B1 blogcsalád



Két nap alatt kiderült, mit jelent a "keresztény szabadság" az Orbán-rezsimben

2019. július 29. - nickgrabowszki

A gazember utolsó menedéke a nacionalizmus mellett.
bm_5.jpg

Orbán pártelnök szombaton, Tusnádfürdőn úgy definálta az önkényuralmi rezsimet, hogy

az illiberális politika értelme nem más, mint a keresztény szabadság.

Azonban két nap sem kellett ahhoz, hogy kiderüljön, pontosan mit is ért ezalatt.

Beer Miklós, az idén nyugdíjba vonult váci püspök a hvg.hu-nak erősítette meg, hogy tavaly, a 2018-as választások előtt rászóltak "felsőbb", kormányzati körökből, hogy 

fogja be a száját,

jó lenne, ha egy kicsit most nem szerepelne, ne ellenzékieskedjen tovább.

A püspök interjújából úgy tűnhet, nem ért egyet Orbánnal abban, hogy az illiberális demokrácia valódi demokrácia lenne, amelyik nem korlátozza a szabadságot:

Azon csak mosolygok, hogy nem hívnak a királyi televízióhoz, persona non grata vagyok a hivatalos kormánysajtónál. (...) Gyerekesnek tartom, hogy előre megmondják, hogy mit kell mondani. A véleménynyilvánítás szabadsága a demokrácia egyik alapkövetelménye. (...) És ez lenne a nagyon szép, ha ez az egyházainkra is érvényes lenne, ha tényleg szabadok lennénk.

Beer püspök nem árulta, ki szólt rá, de azt mondta, csak azért figyelmeztette az illető, mert "féltette". Amiben az a legkeményebb, hogy a "kormányzati körök" úgy gondolják,

még egy katolikus főpapnak is van félnivalója ma Magyarországon.

Ebből kitetszik, hogy a "keresztény szabadság" országában a legnagyobb keresztény egyház, a katolikus vezetőinek se szabad akármit tenniük vagy mondaniuk, ha az nem egyezik a pártállam hivatalos ideológiájával, ami csak nevében keresztény.

Itt érdemes felidézni, hogy a fideszes vezérheccelő néhány éve - nyilván az illiberális-keresztény hevülettől feltüzelve - szimplán gazembernek és demens vénembernek nevezte a legmagasabb rangú katolikus vezetőt, a római pápát.

Továbbá azt is, hogy Erdő Péter, az esztergom-budapesti bíboros-érsek idén húsvétkor határolódott el a "régivágású kereszténydemokrácia" politikájától:

Lehet-e egy országot, egy kontinenst kereszténynek nevezni? (...) Csak mert valaki magyarnak születik, még nem lesz rögtön keresztény is.

Mindezekből nem alaptalan talán arra következtetni, hogy Orbán és a Fidesz-rezsim ún. keresztény szabadságával tartalmával éppen a legnagyobb magyarországi egyház, a katolikus vezetői nem értenek egyet.

Amiből meg az látszik, hogy a "keresztény szabadság" nem nagyon több, mint a gazember utolsó menedéke a nacionalizmus mellett.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8614985046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2019.07.31. 13:33:35

@morpho:

Nem kell bocsánatot kérned a cáfolataid hiányáért, az a te hiányosságod, nekem semmi közöm hozzá.

morpho 2019.07.31. 13:35:19

@imi60: Persze, hogy nincs szövetség. Azért írják bele a nevükbe kétszer, hogy úgy tűnjön, mintha lenne. Ez olyan, mint a NER, az is egy hülyeség. Nem is használják évek óta. Egy politikai termék volt, semmi más. A kedvencem az volt, amikor a NENYI-t kiakasztották a közintézményekben. Az kabaré volt, a komcsik csináltak ilyeneket. Kiváncsi leszek, mikor lesz Orbán kép az iskolákban a tábla felett?

6.Lenin 2019.07.31. 13:37:56

@R.V.J.:

Még nem tisztázott, hogy hány % a gén hatása, és mennyi a környezeté. Amíg a környezetért tehetek valamit, nem nagy a vész, de az ördög nem alszik, állítólag. A gének hatása már kijött volna. 6-7 éves korig döntik el végérvényes a dolgokat. Azon meg már túl vannak.

morpho 2019.07.31. 13:42:46

@Szabó Miklós János: "A KDNP a Kereszténydemokrata Néppárt" Ez a neve, de a valóságban nem létezik ilyen párt, csak papíron. Egyébként mint párt a fidesz sem létezik. Csak a választásokhoz használják. Mikor hallottál utoljára olyat, hogy a fidesz elnöksége összeült és döntött valamiről? Vagy a fidesz választmányi ülésén úgy döntöttek, hogy....
A fidesz is csak papíron létezik. Eleve milyen párt az, amit 30 éve ugyanaz az ember vezet? Nem a pártnak van elnöke, hanem az elnöknek van pártja. (most lehet azzal jönni, hogy pár hónapig Kövér és Pokorni is volt elnök papíron, de közben Orbán miniszterelnök volt, a döntéseket akkor is ő hozta, a brigádot ő vezette)
Egyetlen demokratikus pártot sem vezet 30 évig egy ember. Akkor is pártelnök marad, ha győz, meg akkor is, ha veszít. Sőt, ha kétszer veszít egymás után, akkor is pártelnök maradt. De hát ez autokratikus párt. Most ezt akarják rákényszeríteni az országra is. Fasza!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 13:47:57

@6.Lenin:
"Amíg a környezetért tehetek valamit, nem nagy a vész"

Jófej nagypapa lehetsz. De lásd szimpatizálok veled, itt egy tipp:
öltöztesd öket tetötöl talpig nemzetiszínbe és akkor nagyívben elkerüljük öket.

morpho 2019.07.31. 13:49:54

@R.V.J.: Én már több pártra is szavaztam az elmúlt választásokon. Lehet, hogy menet közben változnak a génjeim?

antiinternáci 2019.07.31. 13:54:41

A szólásszabadság ellenségei époen a bolsevistáj, akik bevezették a politikai korrektség nevű gazságot, ami tulajdonképpen az aljas indokból elkövetett hazugság eufémisztikus elnevezése.
Célja a gyűlöletkeltés a normalitás és tisztesség ellen, a bolsevista terror állandósítása.

6.Lenin 2019.07.31. 14:03:41

@R.V.J.:

Melyikbe? Nem Mo-on születtek. Mellesleg, ha neked ez vicc, akkor tényleg nem tévedtem, egy tetű vagy.
Vagy, ha le lehet írni, hogy ortodox keresztény, akkor te egy hontalan, büdös .........(ez forog közszájon). Nekem tök mind1 az elnevezés, a lényeg az érdekes, nem a rassz, bőrszín, vallás, politikai nézet. Mindenhol lehetnek köztük gazemberek is.
Én is adok neked választási lehetőséget, amelyik neked szimpatikusabb, írd be a pontok helyébe.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 14:04:26

@morpho:
"Én már több pártra is szavaztam az elmúlt választásokon. Lehet, hogy menet közben változnak a génjeim"

Ahogy én értelmezem Lenin elvtárs elméletét, ö azt mondja, hogy a génjeid (pl. a barna bör, szexuális irányultság) legkésöbb 6-7 éves korig kialakítják benned, mely típusú pártokra NEM fogsz soha szavazni.

6.Lenin 2019.07.31. 14:05:58

@morpho:

Te pöcs, a gének nem a pártot határozzák meg, hanem az oldalt. Olvass már utána. Ráérsz utána is hülyeséget írni.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 14:10:40

@6.Lenin:
"Melyikbe? Nem Mo-on születtek."

Akkor meg mit aggódsz? A #momentum nem jár a határontúlra.

Egyébként bármelyik nemzet színébe öltöztetheted öket, hatásos. Persze csak addig amig meg nem szüntetjük ezt az anakronisztikus bohóságot.

6.Lenin 2019.07.31. 14:11:34

@R.V.J.:

Ez nem az én elméletem, csak sok egyezést találtam a saját megfigyeléseimmel is, és ezért elfogadtam.

Írd be gugliba gének és politikai hovatartozás. Nem ettől hülyülsz, az a gombáktól van.

ZX 2019.07.31. 14:15:05

@6.Lenin: Én régen fidesz szavazó voltam, most meg nem. Akkor most a génjeim vagy a fidesz váltott oldalt? Vagy mindkettő?

morpho 2019.07.31. 14:15:49

@R.V.J.: Hát úgy látszik én mutáns vagyok, mert nálam nem alakultak ki. Meg különben is, hat évesen még a pedofil hajlamaimmal voltam elfoglalva....

morpho 2019.07.31. 14:16:22

@ZX: Te is mutáns vagy! Ennyi!

morpho 2019.07.31. 14:18:21

@antiinternáci: Pont ezt alkalmazza jelenleg a fidesz! Kitűnő jellemzés!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 14:18:34

@morpho:
"Hát úgy látszik én mutáns vagyok, mert nálam nem alakultak ki."

mentségedre legyen mondva, amikor te 6 éves voltál, akkor olyan nagy választék nem volt politikai oldalakban.

6.Lenin 2019.07.31. 14:22:54

@ZX:

Te keresgéltél rossz helyen.

morpho 2019.07.31. 14:23:08

@R.V.J.: Hasonló volt a helyzet. Akkor Kádár vagy Kádár, most Orbán vagy Orbán. Sokan szeretnék hinni, hogy Magyarországon demokrácia van és bárki nyerhet, de ez sajnos nem igaz. Mutass már egy demokráciát, ahol egy párt egymás után háromszor kétharmados többséget szerez? Ez kabaré. Szóval nem volt nagy difi. Én akkor is a Hazafias Népfrontra szavaztam volna, csak hát hat éves voltam. (ők voltak az örökös "ellenzék")

6.Lenin 2019.07.31. 14:24:43

@R.V.J.: @morpho:

Mi a faszért erőlködtök? Már régen tudom, kik is vagytok. Felesleges ezt még 1000x bizonyítani.

ZX 2019.07.31. 14:25:31

@6.Lenin: Jaaaa, most, hogy mondod.... :P

imi60 2019.07.31. 14:25:58

@ZX: egyértelműen a fidesz -vagyis első stadion épító viktor-száguldott át jobbra

Cycmen 2019.07.31. 14:26:32

@ZX: " Én régen fidesz szavazó voltam, most meg nem. Akkor most a génjeim vagy a fidesz váltott oldalt? Vagy mindkettő?"

Ezek alapján az sem kizárt, hogy egyszer hetero leszel! Persze akkor visszaváltozol fideszessé is!

Cycmen 2019.07.31. 14:27:19

@ZX: " Én régen fidesz szavazó voltam, most meg nem. Akkor most a génjeim vagy a fidesz váltott oldalt? Vagy mindkettő?"

Ezek alapján az sem kizárt, hogy egyszer hetero leszel! Persze akkor visszaváltozol fideszessé is!

6.Lenin 2019.07.31. 14:28:04

@ZX:

Azt szeretnéd ezzel mondani, hogy ismered magad? Őszintén? Ne nevettess.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 14:32:27

@morpho:
"Mutass már egy demokráciát, ahol egy párt egymás után háromszor kétharmados többséget szerez? Ez kabaré."

Abszolut igazad van!! Egy igazi demokrácia ismérve a teljes döntésképtelenség és a végeláthatatlan koalíciós tárgyalások.
Istenem hogy hiányzik a Medgyessy kormány! :(((

A #momentum nyugaton tanulta a demokráciát, ami garantálja, hogy mi semmilyen döntést vagy megegyezést nem fogunk elhamarkodni!

imi60 2019.07.31. 14:34:25

@Szabó Miklós János: Igazad van.De látod mind a kettőt felzabálta a fityma párt

imi60 2019.07.31. 14:36:01

@Cycmen: azért írogatsz mert a főnököd ráparancsolt, hogy trollkodjál. Ha ez nem tetszik majd találnak másik hülyét.Van bőven nálatok.

ZX 2019.07.31. 14:40:51

@Cycmen: Előbb válnék buzivá mint fideszessé. Az kevésbé szégyellnivaló.

6.Lenin 2019.07.31. 14:44:02

@ZX:

Ugye, hogy jól tippeltem. Te keresgéltél rossz helyen. Most vagy a képességeidnek megfelelő helyen. A bányászbéka seggénél.

látjátok feleim szümtükkel 2019.07.31. 15:03:29

@Szabó Miklós János:" "vicces, hogy ennek a Viktatórikus pártnak az a neve , hogy FIatal DEmokraták SZövetsége"

Már régen nem az a neve, hanem az, hogy Fidesz – Magyar Polgári Szövetség. Ahogy már az MSZP sem MSZMP.."

Nagyfauszt nem az. Amikor fidesz lett, ők maguk álltották, hogy ők a fiatal demokraták szövetsége. Csak akkor még nem tudták hogy nem maradnak fiatalok, de a fideszt már nem lehetett letenni, mert rájuk ragadt, mint a kosz.
Azért lettek szövetség, mert így megmaradhatott a fidesz szó is.

Nem kell itten hülyíteni az embereket, tudja azt mindenki, hogy Orbán és barátai nem találták fel az örök fiatalságot.

2019.07.31. 15:11:55

@Szabó Miklós János:
egyébként meg az ilyen hálátlan alakok miatt min te nem jut semmire az ország!
örülj neki, hogy épülnek a stadionok, szépülnek a templomok, gazdagodik az egyházak és az illibsi főnökeid a pénzeden vásárolnak magánrepülőt, és költöznek a királyi várba!!!!
ti semminek nem tudtok örülni?!
több tiszteltet az illibsi kormánynak!

2019.07.31. 15:20:09

@imi60:
viszont sokat tesznek a magyar népért, megvédtek a sok milló migráncstól (akik most is ott döngetik a kerítést) és soros sátántól (aki meg tudáshoz, hatalomhoz juttatta áldott, szent vezetőnket), sok sebből vérző őskeresztény kis hazánk összes határánál!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 15:27:47

@vitéz Beverneky:
"megvédtek a sok milló migráncstól "

Ezt azóta is nyögi a gazdaság. Egyes becslések szerint, 300-500 ezer munkavállaló hiányzik az országból akkor, amikor a minöségi kis-ázsiai munkaerö sorbanáll az EU határánál...

morpho 2019.07.31. 15:30:28

@R.V.J.: A demokrácia lényege a kompromisszum kéne, hogy legyen, és igen, ez sokszor végeláthatatlan tárgyalásokkal, koalíciós megállapodásokkal és sok idővel, meg türelemmel jár. Ez ilyen. Ha a Momentum hatalomra kerülne, de csak koalícióban tudna kormányozni valakivel, akkor inkább hagyná a picsába? Egyébként a ha a választók azt akarják, hogy sok párt koalícióban kormányozzon, akkor annak kell megfelelnie a politikusoknak. Spanyolországban lassan negyedszer választanak négy év alatt, mert a társadalom azt akarja, hogy a pártok állapodjanak meg és senkinek nem adnak abszolút többséget.
Lehetne mondani, hogy Magyarországon meg azt akarták, hogy a fidesz egymás után háromszor kétharmados többséget kapjon, de ebből az első volt kb rendben. Ott mázlijuk volt a gazdasági válság, meg az idióta őszödi beszéd miatt. A másik kettő már az átírt választási/párt és kampányfinanszírozási rendszer és az átrajzott körzetek miatt simán csalás volt. Nem is tükrözi a társadalom akaratát. (még a választókét sem)
Egyébként meg nem azért szavaznak rájuk, mert olyan kurva jól megy az egyének sora, hanem mert rettegnek a nemlétező migránsoktól, meg a nemlétező soros tervtől. Simán átbaszták őket, aztán arra hivatkoznak, hogy nekik mekkora társadalmi támogatottságuk van, mert milyen kurva jól kormányoznak. A Momentum remélem nem így csinálná...

2019.07.31. 15:32:17

@látjátok feleim szümtükkel:
"Nem kell itten hülyíteni az embereket, tudja azt mindenki, hogy Orbán és barátai nem találták fel az örök fiatalságot"
hát ezen nagyon csodálkozom!
egy új alkotmány meg egy kis kdmp-s protekció és az is meglesz! de csak illibsi fideszzombiknak, nereseknek, polgárikörösöknek, a többi nem érdemli meg.

Cycmen 2019.07.31. 15:44:04

@ZX: " Előbb válnék buzivá mint fideszessé. Az kevésbé szégyellnivaló."

Érdekes értékrendre vall, hogy egy a hazájáért küzdő párt helyett inkább a saját nemedet választod, de a kétharmad birtokában sok szükség nincs is rád, mehetsz a Rudasba.

ZX 2019.07.31. 15:46:58

@Cycmen: "hazájáért küzdő párt" Hogy mi fasz? A saját kibebaszott pénztárcájuk vastagságáért küzdenek. Annyira sem érdekli őket a haza mint a körmük alatt a piszok.

Cycmen 2019.07.31. 15:55:25

@imi60: " azért írogatsz mert a főnököd ráparancsolt, hogy trollkodjál. Ha ez nem tetszik majd találnak másik hülyét."

Figyu már papu! Te tényleg komolyan gondolod, hogy én, meg pár másik arc itt, valamiféle bérmunkát végez? :D

Nem kell terjengős válasz, elég lesz az igen-nem, egy gyors pszichoteszt gyanánt!

alöksz róz 2019.07.31. 16:22:49

@Szabó Miklós János: hát kösz szépen, igazán édi vagy, ez jól esett tényleg
szerintem is jól sikerült

2019.07.31. 16:23:10

mi a fasz, lenin elvtársat berendelték raportra?
dolgozzál mert nem lesz bözsi uti!!

6.Lenin 2019.07.31. 16:29:05

@vitéz Beverneky:

Bocs, de felolvastam a szomszéd kutyájának a hozzászólásaidat. Állatorvost kellett hívni, meg a tűzoltókat. Csak most végeztek. Szegény dög, nagyon megviselte a nyomorultat.
Mire szeretnél választ kapni? Igaz olvastalak, de kiesett nekem is mert akkora cirkuszt csinált a Fletó ( a szomszéd kutyája is kicsit lökött, ezért hívják így). Össze kéne szedni, de közben esett is, jobb, ha te mondanád, hogy mire vagy kíváncsi.

alöksz róz 2019.07.31. 16:30:34

@6.Lenin: "Aztán az utóbbi témán mélyebben is elgondolkodtam-unokáim életére, jövőjére gondolva- aztán kijózanodtam." - na, örülök hogy kitisztultál és összeszedted magad, így már pislákolni látszik némi értelem is a hozzászólásaidban :-)

KERESZTÉNY SZABADSÁG 2019.07.31. 16:30:39

@morpho: Mikor a Gyurcsanyek tenyleges csalassal nyertek az persze rendben volt.

"Nem tudtok mondani olyan jelentős kormányzati intézkedést, amire büszkék lehetünk, azon túl, hogy a szarból visszahoztuk a kormányzást a végére. "

Maga is bevalja, hogy az adatok a tenyek meghamisitasaval sikerult nyernie. Az volt a legjelentosebb intezkedese, hogy sikerult az embereket es az uniot is atvernie.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.31. 16:40:29

@KERESZTÉNY SZABADSÁG: Sőt!
A szocik már 2002-ben ellenzékből is csaltak.
De a fidesz aaz neeem, biztos nem!

alöksz róz 2019.07.31. 16:51:20

@6.Lenin: "De a legjobb, ha valaki megtanul gondolkodni is." - így van.
na elolvastam a "politikai nézetekkel születünk?" című cikket.
leírok némi gondolkodnivalót neked

1. "Előrebocsátom, hogy a viselkedésbiológia, különösen annak genetikai ága, jelenleg még az úgynevezett puha tudományokhoz sorolható, vagyis állításai jelentős bizonytalansággal terheltek. Ennek fényében értékeljük az eredményeket." - szóval a cikk szerint sem kell készpénznek venni a benne foglaltakat...

2. ezt már írták előttem: rengeteg ember fiatal korában inkább a liberális, tapasztaltabb korában inkább a konzervatív értékrendhez áll közelebb. megváltoznak a génjei???

3. bizonyos állításokból arra lehet következtetni, hogy ezen "kutatások" némely elemei a liberálfasiszta propaganda eszközei. ilyen mondatok vannak benne:
- "Közismert az a vélekedés, hogy a liberálisok hajlamosabbak megváltoztatni a véleményüket a tények hatására, mint a konzervatívok. Dodd és munkatársai a szemmozgás követés vizsgálatával próbálták meg alátámasztani ezt az állítást."
- "Hodson és kollégáinak vizsgálatai azt mutatták, hogy a konzervatívabb gondolkodásúak ahelyett, hogy a világot a maga komplexitásában próbálnák megérteni, inkább a valóságot leegyszerűsítő ideológiák megértését választják."
szerinted?

4. a liberálisok nem is liberálisok.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 16:54:53

@morpho:
"Ha a Momentum hatalomra kerülne, de csak koalícióban tudna kormányozni valakivel, akkor inkább hagyná a picsába?"

Éppen ellenkezőleg, a Momentum nagyon szeretne koalícióban kormányozni!!!
Kicsinyes vitákban, intrikákban és árulásban -ami ugye elengedhetetlen feltétele ezen politikai helyzetnek- nagyon jók vagyunk!!! Nem beszélve arról, hogy mi annyi demokratikus féket és ellensúlyt aggatunk majd a kormányra, hogy még egy rosszul sikerült sajtótájékoztató után is új választásokat kell majd kiírni!!!

6.Lenin 2019.07.31. 17:01:22

@alöksz róz:
Kösz.
És? Írtam azt is, hogy rengeteg tanulmány van ebben a témában. Most őket, vagy engem szándékoztál cáfolni? És, mit is?
Azért annak örülök, hogy elolvastad, és próbáltál rajta elgondolkodni. Csak így tovább, jó úton jársz, talán.
Egy dolog csupán problémás ebben, nem veled szándékozom ezeket megvitatni. Baj?

6.Lenin 2019.07.31. 17:07:01

@R.V.J.:

Erre számítottam. Ez a seggfej morpho pont veled szeretné megvitatni a problémáit.
Pont téged hitt kapaszkodónak.
Nagyon jó!!

alöksz róz 2019.07.31. 17:10:46

@6.Lenin: tatám, ezt nem is kell megvitatni :D :D
csak amikor olvasol valamit, bármit, el kéne rajta gondolkodni, nem faszság-e véletlenül egy kicsit :-)

ja meg a világról alkotott véleményednek illene azért némileg konzisztensnek lenni... de a tied tele van ellentmondással. ezért van, hogy sokszor saját magadat cáfolod, vagy amikor egy ilyen ellentmondást próbálsz megmagyarázni, totál zagyvaságokat írsz.

alöksz róz 2019.07.31. 17:12:19

@6.Lenin: te hónapokig beszoptad, ember! :D

6.Lenin 2019.07.31. 17:28:48

@alöksz róz:

Igen, vannak benne érdekes ellentmondásnak látszó dolgok is. Pl miért van, hogy ugyanabban a családban két gyerek teljesen más is lehet, nem a fizikai megjelenésre gondolok, de. miért gondolod, hogy CSAK a közvetlen szülők génjeit lehet örökölni?

Pl kimutatták, hogy van olyan tulajdonság-mitől fél valaki- ami egy sokkal régebbi felmenő félelme is volt. Ez egy elég "friss" terület.

Engem régóta foglalkoztat, hogy az egyik ember ilyen , a másik olyan. Az "ilyen" közé tartozókra sok hasonló tulajdonság is jellemző, ami az "olyan"-oknál nem fordul elő (olyan jellemzően) és fordítva. Pl ebben lényegtelen a fizikai kinézet, anyagi körülményeik, stb. Csupán az "ilyen"-ekre, és az olyan"-okra lehet jellemző.
És valóban nincs ma még tisztázva az arány, mennyit határoznak meg a gének, mennyit a környezet, és még mik is szólnak ebbe bele.

Ezt is csak azért írom, hogy érzékeld mennyire összetettebb ez a probléma, mint, hogy egy seggfejjel vitatkozzam ezen.

alöksz róz 2019.07.31. 17:35:48

@6.Lenin: "Engem régóta foglalkoztat, hogy az egyik ember ilyen , a másik olyan. Az "ilyen" közé tartozókra sok hasonló tulajdonság is jellemző, ami az "olyan"-oknál nem fordul elő (olyan jellemzően) és fordítva." - :D :D

6.Lenin 2019.07.31. 17:43:10

@alöksz róz:

Nem azt szerettem volna remélni, hogy megérted. Ez bonyolult neked.Ti taga20-al értitek egymást.
Szerinitem zárjuk le. Nem tudom, mit írtam neked, hogy ekkora tüske lett belőle.

Elnézést kérek érte.

Nyugodj le, végre. Nekem már unalmas, és ilyesmikre nincs is igényem.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 18:06:50

@alöksz róz:
Bocsáss már meg Vlagyimírnek Sanyikám!!
Az utóbbi időben egy világ dőlt össze az öregúrban! Ha most történik vele valami, az a te hibád is lesz!!!

6.Lenin 2019.07.31. 18:37:50

@R.V.J.:

Ez komoly? Elárulnád nekem is, hogy mi dőlt össze bennem? Mikor is?
Ezt , hogy, hol kellett volna éreznem?
Te jósolni is tudsz? Tenyérből?

El kéne adnom a kockás kabátom, vagy még marad egy kis időm hordani? Sajnálnám, ha csak úgy elkallódna.
Ne kínozz!

alöksz róz 2019.07.31. 18:40:27

@6.Lenin: szóltam, hogy ne vedd magadra, papám.
hogy nem a személyednek szól, csak az általad leírtaknak ;-)

6.Lenin 2019.07.31. 18:47:03

@R.V.J.:

Most látom, hogy a köcsögök valamilyen kapaszkodót látnak benned. Anya/ apa hiányban is szenvednének? Vagy a gének képesek érzékelni valamilyen eddig ismeretlen kisugárzást? Figyelni fogom a fejleményeket. Ezt soha nem gondoltam volna, hogy még ilyesmivel is találkozhat itt az ember. Kincsesbánya ez a hely.
Hmm!

6.Lenin 2019.07.31. 18:51:53

@alöksz róz:

Nem bennem van a tüske, te görcsöltél, hogy megalázz. Nem akartam visszakeresni, te meg csak kerülgetted.
Mind1, lényegtelen. Én lezártam.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 19:02:56

@6.Lenin:
"Most látom, hogy a köcsögök valamilyen kapaszkodót látnak benned"

Ezt magyarázd el, mert nem értem.

"Elárulnád nekem is, hogy mi dőlt össze bennem? "

Ez magyarázná a hirtelen hangulatváltozásaidat.

2019.07.31. 19:17:16

látom lenin elvtársnak kiverték az eligazításon és megkapta az új irányelveket is.
mostmár újra aktív.

2019.07.31. 19:21:37

@6.Lenin:
a szomszéd kutyájának jobban megy a szövegértés, mint neked, ezért fordultál hozzá segítségért, ugye jól gondolom?!

6.Lenin 2019.07.31. 19:25:35

@R.V.J.:

Itt van ez a két pacák, mopho, és alöx, mindkettő valamiért megorrolt rám. Morpho már régebben. Mindent elkövetett, mint most alöx, hogy ekézzenek.
Aztán itt már régebben megfigyeltem, hogy ilyenkor megpróbálnak összekapaszkodva nekiesni a megalázandónak. Nekem ez tetszik a legjobban. Keresnek valakit kapaszkodónak.

Gondolom olvasva kettőnk csörtéit, benned látták a megmentőjüket/társukat, akivel " eredményesebbek" lehetnének. Talán véletlenül-nem érdekes- te is bátorítottad őket 1-2 hozzám intézett kedves gyomrossal. Csak volt benne valamilyen színvonal, nem, mint az övékében.

A hangulatváltozásoknak lehet több oka is. Közben ugyanis én mást is csinálok, és nem mindig figyelek az előző dolgokra . Mivel "kurva" komolyan veszem az itt zajlót, és szarkeverőket. Meg más okok miatt is (nem a politika érdekel itt, hanem a reakciók) néha kénytelen vagyok provokálni is, hogy meglássam a titkolni szándékozottat, mind1.
(ezt már többször is írtam, úgyis elfelejtik, vagy mindig jönnek újak is) ez is lényegtelen.
Közben zenét is hallgatok (Blues)ami valóban tudja befolyásolni a hangulatomat. Én megszoktam, nem figyelek rá.
Mondjuk nem haragszom, ha szóltok, hogy valami összedőlt bennem. Váltok zenét, vagy előadót. Előre, és utólag is kösz, ha időben szól valaki.
Az is igaz, hogy néha menet közben ráunok valakire, túl egyhangú, vagy...mind1, ezek érdektelen dolgok.
Neked legalább van egy aránylag állandó stílusod, ami arra utal(hat), tudod, mit is szeretnél elérni. Igaz most már néha inkább ez engem taszít. De ez a te dogod. Ha ez marad, nem írok többet. Nem bonyolult. Remélem segítettem.

6.Lenin 2019.07.31. 19:32:47

@vitéz Beverneky:

Igen, jól látod. Mint írtam, Fletó ( a szomszéd kutya) kicsit lökött, és jobban érti a lökött szövegeket. Mondjuk néha-mivel neki is van egy határ- elborul az amúgy is borult agya, de eddig szerencsére túlélte, és továbbra is tud segíteni nekem.
Most nem szeretnélek arra kérni, hogy próbáld összeszedni magad, hogy érthetőbb legyél, mert a Fletó még tud segíteni. Majd esetleg szólok időben, ha közben változna a helyzet.

2019.07.31. 20:19:33

@6.Lenin:
ákost hallgasd az érted az való neked, pubi.

2019.07.31. 20:24:46

@6.Lenin:
a libsi zene hallgatásért duplán kell majd leszopnod a gazdit, vigyázz!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 22:02:14

@6.Lenin:
"Talán véletlenül-nem érdekes- te is bátorítottad őket 1-2 hozzám intézett kedves gyomrossal."

Itt nickek alatt szidják artikulátlanul egymást az "emberek" Vlagyimír, hogy vehetsz bármit is személyes sértésnek, vagy gyomrosnak?

Ahogy azt a csoportfőnököm szokta volt mondani az újoncoknak:
"Ha a fizetett kommenterek szájkaratéjában akarsz karriert csinálni, akkor kezdésnek tanulj meg elhajolni a csulák elől"

imi60 2019.07.31. 22:48:48

@Cycmen: persze.alapból nem lehetsz ekkora gyökér csak pénzért :)

Minden ballib bérretteg 2019.08.01. 09:05:08

@6.Lenin:

Nem értem miért csodálkozol ezen.. A ballib szarkeverők csak személyeskedni tudnak, meg bérrettegni.

Az érveléshez, és logikus gondolkodáshoz tanulni kellett volna, de az láthatóan nekik nem sikerült.. ;)

Minden ballib bérretteg 2019.08.01. 09:29:27

Az alapkérdésemre még senki nem adott választ ?

Hogy van az, hogyha egy pap, (Beer Miklós pl) a ballib propagandát löketi, és ezért valaki szól neki, akkor az a szólásszabadság lábbal tiprása, ugyanakkor ha másik pap jobboldali értékeket közvetít, akkor az durva beleavatkozás a közügyekbe, és a papok egyébként se politizáljanak ????

Tényleg nem érzik a ballib szarkeverők, a saját kibaszott kettős mércéjüket ?

6.Lenin 2019.08.01. 09:58:51

@R.V.J.:

Ha nem vetted volna észre, tőled nem is vettem személyes sértésnek, hülyeség is lenne.

Igaz, másoktól sem veszem, csak más esetleg az alap.

A te hozzászólásaidban látni, hogy meg tudod különböztetni a lényeget a lényegtelentől. mások nem, de megjátszanák a felsőbbrendűt, amikor süt a hozzászólásukból, hogy nem is értik a lényeget.

Ennyi, nem bonyolult kérdés.

6.Lenin 2019.08.01. 10:01:06

@Minden ballib bérretteg:

Igaz, de olyan jó érzés ellenőrizni, hogy tényleg ők a hülyék, és ezt saját maguk igazolják.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 10:06:38

@6.Lenin:
csak kíváncsiságból: @VIII. Lenin is te vagy?

Cycmen 2019.08.01. 10:11:49

@Minden ballib bérretteg: Már régen megválaszolták többen is! A ballibek által alkalmazott kettősmércére véleményem szerint az agresszív kemény picsábaküldés az egyedül használható, mert a vitatkozgatás, a mentegetőzés annak a jele, hogy elfogadtad a játékszabályaikat! Egyébként ez a kulcsa az egésznek, vegye már észre mindenki, hogy mindig az általuk felállított játékszabályokat kérik számon, amit ők soha sem tartanak be!
Ne üljünk már fel rendszeresen ennek! Tökéletes példája ez a poszt egyébként az általam felvázolt jelenségre, ugyebár ballib alap támadni a katolikus egyházat, mindenhol azt harsogják, hogy katolikus papok ne politizáljanak, de itt és most, a néhányszor nagyon is a szájuk íze szerint megszólaló, liberáliskodó Beer püspököt nagyon védik és pofátlanul még keresztényi erkölcsből próbálnak meg kioktatni minket!

6.Lenin 2019.08.01. 10:24:20

@R.V.J.:

Ez az egy nickem van, több, mint 10 éve. Igaz, hogy sok blogról ki vagyok tiltava-innen is 3x kitiltottak már, de más nicken nem mentem oda többé. Ide visszaengedtek a régivel, kitiltanak, nem írok.
Ez nekem csak szórakozás, nem lét kérdés, vagy valamilyen lelki sérülés kompenzálása.

Érdekelnek bizonyos emberi tulajdonságokhoz kapcsolható kérdésekre adható válaszok. Ezek a felületek ehhez kincsesbánya. Kurva kényelmes, hogy nem kell utána menni, magától jön eléd a monitorodra, közben jó zenéket hallgathatsz.
Szerintem tök jó, és kényelmes.
(ha megszűnne is találnék más szórakozást is. Most is van, mivel rengeteg a szabad időm )

Ha észrevetted a más, hasonló nickekre nem is szoktam reagálni. Betegagyú emberek lehetnek, én meg nem vagyok a szakorvosuk. Leszarom őket.

Ja, megelőzendő, munkásőr se voltam. KISZ titkár igen, a III. gimiben, egy fél évig, aztán kidobtak a KISZ-ből is. A bélyeggyűjtő (MABEOSZ) szervezeten kívül soha nem voltam másnak sem tagja. 90-től önkoris képviselő is voltam.

Kérdezz nyugodtan, ha valami érdekelne még.

6.Lenin 2019.08.01. 10:39:30

@R.V.J.:

Már értem, miért kérdezted. Nem minden B1-es poszt érdekel.

Már ajánlottam nekik, hogy csak sorszámozzák a posztokat, a válaszok 1 idő után úgyis csak 1 irányba mennek, hiszen ugyanaz a kretén gárda vesz részt benne, 1-2 kivételtől eltekintve. Kevés-nagyon- az értékes hozzászólás- többnyire egymás fikázása megy, a hovatartozása miatt, aztán mégis függetlenségről, szabadelvűségről papolnak marhái.
Van 1-2 jó humorú pacák is, akiket szívesen olvasok. A másik poszt nem érdekel, az ott olvashatók már soxorosan leíródtak, semmi újdonság. Unalmas.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 10:48:39

@6.Lenin:
"Kérdezz nyugodtan, ha valami érdekelne még."

Nem kérdezek többet, mert attól tartok hogy a végén még öszintén megválaszolnád öket.

"ott olvashatók már soxorosan leíródtak, semmi újdonság. Unalmas."

Nemmondod....

Én azért szeretek itt dolgozni, mert olyan mint az 1 perces memóriájú aranyhalakkal vitatkozni.
Új poszt és minden kezdödik elölröl. Nagyon szórakoztató, ráadásul könnyü pénzkereset!!

2019.08.01. 10:49:16

@6.Lenin:
" Kevés-nagyon- az értékes hozzászólás- "...
...de szerencsére itt vagy nekünk te!

mellesleg leszbikusnak illibsiként benyalni, felesleges ősi román szokás, nem mondta még neked?

6.Lenin 2019.08.01. 10:53:36

@R.V.J.:

"Új poszt és minden kezdödik elölröl. Nagyon szórakoztató, ráadásul könnyü pénzkereset!! "

Ez a te dolgod. Engem már nem szórakoztat, a pénz pláne nem. Annyi van, amennyit el tudok baszni. Több meg minek.

6.Lenin 2019.08.01. 10:54:50

@vitéz Beverneky:

Te meg mi a faszért ugrálsz?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 10:59:04

@6.Lenin:
"a pénz pláne nem. Annyi van, amennyit el tudok baszni"

Neked könnyü Vlagyimír, már csak a sírhelyre kell költened. Én még fiatal vagyok, kell a pénz!!! :(((

6.Lenin 2019.08.01. 10:59:11

@R.V.J.:

Bocs, elkerülte a figyelmem.

"...attól tartok hogy a végén még öszintén megválaszolnád öket."

Miért kamuznék? Ha meg nem rád tartozna, nem válaszolnék.

6.Lenin 2019.08.01. 11:23:21

@vitéz Beverneky:

"...mellesleg leszbikusnak illibsiként benyalni,..."

Bocs, ezen utólag elméláztam, látok benne fantáziát. Kösz, Ha van még hasonló, nyugodtan szóljál.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.02. 11:32:23

@6.Lenin:

nem tudsz már az (orbusz) isteneddel együtt megdögleni? kivárjuk, rohadjál meg, kivárjuk...

6.Lenin 2019.08.02. 11:41:52

@csüngőhasú norvégbáró:

Ma még nem érek rá, de holnaptól meg fogok jeleni álmodban. Jobb lenne, ha felvennél pelenkát éjjelre. Lesz 1-2 meglepetésem számodra.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.02. 11:57:37

@6.Lenin:

reméljük nem te döntöd el, s mihamarább lejutsz a czigányoddal együtt a nemzet kaszinó királyához, ahová való vagy.

aljas féreg, a nemzet mocska, a staddioncziggányság haszonélvezője....

6.Lenin 2019.08.02. 12:54:32

@csüngőhasú norvégbáró:

Írtam már, de látom nem esik le. Bármi is történik velünk, te pontosan olyan seggfej maradsz, mint amilyen most vagy. Nem is sajnállak egy mp-ig sem, ha ennyire függ az életed tőlünk. Bár nem is értem, hogy miért is. Szerencsétlen fasz vagy.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.02. 13:20:25

@6.Lenin:

világos, de még mindig nem értem, ha ekkora a jólét, ilyen stabil az a kétharmad, miért nem hátradőlve élvezitek a kaszálást?

tán mégis rohad a csutti czigányod országa, mi? :D

www.youtube.com/watch?v=5X3hKKwArxs

olcsó választó, a többitől féltek ti mocskok mi? féltitek a koncot, ti alja NER patkányok.

6.Lenin 2019.08.02. 13:59:38

@csüngőhasú norvégbáró:

Figyelj te fasz, én a jólétet megszoktam, fel se tűnik, nekem.

ilyenkor jólesik olvasni amikor a seggfejek vonyítanak. Mennyi szerencsétlen marha, nem tud magával mit kezdeni.

Más miért, és mit tesz, nem tudom, nem is nagyon érdekel, mert magány ügy.

Nem tudom merre élhetsz, de én sok felé járok az országban, és teljesen mást tapasztalok, amiket ti itt írogattok. Nyilván vannak hibák is. tökéletes soha nem volt, nem is lesz, bárki is lesz hatalmon. Néhány rendszert már túléltem Mo-on.

Mindig volta, vannak, lesznek, akik nem képesek maguk megoldani a gondjaikat, vagy valami más ok miatt elégedetlenek lesznek. Éltem több, mint 6 évet külföldön is. tök ugyan ez a szitu. Ott se mindenkinek kolbászból van a kerítése.

Gondolod, hogy mások halála megoldaná a te problémáidat? Ennyire szerencsétlen nem lehetsz, vagy mégis?
Mellesleg van egy kurvára egyszerű megoldás, jobbat kell kínálni, az emberek rátok fognak szavazni, és annyit lophatsz majd, amennyi jól esik, vagy el nem zavarnak.
Nem megy ez a megoldás? akkor csak ti lehettek tényleg a hülyék, B+.

2019.08.04. 19:02:49

@morpho: "Mutass már egy demokráciát, ahol egy párt egymás után háromszor kétharmados többséget szerez?"
Az elmúlt 100 évből; Svédország, Spanyolország, Hollandia, Norvégia, Bajorország, stb.
Az tény, hogy a liberális demokrácia szabályai miatt, a negyedik egymásutáni győzelem után már ezekben az országokban hagyományos és racionális értelemben már nem lesz demokrácia, nem véletlen, hogy a svédek, németek, hollandok, stb. tökre elhülyültek, mert a születéstől a halálozásig csak és kizárólag annak a pártnak az elvei szerint élhetnek, akik ezt az egymásutáni győzelmet megszerezték. Tőlünk nyugatra és nagyon északra már évtizedek óta nincs demokrácia, sőt már lassan az a generáció is kihal / Pl. a svédeknél már régen ki is haltak!/, akik láttak demokráciát az országukban.
süti beállítások módosítása