B1 blogcsalád



Orbán kétségbeesett kijelentésre szánta el magát az etnikai homogenitással

2017. március 02. - Mr Flynn Rider

Egyetlen oka van annak, hogy a náci nézetekhez nyúlt: a bukás. 

orban_hitler.jpg

„Megint hétfő van, Orbán megint megbukott”

– vicceskednek a kommentelők, amikor Orbán bukásairól írunk. De ha megnézzük a számokat, azt látjuk: a Fidesz népszerűsége megint csökkenőben van a tavaly októberi csúcs óta.  

A kispártok pedig feljöttek egy kicsit a Nolimpiai kampánnyal.

Több következtetést is levonhatunk Orbán etnikai homogenitásról szóló kijelentéséből.

„Az ország ‘felértékeléséhez’ meg kell őrizni az etnikai homogenitást, mert ‘a túl nagy keveredés bajjal jár’, ugyanígy fontos a kulturális egyszínűség…”

(Orbán Viktor a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara évnyitóján – részlet az MTI tudósításából)

A pártoknak folyamatosan kampányolniuk kell, hogy fenn tudják tartani az érdeklődést.

 

Amint elmúlt az uszítókampány a menekültek ellen (szándékosan nem írunk migráncsot), Orbánék népszerűsége azonnal zuhanni kezdett. Amint elkezdődött a Nolimpia-kampány, az LMP népszerűsége emelkedni kezdett, vele együtt a többi kis párt is, akik részt vettek a kampányban.

Miért kell kampányolniuk?

Mert ebben a médiatérben, ahol a Fidesz minden apró böffenését közvetíti a csatlós lakájmédia, de a többi pártról nem tudunk semmit, nem elég, ha egy politikus kiáll sajtótájékoztatót tartani – cselekednie kell. A Nolimpia erre remek példa. Ugyanakkor a Fidesz-fanoknak is szüksége van munícióra, hogy fenn lehessen tartani a harckészültséget, kell nekik az uszulás, a kampány. Orbánnak is küzdenie kell a figyelemért, mert a tekintetek előbb-utóbb meglátják a habos-babos propaganda mögött a rideg valóságot az ország állapotáról. Amint a kampánynak vége és elkezdenek beszélni arról, hogy még budipapír sincs a kórházakban, vagy, hogy mennyire hülyére veszik a gyereket az iskolában, Orbán megbukott. (Megint.)

A társadalom belefáradt a politikai csatározásokba és teljesen érdektelenné vált.

Az emberek rájöttek, hogy nem tudnak beleszólni abba, ami történik és a tanult tehetetlenség állapotába kerültek. Az értelmesebbje kivándorol, vagy sehova sem vezető tüntetésekre jár, a többiek csak simán tűrnek. A politikától már nem vár senki semmit. Ezért lophat még mindig Pénztáros Lőrinc nagykanállal a közösből, ezért lehet 3 milliárdból űrközpont. Ezért mondhat olyat a magyar miniszterelnök, amit utoljára egy 1941-es törvény indoklásában olvashattunk:

 

„Az eddigi rendelkezések mellett, amelyek elsősorban a jövő nemzedékek szoros értelemben vett egészséges származásának biztosítását kívánják szolgálni, nem kisebb jelentőségű feladat annak a célnak elérésére törekedni, hogy a magyar nemzet faji tisztasága megóvassék erősen eltérő fajokkal való vérkeveredésektől, amelyeknek természeti következményei csak további keveredéstől mentes több nemzedéken keresztül oszlanak el.”

(Részlet az 1941. évi XV. törvénycikk miniszteri indoklásából)

 

Nem az tartja Orbánt hatalmon, hogy olyan zseniális, hanem a néma többség, amelyik senkire se menne el szavazni és el se olvassa a politikával foglalkozó híreket (lásd még: „élből letiltok mindenkit a Facebook-on, aki politizál”).

A néma többség, ami eltűri, hogy Orbán jobb híján fasiszta mondatokat üvölt ki nyilvánosságba, hátha ezzel még meg tudja szerezni a fanok figyelmét és megosztani a magyar társadalmat.

Normális országban egy ilyen mondatért

  1. az emberek az utcára mennek tüntetni,
  2. az ügyészség vádat emel,
  3. a Parlament felfüggeszti a képviselő mentelmi jogát,
  4. a bíróság pedig ítél.

 

Mert bűncselekmény ilyet mondani, ez ugyanis nyílt uszítás az etnikai kisebbségek ellen. 

Orbán megbukott. Csak a közönyös ország még elviseli egy darabig.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4112306655

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Álommgyilkosság vs FELÉBRESZTÉS 2017.03.03. 06:49:29

"Orbán Viktor: egy alakuló párt olimpiai álomgyilkosságot követett el" - kac-kac ez egy fraudi elszólás. Az álomgyilkosság ugyan is egyenlő a felébresztéssel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chrisred 2017.03.03. 08:45:30

Utoljára Clemenceau dolgozott keményen az etnikailag homogén magyar állam kialakításán, jelentős sikerrel, lásd Trianon. Orbán az ő eredményeit akarja konzerválni.

Jakab.gipsz 2017.03.03. 08:53:33

@agarik: Kösz az infót, amint azt te is beláthatod a "sötét középkor" magyar királyai foglalkoztak pl. a zsidó és más rabszolga kereskedők által ide hurcolt "rabszolgák emberi jogaikkal", ez pedig az adott korba nem kis intellektuális teljesítmény!

Tehát a megállapításaimat érdembe nem cáfoltad, holott a cáfolatot sugalmaztad, egy adott kor kulturális színvonalához kell a kritikai észrevételeket igazítani, nem pedig egy kiragadott mondatott a mai tudásunk alapján meg ítélni.

phoenixke 2017.03.03. 09:13:16

Benes, Ceausescu és a többiek, mind erre törekedtek. Össze vissza telepítettek, vagyonokat elkobozták. Ez nem új retórika, ez a régi ismétlése, és a homogén 70%-nyi troll társadalom (bármelyik országban) mindig vevő volt rá, hiszen mi lehet szebb és jobb az önfényezésnél. A nyilván Soros bérenc dalai láma is elég jól oltja a trollokat :) www.youtube.com/watch?v=b7zOw2diQlg

ben2 2017.03.03. 09:23:45

@Wiktor Benkő:

Belőlem is feltört a nosztalgia. :) Mintha a cikk írója 2006-ban ragadt volna, amikor az volt a valóság, amit a ballib média annak mondott.

Pl.
"a Fidesz népszerűsége megint csökkenőben van a tavaly októberi csúcs óta"

Na de addig jó, amíg a ballibek a saját hazguságaikkal áltatják magukat. 2014-ben is milyen jól elhitték, hogy kormányváltás lesz.

Attilajukkaja 2017.03.03. 09:43:59

Ez az ország kezd egyre félelmetesebbé válni. Tényleg szivárog vissza a náci propaganda. És megint nem teszünk semmit (én sem), mint ahogy annak idején. Aztán persze jön a sírás-rívás meg a magyarázkodás, múlttagadás és egyéb népnemzeti nyalánkságok.

Enyedi Ildikóval értek egyet: egyre rosszabb érzés lelkiismeretes magyarnak lenni, ... akárhol is élsz.

Attilajukkaja 2017.03.03. 09:52:21

Ez az ország kezd egyre félelmetesebbé válni. Olyan szépen szivárognak vissza a náci elemek, hogy ihaj! És megint nem teszünk ellene semmit (én sem), ahogy annak idején sem tett senki semmit. És milyen baromi jól jártunk vele!!!!
Aztán persze jön a sírás-rívás, a sajnálkozás, magyarázkodás, múlttagadás és ködösítés. Mert mi nem is, meg nem is mi, hanem a németek, az oroszok, a zsidók, a pirézek.

Enyedi Ildikóval értek egyet: egyre cikibb ma lelkiismeretes magyarnak lenni, ... akárhol is élsz.

Attilajukkaja 2017.03.03. 09:53:15

Hoppá! Bocsánat a kettőzésért, de túl sokáig nem jelent meg a kommentem. :o(

Laszlovszky András 2017.03.03. 10:09:04

@BillEvans: Egy normális országban egy ilyen seggfej, mint Orbán, nem állna 25%-on (nem 30-on, el vagy maradva). Egy normális országban a normális választók már 2014-ben sem választották volna újra ezt a velejéig rohadt autoriter bagázst.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 10:15:07

@ben2:

Hát igen..
"a Fidesz népszerűsége megint csökkenőben van a tavaly októberi csúcs óta"

mandiner.hu/cikk/20170301_nezopont_intezet_a_momentumnak_semmi_hatasa_nem_volt_a_fidesz_tamogatottsagara
Nem hatott a Momentum a Fidesz támogatottságára, februárban is stabil előnnyel vezette a pártversenyt a Fidesz-KDNP – közölte a Nézőpont Intézet a Magyar Idők számára készített közvélemény-kutatására hivatkozva szerdán az MTI-vel.

Közleményükben azt írták: a kormánypártokat februárban a teljes felnőtt népesség 33 százaléka támogatta. Azonos bázison a Jobbikkal 12, az MSZP-vel 8, a DK-val 4, az LMP-vel 3, az Együttel 2, a Kétfarkú Kutya Párttal 2, a Liberálisokkal 1 százalék szimpatizál

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 10:17:00

@LA_times:

Az emberek okosabbak, mint a ballib elkúrók gondolják az a te összes bajod.

Normális országban, beazonsoítahatatlan rendőrökkel ellenzékeiket verető szarházi ballibeket, akik ráadásul a gazdaságot is hazavágták soha nem választanak meg.

Még akkor se, ha Orbán a másik alternatíva.

nu pagagyí 2017.03.03. 10:23:25

@Ballib cenzúrázók réme 25: "integrációra képtelen nőket erőszakoló csürhe". Na ezek vagytok ti. Ott van mindjárt a gyereket megrontó KDNP-s ürge, aztán a faszát mutogató tiszteletbeli konzul, a fajvédő Orbán, a szülei által kitartott Szíjjártó, a tolvaj Rogán, az ostobaságügyi felelős Kósa, a keresztényi szeretettől eltorzult pofával üvöltő Bayer, a kipróbált seggnyaló Stefka, no meg az ott sem volt Balogh páter. Ti soha sem fogtok integrálódni egy normális világba. Hiányotok fel sem fog tűnni.

nu pagagyí 2017.03.03. 10:25:57

@Ballib cenzúrázók réme 25: OK. Tudjuk, hogy minden kudarc csak növeli a Fidesz népszerűségét. Szorítsunk tehát együtt a Fidesz választási kudarcáért, az biztosan felviszi majd 90%-ra a szimpátiaindexet.

zsindexes CIA sajtószajha 2017.03.03. 10:53:48

@nu pagagyí:
Szorítsad, csak vigyázz a vérkeringésre...
Már így is eléggé impotens vagy.

zsindexes CIA sajtószajha 2017.03.03. 10:55:29

Ja és itt van a kulturális gazdagodás:

Békés menekültek:

morph on deer 2017.03.03. 11:00:35

@Arthur Bloch:
"Kecó honnan is származik???!"

Miért, mondta, hogy pontosan melyik 'etnikumra' gondol? :D
Na látod..!

Attilajukkaja 2017.03.03. 11:01:53

@zsindexes CIA sajtószajha:
@Ballib cenzúrázók réme 25:
@Jakab.gipsz:
Rátok tényleg érdemes milliárdokért náci propagandát nyomatni kis hazánkban! Hálás közönség vagytok.
Ennek az országnak mindig kifizetődött a nacionalizmus, az elszigetelődés és a xenofóbia.
... Vagy mégsem?

Attilajukkaja 2017.03.03. 11:05:36

@zsindexes CIA sajtószajha:
Megnéztem az első videót. Hát ezek nagy nullák bármely fradista vagy gárdista ultrákhoz képest! :o)))) Tanulhatnának a magyaroktól, hogyan kell tankot elkötni, autókat felgyújtani vagy utacköveket felszedni, azzal dobálózni. Persze csak szigorúan békésen.

morph on deer 2017.03.03. 11:21:00

@chrisred:
"Orbán az ő eredményeit akarja konzerválni."

Teljes sikerrel!
Azt már elérte, hogy újra legyen fizikai határ magyar és magyar között, ezzel az agymentes dumájával épp kitagadta a vegyes házasságban élő, vagy abból származó magyarokat, olyan 'apróságot' nem is említve, mint a csángók, vagy az etdélyi szászok , stb.

Remélem, az "etnikailag homogén nemzetállam" fogalmát azért nem veszik ugyanannyira komolyan Romániában, Szerbiában meg Szlovákiában, mint Orbán, mert ha igen, akkor sikerült már megint bajt hoznia megannyi magyar etnikumhoz tartozó lakójára a környező országoknak..!

De az nem gond, ugye, csak a szavazataikat küldjék el, a többi nem számít! Nagyon eddig se számított, de most már legalább megtudták, fehéren-feketén
Köszönjük Viktor a NEMZET nevében!

zsindexes CIA sajtószajha 2017.03.03. 11:31:04

@Attilajukkaja:

Okoska, a fradista csürhét azonosítani lehet, mert kb mindegyiknek van személyije, klubtagságija, szurkolói igazolványa, stb. Meg személy szerint kb mindről van rendőrségi nyilvántartás. És kb párszáz embert jelent maximum.

Ezek meg többmillióan vannak- utánpótlás szinte korlátlan- háborús övezetekből jönnek, katonakorú, erős férfiak.
Miközben a CIA-csicska médiában könnyes szemű nőket, gyerekeket mutogatnak- akiket látható módon felhasználnak az "álcivil- szervezetekkel" és a médiával együtt propagandaképeket gyártani.

A fradistákról egyik média se hazudozik, hogy márpedig nők és ártatlan gyerekek; akik csak csínytevők. Meg egyébként is sajnálni kell őket.

Skankhunt42 2017.03.03. 11:45:14

@Attilajukkaja: mert kb senkit sem érdekel a legújabb bérrettegésed. túl uncsi

Attilajukkaja 2017.03.03. 12:13:15

@zsindexes CIA sajtószajha:
"Okoska, a fradista csürhét azonosítani lehet, mert kb mindegyiknek van személyije"
Okoska? :o))))
Ekkora hatással voltam rád?
Kb. mindegyiknek???? Ez egyre jobb! Nekem is kb. van személyim. :o)))

"Ezek meg többmillióan vannak"
A videón közel sincsenek annyian. És nem unalmukban, balhéból követelték, hogy engedjék őket át az országon. Hanem mert tovább akartak menni. Nyilván te sem hiszed, hogy bármelyikőjük is itt akart maradni.

"Miközben a CIA-csicska médiában könnyes szemű nőket, gyerekeket mutogatnak- akiket látható módon felhasználnak az "álcivil- szervezetekkel" és a médiával együtt propagandaképeket gyártani."
Ja. És a magyar nácik hogyan mutatják be a háborús menekülteket? Mint jól szituált, mosolygós terroristákat, akik jókedvükben indulnak neki a halálos útnak? Persze, mert ez egy sokkal hihetőbb verzió!

"A fradistákról egyik média se hazudozik, hogy márpedig nők és ártatlan gyerekek; akik csak csínytevők."
Mert a fradista ultrák nem is ártatlanok, nem is gyerekek, és nem is csínytevők. Róluk az egyszerű igazság is eléggé hányingerkeltő.

sírjatok 2017.03.03. 12:34:29

"vicceskednek a kommentelők, amikor Orbán bukásairól írunk. De ha megnézzük a számokat, azt látjuk: a Fidesz népszerűsége megint csökkenőben van "

ha tud "megint csökkenőben lenni", akkor nyilván kb. annyiszor volt emelkedőben is, de ti akkor is az orbánbukásról írtatok

sírjatok 2017.03.03. 12:36:19

@Attilajukkaja: "Olyan szépen szivárognak vissza a náci elemek, hogy ihaj! "

1990 óta ezt hallgatjuk :D

2017.03.03. 12:42:51

Ez ennek az eredménye: Na és? Mit tudsz tenni? Ilyenkor az emberek csalódnak a demokráciában vagy várják az alkalmat. Olyat, ami legutóbb '56-ban volt.

Attilajukkaja 2017.03.03. 12:45:14

@sírjatok:
"1990 óta ezt hallgatjuk"
És tényleg ez is történik. De olyan elvetemült államférfi még egy sem volt azóta, aki náci etnikai tisztogatásra buzdította volna a magyarokat. Úgy látszik egyenesbe fordultunk ezen az úton. Remélem, most viszont lesz annyi kurázsi és esze a magyar embernek, hogy még idejében megállítsa ezt az ámokfutást!!!

metax 2017.03.03. 12:58:59

Hánynom kell, hogy meg kell tennem, de most kivételesen azt kell mondanom: Orbánt félreértették. De mivel (talán szándékosan is) félreérthetően fogalmazott, megbocsájthatók, és nem is kell nagyon csodálkozni az éles reakciókon.

Ezt mondta: "Fontosnak tartjuk a kulturális egyszínűséget is, ami "egy sávon belüli sokszínűséget jelent"

Abba a "sávon belüli" sokszínűségbe beletartozik a német, a szlovák, a szerb, a horvát, stb. nemzeti kisebbség is. A hagyományos történelmi kisebbségek. Szerintem, legalábbis remélem - de ez csak az én véleményem - ebbe a szervesen kialakult sokszínűségbe beleértendőnek tekinti a roma etnikai közösséget is (nagy baj lenne, ha nem így lenne), amely csak abban különbözik az előzőktől, hogy nem rendelkezik saját állammal, tehát etnikum.

Említett nemzeti-és etnikai kisebbségek a magyar kultúrnemzet részei. A 19.sz. óta él az a felfogás, hogy legyél bár magyar, "tót", "rác" vagy "sváb", a magyar nemzethez tartozol. Ez egy hagyományos nemzetszemlélet.

Akik "sávon kívül" vannak, azok a mostani migrációs hullámban résztvevő menekültek által képviselt népek, nemzetek. Ők nem kellenek Orbánnak. Az egyik legelsőként megszólaló Ungváry Krisztián is pontosan erre utalt. Szerintük (Orbán és Ungváry szerint) csak baj van velük, gyilkolnak, erőszakoskodnak, beilleszkedésre képtelenek. Az első évezred végén és a második évezred során a szerves történelmi fejlődés, külső-belső migrációk eredményeként kialakultak a nemzetállamok, és most a harmadik évezredben ebbe már ne rondítson bele semmi és senki, mert abból csak baj lesz, és veszélyben a "nemzetállam" - nagyjából ez az olvasata Orbán mondanivalójának. Ami valljuk be, elég népszerű közvélekedés a mostani menekültválsággal kapcsolatban.

Orbán ezt a hagyományos nemzetállami felfogást követi, és a menekültválsággal kapcsolatban politikai okokból a meglévő félelmekre alapoz. Most is azt tette. Szándékosan összemossa a menekültügyet a klasszikus nemzetállam eszméjével és az előbbit az utóbbira való veszélyforrásként tünteti föl. Ez bűn. Ez a bűn!

De ettől még kár olyasmit is belemagyarázni az általa elmondottakba, amik nem felelnek meg a valóságnak. Hogy a kisebbségek, a cigányság ellen uszított volna Hogy ezzel őket tagadta volna ki a nemzetből. Minderről szó sincs.

De mondom, kül-és belföldi történelmi példákra alapozva nem lehet csodálkozni, ha vannak, akik - ezúttal - félreértették őt, és az általa elmondottakból valami egészen mást hámoztak ki.

Attilajukkaja 2017.03.03. 13:08:43

@metax:
"Ezt mondta: "Fontosnak tartjuk a kulturális egyszínűséget is, ami "egy sávon belüli sokszínűséget jelent""
Tényleg kár, hogy egyáltalán nem ezt mondta. Lehet, hogy csak egy freudi elszólás volt, ... de akkor is. Milyen dolog már ezt utólag letagadni? Na jó, mindenki tudja, hogy Orbán és a maffiája folyamatosan hazudik mindenről. De amit most művelnek, már egy operettbe sem férne bele!!! :o))))

NBarbieReloaded 2017.03.03. 13:25:22

"„Az ország ‘felértékeléséhez’ meg kell őrizni az etnikai homogenitást, mert ‘a túl nagy keveredés bajjal jár’, ugyanígy fontos a kulturális egyszínűség…”

Ez lenne az a nagy naci beszed, amiert utcara kene vonulni? :DD Idiota ballibak. :DD

Most akkor varom a linket kedves szerzo egy olyan cikkedhez, ahol ugyanigy kikeltel magadbol pontosan ugyanilyen tartalmu, de izraeli politikusok/magas rangu tisztviselok altal mondott "fajvedo" beszedert.
Ott, ahol ez a "naci" hozzaallas a jol megszokott mindennapok resze.
Jo, csak vicceltem, ugyse lesz iyen cikked, hiszen jo ballibsi kettos merce szerint, amit a zsidoknak szabad, azt a magyaroknak nem.
izraelben minden tovabbi nelkul ki lehet jelenteni, hogy nem fogadnak be (nem zsido) menekulteket, mert meg akarjak orizni izrael zsido jelleget.
Hasonlo tartalmu, de magyar politikus altal elmondott beszedert meg azonnal nacizas, utcara vonulas , ugyeszsegi vademeles es birosagi per vizioja a jutalom.
Na elmentek mostmar ti a pi...aba.

NBarbieReloaded 2017.03.03. 13:31:59

@Attilajukkaja:
"És nem unalmukban, balhéból követelték, hogy engedjék őket át az országon. Hanem mert tovább akartak menni."

Csak a szokasos migrimentegetes. Ok azert koveteltek. Aham, persze. A dolog ott kezdodik, hogy egy szamodra idegen orszag hataran te nem kovetelsz, nem megvadult csurhekent viselkedsz, hanem turelemmel varsz, szepen kersz, es alavated magad az adott orszag torvenyeinek.
Kovetelozhet a sajat orszagaban, mashol nem.

metax 2017.03.03. 13:33:37

@Attilajukkaja: De ezt mondta. Sávon belüli sokszínűségről beszélt.

sírjatok 2017.03.03. 13:33:58

@Attilajukkaja: bőrönd az ágy alatt, remélem :D Rettegés a köbön, nácik mindenütt!

Attilajukkaja 2017.03.03. 13:35:15

@NBarbieReloaded:
"Na elmentek mostmar ti a pi...aba."
Az a baj, hogyha mi elmegyünk a pi...ába, akkor ez az ország összeomlik. Mit kezdtek majd nélkülünk? A tanárok, orvosok, mérnökök, szakácsok, tudósok, ápolók és más szakemberek nélkül? Maradnak a fideszes politikusok és a kulturális egyszínűség, .. na meg a még nagyobb káosz.
Vigyázz, mit kívánsz!

metax 2017.03.03. 13:37:18

@Attilajukkaja: Itt a teljes beszéd:

www.kormany.hu/hu/a-miniszterelnok/beszedek-publikaciok-interjuk/orban-viktor-beszede-a-magyar-kereskedelmi-es-iparkamara-gazdasagi-evnyito-rendezvenyen20170301

A vége felé:

"Ugye, először is nagyon fontosnak tartom, hogy az etnikai homogenitást meg kell őrizni. Most már lehet ilyeneket mondani. Ezelőtt néhány évvel kivégzés járt az ilyen mondatokért, de ma már lehet ilyeneket mondani, mert az élet igazolta, hogy a túl nagy keveredés bajjal jár. Úgyhogy természetesen mi, magyarok etnikailag heterogének vagyunk abban az értelemben, hogy európai nemzet vagyunk. Ha csak a neveket itt felolvasnánk, lenne itt minden: a bunyeváctól a svábig, de ettől függetlenül ez mégiscsak etnikailag egy bizonyos sávon belül maradó sokszínűség. Tehát egyfajta etnikai homogenitás, egy civilizáción belül vagyunk. Szerintem ennek a megőrzése kulcskérdés."

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.03.03. 13:40:33

Mit adnak a bukmékerek,
Azaz köznyelven a bukik,
Vajon hányszoros pénzt nyerek,
Mikor Mao Csútung bukik?
;-)

Attilajukkaja 2017.03.03. 13:42:01

@metax:
"Sávon belüli sokszínűségről beszélt."
Ja. Meg etnikai homogeneitásról. :o))))

@sírjatok:
"bőrönd az ágy alatt, remélem :D Rettegés a köbön, nácik mindenütt!"
Igen, jó ötlet. Bármikor megtörténhet ugyanaz, amit annak idején sem hitt el senki sem. Aztán egyszer csak elkezdték az etnikai és kulturális tisztogatást.
És ti ezt viccnek gondoljátok.

Attilajukkaja 2017.03.03. 13:44:09

@metax:
Köszönöm. Talán nem nekem kellene ezt újra végighallgatnom. :o)
De a linket nagyon köszönöm!

chrisred 2017.03.03. 13:44:14

@metax: Nem ez az elsődleges bűn. Hanem az, hogy demokratikus országban a kormányfő az etnikai homogenitás érdekében kizárólag a saját magánszférájában tehet - mondjuk sávon belül választ magának párt és szép sávon belüli gyerekeket nemz. A többi magyarországi polgár belső családi viszonyaihoz semmi köze sincs, még véleménynyilvánítás szintjén is kuss a neve.

apro_marosan_petergabor 2017.03.03. 13:47:22

Ösmeg egy libero buborékfújási kísérlet, az ezredik.
Mindenki pontosan tudja, miről beszélt Orbán. Még a liberók is. De azért fújják. Orbán mindözzse annyit mondot, meg kell őrizzük európai, és magyar és keresztény értékeinket, itt Magyarországon, különben szétesünk. Ha kitárjuk a kaput nagyra, s be engedjük a hottentották, afgánok, becsuánok, szíriaiak, líbiaiak, bangladesiek, nigériaiak stb. százereit, megszűnik Magyarország, s hasonlóképpen megszűnik Európa is. Aztán ezen lehet csemegézni, ezt torzítani, kifordítani, átírni, fassisztázni. Aki ezt nem érti nem akarja, vagy gyengeelméjü.

metax 2017.03.03. 13:48:43

@Attilajukkaja: Sávon belüli sokszínűségről beszélt. Ergo nem a magyarokkal együtt élő kisebbségek ellen kelt ki, mint ahogyan azt a poszt szerzője állítja.

Nem vitatkozom.

És szívesen.

NBarbieReloaded 2017.03.03. 13:51:35

@Attilajukkaja:
"Az a baj, hogyha mi elmegyünk a pi...ába, akkor ez az ország összeomlik."
Picit sokalt kepzelsz arrol a par szaz szelsolibsi idiotarol, akikrol en beszeltem.
Vagy csak a masik ballib szokas, a minden alap nelkul a tobbseg/demokratatak/joerzesu emberek/a vilag neveben beszeles volt?
Vegulis mindegy, ne legyenek illuzioid, kivaloan meglesz az orszag, ha eltakarodnak ezek a kettos merceju magyargyulolo senkihaziak.

Amugy ugy meglepodtem, hogy csak ezt az utolso fel mondatot ragadtad ki, az elotte levo, szamodra igen kinos peldarol meg egy szot se szolsz. Ja, dehogy lepodtem meg. :D

metax 2017.03.03. 13:56:09

@chrisred: Az a homogenitás az ő olvasatában a magyarságot (ami ugye vérvonalon nem is létezik) és a 13 hagyományos velünk élő nemzeti-és etnikai kisebbséget jelenti.

Ebbe a történelmileg kialakult képbe a harmadik évezredben már ne rondítson bele senki és semmi. Nem mintha arról lenne szó, hogy afgán, szír, irak,i satöbbi menekültek több százezres számban kívánnának betelepülni az országba, mint annak idején a ruszinok, a szerbek vagy a románok, felborítva a már meglévő etnikai viszonyokat. Erről természetesen szó sincs, de ezt érzékelteti, ezzel rémít. Alantas, sunyi, felháborító,és galád népszerűséghajkurászó törekvés.

Attilajukkaja 2017.03.03. 13:58:56

@metax:
"nem a magyarokkal együtt élő kisebbségek ellen kelt ki"
Na ezt nem határozta meg.
Ugyanakkor beszélt a bunyevácokról és a sávon belül maradásról, amit mindenki úgy értelmez, ahogy akar. Akkor a magyar zsidó, a magyar cigány vagy Onyuta Judit ebbe még belefér? Vagy már ők sem? Viszont ha Orbán annyira rühelli a PC beszédet, akkor miért kertel? Miért nem mondja ki, hogy nem akarunk itt látni egy száll muszlim bevándorlót sem? Vagy kiket nem akarunk itt látni?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 14:01:10

@NBarbieReloaded: "@Attilajukkaja:
"Az a baj, hogyha mi elmegyünk a pi...ába, akkor ez az ország összeomlik.""

Arról a párszázezer hazafiról beszélt, akik a magyar GDP döntő hányadát megtermelik. Ha azok elmennek, és csak az egybites közmunkás fideszszavazók maradnak, akkor omlik ösze az ország.

Attilajukkaja 2017.03.03. 14:09:16

@NBarbieReloaded:
"Picit sokalt kepzelsz arrol a par szaz szelsolibsi idiotarol, akikrol en beszeltem."
Igazad lehet, hiszen a Nobel-díjas idótáink, vagy Rubik Ernő, Fischer Iván nélkül is milyen RAGYOGÓAN elvagyunk. Öröm nézni! Szááááárnyalunk!

"Vagy csak a masik ballib szokas, a minden alap nelkul a tobbseg/demokratatak/joerzesu emberek/a vilag neveben beszeles volt?"
Bizonyára. Mert tetszik, avagy sem, még vannak itthon jóérzésű emberek is.

"ne legyenek illuzioid, kivaloan meglesz az orszag, ha eltakarodnak ezek a kettos merceju magyargyulolo senkihaziak."
Nincsenek illúzióim. Látom, milyen jól elvagyunk a "senkiháziak" nélkül is. A szakadék szélén állunk!

"Amugy ugy meglepodtem, hogy csak ezt az utolso fel mondatot ragadtad ki, az elotte levo, szamodra igen kinos peldarol meg egy szot se szolsz."
Melyik mondatra gondolsz? Erre?
"A dolog ott kezdodik, hogy egy szamodra idegen orszag hataran te nem kovetelsz, nem megvadult csurhekent viselkedsz, hanem turelemmel varsz, szepen kersz, es alavated magad az adott orszag torvenyeinek."
Mert ez a kérdés legfeljebb számodra lehet kínos!

Attilajukkaja 2017.03.03. 14:11:03

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Ha azok elmennek, és csak az egybites közmunkás fideszszavazók maradnak, akkor omlik ösze az ország."
Pontosan! Aki érteni akarja, az meg is érti.

nu pagagyí 2017.03.03. 14:18:55

@NBarbieReloaded:
"meg kell őrizni az etnikai homogenitást, mert ‘a túl nagy keveredés bajjal jár’, ugyanígy fontos a kulturális egyszínűség"

Igen, ez egy náci beszéd. Az ügyészségnek hivatalból kellene eljárást indítani Orbán ellen kisebbségek elleni izgatás miatt.

metax 2017.03.03. 14:19:05

@Attilajukkaja: "Ugyanakkor beszélt a bunyevácokról és a sávon belül maradásról, amit mindenki úgy értelmez, ahogy akar. "

Hát pontosan ezzel van a probléma, hogy mivel nem volt egyértelmű, félreértésekre adott okot. Ezt írtam én is, meg azt is, hogy épp' emiatt egyáltalán nem is kell elverni a port az Orbán szavait félrehallókon.

De ominózus mondataiból a lényeget kiszűrve számomra egyértelmű, hogy az általa említett "homogenitás" alatt a jelenleg fennálló etnikai viszonyokat érti, a homogenitás megőrzése alatt, pedig eme viszonyok megőrzését.

Nem is csoda, hogy a nagyon is félreérthető megfogalmazás miatt már a min. elnöki kabinetiroda is visszakozik.

De én ezzel be is fejezem, mert komolyan a rosszullét kerülget, hogy most kivételesen (részben!) védelmembe kellett vennem az Orbán által elmondottakat.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.03. 14:22:28

@Attilajukkaja:

A lényeg, hogy a neked tetsző nézetek szivárogjanak messze...

nu pagagyí 2017.03.03. 14:26:45

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Te már elég homogén vagy Bulgáriában, vagy még küzdesz a kulturális és etnikai integrálódással?

Attilajukkaja 2017.03.03. 14:29:45

@metax:
"Hát pontosan ezzel van a probléma, hogy mivel nem volt egyértelmű, félreértésekre adott okot. Ezt írtam én is, meg azt is, hogy épp' emiatt egyáltalán nem is kell elverni a port az Orbán szavait félrehallókon."
Számomra gond, ha egy kormányfő annyira félreérthető kijelentéseket tesz, amelyeket utólag a sameszainak le kell tagadniuk (sikertelenül!)
Ha te is erre utaltál, akkor jó! :o)

"az általa említett "homogenitás" alatt a jelenleg fennálló etnikai viszonyokat érti, a homogenitás megőrzése alatt, pedig eme viszonyok megőrzését."
Mert úgy gondolod, hogy jelenleg homogének vagyunk?

"De én ezzel be is fejezem, mert komolyan a rosszullét kerülget, hogy most kivételesen (részben!) védelmembe kellett vennem az Orbán által elmondottakat."
Ha el kel menned, azt megértem (lassan nekem is), de amúgy még szívesen olvasnálak.

nu pagagyí 2017.03.03. 14:32:23

@metax: Szerintem nem "nyelvbotlás" volt. Olyan emberekkel vette magát körül, akiknek a "kulturált" zsidózás és cigányozás a természetes beszédmódja. Nem figyelt eléggé, azt hitte a kocsmában van.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 14:32:43

Az a rasszista féreg egyértelmű volt, csak a liberális hülyék nem merik elhinni.

Attilajukkaja 2017.03.03. 14:35:09

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:
Annak idején a bolgár osztálytársaim piros-fehér "martinicskákat" adtak nekem március első napján. A tavasz eljövetelét szimbolizálták vele. Ez egy kis kokárda vagy szalag volt, amit mindannyian kitűztünk.
Még mindig megvan ez a kedves szokás?

Attilajukkaja 2017.03.03. 14:39:46

@nu pagagyí:
"Igen, ez egy náci beszéd."
Szerintem is jogsértő!! Lesz valaki, aki feljelenti Orbánt?

Attilajukkaja 2017.03.03. 14:40:48

@nu pagagyí:
"Nem figyelt eléggé, azt hitte a kocsmában van."
Én csak freudi elszólásnak tituláltam. :o)

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 14:42:11

@metax:

Most tényleg a hivatásos ballib gyűlöletkeltőket akarod meggyőzni, a szószerinti szöveg idézésével ?

Ők magasról leszarják mit mondott valójában az Orbán, a lényeg a karaktergyilkosság.

Persze megint csak magukból csinálnak a Gyurcsnyista bérrettegők hülyét, ahogy szoktak.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 14:44:30

A többiek kedvéért, akik nem fizetett bérrettegők, mint pl @Attilajukkaja: , @MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: , @nu pagagyí: , vagy @morph on deer:

"mi, magyarok etnikailag heterogének vagyunk abban az értelemben, hogy európai nemzet vagyunk. Ha csak a neveket itt felolvasnánk, lenne itt minden: a bunyeváctól a svábig, de ettől függetlenül ez mégiscsak etnikailag egy bizonyos sávon belül maradó sokszínűség. Tehát egyfajta etnikai homogenitás, egy civilizáción belül vagyunk. Szerintem ennek a megőrzése kulcskérdés."

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 14:47:57

A ballibek bérrettegésben vérprofik.
Évtizedek óta gyakorolják.
A mostani rinya az első tízben sincs.

Ez az egyik legemlékezetesebb akciójuk.

Vagy csak Gyurcsány parancsára bérrettegtek, mint a köteles akciónál ?
hu.wikipedia.org/wiki/Gyurcs%C3%A1ny_Ferenc
„Mi csináltuk meg a "köteles akciót" is. Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés.” – Debreczeni József: Az új miniszterelnök (Budapest, 2006, Osiris Kiadó)

Attilajukkaja 2017.03.03. 14:53:32

@Ballib cenzúrázók réme 25:
"A többiek kedvéért, akik nem fizetett bérrettegők, mint pl @Attilajukkaja"
Én bevállalnék egy kis bérretegést, ...csak tudnom kellene, nálatok mennyit fizetnek ezért. Szarért-húgyért, gondolom, te sem adod el magad. De én biztosan kérnék még egy havi Erzzébet utalványt is.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 14:55:42

@Ballib cenzúrázók réme 25: Igen, rasszista féreg, mint minden fideSSfasszopó. Nem kell bizonygatni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 14:56:56

@Attilajukkaja: 20-30 e Ft/hó lehet. Nem él meg belőle, de jól jön, ezek mind nyomorultak.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 15:01:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Hiába dumálsz.. Mindenki tudja hogy egész nap itt bérrettegtek napi 8 órában.
De azt nem hittem hogy ilyen keveset fizet nektek Soros. Egy minimálbért azért én megsaccoltam volna nektek.
Nem hittem hogy az öreg zsidó ennyire palira vesz titeket.. :DDD

Attilajukkaja 2017.03.03. 15:05:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
" 20-30 e Ft/hó lehet."
Figyusz!
Az a szomorú, hogy vannak, akik trollkodásból vagy közmunkából kell, hogy megéljenek, mert más munka nincs. SEMMI SINCS, amiből megélhetnének. Ha nekem kellene trollkodnom ahhoz, hogy a gyerekeim kenyérhez jussanak, én is megtenném. Ez a szomorú az egészben.
Ezek az emberek nyomorognak, mégis azt kell tolniuk, hogy a gazdaság mennyivel jobban teljesít.
Szomorú.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 15:10:27

@Attilajukkaja: A Bonsai Duce megmondta, senkit nem hagy ott az útszélen. Portás, rendőr, WC-pucoló, mindegyiknek megvan a rendes munkája. Ez csak a szarevésért kapott plusz juttatás. (Lehet, hogy Ballib nem kap egy fillért se Kubatovtól, ő ezt eddig ingyen csinálta, azért van úgy kiakadva?)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 15:11:49

@Ballib cenzúrázók réme 25: "ilyen keveset fizet"

Kubatov minden fideSSfasszopót ellát egy kis pénzzel. Te most jöttél rá, hogy eddig ingyér hazudoztál?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.03. 15:16:14

@Attilajukkaja:

Így igaz, természetesen megvan. Én magam tradicionalista vagyok martenica ügyben, azaz egészen április 1-ig hordom. A mai fiatalok jellemzően csak március 1-jén.

Örülök, hogy végre feltettél egy értelmes kérdést.

NBarbieReloaded 2017.03.03. 15:28:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Arról a párszázezer hazafiról beszélt, akik a magyar GDP döntő hányadát megtermelik. Ha azok elmennek, és csak az egybites közmunkás fideszszavazók maradnak, akkor omlik ösze az ország."

Nocsak, van esetleg erre valami hiteles adatod, hogy a ballib kisebbseg tagjai mind havi 10 milliot kereso felsovezetok, a fidesz szavazok meg az egybites kozmunkasok?
Nyilvan nincs, csak egy jol hangzo hazugsag volt.

NBarbieReloaded 2017.03.03. 15:38:03

@Attilajukkaja:
"Mert tetszik, avagy sem, még vannak itthon jóérzésű emberek is."
Hogyne lennenek. Es azt, hogy ki joerzesu, ejroper, demokrata, azt meg az onjelolt demokrata ballib kisebbseg fogja eldonteni. Ja, nem.

"Látom, milyen jól elvagyunk a "senkiháziak" nélkül is. A szakadék szélén állunk!"
Igazabol fingom nincs, hogy itt kikre gondolsz, akik nincsenek az orszagban, de ha lennenek, akkor szarnyalna az orszag. Homalyosits mar fel kerlek.

"Melyik mondatra gondolsz? Erre?"
Nem, nem arra, ne tedd mar magad.
Arra gondolok, amelyiknek a vegerol kiragadtak azt, hogy elmentek ti a pi...ba. Tudod, ahol celozgattam ra, hogy ugyanilyen beteg, kettos merceju ballib logikaval izrael miert nincs kikialtva nacifasisztarasszista orszagnak, csak viktor es MO, amikor elobbiben evtizedek ota ez a politikai vezetes hozzaallasa, hogy semmit nem engednek, ami felboritana, vagy akarcsak megvaltoztatna izrael zsido jelleget?

NBarbieReloaded 2017.03.03. 15:40:30

@nu pagagyí:
"Igen, ez egy náci beszéd. Az ügyészségnek hivatalból kellene eljárást indítani Orbán ellen kisebbségek elleni izgatás miatt."

Valoban? Akkor a kerdes neked is all. Miert naci beszed valami egyik orszagban es miert nem gond ugyanaz egy masikban? Hmmm? Kivancsian varom a magyarazkodast. :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 15:42:59

@NBarbieReloaded: "van esetleg erre valami hiteles adatod"

Persze. Bizonyítékom van rá! Elég körülnézni ezen a blogon, a fidesz szekértolói milyen egyszerűek. :))

És a hazafiak mennyire szellemesek - pártállástól függetlenül. (Fidesz szekértolót eddig nem találtam köztük, bár nem zárhatom ki, hogy van.)

"ballib"

Már sokszor mondtam, nincs olyan, hogy "ballib". A baloldali és liberális értékek nem fedik át egymást.

felső határ nincs 2017.03.03. 15:57:32

Reméljük az etnikai tisztogatás kiemelt államcél.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 15:58:24

@NBarbieReloaded: "fingom nincs, hogy itt kikre gondolsz, akik nincsenek az orszagban, de ha lennenek, akkor szarnyalna az orszag."

Neked akkor kimaradt, hogy félmillió dogozni akaró magyar kitántorgott nyugatra.

Nem biztos, hogy velük szárnyalna a ország, mert a csuti geci szétbaszta a gazdaságot. De talán a lemaradás sebessége lassulna.

felső határ nincs 2017.03.03. 16:10:47

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Neked akkor kimaradt, hogy félmillió dogozni akaró magyar kitántorgott nyugatra.

1990 óta

Bobby Newmark 2017.03.03. 16:12:07

@Ballib cenzúrázók réme 25: Az azért nem rossz próbálkozás, amikor megpróbálod a helyzetet homlokegyenest ellenkezőjére hazudni.
TE, a Geci, meg a történész retteg a migráncs hordáktól, ha esetleg nem lennél tisztában a saját érzelmeiddel, meg hogy ki retteg mitől.

Bobby Newmark 2017.03.03. 16:20:00

@NBarbieReloaded: Lehet, hogy ez újdonság lesz, de képzeld, más országoknak más törvényei vannak! Fura, mi?

morph on deer 2017.03.03. 17:18:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"A Bonsai Duce megmondta, senkit nem hagy ott az útszélen."

Nem bizony!
Mert be is lelökik az árokba, hogy ne zavarja a tájképet.

morph on deer 2017.03.03. 17:32:42

@Ballib cenzúrázók réme 25:
"...a bunyeváctól a svábig..."

Azaz Kubatovtól Bayerig?
Illusztris.

"... de ettől függetlenül ez mégiscsak etnikailag egy bizonyos sávon belül maradó sokszínűség."

- Ez most az 'árpádsáv' lesz, vagy esetleg a "pride"-ra célzott a sokszinűséggel? (Ezért 'homo'gén?)

"... egy civilizáción belül vagyunk"

Na ezt kikérem magamnak! Azért ilyen messze nem kéne elmennie!
Maradjon ő csak a 'népművészetnél' - mint a labdarúgás, - és inkább ne beszéljen kulturáról..!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 17:57:15

@morph on deer: "senkit nem hagy ott az útszélen."
Nem bizony!
Mert bele is lökik az árokba"

:))

felső határ nincs 2017.03.03. 18:00:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: 'A nagyobbik részük orbán alatt.'

2010ben a lakosság 10 millió alá ment, most meg 9,9 millió.

Attilajukkaja 2017.03.03. 18:17:12

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:
" Én magam tradicionalista vagyok martenica ügyben, azaz egészen április 1-ig hordom. "
Mi is sokáig hordtuk ,... de már nem emlékszem meddig. :o)

"Örülök, hogy végre feltettél egy értelmes kérdést."
Tőled amúgy sem szoktam kérdezni semmit. Se értelmeset, se értelmetlent. De tudom, hogy van, amiben te jobban otthon vagy. A bolgár "márciuskák" biztosan ilyenek.
Köszi.

Attilajukkaja 2017.03.03. 18:21:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"A Bonsai Duce megmondta, senkit nem hagy ott az útszélen. "
Legalább ezt az egy ígéretét megtartotta! Többet sem!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.03. 19:20:38

@Attilajukkaja:

Negyedművelt ember vagyok, nagyjából az emberi tudás negyedében igazodom el.

2017.03.03. 23:26:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Már sokszor mondtam, nincs olyan, hogy "ballib". A baloldali és liberális értékek nem fedik át egymást." - bár olvasni nem tudsz, ez a megállapításod helytálló.

jobb híján alkalmazzuk a ballib kifejezést (már aki nem propagandát tol. tőlünk lopta habony) azokra a pártokra, emberekre és "értékrendre", akik baloldalinak merik nevezni magukat és valami zagyva neoliberálisnak talán nevezhető, de saját "hitvallásuk" tételeivel is ellentmondó (kispénzűek számára előnyösnek mondható hangzatos baloldali elemeket random módon rendszer nélkül, népszerűségnövelés céljából beillesztő) eszméket hirdetnek vakon, a valóságtól nem zavartatva.

persze tudom, hogy te ezt nem érted, és egyszerű elmédnek könnyebb fidesz-fasszopózni mindenkit, mint vitába szállni a valóságra alapozott állításokkal.

én pl. nemzeti öntudattal rendelkező, PC-mentes baloldali vagyok :-D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 23:33:29

@aleksz róz: Ez elég zagyvára sikeredett, ebből nem értettem meg, szerinted mi köze a baloldalinak a liberálishoz. Mindazonlátal értékelem az igyekezetedet. Tényleg.

Aki engem leballibez, azt lefideSSfasszopózom. Az esetek 99,99%-ban nem tévedek, kiderül, hogy tényleg egy hazaáruló fideszes patkány. A többitől kész vagyok töredelmesen bocsánatot kérni.

2017.03.03. 23:44:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ja és nem zagyva. hanem körmondat.
művészi :-D

2017.03.03. 23:47:58

@aleksz róz: a második zárójelezés csak a könnyebb érthetőség miatt szerepel

2017.03.03. 23:55:27

@aleksz róz: nasa szerkesztett annak idején ilyeneket. akkoriban kiröhögtük érte, pedig csak level 1000 szintű volt, nem értettük :-D
hát sokan azóta se léptek szintet, úgy látom :-D

2017.03.03. 23:57:08

@aleksz róz: level 1000
a szint már szóismétlés :-D

Skankhunt42 2017.03.04. 07:15:21

@Attilajukkaja: ne a picsába takarodj mostmár el, hanem jó messzire innen. nem fog semmi sem összeesni, ha a magadfajta élősködő elhúzza innen a csíkot. semmit nem érsz a társadalom számára.

Skankhunt42 2017.03.04. 07:20:25

@morph on deer: imádom a véralgebrázó libsiket!!! meg azokat akik folyamatosan nácizmust meg rasszizmust sipítozva vélt származás alapján támad másokat!!

morph on deer 2017.03.04. 08:49:06

@Skankhunt42:
De jó!
Ha ilyen jó hangulatod lett, akkor már tedd meg azt is, hogy mellékeled a fordítást is: miről is beszélsz, de tényleg!
Remélem, legalább te érted..
Előre is köszönöm!

Attilajukkaja 2017.03.04. 09:47:55

@Skankhunt42:
"ne a picsába takarodj mostmár el, hanem jó messzire innen. "
Ez a te érvelési szinted. Ennél értelmesebbeket nem is nagyon szoktál beirkálni senkinek. Puszillak! :o))))))

NBarbieReloaded 2017.03.07. 10:53:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Persze. Bizonyítékom van rá! Elég körülnézni ezen a blogon, a fidesz szekértolói milyen egyszerűek. :))"
Ok, tehat nincs bizonyitek, de meglepo. Ismet csak a szokasos alaptalan ballib felsobbrendusegi tevhit. :D

"Már sokszor mondtam, nincs olyan, hogy "ballib". A baloldali és liberális értékek nem fedik át egymást. "
Valoban? Es errol az mszp-szdsz hallott annak idejen? :)

NBarbieReloaded 2017.03.07. 11:00:38

@Bobby Newmark:
"Lehet, hogy ez újdonság lesz, de képzeld, más országoknak más törvényei vannak! Fura, mi?"

Kar, hogy senki nem beszelt mas orszagok torvenyeirol. Fuss neki megegyszer, hatha sikerul ertelmezni.
süti beállítások módosítása