B1 blogcsalád



Polt Péter leplezte le a Soros elleni kormánypropaganda hazugságait

2017. április 29. - ashwood

polt-peter-orban-viktor-e1452850993332_1.jpgSoros György és a civil szervezetek a magyar kormány megdöntésére szövetkeztek! Soros és a civilek nemzetbiztonsági kockázatot jelentenek! Soros a megválasztott hatalom ellen szövetkezik! A kormánypropaganda ismert paneljeiről most ügyészség mondta ki: csak blöff.

A notórius bejelentő – aki patológiás személyiségből a magyar jogállam egyik oszlopává vált –, Tényi István feljelentést tett Soros György ellen. Itt volt az ideje – mondhatnánk. Talán nem is neki kellett volna elsőként lépnie. Esetleg a kormány valamely, erre hivatott szerve, esetleg a nemzetbiztonsági szolgálatok által szerzett adatokkal alátámasztva. Igény az volna rá - és indok is. A kormány minden létező szinten – a legtetejétől olyan csatolt véglényekig, mint a CÖF – arról harsog hónapok óta, hogy Soros, a háttérhatalom, miként szövi civilekből álló hálóját, hogy megbuktassa a regnáló, megválasztott hatalmat. Márpedig ez, akárhonnan is nézzük, állam elleni összeesküvés, szervezkedés, mifene nyalánkságok. Meg ugye azt is halljuk úton-útfélen, hogy a civil szervezetek mekkora állambiztonsági kockázatot hordoznak magukban.

Végül mégis Tényi volt a legszorgalmasabb, aki összegyűjtve e nyilatkozatokat, vette a fáradtságot végre egy tisztességes feljelentés megírásához. Tényi beadványával azt szerette volna elérni, hogy ha Soros tényleg meg akarja dönteni a kormányt, akkor indítsanak ellene eljárást. Rács mögé a gyíkemberrel!

Azonban láss csudát, a Polt Péter – egykori fideszes képviselőjelölt és Orbán legfőbb támasza a NER-ben – vezette ügyészség nem indít a spekuláns mocsok ellen eljárást. Ugyanis: a kormányzat különböző megnyilatkozásai nem tények, csupán vélemények. Az pedig, mint tudjuk, nem büntetendő. "A vélemény, politikai nézet önmagában azonban a konkrét tényállási elemek hiányában nem alkalmas állam elleni bűncselekmény megállapítására és nem ütköztethető egyéb törvényi tényállásba sem" – írja az ügyészség.

Őrület. Akkor hát minden hazugság volt? Az nem lehet! Az nem lehet, hogy a felelős magyar kormány képviselői tényként közöljenek, kinyomtassanak, milliárdokért terjesszenek olyasmiket, amire bizonyítékuk nincs.

Lehet olyan világban élni, ahol Soros György nem maga a sátán, csak a kormányzati álcivilek véleménye szerint az. Hogy Németh Szilárd, Szijjártó Péter, Kósa Lajos és maga a csodálatos Orbán Viktor nem tényeket közöl, csak személyes véleményével rágalmaz másokat.

Na, ezt nem vagyunk hajlandóak elhinni. Úgyhogy: kezdjenek csak nyomozni Soros ellen, vagy Polt Péter pedig azonnal mondjon le.

Első lépésnek az utóbbi is megteszi.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1812466661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FCUK 2017.04.29. 15:40:06

Megfordítva: amit ismételgettek, hogy lopnak, hazudnak, nem tények, csak vélemények. A választó meg majd eldönti, mit hisz el és mit nem. A mérések jól mutatják egyébként;)

morpho 2017.04.29. 17:26:07

@FCUK:

Ne fordítsd meg! Maradjunk annyiban, hogy Polt kimondta, hogy Orbán hazudik! Ennyi. Azért ritka nagy darab szardarab vagy te buta narancskullancs! A szart is felzabálod, csak fizessenek ki. Tényleg mindenre találni embert. A méréseket meg jó mélyen dugd fel a seggedbe, Orbán fasza mellé!

FCUK 2017.04.29. 17:40:08

@morpho: oda nem fér, épp a nyelved van tövig:)

morpho 2017.04.29. 18:12:07

@FCUK:

Az a gond ezzel a frappáns riposzttal, hogy értelem nem van neki. Viszont még csak nem is vicces. De azért próbálkozz csak nyugodtan, engem szórakoztat. Sőt! :))

FCUK 2017.04.29. 18:16:29

@morpho: rájöhettél volna már, hogy nem egy ligában játszunk. Te a megye 3-ból hinted az igét, de én annyira nem tudok lesüllyedni, te viszont szellemileg nem tudsz felemelkedni. Így jártunk. A jövőben kimélj meg a kommentjeidtől, mert már sajnállak.

morpho 2017.04.29. 18:22:24

@FCUK:

"én annyira nem tudok lesüllyedni" :))) Hát ilyen fokú szervilizmusnál tényleg nincs lejjebb! Megérkeztél! Egyetértünk!

"te viszont szellemileg nem tudsz felemelkedni" Már így is eléggé le kellett ereszkednem, hogy felfogd amit írok, de ez is kevés. Jobban meg nem megy. Sajnálom, de ez van.
Buta narancskullancs :)) Már megint házhoz jöttél a lófaszért! Akinek nincs humorérzéke, az ne próbálkozzon, mert ez lesz belőle :))

morpho 2017.04.29. 18:26:03

Most olvasom: "Orbán Viktor megerősítette, Magyarország kész minden kérdésben folyamatosan tárgyalni az Európai Bizottsággal."
A népnyúzó Brüsszellel? Azzal, akik megtámadták és gyarmati sorba kényszerítették véreinket? Orbán hazaáruló, ha szóba áll Brüsszellel! Brüsszelt meg kell állítani! Ki van írva! Most akkor megállítjuk, vagy tárgyalunk vele?? Ráadásul folyamatosan??? Mi van???

6.Lenin 2017.04.29. 21:11:45

@morpho:

Ezek szerint téged is csak úgy lehetne megállítani, ha fejbe váglak 1 szőlőkaróval. Értelmes tárgyalással (párbeszéddel) veled is értelmetlen kísérletezni .
Gondolhattam volna.

morpho 2017.04.29. 21:23:50

@6.Lenin:

Ez alapból jogos lenne, ha nem lenne folyamatos a harcias orbánista Brüsszel ellenes retorika. Állítsuk meg! Nem leszünk gyarmat! Miközben Orbán és a fidesz EP frakciója minden EU döntést megszavaz, sőt, csapatostul lopják az EU pénzét. Szó nincs itt tárgyalási szándékról. Nincs is miről tárgyalni. Ezt csak kínjában mondta, hogy ne basszák ki a néppártból. A hazugság az egész embert felzabálta. De te csak támogasd nyugodtan. Sőt! Védj meg egy nemlétező álláspontot! Hülye vagy Lenin!

6.Lenin 2017.04.29. 21:27:57

@morpho:

Hányszor volt már eljárás Mo ellen? Miként zárultak? Utána nézhetnél.

Mikhail Ignacijev 2017.04.29. 21:40:00

Itt van pl., hogy mit hazudoznak Szarosz szervezetei (migszol, helszinki, tassz) a Szarosz- médiával karöltve:

imgur.com/a/xMZ1G

Mikhajil Ignátyev, CEU- proktőr és anal- izátor s.k. (orosz ügynök)

morpho 2017.04.29. 22:34:37

@6.Lenin:
Ez Orbán dumája. Szó szerint ezt mondta az EP raport után. Te Orbántól tudod meg a saját véleményedet? Az nagyon fasza. Egyébként volt ám, hogy vissza kellett csinálni ezt azt. Például a médiatörvényt a Velencei bizottság szétszedte és a legaljasabb pontokat visszavonták. Csak ezt nem szajkózza a bálványod. Ezek után felmerül a kérdés, hogy kinek és minek kéne utána nézni, meg az is, hogy ha Orbán beblöfföl valamit, akkor ne kövesd szó szerint, mert vele együtt hazudsz te is.

ulpius66 2017.04.30. 08:38:03

Holnap lesz 13 éve, hogy Magyarország csatlakozott az EU-hoz!

Ebből a dicső alakalomból javaslom a magyar kormánynak, hogy kezdeményezzen népszavazást a magyar EU-tagság megerősítéséről.

Kb. ilyen szöveggel:
Szavazatával megerősíti-e Magyarország Európai Uniós tagságát, az EU iránti elkötelezettségét?

IGEN --- NEM

Ennek a népszavazás kezdeményezésnek több előnye is lenne.

1. A népszavazás kezdeményezésével Orbán Viktor, a magyar kormány, és úgy általában a Fidesz-KDNP bizonyítaná, hogy mennyire elkötelezett az EU mellett, és ezzel elnémítaná a brüsszeli és hazai ballibsiket, akik állandójan EU ellenességgel vádolták a kormányt!

2. A ballibsik a csapdahelyzetben nehezen tudnának a népszavazás kezdeményezésére jó választ adni.
- az ismételt bojkott indirekt azt bizonyítaná, hogy nem tartják fontosnak az EU tagságot, az EU iránti elkötelezettséget, és könnyű lenne rájuk sütni, hogy ők az igazi EU-ellenesek
- nyilvánvalóan nem fognak az EU tagság megerősítése ellen kampányolni
- marad az a megoldás, hogy beállnak a kormány kezdeményezése mögé

3. Szerintem a JOBBIK se meri megkockáztatni, hogy ellene kampányoljon, így marad a 2. pontban leírt variáció

4. Aki igazán az EU tagság ellen kampányolna az a Munkáspárt, és Thürmer Gyula egyedül állhatna ki, íme az összes NEM szavazat a Munkáspártot erősíti, természetesen a többi baloldali párt (MSZP, DK, Együtt, stb.) rovására

5. A Magyarország EU tagságát megerősítő népszavazás kampánya eltart 3-4 hónapig, így ezzel tudná a Fidesz kézben tartani a "közbeszédet"

6. A magyar kormány a népszavazás kezdeményezéssel semmit sem kockáztatna, hiszen ha érvénytelen lenne a népszavazás, az nem jelentené azt, hogy kilépünk az EU-ból, hanem csak azt, hogy jelenleg 30-40% támogatná Magyarország EU tagságának megerősítését, az Európai demokratikus értékek melletti elköteleződést.

7. Ha valamelyik ügyes jobboldali kommentelő képes rá, akkor a javaslatomat, amelyet tekinthetünk "népi kezdeményezésnek" juttassa mán el a Fidesz döntéshozóihoz, vagy egyenesen a kormányhoz. (sajna az én tudásom csak addig terjed, hogy néhány blogon közzéteszem a "népi kezdeményezésemet"...)

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.30. 09:22:34

Gondolkodtam ezen a témán és következőre nem találok választ:

A kúria és az ügyésszég szerint a kormányoldalon "nem tényeket" közölnek. A nem tény az ugye nem valóság, magyarul valótlanság, amit szoknak eccerűbbek hazugságnak is nevezni.
No, de a nem tény pl. az, hogy Soros és hívei le akarják bontani a kerítést, be akarják telepíteni a menekülteket, vagyis ténynek látszó nem tények, magyarul valótlanságok és rémhírek.

A rémhírtejesztés az nem bűncselekmény? Főleg úgy, hogy ez a rémhír embercsoportok elleni gyűleletre is uszít? Mert ugyé meg kell tőlük védeni az országot, mondja a miniszter, a nagyplakát, mondja Or bán. Mitől kell védeni? A valótlan tényektől, a rémírektők?

Egészen jó kuriánk és ügyészségünk van. Amikor azonban az eccerű ügyeit bírálja el, akkor nem ennyire jól képzett.

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.30. 09:23:44

@ulpius66:

Mivan nyaka felett köcsögöt viselő? ide is beutaltak? Duplán fizetnek ezért?

illiberális 2017.04.30. 09:31:05

Induljunk ki csak a tényekből: Soros György ismert milliárdost és tőzsdespekulánst másokkal együtt az EU elnöke fogadta. Vajon miről volt szó? Tanácsokat osztogatott Junkersnek Gyuri bácsi hogy mit vegyen vagy adjon el a tőzsdén? Utána pár nappal később OV.-t támadták keményen baloldali meg libsi politikusok sőt még néppárti politikusok is.
Persze ebből le lehet vonni olyan következtetést is hogy Soros Gy. nem próbálja befolyásolni az EU-t nyilván csak a CEU-ról mondta el véleményét, de ha OV. Putyinnal találkozik akkor az oroszok "seggében" van, az oroszok irányítják, stb. ha Soros Gy. bácsit hallgatják az EU vezetői akkor meg demokratikus párbeszéd zajlik "egyenrangú" felek között. Hát igen, nézőpont kérdése....

legeslegujabbkor 2017.04.30. 09:36:42

@látjátok feleim szümtükkel:

Végre kiderült, hogy a kormány nem is létezik, csak egy facebook-csoport álnevekkel.

legeslegujabbkor 2017.04.30. 09:38:49

@illiberális:
Nyilván Orbán, amikor Putyinnal találkozik, csak elmondja a kapcsolatukról a véleményét, ahogy intelligens emberek szokták megvitatni a közös ügyeiket.

Jakab.gipsz 2017.04.30. 10:00:44

Semmi kétség, az egy és oszthatatlan emberiség, első számú közellensége George Soros a "Fenevad" !

Ez a neomarxista szörnyeteg, Soros, túszul ejtette Európát és a nyugatias közgondolkodást, a hívei pedig nem többek mint, az aranyborjút körbetáncoló elmebetegek.

morph on deer 2017.04.30. 10:02:07

@legeslegujabbkor:
"... ahogy intelligens emberek szokták megvitatni a közös ügyeiket."

És erről honnan tudhatna orbán?

élveteg 2017.04.30. 10:07:48

Höhöö
A címmel ellentétben a polt nem leplezett le semmiféle hazugságot
Mint az egyébként a postban bent is van lejebb :

"Ugyanis: a kormányzat különböző megnyilatkozásai nem tények, csupán vélemények. Az pedig, mint tudjuk, nem büntetendő. "A vélemény, politikai nézet önmagában azonban a konkrét tényállási elemek hiányában nem alkalmas állam elleni bűncselekmény megállapítására és nem ütköztethető egyéb törvényi tényállásba sem" – írja az ügyészség."

Janossz 2017.04.30. 10:36:15

@Jakab.gipsz:" Ez a neomarxista szörnyeteg, Soros, túszul ejtette Európát és a nyugatias közgondolkodást, a hívei pedig nem többek mint, az aranyborjút körbetáncoló elmebetegek. "
Esetleg te is mehetsz az ügyészségre feljelenteni. Még kiegészítheted a vádat bekerítéssel és elveszejtésre törekvés minősített esetével:-)!

Mások hívei is táncolnak ám az aranybocinál, az egyik épp 100 milliárdot szambázott össze egy röpke év alatt. Pedig nem látszik akadémikusnak az sem...

Le Orme 2 2017.04.30. 10:37:03

erőltetett, logikátlan szar írás

Netuddki. 2017.04.30. 10:45:24

Csak a bibi ott van a logikában, hogy a vélemény az amit egy átlagember mond egy közszereplőről. Ha egyik közszereplő mocskolja a másikat akkor az rágalmazás.

Amit persze a rágalmazott bírósági úton érvényesíthet. Már ha akar. De úgy látszik a Soros még annyira se tartja a kis narancsos geciket, hogy beperelje őket. Szerintem ez fáj a legjobban a tolvaj fideszes fasszopóknak.

Jakab.gipsz 2017.04.30. 10:48:59

@Janossz:

Tisztességes ember nem azért nem lop mert nem tud, hanem mert snassz dolog lopni, másokat becsapni és persze valótlan dolgokat állítani, egyszerűen méltóságon aluli.

Janossz 2017.04.30. 10:52:16

@Tibi !: Valamikor ezt úgy mondták: nem párbajképes. Egy úr nem állt ki egy suttyóval.

Janossz 2017.04.30. 10:53:22

@Jakab.gipsz: És ki lenne ebben a megközelítésben a tisztességes ember?

Szalay Miklós 2017.04.30. 10:54:47

Egy józan elemzés a helyzetről egy CEU-stól: CEU, Soros, kormány, baloldal. Az is világosan ki van fejtve, hogy mik akadályozzák a kormányváltást, mit kellene tennie a baloldalnak, hogy legyen rá esély:

egyvilag.hu

A címlapon olvassátok az Üzenetet.

ZX 2017.04.30. 10:56:58

@Le Orme 2: Ahhahaha. Mert nem a gazdád véleményét tükrözi? Nevetésges vagy kis nyalonc.

JaniR5 2017.04.30. 10:57:46

Ennek a "fideszes-nemfideszes" kommunikációnak semmi, de semmi értelme.

A fideszes HISZ az isteneiben, amitől az sem fogja eltántorítani, ha a helyi pártfunkci tulajdon kezével vájja ki a családja szívét, mondván, legalább a szent párt üdvéért adták az életüket.

Mi, többiek meg csak szeretnénk élni, nyugalomban létezni, alkotó életformaként, emberként, nem pedig egy párt önfeláldozó katonájaként.

Ez a két felfogás olyan messze van egymástól, hogy felesleges időt pazarolni bármilyen kommunikációra.

Netuddki. 2017.04.30. 11:08:36

@JaniR5: Hát, 1 istent tudok amiben egy fideszes hihet, az pedig Hermész.

2017.04.30. 11:16:07

@ulpius66: jókat írsz. Egyetlen baja van, hogy véletlenül a sok hülye a fidesz mellett szavaz, és ki kell lépni az EUból. Na ez az, amit Orbán kurvára nem akar.

rasztaszív 2017.04.30. 11:18:40

@Tibi !: az túl szép lenne.inkább Ahriman.

commando 2017.04.30. 11:39:27

Kérem, ha lehet, világosítson fel valaki, miben nyilvánul meg Soros tevékenysége Hazánk ellen. Tessék már leírni valami konkrétumot is. Bedöntötte a Forintot? Óriási hitelt kényszerített ránk? Kiviszi az országból pénzt, a vagyont? Agitációs propaganda tevékenységet folytat? Káromolja a keresztény egyházat? Lenyúlja az EU-s pénzeket? A civil szervezetek felfegyverezésén dolgozik? Propagandát folytat az országban a migránsok befogadásáért? Támogatja a közel-keleti atomprogramot? Kérem, tessék már legalább három olyan tényt leírni, amelyet közvetlenül megtapasztalhatok, mint pl. az óriás plakátok, a média napi jelentéseit, a már-már hetente érkező számlákon a rezsicsökkentés forintosított hatásait... Kérem segítsenek, mert így nem tudom elég erősen gyűlölni Sorost és a bérenceit!! A Jobbik mozgatórugója (a S. Lajos), az ugye egyértelmű, nem kell bemutatni, magam is tudnám sorolni. De a Soros? Miért félünk, miért fél az Unió, miért fél Európa? Ki ez az ember? Maga a Sátán?

Le Orme 2 2017.04.30. 11:40:25

@ZX: Nem azért. Hanem mert logikátlan, és nincs tisztában a tény, vélemény, hazugság kifejezések tartalmával sem.

wolves84lb 2017.04.30. 11:40:52

@Jakab.gipsz: de szerencsére itt van a világnak I. Szent orbán, Isten földi helytartója, aki szélles sportos vállain hordja eme gonosz és romlott világ gondjait. Ugye, te buta fasz? :)

2017.04.30. 11:40:57

@Jakab.gipsz: ne éld bele magad. Az az igazság, hogy Soros Európa elveszejtésében érdekelt. Ezért indít arabokat tömegével Törökországon át. Kinek az ellenfele még az EU? Úgy van! Putyinnak.
Ezért támogat EU ellenes pártokat, vész össze majd békül ki Erdogannal, és bombáz civileket. Így a maradék már menekül, a törökök már nem tartják øket táborokban, és rázúdulnak Európára, Soros szándéka szetint.
Tehát levonhatjuk a következtetést: Soros megvette Putyint!
Putyin próbálja szorongatni Orbánt is, aki látszólag beadta a derekát, de mi tudjuk, hogy nem. A valóság a kerítés.
Tudja ezt Merkel is, ezért nem szed szét minket az EU.
A többi csak színjáték. Jön a pénz? Jön. Naugye!
Tehát: báncsák Krahácsot!

dr. mesterséges színezék 2017.04.30. 11:42:53

@Tibi !: Amúgy megnézném a fijjuk arcát (Szijjártóét elsőként), ha Soros az asztalra csapna: "kicsit meguntam ezeket a taknyos tahókat. Holnap pártot gründolok és all int nyomok a jövő éve választásba.

6.Lenin 2017.04.30. 11:50:08

@dr. mesterséges színezék:

Soros már 2010 óta csapkodja az asztalt, hazahozták Bajnait is.volt itt HaHa, Momentum, 4K, és egy csomó más kis pöcsök gyülekezete.
És?

JFK-alapítótag 2017.04.30. 11:58:18

@látjátok feleim szümtükkel:
Ezt a gondolatot a 444.hu-n bővebben kifejtette JFK_zg58:

Ha igaz az ügyészség álláspontja akkor megvalósult a "Rémhírterjesztés" bűncselekményi tényállása, tekintettel az egész országra elrendelt " ... a tömeges bevándorlás okozta válsághelyzet"-re.

www.kormany.hu/dow.....

Btk. 337. § Aki közveszély színhelyén nagy nyilvánosság előtt olyan valótlan tényt vagy való tényt oly módon elferdítve állít vagy híresztel, amely a közveszély színhelyén alkalmas az emberek nagyobb csoportjában zavar vagy nyugtalanság keltésére, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

dr. mesterséges színezék 2017.04.30. 12:01:21

@6.Lenin: Természetesen azt jól látod (a rutin), hogy minden, ami nem a Fideszért és által történt a zemútsokévben, az Soros volt, de pókerügyben még gyúrjál, ha lesz időd, és ha még nincs betiltva a fidelitasban a kötelező ultit védendő.

apro_marosan_petergabor 2017.04.30. 12:37:19

Soros. Egy sötét gazember. Vagyona nagy részét bennfentes kereskedelemmel és taposóakna gyártással szerezte.
Mi köze Európához és azon belül Magyarországhoz? Hivatalosan semmi. AZ Eu fogadja, pedig sok kárt csinált, s Európa ellen dolgozik.
De rajtunk megbotlott, s nem is jut tovább.

EddieCivic5g 2017.04.30. 13:00:55

@commando: Hagyd, én már többször próbáltam hasonló kérdésekkel, valahogy sosem érkezett rá válasz. Gyanítom, hogy most sem fognak válaszolni.

commando 2017.04.30. 13:30:55

@EddieCivic5g: De hát én komolyan kérdeztem. Nem vagyok sem kommunista, sem liberális, nem voltam MSzP, SzDSz tag. Sőt, nem egyszer FIDESz szavazó is voltam. De zavarban vagyok, nem értem. Ha Soros támadja Hazánkat, sőt, egész Európát - hát támadja. Ha tönkre teszi gazdaságilag, hát tegye. Meg tudja tenni?? Egymaga?? Itt vannak a mi honpolgáraink, Csányi, Mészáros.... hát ők a százmilliárdos vagyonukkal még a Galaxisból is kiüldözhetnek egy embert. Vagy ők ennyire jó szándékúak?? Nem akarnak ártani senkinek?? Mégis hogy van ez?? Ebből az egész felhajtásból csak egy apró dolog hiányzik. A LOGIKA!!

EddieCivic5g 2017.04.30. 13:43:14

@commando: Így van, a logika. + a tények, és bizonyítékok. Csak a propagandaszöveg megy, meg a "köztudott", "nyilvánvaló", "mindenki tudja", stb. De a fő kérdésekre sosincs válasz, csak ködösítés, meg terelés.

Na de lássuk, hátha tévedek.
Szóval, 1, MIÉRT tenné Soros azokat a dolgokat, amikkel vádolják?
2, Ha ő egy ekkora nagyhatalmú ember, akkor mi a francot szüttyög évek óta, ahelyett, hogy néhány tollvonással elintézné az egészet?

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.30. 13:43:48

@JFK-alapítótag:

ÉS? MIért nincs feljelentés ez ügyben? Mindent a Tényi Itván csináljon?

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.30. 13:44:47

@commando:

Igazad van, és a Mészáros Lőrincbarátot még nem is említetted.:D

dr. mesterséges színezék 2017.04.30. 13:46:14

@apro_marosan_petergabor: " Vagyona nagy részét bennfentes kereskedelemmel és taposóakna gyártással szerezte. "

Ebből az elsőért a zusában (nem úgy, mint itt) bárki (mármint BÁRKI) sittre kerül.
A második érdekes. Az tényleg durva.
Nem is tudom, hogy durvább-e, mint civileket bombázni annak érdekében, hogy mielőbb induljanak el olyan hely felé, ahol pl. nem bombázzák őket.
Te hogyan gondolod? És szerinted Putyin (akit szeretünk) hogyan gondolja?

dr. mesterséges színezék 2017.04.30. 13:48:16

@commando: "De hát én komolyan kérdeztem. Nem vagyok sem kommunista, sem liberális, nem voltam MSzP, SzDSz tag. Sőt, nem egyszer FIDESz szavazó is voltam"

Azt nem te mondod meg, hogy most mi vagy, ha kérdezel.
Illetve a kérdéseddel meghatározod, hogy mi vagy.
Mert nincsen itten diktatúra, csak ne kérdezzél ilyeneket!

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.30. 13:49:13

@apro_marosan_petergabor: "Vagyona nagy részét bennfentes kereskedelemmel és taposóakna gyártással szerezte.
Mi köze Európához és azon belül Magyarországhoz? Hivatalosan semmi."

1. Szerintem ő már akkor vagyont szerzett, amikor téged még apád a gatyájában hordott, innen kezdve pontosan tudthatod honnan van a vagyona. Azt tudod, hogy a lőrinces barát vagyona honnan van? Ugyé-ugyé, pedig ő az elmúlt hét évben gazdagodott meg, oszt azt se tudod mibűl.
2. Soros Budapesten született, és jelenleg is magyar állampolgár. Annyi köze tehát van Magyarországhoz, mint az erdélyi részeken, meg a szerb részeken, meg a szlovák részeken érdegélő és ott született magyaroknak. Vagy több? Hivatalosan.

dr. mesterséges színezék 2017.04.30. 13:51:22

@EddieCivic5g: "Szóval, 1, MIÉRT tenné Soros azokat a dolgokat, amikkel vádolják?"

Mert gonosz. Meg magyargyűlölő.

"2, Ha ő egy ekkora nagyhatalmú ember, akkor mi a francot szüttyög évek óta, ahelyett, hogy néhány tollvonással elintézné az egészet?"

Megpróbálta, de Magyarország jobban teljesít a küzdelemben is, és minden támadását visszaverte. Már csak a CEU épületeiből lőnek, de hamarosan ott is megszűnik az ellenállás.

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.30. 13:51:53

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Tehát levonhatjuk a következtetést: Soros megvette Putyint!"

Levonhatjuk azt a következtetést is, hogy Putyin meg megvette Or bánt?

dr. mesterséges színezék 2017.04.30. 13:55:00

@látjátok feleim szümtükkel: Szegény Viktor! Soros nem ereszti. Még egy bűzlő szájú medvét is ráküldött. Ezeknek a tuggyukiknek semmi se szent.

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.30. 13:55:23

@commando: "Maga a Sátán?"

Azt nem tudom, hogy sá, tán az is lehet, de az bizos, hogy a kúria és az ügyésszég szerint amiket rákennek, azok nem tények, csak vélemények. Az én véleményem, hogy a fidesz vezetés többsége nadrágba bújt lány. Ugyé ez is egy vélmény, ami lehet tény, és lehet nem tény. Szabadon választható.

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.30. 13:56:39

@dr. mesterséges színezék:

Nem jól logikázol, mert ha a Soros megvette Putyint, a Putyin meg Or bánt, akkor a Soros megvette Or bánt. Essetunni.:D

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.30. 13:57:20

@dr. mesterséges színezék:

Ja, egyébként ezt régen formállogikának nevezték.

6.Lenin 2017.04.30. 14:08:06

@dr. mesterséges színezék:

Te engem azzal vádolsz, hogy mindent Soroshoz kötök, és a Fidesz szemszögéből nézem.
Te pedig pont mindennek az ellenkezőjében hiszel, mintha soros mindent csak úgy, cél nélkül tenne.
Tévedésben vagyol mindkét esetben. Soror nem hülye, és mindennek amit tesz oka van nyilván. Még az sem biztos, hogy a Fidesz lát teljesen tiztán ebben az ügyben.
Még az is lehet, hogy Soros is csak egy csavar egy bonyolultabb gépezetben, és teljesen más okból (szélesebb a cél, mint pusztán Mo), igaz, minket csak ez a része érint közvetlen.

dr. mesterséges színezék 2017.04.30. 14:16:07

@látjátok feleim szümtükkel: Hájsze ez az. Viktor menekülne (amúgy támad, mert ő aztán nem menekül), de a tuggyukmiért rafkós Soros ráküldte a medvét. Így Viktor úgy küzd Soros ellen a medve unszolására, hogy közben Sorosért küzd.
Ilyen rafkósok ezek.

dr. mesterséges színezék 2017.04.30. 14:16:42

@6.Lenin: Occam borotváját meg baszd ki a picsába, szar nyugati cucc az.

2017.04.30. 14:42:45

@commando: Ahhoz hogy megertsuk Soros szandekait, eloszor ismerni kell mit jelentenek ezek a fogalmak: hedgefunds, forex. En forexeztem regen, kerestem is kb 4000USD-t rajta, de rajottem, hogy stresszes, es csak nagyban erdemes csinalni. Tapasztalatom szerint egy valuta konyebben ertektelenedik el, mint erosodik. Talan az emberi pszichologia is oka ennek. A valuta kozponti bankja tudja persze ezt befolyasolni az iranyado kamattal pl, de vegul megis az donti el egy valuta erteket, hogy az emberek, es egyeb entitasok biznak e benne (adjak vagy veszik). (lasd svajci frank). Szoval velemenyem szerint valuta erteket nehezebb felepiteni, mint gyengiteni. Soros erre rajott mar regen. Sokszor meg is jatsza ha tudja hogy csak nyerhet,, lasd GBP shortolasa a valsagkor. Most van egy lehetoseg az EUR gyengitesere, ezt probalja veghezvinni, majd megjatszani. Hozzateszem ha lenne 20 miliard dollarom, en is igy csinalnam. Ehhez katalizator a migracios valsag amit tamogatni is tud. En Sorost amugy tisztelem, ahova eljutott es amilyen vagyont szerzett, nekem pelda erteku. Egyeseknek ez undorito, hogy orszagok, sot kontinensek (Amerika, Europa) kormanyainak befolyasolasaval csinalja a penzt, es nem erdekli a polgarokra hato kovetkezmenyei a valuta leertekelesenek, illetve a lepeseknek amit tesz. De ez szamomra olyan mintha pl arveresen licitalnek lakasra, megnyerem, majd kilakoltatom a 3 gyermekes csaladot. Egyeseknek ez is undorito, engem viszont nem erdekel, megtehettem.
De mindazonaltal Orbannak igaza van amikor meg akaraja vedeni Europat a migraciotol, illetve a spekulaciotol, csak ereje nem biztos, hogy lesz ereje. Szerintem erdekegyeztetni kellene Sorossal Europai, vagy Magyar szinten. Pl ha Europa talalna egy jo es nagy piacot es fejlesztene az exportjat, akkor erdeke lenne az EUR ertektelenitese, persze ez joval hosszabb tavu es lassabb folyamat mint amit Soros akarhat. Viszont Orban kulon Sorossal is erdekegyeztethetne, mert Magyarorszag Sorost amugy hidegen hagyja, neki az EUR gyengitese a celja, ehhez meg mi tudnank asszisztalni, pl migransok vonatoztatasaval, buszoztatasaval kormany szinten Ausztriaba, Nemetorszagba. Cserebe kilobbizhatna hogy nalunk 1 darabot se keljen befogadni, amugy se maradnanak sokaig mert magyarul nem tudnak, es minek megtanulni, a segelyeket meg nemetek jobban tudjak fizetni. Mindenesetre en tamogatom Orbant a torekveseiben, de mint tudjuk akie a penz, aze a hatalom. Ui: Lorincel osszehasonlitani Sorost marhasag. Mar csak azert is mert Lorinc az EU penzeket lopja, nem is igazan a magyar adokbol befolyt penzt, mikozben 2010ota 690000 tobb a munkahely, nonek a berek, csokkent az ado, a rezsi. Ezt az emberek mindig is pozitivan fogjak ertekelni. Politikuskent csak igy lehet penzt csinalni. Soros maganszemely, nincs tarsadalmi felelossege, igy a kovetkezmenyek (valsag) ot nem erintik, mint nalunk pl Gyurcsanyt erintettek.

Udv!

EddieCivic5g 2017.04.30. 16:01:32

@captaing: " Mar csak azert is mert Lorinc az EU penzeket lopja, nem is igazan a magyar adokbol befolyt penzt" Csakhogy azt a pénzt a magyar állam, vagyis a magyarok kapják, vagyis akárhogy csűröd-csavarod, a mi pénzünket lopja.

690 ezerrel több munkahely? Úgy könnyű, hogy aki teheti, kimegy a hanyatló nyugatra, a felszabadult állásokat meg új munkahelynek kommunikálják. A többit meg a gonosz nyugati multik hozták, akik ugyan annyi adót fizetnek, hogy 1 gyár 2 heti leállása is meglátszik a GDP-n, de azért jó lenne, ha el lehetne takarítani őket...

commando 2017.04.30. 16:17:55

@captaing: Köszönöm! Nagyon elgondolkodtató sorokat írtál, hirtelen elég tömény, így, első olvasatra. Nem vitatom, hogy így van, talán el is hinném. Tulajdonképpen közgazdasági ismereteim messze elmaradnak a Te felkészültségedtől, így még csak vitázni is képtelenség. Mindenesetre köszönöm a tájékoztatót, mindenképpen hasznos számomra, hiszen soraidból kiderül, hogy merre, hol keressem a probléma forrását. Utánanézek, ha sikerül valami majdnem objektív forrást találnom hozzá. Még egyszer köszönöm a soraidat és a segítséget!!

dr. mesterséges színezék 2017.04.30. 16:19:53

@captaing: Lőrinc nem lop semmit, tekintve hogy nincs rá lehetősége.
Orbán lop.
Lőrinc csak a trezor.

Innen lehet újragombolni.

2017.04.30. 17:05:13

@EddieCivic5g: Nyilvan a magyar allam kapja, csak szemletettem hogy mi miatt van hogy az emberek nem erzik a borukon annyira. Politikuskent "tudni kell lopni", hogy az emberek ne erezzek. Nempolitikuskent meg annyi embert tehetsz tonkre, amennyit akarsz, persze torvenyesen, es nincs is ezzel semmi gond.

Nem amiatt nottek a munkahelyek mert kimentek az emberek, hanem amiatt mert legalabb a penzugyminiszterunk tudja mit csinal (sajat velemeny). Ezt a szamot a kshrol neztem, persze en is csak annak az adatnak hiszek amit sajat magam hamisitok. Azt nem vitatom el hogy ebbol 200000 kozmunkas, szoval igy tenyleg konnyu.
A multik nem gonoszok, en is csak azert vagyok itthon mert van egy multi ami jol megfizet. Voltam kint is, nekem jobban megerte visszajonni, de ez nyilvan 1 eset a felmilliobol.

@dr. mesterséges színezék
Nyilvan Orban penze de papiron Lornice. Igy a fogalmazas. Tudjak mit csinalnak...

EddieCivic5g 2017.04.30. 19:22:13

@captaing: Tudom én is hogy nem "gonoszak", japán cégnél dolgozok, csak a kormánypropagandára céloztam.

Soros-témában viszont nem vagyunk egy véleményen, szerény meglátásom szerint ott bukik a migráns-betelepítős, Európa-tönkretevős elmélet, hogy ez megy egyik napról a másikra, főleg nem egy "befektető" szavára. Mire érezhető lesz belőle valami, Soros már rég nem fog élni, tehát nem látom, mi érdeke fűződne hozzá. Ráadásul miért vártak volna addig, amíg egy "migránsellenes" " jobboldali" kormány kerül hatalomra, ahelyett, hogy a "migránssimogató" "ballib" kormány alatt intézik, tizedannyi ellenállásba ütközve?
Az euró gyengítést sem értem, sok ország gazdasága áll mögötte, nem könnyű a történet. Sokkal kisebb erőfeszítéssel tudna nagy haszonra szert tenni, akár forex, akár kisebb valuták shortolásával.

apro_marosan_petergabor 2017.05.01. 08:43:02

@dr. mesterséges színezék:
Putyin nem érdekel mit gondol, az inkább, mit tesz. Szíria támogatásával egyelőre ő védi a leghatékonyabban a keresztényeket(egyedül, mert az USA - s mások sem - nem teszi), ott(mi támogattunk ezres nagyságrendben koptokat... Ez is valami). OV-nak egyensúlyoznia kell az USA és az oroszok között, ügyesen. Ez történik.

apro_marosan_petergabor 2017.05.01. 08:49:45

@látjátok feleim szümtükkel:
Ismerjük egymást? Ugye nem, akkor miért írsz ex-has marhaságokat?
Soros nem a magyar érdekeknek megfelelően poliizál. Bennfentes kereskedelemért sokszor álltak már emberei bíróság előtt... Ez az ember akarja nekünk megmondani a frankó, remote controlled civil szervezetekkel? Taposóakna gyárral a háta megett?
Mint humanista, fillantróp? Ugye, ez vicnek is erős?
Gondolkozz néha, informálódj - ha van még agyad - sajátoddal. Próbáld legalább meg.

sinus67 2017.05.02. 00:45:21

@FCUK: "...hogy lopnak, hazudnak, nem tények, csak vélemények."
Ja! Hát nekem is az a véleményem, hogy Pénztá.. akarom mondani Mészáros Lőrinc vagyonosodása teljes mértékben megfelel egy átlagos magyar gázszerelő gazdagodási ütemének. Magyarország - mint tudjuk - jobban teljesít!
Természetesen az a véleményem, hogy vagyonosodásának semmi köze ahhoz, hogy Orbán Viktor jó barátja! Semmi köze az állami pályázatokhoz! Miért ne pályázhatna egy gázszereléssel foglalkozó kft. akár útépítésre is! Sőt! Az a véleményem, hogy Paks II. kivitelezési munkáira is nyugodtan pályázhat, hiszen a gázszerelés nem áll olyan messze az atomenergetikától!
Az a véleményem, hogy igenis pályázhat! Ahogy műkörmösök pályázhatnak állami földbérletre.

Mi több! Az a véleményem, hogy tény a Te csökkent értelmi képességed, ha továbbra is beszopod a Fidesz mantrát!

Bár pl. Gyurcsány barátját, aki vízvezeték szerelő, Vona barátját, aki lakatos, csak névről ismerem! A 100 leggazdagabb magyar névsorában olvastam róluk!
Igaz ez nem tény, hanem a véleményem!
Ezt is elhiszed, igaz? Mi a véleményed?

FCUK 2017.05.02. 01:25:36

@sinus67: a 100 "leggazdagabb" listája is csak egy vélemény. saját bevallásuk szerint "becslés". de hogy hogyan jutnak az adott eredményre, azt, ha jól emlékszem, nem mondják el. ennyi. és nem is ér többet a téma, hogy beszéljünk még róla.
süti beállítások módosítása