B1 blogcsalád



Bukarestben pikk-pakk megoldották, ami a Fidesz szerint Budapesten teljesen lehetetlen

2020. március 26. - nickgrabowszki

Pedig ott is egy Orban a miniszterelnök, de azért van különbség. romanian_senate.jpg

Orbán Viktor arra hivatkozva utasította el, hogy 90 napos időkerethez kössék a kormány - illetve természetesen a miniszterelnök - a járványveszély miatti korlátlan hatalmát, hogy

mi van akkor, ha az Országgyűlés 3 hónap múlva éppen nem lesz képes ülésezni a fertőzés miatt.

Kifutója, Gulyás miniszter meg egyenesen hangulatkeltésnek minősítette azt az ellenzéki - szocialista - felvetést, hogy a Parlament adott esetben szavazhat online is a veszélyhelyzetben hozott jogszabályok meghosszabbításáról:

Gulyás szerint hónapokat venne igénybe, hogy kiépítsék a megbízható és biztonságos online szavazást az Országgyűlésben, ez mindenképpen fennakadást okozna a Ház munkájában, ezért nem lesz online parlamenti ülés. Ezért tett a kormány javaslatot a koronavírus-törvényre.

Történt ugyanakkor, hogy egy elmaradott, balkáni, bocskoros, szőröstalpú etc., országban sikerült megoldani a megoldhatatlan problémát. A Maszol híre szerint a romániai szenátus úgy módosította a saját házszabályát, hogy

rendkívüli helyzetekben online, ún. elektronikus kommunikációs eszközök segítségével 

is meg lehessen tartani a szentárus és bizottságainak üléseit.

Ráadásul a szenátorok - eléggé el nem ítélhető módon - erről már eleve telefonon döntöttek. Meg lehet oldani, ha valaki nagyon akarja, ha nem is mindent, de az online szavazást biztosan.

Most már nem csak arról van szó, hogy amihez - a digitális átálláshoz - Gulyás szerint a Parlamentnek hónapok kellenének, arra a magyarországi közoktatásnak 2 napot adtak, hanem arról is, hogy Románia szenátusa is rámutatott, a Fidesz és a magyarországi kormány egyszerűen hazudik: nem dől össze a világ biankó csekk és korlátlan felhatalmazás nélkül sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6815560554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2020.03.30. 12:16:50

@Nekoashi2005:

Semmit sem tudsz, az elpocsékolt gyárakról, közművekről, a felvett kölcsönök sorsáról. Egész iparágakról, mezőgazdaságról.
Ne csak magyar hangot olvass.

Függöny, csapó, vége a játéknak! 2020.03.30. 12:22:12

@eszti.....: "doktorandusként tevékenykednek az egyetem Természettudományi Karának Fizikai és Elméleti Kémia Tanszékén"

Nem kétlem, hogy okosak a fiúk, de gépeket, berendezéseket azért jellemzően mérnökök szoktak megtervezni és összerakni. Persze szükség törvényt bont.

A fiúk megtervezték, legyártanák, és rögtön Spanyolországba és Olaszországba exportálnák... (Remélve, hogy ott most kétségbeesésükben megvesznek bármit, ami kicsit lélegeztetőgépre hasonlít. Aztán ha nem válik be, legalább ők kaszáltak rajta. Ügyes.)

Sir Bates dö Hól 2020.03.30. 12:26:12

@Grimbusz Makszimusz: "A lófaszt ismerték, akkor még csak egyszer volt miniszterelnök"

Mirr-Murr!;-)...
Akkor elmondok valamit;-)... '97-ben a TELJES fidesz vezérkar családtagjait simán lecsukhatták volna áfa csalásért, s ezt az akkori Pest megyei APEH igazgatója, az akkori MSZP egyik erős embere, Papp Albert és Horn döntése akadályozta meg... s ez nem urban legend, mert én láttam az összes papírt, dokumentumot, a családtagok nevére bejegyzett cégek nevetséges és szánalmas kamu visszaigényléseit 5-25M összegekre;-)... na, így indult a fidesz, s így indult orbán;-)...

Nekoashi2005 2020.03.30. 12:36:44

@6.Lenin:
"Semmit sem tudsz, az elpocsékolt gyárakról, közművekről, a felvett kölcsönök sorsáról. Egész iparágakról, mezőgazdaságról.
Ne csak magyar hangot olvass. "

Olvasok én mást is, például Ángyán József professzor írásait, vele készült interjúkat:

24.hu/fn/gazdasag/2019/12/07/angyan-jozsef-foldmutyi-veszprem/
24.hu/fn/gazdasag/2019/07/22/bacs-kiskun-foldek-fidesz-angyan-jozsef/
24.hu/belfold/2014/07/24/angyan-jozsef-eh-szajkarate/
hvg.hu/itthon/20131220_Angyan_14_erdekeltseg_vitte_el_a_foldek_k

Sir Bates dö Hól 2020.03.30. 12:36:45

@eszti.....: azért ez rémisztő...

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: nem az én dolgom, de sz'tem a 400000 áldozat víziója közelít a kemtrélezéshez;-)...

Grimbusz Makszimusz 2020.03.30. 12:36:47

@Sir Bates dö Hól: Milyen papírokat láttál vazze, ez nem lehetett egy életbiztosítás! :D
Ez most vagy igaz, vagy nem, de akkor ment az olajszőkítés és mára kiderült, hogy nem a conti-car-osok, hanem az MSZP vezényletével. Ilyen piti APEH számlák akkor nem játszottak.

Nekoashi2005 2020.03.30. 12:41:14

@Függöny, csapó, vége a játéknak!:

"Ez most nem a felelőtlen osztogatás ideje, minden forintnak megvan a helye."

2008-ban sem volt az... "De a baloldal csak megszorítani tud!"

Ez az interjú sok mindenre rávilágít, pl. mi a különbség a 2008-as gazdasági válság, és a koronavírus okozta gazdasági válság között.
www.youtube.com/watch?v=AFlgbxF_e7E&t=41s

Nekoashi2005 2020.03.30. 12:53:08

@Grimbusz Makszimusz:
A privatizáció nagyja már az Antal-kormány alatt lezajlott... Bocs!

Persze, voltak sötét mocskos ügyek... Egyről-kettőről én is tudok!

Pl. az egyik párt az államtól kapott székházat eladta - valami Fiatal Demokraták voltak, vagy mi... - és a kapott pénzt magáncélokra használták... Pl. ebből a pénzből privatizálták a gánti kőbányákat. Valami Orkán Győző vette meg, egy levitézlett párttitkár... Ja, nem is Orkán, hanem orbán!

Nekoashi2005 2020.03.30. 12:54:18

@Grimbusz Makszimusz:

"Ez most vagy igaz, vagy nem, de akkor ment az olajszőkítés és mára kiderült, hogy nem a conti-car-osok, hanem az MSZP vezényletével. "

Pintér mszp-és volt akkor? Nem is tudtam....

Sir Bates dö Hól 2020.03.30. 12:55:35

@Grimbusz Makszimusz: most képzeld el, mindkét oldal rám fújt!;-)))...
az olajszőkítést meg olyan koalában csinálta az MDF (akik most mind a fideszben ülnek) és az MSZP, mint ha kér test, egy lélek lenne;-)... a Gyufát nem is említve;-)... sz'ted lezsák miből élt akkoriban?;-)...

(s ez csak egy kis része annak, amit tudok;-)... tudok, s nem hiszem;-)... )

ellenben beszédes, hogy meg sem próbálod cáfolni, csupán relativizálod;-)..

6.Lenin 2020.03.30. 13:00:38

@Nekoashi2005:

Figyelj már ide te fasz. Mi a különbség a hvg, 24.hu, 444, és a magyar hang között?
Semmi, ellenzékben vannak, és szeretnének hatalomra kerülni, hogy ők lopjanak szét mindent. Pl. az ellenzéki önkormányzatok október óta, egyből a kasszára buktak és kiürítették a saját javukra.
Nyilván ők megkeresnek kegyvesztett volt fideszeseket, és ők óbégatják most a tutinak véltet. Ezek legtöbbje bukott a szakmájában, azért lett kegyvesztett.

Nyilván voltak vannak, lesznek egyedi esetek-jogosan elítélendőek-amin lehet csámcsogni az olyan bunkó kis faszoknak mint te is vagy, mert az egészet, egyben, képtelen vagy átlátni. Egyedi esetek a világon mindenhol előfordulnak, és fognak is. EMBEREK csinálják. Még a zsidók közt is. Minden rasszban van bőven gazember is.

Csak meg kell nézni, hogy akik most hatalomra szeretnének kerülni, miket is csináltak, amikor voltak már hatalmon. MINDIG CSŐD LETT A VÉGE. Azt elhiszem, hogy ezekre még a leghülyébb is képes valamilyen idióta kifogást találni, a hozzád hasonló hülyéknek.

Te ilyeneket szeretnél látni a hatalomban , sok millióan meg nem. Ennyi a lényeg, B+. Szerencsére.

6.Lenin 2020.03.30. 13:03:18

@Sir Bates dö Hól:

Valszeg te is ezért vagy most fro-ban egy szomorú sámlival a pincében. Elmondták -vagy már saját tapasztalat-, hogy milyen szar a sittes kaja.

Sir Bates dö Hól 2020.03.30. 13:10:04

@6.Lenin: miva' Lajos, irigykedsz‽;-)...

(egyébként igazad van, én a politikai menekült archetipusa vagyok... én is csodálkozom ezen mindig, de ez van;-)...)

eszti..... 2020.03.30. 13:11:25

@Sir Bates dö Hól:

az intelligens karantén?
jó reggelt! már most ez van. mielőtt jóváhagyták volna a mobiladatszolgáltatásról szóló törvényt, telefonáltam a bonni barátnőmmel. másnap teljesen véletlenül kaptam egy sms-t, hogy ne hagyjam el Szlovákia területét!
a belügyminisztérium oldaláról letölthető egy app, kijelzi, van-e környezetedben regisztrált fertőzött. vadul használja a jónép.....aki belép a rendszerbe....
ez már a Nagy Testvér kora, vége az aranyidőknek.

eszti..... 2020.03.30. 13:14:58

@Sir Bates dö Hól:

tudom, hogy nem kellene ilyet mondanom...előre is elnézést érte... de muszáj...:D
ha akarod felhívlak és bekerülhetsz a szlovák adatbázisba is ....

6.Lenin 2020.03.30. 13:16:25

@Sir Bates dö Hól:

Miért irigykednék egy "politikai" menekültre. Sose sajnáltam azokat, akik egy politikai párt színeiben loptak , és most ezen elvek miatt kénytelenek szomorú sámlit dugni, meg azon ácsingóznak, hogy az utolsó órában talán végre igazán leszopja egy arab ribanc.
Sose foglaltam az imáimba ilyesmit, és Jézuskának se írtam ilyen kéréssel levelet, de a nyuszinak se.

Nekoashi2005 2020.03.30. 13:18:00

@6.Lenin:
"Figyelj már ide te fasz." Aha, megint igazat írtam...

"Mi a különbség a hvg, 24.hu, 444, és a magyar hang között?
Semmi, ellenzékben vannak, és szeretnének hatalomra kerülni, hogy ők lopjanak szét mindent. "

Azért nagy katyvasz van a fejedben... A független sajtó, mint ellenzék, és hatalomra akarnak kerülni.... Jézus!
Mondjuk a Magyar Hang távolabb van Gyurcsánytól mint a fidesstől......

Azért van itt egy freudi elszólás...

"és szeretnének hatalomra kerülni, hogy ők lopjanak szét mindent. "

Nem azt írtad, hogy "és szeretnének hatalomra kerülni, hogy mindent ellopjanak. " hanem azt hogy "ők lopjanak szét mindent. "

Ezt egyfajtaképpen lehet értelmezni: "és szeretnének hatalomra kerülni, hogy ők lopjanak szét mindent., ellenben most, hogy mieink - fidess - lop el mindent"

Szép beismerés!

Nekoashi2005 2020.03.30. 13:19:27

@6.Lenin:
Ja igen, Ángyán professzor mióta ellenzéki?

eszti..... 2020.03.30. 13:22:02

@Nekoashi2005:

egyre feltűnőbb az öreg péniszfixációja. .......

Nekoashi2005 2020.03.30. 13:27:17

@eszti.....:
Már kihagytam.... Így is elég ideges, mert "báncsák" lölőt meg a "vezírt"! Veszélyeztetett korosztály....

2020.03.30. 13:31:06

@eszti.....: "csak ne gyere te is azzal, hogy mi van, ha kihal a fél parlament????!!!!
olyan mélyre azért nem kellene!!! "
Az embernek olyan érzése támad naponta többször is, hogy liberálbolsinak csak az idióták szegődnek el, .., mint ön meg itt az önhöz hasonlók.
A legrosszabb esetben ki is halhat, de nem erről szól a történet, hanem a határozathozatali képességről,amihez elég a képviselők harmadának kiesése, vagy azért mert meghal /Egyik oldalnak sem kívánom!/ , vagy azért mert beteg, .. ez a kettő együtt simán összejöhet és majd azok az országok, ahol műdemokratikus módon bohóckodnak egy ilyen helyzetben majd csak lesnek, hogy semmi sélyük nincs, csak a akkor, ha nyílt diktatúrát vezetnek be, .., nem azért mert ehhez vonzódnak, hanem, mert ha élni akarnak, akkor erre kényszerülnek.
Ön és a többi hülye itt mire számít, .., ha az az elképzelése most a járványügyi szakembereknek, hogy a társadalom 60-70%-a fog megfertőzödni, önök szerint ez mindenkit érint csak a képviselőket nem?
Mellékelek egy őszinte beszédet ezzel kapcsolatban Merkeltől, .. bár lehet, hogy ő is Orbán csicskása és csak azért mond ilyenek, hogy alá tudja támasztani a magyar kormány felhatalmazását :-)
hvg.hu/vilag/20200311_koronavirus_jarvany_angela_merkel_kancellar

6.Lenin 2020.03.30. 13:32:47

@Nekoashi2005:

Kegyvesztett.
Figyelj már néhány dologra.

Van egy kormánynak valamilyen víziója, hogy mit is szeretne, ha a hatalom az övé. ( a ballibáknak az előtte félretett pénzek ellopása, osztogatás, kölcsönkérés, csőd, nem bonyolult vízió)

De visszatérve egy normális alakulathoz. Ehhez a vízióhoz keresnek embereket, akik meg is tudnák valósítani (ez a ballibáknál is így van, minél nagyobb tolvaj, annál jobb).

Aztán , ha menet közben kiderül, hogy mégsem alkalmas, félreteszi, vagy máshol próbálják ki a "tudását", ha pont ez hiányzik, szomorúan, de elköszönnek tőle.

Mint pl Megyótól, vagy Gyurcsánytól is. Megyó azt hitte nagy politikus, pedig lopni küldték. Egyiknek se felelt meg. A Fletó se.

Ennyi a titok. Mellár ráadásul ellenzéki is lett. Nincs itt semmi különleges titok.

6.Lenin 2020.03.30. 13:34:48

@eszti.....:

Te nem tudsz szlovákul? Pedig megadtam a kívánt útvonalat, ahová menned kéne.
Elfelejtetted?

2020.03.30. 13:36:12

@Nekoashi2005: "A független sajtó "
:-) , .: -)
Ovis kiscsoportosnak tetszik lenne, hogy ennyire naív dolgokat ír :-)
Írjon már ide egy független médiaelemet bárhonnan, bármelyiket, amelyik független?
Az egész világon nem talál olyat, nemhogy a lövészárkos Közép-Kelet-Európában
Feldobta a napomat ezzel a viccel :-)

Nekoashi2005 2020.03.30. 13:36:25

@6.Lenin:

"Ennyi a titok. Mellár ráadásul ellenzéki is lett. Nincs itt semmi különleges titok. "

Ki beszélt itt Mellárról? Súlyosabb a baj a fejedben, mint gondoltam!

eszti..... 2020.03.30. 13:37:39

@Nekoashi2005:

a reggelt azzal kezdte, hogy a pöcsmérés módszertanát ismertette velem.
kincset érő tapasztalatok......

6.Lenin 2020.03.30. 13:38:11

@Nekoashi2005:

Tőled már csak egy kérdésem lenne: kinek szánod, amiket ide írsz? Ennyire lenézed a magyarok többségét? Vagy ez van csak beléd égve? 1/a, 1/b csak , hogy esetleg értsd azt az 1et.

eszti..... 2020.03.30. 13:39:35

@Tényelek:

szívecske! most fejeztem be a specis osztály szövegértési feladatait.
ha van időd, gyakorolhatunk...

Nekoashi2005 2020.03.30. 13:40:19

24.hu/sport/2020/03/30/koronavirus-sport-tao-orban-viktor-finanszirozas/

"Ebből a helyzetből kimászni nem tűnik egyszerű feladatnak, a problémát pedig a perverzitásig fokozza, hogy a finanszírozást alapvetően határozzák meg a politikai kapcsolatok. Nem soroljuk az egyes klubokat, szövetségeket, amelyeknek élén fideszes politikusok állnak, éppen elég, hogy megemlítjük a múlt héten publikált cikkünket, amelyben kimutattuk a taorendszer elemzése nyomán, hogy

egy felcsútira 240-szer annyi taotámogatás jut, mint egy átlagos magyarra.

Minthogy jelenlegi tudásunk szerint a felcsúti futballsport minősége, teljesítménye önmagában nem garantál ekkora különbséget, a miniszterelnök személye lehet az egyetlen racionális magyarázat a kiugrása. Az őrült pénzből lehet finanszírozni a felcsúti futballprojektet. A következő időszak nagy kérdése, hogy a válság hogyan alakítja ezt a szinte felfoghatatlan aránytalanságot. A mind szűkülő keretek között ugyanis a politikusok nyilván megpróbálják majd érvényesíteni kapcsolati tőkéjüket annak érdekében, hogy saját klubjuk, szövetségük a kisebb vesztesek között legyen.

Ha ez sikerül, azaz továbbra is hasonló összeget lesznek képesek összehozni a felcsúti, a mezőkövesdi futball finanszírozására, az egyúttal azt jelenti, hogy tovább növelik az elképesztő aránytalanságot, miközben mind kevésbé függ a klub hagyományaitól, szurkolói számától, teljesítményétől, tudásától, hogy mennyi közpénzhez jut. Ezzel a már torzíthatatlannak hitt sportstruktúrát végleg elszakítanák minden sport lényegétől: a versenytől és a teljesítménytől.

Ha azonban a szűkülő erőforrások mellett jobban érvényesülnek a sportszakmai tényezők, a felelős gazdálkodás és hasonló szempontok, akkor az eddig a taóból fizetett álomprogramok válnak finanszírozhatatlanná.

Ahol eddig zsíros kenyér jutott, ott most kaviár van

– mondta majd két éve lapunknak adott interjújában Pósfai Gábor, aki jelenleg az osztrák Decathlon ügyvezetője, amikor a taokorszakról kérdeztük. A koronavírus ennek a korszaknak szinte biztosan végett vetett.

A jelenlegi tudásunkból, a gazdasági válság már most látható és érzékelhető jeleiből az következik, hogy

a kaviárkorszakot az éhezők viadalának kora váltja a magyar sportban."

2020.03.30. 13:41:38

@Nekoashi2005: És most értékeljük az it és más liberálbolsik szurkolását vírusnak!
Dobok egy linket, hátha szívrohamot kap tőle, hogy mennyire szarul intézi a védekezést a kormány :-) .
www.portfolio.hu/gazdasag/20200330/tobb-mint-10-millio-maszk-es-ketezer-lelegeztetogep-erkezik-az-orszagba-422948?utm_source=hirkereso_es_kapu&utm_medium=portfolio_linkek&utm_campaign=hiraggregator

6.Lenin 2020.03.30. 13:43:23

@Nekoashi2005:

Bocs, tényleg nem gondoltam, annyira hülye vagy, hogy még azt sem érted, amit te írsz.
Elnézést, ritka, hogy ma valaki 1 dolognál többet nem képes átlátni. Vagy inkább most kezdem megérteni, amit ide írsz. Silány, primitív faszság, ez van beléd égve.
Még 1x elnézést, hogy feltételeztem rólad egy hangyányival több értelmet. Csúnyán benéztem.
Bocsika.

Nekoashi2005 2020.03.30. 13:43:40

@Tényelek:
A fidess-bolseviknek tényleg meglepő, hogy van független sajtó, mert csak lakájmédiát olvas és néz....

Nekem az a független sajtó, aki mindkét oldalt üti. Természetesen a mindenkori hatalmat gyakorlókat jobban, mert ők hozzák a döntéseket.

Itt van egy friss cikk a 444.hu-ról. Mindkét oldalt ütik!

444.hu/2020/03/28/gyurcsany-es-orban-is-felforgatta-a-jarvanyugyet-igy-meggyengult-allapotban-talalta-telibe-a-koronavirus

Nekoashi2005 2020.03.30. 13:44:53

@6.Lenin: ű
"Ennyire lenézed a magyarok többségét?"

Milyen többség?

6.Lenin 2020.03.30. 13:49:50

@Nekoashi2005:

Pl akik most a kormány intézkedéseit jónak ítélik, és akik a kormány mögött voltak eddig is.

(akik nem szavaznak senkire, azok nem az ellenzék mögött vannak, ennyit már egy óvodásnak is kéne tudnia, ne igazold már 1000x, amit a képességeidről írok. Elég volt 1x igazolnod, MÁR TUDOM, hogy mekkora bunkó vagy)

Sir Bates dö Hól 2020.03.30. 13:52:46

@6.Lenin: a telibaszott kurva anyád meg te voltál párttag, mint ezt már jelezted számtalanszor;-)... én független voltam mindig is, azon kevesek közé tartozva, akik minden eddigi establishmenttel "összerúgta" a port;-)... tudom, ez unikum, a többség az mindegyik, mindig az éppen regnáló kegyeit kereste, mint te is;-)...

2020.03.30. 13:57:57

@Nekoashi2005: A 444, mint független médiaszereplő :-) ?
Eddig fel sem tűnt, milyen óriási humora van, ... comedy central még nem kereste meg, .., de szerintem ezek után le fogják vadászni :-) ?!

eszti..... 2020.03.30. 14:00:27

@6.Lenin:

emlékszem. abban egy női nemi szerv szerepelt..... mily üdítő változás volt!!! :D

6.Lenin 2020.03.30. 14:04:02

@Sir Bates dö Hól:

Sose voltam egyetlen pártnak sem a tagja. A te idióta barátaid jönnek ezzel. Sose loptam ideológiával alátámasztva, Gyerekkoromban barackot is csak azért, mert szerettem, és nekünk nem volt. Viszont ez javított is sokat az időeredményeimen futásban. 1x sem ért utol a gazda. Most biztos nem dicsekedhetnék a gyorsaságommal, ha utolért volna.

Az összerúgás mindig az aránytalan elosztás következménye tolvajéknál. Túl nagy volt a pofád, nem értél annyit, nem járt annyi azért, amit nyújtottál, jobb esetben ott is futás a következménye. Te is megúsztad, eddig. 1x csak elfelejtik, vagy nem. Nem lehetett kis dolog, ha még fenyeget. Mennyi az elévülése, ha nem vagyok indiszkrét nagyon?

6.Lenin 2020.03.30. 14:06:09

@eszti.....:

Megnyugtattál, de amint látom nem hallgatsz az idősebbek jó tanácsaira.

Nekoashi2005 2020.03.30. 14:16:58

@6.Lenin:

"Pl akik most a kormány intézkedéseit jónak ítélik, és akik a kormány mögött voltak eddig is.

(akik nem szavaznak senkire, azok nem az ellenzék mögött vannak, ennyit már egy óvodásnak is kéne tudnia, ne igazold már 1000x, amit a képességeidről írok. Elég volt 1x igazolnod, MÁR TUDOM, hogy mekkora bunkó vagy) "

Na akkor vegyük végig...

"Pl akik most a kormány intézkedéseit jónak ítélik, és akik a kormány mögött voltak eddig is."
Vége van a járványnak? Lemaradtam valamiről? Hogy is szól a mondás? "Nyugtával dicsérd a napot!" A járvány még el sem kezdődött! Na majd akkor kérdezzék meg az embereket....

Nem én számoltam ki, de ideillesztem:
"1) Magyarországon ma 15 halott van. Magyarországon március 3-án volt az első eset, tehát 30-3=27 nappal vagyunk az első eset után.

2) Olaszországban jan 29.-én volt az első eset. +27 nap, az február 25. Február 25-én Olaszországban 11 halott volt. Olaszországnak ezenkívül 6-szor annyi lakosa van, azaz az 1M lakosra jutó halottak száma a járvány ugyanazon napján olyan kurvára sokkal kevesebb volt, hogy bazdmeg, a gumiszoba adja neked a másikat!"

Szóval majd a járvány után el lehet dönteni, hogy jól dolgozott e a kormány vagy nem!

"akik nem szavaznak senkire, azok nem az ellenzék mögött vannak, ennyit már egy óvodásnak is kéne tudnia, ne igazold már 1000x, amit a képességeidről írok. Elég volt 1x igazolnod, MÁR TUDOM, hogy mekkora bunkó vagy"

Már leírtam, hogy a "stílus maga az ember", de neked nincs stílusod.

De vegyük a számokat:
2018-as országgyűlési választás.

Listákra leadott érvényes szavazatok száma összesen: 5 732 283 (100,00%)
Fidesz 2 824 551 (49.27%)

szóval milyen többség?

És mi van Mellár Tamással? Ha már emlegetted...

6.Lenin 2020.03.30. 14:28:23

@Nekoashi2005:

Bunkókám!

A választáson az nyer, akikre a legtöbb ÉRVÉNYES szavazatot leadják. A szavazatok TÖBBSÉGÉT kapják. Érvénytelen, vagy a NEM leadott szavazatok nem számítanak.

Mo-on egy szavazó lapon se volt kijelölve, hogy KINEK KELL nyernie.

Egy ellenzéki frakcióban ül, és annak a Fletónak a seggét nyalja, akinek a rendszerváltás környékén is. Ennyit ér. Mellesleg függetlenként indult, de jól átbaszta azokat akik ennek a tudatában szavaztak rá. Nem lehet egy nagy jellem. Még valamit kéne róla írnom?

6.Lenin 2020.03.30. 14:32:36

@Nekoashi2005:

Bocs , mindig feltételezem, hogy értelmes lény vagy...

A nyertes az aki az ÉRVÉNYES SZAVAZATOK TÖBBSÉGÉT kapja

Bocs, ha néha túlértékellek, de szerencsére a környezetemben (100 km körzetet véve) nincs ekkora bunkó, vagy még nem találkoztam vele.

Nekoashi2005 2020.03.30. 14:33:56

@Tényelek:
Téged is gyorsan meg lehet cáfolni! Kerestem 2007-2008 közötti 444.hu cikkeket Gyurcsányról, de nem találtam, aztán rájöttem, hogy akkor még nem is léteztek...

Akkor rákerestem az index.hu-n:

index.hu/belfold/iger2008/
index.hu/gazdasag/magyar/nemcsomag060/

ezen hangosan röhögtem! Vajon ilyen lesz a csutiról a kormánymédiában?

index.hu/belfold/2009/03/31/az_ezerarcu_gyurcsany_ferenc_husz_pillanata/

index.hu/belfold/parlam080609/

És lehetne folytatni számolatlanul...

Szóval van független sajtó és most a fidesst ütik...

Sir Bates dö Hól 2020.03.30. 14:39:53

@6.Lenin: Lajos, nem vagy indiszkrét, bár nem is tartozik rád;-)... személyes ellentétek nem évülnek el, főleg, ha azt jelzi egy, az integritását mindenkor és mindenekfelett óvó személy, hogy "nem, én a hatalmon kívülről és azzal szemben intézem a dolgaim, vállalva annak minden konzekvenciáját, míg ti ellenben azzal a bizalommal éltek vissza, melyet a zemberek, a választópolgárok szavaztak meg nektek, hogy az ország és a lakosság érdekében tevékenykedjetek, s mindezt a hatalom védettségében áruljátok el"...

Lajos, van ilyen is... még, ha neked elképzelhetetlen is;-)... s én sosem írtam, hogy grál lovag lennék: ez van;-)...

2020.03.30. 14:41:14

@Nekoashi2005: Látom nem szeretné, ha valóság szétfújná a légárát ezért küzd.
Elvileg a 444 azért jött létre, mert az index politikai elfogultságából elegük lett, .., másfél óráig próbálkoztak függetlennek lenni, de rájöttek, hogy akkor éhenhalnának, ezért maradtak a szélsőségesen neoliberális irányon, .., ha jól rémlik, akkor most Soros Gyuri bá az egyik legfőbb támogatójuk évek óta :-) .

2020.03.30. 14:49:26

@Nekoashi2005: Listákra leadott érvényes szavazatok száma összesen: 5 732 283 (100,00%)
Fidesz 2 824 551 (49.27%)"
Úgy lehet a többség, hogy az összes parlamenti ellenzéki pártra összesen 43,41% jutott, ami jobb matekosoknál kevesebb, mint, amit a Fidesz kapott.

6.Lenin 2020.03.30. 14:52:12

@Sir Bates dö Hól:

"személyes ellentétek nem évülnek el,"

Ezt elfogadom, ismertem én is olyanokat, akik soha nem tudták elfelejteni, hogy a másik többet szeretett volna a szajréból. Mindig volt náluk kés, vagy vamilyen hasonló eszköz a találkozás esetére. Nehéz olyankor hirtelen kölcsönkérni valakitől. Egyetlen megoldás, ha valamelyik közben elpatkol esetleg, és nincs számonkérhető életben maradó rokon, hozzátartozó utána.
Kösz a választ, lezárhatjuk az ügyet, legalább mi legyünk megértőek, meg nekem úgysem járna semmi hasznom belőle, biztos nem örökölnék tőled semmit, egy esetleges, hirtelen szomorú esemény után.

Nekoashi2005 2020.03.30. 15:00:52

@6.Lenin:
"Bocs , mindig feltételezem, hogy értelmes lény vagy...

A nyertes az aki az ÉRVÉNYES SZAVAZATOK TÖBBSÉGÉT kapja"

Te most saját magadat cáfolod?

"Bunkókám!"

A stílus maga a... stb. stb...

A választáson az nyer, akikre a legtöbb ÉRVÉNYES szavazatot leadják. A szavazatok TÖBBSÉGÉT kapják. Érvénytelen, vagy a NEM leadott szavazatok nem számítanak.

Listákra leadott ÉRVÉNYES szavazatok száma összesen: 5 732 283 (100,00%)
Fidesz 2 824 551 (49.27%)

"A nyertes az aki az ÉRVÉNYES SZAVAZATOK TÖBBSÉGÉT kapja"

De nem kapta! Csak úgy lett alakítva a választási törvény, hogy ezzel is megszerezze a mandátumok kétharmadát! De akkor volt egy széttagozódott ellenzék, amit most a csuti saját kezűleg kovácsol össze egységes ellenzékké! És sokan voltak elégedetlenek a csutival már 2018-ban is, sokkal többen, mint ahányan a fidessre szavaztak, de sokan el sem mentek szavazni, mert túl sok ellenzéki pártból lehetett szavazni.

Nézzük, mit jelent az ellenzéki összefogás:

2018-ban Budapesten a listás szavazatok 38.28 %-át szerezte meg a fidess és tarolt!
2019-ben Budapesten a főpolgári választásnál a szavazatok 44.1 %-át szerezte Tarlós és bukott a fidess!

Sir Bates dö Hól 2020.03.30. 15:06:05

@6.Lenin: Lajos, látom gondot okoz kiszakadnod prekoncepciódból (osztozkodás okozta nézeteltérések), s a szövegértelmezés sem az erősséged;-)... gerinces és gerinctelenek a két halmaz;-)...

morph on deer 2020.03.30. 15:45:32

@Tényelek:
“ Dobok egy linket”

Ha már így benne vagy, légyszíves és dobj egy linket arról is, hogy a beérkezett védőeszközök mely egészségügyi intézményhez és milyen mennyiségben kerültek!

Én valahogy sehol nem találom ezt a közérdeklődésre számot tartó információt, pedig ez nagyban hozzájárulna a köznyugalom és a közbizalom erősítéséhez is!
Mert akkor legalább biztosan lehetne tudni, hogy akik az egészségügyi intézményekben fillérekért robotolnak, legalább az egészségüket nem kockáztatják!
Sokat jelentene, tényleg!

Előre is köszönöm!

6.Lenin 2020.03.30. 15:52:29

@Nekoashi2005:

Bp-en Kari Geri az 1,3 millió budapesti szavazásra jogosulttól csak 350 000 érvényes szavazatot kapott, a te logikád szerint a többség nem rá szavazott (közel 1 millió).

mégis Kari Geri a főpolgi.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.30. 15:54:08

@Sir Bates dö Hól: "a 400000 áldozat"

A fideSSfasszopók akarják megbetegíteni a teljes magyar lakosságot. Annak a 4%-os halálozási rátája 400000 ember. ...lenne, ha az egészségügy bírná, és nem 20% hal bele az intenzív ellátás hiányába.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.30. 15:55:48

@6.Troll: Kamugeri a legtöbb szavazattal megválasztott magyar vezető. Ondó Viktor gazdádra senki nem szavazott, nem is merné megmérettetni magát.

6.Lenin 2020.03.30. 15:58:09

@Sir Bates dö Hól:

". gerinces és gerinctelenek a két halmaz;-)... "

Nyilván te gerinces csoportba tartozol, mert neked az a rész jár, a másik, a geci, aki többet akart, a gerinctelen.

Sámlibaszó, ez egy névtelen felület, mindenki azt ír, amit akar, én is, te is.
(tényleg nem érdekel, hogy mi a lófaszt keresel fro-ban, és miért)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.30. 16:00:08

@Tényelek: "444 ... a szélsőségesen neoliberális irányon"

:))

Anyád nem magyarázta el, mi a neoliberalizmus? Akkor szólok, hogy Ondó Viktor gazdád gazdaságpolitikája a szélsőségesen neoliberális. :))

Istenem, akkora segg vagy, hogy tudsz egyáltalán életben maradni???

6.Lenin 2020.03.30. 16:01:24

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel:

Ez is magyarázat, ha megnyugtat téged,nem sajnálom. Légy (is) boldog, te is lehetsz az.

Nekoashi2005 2020.03.30. 16:22:03

@6.Lenin:
"Bp-en Kari Geri az 1,3 millió budapesti szavazásra jogosulttól csak 350 000 érvényes szavazatot kapott, a te logikád szerint a többség nem rá szavazott (közel 1 millió).

mégis Kari Geri a főpolgi. "

Te nagyon hülye! Az érvényes szavazatok többségét 2018-ban nem a fidessre adták le! Felfogtad? Karácsonyra az érvényes szavazatok 50,86 %-át, Tarlósra 44,1 %-át adták le!

Vagyis a fidess 2018-ban nem szerezte meg az ÉRVÉNYES szavazatok többségét, 2019-ben Karácsony pedig megszerezte az ÉRVÉNYES szavazatok többségét!

Sir Bates dö Hól 2020.03.30. 16:31:31

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: sz'tem a vírus nem parancsot követ, bárki vezetné moot, akkor is megfertőződne mindenki egy 105 fő/km² népsűrűséggel rendelkező területen az erdei remetéken kívül;-)...

Sir Bates dö Hól 2020.03.30. 16:34:32

@6.Lenin: Lajosom, ha akarod, ha ez megnyugtat, akkor maradhatunk abban is, hogy egy béláson volt a vita;-)...

2020.03.30. 16:40:49

@morph on deer: "a beérkezett védőeszközök mely egészségügyi intézményhez és milyen mennyiségben kerültek!"
Na ja, és kik kezelik, műszakokra lebontva, ... Idióta barom állat!

6.Lenin 2020.03.30. 16:46:09

@Nekoashi2005:

A lényeg nem a %-on, hanem az érvényes szavazatok számán van. Nincs %-os határ, mint más esetben, 50%+1szavazat, mert másként érvénytelen a szavazás, az érvényes szavazatok számától függetlenül.
Az nem játszik, hogy, ha ti nyertek így számolom, ha vesztünk, akkor meg úgy. De, ha téged ez nyugtat le, akkor számold, ahogy csak neked tetszik.

eszti..... 2020.03.30. 16:47:02

@morph on deer:

arról nem is beszélve, hogy a Kínából érkező szállítmány bizonyos százaléka eleve hibás, selejt. ezt most mondta az egészségügyi miniszterünk a tv-ben.

6.Lenin 2020.03.30. 16:48:24

@Sir Bates dö Hól:

Ha jól emléxem, valamelyik fiókomban láttam néhány bélást, neked adhatom, ha kell(ene)

2020.03.30. 16:52:35

@eszti.....: " bizonyos százaléka eleve hibás, selejt. "
Akkora terhelésük van, hogy nincs nekik idejük mindent jól átnézni, .., mindent cserélnek, ha kiderül, hogy hibás.

Nekoashi2005 2020.03.30. 18:00:04

@6.Lenin:
"A lényeg nem a %-on, hanem az érvényes szavazatok számán van. Nincs %-os határ, mint más esetben, 50%+1szavazat, mert másként érvénytelen a szavazás, az érvényes szavazatok számától függetlenül."

Most oktassalak ki a választási törvényből? Na nekifutok....

Az 50 % +1 kitétel a régi - többé kevésbé demokratikus - választási törvényben volt az első fordulóban, az egyéni képviselőre szavazásnál. Ha elment az adott szavazókerületben 50%+1 fő szavazni, akkor érvényes volt a szavazás, és ha az érvényes szavazatok 50%-át plusz 1 szavazatot egy jelöltre adták le, akkor az a képviselő az első fordulóban elnyerte a mandátumot. Ha elment a szavazókerületben 50%+1 fő szavazni, de senki nem kapta meg az érvényes szavazatokból a 50%-1 szavazatot, akkor érvényes volt a szavazás, de eredménytelen, jöhetett a második forduló!
Ha nem ment el az adott szavazókerületben 50%+1 fő szavazni, akkor bármennyi szavazatot kaphatott bármelyik jelölt, a választás érvénytelen és eredménytelen volt, és megint jött a második forduló! Ott is volt egy érvényességi küszöb, a 25 %+1 fő!

1998-ban úgy vesztett a baloldal, hogy az első fordulóban a 20 területi listából 14-ben az mszp állt az első helyen, hatban a fidess. Vagyis ott nyert az akkori kormánypárt. Az egyéniben az első forduló után 115 mszp-szdsz-es jelölt állt az élen, 59 fidess-mdf-kisgazda, és egy független, Kupa Mihály.
Vagyis ha a mostani szabályok szerint lett volna akkor a választás, sima baloldali győzelem, de még az is lehet, hogy kétharmad!

De ugye mint tudjuk, a csuti elment egy vasárnapi ebédre és megállapodott a válóperes ügyvéddel, és megnyerte a választást...

Na azt szerette volna elkerülni a csuti, hogy egy esetleges második fordulóban össze lehessen fogni ellene, ezért eltörölte a második fordulót, de így már nem maradhatott az érvényességi küszöb! Annyian mennek el, amennyien, és aki az indulók közül a legtöbb szavazatot kapja, az nyer! A legtöbb lehet akár 20 %-is, ha a többiek kevesebbet kapnak, feltéve ha sokan indulnak!

Az ellenzék nehezen tanulta meg a leckét, el is vesztette a választást 2014-ben és 2019-ban, pedig 2014-ben még a 2018-asnál is rosszabbul szerepelt a fidess, listán az érvényes szavazatok 45,04 %-át szerezte meg! Az MSZP-EGYÜTT-DK-PM-MLP, a Jobbik és az LMP összesen az érvényes szavazatok 51,33 százalékát gyűjtötte be!

De 2019-re megtanulták a helyes mószert, és a csuti nemhogy megbontotta volna mostanra az ellenzék egységét, hanem még mindent megtesz, hogy még szilárdabb legyen az együttműködésük!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.30. 18:02:53

@6.Lenin: Az a retkes telibebaszott kurva anyád az irigy bunkó proli!

nincs1itt 2020.03.30. 18:06:09

@Grimbusz Makszimusz: édes maxi, még mielőtt beleélnéd magad, hogy te/ti bármiről tehettek... csak jelzem, hogy vasárnap este nyolc körül megírt kommentemre(nem neked szólt) reagáltál hétfőn 6:59 perckor. kicsit sem röhejes, ilyen körülmények esetén, hogy tagadod bér-troll mivoltodat... miről tehetsz? ez olyan mint a bakter és a darumadár története, ahol te vagy a bakter a darumadár pedig nem egyéb mint egy madár, így szól:
a bakter áll a sínek mellett és felnéz az égre, ahol a darumadár szárnyal és szépen énekel. és nem tehet róla.
szóval maxi, mit is szerettél volna mondani, onnan troll-farmról? sorosmigráncslibsibolsin kívül? mert ez olyan felhergelt mudzsahed ibn fidesz szöveg...

6.Lenin 2020.03.30. 18:14:39

@Nekoashi2005:

Én csak annyit akartam érzékeltetni, ha nincs meghatározva konkrétan egy határ, akkor ne %-ozzál. Akkor csak az érvényes szavazatok többsége számít, és az lesz a többség, akárki is nyeri a választást.

Persze variálhatod ezt, ahogy csak akarod, csak semmi értelme, a vesztes sebgyógyításán kívül.

Nekoashi2005 2020.03.30. 18:25:51

@6.Lenin:
A többség szóban benne van hogy valamivel szemben több! Ha százból 49 az enyém, akkor nincs többségem, akkor sem, ha a velem szemben lévők közül a mindenkinek kevesebbje van egyenként, mint nekem! Ha nem tudom adminisztratív úton megakadályozni, akkor összeállhatnak velem szemben, és simán leszavaznak, mert náluk a "többség"!

2014-ben és 2018-ban a fidess nem szerezte meg a szavatok többségét, hanem csak a legtöbb szavazatot szerezte! Ebből a választási matematikával lett kétharmad! Karácsony Budapesten megszerezte a szavazatok többségét! Nem kellett hozzá sem jogszabályt módosítani sem matekozni!

morph on deer 2020.03.30. 18:29:21

@Tényelek:
“ Na ja, és kik kezelik, műszakokra lebontva, ... Idióta barom állat!”

Nana, te kis állatbarát..!
Semmi ilyesmit nem kérdeztem!

Csak nem arról van szó, hogy fogalmad sincs?
Netán az lenne a helyzet, hogy senki nem tudja, hogy ki mit csinál a beérkezett szállítmányokkal?

Holott nem lehet túl nehéz, hiszen nyilván szállítólevelek vannak, átvételi bizonylatok vannak, és valószínűleg a kiszállítás sem úgy zajlik, hogy elhajt egy kamion a kórház előtt, és (leesik róla) lelöknek róla pár raklapnyi küldemény, nem?

Azaz csak lehet tudni, hogy pl a Puskás Ferenc kórház kapott 60 000 maszkot, vagy csak 59 000 volt?

Na mindegy, ha nem, hát nem.
Azért majd az elszámolásra kiváncsi leszek, hiszen az elképzelhetetlen, hogy pártunk és kormányunk csak úgy eltüntessen húsz-huszonöt repülőgépet, mint David Copperfield...
Ugye?

2020.03.30. 18:30:46

@Nekoashi2005: A Fidesz 49%-al szemben a 43% ellenzék van.
Ön szerint melyik a több?

2020.03.30. 18:32:54

@morph on deer: Ma érkezett be repülővel és tételesen lebontva kéri, hogy mondják meg, melyiket melyik kórházba viszik, ... nooooormális?!

Nekoashi2005 2020.03.30. 18:38:58

@Tényelek:
Nem bírod fölfogni! A többség szó jelentése, hogy valamiből több mint 50 % van! Ha 50 % alatt van, akkor neki van a legtöbb, de nincs többsége! Ha teljesen arányosan lettek volna - az érvényes szavazatok alapján - leosztva a mandátumok, akkor most a fidess szűk kisebbségben lenne!

2020.03.30. 18:51:51

@Nekoashi2005: Hogyne tudnám, ezért írtam azt a két számot, mert az a 100% alapja.
Ebből következően a Fidesznek 54%-a az ellenzéknek 46 %-a van,..., mit nem lehet ezen nem érteni?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.30. 18:56:49

@Sir Bates dö Hól: "akkor is megfertőződne mindenki"

Óriási tévedés. Ha nagyon kevés az interakció, a népesség csak kis része találkozik a vírussal. A NY Timesban volt egy szimuláció, ha a népességnek csak 7% mozgott - találkozott a többiekkel -, csak 25% kapta el.

6.Lenin 2020.03.30. 19:00:12

@Nekoashi2005:

B+, te már megbolondultál ebben a kérdésben.

A választást az nyeri, aki a szavazáson a legtöbb érvényes szavazatot szerzi meg. PONT.

A szavazáson nem volt direkt kijelölve győztesnek senki. Bárki győzhetett volna, ha az érvényes szavazatok többségét megszerzi. Mint KariGeri, egy negyed szavazattal nyert.
3 negyed nem, vagy nem rá szavazott, mégis ő nyert.

Sir Bates dö Hól 2020.03.30. 19:20:10

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: persze, ha még mindenkit óvszerbe csomagolnak valahol, ott meg nem fog nőni a számuk...

Nekoashi2005 2020.03.30. 19:25:59

@6.Lenin:
"A szavazáson nem volt direkt kijelölve győztesnek senki. Bárki győzhetett volna, ha az érvényes szavazatok többségét megszerzi. Mint KariGeri, egy negyed szavazattal nyert.
3 negyed nem, vagy nem rá szavazott, mégis ő nyert. "

Idióta vagy! Nem veszed észre, hogy saját csapdádba esel!

1. Karácsony megszerezte az érvényes szavazatok több mint ötven százalékát 2019-ben a fidess pedig 2018-ban nem!

2. "Mint KariGeri, egy negyed szavazattal nyert. 3 negyed nem, vagy nem rá szavazott, mégis ő nyert. "

2018-ban a választásra jogosultak száma 8 312 173 fő!
Ebből a fidessre szavazott 2 824 551 fő!

Vagyis ha a te csökött agyaddal gondolkodom, akkor nem a fidessre szavazott 5 487 622 fő!

De nem érdekelnek azok akik nem mentek el szavazni - mert ez csak a te csökött agyadnak fontos- hanem csak az, hogy az érvényes szavazatok hogyan oszlottak meg!

2014-ben és 2018-ban - amikor több ellenzéki párt indult el egyszerre és kvázi a fidess és egymás ellen - a fidess 2014-ben 45% mint 2018-ban 49 %-ot szerzett, de 2019-ben -amikor az ellenzék beállt Karácsony mögé - Karácsony 50 % felett végzett!

Érted már te IQ negatív!

6.Lenin 2020.03.30. 19:40:00

@Nekoashi2005:

Te valamit nagyon keversz.

Én sehol nem azt írtam, hogy a Fidesz a szavazatok többségével nyert.

A LEADOTT ÉRVÉNYES SZAVAZATOK TÖBBSÉGÉT KAPTA mert a törvény erről szól.

Kari Geri is azzal nyert, a leadott érvényes szavazatok többségével. Tök mind1, hogy ez a szavazáson résztvevők hány %-ának a hány %-a, vagy az összes szavazásra jogosult hány %-a. A törvény nem erről szól.

Ha nincs korlát, akkor az 1 millió szavazásra jogosultból csak 10-en mennek, és valaki 6 db érvényes szavazatot kap, akkor ő a nyertes, a leadott érvényes szavazatok 60 %-ával.
A többiek 4 különböző párt színeiben indultak, ők hány %-ot szereztek a pártjuknak?
5 párt indult a választáson.

Nekoashi2005 2020.03.30. 19:49:03

@6.Lenin:
"pedig 2014-ben még a 2018-asnál is rosszabbul szerepelt a fidess, listán az érvényes szavazatok 45,04 %-át szerezte meg! Az MSZP-EGYÜTT-DK-PM-MLP, a Jobbik és az LMP összesen az érvényes szavazatok 51,33 százalékát gyűjtötte be!"

6.Lenin 2020.03.30. 19:57:03

@Nekoashi2005:

Még mindig nem érted a példámat? Együtt indult a többi párt?

Nézd meg a 2002-es végeredményt. A Fidesz nyert, de egyedül nem tudott többséget szerezni, mert nem volt koalíciós partner, de ez már más kérdés, mint a szavazás.

Nekoashi2005 2020.03.30. 20:33:43

@6.Lenin:
"Nézd meg a 2002-es végeredményt. A Fidesz nyert, de egyedül nem tudott többséget szerezni, mert nem volt koalíciós partner, de ez már más kérdés, mint a szavazás. "

Nem nyert a fidess 2002-ben! Ugyanis nem is indult! A szavazólapokon nem az volt hogy "fidess" jelöltje, hanem "fidess-mdf jelöltje! És akkor még volt az mdf-nek mérhető szavazótábora! Az mszp önállóan indult és az szdsz is önállóan indult!
A fidess-mdf kapta a mandátumok 48.7 %-át, az mszp önállóan a 46.11 %-át, az szdsz a 4,92 %-át és volt 1 db szdsz-mszp mandátum! Vagyis ha egyenként nézzük a pártokat, az mszp kapta a legtöbb szavazatot, mert a fidess-mdf már koalícióban volt, és biztos vagyok benne, hogy az mdf akkor több mandátumot szerzett volna, mint az szdsz!

static.valasztas.hu/parval2002/so02/ered_ind.htm

Nekoashi2005 2020.03.30. 20:34:35

@6.Lenin:
"Nézd meg a 2002-es végeredményt. A Fidesz nyert, de egyedül nem tudott többséget szerezni, mert nem volt koalíciós partner, de ez már más kérdés, mint a szavazás. "

Nem nyert a fidess 2002-ben! Ugyanis nem is indult! A szavazólapokon nem az volt hogy "fidess" jelöltje, hanem "fidess-mdf jelöltje! És akkor még volt az mdf-nek mérhető szavazótábora! Az mszp önállóan indult és az szdsz is önállóan indult!
A fidess-mdf kapta a mandátumok 48.7 %-át, az mszp önállóan a 46.11 %-át, az szdsz a 4,92 %-át és volt 1 db szdsz-mszp mandátum! Vagyis ha egyenként nézzük a pártokat, az mszp kapta a legtöbb szavazatot, mert a fidess-mdf már koalícióban volt, és biztos vagyok benne, hogy az mdf akkor több mandátumot szerzett volna, mint az szdsz!

static.valasztas.hu/parval2002/so02/ered_ind.htm

6.Lenin 2020.03.30. 20:44:34

@Nekoashi2005:

Itt a lényeg ha együtt indult valaki, ahogy most a Fidesz-KDNP szövetség is. Nem érted, csak szart keversz. Mindig úgy próbálod értelmezni a nem összetartozó dolgokat, hogy te érezd magad győztesnek, még akkor is, ha hülyeséget írsz, mint most.

Ma Mo-on a legtöbb érvényes szavazatot elért párt, pártszövetség vagy Mari néni valaga lesz a nyertes. Bárhogy is kevered a szart. A nyertest hívják többségnek, mivel a legtöbb érvényes szavazatot kapta. Pont. Hányan indultak, összesen hány szavazatot kaptak, érdektelen.

Nekoashi2005 2020.03.30. 21:02:23

@6.Lenin:

""Nézd meg a 2002-es végeredményt. A Fidesz nyert, de EGYEDŰL nem tudott többséget szerezni, mert nem volt koalíciós partner, de ez már más kérdés, mint a szavazás. "

Ezt te írtad és konkrétan nem igaz, hülyeség!

" Hányan indultak, összesen hány szavazatot kaptak, érdektelen. "

Ha ez így lenne, akkor a csuti nem változtatta volna meg a választási törvényt! De minthogy neki fontos, hogy minél több párt induljon a választásokon - és a nem a fidessre adott szavazatok minél jobban meg legyenek osztva - nem hogy fellépne a kamupártok ellen, hanem kifejezetten bátorítja őket!

www.youtube.com/watch?v=ymXH4mODDfk&t=14s

morph on deer 2020.03.30. 21:25:29

@Tényelek:
“ Ma érkezett be repülővel”

Elég lenne, ha pl a korábbi szállítmányokról tudnánk, hogy hová lett. Mert azt tudjuk, hogy orbán összetapicskolta még a gépen, de csak nincs emiatt még mindig az egész karanténban?

A rabok meg csak varrják, csak varrják, a nővérek meg kapnak a 2 darab mellé vasalót...
Ilyenek.

Sir Bates dö Hól 2020.03.30. 22:51:44

Nem csak covid19 van, sz'al tarararaaam és: youtu.be/eB7ANVNGHFM

ez az ír patriotizmus, az ír kultúra megmaradásának egyik alapköve...

míg moon youtu.be/KmUMvShEq-E és youtu.be/kBDwIqMUhso

;-)...

mgdé 2020.03.31. 02:09:06

@Sir Bates dö Hól:

Csík zenekar is van, meg Ghymes, régebben Kaláka, Sebő, stb.

Úgyhogy legalább három szín (de inkább több, csak Helgácska meg ne tudja. Meg East, Panta Rhei, Solaris, még ilyesmik is. :D).

mgdé 2020.03.31. 02:10:16

@morph on deer:

Vajh kinek van vasalógyára? :D

6.Lenin 2020.03.31. 09:39:44

@Nekoashi2005:

Miért verték ki a MIÉP-et, pont annyi érvénytelen szavazat volt, ahányan a MIÉP-re szavaztak. Ki lett volna még, mint koalíciós partner? Miért tüntettek a szavazatok újraszámolásáért? (nem a Fidesz)

Mi a faszért foglalkozol te politikai kérdésekkel? Hülye vagy hozzá, mint Mari néni segge.

Sir Bates dö Hól 2020.03.31. 13:37:07

@mgdé: nem a zenére gondoltam, hanem a táncra;-)... a mai napig él, még a dublini kocsmákban is;-)... kántriszájd meg főleg...

mgdé 2020.03.31. 18:09:03

@Sir Bates dö Hól:

Görög diiscókban láttam olyat - nem ma volt -, hogy félórás dizsizene, félórás görög zene blokkok, s teljes természetességgel váltottak az ungabungából a szirtakira, és vissza. Még komoly férfiszólózásokat (simán legalább úgy, mint Anthony/Zorba) is láttam, amit a többiek csak végignéztek. Mondjuk én a lengyel lányok kedvéért mentem ... Ha már egyszer hívtak ... ;)

Prágai kocsmában (egy szekér lógott az előtérben a plafonról) láttam olyat - játszott néhány amerikai polgárháborús egyenruhás öreg, a Károly-hídon is ott voltak néha -, hogy bejött egy kutyasétáltató 50-60 éves nő, meginni egy sört, a csapos meg megkérte, hogy ha már úgy is itt van, szálljon be, énekeljen 1-2 számot ... A hölgy kissé szabódott, aztán beszállt, s énekelt vagy órát. Jazzt. JÓL! Mint kiderült, az ottani Bontovics Kati/Cserháti Zsuzsa vagy valami hasonló kaliberű, közismert, komoly énekesnő volt. Aztán ivott még egy sört, s ment tovább a kiskutyával. :D

Muhammad Balfas 2020.03.31. 20:56:17

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Az inkább anyád, amikor meglátogatom..:) Egy igazi fideszfasszopó a néni ilyenkor..:)

Muhammad Balfas 2020.03.31. 20:59:45

@Sir Bates dö Hól: Vehetnél már anyádnak egy új otthonkát. Ez a mostani mindenféle gyanús foltokkal teli..(Nem én voltam, én mindig NFVSZ-t kérek..;)

Muhammad Balfas 2020.03.31. 21:05:45

@eszti.....: De miért nem online, mint a lengyelek, akiket követendő példaként hoztál fel? (Szlovák oldalakon is reklamálsz emiatt?) Kisvállalkozók? Adóelengedés?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2020.03.31. 21:30:46

@Muhammad Balfas: "anyád, amikor meglátogatom"

A kriptában? Szóval nekrofil is vagy, balfasz. :))

eszti..... 2020.03.31. 21:48:12

@Muhammad Balfas:

értem én, hogy eddig minden infót megcsócsáltak neked, de ez nem a trollképző.
küldtem linkeket a múltkor.
keresgéljél kedvedre! képzeld! minden nap másféle hírt találsz az oldalakon. :D

Muhammad Balfas 2020.04.02. 14:42:50

@A segg Ondó Viktor azt hiszi, antitestekre tesztel: Nem ,csak gerontofil..Mindenesetre kriptába nem járok..

Muhammad Balfas 2020.04.02. 14:44:51

@eszti.....: Szóval akkor nincs online szlovák parlament? Nincs járulékelengedés a munkáltatóknak, adóelengedés a kisvállalkozóknak? Meg vagyok döbbenve! ;)
süti beállítások módosítása