B1 blogcsalád



Nála durvábban soha senki nem szólt be Orbánnak a nemzetközi politikában

2018. augusztus 26. - nickgrabowszki

A háborús hős, aki Putyin ágyába bújó, neofasiszta diktátornak nevezte a magyar miniszterelnököt.mccainorban.jpg

Amikor 2 napja közölték, hogy leálltak a kezeléssel, akkor már sejthető volt, hogy közel a vég. Vasárnap a családja be is jelentette, hogy 82 évesen meghalt John McCain amerikai republikánus szenátor, a külügyi bizottság elnöke, aki a főként időseket érintő agydaganatfajtában, glioblasztómában szenvedett.

McCain igazi legendája volt az amerikai politikai életnek:

  • Először is háborús hős, aki 5 és fél évet töltött hadifogságban, miután a a vietnami háborúban lelőtték a repülőgépet, amelynek pilótája volt.
  • Utána 37 éven át volt a szenátus tagja Arizonából, majd a republikánusok elnökjelöltje.

Már 2000-ben indult volna az elnökválasztáson, 2008-ban jelölte is a pártja, de veszített Barack Obamával szemben. Tekintélyére azonban jellemző, hogy 2004-ben John Kerry demokrata elnökjelölt kérte fel, hogy republikánusként legyen az alelnökjelöltje ifjabb Bush-sal szemben, ami egészen szokatlan az amerikai belpolitikában.

McCaint leginkább Churchillhez lehetne hasonlítani a történelmi személyiségek közül: mindketten igazán

utálták az autokráciát és az azokat uraló diktátorokat.

Míg Churchill egyszer, átmenetileg, a túlélés érdekében kénytelen volt összefogni Sztálinnjal, McCain nem válogatott. Khadaffitól Husszeinig, Milosevity-től Aszadig, Chaveztől Putyinig fellépett mindenkivel szemben, mint akit a történelmi tapasztalatok arra okítottak, hogy egy diktatúra soha nem lehet elég jó, mindig veszélyt jelent a világ békéjére és a többi országra. (Náluk már csak Trumpot utálja jobban, akinek azt is megtiltotta, hogy a temetésére elmenjen, ugyanúgy mint 3 éve Göncz Árpád Orbánnak.)

A magyar vonatkozása McCainnek az, hogy a diktátorok körébe sorolta Orbán Viktort is. 2014-ben, az amerikai szenátus vitájában azt mondta

nem vagyok ellene a politikai kinevezetteknek, mert tudom, hogy miként játsszák ezt a játékot, de így állunk: egy nemzet annak a határára került, hogy feladja a szuverenitását

egy neofasiszta diktátornak, aki ágyba bújik Vlagyimir Putyinnal,

és mi a Gazdagok és szépek producerét küldjük nagykövetnek.

McCain arra utalt, hogy a Kelet-Európa iránt nem érdeklődő második Obama-adminisztráció egy szappanopera-producert, Collen Bellt akar kinevezni (majd ki is nevezett) nagykövetnek Budapestre.

Külföldről élvonalbeli, hivatalban lévő, befolyásos politikus vagy diplomata soha ilyen keményen nem szólt be Orbánnak; se azelőtt, se azóta nem bírálta senki ilyen élesen és a szókimondóan a magyarországi autokratikus kísérletet.

A kíméletlenül éles megfogalmazás már csak azért is meglepő volt, mert a nemzetközi diplomácia hangneme általában ennél sokkal árnyaltabb.

  • Ha a konfliktusos témák átbeszéléséről szól a tárgyalás utáni kommüniké, akkor az azt akarja eltakarni, hogy ordítva fenyegetőztek.
  • Ha élénk megbeszélésről nyilatkoznak, akkor valójában dühös kurvaanyázás folyt zárt ajtók mögött.

Ehhez képest McCain egyáltalán nem fogta vissza magát, és nyilvánvalóvá tette, mint gondol az amerikai politika az Orbán-rezsimről. 

A szenátor által kritizált diktátorok általában az ad hominem érvelési hibához folyamodtak a vádakkal szemben: nem McCain állításait, hanem a személyét támadták, azaz hogy a hadifogságban megőrült. Az Orbán-rezsim sem hazudtolta meg magát, az akkor még csak rá jellemző módon reagált a dologra: Kovács Zoltán kormányszóvivő egyszerűen megpróbálta letagadni, hogy a szenátor Orbánt nevezte volna újfasisztának.

De sikerült?

Nem, nem sikerült, McCain kabinetje megerősítette, hogy nem Putyinra, hanem a magyar miniszterelnökre utalt. Később egy hosszú közleményben meg is indokolta az álláspontját

Amióta 2010-ben Orbán Viktor miniszterelnök hatalomra jutott Magyarországon, azóta antidemokratikus változásokat eszközöltek az alkotmányban, korlátozták a magyar bíróságok függetlenségét, civil szervezeteknél razziáztak és indítottak ellenük eljárásokat, korlátozták a sajtószabadságot, és még sorolhatnám. Ezek az intézkedések veszélyeztetik az intézmények függetlenségét, és azokat a fékeket és ellensúlyokat, amelyek a demokratikus kormányzáshoz szükségesek. Ezért mélyen aggódom a demokratikus normák magyarországi gyengülése miatt. (...)

Nem egyszerűen elégtelen, de veszélyes is az olyan demokrácia, ahol nem működik a jogállam, a hatalmi ágak szétválasztása, és nem biztosítják a gazdaság, civil szféra és vallás szabadságát. Ez a hatalommal való visszaéléshez, etnikai feszültségekhez, a gazdaság korlátozásához és a szabadságjogok gyengüléséhez vezet. Pontosan azokhoz a dolgokhoz, amik Orbán Viktor miniszterelnök hatalomra kerülése óta tetten érhetőek Magyarországon. Orbán Viktor miniszterelnök azzal próbálta megmagyarázni tetteit, hogy ő egy új modell szerint szervezett, “illiberális demokráciát” épít, de ez a vízió megtagadja azokat az értékeket, amikre az Európai Uniót és a NATO-t alapozták. Ezek a szövetségek nemcsak a demokráciát tekintik alapértéknek, hanem a jogállamot, az egyén jogainak védelmét, és az alapvető szabadságjogokat is. A szövetségek minden tagjának vallania kell ezeket az értékeket. 

Ez komoly problémát jelentett a NER-nek, Orbánra alighanem örökre ráégett a lényeglátó minősítés. Érdemben nem tudták McCain állításait vitatni (hiszen igaza volt). Ráadásul egy volt republikánus elnökjelöltet azért nehezen lehetett lekommunistázni, leliberálisozni, Soros emberének minősíteni, vagy a magyar ellenzék szekértolójának nevezni. (Különösen, hogy 2008-ban Orbán maga nevezte McCaint nemzeti hősnek.)

Miután a letagadás megbukott:

  • követeltek bocsánatkérést;
  • mondták, hogy "egy időre elment az esze";
  • vádolták Magyarország nem ismeretével (noha csak pár hónappal korábban tárgyalt Budapesten Orbánnal, lásd a képet);
  • rendelték be az amerikai ügyvivőt;
  • célozgattak gazdasági érdekekre a háttérben.

De aztán Orbán megtalálta a megoldást. Azt mondta,

ez a fékek ellensúlyok dolog csak egy haszontalan amcsi találmány, amit Európa szellemi középszerűség okán átvett.

Nincs itt semmi látnivaló, lehet továbbmenni. Nekünk viszont McCain halála jó alkalom, hogy emlékezzünk arra, bár bár Orbán hívei, rajongói és szolgái körömszakadtig próbálják tagadni, ő maga már 4 éve közölte, nem tudja, és nem is akarja leplezni diktátori ambícióit.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9814203639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Habony Árpád. 2018.08.27. 09:50:09

"Nála durvábban soha senki nem szólt be Orbánnak a nemzetközi politikában"

Bele is halt !!
Ez megfelelo figyelmeztetes a libsiknek.

Gábor Herczeg 2018.08.27. 09:50:28

@Realista60: nem lehet rosszabb, ha ilyen dilettáns hülyét megtűr az országban! Látom, ha gondolkoznod kéne, mielőtt kihányod a baromságaidat, akkor elég nagy fajdalmaid lennének. Ha csak közel olyan lenne, mint Dzsugasvili, te, és az a félnótás elvbarátaid szűkölve bújnátok vissza édesanyátok szaros valagába! Hülye idióta segfej.

CoolKoon 2018.08.27. 09:50:34

@Alternatíva: "Előbb vagy utóbb, de valamikor biztosan pofán fogják verni, hiszen csak egy sületlen paraszt." - Hol? A kilencmillió sületlen paraszt országában?! Ezt még te se gondolhatod komolyan....

2018.08.27. 09:51:52

@CoolKoon: Arra ugye nem gondolsz, hogy a sok magyar külföldre vándorlása teljesen megfelel az izr... a fidesz terveinek. Mi jelenleg a bevándorló országokat kritizáló kivándorló ország lettünk.

Fideszes vagyok tehát lopok 2018.08.27. 09:53:35

@retkeslaci: "Aztán egy év alatt kitúrták az alt-right embereit Trump környezetéből a neocon war hawk vonal képviselői."

Hát akkor a Trumpot a Soros irányíccsa? Azt kell kirúgnia Trumpnak maga mellől akire a Soros által irányított neocon war hawk ultralaibertarianus globalizációs ´újragyramatosító liberális vonal képviselői utasíccsák?
De jó hogy itt vagy és felhomályosítottál minket hogy a világon mindekit a Soros irányít.

6.Lenin 2018.08.27. 09:57:40

@sinus67:

Mondj egy olyan országot, ahol nem lopnak.

A németek miből fizetik a migráncsokat? Elveszik a dolgozóktól, másoktól.
Az óriási amarikai hadsereget miből tartják fent? Elveszik a kisemberektől, másoktól.

Junkernek miből telik márkás piákra? Elveszik másoktól.

Ez a lopás, hazugság dolog mindig azoknak fáj, akik nem férnek hozzá. Egy jó nagy süketelés az egész.

Fideszes vagyok tehát lopok 2018.08.27. 09:59:40

@Habony Árpád.: "Bele is halt !!
Ez megfelelo figyelmeztetes a libsiknek."

orbán gazdád meg Brüsszelnek szokott ennél is keményebbeket beszólni, ez akkor a te a csüngőhasú felcsúti közpénztolvajodnak jelent komoly figyelmeztetést, hogy nemsokára személyesen beszélheti meg Mccainnel hogy melyikük is Putyin farokszopó pincsije.

fütyülsz? 2018.08.27. 10:00:19

@sinus67: Idéznéd tőlem, hogy azt mondtam dicsérted ferikét? Gdp arányosan szerinted nőtt az államadóssag? Igen vagy nem? Tudod a 80% ról 74% ra. Ha 8 éve a kereseted 80%-a volt mondjuk a rezsid, most meg csak a 74% akkor az jó? Vagy pl. az éves kereseted 80%-a volt a bank felé a hiteltartozásod, most meg csak a 74% annak örülünk?

Fideszes vagyok tehát lopok 2018.08.27. 10:05:38

@6.Lenin:

te közismert értelmi fogyatékos illibbant, a költségvetés bevételeit újraelosztani nem lopás, hanem törvény által előírt kormányfeladat.

És miközben Merkerl nem a saját meg strómajainak a zsebébe nyomja a beszedett milliárdokat, addig a felcsúti közpénztolvaj gazdád igen. Merkel tehát nem fog sose börtönben ülni költségvetési lopás, csalás miatt, a felcsúti gazdád meg életfogytiglan fog.

consul 2018.08.27. 10:08:43

Egy ellenséggel kevesebb!

6.Lenin 2018.08.27. 10:17:55

@Fideszes vagyok tehát lopok:

Ja, csak lebukott egy csomó hivatalnok, mert pénzért osztogatták a menekült papirokat. honnan tudod, hogy kinek mennek a német költségvetésből a pénzek? Nem azoknak a cégeknek, akik Merkeléket támogatják?
Akkor hogy a faszba van, hogy minden bukott politikusról UTÓLAG kiderül, hogy korrupt volt?

Nem védem a korrupciót, de míg emberek csinálják a politikát, nem tudod kizárni sem.

Különben is, mit ér a hatalom, ha a pénz mások kezében van? Most te vonyítasz, mert nem lophatsz.

6.Lenin 2018.08.27. 10:22:59

@Fideszes vagyok tehát lopok:

"a költségvetés bevételeit újraelosztani nem lopás, hanem törvény által előírt kormányfeladat. "

Akkor miből is lop a Fidesz? Nagy köcsög vagy te B+.

Az a nem mind1, hogy milyen arányban megy az úraelosztás, és kinek. Aki nem tud hozzáférni, az ordít. Aztán, ha ő osztja újra, csendben van.

Az egyik estben feltételezel, a másik esetben lapítasz, vagy nem látsz rá, mert elhallgatják. Ennyi az egész.

sinus67 2018.08.27. 10:23:24

@fütyülsz?:
Nem azt mondtad, hogy ferikét dicsértem, de vele példálóztál. Az egész hozzászólásod kontextusa azt sugallja, hogy fletót védem, vagy dicsérem.
A többit még mindig nem vágod!
Csökkentjük (csökkentettük) az államadósságot! Ez volt a fidesz kommunikációja!
Csökkent, vagy nem csökkent?
Több most az adósság, mint 2010-ben, vagy kevesebb?
Nem érdekel a GDP arány, meg semmilyen arány!
100 Ft a tartozás, vagy 150 Ft?
Több, vagy kevesebb?

sinus67 2018.08.27. 10:30:20

@6.Lenin:
Hát Lenin et. ez kurva szar érvelés volt! Szóval, ha jól értem az érvelésed: kapjon felmentést a kétszeres gyilkos, mert volt/van olyan, aki négy embert ölt meg? Ilyesmire gondolsz, mikor a jelenlegiek lopását azzal véded, hogy a németek is és mások is lopnak!
Ez elég gáz!

CoolKoon 2018.08.27. 10:40:45

@Korunk egyik legnagyobb gondolkodója: "a sok magyar külföldre vándorlása teljesen megfelel az izr... a fidesz terveinek." - Nem, mert ennek semmi értelme.

6.Lenin 2018.08.27. 10:42:01

@sinus67:

Hol védtem? Én csak annyit írtam, hogy mindig az ordít, aki nem tud lopni. Míg két ember lesz a hatalomban, lopás is lesz. Plán, ha te azt annak nevezed, amit te, hatalmon jogosnak tartasz.
A példád is ezt a torz gondolkodást mutatja.

"Nem érdekel a GDP arány, meg semmilyen arány!
100 Ft a tartozás, vagy 150 Ft?
Több, vagy kevesebb? "

Ez is mutatja a ti torz gondolkodásotokat.
Most ez a kedvezőbb, de hatalmon természetesen az arányokat is figyelembe kell(ene) venni, mert akkor az lesz kedvezőbb.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.08.27. 10:43:53

@Ménár Atya: Öööö baszod,de nem fletó putyinpincsizett még pár évvel előtte!
Tudom elveitek azok nincsenek de azért mégis!

elismert felhasználó 2018.08.27. 11:03:41

@sinus67:

"Na nem a %-ot, hanem az összeget tekintve!"

hát baszki, a móccerváltás óta egy kurmánynak sem sikerűlt a zadóságot csökkenyteni. a zösszeget tekintve...

Fideszes vagyok tehát lopok 2018.08.27. 11:16:34

@6.Lenin: ""a költségvetés bevételeit újraelosztani nem lopás, hanem törvény által előírt kormányfeladat. "
Akkor miből is lop a Fidesz? Nagy köcsög vagy te B+."

Te értelmi fogyatékos orbán faszszopó, kösz hogy ekkora hülyét csinálsz magadból, hogy érteni se tudod, hogy mit neveznek törvényellenes meg büntetendő cselekedetnek a költségvetési pénzek ügy´ében. na kérj magadhoz egy 8 éves gyereket, az majd lefordítja neked, hogy ez mit jelent:

"És miközben Merkerl nem a saját meg strómajainak a zsebébe nyomja a beszedett milliárdokat, addig a felcsúti közpénztolvaj gazdád igen. Merkel tehát nem fog sose börtönben ülni költségvetési lopás, csalás miatt, a felcsúti gazdád meg életfogytiglan fog."

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.27. 11:19:56

Ennyi maradt Gyurcsány előszopóinak.

Egy agyhalott marha diktátorozására verik, annak alkalmából hogy az feldobta a pacskert.

Szánalom.

Jöhet 2022, 2026, ezek a barmok semmit és semmiből nem tanulnak.

fütyülsz? 2018.08.27. 11:20:49

@elismert felhasználó: De sinius szerint viktor ezt állítja, így hazudik. Kell egy link, ahol viktor nem a gdp arányos államadósságról állítja hogy csökkentik, hanem a főösszegről. Van?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.27. 11:22:06

@elismert felhasználó:

Konkrétan az államadósság összegét (nominális adósságot) egyik ország se csökkentette soha a Németeken kívül. Ezért nem is nézik abban, hanem GDP arányosban mindenhol.

Viszont Gyurcsány előszopói rendszeresen hivatkoznak erre, mert a GDP arányos elkúrás mértéke amit a ballib elkúrók produkáltak, szinte utolérhetetlen.

54%-ról adósították 82% fölé hazánkat.
Innen csökkentette a Fidesz 74%-ra.

Fideszes vagyok tehát lopok 2018.08.27. 11:23:35

@6.Lenin: "Most te vonyítasz, mert nem lophatsz."

te betegagyú idióta, pont a te kőbuta fajtád kell a felcsúti maffiózónak, aki számára természetes hogy a költségvetés (gy.k. a te befizetett adóid) arra valóak hogy azt a hatalomba beválasztotak szétlopják.

Az egészséges agyúaknak meg az a természetes, hogy aki lopja a közpénzt, azt börtönbe kell vágni.

De mondjuk arra jó vagy az értelmi fogyatékosságod villantásával, hogy általad látja a blog olvasó, hogy milyen reménytelen is Magyarország helyzete, amikor sok millió baromagyú betört szolganéppel kellene polgári társadalmat meg EU-s felzárkózást csinálni. Ilyen birka állmánnyal mint ti vagytok ez a büdös életben nem fog menni ennek az országnak.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.27. 11:26:49

@Fideszes vagyok tehát lopok:

A magadfajta egészséges agyúnak nevezett Gyurcsansyista előszopó, egy büdös szót se szólt, mikor Gyurcsányék lopták el a közpénzt, és rommá verették beazonosítahatatlan karhatamistákkal, aki tüntetni merészelt ellenük.

Szóval a károgásod meglehetősen hiteltelen és leszarható.

A realitás az, hogy választhatunk az elkúró ballibek között, akik ugyanúgy lopnak, csak még plusszban migránoskat erőltetnek az országra, és külföldi multiuknak adják el bagóért az országot, és jól el is kúrják.

És a Fidesz között, akik alatt mindenkinek jobb lett, annak ellenére hogy ugyanúgy lopnak ők is.

Fideszes vagyok tehát lopok 2018.08.27. 11:28:36

@Rettegek mert ballib vagyok:

a fideszes trógerbandád 2002-től az összes törvényt megszavazta amitől az államadósság felment 82%-ra.

2010-től a GDP 25%-át sarcolta be a népen a felcsúti közpenztolvaj ´államadóss´ág csökkentésre hivatkozva, aztán ebből csak pár százaléknyit használt fel adósságcsökkentésre (amit a te sz´ámaid is remekül mutatnak), a többit ellopta.

Úgyhogy az orbán faszszopó fideszes köcsögök az utolsók, akik megszólalhatnak államadósság ügyben.

6.Lenin 2018.08.27. 11:30:06

@Fideszes vagyok tehát lopok:

Mit is cáfoltál , köcsög?

Talán Amerikában, Németországban, vagy Franciaországban a kormányon lévők nem azokat a cégeket támogatják, ha nyernek, akik őket a hatalomba segítették?
És ezt el is kellene hinnem?

Miért is támogatnak politikusokat a választások előtt? Nem a pozíciókért-pénzért?

Mit nem értettem?

Azt, hogy , ha a Fidesz újraeloszt, az lopás, ha más akkor bizonyos körülmények miatta esetleg ugyanaz véletlenül sokkal többe kerül.

Egy a lényeg. Amikor ballib kormányok voltak, mindig csődközeli helyzetbe került az ország. Most 3x kétharmad zsinórban.

A választók nem hülyék. Azokat máshol keresd.

Bicepsz Elek77 2018.08.27. 11:30:14

Az a ven pszichopata nem csoda, hogy veszitett Obama ellen 2008-ban. Mar akkor is latszott, hogy hulye. Most ajnarozza a libsi oldal mert az o emberuk volt. Egyebkent meg a haborus hosok nem fogsagba esnek, hanem felaldozzak magukat de mind1.

Fideszes vagyok tehát lopok 2018.08.27. 11:31:40

@Rettegek mert ballib vagyok:

anyád meg a többi degenerrált családtagod a gyurcsány faszszopó, aki 2010-ben a munkanélküli troll állás helyett az orbán faszszopást választotta, újra foglalkoztatott trollként.

Az értelmi fogyatékos agyaddal te csak válaszd mindig az aktuális tolvajokat, én azokat választom akik hajlandók ezeket börtönbe vágni.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.27. 11:33:00

@6.Lenin:

Medgyessy pl Francia becsületrendet kapott a franciáktól, mikor bagóért privatizálta nekik az ország vízműveit , amibe egy fillért nem invesztáltak, viszont azonnal megduplázták az árakat.
Ennyit tudnak a ballib elkúrók meg a nevüket.

sinus67 2018.08.27. 11:34:26

@6.Lenin:

"Különben is, mit ér a hatalom, ha a pénz mások kezében van? Most te vonyítasz, mert nem lophatsz."

Akkor így már értem! Akkor (2010-ben) Te ezért vonyítottál!

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.27. 11:34:51

@Fideszes vagyok tehát lopok:

Azt csinálsz és arra szavazol, akire csak akarsz, ahogy a gyűlöletgyáros moslékszagú Gyurcsány csicskák többi része is.
Ahogy mindenki más is.

Welcome to the democracy ! :DDDD

Fideszes vagyok tehát lopok 2018.08.27. 11:37:19

@6.Lenin:

idióta Kádár nyugger, ugye hogy kell melléd egy 8 éves gyerek, aki elmagyarázza neked, hogy az olvasott szöveg mit is jelent? Mondom, ti értelmi fogatékos nyuggerek meg a mindentöl való rettegésre behiszterizált idiótak vagytok orbán célcsoportja.
Egy egészséges országban az árányotok nem megy 15% felé, de Magyarországon ez kétharmad. Ezek után nincs mit magyarázkodni azon, hogy miért csúszott le ez az ország 2010 után az EU országok között az utolsó helyekre és miért akar az országból 1 millió egészségesebb agyú ember menekülni.

6.Lenin 2018.08.27. 11:38:05

@Rettegek mert ballib vagyok:

De az nem korrupció, azt megérdemelte.
Mint az előtte bukott (Németh Miklós) vagy leváltott MNB elnökök, kapnak egy picsa állást néhány évre valamilyen nyugati bankban, az nem korrupció.

Nem véletlenül vannak bukó ágon lassan egész Európában. Vergődnek, visítanak, majd szép csendben eltűnnek, mint a dínók.

Fideszes vagyok tehát lopok 2018.08.27. 11:40:14

@Rettegek mert ballib vagyok: "Azt csinálsz és arra szavazol, akire csak akarsz, ahogy a gyűlöletgyáros moslékszagú Gyurcsány csicskák többi része is.
Ahogy mindenki más is."

Tehát akkor debilke, mindenki más is (AZAZ TE IS) gyűlöletgyáros moslékszagú Gyurcsány csicska vagy. Kössz hogy megadtad a CV-det, mindig is tudnivaló volt, hogy Takonyárpi legidiótább trolljai mind a ballibeknek nyaltak évtizedekig.

6.Lenin 2018.08.27. 11:42:01

@sinus67:

Igen, mert az előzőek úgy loptak, hogy az ország is közben tönkrement.
Ezek meg úgy "lopnak", hogy az ország meg szép lassan talpra áll, fejlődik.
Ez a nem mind1. Meg az sem, hogy az akkori tolvajok nem buktak, most meg kipotyognak menet közben, az alkalmatlanokkal együtt.
És ez már óriási fejlődés.

6.Lenin 2018.08.27. 11:46:20

@Fideszes vagyok tehát lopok:

Ne bassz! A Fidesz a hibás mert hülye vagy? Vagy az ellenzék?
Nem kéne már ebben az évben neked a napon tartózkodnod többet, túl sok káros uv sugárzás érhetett.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.27. 11:48:58

@Fideszes vagyok tehát lopok:

Azt értem hogy az ÁVH-s múltat és a komcsi örökséget spicliskedést a magadfajta Gyurcsnyista ballib tahó próbálja letagadni, hisz maga Feri is előszeretettel spicliskedett az MSZMP-KB-nek, Horn Gyuszus pufajkás volt, Medgyessy meg D-209 fedőnévvel dolgozott.

De hogy a ballib elkúrókat is szégyelled már, és rátolod a Fideszre az meglehetősen abszurd.

Tekintve hogy őket jelölöd meg alternatívának meglehetősen röhejes is egyúttal.

blah 2018.08.27. 12:17:19

minden fideszes szar ember

Orochimaru 2018.08.27. 12:23:33

@Belzebubo: Azt nem tudom, hogy aki lelép, annak van-e esze, de következő hónapban ünneplem az első évemet külföldön.

Törpvadász 2018.08.27. 12:36:51

@6.Lenin: Ad.1 A lopás az lopás. Nem "újraelosztás". Márpedig itt olyan szintű lopás zajlik, hogy 1 icipicit igényesebb társadalom már rég börönbe küldte volna ezt a bagázst.
Ad.2 Az h Gyurcsi lopott,Nem Menti a Mostani Lopást!!!
Ad.3 Ember, nézze már meg, hol áll az államadósság! Sz..ul állunk. És eddig konjunktúra volt+ USA pénznyomda... Nem úgy, mint a válságban (2008-tól).
És végül: bizonyos dolgokat tén:leg jól csináltak. De sajnos sokkal több a rossz,mjnt a jó. Menjen már el 1 kórházba. Uniós pénzből rendbe tették,úgyahogy. De ha kevesebbet loptak volna el, sokkal jobban is állhatnánk. És lett volna rá lehetőségük, ez az igazán szomorú.

bobijub 2018.08.27. 12:37:32

@Helga Beauty Salon: te is azok közé a kiszedetett agyúak közé tartozol, akiknek már az is rohadmocsoknemzetellenesballibsi, aki minden oldalra rámondja a véleményét, ami van neki. neked és kiszedetett agyú olvasóidnak csak az az elfogadható, aki, miközben bőnyállal nyal a nagyvezírnek, még emellett ordítva szid mindenkit aki nem nyal bő nyállal a nagyvezírnek, és még azt is ordítva szidja akire csak rá van hazudva hogy ballibsi, csak azért, mert nem dicsőíti a nagyvezírt.

retkeslaci 2018.08.27. 12:38:10

@Fideszes vagyok tehát lopok: le se írtam Soros nevét. Nem tudom miért sorosozol. Trump kormányzata amúgy pont úgy kiáll a CEU mellett, mint ahogy Obama vagy Clinton diplomatái tennék. Ebben a kérdésben nincs különbség köztük. Külpolitikailag árnyalatnyi csak a különbség az establishment két szárnya, a demokraták és republikánusok közt. Obama nem ismerte volna el Jeruzsálemet Izrael fővárosaként. Trump megtette. De mind Obama, mind Trump támogatja Izraelt és Szaúd-Arábiát is. Két teljesen ellentétes országot. Miért? Mert mindkét ország támogatása az amerikai birodalmi politika érdeke.
Aki átértékelné a kapcsolatokat és prioritásokat, az esetleg Bernie Sanders lett volna. De őt gyorsan félretolta a Clinton-klán. Mert nem az establishment embere, tehát veszélyes az amerikai birodalmi érdekekre. Egészségügyre és oktatásra akarta költeni a hadiipari komplexumnak szánt milliárdokat. Na azt már nem!
McCain is csak egy neocon war hawk volt, még csak nem is az értelmesebb fajtából.

Törpvadász 2018.08.27. 12:39:45

@Rettegek mert ballib vagyok:
Nézze már meg, mennyi komcsi van közöttük! A fidesz semmivel nem különb. A Jobbik tisztább exkomcsik szempontjából mint a fidesz.

6.Lenin 2018.08.27. 12:53:12

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

"2008 előtti szintet elértük már? "

Remélem már soha nem is fogjuk. Annál már lényegesen jobban állunk.

6.Lenin 2018.08.27. 13:07:21

@Törpvadász:

Tegnap olvastam, hogy az olasz belügyminiszter szerint a kormányuknak az 5 millió olasz mélyszegénységben lévőkkel kell(ene) elsősorban törődni.
Vagyis náluk is vannak.

Bohóckodni szeretnél itt számokkal, megteheted. De minden ország esetében azt kell vizsgálni, hogy honnan indult, milyenek voltak a lehetőségek/körülmények, és ezekből hová jutott, minden mutatót figyelembe véve. Nyilván lehetne jobban (talán) rosszabbul (biztosan), mint mindenhol a világon.
Kiragadni bizonyos neked kellemes mutatókat, másokat elhallgatva, az csak azt jelenti, hogy hazudni szeretnél.

Egy biztos, ez a kormány 3x nyert kétharmaddal. egy "elcsalt" választás után 3-4 hónappal fokozatosan nő a támogatottsága, az ellenzéké csökken. Sőt 1re inkább haladnak a teljes szétesés felé. Ezek a tények.

Remélem azt is tudod, hogy azok, akik eddig mindig a csőd közelébe juttatták az országot, a mostani hablatyolásuk kicsit hiteltelen lehet azoknak, akik ismerik őket.

Alick 2018.08.27. 13:07:42

"háborús hős, aki 5 és fél évet töltött hadifogságban"

A hadifogság sajnálatos, de ha nem is róható fel a katonának a fogságba esés, akkor sem lehet hősiesnek nevezni, inkább csak elszenvedni az, hogy a hadifogoly kiszolgáltatott és sokszor meg is törik.

"utálták az autokráciát és az azokat uraló diktátorokat"

Kissé skizoid hozzáállás katonaként (majd "deep state" politikusként) autokrata módon gondolkodni és ugyanakkor az autokrata rendszereket utálni.

"egy diktatúra soha nem lehet elég jó, mindig veszélyt jelent a világ békéjére és a többi országra"

Ezért persze micsoda demokratikus és emelkedett gondolkodás ezeket az országokat kezdeményezőleg szétbombázni, szétverni... hogy után káosz, menekültek tömegei vagy a legjobb esetben korrupt "bábszínház-demokrácia" legyen belőle.

"ez a fékek ellensúlyok dolog csak egy haszontalan amcsi találmány"

Akadálypálya, amelynek pro forma leküzdésével számolni kell a zárt ajtók mögötti tárgyalásokon.

Nekünk a felcsúti kisgeci jutott, az amerikaiaknak pedig McCain, a nagygeci.

6.Lenin 2018.08.27. 13:11:55

@Törpvadász:

Melyik Jobbik?
Amennyiben véletlenül valamelyiknek is drukkere vagy, lemondhatsz arról, kormányon lesznek a kedvenceid valaha is. Még koalíciós partnerként se.

nemecsekerno_007 2018.08.27. 13:15:53

@Fideszes vagyok tehát lopok: Nincs olyan, hogy közpénz. Az a pénz annak a kb. 1,5-2 millió pénze aki nem a közszférában dolgozik, nem nyugger és nem egyetemista. A "ballib" csapat ezeket szereti fejni (szeretné) a mostani kormány meg nem annyira.

...in the world 2018.08.27. 13:29:48

tök vicces, ahogy a balliberálisok garatig leszopják szegény elhunyt McCaint, és a halálát felhasználják ócska politikai lózungok puffogtatására.
Gratulálok B1 blog, megint hoztátok a nívót.

seepheerd1 · http://730ld.blog.hu 2018.08.27. 13:37:13

@Ménár Atya:
Ahogy a lóboxon szoktukvolt mondani: te szerencsétlen.

sinus67 2018.08.27. 14:06:57

@6.Lenin:
Tényleg torz gondolkodás, hogy a 100, vagy a 150 kevesebb! Ez annyira torz, hogy nem is lehet megválaszolni.
Tudod ha a 15 centis farkat használó nuni nagyobb lesz az évek során, akkor a későbbi 25 centis farok is lötyögni fog benne. De a túl tág nunihoz a nagyobb farok arányaiban kisebb.

6.Lenin 2018.08.27. 14:13:41

@sinus67:

100 volt a tartozásom, amikor 180 volt a bevételem+ el voltam adósodva, miközben nem volt munkahelyem, a bevételem segélyből származott.
150 most a tartozásom, miközben 650 a bevételem és 0 az adósságom, saját vállalkozásom.

Igen, a 150 nagyobb szám (magában)

retkeslaci 2018.08.27. 14:19:06

@CoolKoon: "minden szava igaz volt annak, amit Magyarországról és Vityacsászárról mondott, elfelejtett egy apróságot: az idióta magyar birka nem akar fékeket és ellensúlyokat"

Ha Viktor Putyinnal bújik ágyba, akkor mit mondana McCain a németekről? Ők ugyanis tövig szopják Vlagyimirt az orosz földgázért és német nagyipari tőke kedvéért. Az osztrák külügyminiszter meghívta az esküvőjére Putyint. Orbán Récsöl esküvőjére nem hívták. De az osztrákok européerek persze.

Én örülnék, ha Magyarországon lenne fékek és ellensúlyok rendszere, az ugyanis azt jelentené, hogy Magyarország az USA egyik tagállama lett. Az elég király lenne. A fékek és ellensúlyok rendszere ugyanis kizárólag az amerikai alkotmányosságban értelmezhető koncepció. Európában a hatalommegosztás elve érvényesül.
Amerikában olyan jól működik a rendszer, hogy két nagy párton kívül senki se rúghat labdába és minden demokratikusan szerveződő mozgalmat elnyomnak. Lásd Clintonék mesterkedése.

2018.08.27. 14:56:32

@Helga Beauty Salon:

Köszi a helyreigazítást, bár bekaphatod a fütykösömet.
De előtte mosd ki a szádat sósavval te kis luvnya.

Fideszes vagyok tehát lopok 2018.08.27. 15:23:11

@retkeslaci:

Már te is hiányoztál ide idióta. Nektek félbolondoknak tényleg a sztálini Pofa be! Rohadj meg proli! rendszer való, nem az ahol megkapod a jogot, hogy akár ember is lehetnél.
Tudjuk, látjuk, hogy nektek illibbant birkáknak erre semmi szükségetek, de akkor miért nem húztok el az európai civilizáció helyett vissza Ázsiába, ahol a sztyeppén megkapjátok a sátraitokat meg azt a pár kecskét és ha a vezír azt mondja, akor máre ugrottok is a kútba. Nektek Európa szar hely, de akkor minek eröltetitek? Úgyis ti buktok bele, nem Európa!

Fideszes vagyok tehát lopok 2018.08.27. 15:24:27

@6.Lenin:

Látom még nem jött meg hozzád a nyolc éves gyerek, aki felsegíteni téged a 20-as IQ szintre.

Helga Beauty Salon. 2018.08.27. 15:34:23

@bobijub: Előszedted a 300 hozzászólásos nyolc éves parasztnickedet ezért a szarért amit idetoltál a seggedből?
Kár váltogatni, már mindenki be van árazva.

Eltiltott Vélemény 2018.08.27. 15:36:05

@6.Lenin: " .... Egy biztos, ez a kormány 3x nyert kétharmaddal. egy "elcsalt" választás után 3-4 hónappal fokozatosan nő a támogatottsága, az ellenzéké csökken. Sőt 1re inkább haladnak a teljes szétesés felé. Ezek a tények. .... "

Akkor most boldog lehetsz, az LMP a felszínen maradásért elindult talpat nyalni :-)
olvass: index.hu/belfold/2018/08/27/ungar_peter_az_ellenzeki_politika_megbukott_nem_szegyen_egyeterteni_a_fidesszel/

CoolKoon 2018.08.27. 15:57:05

@retkeslaci: "Ők ugyanis tövig szopják Vlagyimirt az orosz földgázért és német nagyipari tőke kedvéért." -- Igazán? És a titkosszolgálatuk féltve őrzött kincseit is rendre kiadják Putyin elvtársnak "az orosz földgázért és német nagyipari tőke kedvéért"?

"De az osztrákok européerek persze." - Nem, nem azok.

"Én örülnék, ha Magyarországon lenne fékek és ellensúlyok rendszere, az ugyanis azt jelentené, hogy Magyarország az USA egyik tagállama lett." - Te mégis mit szívsz?!

"A fékek és ellensúlyok rendszere ugyanis kizárólag az amerikai alkotmányosságban értelmezhető koncepció. Európában a hatalommegosztás elve érvényesül." - És szerinted a hatalmi ágak szétválasztása mégis micsoda? Hatalomkoncentráció?

"Amerikában olyan jól működik a rendszer, hogy két nagy párton kívül senki se rúghat labdába" - És ebből világosan látszik, hogy Amerika az antidemokratikus mozgalmak melegágya, ugye?

6.Lenin 2018.08.27. 16:17:01

@Kitiltott Vélemény:

Kit érdekelnek ezek a párt maradványok?
Aprózzák magukat, mint Marcsa a fingot.

4 év múlva, ha minden így marad, nem lesz akik az ellenzékre szavaznák, Akár összefognak-akár nem. Ha a Fidesz eléri a 3,5-4 milliós szavazó tábort, akkor itt mindenkinek nyekk, rajtuk kívül.

8-(3,5-4 + 1,5-2 soha nem szavazó), mennyi marad az ellenzéknek összesen? 2-3 millió, ÖSSZESEN, mire elég? Semmire.

Annyiban igaza van Ungárnak, hogy , ha nem hagyják abba ezt-az itt is zajló baromságot-az ellenzéknek hosszú évtizedekre , vége.

sinus67 2018.08.27. 16:50:56

@elismert felhasználó:
És ki mondta, hogy bármelyik kurmány csökkentette?

rasztaszív 2018.08.27. 17:10:27

@6.Lenin: "Kiragadni bizonyos neked kellemes mutatókat, másokat elhallgatva, az csak azt jelenti, hogy hazudni szeretnél.

Egy biztos, ez a kormány 3x nyert kétharmaddal."

látom,rögtön példát is hozol...:)

Tenkes Kapitánya 2018.08.27. 17:18:59

A fasiszta McCain nácizott egyet. Na és?

6.Lenin 2018.08.27. 17:20:57

@rasztaszív:

Bocs, igazad van, akik nem szavaztak azok a hülyékre-rátok -szavaztak.
(ennyi marha nincs még a világon az tuti)
B+, most soroljam megint, hogy a DK-ra 94 , valahány % nem szavazott, a Jobbikra 80 % + azok is akik nem szavaztak.
Köcsögök.

Tenkes Kapitánya 2018.08.27. 17:22:19

@rasztaszív: Példát te hoztál hozzászólásoddal, mégpedig az elmebetegségre.

rasztaszív 2018.08.27. 17:33:08

@6.Lenin: ne félrebeszélj,hanem ne hallgasd el a neked nem annyira kellemes mutatókat.
pl. pártpropaganda közpénzből...

rasztaszív 2018.08.27. 17:34:55

@Tenkes Kapitánya: próbálkozz inkább érveléssel.

6.Lenin 2018.08.27. 17:39:38

@rasztaszív:
Pont én nem hallgattam el semmit, hanem itt jó néhány idióta próbálkozik ekkora baromságokkal, hogy kiragadnak számokat, %-ot, és húha, mocskolódnak.
te is kétségbe vontad a választás eredményét. Segített rajtad? bizsergett valamid?
Aztán már a béka segge is olyan magaslat lesz, ahová soha nem jutnak fel.

rasztaszív 2018.08.27. 17:45:38

@6.Lenin: senki nem vonja kétségbe a választás eredményét,csak a tisztaságát.de ez bizony egy lényeges körülmény.

6.Lenin 2018.08.27. 17:50:32

@rasztaszív:

Természetes, a vesztes mindig a patyolat tiszta, nem csal, nem lopik, csak ha hatalomra kerül.
Kell ellene ugrálni, de bizonyítékokkal, ami az, hogy hatalmon tényleg tiszták maradnak. ennél jobb bizonyíték nincs, a tolvajok meg el lesznek hajtva, mint 90-ben, vagy 2010-ben is. H a Fidesz is úgy fog lopni, mint az elődei, el lesznek hajtva ők is.
De ne a tolvajok kiabáljanak rendőrért.

Realista60 2018.08.27. 17:53:12

Magyarázza meg már valaki, ha értelmesen, normálisan, pszichológusok véleményével alátámasztva érveltem alias Orsós Vendellel kapcsolatban, miért törölték a hozzászólásomat. Érvelésem indoka nem ment túl a jelenlegi tolvaj banda érvelésén!

rasztaszív 2018.08.27. 17:56:37

@6.Lenin: beszélhetsz félre napestig is,tény,ami tény : te magad is elfelejtesz kifejteni lényeges körülményeket - de mutogatni bezzeg tudsz másokra...:)

6.Lenin 2018.08.27. 18:00:33

@rasztaszív:

Milyen lényeges körülményeket? Hogy ez az ellenzék teljesen alkalmatlan arra, hogy valaha is kialakulhatna egy normális alternatíva?
Tényleg nem értitek már 8. éve, hogy értelmetlen, vagyis inkább hibás ez a hozzáállás?
egy pöcs lmp-snek kell erre rájönnie?

rasztaszív 2018.08.27. 18:04:08

@6.Lenin: csak a félrebeszélés...:)előbb írtam : közpénzköltés pártpropagandára.erre próbálj koncentrálni.

Tenkes Kapitánya 2018.08.27. 18:31:56

@rasztaszív: A fű zöldsége mellett sem érvelünk.

Rohadék vagy.

Alick 2018.08.27. 18:46:40

@CoolKoon: "a hatalmi ágak szétválasztása mégis micsoda?"

Sajnos ez sok helyen nem igazán működik, mert a győztes kapja a törvényhozó parlamenti többséget és ugyanakkor ők alakítják a végrehajtó hatalmat képviselő kormányt is.

6.Lenin 2018.08.27. 19:03:04

@rasztaszív:

Ha egy kormány bemutatja a köztévében, hogy mik épültek az országban, az pártpropaganda?
arról beszéljenek, hogy az ellenzék mekkora balfasz?

Vagy olyan ellenzéki (1-2 %-os bolhafingok) tépjék a szájukat, hogy mit is tennének kormányon, akik még álmukban se jutnak el odáig, hogy kormányra kerülnek?
az nem lenne hülyítése a választóknak?
Ha Merkel elmegy leszopni Putyint, az pártpropaganda?
Ne bassz!

Tenkes Kapitánya 2018.08.27. 19:06:16

@6.Lenin: Hagyd. rasztasziv gonosz szellem, emellett buta is.

6.Lenin 2018.08.27. 19:07:28

@Alick:

Igazad van, a vesztesek közül is a leghülyébbeknek kéne adni mindent.
A szoclib kormányok alatt működtek a fékek, ellensúlyok is, és simán szétlopták az országot, verték a nyugdíjas tüntetőket, voltak náci felvonulások is (mind a 4-en)
Simán kirúgtak mindenkit kormányváltáskor, de működtek.

6.Lenin 2018.08.27. 19:09:13

@Tenkes Kapitánya:

Tudom, sokat kellett szegénynek nyelni, amikor a plébános úrnál tanult furulyázni.

rasztaszív 2018.08.27. 20:31:00

@6.Lenin: ha hülyeségeket beszélsz,az érv valamire...?:)tiszta szerencse,hogy a magad kis primitív,alpári szintjén másokban azért megtalálod a társaságodat...:)

alöksz róz 2018.08.28. 00:30:05

mindig rácsodálkozom, milyen ostobák ezek a ballibek, a legnagyobb faszságokat is képesek elhinni
aztán elégedetten nyugtázom, hogy egyre kevesebben vannak, azaz átlagban egyre okosabbak a magyarok

alöksz róz 2018.08.28. 00:31:54

@6.Lenin: "Ha egy kormány bemutatja a köztévében, hogy mik épültek az országban, az pártpropaganda?" - igen.
nem a kormánynak kéne bemutatni.

6.Lenin 2018.08.28. 09:03:58

@alöksz róz:

Az ellenzéknek kellene vele dicsekednie?
Agyrém.

Az ellenzéknek azt kéne , hogy ők , mit, és nem azt, hogy a kormány hülye. Ők a hülyék.

A választók meg döntöttek, nagyon helyesen.

alöksz róz 2018.08.28. 12:11:28

@6.Lenin: senkinek nem kellene vele a közmédiában dicsekedni.
ideális esetben a közmédiának lenne a dolga a hiteles tájékoztatás.
mert a többitől ezt nem lehet várni sajnos

6.Lenin 2018.08.28. 12:23:54

Mi az, hogy hiteles tájékoztatás, ha semmit nem lehetne bemutatni, ami az országban történik?
Agyrém!

Alick 2018.08.28. 13:20:25

"utálták az autokráciát és az azokat uraló diktátorokat" ... "McCain nem válogatott"

Aha... amikor szept. 11. után felmerült a terroristák szaudi szponzorálása, kezdeményezte-e a szaudi diktatúra bombázását..?
Vagy ha a diktatúra stratégiai partner, akkor inkább kinyalják a ... is?
files.ctctcdn.com/f0254e99301/63604b44-d62e-45e8-8546-c1c50f2a90fe.jpg

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.08.28. 18:32:09

@6.Lenin: LOL Mindenkinek nyekk.Rajtuk meg a haverokon kívül.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.08.28. 18:33:29

@6.Lenin: Hát ha 180-ról 650-re emelkedett a te bevételed akkor neked jobb lett.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.08.28. 18:34:14

@6.Lenin: Azért te tényleg rendesen megdolgozol a pénzünkért!

6.Lenin 2018.08.28. 19:06:12

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Van valaki a közeledben, aki orvost tudna hívni, ha ez a rohamod folytatódik?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.08.29. 10:56:44

@6.Lenin: Mit csináljak? Most néztem meg a hülyeségeidet!:))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 11:07:44

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Most néztem meg a hülyeségeidet!"

Magadnak kerested, aki a 6.Trollal leáll vitatkozni, az annyit is ér. :))

(Valójában a 2., előtte csak a Birka áll.)
süti beállítások módosítása