B1 blogcsalád



10+1 súlyos jóslat arra az esetre, ha a Fidesz megnyeri a harmadik választását is

2018. január 03. - Mr Flynn Rider

Azt gondolja, Mészáros Lőrinc nem érheti utol a közvagyonból akár a világ leggazdagabb embereit is? Téved!

freespeech-e1454456123390.jpg

Idézzük Kövér Lászlót:

„Ha még négy évet kormányzunk, sok minden visszafordíthatatlan lesz.”

Sorra vettük, mi történhet, ha 2018 áprilisában a Fidesz újra megnyeri a választásokat. Vigyázat, nem politikai sci-fi!

  1. Bekebelezhetik a bíróságokat is

A bíróságok eddig félig-meddig ellenálltak annak, hogy a Fidesznek sikerüljön őket bekebeleznie. Egyrészt nem is nagyon volt rá szükség, hiszen Polt Péter ügyészsége sosem indít nyomozást, ha a Fideszről van szó. Másrészt elég volt Handó Tündét odaültetni a Bírósági Hivatal élére, hogy a megfelelő ügyekben a megfelelő bíró ítélhessenek. A választások után, egy esetleges kétharmaddal még kiderülhet az is, hogy a nem fideszes bírókat egyszerűen lecserélik fideszesekre.

  1. Kiléphetünk az EU-ból és irány a keleti diktatúrák akolmelege

Elmérgesedhet a helyzet az Európai Unióval, amely akár a 7-es cikkelyt is bevetheti Magyarország ellen. Ez gyakorlatilag az ország tagságának részleges felfüggesztését jelenti (leegyszerűsítve), amire Orbánék nyilván a konfliktus mélyítésével reagálnak majd (minden konfliktust eddig mélyítettek, amibe belekeveredtek; azokban a konfliktusokban is, amelyeket nem nyertek meg végül, bejelentették a győzelmüket). Mivel az Európai Unióból érkező pénzek így megcsappanhatnak, valami másból kell majd finanszírozni az épülő fideszes (az ő szóhasználatukban: „nemzeti” arisztokráciát), így kénytelenek lesznek más források felé kacsingatni (Oroszország, Kína, lásd még: Paks2 és Budapest-Belgrád-vasútvonal-felújítás). Orbánék számára az EU amúgy is csak egy pénzes fejőgép (lásd még: Andy Vajna és b. neje), a demokratikus akadékoskodás, meg az ország ellen indított kötelezettségszegési eljárások csak lassítják a fideszes oligarchák harácsolását. Tehát előbb-utóbb valamelyik félnek, az EU-nak, vagy Orbánéknak elege lesz.

  1. Mutatóba maradhat némi független média

Nem kell betiltani őket, elég az is, ha csak nem tudják finanszírozni lapot és bezár az egész. Simicska is csak a választásokig ígérte a HírTv finanszírozását. A nagyobb hirdetők se mernek már igazán az ellenzéknél hirdetni, még egy vacak ARC-plakátkiállítást is nehéz összehozni, mert nem a kormány propagandáját harsogják a plakátok. A legtöbb ellenzéki média így egyszerűen elhal majd és mindenhonnan Orbán atyánk jóságos, mosolygós képét láthatjuk, ahogy megnyugtatja hű alattvalóit: megvédték a hazát a migráncsoktól, Sorostól, vagy éppen az aktuális ellenségtől. Nincs semmi baj, minden rendben van - hallhatjuk majd mindenhonnan és boldog mosollyal nyugtázhatjuk: tényleg minden rendben van! 

  1. Még jobban összezuhan az ellenzék

Az ellenzéki pártok egy részét valószínűleg amúgy is felmorzsolja a választási vereség, de ahhoz is kevesen maradnak majd, hogy egyáltalán látszódjanak. Orbán persze nem bíz semmit a véletlenre, gondoljunk a beépített fideszesekre az ellenzékben, vagy a putyini módszerekre. A legnépszerűbb ellenzéki vezető Oroszországban nem is indulhat a választásokon, hiszen a papírjai sincsenek rendben. Itt is ugyanez történik az ÁSZ-vizsgálatokkal, amiket természetesen a Fidesz egyik volt politikusa vezet az ellenzék ellen.

  1. Tovább rohadnak a kórházak és leépül az az oktatás

Bár a választások előtt óriási kórház-felújításokat ígért be a kormányzat, de az orvosok és nővérek elvándorlása egyre nő, a körülmények a legtöbb kórházban borzalmasak. A toldozás-foldozás és a központosítás nem oldja meg a rendszerszintű problémákat. Ráadásul az egész ágazat gondjait egy olyan emberre bízták, aki volt lelkészként ostobaságokat hadovál istenről és többször bizonyította szociális érzéketlenségét, hozzá nem értését és rasszizmusát. (Igen, Balog Zoltánról van szó.) Nyilvánvalóan a Fidesz magasról tesz arra, hogy az alattvalók élnek-e, vagy halnak: elég, ha hisznek a kormánypropagandában és a megfelelő helyre húzzák az ikszet négy évente.

A tankönyvpiac és az iskolák központosításával, az egyetemek anatómiájának megszüntetésével a magyar oktatás színvonala a béka segge alá süllyedt (lásd PISA-eredmények). A Magyarországon egyetemre járók száma az elmúlt nyolc évben drasztikusan csökkent. Aki teheti, külföldre járatja a gyerekét iskolába. A vallás- és erkölcstannal, a lőterek építésével, vagy éppen a HIT bevezetésével a kormány újabb és újabb jelét mutatja annak, hogy az ifjúságot nem az informatikai ismeretek, a gondolkodás, a szövegértés, vagy a nyelvtanulás felé akarja terelni, hanem a vallásos szenteskedés és az autoritás feltétlen elismerése, esetleg a militáns eszmék, a félelem felé. Tovább folyik majd a pedagógusok kihasználása, a szakma rendszeres megalázása. (Lásd még: az egy darab csoki nem a pedagógusoknak járt, hanem az igazgatóknak év végi jutalomként.)

  1. Tovább folyik a szegények elleni hadviselés és nyílik a társadalmi olló

A társadalmi mobilitás – „hála” az iskolarendszernek – Magyarországon a legalacsonyabbra süllyedt. Azaz, akinek szegények a szülei, hiába okos, tehetséges – ő is szegény marad. Az is bebizonyosodott, hogy a szegényeket a közmunkával inkább csak sakkban tartják, semmint segítik. A távolság a szegények és a jobb módban élők között pedig egyre nő. A kormányzat a rezsicsökkentésekkel, az szja csökkentésével, vagy a különböző otthonteremtési kedvezményekkel mindig is a jómódúaknak kedvezett – a szegények többsége cigány és nem szavaz, ergo senkit sem érdekel a véleménye. A legtöbb ilyen embert egy zsák krumplival meg lehet vásárolni és az ostoba propagandával sötétségben, félelemben lehet tartani.

  1. Marad az elvándorlás

A magyarok nyelveket beszélő, vagy reménytelen helyzetben lévő része már elhagyta az országot. A Fidesz újabb győzelmével várhatóan azok, akik még reménykedtek abban, hogy egy, a Nyugathoz tartozó országban nevelhetik fel a gyerekeiket, demokratikus körülmények között, nyilván emigrálni fognak. Ugyanúgy mennek azok, akik egy jobb életben reménykedtek: a GDP és az életszínvonal növekedése messze elmarad a hozzánk hasonló helyzetű országokétól. Mindez azért tragédia, mert pont a polgárság, a középosztály hagyja el Magyarországot; aki meg marad, annak le kell nyelnie a békát és be kell állnia  a Fideszbe, tapsolni Orbánéknak. 

  1. Kíméletlen hajsza a függetlenek, civilek, gondolkodók ellen

Fentebb írtunk az oktatás lezüllesztéséről, ugyanebbe a trendbe illeszkedik, hogy mindenki, aki kicsit is bírálni meri a kormányt, ellenség. Kifejezetten diktatúrára vall az a kormányzati nyomás, amit Orbánék a civilekkel művelnek és ez még rosszabbodhat a választási győzelmük esetén. Elég lehet egy törvény úgy módosítani, hogy a civileket egyszerűen megszüntetik, mint a szocializmusban. Ugyanerre számíthatnak a független gondolkodók, szellemi műhelyek, vagy akár a maradék független média.

  1. Bevezethetik a rendeleti kormányzást

A Parlament idáig is dísznek volt: az utóbbi nyolc évben a viták ellaposodtak, értelmetlenné váltak. Ami törvényt a Fidesz nem tudott átnyomni, mert megszűnt a kétharmada, azt megoldotta félig legálisan, vagy valami trükkel. A parlamenti jogalkotás egyik mélypontja a Czeglédi-ügy, amelyben bírósági ítélet nélkül mondták ki a bűnösségét valakinek. Igazi ellenzék nélkül, igazi média nélkül mi értelme van egyáltalán a parlamentarizmusnak?

  1. Még jobban fasizálódhat a Fidesz

Már most szélsőségesebbek a Jobbiknál; a hatalom megtartása érdekében álhírekkel, félelemkeltő propagandával manipuláló kormánypárt (pártállam) repertoárjából csak a nyílt erőszak bevezetése hiányzik. A TEK látványos és rendszeres felvonultatása, vagy a Parlamenti Őrség felfegyverzése olyan jelek, hogy Orbán a hatalma megtartása érdekében képes lenne bevetni az erőszakszervezeteket is. Eddig „csak” a kopasz verőemberekre volt szükség a Választási Irodánál, vagy a Városligetben a Ligetvédők ellen, de mi történik, ha esetleg tömegek fordulnak a hatalom ellen?

10.+1.:

Tovább dőzsöl a fideszes arisztokrácia és súlyosbodik az állami korrupció

A sajtó így is alig tudja követni, mennyi (köz)pénzt kaszál naponta Mészáros Lőrinc, vagy hogyan dől a pénz a haverokhoz a gyűlöletpropagandából. A Rogán-féle helikopterezés, vagy Mészáros Lőrinc jachtja, magántava csak a jéghegy csúcsa: a legtöbb sztoriról így se értesülünk. A korrupció akkora, hogy egyes számítások szerint az utóbbi nyolc évben a Fidesz és társai egy egész paksi atomerőmű-fejlesztésnyi pénzt loptak el az országból, az országtól. Ez a tendencia addig folytatódik, amíg valaki rá nem csap az enyves kezükre.  

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3413544559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konrada 2018.01.04. 13:08:00

@citrix:
...és te mutass közülük olyant, amely piacvezető.
Én erről írtam azt, hogy amit mankózni kell, annak elég kicsi a tömegbefolyásolási képessége...

mocser48 2018.01.04. 13:13:28

@konrada:

Már hogyne érteném.
Egy maffia jutott Magyarországon hatalomra.
Egy maffia irányít egy országot, az úgynevezett bűnüldözés is a maffia irányítása alatt van.
Demokráciában az orábnhoz hasonlók életük végéig sitten rohadnának, ahol a cellát rogánokkal, habonyokkal, mészárosokkal, matolcsykkal osztanák meg. Diktatúrában a putyinok, sztálinok, ceausescuk, orbánok, kadafik, stb. egy ideig élnek, mint hal a vízben... Törvények fölött állnak. Diktátorok.
Hitler se attól volt diktátor, mert azt mondták rá, hogy diktátor, hanem azért volt diktátor, mert diktátor volt. orbán dettó.

konrada 2018.01.04. 13:23:28

@mocser48:
...pedig de. A diktátorról a közvélemény és az utókor mondja ki hogy diktátor, valamint azok cselekedetei, mellyel korlátozzák mások szabadságát.
...de attól még nem lesz senki diktátor, mert valaki személyes sértettségében kijelenti róla...

mocser48 2018.01.04. 13:26:47

@konrada:

Nem attól lesz valaki diktátor, mert azt mondják róla ("személyes sértettségében kijelenti róla"), hogy diktátor, hanem attól diktátor, mert diktátor.
Örülök, hogy egyetértünk ebben.
Orbán egy szarházi diktátor. Jelenleg a törvények felett áll. A törvénykezést a saját érdekei vezénylik.
Ahogy az olasz maffia is tenné, ha Olaszországban hatalomra kerülnének. A magyar maffia hatalomra került.

Egy diktátor seggét nyalni nem túl nagy dicsőség....

konrada 2018.01.04. 13:28:10

@konrada:
...ja persze nem mondom azt, hogy a zorbánban nincs meg az a diktatórikus hajlam, ami minden sikeres vezetőben is meg van.
Azt sem állítom, hogy ne tudna benne bizonyos történelmi körülmények között az pusztitóan kizárólagossá válni, ...sőt ahogyan egyre többet tölt hatalomban, annál inkább hiszi tévedhetetlennek magát, ahogyan azon politikus sorstársai is, akik több ciklust sikerrel lehúztak.
Ezért én se bánnám, ha kicsit hátrább kerülne.

...de ettől még egy diktatúra más. Látszik, hogy te olyant legfeljebb csak kifestő könyvben láttál...

...de

konrada 2018.01.04. 13:32:57

@mocser48:
...ahogyan az sem dicsőség, ha valaki saját tévedhetetlenségét mások pocskondiázásával akarja kiemelni, nem tűrve el a más véleményt.

...ja tényleg, ezt úgy is hívják, hogy véleménydiktatúra...
...s így már kezd érthetővé válni a te meghatározásod a diktátorról...;))

Jobban tudja 2018.01.04. 13:32:59

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Mi lesz veled, ha egypártrendszer lesz és 99 százalékos szavazati arány? Akkor feleslegessé válsz és az utcára kerülsz! Össze tudsz addigra tarhálni annyit, hogy hátralévő éveidben -persze csak akkor ha nem lesz forradalom, mert akkor ez az idő drasztikusan lerövidül, te is tudod - megélj a bérkommentelésből összeszedett javakból? Vagy mégy te is közmunkára és utána a levesbe. Ez esetben még hálás is lehetnél, ha megrövidítjük a szenvedéseidet, hahaha!

Recensor 2018.01.04. 13:34:00

Az, hogy a Fidesz még minimum két ciklust végigvisz, kábé 99%. Maradnak legalább 2026 -ig. Ez időszak alatt kiléptetnek bennünket az EU -ból, ez is biztosra vehető. Egyszerű népszavazással csinálják majd, amire előtte egy kampányt építenek. A 2,5 millió hívő megszavazza majd gond nélkül, a többi meg passzív lesz. Alacsony részvétel mellett 3,5-4 millió voksolóval simán megszülethet a Huxit! Aztán szoros szövetségi szerződést kötünk Oroszországgal, mely keblére ölel minket, mint egyik tartományát. Rá pár évre kötelező lesz újra az orosz nyelv oktatása Magyarországon. Jól kiszámítható az egész elkövetkező 5-10 év.

konrada 2018.01.04. 13:35:57

@Rozsdabarna:
...ahogyan azt Móriczka elképzeli...

mocser48 2018.01.04. 13:39:41

@konrada:

Egy diktátor attól diktátor, mert diktátor. Orbán meg egy szaros diktátor.

Mi van? Legközelebb már azon is kiakadsz, ha valaki lenácizza orbánt? Valaki attól náci, mert náci, nem attól, mert azt mondják róla.

ursus artos 2018.01.04. 13:43:56

@Rozsdabarna: "Jól kiszámítható az egész elkövetkező 5-10 év." Ahhoz képest, hogy jól kiszámítottad, eléggé nagy szórással lőtted be azt az 5-10 évet. Ha valami jól ki van számítva, akkor az pontosan, pl.: 6 és fél év...

Ballib vagyok rettegek 2018.01.04. 13:47:49

@mocser48:

Hiába na..

MIndenki diktátor, aki nyerni merészel a váalsztáson, és nem egy senkiházi Soros bérenc hazaáruló, mint GYurcsány és magadfajta gyűlölködő sleppje.

mocser48 2018.01.04. 13:51:43

@Ballib vagyok rettegek:

soros bérencekre rátérve: orbánt mennyiért is vette meg soros? És a fideszt?

Te mi voltál, mielőtt felszopónak jelentkeztél?

Ballib vagyok rettegek 2018.01.04. 13:59:06

@mocser48:

Soros azzal foglalkozik, hogy politikusokat próbál megvenni minden országban kilóra.
Listázza is azokat, akik számára megbízhatóak (itt olvashatod, az Open Society listáját):
legacy.gscdn.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf

A befolyásával pedig az általa képviselt üzleti sleppet juttatja előnyhöz. MInt pl Macedóniában, és Ukrajnában.

Hogy a szponzorált, és ideológiai képzésben részt vett politikusok közül nem mindenki nyalja ma is a seggét, az inkább szerencse, mintsem valami ördögi tett.

konrada 2018.01.04. 13:59:14

@mocser48:
...ebben speciel egyetértünk. A diktátor tényleg attól diktátor, hogy nem tűr meg más véleményt, mert meg van győzödve arról, hogy csak neki lehet igaza.
...hiszen pontosan ezt írtam én is!,)))

mocser48 2018.01.04. 14:01:01

@Ballib vagyok rettegek:

Tudsz valakit említeni, akit soros orbánnál hamarabb vett meg és orbánhoz hasonlóan "magyarnak" hirdeti magát?

mocser48 2018.01.04. 14:02:20

@konrada:

Egy diktátor nem attól diktátor, mert annak mondják, hanem attól diktátor mert diktátor.
hitler, orbán, sztálin, khadafi, stb.

mocser48 2018.01.04. 14:03:46

@Megkúrt úrfi látens heteroszexuális vezérüszü:

Na, mi van, csak nem ismerkedni próbálsz :)
Látens :) muahahahhahhhahhahaaa

Ballib vagyok rettegek 2018.01.04. 14:04:28

@mocser48:

Orbán nincs rajta a Soros által megbízhatónak titulált, általa szponzorált politikusok listáján:

legacy.gscdn.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf

Viszont van sok név, aki támadja Magyarországot az EP-ben, Soros parancsára.

Ballib vagyok rettegek 2018.01.04. 14:05:54

@mocser48:

A diktátort onnan ismerni meg, hogy ellenzékiek tömegét vereti beazonosíthatatlan karhatalmistákkal.
Hitler, Rákosi, Sztálin, Gyurcsány, Khadafi, ....

mocser48 2018.01.04. 14:06:35

@Ballib vagyok rettegek:

orbán gazdát váltott, most épp putyin ágon próbálja magát felszopni.
csak nem lemaradtál róla?
volt nemzethi konzultáció is, orosz kémprogrammal....

mocser48 2018.01.04. 14:07:58

@Ballib vagyok rettegek:

Egy diktátor nem attól dikttor, mert valaki azt mondja róla, hogy diktátor, hanem attól diktátor, mert diktátor. Ily egyszerű ez....

Ballib vagyok rettegek 2018.01.04. 14:08:21

@mocser48:

Na ja.. az MSZP-SZDSZ kormány és Gyurcsány azért raktifikálták Putyinnal a Paks2 felújjítást 99%-os parlamenti felhatalmazással 2007-ben, mert Orbán ravaszul rávette őket erre.

mocser48 2018.01.04. 14:09:31

@Ballib vagyok rettegek:

Oszt ez meg most hogy jött ide, felszopó?
Terelni próbálsz :)
Ejnye-bejnye....

Ballib vagyok rettegek 2018.01.04. 14:10:18

@mocser48:

Azért a diktatúrának vannak ismérvei..
Pl az ellenzékiek megveretése az elég egyértelmű jel, amit rendszerváltás óta csak és kizárólag Gyurcsány és csicskásai abszorváltak.

mocser48 2018.01.04. 14:10:46

@Ballib vagyok rettegek:

Mi vagy te? Csak nem valami fidelitaszos kisköcsög?
Látens haverja? :)

Ballib vagyok rettegek 2018.01.04. 14:11:50

@mocser48:

A magadfajta ÁVH-s komcsik mindig is azzal vádoltak másokat, amit ők tesznek.

Azaz Gyurcsány felszopójaként trollkodsz, és személyeskedsz, hazudsz.

mocser48 2018.01.04. 14:12:05

@Ballib vagyok rettegek:

Egy diktátor nem attól dikttor, mert valaki azt mondja róla, hogy diktátor, hanem attól diktátor, mert diktátor. Ily egyszerű ez....

Nézd, én megértem, hogy a hozzád hasonló felszopóknak itt az a munkája, hogy orbánt gyökérkezeljék a segglyukán keresztül...

mocser48 2018.01.04. 14:13:09

@Megkúrt úrfi látens heteroszexuális vezérüszü:

Ez a "ballib vagyok rettegek" is egy hozzád hasonló látens lehet, jól ellenétek egymással! próbálkozz be nála, sok sikert hozzá!

mocser48 2018.01.04. 14:14:31

@Ballib vagyok rettegek:

Nézzenek már oda. Kicsit szedd össze magad. Higgadj le.
Vagy valami újfajta felszopótó képzésen vagy túl?

mocser48 2018.01.04. 14:18:01

@Ballib vagyok rettegek:

Elterelődött itt a téma a diktátorról. Térjünk vissza orbánra.
Szóval, mond csak, ismersz valakit, amit soros orbánnál hamarabb vette meg, és úgyszintén "magyarnak" hirdeti magát? Ha igen, akkor annak annak a másik görénynek mennyi volt az árfolyama?

Ballib vagyok rettegek 2018.01.04. 14:20:05

@mocser48:

Ahogy mondtam..

"Gyurcsány felszopójaként trollkodsz, és személyeskedsz, hazudsz."

ha majd változik a helyzet, és írnál valamit, aminek van értelme, szólj.
Bár ekkora kihívást szerintem évtizedek óta nem tudtál megugrani.. :DDD

mocser48 2018.01.04. 14:22:18

@Ballib vagyok rettegek:

Ti felszopók, mostanában hamar feladjátok... Nem fizetnek neked eleget?

Szóval: egy diktátor nem attól dikttor, mert valaki azt mondja róla, hogy diktátor, hanem attól diktátor, mert diktátor. Az orbáni maffia meg a diktatúráról szól!

mocser48 2018.01.04. 14:23:57

@Ballib vagyok rettegek:

Apropó, ennél a "Megkúrt úrfi látens heteroszexuális vezérüszü"-nél szerintem lenne esélyed! Próbálkozz be nála a következő eligazításotokon.... Kicsit félénknek tűnik, szóval tedd oda magad!

Funtom78 2018.01.04. 14:24:24

Szerintem aki tagadja a cikkben leírt 10+1 pontot, az vagy hülye, vagy a rendszer lekenyerezettje. Botrányos, hogy mindenki látja, mi történik, és még mindig van, aki tapsikolni tud ennek mai rendszernek (a Maffiaállam működésének). Az pedig csináljon magának egy kistestvért, aki szerint rendben van az, hogy ha 8 000 000 szavazó közül 2 200 000 szavazott 2014-ben a mai kormányra (nem kormány amúgy, hanem egy korrupcióra épülő rohadvány), és 3 300 000 nem rájuk szavazott, majd ennek az eredménynek vége: 2/3-addal nyert a 2 200 000! Ez matekból fix 1-es, nem hogy kormányalakítás (mondjuk ez az eredmény, és logikai felfogás meglátszik azon, hogy közbeszerzésen soha nem a leggazdaságosabb, hanem a legdrágább, legpazarlóbb pályázó haverok nyernek)!
Furcsa az is, ha egyvalaki egyszer valakire azt mondja ma, hogy "Emberek, engem X.Y. 534 éve szexuálisan zaklatott!", akkor az fix, úgy van, a társadalom örökre kiveti magából, főleg, ha közszereplőről van szó, és a kutyát nem érdekli, igaz-e a dolog. Viszont ha valakire több millióan mondják, hogy ELLOPJA A KÖZPÉNZT, A MI PÉNZÜNKET, és főleg úgy, hogy igaz is (ma ezt mindenki láthatja, pl. stadionok, EU-s pénzek, M. Lőrincz, stb.), akkor azt egy csomó vak birka leszarja, és csak azért is rá akar szavazni. Hogy is van ez?

mocser48 2018.01.04. 14:27:08

@Funtom78:

Itt van pár "pénzért hülye".... De ez megszokott, idevezénylik őket, mint a sáskákat.

Jazo 2018.01.04. 14:33:30

A maradó többség meg is érdemli a sorsát mert vagy a fideszre szavaz, vagy el sem megy szavazni.

Én amúgy arra tippelek, hogy a kivándorlás mértéke növekedni fog a fiatalabbak körében. Lassan minden családban van "migráns" aki kénytelen külföldön dolgozni és élni, így a fiatalok számára az egyfajta követendő, vagy követhető példa lesz és mivel számukra a nyelv

Ballib vagyok rettegek 2018.01.04. 14:44:56

@Funtom78:
1994: MSZP-SZDSZ kormány parlamenti aránya: 72%
Szavazatok aránya: 52%

Részvétel cirka ugyanaz mint most.

Az nem volt gond ?

Jazo 2018.01.04. 14:48:36

Én amúgy arra tippelek, hogy a kivándorlás mértéke növekedni fog a fiatalabbak körében. Lassan minden családban van "migráns" aki kénytelen külföldön dolgozni és élni, így a fiatalok számára az egyfajta követendő, vagy követhető példa lesz és mivel számukra a nyelvi korlátok kisebb akadályt jelentenek, menni is fognak. Már akár középiskola után is, hogy már ott kezdjék a felső oktatást. A kivándorolt családok gyerekei is már ott nőnek fel, vagy ott születnek, ott járnak iskolába, vagyis számukra Magyarország már nem a hazát, az otthon jelenti. Angol, német óvodába, iskolába járnak majd.

Állandósulni fog kivándorlás, főleg a magára hagyott országrészekben. Kimegy valaki a családból, kitapossa a járatlan utat és a többieknek már sokkal könnyebben, egyszerűbben menni fog.

konrada 2018.01.04. 14:58:25

@Funtom78:
...azért matekórán vedd elő a számológépedet, mert akinek 5,04-ből 2,26 = 3,3 - arra nem sok siker vár még a pótvizsgán se....

...de egyébként valóban nem többség a 2,26, ezen nincs vita.
...viszont: kormányozni csak az képes, akinek relatív többsége van, és ilyet egyetlenegy ellenzéki párt se tudott elérni még szövetségben sem, és még arányos rendszer esetén se tudott volna egy ellenzéki párt sem szövetségben kormányozni annak okán, hogy nagyobb ideológiai politikai különbség van köztük, mint akármelyik 5 % feletti nagyobb és a fidesz között...

Funtom78 2018.01.04. 15:02:07

3 okból nem volt gond:
1: Az MSZP-SZDSZ-ből az MSZP 209 fős frakció 71,3 százaléka egyéni választókerületből került az Országház padsoraiba, de a szocialista párt a területi listákra leadott szavazatok alapján is minden megyében és a fővárosban is az első helyen végzett, és szerintem így már jogosabb a 2/3 (akkor még két fordulós választás volt).
2: ők is loptak, nem is keveset, és én, balos, ezt legalább beismerem, míg a ti táborotok akkor sem ismerné be, hogy a mostaniak lopnak, ha a saját vagyonodat veszik el (mondjuk a Magánnyugdíj megtakarításodat). Az MSZP-SZDSZ a 3 ciklusa alatt az 10%-át sem lopta el annak, amit most OV-k (az is sok, azért is börtön járna).
3: a mostani rendszer szerint ha egy város egy adott szavazó körzetében mondjuk 10 000-en szavaznak, és abból a nyertes mondjuk 1500 szavazatot kap, akkor csak a nyertest veszik figyelembe, a többi 8500 szavazat "kiesik", mondjuk azt, eltűnik, mint ha nem is szavazott volna. Így, ezzel a mocsoksággal tudott a fidesz 2014-ben 2/3-ot szerezni. 2010-ig az összes szavazat számított, és nem volt elveszett szavazat. Minden párt, amely elérte az összes szavazat 5%-át, bejutott a Parlamentbe, demokratikus módon (így nyert a fidesz is 2/3-addal 2010-ben, aminek nem örültem, de igazságos volt). 2014-ben a fidesz azért hozta meg a most is érvényes szavazati rendszert, mert tudta, hogy úgy elzavarták volna őket különben, mint 2002-ben. Szóval, ez a mostani 2/3-ad nem 2/3-ad, csak annak nevezték, és úgy írták meg a választási rendszert, hogy ez az eredmény születhessen meg.
Remélem, tényszerű voltam.

jandera 2018.01.04. 15:04:26

Itt marad Orbán egy kiürült, kiöregedett országgal. Valami ilyesmi várható:
www.erdekesvilag.hu/detroit-pusztulasa-az-evek-alatt/

Funtom78 2018.01.04. 15:08:34

@Ballib vagyok rettegek: 3 okból nem volt gond:
1: Az MSZP-SZDSZ-ből az MSZP 209 fős frakció 71,3 százaléka egyéni választókerületből került az Országház padsoraiba, de a szocialista párt a területi listákra leadott szavazatok alapján is minden megyében és a fővárosban is az első helyen végzett, és szerintem így már jogosabb a 2/3 (akkor még két fordulós választás volt).
2: ők is loptak, nem is keveset, és én, balos, ezt legalább beismerem, míg a ti táborotok akkor sem ismerné be, hogy a mostaniak lopnak, ha a saját vagyonodat veszik el (mondjuk a Magánnyugdíj megtakarításodat). Az MSZP-SZDSZ a 3 ciklusa alatt az 10%-át sem lopta el annak, amit most OV-k (az is sok, azért is börtön járna).
3: a mostani rendszer szerint ha egy város egy adott szavazó körzetében mondjuk 10 000-en szavaznak, és abból a nyertes mondjuk 1500 szavazatot kap, akkor csak a nyertest veszik figyelembe, a többi 8500 szavazat "kiesik", mondjuk azt, eltűnik, mint ha nem is szavazott volna. Így, ezzel a mocsoksággal tudott a fidesz 2014-ben 2/3-ot szerezni. 2010-ig az összes szavazat számított, és nem volt elveszett szavazat. Minden párt, amely elérte az összes szavazat 5%-át, bejutott a Parlamentbe, demokratikus módon (így nyert a fidesz is 2/3-addal 2010-ben, aminek nem örültem, de igazságos volt). 2014-ben a fidesz azért hozta meg a most is érvényes szavazati rendszert, mert tudta, hogy úgy elzavarták volna őket különben, mint 2002-ben. Szóval, ez a mostani 2/3-ad nem 2/3-ad, csak annak nevezték, és úgy írták meg a választási rendszert, hogy ez az eredmény születhessen meg.
Remélem, tényszerű voltam.

teéjesenmindegy 2018.01.04. 15:12:37

@Könnyen elkaptuk, uram!: munkaerő hiány-azEU miatt
nulla közeli infláció -a FED kamatpolitikája miatt
reálbèr növekedés-munkaerőhiány-EU miatt
államadósság csökkenés-nincs, nőtt, a gdp-hez viszonyított aránya csökkent-EU miatt

Ó hát igen. Ami jó az nyilván külső okok miatt van. Sajnos a ballibák alatt a külső körülmények mindig olyan szarok, hogy nem tudnak semmi jót kihozni.
Azt azért elolvastad, hogy Fletó milyen remek vezető?
index.hu/gazdasag/2017/12/22/gyurcsany_ferenc_vezeto_politikus_gdp_novekedes_tanulmany_kutatas_william_easterly/
mint mao...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.01.04. 15:16:28

@Funtom78: Milyen mindenki? 1-2 fizetett kis fideszmajom jön ide jó pár nickkel trollkodni, meg tolni a narancsbüdös mantrát.

Hungry horse 2018.01.04. 15:23:53

www.kozvelemenykutatok.hu

Sivalkodjatok!
Ajvékoljatok!
Zene füleimnek!

DFK 2018.01.04. 15:54:13

@Rozsdabarna: mecsoda szakértelem a jóslás terén. Nem akarsz komikusnak menni?

Ballib vagyok rettegek 2018.01.04. 15:57:54

@Én tudom jól:

Na ja.. MIndenki rátok szavaz, aztán áprilisban szembesülsz a valósággal, hogy a ballib tetvek a kutyának se kellenek.

DFK 2018.01.04. 15:59:37

@Funtom78: nem sikerült tényszerűnek lenni, mert láthatóan nem ismered a választási rendszert.

Funtom78 2018.01.04. 16:02:40

@DFK: hát ezzel most mindent megmagyaráztál ... Köszönöm.
Tipikus fideszes kommunikáció. Semmi észérv, semmi konkrétum, csak egy odavetett gondolat (ha valamit nem tudsz megvédeni, le kell hülyézni a másikat). Igen, ettől sokkal komolyabb vagy, és értékesebb. Gratulálok.

DFK 2018.01.04. 16:15:25

@Funtom78: nos, a balos szavazók hiányát
a választáyi rendszerre fogni....

Duplaxiii 2018.01.04. 16:38:50

Nekem tetszik az összeállítás, kár hogy minden pont csak a következmény!
Az alapról itt sem esik szó, ami persze érthető, hiszen a bloggervilág a legritkább esteben gazdasági szakértő és főleg nem ért a reál vonalhoz.
Szerintem egy tévedés van, nem lépünk ki, mert azt a szovjetek nem fogják engedni! nekik mi kizárólag annyit érünk, hogy bent vagyunk. A két ellenség berkein belül, az EU és a NATO szervezeteiben. Ha nem vagyunk bent, csak egy feláldozható ütközőzóna leszünk megint, amibe nem érdemes pént tenni.
És itt jönnek az alapok, a pénz!
A sok agyhalott függetlenségpárti egyszerűen kihagyja a képletbő a PÉNZT! Hogy egy állam kizárólag pénzből működtethető. Ha nem vagyunk tagok, már nem szólhatunk bele a világ dolgába, nem mi szanjuk majd az árakat, feltételeket.
A függetlenésg csak akkor ér valamit, ha a gazdaségi környzete azt elfogadja, támogatja.
Ha kilépünk, mit érünk anyugatnak is? SEMMIT! Nekik nem kell egy jurtába költöző, ősmagyar nyeregalat húst púhító szélsőségesen irredenta nép. Hiszen Trianon nem lesz rendezve.
Szóval pénz...
Ami kizárólag a saját belső termeléssel hozható létre, a műszaki fejlesztésekkel, az új kitalálásával, a vállakozói szféra hatékony működésével.
Ebből van a GDP, ez ad munkát, ez fizet adót, tb-t.
És akkor ebből kell az oktatásrt (jövőt), az egészségügyet (a jelent), és a szociális hálót (múlt...) működtetni, fizetni a működtetésért felelős egész nem termelő, valódi értéket létre nem hozó hatalmas halmazt, a államigazgatást, az infrastruktúrát, a tanárokat, orvosokat stb.
De ez a világ nálunk le lett tiltva, ma üldözve van!
Nincs jövőképzés, nincs ipar, nincs vállakozási erednény.
Ha kilépünk, akkor mi a büdös fenéből üzemeltetjük akár a jurtagyártás is?????
Az a hasznos generáció közben elmegy nyugatra, az ittmaradtak meg kiöregednek, a még tevékenyek is örökre meg vannak nyomorítva, tehát a null bevételből kellene a független új országot működtetni, fizetni a nyugdíjak, a tanárokat, az államigazgatást, lakhatást biztosítnai, a közlekedést a távközlést működtetni.
A semmiből, mert nyugatról már semmi, a multik is elmennek, keletről meg már mindek, hiszen nem érünk nekik semmit.
És ugye, ma a függetlenségpártiak most is világellenesek! Akkor ők az ISIS-kompatibilis táborba sodródnak.
.
De nyugodjon meg mindenki!
Nem lesz változás, a leírtak a posztólóé és az enyém is igazzá válik!
Érdemes készülni, én tartok egy becsomagolt sporttáskát, és bízok benne, lesz egy-két órám, hogy átússzak Párkányba... Mert a híd már le lesz zárva!

teéjesenmindegy 2018.01.04. 17:30:24

@Funtom78: "2014-ben a fidesz azért hozta meg a most is érvényes szavazati rendszert, mert tudta, hogy úgy elzavarták volna őket különben, mint 2002-ben."
:D:D:D:D
ó, yes... Végül is csak az összes körzetet nyerték meg (minusz három?)

teéjesenmindegy 2018.01.04. 17:35:20

@Duplaxiii: Igen, 2004 előtt még jurtában laktunk mi is.

guvat 2018.01.04. 17:41:59

Duplaxiii
Mielőtt tökön szúrnád magad elkeseredésedben és vesztenénk egy fékezhetetlen agyvelejűt:
"Magyarországnak csökkent a legnagyobbat a sérülékenysége a CEEMEA (Közép-Kelet Európa, Közel-Kelet, Afrika) térségben a világgazdasági válság kitörése óta – derült ki a Morgan Stanley tanulmányából. A krízis kirobbanása után Magyarország volt az első Európai Uniós tagállam, amelyik nemzetközi mentőcsomagra szorult, hogy elkerülje a fizetésképtelenséget. A Morgan Stanley azonban rámutat: míg 2008-ban a leginkább sérülékeny feltörekvő országként vártuk a válságot a régióban, addig mostanra a középmezőnybe kerültünk."
Milyen volt a közérzeted 2009-ben?
Ne ússz át a Dunán, mert hideg! Gerendás Péter kocsijában még van hely...., bár a gyanúm szerint téged és a hozzád hasonlókat sehol nem fogadnák örömmel.. Maradsz...

2018.01.04. 17:47:09

@teéjesenmindegy: nem mondtam, hogy fletó jó vezető.
A felsorolásban pedig ott van, hogy mi az, ami a fidesz pozitív eredménye.
De a fletó szar eredménye miatt az EU visszatartott támogatásai a fidesz alatt érkeztek be. A fidesz elégetett a 3000 milliárd manyup követelésből 2.2 ezret.
A többit leírtam. Nőtt a nominális hiány, amit a gdp növekedése túlszárnyalt.
Megmondanád, miből adódik? A nyugati tőke beáramlásából, vagy a hazai tőkebefektetések exportbevételéből?
Hogyan struktúrálták át a gazdaságot?

2018.01.04. 17:49:40

@guvat: tudod, ez pont olyan érv, mint a szovjet gazdaságról szóló vicc.
A jereváni rádió jelentése szerint leköröztük Amerikát! Amíg az ő gazdaságuk 5%-ot nôtt, a miénk 10-et!

guvat 2018.01.04. 17:58:53

Könnyen elkaptuk, uram!

Na erre is mondjál valami szellemeset:
"Először márciusban fordult elő az, hogy Magyarország negatív kamattal tudott eladni állampapírt, vagyis gyakorlatilag a befektetők fizettek azért, hogy hitelt adjanak a magyar államnak. Októberre az MNB újabb lépéseinek köszönhetően pedig már az egyéves kincstárjegyeket is negatív hozam mellett sikerült értékesíteni."
Nektek csak a gyászhírektől van libidótok? Így már értem, miért vagytok most frusztráltak és lesztek még nagyon sokáig...

libsi nóta bárki unja 2018.01.04. 19:21:01

Uncsííís! Plíz valami újat!

Pl. Mészároslőrinc illegális fogkőbányát nyit ha megválasztják, vagy Orbán bevezeti a kötelező focit szögletes labdával

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.01.04. 20:13:23

@Ballib vagyok rettegek: Énrám ne szavazzon senki, te sutyerák fideszes te.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.01.04. 20:14:16

@teéjesenmindegy: Én egyedül vagyok. Te valamiféle hülye vagy?

eßemfaßom meg áll 2018.01.04. 20:29:26

10+2 Ránk eshet a káposztáskő és #mindmehgalunk

eßemfaßom meg áll 2018.01.04. 20:41:42

Álmotokban két macska vagytok és egymásra szavaztok

eßemfaßom meg áll 2018.01.04. 20:47:13

@Könnyen elkaptuk, uram!: ezt a viccet szokták cikként is elővezetni csak románia/magyarország viszonylatban és nem poénnak hanem komolyan

24.hu/fn/gazdasag/2017/07/27/regen-lehagyta-a-magyart-a-roman-gazdasag/

teéjesenmindegy 2018.01.04. 20:50:49

@Könnyen elkaptuk, uram!:
:D
A nyugati tőke beáramlásából, vagy a hazai tőkebefektetések exportbevételéből?
Hogyan struktúrálták át a gazdaságot?
Mégis hogyan strukturálták volna, mesélj, ha nincs magyar tőke, nincs magyar ipar, mert a kis abrátaid mindent eladtak? Szarból nem lehet várat.

Bolshevik 2018.01.04. 21:06:37

@mocser48: "Egy diktatúra nem attól diktatúra, mert azt mondják rá, hogy diktatúra, hanem azért diktatúra. mert diktatúra. "

Egy tautológia nem azért tautológia mert azt mondják rá hogy tautológia, hanem mert tautológia.

Bolshevik 2018.01.04. 21:10:05

@Jazo: "Én amúgy arra tippelek, hogy a kivándorlás mértéke növekedni fog a fiatalabbak körében"

Mérget ne vegyél rá, már most megfordult a trend, ez a jövőben csak erősödni fog.

www.portfolio.hu/gazdasag/kevesebb-penzt-kerestek-a-magyarok-kulfoldon.3.272655.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

A másik meg, hogy Magyarországra több bevándorló érkezik, mint ahányan elhagyják (a "nettó migráció" pozitív). Források pl. :

www.indexmundi.com/hungary/net_migration_rate.html

knoema.com/atlas/Hungary/topics/Demographics/Population/Net-migration-rate

esa.un.org/miggmgprofiles/indicators/files/Hungary.pdf

www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/fields/2112.html

mocser48 2018.01.04. 21:11:53

@Bolshevik:

hitler nem attól volt diktátor, mert azt mondták róla, hogy diktátor, attól volt diktátor, mert diktátor volt. Ahogy orbán is....

Egy mocskos diktátort nem olyan nehéz felismerni. Persze a felszopó tagozatot nem azért fizetik, hogy gondolkodjanak...

Bolshevik 2018.01.04. 21:14:13

@Könnyen elkaptuk, uram!: "tudod, ez pont olyan érv, mint a szovjet gazdaságról szóló vicc."

Igen igen, ha pl. mi 4%-ot növünk, Németország meg kettőt, akkor azonnal meg kell mondani, hogy a német 2% növekedés az igazából több mint a magyar 4%.

Mágikus módon azonban pontosan ugyanez nem jut az eszedbe, ha a magyar 4% növekedést veted össze a román 4.000001%-kal, hanem akkor indul a visítás hogy "már románia is lehagy".

mocser48 2018.01.04. 21:22:57

@Bolshevik:

előzmény is van:
konrada
"...de attól még nem lesz senki diktátor, mert valaki személyes sértettségében kijelenti róla... "

......

tehát hitler nem attól volt diktátor, mert azt mondták róla, hogy diktátor, attól volt diktátor, mert diktátor volt. Ahogy orbán is....

mocser48 2018.01.04. 21:25:03

@Bolshevik:

Ahogy a diktatúra se attól diktatúra, mert azt mondják róla, hogy diktatúra, attól diktatúra a diktatúra, mert diktatúra.

S lám, a fidesz ide vezényelt fizetett felszopó tagozata ezen megakadt....

teéjesenmindegy 2018.01.04. 21:42:03

@mocser48:
Hát igen, az érveiddel nem nagyon lehet vitatkozni.
Diktatúra. Az és pont.

padlogaz 2018.01.04. 21:57:19

A 2. es a 10. pont szvsz hulyeseg, jobban mondva a ballib media tudatos csusztatasa: orban csak az eu-n belul "valaki", az eu-n kivul totalisan es azonnal lenullazodna, illetve a fidesz sok minden, de fasiszta sohasem volt.
A tobbi pont viszont sajnos realitas...

selek 2018.01.04. 22:59:53

@atomic power 1986DucaDuca: a kiegészítő pontjaimhoz szól hozzá nszava kommentek

Void Bunkoid 2018.01.04. 23:22:04

@Bolshevik: "Magyarországra több bevándorló érkezik, mint ahányan elhagyják (a "nettó migráció" pozitív)"

Na most aztán pláne, hogy buszszámra dől az orosz Paksra.

Gandosz 2018.01.04. 23:27:15

@mocser48: mondja ezt egy hiszterolibsi

kolompa lole 1111 2018.01.05. 00:24:59

Mivel nincs ellenzék, mert nem is lehet, ennek a kommunista rémuralomnak is ugyanúgy egy forradalom fog véget vetni mint az elődeiknek 56-ban. És ugyanúgy a lámpavcason fognak himbálózni. Ellopni ellophatják a pénzünket, de akasztva nem sokat tudnak költeni belőle. És mivel a nép fog ítélkezni felettüök, nem holmi bíróság, a pereputty is a lámpavasra kerül, biztos ami biztos. Ott aztán lehet ajvékolni hogy "de hát nincsenek bizonyítékok". Már csak azt kell megvárni hogy a népnek is tele legyen a töke annyira hogy vasvillát ragadjon. Ez akkor fog bekövetkezni ha már nincs mit ellopni, és az emberek (közvetlen) zsebében fognak turkálni. A netadós forradalom megmutatta mire ugrik a nép. Csakj hát ezt ők is tuiidják, ezért először a nyugdíjunkat lopták el, amivel még vagy 30 évig úgyse találkozunk, addig van idejük habzsidőzsizni.

kolompa lole 1111 2018.01.05. 00:27:05

Az oroszoknak meg meg kéne mondani az ellenzék helyében hogy a paksi hitel csak addig lesz fennálló tartozás, amíg ezek vannak hatalmon, utána semmissé válik, mert nem mi kértük, úgy adjanak ezeknek lóvét.

kolompa lole 1111 2018.01.05. 00:28:44

@Void Bunkoid: Meg a pénzes migráncs Rogánkáék szomszédságába. Kötrvényes terrorista az bezzeg jöhet, főleg ha FBI körözés alatt áll mint Orsós Vitya szomszédja.

kolompa lole 1111 2018.01.05. 00:31:42

@padlogaz: Nem, az teljesen reális, sajnos. Ezeknek a tolvajoknak már csak az EU tud keresztbe tenni, független bíróság már nincs, csak az EU-s bíróságok tudják elítélni ezeket, Milosevics és Karadzsics mintájára. A népirtás, hazaárulás vádja amúgy is megáll ezeknél. Fosnak is tőle rendesen, inkább ugranának örömmel seggest Putyiun faszára, némi lopható pénzért - és akasztásmentes időért - cserébe.

teéjesenmindegy 2018.01.05. 01:28:27

@kolompa lole 1111:
Az ápolók hagynak ilyen későn netezni?

2018.01.05. 01:43:43

@teéjesenmindegy: Ùgy, hogy a pízt a magyar kutatás-fejlesztésbe, oktatásba, beruházások támogatásába ölik. Hogy ne összeszerelő üzeme legyünk a németnek...mit beszélek, az orosznak.

2018.01.05. 01:47:39

@Bolshevik: Te nagyonhülye, legalább olvasnád el, mielőtt belinkeled!
A gdp százalékában csökkent a jövedelmük. A külföldi TELEPHELYEN dolgozók száma csökkent.

Gandosz 2018.01.05. 02:55:58

@Könnyen elkaptuk, uram!: tehát csökkent a külföldi telephelyen dolgozók száma, ugyanazt írod te is

Gandosz 2018.01.05. 02:56:50

@Könnyen elkaptuk, uram!: "pízt a magyar kutatás-fejlesztésbe, oktatásba, beruházások támogatásába ölik. Hogy ne összeszerelő üzeme legyünk a németnek"

te ehhez nem értesz

Jonathan 2018.01.05. 08:18:15

Csendben megjegyeznem, hogy az egyetemeknek autonomiaja van (persze ha van!), anatomiaja az elo szervezetnek "szok lenni" :) Lad az 5. pontban Ha mar oktatas....

2018.01.05. 10:23:07

@Gandosz: A külföldi telephely nem azt jelenti, hogy Londonban a pub. Tudod, ahol mosogatnak.

incognito ergo sum 2018.01.06. 20:13:36

@konrada:

...tehát akkor megegyezhetünk abban, hogy a fideszkormány gazdaságpolitikája igencsak tempósan égeti a pénzt, és hogy a sikerpropaganda alapvetően hazugság.

egyébként gyurcsányék egetverő baromságai is érdekesek, történelmi szempontból. politikai szempontból nincs jelentősége, hogy gyurcsány mekkora balfasz merthogy ő már biztosan nem fog kormányozni. az, hogy orbán mekkora balfasz, na az fontos kérdés, mert neki viszont sajnos komoly esélye van rá.

namost nekem herótom van a stadinoktól, meg általában mindenféle betonkolosszustól, nem bízom az oroszokban mert hazudnak mint a gép, a nemzet gázszerelője meg önmagában egy vicc. szóval orbán igazán visszamehetne a balettbe ugrálni, mert amit csinál, az van akkora katasztrófa, mint amit gyurcsány csinált.

incognito ergo sum 2018.01.06. 20:16:02

@Ballib vagyok rettegek:

hát ez alapján nem tűnsz elég okosnak ahhoz, hogy érdemes legyen veled szóba állni.

DFK 2018.04.27. 03:40:06

Lehet tovább rettegni elvtikék, akarom mondani független civilek.

HabonyArpi 2020.02.04. 18:28:05

"10.Még jobban fasizálódhat a Fidesz"

Ez se jott be hi hi hi.
süti beállítások módosítása