néhányan a balhé kedvéért.
Országos szinten még rosszabb a helyzet.
Lehet egyébként valami abban amit irsz, mert az átlag ember valamiért csak nem akar közösséget vállalni ezzel az úgynevezett "tömeggel".

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 10:41:38

@math0: ja, a 48%-os kisebbségi fidesz ledominálja a mégkisebbségi jobbikot (19%), a még kisebb kisebbségi Maszpot (11%) és a teljesen anális kisebbséget Kurcsányiták (8%) és a kollaboráns törpe minoritás kisebbséget LMP (5%)

És örülj neki, hogy nem az angol mintát vették át a választásokra, akkor hogyan sírnál....
És ha valóban diktatúra lenne, akkor nem lenne lehetőséged 1-nél többször sírni itt, mert rég elvittek volna a pártház aljába véleménycserére... aztán sokáig lábadoznál...

Szerencsére a Fényességes Vezetőnk (hogy a pöcse szorulna fogaskerekek közé) nem diktatúrát tart fenn, és nyugodtan lehet szidni akár az utcán is....

chrisred 2018.12.14. 10:46:31

@Magánvéleményem: "A lakosság 80-90 %-a nem tesz semmit, sőt rühelli, ha rumlizik a lármás 10-20%."

Ugyanez volt a helyzet a nyolcvanas évek második felében, amikor Orbánék hőzöngtek.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 10:49:16

@BaitHrunner: " ... ezek is leginkább CEU-s fiúk-lányok ... "

Még csak nem is azok, mert akkor sokkal vegyesebb lenne a társaság. Ezek a liberálfasiszta dumát bekajáló, romkocsmatöltelék, belvárosi "bölcsész értelmiségi elit".

Ha valóban a kúrmányt akarnák leváltani, és nem csak bulizni akarnának, kidolgoznának egy programot. A Programnak az ország területén híveket toboroznának... de sajnos programnak nem teszi meg az, hogy orbántakaroggy... ennél azért többre lenne szükség, sokkal többre.

chrisred 2018.12.14. 10:53:08

@Magánvéleményem: Mennyivel összetettebb program a sorostakaroggy? Miből lenne pénze bármilyen romkocsmásnak vidéken támogatókat gyűjteni?

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 10:59:14

@chrisred: Így van! Tökéletesen egyetértek. DE azt is vedd észre, hogy nem is azért lett úgynevezett rendszerváltás, mert Orbánék hőzöngtek, hanem azért mert a SZU becsődölt gazdaságilag, és az akkori magyar elit meglátta a lehetőséget, hogyan lehet "magánosítani a nép vagyonát"

Itt a régi rendszer vezetői az új rendszer uraivá váltották magukat. Azóta is megszakítás nélkül a régi rendszer ún. elitje van hatalmon, és egymást golyózzák ki folyamatosan, de arra kínosan ügyelve, hogy friss hús ne férjen a konchoz hozzá....

Szerinted az ügynök akták miért nincsenek még kiterítve? Miért nincs leültetve még egyetlen komolyabb politikus se korrupció miatt? Miért nem voltak elítélve az előző rendszer vezetői az 56-os megtorlások miatt? Miért úszták meg a volt cucialista vezetők a teljes vagyon elkobzást?

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 11:06:09

@chrisred: Amiből a fidesznek volt 2006-ban TV-t fenntartani, szórólapozni, agitálni stb. Nem lefizetni kell a támogatókat, hanem meggyőzni, hogy a következő szavazáson rájuk szavazzanak... Egyébként a mostani liberálfasiszta ellenzéknek hasonló a gondolatmenete, nincs péz, nincs szavazó...

Szerinted a Magyar gárda tagjait megfizették? Én úgy tudom, önkéntesek voltak, sőt a saját pézükből varrattak maguknak uniformist.... Meggyőződésből voltak ők a jobbik szavazói, nem apanázsért, és sokan önként támogatták a jobbikot, mer tőlük várták a megoldást.... Még Simicska előtt vált a jobbik 20% körüli párttá, azaz nem a péz vitte őket előre, hanem a programjuk....

BaitHrunner 2018.12.14. 11:06:26

@Magánvéleményem:
Teljesen mindegy milyen programot dolgoznak ki, ha nem állnak mögéjük az emberek. Kígyóvállú, magukat értelmiséginek képzelő, büfészakos társaság ez. Nem hiszem, hogy bármilyen program segítene rajtuk, ha még most sem csatlakoznak hozzájuk
amikor egész véletlenül egy könnyen"eladható" és nem mellékesen jó ügy mellé álltak.
evvan

chrisred 2018.12.14. 11:08:48

@Magánvéleményem: A Simicska-Puch paktumos 70-30-ra gondolsz?

chrisred 2018.12.14. 11:10:31

@Magánvéleményem: Ja, persze, maguk varrták az uniformist, véletlenül sem KGBéla kilincselt Moszkvában az FSZB pénzekért.

morph on deer 2018.12.14. 11:15:47

@nniicckk:
”...Egyertelmuen kulfoldrol iranyitjak oket, ”

Nem te vagy az véletlenül?

Csak mert a magyar nyelvhez fűződő kapcsolatod, valamint az ékezetek gondos kerülése arra utal, hogy te nem egy magyarországon élő magyar ember vagy, hanem egy külföldi ügynök!

Ha magyar lennél, akkor nyilván tudnál magyarul, és ismernéd az ékezetek szerepét is!
Arra gondolni sem merek, hogy egyszerűen csak túl sötét lennél ahhoz, hogy magyarként ismerd az anyanyelved..!

Na mesélj szépen, hogy is van ez?

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 11:18:29

@chrisred: Lehet, hogy a vezetőség kapott pézt abból amit KGBéla összekalapozott, de egy primkó gárdista abból nem kapott gúnyát. Lehet hogy a vezetőség szervezett nekik buszt vidékre utazni masírozásilag, de jobbára a saját autójukat használták, saját zsebből tankoltak....

DE nem is ez a lényeg, hanem az, hogy a lakosság egy része melléjük állt, és egyre gyűltek a szavazóik addig, amíg el nem kezdtek néppártosodni és ezáltal az ideológia mentén szakadozni...
Nem a pénz hordta össze a szavazóikat, hanem a programjuk, ami a jelenlegi liberálfasisztáknak kimerül abban, hogy orbántakaroggy...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 11:27:29

@rallus: Kövér nem vizionált volna terroristákat a parlamentben, ha nem lenne egy olyan elmebeteg, mint te.

valahogy, ti náci Fidióták fel nem fogjátok azt, hogy a házszabály sokszori megsértése, az bizony azt jelenti, hogy a törvény elfogadása nem volt érvényes, és mivel mégis keresztülviszik, ez diktatúra.

ti ennek a diktatúrának csápoltok, miközben pitiáner dolgokon hisztiztek, mert elmebeteg idióták vagytok. ez a Fidesz: a magyar társadalom legalja, a selejt

chrisred 2018.12.14. 11:28:07

@Magánvéleményem: Nem. Volt pénzük működtetni a szervezetet és terjeszteni a propagandát. A néppártosodás meg 2014 utáni történés. Orbán egy huszárvágással kilőtte alóluk a moszkvai pénzeket azzal, hogy beállt Putyinhoz csatlósnak. Utána a Jobbik a Fideszből kigolyózott Simicska támogatásából tartotta fenn magát, amíg volt annak volt ereje és kedve széllel szemben hugyozni.

rallus 2018.12.14. 11:36:01

@math0: Lehet, hogy igazad van és Kövért csak megtévesztette a látvány. A fütyülő, üvöltöző bunkók inkább egy elmegyógyintézet ápoltjaira hajaztak. Ráadásul a képességeik még egy robbanómellényes küldetésre sem alkalmasak....

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 11:56:43

@chrisred: A pénz nem elég, hogy kövessenek. Szerintem.

morph on deer 2018.12.14. 12:12:55

@Magánvéleményem:
“szétverethessék az egész megemlékezést és tüntetést,”

Romlik a memóriád.
A megemlékezésnek nevezett orbáni óbégatás rendben befejeződött, ahogy tervezték - annak ellenére, hogy a rendőrség kérte a rendezőit, hogy fogják rövidebbre, mert érkezik a csürhe, ez nem történt meg.
Sőt, még az sem, hogy közöljék a közönséggel, hogy ne a Deák tér irányába induljanak, mert ott már állt a bál, zajlott
a tankos bemutató, meg a kődobálás.

Van egy felvétel, amelyen látszik, ahogy a naggyűlésről kissebb-nagyobb csoportokban ballagnak az érdeklődők a körúton a balhé felé, aztán nemsokára jött a lovasroham.

Tehát a kutya nem zavarta meg az orbáni szónoklást, annak szépen vége lett, viktor balra el a páncélozott autóval, a nagyérdemű meg ment elegyedni a csőcselékkel...

Eszem ágában sincs mentegetni senkit, csak hát ezek a tények. Nézd meg ezt a felvételt, magad is látni fogod:

youtu.be/n1fYWaTqKmA

Ami pedig a TV-ostromot illeti, abban egyetértünk, hogy komolyan szét kellet volna rugni a “hős forradalmárokat” - ez idézet, a HírTV “véletlenül” pont jelenlévő tudósítójától, - csak gondold meg, hogy ilyesmi korábban még nem történt, és láthatóan fogalmuk sem volt, hogy hogyan kéne reagálni a történésekre!

Én kizártnak tartom, hogy a “majd 23-án” járt volna bárki fejében akkor, főleg a tanácstalanság látszott a rendőrségen.

(Hajnal négyig néztem egyenesben az elérhető tévéken meg interneten, eléggé összefüggő benyomásom van a történtekről, azért mondom.)

Ettől még nyugodtat gyűlölhetsz bárkit, ha akarsz, de azért az se baj, ha az oka stimmel...:)

chrisred 2018.12.14. 12:21:18

@Magánvéleményem: A pénz arra kell, hogy a párt felkerüljön az étlapra. Ha a vidékiek szavazóknak már elegük van az őket folyamatosan szopató kormányokból, akkor nyilvánvalóan nem azokra a pesti köldöknézegető értelmiségi csoportosulásokra fognak szavazni, akikről soha az életükben nem hallottak. Hanem a Jobbikra, aminek a szórólapjait folyamatosan bedobják neki, és a főtéren folyamatosan ott a standjuk az aktivistákkal.

morph on deer 2018.12.14. 12:24:30

@Magánvéleményem:
“A pénz nem elég, hogy kövessenek. Szerintem.”

Ez így igaz. Csak ahhoz, hogy tudják mindenhol, hogy téged - vagy bárkit - miért is kéne követni, információ, azaz tájékoztatás lenne szükséges, annek meg el kéne jutnia valahogy az érdekeltekhez.

Na az az, ami nincs ingyen.
Csak a pénz nem elég, de ha az egyáltalán nincs, akkor ma már labdába sem rughatsz ezen a területen.

Mondom: ma, mert tizenöt éve ez valamivel könnyebb volt.

chrisred 2018.12.14. 12:24:52

@Magánvéleményem: Ez így van, soha nem állítottam az ellenkezőjét.

morph on deer 2018.12.14. 12:31:05

@Magánvéleményem:
“hogy vissza fognak élni egy törvénnyel pont ugyanolyan prekoncepció, mint az hogy a cigány lopik és késel”

Akkor már egyik se fog megtörténni?
:)
Szerintem meg nem kéne olyan törvényt csinálni, amelyikbe eleve be van építve annak a visszaélésnek a lehetősége, és ez már a törvényalkotáskor is nyilvánvaló, nem gondolod?
Csak mint tipp!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 12:41:45

@chrisred: " ... A pénz arra kell, hogy a párt felkerüljön az étlapra. ... "

Az étlapra való felkerülés simán összejön a párt önkénteseiből. Szándékosan nem a MKKP-vel jöttem elsőnek, hanem a Jobbikkal, amelyiknek volt valamennyi költségvetése, ebből a szempontból a MKKP a legtisztább, ott nem nagyon találsz fizetett alkalmazottat, a legtöbb projektjükre gyűjtést rendeznek (jobbára eredményesen) ... Mégis jönnek egyre feljebb, HA ma lenne a választás, az LMP biztosan nem jutna be a parlamentbe, Kurcsányék billegnének, A Maszop-Együttnek nem lenne meg a 10% ezért kiesnének, DE a MKKP bejutna.

Ezt nem lehet pénzzel megmagyarázni, mert a MKKP a legcsóróbb az 1% feletti támogatottságú pártok között. Ezért mondom, hogy nem a pénz az ami előre viszi egy párt támogatottságát, hanem a tettei. Ez az amiből a jelenlegi parlamenti ellenzék elégtelenre vizsgázik már több mint 8 éve....

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 12:42:45

@morph on deer: utópiát kívánsz, jogkövető lakossággal... :-)

chrisred 2018.12.14. 12:43:57

@Magánvéleményem: Az MKKP, ha tényleg bejutna, akkor nem a vidéki szavazótáborának köszönhetné.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 12:53:53

@morph on deer: Hát lehet így is nézni a dolgot, de sz egyik ismerősöm épp ezek miatt szerelt le a rendőrségtől, ő mesélte, hogy két uccával a székház mellett alakzatban állva, tiszta idegben várták a parancsot, hogy szétverhessék a csőcseléket, akik rendesen meggyepálták az alig felfegyverzett rendőröket a téren, de az a kib@szott parancs csak nem akart megjönni...

Nemsokkal az eset után elküldte a parancsnokot a kurva annyába, ezért felfüggesztették, és 2007 tavaszán le is szerelt. 2007 nyarán már Osztrákiában pincérkedett, jelenleg (ha jól tudom) valahol Bajorországban dolgozik, megnemtudommondani, hogy mit csinál épp, mert kb 5 éve nem beszéltem vele. (Nem kell mondani, tudom őt is a Patás Csuti üldözte el... :-) )

Szóval lehet úgy is nézni ahogy TE nézed, DE lehet másként is értelmezni a történteket...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 12:56:00

@chrisred: Majd tavasszal kiderül, lesz egy EP választás, ha elindulnak, rájuk szavazok, ha nem indulnak el, akkor rajzolok egy f@szt a szavazólapra, mert azt biztosan megválasztják...

chrisred 2018.12.14. 13:22:08

@Magánvéleményem: De azért az megvan, hogy a kétfarkúak is ott vannak a tüntetéseken?

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2018.12.14. 13:28:33

simicska jól átvert mindenkit, soha nem volt orbán ellen

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 13:28:58

@chrisred: Vannak, de még nem láttam, hogy nekimentek volna a rendőröknek, vagy dobálóztak volna. Visznek valami viccesnek szánt transzparenset, fütyölnek a fütyölőjükkel, nyilatkoznak valami trollosat... :-)

chrisred 2018.12.14. 13:32:29

@Magánvéleményem: Vagyis nem kormányt akarnak váltani, hanem bulizni, hogy klasszikust idézzek. :)

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 13:32:43

@rockseiaXLL: Az egy jól szervezett vagyonmentés volt. Azt a vagyont már patyolat tisztára mosták, azt már nincs az a bíróság ami elvegye... Az ellenzék is megtapsolta...

Nem semmi teljesítmény, sose feledd, Simicska régebbről ismeri a Patást, mint amióta Magyarországnak újra köztársasági elnöke van... G-nap ide vagy G-nap oda...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 13:35:04

@chrisred: Látod, pont a MKKP nem deklarálta, hogy Ők kormányt akarnának váltani. Nem is azért szavazok rájuk :-) És mégis jönnek fel mint a talajvíz... És megkövetelik a kátyú helyreállításához a teljes körű dokumentációt :-)

morph on deer 2018.12.14. 13:45:22

@Magánvéleményem:
”alakzatban állva, tiszta idegben várták a parancsot”

Mondom, hogy gőzük sem volt, hogy mi lenne a jó lépés. Mármint nem a helyszínen levőknek, hanem akik a döntést hozták. Volna, ha merték volna.

Szubjektív-, azaz magánvéleményem :), hogy eleinte nem fogták fel azt, hogy ezek valójában a balhé miatt provokálnak, mint később kiderült döntően rutinos focihuligánok, többek közt a “B közép” bőrfejűi, ha jól emlékszem.
Mondjuk az, hogy a Hírtévé egyedüliként már a támadás előtt a helyszínen volt, és egyfolytában forradalmat emlegetett az a balfax, bennem ez az egész nem a “spontán felháborodás” érzetét kelti, de nyilván csak én látom így.

Azokat meg végképp nem értem, akiknek meg teljesen mindegy, hogy miről is van szó, nekiállnak törni-zúzni, borogatni, gyújtogatni, kirakatokat beverni, stb.

Azokat - akárkik is legyenek - egy jelentős méretű statáriális picsánrugás illeti meg, úgy mindjárt, helyben, no questions asked.
Mondom: szerintem.

morph on deer 2018.12.14. 13:47:16

@Magánvéleményem:
“utópiát kívánsz”

Hát nem?
Ha már ábrándozik az ember, akkor nem érdemes kicsiben...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 13:54:19

@morph on deer: ez jut erről eszembe:

" Ábrándozás az élet megrontója, Mely, kancsalúl, festett egekbe néz" (Vörösmarty)

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.14. 14:01:54

@morph on deer: " ... Mondom, hogy gőzük sem volt, hogy mi lenne a jó lépés. Mármint nem a helyszínen levőknek, hanem akik a döntést hozták. Volna, ha merték volna. ... "

Látod, ez az egyik lényeges különbség kettőnk között, Te a rendőrök vezetőit tutyimutyi balfékeknek gondolod, és valamivel többet sejtek a háttérben. Valószínűleg sosem fog kiderülni, ha nekem van igazam, mert ez senki nem fogja bevallani, mint ahogy azt is valószínűnek tartom, hogy a székháznál is és a 23-i tüntetésen is részt vettek provokátor ügynökök, akik megágyaztak az erőszakos fellépésnek, és ezt az egészet az is alátámasztja, hogy egészen véletlenül leestek azok a bizonyos azonosítók, így ki tudja, hogy kik vettek részt a rendőrattakban, rendőrnek öltözve....

Lehet, hogy paranoid vagyok, de lehet az is hogy igazam van.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 16:11:15

@rallus: nézd, náci idióta, a képességeiddel neked van baj, ha nem fogod fel, hogy a demokráciát nem az határozza meg, hogy te milyen idiótaságokat hiszel ellenzéki politikusokról. Kövér Laci és társai IQ-ban messze alatta vannak azoknak az ellenzéki politikusoknak, akikről szó van, de nem ezen múlik a demokrácia. ha ezt nem fogod fel, és ezen rugózol továbbra is, akkor te egy idióta vagy. vég nélkül idiótázhatjuk le egymás politikusait, de ez nem érv.

az viszont érv, hogy Kövér Laciék minimum 2 pontban megsértették a házszabályt, és a szavazás érvénytelen volt, és mivel továbbra is áterőltették a törvényt, ez DIKTATÚRA.

felfogod, kis idióta? én nem azzal jövök hogy Kövér Laci hülye, mert bár az, de tényszerű, objektív érveim vannak, amik tényleg a demokráciáról szólnak, és nem az IQ-ról.

felfogod, te kis geci, Fideszes véglény?

rallus 2018.12.14. 17:13:14

@math0: Az köztudomású, hogy hozzád képest mindenki hülye, (forrás: math0) bár ezt a hozzászólásaid és nyilván a végzettséged sem tükrözi. Így aztán csak a felületes szemlélő gondolja azt, hogy egy szerencsétlen lumpenproletár vagy, aki Ferenc és társai kormányzása alatt némi konchoz jutott az ország tönkretétele közben.
Magas IQ-val rendelkező ellenzéki politikusaink viszont tegnap valóban remek bemutatót tartottak szellemi képességeikről. Ha így folytatják.....

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 20:13:13

@rallus: továbra is hülye vagy, ha azt hiszed, hogy a nettó hülyézés érv. a hozzászólásodban egyetlen ellenőrizhető tényadat volt, az a végzettségem, de az meg igazolhatóan magasabb, mint az összes Fideszes politikusé, és az össze Fidióta kommentelőé, beleértve a téged. az egyetlen tényszerű kérdésben hazudtál, bazdmeg. mire jó ez?! ennyire fáj, hogy a kedvenc kis Führered a héten átment ámokfutásba, és mindenkinek világos, hogy nem demokrácia van Magyarországon?!
süti beállítások módosítása