B1 blogcsalád



Orbán Viktor súlyos fülbetegsége

2015. február 05. - nickgrabowszki

Szigorúan tilos politikai utasításokat adni Magyarországon az ügyészségnek - világosította föl Orbán Viktor a FAZ riporterét, majd a miniszterelnök megdöbbent azon a felvétésen, hogy a civil szervezeteket dehonesztáló tusnádfürdői beszédének bármi köze lett volna az Ökotárs elleni razziához.

Ezt most hallom először

- mondta arra a kérdésre, hogy csak a véletlen műve volt-e, hogy a civil szervezetek szerepét taglaló beszéde után hatósági eljárások kezdődtek az egyik érintett szervezetnél. (444)

Ezúton szeretnénk emlékeztetni a miniszterelnök urat, illetve inkább felhívni a figyelmét, hiszen amiről nem hallott, arra nem is emlékezhet, hogy

És ezek a népakarat képviselői. Igaz, a Fidesz-KDNP nem nyilatkozott.

okotars-rendor.jpg(kép: Átlátszó)

Mindez együtt, de akár külön-külön is bizonyítja, hogy egyáltalán senki nem gyanított politikai koncepciót egy civil szervezet magyarországi vegzálása okán. Hiszen, ha bárki (akár csak egyvalaki is) gyanított volna, és annak nyilvánosan hangot is ad, akkor az minden bizonnyal nem kerüli el a magyar kormányfő fülét.

De ha mégis elkerülné, akkor kompetens adminisztrációjának überszuper sajtófigyelői, meg a Századvég lényeglátó elemzői kizárt, hogy ne tették volna az asztalára a kivonatot.

Hiszen teljesen életszerűtlen azt feltételezni, hogy miután

Kiben is merülhet föl ilyen még azután is, hogy a rendőrségnek papírja van az eljárás törvénytelen voltáról, majd el is szólja magát, miszerint ők nem valamely ügyben, hanem valaki ellen nyomoznak.

De ehhez a kormánynak semmi, de semmi köze, hiszen Gulyás Gergely még csak nem is tagja a kormánynak, amelynek nevében nyilatkozott a bírósági döntésről, mindössze a parlament alelnöke, ahová a kétharmados többségben lévő kormánypártok, a Fidesz és a KDNP delegálták.

Ugyan, miért csodálkozna azon bárki, hogy Orbán nem hallott ilyen lehetséges összefüggésről?

Ha mégis úgy tűnik, hogy de, a miniszterelnöknek tudnia kellett arról, milyen következtetésekre késztetik a történések a politikai ellenfeleit és a semleges kívülállókat egyaránt, akkor marad az, hogy fölül kell vizsgálnunk azt az állítását, mely szerint még sohasem hazudott, és tekintetbe venni a másikat, miszerint ne arra figyeljünk, amit mond, hanem amit tesz.

De hogy gondolhatja, hogy nem bukik le?

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr667143515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maxvall a kloáka (törölt) 2015.02.05. 16:37:52

nem baj, lesz majd birka, aki védelembe veszi

brumeszkosz 2015.02.05. 17:03:41

Mocskos, hazug, elmebeteg cigány!!! Egy ovodás különb magyarázatot ad!!!! Igaz azok nem elmebetegek!!!

vNHM 2015.02.05. 18:03:16

Bla Bla Bla. Ma kulonosen jol sikerult a leleplezesed elvtars! Allj ketszer sorba fizetesert.
Mondd csak tenyleg, ugye te munkanelkuli vagy, hogy ennyi idod van? Vagy egy mindenhez erto informatikus munkaidoben?

poor 2015.02.05. 18:20:13

A fizetést Te kapod, valami ellenvélemény! Ja orbán seggéből erre telik! A fidesz LOP, CSAL, HAZUDIK¡!!!!

Maxvall a kloáka (törölt) 2015.02.05. 18:55:59

@poor: látod, mondtam, hogy lesz majd valami barom

Megoldó 2015.02.05. 19:46:20

Addig amíg nincs olyan erő aki vagy főbe lövi, vagy elsöpri, vagy földbe gyalulja, addig szarik rá ki mit gondol.
Mint ezt már több pályatársa megjegyezte, ő csak az erőből ért...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.02.05. 20:07:07

A Gyurcsány csicskák újabb alkotása.

Hiába.

MSZP és DK Diktatúra többet itt már nem lesz.

impala 2015.02.05. 20:19:47

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: remek nicked van, csak az vele a baj, hogy Gyurcsány már nincs sehol.
Most új führerünk van, aki csak akkor nem hazudik, mikor nem mozog a szája.
de valami okból, neki folyton mozog.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.02.05. 20:44:36

@impala:

És ezzel mindenki jobban járt.
A szocik alatt megduplázódott a munkanélküliségi ráta, ahogy az államadósság is EU-s szinten is rekord szinten megnőtt.

Most csökken a munkanélküliség, államadósság, pörög a gazdaság, nincs infláció, alacsony a jegybanki kamat, megmentik a devizahiteleseket, nőnek a fizetések, az ipar, a termelés, az export, ...

Egyszóval elkúrás helyett, működnek a dolgok.

Innentől kezdve meg leszarom mit mond a Viktor, vagy mennyit lopnak.

A szocik alatt az ország és gazdaság rendre megdöglik, az ellenzékieket beazonosíthatatlan karhatalmistákkal veretik, amikor meg nincsennek hatalmon, akkor diktatúrát ordítanak külföldi zsoldosok segítségével, Norvég pénzek általtámogatva.

1ghost 2015.02.05. 20:57:42

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Ócska fideszprosti vagy balfaszkám, ez a nagy helyzet.. Hazudsz, mint a gazdáid, s valszeg. ugyanolyan korrupt alak is vagy, mint narancsos bűnbanda bármely tagja.

Hiszen madarat tolláról....

♔batyu♔ 2015.02.05. 21:20:04

Példa Orbán diktatúrájára, Orbánék elnyomják a liberális médiát:

"Elképesztő költségvetésből működnek a liberális híroldalak: az Origó pl. csak közpénzből több mint egymilliárdot kapott tavaly"

nemzeti.net/elkepeszto-koltsegvetesbol-mukodnek-a-liberalis-hiroldalak-az-origo-pl-csak-kozpenzbol-tobb-mint-egymilliardot-kapott-tavaly-2820398.html

♔batyu♔ 2015.02.05. 21:21:05

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Gyurcsánycsicskák":)))))

Engedelmeddel átveszem, nagyon találó:)))))

ogli dzsí 2015.02.05. 21:23:49

hazudsz mocskos kommunista

The real Donky 2015.02.05. 21:37:02

@♔batyu♔: Mi köze ennek a posztban említett témához?

jogalany 2015.02.05. 21:42:40

@brumeszkosz:
Azt írod: "Mocskos, hazug, elmebeteg cigány!!!"
Orbán egy rendes zsidó ember ne cigányozz.
Valaki azt írja nem érdekli mennyit lopnak, vagy hazudnak.
Pár napja kikerültek a netre az adriai tengeren lévő szigetén a házánál és a yachtján készült képek. Csak a hajó került 600 millióba. A CIA szerint 37 milliárdja van. Igaz ez nem érdkes. Rogán 21 db ingatlant mert bevallani, Lázár 19 -et. Kósa mély csendben van. Tudom az sem baj ha hazudnak. De az eszedbe jutott-e már, hogy az a sok minden jó, amit egyébként nem látni, de nem is érezni, sőt közgazdászok azt bizonyítják, hogy nem is igaz, azt is hazudják?
Mert ha megengeded, hogy hazudjanak, akkor neked is hazudnak és mindenki másnak. Ha megengeded, hogy lopjanak, akkor Tőled is lopnak és mindenki mástól is. Rogánra tulajdonképpen már rábizonyították a korrupciót, persze nem lesz semmi baja, mert akkor Gyurcsánynak is lenne, vagy Mesterházynak, Tobiásnak, Szekeresnek stb. Magyar országon még egy politikus sem lett elkapva mert lopott, az Mszp elnökhelyettese is már visszakapja a 128 millióját a darabonként ennyit érő több ingatlanja mellé, és ki tudja hány helyen van még párszáz milliója. És hogy hozzáférjen, levették róla a mozgáskorlátozottságot.
Vagyis nem kell a Te engedélyed, megadják Ők egymásnak nélküled, vagy ellenedre is. Nesze neked demokrácia hazai módra.

peter götz 2015.02.06. 00:11:30

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
na és ki fizeti O.Ráhel 100 milliós tandíjját Svájcban,és miért épült Stadion Felcsúton közpénzből.........

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.02.06. 07:09:58

@peter götz:
Nekem az se tetszik jobban, ha Kóka jár magánhelikopterrel, vagy Gyurcsány épít magának uszodát ÁFA-t csalva.

Viszont sokkal jobban tetszik a gazdaság állapota, mint a szoci elkúrók idején.
A gyermeket nevelő családokat támogatják adókkal, az ingyenélő gyerekgyártók helyett, a munkát az ingyen segély helyett.
És mindezt úgy, hogy nincs infláció, pörög a gazdaság, az ipar, alacsony a kamat, és az államháztartás is rendben.

Melyik elmebeteg akarná visszahozni azokat az elkúrókat, akik alatt semmi nem működött, rommá adósították az országot, és ugyanannyit loptak ?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.02.06. 08:58:55

@The real Donky: @♔batyu♔:

Pedig batyu igaza van. Te kommentelsz teljesen off módon. A cikk arról szól, hogy viktor miért hazudik már megint. Vagy máshogy feltéve a kérdést (ha igazat mond) milyen miniszterelnök az olyan, aki ennyire nincs képben, hogy mi történik az országban, amelynek dolgozik?

Erre te beírsz valami halandzsát az origo állami támogatásáról. Bár gondolom több blogot is kommentelsz párhuzamosan több nickkel, így lehet, hogy csak összekeveredtél. Nehéz meló ez.

Netuddki. 2015.02.06. 09:26:18

"fölül kell vizsgálnunk azt az állítását, mely szerint még sohasem hazudott"

Ó bammeg! Még mindig itt tartotok? Felülvizsgálni? Mit akarsz felülvizsgálni? Az orbán mindig azt mondja ami neki a legkedvezőbb és amit a szektatagjai vagy az EU-s diplomaták hallani akarnak. Ahol éppen tartózkodik ahhoz igazítja a saját "igazságát". Szégyent és romlást hozva Magyarországra, a magyar emberekre. Akik nem keverendők össze azokkal akikről ő és a bandája szokott általában beszélni...

Netuddki. 2015.02.06. 09:29:29

@♔batyu♔: "Elképesztő költségvetésből működnek a liberális híroldalak: az Origó pl. csak közpénzből több mint egymilliárdot kapott tavaly"

Aztán mitől liberális? Mert pár balfasz fideszes azt mondja rá? Azt se tudjátok mit jelent maga a szó, hogy "liberális". Anyázásra használjátok semmi másra, ostoba tolvaj fideszes népség...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.02.06. 10:18:06

Gyerünk fideszbarmok!
Az se érdekeljen titket,ha viki a szemeteket is kilopja.
Az agyatokat már ellpota....

2015.02.06. 10:38:51

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Figyelj csak:
Államadósság millió euro
2006: 61977
2007: 66036
2008: 72627
2009: 75645
2010: 78369
2011: 72153
2012:76609
2013:77659
2014: nem értékelhető, az elszámolás változása miatt, illetve még nincs adat.

csababácsi 2015.02.06. 11:08:31

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: mennyé má el egy kicsikét vidékre köcsög, oszt húzd ki a fejedet a seggedbő és nézd má meg mi folyik a zországba,

zila5 2015.02.06. 11:22:19

@♔batyu♔:
Biztos a direkt36nak is az illiberális majmod kalapozta össze a 20ezret.

♔batyu♔ 2015.02.06. 11:37:56

Index "hírek"

"Hólapáttal ütlegelte rokkantnyugdíjas szomszédját a mosonmagyaróvári jobbikos"

"Magyarok loptak rézkábelt norvégiában".

ex-dr. vuk 2015.02.06. 11:42:11

@♔batyu♔: meg az RTL is kapott 500 milliot. Erdekes, hogy a TV2 pedig 10 milliardot (eszeveszett penz a semmire)...
Loknek valami apropenzt az ellensegnek, hogy mondhassak, hogy egyenloen osztjak. Amikor trafikmutyi volt, akkor azt mondtak: de hat kapott ellenzi is, nem? Akkormeg? Ja, egy par %-ot lehet, hogy kaptak, hogy aztan kesobb mindent lesoporhessenek vele.
Persze aki sikhulye az be is veszi.

♔batyu♔ 2015.02.06. 11:57:15

@ex-dr. vuk: egymilliárd az Origónak szerintem kurvára nem aprópénz. Az origón pedig lényegében az index hírek másolatai vannak, sőt szerintem ugyanaz a tulajdonosi kör.

ex-dr. vuk 2015.02.06. 12:03:40

@♔batyu♔: a TV2 10milliardjahoz kepest apro. 10%-a.

Szerinted ugyanaz. Sokminden volt, ami szerinted ugy van, de a valosag egeszen mast mutatott, szoval nem biznek tulzottan az ilyen jellegu megerzeseidre :)

♔batyu♔ 2015.02.06. 12:08:16

Újabb index gyöngyszem:

"Ha Pápa Leventét megválasztják az Együtt elnökének, felforgatja a baloldali politikát. Har­colni kezd az MSZP-vel, DK-val, LMP-vel is, és kierőszakolja az előválasztásokat. Interjú."

Kierőszakolja a választásokat. 1000 ballibsivel????? :))))))

♔batyu♔ 2015.02.06. 12:10:06

@ex-dr. vuk: Ez nem megérzés, hiszen én ezért nem látogatom rendszeresen az Origót, talán ha félévente egyszer elnézek. Tökügyanaz mint az index. Nem hogy a szellemisége, hanem az ott lévő hírek is.

ex-dr. vuk 2015.02.06. 12:19:42

@♔batyu♔: aha de ennek semmi koze a tulajdonosi korhoz, ugyebar.

Esetleg nem lehet, hogy TENYLEG ezek a hirek? Mert ugye a HVG-n es a 444-en is ugyanazok a hirek vannak, sokszor egymast idezik.
Egy tulajdonossal ez eleg redundans lenne, fenntartani ennyi ujsagot.

Azert szomoru, hogy szerinted a tenyek attol fuggnek, hogy ki mondja :D

♔batyu♔ 2015.02.06. 12:34:46

@ex-dr. vuk: Nem, nem feltétlenül ezek a tényleges hírek. Ha megnézed az Index címlapját, rengeteg a szubjektív hír. Olyannyira, hogy szinte azt is meglehet mondani, ki fizetett érte. Éppen az egymástól idézés kelti azt az illúzíót, hogy ez a hír, ez foglalkoztatja világot. Az egymástól való idézés ezért sokszor nem kényszer, hanem tudatos.

Igen, a tények attól függnek, ki mondja. Olvass el egy azonos hírt pld. az Index. majd pld. a Magyar Nemzet tálalásában. Inkább az a szomorú, hogy te ezt nem veszed észre.

ex-dr. vuk 2015.02.06. 12:45:59

@♔batyu♔: " rengeteg a szubjektív hír." - mi az, hogy szubjektiv hir? van olyan, hogy velemeny/publicisztika, de az nincs keverve a hirekkel.

Esetleg pelda, hogy melyik hir es szerinted ki rendelte? bar ez mar chemtrail/gyikemberi magassagok azert ;)

Szerinted pedig gondolom nyilvanvalo, hogy az index hazudik, a magyar nemzet, m1 hirado pedig mindig objektiv hiradast biztosit.
lol
csak erre szep kis elemzesek vannak, mi jelent meg kontra mi tortent. Legutobb eppen Merkel latogatasarol szolo hirekkel kapcsolatban

Pop40 2015.02.06. 12:50:00

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Ennyi baromságot, hazugságot, meg fals infót nem lehetett könnyű egyetlen kommentbe bezsúfolnod. :-)

Pop40 2015.02.06. 13:00:35

@poszt: Különös dolog ez, amit Vitya nyom.

Más úgy van vele, hogy minél többet csinál valamit, annál profibb lesz benne. Vitya pont ellenkezőleg.

Ahhoz képest, hogy éjjel-nappal hazudik, egyre bődületesebb és átlátszóbb hülyeségeket mond.

♔batyu♔ 2015.02.06. 13:04:43

@ex-dr. vuk: Te ez valami ballib sajátosság? Állítok valamit (az index hazudik), erre te kiegészíted, hogy "magyar nemzet, m1 hirado pedig mindig objektiv hiradast biztosit"

Miközben feljebb épp azt írtam, hogy a MN egészen másképp tálalja ugyanazt a hírt. Azaz nekem tulajdonítasz valamit, amit te állítasz. Ezt a technikát egyébként az index újságírói is előszeretettel használják.

Több különböző hírforrást kell egyszerre kézben tartani és elsősorban arra koncentrálni, amit a többi betiltana. Ez ilyen egyszerű.

ex-dr. vuk 2015.02.06. 13:04:48

@Pop40: a hazugsaggal ez a gond, nehez ugy hazudni allandoan, hogy azok egymassal konzekvensek maradjanak... azert probalkoznak, de hat a lolab mar eleg sok helyen log ki.
Ez olyan mint az az arkadjatek, hogy random felugranak valamik es ra kell utni hogy visszamenjen :)

Pop40 2015.02.06. 13:07:27

@Simlicske: "Erre te beírsz valami halandzsát az origo állami támogatásáról. "

Ez nem a több nickkel kommentelés miatt van nála, hanem mert érvek híján muszáj neki terelni.
Tegnap a Merkeles posztban is behadovált már mindent kínjában. Behozta Szabó Timi tök más témájú posztját, majd utána hogy Norvégiában üldözik a koldusokat.:-)

ex-dr. vuk 2015.02.06. 13:08:18

@♔batyu♔: "egészen másképp tálalja ugyanazt a hírt"
Az elobb nem ezt irtad, hanem hogy a TENY mas lesz. Szoval az megse lesz mas? :)

"ez valami ballib sajátosság"

Nem tudom, attol fugg szerinted mi az, hogy "ballib"? :D

"amit a többi betiltana"

Szerintem egyiket sem szabad betiltani. Ha valamelyik folyekonyan ferdit es hulyeseget beszel (mint pl. az M1 hirado), akkor azon rohogni fog az orszag es nem nezik (vagy max poenbol, vagy mert memek szuletnek belole). Es elobb utobb meghal a csatorna. Egyetlen bokkeno van, hogy az allam mestersegesen eletbentartja ezeket, mert kell a propagandahoz. Szerintem az allami penzpumpalast kellene betiltani. 10 milliard a TV2-nek?? Te jo eg. Minek??? Mire? Nem magyarazhato meg epeszuen. Meg sem probalkoznak mar vele.

Pop40 2015.02.06. 13:13:38

@ex-dr. vuk: :-))
Vitya eddig se nagyon tudott konzekvensen hazudni, de eddig legalább az adott közönségnek címezte a mondandót (még ha utána 2 órával egy másik közönségnek szemrebbenés nélkül behazudta az ellenkezőjét is:-D)

Mondjuk most lehet, hogy az volt a gond, hogy a sajtótájékoztatóra kénytelen volt beengedni a német újságírókat is, velük meg elég nehéz előre egyeztetni a kérdéseket, ahogy itthon megszokta a mikrofonállvány szerepet betöltő riporterekkel.

♔batyu♔ 2015.02.06. 13:18:10

@ex-dr. vuk: Az államnak mindig is van propaganda szerepe, aminek viszont ma már nincs akkora jelentősége, mert egyrészt van alternatív hírforrás, másrészt úgyis úgy fogsz szavazni, ahogy érzed magad.

Az állami reklámok létét én is megtiltanám. Kizárólag száraz közleményeket engednék, tehát még olyat sem, hogy pld. a Swietelsky állami beruházással népszerűsíti magát. Viszont az egyes cégek külföldi finanszírozását is gátolnám a hirdetések nagyon alapos megadóztatásával.

$pi$ 2015.02.06. 13:26:28

"a politikai pártok közül az Együtt már a házkutatás napján politikai koncepciós eljárásnak nevezte a történteket"

És őszintén, ki a nyvaját érdekel, hogy mit mond az "együtt"?

"a szocialista Bárándy Gergely úgy nyilatkozott"

Az ún. "szocialisták" nyilatkoztak itt már kígyót-békát meg kiskutya fülét is. Baromira nem számít mit mondanak.

"a DK arra szólította fel a kormányt"

Nem a hazudós csávó vezeti azt?

Ugyan már, ezek annyit sem számítanak mint a légyzümmögés.

♔batyu♔ 2015.02.06. 13:42:57

@$pi$: Vona Gáboréknak egyedül van akkora súlya amekkora ezeknek összesen. Nem is értem, egy 2%-os DK-s mit gondol.

Még fent van az indexen ez a hír, ha röhögni akarsz: (mondjuk, nekem elég a cím is, ilyesmiket nem olvasok el, a ballibsiket érinti).

"Ha Pápa Leventét megválasztják az Együtt elnökének, felforgatja a baloldali politikát. Har­colni kezd az MSZP-vel, DK-val, LMP-vel is, és kierőszakolja az előválasztásokat. Interjú."

index.hu/belfold/2015/02/06/bajnai_nem_peldakep_dardai_pal_a_minta_-_interju_papa_leventevel/

ex-dr. vuk 2015.02.06. 13:43:18

@Pop40: hat ja a mocsok ujsagiro az kerdez .. a kedvencem orban parlamenti liftes menekulo jelenete

ex-dr. vuk 2015.02.06. 13:45:08

@♔batyu♔: "Az államnak mindig is van propaganda szerepe,"
igen magyarorszagon ezt szoktuk meg sajnos.

"ma már nincs akkora jelentősége"

Szerencsere egyre kevesebben veszik komolyan a nyilvanvalo orbani hazugsaggyarakat (M1)

"úgyis úgy fogsz szavazni, ahogy érzed magad"

Sajnos az erzelmi politizalas miatt tartunk ma ott, ahol.

ex-dr. vuk 2015.02.06. 13:46:35

@$pi$: erdekes, hogy azota jogerosen jogszerutlennek nevezte a birosag az eljarast. Ciki. Persze visszacsinalni nem lehet, szoval mar mindegy mit mond a birosag. Eppen ezert fogjak megcsinalni legkozelebb is szemrebbenes nelkul.

♔batyu♔ 2015.02.06. 13:46:42

Kierőszakolja a választásokat, ezen beszartam. Gondolom Lendavi, Heller, Vágó az első sorban, erre Orbánék már eleve kővé válnak és addig a hátsó húsz a parlamenti őröket kicselezve már be is jutott, ahol EU-s zászlót lengetve bejelentik az ott lévő hatalmas hatszáz embert alkotó tömegnek, hogy a jövő héten választások.

Természetesen mindenki erre a faszira fog szavazni, hiszen e nélkül az egész felesleges lett volna. :)))))))))))))

♔batyu♔ 2015.02.06. 13:53:09

@ex-dr. vuk: Nagy tévedés. A balliberálisok egyszerűen nem hitelesek. Ez nem érzelmi kategória, ahogy te sem érzelmi okok miatt nem szólsz annak a szerelőnek aki nem csak elbaszta a fűtésedet, de még le is vett egy szép összeggel.

Az, hogy Orbánék fényezik magukat egy másik dolog, ennek nincs akkora jelentősége, hiszen Gyurcsányék sem azért buktak meg, mert az összes adón fényezték magukat.

Azért körbenézel, látod vagy éppen nem látod, ha a múlthoz képest valami fejlődés van, érzékeled, hogy jobban vagy rosszabbul mennek a dolgok.

Most ezeket általában nem az ellenzéki vezetőknek szokták elhinni, tehát 2010-ben nem azért bukott meg a ballibsi oldal, mert Orbánéknak elhitte a nép, hogy milyen szarul mennek a dolgok. Ugyanis tényleg szarul mentek, ráadásul Gyurcsányék állandóan csűhölték a jobbikosokat, miközben demokratázták magukat. Ez pld nagyon nagy visszatetszést keltett.

hCsaba61 2015.02.06. 13:55:37

@♔batyu♔: Bocsi, lehet, hogy rosszul emlékszem. Valami olyan rémlik, hogy az Origo tulajdonosa a Telenor, aki éppen kormányzati nyomásra (Lázár vagyoni helyzetének vizsgálata) rúgta ki a főszerkesztőt, minek hatására a fél szerkesztőség követte. Ez nem igazán libsibolsi oldal. Meg aztán hadd kérjelek meg egy kis kutakodásra - csak azért, mert ha én állítom, lehet(...) hogy nem hiszed el. Szóval: Lécci, nézz már utána, ki a tulajdonosa az Index hírportálnak és milyen viszonyban áll Orbánnal! Lécci, lécci! Lehet, hogy meg fogsz lepődni. Meg aztán itt van a mai hír Simicskáról, meg a totális médiaháborúról, meg a MN kormányt és Orbánt bíráló cikkeiről. Simicska, a gaz libsibolsi...
Csak két dolog még. Hidd el, attól, hogy valaki/k a NER-t és Szeretett Vezérünket bírálja, még nem hazaáruló komenista bitang, olyan ember, aki a fejét gondolkodásra is szereti használni. És ez nem zárja ki azt, hogy Gyurcsányt is legalább annyira utálja, mint Te. A hit szép dolog, de a templomban a helye

ex-dr. vuk 2015.02.06. 13:59:47

@♔batyu♔: "balliberálisok" - kik?

"Az, hogy Orbánék fényezik magukat egy másik dolog, ennek nincs akkora jelentősége"

Nem az onfenyezesrol van szo, hanem a "veletlenul" kifelejtett vagy egyenesen behazudott hirekrol. Emlekszunk egy memre, ahol a bemondokam all egy ures utcaban hogy "nincs itt semmifele tuntetes"? :) Bejatszasbol kisatirozott emberek, sorolhatnank mert vege sincs. Szerintem megy a verseny, hogy melyik szerkeszto tud jobban benyalni a kiralynak.

ex-dr. vuk 2015.02.06. 14:02:02

Ha simicska ezutan nem nyer kozbeszerzeseket, akkor az eddigieket nyilvan a szakmai szinvonalanak koszonhette, ahahahahah

Roan 2015.02.06. 14:02:46

@♔batyu♔: Az Origo 1 milliárdja 1 évvel előtte 250 millió volt. Miután a Lázár után kutakodó főszerekesztő ment, hirtelen négyszeresére nőtt az állami hirdetésekből származó bevétel. A többi részlet kitalálását rád bízom.

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:03:01

@hCsaba61: "Csak két dolog még. Hidd el, attól, hogy valaki/k a NER-t és Szeretett Vezérünket bírálja, még nem hazaáruló komenista bitang"

Na ez a része kurvára nem érdekel. Mellesleg a kuruc jobban bírálja Orbánt mint a ballibsi média. Egyébként sem ez volt a témám.

Az sem különösen érdekel, hogy amúgy a tulaj micsoda. Ami érdekel, az a hír. A valódi hír.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.02.06. 14:03:48

@ex-dr. vuk: Kiderült, hogy van lelkiismeretük, ami sír, ha Orbánt kell bántani témától függetlenül. Aranyosak ezek a jobbantak, ha civakodnak.

Batyu neked, mi a véleményed? Vagy még ne kérdezzem, várjuk meg, míg Habony megírja a véleményedet, hogy a Simicskát is a Soros pénzeli? Muhaha.

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:04:59

@ex-dr. vuk: Ugyan már ilyenekre ugrasz? Ahhoz mit szólsz, amikor 2006.okt.23-án az MTV nem találta meg az események helyszínét, ezért nem tudta közvetíteni?

Szerintem félremegyünk, mintha Szekeres és Szíjjártó háromszázezres jakóját vágnánk egymás fejéhez.

ex-dr. vuk 2015.02.06. 14:06:29

@♔batyu♔: " Ahhoz mit szólsz, amikor 2006.okt.23-án az MTV nem találta meg az események helyszínét, ezért nem tudta közvetíteni? "

Egyforman szanalmasnak gondolom. A baj veled az, hogy szerinted ha valaki azt mondja, hogy Orban egy utolso maffiavezer faszfej, akkor azonnal rasutod, hogy "ballibsi gyurcsanyimado".

Most szolok, hogy a ketto teljesen fuggetlen.

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:06:36

@Simlicske: Nem tudom, mert egyenlőre csak ezt hallottam, hogy lemondtak. Mellesleg soha nem mondtam azt, hogy bértollnokok csak a ballib oldalon vannak. Sőt, most éppen több van a jobboldalon, ez természetes.

ex-dr. vuk 2015.02.06. 14:07:04

@Simlicske: "Kiderült, hogy van lelkiismeretük"

LOL, nem mernek a kiraly ellen szegulni, mert a vegen megjarjak. Hat jol is teszik ;)

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:08:02

@ex-dr. vuk: Ez biztosan nincs így. Orbán személye soha nem érdekelt, ahogy egyébként a többié sem. Intézkedések érdekelnek.

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:09:31

@ex-dr. vuk: Ja és támogatom az 5%-os reklámadót.

Maxvall a kloáka (törölt) 2015.02.06. 14:14:11

@♔batyu♔: baszkikám, te mit NEM támogatsz, amit ezek kitalálnak?

ex-dr. vuk 2015.02.06. 14:16:12

@♔batyu♔: gondolom az elotte a savos 50%-ot is tamogattad. :D

"Ez biztosan nincs így."

Akkor olvasd el ujra azt, amire valaszoltam. Ha valakinek nem tetszik orban intezkedese, az neked azonnal ballibsi gyurcsanyista, sot talan meg zsido is ;)

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:17:36

@Maxvall a kloáka: Mondjuk azt, hogy téged koncentrációs táborba vigyenek, azt nem támogatom.

Amúgy pld. a most bevezetett matricás rendszert nem támogatom. Pár helyen le is írtam.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.02.06. 14:18:49

@♔batyu♔: Kérlek, folytasd még!!! Ne hagyd abba! Wehehe. :-)

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:19:08

@ex-dr. vuk: Na most azért szögezzünk le valamit. Én támogatom pld. azt, hogy a kerTV-k 50%-os adót fizessenek. Orbánéktól függetlenül.

A többi baromság, másold ide nyilván van elég.

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:24:51

@ex-dr. vuk: Persze az előzményeit is. A véleményéért én senkit nem fikázok, miért is kellene.

ex-dr. vuk 2015.02.06. 14:25:31

hvg.hu/velemeny.publicisztika/20150205_Az_ellenzek_nem_lehet_hazatlan

"minél ócskább egy kormány, annál elszántabban védik a hívei"

Magadraismertel batyu? :)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.02.06. 14:26:19

@♔batyu♔: Nem, mókás. Értem én a humort, és te nagy mókamester vagy. :-)

ex-dr. vuk 2015.02.06. 14:27:06

@♔batyu♔: na akkor most az 5%-ot vagy az 50%-ot tamogatod? dontsd mar el :D

Szoval nem talalod durvanak a BEVETEL 50%-os adoztatasat (az egyeb adoterhek MELLETT), ez szerinted igy igazsagos. Persze savosan, hogy csak az RTL fizesse, senki mas. Ez igy szerinted tokeletesen rendben van, ugye?

Muhahahaha

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:29:22

@ex-dr. vuk: Most mit szeretnél ezzel mondani? Ezt nem olvastam el, de természetesnek tartom, hogy egy alapvetően jelentéktelen balliberális ellenzék egy hatalmas vereségsorozat után kellemetlenül érzi magát.

Tenni kell ellene, Orbán nem fog.

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:29:57

@ex-dr. vuk: Kereskedelmi 50%, a többi 5%. Beleértve a HírTV-t is.

$pi$ 2015.02.06. 14:30:23

@♔batyu♔: "Ha Pápa Leventét megválasztják az Együtt elnökének, felforgatja a baloldali politikát. Har­colni kezd az MSZP-vel, DK-val, LMP-vel is, és kierőszakolja az előválasztásokat. Interjú."

Ó, hát ez tényleg könnyeket csal az ember szemébe. Mikor már harmadik nekifutásra legyőzted a röhögést és elolvastad a címet, akkor eszedbe jut ahogy vadul bizonygatják maguknak, hogy az "lőválasztás" micsoda nagy demokrata vívmány és milyen frankón megoldja az ország minden gondját-baját. :D

Jézus ereje ne hagyj el! :D

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:31:15

@ex-dr. vuk: Te én nem vagyok ballibsi és nem vagyok fideszes sem. Én ezeket magasról szarom le, én ennyire adóztatnám őket és kész.

Ha kivonulnak hát kivonulnak.

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:34:36

@$pi$: Nem is értem ezeket. Tegyük fel Orbánék tényleg kiírnának egy választást. Persze azzal a feltétellel, hogy amikor majd a balliberálisok lesznek hatalmon, nekik is joguk lesz egy időpontot kiválasztani és akkor tartani egy választást.

Ballibsi pártok 17%, Orbánék győznek, Jobbik 20% és akkor ez a Pápai bocsánatot kér valamelyik romkocsmában, hogy hát innen a nagyszobából úgy tűnt hogy nyernek, mert mindenki utálja Orbánékat?

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:42:54

Na itt van pld. egy hír. Egy nagyon fontos hír. Amúgy a téma több napos, de csak a radikálisabb médiában lehetett követni. Most végre jól alakult és ez szerintem Orbánéknak is köszönhető:

A hazai média mély csendje vette körül Alexander Zaharcsenko hétfői bejelentését, mely szerint a debalcsevói katlanban bekerített ukrán katonák közül a magyarokat és ruszinokat fogságba esésük esetén hazaengedik. Pár napon keresztül nem is lehetett tudni, hogy a hír igaz, vagy csak kacsáról, esetleg jól hangzó propaganda-hoaxról van-e szó. A sajtótájékoztató magyarokat érintő részéről ma feliratos videó került fel az internetre, így most már biztos: az ominózus ígéret valóban elhangzott.

nemzeti.net/l.php?u=2821074

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:43:50

@♔batyu♔: Amúgy ez a videó tegnap már kint volt a kurucon.

ex-dr. vuk 2015.02.06. 14:45:48

@♔batyu♔: Es szerinted miert jo a BEVETEL (ismet hangsulyoznam, hogy NEM a nyereseg) 50%-at (!!) befizettetni? Ismet hangsulyozom, hogy a tobbi adoteher MELLETT fizettetni ennyit. Szamodra nem nyiulvanvalo az, hogy ez a vallalkozas teljes kicsinalasara iranyul?

Szoval mi indokol egy ilyen brutqlis merteku terhet?
Vajon melyik orbannak nem tetszo vallalkozas lenne a kovetkezo, ha az EU nem kasznalna el az ilyen baromsagokat sorban?

ex-dr. vuk 2015.02.06. 14:47:10

@♔batyu♔: es ebben most mi a hir?

Egyaltalan a nagy kerdes az, hogy mit keresnek orosz katonak es harckocsik ukrajna teruleten. Ha ezt megvalaszoltad, akkor johet a tobbi reszletkerdes.

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:48:34

@ex-dr. vuk: De, csak nem tartom bajnak.

ex-dr. vuk 2015.02.06. 14:48:48

Muhahaha

vennem kell popcornt hogy vidaman mozizhassam, amint simicska elvegzi az ellenzek helyett a munkat :D

hvg.hu/itthon/20150206_Simicska_az_Indexnek_Orban_Viktor_egy_gec

ex-dr. vuk 2015.02.06. 14:49:42

@♔batyu♔: Mi a "de"?..

Tehat egy fuggetlen mediapenzugyi ellehetetlenitese, kicsinalasa szerinted "nem baj". A fuggetlen media rossz az orszagnak?

Pop40 2015.02.06. 14:51:03

@♔batyu♔: "soha nem mondtam azt, hogy bértollnokok csak a ballib oldalon vannak. Sőt, most éppen több van a jobboldalon, ez természetes."

Holnaptól eggyel kevesebb lesz, ha nem vigyázol az ilyen őszinteségi rohamokkal, és elolvassák a gazdáid:-))

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:51:28

@ex-dr. vuk: Na ugye itt is a szubjektum. Ukrajna oligarcha EU és USA támogatással törvénytelenül hatalmon lévő kormányát nem tartom legitimnek. Jogosnak tartom, hogy egész tartományok lázadnak fel ez ellen.

Milyen orosz katonák? Szakadárok harcolnak, nem orosz katonák.

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:52:20

@Pop40: Remélem, te is írsz ilyeneket, mert elhiheted, a ballib médiában is bértollnokok vannak.

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:55:54

@ex-dr. vuk: Ez szerintem csak jót tesz a jobbos médiának. Simicska vajon mivel tudná eladni a lapjait? Orbánfikából megélni egészen biztosan nem fog.

Én jobbos vagyok de Magyar Hírlapot talán életemben ne olvastam, Magyar Nemzetet pedig utoljára talán 15 éve. Ahogy a ballibsik többsége sem vesz Népszabit, vagy HVG-t.

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:56:38

@Pop40: Na látod az lesz a bizonyíték, hogy én nem vagyok bértollnok, mert én holnap is leszek. Na és te?

ex-dr. vuk 2015.02.06. 14:57:03

@♔batyu♔: "Jogosnak tartom, hogy egész tartományok lázadnak fel ez ellen."

Ja az oroszbarat putyinpincsi az jobb volt. Gondolom volt valami oka, hogy elzavartak. Meg ugye lehet haborogni meg tiltakozni, de itt most tankokrol es gepfegyverekrol beszelunk.

"Szakadárok harcolnak, nem orosz katonák."

LOL, ugy latom lemaradtal az elmult par honap esemenyeirol.

ex-dr. vuk 2015.02.06. 14:58:22

@♔batyu♔: "Orbánfikából megélni egészen biztosan nem fog. "

En azt varom, hogy gecizesbol mikor teregeti ki a szennyest, amit mar nem lehet eldugni az agy ala :)
Es hogy kit rant meg magaval. Persze lehet h beszari hozza, mert sajat magat is beboritana, de ki tudja, lehet hogy megvan benne a kurazsi.

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:58:25

@ex-dr. vuk: "Független média", ezen jót röhögtem. Inkább kanálisnak nevezném. Nem azért fizet sokat mert független, hanem azért, hogy azt a pénzt oktatásra költsem. Többek között ezek által okozott károk kompenzálására.

♔batyu♔ 2015.02.06. 14:59:41

@ex-dr. vuk: Ez a része azért nem érdekes, mert az előző elnök (Janukovics) szabályos választások útján került hatalomra. Ő a legitim.

♔batyu♔ 2015.02.06. 15:01:05

@ex-dr. vuk: Ja, gondolom, az Index megírta, hogy orosz katonák. Haggyál már ezekkel a manipulált "hírekkel". Valamit azzal akarsz bizonyítani, hogy bedobsz egy HVG-s linket. Gondolom, neked az is nagyon nagyon független.

♔batyu♔ 2015.02.06. 15:01:58

@ex-dr. vuk: Ebből a ballib oldal egészen biztos nem profitál, jobboldalon pedig nem rossz ez most.

Pop40 2015.02.06. 15:06:08

@ex-dr. vuk: És gondold el, hogy ezek az alakok a ner vezető rétege. Az elit.

Ezek után csodálkozik valaki, hogy az átlag fideszes banda meg agyhalott birkamenetesekből, és batyu kvalitású bérnyaloncokból áll?
:-)

Mellesleg nem gondoltam volna, de eljött ez a nap is: 100%-ig egyetértek Simicskával:Orbán egy geci.

Szép világ is lesz, ha mostantól a sok értelmi fogyatékos fideszzombi ilyen kijelentésekkel találja magát szembe, mikor kinyitja a Magyar Nemzetet :-DDDD

Pop40 2015.02.06. 15:07:28

@♔batyu♔: Mindenki magából indul ki:-)

Pop40 2015.02.06. 15:10:20

@♔batyu♔: Én még nem tudom. Én nem ebből élek, mint te, nem tudok napi 24 órában itt lenni.
Meg aztán nem is akarok, bármennyire szórakoztató kiröhögni a magadfajtát, van ennél jobb szórakozás is:-)

♔batyu♔ 2015.02.06. 15:15:07

@Pop40: Olvasd már vissza magad. Ha pedig röhögni akarsz, olvasgasd az indexen a ballibsi politikusokat.

Én nem értem, itt mindenki azt hiszi, ő van középen, ráadásul kibaszott jól is ír?

Pop40 2015.02.06. 15:20:00

@♔batyu♔: Ezt nem értem. Tolmácsot szeretnék kérni.

♔batyu♔ 2015.02.06. 15:24:42

Itt egy másik fontos hír: Az indexen nem találtam:

"A Jobbik támogatja az olimpiai pályázat szándékát"

♔batyu♔ 2015.02.06. 15:25:21

@Pop40: Azért nem érted, mert magad szerint te nem vagy röhejes.

ex-dr. vuk 2015.02.06. 15:42:00

@♔batyu♔: kiveve ha a nep maskepp gondolja 1-2 evvel kesobb (pl. ha nem azt csinalta, amit igert). ez mind mind resze a demokracianak. magyarorszagon is megtortenhet. a nep az ur, nem a miniszterelnok.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.02.06. 15:42:02

Ben Cardin, Maryland demokrata szenátorának mi köze a magyar politikához?
Az errefelé tevékenykedő balliberális civil szervezetek ugyanúgy politizálnak, mint a birkameneteket szervező CÖF. Aztán kiakadnak, ha politikai okokból támadják őket...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.02.06. 15:43:41

@♔batyu♔: Van Kelet-Ukrajnában ismerősöd vagy csak az orosz propagandát ismered?

ex-dr. vuk 2015.02.06. 15:44:31

@♔batyu♔: ohh tehat ebbol oktatasra megy. ertem. akkor az oktatastol elvett milliardok hova mennek? ja tudom, kozteve, simicska, meszaros, stadionok. na ne rohogtess mar.
ha szerinted egy tisztesseges orszagban politikai cellal pofatlanul penzugyileg kisemmizni egy vallalkozast rendben van, akor nagy gond van az ertekrendeddel. Tudod a maffiaban az a gond, hogy nem tudhatod mikor leszel te a kovetkezo. Addig meg rohogsz mig a masikba rugnak bele, aztan mikor te jossz arcodra fagy a mosoly.

Pop40 2015.02.06. 15:45:45

@♔batyu♔: Igen, kettőnk közül nem én vagyok röhejes.

De amit írsz, nem ezért nem érthető, hanem azért, mert szimplán egy összefüggéstelen hülyeség.

ex-dr. vuk 2015.02.06. 15:45:56

@♔batyu♔: gondolom a muholdkepek, CNN, BBC mind mind "gyurcsany kottajabol jatszik" es azok is felretajekoztatnak, hogy oroszok vonulnak ukrajnaba hosszu harckocsioszloppal. csak te tudod az igazat (meg a fidesz).. na haggyuk mar.

Pop40 2015.02.06. 15:47:56

@♔batyu♔: ez tényleg kurva fontos hír.

ex-dr. vuk 2015.02.06. 15:49:36

@Online Távmunkás: mar amennyiben az alapveto jogok vedelme politizalasnak szamit...
en eertem, hogy miert akarja a fidesz kicsinalni az alapveto jogokert kuzdo civileket .. szerintem te is tudod. max nem erdekel :)

Pop40 2015.02.06. 15:50:15

@ex-dr. vuk: sőt, most már simicska is gyurcsány kottájából játszik
:-D

Szegény batyu, ha ezek összevesznek, nagy gondban lesz, melyikük seggét nyalja tovább:-)

ex-dr. vuk 2015.02.06. 15:56:13

@Pop40: na ja ahhoz mar villas nyelv kell, hogy egyszerrre lehessen.

mondjuk a parhuzamos vaosag nem ritka fideszes korokben (orwell regenyeben doublethink-nek hivtak)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.02.06. 17:42:33

@ex-dr. vuk: Sajnos az alapvető jogokkal takaróznak, de valójában baloldali lobbiszervezetek. A sajtószabadság alapvető jog, de ők leghangosabban a kisebbségekért állnak ki, miközben tőlünk nyugatabbra sem fenékig tejfel a kisebbség élete... Ugyanígy nem értékek, hanem konkrét pártok mellett vagy ellen állnak ki.
A nagy politikai korrektség odáig fajult, hogy amikor az angol újságok Dániában a HÉV-ek kábeleit ellopó cigányokról írnak, akkor itt magyarokról cikkeznek...

ex-dr. vuk 2015.02.06. 18:17:02

@Online Távmunkás: "Sajnos az alapvető jogokkal takaróznak, de valójában baloldali lobbiszervezetek."

"I didnt see that coming" :D

Hadd talaljam ki, Soros penzeli oket?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.02.06. 23:14:22

@ex-dr. vuk: A nyugati jogvédő szervezetek hasonló célt töltenek be, mint az oroszok pénzelte szélsőjobb: politikai befolyás és társadalomformálás. Vagy szerinted véletlen, hogy nem egyformán védik a jogokat, hanem eléggé szelektíven?

Az lényegtelen, hogy konkrétan Soros vagy az amerikai demokrata párt háttérszerve vagy éppen a norvég állam pénzeli őket.

Vajon a nemes jogvédők Norvégiában is látványos performanszokkal fognak tiltakozni a hajléktalanok etetését és elszállásolását tiltó törvény miatt?
444.hu/2015/02/05/torvennyel-tiltanak-be-norvegiaban-a-koldulast/

ex-dr. vuk 2015.02.06. 23:18:37

@Online Távmunkás:
ez utobbi hiren azert elegge meglepodtem. kicsit "magyaros" megfogasa a problemanak .. ahelyett, hogy kezelnek, kriminalizaljak.

toportyánzsóti 2015.02.07. 09:46:56

Csintalan Sándor kijelentette: a mostani konfliktus kitörése a választások utánra tehető, amikor Orbán Viktor előállt azzal, hogy be kell darálni a médiát, mert ő úgy gondolja, hogy nem kell Index, meg RTL Klub sem. Hozzátette: a másik dolog pedig Paks volt. Simicska Lajos azt gondolja, hogy ez rossz projekt politikailag, energetikailag és környezetvédelmi szempontból is – vélekedett.

toportyánzsóti 2015.02.07. 09:50:15

Csuti pocakmutyi aksiproblémái óta beszámíthatatlan,seggnyalóin kívül mindenkit be akar darálni,képtelen felfogni a határait pedig óriási lehetőséget szórakázott el.Nyaloncai a háta mögött röhögve kilopták alóla az országot.

n_dy 2015.02.07. 10:01:02

hát ha "Ben Cardin, Maryland demokrata szenátora" nyilatkozott valamiről, jelesül éppen arról, hogy Orbán közvetlen utasítást adott az ügyészségnek, akkor ez nekem bőven elég bizonyítéknak, a többi már nem is kell ...

Maxvall a kloáka (törölt) 2015.02.07. 17:10:27

@♔batyu♔: de azért annyira nem bánnád nemde? amúgy most akkor zsidó lettem vagy mi van? Vagy cigány? (Ja az nem lehetek, mert még egy oldalra kerülnék a nagyvezírrel.)

a megyei matricák, bár ez sehogy se jön a poszthoz, szerintem önmagukban jók, csak az volt a - közkeletű szóval - geciség, hogy korábban nem fizetős utakra is kiterjesztették.

Bajcsy Annamária Dóra 2016.03.07. 14:23:31

@♔batyu♔: VOLT.aZ oRIGOT MEG MEGVETTE nETUDKI HAVERJA...
süti beállítások módosítása