B1 blogcsalád



Orbán kétségbeesett kijelentésre szánta el magát az etnikai homogenitással

2017. március 02. - Mr Flynn Rider

Egyetlen oka van annak, hogy a náci nézetekhez nyúlt: a bukás. 

orban_hitler.jpg

„Megint hétfő van, Orbán megint megbukott”

– vicceskednek a kommentelők, amikor Orbán bukásairól írunk. De ha megnézzük a számokat, azt látjuk: a Fidesz népszerűsége megint csökkenőben van a tavaly októberi csúcs óta.  

A kispártok pedig feljöttek egy kicsit a Nolimpiai kampánnyal.

Több következtetést is levonhatunk Orbán etnikai homogenitásról szóló kijelentéséből.

„Az ország ‘felértékeléséhez’ meg kell őrizni az etnikai homogenitást, mert ‘a túl nagy keveredés bajjal jár’, ugyanígy fontos a kulturális egyszínűség…”

(Orbán Viktor a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara évnyitóján – részlet az MTI tudósításából)

A pártoknak folyamatosan kampányolniuk kell, hogy fenn tudják tartani az érdeklődést.

 

Amint elmúlt az uszítókampány a menekültek ellen (szándékosan nem írunk migráncsot), Orbánék népszerűsége azonnal zuhanni kezdett. Amint elkezdődött a Nolimpia-kampány, az LMP népszerűsége emelkedni kezdett, vele együtt a többi kis párt is, akik részt vettek a kampányban.

Miért kell kampányolniuk?

Mert ebben a médiatérben, ahol a Fidesz minden apró böffenését közvetíti a csatlós lakájmédia, de a többi pártról nem tudunk semmit, nem elég, ha egy politikus kiáll sajtótájékoztatót tartani – cselekednie kell. A Nolimpia erre remek példa. Ugyanakkor a Fidesz-fanoknak is szüksége van munícióra, hogy fenn lehessen tartani a harckészültséget, kell nekik az uszulás, a kampány. Orbánnak is küzdenie kell a figyelemért, mert a tekintetek előbb-utóbb meglátják a habos-babos propaganda mögött a rideg valóságot az ország állapotáról. Amint a kampánynak vége és elkezdenek beszélni arról, hogy még budipapír sincs a kórházakban, vagy, hogy mennyire hülyére veszik a gyereket az iskolában, Orbán megbukott. (Megint.)

A társadalom belefáradt a politikai csatározásokba és teljesen érdektelenné vált.

Az emberek rájöttek, hogy nem tudnak beleszólni abba, ami történik és a tanult tehetetlenség állapotába kerültek. Az értelmesebbje kivándorol, vagy sehova sem vezető tüntetésekre jár, a többiek csak simán tűrnek. A politikától már nem vár senki semmit. Ezért lophat még mindig Pénztáros Lőrinc nagykanállal a közösből, ezért lehet 3 milliárdból űrközpont. Ezért mondhat olyat a magyar miniszterelnök, amit utoljára egy 1941-es törvény indoklásában olvashattunk:

 

„Az eddigi rendelkezések mellett, amelyek elsősorban a jövő nemzedékek szoros értelemben vett egészséges származásának biztosítását kívánják szolgálni, nem kisebb jelentőségű feladat annak a célnak elérésére törekedni, hogy a magyar nemzet faji tisztasága megóvassék erősen eltérő fajokkal való vérkeveredésektől, amelyeknek természeti következményei csak további keveredéstől mentes több nemzedéken keresztül oszlanak el.”

(Részlet az 1941. évi XV. törvénycikk miniszteri indoklásából)

 

Nem az tartja Orbánt hatalmon, hogy olyan zseniális, hanem a néma többség, amelyik senkire se menne el szavazni és el se olvassa a politikával foglalkozó híreket (lásd még: „élből letiltok mindenkit a Facebook-on, aki politizál”).

A néma többség, ami eltűri, hogy Orbán jobb híján fasiszta mondatokat üvölt ki nyilvánosságba, hátha ezzel még meg tudja szerezni a fanok figyelmét és megosztani a magyar társadalmat.

Normális országban egy ilyen mondatért

  1. az emberek az utcára mennek tüntetni,
  2. az ügyészség vádat emel,
  3. a Parlament felfüggeszti a képviselő mentelmi jogát,
  4. a bíróság pedig ítél.

 

Mert bűncselekmény ilyet mondani, ez ugyanis nyílt uszítás az etnikai kisebbségek ellen. 

Orbán megbukott. Csak a közönyös ország még elviseli egy darabig.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6012306655

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Álommgyilkosság vs FELÉBRESZTÉS 2017.03.03. 06:49:29

"Orbán Viktor: egy alakuló párt olimpiai álomgyilkosságot követett el" - kac-kac ez egy fraudi elszólás. Az álomgyilkosság ugyan is egyenlő a felébresztéssel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morpho 2017.03.02. 13:16:01

@zsindekszes CIA spicli:
A posztot olvastad? Figyu! Így kezdődik: „Megint hétfő van, Orbán megint megbukott”

valkyre 2017.03.02. 17:27:07

@zsindekszes CIA spicli: teee sorosbérenc, melyik nap lenne a kedvenc zorbánbukásnapod?

n_dy 2017.03.02. 19:22:15

bocs... de a "bukórepülés" kifejezésedet alá tudod támasztani ... tovább nem olvastam ezek után ... jó hergelést a továbbiakban ...

BillEvans 2017.03.02. 19:23:12

Semmiféle kisebbségek ellen nem történt uszítás, talán szövegértésből kellene még fejlődni egy kicsit mielőtt posztolni kezd a tisztelt szerző. Alaptalan és zsigeri nácizásért pedig egy normális országban bünti járna.

nick papagiorgo 2017.03.02. 19:24:17

Mindennek van legalja - kivéve Mr. Flynn Rider blogírói munkásságát :)

Komolyan, lassan már röhögni se lehet ezen a szánalmas vergődésen, amit előad. Ennyire kell a pénz kenyérre? Karakterre fizetnek? Orbán már (megint) náci kijelentésekre ragadtatta magát? Már megint csökkenőben van? Már megint megbukott? Könyörgöm, valami újdonságot :)

Normális országban ilyenért az utcára mennek tüntetni? Aztán mér' nem tetszik menni, mér' a műbőrfotelből tetszik ezeket a magvas gondolatokat megosztani? Ja, mert hogy talán egyedül lenne a saját maga által szervezett, nagy antináci felvonulásán? Szar ügy :)

midnight coder 2017.03.02. 19:24:38

Na igen, szegény Orbán már megint megbukott. Ott vannak a maguk kis csóró 30 százalékával, miközben az MSZP a Jobbikkal holtversenyben elérte a hatalmas 9%-ot, a DK a 4-et, a hatalmasat nőtt LMP pedig már akár a hármat is. Ráadásul ott a győztes olimpiai népszavazási kezdeményezés, amire még legalább egy hétig emlékszik az istenadta nép, és ami amúgy leginkább arra jó, hogy tovább forgácsolja az amúgy sem annyira egységes balfék társulatot.

Nagyorrú Barbi 2017.03.02. 19:32:32

Kell a lóvé a szerzőnek. Bár, ha elmenne krumplit vermelni, több hasznunk lenne belőle...

morpho 2017.03.02. 19:38:43

@BillEvans:
Normális országban az alaptalan komcsizásért is bünti járna és Orbán már rég börtönben ülne.
@midnight coder:
Örülj neki, hogy az idők végezetéig marad Orbán hatalmon. Éljen a demokrácia!
@Nagyorrú Barbi:
Mi van Barbi? Nem bírod egyedül?

agarik 2017.03.02. 19:44:29

Ja. De mint a cikkíró is elismerte: itt, ebben az országban a tüntetésnek semmi értelme.

Az ügyészség meg nem emel vádat. Sőt, minden rendű és rangú bíróság az Alkotmánybírósággal bezárólag kijelenti hogy ő nem illetékes (erről még papírom is van).

A Parlament sem tesz semmit, ahogy hallagtólagosan hozzájárult ahhoz is hogy 4/5-ös törvényt 2/3-al fogadjanak el.

---------

Hat teljes éve tudjuk hogy ezek a tények. Hat teljes éve várjuk hogy mi ilyenkor a megoldás. Hat teljes éve hibáztatnak minket hogy magunktól már nem tudunk mit kitalálni az ilyen sehonnai bloggerek.
#DögöljMeg
#ÚjHimnuszt
#NemTartÖsszeKereszténység

nick papagiorgo 2017.03.02. 19:45:59

@Nagyorrú Barbi:
szerintem ott kezdődtek a gondok, hogy nem kellett közmunkásnak (se). Akkor kezdődött ez a nagy orbángyűlölet, meg azok a magvas gondolatok ill. kialakult érvrendszer, amelyek a gilisztástesznyői "Rizling" törzsközönségét idézik, hat darab "nagymálna" elfogyasztása után....

Értem én, hogy a megélhetés nehéz, kell a pénz, stb. De könyörgöm, valami - legalább aprócska - színvonalat.... várom a következő cikket Orbán ufó-származásáról, a tizenegymillió éhezőről (9 millió a teljes lakosság, csak szólok), a kórházakban milliószám nyomorultul elpusztuló tömegekről, amelyeket aztán kínai gyorsétkezdékben szolgálnak fel (mert Orbán a kínaiak seggét nyalja) stb. A lehetőségek szinte kimeríthetetlenek.....

De tényleg, nekünk végig kell néznünk ezt a mélyrepülést?

ogli dzsí 2017.03.02. 19:48:56

'– vicceskednek a kommentelők, amikor Orbán bukásairól írunk. De ha megnézzük a számokat, azt látjuk: a Fidesz népszerűsége megint csökkenőben van a tavaly októberi csúcs óta.

A kispártok pedig feljöttek egy kicsit a Nolimpiai kampánnyal.'

- vicceskedett az -mszp- házi blogja

felső határ nincs 2017.03.02. 19:56:59

Haljak meg ha ezt a blogászt nem a fidesz fizeti, akkor valaki szóljon már nekik hogy érdemes lenne szponzorálni, mert szórakoztató is, csak lehetne talán sokszínübb.

Mondjuk páros 7en legyen Orbán náci, páratlan 7en legyen kommunista, és legyen mindig cigány, mert azt mindenki utálja. Akkor garantált, hogy minden 7en megbukik majd, vagy még többször.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.02. 20:01:19

Orbán nagy szerencséje trianon. Ha megszűnne, rögtön többségben lennének az állampolgársággal rendelkező migránsok, és elkergetnék a csuti gecit a halál faszára.

illaim 2017.03.02. 20:03:41

És a fidesses Himmler megint a blogra uszította a csürhéjét trollkodni!

nick papagiorgo 2017.03.02. 20:07:08

@illaim: abba bele se gondolsz ugye, hogy netán a blogíró hülye :)
Színigaz minden szava, megdönthetlen az érvelés, csak itt "trollkodnak". Gratulálok.

Jakab.gipsz 2017.03.02. 20:07:46

Tekintettel arra a tényre, hogy mi magyarok soha sem kereskedtünk rabszolgákkal, és senkit sem hoztunk magyar országra rabszolga szállító hajón, akinek nem tetszik a magyarok kulturáltsága, az menjen el innen békességgel.
De ne akarja ránk erőltetni a politikailag korrekt új-.beszédet, elsősorban az urbánus zsidó kisebbségi értelmiség, mondván a multikulturalizmus egy üdvözítő cél. Azt javasoljátok nevezzünk át dolgokat és akkor majd mást jelentsenek mint amit a szó eredete hordoz ez a cigány, nem az a cigány, hanem legyen roma, de ettől a név változtatástól még nem lesz más csak amennyit tud. A zsidó pedig zsidó, (már pedig tilos ugyebár zsidózni) tehát nincsenek is zsidók, csak akkor vannak, ha ajvékolnak, követelőznek és fenyegetőznek, veszélyben a modern demokrácia. Hol ott vannak közöttük úgy mint miközöttünk magyarok között is simlisek, tróger rossz emberek, akiket nem szükséges pátyolgatni és börtönben van a helyük, például Soros Gyuri aki szeret kis-istent játszani, tudománnyal kufárkodni.
Csak azért mert valaki egy etnikai kisebbséghez tartozónak tekinti önmagát, nem követelhet kiváltságokat, sem kulturálist sem pedig etnikait, csak az országérdekében kifejtett teljesítmény számít. Sajnos a magyarság és az ország gyarapodása érdekében kisebbségeink néhány ritka kivételtől eltekintve nem nagyon tevékenyek és nem jeleskednek.
Mit köszönhetünk nektek cigányok és zsidók mi magyarok, tegyük fel a kérdést, mit tetettek a magyar nép érdekébe, tartok tőle nem sokat.

Nézzük meg a rendszer váltás utáni éveket, ti mit tettetek magyar országért.
Mert követelőzésben jók vagytok, sajnos Homéroszt helyettetek megtanulni és megérten nem tudjuk, mint ahogyan a kereszténység lényegét sem érthetjük meg helyettetek, ez a két értéket, ami naggyá tette Európát (kulturális nagyhatalommá), kedvetekért sem cserélük le, mert nincs mire.
A zsidó-muszlin gyűlöletet felesleges Európára rá tukmálni, ugyanis nem mi (a keresztény felsőbbrendű fehér ember találtuk ki), hanem ti Ábrahám fiai, oldjátok meg szépen testvériesen, ha Jeruzsálembe kibékültök majd szónokoljatok, toleranciáról, és persze türelemről.
Európa addig volt normális hely amíg ti Ábrahám fiai, nem kezdtetek el beszállingózni, senki sem hívott benneteket.

U.i Ki lehet tiltani, de csak akkor, ha hazugságon értetek, mert ugyebár minden relatív.

nick papagiorgo 2017.03.02. 20:12:55

@ogli dzsí:
"A kispártok pedig feljöttek egy kicsit a Nolimpiai kampánnyal."

Azok fel. Mint a talajvíz!

-Ne legyen olimpia! Írjon alá!
(aláírták)
- Oké, akkor nem lesz olimpia.
- De mi nem ezt akartuk! Mi népszavazást akartunk!
- Nem, ti nem ezt akartátok. Ti azt akartátok, hogy ne legyen olimpia, most meglett az akaratotok, örüljetek neki. Demokrácia van, megkaptátok, amit akartatok.
- De nem ezt akartuk!
- De ezt akartátok. Az volt az egész kampányotok neve is, hogy "NOlimpia", bazeg.
- Hát...ööö...izé.... lehet, hogy ezt akartuk. De most már nem ezt akarjuk, most már népszavazást akarunk! Elnyomó Orbán-rezsim, nem teljesíti a nép akaratát!

Hát ilyen hozzáállással, valóban tódulni fognak a szavazók :)

Bicepsz Elek77 2017.03.02. 20:16:12

Ungváry Krisztián :
Szapulják a miniszterelnököt, de most szerintem igazságtalanul. Nem azt mondta hogy Magyarország legyen homogén nemzetállam. Nem azt mondta, hogy itt csak magyar etnikumúak éljenek. Kiemelte a jelenlegi diverzitás értékeit, amelyek megőrzendőek. Azt mondta, hogy ezen túl nem támogatja a korlátlan beözönlést: szó szerint "a túl nagy keveredés bajjal jár". Ebben pedig teljesen igaza van. Én sem szeretnék olyan állapotokat amelyek ma Lille vagy Marseille utcáin tapasztalhatóak é...
See More
Amerika, London, Parizs?(Malmo) stb.). Kerem MAGA a nem normalis!!

Janossz 2017.03.02. 20:16:44

@illaim: Elég szépen kivonultak. Békemenet is lesz itt, vagy mi?

Tegnap a Fankadeli nevezetű emberforma a Hírtv-n már a fajtatiszta kutyákkal példálózott, a szerencsétlen...
Mert nem tudja, hogy a magyar németjuhász-állomány úgy 80 %-a csípőízületi diszpláziában szenved, ami örökletes, az emberi tenyészcél folytán kialakult betegség.
Azt se tudja a nyomorult, hogy a bulldogok nemzedékek óta csak császárral szülnek, mert a szülőcsatornák nem bírják el a kitenyésztett méretű fejet, ami a CACIB-okon olyan jól mutat...
Mit tudhat egy ilyen a beltenyészetről?
És milyen sorsa lenne, ha a városában élő vietnámi feleséggel családot alapított ismerősöm egy szép nyári estén meglátogatná, szívlapáttal?
Merthogy érvei alapján az ő gyerekei korcsok.

illaim 2017.03.02. 20:16:46

@nick papagiorgo: Akár igazad is lehet, hiszen én csak tegnap jöttem a Holdról! LOL

colonel Tigh 2017.03.02. 20:25:30

@agarik: Tévedés, baromira van értelme. Sőt, csak annak van értelme. Azonban el kell érnie egy kritikus tömeget. Lásd netadós megmozdulás. Rogán egyik nap még MB/Forint-okról beszélt, egy héttel később meg úgy csináltak, mint ha semmi nem történt volna, sőt, a szolgáltatás adójának a csökkentéséről kezdtek papolni, meg hirtelen kíváncsi lettek az emberek véleményére, Deutschot meg megtették ennek az élére. Nevetséges. Szóval csak ennek van értelme. Mi több millióan vagyunk, ők pár tucatnyian. Pontosan akkora hatalmuk van, amennyit elhiszünk róluk, hogy van... és ettől félnek. Az oktatás kontrollja, a médiakontroll, minden ezt szolgálja. Szimpátiaszavazás van, érzelmi politizálás.

nick papagiorgo 2017.03.02. 20:30:17

@illaim:
"hiszen én csak tegnap jöttem a Holdról!"
Kár volt arra a jegyre ilyen sokat kiadni :)
A migránsok amúgy se kellenek, ugyebár (Már a Holdról is jönnek? Ilyen ravaszok ezek...). Menjél vissza lebegni, szépen, építsd ott a gazdaságot :)

colonel Tigh 2017.03.02. 20:31:18

@Janossz: magyarként meg aztán különösen elmebetegség homogenitásról beszélni. Gondolom megtéveszti a sok marhát, hogy csupa fehér ember él itt, pedig valójában egy olvasztótégely az ország.

morph on deer 2017.03.02. 20:39:43

@colonel Tigh:
"Szimpátiaszavazás van, érzelmi politizálás."

Természetesen!
Ugyanis érzelmek még csak-csak vannak, főleg a negatív tartományban,- végül is a gyűlölet is érzelem, ugye.

Más meg - úgy mint értelem, racionalitás, józan ítélőképesség, stb.,- nincs, mert nincs rá szükség ahhoz, hogy jó fideszes legyen az istenadta...
Szóval minek?

agarik 2017.03.02. 20:45:33

@Jakab.gipsz: Uhm, éppenséggel DE, vpolt itt rabszolgatartás: lexikon.katolikus.hu/R/rabszolgas%C3%A1g%20Magyarorsz%C3%A1gon.html. Oké, tenger híján nyilván nem hajóval hozták őket.

@colonel Tigh: Őszintén szólva nálam a kritikus tömeg már csak '56. De megint elkúrná hogy valaki bevonul.
Amiről amúgy beszélsz ("Mi több millióan vagyunk, ők pár tucatnyian.") az meg a terrorizmus. Adj egy occsó, 10K-s "drónt" (értsd: játékhelikoptert, elég ha 3m-en repül), töltsd meg házilag főzött nitróval, majd ejtsd le. De ez se lesz. Te is csak kanapéhuszár vagy.

Janossz 2017.03.02. 20:48:29

@nick papagiorgo: Miért? Az ún. nemzeti oldal jó része szentül meg van győződve a sziriuszi gyökerekről. Onnan szabad volt jönni? A holdiakat meg letiltanád?

nick papagiorgo 2017.03.02. 20:48:49

@colonel Tigh:
"Gondolom megtéveszti a sok marhát, hogy csupa fehér ember él itt, pedig valójában egy olvasztótégely az ország"
Na ja, de fehérek olvasztótégelye :) Viszonylag kevés a "busman".
Nem akarok itt magyarkodni, de Magyarország azért "Magyar" ország, mert itt alapvetően magyarok élnek, továbbá beilleszkedett népek, akik egy jó része megint csak magyarnak tartja magát, bőrszínre, fajra, vallásra való tekintet nélkül. És ez így van jól. Ha felerészben négerek, vagy kínaiak vagy mittoménkik élnének, nehéz lenne továbbra is "Magyar" országnak hívni, ugyebár :) Én se tervezem pl. oláh cigányok tömeges áttelepítését Szíriába, és meg is tudnám érteni, ha a szírek ez ellen berzenkednének, hogy ez itt most Szíria, vagy SzírOláhMagyo, vagy hogy hívják mostantól az államot :)

nu pagagyí 2017.03.02. 20:49:43

Farkas Flórián lesz az etnikai homogenitásért felelős államtitkár?

morph on deer 2017.03.02. 20:49:54

A gyönyörű, hogy milyen vadul tagadták a hűséges alattvalók ezt a veretes fajvédő dumát, amíg meg nem hallgatták maguk is, hogy mit "nem" mondott Orbán!

Már várom a percet, hogy megint "törzskönyvezni" kezdjenek, mint a régi "szép" időkben...

Azért döbbenet, hogy már sokadszorra magyarázzák a mamelukok, hogy "á, azt nem is úgy értette", és különben is, "nálunk az a szó nem azt jelenti".
És még nem únják? :)

nick papagiorgo 2017.03.02. 20:54:06

@Janossz: a sziriuszi gyökerekről kb annyit, hogy akik szerint onnan jöttünk, azok szerintem maguk is gyökerek :)
És menjenek vissza a szíriuszra, és ott keressenek gyökereket :) - hátha meg is találják, hatalmas áttörés űrkutatási és nemzetiségi fronton egyaránt, öregbítik országunk hírnevét. Végül is, semmit sem veszthetünk ezzel, ha érted, mire gondolok :)

Viszont a holdiak, azok egyszerűen csak ravasz migránsok :)

nick papagiorgo 2017.03.02. 20:57:44

@morph on deer:
téged azért nem lenne jó "törzskönyvezni", mert akkor vagy ivartalanítani kellene vagy fedeztetést is kellene vállalnod.
Előbbi számodra lenne kellemetlen, utóbbi az összes többi ember számára :) Elterjedne a fajta, belterjessé is válna, kinek lenne ez jó, most őszintén? :)

agarik 2017.03.02. 20:59:29

@nick papagiorgo: Hát a "zsidók" pont nem tartják.
Az Alaptörvény meg senkit nem tart magyarnak aki nem keresztény.
Pluszpoén hogy a filmjeinkben már a kezdetek óta folyton ot vannak a "busmanok" (= feketék).

De jó tunni hogy gettósítanál, és küldenéd a népet a gázkamrába.
Amúgy nem a bőrszíntől lesz agyar az agyar. Hanem attól hogy elhiszi hogy agyar.

nu pagagyí 2017.03.02. 21:06:36

Mondta Orbán? Mondta. Ezzel fel is zárkózott Szálasihoz (Szalesján) szellemi kártékonyságban. A kerítés már a koncentrációs tábor része? Mi vagyunk bent! Azt hiszem Orbán végleg megőrült.

illaim 2017.03.02. 21:08:13

@nick papagiorgo: A választott nickneved alapján te lehetsz migráns leszármazott! te hányadik alomból való vagy?

nick papagiorgo 2017.03.02. 21:09:09

@agarik:
ezt, hogy én gettósítanék meg gázkamrába küldenék , mégis miből tetszett leszűrni (a többi hülyeségeiről nem is beszélve) ? Tudja mit, nem is vagyok kíváncsi nyilvánvalóan éles elméje újabb szökelléseire :) Ha tovább folytatnánk ezt a beszélgetést, félő, hogy rá tetszene jönni, hogy én vagyok maga Hitler, bár ő már pár évtizede meghalt, ezt Önt nyilvánvalóan nem zavarná az újabbnál újabb (és bornírtabbnál bornírtabb) elméletek gyártásában.

Ön még vagy az átlagnál is primitívebb, vagy az átlagnál is demagógabb. További jó szórakozást :)

Janossz 2017.03.02. 21:10:17

@morph on deer: Mikor két kattintással bárki visszanézheti százszor, azért elég szánalmas ez a nemaztmondta, nemúgymondta duma.. 66-ban a Népszabi még átkölthette a pártfőtitkár mondókáját a Kongresszuson, de 2017.-ben ez már vérciki.

Amúgy Orbán beszédét biztos nagy örömmel fogadták a környező országokban tíz (száz) ezrével vegyes házasságokban élők, meg az ilyen családokból származók is...

agarik 2017.03.02. 21:10:33

@nick papagiorgo: " a sziriuszi gyökerekről kb annyit, hogy akik szerint onnan jöttünk, azok szerintem maguk is gyökerek :)"

Így van. Mind tudjuk hogy az Orionról jöttünk.

nick papagiorgo 2017.03.02. 21:10:43

@illaim:
"te hányadik alomból való vagy?"

egyelőre még nem nyitjuk meg az ügynökaktákat :) Tessék megvárni a népszavazást!

morph on deer 2017.03.02. 21:12:09

@nick papagiorgo:
"Elterjedne a fajta, belterjessé is válna, kinek lenne ez jó, most őszintén? :)"

Mondtál valamit!
Mert képzeld el, ki maradna akkor fideszes, ha a "homo sapiens sapiens" Magyarországon is elterjedne?

agarik 2017.03.02. 21:15:04

@nick papagiorgo: Hitler meghalt egy barrikádon Berlin ostromakor.

Amúyg etssék átgondolni legközelebb mit teccik beírni:
"Ha felerészben négerek, vagy kínaiak vagy mittoménkik élnének, nehéz lenne továbbra is "Magyar" országnak hívni, ugyebár :) Én se tervezem pl. oláh cigányok tömeges áttelepítését Szíriába, és meg is tudnám érteni, ha a szírek ez ellen berzenkednének"

Azaz kend az Árja Faj eszméje mellett érvel mint a nácik és Izrael.
Ugyanakkor elismeri hogy kitelepíteni nem tud, mivel "ott" már laknak (példában Szíria, de ez mindegy).
Mivel kitelepíteni nem tud, a javaslata (meg kell szabadulni a "migráns fajoktól") azt a megoldást hagyja hogy holokauszt (pláne hogy itt még egy Málta elfoglalása se néz ki).

nick papagiorgo 2017.03.02. 21:15:39

@Janossz:
most nem akarok piszkálódni, de ha Orbán mond valamit (pl. illiberális állam stb), arra általában a nemzetközi liberális média általában felhörren. Hosszú cikkek jelennek meg az Economistban, meg még sorolhatnám.
Most nem tűnt fel, hogy nem volt ilyen? :)

Ez egész egyszerűen nem hír.

Janossz 2017.03.02. 21:17:50

@nick papagiorgo: Tőle már nem.
Neki nehéz lenne már olyasmit mondani, amitől felszisszenne a világ. Itt jár.

nick papagiorgo 2017.03.02. 21:26:23

@agarik:
semmiféle árja faj nincsen.
Én amellett érvelek, hogy pl. Bulgáriában alapvetően bulgárok laknak, Magyarországon magyarok, Csehországban csehek ... és igen, Romániában is az átlagosnál több a román :) Honnan kerületek ezek oda, rejtély, de most már ott vannak :) Már Romániának hívják magukat, ez van, el kell fogadni.
És akkor "van jól", ha ez így is marad. Semmi bajom senkivel, de ha már Magyarország, akkor ott lakjanak a magyarok, mert ha a magyarok kisebbségben vannak, akkor az már nem Magyarország, Csehország nem Csehország, stb. tetszik érteni, mire gondolok?

Nekem nincsen kedvem se burkát hordani (mert kötelező), se az, hogy ne lehessen disznóhúst kapni a hentesnél, mert az a "kisebbséget" zavarja, se az, hogy a Fradipályán nyilvános kivégzések meg csonkolások legyenek (pl.tolvajok és házasságtörők, hogy a sariában van) . Én élek úgy, ahogy élek, nem szeretném az életemet máshogy leélni. Ha valaki nem akar disznóhúst enni, meg csonkolgatni akar, menjen vissza a saját hazájába, éljen ott a saját törvényei szerint, én se megyek oda, és mondom meg nekik a frankót, hogy ez a csonkolgatás gonosz dolog, tessék abbahagyni, mert esetleg még engem is megcsonkolnak. Ennyi. Rómában viselkedj úgy, mint a rómaiak, tartja a régi bölcs mondás.

nick papagiorgo 2017.03.02. 21:27:18

@Janossz: aha. De Kimdzsongullal meg foglalkoznak. Ezek szerint Orbán még nála is rosszabb :)
Fakéregrecepted van? :)

agarik 2017.03.02. 21:38:02

@nick papagiorgo: Én megarra hívom fela figyelmed hogy NINCSENEK OLYANOK HOGY MAGYAROK.
Amúgy Alaptörvény szerint a lakosság kb. 50%-a egyszerűen nem tekinthető állampolgárnak (mivel nem keresztény).

Hogyan határoznád meg azt hogy "magyar"? Ha "akinek papírja van róla" ahogy a törvénynek mondania kéne, akkor ha a többség hirtelen Hupikék Törpikékre változna, AKKOR SEM VÁLTOZNA SEMMI, mert egyszerűen azok is "magyarok" lennének. Persze mivel Törpfalván mindenki kommunista, így nem hisz Istenben, Alaptörvény szerint az ország lakosságának többsége nem lenne az ország lakosságának része (hanem illegális migráns)...
Ha viszont ezt elfogajduk, akkor ha pl. az oláh-cigányok lennének mint etnikum többségben (nem elfelejtve hogy a tatárjáráskor az ország lakosságának 2/3-a "migráns" lett egycsapásra), az sem változtatna azon hogy ha ők azt mondják hogy "magyarok" (ami egy képzeletbeli kategória, hiszen fizikai kapcsolat a tagok között nincsen), akkor ők magyarok. A "zsidók" meg továbbra is azt mondanák ők elnyomott rabszolgák akiket nem engednek vissza Izraelbe a gonosz magyarok.

Btw, ÉN MEGMONDOM AKÁRKINEK hogy a csonkolgatás rossz dolog. Különben úgy járunk mint a palesztínok, hogy a csonkolgatók (az izraeliek) szép lassan bekebelezik az országunkat, és akkor bizony "itt" is csonkolgatni fognak!
Aki idejön csonkolgatni (pl. a hülye keresztény papok, l. Biblia) azok kapnak majd egy jó nagy csákányt a szemük közé.

Janossz 2017.03.02. 21:40:26

@nick papagiorgo: Aha. "Rómában viselkedj úgy, mint a rómaiak, tartja a régi bölcs mondás. "
Van erre másik mondás is: Ha európainak tartod magad, viselkedj úgy, mint az európaiak. Ez még nem annyira megy. Nem is akaródzik.
" pl. Bulgáriában alapvetően bulgárok laknak"
Nem. Főleg bOlgárok, mellettük jó csomó török, szerb, görög, cigány, meg ki tudja mifélék.
A Balkán etnikai viszonyai teljesen áttekinthetetlenek. És e téren mi Észak-Balkán vagyunk.

morph on deer 2017.03.02. 21:45:09

@Janossz:
"Amúgy Orbán beszédét biztos nagy örömmel fogadták a környező országokban tíz (száz) ezrével vegyes házasságokban élők, meg az ilyen családokból származók is..."

Ott ez nem ér, csak a vonalon belül :)
Egyébként is, a lényeg az, hogy szavazzon! Mert ha legalább egy kóbor nagyszülőt tudott igazolni, azonnal kérhette az állampolgárságot.
Ha meg orosz, vagy ukrán volt, akkor még azt is elintézték helyette az előzékeny ügyintézők, annak ellenére is, hogy az illető még magyart sem látott közelről korábban.

Aranyos duma, annyi biztos.
Így kell igazán érvényt szerezni a trianoni döntésnek, nem igaz?
Még a végén jöttment Petrovicsok is magyar költőként lesznek számontartva, az olyanok meg, akiknek az anyja kun volt, az apja félig román, félig székely még azt is megérhetik, hogy a szobruk sem maradhat nyugton a helyén...

Okos, művelt ember ez a mi miniszterelnökünk, az bizony!
Amíg meg nem szólal.

nick papagiorgo 2017.03.02. 21:50:39

@agarik:
nézd, ez marha egyszerű: magyarok azok, akik azt vallják magukról, hogy magyarok. Voltak népszámlálások, egyéb statisztikák, ez a lakosság kb 99%-a. A kereszténység (vagy ateizmus, vagy bármilyen egyéb vallás) e tekintetben mit se számít, mert nem a vallásukat mérték fel, hanem azt, hogy magyarok-e vagy se.

Erről nem kell papír, meg egyebek. Vallhatod magad akár Jedinek is: ha az ország 99%-a azt mondja magáról hogy Jedi, akkor majd Magyarországot átkereszteljük Jediországra, és nem piros-fehér zöld lesz a zászló, hanem fehér mezőben lézerkard, a himnusz meg az "Imperial march" lesz pl. De amíg nem, addig nem.

A kisebbségek is vallhatják magukat kisebbségnek, ezzel nincs gond, jogok illetik meg őket, tanulhatnak a saját nyelvükön, ápolhatják a kultúrájukat stb, ezek szép dolgok. De onnantól kezdve, hogy a kisebbség a többség, onnantól kezdve nincsen olyan, hogy Magyarország, ezt kell felfogni. Sok ország ezt nem fogja fel, jöjjön mindenki, a "munkaerő" stb, aztán 10-20 év múlva úgy kell utcai harcokban megküzdeni a "munkaerővel" (mint pl. Franciaországban) vagy egész negyedek lesznek úgy, hogy ott az ország nyelvét nem is beszélik (mint Németországban vagy Belgiumban). Na én ezt nem szeretném megérni.

nick papagiorgo 2017.03.02. 21:54:09

@Janossz:
nézd, "római" volt, bolgár van, olyan, hogy "európai" olyan nincs :)
Az "európait" nem tudod definiálni :) Kérdezd meg az Eu lakosságát, szerintem mind máshogy fog válaszolni, hogy szerinte mi az "európai" (kb az, ami ő maga is). Ennyit kb az Eu-ról ,meg az integrációról is :)

Janossz 2017.03.02. 22:09:25

@nick papagiorgo: Én meg úgy látom, hogy európai kultúra, viselkedés, ízlés, morál igenis van. Egyébként Róma Európa ma, ha úgy vesszük. Meg vannak a barbárok, ugyebár.
"Kérdezd meg az Eu lakosságát, szerintem mind máshogy fog válaszolni, hogy szerinte mi az "európai" (kb az, ami ő maga is)." Persze. Mert európai, mi ezzel a gondod?
Sokan sokféleképp gondolkodnak egyazon dologról, de a lényeg kb ugyanaz.
Ezen a spektrumon azért nehéz lenne dominánsan eltérő gondolkodásmódot találni.

Az meg, hogy majd itt hirtelen a nyugati népek hátraarcot vágnak, és elzavarják az összes régi politikai alakulatuk, illiberális irányba állva, egy lázálom, de majd felébred az álmodója egyszer csak...

nick papagiorgo 2017.03.02. 22:13:24

Egy mondat, zárszóként:
"etnikai" értelemben egy nép nemigen létezhet, csak kulturális értelemben.

Nézzük meg az USA-t: el lehet mondani, hogy négerek menjetek haza, mexikóiak menjetek haza, indiánok menjetek haza (ja bocs, ti nem... :). Ettől függetlenül az USA egy nép, éneklik a himnuszt, felállnak, ha felhúzzák a lobogót stb.

És ugyanakkor, ha egy fehér zsaru lelő egy "szegény" néger tolvajt, megint etnikai zavargások robbannak ki. Ők se tudják megoldani, többszáz év óta, pedig hűdefejlett demokrácia.

Némelyeknek nem ártana elgondolkodni ezen :)

hümhüm 2017.03.02. 22:16:15

A poszter egy hazug pöcs.
Tessék figyelmesen elovasni/meghallgatni: kulturális homogenitásról beszél, ami "egyfajta etnikai homogenitást is jelent".
Bocsesz, de az "egyfajta etnikai homogenitás" nem azonos az etnikai homogenitással. Ezt csak rosszindulatú szövegferdítő barmok értelmezik náci eszmeiségnek, vagy olyanok, akik nem tudnak magyarul.
Az "egyfajta etnikai homogenitás" azt jelenti, hogy minden olyan más etnikum zavarja a kulturális homogenitást, amely tagjai etnikailag teljesen különállóként létezve társadalmi/törzsi szocializációjánál fogva képtelen/nem hajlandó az itt elfogadott és kívánatos kulturális környezetet elfogadni és abba szervesen beleilleszkedni.
Konklúzió: a poszter egy orbánfóbiás hülye.
(meg minden olyan kommetelő, aki egyetért vele)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.03.02. 22:18:50

@nick papagiorgo: "Nekem nincsen kedvem se burkát hordani (mert kötelező), se az, hogy ne lehessen disznóhúst kapni a hentesnél, mert az a "kisebbséget" zavarja, "

Egy pesti óvodában a gyerekekkel a karácsonyra készülődtek, de két muszlim anyuka azt mondta az óvoda vezetőjének, hogy ne legyen karácsonyi ünnep, mert az sérti az ő vallásukat. Már ismerjük ezt máshonnan is. Ez a nagy baj a jövevényekkel, a "kisebbséggel", hogy diktálni akar. Amelyiknek van esze, jó neveltetése, az illeszkedni próbál, a megférésre keresi a békés megoldást, de a bunkó fajta úgy gondolja, hogy mostantól legyen úgy, ahogy ő akarja. És mindegy, hogy miben kisebbségi, követelőzik. Na, a kisebbség többi tagja ezeket kínálja meg a szívlapáttal, mert a többség őket is ezekről fogja megítélni.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.03.02. 22:24:46

@colonel Tigh: "Gondolom megtéveszti a sok marhát, hogy csupa fehér ember él itt, pedig valójában egy olvasztótégely az ország."
Pont azt mondod, amit a Zorbán, azt vágod?
"Úgyhogy természetesen mi, magyarok etnikailag heterogének vagyunk abban az értelemben, hogy európai nemzet vagyunk. Ha csak a neveket itt felolvasnánk, lenne itt minden: a bunyeváctól a svábig, de ettől függetlenül ez mégiscsak etnikailag egy bizonyos sávon belül maradó sokszínűség. Tehát egyfajta etnikai homogenitás, egy civilizáción belül vagyunk. Szerintem ennek a megőrzése kulcskérdés.”

Alick 2017.03.02. 22:27:41

Az "etnikai homogenitás" egy kétségbeesett PC reflex. Ha lett volna vér Viki pucájában, megmondta volna, hogy mivel egy hordó borba egy pohár szennyvizet öntve egy hordó szennyvizet kapunk, ezért nem tartunk igényt a szittya vért higító kecskebaszó fekákra és a koránnáci közel-keleti bagázsra, épp elég bajunk van a szapora cigókkal is.
:)

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.03.02. 22:28:21

@Janossz:
"Az ún. nemzeti oldal jó része szentül meg van győződve a sziriuszi gyökerekről."
Erről esetleg rittyentenél valami statisztikát?
A nemzeti oldal jó része az gondolom legalább 1-2 millió ember.

ember100 2017.03.03. 00:06:11

@nick papagiorgo:
Helló !

"Jó kis futyesztroll vagy :)" Ja meg szeretem a csúsztatásokat is .
MoMa nolimpia aláírások .

Mi " nolimpia "
Azt szeretnénk hogy NE legyen olimpia " lopás ezerrel , mint vizes VB min. 3 X túlárazás "
DE legyen NÉPSZAVZÁS .
ÉÉÉÉÉRTED ?

ember100 2017.03.03. 00:08:17

@hümhüm:
Helló !%

Ja értem itt nézzük az összefüggéseket a mondat elejét végét stb.
DEEEEE Gyurcsány beszédéből elég volt EGY mondat is.
Ja az hangsúlyos volt .

2017.03.03. 00:16:39

"A társadalom belefáradt a politikai csatározásokba és teljesen érdektelenné vált." - tévedés. csak ti, ballibek nem érdeklitek az embereket. lássuk be.

2017.03.03. 00:44:16

@agarik: <<Ha "akinek papírja van róla" ahogy a törvénynek mondania kéne, akkor ha a többség hirtelen Hupikék Törpikékre változna, AKKOR SEM VÁLTOZNA SEMMI, mert egyszerűen azok is "magyarok" lennének. Persze mivel Törpfalván mindenki kommunista, így nem hisz Istenben, Alaptörvény szerint az ország lakosságának többsége nem lenne az ország lakosságának része (hanem illegális migráns)...
Ha viszont ezt elfogajduk, akkor ha pl. az oláh-cigányok lennének mint etnikum többségben (nem elfelejtve hogy a tatárjáráskor az ország lakosságának 2/3-a "migráns" lett egycsapásra), az sem változtatna azon hogy ha ők azt mondják hogy "magyarok" (ami egy képzeletbeli kategória, hiszen fizikai kapcsolat a tagok között nincsen), akkor ők magyarok.>> ez egy nagy hülyeség, somogyi... olyan, hogy oláhcigány, nincs. sőt, cigányok sem léteznek egyáltalán.

2017.03.03. 01:02:10

@Jakab.gipsz: mi , MAGYAROK. Te nem vagy magyar.
Olyan, hogy magyar ország, nincs.
Hülye migráncs.

2017.03.03. 01:10:03

@nick papagiorgo: Így van. Például az angolok nem kérnek a szlávokból, románokból, magyarokból. Mert etnikai azonosság mellett kultúrájukban mások. De semmi gondjuk az indiaiakkal, pedig...
nálunk is ki kéne zavarni a törököket...a török nevüek ôsei muzulmánok voltak, idegenszívûek.
Fúj.

2017.03.03. 01:26:05

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: tehát: etnikailag ùgy vagyunk heterogének, hogy kultúránkban etnikailag homogének vagyunk?
Nem érzed, hogy hülyeség?
Etnikai sokszínüség, kulturális azonosság.
Tudom, megmondták a hangok a fejedben, hogy nem vagy hülye...

2017.03.03. 01:27:29

@Alick: Ez a Vitya nagyon kétségbe lehet esve!

2017.03.03. 01:32:09

@hümhüm: nem, te vagy képtelen értelmezni a szöveget. Amin nem csodálkozom, mert értelmetlen. Kulturális értelemben vett etnikai homogenitás....LOL.
Meg hátrafelé nyilazó pöttyòssegű...
Mondjuk etnikai hovatartozás szempontjából lehet, hogy közelebb állunk az irakiakhoz, mint az osztrákokhoz...igaz, kulturálisan is...

2017.03.03. 02:56:00

@Könnyen elkaptuk, uram!: nincs is olyan, hogy osztrák etnikum.

Wiktor Benkő 2017.03.03. 04:08:52

Egy újabb nácizós cikkecske, jaj mennyi volt ilyen 2002-ben :)
Én csak azt nem értem, hogy ezért kenyeret is adnak?

Wiktor Benkő 2017.03.03. 04:10:32

@aleksz róz: itt van az eb elhantolva - ez a lényeg.
Valahogy a baloldal soha nem értette a maga körül zajló folyamatokat :)

Arthur Bloch 2017.03.03. 04:28:30

@morph on deer: A legédesebb az egészben az,amikor egy "etnikailag" más emberke próbál etnikai háborút kirobbantani!! Kecó honnan is származik???!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.03. 05:23:52

Először is NEM ezt mondta. Másodszor meg, amit mondott az igaz.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.03. 05:26:36

@agarik:

" 4/5-ös törvényt 2/3-al fogadjanak el"

Nem létezik Mo-on 4/5-ös törvény.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.03. 05:31:20

@agarik:

Vannak magyarok. Mo. lakosságának 90+ %-a magyar.

Az alkotmányjog nem határozza meg sehol azt, hogy valakinek kereszténynek kell lennie az állampolgársághoz. Egyébként a lakosság 85 %-a keresztény.

nu pagagyí 2017.03.03. 05:33:23

@Wiktor Benkő: "Egy újabb nácizós cikkecske, jaj mennyi volt ilyen 2002-ben :)"

2002-ben te még valószínűleg nem voltál náci. Mára az lettél szeretett vezéred hatására. Úgy tűnik észre sem vetted magadon a zsidózáson, cigányozáson, arabozáson át vezető változást. Szorgos munkával elérted, hogy te is az emberiség szemetéhez tartozzál.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.03. 05:36:33

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Mo. kulturálisan erősen homogén.

A lakosság 90+ %-a magyar. S a kisebbségiek zöme is kettős identitású. Igazi, magát nem magyarnak mondó kisebbségi 4-5 % lehet.

Nyelvileg még inkább így van, a II. vh. óta Mo. nyelvileg 99 %-ban magyar.

Azaz ez egy nagyon homogén ország.

nu pagagyí 2017.03.03. 06:03:47

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Lázasan próbálsz süketelni, de szándékosan nem tisztázod, miről beszélsz: etnikai, kulturális, vagy politikai értelemben vett magyar nemzetről. Jól el lehet bűvészkedni ezekkel a fogalmakkal, ha a cél a társadalom többségének kifosztása. Valami különbség mindig található a hatalmat birtokló tolvajok és a kifosztandók között.

nu pagagyí 2017.03.03. 06:13:55

Orbán nyilván a Jobbikból kiábrándult rasszista bűnözőket óhajtja megnyerni. Gondolom a Fidesz egykor "polgári" nézetű emberei rengeteg közöset találnak majd kulturálisan a jövevényekben. De ha nem, majd hozzájuk homogenizálódnak valahogy.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2017.03.03. 06:49:01

"Orbán Viktor: egy alakuló párt olimpiai álomgyilkosságot követett el" - kac-kac ez egy fraudi elszólás. Az álomgyilkosság ugyan is egyenlő a felébresztéssel.

erkolcstan.blog.hu/2017/03/03/alommgyilkossag_vs_felebresztes

gmihaly621 2017.03.03. 07:43:54

Imádom, amikor a drágalátos média és a pótmédia tudatosan, rosszindulatúan érti félre a dolgokat. Amúgy az etnikai tisztogatás utáni etnikai sokszínűség volt az egyik tényező, amely bő 3 évszázad után Trianoni Traumát hozta nekünk.

magyarparaszt 2017.03.03. 07:50:28

Orbán fél, mert tudja, hogy nem kerülheti el a börtönt, ha nem marad hatalmon. Ezért uszítja a siserahadat, ezért állt össze még a ruszkikkal is.

Nzoltan 2017.03.03. 07:51:45

Az usában érezhető társadalmi feszültségek láttán, nem is olyan hülyeség az etnikai homogenitás. Európában is előtérbe fog kerülni. Főleg, ha fogynak az olcsó erőforrások és ezzel a jólét.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.03. 07:53:56

@nu pagagyí:

Magyar nemzet van etnikai és van kulturális értelemben. Politikai értelemben ez értelmetlen fogalom.

A tásradalmat a nyugat fosztja ki, immár 25 éve folyamatosan.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 08:24:22

Még a ballib füttyögő bérrettegő Ungváry is tudja, hogy marhaságokat írsz:

index.hu/belfold/2017/03/02/ungvary_most_kiallt_orban_mellett/
Ungváry Krisztián történész szerint most kivételesen igazságtalanul támadják Orbán Viktort, amiért etnikailag homogén nemzetállamról beszélt korábban. Publikus Facebook-bejegyzésében arról ír, hogy nem szeretné, ha olyan állapotok lennének, mint Lille vagy Marseille utcáin, és annak ellenére is támogatja a kerítést, hogy a kormány közben mennyit lopott és költött a legutóbbi gyűlöletkampányára.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 08:27:31

Az a szép az agyatlan Gyurcsnyista marhákban, hogy akkor is náciznak, meg rettegnek a faiszmustól, mikor a kuruc infon a nácikkal vitázó Ungváry n evű történész is világosan megmondja, hogy teljesen agyament baromság amiről rettegnek.

Valódi kérdésekre, mint migránsok honfoglalása valódi válaszokra és kerítésre van szükség.

Nem a Soros Gyuri vezérelte migránsseggnyalásra, bérrettegésre.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 08:29:29

@nu pagagyí:

Nem tudom kivel fognak homogenizálni a Jobbikból kiábrándult szavazók, de vélhetően nem azokkal a ballib elkúrókkal akik 2006.10.23án rommá verették őket beaznonsíthatatlan karhhatalmistákkal.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 08:36:54

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:

"a II. vh. óta Mo. nyelvileg 99 %-ban magyar."

Éppen ez a problémájuk a Soros által fizetett ballib bérrettegőknek, akik a nemzetállamok eltörlésén fáradoznak.
Túl homogén.

Ezért kell milliószám a muszlim integrációra képtelen nőket erőszakoló csürhét beengedni az EU-ba.

Hogy a még jelenleg még homogén nemzetállamokat is meggyengítsék.
Ez a dekralált és kimondott célja Sorosnak és ballib talnyalóinak.

chrisred 2017.03.03. 08:45:30

Utoljára Clemenceau dolgozott keményen az etnikailag homogén magyar állam kialakításán, jelentős sikerrel, lásd Trianon. Orbán az ő eredményeit akarja konzerválni.

Jakab.gipsz 2017.03.03. 08:53:33

@agarik: Kösz az infót, amint azt te is beláthatod a "sötét középkor" magyar királyai foglalkoztak pl. a zsidó és más rabszolga kereskedők által ide hurcolt "rabszolgák emberi jogaikkal", ez pedig az adott korba nem kis intellektuális teljesítmény!

Tehát a megállapításaimat érdembe nem cáfoltad, holott a cáfolatot sugalmaztad, egy adott kor kulturális színvonalához kell a kritikai észrevételeket igazítani, nem pedig egy kiragadott mondatott a mai tudásunk alapján meg ítélni.

phoenixke 2017.03.03. 09:13:16

Benes, Ceausescu és a többiek, mind erre törekedtek. Össze vissza telepítettek, vagyonokat elkobozták. Ez nem új retórika, ez a régi ismétlése, és a homogén 70%-nyi troll társadalom (bármelyik országban) mindig vevő volt rá, hiszen mi lehet szebb és jobb az önfényezésnél. A nyilván Soros bérenc dalai láma is elég jól oltja a trollokat :) www.youtube.com/watch?v=b7zOw2diQlg

ben2 2017.03.03. 09:23:45

@Wiktor Benkő:

Belőlem is feltört a nosztalgia. :) Mintha a cikk írója 2006-ban ragadt volna, amikor az volt a valóság, amit a ballib média annak mondott.

Pl.
"a Fidesz népszerűsége megint csökkenőben van a tavaly októberi csúcs óta"

Na de addig jó, amíg a ballibek a saját hazguságaikkal áltatják magukat. 2014-ben is milyen jól elhitték, hogy kormányváltás lesz.

Attilajukkaja 2017.03.03. 09:43:59

Ez az ország kezd egyre félelmetesebbé válni. Tényleg szivárog vissza a náci propaganda. És megint nem teszünk semmit (én sem), mint ahogy annak idején. Aztán persze jön a sírás-rívás meg a magyarázkodás, múlttagadás és egyéb népnemzeti nyalánkságok.

Enyedi Ildikóval értek egyet: egyre rosszabb érzés lelkiismeretes magyarnak lenni, ... akárhol is élsz.

Attilajukkaja 2017.03.03. 09:52:21

Ez az ország kezd egyre félelmetesebbé válni. Olyan szépen szivárognak vissza a náci elemek, hogy ihaj! És megint nem teszünk ellene semmit (én sem), ahogy annak idején sem tett senki semmit. És milyen baromi jól jártunk vele!!!!
Aztán persze jön a sírás-rívás, a sajnálkozás, magyarázkodás, múlttagadás és ködösítés. Mert mi nem is, meg nem is mi, hanem a németek, az oroszok, a zsidók, a pirézek.

Enyedi Ildikóval értek egyet: egyre cikibb ma lelkiismeretes magyarnak lenni, ... akárhol is élsz.

Attilajukkaja 2017.03.03. 09:53:15

Hoppá! Bocsánat a kettőzésért, de túl sokáig nem jelent meg a kommentem. :o(

Laszlovszky András 2017.03.03. 10:09:04

@BillEvans: Egy normális országban egy ilyen seggfej, mint Orbán, nem állna 25%-on (nem 30-on, el vagy maradva). Egy normális országban a normális választók már 2014-ben sem választották volna újra ezt a velejéig rohadt autoriter bagázst.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 10:15:07

@ben2:

Hát igen..
"a Fidesz népszerűsége megint csökkenőben van a tavaly októberi csúcs óta"

mandiner.hu/cikk/20170301_nezopont_intezet_a_momentumnak_semmi_hatasa_nem_volt_a_fidesz_tamogatottsagara
Nem hatott a Momentum a Fidesz támogatottságára, februárban is stabil előnnyel vezette a pártversenyt a Fidesz-KDNP – közölte a Nézőpont Intézet a Magyar Idők számára készített közvélemény-kutatására hivatkozva szerdán az MTI-vel.

Közleményükben azt írták: a kormánypártokat februárban a teljes felnőtt népesség 33 százaléka támogatta. Azonos bázison a Jobbikkal 12, az MSZP-vel 8, a DK-val 4, az LMP-vel 3, az Együttel 2, a Kétfarkú Kutya Párttal 2, a Liberálisokkal 1 százalék szimpatizál

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 10:17:00

@LA_times:

Az emberek okosabbak, mint a ballib elkúrók gondolják az a te összes bajod.

Normális országban, beazonsoítahatatlan rendőrökkel ellenzékeiket verető szarházi ballibeket, akik ráadásul a gazdaságot is hazavágták soha nem választanak meg.

Még akkor se, ha Orbán a másik alternatíva.

nu pagagyí 2017.03.03. 10:23:25

@Ballib cenzúrázók réme 25: "integrációra képtelen nőket erőszakoló csürhe". Na ezek vagytok ti. Ott van mindjárt a gyereket megrontó KDNP-s ürge, aztán a faszát mutogató tiszteletbeli konzul, a fajvédő Orbán, a szülei által kitartott Szíjjártó, a tolvaj Rogán, az ostobaságügyi felelős Kósa, a keresztényi szeretettől eltorzult pofával üvöltő Bayer, a kipróbált seggnyaló Stefka, no meg az ott sem volt Balogh páter. Ti soha sem fogtok integrálódni egy normális világba. Hiányotok fel sem fog tűnni.

nu pagagyí 2017.03.03. 10:25:57

@Ballib cenzúrázók réme 25: OK. Tudjuk, hogy minden kudarc csak növeli a Fidesz népszerűségét. Szorítsunk tehát együtt a Fidesz választási kudarcáért, az biztosan felviszi majd 90%-ra a szimpátiaindexet.

zsindexes CIA sajtószajha 2017.03.03. 10:53:48

@nu pagagyí:
Szorítsad, csak vigyázz a vérkeringésre...
Már így is eléggé impotens vagy.

zsindexes CIA sajtószajha 2017.03.03. 10:55:29

Ja és itt van a kulturális gazdagodás:

Békés menekültek:

morph on deer 2017.03.03. 11:00:35

@Arthur Bloch:
"Kecó honnan is származik???!"

Miért, mondta, hogy pontosan melyik 'etnikumra' gondol? :D
Na látod..!

Attilajukkaja 2017.03.03. 11:01:53

@zsindexes CIA sajtószajha:
@Ballib cenzúrázók réme 25:
@Jakab.gipsz:
Rátok tényleg érdemes milliárdokért náci propagandát nyomatni kis hazánkban! Hálás közönség vagytok.
Ennek az országnak mindig kifizetődött a nacionalizmus, az elszigetelődés és a xenofóbia.
... Vagy mégsem?

Attilajukkaja 2017.03.03. 11:05:36

@zsindexes CIA sajtószajha:
Megnéztem az első videót. Hát ezek nagy nullák bármely fradista vagy gárdista ultrákhoz képest! :o)))) Tanulhatnának a magyaroktól, hogyan kell tankot elkötni, autókat felgyújtani vagy utacköveket felszedni, azzal dobálózni. Persze csak szigorúan békésen.

morph on deer 2017.03.03. 11:21:00

@chrisred:
"Orbán az ő eredményeit akarja konzerválni."

Teljes sikerrel!
Azt már elérte, hogy újra legyen fizikai határ magyar és magyar között, ezzel az agymentes dumájával épp kitagadta a vegyes házasságban élő, vagy abból származó magyarokat, olyan 'apróságot' nem is említve, mint a csángók, vagy az etdélyi szászok , stb.

Remélem, az "etnikailag homogén nemzetállam" fogalmát azért nem veszik ugyanannyira komolyan Romániában, Szerbiában meg Szlovákiában, mint Orbán, mert ha igen, akkor sikerült már megint bajt hoznia megannyi magyar etnikumhoz tartozó lakójára a környező országoknak..!

De az nem gond, ugye, csak a szavazataikat küldjék el, a többi nem számít! Nagyon eddig se számított, de most már legalább megtudták, fehéren-feketén
Köszönjük Viktor a NEMZET nevében!

zsindexes CIA sajtószajha 2017.03.03. 11:31:04

@Attilajukkaja:

Okoska, a fradista csürhét azonosítani lehet, mert kb mindegyiknek van személyije, klubtagságija, szurkolói igazolványa, stb. Meg személy szerint kb mindről van rendőrségi nyilvántartás. És kb párszáz embert jelent maximum.

Ezek meg többmillióan vannak- utánpótlás szinte korlátlan- háborús övezetekből jönnek, katonakorú, erős férfiak.
Miközben a CIA-csicska médiában könnyes szemű nőket, gyerekeket mutogatnak- akiket látható módon felhasználnak az "álcivil- szervezetekkel" és a médiával együtt propagandaképeket gyártani.

A fradistákról egyik média se hazudozik, hogy márpedig nők és ártatlan gyerekek; akik csak csínytevők. Meg egyébként is sajnálni kell őket.

Skankhunt42 2017.03.03. 11:45:14

@Attilajukkaja: mert kb senkit sem érdekel a legújabb bérrettegésed. túl uncsi

Attilajukkaja 2017.03.03. 12:13:15

@zsindexes CIA sajtószajha:
"Okoska, a fradista csürhét azonosítani lehet, mert kb mindegyiknek van személyije"
Okoska? :o))))
Ekkora hatással voltam rád?
Kb. mindegyiknek???? Ez egyre jobb! Nekem is kb. van személyim. :o)))

"Ezek meg többmillióan vannak"
A videón közel sincsenek annyian. És nem unalmukban, balhéból követelték, hogy engedjék őket át az országon. Hanem mert tovább akartak menni. Nyilván te sem hiszed, hogy bármelyikőjük is itt akart maradni.

"Miközben a CIA-csicska médiában könnyes szemű nőket, gyerekeket mutogatnak- akiket látható módon felhasználnak az "álcivil- szervezetekkel" és a médiával együtt propagandaképeket gyártani."
Ja. És a magyar nácik hogyan mutatják be a háborús menekülteket? Mint jól szituált, mosolygós terroristákat, akik jókedvükben indulnak neki a halálos útnak? Persze, mert ez egy sokkal hihetőbb verzió!

"A fradistákról egyik média se hazudozik, hogy márpedig nők és ártatlan gyerekek; akik csak csínytevők."
Mert a fradista ultrák nem is ártatlanok, nem is gyerekek, és nem is csínytevők. Róluk az egyszerű igazság is eléggé hányingerkeltő.

sírjatok 2017.03.03. 12:34:29

"vicceskednek a kommentelők, amikor Orbán bukásairól írunk. De ha megnézzük a számokat, azt látjuk: a Fidesz népszerűsége megint csökkenőben van "

ha tud "megint csökkenőben lenni", akkor nyilván kb. annyiszor volt emelkedőben is, de ti akkor is az orbánbukásról írtatok

sírjatok 2017.03.03. 12:36:19

@Attilajukkaja: "Olyan szépen szivárognak vissza a náci elemek, hogy ihaj! "

1990 óta ezt hallgatjuk :D

2017.03.03. 12:42:51

Ez ennek az eredménye: Na és? Mit tudsz tenni? Ilyenkor az emberek csalódnak a demokráciában vagy várják az alkalmat. Olyat, ami legutóbb '56-ban volt.

Attilajukkaja 2017.03.03. 12:45:14

@sírjatok:
"1990 óta ezt hallgatjuk"
És tényleg ez is történik. De olyan elvetemült államférfi még egy sem volt azóta, aki náci etnikai tisztogatásra buzdította volna a magyarokat. Úgy látszik egyenesbe fordultunk ezen az úton. Remélem, most viszont lesz annyi kurázsi és esze a magyar embernek, hogy még idejében megállítsa ezt az ámokfutást!!!

metax 2017.03.03. 12:58:59

Hánynom kell, hogy meg kell tennem, de most kivételesen azt kell mondanom: Orbánt félreértették. De mivel (talán szándékosan is) félreérthetően fogalmazott, megbocsájthatók, és nem is kell nagyon csodálkozni az éles reakciókon.

Ezt mondta: "Fontosnak tartjuk a kulturális egyszínűséget is, ami "egy sávon belüli sokszínűséget jelent"

Abba a "sávon belüli" sokszínűségbe beletartozik a német, a szlovák, a szerb, a horvát, stb. nemzeti kisebbség is. A hagyományos történelmi kisebbségek. Szerintem, legalábbis remélem - de ez csak az én véleményem - ebbe a szervesen kialakult sokszínűségbe beleértendőnek tekinti a roma etnikai közösséget is (nagy baj lenne, ha nem így lenne), amely csak abban különbözik az előzőktől, hogy nem rendelkezik saját állammal, tehát etnikum.

Említett nemzeti-és etnikai kisebbségek a magyar kultúrnemzet részei. A 19.sz. óta él az a felfogás, hogy legyél bár magyar, "tót", "rác" vagy "sváb", a magyar nemzethez tartozol. Ez egy hagyományos nemzetszemlélet.

Akik "sávon kívül" vannak, azok a mostani migrációs hullámban résztvevő menekültek által képviselt népek, nemzetek. Ők nem kellenek Orbánnak. Az egyik legelsőként megszólaló Ungváry Krisztián is pontosan erre utalt. Szerintük (Orbán és Ungváry szerint) csak baj van velük, gyilkolnak, erőszakoskodnak, beilleszkedésre képtelenek. Az első évezred végén és a második évezred során a szerves történelmi fejlődés, külső-belső migrációk eredményeként kialakultak a nemzetállamok, és most a harmadik évezredben ebbe már ne rondítson bele semmi és senki, mert abból csak baj lesz, és veszélyben a "nemzetállam" - nagyjából ez az olvasata Orbán mondanivalójának. Ami valljuk be, elég népszerű közvélekedés a mostani menekültválsággal kapcsolatban.

Orbán ezt a hagyományos nemzetállami felfogást követi, és a menekültválsággal kapcsolatban politikai okokból a meglévő félelmekre alapoz. Most is azt tette. Szándékosan összemossa a menekültügyet a klasszikus nemzetállam eszméjével és az előbbit az utóbbira való veszélyforrásként tünteti föl. Ez bűn. Ez a bűn!

De ettől még kár olyasmit is belemagyarázni az általa elmondottakba, amik nem felelnek meg a valóságnak. Hogy a kisebbségek, a cigányság ellen uszított volna Hogy ezzel őket tagadta volna ki a nemzetből. Minderről szó sincs.

De mondom, kül-és belföldi történelmi példákra alapozva nem lehet csodálkozni, ha vannak, akik - ezúttal - félreértették őt, és az általa elmondottakból valami egészen mást hámoztak ki.

Attilajukkaja 2017.03.03. 13:08:43

@metax:
"Ezt mondta: "Fontosnak tartjuk a kulturális egyszínűséget is, ami "egy sávon belüli sokszínűséget jelent""
Tényleg kár, hogy egyáltalán nem ezt mondta. Lehet, hogy csak egy freudi elszólás volt, ... de akkor is. Milyen dolog már ezt utólag letagadni? Na jó, mindenki tudja, hogy Orbán és a maffiája folyamatosan hazudik mindenről. De amit most művelnek, már egy operettbe sem férne bele!!! :o))))

NBarbieReloaded 2017.03.03. 13:25:22

"„Az ország ‘felértékeléséhez’ meg kell őrizni az etnikai homogenitást, mert ‘a túl nagy keveredés bajjal jár’, ugyanígy fontos a kulturális egyszínűség…”

Ez lenne az a nagy naci beszed, amiert utcara kene vonulni? :DD Idiota ballibak. :DD

Most akkor varom a linket kedves szerzo egy olyan cikkedhez, ahol ugyanigy kikeltel magadbol pontosan ugyanilyen tartalmu, de izraeli politikusok/magas rangu tisztviselok altal mondott "fajvedo" beszedert.
Ott, ahol ez a "naci" hozzaallas a jol megszokott mindennapok resze.
Jo, csak vicceltem, ugyse lesz iyen cikked, hiszen jo ballibsi kettos merce szerint, amit a zsidoknak szabad, azt a magyaroknak nem.
izraelben minden tovabbi nelkul ki lehet jelenteni, hogy nem fogadnak be (nem zsido) menekulteket, mert meg akarjak orizni izrael zsido jelleget.
Hasonlo tartalmu, de magyar politikus altal elmondott beszedert meg azonnal nacizas, utcara vonulas , ugyeszsegi vademeles es birosagi per vizioja a jutalom.
Na elmentek mostmar ti a pi...aba.

NBarbieReloaded 2017.03.03. 13:31:59

@Attilajukkaja:
"És nem unalmukban, balhéból követelték, hogy engedjék őket át az országon. Hanem mert tovább akartak menni."

Csak a szokasos migrimentegetes. Ok azert koveteltek. Aham, persze. A dolog ott kezdodik, hogy egy szamodra idegen orszag hataran te nem kovetelsz, nem megvadult csurhekent viselkedsz, hanem turelemmel varsz, szepen kersz, es alavated magad az adott orszag torvenyeinek.
Kovetelozhet a sajat orszagaban, mashol nem.

metax 2017.03.03. 13:33:37

@Attilajukkaja: De ezt mondta. Sávon belüli sokszínűségről beszélt.

sírjatok 2017.03.03. 13:33:58

@Attilajukkaja: bőrönd az ágy alatt, remélem :D Rettegés a köbön, nácik mindenütt!

Attilajukkaja 2017.03.03. 13:35:15

@NBarbieReloaded:
"Na elmentek mostmar ti a pi...aba."
Az a baj, hogyha mi elmegyünk a pi...ába, akkor ez az ország összeomlik. Mit kezdtek majd nélkülünk? A tanárok, orvosok, mérnökök, szakácsok, tudósok, ápolók és más szakemberek nélkül? Maradnak a fideszes politikusok és a kulturális egyszínűség, .. na meg a még nagyobb káosz.
Vigyázz, mit kívánsz!

metax 2017.03.03. 13:37:18

@Attilajukkaja: Itt a teljes beszéd:

www.kormany.hu/hu/a-miniszterelnok/beszedek-publikaciok-interjuk/orban-viktor-beszede-a-magyar-kereskedelmi-es-iparkamara-gazdasagi-evnyito-rendezvenyen20170301

A vége felé:

"Ugye, először is nagyon fontosnak tartom, hogy az etnikai homogenitást meg kell őrizni. Most már lehet ilyeneket mondani. Ezelőtt néhány évvel kivégzés járt az ilyen mondatokért, de ma már lehet ilyeneket mondani, mert az élet igazolta, hogy a túl nagy keveredés bajjal jár. Úgyhogy természetesen mi, magyarok etnikailag heterogének vagyunk abban az értelemben, hogy európai nemzet vagyunk. Ha csak a neveket itt felolvasnánk, lenne itt minden: a bunyeváctól a svábig, de ettől függetlenül ez mégiscsak etnikailag egy bizonyos sávon belül maradó sokszínűség. Tehát egyfajta etnikai homogenitás, egy civilizáción belül vagyunk. Szerintem ennek a megőrzése kulcskérdés."

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.03.03. 13:40:33

Mit adnak a bukmékerek,
Azaz köznyelven a bukik,
Vajon hányszoros pénzt nyerek,
Mikor Mao Csútung bukik?
;-)

Attilajukkaja 2017.03.03. 13:42:01

@metax:
"Sávon belüli sokszínűségről beszélt."
Ja. Meg etnikai homogeneitásról. :o))))

@sírjatok:
"bőrönd az ágy alatt, remélem :D Rettegés a köbön, nácik mindenütt!"
Igen, jó ötlet. Bármikor megtörténhet ugyanaz, amit annak idején sem hitt el senki sem. Aztán egyszer csak elkezdték az etnikai és kulturális tisztogatást.
És ti ezt viccnek gondoljátok.

Attilajukkaja 2017.03.03. 13:44:09

@metax:
Köszönöm. Talán nem nekem kellene ezt újra végighallgatnom. :o)
De a linket nagyon köszönöm!

chrisred 2017.03.03. 13:44:14

@metax: Nem ez az elsődleges bűn. Hanem az, hogy demokratikus országban a kormányfő az etnikai homogenitás érdekében kizárólag a saját magánszférájában tehet - mondjuk sávon belül választ magának párt és szép sávon belüli gyerekeket nemz. A többi magyarországi polgár belső családi viszonyaihoz semmi köze sincs, még véleménynyilvánítás szintjén is kuss a neve.

apro_marosan_petergabor 2017.03.03. 13:47:22

Ösmeg egy libero buborékfújási kísérlet, az ezredik.
Mindenki pontosan tudja, miről beszélt Orbán. Még a liberók is. De azért fújják. Orbán mindözzse annyit mondot, meg kell őrizzük európai, és magyar és keresztény értékeinket, itt Magyarországon, különben szétesünk. Ha kitárjuk a kaput nagyra, s be engedjük a hottentották, afgánok, becsuánok, szíriaiak, líbiaiak, bangladesiek, nigériaiak stb. százereit, megszűnik Magyarország, s hasonlóképpen megszűnik Európa is. Aztán ezen lehet csemegézni, ezt torzítani, kifordítani, átírni, fassisztázni. Aki ezt nem érti nem akarja, vagy gyengeelméjü.

metax 2017.03.03. 13:48:43

@Attilajukkaja: Sávon belüli sokszínűségről beszélt. Ergo nem a magyarokkal együtt élő kisebbségek ellen kelt ki, mint ahogyan azt a poszt szerzője állítja.

Nem vitatkozom.

És szívesen.

NBarbieReloaded 2017.03.03. 13:51:35

@Attilajukkaja:
"Az a baj, hogyha mi elmegyünk a pi...ába, akkor ez az ország összeomlik."
Picit sokalt kepzelsz arrol a par szaz szelsolibsi idiotarol, akikrol en beszeltem.
Vagy csak a masik ballib szokas, a minden alap nelkul a tobbseg/demokratatak/joerzesu emberek/a vilag neveben beszeles volt?
Vegulis mindegy, ne legyenek illuzioid, kivaloan meglesz az orszag, ha eltakarodnak ezek a kettos merceju magyargyulolo senkihaziak.

Amugy ugy meglepodtem, hogy csak ezt az utolso fel mondatot ragadtad ki, az elotte levo, szamodra igen kinos peldarol meg egy szot se szolsz. Ja, dehogy lepodtem meg. :D

metax 2017.03.03. 13:56:09

@chrisred: Az a homogenitás az ő olvasatában a magyarságot (ami ugye vérvonalon nem is létezik) és a 13 hagyományos velünk élő nemzeti-és etnikai kisebbséget jelenti.

Ebbe a történelmileg kialakult képbe a harmadik évezredben már ne rondítson bele senki és semmi. Nem mintha arról lenne szó, hogy afgán, szír, irak,i satöbbi menekültek több százezres számban kívánnának betelepülni az országba, mint annak idején a ruszinok, a szerbek vagy a románok, felborítva a már meglévő etnikai viszonyokat. Erről természetesen szó sincs, de ezt érzékelteti, ezzel rémít. Alantas, sunyi, felháborító,és galád népszerűséghajkurászó törekvés.

Attilajukkaja 2017.03.03. 13:58:56

@metax:
"nem a magyarokkal együtt élő kisebbségek ellen kelt ki"
Na ezt nem határozta meg.
Ugyanakkor beszélt a bunyevácokról és a sávon belül maradásról, amit mindenki úgy értelmez, ahogy akar. Akkor a magyar zsidó, a magyar cigány vagy Onyuta Judit ebbe még belefér? Vagy már ők sem? Viszont ha Orbán annyira rühelli a PC beszédet, akkor miért kertel? Miért nem mondja ki, hogy nem akarunk itt látni egy száll muszlim bevándorlót sem? Vagy kiket nem akarunk itt látni?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 14:01:10

@NBarbieReloaded: "@Attilajukkaja:
"Az a baj, hogyha mi elmegyünk a pi...ába, akkor ez az ország összeomlik.""

Arról a párszázezer hazafiról beszélt, akik a magyar GDP döntő hányadát megtermelik. Ha azok elmennek, és csak az egybites közmunkás fideszszavazók maradnak, akkor omlik ösze az ország.

Attilajukkaja 2017.03.03. 14:09:16

@NBarbieReloaded:
"Picit sokalt kepzelsz arrol a par szaz szelsolibsi idiotarol, akikrol en beszeltem."
Igazad lehet, hiszen a Nobel-díjas idótáink, vagy Rubik Ernő, Fischer Iván nélkül is milyen RAGYOGÓAN elvagyunk. Öröm nézni! Szááááárnyalunk!

"Vagy csak a masik ballib szokas, a minden alap nelkul a tobbseg/demokratatak/joerzesu emberek/a vilag neveben beszeles volt?"
Bizonyára. Mert tetszik, avagy sem, még vannak itthon jóérzésű emberek is.

"ne legyenek illuzioid, kivaloan meglesz az orszag, ha eltakarodnak ezek a kettos merceju magyargyulolo senkihaziak."
Nincsenek illúzióim. Látom, milyen jól elvagyunk a "senkiháziak" nélkül is. A szakadék szélén állunk!

"Amugy ugy meglepodtem, hogy csak ezt az utolso fel mondatot ragadtad ki, az elotte levo, szamodra igen kinos peldarol meg egy szot se szolsz."
Melyik mondatra gondolsz? Erre?
"A dolog ott kezdodik, hogy egy szamodra idegen orszag hataran te nem kovetelsz, nem megvadult csurhekent viselkedsz, hanem turelemmel varsz, szepen kersz, es alavated magad az adott orszag torvenyeinek."
Mert ez a kérdés legfeljebb számodra lehet kínos!

Attilajukkaja 2017.03.03. 14:11:03

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Ha azok elmennek, és csak az egybites közmunkás fideszszavazók maradnak, akkor omlik ösze az ország."
Pontosan! Aki érteni akarja, az meg is érti.

nu pagagyí 2017.03.03. 14:18:55

@NBarbieReloaded:
"meg kell őrizni az etnikai homogenitást, mert ‘a túl nagy keveredés bajjal jár’, ugyanígy fontos a kulturális egyszínűség"

Igen, ez egy náci beszéd. Az ügyészségnek hivatalból kellene eljárást indítani Orbán ellen kisebbségek elleni izgatás miatt.

metax 2017.03.03. 14:19:05

@Attilajukkaja: "Ugyanakkor beszélt a bunyevácokról és a sávon belül maradásról, amit mindenki úgy értelmez, ahogy akar. "

Hát pontosan ezzel van a probléma, hogy mivel nem volt egyértelmű, félreértésekre adott okot. Ezt írtam én is, meg azt is, hogy épp' emiatt egyáltalán nem is kell elverni a port az Orbán szavait félrehallókon.

De ominózus mondataiból a lényeget kiszűrve számomra egyértelmű, hogy az általa említett "homogenitás" alatt a jelenleg fennálló etnikai viszonyokat érti, a homogenitás megőrzése alatt, pedig eme viszonyok megőrzését.

Nem is csoda, hogy a nagyon is félreérthető megfogalmazás miatt már a min. elnöki kabinetiroda is visszakozik.

De én ezzel be is fejezem, mert komolyan a rosszullét kerülget, hogy most kivételesen (részben!) védelmembe kellett vennem az Orbán által elmondottakat.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.03. 14:22:28

@Attilajukkaja:

A lényeg, hogy a neked tetsző nézetek szivárogjanak messze...

nu pagagyí 2017.03.03. 14:26:45

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Te már elég homogén vagy Bulgáriában, vagy még küzdesz a kulturális és etnikai integrálódással?

Attilajukkaja 2017.03.03. 14:29:45

@metax:
"Hát pontosan ezzel van a probléma, hogy mivel nem volt egyértelmű, félreértésekre adott okot. Ezt írtam én is, meg azt is, hogy épp' emiatt egyáltalán nem is kell elverni a port az Orbán szavait félrehallókon."
Számomra gond, ha egy kormányfő annyira félreérthető kijelentéseket tesz, amelyeket utólag a sameszainak le kell tagadniuk (sikertelenül!)
Ha te is erre utaltál, akkor jó! :o)

"az általa említett "homogenitás" alatt a jelenleg fennálló etnikai viszonyokat érti, a homogenitás megőrzése alatt, pedig eme viszonyok megőrzését."
Mert úgy gondolod, hogy jelenleg homogének vagyunk?

"De én ezzel be is fejezem, mert komolyan a rosszullét kerülget, hogy most kivételesen (részben!) védelmembe kellett vennem az Orbán által elmondottakat."
Ha el kel menned, azt megértem (lassan nekem is), de amúgy még szívesen olvasnálak.

nu pagagyí 2017.03.03. 14:32:23

@metax: Szerintem nem "nyelvbotlás" volt. Olyan emberekkel vette magát körül, akiknek a "kulturált" zsidózás és cigányozás a természetes beszédmódja. Nem figyelt eléggé, azt hitte a kocsmában van.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 14:32:43

Az a rasszista féreg egyértelmű volt, csak a liberális hülyék nem merik elhinni.

Attilajukkaja 2017.03.03. 14:35:09

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:
Annak idején a bolgár osztálytársaim piros-fehér "martinicskákat" adtak nekem március első napján. A tavasz eljövetelét szimbolizálták vele. Ez egy kis kokárda vagy szalag volt, amit mindannyian kitűztünk.
Még mindig megvan ez a kedves szokás?

Attilajukkaja 2017.03.03. 14:39:46

@nu pagagyí:
"Igen, ez egy náci beszéd."
Szerintem is jogsértő!! Lesz valaki, aki feljelenti Orbánt?

Attilajukkaja 2017.03.03. 14:40:48

@nu pagagyí:
"Nem figyelt eléggé, azt hitte a kocsmában van."
Én csak freudi elszólásnak tituláltam. :o)

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 14:42:11

@metax:

Most tényleg a hivatásos ballib gyűlöletkeltőket akarod meggyőzni, a szószerinti szöveg idézésével ?

Ők magasról leszarják mit mondott valójában az Orbán, a lényeg a karaktergyilkosság.

Persze megint csak magukból csinálnak a Gyurcsnyista bérrettegők hülyét, ahogy szoktak.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 14:44:30

A többiek kedvéért, akik nem fizetett bérrettegők, mint pl @Attilajukkaja: , @MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: , @nu pagagyí: , vagy @morph on deer:

"mi, magyarok etnikailag heterogének vagyunk abban az értelemben, hogy európai nemzet vagyunk. Ha csak a neveket itt felolvasnánk, lenne itt minden: a bunyeváctól a svábig, de ettől függetlenül ez mégiscsak etnikailag egy bizonyos sávon belül maradó sokszínűség. Tehát egyfajta etnikai homogenitás, egy civilizáción belül vagyunk. Szerintem ennek a megőrzése kulcskérdés."

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 14:47:57

A ballibek bérrettegésben vérprofik.
Évtizedek óta gyakorolják.
A mostani rinya az első tízben sincs.

Ez az egyik legemlékezetesebb akciójuk.

Vagy csak Gyurcsány parancsára bérrettegtek, mint a köteles akciónál ?
hu.wikipedia.org/wiki/Gyurcs%C3%A1ny_Ferenc
„Mi csináltuk meg a "köteles akciót" is. Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés.” – Debreczeni József: Az új miniszterelnök (Budapest, 2006, Osiris Kiadó)

Attilajukkaja 2017.03.03. 14:53:32

@Ballib cenzúrázók réme 25:
"A többiek kedvéért, akik nem fizetett bérrettegők, mint pl @Attilajukkaja"
Én bevállalnék egy kis bérretegést, ...csak tudnom kellene, nálatok mennyit fizetnek ezért. Szarért-húgyért, gondolom, te sem adod el magad. De én biztosan kérnék még egy havi Erzzébet utalványt is.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 14:55:42

@Ballib cenzúrázók réme 25: Igen, rasszista féreg, mint minden fideSSfasszopó. Nem kell bizonygatni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 14:56:56

@Attilajukkaja: 20-30 e Ft/hó lehet. Nem él meg belőle, de jól jön, ezek mind nyomorultak.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.03. 15:01:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Hiába dumálsz.. Mindenki tudja hogy egész nap itt bérrettegtek napi 8 órában.
De azt nem hittem hogy ilyen keveset fizet nektek Soros. Egy minimálbért azért én megsaccoltam volna nektek.
Nem hittem hogy az öreg zsidó ennyire palira vesz titeket.. :DDD

Attilajukkaja 2017.03.03. 15:05:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
" 20-30 e Ft/hó lehet."
Figyusz!
Az a szomorú, hogy vannak, akik trollkodásból vagy közmunkából kell, hogy megéljenek, mert más munka nincs. SEMMI SINCS, amiből megélhetnének. Ha nekem kellene trollkodnom ahhoz, hogy a gyerekeim kenyérhez jussanak, én is megtenném. Ez a szomorú az egészben.
Ezek az emberek nyomorognak, mégis azt kell tolniuk, hogy a gazdaság mennyivel jobban teljesít.
Szomorú.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 15:10:27

@Attilajukkaja: A Bonsai Duce megmondta, senkit nem hagy ott az útszélen. Portás, rendőr, WC-pucoló, mindegyiknek megvan a rendes munkája. Ez csak a szarevésért kapott plusz juttatás. (Lehet, hogy Ballib nem kap egy fillért se Kubatovtól, ő ezt eddig ingyen csinálta, azért van úgy kiakadva?)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 15:11:49

@Ballib cenzúrázók réme 25: "ilyen keveset fizet"

Kubatov minden fideSSfasszopót ellát egy kis pénzzel. Te most jöttél rá, hogy eddig ingyér hazudoztál?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.03. 15:16:14

@Attilajukkaja:

Így igaz, természetesen megvan. Én magam tradicionalista vagyok martenica ügyben, azaz egészen április 1-ig hordom. A mai fiatalok jellemzően csak március 1-jén.

Örülök, hogy végre feltettél egy értelmes kérdést.

NBarbieReloaded 2017.03.03. 15:28:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Arról a párszázezer hazafiról beszélt, akik a magyar GDP döntő hányadát megtermelik. Ha azok elmennek, és csak az egybites közmunkás fideszszavazók maradnak, akkor omlik ösze az ország."

Nocsak, van esetleg erre valami hiteles adatod, hogy a ballib kisebbseg tagjai mind havi 10 milliot kereso felsovezetok, a fidesz szavazok meg az egybites kozmunkasok?
Nyilvan nincs, csak egy jol hangzo hazugsag volt.

NBarbieReloaded 2017.03.03. 15:38:03

@Attilajukkaja:
"Mert tetszik, avagy sem, még vannak itthon jóérzésű emberek is."
Hogyne lennenek. Es azt, hogy ki joerzesu, ejroper, demokrata, azt meg az onjelolt demokrata ballib kisebbseg fogja eldonteni. Ja, nem.

"Látom, milyen jól elvagyunk a "senkiháziak" nélkül is. A szakadék szélén állunk!"
Igazabol fingom nincs, hogy itt kikre gondolsz, akik nincsenek az orszagban, de ha lennenek, akkor szarnyalna az orszag. Homalyosits mar fel kerlek.

"Melyik mondatra gondolsz? Erre?"
Nem, nem arra, ne tedd mar magad.
Arra gondolok, amelyiknek a vegerol kiragadtak azt, hogy elmentek ti a pi...ba. Tudod, ahol celozgattam ra, hogy ugyanilyen beteg, kettos merceju ballib logikaval izrael miert nincs kikialtva nacifasisztarasszista orszagnak, csak viktor es MO, amikor elobbiben evtizedek ota ez a politikai vezetes hozzaallasa, hogy semmit nem engednek, ami felboritana, vagy akarcsak megvaltoztatna izrael zsido jelleget?

NBarbieReloaded 2017.03.03. 15:40:30

@nu pagagyí:
"Igen, ez egy náci beszéd. Az ügyészségnek hivatalból kellene eljárást indítani Orbán ellen kisebbségek elleni izgatás miatt."

Valoban? Akkor a kerdes neked is all. Miert naci beszed valami egyik orszagban es miert nem gond ugyanaz egy masikban? Hmmm? Kivancsian varom a magyarazkodast. :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 15:42:59

@NBarbieReloaded: "van esetleg erre valami hiteles adatod"

Persze. Bizonyítékom van rá! Elég körülnézni ezen a blogon, a fidesz szekértolói milyen egyszerűek. :))

És a hazafiak mennyire szellemesek - pártállástól függetlenül. (Fidesz szekértolót eddig nem találtam köztük, bár nem zárhatom ki, hogy van.)

"ballib"

Már sokszor mondtam, nincs olyan, hogy "ballib". A baloldali és liberális értékek nem fedik át egymást.

felső határ nincs 2017.03.03. 15:57:32

Reméljük az etnikai tisztogatás kiemelt államcél.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 15:58:24

@NBarbieReloaded: "fingom nincs, hogy itt kikre gondolsz, akik nincsenek az orszagban, de ha lennenek, akkor szarnyalna az orszag."

Neked akkor kimaradt, hogy félmillió dogozni akaró magyar kitántorgott nyugatra.

Nem biztos, hogy velük szárnyalna a ország, mert a csuti geci szétbaszta a gazdaságot. De talán a lemaradás sebessége lassulna.

felső határ nincs 2017.03.03. 16:10:47

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Neked akkor kimaradt, hogy félmillió dogozni akaró magyar kitántorgott nyugatra.

1990 óta

Bobby Newmark 2017.03.03. 16:12:07

@Ballib cenzúrázók réme 25: Az azért nem rossz próbálkozás, amikor megpróbálod a helyzetet homlokegyenest ellenkezőjére hazudni.
TE, a Geci, meg a történész retteg a migráncs hordáktól, ha esetleg nem lennél tisztában a saját érzelmeiddel, meg hogy ki retteg mitől.

Bobby Newmark 2017.03.03. 16:20:00

@NBarbieReloaded: Lehet, hogy ez újdonság lesz, de képzeld, más országoknak más törvényei vannak! Fura, mi?

morph on deer 2017.03.03. 17:18:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"A Bonsai Duce megmondta, senkit nem hagy ott az útszélen."

Nem bizony!
Mert be is lelökik az árokba, hogy ne zavarja a tájképet.

morph on deer 2017.03.03. 17:32:42

@Ballib cenzúrázók réme 25:
"...a bunyeváctól a svábig..."

Azaz Kubatovtól Bayerig?
Illusztris.

"... de ettől függetlenül ez mégiscsak etnikailag egy bizonyos sávon belül maradó sokszínűség."

- Ez most az 'árpádsáv' lesz, vagy esetleg a "pride"-ra célzott a sokszinűséggel? (Ezért 'homo'gén?)

"... egy civilizáción belül vagyunk"

Na ezt kikérem magamnak! Azért ilyen messze nem kéne elmennie!
Maradjon ő csak a 'népművészetnél' - mint a labdarúgás, - és inkább ne beszéljen kulturáról..!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 17:57:15

@morph on deer: "senkit nem hagy ott az útszélen."
Nem bizony!
Mert bele is lökik az árokba"

:))

felső határ nincs 2017.03.03. 18:00:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: 'A nagyobbik részük orbán alatt.'

2010ben a lakosság 10 millió alá ment, most meg 9,9 millió.

Attilajukkaja 2017.03.03. 18:17:12

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:
" Én magam tradicionalista vagyok martenica ügyben, azaz egészen április 1-ig hordom. "
Mi is sokáig hordtuk ,... de már nem emlékszem meddig. :o)

"Örülök, hogy végre feltettél egy értelmes kérdést."
Tőled amúgy sem szoktam kérdezni semmit. Se értelmeset, se értelmetlent. De tudom, hogy van, amiben te jobban otthon vagy. A bolgár "márciuskák" biztosan ilyenek.
Köszi.

Attilajukkaja 2017.03.03. 18:21:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"A Bonsai Duce megmondta, senkit nem hagy ott az útszélen. "
Legalább ezt az egy ígéretét megtartotta! Többet sem!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.03. 19:20:38

@Attilajukkaja:

Negyedművelt ember vagyok, nagyjából az emberi tudás negyedében igazodom el.

2017.03.03. 23:26:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Már sokszor mondtam, nincs olyan, hogy "ballib". A baloldali és liberális értékek nem fedik át egymást." - bár olvasni nem tudsz, ez a megállapításod helytálló.

jobb híján alkalmazzuk a ballib kifejezést (már aki nem propagandát tol. tőlünk lopta habony) azokra a pártokra, emberekre és "értékrendre", akik baloldalinak merik nevezni magukat és valami zagyva neoliberálisnak talán nevezhető, de saját "hitvallásuk" tételeivel is ellentmondó (kispénzűek számára előnyösnek mondható hangzatos baloldali elemeket random módon rendszer nélkül, népszerűségnövelés céljából beillesztő) eszméket hirdetnek vakon, a valóságtól nem zavartatva.

persze tudom, hogy te ezt nem érted, és egyszerű elmédnek könnyebb fidesz-fasszopózni mindenkit, mint vitába szállni a valóságra alapozott állításokkal.

én pl. nemzeti öntudattal rendelkező, PC-mentes baloldali vagyok :-D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.03. 23:33:29

@aleksz róz: Ez elég zagyvára sikeredett, ebből nem értettem meg, szerinted mi köze a baloldalinak a liberálishoz. Mindazonlátal értékelem az igyekezetedet. Tényleg.

Aki engem leballibez, azt lefideSSfasszopózom. Az esetek 99,99%-ban nem tévedek, kiderül, hogy tényleg egy hazaáruló fideszes patkány. A többitől kész vagyok töredelmesen bocsánatot kérni.

2017.03.03. 23:44:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ja és nem zagyva. hanem körmondat.
művészi :-D

2017.03.03. 23:47:58

@aleksz róz: a második zárójelezés csak a könnyebb érthetőség miatt szerepel

2017.03.03. 23:55:27

@aleksz róz: nasa szerkesztett annak idején ilyeneket. akkoriban kiröhögtük érte, pedig csak level 1000 szintű volt, nem értettük :-D
hát sokan azóta se léptek szintet, úgy látom :-D

2017.03.03. 23:57:08

@aleksz róz: level 1000
a szint már szóismétlés :-D

Skankhunt42 2017.03.04. 07:15:21

@Attilajukkaja: ne a picsába takarodj mostmár el, hanem jó messzire innen. nem fog semmi sem összeesni, ha a magadfajta élősködő elhúzza innen a csíkot. semmit nem érsz a társadalom számára.

Skankhunt42 2017.03.04. 07:20:25

@morph on deer: imádom a véralgebrázó libsiket!!! meg azokat akik folyamatosan nácizmust meg rasszizmust sipítozva vélt származás alapján támad másokat!!

morph on deer 2017.03.04. 08:49:06

@Skankhunt42:
De jó!
Ha ilyen jó hangulatod lett, akkor már tedd meg azt is, hogy mellékeled a fordítást is: miről is beszélsz, de tényleg!
Remélem, legalább te érted..
Előre is köszönöm!

Attilajukkaja 2017.03.04. 09:47:55

@Skankhunt42:
"ne a picsába takarodj mostmár el, hanem jó messzire innen. "
Ez a te érvelési szinted. Ennél értelmesebbeket nem is nagyon szoktál beirkálni senkinek. Puszillak! :o))))))

NBarbieReloaded 2017.03.07. 10:53:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Persze. Bizonyítékom van rá! Elég körülnézni ezen a blogon, a fidesz szekértolói milyen egyszerűek. :))"
Ok, tehat nincs bizonyitek, de meglepo. Ismet csak a szokasos alaptalan ballib felsobbrendusegi tevhit. :D

"Már sokszor mondtam, nincs olyan, hogy "ballib". A baloldali és liberális értékek nem fedik át egymást. "
Valoban? Es errol az mszp-szdsz hallott annak idejen? :)

NBarbieReloaded 2017.03.07. 11:00:38

@Bobby Newmark:
"Lehet, hogy ez újdonság lesz, de képzeld, más országoknak más törvényei vannak! Fura, mi?"

Kar, hogy senki nem beszelt mas orszagok torvenyeirol. Fuss neki megegyszer, hatha sikerul ertelmezni.
süti beállítások módosítása