B1 blogcsalád



Orbán cinizmusa határtalan: a zsidókat hibáztatja, amiért nem álltak mellé

2017. július 08. - nickgrabowszki

Nem állítja le a kódoltan zsidózó állami propagandakampányt, hiába kérte tőle a Mazsihisz.sorpla.jpg

Heisler András, a Mazsihisz elnöke a "sorosozó" kampány leállítását kérte Orbán Viktortól, mert szerinte

a kampány alkalmas kontrollálatlan, többi között antiszemita indulatok keltésére.

Orbán az állami hírügynökség szerint az alábbi összefüggsételen hablatyot válaszolta:

  • A tömeges illegális migráció Európát válaszút elé állította: vagy megvédi határait, megvédi több ezer éves kultúráját, a mindennapok biztonságát, a tolerancia, a vallási türelem és a nemzeti sokszínűség értékeit, valamint az európai jog uralmát, vagy felszámolja önmagát.
  • "A magyar emberek nagy többségének egybehangzó véleménye szerint az illegális migráció problémájára adott válaszon múlik Magyarország és az Európai Unió sorsa. Az egyre szaporodó terrorista merényletek és erőszakcselekmények az európai zsidó közösséget különösen is érintik. Itt és most mindannyiunk élete, gyermekeink, unokáink jövője a tét."
  • "Megvédjük hazánkat, családjaink és mindennapjaink biztonságát, eredményeinket és kultúránkat. Csak a magyarok dönthetik el, hogy kikkel akarnak együtt élni és kikkel nem. Saját sorsunkról csak mi dönthetünk."
  • "A magyar álláspont szerint az illegális migráció egyértelműen nemzetbiztonsági kérdés. Aki Magyarország biztonságára tör, azzal szemben mi származásra, vallási hovatartozásra, vagyoni állapotra való tekintet nélkül érvényesítjük a magyar állam politikai és jogi erejét. Ön sem akarhatja, hogy e tekintetben származásuk szerint különbséget tegyek Magyarország állampolgárai között"
  • "Aki vagyonát, hatalmát, befolyását, az általa pénzelt NGO-k hálózatát arra használja, hogy Magyarországra és az Európai Unióba milliószámra telepítsen migránsokat, az a mi közös jövőnket éli fel. Soros György milliárdos spekuláns számtalanszor nyilvánvalóvá tette, hogy ő pontosan ezt akarja".

Ez több okból is egyszerű hazugság:

  • senki nem akar Magyarországra bevándorolni; innen köztudottan még a magyarok (akik tehetik) is ki akarnak vándorolni;
  • Magyarországra csak mintegy 1200 menedékkérelem elbírálását bízta volna az Unió mint nemzeteke közössége, amelyeket akár el is lehetne utasítani, de ha mégis pozitívan bírálnák el a hatóságok, a menedékjogot és ezzel európai tartózkodási engedélyt nyerő emberek - mint eddig - azonnal továbbállnának Nyugat-Európa felé.

Magyarországot a migráció és a bevándorlás tehát nem, vagy csak alig érinti.

Hazugság továbbá Soros szerepének eltúlzása is: az amerikai-magyar-zsidó üzletember mindössze arra tett javaslatokat, hogy miképpen lehetne enyhíteni Európa (elsősorban Nyugat-Európa) munkaerő problémáin, a javaslatokban eltérő számok szerepelnek.

Szó sincs azonban arról, hogy a 87 éves Sorosnak elegendő hatalma vagy ereje lenne ahhoz, hogy az ötleteit a gyakorlatba is átültesse. Ráadásul Nyugat-Európa Sorostól függetlenül is 70 éve munkaerő-importtal oldja meg a munkaerőhiányt.

Szemben Orbánnal Európában nem álmodoznak embertenyésztésről.

Soros tehát nem jelent fenyegetést, nem tudna jelenteni, ha akarna se. Nincsenek ti. hadosztályai. Az alapítványa által az emberi jogok vagy a politikai pluralizmus érdekében civil szervezeteket csak egy alternatív valóságban lehet valódi politikai erőnek tekinteni.

De ott nagyon. Ide kapcsolódik Orbán legelképesztőbb hazugsága. Mostantól nyíltan hangoztatják, ami eddig csak a kormánypropaganda agymosásával tudatlanságban tartott választóik fejében mosódott össze.

A magyar miniszterelnök(!) azt hazudja, hogy Soros Magyarországra(!) akar milliószámra(!) migránsokat telepíteni.

Ami olyan abszurd, hogy külön cáfolni sem érdemes.

Orbán folytatja papírháborúját a képzelt ellenséggel szemben, a plakátkampány tehát nem áll le. Érdemi válasza nincs a Mazsihisz elnökének gyenge kritikájára sem, ami csak azt állítja, hogy alkalmas antiszemita indulatok keltésére, nem pedig azt, hogy kifejezetten ez volt a célja.

Orbán a kampányával felbuzgatott antiszemitizmusról nem látszik tudomást venni, mert szerinte

a magyar kormány védelmére a Magyarországon élő zsidó közösség is minden esetben számíthat.

Nem teszi hozzá, hogy olyannyira, hogy egyik tagjukkal tele is plakátolták az országot.

Orbán meg sem próbálja cáfolni, hogy kampánya alkalmas volna "antiszemita indulatok keltésére", úgy látszik, ezt ténynek tekinti maga is, de ahhoz már nagyfokú cinizmus kell, hogy ezek után a zsidó közösség támogatását várja el.

A civilizációs és vallási különbségek okán az illegális migrációval az intolerancia kultúráját és a növekvő antiszemitizmust importálják Európába. Az illegális migráció ellen folytatott küzdelmünkért sem köszönetet, sem elismerést nem várok, de az Önök közösségétől egy kis segítség azért jól jönne.

Ez már egészen olyan, mint a nácik 1938-as állítása, hogy ti. ők védték volna meg a német zsidókat a Kristályéjszaka után. 

Viszont az is igaz, hogy Orbán jól kikupálta a művelt közönséget, megtanította nekik, hogy azt figyeljék, amit tesz, és ne azt, amit mond.

Hogy ti. zsidók megvédéséről beszél, miközben kódolt hecckampányt folytat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7712648783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2017.07.08. 12:34:35

azé hejszlerandrás elmehet a kurva anyjába! gondolom mindenkinek tiszta, hogy miért?

szablya9 2017.07.08. 12:49:17

Azért, mert Soros történetesen zsidó, mindent szabad neki? Minden zsidó érinthetetlen és büntethetetlen kell, hogy legyen? Ha egy zsidó hibázik, nem szabad neki felhánytorgatni, mert az alkalmas lehet antiszemita érzelmek felkeltésére?
Miért nem Izraelt akarja muzulmán migrancsokkal betelepíteni?

Rebuska 2017.07.08. 13:06:28

@taga20: Heisler? Nyilván azért anyázod, mert zsidó. Na, te is elmehetsz az útszéli anyádba, aki normális emberi viselkedést nem volt képes megtanítani neked. Ha még nem tetted meg, ne szaporodj! Semmi jót nem lennél képes átörökíteni :)

taga20 2017.07.08. 13:13:55

@Rebuska: ne erőlkögy ribi! filoszemita vagyok.

ja és bírom a prájdot:)

Rebuska 2017.07.08. 13:14:55

@szablya9: Igen, történetesen zsidó. Történetesen a fél fidesz az ő pénzén hízlalta a seggét, mert ugyebár Soros ösztöndíjának nem volt szaga. A vörösiszap-katasztrófa károsultjai részére is azonnal átutalt 1 millió dollárt. Akkor nem kellett zsidóznotok? Igaza volt Hofinak, amikor azt mondta: Magyarországon az 1 főre jutó hülyék száma 2.

Rebuska 2017.07.08. 13:19:37

@taga20: Anyádat ribizd :) Nyugodtan filó is meg pride-os is, nekem egyikükkel sincs semmi bajom. A ribancokkal sincs, így remélem, nem gondolod, hogy anyádat megvetem. Csak megjegyeztem, mert szóba hoztad.

taga20 2017.07.08. 13:24:14

@Rebuska: hallod, amilyen tüzes vagy, mekkívántalak:)))

egyébként szerintem, neked magaddal van bajod. és ez nem olyan psziho duma.

tényleg ez jön le rólad.

Rebuska 2017.07.08. 13:38:07

@taga20: Még senki nem reklamált :) Te vagy az első. Egy kis mániákus vagy :) Hol a Sorost ekézed, hol engem szeretnél...
szablya9 nem "kő"? :) Keress rajta is fogást! Aztán lehet, hogy beesnek még mások is, onnantól pedig meglesz az egész hétvégi elfoglaltságod :D

taga20 2017.07.08. 13:59:53

@Rebuska: cica, csináljuk úgy, mintha értelmesek lennék!

én hol ekéztem gyuribát?
ja és hol reklamáltam? én aszt írtam, hogy nyalnám a leszálló pályád, me nagyon síkosnak tűnik:)))

és most, hogy mondod, mingyá jön az időmérő. te egy kincs vagy:)))

Rebuska 2017.07.08. 14:18:53

@taga20: Rájöttem, te nagyon szeretsz társalogni :) Ja, és nyaljál fagyit :)

morpho 2017.07.08. 16:13:08

@taga20: Miért küldted Heislert az anyjába?

morpho 2017.07.08. 16:22:20

@szablya9: Az nem gond, hogy Orbán leveléből egy szó sem igaz? Az nem gond, hogy az egész migráncsozásból egy szó sem igaz? Az nem gond, hogy most már nyiltan egy orbitál hazugságra alapozzák az egész választási kampányt? Hazugságra alapozzák a hatalmukat, miközben a valós problémák évek óta megoldatlanok. Ez is a zsidók miatt van?

indeksz ízisz al kajda mind CIA projekt 2017.07.08. 16:35:47

Ezt a Büzsihisz- t is át kéne vágni a kettős határzár túloldalára,
a cigányokkal,
Szorosz- ügynök álcivilekkel
meg a CIA- médiacsicskákkal együtt.

Majd lerendezik egymást a kiskedvenc nem- terrorista, mérsékelt lázadó, magukat 17 évesnek valló, kopaszodó, szakállas iszlámista katonakorú férfiak tízezreivel.

taga20 2017.07.08. 17:01:44

@Rebuska: drága szerelmem, félre ismertél. utálok dumálni, max. a puncit szeretem becézni:)))

taga20 2017.07.08. 17:07:36

@morpho: bakker, végre egy értelmes kérdés.

egyébként, úgy vagyok, mint a dzsángoban a csóka:)

www.youtube.com/watch?v=-c1L9HZ6Zq4

ja és visszatérve a kérdésre. te nem olvasol. ez az andris gyerek a hét elején még sikálta az orbáni vagonokhoz vezető utat. magyarul, elkzdte magyarázni, hogy habonyék nem is zsidóznak, hanem....! mit csinálnak???

444.hu/2017/07/03/a-mazsihisz-elnoke-lehetetlen-kuldetesre-vallalkozott-megis-sikerult-megvedenie-a-kormanyt-az-uj-sorosozos-kampanyert

na most jöhet a rendőrbíró!

morpho 2017.07.08. 17:33:16

@taga20: Engem meggyőztél! Érvekkel meg lehet. Amúgy olvastam ezt pár napja, de nem igazán értelmeztem. Röviden: Tényleg menjen az anyjába.

morpho 2017.07.08. 17:36:55

@indeksz ízisz al kajda mind CIA projekt: A konteókat sokan szeretik. Az megvan, hogy pont 70 éces a roswelli ufó sztori?

taga20 2017.07.08. 18:01:18

@morpho: most kicsit úgy érzem magam, mint vudielen:))

ha minden ilyen flottul menne!:))) édesfaszom!

www.youtube.com/watch?v=NWDPwKEoymo

Becker Gyurka 2017.07.08. 18:10:19

Most Viktor bölcsen válaszolt és igazat szólt !

morpho 2017.07.08. 18:16:30

@taga20: No igen. A narancskullancsokkal már nehezebb dolga lenne Woody Allen kollegának is...

taga20 2017.07.08. 18:18:31

@Becker Gyurka: a farkad kiverted haver, me ilyen komment után én eszt szoktam.
főleg ha mekkapom a devlát:)))

gyurka,, mond má aszt, hogy csak egy vírus vagy, és nem egy ember!

morpho 2017.07.08. 18:18:39

@Becker Gyurka: Te Gyurkagyerek. Oszt mégis melyik része volt ennek bölcs? Pláne melyik része volt igaz? Melyik az a szókapcsolat belőle, amelyiknek akár mákszemnyi igazságtartalma van?

morpho 2017.07.08. 18:21:45

@taga20: Van az della is :) A devlát ha megkapod, az komolyabb tétel.... A többi stimmel.

taga20 2017.07.08. 18:23:21

@morpho: nem akarok nyalni( természetesen úgy fok kinézni), de jó néha értelmes embert olvasni.

ja és azé, ne!:)))

www.youtube.com/watch?v=CsAr0EHGoc8

morpho 2017.07.08. 18:29:59

@taga20: Egyszer betoltam ezt a Ponyvaregény részletet link nélkül a Mandineren. Rámtámadt a teljes narancshadsereg, aztán kiderült , hogy tízből tizen nem ismerik a filmet. Nekem volt kellemetlen, de tényleg!

taga20 2017.07.08. 18:44:20

@morpho: erre szokták sokan volt mondani, hogy aki kurvák közé kerül, aszt megeszik a kereszténynek láccó disznók:)

mi a faszt sertepertélsz a mandineren? ja és mostanában mék szebb az az oldal.

morpho 2017.07.08. 18:56:19

Ez egyrészt nem manapság volt. Másrészt néha érdemes ránézni a narancskullancsok harcállásaira. Csak hogy tudjam az aktuális trendeket. Kommentelni viszont már rég nem szoktam és mostanság olvasni se. Ugyanaz a szar van most ott is, mint a többi narancsárga kamugyárban. Nem is maradt valódi jobbos tájékozódási pont. Mind ugyanazt a kamut nyomatja. Mint ahogy Orbán is...

morpho 2017.07.08. 19:06:28

Arról megfeledkezett a poszter, hogy Orbán kampányguruja egy Finkelstein nevű izraeli-amerikai kettős állampolgár, aki ezt a zsidózós sorosozós trágyát kitalálta és zsidó létére van az a pénz, amiért egy másik zsidóból bűnbakot lehet csinálni. Lehet, hogy a zsidó világuralmi összeesküvés csak hanta?

taga20 2017.07.08. 19:12:31

@morpho: haver, most nehogy elkezdj mosakodni nekem!:)

szerintem azé abban van valami, hogy a zsidók nyomják a kemtrét:))))

morpho 2017.07.08. 19:18:46

@taga20: Mosakodni? Ugyan. Chamtrail a Yeti és a millió migráncs Magyarországon közismerten a zsidók műve, de szerintem a vörösiszap katasztrófában és a Katrina hurrikánban is benne voltak egy kicsit.

taga20 2017.07.08. 19:28:48

@morpho: igazad lehet, de szerintem a vörösiszaphoz nincs közük, me akkor a fő zsidó miért adott egy milladollárt? szerintem ennyire nem romlottak ezek a zsidók!:)))

ulpius66 2017.07.08. 20:28:10

Annyira, de annyira bírom, amikor egy büdös zsidó, ráírja SoroSS-ra, hogy "büdös zsidó".... majd az művét lefotózza, és az egészet rákeni a Fideszre!!!

Az annyira, de annyira jellemző zsidó ballibsi tempó!

morpho 2017.07.08. 20:53:20

@ulpius66: Te mit hazudozol itt összevissza narancskullancs?

taga20 2017.07.08. 21:00:22

@ulpius66: az mekkora, hogy itt vagy te, és kábé1.5millió házmester, aki újra el akar küldeni 600000 magyar embert a kemencébe.

gondolom a kis unokáid majd büszkék lesznek, a fasiszta öregapjukra! vagy leköpnek?

ha lesz egy kis jó érzés bennük.

morpho 2017.07.08. 21:09:41

@ulpius66: A plakátokat melyik büdös zsidó ragasztotta ki? Ha nem lenne mire ráírni tisztább lenne a kép.

Pyrrhus 2017.07.09. 01:21:55

> @szablya9:
g.O nem csak zs., hanem c. is.
Akkor neki duplán szabad mindent?
Amúgy a tolvaj Fidesz nem hazudtolta meg magát.
Jogtalanul felhasznált, lopott fényképpel plakátol, kampányol.
Ugye Te se hiszed, hogy Soros engedélyezte a fényképének felhasználását az antiszemita kormánykampányhoz?

De ha már szóba került a migránsbetelepítés.
Soros eddig nulla darab migráns telepített Magyarországra.
A hazaáruló fideszes bagázs több, mint húszezret.

mikimackó 2017.07.09. 03:43:05

szeretem, mikor az elvtársak reszketnek......., aztán a sok hülye annyira feltuningolja egymást, ami már olyan káros a nemi életükre, hogy ki se bírják verni !

2017.07.09. 10:02:48

Drágáim, biztosan feltűnt már nektek, hogy támogatottságotok az összes kétszemélyes párttal együtt szinte elhanyagolható. Miért? Mert a blogjaitokon és minden platformon mindössze ennyit produkáltok: Orbán gonosz ezért, Orbán elszúrta amazt, menjen Orbán! Ez nem program, csak sima protestálás. Az az engesztelhetetlen, semmibe vezető gyűlölet és a mindennek tagadása, ami a kormánytól jön. Tekintve politikusaitok előéletét, nem vagyok biztos benne, hogy ti bármi jobban képesek lennétek csinálni.

Szeretnék valami másra szavazni, mint a tolvaj, arrogáns Fidesz, de nincs más. És ezért ti is felelősek vagytok.

élveteg 2017.07.09. 10:10:56

Mit jelent az hogy zsidó?

2017.07.09. 10:15:44

@mikimackó: a nemi életet hogy vered ki?
Ver téged a nemi élet?

2017.07.09. 10:20:51

@ulpius66: Pedig tudjuk, hogy mindenről Soros tehet. 1956-ban is ő pénzelte a szovjeteket, akikről tudjuk, hogy zsidók.
Aztán Kádár alatt itt hemzsegtek a zsidók. A rendszerváltást is Soros pénzelte, zsidókat ültetve a nyakunkba. Az egyik ki is jelentette, ő nem cigány, hanem zsidó.
Aztán itt vagy te.

2017.07.09. 10:21:46

@élveteg: A zsidó azt jelenti, hogy olyan ellenség, akinek van pénze.

különvélemény2 2017.07.09. 10:35:20

"kifejezetten ez volt a célja"

Értem, tehát ha félkövérrel írod, akkor igaz lesz.
Ha nagybetűkkel és 8 felkiáltójellel írod, akkor még igazabb lesz, legközelebb figyelj erre!

Netuddki. 2017.07.09. 10:40:51

@Könyveslány: "Szeretnék valami másra szavazni, mint a tolvaj, arrogáns Fidesz, de nincs más. És ezért ti is felelősek vagytok."

Az, hogy a tolvaj mocsok orbán bandára szavazol, egyedül csak téged minősít.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 11:04:52

@taga20:

Nem fogadott szót a ballib agytrösztnek, azaz Heiszler kódoltan antiszemita, ugye?

Janossz 2017.07.09. 11:07:18

@Könyveslány: Hogy bele ne fájduljon a fejed a dilemmába, ne szavazz egyik pártra se, ha nem tetszik.
Egyéniben meg nézd meg az aspiránsok SZEMÉLYÉT, ha találsz bizalomra méltót, szavazz arra.

Janossz 2017.07.09. 11:10:39

@MaxVal BircaMan HJCD: Kódolatlan gyáva volt. Ami a helyzetében érthető. Nagyon vékony jégen táncol. Tudja ő is. Óvatos.

postumus mumus 2017.07.09. 11:11:53

Ezzel a húgyagyú paraszt köcsöggel közölje már valaki i a különbség a migráns meg a menekült között. Mert ez a féreg mindig migránst pofázik szándékosan, holott nagyon sokan menekülnek a hazájukban az ottani fegyveres harcok elől. A migránsok a magyarok, akik a magasabb fizetésért nyugaton vállalnak munkát. Isten bizony betömöm ennek a csuti cigányparasztnak a pofáját ha még sokáig hazudozva félrebeszél.

postumus mumus 2017.07.09. 11:22:03

Vagy egyszerűen csak oda kéne baszni egy helikopterrel a seggnyaló korrupt tolvajbandájával együtt az iszlám állam főhadiszállására, egy ágyú kereszttüzébe, hogy megtanulja mit jelent a menekült kifejezés. Szerintem ott helyben befosna ez a még egy vitától is remegő kis tetű. Amikor itt megjelenne meg közölnénk vele, hogy takarodsz vissza mocskos migráns.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.07.09. 11:30:50

@postumus mumus: Akkora volt a baj h nyolc országon at futni kell a sok fiatal "férfinek" mikozben a kurd lányok meg harcolnak.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 11:32:30

@Janossz:

Nem liberális ennyi az egész.

A ballib axióma, hogy zsidó=liberális egyszerűen nem igaz.

guvat 2017.07.09. 11:33:58

postumus mumus
Sokat javítana a hangulaton, ha Soros Izraelen keresztül fuvarozná ezeket az embereket Európába! Ott felkészült szakemberek tudnák eldönteni, hogy ki migráns és ki menekült. Akkor aztán Orbán sem mondhatná, hogy nem kap segítséget zsidó barátainktól!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.07.09. 11:35:02

@guvat: Ott válogatnak. Aki a nyolcmeteres betonfalat at tudja ugrani....az menekült.

sterimar 2017.07.09. 11:45:36

"Minden zsidó érinthetetlen és büntethetetlen kell, hogy legyen? "
A fenti logikával: igen.

klenium 2017.07.09. 11:46:20

Ezt a blogot jobb lenne, ha megszüntetnétek. Szégyent hoz az egész ellenzékre mind a cikkek stílusa, tartalmatlansága, mind az alájuk írt üzenetek. Legyetek már képesek normális, összeszedett, nem személyeskedő, a kormánymédiával ellentétben tartalmas szövegeket írni, amiről nem ordít, hogy egyetlen célja a gyűlöletkeltés, pontosan úgy, ahogy a kormány csinálja a Soros-plakátokkal. A kommentekből ítélve mindkét fél sikerrel járt. Most akkor támogatjátok őket, vagy meg akarjátok állítani?

shakespeare 2017.07.09. 11:52:37

ilyen hülye blogot és ennyi hülye agymosott kommentárt írót egy helyen régen láttam :-)
Gyurcsány a ti emberetek, szavazzatok majd oda, jó az ha reflektorfénybe kerültök általa, fontos, hogy mindenki lássa a hülyeségetek kibontakozását, 2022 ben se felejtse el a nép, hogy kiktől kell a jövőt megvédeni.
belőletek pont annyi kell, amennyien vagytok, hogy a böfögésetekkel a szellemi szar elváljon a májtól azok számára is akik keveset értenek a világból

morpho 2017.07.09. 12:05:36

@Könyveslány: @klenium: Ti egyébként teljesen hülyék vagytok? Titeket miért nem zavar, hogy a miniszterelnök hantahaknikat tart ? Titeket miért nem zavar, hogy nemlétező migránsáradatról hazudozik a rádióban a leveleiben és nyiltan uszító, hazúg plakátokat ragaszgat az utcára közpénzből. Nektek ebből tényleg annyi megy át, hogy szegény orbánt báncsák? Orbán mindig igazat mond, akinek nem tetszik, az kussoljon? Ti tényleg teljesen hülyék vagytok?

morpho 2017.07.09. 12:08:21

@MaxVal BircaMan HJCD:
"A ballib axióma, hogy zsidó=liberális egyszerűen nem igaz"

Tényleg nem igaz, sosem volt az, de ez jobbos akxioma. Te is szoktál lipsizni. Ti mossátok össze a liberálist a zsidóval. Ne hazudozz birka!

klenium 2017.07.09. 12:12:42

@morpho: Tipikus hibás érvelés. Az, hogy zavar ennek a blognak és az üzeneteknek a stílusa, és ahová ez tart, sehogy sem jelenti azt, hogy nem zavar amit a kormány művel. Attól, mert nem ordítom én is a cikkben leírtakat, még nem leszek a kormány támogatója. Nem véletlenül többes szám 1. személyben beszéltem. Engem zavar mindaz, amit leírtál, nem tetszik, amiket felhoztál, ne akard nálam jobban tudni, hogy mit gondolok. De ez még nem ok arra, hogy lesüllyedjen az ellenzék a kormány szintjére. Ettől még lehet normális cikket írni.

magyarparaszt 2017.07.09. 12:15:05

Ennyi hulladékot egy rakáson! Kik is acsarognak a demokráciára és a liberalizmusra? Annak ellenségei. Akik tehetségtelenek lévén, rosszindulattal viselkednek mindenki iránt, akik tőlük függetlenül teljes életet élnek. Nem véletlen, hogy a csutigeci szavazótábora a társadalom legaljasabb söpredéke, a lúzer "lumpenproletariátus", akik csak úgy lehetnek valakikké, ha valami szerepbe bújhatnak, hiszen önmagukban senkinek és semminek érzik magukat. Saját álmaikban nem hisznek, ezért keresnek valami pótlékot: rájön, ő azért valaki, mert magyar! Semmi mása nincsen, ezért nem is engedi el.

ARABOKAT KIZÁRNI CEU t BEZÁRNI. 2017.07.09. 12:19:45

Azert elkepeszto, hogy egy olyan ember zsidosaga korul megy a felhajtas, aki maga is aktivan reszt vett a holokausztban.
Ugye kozismert, hogy elo es halott emberek szajabol tordelte ki az aranyfogakat, mielott, vagy miutan elgazositottak oket, es igy szerezte Soros a vagyonat annak idejen.
Es most ugy mutatjak be mintha valami holokauszt aldozat, tulelo lenne, nem pedig maga is GYILKOS lenne, de legalabb is, haszonelvezoje az akkori allapotoknak.

H?P? 2017.07.09. 12:24:48

"Orbán meg sem próbálja cáfolni, hogy kampánya alkalmas volna "antiszemita indulatok keltésére", úgy látszik, ezt ténynek tekinti maga is, de ahhoz már nagyfokú cinizmus kell, hogy ezek után a zsidó közösség támogatását várja el."

Es ha alkalmas lenne, az mit szamit ? Elobb a Soros altal felhergelt terroristakat kell megallitani, majd utanna johetnek ezek a csip csup ugyek, hogymi mire alkalmas.

morpho 2017.07.09. 12:31:28

@klenium: Ne hazudozz már! Hol van itt ellenzék? Orbán írt egy levelet tele hazugságokkal, amiből neked az ellenzèk jut eszedbe? Akkor te elmeroggyant vagy. Bocs.

morpho 2017.07.09. 12:35:21

@H?P?: Attól tekintsünk el, hogy nincsenek Soros álltal felhergelt terroristák. Az egész egy kitaláció. De te csak harcolj Orbánnal együtt. Drukkolok nektek!

mikimackó 2017.07.09. 12:35:44

@Könnyen elkaptuk, uram!: olvasási és szövegértési nehézségeid vannak........., fordulj szakemberhez, orvosodhoz és gyógyszerészedhez !

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 12:46:52

@morpho:

Libsizni mikor szoktam? Soha.

S mikor mondtam, hogy liberális=zsidó vagy zsidó=liberális? Soha.

Ne hazudj tehát!

Sir Galahad 2017.07.09. 12:53:15

Pedig úgy néz ki, Orbánnak igaza van abban, hogy az iszlám migránsok veszélyt jelentenek az európai zsidóságra, és aki a migrációs áradatot megpróbálja megfékezni, az közvetve az európai zsidóságot is védi. Tessék elolvasni: kitekinto.hu/iszlam/2016/01/16/rekordot_dont_a_nyugat-europai_zsidok_izraelbe_vandorlasa .

morpho 2017.07.09. 13:04:01

@MaxVal BircaMan HJCD: Sokszor leírtad már hogy lipsi. Te ne kamuzz birka. Kegalább saját magad vállald már fel! A zsidó=liberálist sose mondtad, egyet is értettem veled, hogy ez nem igaz. Csak ne hazudd azt, hogy ez balos axioma. Értelmetlen is ezt mondani.

morpho 2017.07.09. 13:07:11

@Sir Galahad: Orbán semmit nem véd! Attól hogy ezt hazudja, még nem lesz úgy. Ha védene bármit is, nem döntene rekordot a zsidók elvándorlása. Aztán hogy Izraelben nagyobb biztonságban vannak-e, arra már nem vennék mérget.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 13:11:09

@morpho:

Akkor hozzál rá 1 példát többezer hozzászólásom közül. Mivel számtalanszor írtam ezt állítólag, könnyű dolgod lesz.

Sir Galahad 2017.07.09. 13:17:15

@morpho: A zsidók elvándorlása azért dönt rekordot, mert a nyugat-európai politikai elit nem védi ugyanúgy a határait a migránsáradattól, mint Orbán. A magyar miniszterelnököt lehet sok mindenért hibáztatni, de az, hogy az olaszok, franciák, stb. tömegével engedik be a migránsokat, aligha az ő hibája. Sikeresen csak akkor lehetne megvédeni Európát meg az európai zsidóságot, ha lenne közös fellépés a határvédelemben. E helyett a nyugat-európai politikai elit a migránsok beengedését és szétosztását erőlteti. Így nem fog menni...

Bikkfanfutyulo 2017.07.09. 13:21:54

@klenium: "Legyetek már képesek normális, összeszedett, nem személyeskedő, a kormánymédiával ellentétben tartalmas szövegeket írni, amiről nem ordít, hogy egyetlen célja a gyűlöletkeltés, pontosan úgy, ahogy a kormány csinálja a Soros-plakátokkal. "
"Nem véletlenül többes szám 1. személyben beszéltem."
Hát ennek a tipikus esete a "fogjuk, azt vigyétek". Nem többesszám 1. hanem 2. személyben beszéltél. vagyis mindenki hülye az én kivételemmel. :-)

morpho 2017.07.09. 13:28:24

@MaxVal BircaMan HJCD: Mi vagyok én, adatbányász? Majd biztos ekezdek keresgélni a kedvedért. Tök komolyan nem vállalod fel saját magad?

Bikkfanfutyulo 2017.07.09. 13:28:33

Ööö.. Biztos csak én értettem félre valamit, de mintha nem 1290 migráns automatikus betelepítéséről, hanem ennyi menekült kérelmének elbírálásáról lett volna szó. - Igaz, ez utóbbi nem elég hatásos hergelni a népet.

morpho 2017.07.09. 13:29:17

@Sir Galahad: Akkor értelmetlen a kerítés?

morpho 2017.07.09. 13:31:02

@Bikkfanfutyulo: Nem értetted félre, tényleg ezt hazudják. Sőt a miniszterelnök már milliókról hazudozik.

Bikkfanfutyulo 2017.07.09. 13:33:29

@morpho: Mert ez mintha elsikkadt volna a hírek világában...

klenium 2017.07.09. 13:35:04

@Bikkfanfutyulo: Igen, ez volt az egész mondandóm legfontosabb része, egy darab szám. Gratulálok amiért észrevetted, nyereményed egy piros hifi!

Bikkfanfutyulo 2017.07.09. 13:35:45

@klenium: Basszus - nekem lila kell!!! :-)

Bikkfanfutyulo 2017.07.09. 13:40:14

@klenium: Egyébként nem baj, ha kioktatsz másokat, talán még igazad is van, de akkor ne hagyj magadon fogást.

sakkosfx 2017.07.09. 13:58:32

Zsidó barátainknak akkor sem lehet híni, ha kérdeznek! Átverős nép és nem tagadnak semmit és nem is erősítenek meg semmit! Ember legyen a talpán aki át lát a sok véleményen! Csak egy a biztos, hogy a javunkat akarják hiába akarjuk meg tartani! És ezért mindent meg is tesznek! Olyan vicceket mondanak, hogy Orbán úr zsidó ellenes! Aki a Nemzeti Bankot a Rothschild-oknak játszotta át és nem Putyinnak! Orbán úr is csak egy játékos közülük aki átveri a Magyar népet!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 14:01:01

@morpho:

Mindig felvállaom magamat, ezért is állítom: hazudsz.

postumus mumus 2017.07.09. 14:45:15

@FILTOL: Biztos a fiatal férfiakat jobban üldözik, vadásznak rájuk. A férfiak nyakát elvágják a nőket meg megdugják.

Consuela NO NO 2017.07.09. 14:46:01

@Netuddki.: repettseggű kovi, hanyadik nicked ez?

Boka1 2017.07.09. 15:34:55

Azért Csanád óta még a sárga busszal közlekedők is sejtik, hogy a pártok nem alulról szerveződnek. Kvázi, akik szervezik, azok csak le akarják kötni a különböző néprétegeket. Nyílván a sorosozó plakát is ilyen célt szolgál. Ez a belvárosi elit szórakozása.

morpho 2017.07.09. 15:53:43

@Brumm Brumi: Sokan beszopják a kamupropagandát.

Simicska tokkal Vonával megvette a jobbikot 2017.07.09. 15:57:55

@Bikkfanfutyulo: "Ööö.. Biztos csak én értettem félre valamit, de mintha nem 1290 migráns automatikus betelepítéséről,"

Hat valamit kurvara felreertettel, mert Soros Gyorgy tobb beszedeben is, evi egy millio arabrol beszelt. Evente 1 millio arabot akar magyarorszagra telepiteni.
Es a magyar baloldal 2015-ben erre alapozta az egesz valasztasi tervet. Remeltek hogy 3 ev alatt, a 2018-as valasztasokig bejon ide 3 millio arab, es veluk gyozni tudnak a 18 -as valasztasokon.
Csak hat pofara estek, mert az Orban keritest epitett, es igy nem jonnek a baloldali valasztok.

morpho 2017.07.09. 16:09:22

@Simicska tokkal Vonával megvette a jobbikot: Légyszives linkeld ide, amikor Soros arról beszél, hogy évente egymillió arabot akar Magyarországra telepíteni! Köszi.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.09. 16:17:32

@Simicska tokkal Vonával megvette a jobbikot: "Soros Gyorgy tobb beszedeben is, evi egy millio arabrol beszelt. Evente 1 millio arabot akar magyarorszagra telepiteni."

Valaki téged nagyon átbaszott. :))

Soros György, 88 éves, kissé excentrikus filantróp öregúr egyik cikkében évi egymillió bevándorló befogadását javasolta az 500 milliós, elöregedéssel küszködő Európai Uniónak, később másik cikkében évi háromszáz ezret. De mivel é nincsen döntéshozói helyzetben, ez csak egy vélemény maradt, nem kell tőle berezelned. Bájerzsóti is azt szerette volna, hogy szanaszét verjék a civilek pofáját és taknyukon, vérükön rángassák ki őket, de szerencsére ezt nem hajtotta végre a csúti geci erőszakszervezete.

morpho 2017.07.09. 16:30:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Én adok neki esélyt, hátha talál egy linket valami konteo oldalon :)

Simicska tokkal Vonával megvette a jobbikot 2017.07.09. 16:34:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: @morpho:

Nem kell a hulye duma, ezt nem tudjatok kimagyarazni, letagadni.
Elo egyenesbe hallotam, az egyik Europa parlamenti beszedeben. Orban Viktor maffia allamarol beszelt, amit csak evi 1 millio arab bevandorloval lehet felszamolni.
Es szamtalanszor elhangzott, ha nincs penz a bevandorlokra, akkor vegyunk fel hitelt, tolle.

morpho 2017.07.09. 16:38:07

@Simicska tokkal Vonával megvette a jobbikot: Most hogy mondod, nekem is rémlik valami. Ez akkor volt, amikor az EU a szent koronát ajánlotta neki, ha leszámol Orbánnal?

Consuela NO NO 2017.07.09. 16:38:10

@morpho: de érdekes, mikor maxi kérte, h linkelj a hazugságodra akkor elmenekültél, mint egy fasz, mostmeg ugyanezt csinálod. átvette a nicket a délutáni műszak?

n3spr3ss0 2017.07.09. 16:44:58

Ha a vezérnek bajsza lenne, kinézetre is Hitler kettő lehetne.

Bikkfanfutyulo 2017.07.09. 16:49:48

@Consuela NO NO: Ekkora baromságot csak hiteles forrásból lehet elfogadni. Különben nem több, mint a Piroska és a farkas.

nemecsekerno_007 2017.07.09. 16:53:45

@magyarparaszt: "Ennyi hulladékot egy rakáson! Kik is acsarognak a demokráciára és a liberalizmusra?...."

Mindenki lumpenprolinak születik, csak utána lesz belőle művelt értelmiségi, csak az nem mindegy hol. Az a baj, hogy nem egyenlő eséllyel indulunk és ha többen vannak akik nem tudnak egyről a kettőre jutni akkor az ő akaratuk dönt. Ilyen a demokrácia.

Attól egyébként, hogy Budapesten meg Nyugat-Magyarországon megvalósult az európai álom, nem biztos, hogy az ország többi részén is. Le lehet őket lumpenprolizni, de akkor is ugyanúgy 1 szavazatuk van mint neked. Ez szintén a demokrácia.

A területi egyenlőtlenségek kiigazítására egész jó példa lehet Svájc.
- Minden évben húznak egy számtani közepet a kantonok adóbevételeiből
- A középérték feletti kantonok, odaadják az az alatti kantonoknak a pluszt.

Képzelem milyen cirkusz lenne itt ebből, persze a népszavazósdit szívesen átvennék. Csak ez nem úgy működik, hogy néhányan kimazsolázzák a jó dolgokat, a szart meg hagyják a "lumpen-prolikra"

nemecsekerno_007 2017.07.09. 16:55:17

@n3spr3ss0: Meg ha Julcsa néninek pöcse lenne, akkor ő lenne a Jancsi bácsi...

Mr. Cobb 2017.07.09. 17:03:44

Az olasz kormány lezárhatja a dél-Olasz kikötőket az NGO-k hajói elől.
Akkor most mi van? Azt hittem, egyedül Orbán a náci...

morpho 2017.07.09. 17:05:56

@Consuela NO NO: Birka hazudozása nem összevethető azzal, hogy a miniszterelnök közpénzből hazug gyűlöletkampányt folytat hatalommegtartási célzattal. Szerinted igen?

dare 2017.07.09. 17:08:40

Vannak csúsztatások a cikkben, és most el is vonatkoztatnék ezektől, mivel nem érdekel Soros, meg ez az egész vita, ami abban tornyosul ki milyen ember ő, miket tett, vagy miket nem tett.
Ez jelen esetben nem lényeg.
Ha így közelítünk a témához, akkor nem is fogunk lényegi dolgokról beszélni, ami jelen esetben a manipulálás.
Ne a személlyel foglalkozzunk, hanem a történésekkel, azzal a ténnyel, ahogy a kormány kommunikál a magyar társadalommal, ami az én szememben nagyon visszatetsző, és szabályosan rosszul vagyok tőle.
Megint vannak olyanok, akik azt írják, hogy kampányidőszak van (WTF?), és ilyenkor mindent lehet a győzelem érdekében, csak ez a ne hagyjuk, nem hagyjuk propaganda ráérne akkor is, amikor már tényleg ott tartunk.
"Csak a Fidesz", mert csak ő tudja eredményesen felvenni a harcot az elnyomással, a partszélre sodródás elkerülésével, a jövőképünk igazolásával, és a nekünk tetsző hagyományok fennmaradásával.
Most komolyan, nem lehet elfogadni semmilyen körülmények között, ha egy párt így akar választást nyerni.
Így nem lehet, nem szabad, ez nem lehet követendő példa senkinek a számára, és nem is szabad hagyni, hogy ez a fajta kommunikáció gyökeret verjen itt, hanem amilyen gyorsan csak lehet, ki kell gyomlálni és az írmagvát sem szabad neki hagyni.
Bele kellene vernünk ezeknek a nagytudásúaknak a fejébe, hogy velünk így ti nem beszélhettek.
Nem védeni kell a pártok ilyenfajta sekélyes kommunikációját, hanem elejét venni mihamarabb, és ráébreszteni őket a normális kommunikációra, nem azzal takarózni, hogy máshol is ez megy,mert nem érdekel, itt ne legyen és kész.
Össze-vissza hazudozik mindenki, nincs kivétel szerencsére, ez minden oldalra igaz, és ami igazságtartalom feltűnik néha, az pillanatok alatt el is tűnik a többi hazugság között.
De még ez se érdekel, hazudozzanak, a francot érdekli, majd kiválogatjuk mi igaz, és mi nem ezek közül.
Viszont találjuk már meg azt a csatornát, ami a hatékony kommunikációt segíti elő a feladó és a vevő között,és ne olyan csatornán keresztül lehetőleg, ami kiveri a biztosítékot a befogadónál.
Ez ellen tenni kell, és nem szabad hagyni a továbbiakban.
Nekünk is érdekünk fellépni az ellen, mivel akarnak etetni minket, mert így egy gyomorrontást talán el tudunk kerülni a jövőben.
Akik ennek a kommunikációnak a lelkes hívei, mert a győzelem érdekében mindent lehet, azoknak itt egy példa a szubliminális üzetek hatásáról, amivel egy mentalista behúzta a csőbe a közismerten szkeptikus gondolkodásáról ismert Vágó Istvánt.
Mit okozhat ez olyanoknál, akik kevésbé szkeptikusak?
youtu.be/5mqhbu8MsKk

Ezért nem szabad ezt hagyni, tisztán is lehet nyerni, sőt, igazából csak így lenne szabad.
De ha mi engedjük, hogy megtehessék velünk, akkor köszönik szépen, élni is fognak a lehetőséggel.
Hajrá kétfarkúak, vegyük fel a harcot ez ellen, csatlakozok minden akcióhoz, ami mérsékli ezt a tébolyt.

morpho 2017.07.09. 17:10:37

@Mr. Cobb: Olvasd tovább a hírt! Azért zárják le a túlterhelt dél-olasz kikötőket, hogy a hajók az észak-olasz kikötőkbe menjenek. Gyanítom a mondat második fele csak figyelmetlenségből maradt le...

morpho 2017.07.09. 17:18:39

@dare: Idealista vagy! Egyébként igazad van.

Consuela NO NO 2017.07.09. 17:20:17

@Bikkfanfutyulo: maximálisan egyetértek veled. csak ne olyan kérje számon, aki ugyanemiatt viszont egy másik témában elmenekült a vita elől

dare 2017.07.09. 17:23:25

@morpho: Reménytelenül: :D
De addig jó, egy év múlva már nem biztos.

Consuela NO NO 2017.07.09. 17:24:22

@morpho: jajaj add át a nicked, a prájd utáni buzulásban hamar lealáztad most magad. hátha a kövi tökfej rafkósabb lesz

"A római kormány úgy gondolja, hogy ezzel el tudja bátortalanítani az NGO-kat, hiszen ha Szicília helyett Triesztig kell hajózniuk, az további több száz kilométeres tengeri utat jelent számukra."

"Az olaszországi tartományi elnökök és polgármesterek már jelezték a kormánynak, hogy nem kívánnak több menedékkérőt befogadni."

"A FI szerint az olaszok "nem bírják tovább elviselni az ellenőrzés nélküli migrációs helyzetet", ami az országban a kormány miatt kialakult."

"Egy felmérés szerint az olaszok 67 százaléka nem akarja, hogy további migránsok érkezzenek Olaszországba, 61 százalék pedig lezárná a kikötőket a migránsokat szállító hajók előtt."

(tudom tudom, linket fogsz kérni hülyeúr)

TÖKFEJ

Sir Galahad 2017.07.09. 17:30:04

@morpho: Miért volna értelmetlen a kerítés? Magyarország polgárait megvédi a migránshordák átvonulásától. Az egy másik kérdés, hogy ha egy összefüggő európai határvédelmi rendszer része volna, akkor nem csak Magyarország, hanem a többi európai ország számára is hasznos lenne, de egyelőre erre még várni kell. Bár ahogy a híreket figyelem, lehet, hogy nem sokáig.

Mr. Cobb 2017.07.09. 17:31:35

@Consuela NO NO: Köszönöm, pont ezt akartam. Nem én vagyok, aki nem olvasta tovább a cikket :)

Bikkfanfutyulo 2017.07.09. 17:31:47

@dare: Nagyrészt egyetértek. Csakhogy elég gyenge dolog lenne a kommunikáció védelmében tüntetni, nem gondolod? hiába próbál az egyszerű ember normálisan fogalmazni, ha rendszeresen bunkó stílus jön vissza.
Továbbá egy szint alatt az érvek nem sokat használnak, hiszen profi hazudozók semmi perc alatt verik szét álérvekkel az igazadat, és a nagy többség számára marad a kormányzati mantra "sikere", azt látatlanban elhiszik, mert sokat hallják.
Székestül estem hanyatt, amikor először hallottam az orbáncsürhe parlamenti stílusát, nem azért, mert akkora tisztelet és megbecsülés volt benne a többiek iránt, hanem mert számomra olyan volt, mint egy sötét bunkó viselkedése mondjuk az Operában.
A kommunikáció förtelmes, de ez csak egy a sok közül, ami tűrhetetlen, hozzá az arrogancia, a felőbbrendűség képünkbe tolása, és amit ezzel takargatnak: a gátlástalan rombolás, amihez csak hozzáérnek.
Erre már nem lehet diplomatikus stílusban reagálni. és itt bezárul a kör.

morpho 2017.07.09. 17:33:58

Te buta narancskullancs! Alig egy hónapja regeltél be és rámkiabálod, hogy cserégetem a nicknevem :))) Van az a pénz mi? Engem akarsz te kioktatni? Miért jó az neked, hogy Orbán hazug propagandát folytat? Te ragaszgatod a plakátokat, birkahaverod meg felnyalja rá a csirízt? :)) Mit terelsz it sz olaszokkal, meg ezzel az ócska hol a link dumával. Jól ismerem a barom bírkát. Semmilyen linket nem fogadna el, vagy eltünne. Kár izmozni. Összehasonlítani ezt Orbán milliós betelepítési hantájával csak szerinted releváns.

morpho 2017.07.09. 17:39:53

@Sir Galahad: Magad linkelted ide, hogy nem állítja meg a menekülteket, Magyarországon max átmennek, de erre a szar helyre nem jön senki, sőt a magyarok is elmennek. Mi a fasznak egy megkerülhető kerítés? Benne vagy Mészáros kerítésgyárában beszállítóként?

Mr. Cobb 2017.07.09. 17:40:09

@morpho: Az olaszokat én hoztam fel, úgyhogy nyugodtan lehet szidni ;)

Consuela NO NO 2017.07.09. 17:41:25

@morpho: lol, figyi, az egybites libsi pajtijaidat átvered, engem nem. ismét beégtél Szakértő úr :)) (viszont mivel semmi erőt nem fejtettél ki, megszántalak és meguntalak. ma többet nem kapsz, holnap folytatjuk. add át a kövi tökfejnek, h mi volt ma, vagy legalább olvasson vissza. a múltkor nagyon kínosan vette ki magát amikor nem tudta a nickhasználó, h mi volt előző nap)

@Mr. Cobb: morpho egy végtelenül egyszerű lamantin, megadott szavakkal dolgozik. viszont jó pénzt kaphat, egész nap veri a billentyűzetet (ezért is, meg pár beégése miatt is 1000%, h többen használják a nickjét)

Consuela NO NO 2017.07.09. 17:42:09

@morpho: tudom Nyuszkó, puszizlak, most tényleg lépnem kell

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.09. 17:46:32

@Simicska tokkal Vonával megvette a jobbikot: "Elo egyenesbe hallotam, az egyik Europa parlamenti beszedeben. Orban Viktor maffia allamarol beszelt, amit csak evi 1 millio arab bevandorloval lehet felszamolni."

Mondom, hogy téged kurvára átvert a habonymédia. :))

medium.com/open-society-foundations/the-european-union-needs-a-radical-reinvention-4fb6f4be77fb

A faszba, Kubatov már csak ilyen retardáltakat tud bevetni?

dare 2017.07.09. 17:47:32

@Bikkfanfutyulo: Muszáj valamit tenni, mert ez tényleg egy nagyon forró ősz lesz így, és hol van még a tavasz.
Én konkrétan a kormány kommunikációját semmire se tartom( a baloldalét se), nem azzal kellene kérkedniük milyen büszke és erős nemzet vagyunk, és mi megállítunk mindent és mindenkit, hanem azokkal az eredményekkel, amit eddig elértek.
Uszításra uszítás lesz a válasz, már nem azt kell figyelni ki kezdte, inkább arra kéne törekedni, hogy lehet befejezni.
Ha ők nem akarják, akkor nekünk kell tenni róla, pl úgy, hogy nem fogunk olyanra szavazni, aki csak ezt a nyelvet ismeri.
Abból tanulnának, de ez jelen esetben tényleg egy hiú ábránd, tenni kell azért, hogy elgondolkozzanak és megijedjenek kicsit, mi van akkor ha...

kalbász 2017.07.09. 17:51:39

A te cinizmusod vajon milyen amikor ilyen ostoba, hangulatkeltő faszságot írsz?

Monnd már, te mi vagy? Hülye, vagy pontosan annaka legrosszabb fajtája, amiket próbálsz kritizálni?

Na melyik?

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.09. 18:25:46

@Könyveslány: "Szeretnék valami másra szavazni, mint a tolvaj, arrogáns Fidesz, de nincs más. És ezért ti is felelősek vagytok. "

Rengeteg választás van, de miattad marad a tolvaj banda. Ha nevesincs fél százalékos pártra szavazol, már többet tettél az országért mint most hogy tolod a tolvajok szekerét.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.09. 18:29:54

@MaxVal BircaMan HJCD: ""Menekülnek" a magas német segélyekhez. "

Hát akkor még sem ide akarnak jönni????? Há' akkó minek az a sok plakát???

A magyar migránsokról mi a véleményed? Mert ez itt állítólag a legjobb hely a földön, minek mennek el annyian? Csak nem a segélyért?

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.09. 18:31:55

@Simicska tokkal Vonával megvette a jobbikot: Gondolom ez a beszéd elérhető a neten, mert így a yeti is létezik.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.09. 18:33:55

@Simicska tokkal Vonával megvette a jobbikot: " Evente 1 millio arabot akar magyarorszagra telepiteni."
Orvosnál jártál már? Súlyosnak tűnik. Nézzél inkább kacsameséket, kevésbé megterhelő.

Bikkfanfutyulo 2017.07.09. 18:40:55

@dare: A kormány propagandája naponta hozza a sikerjelentéseket, és ezek alapján sok szavazó elhiszi, hogy neki is jobb lett. A kudarcokról, átverésekről, a lopásokról nem tudósítanak.
Ezek után abban reménykedsz, hogy a kommunikációjuk miatt bárki is felháborodik, és ellenük szavaz? Akkor tényleg nagyon naiv vagy.
Lassan már külföldön is jobb elhallgatni, hogy magyar vagy, mert vagy utálnak, vagy sajnálkoznak - de a pénz ott is sok mindent megold. Én mindenesetre jobban szerettem, amíg magam miatt voltak kedvesek velem. :-)

morpho 2017.07.09. 18:43:06

@Consuela NO NO: Azért arra vigyázz, hogy le ne verd a poharat, miközben szopogatod a gumit!

morpho 2017.07.09. 18:44:56

@Mr. Cobb: Veled már megbeszéltük nem? Legközelebb az egész mondatot idézd, ne cssk a felét! Más gond nincs.

dare 2017.07.09. 18:49:10

@Bikkfanfutyulo: Ahogy mondtam, nem érdekel ki kit hazudik, az uszítást nem szeretem.
Az ilyen irányú kommunikációjuk miatt nem csak reménykedem, de biztos is vagyok benne, hogy többet ártanak vele maguknak, mint használnak.
Naív vagyok?
Majd kiderül.

morpho 2017.07.09. 18:50:07

@dare: Idealista!
@kalbász: Anakka amiket! Jól beszélsz!
@Orbán Hazaáruló Viktor: Linket ne kérj, most oktatott ki nagyformátumú narancskullancs, hogy linket kérni csak nekik szabad...

dare 2017.07.09. 18:52:01

@morpho: Nyugodj már meg, vagy belém szeretnél kötni?

élveteg 2017.07.09. 18:52:50

"Hazugság továbbá Soros szerepének eltúlzása is: az amerikai-magyar-zsidó üzletember mindössze arra tett javaslatokat, hogy miképpen lehetne enyhíteni Európa (elsősorban Nyugat-Európa) munkaerő problémáin, a javaslatokban eltérő számok szerepelnek."

Milyen munkaerő problémáról hadovál ez a vénember ?

"A munkaügyi központokból származó összesített adatok szerint a munkanélküliek száma az év első hónapjának végén 3,7 millió volt."

www.vg.hu/kozelet/tarsadalom/nott-a-spanyol-munkanelkuliseg-482183/

"Az eurózóna harmadik legnagyobb gazdaságának számító Olaszországban viszont 0,1 százalékkal 13,4 százalékra nőtt a munkanélküliek aránya novemberben, ez a legmagasabb ráta az adatgyűjtés 1977. évi kezdete óta. A 15-24 éves korosztályban 43,9 százalék a regisztrált állástalanok aránya, ami ugyancsak 37 éves csúcsot jelent."

www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/munkanelkuliseg-az-olasz-rata-tobb-mint-duplaja-a-nemetnek-441716/

"A hivatalos összesítés szerint az állástalanok aránya 10 százalék volt október és december között, egy tized százalékponttal kevesebb, mint az előző negyedévben (10,1%)."

hu.euronews.com/2017/02/16/10-szazalekon-a-francia-munkanelkuliseg

Bikkfanfutyulo 2017.07.09. 19:13:04

@dare: Értem én, hogy kikre alapozod a véleményed, de sajnos kevesen látnak át a propaganda hazugságain, és még kevesebb ember képes vagy hajlandó elgondolkodni a miérteken. Orbánék eleve az egybites gondolkodásúakra építettek, rövid mondatokkal, szavakkal operálnak, és vezetik meg a képzetlenebbeket. 2014-ben annyi volt a választási programjuk, hogy "FOLYTATJUK". Ebből ki-ki arra gondol amire akar, ha nem tudja, hogy ez a lopás és birodalom-építés folytatását jelentette. Megszavazták annyian, amennyi szükséges volt a hatalom megtartásához.
Most többen zúgolódnak, most kell már némi fenyegetés is, hogy kijöjjön nekik a matek. Aztán ha kevés lesz, majd be is váltják. Nem a kommunikáción fog múlni a választás.

morpho 2017.07.09. 19:18:39

@dare: Én? Dehogy. Tök nyugodt vagyok. Nyaralás, napsütés relax. Én irígyellek téged azért, hogy még hiszel a tisztességes politikai kommunikációban. Magyarországon én erre semmi esélyt nem látok, bármennyire is szeretnénk sokan. Ez a rögvalóság. Ezért mondom, hogy idealista vagy, ami tök jó, de a megoldáshoz kevés. Persze legalább az irányvonalakat felvázoltad. Mások idáig sem jutnak. Beleértve magamat is.

morpho 2017.07.09. 19:21:11

@élveteg: Aha! Szóval ezért írják ki Taktaharkányban, hogy nehogy Soros nevessen a végén?

putris72 2017.07.09. 19:57:23

@morpho: Ha nem is Magyarországra de európába igen!
www.youtube.com/watch?v=XPVJXe_olGI privatbankar.hu/makro/lehet-szornyulkodni-soros-egymillio-menekult-befogadasat-akarja-evente-285977 Es mit gondolsz a sok tudatlan semmire kelő léhűtővel mit szeretne a nyugat?Az vágod,hogy csak tavaly 200000 migránst szeretek volna vissza kuldeni ide mert szerintük itt léptek be az unióba!Bocs de a nyugat szerint mi lennék a migráns lerakat!A keleti országokba küldenek a mihaszna tömeget,hogy majd mi jól eltartjuk őket!Az unióba is elég magas a munkanélküliség a fiatalok körébe!Ezzel kellene foglalkozniuk!Jövőkepet nekik,és nem lenne probléma az öregedéssel sem!Amúgy meg a legüldözöttebb emberek a közel keleten a keresztények,és képzeld több millióan vannak!Tudod ők közelebb állnak kulturálisan hozzánk!Az unió őket mégis simán leszarja!Söt egy uniós miniszterelnöknő azt mondta,hogy ha félnek a muszlimoktól akkor vegyék föl a muszlim vallást!

morpho 2017.07.09. 20:18:14

@putris72: Orbán azt mondta: "Magyarországra és az Európai Unióba milliószámra telepítsen migránsokat, az a mi közös jövőnket éli fel. Soros György milliárdos spekuláns számtalanszor nyilvánvalóvá tette, hogy ő pontosan ezt akarja"

Kérek linket. Az echo tv felvételén ilyen nincs! Egyébként ki a faszt érdekel, hogy Soros mit javasol? Le kell szarni oszt jónapot. A francia elnököt le tudja szarni Orbán, de Soros nevetését közpénzből plakátolni kell??? A magyar társadalom nem is tudna erről az emberről, ha nem tolnák ezerrel a kamukampányt!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 20:26:11

@Orbán Hazaáruló Viktor:

Mert ha bejönnek, az veszélyes.

A magyarok nem segélyért mennek el, hanem dolgozni.

legális 2017.07.09. 20:27:34

@putris72: Bizony.
Meg még ez a fránya elosztás is arról szólna, hogy aki nekik nem kell a válogatásnál, azt hozzánk küldjék.
De az igazi gond sokkal nagyobb a regisztrált, önmagukat menekültnek tartók elosztásánál. A nem regisztrált, vagy kamuzó tömegek a még nagyobb probléma. Akiket PC nem tudnak kitenni Európából a brüsszeliták és merkelhívők sem. Van aki elhiszi, hogy a január elsejés Ahmedeket majd nem akarják szétosztani a kvóta szabályok rugalmas kiterjesztésével?
Amúgy nem emlékszem arra, hogy Orbán zsidózta volna Sorost. A címben sugaltt megállapítást sem mondta Orbán. Sőt az a mondat "hogy Magyarországra és az Európai Unióba milliószámra telepítsen migránsokat" nekme azt mondja hogy milliószám Európába, így Magyarországra is, nem azt, hogy Magyarországra milliókat, de lehet, csak én vagyok megengedő a Miniszterelnök fogalmazásával.

Bikkfanfutyulo 2017.07.09. 20:32:00

@morpho: Működik a komplexus - tudja Orbán, hogymindeki számára világos: - Soros szabadította ránk GOV-t, és így igyekszik mosakodni, hogy dehát ö nemis...

morpho 2017.07.09. 20:34:07

@legális: Jópofák ezek a konteók. A "tényeket" te gyártod, aztán teríted. Ki fognak röhögni. Csak szólok. Orbán nem zsidózott, csak kiragasztotta ezeket a plakátokat... Bőven elég.

Sir Galahad 2017.07.09. 20:40:54

@morpho: A kikerülhető kerítés épp azért van, hogy a horda kerülje ki Magyarországot. És ezt a feladatot teljesíti is.

legális 2017.07.09. 20:41:05

@morpho: ne csúsztass. A cikk arról szól, hogy Orbán zsidózott - ami nem igaz.
Ezzel szemben igaz az, amit írtál, kiragasztatott egy csomó plakátot - ami viszont nem zsidózik. Ezekről a plakátokról csak a B1 megpróbál kb. napi 5 posztot megjelentetni. Ez megérthető, ha nem teszik, de szó nincs zsidózásról.

morpho 2017.07.09. 20:42:27

@Sir Galahad: Orbán azt mondta Európát védi...

morpho 2017.07.09. 20:46:20

@legális: Nem csúsztatok én! Ha kiragasztasz egy plakátot, amin két meleg pasi enyeleg, akkor a magyarok elkezdenek buzizni. Ez működik a zsidókkal is. A magyarok alapvetően tömegével antiszemiták, homofóbok, cigány és idegengyűlölők. Erre gyúrt rá Orbán. Ha ezt nem látod, akkor hülye vagy.

dare 2017.07.09. 20:47:38

@Bikkfanfutyulo: Azt azért én se állítom, hogy mindez csak a kommunikáción múlik, de nem is nevezném elhanyagolható szempontnak.
Ha ilyet látok, akkor mindig túlárad bennem az optimizmus, pedig én is a pesszimisták táborát erõsítem rendszerint.
Holnapra elmúlik.
@morpho: A megoldást én se látom, hacsak abban nem, hogy minél több embernek kell felnyitni a szemét a választásig.
Szinte lehetetlen.
Tudom, a józanabb hangok kuka manapság, de ma jó napom van, és elkezdtem hinni benne.
Tétlenkedni nem akarok, ha meglátok egy uszító plakátot leszedem.
A nagyokat azért nem, elég lenne. :D

Bikkfanfutyulo 2017.07.09. 20:49:38

@legális: "kiragasztatott egy csomó plakátot - ami viszont nem zsidózik"
Hanem?
444.hu/2017/05/25/az-allami-hirugynokseg-nem-hozta-le-a-zsido-hitkozseg-kozlemenyet-mert-az-allami-tevet-kritizaltak
A Mazsihisz + az izraeli nagykövet is tiltakozott miatta.

legális 2017.07.09. 21:05:03

@Bikkfanfutyulo: sem a Soros zsidóságáról (ami ugye származásra igaz, mentalitásra nem annyira, ld. deportálások korszaka), sem általánosságban a zsidókról nem beszél. Rossz az aki rosszra gondol.
Az állami hírügynökség vezetőjét nem Orbánnak hívják.
Tiltakozni szabad, mindkét szervezetnek. Kipróbálhatnád, mennyire lenne sikeres a nagykövetség tiltakozása Izraelben, vagy az USA-ban, olyan dolog miatt, ami minket sért. Szerinted miért olvasói levélben, vagy nyilt levélben szoktak megjelenni a magyar álláspontok?

Bikkfanfutyulo 2017.07.09. 21:08:42

@dare: Akkor legyen szép napod, és higgyük azt, hogy ezzel is felnyitottuk néhány ember szemét/fülét. :-)

Bikkfanfutyulo 2017.07.09. 21:12:10

@legális: Az állami média parancsra működik, ennyit biztos te is elfogadsz. Ha nem lenne irányelv a zsidózás, szerinted mernének zsidózni?
Azt pedig tudjuk, hogy minden csakis egy személytől indulhat ki.
Akarsz találgatni? :-)

morpho 2017.07.09. 21:13:58

@legális: "Az állami hírügynökség vezetőjét nem Orbánnak hívják" Dehogynem.

legális 2017.07.09. 21:15:14

@Bikkfanfutyulo: kérem, mutass példát az Orbán-féle zsidózásra. Ha az valamiért nem sikerülne, az állami média zsidózását is elfogadom Tőled.
De az utóbbi már csak a Te témádra megoldás, a cikk alapvetését nem igazolod vele.

dare 2017.07.09. 21:16:04

@Bikkfanfutyulo: Itt ugyan nem, máshol kell. :D
Neked is szép estét.

legális 2017.07.09. 21:16:10

@morpho: bocs, de a Te megérzéseidet nem tudom tényként elfogadni.

Sir Galahad 2017.07.09. 21:27:26

@morpho: Annyiban tényleg, hogy ha nem lenne ilyen balfék a nyugati politikai elit, része tudna lenni egy közös európai határvédelmi rendszernek.

morpho 2017.07.09. 21:32:48

@legális: Hogy Orbán a vrzető? Miért nem ő az? Nem ő nevez ki/vált le mindenkit? A szóhasználatából nem ez derül ki? "Emelek nyugdíjat, hozok törvényt, vásároltam Mol pakettet" Tehát ha ő foglalkozik személyesen a nyugdíjintézettel, a törvényhozással és a gazdasági minisztériummal, akkor sz MTI nem hozzá tartozik? Te mit tudsz erről?

Bikkfanfutyulo 2017.07.09. 21:35:46

@legális: Orbán mondta, hogy nem azt kell figyelni, amit mond, hanem amit tesz.
Ezt így elfogadod? - Mehetünk tovább. Miért kell neki mindenképp Sorost emlegetnie?
Mert már nem számíthat tőle több pénzre, és a volt kitartója még ki is ismerte. Nem fog nyiltan zsidózni, de hogy "ne ő nevessen a végén" szerinted mi?

morpho 2017.07.09. 21:36:02

@Sir Galahad: Te miből gondolod, hogy szükség van egy ilyen rendszerre? Orbán mondta? Mer úgy persze hogyne!

putris72 2017.07.09. 22:03:07

@morpho: Az Orbán sem mondott semmi olyant amit a poszt írója állít,te mégis el hiszed!Nem túl erős az angolom,de meg értettem,hogy mint mondott Soros!Es nem először!A válaszod elég zagyvára sikeredett!

morpho 2017.07.09. 22:19:17

@putris72: Oszt melyik részét nem értetted? Hagy segítsek!

legális 2017.07.09. 23:19:27

@morpho: ne terelj már megint. Ott tartottunk, hogy Orbán nem zsidózik. Meg nem Orbán az MTI feje. Kértem, mutass Orbán-zsidózást.
Erre te azt állítod, hogy mindent személyesen Orbán irányít. Szerintem is tehetséges politikus, de nem ennyire.
Ha nem hiszed el, hogy ő vette vissza a MOL-pakettet, meg emeli a nyugdíjat, az MTI-t miért hiszed el? Hiszen eddig végig azt bizonygattátok, hogy nem is igaz, amit mond.

legális 2017.07.09. 23:27:14

@Bikkfanfutyulo: több féle nemzethez, valláshoz tartozót, sőt még ateistát láttam már nevetni. A végén nevetéssel magával nem hiszem, hogy bárkit vallásában, nemzeti öntudatában meg lehet sérteni. Mint ahogy soros esetében sem a zsidóságával volt/van probléma. Ráadásul amivel Orbánnak problémája van, az több kisebb DK-Európai államnak is gáz.
Ettől te még gondolhatod, hogy szerinted esetleg azt gondolta az Orbán. Esetleg azt is gondolhatod, hogy buzizott, vagy parasztozott, de egyik sem igaz. Még ha a buzilobbi, vagy a forradalmi munkás-paraszt kormány maradéka tiltakozik akkor sem.

legális 2017.07.09. 23:57:40

kedves Orbánantiszemitahazaárulótolvajpatásördög hívők.
Örömmel értesítelek benneteket, hogy az abszolút független és elfogulatlan index újabb antiszemitás posztot talált érdemesnek a köz felé terjeszteni, most a Vincent blogistállóból.
Lehet átfáradni, ezt nem sokára hátrébb tolják. Annak meg ugyanúgy félremagyarázás az alaptézise, tehát nektek pont jó lesz.

1234567890987654321 (törölt) 2017.07.10. 01:53:57

A t. baloldalinak csúfolt vörösmaffia meg a mindent belemagyarázni képes szubjektív igazsága. Nem mintha a másik, narancsszínben pompázó oldal különb és becsületesebb lenne. Igazából kurva jól kiegészíti egymást a két oldal, egymásnak vannak teremtve, mint a zsidók, meg az arabok, a világ végéig ölik egymást, kár, hogy mi meg itt vagyunk a tűzvonalban. A zsidózást, mint fegyvert ráragasztani másra, ez aztán a tiszta, becsületes politizálás csúcsa. :) És ti akarjátok átvenni a felcsúti suttyó helyét? Hát, suttyónak már suttyók vagytok ti is, az szent igaz! Ti is húzzatok orbánnal karöltve a b. k. a. p-ba. Mind a bal, mind a jobboldal összes vezetőjét és az összes fizetett blogtrollt húskampóra kell akasztani és láncfűrésszel kibelezni. Igen, rátok gondoltam.
De a nyugati szintű segélyre vágyó erőszakos, hódító vallású, ateistákat, keresztényeket, zsidókat mélyen megvető és alantasnak tartó, homokosokat és nőket előszeretettel gyilkolászó faszkalapokat odakünt kell tartani, különben hosszú távon megdöglünk. Volt már arra példa, mikor sok muszlim volt itt, meg is pusztult az ország népének fele. Na most akkor inkább pusztuljanak a muszlimok, lehetőleg valahol máshol. Oszt ennyi. Ezt diktálja a történelmi tapasztalat, meg a racionalizmus. Európa ezt nem annyira élte át, mi viszont igen. És nem kérünk belőlük még egyszer. Ezt persze nem minden liberálsajnálkozó gyomra veszi be, de hát lehet menni közéjük segíteni, majd megtapasztalni, milyen az, amikor a náluk segítő fehér nőket megölik, elrabolják, vagy csak megerőszakolják. Mivel minden nem muszlim alantasabb náluk, szerintük. Foglalkozzon hát akkor velük a hóhér.
Amúgy mily érdekes, már az olaszok is nácisodnak. Nem köll nekik több szegény menekült, vigyék máshova a mentőhajók őket. Ejnye. Ezt mivel magyarázzák majd a mélyliberálisok?? Annak is biztos mi leszünk az okai, meg a kerítés, ami szerintük semmit sem ér, hát hozzánk nem jönnek, aki hülye, az meg dögöljen bele az áradatukba. Röhögnöm kell rajtatok, kurva kevés ember veszi be ezt az emberiességi mélyliberális dumát, senki nem akar barbár hordáktól veszélyeztetve élni, de értem én, megfizetnek, hát akkor pötyögjetek, ha már a falevélszedésen kívül csak a politikai duma az összes szakértelmetek.

különvélemény2 2017.07.10. 06:44:54

On Netanyahu’s Orders: Israel's Foreign Ministry Retracts Criticism of anti-Semitism in Hungary and Strongly Attacks Soros

A day after Israel’s ambassador harshly called on the Hungarian PM to remove posters against the Jewish billionaire, the Foreign Ministry backtracks, says Soros constantly undermines Israel’s governments

www.haaretz.com/israel-news/.premium-1.800437

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.07.10. 07:06:28

Azért az Kiderült hogy egyes zsidó szervezeteknek tökmindegy mit csinal valaki...ha zsidó akkor vedelmet élvez. Mindenáron.
Köpni kell pfüjj

nu pagagyí 2017.07.10. 07:40:15

Abszurdisztánban a teljhatalommal rendelkező diktátor plakátkampányt folytat egy magánember ellen. Mit mondjak? Ez már a teljes elhülyülés jele. Remélem, időben megkapja diktátor elvtárs a szükséges kezeléseket.

Nyomortelepy 2017.07.10. 07:57:41

@FILTOL:
Heisleréket bárki meg tudja kenni, pláne egy olyan mint Soros. Jó pénzért ezek még a saját édes anyucikájukat is megizé...

Nyomortelepy 2017.07.10. 08:00:18

@nu pagagyí:
Egy magánember az EU vezetőinél kampányol az egész kontinenst megváltoztatni képes ügyben. Én inkább ezt nevezném abszurdnak

torró 2017.07.10. 08:08:18

@nu pagagyí:
Na te tüdő! Akkor olvasd el a mai index cikket!
index.hu/kulfold/2017/07/10/az_izraeli_miniszterelnok_visszavonatta_a_magyar_kormanyt_elitelo_nyilatkozatot/
Benjámin Netanjahu miniszterelnök utasítására az izraeli külügyminisztérium visszavonta a magyar kormányt elítélő nagyköveti nyilatkozatot, és az izraeli minisztérium éles szavakkal bírálta Soros Györgyöt, mert Izraelt rágalmazó szervezeteket pénzel - közölte a Háárec alapján az MTI.
Emanuel Nahson, az izraeli külügyminisztérium szóvivője vasárnap élesen bírálta Soros Györgyöt. Szerinte a budapesti nagykövet által kiadott közlemény "semmiképpen nem azt állította, hogy jogtalan a bírálat Soros György ellen, aki aláássa Izrael demokratikusan megválasztott kormányát a zsidó államot rágalmazó szervezetek támogatásával, és megpróbálja eltagadni Izraeltől az önvédelemhez való jogát"

gmihaly621 2017.07.10. 08:10:12

És az a megvan a mai (július 10.) hírek közül, hogy Netanjahu izraeli miniszterelnök vissza vonatta budapesti nagykövetének az Orbánt elítélő nyilatkozatát? Miért is?

torró 2017.07.10. 08:25:03

Munkaerő gondok megoldása az arabokkal? Azt mondták, ők nem dolgozni jöttek hanem vendégségbe. Merkel mama nem azt mondta, hogy dolgozniuk kell. Tartsd el őket! Havi 500euró + lakás 0 rezsivel.Kéritek őket?

John Doe3 2017.07.10. 09:12:53

@1234567890987654321: tegyük fel, hogy igazad van. Akkor arra a kérdésre válaszolj légy szíves, hogy az elérni kívánt nemes célt (ti. a muszlim hordák végleges távoltartását kis hazánktól) miért pont az ismert szövegű plakátok millióinak kiragasztásával lehet legjobban elérni. Ennél még egy arab nyelvű plakát is sokkal jobb lenne -- hurkával, kolbásszal --, hogy : Magyarországon tényleg kolbászból van a kerítés (is). A kolbász meg disznóból.

Consuela NO NO 2017.07.10. 09:17:43

Az Izraeli Külügyminisztérium vasárnap este kiadott közleménye értelmében Binjámin Netanjáhu miniszterelnök és külügyminiszter személyesen adott utasított arra, hogy az általa vezetett tárca többé ne bírálja Magyarországot a Soros György elleni plakátkampány állítólagos antiszemita felhangjai miatt.

megint beégtetek az okoskodással

morpho 2017.07.10. 11:03:05

@Consuela NO NO: Az megvan, hogy Finkelstein a Soros ellenes kártyát először Izraelben játszotta ki? Netanjahu sok szvazatot kaszált ezzel. Ezek után elég hülyén venné ki magát, ha egy másik országban kritizálná ugyanazt. Túl tisztességes volt a nagykövet. Az egész magyar kampány egy kipróbált hakni újragombolása. Az külön fasza, hogy Finkelstein zsidó létére ezzel keresi a pénzt (magyar közpénzt) és egy Habony nevű ibizai kokainistával tartják hatalmon a magyar jobboldalt. Kabaré!

Consuela NO NO 2017.07.10. 12:32:05

@morpho: tudtam én, h lesznek még antiszemiták és nácik a zsidók is a fejetekben. na mivan tökfej amúgy? átadták a tegnapi bérfelhasználók a beégést? olvass vissza, mennyire hülyét csinált a nickból az egyik kezdő kollégád

morpho 2017.07.10. 12:41:53

@Consuela NO NO: Te magadat ezzel meggyőzted?

Holo Qi (törölt) · http://elmenypark.net 2017.07.10. 12:56:22

Soros is és Orbán is pénzéhes gazemberek.

Nzoltan 2017.07.10. 17:05:40

@dare: sok múlik a kommunikáción, de orbán a többiekkel ellentétben egy jövōképet ad a választóinak. Lehet szeretni, utálni, de ez mindenképpen több, mint amit az ellenzék nyújt,, ahol valahogy visszatért a lélegeztetōgép a köznyelvbe.
Érdemes végignézni csak egy orbán beszédtr, aki a táborát lelkesíti, míg az ellenzék jóesetben a kormányra mutogat. Ha éppen tart egy kis pihenōt egymàs basztatása között.

morpho 2017.07.10. 17:22:06

@Nzoltan: Oszt melyik az a jövőkép?

1234567890987654321 (törölt) 2017.07.10. 22:21:31

@John Doe3: Erősíti a narancs táborban az összetartást. :) Plusz alkalmat ad a kedélyes torokharapdálásra a nemnarancsokkal, ami mindkét oldalon létszükséglet, utána úgyis együtt fagyiznak lásd pufajkás geci vs monnyon le geci közös büfétúráit... Amúgy belegondoltál már hány arab dialektusban kéne kiírni? Sőt már nem csak arabok, afrikaiak, minden rosszabb anyagi szinten élő helyről megindultak emberek a bolond fehérek pénzét lecsapolni, ha már annyira adakozóak... el se férne annyi nyelvű tábla, illetve a következő támadást a kirakott 123456789 tábla miatt kapnák... illetve az istenadta chemtrail hívő egységsugarú állampolgár konteózna, hogy ezzel behívják sutyiban a migriket... az meg külön blama lenne, ha kebab recept kerülne rájuk... szóval a tabloidok az össznépi vidám szórakoztatásért vannak mindenik politikai oldalon, míg a kerítés a szükséges rossz az országot letaposó pénzszagra rohamozók ellen, illetve hát egy részüket visszateleportálnák ide oszt csak a probléma lenne a türelmetlenkedőkkel, jobb ezt megúszni. Amúgy a politikus beirdalva finom avagy mócsingos?

1234567890987654321 (törölt) 2017.07.10. 22:34:53

@1234567890987654321: Btw. amíg el nem gyün az igazhívők ideje a rafináltabbak nyugisan ehetnek desznyót is, majd utána minket a kaporszakállúnak feláldozva mentesülnek ezen randkívül fontos parancsolatuk be nem tartásának issszonyú következményei (pokol és sütögetés, amivel minaretből kajabáló vadbarmok riogatnak uszítható egybiteseket) alól... avagy tán te még nem csekkoltad moha bátyó kiskönyvét? A kis lefejezgető, állandóan haragvó, napoleon komplexusos szakállas pedó elég sok jokert rakott bele a népek feletti világuralom elérése érdekében. Egy nép, mely ily adukkal csatába indítható, kerülendő az egészség megtartása érdekében.
süti beállítások módosítása