B1 blogcsalád



"A valós megbetegedések nagyságrendje akár százezres is lehet" Magyarországon

2020. március 21. - nickgrabowszki

És hogy ez nem álhír, azt onnan lehet tudni, hogy a kormánypropagandában jelent meg. cv.jpg

Magyarországon szombatra 103 koronavírus-fertőzöttet detektáltak (25%-os emelkedés), és pénteken megnégyszereződött a járvány miatt tüdőgyulladásban meghaltak száma. Ezzel együtt a Worldometers adatai alapján az ország még mindig Európa legkevésbé fertőzött területei közé tartozik, néhány balkáni, volt szovjet- és szigetországgal együtt.

Azonban az alacsony érintettség jórészt annak tudható be, hogy a kormány és hatóságai elmulasztják a koronavírus-fertőzöttek felderítését: csak azokat tesztelik a fertőzésre, akiknél már semmilyen indokkal nem tudják elutasítani a vizsgálat elvégzését. Gyakorlatilag csak azokat, akik tüdőgyulladással jelentkeznek a kórházban.

Ennek okán nem lehet tudni, hogy mekkora az ország valós fertőzöttsége. Ezért akár azt is lehet gondolni, hogy a kormány eddig intézkedései elégtelenek, hatástalanok és elkésettek voltak.

A Fidesz azonban ezeket rém- és álhírterjesztésnek, valamint pánikkeltésnek minősíti, és a Btk. szigorítását (meg a rendeleti kormányzást, de arról majd máskor) célzó törvényjavaslatot nyújtott be ellenük.

Valamint a kormánypropagandát uszította azokra, akik nem hisznek az uralkodó rezsim állításainak. A Magyar Nemzet nevű rezsimlap például szombati vezércikkében ítélte el az ellenzéket:

A szándékos megtévesztés, a hazudozás, az álhírek, a rémhírek terjesztése pedig különösen visszataszító és káros. (...) Vérlázító agitációra vetemedett a DK-s Varga Zoltán is, aki a közösségi oldalán

már több ezer vagy több tízezer magyar fertőzöttet

és leselejtezett, pincékben összetákolt lélegeztetőgépeket vizionált, azon csodálkozva, hogy az emberek még nem kergették vasvillával a Dunának a kormányt az operatív törzs tagjaival együtt. A bolsevik tempót tehát padlógázon pörgetik, Ságvári Endréék az illegális kommunista mozgalomban Grál-lovagok voltak a mai elvtársakhoz képest.

Láthatólag a propaganda-, csicska- és lakájfelületek napok óta arra vannak ráállítva, hogy azt sulykolják, a kormány a helyén van és ura a helyzetnek.

Azonban némi zavar támad az erőben. Ugyancsak a Magyar Nemzet szombati számában jelent meg egy cikk, ami kifejezetten ellentmond ennek a narratívának.

ol.jpgA cikkben Ócsai Lajos, "az egykori ÁNTSZ korábbi járványügyi főosztályvezetője" (a képen) azt nyilatkozta, 

mindenki találgatja, mekkora a látencia, ez akár tíz-tizenötszörös is lehet, vagyis

a valós megbetegedések nagyságrendje akár százezres is lehet.

A cikk szerzője le is írja, hogy Ócsait Gulyás Gergely állítására reagáltatta, aki szerint a megbetegedések alacsony száma a kormány időben meghozott intézkedéseinek köszönhető. A szakember szerint pedig dehogy: a fertőzés csak látszólag kevésbé elterjedt, mert tömeges tesztek hiányában csak feltételezni lehet. 

Ócsai vigasztalásul elmondja, hogy "Igen valószínű, hogy nagyon sokan már túlestek a koronavírus-fertőzésen tünetek nélkül vagy enyhe lefolyással", de azt is, hogy ez valójában nem számít, mert

Ha enyhék is valakinél a tünetek vagy egyáltalán nincsenek is, a fertőzést tovább tudja adni, veszélyeztetve olyanokat, akiknek lehet, hogy nem lesz ilyen szerencséjük.

Most akkor két dolog lehetséges:

  • a kormánypropaganda vezető orgánumát fogják először betiltani rém- és álhírterjesztés, valamint pánikkeltés miatt;
  • a Magyar Nemzet véletlenül igazat írt: az elégtelen tájékoztatás és tájékozódás (ti. tesztelés) okán, valós adatok hiányában már saját újságírói sem hisznek a kormánynak.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8715541128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2020.03.23. 14:33:00

@Grimbusz Makszimusz:

Csak valaminek emelkednie kell, azért viszont rögtön a csuti a hibás, ha valami jó irányba változik, akkor ahhoz semmi köze.
Ezek ilyenek, így születnek.

chrisred 2020.03.23. 14:35:19

@Grimbusz Makszimusz: Talán mert a benzin a világ bármely pontján eladható piaci áru, a forint meg csak Magyarországon hivatalos fizetőeszköz?

6.Lenin 2020.03.23. 14:35:20

@chrisred:

Nem azon volt a lényeg. Nincsenek válaszaid. Vagy kerülöd az egyenes választ. Ezen már elbuktál, hiába terelsz.

chrisred 2020.03.23. 14:37:39

@6.Lenin: Megpróbálom kitalálni, hogy mire gondolhatsz, de így nagyon nehéz, hogy először állítasz valamit, majd visszakozol, hogy nem az a lényeg. Szerintem magad sem tudod, mire akarsz kilyukadni.

Muhammad Balfas 2020.03.23. 14:38:13

@Nekoashi2005: Ez evidencia, minden országban jóval több a fertőzött, mint a regisztrált fertőzött..
A valóság pedig veletek szokott szembe jönni 4 évente április környékén..:)

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.23. 14:42:21

@Grimbusz Makszimusz:

Mivan? Fogdossák a buládat?

Így már érthető midaz, amit csinálsz. Kétszer élvezel? Egyszer mikor megfogdosva besúgják a füledbe mit kell írni, egyszer meg ott, ahová megírod?

Muhammad Balfas 2020.03.23. 14:43:50

@chrisred: A forint árfolyamát alapvetően az határozza meg, hogy mennyit vesznek , illetve adnak el belőle a világ pénzpiacain. Válságos időszakokban pedig sokan nagy alapvalutákba, dollár, chf, euro menekülnek, ezeket vásárolva..

6.Lenin 2020.03.23. 14:44:26

@chrisred:

"Ez nem ész kérdése, sajnos olyat nem találnak a jelenlegi politikai palettán, aki valóban a magyar emberek érdekét képviselné. Ezért csak azt tehetik, amit mindenki ebben az országban, hogy a magyargyűlölők közül próbálják azoknak a hatalmát elkerülni, akiben a legkevésbé bíznak. "

Ezt írtad. ezzel kapcsolatban tettem fel kérdéseket. Nem válaszoltál a kérdéseimre.
Te terelsz, nem én. Én tudatosan tettem fel a kérdéseimet, mert biztos voltam benne, hogy megpróbálod kikerülni a választ. Bejött.

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.23. 14:45:15

@Tényelek:

Baszod, a rá dióban miért nem beszélnek a szegedi rektorról, meg annak vírusos ügyéről? Mert ott nem hallani róla semmit. Talán megtiltották nekik?

eszti..... 2020.03.23. 14:45:18

@Grimbusz Makszimusz:

"ne játszd a hülyét!"

nem játszom, érdeklődtem. azt hittem valami elkerülte a figyelmem. szerintem jobb először kérdezni, mint agyament feltételezésekbe bocsátkozni. nem?

az eu-val miért nem? a harmatfriss szlovák kormány most vár az uniós jóváhagyásra. a regionális fejlesztésre szánt alapban találtak 4 milliárd eu-t. azt szeretnék felhasználni az eü és a kisvállalkozók megsegítésére. na, meg a koronavírusos családokéra is.

a migrik szerintem most távol tartják magukat az európai emberektől.

chrisred 2020.03.23. 14:48:16

@Muhammad Balfas: Igen, ez egyfajta bizalmi index, ugyanúgy, mint a részvényeknél. A benzint meg felhasználják, tehát ott a kereslet-kínálat törvényei számítanak.

mgdé 2020.03.23. 14:48:24

@6.Lenin:

Ja, ja, már 1944-ben is úgy születtek meg az emberek, hogy már első oázásukkor tudták: a csúti az csúti ...

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.23. 14:49:23

@Nekoashi2005:

Elment karnténa, csak nem mondják el a népnek, nem Merkel nagysasszony ő.

chrisred 2020.03.23. 14:50:03

@6.Lenin: Nem, hiába másolod be, nem a leírtakkal kapcsolatban tetted fel a kérdéseket.

mgdé 2020.03.23. 14:50:52

@Muhammad Balfas:

De Lölő ugye nem tesz ilyet? Neki ugye első a forint!?

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.23. 14:52:22

@Grimbusz Makszimusz:" Orbán újabb tíz forinttal csökkentette a benzin árát a sikeres gazdaságpolitikájával!
Éljen a Fidesz, éljen a kormány!"

Éljen!

A 360 forintos euró/forint is. Ez ám a nagy gazdasági siker. Most gondolj bele, Boldizsár svájci bankszámlájáról vesznek egy csomó forintot. Micsoda jó parti lett közben a gyerök.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.23. 14:54:04

@látjátok feleim szümtükkel: Ez már felkeltette a figyelmedet köcsög és a fantáziád is beindult? :D Nem baj, ez most a célom, beszéltetlek benneteket, aztán meg mulatozok a reakciókon! Eddig jók vagytok!

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.23. 14:54:40

@eszti.....:

Magyarország meg már elköltötte a 7 évre szóló úniós támogatás 110 százalékát is. Héten olvastam róla.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.23. 14:57:15

@Muhammad Balfas: "Válságos időszakokban"

És nem válságos időszakokban miért esik a forint? Bazmeg, ti mindent meg tudtok magyarázni, Ondó Viktor gazdátoknak semmihez semmi köze.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.23. 14:59:45

@Muhammad Balfas: "minden országban jóval több a fertőzött, mint a regisztrált fertőzött.."

Magyarországon meg még annak is a négyszerese. Magyarország jobban teljesít. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.23. 15:00:46

@chrisred: "Megpróbálom kitalálni, hogy mire gondolhatsz"

Semmire. Csak trollkodik. Te meg eteted.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.23. 15:01:12

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: "És nem válságos időszakokban miért esik a forint? Bazmeg, ti mindent meg tudtok magyarázni, Ondó Viktor gazdátoknak semmihez semmi köze."

Most miért esik az olajár?

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.23. 15:04:06

@Grimbusz Makszimusz:

Mert sokkal kevesebb autó, repülőgép jár. Ennyi. Ha nem megy a gép, nem fogy az üzemanyag. Elég buta vagy, ha ezt a szádba kell rágni.

6.Lenin 2020.03.23. 15:08:14

@chrisred:

"aki valóban a magyar emberek érdekét képviselné." Ezt te írtad. Erre kérdeztem rá.

Terelsz azóta is, mert nem tudod a választ. Ne égesd magad ennyire (bár előttem nem kell, vagy inkább nem számít, már)

Vagy a macskának szeretnél megfelelni? Ne tedd, a blogszféra legaljasabb......mind1 , lényegtelen.

6.Lenin 2020.03.23. 15:11:21

@mgdé:

Én nem az emberekről írtam, hanem a ballibákról. Ne ess kétségbe, rólad is szól.

6.Lenin 2020.03.23. 15:16:23

Közben véletlenül láttam a Parlamenti közvetésnek azt a részét-igaz csak a végét-ahol a geci csuti válaszolt az ellenzéknek.

Kedves ellenzéket támogató honfitársaim, ezt nagyon elbasztátok, amikor ezeket a marhákat támogattátok. Még van lehetőségetek a normális emberek közé visszatérnetek.
Éljetek a lehetőséggel, hagyjátok az ellenzéket szép lassan oda elmenni, ahová való, a picsába. Ne akadályozzátok őket ebben.

Muhammad Balfas 2020.03.23. 15:25:42

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:
Mert időről időre bizonyos körök nagy mennyiségű forintot adnak el a pénzpiacokon..Nem érdemes túldimenziálnod..

eszti..... 2020.03.23. 15:31:06

@látjátok feleim szümtükkel:

rapid gyorsasággal dolgozik az új kormány. nincsenek könnyű helyzetben.
www.bumm.sk/belfold/2020/03/23/veszelyhelyzet-12-nap-a-miniszteriumi-valsagstabok-es-a-kozponti-valsagstab-ulesei-elozik-meg-a-kabinet-uleset

legújabb hiánycikk- itt a végeken az élesztő.
valószínűleg szigorú szabályzások mellett megnyitnak néhány boltot. pl. a kertészeti, virágboltokat is, hogy a lakosság hozzáférjen a vető és virágmagokhoz.
mindenkit arra buzdítanak, hogy művelje a kertjét.
a malmok folyamatosan dolgoznak, remélhetően lesz elég lisztünk. ... megtanulunk újra kovászolni és kenyeret sütni.

most néztem a híradót. akit lehet, öngondoskodásra szólítanak fel. valóban háborús állapotok uralkodnak.

N. Barbie 2020.03.23. 15:35:58

@6.Lenin: Na a Parlamenti viselkedes pont az a terulet ahol egy mocskos szarhazi fideszes se merje kinyitni a retkes pofajat, hanem kussoljon mely szegyenebe.

En rendszeresen nezek kozvetitest, nem csak 10 evente egyszer mint ahogy ezekszerint te.

Figyelj, mondom mi megy ott 10 eve. Lassan, hogy meg te is megertsd. MINDEN ellenzeki felszolalasra ez a nagymagyar nagykereszteny fideszes valasz:
-eloszor semmitmondo, irrelevans sikerpropaganda szolamok
-majd a kerdezo (es ne merj hazudni, a legudvariasabb, legbaratibb ellenzeki kerdesre is ez jar) szemelyenek es partjanak mocskos bulvarszintu, ilyen ripost es hasonlokbol vett ragalmakkal pocskondiazasa, pokhendi kioktatas, az elcsalt valasztasi gyozelemmel kerkedes, sorosozas, hazarulozas stb. stb.
- bajuszlaca rendszeres visszaelese a hatalommal: ha ellenzeki mer olyan szot hasznalni, ami nem tetszik ofelsegenek, es itt egyaltalan nem kell alpari szora gondolni, akkor megszakitja a beszedet vagy megvonja a szot, szamtalan esetben olyan szavakkal minositgetve a felszolalot, aminek a felszolalo a tizedet se kovette el
-es ami SOHA nincs, az a konkret kerdesre valaszolas

Na ez megy 10 eve. Ilyet a parlament meg nem latott, es akkor a hozzad hasonlok meg a szajukra merik venni az ellenzeket.
Ja, meg most viktorkaek is, kerik mindenben az ellenzek tamogatasat.
Tehat 10 eve alpari paraszt, bicskanyitogato stilusban viselkednek az ellenzeki kepviselokkel, akik csak a rend kedveeert, a szavazok kb. felet kepviselik, de most hogy eleg nagy a gaz, most az ellenzekiek felejtsek el az osszes mocskos hazudozast, sertegetest, gunyos rohigcselest es a fideszt segitsek ki a nehez helyzetben, mindezt persze rezzenestelen arccal, sot vidaman futyoreszve, mert ha nem, akkor megint megkapjak a hazaarulo, sorosista es hasonlo jelzoket.

Hat hogy finom legyek es noies, elmentek ti mostmar a jo kurva anyatokba a vastag borrel a pofatokon.

chrisred 2020.03.23. 15:38:51

@6.Lenin: Nem azt írtam, hanem ezt: "olyat nem találnak a jelenlegi politikai palettán, aki valóban a magyar emberek érdekét képviselné."

Tehát tagadtam valaminek a létezését, erre rákérdeztél, hogyha lennne, akkor milyen lenne. Mintha azt mondanám, hogy ma már nem léteznek dínók, erre felszólítanál, hogy soroljam fel a ma élő dínók jellegzetességeit.

6.Lenin 2020.03.23. 15:43:26

@N. Barbie:

Ez így egy nagy nulla. Konkrét videókra talán még érdemes is lenne válaszolni neked.
Én csak ezt a részét szoktam megnézni, amikor az ellenzék elmondja a hülyeségeit, aztán amikor a csuti a helyükre teszi őket.

Most tényleg nem láttam az ellenzék miket mondott, de a viszontválasz alapján nem sok értelem lehetett bennük, de majd megnézem valahol.
De amint látom beléd se szorult sok értelem.

6.Lenin 2020.03.23. 15:52:28

@chrisred:

"Mintha azt mondanám, hogy ma már nem léteznek dínók, erre felszólítanál, hogy soroljam fel a ma élő dínók jellegzetességeit. "

Baszki ez már kezd fájni. Mondjuk én nem láttam még soha dínót, ezért megkérdezem, milyenek is a dínók? Kik is az igazi magyarok, és mik is az érdekeik, szerinted, mert én nem tudom.
Ez miért helytelen? Még jobban beástad magad a szarba, még azt sem értetted amit te írtál, ezek szerint.

Muhammad Balfas 2020.03.23. 15:54:18

@chrisred: Válságidőszakokban a bizalom a nagy valuták felé fordul,rontva ezzel a kisebb valuták\devizák árfolyamát..

6.Lenin 2020.03.23. 15:58:29

@chrisred:

Ha nem értenéd az előbbi hozzászólásomat, van rá esélyed.

Ha tagadsz valamit, akkor nyilván tudnod kell, hogy mi az igazi, helyes válasz. Ezért kérdeztem rá.
Úgy tagadtál valamit, hogy te sem tudtad a helyes választ ezek szerint.

Az általad írtak alapján ez már kezdetben teljesen világos volt számomra, de tettem egy próbát. Jól tippeltem. Nem tudtad a választ, úgy állítottál valamit.

chrisred 2020.03.23. 16:01:26

@6.Lenin: Mert én nem állítottam, hogy láttam dínót, csak azt, hogy nincsenek.

chrisred 2020.03.23. 16:05:15

@6.Lenin: "Ha tagadsz valamit, akkor nyilván tudnod kell, hogy mi az igazi, helyes válasz."

Ez a legkevésbé sem igaz. Például a világ teremtésére vonatkozó rengeteg mítoszra és elképzelésre állíthatom, hogy nem igazak, úgy, hogy valójában nem kell ismernem a világegyetem keletkezésének valós körülményeit.

6.Lenin 2020.03.23. 16:08:07

@chrisred:

Honnan tudod, hogy nincsenek, ha soha nem is láttál 1et sem?
Mondta a macska, hogy nincsenek, mert ő sem tudja, mi a lófasz is a dínó.

És, ha elektromos bevásárló kosár tulajdonképpen? Miközben pont az után battyogsz a Pennyben, mégis azt állítod, dínók pediglen nem léteznek? Mondtam, hogy ne bízz a macskában.

(még egy darabig ráérek )

6.Lenin 2020.03.23. 16:13:33

@chrisred:

Gondoltam, hogy előhozod ezt a témát, de rossz.

Pont ebben a kérdésben tagadnak mindent olyanok, akiknek fingjuk sincs a valódi válaszról. Ebben a kérdéskörben soha senki nem bizonyított még semmit. Pedig itt vagyunk.

2020.03.23. 16:21:19

@chrisred: "Nem kell telket venni, nem szükséges ravasz ingatlanügyleteket kitervelni, felajánlottak fővárosi tulajdonú ingatlanokat helyszínnek. "
Ezt a hazugságot is az indexen olvasta?
Ha lenne ilyen ajánlat, annak meg kellene jelenni az önkormányzat honlapján, ott azonban csak és kizárólag az a határozat van fent a kórházzal kapcsolatban, ami tiltja, hogy megépítsék a kórházat.
Magyarul csak a médiában szerepel, mint propaganda, hogy van elhetőség megépíteni, egyébként hivatalosan még ajánlat sincs az önkormányzat részéről a tiltáson kívül.

N. Barbie 2020.03.23. 16:31:04

@6.Lenin: Most melohelyrol nem tudok youtube linkeket kuldeni, de fogok este parat.

Mondjuk most ha megprobalsz elfogalatlanul belegondolni, hogy miert mindig csak viktor valaszai vannak mindig felteve a parlamenti osszefoglaloba, mar az is elarulhat egy-ket dolgot. Talan mert meg a fideszesek is latnak, hogy ertelmes kerdeseket tesznek fel az ellenzeki kepviselok?

Az meg, hogy viktor a helyukre teszi oket, az meg gyenge viccnek is rossz.
Az nem helyreteves, hogy a szokasos pokhendi kajan vigyorral a pofajan szidja vikike a kerdezot es/vagy a kerdezo partjat. Vagy valasz helyett boldog karacsonyozik.

Vagy peldaul keress ra youtube-on: "orban viktor toporzekol es ragalmaz valasz helyett"

Ez mirol is szol? Hadhazy Akos elmondja, hogy van egy kozbeszerzes, amire 2 palyazat erkezik ugy 1,7 Mrd aron, es erkezik egy harmadik a General Electric-tol ha jol emlekszem, kb. a feleert. A kozbeszerzest kiiro ez utobbi palyazatot kizarja. Hadhazy kerdezi, hogy ez hogy lehetseges.
Viktorka valasza, amit egyszeruen nem hittem el, hogy megenged maganak:
Igen kepviselo ur, koszonjuk, hogy felhivta a figyelmunket erre a valoszinu hatalommal visszaelesre/korrupciora, utana nezetek, hogy ki akarja megroviditeni az allamot ugy 800 millioval es a felelost elszamoltatjuk
--------- vagy valami hasonlo helyett ----
Hadhazi a GE lobbistaja es ez peldatlan es hivjuk ossze a hazbizottsagot, ezt ki kell vizsgaltatni blablabla.

Na most erre mond, hogy egy minszterelnokhoz melto valasz volt.

Sir Bates dö Hól 2020.03.23. 16:43:48

@6.Lenin: "Ez így egy nagy nulla. Konkrét videókra talán még érdemes is lenne válaszolni neked.
Én csak ezt a részét szoktam megnézni, amikor az ellenzék elmondja a hülyeségeit, aztán amikor a csuti a helyükre teszi őket."

és még kimaxolja a baromságát is... Lajosom, felesleges, tudjuk, mindenki tudja, még a ner trolljai is(!), hogy hülye vagy... szórakoztató falu bolondja, de nem az eszedért kedvelünk: az nincs...

mgdé 2020.03.23. 16:51:33

@6.Lenin:

Akkor nagyon pofára estél, Durmi bácsi. :D

Sebaj, már megszoktad, s hogy a túl sok szilva lenne az oka, az csak utólagos magyarázkodás ...

Sir Bates dö Hól 2020.03.23. 16:53:24

@N. Barbie: én itt megmutattam orbán boldog_karácsonyozását... komoly erőfeszítéseket kellett tennem, hogy bebizonyítsam: ez mo törvényhozó szerve, az interpellált személy, aki "joyeux noël"-ezik, az meg mo első közjogi "méltósága", s nem b+, nem viccelnek egymással, ez egy moi miniszterelnöki válasz egy ellenzéki parlamenti képviselőnek... nem hitték el...

6.Lenin 2020.03.23. 17:01:11

@N. Barbie:

Nem csak a viszontválaszokat szoktam me3gnézni, az úgy értelmetlen lenne, legalább is számomra. Megnézem előtte a képviselők hozzá intézett kérdéseit is.
Így együtt az igazán érdekes.
Nem a youtube-on a feliratozott, hangalámondásos , vagy vágott verziókat, az a beteg agyúak szórakozása.

Most is néztem élőben a végét, és olvastam az indexen a tudósítást róla. Egy teljesen más eseményről készülhetett a tudósítás. Nem az első eset.
Szerintem kiképzett valakik figyelik minden elhangzott mondatát, és valamilyen kiforgató géppel, rögtön ki is forgatják a mondatok értelmét.

N. Barbie 2020.03.23. 17:02:25

@Sir Bates dö Hól: Elhiszem.
En mult heten futottam ossze egy oreg (70+os) angol kollegammal.
Kerdezte, mi ujsag Magyarorszagon, meg mindig korrupt?

A pofam majd leszakadt a szegyentol. Koszi, fideszesek, akik azt hiszitek, hogy a nyilvanvalobbnal nyilvanvalobb mutyik, kozpenzcsapolasok, a kormanypart tagjainak, szomszedainak, haverjainak merhetetlen gazdagodasanak (es a sor estig folytathato) hire megall az orszaghatarnal.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.23. 17:08:10

@Sir Bates dö Hól: Lefordítottad és összefüggéseiben is elmagyaráztad azt, hogy a nő milyen hülyeséget kérdezett? Elmondtad, hogy az ellenzék bábozik, sípol, randalírozik, ajtónak szalad, helyesírási hibás és lófaszozós táblákkal képviseli a hozzá mérhetően hülye libsiproli választóit? Mert kíváncsi lennék, hogy mit szólnának! Hogy van franciául az hogy lófasz?

Grimbusz Makszimusz 2020.03.23. 17:09:29

@Sir Bates dö Hól: Barbi az én kurvám, kopj le róla, mert baj lesz!

6.Lenin 2020.03.23. 17:13:09

@Sir Bates dö Hól: @mgdé:

Pont két ekkora szarzsák véleménye után fog rám törni a kétségbeesés? Igaz, miért is kéne rám törnie? És miért pont a kétségbeesés?
Mi értelme ennyi kérdésnek?
Semmi, szerintem.
Akkor?
Mi akkor?
Mi mi?
Ja, ö helyes lány volt, a Mimike, jajj, régen volt, talán igaz sem volt.
Na, ez tényleg igaz, most.
Mi?
Semmi.

2020.03.23. 17:17:07

@N. Barbie: "hogy ertelmes kerdeseket tesznek fel az ellenzeki kepviselok?"
Ma vettem a fáradtságot és végigszenvedtem a vezérszónokokat, ..., a régen jobbikos postásunk sokkal színvonalasabban tudott volna, érdemben hozzászólni, ..., ha netán egyszer többséget szereznének, na akkor lehetne egyből sírva fakadni.
Javaslom nézze meg valamelyik tv archivumában és a büdös életben nem fog ilyet írni.

6.Lenin 2020.03.23. 17:19:08

@N. Barbie:

Miért nem mondtad neki, hogy már nem Gyurcsány a me. Ő még talán azt gondolta, azért kérdezte, hogy MÉG MINDIG?

Grimbusz Makszimusz 2020.03.23. 17:24:01

@N. Barbie: En mult heten futottam ossze egy oreg (70+os) angol kollegammal.
Kerdezte, mi ujsag Magyarorszagon, meg mindig korrupt?

A pofam majd leszakadt a szegyentol. Koszi, fideszesek,"

Mondtad, hogy az ellenzék vezére elkobzott zsidó villában lakik, a bolsevik időkből megmaradt anyósával és jómaga is korrupt módon fillérekből privatizált magának vagyont és a külföldi, korrupcióellenes erők őt támogatják?

Sir Bates dö Hól 2020.03.23. 17:32:02

@Grimbusz Makszimusz: Mirr-Murr, már jeleztem: itt, egy "joyeux noël" után cca. harminc perccel már lángolnak az autók, utcakövek a kézben és a barikádon várják a sünöket, akik szintén macron és castaner anyját szídják eközben: itt citoyenek alkotják a társadalmat, nem szervilis alattvalók;-)... már jeleztem többször: a banlieue-k (moon ezt hívják no_go_zone-nak: három hónapig laktam egy ilyenben, sz'al vagy szuperhős vagyok, mert gondom nem volt, vagy szíjjártóék hazudnak a nyelvet_nem_beszélő_zsákfalut_soha_el_nem_hagyó szerencsétleneknek;-)) racaille-jai (csőcselék) százszor inkább polgár (citoyen), mint a moi ner támogatói...

N. Barbie 2020.03.23. 17:34:37

@6.Lenin: Kurva vicces, nekem annyira nem volt az atelni, ugy, hogy a te fajtadnak koszonhetjuk ezt a megitelest, nekem kozom nincs hozza.

Sir Bates dö Hól 2020.03.23. 17:35:42

@Grimbusz Makszimusz: okés, sz'al a kámingáut: biszex vagy... engem, mint szabadelvű anarchistát nem zavar, csak ne stírőld a fenekem;-)..

N. Barbie 2020.03.23. 17:40:04

@Grimbusz Makszimusz: "Mondtad, hogy az ellenzék vezére elkobzott zsidó villában lakik, a bolsevik időkből megmaradt anyósával és jómaga is korrupt módon fillérekből privatizált magának vagyont és a külföldi, korrupcióellenes erők őt támogatják? "

Nem, nem mondtam, ahogy azt sem, hogy a ketharmaddal 10 eve kormanyzok nem tudtak (nem akartak?) bortonbe juttatni, es azt sem, hogy a jelenlegi fiuk is pontosan igy szerzik a vagyonukat.

Amugy jellemzo, hogy ezt a gyurcsirol szolo dolgot rendszeresen tudjak szajkozni a fideszesek, teljes joggal teszem hozza, de amikor a szektajuk vezetoi pontosan ugyanilyen sema szerint tesznek szert felfoghatatlan vagyonokra arrol persze mar egy budos szo sincs. Erdekes.

morph on deer 2020.03.23. 17:52:05

@Grimbusz Makszimusz:
“ Ti forgattok mindent úgy”

Cica, mi a francért nem tanulsz meg legalább egyig számolni?
Tovább nem is kell, mert én pont annyian vagyok, továbbra is 1 azaz egy darab van belőlem!

Jó, van aki szerint ez pont eggyel több a kelleténél, de ez még akkor sem többes szám, akárhonnan nézve sem az!

Ha csak nem te vagy véletlenül a Matolcsy meg a SchmidtMarischka titkos szerelmének eddig ismeretlen gyümölcse, - mondjuk a kis Terror Gyurika,- pirospöttyös popóval, és már alapértelmezett módban is dupla kettős-látással felszerelve...
Na de csak akkor!

Minden ettől eltérő esetben neked én “te” vagyok, az ezt követő igék pedig egyes szám második személynek megfelelő személyragot hivatottak viselni!

Tehát: “te forgatsz mindent úgy..” stb.
Írd már fel magadnak valahová, mert már kezd unalmassá válni az oktatásod. Még szerencse, hogy manapság a távoktatás a divat. De jó.

N. Barbie 2020.03.23. 17:55:04

@Grimbusz Makszimusz: "Lefordítottad és összefüggéseiben is elmagyaráztad azt, hogy a nő milyen hülyeséget kérdezett? Elmondtad, hogy az ellenzék bábozik, sípol, randalírozik, ajtónak szalad, helyesírási hibás és lófaszozós táblákkal képviseli a hozzá mérhetően hülye libsiproli választóit? Mert kíváncsi lennék, hogy mit szólnának! Hogy van franciául az hogy lófasz? "

Van ok es van okozat kedves fidesznyik.
Es ne tedd az artatlant, a dolog nem ugy kezdodott, hogy tablaznak az ellenzeki kepviselok mindenfele elozmeny nelkul. Hanem ugy, amit leirtam Leninnek. Hogy 10 eve hiaba tesznek fel barmilyen kerdest, barmilyen hangnemben, a kerdesre konkret valasz nem jon, csak kioktatas, sertegetes, nagykepuskodes. Magyarul a parlamenti munkajuk a fidesznek koszonhetoen kiuresedett, mert a fidesz felrugja a parlament irott es iratlan szabalyait.

Ez olyan, mintha mondjuk 10 eve minden reggel odaszaladnal valakihez es adnal egy jo nagy pofont, aztan mikor a masik kitenne az ajtod ele egy tablat emiatt, hogy mekkora gyoker vagy, meg neked allna feljebb.

Nem kell messzire menni, ha mar Parlamenti peldaknal jarunk.
Itt a legujabb fideszes mocskos hazudozas a bortonbizniszrol. A fidesz terjesztette be es verte at az azt megalapozo torvenyt, az osszes ellenzeki part elmondta, hogy ennek tomeges karteritesi igeny lesz a vege. Nem szamit, a fidesz lesoporte az ellenzeki modosito javaslatokat es elfogadta a torvenyt. Egyedul ok, senki mas.
Majd mikor bekovetkezett amit elore elmondtak az ellenzeki partok, akkor elovettek az artatlan fiuk szerepet, hogy jaj ezek a csunya ellenzekiek meg sorosistak kihasznaljak a bortonbiszniszt, nemzeti konzultaljunk a sajat hibankrol meg hasonlo parasztvakitasok. Erted, amiert azok elore figyelmeztettek a pokhendi kormanyt.
na ez az amihez mar vastag bor kell, de a fideszes uraknak ugy latszik van.

6.Lenin 2020.03.23. 18:02:23

@N. Barbie:

Nekem te nem tettél fel SEMMIFÉLE KONKRÉT dolgot, hablatyolsz össze-vissza, általánosságokat, főleg csúsztatásokat, hazugságokat.

Elmondod a torz véleményedet, TÉNYKÉNT, B+ azt ki nem szarja le? Pláne, ha nagy része csúsztatás, hazugság.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.23. 19:26:14

@6.Lenin: Baszd szájba azt a jó édes kurva anyádat!
Vagy csak te vagy az akinek semmi konkrétumot nem írnak?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.23. 19:43:47

@6.Lenin: Ezt mindenkinél előadod te kretén geciláda!
te tényleg elmebeteg vagy te selejtes geciláda féreg!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.23. 19:50:29

@6.Lenin: nálatok családi vonás,hogy agitátorkodtok?
Az ötvenes években is ezt csináltátok?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.23. 20:30:18

@N. Barbie: Kurrvajó,ahogy helyreteszed ezeket a barmokat!
Mondjuk érteni nem értik de akkor is jó!XD

Muhammad Balfas 2020.03.23. 22:28:10

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Te viszont következetesen maradsz a rövid kis ordenáré kommentjeidnél, kedves kis kétmondatos barátom..:) Mit tartasz az agyad helyén popcornt?:)

N. Barbie 2020.03.23. 23:54:49

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: vadhajtasok.hu de annyit nem ernek, hogy rakattints.
Alpari mocskosszaju fideszes szennyoldal, total elszallva maguktol. Par napja arra vertek a melluket, hogy allitolag 5000 latogatojuk volt egy adott pillanatban es ezzel bibibi megeloztek tobb lipppssssi oldalt. Mondjuk nem tudom melyiket, mert ennyit kb. kiszeltundi oldala is eler, de biztos ugy van. :D

mgdé 2020.03.24. 00:12:55

@Muhammad Balfas:

Inkább sakkozzunk. Te lehetsz Karpov, én meg majd leszek Capablanca.
(Fischer vagy Kaszparov sajnos nem lehetsz, ők neked valószínűleg már túl lbibsik.)

N. Barbie 2020.03.24. 01:13:30

@6.Lenin: Halvany gozom sincs, hogy most mire fakadtal ki papi, vagy csak elgurult az esti gyogyszer? Nem mondtam, hogy feltettem neked konkret dolgot (barmit is jelentsen ez), azt se tudod mirol beszelsz.
Az meg hogy en csusztatok es hazudok, hat, ja biztos, igy mindenfele konkretum nelkul tok hiheto. Ja, nem.

Na mindegy, ahogy irtam parancsolj par link, tenyleg csak random, meg csak meg se kerestem azokat ahol a legfelhaboritobb valaszokat ugattak el a kedvenceid.

www.youtube.com/watch?v=5hWdGgodG-Q

Itt a kerdezo megkerdezi, teljesen intelligens hangnemben, hogy megis mire alapozza viktor ezt a 100 eve nem latott kormanyzati teljesitmeny dumat, mire vikike abszolut legbolkapott hulyesegeket ad a kerdezo szajaba, amirol az egy arva szot se szolt. Jol megmondja a magaet, ismetlem, arrol amirol nem is beszelt a kerdezo, majd elegedetten lehuppan a helyere.

www.youtube.com/watch?v=Mi_4BnPyn_g

Itt meg Hadhazy mar emlitett kerdese. Reszletesen elmondja a temat, vikike persze semmit nem cafol belole, nehez is lenne tenyeket cafolni, igy inkabb hisztis 3 eves ovodas szinten szanalmas ragalmazasba menekul.

Ez csak 2 pelda amit hirtelen feldobott a youtube es konkretan emlekeztem a felhaborito fideszes valaszra, lenyegeben az elmult 10 ev barmelyik ellenzeki kerdesre adott fideszes valaszat be lehetne irni mert mind ugyanilyen suttyo szintu. Es akor te mersz egy szot is szolni az ellenzek Parlamenti megnyilvanulasairol, na neeee.

István Tamasi 2020.03.24. 09:15:19

ALAP
Elmebeteg autokrata vezérkének tilop teljhatalmat adni ezt bebizonyította 1933.
Mai helyzet
1. A fideszmaffia sunyi módon hazudik, hogy a teljhatalom a járvány elleni küzdelemre kell, mert az egészségügyi és járványhelyzetről szóló törvények tartalmaznak minden szükséges lehetőséget egy járvány leküzdéséhez.
2. A fideszmaffia sunyi módon hazudik amikor összefogást sivalkodik, mert az ellenzék javaslatait egyáltalán nem veszi figyelembe.
3. Az elmebeteg suttyó össze vissza hazudozik a rendelkezésre álló védőeszközökről, azok számáról.
3. Ha az elmebeteg suttyó a teljhatalom birtokában nem totális hatalomátvételre készülne akkor a katonákat nem az utcára küldené felfegyverkezve hanem az egészségügybe fegyvertelenül.

6.Lenin 2020.03.24. 09:32:22

@N. Barbie:

Már ne haragudj, de most pont engem erősítesz ezzel a két videóval. Mit nem értesz?
Szerintem semmit. Te gyűlöletből próbálsz politikát csinálni. Nem fog menni, hosszútávon biztosan nem.

Vegyünk egy más példát. A tegnapi parlamenti eseményeket. Talán ez világosan mutatja az ellenzék balfaszságát.

A kormánynak szüksége lett volna az ellenzék támogatására. Mit csináltak egy ilyen helyzetben? Megtagadták, maguk alatt fűrészelték a fát.

Mit kellett volna tenni?

Emberek, ez a kormány tehetetlen, CSAK A MI SEGÍTSÉGÜNKKEL képes megoldani, vagy megoldást keresni.

Ha nem vagy képes esetleg felfogni a két dolog közti különbséget, felesleges minden további magyarázat. Én ez utóbbira tippelek az általad mutatott videók, és írtak alapján.
Fingod sincs a politikához.

A hadházys videót végignéztem, ez a fasz önként belerohant a pofonba. Ennyire nem lehet hülye egy politikus. Felkínálta Orbánnak, hogy bassza szájba.
Mellár meg.....kár is szóba hozni.

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.24. 09:42:49

@6.Lenin:

Mit is csinált anno Orbán ellenzékben, amikor a kormánynak a segítségre lett volna szüksége? Visszanyalt nekik a fagyi?

Mellesleg mi a f*nak kell korlátlan felhatalmazás, amikor egy csapat törvény feljogosítja a hatóságokat minden féle intézkedésre? Talán Orbán maga akarja a fejére rakni a koronát?

Korlátlanul fel vannak hatalmazva pl. arra, hogy a szegedi rektort két lábbal rúgják ki, mert olyan országba járt, ahol fertőzés van, és amikor hazajött nem vonult karanténba. Más embert ezért megrángatnak. Milyen felhatalmazást akar még a fidesz?

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.24. 09:47:28

@N. Barbie:

Azért a vastag bőrön is bement a vírus. Ráadásul a tízparancsolat, meg az ima is hatástalan ellene. Ezért ugyé csak a migráncsok, a Soros, meg a Gyurcsány a hibás. Meg a vírus, ami már régóta eszi a fideszes agyakat.

6.Lenin 2020.03.24. 10:00:48

@látjátok feleim szümtükkel:

Mit csinált volna? MEG AKARTÁK DÖNTENI KORMÁNYT. Te tényleg hülye vagy?

N. Barbie 2020.03.24. 13:37:47

@6.Lenin: Aha, megint te suketelsz itt arrol ha en nem vagyok kepes felfogni valamit. Persze.
En vilagos, egyertelmu linkeket kuldtem arrol, hogy miket enged meg maganak a fideszed a Parlamentbe. Valaszolva ezt arra, hogy szokas szerint, persze konkretumok nelkul, az ellenzek parlamenti viselkedeset kezdted ekezni.

Na ezekbol a konkret videokbol te annyit szurtel le, hogy en szerinted gyuloletbol probalok politikat csinalni. Halvany fingom nincs, hogy belinkelt videok es azok par soros leirasabol ez megis hogy jott ki.
Varj hadd talalgassak, csak szanalmas vagdalkozas, mert olyat egy fidesznyik nem irhat, hogy a masiknak igaza van. Talalt?

Az meg mar tenyleg a vitakeptelenseg csucsa, mikor annyit tudsz irni erre a ket videora, hogy az egyik onkent szaladt valami altalad vizionalt pofonba, a masik meg hagyjuk. Ez aztan valasz, ehhez nagy esz kell.
Neked onkent pofonba szaladasozassal el van intezve, ha egy parlamenti kepviselo konkret, tenyszeru korrupciorol beszel, a miniszterelnok meg erre nevetseges ragalmazasba menekul, egy ME-hez melto valasz helyett.

A parlamenti peldad nem tul talalo, ha valaminek az elfogadasahoz 4/5-d kell, a maffiaeknak meg csak 2/3 van, azt nehez ugy bemagyarazni barkinek is, hogy az tehetetlenseg.
Amugy meg nem gondolod komolyan, hogy akkor ha az ellenzek nem fideszek elvarasai szerint viselkedik az maguk alatt fa vagassal er fel, ugye?

Nyilvan, a ketmillio ostoba fasz birkanak amugyse lehetne megmagyarazni, hogy az amit menetrendszeruen elkezdett hazudozni errol a lakajsajto, hogy az ellenzek nem akarja a virust megallitani es azert nem tamogattak tegnap a fideszt, az egy aljas, mocskos hazugsag.
Viszont a gondolkozni kepesek megnezhetik, hogy na, az ellenzeknek mindossze annyi baja volt, hogy a felhatalmazas ne korlatlan ideig szoljon, a fidesznek csak ezt a reszt kellett volna kivenni es mar el is lenne fogadva. De nem, direkt benne hagytak, hogy erre hivatkozva lehessen a sotet ostoba hiveknek hazudozni.
Mert az gondolom megvan, hogy a mar hivo fideszeseken kivul a most elkezdett hazudozast senki nem fogja bevenni. A hivoknek meg az is az ellenzek mocskolasaval lett volna eloadva, ha tamogattak volna tagnap.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.24. 13:42:58

@N. Barbie: Ez csak egy troll. Az a munkája, hogy szóval tartson, eltereljen a valós problémáktól.

6.Lenin 2020.03.24. 13:51:05

@N. Barbie:

Nem olvasom végig, mert már az eleje is hülyeség.

Hadházy egy folyamatban lévő ügyben kiáll egy külföldi cég mellett, felkínálva a visszavágást Orbánnak. Óriási baki egy politikustól.
Ha ezt nem érted, akkor kergess lepkét.

A másik, Mellár egy kegyvesztett sértődött ember, aki ráadásul elvet váltva beül azok közé........ Miért is kéne komolyan venni? Ez eleve egy óriási baklövés a részéről.

Bármelyik országban, bármilyen politikai oldal, az ilyen elfuserált dolgot kihasználna a maga javára.

A tegnapi nap az ellenzék elásta magát, mindent, ami most a jövő heti megszavazás alatt történik, a nyakukba varrható. Tudták előre, hogy néhány nap múlva a Fidesz törvényesen megszavazhatja. ekkora bakit is csak a hazai ellenzék képes elkövetni.
Az ellenzék pedig saját maga mondott le egy ütős érvről, hogy bizonyítsa, a kormány nélkülük alkalmatlan (legalább is szavakban) A gyakorlatban pont az ellenkezőjét bizonyítják.

Barbie menjél, kergess lepkéket inkább, hidd el, neked ez sokkal hasznosabb is lehet.

6.Lenin 2020.03.24. 13:57:28

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Esküszöm , hogy mióta olvasom a hozzászólásaidat, soha, egy mp-re sem tudtam volna elképzelni rólad, hogy ezekből képes lennél valamit is megérteni. Most se.

N. Barbie 2020.03.24. 16:06:09

@6.Lenin: Latom nem fogtad fel amit Hadhazy mondott, pedig akkora okosnak tartod magad. A folyamatban levo ugy kifejezest meg csak masolod a gazdadtol, nem tul eredeti...

Folyamatban levo ugy csak egy ocska kifogas es amugy is csak azert van meg folyamatban mert az a csunya kulfoldi vallalat megtamadta a kizarasat es a birosag igazat adott neki, ugyhogy talan, esetleg lehet benne valami.
Tehat egyszeruen fogalmazva, hogy meg te is felfogd, a kozbeszerzesnek mar reg vege lenne, ha a GE beletorodott volna a jogtalan kizarasaba. Ugyhogy azzal takarozni, hogy folyamatban levo ugy, es egyebkent a mar megtortent csunya dolgokhoz egy szot se szolni kulonosen undorito.

magándemokrata 2020.03.24. 16:06:26

@6.Lenin:
mikor hadházy felszólalt az ügyben, 2017. október 9., hétfő volt! a közbeszerzés okt. 6. lezárták!
"De Hadházy szerint öngólt lőtt a miniszterelnök azzal is, hogy folyamatban lévő ügyről beszélt, miközben a közbeszerzési döntőbizottság október 6-án lezárta azt és megbüntette a kiírót."
fuhu.hu/orban-negy-ongolja/

igen, rohangálsz a faszerdőben! tudom, amikor lipsi volt a viktor, te is az voltál, amikor váltott, te is!

6.Lenin 2020.03.24. 17:18:27

@N. Barbie:

Persze, hogy ócska kifogás, erre próbáltam utalni, hogy maga Hadházy kínálta fel önként. Orbán hülye lett volna nem kihasználni a lehetőséget.
Ezért írtam , hogy egy politikus nem követ el ilyen hibát.
Hadházy egy link alak, aki ritkán gondolkodhat, csak szart próbál keverni. Egy valódi politikusnak nem így kellene hozzáállnia. Talán pont ezért már se pártja, se respektje nincs, csak az ilyen szintén rosszindulatú szarkeverők előtt, esetleg még egy darabig.
Tisztul a horizont?

@magándemokrata:

Neked is szól köcsög.

magándemokrata 2020.03.24. 17:41:38

@6.Lenin:
köcsög? elsírom magam! jól megmondtad, ne haragudj, hogy megcáfoltalak! én szégyenlem magam, hogy bebizonyítottam, hogy hazudsz!

N. Barbie 2020.03.24. 17:56:54

@6.Lenin: Papi, harmadjara nyomod a suketelest, a nevetseges kibuvokat a temaban.

Hadhazy kesz tenyeket kozolt egy korrupciorol. Amire a ducednak annyi volt a valasza (az elvarhato kivizsgaljuk, a felelost megbuntetjuk helyett), hogy mint egy 3 eves durcas hisztis hulyegyerek lobbizassal ragalmazta a kerdezot.
Tehat akkor jol ertem-e, hogy egy ilyen miniszterelnoki valasz neked, fideszesnek rendben van? Neked eleg egy korrupcios ugyre annyi magyarazat, hogy a kerdezot mocskolja a ME?
Es ha a valasz igen, akkor kicsit szalljal magadba es gondolkodj el rajta, hogy megegyszer a szadra vedd e az ellenzeket Parlamenti ugyekben...

Mert ahogy egy szektas haverodnak irtam, a dolog, akarhogy is probaljatok ezt elhitetni, nem ugy kezdodott, hogy az ellenzeki kepviselok, mint derult egbol villamcsapas, minden alap nelkul tablakat tartanak fel vagy hasonlok, hanem azzal, hogy ilyen szintu valaszokat kapnak a fideszedtol 10 eve.
Majd meglatnam, ha mondjuk a te munkahelyeden azzal varnanak a kollegaid 10 evig minden nap, hogy egy vodor szart boritanak a fejedre, akkor mosolyogva turned e a vegtelensegig.

6.Lenin 2020.03.24. 18:11:18

@N. Barbie:

Na, még mindig nem érted. Van két politikus ,Orbán és Hadházy. Már ne haragudj, de az egyik már párt nélkül, a másiki Mo miniszterelnöke már 10. éve, 3x nyert kétharmaddal.

Neked olyan kurva nehéz eldöntened, hogy ki érthet jobban a politikához?
Hadházy mellesleg a legnagyobb korrupt gazember seggét nyalja éppen.

Tényleg elhiszed, hogy az MTVA-ba azért mentek, mert tényleg érdekelte őket ott valami, a balhén kívül? Hány éves vagy? Még óvodába jársz, és már tudsz írni? Gondolkodni nem, az tuti.
Tudod hány rendszert éltem túl? Miért függne az életem bármelyiktől is? (szerencsére)
Én külön tudom választani a saját életemet, de csak tudok dönteni abban, kit is támogatok inkább, és kiket soha nem támogatnék. Miért kéne ehhez bármelyikük seggét is nyalnom?
Te másként nem tudod a sajátodat elképzelni? Csak valakinek benyalni?
Menjél inkább lepkéket kergetni.

N. Barbie 2020.03.24. 18:21:48

@6.Lenin: Tehat a fel oldal mellebeszeles lenyege: igen, fideszeskent egy korrupcios ugyre neked eleg annyi valasz, hogy a felelos a kerdezot ragalmazza.
Erre voltam kivancsi, a rizsa nem erdekel. Szegyelld magad.

6.Lenin 2020.03.24. 18:33:04

@N. Barbie:

B+, már kezdesz a hülyeségeddel felidegesíteni.

Ha Hadházy feltárt egy korrupció ügyet, miért nem kért fel egy hozzáértőt, magyarázza már el, hogy meg tudja szorongatni a másik tökeit? Miért ilyen balfasz módon áll neki?
Sőt ő kínál fel a másiknak menekülő utat. És még én szégyelljem magam. Észnél vagy te?
Mondjál a világon egy olyan országot, ahol a kormányzati pályázatokat mindig az ellenzéki párthoz tartozók nyerik. Akkor miért támogatnak valakik óriási pénzekkel politikusokat? Hogy nyerjenek, B+, és ő visszaszerezze a befektetett lóvéját. Így működik a világ. Csak van ahol nyíltan, vagy más elnevezéssel.

Mit rágalmazott Orbán, egy ellenzéki politikus lobbizott egy külföldi cégnek, nyíltan, nyilván nem ingyen. Miből repcsizik ez a fasz? Kérdezd meg 1x tőle, majd jól elhajt a picsába. Mert az magánügy, egy politikusnál, hát persze.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.24. 18:41:12

@Muhammad Balfas: Tíz év alatt nem fogtatok fel semmit.
Magyarázzon nektek az,akinek még van türelme!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.24. 18:47:59

@N. Barbie: Áááááá!Ránéztem!
Már csak azt nem tudom,hogy a sok idióta közül melyik ez a balfasz?:))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.24. 18:50:16

@magándemokrata: "amikor lipsi volt a viktor, te is az voltál, amikor váltott, te is"

Nem, ezek Gyurcsány fanok voltak, csak mikor kiderült az őszödi beszéd, mint a megcsalt szerelmesek, meggyűlölték imádatuk tárgyát, és az ellenkező végletbe estek.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.24. 18:56:29

@N. Barbie: Nézd!ő szereti ha a szájába szarnak.Végül is fideszes!XD

chrisred 2020.03.25. 06:45:31

@6.Lenin: Azért ne menj érvelésben még saját magad alá is. Szerinted Simicska, Mészáros vagy Tiborcz sikeres üzletember volt, aki politikust támogatott, és nem a politika kreálta az ő üzleti sikereiket?

6.Lenin 2020.03.25. 09:26:12

@chrisred:

B+, először meg kell alkotni azokat, akik később a hátteret jelentik. Nem sok ész szorult beléd, az már tuti.
Most már ők forgatnak vissza a politikába. A ballib oldalon ezt hamarább megoldották, de most azok lecsúsztak. a pártjaik is követik őket.
Politika pénzes játék.

chrisred 2020.03.25. 09:48:06

@6.Lenin: A bolsevik észjárást polgári gondolkodásmóddal elég nehéz követni. Azt tudom, hogy az államszocializmus bukása után a pártállami muftik a hatalmukat áttranszformálták vagyonokká a privatizáció során, majd az így megszerzett vagyonnal beszálltak a politikába. De azt hittem, ez egyszeri alkalom volt. Most kiderül, hogy ezt most már addig csinálják, amíg a világ világ. És még van, aki tapsol neki...

6.Lenin 2020.03.25. 09:58:53

@chrisred:

Ha eddig nem vetted volna észre, ez a világon mindenhol így működik, és fog is. Erről szól a hatalom. Sok ezer éve erről szól, és előre láthatólag jobbat nem is igen fognak helyette kitalálni. Legjobb esetben eddig bizonyos dolgokra más megnevezést találtak.
Ebben továbbiakban is lehet számítani.
Majd, ha 1x te is véletlenül felnősz, majd rájössz ezekre, vagy nem.

chrisred 2020.03.25. 10:13:42

@6.Lenin: Magad írtad le ezelőtt nem sokkal, hogy a Lajtától nyugatra pont fordítva működik. De lehet, hogy még a saját gondolataidat se tudod értelmezni.

6.Lenin 2020.03.25. 10:28:53

@chrisred:

Soha nem írtam ilyet, hiszen mindent tőlük veszünk át, vagy vettünk át 1000 éve.
Keversz valakivel, vagy félreértettél valamit.

chrisred 2020.03.25. 11:01:22

@6.Lenin: Na ne mondd! A bolsevik hatalmat a bolsevik észjárással együtt is tőlük vettük át? Mert az a rendszer, amit leírtál, onnan származik.

6.Lenin 2020.03.25. 12:59:04

@chrisred:

Miért? Hol akarnak most szocializmust? Nem nyugaton, Amerikában?
Mia faszért foglalkozol politikával? miért nem lepkéket kergetsz?

chrisred 2020.03.25. 14:26:21

@6.Lenin: Igen, ott is van valaki, aki illiberális államot akar, errefelé meg tőlünk keletre azok, akik már meg is csinálták.

6.Lenin 2020.03.25. 15:22:30

@chrisred:

És? Ezeknek mi közük ahhoz, amiről eddig szó volt?

chrisred 2020.03.27. 06:40:27

@6.Lenin: Nem tudom, te hoztad szóba a szocializmust.
süti beállítások módosítása