B1 blogcsalád



Az amerikai igazságügyi minisztérium vizsgálja a magyarországi korrupciót, mert a magyar ügyészség nem hajlandó rá

2019. július 31. - nickgrabowszki

Egy ügy, ami megmutatja, mi a különbség Románia és a Nemzeti Együttműködés Rendszere között. ropol.jpeg

Az történt, hogy néhány éve kiderült, hogy amerikai Microsoft nevű világcég 2013-15 között jelentősen túlárazva adott el szoftvereket és számítógépeket kormányzati szervezeteknek két európai országban.

Az egyik Románia. A másik Magyarország.

A román helyzet három okból is különbözik a magyartól.

  • Az egyik, hogy Romániában korrupció történt. Azaz az amerikai óriás helyi leánya politikusokat vesztegetett meg, hogy átmenjenek a túlárazott szerződések.
  • A másik, hogy a politikusok saját zsebre dolgoztak. Külön-külön, mindenki a sajátjára.
  • A harmadik, hogy le is buktak: 9 akkori miniszter került börtönbe csúszópénzek elfogadása miatt.

Mert Romániában nem csak névleg létezik olyan, hogy ügyészség. Sőt,

van külön korrupcióellenes ügyészség is.

Magyarország esete más.

Egyfelől azért, mert mint tudjuk, Magyarországon nincs korrupció. Ami van helyette, illetve amit korrupciónak neveznek, az nem más, mint a Fidesz legfőbb politikája (mint azt egy őszinte pillanatában néhány éve az orbánista politikafilozófus és egyetemi rektor kibökte).

Magyarországon tehát nem az van, hogy mindenki úgy lop, ahogy akar, vagy ahogy tud, hanem a dolog központosítva van.

Nem az történik, hogy egy közbeszerzés megnyeréséhez meg kell kenni a döntéshozó kezét egy jelentősebb összeggel. Mert nálunk - mint az Orbán kormányfő néhány napja is kifejtette - az egyéni érdek a közérdek alá rendelődik.

Itt nem csak úgy lopnak, lopikálnak egyesek, mint másutt, saját hasznukra, szakállukra és kockázatukra. Nálunk a dolog

szervezetten, olajozottan, centralizálva működik.

Magyarországon a Microsoft és a szoftvervásárló állami szervezetek közé beillesztettek ún. viszonteladó cégeket, amelyek a közvetítő szerepét játszottak az üzletben. A magyar Microsoft eladta a szoftvert a közvetítőnek, amelynek semmi dolga nem volt, mint hogy felszorozza az árat 1/3-dal, és továbbadja az állami szervezetnek.

A háromszereplős üzleten két fél bukott:

  • a Microsoft, amelyik a viszonteladónak árengedménnyel értékesítette a szoftvert,
  • és a magyar állam, amelynek szervezetei viszont túlárazottan jutottak hozzájuk.

Egyetlen szereplő nyert, az viszont nagyot, 34 százalékot, a viszonteladó cég. Több ilyen is létezett. Közülük egyik-másik az ügyletek idején kormányközeli oligarchák kezén volt, majd egy másik strómangyanús illető érdekeltségébe került, végül kikötött egy harmadiknál, ahol be is olvasztották egy másik cégbe.

Másfelől pedig - a romániai üggyel szemben, ahol az ügyészség nyomozott és vádat emelt, a bíróság elítélt - a magyarországi eset részleteit nem a hatósági eljárásból ismerhetjük. Tekintve, hogy a magyar királyi ügyészség semmi kivetnivalót nem talált az üzletben, és  bűncselekmény gyanújának(!) hiányában lezárta az eljárást.

Kilenc román miniszter börtönben, szemben azzal, hogy még a bűncselekmény gyanúja se áll meg. A lúzer románok nem tudták, hogy fordítva is lehet ülni azon a lovon.

A magyar virtus ebben is előttük jár.

Az amerikai igazságügyi minisztérium viszont 2016-tól kezdődően felgöngyölítette az ügyet, és most, az eljárás végén 25 millió dollárra meg is büntette a Microsoftot. Az összeg harmadát a magyarországi leányvállalatnak kellett fizetni, mert hozzájárult az üzelmekhez, noha ő maga is bukott az ügyleten.

A történetből két dolog világosan látszik.

  • Az egyik az, hogy ami más, európai országban bűncselekménynek számít, az Magyarországon, az ügyészség szerint nem - ha az kormányzati szereplőket (vagy azok családtagjait, rokonait és barátait) érint.
  • A másik, hogy az egyéni érdekek közérdek alá rendelését nem úgy kell érteni, hogy az állam mindenáron megvédené a köz, a magyar emberek pénzét, a saját kasszáját.

A "köz" és a "közérdek" a jelenlegi magyarországi kormány számára alkalmasint mást jelent: egy világosan körülírható gazdasági-politikai csoport érdekeinek rendelik alá mindenki másét, legyen az magyar vagy külföldi. A "keresztény szabadság" nem a keresztények szabadsága, hanem egy (khm) csoporté, amelyik magát az ellenség megtévesztésére most éppen kereszténynek nevezi.

Ezek után nagyon nem lehet csodálkozni, hogy a pillanatnyilag az érdekcsoport által uralt magyarországi kormány nem kíván csatlakozni az Európai Ügyészéghez, mert azt a szuverenitása csökkenéseként élné meg.

Ami egészen magyarul annyit tesz, hogy sokan börtönbe kerülnének.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4914988774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó Miklós János 2019.07.31. 17:50:00

"Ami egészen magyarul annyit tesz, hogy sokan börtönbe kerülnének."

Most függetlenül a konkrét panamától, az miért is lenne szerintetek jó, ha politikai érintettségű hazai büntetőügyekben külföldiek döntenének a magyarok sorsáról?!

Ilyen már volt a negyvenes-ötvenes években is, amikor a Szovjetunióból diktálták a magyar koncepciós perek forgatókönyvét.

Ezeket az időket sírjátok vissza?!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 18:40:11

Hála egy meghatározhatatlan felsőbb hatalomnak, az USA-ban nincs korrupció, igy van idejük és energiájuk nálunk rendet tenni!!

Köszönjük a segítséget!!!

Ui: Még szerencse, hogy az amerikai jogrendszer teljesen kompatibilis a hazaival!!!

GNDL 2019.07.31. 19:05:10

@Szabó Miklós János: „most függetlenül a konkrét panamától”

Ezt így hogy?! Mármint, hogyan tudnánk eltekinteni attól, hogy lopják a magyar adófizetők pénzét, a magyar igazságszolgáltatás pedig közel egy évtizede tulajdonképpen fedezi az elkövetőket, amennyiben azok a kormánypártokhoz állnak közel, vagy feltehetően a kormánypártok megbízásából követik el a bűncselekményt?!

Tegyük fel, kirabolják a házad, visznek mindent ami mozdítható, ráadásul fel is gyújtják a kéglit és porig ég minden amit meghagytak... most függetlenül a konkrét esettől, szép időnk van, nem?! :D

„ha politikai érintettségű hazai büntetőügyekben külföldiek döntenének a magyarok sorsáról”

Nem erről van szó, közel sem.

Először is nem „politikai ügyről” van szó, hanem kifejezetten nagy értékre elkövetett költségvetési csalásról, hűtlen/hanyag kezelésről, hivatali visszaélésről, és egyéb, hasonlóan súlyos korrupciós bűncselekeményekben érintett „politikusokról”. Két különböző dolog amit említesz.

Másodszor pedig tudod a jenkiknek van egy „vesztegetési törvényük”, amelyet függetlenül attól, hol, mely másik országban követ el egy jelentős befolyással rendelkező amerikai cég, a jenki igazságszolgáltatásnak _hivatalból_ el kell járnia... mármint _törvény szerint_. Ezek Magyarországon ismeretlen fogalmak, illetve az is, amiért hozták ezt a törvényt: a jenki cégek külföldön, a világ másik oldalán is felelősséggel tartoznak a jenki imázsért, és ebbe kibaszottul nem fér bele korrupciós bűncselekmény.

Tehát itt most nem az a kérdés, hogy a jenkik miért járnak el saját törvényeik szerint... hanem inkább az, hogy a magyarok miért nem járnak el saját törvényeik szerint?! :)

„ilyen már volt a negyvenes-ötvenes években is”

Nem, akkor sem volt ilyen. Főleg Orbán egyik ideológiai elődei kínosan ügyeltek arra a Rákosi- és Kádár-érában, hogy ők se lophassanak a kedves polgároktól... persze, másként loptak (beszolgáltatás, államosítás, lásd mondjuk manyup-vagyon és hasonlók, csak hogy értsd), de konkrétan korrupciós ügyekben saját elvtársaik ellen is felléptek az elvtársak. Lásd Kína, dettó ugyan ez, náluk halálbüntetés jár az efféle korrupciós ügyekért, amelyeket Polt elvtárs vezette ügyészség elképesztő magasról és igen nagy ívben szar lefelé...

„Ezeket az időket sírjátok vissza?!”

Nem, szerintem pont ezeknek az időknek kellene végre véget vetni. :)

rallus 2019.07.31. 19:17:01

Már hogy ne lenne korrupció, amikor csökken az életszínvonal, nő a munkanélküliség, az eladósodás és sorra adják el a szolgáltató cégeket, a MALÉV-et és az energia szektort! Nyakunkon az IMF és remélhetően Irina Ivaschenkó megint személyesen ellenőrzi Budapesten a kormányzati kezek mozgását...

Greccsi Zsot 2019.07.31. 19:18:31

Romaniban minden csodalatos, minden szep, minden ezerszer jobb mint a fasiszta magyaroknal. A minimalber is minimum a szazszorosa.

Bankkártyát minden arabnak !!! 2019.07.31. 19:28:04

"Az egyik az, hogy ami más, európai országban bűncselekménynek számít, az Magyarországon, az ügyészség szerint nem"

Nincs mese, be kell hívni az arabokat, évi minimum 1 milliót, ahogy azt Soros eltervezte. Majd ők rendet tennének, levernék a rezsimet és végre egy normális ország lennénk, amire a sajnálatos Török kivonulás óta mindenki vágyik.

Greccsi Zsot 2019.07.31. 19:53:29

Nem lesz itt semmi problema, holnap Ursula von der Leyen ugyis levaltja az Orbant.

morph on deer 2019.07.31. 20:34:45

@Szabó Miklós János:
“...miért is lenne szerintetek jó, ha politikai érintettségű hazai büntetőügyekben külföldiek döntenének a magyarok sorsáról?!”

Európai ÜGYÉSZSÉG, nem bíróság!
Az ügyészség vádol, a bíróság itél!

Ebben az esetben is a vádemelés és a bizonyítás lenne a dolguk, akár Polt Péterrel kezdve, bűnpártolás és az igazságszolgáltatás akadályozása miatt, például.

morph on deer 2019.07.31. 20:44:14

Most mit csodálkozol?
A Gripen botrány vizsgálati anyagát a magyar ügyészség soha nem kérte a svéd ügyészségtől, - ezt maga a kivizsgáló államügyész nyilatkozta, - míg itthon arra hivatkoztak, hogy hát “a svédek nem vették fel a kapcsolatot” velük!

Ja igen: ugyanaz a Polt volt (Biopon..) az ügyész, aki ma is, nem csupán a névrokona.

élveteg 2019.07.31. 20:59:49

A háromszereplős üzleten két fél bukott:

a Microsoft, amelyik a viszonteladónak árengedménnyel értékesítette a szoftvert,"

aha... Gondolom ez a Microsoft totál hülyék gyülekezete mert tudta mi a helyzet mégis belement ahelyett hogy azt mondta volna : bocs de nekünk ez így nem jó mert így nemhogy nem keresünk de bukunk az üzleten

GNDL 2019.07.31. 21:09:54

@élveteg: "mert tudta mi a helyzet"

Ők csak azt tudták, hogy egy megbízható/állami ügyfél nagyobb tételben vásárolna... aztán nem így volt, a hasznot a közvetítő nyelte be. Másodfokú árdiszkrimináció, közgáz alapfok. Bukott a cég, bukott az állam.

morph on deer 2019.07.31. 21:51:15

Ha valakit a “hal” bűzlő feje is érdekelne, akkor ajánlom elolvasásra a “Minden idők legsikeresebb vizes-vébéje a felébe se került a legjobbnak” cikket, itt:

index.hu/sport/2019/07/31/kvangdzsu_vizes_vilagbajnoksag_legsikeresebb_fina-elnok/

Hát ja.
Tanulni a legjobbaktól érdemes, ugye?
:€

2019.07.31. 21:53:27

@élveteg:

Te most hülye vagy vagy annak tetteted magad?

2019.07.31. 21:58:22

@Greccsi Zsot:

A szövegednek

@rallus:
meg a tiednek

@Bankkártyát minden arabnak !!!:

meg a tiednek

@R.V.J.: @Szabó Miklós János:

meg a tiednek ugyan mi köze ahhoz, hogy a korrupció felzabálja ezt országot?
És erre egy gyönyörű példát látunk.
Most titeket is meg lehet kérdezni hülyék vagytok vagy esetleg ti magatok is részesültök abból a korrupcióból, ami ma Magyarországon van?
Ejnye bejnye!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 22:07:24

@VIII. Lenin:
Eredeti a nicked, sokat dolgoztál rajta?

Velem mindenesetre mellé lőttél, mert én USA dollárban kapom az éjszakai pótlékot a kommentelésért.

2019.07.31. 22:15:01

@R.V.J.:

Bonyolult volt a kérdés?
Ha nem tudsz válaszolni trollkodhatsz tovább, de engem rohadtul nem érdekelsz!

Egyébként pedig önmagában is akkora baromságot írtál, amire csak legyinteni lehet.
Az USA ugyanis nem nálunk tesz rendet, hanem saját magánál.
Ez mondjuk triviális, de neked úgy tűnik mégsem, ki tudja miért?

Bankkártyát minden arabnak !!! 2019.07.31. 22:22:30

@VIII. Lenin: "meg a tiednek ugyan mi köze ahhoz, hogy a korrupció felzabálja ezt országot?"

Az a koze, hogy pontosan latjuk mi a lenyege a nevetseges demagog hazudozasnak a korrupciorol. A liberalisok minden hazugsaganak egyetlen celja van: Megbuktatni a magyarnemzetet vedo kormanyt, hogy utanna szabadon FELSOKORLAT NELKUL bejohesenek az arabok, es minden ellenalas nelkul elfoglaljak, iszlamizaljak az orszagot.
Ez a celja az osszes hazugsagnak amit eloadtak az elmult 10 evben a libbantak.

2019.07.31. 22:27:50

@Bankkártyát minden arabnak !!!:

OMG! :D
Ez olyan gyönyörű, hogy sírok....

Sweet Gus,táv 2019.07.31. 22:27:52

Na és? Majd a Trump megmondja, hogy semmi sem történt, mindenki mehet vissza anyukájába.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 22:28:35

@VIII. Lenin:
"Bonyolult volt a kérdés?"
Nem, csak retorikai.

"Az amerikai igazságügyi minisztérium viszont 2016-tól kezdődően felgöngyölítette az ügyet, és most, az eljárás végén 25 millió dollárra meg is büntette a Microsoftot. Az összeg harmadát a magyarországi leányvállalatnak kellett fizetni, mert hozzájárult az üzelmekhez, noha ő maga is bukott az ügyleten."

Hála az amerikai feddhetetlenségnek, ez az ügy megoldódott, ráadásul brutális büntetéssel!! 25 milla nagyon fájni fog a Micrónak!!! Remélem a francia és német szervek csatlakoznak a precedenshez!!!

Európai téridő 2019.07.31. 22:30:03

Ennél a fröcsögésnél talán mégiscsak több konkrét infót kellene közölnötök, firkászok!

HabonyArpi 2019.07.31. 22:34:02

@R.V.J.: "mert én USA dollárban kapom az éjszakai pótlékot a kommentelésért. "

Érdekes, én például rubelben kapom. Biztos véletlen, épp így alakult.

2019.07.31. 22:38:16

@R.V.J.:

Az én kérdésem bonyolult volt?

"A szövegednek meg a tiednek ugyan mi köze ahhoz, hogy a korrupció felzabálja ezt országot?
És erre egy gyönyörű példát látunk."

1. Félve kérdem meg. Úgy a sztori megvan neked, hogy itt mi történt valójában??
2. Az megvan neked, hogy az USA egy amerikai céget büntetett meg és nem magyart? Amiből az következik, hogy ez a nálunk rendet rakni szöveged egy eget verő baromság?
Tudod, mikor lenne nálunk rend? Ha a korrupcióban résztvevők, akik minimum több százmilliós nagyságrendben lopták csak itt a pénzünket börtönbe kerülnének egy olyan ügyben, amit simán fel lehet göngyölíteni.

De utoljára mondom, ha mellébeszélsz és trollkodsz, az engem rohadtul nem érdekel!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 22:40:40

@HabonyArpi:
"Biztos véletlen, épp így alakult."

A kardinális kérdés nem ez, hanem hogy te melyik arab pénzváltóhoz jársz?? Az enyémet sajnos elvitte a TEK! :(((

2019.07.31. 22:44:20

@Európai téridő:

Pedig te mindig milyen tájékozott szoktál lenni, ha be kell szólni, ugye?
Döbbenetes, hogy erről a sztoriról mit sem tudsz.
Pedig hát elhiteted, ha MS szoftverliszenszkkel kell megrövidíteni az államot és az adófizetőket, na aztán az nem lesz bonyolult, csak jóval drágábban kel eladni mint lehetne és le kell fizetni minden résztvevőt, hogy szemet hunjának, ahogy ezt az amcsi vizsgálat ki is derítette.
Micsoda egy döbbenetes bonyolult sztori, mi?
Megint bekavart Soros György.
Azt a nemjóját,

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 22:50:21

@VIII. Lenin:
"De utoljára mondom"

Mondhatnád már tényleg utoljára.
Valóban megbüntethette volna a fidesz is a Microsoftot, de akkor azt a 25 millát is ellopták volna!!
Így legalább maga az USA szedte be a bírságot és legalább -mint mindig- jótékony célra használják!!!

HabonyArpi 2019.07.31. 22:51:29

@R.V.J.: "Hála az amerikai feddhetetlenségnek, ez az ügy megoldódott, ráadásul brutális büntetéssel!! 25 milla nagyon fájni fog a Micrónak!!! "

Na az biztos. Legközelebb kétszer is meggondolja az évi 100 MILLIÁRD dollár forgalmat bonyolító cég, hogy ilyen csunya korrupcióban részt vegyen.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 22:58:50

@HabonyArpi:
"Legközelebb kétszer is meggondolja az évi 100 MILLIÁRD dollár forgalmat bonyolító cég"

Ez a forgalom, a netto nyereség ennél sokkal kevesebb. Valójában rájuk férne egy kis adókedvezmény, főleg ha támogatnák a #momentum októberi kampányát (wink, wink)

2019.07.31. 22:59:35

@R.V.J.:

"Valóban megbüntethette volna a fidesz is a Microsoftot, "

Egész érdekes elképzeléseid vannak a világról :D
Ugye nem gondolod azt, hogy ez normális, ha ilyet leírsz!?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.07.31. 23:05:38

@VIII. Lenin:
"Egész érdekes elképzeléseid vannak a világról"

Egye fene képzeld oda, hogy azt írtam, hogy a fideszes igazságszolgáltatás. Igy már jó?

Azt a kakastollas csendőrtempóját neki!
Hogy a Caitlyn Jenner masszírozza orálisan a kígyóuborkádat!

2019.07.31. 23:50:24

@Bankkártyát minden arabnak !!!:
te tökkel ütött csak azok az arabok vannak itt akiket erőszakkal itt tart a nyomi illibsi gazdátok!
már rég elmentek volna innen ők is ha engedné o1g.
csak még lenyúl az eutól egy kis suskát értük aztán, ha éhen pusztultak elássa őket.

2019.07.31. 23:53:32

pont úgy szidjátok az amcsikat mint az arabok, és közben a dollár az istenük!

Szabó Miklós János 2019.08.01. 00:18:57

@vitéz Beverneky: A dollár a világgazdaság legfontosabb pénzneme, a világkereskedelem és a nemzetközi pénzügyi világ kulcsvalutája. Európában ugyan az euró "a" nemzetközi pénz, de Európa a világnak csak egy kis szelete. A dollár globális egyeduralmát még nem sikerült megdönteni.

De: az, hogy egy üzletember (kereskedő vagy pénzváltó) tisztában van, még nem jelenti azt, hogy szeretnie kéne Amerikát vagy az amerikaiakat.

Szabó Miklós János 2019.08.01. 00:21:15

@vitéz Beverneky: "csak azok az arabok vannak itt akiket erőszakkal itt tart"

Mégis kiket tartanak itt erőszakkal?

Hasszán F-et nem akarta átvenni senki.

A többiek bármikor elhagyhatják a tranzitzónát arrafelé, amerről jöttek.

Bankkártyát minden arabnak !!! 2019.08.01. 00:25:13

@vitéz Beverneky: Igazad van, a gonosz Orban a libiai partoktol idaig rugdossa szegeny arabokat, hogy aztan itt haljanak ehen. Szornyu gonosz ember.

Szabó Miklós János 2019.08.01. 00:37:39

@GNDL: "„ilyen már volt a negyvenes-ötvenes években is”

Nem, akkor sem volt ilyen"

Dehogynem, a nagy Szovjetunióból diktálták a koncepciós perek forgatókönyvét, és mit tesz Isten, a vezetők között valahogy mindig felbukkantak jobboldali, trockista elhajlók, titoista árulók (stb.).

Rajk László (Szőnyi Tibor, Szalai András); Rudolf Slánský (és társai), Lucrețiu Pătrășcanu (stb.) mind az életükkel fizettek...

KERESZTÉNY SZABADSÁG 2019.08.01. 00:52:31

@vitéz Beverneky: "csak azok az arabok vannak itt akiket erőszakkal itt tart a nyomi illibsi gazdátok!"

:))))))))))))))))))

Aha, tehát azt mondod ha megyek az utcán, és egy kerítés, vagy házfal akadályozza a továbbhaladást, akkor engem valojában erőszakkal tartanak ott, mert jogom lenne szabadon arra menni, amerre csak akarok.
Fantasztikus a liberális észjárás.

2019.08.01. 01:35:43

@R.V.J.:

"Velem mindenesetre mellé lőttél, mert én USA dollárban kapom az éjszakai pótlékot a kommentelésért."

Nem, hazaárulásért kapod a júdáspénzt te majom.
Mondjuk ilyen fejjel, forintot nem is kapnál.
Ezt még a Kubatov sem vállalná be. A fejeddel vazze háborút lehet nyerni.

2019.08.01. 01:47:54

@Európai téridő:

Tessék, itt van neked egy konkrét info:

A csúti gennyláda veje bevásárolta magát egy olyan cégbe - HSC -, amelynek előtte
a nettó árbevétele saccperkábé 5 milla volt.
Ám láss csodát, miután a vej lett a cég vezetője, hogy-hogy nem de nyert azon a pályázaton, amely szerint a Microsoft szoftvereket kellett tovább értékesíteni

(bekezdés egy:
Érted fityeszdroid? Ez annyit jelent hogy az én cégem eladja egy közvetítőnek a termékemet, az pedig tovább értékesíti neked, 34%-os haszonnal, pedig te is megvehetnéd tőlem közvetlenül. Eddig fogtad?)

az állami és kormányzati szerveknek. Ez szépen meg is történt, 34%-os haszonnal,
majd miután megtörtént az adásvétel, a csúti takony kisebbik samesza szépen kiszállt
a HSC-ből ám előtte kivette a TELJES 400 milliós osztalékot a cégből, amely aztán csődbe is ment.

Na szerinted ez mi volt? Ugye nem korrupció gyíkarc?

KERESZTÉNY SZABADSÁG 2019.08.01. 04:38:50

@Látens Inszinuáció: Ez a rohejes ketsegbeesett hazudozas, a korrupciorol, ez akkor is elfogadhatatlan, es szanalmas lenne, ha ezt valaki jo cel erdekeben csinalna. De hat a ti celjaitok, azok komplett elmebetegsegek. Az arabok erdekeben probaltok mar 10. eve kormanyvalsagot, kormanybuktatast eloidezni. Nem gyozitek dicserni a barbar arabjaitokat, mert remelitek, ha majd megalakul az iszlam allam magyarorszagon, akkor majd ti is kaptok valami poziciot kalifatusban.
KOMPLETT ELMEBETEGEK VAGYOTOK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.01. 06:15:00

@KERESZTÉNY SZABADSÁG: "Az arabok erdekeben probaltok mar 10. eve kormanyvalsagot"

:))

Honnal veszel ekkora idiótaságot??? :))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 06:45:31

@Látens Inszinuáció:
"Mondjuk ilyen fejjel, forintot nem is kapnál."

Ismerem a fajtád, józanul finnyáskodsz itt nekem, de 4-5 feles után már rángatnál be a kocsma mögé!
Mondanám egyébként, hogy nem érdekelnek a férfiak, de veled lehet kivételt teszek, mert leszbikus nőként a töketlen nyomorultak a gyengéim.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.01. 06:47:22

"Az uniós pénzek ellopását vizsgáló brüsszeli bizottság alelnöke lehet Deutsch Tamás - olvasom. És akkor megint elolvasom. És ugyanaz a szöveg. És megint, és megint ugyanaz.
Nincs mit tennem. Holnap reggel el kell mennem a szemorvoshoz."

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.01. 07:26:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Az a szemorvos valóban nem fog ártani lippsikém. Ha elég erős lesz a szemüveged, talán a pártodat reprezentáló vékony csíkot is megtalálod a közvéleménykutatók grafikonjaiban... Bár ahhoz lehet, hogy inkább nagyító kéne.

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.01. 07:28:45

@Látens Inszinuáció: Most abban mégis mi a meglepő, hogy egy közvetítő kereskedő ráteszi a maga árrését az árura?!

Szerinted, ha nem így lenne, akkor meddig tudna a piacon megélni?!

2019.08.01. 08:10:19

@Szabó Miklós János:
hát nagyon köszönöm a dollár globális egyeduralmáról szóló fenomenális, grandiózus beszámolód.
azt meg, hogy nem sikerült még felszámolni...
ne türelmetlenkedj, kedves illibsi vezetőnk először európát fegyelmezi meg, azután remélem sort kerít a mocskos amerikai diktatúra és a pénzük elsöprésére.
végre az egyetlen demokratikus szabad huf fogja a világ népei fizetőeszközét képezni.
hajrá magyarok, hajrá magyarország!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 08:40:32

"Mert Romániában nem csak névleg létezik olyan, hogy ügyészség"

A szívem megszakad, hogy kritizálnom kell a B1 blogot, de hogy a lenti ügy fényében, dícsérik a román igazságszolgáltatást, attól a minden egyes feminista szörszálam az égnek áll!!
Azon a balkáni országon, ahol fehér férfiak barnabörü nöket gyilkolnak semmi dícsérni való nincs!!! Mindezt a rendörség assisztálásával, akik azt sem tudják kinyomozni, hogy az áldozatok élnek vagy halnak!! :((( Nögyülölök, rasszisták!!!

Ha csak megneszeljük, hogy hasonló történik itthon, akkor már tényleg kénytelenek leszünk megbukatatni a kormányt!!!!!

index.hu/kulfold/2019/07/31/caracal_elrabolt_meggyilkolt_lany_lehet_hogy_nem_gyilkoltak_meg_ketseg_emberrablo_banda_romania/

István Tamasi 2019.08.01. 08:51:10

@R.V.J.: Bezony. Hiszen Nemzetthy Szotyialista Mutyisztánban nincs korrupció, ami van az a fideszmaffia politikájának a lényege és lételeme.

István Tamasi 2019.08.01. 08:54:59

@rallus: Nemzetthy Szotyialista Mutyisztánban NINCS korrupció ezt megmondta a (valóságtól) független poltpetya, ami van az a fideszmaffia politikájának lényege.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.01. 08:55:49

Inkább Clintonné dolgait vizsgálhatná az amerikai igazságügy,meg Joe Biden pedofilgyanús megmozdulásait..

Minden ballib bérretteg 2019.08.01. 08:56:38

Ha egy cég profittal adja tovább a terméket, az nem bűncselekmény.
Ha egy politikust lefizetnek, hogy nyerjen egy cég, az meg bűncselekmény.
Ez a kibaszott nagy különbség.

Persze attól még ez is lopás, csak egyrészt nem büntethető, másrészt meg ezt a módszertant az MSZP-SZDSZ kormány találta fel, a túlárazásról nálunk.
Persze azért az MSZP-SZDSZ a hagyományos Hagyó, Hunvald, Simor féle 100 millákat is zsbre tette, a régi büntethető módszertan szerint, de azért a nagyrészét ők is legálisan lopták, mint pl Gyurcsány.

Szóval elég röhejes lenne ezokból leváltani a Fideszt, a ballib tolvajokra, akik ugyanezt tették.

2019.08.01. 08:57:14

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.:

Ha fullba tolod a kretént, nem gyün az oszkár.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 09:01:27

@István Tamasi:
"a fideszmaffia politikájának a lényege és lételeme"

Szerencsére a morálisan felsöbbrendü nyugati államok már megunták, hogy cégeik jogtalan elönyhöz jutnak a Zorbándiktatúrában és a kezükbe veszik az igazságszolgáltatást!!
Nagyon reméljük, hogy a francia és német igazságszolgáltatás is akcióba lendül, mert a sem a feldolgozóiparban, sem az autógyártásban nincs megfelelö transzplantencia!!!

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.01. 09:14:06

Vajon Ferdinand Marcos,vagy Pinochet ellen indított korrupcióellenes vizsgálatot az amerikai igazságügy? Persze ott korrupció nem volt,nem is lehetett..:)

Minden ballib bérretteg 2019.08.01. 09:24:24

Továbbá további javaslataim vádemelés témakörbe az Amcsiknak (Ezekben kategóriákkal több pénzt loptal el tőlünk, adófizetőktől) :

index.hu/gazdasag/2019/07/23/ezermilliardokat_veszteget_el_az_allam_a_koncesszioba_adott_autopalyakkal/
A mai magyar GDP 7 százalékát, 2853 milliárd forintot dob ki az ablakon a magyar állam 2040-ig azért, mert korábbi kormányok úgy döntöttek, hitelfelvétel helyett ppp-konstrukcióban valósítják meg az M5-ös és az M6-os autópályát – számolta ki a G7.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.01. 09:28:27

@vitéz Beverneky: A dollár egyeduralmát az egyre szorosabb kínai-orosz együttműködés fogja megdönteni..

Eltiltott Vélemény 2019.08.01. 09:38:24

@VIII. Lenin: " ... Az USA ugyanis nem nálunk tesz rendet, hanem saját magánál. ... "

USA, ugye ott létezik olyan, hogy engedélyezett lobby tevékenység, ahol gyakorlatilag egy-egy nagyobb cég azért fizet szenátoroknak sokat, hogy azok bizonyos törvényeket, vagy törvény alóli kivételeket verekedjenek át az USA törvényhozásán. Ez ugye nem korrupció :-) Ez törvényes lobby tevékenység :-)

Érdemes végig nézni, hogy ezek a dolgok hogyan működnek az USA-ban....
www.youtube.com/watch?v=GYKJJ_un7CQ

Ugye, a korlátlan lehetőségek hazája, a liberális demokrácia legfőbb letéteményese és példaképe ...

Európai téridő 2019.08.01. 09:41:34

@VIII. Lenin: Ha konkrét infót nem tudsz adni, akkor minek beszélsz itten mellé és fröcsögsz, ezerrel?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 09:49:28

@Kitiltott Vélemény:
"korlátlan lehetőségek hazája, a liberális demokrácia legfőbb letéteményese és példaképe"

The greatest nation on earth! End of story.

en.wikipedia.org/wiki/American_exceptionalism

2019.08.01. 10:19:56

@Európai téridő:

Ez egy teljesen tisztán kifejtett ügy.
Hanyagolj azzal, hogy a szemünkbe próbálsz itt hazudozni.
Ha pedig nem tudod, miről van szó (amin azér4t csodálkozok), akkor te ne pofázz feleslegen, hanem nézz utána!

@Kitiltott Vélemény:
És? Most ugye megint egy olyan dolgot hoz fel valaki, aminek ehhez a témához az égadta világon semmi köze.
Egyébként pedig nem korrupció.
Ugyanis a korrupció egy törvénytelen dolog, míg ha valamit törvényekbe foglalnak, az nem törvénytelen.
Az pedig, hogy mit fogad el törvénykényt a politikusok, az a politikusok "felelőssége" és nem azoké, akik valamiért ezt kitalálják és megpróbálják átvinni a törvényhozáson.

Nem mintha szép hazánkban nem lenne erre nagyon sok példa.
Lásd mondjuk trafik törvény vagy kaszinók esetleg MET, ugye?
Na most az, hogy az USA-ban létezik engedélyezett lobbi az egy fokkal jobb annál, mint ami nálunk van, mert az legalább transzparensebb.
Itt meg ugye a semmiből több száz milliárdos piacokat is képesek vagyunk borítgatni csak azért mert éppen valakinek olyan kedve van a fideszes biorobot meg szépen megszavazza.

morph on deer 2019.08.01. 10:31:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
“Nincs mit tennem. Holnap reggel el kell mennem a szemorvoshoz.”

A legszebb az, hogy az egyedüli segítséget valóban csak onnan várhatod, ha egyáltalán.
Közben én már a fehér bot beszerzését fontolgatom. De abból legalább jó nagyot, hogy több mindenre is alkalmas legyen, ha már...

GyMasa 2019.08.01. 10:31:47

Meddig megy még az indexen az aktuális pénzgyüjtö kampány?
Mert, ahogy látom, nagyon hiányzik az indexes föoldal...

2019.08.01. 10:33:40

@István Tamasi:
"Nemzetthy Konzervatív Kereszthény-ILLIBSI- Mutyisztánban"
mosmá így hivatalos nemzetünk nyelvújítója után....

2019.08.01. 10:36:03

@Veszéjben a lyogállamiság !:
akkor nem a orbán-putyin????
csalódási!! :((((((

Minden ballib bérretteg 2019.08.01. 10:42:24

@VIII. Lenin:

Marhaság..
A lobbi tevékenység, és a közvetőti díj között semmi különbség nincs az égegyadta világon, ami a profit termelést jelenti, legális úton, egy állami beruházás kapcsán.

A ballib kormányok alatt is működött a közbeszerzésbe beiktatott cégek rendszere, azaz botorság azt gonodlni, hogy ezt éppen a ballib tolvajok fogják megváltoztatni.

Az emberek pedig azért szavaznak a Fideszre mert jobb nekik, mintt az elkúrók alatt volt. Ez ilyen egyszerű. Más meg nincs, csak olyan akik összefogtak az elkúrókkal.

2019.08.01. 10:55:51

@Minden ballib bérretteg:

OMG!
Te még a másik Leninnél is nagyobb hülyeségeket tudsz összehordani néha.
De ennek a történetnek az a vége TE SEGGFEJ TROLL, hogy hanyagolj örökre!
Nem véletlenül nem reagáltam éremben a másik baromságodra se.

Eltiltott Vélemény 2019.08.01. 10:58:06

@VIII. Lenin: " ... Ugyanis a korrupció egy törvénytelen dolog, míg ha valamit törvényekbe foglalnak, az nem törvénytelen.
Az pedig, hogy mit fogad el törvénykényt a politikusok, az a politikusok "felelőssége" és nem azoké, akik valamiért ezt kitalálják és megpróbálják átvinni a törvényhozáson. ... "

Baszod! Átgondoltad, hogy mit írsz? Ezek szerint amit Pártunk És Kúrmányunk csinál, az teljesen törvényes és legális, mert mindent törvénybe iktattak. A Csuti Csüngőhasú Napóleon által üzemeltetett dolgok ténylegesen kenőpénz nélkül mennek, törvényesen kiiktatva a versenyt. Mondjuk, ezt én Kleptokráciának nevezem, de az általad megfogalmazottak szerint ez viszont teljesen legális és törvényes.

Sarkítsuk egy kicsit! Ha elegendő számú politikus úgy gondolja, és módosítja az alkotmányt, valamint törvénybe iktatja azt, miszerint a katolikus papok alanyi jogon felhúzhatnak a farkukra bármilyen korú kisfiút, akkor az már törvényes!

Nem ártana, ha néha átgondolnád, hogy mi az amit védelmedbe veszel, mert ugyan a "politikusok felelőssége" a törvények alkotása, de akkor ne is lázadozz, hogy olyan törvényeket hoznak, ami neked nem tetszik! Akár a halálbüntetést és a Röngtönítélő Bíróságot is visszaállíthatják, ha előtte kellő alkotmánymódosítást végrehajtanak, hiszen Pártunk És Kúrmányunk Alkotmányozó Kétharmaddal rendelkezik....

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 11:23:51

@Veszéjben a lyogállamiság !:
"Ki is adta el a Mol-t az oroszoknak..? "

Akkor még jófejek voltak a Zoroszok!!! Valamint az IMF jóváhagyta a tranzakciót, sz'al kóser volt a történet. Ezt a Zorbánról nem lehet elmondani, akárhogy is atlétikázik a Maccabi lelátóján!!

2019.08.01. 11:48:43

@Kitiltott Vélemény:

"Baszod! Átgondoltad, hogy mit írsz? Ezek szerint amit Pártunk És Kúrmányunk csinál, az
teljesen törvényes és legális, mert mindent törvénybe iktattak."

Ezzel mire akarsz kilyukadni? De most komolyan. Ez egy általános bullshit.
"Mindet törvénybe iktattak."
Mi az a minden? Az univerzum?

Hol iktatták pl. törvénybe azt, hogy a korrupció az törvényes?
Az egy dolog, hogy tisztán korrupciós ügyek még csak nyomozati fázisig sem jutnak, de az nem erről szól.

"Sarkítsuk egy kicsit! Ha elegendő számú politikus úgy gondolja, és módosítja az alkotmányt, valamint törvénybe iktatja azt, miszerint a katolikus papok alanyi jogon felhúzhatnak a farkukra bármilyen korú kisfiút, akkor az már törvényes!"

Erre az a válasz, hogy jó reggelt kívánok, igen, vagyis nem, de ennek más oka van, lásd később.
Úgy gondolod, hogy nem történt mostanában ilyen vagy hasonló alkotmányi vagy törvényhozási szinten?
El kell szomorítsalak, sok esetben, csak nem ennyire szélsőséges a téma.

Annyit azért hozzátennék, hogy létezik olyan, hogy alkotmánybíróság.
Amelyik azt vizsgálja, hogy az alkotmány vagy egyéb törvények mennyire hát hogy fogalmazzak konzisztensek.
Vagyis az egy dolog, hogy egy törvény nem lehet alkotmányellenes.
De az alkotmány önmagával sem lehet alkotmányellenes.
Vagyis, ha beleírod az alkotmányba, hogy mindenkinek joga van az élethez, akkor később nem írhatod bele azt, hogy egyébként meg lehetséges olyan dolog is, hogy halálbüntetés, mert annak az ellentétnek semmi értelme.

Magyarul, ha te példádat vesszük alapul, azért nem működne, mert az alkotmány rakás más pontját sértené ez a "papi huncutság" és ezért az AB megsemmisítené azonnal.

rallus 2019.08.01. 11:57:38

@VIII. Lenin: A 2010-ben megkezdett, országos csőddel, a bankok és multik kivonulásával, a nyugdíjrendszer és az egészségügy összeomlásával történő fenyegetőzés a konkrét adatok hozzáférhetősége miatt csúfos kudarcot vallott. A ballib oldal ereje fékezhetetlen agyvelejében rejlik, ezért némi hezitálás után nem mérhető, de jól hangzó vádakat kezdtek el visítozni, a választásokon lemérhető sikerrel...
Itt tartunk most...

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 12:07:42

@rallus:
"de jól hangzó vádakat kezdtek el visítozni, a választásokon lemérhető sikerrel..."

a nagyszámok törvénye alapján egyszer úgyis bejön, és nyerünk!!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 12:19:13

@VIII. Lenin:
"Tórárettett tórott! "

Szoftverhibás a chatbot.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 12:38:36

@VIII. Lenin:
"Ez van, nem bírja az A.I"

Damn you Microsoft!! Szerencsére kiért az informatikus és rebootolt...

Cycmen 2019.08.01. 14:29:10

Az állam nem szokott közvetlenül vásárolni, a rendőrautók magyarországi kerekedőtől vannak és nem mennek ki a gyárba értük, a BKV is magyar cégtől vesz Merci buszokat, anno amikor a MÁV eladta az egyedül jövedelmező teherszállítását, ott is volt közbenső cég! Nem tudom miért van így, de régóta így van. Az USA meg bassza teherbe az anyját a büntetgetéseivel, ne avatkozzon bele magyar ügyekbe. Egy nagy lófaszt az európai ügyészségbe!

rallus 2019.08.01. 14:38:30

@R.V.J.:A magyar ellenzék helyében Pavlov kutyájának már egyáltalán nem indulna meg a nyálelválasztása , de valóban nem lenne szép pont most feladni! Mint tudjuk, a korsó is addig jár a kútra...

István Tamasi 2019.08.01. 14:40:13

@R.V.J.: De van "transzplantencia" (sic), mert ide "transzplantálták az olcsó munkaerőt igénylő csavarhúzóipart (értsd: csak egy csavarhúzó vagy csavarkulcs kell az összeszereléshez).

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 14:50:11

@rallus:
" de valóban nem lenne szép pont most feladni!"

Állsz te még sorban a #momentum pártháza elött a tagkönyvedért!!!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 15:02:11

@István Tamasi:
"csavarhúzóipart (értsd: csak egy csavarhúzó vagy csavarkulcs kell az összeszereléshez)."

A férfiakat is így kiszoktad oktatni????? Nagyon is tisztába vagyok vele, hogy a csavarhúzó összeszereléséhez is kell csavarhúzó meg csavarkulcs!!

Amire én gondoltam az az, hogy a francia, meg a német cégek is jogtalan elönyhöz jutnak a NER-ben, és a fideszes igazságPOLTgáltatás nemhajlandó beperelni öket!!!

Emiatt sok millió forint hiányzik az államkasszából, miközben az ellenzék (a Momentum kivételével) csak a saját kis infanteris játékait játsza ahelyett, hogy segítséget kérne az EU-tól vagy a NATO-tól vagy mittudomén!!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 15:09:52

@rallus:
"Minek nekem kettő? "

Jó vicc, nincs neked egy se!!! Az összes tagot személyesen ismerem, úgyhogy ne kamuzz!!!

István Tamasi 2019.08.01. 15:11:16

@R.V.J.: Mentem a Momentum NOlimpia akciójához 12 napon keresztül, nap 4 órában önkéntes aláírásgyűjtőnek, de most úgy tűnik, hogy Szolnokon a Momentum a "saját kis infanteris (sic)" játékát játsza.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 15:26:16

@István Tamasi:
"Momentum NOlimpia akciójához 12 napon keresztül, nap 4 órában önkéntes aláírásgyűjtőnek"

Úgy emlékszem, hogy mindenkinek megköszöntük a segítséget, de ha ez véletlenül elmaradt akkor megkövetlek és THANXXX!!

Szolnokot ne hozd fel kérlek, mert ez nem a Momentum sara!! Olyan kétes hírnek örvendő jelöltek mögé mint Radócz Zoltán, vagy Szotyori-Lázár Zoltán nem tudunk beállni!!!

2019.08.01. 15:35:39

@R.V.J.:

" miközben az ellenzék (a Momentum kivételével) csak a saját kis infanteris játékait játsza ahelyett, hogy segítséget kérne az EU-tól vagy a NATO-tól vagy mittudomén!"

aha, már így is "nemzetgyalázó, hazaáruló" az ellenzék...

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 15:40:19

@vitéz Beverneky:
"aha, már így is "nemzetgyalázó, hazaáruló" az ellenzék... "

kit érdekel, hogy mit szajkóz a habonymédia??? Sajnos nincs elég szavazó a fidesz leváltására a NER miatt, tehát marad az intervenció!!

Neked van jobb ötleted??????

2019.08.01. 16:04:39

@R.V.J.:
nincs jobb ötletem, de a momentumnak egyelőre könnyű más pöcsével verni a csalánt...

amíg az agy mosott fideszzombik feje ki nem tisztul (kb 40 év) itt nem lesz változás.
amint a momentum észrevehető párt lesz illibsiék a maguk által hozott és hozandó törvényekkel úgy lesöprik a politikai palettáról, mint a többit!!
mondd, hogy én mondtam.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 16:34:32

@vitéz Beverneky:
"mondd, hogy én mondtam"

Ha tényező lennél, mondanám.
Amúgy meg ekézheted a Momentumot amig rád nem büdösödik a bocskai, akkor is miénk a jövő!!!
Andris pártelnök úr messze a legnagyobb formátumú hazai poitikus, csak a fiatal orbánhoz lehet mérni, nem csak kinézetre, hanem aggresszivitásra is!
Nem is mer vele újjathúzni a NER, mert nagyon befolyásos barátai vannak!!
Emlékezz, meg volt hivva Washingtonba, ahol találkozott vezető demokratákkal. Többek között a keynote speaker Nancy Pelosi szenátor asszonnyal többször is egymásra mosolyogtak!!!

2019.08.01. 17:02:05

@R.V.J.:
1 nem ekéztem a momentumot (sőt..)
2 a "bocskay" álruha!

2019.08.01. 17:05:03

@R.V.J.:
szarkazmusról hallottál é?

Szabó Miklós János 2019.08.01. 17:06:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

MAI hír

"A dánoknál idén júniusban választásokat tartottak. Több hírből is értesülhettünk, amely arról szólt, hogy a baloldali pártok is migránsellenes szólamokkal kampányoltak. Meg is nyerték a választásokat, a választók beszopták a dán baloldal migránsellenes szólamait. Majd mi történt? Megalakult a kisebbségi baloldali dán kormány, és az ENSZ javaslatára megkezdték a migránsok betelepítését!"
mindenszo.hu/a-dan-baloldal-teljesen-atverte-a-dan-szavazokat-elindult-a-betelepites-igy-hallgassatok-a-magyar-baloldalra-is/

Mi a biztosíték arra, hogy nálunk nem játszanák el ugyanezt?!

taga_20 2019.08.01. 17:09:36

@vitéz Beverneky: te most komolyan egy fityesztrollt beszopsz?

kicsit csalódtam benned. a subbán patentabb voltál:)))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 17:20:28

@vitéz Beverneky:
"a "bocskay" álruha!"

Hogy egyesek mivel cosplay-elnek. Mi a másik "álruhád"? SS uniformis??

2019.08.01. 17:27:44

@taga_20:
nem tudtam hogy a illibsi fideszesek közt van aki felvállalja a leszbikusságát...

tévedni emberi dolog mondta a sün és lemászott a súrolókeféről!
kösz, hogy szóltál, rég voltam itt.

taga_20 2019.08.01. 17:31:02

@vitéz Beverneky: rá se ráncs haver. néha én is falnak futok:)))

2019.08.01. 17:33:20

@taga_20:
dehogyisnem, most rántok rá igazán, 2x is! :)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 17:42:19

@Szabó Miklós János:

Örvendetes hír lenne, de sajnos FAKE NEWS!!

Hacsaknem van egy rendes linked is a hírhez. Nos van?

taga_20 2019.08.01. 17:48:46

@vitéz Beverneky:

magad uram, ha kurvád nincs:)))

ja és! aggódok vénszivarért, remélem nem zabálták fel a saját disznói;)

www.youtube.com/watch?v=_in8vsu7nXY

Szabó Miklós János 2019.08.01. 17:55:21

@R.V.J.: "Hacsaknem van egy rendes linked is a hírhez."

Mit tekintenél "rendesnek"?

Sajnos ez brazilul van:
"Denmark is set to resume accepting refugees under the UN's quota system after a three-year hiatus.

Minister for Immigration and Integration Mattias Tesfaye has informed the UN’s arm for refugees, UNHCR, that Denmark will take in refugees protected under the UNHCR quota system from this year."
www.thelocal.dk/20190730/well-take-quota-refugees-denmark-to-un/amp

Ez meg sajnos osztrákul:
"In an 18-page agreement between Frederiksen’s party and three other parties in the so-called ‘left bloc,’ namely the ‘Social Liberals’, the ‘Red-Green Alliance’ and the Socialist People’s Party (SF), policy towards migrants will be “softened.” That's probably because, in order to reach an agreement and be able to rule, Frederiksen had to make some concessions to the much softer policies on migration pursued by the other three parties in the bloc."
www.infomigrants.net/en/post/18031/denmark-s-new-government-softens-line-on-migration

2019.08.01. 18:04:24

@taga_20:

:))))

hehhhh ez nagyon ott van!

taga_20 2019.08.01. 18:11:38

@vitéz Beverneky:

nem fogom. tedd inkább te be ezt, te ott viájpi vagy:)

próbálok lejönni a blogvilágról, me sok a hülye, és észre vettem magamon, hogy kezdek hülyülni:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.01. 18:17:11

@R.V.J.: Végre egy jó mondat(az első a kommentben) tőled!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 18:23:23

@Szabó Miklós János:

Nice try Rusty!

"I informed (the UN on July 11th) that Denmark wishes to accept a small group of quota refugees who require special [medical, ed.] assistance from 2019,” Tesfaye told newspaper Politiken in a written message."

Az általad idecitált fake news oldalnak semmi köze a thelocal.dk cikkéhez.

Ja, és a kapmányigéretek miatt csak a helyi nácik abajogtak, ami messze van a választók teljes számától.

Még valami?

taga_20 2019.08.01. 18:38:20

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

:))))))

azé néha te is elgondolkodol nigger, nem?:)

ja és! a barnahajúlányok, hogy állnak?
elin nagyon baba, nem?:)))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 18:40:46

@Szabó Miklós János:
"Battonyáról küldjük.."

Egy olyan battonyai árvagyereknek, mint te elnézem a tájékozatlanságot.
Idővel az internetet is megtanulod használni, ne aggódj!
Dobd ide a számlaszámod, átutalok egy kis aprót.

2019.08.01. 18:55:56

@taga_20:
monnyuk itt(is) már télleg átvette a blogot a papagáj kommandó.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.01. 19:03:23

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

"Végre egy jó mondat(az első a kommentben) tőled!"

Amikor a #tesztoszteronbrigád valamelyik tagja megdícsér, mindig pánikolva keresem, hogy mit értettetek félre.

Oxica 2019.08.01. 20:08:44

Ebben az egy képben minden benne van.

Enyém az ország - gondolja a tolvajpárti felcsúti lótolvaj cigány.

Sajnos jól is gondolja, mert egy ország ment taccsra a mérhetetlen korrupcióban és még jó pár generáció jövője is taccsra fog menni, mire vége lesz ennek az egész szarnak.

Lehet hogy még 15 év háború az unió ellen, ahogy a tolvajpárti felcsúti lótolvaj cigány mondta de egyszer lefagy az a mosoly elvtársak, az kurvaélet és akkor nem lesz kegyelem elvtársak.
Nem lehet elbújni a függöny mögé elvtársak.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G.

nincs1itt 2019.08.01. 20:13:59

csak azért mert izgalmasnak tartom a kérdést: az USA akármelyik hivatala, egy USA székhelyű céggel kapcsolatosan vizsgálódik... mert ez a cég, hiába USA székhelyű, ahol mint az köztudott, soha semmilyen korrupciós úgy elő nem fordulhat!
továbbá, ahogy azt a szerző le merte írni:"A magyar Microsoft eladta a szoftvert a közvetítőnek, amelynek semmi dolga nem volt, mint hogy felszorozza az árat 1/3-dal, és továbbadja az állami szervezetnek."
na nézzük: az 1/3 az = 0.333(a végtelenbe nyúló 3-ok), az ár 100 egység, ha ezt megszorozzuk(!) 0.33333333-val az eredmény = 33,3333333333 tehát az ár az eredeti egyharmadára csökken(!). és még ebből is tudnak lopni! ügyes!

továbbá, a tisztelt USA szíveskedjen a saját dolgaival elfoglalni magát.

nincs1itt 2019.08.01. 20:17:11

@Oxica: már kérdeztem tőled, de az már évekkel ezelőtt volt. te szeretsz felköpni és aláállni? ugyanis a saját hazádat, népedet becsmérled teli pofával, de egyetlen megoldást sem mutattál fel. ez nem azt jelenti, hogy támogatom orbánt, csak annyit, hogy legalább nem köpködök a honfitársaimra....

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.01. 20:17:15

@Szabó Miklós János: "mindenszo"

Ismert féknyúz portál.

Egyébként is Magyarország nem Dánia. Zavard el a geci gazdádat, itt egyedül ő telepít be migráncsokat százezrével.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.01. 20:29:30

@nincs1itt: "felszorozza az árat 1/3-dal"

Szövegértésből egyes, fiam, leülhetsz. :))

Jellemő a fideSSfasszopókra, hogy egy sajtóhibából világraszóló összeesküvés elméletet képesek kreálni. :))

A fogalmazásgátlót szedő sajtómunkás azt akarta írni, hogy egyharmadával növelik az árat. Hogy az pontosan szó szerint mit jelent, amit sikerült kifogalmaznia magából, ha a szövegkörnyezetéből kiragadjuk, azon órákat lehetne vitatkozni, de nem érdemes.

taga_20 2019.08.01. 20:34:44

@nincs1itt: pont azt tette!

csak közben a csutigeci és maffiája is képbe került.

mi evvel a gondod nigger?:)

nincs1itt 2019.08.01. 20:38:03

@taga_20: áááá, értem, ha egy USA cég - nem először, nem is utoljára - korrupciós botrányba keveredik, akkor az nem számít... mondjuk érintett alsó-maszályföld, akkor az összes ottani korrumpálható személy a hibás, az USA cég csak áldozat. értem én, hogy gőzgép, de mi hajcsa??

nincs1itt 2019.08.01. 20:44:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: látod barátom egyetlen kommentben, több a tévedésed, mint szeretnéd.
egy, a szöveget én tökéletesen pontosan értettem, sőt - veled ellentétben - gondosan el is olvastam. ebből fakad, hogy felfedeztem egy kicsinek nem nevezhető pontatlanságot. értem én, hogy a tarisznyás bölcsésznek nem számít az alap algebra, de akkor legalább szóljon valakinek, hogy olvassa el a szösszenetét.
kettő, ezt a "fideSSfasszopókra" kitételt alaposan illene mérlegelned. mert nem kissé hord mellé a fadenkruez-od.
aki folgalmazásgátlót szed, az nem mennyen sajtó munkásnak. értem, hogy egyébre (is) alkalmatlan. de akkor legalább ne égesse a felkészületlenségével azokat, akiket támogatni akar.

taga_20 2019.08.01. 20:48:07

@nincs1itt: bakker, te visszafelé iszod a sört!

az usában megbüntették a céget, itt orbanisztánban/putyinisztánban még csak vizsgálat se folyt.

miért folyna? ez a fityeszrendszer lényege.

egészségedre!:)))

nincs1itt 2019.08.01. 20:52:25

@taga_20: ne csináljatok már úgy, mintha csak mo.-on és romániában lenne hajlamos korrupcióra egy usa cég! ez nem menti a korrumpálható magyarokat és románokat. de azért ha a mikrófosch-ban lett volna gerinc, mert ugye nem 2 hónapos start-up-ról beszélünk, akkor eccerűen => mittelfinger és nincs bót! de belement és gyaníthatóan az USA mutter firma is tudott erről... csak azért mert az érmének minimum 2 oldala van és még éle is!

taga_20 2019.08.01. 21:07:44

@nincs1itt: csinosan terelsz tezsvérem, de erre elfelejtettél reflektálni!

"az usában megbüntették a céget, itt orbanisztánban/putyinisztánban még csak vizsgálat se folyt.

miért folyna? ez a fityeszrendszer lényege."

nincs1itt 2019.08.01. 21:13:04

@taga_20: szerintem segg normális, hogy megbüntették. ezt valóban kifelejtettem. azért is büntették meg, mert tisztában volt a korrupció tényével.
mo.-on nem is vizsgálódtak, tényleg mikor is volt utoljára olyan büntetés, korrupt politikusok (fideszes, vagy szdsz-es, vagy bármi) ellen, hogy letöltendő? csak 1990-ig emlékezzünk vissza... ott meg (mo.-on) ez a segg normális...

KERESZTÉNY SZABADSÁG 2019.08.01. 21:54:28

@taga_20: Kibaszott arabszopok, miert nem koltoztok romaniaba, ha ott szerintetek, minden olyan fantasztikus ?

taga_20 2019.08.01. 22:00:08

@KERESZTÉNY SZABADSÁG: mi van ibrahim, mi a kurvaanyád van?

inkább örüljél jobbágy, me ma is jó volt magyarnak lenni:)))

444.hu/2019/08/01/a-magyar-foci-ujabb-szegyene-liechtensteini-csapat-ejtette-ki-a-fehervart

Szabó Miklós János 2019.08.01. 22:01:12

@KERESZTÉNY SZABADSÁG: Hát igen.

Ez Románia:
www.origo.hu/sport/futball/20190801-craiova-honved-uefa-kupa-selejtezo-hanggranat.html

És ezek után a román csendőrségnek még van képe megfenyegetni a bírókat, hogy le ne merjék fújni a meccset, mert ebben az esetben nem tudják garantálni az uefa-munkatársak és a magyarok biztonságát...

Európai téridő 2019.08.01. 22:20:38

@VIII. Lenin: Miért rágjam keresztül magamat azon, amit a balfék média összehazudozik egy folyamatban lévő ügyről?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2019.08.02. 08:11:31

Hölgyek és Urak.

Megtudná nekem valaki mondani, hogy kb. egy-másfél hónapja miért nincs soha egyetlen egy politikai tartalmú blogposzt sem az index blogketrecében, sem az index2-n?

Kezdődött azzal, hogy a blogketrecben csináltak az ilyen tipusú bejegyzéseknek a bal oldali sávban egy külön ajánlót fekete-fehérben, és az i2-re irányították a közélet iránt érdeklődő olvasókat, de ott szinte nem akadt már semmi.

Aztán rövid idő múlva ez az ajánlói forma is eltűnt.

Mára már egyetlen egy politikai (bármiféle politikai!) a rezsimet bíráló vagy kritizáló blogbejegyzés sincs az index blogajánlóiban. De még a Danube Institut se. Tucatjával lehetne sorolni a teljesen eltűnt blogokat, amelyek nem olyan rég, még napi szinten szerepeltek ott...pedig most is írnak a szerzők.

Én azt értem, hogy politikai uborkaszezon van...elvileg, de valójában a a hírekben a nap 24 órájában ömlik most is a szar. Viszont a bloggerek reakció egyáltalán nem kapnak teret.

Azt is értem, hogy amióta az index megnyitotta a bloggerek számára, hogy kivásárolhatják magukat a címlapra, rengeteg nagyon gyenge, rosszul megírt és teljesen érdektelen, vagy vegytiszta marketing poszt kerül ki az ajánlókba. Ezt is elfogadom.

Az is rendben van, hogy a nyári szezon más, mert a bloggerek is pihennek, nyaralnak, és nem mindegyikük annyira aktív.

De azért az mégis különös, hogy alig a nyár elején -pláne előtte, a politikailag aktív időszakokban- előfordult, hogy a B1 blogbejegyzései közül egyszerre négy tanyázott kint a blogketrecben, (külön képernyőfotó gyűjteményem van erről, háttéranyagnak) nem beszélve a többi, nagy sikerű és olvasott politikai blogger posztjairól, amelyek szintén rendszeresen futottak az oldalon.

Rendszeresen szoktam én levelezni a blog.hu szerkesztőivel, nem aggódok amiatt, hogy megkérdezzem őket erről, csak gondoltam futok egy kört, hátha lemaradtam valamiről.

Ide is csak azért jöttem fel, hogy megnézzem mikori az utolsó blogposzt dátuma, és megdöbbenve látom, hogy naponta kikerülnek posztok, és tódulnak a jól ismert nertálibok/orbángyűlölők/rezsimkritikusok is, kommentekből sincs hiány. Megnéztem más politikai bloggerek oldalait is, ott sem pihennek a bloggertársak. (Örülünk, Vincent? Médianapló...) pörög az összes.

Ajánló: nulla.

Van valami gond, amiről nem tudok? Történt valami? Valami stróman már megvette a blog.hu/indapass szekeret? Jön a cicás gif korszak?

2019.08.02. 08:29:35

444.hu/2019/08/01/a-kormany-1-milliardot-ad-orban-gyulekezetenek-reformatus-ovodara

protekcionizmus, korrupció=0

István Tamasi 2019.08.02. 08:44:19

@R.V.J.:
Nem a köszönetért csináltam és nem is hiányoltam a köszönetet, sőt ha ismét sor kerülne NOlimpia aláírásgyűjtésre ismét megyek. Akkor is és az aláírásgyűjtés utáni Majálison is elmondtam (az egyébként szimpatikus) momentumosoknak, hogy a politikájukból a baloldali és szociális érzékenységet hiányolom, mert anélkül nehezen fognak átütő és tartós sikert elérni a politikában.
A szolnoki helyzetet valóban nem ismerem részleteiben és mélységében csak a megegyezés hiánya zavar, az, hogy az egyik jelölt mögé több szervezet is képes beállni csak a Momentum nem.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 08:48:37

@zord íjász:
"Van valami gond, amiről nem tudok?"

Ha a blogger úr/hölgy túl smucig fisszafolyatni picit az anyaoldalnak donáció formájában, akkor ne csodálkozzon, hogy nincs kinn a posztja.

Cycmen 2019.08.02. 08:57:02

@vitéz Beverneky: Háborodj fel azon, hogy pénzt adnak óvodára! Ja, hogy református! Hallatlan! Ez van öreg, ez egy keresztény sportszerető kormány ami fejleszti a közlekedést is, úgyhogy van református ovi, stadion és kisvasút de ti libsik sem panaszkodhattok, mert engedélyezve van a pride és ott leszophatjátok egymást!

Cycmen 2019.08.02. 08:57:30

@vitéz Beverneky: Háborodj fel azon, hogy pénzt adnak óvodára! Ja, hogy református! Hallatlan! Ez van öreg, ez egy keresztény sportszerető kormány ami fejleszti a közlekedést is, úgyhogy van református ovi, stadion és kisvasút de ti libsik sem panaszkodhattok, mert engedélyezve van a pride és ott leszophatjátok egymást!

zord íjász · zordidok.blog.hu 2019.08.02. 09:02:29

@R.V.J.: Ez egy konkrét információ? Már csak azok kerülnek ki, akik fizetnek? Vagy csak tippelsz?

Félreértés ne essék, engem nem érint ez a dolog, én jól elvagyok, csak ennek a szembetűnő változásnak az okát nem értem. Szóval: tudod vagy csak beszóltál az indexes/blog.hu-s gyerekeknek? Ez utóbbi sem baj, ez egy szabad ország, ez a véleményed, csak érdekel a valódi ok, mert nagyon fura az egész...hiszen sokkal több látogatót kapnának, (értsd: több kattintást, egyre erősebb pozíciót, több reklámbevételt) ha ezek az egyébként nagy látogatottságot vonzó posztok kint lennének az ajánlóban.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 09:21:53

@István Tamasi:
"baloldali és szociális érzékenységet hiányolom,"

A Momentum az amerikai típusú Neo-liberális vállalati alapú demokráciának (Corporate neo-liberalism) egy európaibb változatát tüzte a zászlajára.
Ennek lényege, hogy a vállalati igényeket a legmodernebb társadalmi korszellemmel szeretnénk házasítja. Tehát a szociális érzékenység ugyan nagyon fontos, nem sosem mehet a vállalati szektor kárára.
Egy példa: mi nem fókuszálunk annyira a nyugdíjasokra, mert inaktívak és sokba kerülnek.
Ezzel szemben a kisebbségek és a menekültek fontos és gyors utánpótlása az olcsó munkaerönek ezért öket szerenténk megszólítani.
Ez a politika világban mindenhol nagy siker és óriási gazdasági fellendülést hoz.

rallus 2019.08.02. 09:24:49

@zord íjász: Az az igazság, annyira kevesen vagytok, hogy senkinek nem érdemes rátok több felületet pazarolni. Egyszerűbb, ha valamelyik tiltakozásotok után mind az öten beültök egy melegbárba és vudúzzátok Orbánt...

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 09:27:39

@zord íjász:
"Ez egy konkrét információ?"

Nevekkel nem fogok dobálozni, de elsökézböl tudom, hogy amikor az EUs kampánnyal együtt beindult az index adománygyüjtése, akkor a megegyezés az volt, hogy a blogok kiveszik a részüket az index támogatásából, vagy anyagi vagy népszerüsítö bejegyzések formájában.

Az indexnél a kampány lecsengése után, úgy értékelték, hogy a blogszféra nem vette ki a részét ebböl a vállalásból (söt, épp ellenkezöleg).

2019.08.02. 09:35:21

@Cycmen:
majd ha megértetted a cikk lényegét akkor írjál hozzászólást, mert addig értelmetlen, még, ha kétszer is küldöd el.

morph on deer 2019.08.02. 09:37:46

@Szabó Miklós János:
“Mi a biztosíték arra, hogy nálunk nem játszanák el ugyanezt?!”

A dánok? Nálunk?

Egyébként Dániában sem a “betelepítést” kezdték el, hanem a kvóta alapján rájuk eső menedékkérők kérelmének elbirálását.
Azaz mintegy ezer főről kiderítik, hogy jogosult-e menekült státuszra, vagy nem, és attól függően járnak el velük szemben.

Tehát NEM a betelepítés kezdődött el, hanem a normális viselkedés, a részvétel a közös munkában!

A sunyi betelepítések nálunk zajlanak, ahol a mi derék nemzetthy kormányunk ezrével hordja ide a “menekülteket”, a letelepedési kötvényeseket, meg a munkavállalókat, a sok mindenféle focistáról már nem is beszélve, - és ezek mind MIGRÁNSOK, most képzeld!

Közben óbégat az “etnikailag homogén” nemzetről, a hülye hívei meg bólogatnak, hogy de jó..!

A dánok csak azt teszik, amit minden normális ország: kiveszik a részüket a közös európai munkából!

2019.08.02. 09:40:52

@Cycmen:
az illibsi barátaid, legalább kusolnak, mert tudták értelmezni.
de te az átlagnál is hülyébb vagy.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2019.08.02. 09:50:42

@R.V.J.: "...hogy a blogok kiveszik a részüket az index támogatásából, vagy anyagi vagy népszerüsítö bejegyzések formájában."

Őszintén szólva el nem tudom képzelni, hogy mi lehet annál jobb, az indexet népszerűsítő bejegyzés, mint az hogy az adott blogger százezres/milliós látogatottságot, kattintást hoz a weboldalnak.

Külön gyűjteményem van erről, és vannak bloggerek, akiknek a munkássága nélkül az index nem trónolna ma a leglátogatottabb weboldal ranglista első helyén. Az Indapass, login oldalként eleve a második helyet birtokolta, és a blog.hu is a 9. volt 2018.ban. Ez mind az Index maga.
Ha tehát ez az információd helytálló, akkor itt valami nagyon komoly probléma van. Én a konkrét pénzügyi, anyagi részét tökéletesen megértem (rezsi, bérek, eszközök, gépek, ...egy ilyen szerkesztőség működtetése horribilis pénzbe kerül) de ez kifejezetten öntökönszúrásnak tűnik. Egyetlen Lemil (pedig az nem is politikai blog, de az sincs kint) vagy brutális Vincent poszt két óra alatt behozza azt a látogatottságot (reklámkihelyezési pozíciók esetében a számok döntenek a megrendelőnél) amit a teljes bevásárolt blogposzt-kirakat. Nem beszélve erről, az egykoron favorizált B1-ről, ami a megtestesült háborús-troll, fidesztálib és kattintásmágnes.

Én bírom az indexet, és nyilván van valami oka annak, amit csinálnak, de azt kétlem, hogy ennyire önmaguk ellen dolgoznának, mert ha a te állításod igaz, akkor pontosan ezt teszik.

@rallus:
ad 1. Én egyedül vagyok. Nem tudom kihez beszélsz többes számban. Nem vagyok öten.
ad 2. Nem járok melegbárokba.
ad 3. Nem járok tiltakozni.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 09:51:55

@morph on deer:
"A dánok csak azt teszik, amit minden normális ország: kiveszik a részüket a közös európai munkából!"

Bár csak ilyen rózsás lenne a helyzet, de sajnos valami még mindig büzlik Dániában.

Mi az Amnestyvel (a helyi Dansk Flygtningehjælp-pel közösen) csak több hónapos nyomásgyakorlás után tudtuk az új kormányt rávenni arra, hogy a befagyasztott folyamatot újraindítsák!!
Most úgy-ahogy, ímmel-ámmal újra indították a befogadásokat, de ez gyakorlatilag semmi a Svédekhez képest. :(
Csak a mondvacsinált kifogásokat halljuk mindenhol!!

2019.08.02. 10:00:05

@Cycmen:
a pride- ról meg annyit:
ott legalább nem kúrják seggbe egymást a tanulók, mint az illibsi kormány által fenntartott és üzemeltetett debreceni katonai akadémián!!!
amit aztán ügyesen el is tusoltak....

morph on deer 2019.08.02. 10:02:43

@R.V.J.:
Mindenesetre NEM “betelepítés” zajlik, mint ahogy értelmi kihívásokkal küszködő honfitársaink terjesztik, ez volt a mondókám lényege.
Gondolom, hogy nem lehet könnyű egyenesbe hozni a dolgokat, van mit, bőven!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 10:10:18

@zord íjász:
"blogger százezres/milliós látogatottságot, kattintást hoz a weboldalnak"

Ha ez elég lenne, gondolod hülyét csinált volna pl. Fábián Tomi, Sajó Dávid, vagy Földes Andris magából a különbözö kéregetövideokban???

A cél egy fix támogató/mecénás bázis létrehozása volt, ami nem sikerül maradéktalanul.
Az ebben való részvétel hiányától rághattak be a blogszférára az Indexnél.

Cycmen 2019.08.02. 10:18:40

@vitéz Beverneky: "majd ha megértetted a cikk lényegét akkor írjál hozzászólást, mert addig értelmetlen, még, ha kétszer is küldöd el."

Nem is volt lehetőségem elolvasni mert ki sem nyitottam a linket, csak a címre reagáltam.
444-es link amit egy hozzád hasonló libsibuzi rak fel, nem az a kombináció, amire bővebben kíváncsi vagyok. Leszophatod a kormányt a reformátusokat, a 444-et, csak az óvodásokat ne, mert az pedofília!
A fasznak rakosgatod ki a primitív libsi szennyoldalaid híreit?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 10:21:08

@morph on deer:
"Mindenesetre NEM “betelepítés” zajlik"

Kérdem én, te miért misztifikálod a betelepítés szót?? Ez a folyamat nem most kezdödött a világban, ráadásul a Kárpát-medence történelmének SZERVES RÉSZE!!!

hu.wikipedia.org/wiki/Betelep%C3%BCl%C3%A9sek_%C3%A9s_betelep%C3%ADt%C3%A9sek_Magyarorsz%C3%A1gra

2019.08.02. 10:25:08

@Cycmen:
de hülyeséget írni látom van időd!

na erre számítottam, olyan dolgokról írsz amihez lövésed sincs.
és még be is vallod a faszságodat hát ennyit rólad!

2019.08.02. 10:28:44

@Cycmen:
szerintem ma már eleget égetted magad, még a saját illibsi környezetedben.
várj néhány napot, hogy kiheverjék az ostoba megmozdulásod.

Cycmen 2019.08.02. 10:31:24

@vitéz Beverneky: "a pride- ról meg annyit:
ott legalább nem kúrják seggbe egymást a tanulók, mint az illibsi kormány által fenntartott és üzemeltetett debreceni katonai akadémián!!!
amit aztán ügyesen el is tusoltak...."

Jól van kretén, akkor azt mondd el, mennyi a felelőssége a kormánynak egy kollégiumi balhéban? Eleve helyből hazudsz tetves libsi módon te szarzsák, mert seggbekúrás a hírek szerint nem volt, valamint el sem tussolták, mert fegyelmivel kivágták a bűnöst! Ha csak figyelmetlenségből írtad úgy akkor ne vedd magadra, de a tusolás az a fürdés, amit te nem szoktál, amiről meg itt hazudozol, azt tussolásnak írják!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 10:39:09

@vitéz Beverneky:
"a pride- ról meg annyit:
ott legalább nem kúrják seggbe egymást a tanulók, mint az illibsi kormány által fenntartott és üzemeltetett debreceni katonai akadémián!!!"

Ha kilátnál a batthyányi-szakálladból te diszmagyarba erjesztett homofób ugrócickány, akkor érszrevennéd, hogy ennek semmi köze a pride mozgalomhoz, vagy a homoszexualitáshoz!!!
Eröszak történt, azt kellene büntetni. Persze, minek mondom én ezt egy olyannak akinek az a neve, hogy valakinek bever!!! :(((

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.02. 10:41:47

milyen jól mulat a staddion-cziggány a legfőbb hűbéresek egyikével. :D

a pénz.... a közös nevező. NERorbanisztán.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 11:39:16

Ugyan nem kapcsolódik közvetlenül ehhez a poszthoz, de ajánlanám ezt a kiváló cikket (elsösorban) a bigott konzervativ tökfejeknek!

www.vice.com/en_us/article/3k334w/how-to-do-an-abortion-with-manual-vacuum-aspiration-papaya-workshop

Nyugodtan lehet gyakorolni az abortuszt otthon egy papayaval!! Én kipróbáltam és nagyon szórakoztató, és NEM, nem kell hozzá botmixer!!!

Cycmen 2019.08.02. 11:50:48

@R.V.J.: Elmehecc a picsába, l sem tudom olvasni! Ha így tudnék angolul, már kimentem volna mosogatni Londonba!

István Tamasi 2019.08.02. 11:53:41

@R.V.J.:
Tehát a Momentum a nagytőke kiszolgálását vállalja tényleges szociális érzékenység nélkül. Ezzel "csak" annyi a probléma, hogy 1. arra nálunk már ott van a fideszmaffia, 2. amint az emberek ezt felismerik nem lesz igazán tömegbázisa a Momentumnak.
Komolyan gondolják, hogy leírják a társadalom 20 %-át (nyugdíjasok) ?????
Komolyan gondolják, hogy a XXI. sz Európájában az olcsó munkaerő a jövő?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 12:00:24

@Cycmen:
"a bigott konzervativ tökfejeknek"

örülök, hogy magadra ismertél :D

"l sem tudom olvasni"

akkor nézegsd a képeket

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 12:11:34

@István Tamasi:
"a nagytőke kiszolgálását vállalja tényleges szociális érzékenység nélkül."

Természetesen nem. Az europai átlagot szeretnénk megtartani a szociális érzékenységböl.
Mindenesetre, mi a piac önszabalyzó képességére számítunk, hiszen a piac is érdekelt abban hogy minél többen, minél többet tudjanak fogyasztani.

"Komolyan gondolják, hogy leírják a társadalom 20 %-át (nyugdíjasok) ?????"

Ne légy képmutató! Te is tudod, hogy aki végleg távozik a munkapiacról, az önmagát írja le. Mi csak elfogadjuk ezt a helyzetet, ráadásul mi nem akarjuk szavazógépnek használni ezt az árnyékréteget.
Ezen felül az egészségügyi ellátáson is van mit spórolni.
Csak a legutóbbi példát ha nézed, miért kell a munkaképes rákbetegnek a nyugdijasok mögé állni a sorba??? Nincs az a munkaadó/vállalatvezetö aki ezt megérti...

2019.08.02. 12:31:43

@Cycmen:
tetves illibsi te magyarul sem tudsz olvasni!
szövegértésed =0

Szabó Miklós János 2019.08.02. 12:36:21

@István Tamasi: "Komolyan gondolják, hogy leírják a társadalom 20 %-át (nyugdíjasok) ?????"

Le írni nem írjuk le őket, de a (munkaerőpiacon) aktív nyugdíjasokat akarjuk támogatni !!!

"Köszönhetően a tudomány rohamos fejlődésének, a társadalom idősebb tagjai egyre tovább élnek velünk, a ma felnövekedő generációk pedig várhatóan tovább fognak élni, mint eddig bármelyik."

"Mindez lehetőség is arra, hogy az idősebb generációk életük munkájával példaként szolgáljanak, és aktív tagjai maradjanak a társadalomnak."

"Lehetőséget és megfelelő ösztönzőket is kell kínálnunk, hogy az idősödők továbbra is tevékeny tagjai tudjanak maradni a társadalomnak."
program.momentum.hu/

Azaz, azt tudjuk támogatni, ha nem otthon ülsz és mereszted a segged a tévé előtt, hanem megdolgozol azért, hogy tisztességes színvonalon élj!

Ez szerintem így fair!

Cycmen 2019.08.02. 12:40:28

@vitéz Beverneky:
"tetves illibsi te magyarul sem tudsz olvasni!
szövegértésed =0"

Ja! Eltusoltam az iskolát! :D

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 12:50:35

@Szabó Miklós János:
"Le írni nem írjuk le őket,"

Te mikor lettél Momentumos Rusty? Mindegy is örülök, hogy a battonyai alapszervezetünk ex-árvákat is felvesz.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.02. 13:35:07

@R.V.J.:

te patkány...

így lopta el a főfidesscziggány a nyugdijmegtakarításunk, azt a 3000 milliárdot, és nap mint nap az éltünk nyomorítja meg..

youtu.be/Vn8aCaXc9tI?t=426

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 13:42:56

@csüngőhasú norvégbáró:

"így lopta el a főfidesscziggány"

Nekem ehhez mi közöm? Az én nyugdíjam magáncégnél van.

"nap mint nap az éltünk nyomorítja meg"

menj el dolgozni és akkor nem leszel a fidesz kegyeire utalva.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.02. 13:50:11

@R.V.J.:

te mit melózol patkány? mert nagyon van időd itt nyalni a csutti gecit...

vagy vége a közmunkának?

а nаgу hohohorgász 2019.08.02. 13:53:07

@Cycmen: hogy mi van, letusoltak segbekúrás után? Legalább tisztább, szárazabb és boldogabb vagy, baba.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 13:59:19

@csüngőhasú norvégbáró:
"te mit melózol patkány?"

Ahhoz neked mi közöd te belterjes makákó?
Hogy a Selmeczi Gabriella mosson fogat a pisilöddel.

Szabó Miklós János 2019.08.02. 14:11:05

@6 Lenin: A helyedben a nemi erőszakból nem csinálnék viccet...

Gondolj bele, ha veled vagy valamelyik családtagoddal esne meg ilyesmi !!!

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.02. 14:15:43

@Szabó Miklós János:

lenin egy ostoba fizetett fidesspatkány, gondolod van esze?

István Tamasi 2019.08.02. 14:57:28

@R.V.J.: A piac önszabályozó képessége teljes egészében a nagytőke érdekét szolgálja tehát aki ezt propagálja az a nagytőke érdekét szolgálja.
Ön írta 9:21:53-kor, hogy azért nem fókuszálnak a nyugdíjasokra mert inaktívak és SOKBA KERÜLNEK !? Az eü ellátáson is az azt nagyobb arányban igénybe vevő nyugdíjasokon akarnak spórolni??? Vannak önöknek szüleik, nagyszüleik? Ezt megbeszélik velük is?
"Miért kell a munkaképes rákbetegnek a nyugdíjas mögé állni?" Ez bizony már fasizmus-nácizmus.
Többet néztem ki önökből, nem olvasták az USA alkotmányát, azt, hogy minden ember egyenlő? Vagy úgy gondolják, hogy vannak még egyenlőbbek, például az aktívak még egyenlőbbek mint a nyugdíjasok?

István Tamasi 2019.08.02. 15:03:06

@Szabó Miklós János:
Tehát önök csak azokat írják le akik már nem képesek dolgozni -a megérdemelt és előre befizetett nyugdíjuk mellett - és akik már csak arra képesek, hogy otthon ülnek és "meresztik a seggüket a tévé előtt" azok nem érdemelnek annyi eü ellátást mint mások? Mi az önök hozzáállása azokhoz akik fizikálisan/mentálisan sérültek - le kell őket hajítani a Taigetoszról vagy gázkamrába velük?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 15:11:01

@István Tamasi:
"nem olvasták az USA alkotmányát,"

Az egészségügy nincs belefoglalva az alkotmányba, mert ez egy vásárolt szolgáltatás.

Igen, jelenleg sokba kerülnek a nyugdíjasok. Mi inkább magánbiztosítókkal oldanánk meg a problémát. A munkaképesek biztosítása gyorsabb ellátást adna, a nyugdíjasoké meg kicsit lassabbat. Tehát mindenki megkapná az ellátást, csak nem egy sorban állnának.
Hogy ez fasizmus/nácizmus? Ne nevettessen. Pont ez a -most nyugdíjas- generáció az amelyik tönkretette a magyarországi romák életét, most meg megfojtaná a szegény menekülteket egy kanál vízben.
Az én szüleim, nagyszüleim (ha élnének) valószínüleg egy magánklinikán kezeltetnék magukat, sorbanállás nélkül.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.02. 15:49:36

@R.V.J.:

"Az én szüleim, nagyszüleim (ha élnének) valószínüleg egy magánklinikán kezeltetnék magukat, sorbanállás nélkül. "

ha most élnének, a zorbáni rendszerben nem húznák sokáig, te bráner. itt a pénzedért lassan semmit sem kapsz, mert minden fillér lopható kategória, O1G és bandája szemében.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 15:58:52

@csüngőhasú norvégbáró:
"nem húznák sokáig, te bráner."

Pont az olyan gusztustalan náci nyugdíjasokra gondolva mint te, teszi majd a Momentum a hamvasztást ingyenessé és kötelezővé.
Így legalább a rasszista hulláitok még komposzt formájában sem szennyezi majd a környezetet.

István Tamasi 2019.08.02. 16:06:24

@R.V.J.:
"Az egészségügy nincs belefoglalva az alkotmányba" Igaz. A fideszmaffia alkotákolmányában azaz a hígfos szilárdságú alaptörvényébe nincs benne, de ez a véleményük azt erősíti, hogy a Momentum nem más mint a fideszmaffia 2.0.
A jelenlegi nyugdíjasok tehát az önök álláspontja szerint másodrendű emberek akik csak lassabb, rosszabb eü-t érdemelnek, ugye?
Kik tették tönkre a magyarországi romák életét és mivel??? Azok akiknek az aktív életkorukban a romáknak több lehetőségük volt tanulni és dolgozni mint ma??
Ki akarja megfojtani a szegény menekülteket egy kanál vízben? Bizony az a fideszmaffia aminek önök a 2.0-ás változata.
Sajnálom, hogy önnek személy szerint nem élnek a szülei, nagyszülei, de attól még nem kellene mások felmenőit másodrendű állampolgárként kezelni vagy annak tekinteni. Egyetlen Momentumosnak sem élnek a szülei, nagyszülei vagy ők meg tudják fizetni a magán eü-t? De ha még így is van az még nem ok arra, hogy a nyugdíjasokra másodrendű emberekként tekintsenek.

István Tamasi 2019.08.02. 16:10:55

@István Tamasi:
Utóirat: Önt olvasva semmi kedvem nevetni, sokkal inkább sírni lenne kedvem mert önnek nevetés jut eszébe azon, hogy úgy nyilatkozik mint egy náci/fasiszta.

2019.08.02. 16:11:05

@R.V.J.:
szerintem ne szennyezd a momentumot, van nekik elég bajuk
jobb helyed lenne neked az illibsi fideszben ahonnan jöttél!

István Tamasi 2019.08.02. 16:12:30

@Szabó Miklós János:
Ön olvassa R.V.J véleményeit? Ez a többi Momentumosnak is a véleménye?

2019.08.02. 16:24:03

azért az elég borzasztó, hogy jön egy új párt és egyből beférkőznek olyan emberek akik nem képesek eldönteni, mi a "rasszista, náci, " szavak jelentése, illetve azokra használják akik pont nem azok.
nem akarom azt mondani, hogy a pártra nézve szégyen, de remélem észreveszik és időben megszabadulnak egy bizonyos szint alatti követőiktől...

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 16:25:07

@István Tamasi:
Önből a keserűség és a sértettség beszél nem a hideg logika.
A magánbiztosítós rendszer a világ minden részén nagy sikerrel működik. Ezen kár vitatkozni.
Az hogy kinek milyen egészségügyi ellátas jut, az ma sem kiegyenlített az országban. A mi rendszerünkkel legalább rentábilis és transzplantens lenne a dotáció.

Minden mai nyugdíjas kivette a részét a mindennapi rasszizmusból!! Csak keresgéljen
lelkiismeretében!!! Önből is mint Norvégbáróból csak úgy süt a romagyűlölet. Bennem a magukfajták problémái iránt semmilyen kompresszió nincsen.

2019.08.02. 16:27:30

sajnos magyarországon ezért van jövője a fidesznek, mert a túl egyszerűen gondolkodó embereket tudja könnyen manipulálni, begyűjteni, szavazatukat megszerezni.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 16:33:31

@vitéz Beverneky:
"nem képesek eldönteni, mi a "rasszista, náci, " szavak jelentése, "

Norvégbárót nácinak nevezem, mert az. Ha szerinted nem akkor az rólad állít ki bizonyítványt.
Hiába váltottál profilképet, még emlékszem, hogy te homofóbkodtál itt az előbb, úgy hogy söprögessél csak a te portádon, ami a Jobbik.
Kacagányos barátom.

István Tamasi 2019.08.02. 16:51:51

@R.V.J.:
Az ön hideg logikája a Mein kampf logikája.
Hasonlóképpen az ön általánosítása is pontosan az mint a Mein kampf rasszizmusa.Az, hogy a gazdag embernek jobb eü szolgáltatás jut nem más, mint a kapitalista a tőke diktátuma. Ezen nem vitatkozom.
Azért is befejezem a társalgást, mert ön nem az én szintem (lásd: "kompresszió", "norvégbáró náci").

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 17:00:40

@István Tamasi:

"csüngőhasú norvégbáró 3 órája
R.V.J.: 

te patkány...

így lopta el a főfidesscziggány a nyugdijmegtakarításunk, azt a 3000 milliárdot, és nap mint nap az éltünk nyomorítja meg.."

Ez ön szerint nem náci beszéd???

Valószínüleg nem mert, ön kívülről fújja a Mein Kampfot!!!
Bevallom nekem fingom sincs mi van benne, mert nem olvasok náci irodalmat.

Nyugat-európában mindenhol többszintű az egészségügyi ellátás, a magánbiztosítók bevonásával. Ezt csak az tagadja, aki most jött le a Kádár (vagy az önesetében Hitler?) falvédőjéről!!
Na, további jó banyatankos támadást kívánok!!

2019.08.02. 17:06:02

@R.V.J.:
leginkább a libsi jelzővel szoktak engem itt és más blogokon illetni.

igazán kitüntetsz a jobbikos, náci, homofób jelzőkkel ami nem zavar mert függetlenül nemi identitásodtól (!) rendkívül buta vagy...
...ezért is ajánlottam neked az ilyen sötét emberek gyűjtő táborát a fideszt, ne tedd tönkre a momentumot.

ez volt az utolsó hozzád-szólásom, függetlenül attól, hogy te engem nácinak, jobbikosnak nézel egy avatár miatt.

na cső!

István Tamasi 2019.08.02. 17:26:47

@R.V.J.: Hazudsz mégpedig ostobán. Nem én írtam, 3 órája, mert soha nem írtam norvégbáró nic alatt.

taga_20 2019.08.02. 17:28:02

@R.V.J.: "Ez ön szerint nem náci beszéd???

Valószínüleg nem mert, ön kívülről fújja a Mein Kampfot!!!
Bevallom nekem fingom sincs mi van benne, mert nem olvasok náci irodalmat."

fityeszdroid, ez akkora bulshit duma volt tőled, mint ide lacháza!:)))

bakker, te ezé pénzt kapsz, hogy egész nap itt baszod a rezet?

2019.08.02. 17:38:06

@taga_20:
a fidesz már a momentumtól is fosik, hogy ilyen sötét hülyéket vet be ellenük??? :)))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 17:45:36

@taga_20:
"bakker, te ezé pénzt kapsz, hogy egész nap itt baszod a rezet?"

Ezt hányszor kell veled megbeszélni, te pikkelysömörös aranyhal??

IGEN PÉNZT KAPOK!!!!

taga_20 2019.08.02. 17:48:48

@vitéz Beverneky: a fityeszmaffia mindentől fosik, amit nem ő irányít vagy etet.

lásd ezt a maróth féle gerinctelen szutykot!

de azé vannak örömteli hírek is. három magyarfociszarkupac kiesett az európai kupákból:)))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 17:51:20

@István Tamasi:
Egy szóval sem montam, hogy öné Norvégbáró nick, de ön is mélyen hallgat, ahelyett hogy felszólalna ellene!!!!
Csupán egy kalap alá vettem önt vele, mert Mein Kampfot olvas és ilyeneket mond:
"Kik tették tönkre a magyarországi romák életét és mivel??? Azok akiknek az aktív életkorukban a romáknak több lehetőségük volt tanulni és dolgozni mint ma??"

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 17:57:06

@vitéz Beverneky:
"igazán kitüntetsz a jobbikos, náci, homofób jelzőkkel ami nem zavar mert függetlenül nemi identitásodtól (!) rendkívül buta vagy..."

Egy szóval sem mondtam rád, hogy náci vagy.
Homofób vagy ez tény. Jobbikos lehetsz, mert odavagy a kacagányért.
Nagyon vicces, ahogy évekig szivlapáttal hányod itt a neten a tesztoszteront, de ahogy egy nő beszól, azonnal megsértődsz! Ennyike.

taga_20 2019.08.02. 17:58:44

@R.V.J.: azé fityeszdroid ne legyél má büszke rá! ne csináld má nekem itt az önérzetes embert, me nem áll jól!

azé azt becsülöm benned fityeszjobbágy, hogy ezt bevallodtad:)))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 18:02:57

@taga_20:

Neked a 2-3 szavas benyögések mennek jól, ne bonyolitsd írásjelekkel.

taga_20 2019.08.02. 18:13:55

@R.V.J.:

arról hallottál má fityeszretek, hogy sok beszédnek sok az alja?

nem, me telefostad ma is a B1-et:)))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 18:22:05

@taga_20:
"nem, me telefostad ma is a B1-et:)))"

Igen és ezért is törlöm 20ezresekkel a valagam a nap végén.
Te meg még fizetsz is az internetért, hogy itt töketlenkedj.
Na ki a hülye?

2019.08.02. 18:32:22

@taga_20:
ezzel csak az a baj, hogy a pénzeket, stadionokat, akadémiákat így is megkapják
a mi adónkból!
de lényeg cica fiú szerint, hogy van egy sportszerető illibsi kormányunk, meg hogy a csutigeci repülővel jár foci meccsekre.

2019.08.02. 18:35:00

@taga_20:
azt is fel kell eleveníteni, nem csak a magyar nemzethy szokásokat. :)

taga_20 2019.08.02. 18:39:36

@vitéz Beverneky:

multikulti mi, lipsi?

aztán majd nézel, ha a háziorvosod egy migráncs lesz!:))))

www.youtube.com/watch?v=dL57TR-FqPk

2019.08.02. 18:47:18

@taga_20:
én is migráncs vagyok, csak én izráélt hagytam ott az itteni gazdagságért és a jó ávós állásért!

taga_20 2019.08.02. 19:14:51

@vitéz Beverneky: ezt boncs má ki, me nem értem, hogy ebben mi volt a póén!

2019.08.02. 19:25:43

@taga_20:
volt egy időszak amikor lezsidóztak, meg ávósoztak.
ennyi.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 19:30:38

@vitéz Beverneky:
"én is migráncs vagyok, csak én izráélt hagytam ott"

Jellemző. Ott ugye harcolni kellett volna a hazáért, de vitéz Berezelek inkább itt feszeng, mint Szegedi Csanád az árpádsávos lajbiban.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.03. 08:12:23

@Oxica:

"Enyém az ország - gondolja a tolvajpárti felcsúti lótolvaj cigány.

Sajnos jól is gondolja, mert egy ország ment taccsra a mérhetetlen korrupcióban és még jó pár generáció jövője is taccsra fog menni, mire vége lesz ennek az egész szarnak.

Lehet hogy még 15 év háború az unió ellen, ahogy a tolvajpárti felcsúti lótolvaj cigány mondta de egyszer lefagy az a mosoly elvtársak, az kurvaélet és akkor nem lesz kegyelem elvtársak.
Nem lehet elbújni a függöny mögé elvtársak.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G. "

tömören.

www.youtube.com/watch?v=4Zw4_fxdhoQ

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.03. 08:17:46

@vitéz Beverneky:

a csutti geci bandája, mikor pofán verte a magyarok ×××××3000 milliárd nyugdíj-megtakarítását,××××× rögtön a 2010-es nagy győzelem után, ígért valamit.

ezt:

youtu.be/Vn8aCaXc9tI?t=427

ezt a cziggány és bandája elfeledte, mint ahogy sok mást is. azóta fosztogatják a magyart, az meg csak tűr....

azóta megy strómankodás, a haverok zsebének tömködése, a NER lovagok gazdagodása.

nekünk a lakásválság jutott, meg a forint rohadása, meg a 27% os ÁFA. meg a 48 féle fidess különadó (tranzakciós, csipsz, baleseti) szárnyal a gazdaság, orbanisztánban.

2019.08.03. 09:15:18

@csüngőhasú norvégbáró:
/a munkanélküli adót is fizetjük a mai napig, pedig már munkaerő hiány van(!)/
igaz, nem adónak hívják hanem hozzájárulásnak...
ez a pénz hová tűnik, mert nem a munkanélküli segélyre az biztos...

szóval ez a szent ember és bandája nem lop, nem hazudik.

fletó idejében amikor "nem volt demokrácia" felgyújthattad a tv székházat
most a "demokráciában" az ellenzéki képviselő nem mehet be a köztévébe, mert a verőlegények kidobják.

fletó bevallotta, hogy hazudtak, nagy hiba volt!...

szent orbán lophat, csalhat, hazudhat csürhéjével együtt, ez kell a magyarnak.
lényeg, hogy a focihuligánoknak legyen elég stadion, főzhessél nemzethy-hungarikum pálinkát, (nem jelenik meg a szeszfogyasztás statisztikájában, eu felé jópont) ezzel be van fogva a pofájuk, nem tüntetnek a hazug maffiózó kormány ellen.

nincs miért harcolni!
a magyar népnek ez kell, ezt választotta!

2019.08.03. 09:22:03

majd most jön a papagáj kommandó, hogy de fletó célzott lövéssel kilőtte egy mozgássérült, nyugdíjas, hét hónapos terhes ártatlan kismama szemét aki csak véletlenül járt este a tv székház közelében, mert ultrahang vizsgálatra kellett mennie és nem tüntetett,nem gyújtogatott!!

Szabó Miklós János 2019.08.03. 09:37:40

@vitéz Beverneky: "igaz, nem adónak hívják hanem hozzájárulásnak..."

Ún. frikciós (surlódásos) munkanélküliség akkor is van, ha bizonyos szakmákban nem találnak maguknak embert a vállalkozások.

Ha valakit egy munkahelyről kirúgnak, akkor az állásinterjúk, a pályázati eljárás miatt egy kis időre nem lesz munkája. És jól jön, ha ez alatt az idő alatt sem kopik fel az álla...

"fletó bevallotta, hogy hazudtak, nagy hiba volt"

Nem az volt az igazi hiba, hogy bevallotta, hanem az, hogy hazudott...

Hogy nem csináltak semmit, hazudtak éjjel-nappal, hogy csalták a kormányzást.

Persze az, hogy mindezt milyen stílusban vallotta meg, csak olaj volt a tűzre!

"fletó célzott lövéssel kilőtte egy mozgássérült, nyugdíjas, hét hónapos terhes ártatlan kismama szemét"

Az se semmi, hogy szemeket lőttek ki, de utána ezért még ki is tüntették Gergényit.

Cycmen 2019.08.03. 09:52:35

@vitéz Beverneky: "a fidesz már a momentumtól is fosik, hogy ilyen sötét hülyéket vet be ellenük??? :)))"

Egy harminc éves, ereje teljében lévő pártnak szerinted van valami oka fosni egy magát "pillanatnak" nevező gittegylettől?
Lépj már ki a mesevilágodból!

Cycmen 2019.08.03. 10:02:52

@vitéz Beverneky: "majd most jön a papagáj kommandó, hogy de fletó célzott lövéssel kilőtte egy mozgássérült, nyugdíjas, hét hónapos terhes ártatlan kismama szemét aki csak véletlenül járt este a tv székház közelében, mert ultrahang vizsgálatra kellett mennie és nem tüntetett,nem gyújtogatott!!"

A székháznál a tudatosan magukra hagyott baranyai irodista rendőrök voltak az áldozatok, akiket szétverettek a focihuligánokkal és a beépített fedett provokátorokkal úgy, hogy pár utcával arrébb verték a faszukat a "tartalék" REBISZ egységek!
Rád meg fújnék egy nagyobb mennyiségű könnygázt, mellbe lőnélek gumilövedékkel, meg egy kicsit levernélek tonfás bottal hagy szokd és utána nem lenne hangulatod terhes kismamáról pofázni.

2019.08.03. 10:06:19

@Szabó Miklós János:
aha, mosmár szemeKET(!) és még miket?
és te sem hazudsz ahogy a gazdád sem...
...mert ő nem vallja be, tehát nem hazudk, nem lop, nem csal.

Szabó Miklós János 2019.08.03. 10:11:07

@vitéz Beverneky: És még miket? Hát, Révész Máriuszt is csaknem sikerült agyonverniük.

Itt vannak a képek, ha fel szeretnéd idézni, mi történt 13 éve:
mindenszo.hu/magyarorszagon-500-ezer-embernek-rendben-van-a-szemkilovetes-555-286-magyarnak-ez-tetszik/

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.03. 10:18:14

@vitéz Beverneky: Akinek kilövette a szemét, már öngyilkos lett azóta csak szólok..

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.03. 10:19:15

@Szabó Miklós János: A lényeg, hogy végül csak el lettek hajtva az egyharmados kurva anyjukba.Azóta sem tértek magukhoz abból a jobbegyenesből..:)

2019.08.03. 10:26:05

@Cycmen:
tudtam, hogy most az jön, hogy ott mindenki áldozat volt!!
gyurcsány szervezte maga ellen a tüntetést, rombolást, gyújtogatást, sőt az ártatlan embereket is ő szállíttatta a helyszínre hogy halomra lövesse őket...
és még a rendőröket is megtévesztve saját maga is lesből lőtt a tömegbe az engedély nélkül magánál tartott mesterlövész fegyverével.
cicafiú jól megtanultad a kiadott brossúrát, 20 erzsébetutalványodért jelentkezhetsz a fideszközpontban.

még jó, hogy most már nincs szükség irodista tanuló rendőrök bevetésére, hiszen az új törvények szerint 3 embernél több nem kiabálhat közterületen engedély nélkül, mert az már csoportosulás és elviszi őket a százmilliárdokból fenntartott terror elhárítás.
akik a teszkós napóleon hatalmát védik, mint a rákosi időkben az ávo és a munkásőrség...

Cycmen 2019.08.03. 10:26:21

@Veszéjben a lyogállamiság !: " A lényeg, hogy végül csak el lettek hajtva az egyharmados kurva anyjukba.Azóta sem tértek magukhoz abból a jobbegyenesből..:)"

Nagyon naiv azért ne legyél! Itt állnak hataloméhesen, semmit sem tanultak, fel sem vették a jobbegyenest! Kétséged se legyen, hogy ugyanott folytatnák, ahol abbahagyták, egyáltalán nincsenek legyőzve!

Cycmen 2019.08.03. 10:26:50

@Veszéjben a lyogállamiság !: " A lényeg, hogy végül csak el lettek hajtva az egyharmados kurva anyjukba.Azóta sem tértek magukhoz abból a jobbegyenesből..:)"

Nagyon naiv azért ne legyél! Itt állnak hataloméhesen, semmit sem tanultak, fel sem vették a jobbegyenest! Kétséged se legyen, hogy ugyanott folytatnák, ahol abbahagyták, egyáltalán nincsenek legyőzve!

Cycmen 2019.08.03. 10:31:07

@vitéz Beverneky: Erre a debil agymenésedre már nem is kell érdemben reagálni, mert nagyszerűen látszik hogy egy libsik által felheccelt összevissza handabandázó ostoba proli vagy.

2019.08.03. 10:32:35

@Veszéjben a lyogállamiság !:
mert nem kapta meg a fidesztől a "tiszteletdíját" ?
pedeig a fidesz senkit nem hagy az út szélén.
remélem hősi halottjukként temették el és azóta is gondoskodnak a családjáról!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.03. 10:32:51

@Cycmen:
"irodista rendőrök voltak az áldozatok, akiket szétverettek a focihuligánokkal"

A vicces az, hogy valoszinüleg ez a Vitéz Berezelek is ott volt az akkor még lajbis, kacagányos jobbikos verőemberek között a székháznál. Most a Jobbik saulusból paulusba fordulása után, meg itt adja progresszívet! Persze egy-egy félmondatából még mindig kisejlik a valódi énje. A gyomrom felfordul!!!

2019.08.03. 10:34:30

@Veszéjben a lyogállamiság !:
büszke is lehet a tolvaj kétharmad magára, hogy megfelelő vezért szavazott meg magának!

alöksz róz 2019.08.03. 10:57:15

@Cycmen: "A székháznál a tudatosan magukra hagyott baranyai irodista rendőrök voltak az áldozatok, akiket szétverettek a focihuligánokkal és a beépített fedett provokátorokkal úgy, hogy pár utcával arrébb verték a faszukat a "tartalék" REBISZ egységek!". - nekem volt ott ismerősöm, meg is sérült egy utcakőtől. csak éppen nem baranyai irodista, hanem készenlétis, meg beépített provokátorokról se hallottam. de a többi igaz :-)

Cycmen 2019.08.03. 11:43:20

@alöksz róz: " - nekem volt ott ismerősöm, meg is sérült egy utcakőtől. csak éppen nem baranyai irodista, hanem készenlétis, meg beépített provokátorokról se hallottam. de a többi igaz :-)"

A "készenlétis" helyileg hol sérült meg "utcakőtől"? A székházat Baranyából felvezényelt rendőrök védték, nézd meg a korabeli felvételeket, a felszerelésüket, azokat a pocakos középkorúakat nőkkel "megerősítve. Mellé nézz meg más videokat hogy milyen volt egy "REBISZ" felszerelés. A provokátorokkal kapcsolatban konkrétumokkal nagyon nem szolgálhatok, a drukkercsapatokban, tüntetők között hidd el, hogy mindig van ún. fedett nyomozó, így ellenőrzik őket. Ezt vagy tudod, vagy nem. Viszont egy szentendrei rendőrtisztet felismertek az "ostromlók" között ez is tény.

alöksz róz 2019.08.03. 12:28:01

@Cycmen: a tv-székháznál. vidékinek tényleg vidéki, de nem baranyai irodista, hanem a készenléti rendőrség tagja (volt akkor). most ilyen évtizedes távlatból tényleg nehéz visszemlékezni egy másik ember által elmondottakra, hogy konkrétan hol volt mit csinált.

de a felszerelést meg az erősítést ő is kiemelte, h ott valami nagyon nem volt rendben... csak ők ugyan mi a faszt csinálhattak a parancsokkal szemben?

Cycmen 2019.08.04. 10:34:53

@vitéz Beverneky: Köszönjük Emese! Látom a libsi szexuális fantázia is degenerált!

Cycmen 2019.08.04. 10:34:53

@vitéz Beverneky: Köszönjük Emese! Látom a libsi szexuális fantázia is degenerált!

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.04. 15:59:27

@vitéz Beverneky: Le lettetek nullázva, ez a lényeg. Azóta is csak kóvályogtok a szorítóban, mint gólyafos a levegőben..:)))

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.04. 16:04:50

@vitéz Beverneky: Gyurcsányodék azonosítószám nélkül engedték ki az utcára a rohamrendőröket. Vagyis az üzenet az volt, hogy "bármit csinálhattok nem lesz következménye"..Gyurcsány ebbe a provokációba próbált menekülni abból a szorult helyzetből, amit Őszödön tárt a többi balfasz elé.
Nem jött össze, hogy a rendteremtő pózában tetszelegve stabilizálja helyzetét. Viszont megásta a szocialista párt sírját, és politikájával komolyan hozzájárult ahhoz, hogy pár év múlva el legyetek hajtva az egyharmados bús picsába..:) Tulajdonképen hálásnak kellene lennem ennek az idiótának..:))

2019.08.04. 18:30:04

@Veszéjben a lyogállamiság !:
még szerencse, hogy a gyújtogató, romboló fidesz csőcseléken volt azonosító, könnyen be lehetett őket azonosítani, hogy a fletó provokátorai...

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.05. 10:48:26

@vitéz Beverneky: A rendőrségnek talán be kellene tartania a vonatkozó törvényeket, és szakszerűen eljárni. Nem Fletó provokátorairól van szó elsősorban. Ő maga volt a provokátor. Emlékeztetnék, hogy az elhíresült beszed az állami rádióban lett nyilvánosságra hozva..De eltaktikázta magát, ahogy legutóbb Kálmán Olgával is. Gyurcsány "balegyenes" Ferenc.. Hihihihiháháháááá. Inkább egy csatár, aki állandóan öngólt lő..:)

2019.08.05. 11:20:35

@Veszéjben a lyogállamiság !:
a fideszproli csőcseléknek talán nem kéne lebontani a várost, autókat, tv székházat felgyújtani, csak azért mert egy politikus hülye és bevallja, hogy hazudott!!!

különbség:

orbán okos, nem vallja be soha, hogy tolvaj, hazudik, korrupt.
az ellenzék mégsem gyújtogat, ha ellopja tőlük a 300 milliárd nyugdíj takarékot....!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.05. 18:08:46

@Cycmen: Csak a szokásos pitiánerségeteket hozzátok.

Cycmen 2019.08.05. 18:13:37

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: " Csak a szokásos pitiánerségeteket hozzátok."

MEG EZT! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!

52 százalékot szereznének a kormánypártok, ami szinte teljesen megegyezik az EP-választáson elért eredményükkel.
A Demokratikus Koalíció és a Momentum Mozgalom egyaránt 11-11 százalékpontos eredményt érnének el listán;
a Jobbik támogatottsága 9 százalékpontos;
míg az MSZP–P szövetség a biztos szavazók esetében 7 százalékon áll;
a mandátumszerzési küszöböt jelentő, biztos szavazók körében mért 5 százalékpontos támogatottságot pedig az LMP (3 százalék), a Mi Hazánk Mozgalom (3 százalék) és a Magyar Kétfarkú Kutyapárt (4 százalék) sem érte el.

Cycmen 2019.08.05. 18:13:37

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: " Csak a szokásos pitiánerségeteket hozzátok."

MEG EZT! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!

52 százalékot szereznének a kormánypártok, ami szinte teljesen megegyezik az EP-választáson elért eredményükkel.
A Demokratikus Koalíció és a Momentum Mozgalom egyaránt 11-11 százalékpontos eredményt érnének el listán;
a Jobbik támogatottsága 9 százalékpontos;
míg az MSZP–P szövetség a biztos szavazók esetében 7 százalékon áll;
a mandátumszerzési küszöböt jelentő, biztos szavazók körében mért 5 százalékpontos támogatottságot pedig az LMP (3 százalék), a Mi Hazánk Mozgalom (3 százalék) és a Magyar Kétfarkú Kutyapárt (4 százalék) sem érte el.

Cycmen 2019.08.05. 18:14:09

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: " Csak a szokásos pitiánerségeteket hozzátok."

MEG EZT! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!

52 százalékot szereznének a kormánypártok, ami szinte teljesen megegyezik az EP-választáson elért eredményükkel.
A Demokratikus Koalíció és a Momentum Mozgalom egyaránt 11-11 százalékpontos eredményt érnének el listán;
a Jobbik támogatottsága 9 százalékpontos;
míg az MSZP–P szövetség a biztos szavazók esetében 7 százalékon áll;
a mandátumszerzési küszöböt jelentő, biztos szavazók körében mért 5 százalékpontos támogatottságot pedig az LMP (3 százalék), a Mi Hazánk Mozgalom (3 százalék) és a Magyar Kétfarkú Kutyapárt (4 százalék) sem érte el.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.05. 18:38:59

@Cycmen: Na most akkor sehol sincsenek vagy egyáltalán nincsenek legyőzve?

2019.08.05. 19:26:33

@Cycmen:
és ha a bekebelezett kisgizdákat és szentfazekakat kivennénk a fideszből, akkor is megkenne az 56%?.. .
süti beállítások módosítása