B1 blogcsalád



Sztálin titkosrendőre Navalnij kihallgatásán

2021. január 19. - jdesi

A #lifeshot élesszemű megfigyelői szúrták ki, hogy Alekszej Navalnij jogilag meglehetősen kétes meghallgatásán Moszkvában egy rendőrirodában a faliújságon Jagoda, a hirhedt sztálini titkosrendőrség egyik vezetőjének a fotója látható.

navalny_1.jpg

 

 

jagoda_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9516395314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2021.01.31. 13:14:58

@nincs1agy: mi bajod van, fityesztolvajcigány?

videokat végig nézted? bocsánatot mikor kértek szarházi moslék bűnözők?:)))

Lipsimentes szénsavas üdítőital 2021.01.31. 13:30:17

@taga20: Bocsánatot kérni nektek kéne azokért az aljas, nemteken támadasokért, amelyeket a miniszterelnök úr és a családja ellen elkövettek.

Szerencsétek van, hogy Magyarországon jogállam és demokrácia van, különben már rég leverték volna a veséteket.

atomic power 1986DucaDuca 2021.01.31. 14:13:31

Átlagos haszonkulcsok az USA-ban néhány üzletágban:

The Trusts & Estates industry

"Az ágazat átlagos árrése várhatóan 2019-ben eléri a teljes bevétel 51,0% -át, ami a második legmagasabb ipari haszonkulcs az Egyesült Államokban."

Stock & Commodity Exchanges industry

"A tőzsdei és árutőzsdei piaci szereplők profitja várhatóan eléri a teljes bevétel 49,5% -át."

Ingatlan, bérbeadás és lízing

"Az ingatlan, bérleti és lízingszektorban az ágazati szolgáltatók várhatóan a bevételek 43,9% -ának megfelelő átlagos árrést hoznak létre 2019-ben. A kereskedelmi lízingipar üzemeltetőinél különösen magasak haszonkulcsok, az átlagos üzemeltetői árrés eléri a bevétel 50,8% -át 2019-ben."

Információ

"Az Adatbázis, Tárolás és Biztonsági Mentés Szoftverkiadás a legmagasabb haszonkulcsot az információs szektorban generálja. 2019-ben az átlagos iparági haszonkulcs várhatóan az éves bevétel 41,3% -át teszi ki, ami jelentősen meghaladja az ágazat 11,9% -os átlagát."

Gyártás

"A feldolgozóipari szektor üzemeltetői viszonylag alacsony haszonkulcsot produkálnak, az ágazat átlagos árrése 2019-ben az éves bevétel 8,2% -át teszi ki. Ez alól azonban a Cigaretta- és Dohánygyártó ipar jelent kivételt. normát, elérve az éves bevétel várhatóan 40,7% -ának megfelelő haszonkulcsot 2019-ben."

A földbérlet-ipar

"Az átlagos haszonkulcs várhatóan 2019-ben az ipar bevételeinek 46,5% -át teszi ki, ami meghaladja az ágazati átlagot."

A raktár és lízingipar

"Ez az iparág minimális működési költségekkel jár, amelyek támogatják a magas haszonkulcsot. Ezenkívül az ipari bérköltségek alacsonyak, mivel a tárolók üzemeltetéséhez kevés alkalmazott szükséges. Összességében az átlagos iparági haszonkulcs várhatóan 2019-ben eléri a bevételek 41,3% -át."

Ezek csak átlagos haszonkulcsok! Egyes szereplők esetében ez még nagyobb is lehet!

www.ibisworld.com/industry-insider/analyst-insights/top-10-most-profitable-us-industries/

Falshang 2021.01.31. 14:34:19

@nincs1itt: "192 milliós hitelhez, oda tett 8 millió önrészt... életszerű. 5 lakásért a XII.kerben... életszerű. 10 milliós csok egy nyaralóra, miközben a gyerkek bp.-en járnak iskolába... jogszerű, életszerű."

a kedvencem mégis csak az, amikor a facebookon panaszkodik, hogy a facebook milyen szemét, hihetetlen mekkora összeesküvés elméletben élnek ezek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.01.31. 14:34:25

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: "aljas, nemteken támadasokért, amelyeket a miniszterelnök úr és a családja ellen"

Kíváncsi vagyok, hogy Mészaros Viktor országkifosztó és hazaáruló és kedves kollaboráns családja ellen mi lehet aljas és nemtelen támadás, amit nem érdemelt meg milliárdszorosan? :))

Falshang 2021.01.31. 14:35:16

@Lipsimentes szénsavas üdítőital: @taga20: Bocsánatot kérni nektek kéne azokért az aljas, nemteken támadasokért, amelyeket a miniszterelnök úr és a családja ellen elkövettek.

doktorminiszterelnökúr, legyünk már pontosak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.01.31. 15:08:45

@atomic power 1986DucaDuca: "Átlagos haszonkulcsok az USA-ban néhány üzletágban:"

Ilyen van Magyarországon is, ha Mészaros Viktor apja vagy, akkor 40% haszonkulccsal adod el a követ a földből, míg halandóknak ugyanez 5%. :))

Ja, és vállalkozásba nem kell befektetned sem, megkapod a pártszékház árát kariajinak. :))

atomic power 1986DucaDuca 2021.01.31. 15:14:42

Az ország kifosztásáról jut eszembe:

A magyar statisztikai rendszerben 1989-ig vették számba a nemzeti vagyonunkat.

1990 óta semmilyen nemzeti vagyonleltár nem létezik. Hiányzó vagyonleltár mellett
fosztották ki a magyar társadalmat. Eközben nem volt olyan statisztikai rendszer, ami
ezt kimutatta volna valós időben.

1989 - 2008 között a magyar államháztartás kötelezettségei ugyanakkora mértékben nöttek, mint amilyen mértékben csökkent az ország eszközállománya a privatizáció következtében.

2008-ra a magyar államháztartással szembeni követelések állománya több mint 7-szer akkora volt, mint az összes eszköze.

A magyar állam a legmélyebb csőd állapotába került, mert eszközállománya csak a töredékét fedezte a vele szemben álló követeléseknek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.01.31. 15:20:46

@atomic power 1986DucaDuca: "1990 óta semmilyen nemzeti vagyonleltár nem létezik."

Ja. És a KSH is felhagyott a szegénység mérésével, mikor túl sok lett a szegény. :))

A geci gazdád bármit és bárkit elhallgat(tat), a hazudozás a lételeme. Meg neked is, fide$$fasszopó. :))

taga20 2021.01.31. 15:45:25

@atomic power 1986DucaDuca:

te nyomorult fityeszjobbágy, ezek közül, amit bedobtál, ebből melyik az amelyik a közpénzből szakít ekkora profitot?

folyamatosan próbálod évek óta mentegetni, a menthetetlent fityeszszarházi!

az a baj, hogy a nyomorult fajtádat, má nem is tudom utálni, csak megvetni tudom.

nincs1agy 2021.01.31. 15:47:28

@taga20: Írj egyszer egy tíz soros kommentet, és hinni fogok a csodákban..:DD

taga20 2021.01.31. 15:50:01

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

haver, az mekkora, hogy a 2020 köcsögvetésihiány 391csilliárd helyett 5550 csilliárd lett?

és ezek a moslék szarházi fityeszbűnözők pofáztak 2009-ben, hogy ha ők lennének a hatalomban, akkor így meg úgy csinálnák.

erre mit látunk?
a csutigeci egy pancser! egy felcsuti disznóhizlaldát se bíznék rá, nem hogy egy országot! BROÁF!

taga20 2021.01.31. 15:52:33

@nincs1agy: írj egyszer egy saját nickneven, és még akkor is egy gerinctelen fityeszorknak foglak hinni!:)))

ember, mi a kurvaanyádat erőlköcc?!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.01.31. 15:58:18

@taga20: "köcsögvetésihiány 391csilliárd helyett 5550 csilliárd"

Nem az a baj, hogy nagy a hiány, mert válságban költenie kel az államnak, megmenteni az embereket és a gazdaságot. A baj az, hogy geci magát mentette ebből, nem az embereket vagy a gazdaságot. Minél szarabbul van Magyarország, a geci annál jobban fosztogatja.

atomic power 1986DucaDuca 2021.01.31. 16:00:11

A szegénység vagy a társadalmi kirekesztés által veszélyeztetett emberek száma

2007: 2 916 000 fő, 29,4%

2019: 1 808 000 fő, 18,9%

10,5 százalékpontos csökkenés

ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/t2020_50/default/table?lang=en

atomic power 1986DucaDuca 2021.01.31. 16:07:04

Állami vagyon 2010: 11 650 milliárd forint

Állami vagyon 2020: 17 743 milliárd forint

52%-os növekedés!

a Miniszterelnök Úr jobb mint a másik 2021.01.31. 16:14:03

@taga20: tibi atya tervezzed inkább a forró tavaszt, vagy nem kapsz arabfaszt

a Miniszterelnök Úr jobb mint a másik 2021.01.31. 16:17:38

@nincs1agy: írok neked 10sorosat taguci helyett
fidess
jobágy mi
a
kurva
anyádat
erölköcc
talpas
parazita
)

ahmedabdul 2021.01.31. 16:23:28

@taga20: "az mekkora, hogy a 2020 köcsögvetésihiány 391csilliárd helyett 5550 csilliárd lett?"

LipPPpschykém, ezekkel a sirámokkal csak azt bizonyítod, hogy mennyire lövésed sincs a témáról.

1. Ahhoz, hogy valaki a költségvetés tervezésekor előre lássa, hogy a koronavírus-járvány fogja meghatározni 2020-at, Nostradamusnak kellett volna lenni, nem pénzügyminiszternek.
2. Az uniós (SNP) költségvetés-tervezési irányelvek szerint a helyes politika, ha "semleges" (sem nem jó, sem nem rossz) konjunkturális környezetben nullszaldós költségvetést tevezünk, jó időkben szufficitet, és a rossz időkben (recesszió esetén) megengedhető a hiány. Tehát a Pénzügyminisztériumban éppen a helyes szakmai irányelveket követték azzal, hogy feszes költségvetést terveztek, de a koronavírus-járvány, illetve az azzal járó lezárások, korlátozások okozta recesszió enyhítése érdekében év közben lazítottak (amit egyébként az összes uniós országban megtettek).
3. Rossz időkben az automatikus stabilizátorok miatt (pl. nyereségadó, jövedelemadók stb.) magától is megugrik a költségvetési hiány; ha megszorítunk, hogy ezt fékezzük, azzal a recessziót még rosszabbá tesszük.

Ahogy mondani szokás, suszter maradjon a kaptafánál...

MAXVAL bircaman közfingó 2021.01.31. 16:30:43

Többet kéne beszélnünk a pisálásról.!

taga20 2021.01.31. 16:32:13

@ahmedabdul: ibrahim, mészaroslölönek is ilyen szar éve volt?

bazdmeg szargerincű fityeszféreg, te is érzed, hogy itt valamit kurvára elbasztak a csutigecigázdáid.

14-szer nagyobb lett a hiány!

a o1g még suszternek is pancser!:)))

cicmen 2021.01.31. 17:38:31

@taga20: 14-szer nagyobb lett a hiány!
a o1g még suszternek is pancser!:)))..................................

Túl nagy baj nem lehet, mert ugyebár a csődöt nem lehet letagadni, azt még a feketeöves hazudozó flepni Fletó is "őszintén" (:DDDDDDDDDDD) bevallotta, ELKÚRTUK című őszödi performanszában! Hahahaha!

nincs1agy 2021.01.31. 18:26:28

@taga20: Ez a saját nicknevem. Mi a kurvanyádat nem értesz, kis kétsoros?

ahmedabdul 2021.01.31. 19:22:02

@taga20: Én nem vagyok annyira rápörögve Mészárosra mint ti; de gondolom, hogy a turizmusban, vendéglátasban működő érdekeltségei valószínűleg nem mentek annyira jól. De ez egyébként baromira mindegy is, mert az összgazdasági teljesítmény, az államháztartás állapota szempontjából ez nem meghatározó kérdés.

Ahogy már mondtam, ez az általad "véres kardként" felmutatott hányados közgazdasági értelemben tulajdonképpen teljesen tartalmatlan, ti. annál nagyobb, minél feszesebb, nullszaldóhoz kinél közelebbi költségvetést terveztek eredetileg, ami normális konjunkturális környezetben elvileg kívánatos; de az ehhez a célszámhoz való csökönyös ragaszkodás egyértelmű hiba – nem egy recesszió közepén kell megszorítani.

A terv-tény eltérést jelen esetben nem a rossz tervezés, hanem egy senki által előre nem látható, jelentős negatív hatású eseménysorozat (ti. a világjárvány) okozta. Mutass nekem csak egy olyan európai uniós országot, ahol tartani tudták a 2019-ben tervezett költségvetési egyenleget, főszámokat!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.01.31. 20:30:19

@nincs1agy: "Hétvégi házról hallottál esetleg?"

Rémlik valami. Arra pont nem kérhető CSOK. :))

Figyusz, fide$$fasszopó. Ha hülye vagy valamihez, mint a segg, akkor nem villogtasd a hozzánemértésedet, mert csak magadat égeted. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.01.31. 20:36:38

@ahmedabdul: "A terv-tény eltérést jelen esetben nem a rossz tervezés, hanem egy senki által előre nem látható, jelentős negatív hatású eseménysorozat (ti. a világjárvány) okozta."

Tévedsz. Nagyrészt Ondó Viktor tolvajlása okozta, csak kisebb részben a bevétel csökkenés.

"Mutass nekem csak egy olyan európai uniós országot, ahol tartani tudták a 2019-ben tervezett költségvetési egyenleget, főszámokat!"

Meg se próbálták tartani, mert a vállalatokat és az embereket kellett segíteni, hogy ne álljon bele a gazdaság a földbe. Ondó Viktor magára költötte, nem a vállalatok és az emberek segítésére.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.01.31. 20:40:47

@taga20: "a o1g még suszternek is pancser!"

A gecihez képest egy suszter agysebész. :))

Nyár óta egy kurva oltási tervet nem tudtak összetákolni. :))

Dobálják ki a vakcinákat a nap végén, mert nincs semmi megszervezve. Boldog-boldogtalant összevissza oltanak vagy nem oltanak.

Az egészségügy romokban.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.01.31. 20:41:59

@a Miniszterelnök Úr jobb mint a másik: "erölköcc talpas parazita"

Mostanáig Petőfi volt a kedvenc költőm. Ma te lettél. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.01.31. 20:45:17

@atomic power 1986DucaDuca: "A szegénység vagy a társadalmi kirekesztés által veszélyeztetett emberek száma"

Közel 10 millió.

"Az egy főre jutó tényleges egyéni fogyasztásban Magyarország az utolsók közt van. Románia nagyot fejlődött, és elhagyott minket."

Olvasgasd az Eurostat adatokat, fide$$fasszopó.

www.szeretlekmagyarorszag.hu/hirek/az-utolsok-kozt-magyarorszag-ime-a-leggazdagabb-es-a-legszegenyebb-eu-tagorszag/

ahmedabdul 2021.01.31. 21:11:10

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Nagyrészt Ondó Viktor tolvajlása okozta, csak kisebb részben a bevétel csökkenés."

Egy részét a bevételcsökkenés okozta, másik részét a kiadásnövekedés, ami nem toljvajlás, hanem a gazdaságvédelmi intézkedésekből (pl. a bértámogatásokból [Kurzarbeitgeld stb.]) + egyéb járulékos kiadásokból (pl. egészségügyi védőfelszerelések stb.) jön.

"Meg se próbálták tartani, mert a vállalatokat és az embereket kellett segíteni, hogy ne álljon bele a gazdaság a földbe."

Így van, a gazdaságvédelmi céllal nem fért volna össze a megszorítás.

"Ondó Viktor magára költötte, nem a vállalatok és az emberek segítésére."

Ez hülyeség; a Miniszterelnökség és a Kormány személyi kifizetései nem (márcsak a viszonylag csekély nagyságrendük okán sem) indokolhatják a költségvetési hiány terv-tény eltérését. Valami jobb hazugságot találjatok ki.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.01.31. 22:03:50

@ahmedabdul: "ami nem toljvajlás, hanem a gazdaságvédelmi intézkedésekből (pl. a bértámogatásokból"

Az marha kevés, nézd meg, mit csináltak a németek.

90 nap munkanélküli segély. Nevetséges.

Mi van, felcsaptál te is hazug fide$$fasszopónak? :))

A 10% az, amiről beszélsz, a 90% tolvajlás.

atomic power 1986DucaDuca 2021.01.31. 22:53:03

A háztartások fogyasztása 2002 és 2010 között összességében 3%-kal nőtt Magyarországon, mely a V4 országok közül a leglassúbb növekedés.

A lengyel háztartások eközben 35%-kal, a szlovákok ugyancsak 35%- kal, míg a csehek 28%-kal növelték fogyasztásukat.

Az időszak elején Magyarország a csehek mögötti második helyet foglalta el a négy között, az időszak végére az utolsó helyre csúszott vissza. A legdinamikusabban növekvő szlovákok 2007-ben előzték meg országunkat, a lengyelek két évvel később.

2003-ban a magyar jövedelemszint 1500 euróval volt magasabb a szlováknál, 2010-ben 1900 euróval alacsonyabb annál.

2010-2019 között 60-ról 67%-ra nőtt az AIC mutató.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.01.31. 23:45:57

@atomic power 1986DucaDuca: "2010-2019 között 60-ról 67%-ra nőtt az AIC mutató."

Mi van, sorosbérenc, ekézed a gecit? A soros 20% növekedést rendezett a világgazdaságban, és a geci csak 7%-ot realizált, lemaradva az összes környékbeli államtól? Nem kapsz Kubatovtől fizetést, fide$$fasszopó. :))

ahmedabdul 2021.02.01. 00:06:26

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Csalódást okozol.

1. Az AIC-t az Eurostat egy indexként fejezi ki, ahol az uniós átlag (EU-27) = 100 (értsd 100%), a tagállami értékeket pedig ennek arányában adják meg. Ha az EU szintjén konjunktúra van, akkor a 2020-as 100% akár 20%-kal magasabb tényleges fogyasztást takarhat, mint a 2010-es;
2. A Magyarország esetében tapasztalható értéknövekedés (60 > 67) az átlaghoz való felzárkózast jelenti (értsd: a mutató növekedése nem a konjunkturális, hanem a felzárkózasi hatást méri).
3. Nem 7%-kal zárkóztunk fel, hanem 11⅔-dal (ti. [67/66 – 1]*100%)

ahmedabdul 2021.02.01. 00:08:28

@ahmedabdul: ehm, szóval 11⅔ % = ([67/60 – 1]*100%)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 01:07:59

@ahmedabdul: "Ha az EU szintjén konjunktúra van"

Nem csak az EU szintjén, de az egész világban soha nem látott erősségű és hosszúságú konjunktúra volt, ezalatt sikerült Ondó Viktor gazdádnak a legszegényebb EU államok közé lecsúsztatni Magyarországot.

a Miniszterelnök Úr jobb mint a másik 2021.02.01. 01:17:46

a papa gállyal értelmesebben tudnátok csevegni

ahmedabdul 2021.02.01. 01:26:12

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: OK, de a globálisan érvényesülő konjunkturális hatás az egyes államok AIC értékeiben nem látszik, mert ha az egész EU növekszik, akkor a 2019-es 100-as érték 30 csilliárd tonnával több zab fogyasztását jelenti, mint a 2010-es.

A 60-ról 67-re való növekedés pedig azt jelenti, hogy a magyar háztartások fogyasztási színvonala korábban még csak az uniós átlag 60%-a volt (= korábban is a csórók között voltunk, nem a gazdagok között, hiszen ez 100%-nál jóval alacsonyabb érték), 2019-re pedig már a 67%-a (= még mindig csórók vagyunk, de legalább csökkent a rés), ez pedig tisztán a felzárkózási hatás.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 10:34:48

@ahmedabdul: "a globálisan érvényesülő konjunkturális hatás az egyes államok AIC értékeiben nem látszik"

Te komolyan ennyire hülye vagy? Akkor minek dumálsz bele? :))

Egy fejletlenebb országnak sokkal könnyebb fejlődnie, mint egy fejlettnek.

Mondjuk erre pont Magyarország kivétel, ahol a parazita fide$$ visszafogja a fejlődést.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 10:36:12

358,51 forint az Euró. Ondó Viktor szerint a kormány A L K A L M A T L A N .

ahmedabdul 2021.02.01. 11:08:44

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Te komolyan ennyire hülye vagy?"

Ez nem hülyeség kérdése, hanem a statisztikáé.

Ha a statisztikai kimutatás alapja az adott (tárgyévi) EU-átlag, és a tagállami értékeket ehhez képest indexszámként mutatják ki, akkor az egy globálisan (az EU szintjén) egyformán/egységesen érvényesülő konjunktúra-hatás (akár pozitív, akár negatív) nem okoz változás a tagállami indexértékekben. Persze ha a háztartási átlagfogyasztást euró/PPP értékben mutatod ki, az egy más kérdés.

"Magyarország kivétel, ahol a parazita fide$$ visszafogja a fejlődést"

Mivel Magyarországon az AIC érték 60-ról 67-re nőtt, elmondható, hogy a vizsgált időszak alatt hazánk AIC-ja csaknem 12%-kal gyorsabban nőtt, mint az uniós átlag. Tehát nálunknl szintén felzárkózás volt tapasztalható.

Kiderült tehát, hogy az alapvető gazdasagstatisztikai mutatókat sem tudod értelmezni, ideje visszaülni az iskolapadba.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 11:15:22

@ahmedabdul: "Ez nem hülyeség kérdése, hanem a statisztikáé."

De, hülyeség. NEm értesz a statisztikához, de ez nem baj, nem kell mindenhez értened. Viszont hülye vagy, hogy ennek ellenére hozzászólsz.

"nem okoz változás a tagállami indexértékekben."

De, akinek alacsonyabb, az könnyebben nő ugyanolyan konjunktúra környezetben.

"gyorsabban nőtt, mint az uniós átlag"

Mert az EU átlag eleve magasabban volt. Viszont a parazita fide$$ visszafogta a fejlődést, ezért maradtunk le a hasonló államokkal szemben.

"Az egy főre jutó tényleges egyéni fogyasztásban Magyarország az utolsók közt van. Románia nagyot fejlődött, és elhagyott minket."

www.szeretlekmagyarorszag.hu/hirek/az-utolsok-kozt-magyarorszag-ime-a-leggazdagabb-es-a-legszegenyebb-eu-tagorszag/

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 11:34:36

fide$$ tolvajlás: minden szinten, szinte minden. :))

Nem csak a csúti geci fosztogatja az országot, hanem a pribékjei is.

"Halász János tavalyi vagyonnyilatkozata szerint nem volt pénzbeli megtakarítása, most mégis tudott venni egy új Merccedest."

444.hu/2021/02/01/a-fidesz-parlamenti-frakciojanak-szovivoje-majdnem-ketszer-annyit-koltott-egy-mercedes-hobbiterepjarora-mint-a-teljes-evi-bevetele

ahmedabdul 2021.02.01. 11:39:08

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Lipsikém, kevés vagy, mint mackósajtban a brummogás.

Az Eurostatnál a fogyasztási statisztikákat a részletes adatbázisban megtalálod euróban is, abból látszik, hogy 2010-től 2019-ig az EU átlag is nőtt, de a magyar annál (érdemben) gyorsabban.

Tehát Magyarország nem cáfol rá arra az empirikus megfigyelésre, hogy akinek az átlagnál alacsonaybb az értéke, annak az átlagnál gyorsabban nő.

Azaz csúnyán benézted ezt is, a Gyuri bácsi kénytelen lesz visszafizettetni veled az ösztöndíjat.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 11:40:49

fide$$ tolvajlás: minden szinten, szinte minden. :))

"bevallása szerint most összesen
822 027 591
forint megtakarítása van. Rogán 48 éves, ez azt jelenti, hogy felnőtt élete minden egyes évében 27 millió, tehát havi több mint 2 millió forintot tudott félretenni."

444.hu/2021/02/01/rogan-antal-felnott-elete-minden-honapjaban-sporolt-2-millio-forintot

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 11:43:07

@ahmedabdul: Ahogy más már írta, a papagájjal értelmeseben lehet csevegni, mint veled. :))

Már írtam, hogy az EU átlag eleve magasabb.

M.o. meg lemaradt a hasonló országok közötti versenyben.

Nézd már meg az Eustat adatokat, baromka.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 11:46:56

A ruszkisimogató hazaáruló Ondó Viktor életében először a magyarok érdekében cselekedett, nem ellene.

"a magyar kormány azt a sajátos megoldást, hogy az EU-s beszerzésen kívül külön alkukkal kötött szerződést olyan gyártókkal, amelyekkel a Bizottság nem tárgyalt"

444.hu/2021/02/01/hol-van-europa-osszes-vakcinaja

Bár lehet, hogy megint csak saját magának akar lopni. Meglátjuk.

ahmedabdul 2021.02.01. 12:02:06

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "az EU átlag eleve magasabb"

Így van, magasabb, mint a magyar, de lassabban nő. Tehát érvényesül a felzárkózási hatás.

"M.o. meg lemaradt a hasonló országok közötti versenyben."

Igen, csúnyán lemaradtunk a gazdád támogatta MaSzoP-SzaDeSz kormányok alatt, nemcsak az AIC-t, hanem a GDP-től az államadósságrátáig minden mutatóban.

Az Orbán-kormány alatt a fogyasztásunk nem nőhetett olyan ütemben, mint a termelés (GDP), hiszen fontos cél volt, hogy az amúgy magas államadósság finanszírozásában ne függjünk annyira a külföldiektől, csökkenjen a devizaadósság, nőjön a hazai kézben lévő adósság aránya.

Viszont ehhez háztartási megtakarításokra volt szükség, amit akkor lehet elérni, ha a fogyasztás növekedése valamelyest elmarad a jövedelemtől.

Mindez más KKE-országok esetében nem volt szempont, hiszen rájum nem hàrult a balliberális dúlás után olyan adóssághegy, mint az Orbán-kormányra.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 12:12:54

@ahmedabdul: "Igen, csúnyán lemaradtunk a gazdád támogatta MaSzoP-SzaDeSz kormányok alatt"

Ez mellé ment, és jobboldali vagyok, nincs közöm a lippsijeidhez. :))

Akkor is lemaradtunk, de az érdektelen, már elzavartuk az elkúrót.

A baj az, hogy Ondó Viktor gazdád alatt is lecsúsztunk, és jelenleg is csúszunk egyre hátrább.

"magas államadósság"

Erre hazudta Ondó Viktor gazdád, hogy csökkenteni fogja. Ehelyett jelentősen növelte.

De már megszokhattuk, hogy mindenben hazudik. :))

"2030-ban lehagyjuk Ausztriát." :))

nincs1agy 2021.02.01. 12:52:00

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Mennyi pénzt vett fel Orbánéktól a HétköznaPICSA?

888.hu/piszkostizenketto/urgeborbe-varrt-bekaemberek-a-raktarkoncerten-4296147/?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_202102

"A baj, amibe kerültek, pusztán annyi, hogy felléptek a raktárkoncerten, felvették a pénzt, és most a közönségük előtt kínos ez, lévén unos-untalan a fejükhöz vágják.

És hát Feriék féltik a karrierjüket.

„Elfogadtátok a pénzt!” „Közösködtetek a Zorbánnal.” És ez náluk olyan, mintha egy szuperhősről kiderülne, hogy este félreteszi a lézerkardját meg a pisztolyait, leveszi halálfejes maszkját, és felhúzza a macis pizsamát, majd átöleli a plüssnyuszit."

:DDD

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 13:04:45

@nincs1agy: Hát igen. Ezt teszi Ondó Viktor gazdád. Legalább látod, ennek ellenére árulod el a saját hazádat. Kevesebbet érsz, mint a nyomorgó cigány, aki tudatlanságból szavaz a gecire.

atomic power 1986DucaDuca 2021.02.01. 13:12:29

Néhány megjegyzés az AIC mutatóval kapcsolatban:

1. Az AIC mutató nem jövedelmet, hanem fogyasztást mér. A mutató azt is méri, ha egy országban hitelből fogyasztanak a saját megtermelt jövedelem helyett. Ugyanakkor nem méri a megtakarításokat.

2. 2010 előtt a hazai növekedési modell erősen a külső forrásokra támaszkodott.

Ennek két oka volt:

- a költségvetés jelentős hiánya
- a háztartások alacsony megtakarítási rátája

(A hazai háztartásokat a pénzügyi magtakarításokkal szemben erősen a fogyasztást és lakásberuházást előnyben részesítő magatartás volt jellemző. Erős hitelkínálat és laza kondíciók mellett alacsony pénzügyi megtakarítási ráta alakult ki.)

A nettó lakossági vagyon valamivel 13 milliárd USA dollárnál többel csökkent.
Következmény: költségvetési túlköltekezés, makrogazdasági egyensúly megbomlása

3. 2010 után

- konzervatív költségvetési politika
- magas megtakarítási ráta a háztartási szektorban
- a magyar lakosság GDP arányos pénzügyi vagyona a régiós versenytársainknál megfigyelt szinteket meghaladja (37,0 százalékpontos növekedés történt a lakosság nettó pénzügyi vagyonában GDP arányosan, ami 24,4%-os többlet a visegrádi országokhoz képest, értéke 13 milliárd 792 millió USA dollár).
- nemzetközi összevetésben is magas beruházási ráta és magas nemzetgazdasági megtakarítási ráta
- a fogyasztás fenntarthatatlan növelése helyett, a magas megtakarítási és beruházási ráta lett a gazdasági növekedés motorja

4. Az egy főre eső vásárlóerő-paritáson számolt GDP-t és az egy főre jutó végső fogyasztást összevetve a régió országait tekintve a következő a helyzet :

Csehországban, Magyarországon az uniós átlaghoz viszonyítva a két faktor aránya azonos. Vagyis a fogyasztás arányos a relatív fejlettséggel. Magas a háztartási megtakarítási ráta és a beruházások értéke. Ez biztosítja a jövedelmek hosszú távú, fenntartható növekedését.

A KKE országokban Szlovéniát és Csehországot leszámítva magasabb a fogyasztás, mint a relatív fejlettség. A fogyasztás ezen része hitelből történik és növeli az államadósságot, ami a növekedés fenntarthatóságát veszélyezteti.

Magyarországon 2002 - 2007 közötti ez történt. A relatív fogyasztási szintünk közel 4 százalékponttal magasabb volt, mint a GDP-nkben mutatott relatív helyzetünk. A lakosság a rendelkezésre álló jövedelmének mintegy 90 százalékát fogyasztásra fordította, miközben a megtakarítási ráta nagyon alacsonyan volt. Láttuk, mi lett a következménye.

nincs1agy 2021.02.01. 13:14:24

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Ne cigányozz cigány ! Miért fogadjátok el a zsozsót a Zorbánytól? Nem elegáns..Úgy is fogalmazhatnék: KÉPMUTATÁS

cicmen 2021.02.01. 13:37:48

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Kevesebbet érsz, mint a nyomorgó cigány, aki tudatlanságból szavaz a gecire................................

A kedvencem ez a választási preferencia alapján felállított mentális diagnózis, miszerint Orbán szavazói a hülyék és primitívek köréből kerülnek ki! :DDDDDDDDDDD
Ezzel mindig olyan kommenttárs jön, aki itteni tevékenysége és megnyilvánulásai, valamint azok színvonala alapján minimum mongolidióta!

atomic power 1986DucaDuca 2021.02.01. 14:09:05

Miért nincs maszk Alekszej Navalnijon? Rá nem vonatkoznak a járványügyi szabályok?
A #lifeshot élesszemű megfigyelői ezt miért nem szúrták ki?

chrisred 2021.02.01. 14:14:10

@atomic power 1986DucaDuca: Gondolom, az orosz propaganda számára nem lett volna túlzottan értékelhető, ha egy felismerhetetlen maszkos figura kihallgatásáról készítenek képeket.

cicmen 2021.02.01. 14:31:50

"Sztálin titkosrendőre Navalnij kihallgatásán"

Szenzációs cím, majd egy kép, az egyenruhás Jagodáról!

-Maga rendőr?
-Titkosrendőr!
-Akkor miért van egyenruhában?
-Mert szabadnapos vagyok!

cicmen 2021.02.01. 14:39:58

A #lifeshot élesszemű megfigyelői szúrták ki, hogy Alekszej Navalnij jogilag meglehetősen kétes meghallgatásán Moszkvában egy rendőrirodában a faliújságon Jagoda, a hirhedt sztálini titkosrendőrség egyik vezetőjének a fotója látható.....................................

Én meg azt szúrtam ki, hogy a képen látható nő talárban van, tehát valami ügyész, vagy bíró és így kurvára nem rendőrirodában vannak és lófasz van ott, nem kihallgatás, valószínűleg az őrizetbevételéről, vagy a letartóztatásáról döntenek, az ügyszak függvényében!
MÁR MEGINT HAZUDTOK!

a Miniszterelnök Úr jobb mint a másik 2021.02.01. 15:02:37

@cicmen: MÁR MEGINT HAZUDTOK!

döglött bloggba nem elegáns belerúgni

nincs1agy 2021.02.01. 15:16:23

@cicmen: Vagy amikor Columbo-t álruhás rendőrnek nevezte az apáca az ingyenkonyhán, miután megmutatta az igazolványát.:D Először őt is hajléktalannak nézte, és mindenáron adni akart neki egy másik kabátot az adomány ruhák közül..:D

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 15:24:52

@cicmen: "a képen látható nő talárban van, tehát valami ügyész, vagy bíró és így kurvára nem rendőrirodában vannak"

Igen, fura, hogy a rendőrségre ment a bíró. Evvan, Putyinisztánban nem működik a jog.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 15:27:26

@cicmen: "a választási preferencia alapján felállított mentális diagnózis, miszerint Orbán szavazói a hülyék és primitívek köréből kerülnek ki!"

Ezt közvéleménykutatók mérték ki. Nem azért vagytok hülyék, mert a fide$$re szavaztok, hanem a hülyék nagy része szavaz a fide$$re. Evvan, most már ezzel kell élned, hogy besoroltad magad a hülyék és hazaárulók közé. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 15:29:11

@atomic power 1986DucaDuca: "2010 után
- konzervatív költségvetési politika"

Kurvára nem. A közgazdászok ezt neoliberális gazdaságpolitikának nevezik. Az elkúró is ezt csinálta.

a Miniszterelnök Úr jobb mint a másik 2021.02.01. 15:29:20

@nincs1agy: az 1 balfék
francia autóval jár
üveg szeme van
a kutyája a főnöke

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 15:31:22

@atomic power 1986DucaDuca: "magas megtakarítási ráta a háztartási szektorban"

Egy faszt. Minden szavad hazugság,m NER cseléd. A népesség nagy részének alig van megtakarítása, ha egyáltalán. A NER oligarchái nyomják fel az átlagot, a szegények 27% világbajnok ÁFÁ-t fizetnek 5% kamat formájában a gazdagoknak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 15:32:15

@atomic power 1986DucaDuca: "a fogyasztás arányos a relatív fejlettséggel"

Pontosan. Az EU végén kullogunk mindkettőben.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 15:33:03

@atomic power 1986DucaDuca: "Láttuk, mi lett a következménye."

Ondó Viktor uralkodása és vég nélküli választási csalássorozata.

Falshang 2021.02.01. 15:48:48

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Bár lehet, hogy megint csak saját magának akar lopni. Meglátjuk."

hát, látod, milyen szegény.

"telex.hu/szorakozas/2021/02/01/ujra-felvette-a-kicenzurazott-raktarkoncertjet-a-hetkoznapi-csalodasok"

ez tényleg milyen már, elhívják őket zenélni, aztán közlik, hogy ezt meg azt nem szabad eljátszani, és át is kéne öltözni. Eddig nem ismertem őket, csak a nevüket, de azóta egyre többször hallgatom őket, tök jók.

Falshang 2021.02.01. 15:52:04

@nincs1agy: "Mennyi pénzt vett fel Orbánéktól a HétköznaPICSA?"

megdolgoztak érte, miért ne vehetnék fel. Legközelebb nem kell őket meghívni, csak áki, mándoky, tóth gabi, fankadeli, nagy feró, stb, stb. kapjon ilyen lehetőséget.
Ja, múltkor is elolvastam ennek a 888-as propagandistának az írását, amit belinkeltél, azt nem értem, ezt miért nem a kis naplójába írja, se füle, se farka a köhögéseinek.

ahmedabdul 2021.02.01. 16:09:23

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "a szegények 27% világbajnok ÁFÁ-t fizetnek 5% kamat formájában a gazdagoknak"

Ennek a mondatnak az ég világon semmi értelme nincs.

Az áfát nem a "gazdagoknak" fizetik, hanem (közvetve) az államnak. Ti. ebből jön be az adóbevétel.

Az állampapírok kamatait (hozamát) sem a gazdagoknak fizetik, hanem az állampapírok tulajdonosainak. Én pl. még véletlenül sem vagyok gazdag, de a megtakarításaim egy részét részvényben tartom (másik részét bef. alapban), ugyanakkor a fogyasztásom után én is fizetek áfát.

*Fejcsóvál*

nincs1agy 2021.02.01. 16:15:40

@Falshang: Olyan kurva nagy diktatúra van ebben az országban, hogy a kormány raktárkoncertet szervez, és egy valag pénzzel tömi ki az őt támadó zenekarokat, hogy segítsen rajtuk..

www.youtube.com/watch?v=QT13kk8HDDo

atomic power 1986DucaDuca 2021.02.01. 17:37:42

Ne keverjük a költségvetési tervezést a gazdaságpolitikával. Két különböző dologról van szó!

A konzervatív költségvetési tervezés lényege, hogy a bevételeit tervezze alul, a költségeit tervezze túl, persze a realitás talaján.

Ellenzéki narratíva szerint a kormány neoliberális gazdaságpolitikát folytat.
Ezzel szemben a valóság az, hogy a kormány a különböző gazdaságpolitikai eszközöket kombinálja. Ezt hívhatjuk heterodox vagy unortodox gazdaságpolitikának.
Ide tartozik a prociklikus gazdaságösztönzés, amikor konjunktúra idején állami eszközökkel erősíti a növekedést. Ez pont ellentmond a neoliberális gazdaságpolitikának. A munkahelyteremtő beruházások állami támogatása szinten nem a neoliberális gazdaságpolitikára vall.

A neoliberális gazdaságpolitika mindent a piacra hagy, mivel sok esetben csak a rövid távú profitérdekeit nézi, nem figyelve a társadalmi többletköltségekre. A neoliberalizmus elvein nyugvó kormányzás nem ismeri el ezeket a költségeket, elfogadja a piaci vállalkozások luxusprofitját, ezzel a közösségeknél és családoknál hiányokat halmoz fel.

Ezzel szemben a bankok, szolgáltatók adóztatása, az alapvető szolgáltatások állami kézbe vétele, a piac állami szabályozása nem neoliberalizmus ismérve.

Klasszikus konzervatív gazdaságpolitika viszont :

1. annak minimalizálása, hogy a jövedelmek után fizetett adó százalékos mértéke ne növekedjen a bevételeivel párhuzamosan, azaz a progresszivitás minimumra csökkentése

2. A konzervatív gazdaságpolitika másik fontos sarokköve az alacsony társasági adózás, és az adóztatást fogyasztás irányába történő terelése

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 18:05:32

@nincs1agy: "Olyan kurva nagy diktatúra van ebben az országban, hogy a kormány raktárkoncertet szervez"

Amit erősen megcenzúráz, és megvereti az előadókat.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 18:08:51

@ahmedabdul: "Az áfát nem a "gazdagoknak" fizetik, hanem (közvetve) az államnak."

Ahonnan az állam a gazdagoknak fizet extra 5%-ot, 0%-os, meg negatív EU kamatkörnyezetben. :))

"Az állampapírok kamatait (hozamát) sem a gazdagoknak fizetik, hanem az állampapírok tulajdonosainak."

Akik minél gazdagabbak, annál több papírjuk van, annál többet kapnak a szegényektől.

Nem te vagy a legélesebb kés a fide$$fasszopós fiókban. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 18:11:37

@atomic power 1986DucaDuca: "Ezt hívhatjuk heterodox vagy unortodox gazdaságpolitikának."

Nincs olyan, hogy unothodox gazdaságpolitika.

Amit a geci csinál az rögtönzés, kapkodás, nem gazdaságpolitika.

Ami gazdaságpolitikai elemeket tartalmaz, azok meg neoliberálisok. Mint az elkúrónál. Ebben az egyben megegyezik a geci és az elkúró. Két hülye egy pár. :))

Falshang 2021.02.01. 18:35:41

@nincs1agy: "Olyan kurva nagy diktatúra van ebben az országban, hogy a kormány raktárkoncertet szervez, és egy valag pénzzel tömi ki az őt támadó zenekarokat, hogy segítsen rajtuk.."

ja, segít, csak ne jáccák el a kényes számaikat, és bizonyos feliratú póló se legyen. Tehát, a kérdésem, minek hívták el őket?

atomic power 1986DucaDuca 2021.02.01. 19:42:35

Ellenzéki felfogás szerint nem létezik unortodox gazdaságpolitika. Ha ez igaz, akkor ortodox gazdaságpolitika sincs, mert az unortodox annak pontosan az ellentéte az eszköztár tekintetében.

Sok közgazdász a heterodox fogalmat használja az unortodox helyett abban az esetben, ha a fősodorhoz tartozó gazdaságpolitikai irányzattól eltérő eszközöket használnak.

nincs1agy 2021.02.01. 21:14:16

@Falshang: Megtehette volna a kormány, hogy csak a baráti zenekaroknak nyújt pénzügyi segítséget, de ez a geci diktatúra az őt kritizáló zenekaroknak is nyomatja a lóvét. Nagyon el vagytok nyomva.:D

nincs1agy 2021.02.01. 21:16:03

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Megtehette volna a kormány, hogy csak a baráti zenekaroknak nyújt pénzügyi segítséget, de ez a geci diktatúra az őt kritizáló zenekaroknak is nyomatja a lóvét. Nagyon el vagytok nyomva.:D

"és megvereti az előadókat"

Te minden kamut beveszel?? Ilyen hülye kitalációkkal próbálják menteni az arcukat a rajongóik előtt. Szánalmas..

ahmedabdul 2021.02.01. 21:24:49

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "Ahonnan az állam a gazdagoknak fizet extra 5%-ot, 0%-os, meg negatív EU kamatkörnyezetben."

Te kevered a gizikét a gőzekével.

Az eurózónában a legutóbbi Q3 Eurostat adatok szerint (szerencsére enyhe) defláció van (éves szinten -0,3%), Magyarországon pedig ugyanebben az időszakban mérsékelt infláció (3%). A közönséges egyéves állampapírra Magyarországon 2,5% nominális kamatot fizetnek, azaz a reálkamata enyhén negatív (ez megfelel a konjunkturális környezetnek).

A Magyar Állampapír Plusz (MÁP+) egy ötéves, sávos, fix kamatozású lakossági értékpapír, ennél némileg kedvezőbb kondíciókkal, amelyeket épp a fentebb már ismertetett célok (háztartások megtakarításának ösztönzése; a gazdaság & államháztartás sebezhetőségének csökkentése a magyar háztartások általi finanszírozás által) érdekében alkalmaznak. Ennek a reálkamata ugyan pozitív, de a jelenlegi ill. a várható infláció mellett messze nem éri el az 5%-ot.

ahmedabdul 2021.02.01. 21:29:46

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "minél gazdagabbak, annál több papírjuk van"

A nagyon konzervatív, szinte csak államkötvényekre építő befektetési politikát nem a leggazdagabbak folytatnak.

Egy gazdagabb magyar már megengedhet magának egy diverzifikáltabb, részvénytúlsúlyos befektetési portfóliót is, igaz, ez majd a kedvezőbb konjunkturális környezetben lehet igazán kifizetődő (ha most olcsón bevásárolnak).

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 22:35:44

@nincs1agy: "Megtehette volna a kormány, hogy csak a baráti zenekaroknak nyújt pénzügyi segítséget"

Mindenki hibázhat. :))

Fontos, hogy az önkormányzatoknál ne hibázzanak, és csak a nem fideszeseket fojtsák meg, de azt mind. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.02.01. 22:37:24

@atomic power 1986DucaDuca: "ortodox gazdaságpolitika sincs"

Nagyon éles elmére vall ez a világraszóló felfedezés. Közel állsz a nóbeldíjhoz. :))

Blogfelügyelet 2021.02.02. 00:32:21

Kérem a kedves kommentelőtársakat, hogy OSZOLJANAK! Nincs itt semmi látnivaló! A blog mostantól lezárva, hozzászólni szigorúan tilos!

atomic power 1986DucaDuca 2021.02.02. 08:13:33

"Közel állsz a nóbeldíjhoz."

Alfred Bernhard Nobel, Nobel Prize

Falshang 2021.02.02. 11:30:49

@nincs1agy: "Megtehette volna a kormány, hogy csak a baráti zenekaroknak nyújt pénzügyi segítséget, de ez a geci diktatúra az őt kritizáló zenekaroknak is nyomatja a lóvét. Nagyon el vagytok nyomva.:D"

véletlenül odakeveredett 1, azaz EGY zenekar, aki más volt, mint a jobbágyok, és nekik sikerült ezzel olyan reklámot csinálni, hogy most már mindenhol ismerik a nevüket.
Amúgy meg, ha egy rendszer egy 50+ korú punkzenekartól ennyire retteg, az valahol jót jelent, hamarosan jön a vége.

nincs1agy 2021.02.02. 13:39:28

@Falshang: Na és Bródy apó és népi zenekara mennyi lóvét kapott ettől a geci diktatúrától??

nincs1agy 2021.02.02. 13:41:13

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Persze, Bródy bácsit is nyilván tévedésből tömték ki. Hibáztak! :DDD

atomic power 1986DucaDuca 2021.02.02. 16:14:56

@Falshang:

"Amúgy meg, ha egy rendszer egy 50+ korú punkzenekartól ennyire retteg, az valahol jót jelent, hamarosan jön a vége."

A pillanatnyi eufória után meg a sírás-rívás és fogcsikorgatás.

András Sas 2024.04.10. 09:38:33

HÚSZ ÉVE ÍROM ÉS MONDOM SOHA TÖBBÉ FIDESZT DE A HAZAÁRULÓ TOLVAJ GAZEMBER BANDA MINDEN TAGJA BÖRTÖNBE KELL KERÜLJÖN!TELJES KÖRŰ VAGYON ELKOBZÁS A CSALÁD MINDEN TAGJÁNAK IS!!!!!!!
süti beállítások módosítása