B1 blogcsalád



Gyurcsány visszaüzent Botkának

2017. február 18. - nickgrabowszki

Az MSZP miniszterelnök-jelöltje szombat délutáni beszédében sürgette, hogy Gyurcsány lépjen hátra.gyf_4.jpg

Nem mondta ki ugyan a nevét, de nyilvánvalóan csak Gyurcsányra illenek azok a kitételek, hogy

  • a választók szemébe hazudott,
  • eljátszotta a szavazók bizalmát, 
  • tehertétel a baloldalnak, 
  • csak papol Orbán leváltásáról,
  • ma se látja be, hogy hibázott,
  • önpusztító kormányzást folytatott,
  • vele az élen a baloldal 2010 előtt többszáz-ezer szavazónak engedte el a kezét.

Botka gyakorlatilag egyenlőségjelet tett Orbán és Gyurcsány közé, a bal- és jobboldal gyűlölve imádott politikusainak nevezte őket. Csak éppen azt nem mondta ki, hogy neki köszönhető Orbán hatalomra jutása, és hogy ő gátja a leváltásának is.

A szegedi polgármester egy heti interjúban már utalt rá, hogyan  képzeli elérni, hogy a volt kormányfő és MSZP-elnök ne akarjon rajta lenni az ellenzéki közös listán: majd a közvélemény, a választók nyomására a DK-s politikustársai ráveszik arra, hogy ne akarjon parlamenti képviselő lenni jövőre.

Gyurcsány erre viszont úgy reagált, hogy demonstrálta:

a párt én vagyok.

A DK sajtóirodája még a Botka-beszéd előtt közzétette, hogy a párt pártszavazása 98 százalékos többséggel újraválasztotta Gyurcsányt pártelnöknek.

Azt nem hangsúlyozták, de nyilvánvaló egyedüli jelölt volt, azaz a DK-ben érvényesül a vezérelv: nincs helye sem ellenjelöltnek, sem ellenvéleménynek Gyurcsányéval szemben. (Az utóbbira Kerék-Bárczy rapid kirúgása a példa.)

Mivel ellenjelölt nem volt, nyilvánvalóan nem lehettek emberei sem, akik kontrollálták volna a szavazatszámlást, ezért Gyurcsányék akkora számot mondtak be, amekkorát nem szégyelltek. És

nem szégyelltek bemondani egy észak-koreai számot.

Valamint nem is azt kérdezték a párttagoktól, hogy elképzelhetőnek tartják-e, hogy a Fidesz leváltása érdekében a pártelnök kimaradjon a parlamentből.

A Gyurcsánytól való nyilvános elhatárolódás, a politikája miatti bocsánatkérés minden bizonnyal jót tesz majd Botka megítélésének a választók előtt, de az nemigen látszik, hogy a DK elnöke mitől látná be, hogy az ő visszavonulásán múlhat az esetleges ellenzéki siker.

Nyolc éve lett volna arra, hogy ezt belássa, de ez nem volt elég. 2011-ben már eleve azért csinált saját pártot, mert a korábbiban, az MSZP-ben azok voltak jelentős többségben, akik őt okolták. Az újat meg azok hozták létre, akik Gyurcsánytól függnek, és azt akarják, hogy újra ő legyen Magyarország miniszterelnöke.

Akik így gondolják, annyira kevesen vannak (4-5-6 százaléknyian), hogy erre sem rövid-, sem közép-, sem hosszútávon nincs esély. De mivel Gyurcsány magát továbbra is Magyarország egyik vezetőjének tartja, hívei ahhoz mindenképpen elegen vannak, hogy

a szavazatokat megosztva elősegítsék a Fidesz 2018-as győzelmét.

De valami faramuci logikával Gyurcsány mégis az állítja, hogy aki gyurcsányozik, az Orbánnal van.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5512270982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morpho 2017.02.19. 20:33:23

@6.Lenin:
Nincs kedvem elmagyarázni. Csak számolgassál nyugodtan!

6.Lenin 2017.02.19. 20:33:32

@Dr.Démonmac1:

Valószínűleg bent lesz a Parlamentben, de a frakció megint kétséges lesz. Pech.

6.Lenin 2017.02.19. 20:34:32

@morpho:

Mert nincs mit. Nem tudod.

6.Lenin 2017.02.19. 20:38:40

@morpho:

Jó vicc,Már az elején tudtam, hogy nem tudsz válaszolni, mert nincs mit. Te ajánlasz döntetlent?

illaim 2017.02.19. 20:42:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Azt nem tudom hány éves vagy, de az biztos, a memóriád megkopott, vagy az előítéleted eltakarja a tisztánlátásodat!
Akkor egy kis emlékezés. Az őszödi beszéd nyilvánosságra kerülését követően Gyurcsány bizalmi szavazást kért maga ellen! Az MSZP frakciója pedig megerősítette! Természetesen tudom, hogy a bizalmi szavazás nem lemondás, de azért nem kell úgy beállítani, ahogy az a fidess évek óta sulykolja! A másik dolog. Te olvastad az őszödi beszédet? Mert ha igen, akkor abban igen csak benne van, hogy nem a Gyurcsány hazudott az embereknek, hanem az MSZP! A gazdaságilag megalapozatlan ígéreteivel!
Az MSZP programját nem a Gyurcsány írta! Csak vele mondatták el.
Egyébként amiért elárulták, az az átlátható pártfinanszírozás forszírozása volt! Az LMP-Schiffer egyszer, józan percében ráébredt, hogy a korrupció melegágya az átláthatatlan pártfinanszírozás! Érdekes módon a Botka még véletlenül sem hozta szóba!
Tudod csak a tárgyilagosság kedvéért! :-)))

ulpius66 2017.02.19. 20:45:14

@6.Lenin: "Gyurcsány+ Orbán+ mindenféle faszság? Nem, nincs annyi választó, akik rájuk szavaznának."

VI. Lenon!

Ja, majd jön: a választási rendszer miatt kaptak ki.....

morpho 2017.02.19. 20:50:18

@illaim:
Kb igazad van. De miután elárulták, le kellett volna mondani. Ha a beszédet Orbàn mondja el és valaki kiadja, te is a lemondását követelted volna...

ulpius66 2017.02.19. 20:55:19

A tények makacs dolgok!

Egy évvel a választások előtt a DK 5-6-7%-on áll a biztos szavazók körében.
Iszonyatosan rizikós dolog ilyen esetben bármelyik kis ballibsi párttal koalíciót kötni, mert akkor 10% a Parlamentbe jutási küszöb.....(3 vagy több párt koalíciója esetében 15%....)

Bármely koalícióban rezeg a bejutási léc......ráadásul úgy, hogy az MSZP teljes gőzzel a DK ellen fog kampányolni, hiszen ők a DK ellehetetlenülésében érdekeltek.....

A kis ballibsi pártok meg beállnak Botka mögé, vagy irány süllyesztő...akár egyedül indulnak, akár egymással összefogva.......

Minden forgatókönyv szerint tehát az lesz amit Botka mond!!!!

ulpius66 2017.02.19. 21:06:20

Egyébként meg 2014-es EU Parlamenti választásokon külön indultak a ballibsi pártok:
MSZP ---- 11%
DK -------- 10%
Együtt-DK - 7%
LMP --------- 5%

2010 óta az összes választáson a ballibsik - akár külön indultak, akár összefogva - 25-30%-os eredményt értek el.....

6.Lenin 2017.02.19. 21:15:38

@ulpius66:

Marad az első lehetőség, amit itt írtam....hétfőn 10:05:15-kor lázadás a Blahán.
4 millió sms a mélyszegényeknek, hátha.

Vagy befogott orral a Jobbik? De ez elcsendesedett, biztos valahol valakik szóltak, ezt semmiképpen, akkor meg? 25-30 % kevésnek látszik.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.02.19. 21:19:49

A baloldal egyetlen esélye, ha Gyurcsánytól megszabadulva Botka vezetésével felépül egy tisztességes szociáldemokrata párt az Mszp romjain. Egy ilyen programot következetesen végigvíve a 2019-es önkormányzatin már lesz esély a Bp-i kerületek visszaszerzésére.

6.Lenin 2017.02.19. 21:24:46

@a nemzet fogatlan provokátora:

Elképzelhető, bár nem tudni Ferinek mi van Botkáról a kockás füzetben.
Botka sem tegnap született.

morpho 2017.02.19. 21:27:46

@a nemzet fogatlan provokátora:
Nem bánnám, ha inkább teljesen új arcok és pártok nőnének a demokrácia romjain...
Akkor lesz vége a szocializmusnak, ha már nem lesz senki a politikában, aki ott szocializálódott. Egy európai szemlélettel lehet csak a korrupció ellen eredményesen küzdeni!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.02.19. 21:38:05

haha Botka suhint egyet a pálcájával jobbra...Viktor tűnj el...suhint egyet balra: Fletó tűnj el..
Naaaa? Ki marad a porondon? na ki?
hát ez nem lesz ilyen egyszerű..
LOL

6.Lenin 2017.02.19. 21:38:22

Thomas Bach hozzátette, a referendum körül kialakult helyzetet hátsó szándékkal arra használták, hogy „feltegyék magukat Magyarország politikai térképére”, s egyszerűen csak „nevet akartak szerezni maguknak”.

Tegnap írtam valamelyik blogon. a friss európai arcok hazudtak az aláíróknak, csak felmérték, hogy lenne-é esély 18-ban bejutni a parlamentbe. a budapestiek besegítenének nekik ebben. Matek az egész. Ők is tudnak számolni, és találtak 1 jó lehetőséget. Átverésben már jól kezdtek.

index.hu/sport/2017/02/19/a_nob-elnoke_nekiment_a_budapestieknek/

morpho 2017.02.19. 21:48:05

@6.Lenin:
Pataki úrnak meg kéne mondani, hogy Orbán hazudta azt a NOB-nak és a magyaroknak, hogy Olimpiát akar rendezni. Amúgy semmi köze az egészhez!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 21:51:49

@Dr.Démonmac1: "Öreg hiba volt Gyurcsányt kiengedni az Mszpből"

Kirúták, mert rengeteg szavazatot vesztettek a jelenlétével.

al Dajjal 2017.02.19. 21:52:32

@6.Lenin:
Nem kell a parlamentbe se jutniuk. Most egy évig roadshowznak különböző népszavazási kezdeményezéseket, aláírásgyűjtési akciókat karolnak fel. Közben végig üzletelnek az így szerzett adatbázisokkal, majd 2018-ban a 2014-es kamupártok mintájára felmarkolják az állami támogatást.
Nem rossz bevétel kb 1 évnyi munkáért. Ha pedig esetleg be is jutnak, az csak hab a tortán.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 21:55:19

@illaim: "Gyurcsány bizalmi szavazást kért maga ellen"

Nem bájologni kellett volna, hanem azonnal lemondani.

"Te olvastad az őszödi beszédet?"

Nekem hányingerem volt a gyurcsánytől, nemhogy még őt olvassam. Nem tudott volna olyat mondani, ami csökkenti a választási hazugságait.

morpho 2017.02.19. 21:57:16

@al Dajjal:
Tipikus fideszes logika. Na ezt kell sürgősen befejezni!

6.Lenin 2017.02.19. 21:58:24

@morpho:

Akkor a Momo is az Orbán gyermekei? Lefizette őket is? Pfujj!
Európai arcok, pfujj! Velük fúratta meg az olimpiát.Pfujj!
Ennyire benéztem?
Ekkora spíler lenne Orbán?
azannya!

ulpius66 2017.02.19. 21:58:29

@a nemzet fogatlan provokátora: "A baloldal egyetlen esélye, ha Gyurcsánytól megszabadulva Botka vezetésével...."

Protkós provokatőr!

Esetek és pofonok. (vagy valami ilyesmi....)

Nekem pl. egyik sem jön be.....nem lehetne olyan variáns, hogy megszabadulva mindkettőtől?

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2017.02.19. 21:58:46

Gyurcsányt a Fidesz fizeti!
Feri minden megnyilvánulása a Fidesznek hajt hasznot.
Hihetetlen, hogy van olyan ember, aki ezt nem veszi észre.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2017.02.19. 22:00:08

Gyurcsány 2006-ban a kilátástalannak tűnő helyzetében politikai öngyilkosságot követett el és meghalt.
A Fidesz azonnal felismerte, hogy hasznos lehet még a későbbekben a hullája.
Gyurcsány fontos szerepe, hogy teret és erőforrásokat foglalva, lehetetlenné teszi bármilyen valódi baloldali gondolatra épülő párt megjelenését.
Gyurcsány az Orbán kormány támasza.
Minden médiaszereplésével szívességet tesznek a Fidesznek.
A Fidesz nagyon sokat köszönhet Gyurcsánynak.
Várhatóan sikerrel fogják szerepeltetni 2018-ban is.

6.Lenin 2017.02.19. 22:05:09

@al Dajjal:

Várjunk még ezzel. Majd , ha kiderül pontosan, hogy ki mennyi aláírással szállt be ebbe a buliba. a pártok már jelezték, hogy ők mennyivel, valójában nekik köszönhető a "siker".
Lesz még itt 1-2 meglepetés az üggyel kapcsolatban. Van jönnek még többen is hasonló trükkel. 18-ig még szaporodni fognak az ilyen europai friss arcok, de nagy vonalakban elfogadható amit írsz.

6.Lenin 2017.02.19. 22:12:13

Gyurcsány visszaüzent Botkának...

Mellesleg Gyurcsány a válaszában annyit írt, hogy majd a választók eldöntik, kinek kell hátra lépni, és ebben tökéletesen igaza van.
Neki van a legaktívabb tábora, és érti a praktikákat is.

Lesz még itt üzengetés dögivel.

al Dajjal 2017.02.19. 22:20:01

@6.Lenin:
Ha csak a tendenciát nézzük (3 nap: 35 ezer; 1 hét: 55 ezer; 10 nap: 70 ezer; 7 nappal a vége előtt 100 ezer, kaptak a többi párttól még kb 60 ezret.) egy hét alatt gyűjtöttek annyit, mint előtte 3 hét alatt úgy, hogy a tendencia folyamatosan csökkenő volt.
Az én elméletem: betoltak kellően nagy mennyiségű hamis/érvénytelen aláírást, hátha a fidesz már a számtól is megrémül, mint anno a boltzáras kérdés átengedésétől. Ha viszont elkezdik ellenőrizni, s kibukik a sok kamu aláírás, akkor lehet megint panaszkodni, hogy a kézivezérelt, pártkatonákból álló OVB parancsra gáncsolja a nép akaratát, lefekszik a kormánynak, stb... win-win kommunikáció. Pont, ahogy Orbánék szokták csinálni.

morpho 2017.02.19. 22:22:30

@6.Lenin:

Ez az egész olimpiai faszkodás Orbán politikai manővere. 2002-ben találta ki először és ő csinált kampánytémát az Olimpiából! Miközben ő is tudja, hogy nem tudnánk megrendezni. Mennyit is loptak eddig előkészítés címen? 35-40 Mrd forintot?
index.hu/belfold/olimpia0117/

morph on deer 2017.02.19. 22:23:33

@al Dajjal:
"Gondolkoztam azon, hogy miért csinált másik pártot Gyurcsány, ha folyamatosan az összefogásért nyafog?"

Ugyanis tudja, hogy a jelenlegi kurzust csak úgy lehet leváltani, másképp meg nem! Aki pedig mást mond, azt legfeljebb a parlamentben eltölthető újabb négy év motiválja, de biztosan nem a kormányváltás.
Gondolj ennek is utána, ha már..!

morpho 2017.02.19. 22:25:52

@al Dajjal:

...vagy esetleg a hazaárulózás kotnraproduktív lett és azokat is elvitte aláírni, akik amúgy lusták voltak. Például engem is...

Á nem tuti csaltak, máshogy nem megy... te is fideszlistákon dolgoztál Kubatovnak?

DarthVader 2017.02.19. 22:26:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"'Te olvastad az őszödi beszédet?'

Nekem hányingerem volt a gyurcsánytől, nemhogy még őt olvassam. "

Aha. Persze ez nem akadályoz meg abban, hogy hivatkozz rá. Ezen az alapon a Bánk bán a piálásról szól, mert hallottad a bordalt.

DarthVader 2017.02.19. 22:27:44

@al Dajjal:

" Pont, ahogy Orbánék szokták csinálni."

jótól tanulni nem szégyen :))

morph on deer 2017.02.19. 22:28:26

@al Dajjal:
" egy hét alatt gyűjtöttek annyit, mint előtte 3 hét alatt "

Arra nem gondolsz, hogy szándékosan kevesebbet mondanak, hogy a lustábbak is mozduljanak meg, mert hátha kevés lesz?
Ha közlik, hogy elérték a nominális mennyiséget, akkor garantáltan lanyhult volna az aláírási kedv.
Ez egyébként ismert mozgósítási trükk, jól alkalmazva.

ulpius66 2017.02.19. 22:30:19

@al Dajjal: Hát bizony ez kőkemény bűncselekmény......

"Aki a választási eljárásról szóló törvény hatálya alá tartozó választás, népszavazás, népi kezdeményezés vagy európai polgári kezdeményezés során

a) a jelölési eljárás szabályait megszegve erőszakkal, fenyegetéssel, megtévesztéssel vagy anyagi juttatással szerez ajánlást,

d) jogosulatlanul aláír, hamis adatokat tüntet fel, három évig terjedő kóter"

Nyilvánvalóan tízezer számra lesz érvénytelen támogatás..... ember legyen a talpán aki kideríti, hogy ezek közül melyik bűncselekmény eredménye, és ezt a bűncselekményt ki követte el???...az aláírás-gyűjtést kezdeményező fiatalok a felelősek az odahamisított aláírásokért????,

ulpius66 2017.02.19. 22:33:02

@morpho: "..vagy esetleg a hazaárulózás kotnraproduktív lett és azokat is elvitte aláírni, akik amúgy lusták voltak. Például engem is...

Á nem tuti csaltak, máshogy nem megy... te is fideszlistákon dolgoztál Kubatovnak?"

Figyusz!

Akkor miket fogsz kommentelgetni, ha kiderül, hogy tízezres nagyságrendben csaltak a kedvenceid, "amúgy fideszes, hogy ne mondjam Kubatov módjára????????

morph on deer 2017.02.19. 22:39:08

@bölcsészmérnök:
"Gyurcsányt a Fidesz fizeti!"
Tudjuk!
A Mogiljevicssel küldik neki a német márkát aktatáskában!
Tudod, ami még maradt a múltkorról a bőröndben...

al Dajjal 2017.02.19. 22:40:13

@morph on deer: Az a baj, hogy a nagy összefogás eredménye győzelem esetén egy 4-5-6-7 pártból álló salátakoalíció lenne, mely folyton egymással marakodna, egymást fenyegetnék, zsarolnák, hogy mikor melyik ügyet hogy kezeljék. Teljesen működésképtelen modell.
Szlovákiában volt ilyen, hogy Fico nyert, de nem volt többsége (ott nehéz egy pártnak többséget szerezni, mert tisztán listás választás van). Az összes többi viszont nem akart vele koalíciót, inkább nélkülük állt össze az összes többi párt - azt hiszem, heten. Ha jól emlékszem, két év után bukott bele a totális tehetetlenségbe, meg, hogy egymással sem jutottak soha semmiben dűlőre.
Ha tényleg, őszintén akarnak kormányváltást, s nem csak még egy ciklust a parlamentben, akkor mivel külön párt, s elkezdik megmutatni, hogy most végre alkalmasak is lennének az ország vezetésére. Az egysíkú "orbántakarodj" szöveget lecserélik arra, hogy az adott helyzetben mit tennének. Mihez, hogyan nyúlnának. (Horn, Megyó, Gyurcsány sem épp arról volt híres, hogy beleszakadtak a munkába. Fleto még ki is mondta, hogy másfél két évig nem csináltak semmit. Leginkább ez az, amiért nem akarom én soha többé még a Parlamentben sem látni.)

al Dajjal 2017.02.19. 22:46:58

@ulpius66: Tisztában vagyok vele, de a választói adatbázist építeni is az. Mégis van minden pártnak saját "Kubatov-listája".
És mivel a lebukás esélye gyakorlatilag nulla, miért ne csinálnák meg? :-) Amúgy az érvénytelen aláírások halmozásában pont segítségükre voltak a fideszes trollok is, akik a letöltött íveket írták alá érvénytelenül - nem pesti lakosként.

MACISAJT 2017.02.19. 22:53:14

Botka elvtárs !

1. Hol tetszett lenni az öszödi beszéd elhangzása idején?(a helyes válasz: a helyszínen, a zártkörű maffiatalálkozón).

2. Mikor a böszme előadta ott az ismert tartalmat, fel tetszett állni tiltakozva az elhangzottak miatt, netán el tetszett hagyni a helyszínt, esetleg az azt követő hónapokban bármilyen jelét tetszett annak adni hogy abban a vircsaftban nem kíván részt venni?(a helyes válasz: nem, semmi ilyesmi nem történt, tetszett kussolni a választók előtt és szavazni mintha mi sem történt volna).

3. 2006 október 3-án mikor az MSZP parlamenti frakciója névvel szavazott bizalmat a gyurcsány -kormánynak,
netán nemmel tetszett szavazni?(a helyes válasz: nem, semmi ilyesmi nem történt, tetszett kussolni a választók előtt és egyhangúlag szavaztak az eftársak a gyurcsanizmus töretlen folytatása mellett.)

Így aztán ne haragudjon,kedves Botka eftárs, de a mostani kirohanása a gyurcsanyok ellen kb. olyan hiteles mintha dr. Joseph Mengele lépne fel egy UNICEF reklámban.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.02.19. 23:14:46

@morpho: Lefordítom amit írsz: Olyan politikai zombik kellenek, amelyek korlátlanul kiszolgálják a multinacionális válallatok és a brüsszeli valamint a berlini hiénák érdekeit..

morph on deer 2017.02.19. 23:22:45

@al Dajjal:
"Fleto még ki is mondta, hogy másfél két évig nem csináltak semmit."

Akkor azt is tudod nyilván, hogy milyen összefüggésben hangzott mindez el, és miért is mondta, ugye?

Nekem a mostani Botka féle helyzettel is az a bajom, hogy lényegében ugyanaz az MSZP áll Botka mögött is, amelyik akkor gúzsbakötötte a Fletót, és semmilyen jele nincs annak, hogy ők változtak volna.
Gyurcsányt viszont aligha lehet azzal vádolni, hogy ugyanolyan szemlélettel áll a dogokhoz mint tíz éve, ez azért biztos.

A rengeteg apró pártot csak ideiglenesen kéne összefogni a választás idejére, mégpedig egy abszolut minimum közös álláspont mentén, és ez távolról sem koalíciós kormányzást kéne, hogy jelentsen. Ha egy csepp józan eszük is lenne, akkor lényegében független szakembereket kérnének fel kormányzati szerepre, a pártok csak a politikai bázist biztosítanák, az előre egyeztetett normák mentén. Sok értelme nem lenne civódni, hiszen 1,5-2 évet ki lehetne bírni annak fejében, hogy helyreálljanak a dolgok.
Ki tudja, közben még meg is szerethetik egymást :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 23:22:50

@DarthVader: ""'Te olvastad az őszödi beszédet?'
Nekem hányingerem volt a gyurcsánytől, nemhogy még őt olvassam. "
Aha. Persze ez nem akadályoz meg abban, hogy hivatkozz rá."

Valamit félreértettél.

Nekem nincs semmi bajom a öszödi beszéddel. Kimondta az igazságot. Én ezt napi rendszerességgel teszem.

gyurcsány bűne az volt, hogy hazugsággal nyerte a 2006-os választást. 5 éves adócsökkentési törvényt hozott a választás előtt, és adót emelt a választás után.

Az öszödi beszéd kitudódása miatt vesztette el az egyszégsugarú választók bizalmát. Ahhoz hogy ezt tudjam, nekem nem kel elolvasni magát a beszédet.

morpho 2017.02.19. 23:23:34

@ulpius66:
Te miket fogsz kommentelgetni, ha 200 ezer felett lesz az érvényes aláírások száma?

morpho 2017.02.19. 23:25:51

@a nemzet fogatlan provokátora:

Igen, pont ezt írtam, kurvajól levetted a lényeget! Köszi!

illaim 2017.02.19. 23:30:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ha te csak a 2006 választás hazugságára emlékszel, akkor 1998.-as választások idején még óvodás voltál?
Vagy odáig már nem hord az emlékezet? "Más a kormányzás és más a kampány" szöveg nem a választási hazugság beismerése? Vagy te csak akkor jössz rá, hogy hazudtak neked, ha a szemedbe mondják? Elsunnyogva minden rendben? Furcsa egy értékrended van neked jó ember!

morpho 2017.02.19. 23:54:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"gyurcsány bűne az volt, hogy hazugsággal nyerte a 2006-os választást"
Nekem aztán tényleg nembarátom a Feri, de ilyen alapon minden párt hazugsággal nyeri a választást. Ha a 2006-nál maradunk, Orbán azt írta a plakátra, hogy "Rosszabbul élünk, mint 4 éve" Dettó hazugság volt.
Az mondjuk gyönyörű, hogy két ilyen remek legény közül lehetett választani...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 23:56:35

@illaim: "te csak a 2006 választás hazugságára emlékszel"

Nem. Arra is emlékeszem, hogy gyurcsány előtte 2 évig, és utána 3 évig nem csinált semmit, hagyta lezülleni a gazdaságot. Terve sok volt, de eredmény semmi. Most ne gyere azzal, hogy az MSZP meg az SZDSZ nem állt ki mellette, mert akkor vagy véghezviszi az akaratát, vagy lemond.

Arra emlékszem, hogy a 2008-as válság letolt gatyával ért minket, nem volt lehetőség gazdaságélénkítésre.

Arra emlékszem, hogy az autópályák az Alföldön kétszer annyiért épültek, mint a hegyes-völgyes Horvátországban.

Két ember bizonyította be, hogy teljességgel alkalmatlan az ország veetésére: gyurcsány és orbán. Ennek a tetejébe gyurcsány egy politikai hulla, orbán meg egy maffiózó.

"1998.-as választások idején még óvodás voltál?"

Amikor te még egy kósza gondolat se voltál, én családdal évekig külföldön dolgoztam.

1998-ban még nem éltél, különben tudnád, hogy gyurcsány nem volt tényező.

Andy73 2017.02.20. 00:37:30

"hívei ahhoz mindenképpen elegen vannak, hogy a szavazatokat megosztva elősegítsék a Fidesz 2018-as győzelmét."

Mert ha nem osztják meg, akkor több az esély? Legutóbb úgy is kétharmados bukta volt, meg azelőtt is. Csak a baloldali szavazatokon marakodtok, elvtársak, abból pedig nem lesz több, inkább egyre kevesebb a régi elvtársak kihalásával.

al Dajjal 2017.02.20. 00:37:31

@morph on deer:
"Akkor azt is tudod nyilván, hogy milyen összefüggésben hangzott mindez el, és miért is mondta, ugye?"
Persze, hogy tudom. Annak összefüggésében, hogy hazudtak reggel, éjjel, meg este.
És a legszörnyűbb, hogy utána sem csinált semmit. A válság alatt mit is mondott?
"Nem fog fájni. -> Ja, de. Fájni fog. -> IMF hitel nélkül csőd lett volna." Pedig 2006 és 2008 között azért tehettek volna valamit, de csak Orbánt gyalázták 2006 őszéért, mintha ő mondta volna a beszédet....

Andy73 2017.02.20. 00:47:13

Jövő tavasszal majd szemben is vitatkozhatnak egymással az elvtársak a miniszterelnöki vitán, ahol talán még lesz egy-két jelölt, pl. az LMP-s, meg Vona.
Szóval így esetleg eggyel több kihívó lesz, csak a kihívott nem lesz ott, mert neki anélkül is jó esélye lesz az újabb kétharmadra.
Orbán egy ideje inkább külpolitikával foglalkozik, a cikkben szereplőkre már nem nagyon vesztegeti az idejét, jól elvannak ők egymással.

al Dajjal 2017.02.20. 00:49:36

@Andy73: A fidesz és Orbán elég sokat és látványosan tesz azért, hogy azokat a fiatalokat, akik nem emlékeznek a 2002-2010 közötti időkre, a baloldali pártok táborába tereljék. Szóval sajnos nem halnak ki. És pont a fidesz gondoskodik fiatal utánpótlásról.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 01:00:17

@Andy73: "Orbán egy ideje inkább külpolitikával foglalkozik"

Úgy érted, összeveszik a románokkal? A romániai magyarok inkább ezt nem szeretnék. Foglalkozhatna a változatosság kedéért a magyar gazdasággal, mielőtt Banglades is lehagy minket.

metax 2017.02.20. 01:45:35

A kollaboráns "ellenzék" 2018-as esélyét váltig hazug módon hirdető b1 blog mindenesetre jó előre kiállította a jövő évi borítékolható választási bukta magyarázatát, amivel minden valószínűség szerint majd heteken és hónapokon át tele lesz a baloldali média, hogyaszondja:

"Gyurcsányahibás."

Karipapa01 2017.02.20. 02:10:03

Botka tényleg azt hiszi, hogy ha Gyurcsány "visszalép", akkor a DK-szimpatizánsok rá fognak szavazni? Móóóórgit! Nóóóórmális???....

LIPSIK adjatok vissza az ELLOPOTT 270 milliardot ! 2017.02.20. 02:26:25

Fantasztikussan elvezem, ahogy baloldali lipsi partok egymast gyilkoljak. Foleg most hogy mar azon olik egymast, kinek tulajdonithato ez a szanalmas olimpia, de leginkabb magyarellenes gyozelmuk.
Remelem alakul meg nehany ilyen 2 szazalekos lipsi part, 18- ig es akkor vegul egyik sem fog bejutni, belertve a jobbikot is.

Karipapa01 2017.02.20. 02:34:33

@LIPSIK adjatok vissza az ELLOPOTT 270 milliardot !: Te! "LIPSI"! :D Azt sem tudod, mi az gyökérkém! :D

morpho 2017.02.20. 05:06:27

@LIPSIK adjatok vissza az ELLOPOTT 270 milliardot !:

A Jobbik egy tipikus LIPSI párt! Jelentsen ez bármit...

tpl 2017.02.20. 06:08:45

Isten mentse meg az országunkat a szocik visszatérésétől. A magyar modernkori történelmének legkorruptabb bandája (lásd OLAF-jelentés) soha nem térhet vissza. Orbán, a maga hibáival és korrupt masodvonalbeli pribékjeivel is mérföldekkel jobban vezeti az országot, mint a szoci/szdsz és a szadesz utódpártjai.

MACISAJT 2017.02.20. 07:51:35

@morpho: "Te miket fogsz kommentelgetni, ha 200 ezer felett lesz az érvényes aláírások száma? "

Bokros Lajos 2014-ben főpolgármester-jelöltként 213.550 szavazatot kapott...És mire ment vele, ugye...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 07:57:34

@tpl: "mérföldekkel jobban vezeti az országot"

Ilyen szarul még sose álltunk.

A legnagyobb baj viszont az, hogy a kilátások tragikusak, a versenyképesség kritikus, és az oktatás is soha nem látott mélyponton van. A jövőt ezek határozzák meg.

tpl 2017.02.20. 08:13:31

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: haha. Ilyen jól utoljára 2004-ben álltunk, csak akkor a növekedést hitelekbol fedeztuj. Javíts ki, ha nem így latod, de tényeket, nem gyűlöletbeszédet várok

tpl 2017.02.20. 08:15:36

@MACISAJT: szánalmas társaság, de ők már sehol nincsenek és nem is lesznek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 08:20:00

@tpl: "akkor a növekedést hitelekbol fedeztuk"

Igen. orbánnak erre most nincs lehetősége, mégtöbb hitelt nem vehet fel... Az adózás az egekben... El kéne végre kezdeni kormányozni.

tpl 2017.02.20. 08:21:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: brillians elméjű vagy. Sajnos a magadfajtákbol van még parszazezer

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 08:22:16

@MACISAJT: "biztató eltávozások"

A gyűlölködés növekedésével nem javul, hanem tovább romlik a gazdasági helyzet.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 08:23:32

@tpl: "magadfajtákbol van még parszazezer"

Igen, bármelyik alakamlas lenne az orszég vezetésére. Kettő viszont bizonyítottan alkalmatlan: orbán és gyurcsány.

czjanos 2017.02.20. 09:07:50

Gyurcsány most abban bízhat, hogy akiket Botka pellengérre állított a pártjából, azok most sértődötten hátat fordítanak az MSZP-nek és a DK-hoz törleszkednek. Ezek pedig pontosan azok, akik miatt Gyurcsány kilépett az MSZP-ből és alapított kontra-pártot.

Szalay Miklós 2017.02.20. 09:57:26

Akit kicsit közelebbről érdekelne a politikai (és gazdasági) bal- és jobboldal mibenléte, az ezt nézze meg:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid073

(A legfelső sor a kép tetején, "Bal oldal - Jobb oldal". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

Érdekes lehet továbbá a Demokráciáról és diktatúráról, a demokrácia visszásságairól szóló rész is.

sőőtnagyonis 2017.02.20. 10:07:24

Miden ellenzéki azt szeretné, ha Orbánt leválthatnák. Valójában akik lassan harminc éve nem találtak kormányzó képes, tisztességes vezetőket maguk között, ideje le cserélni az egész garnitúrát. Azonban törvényszerű, hogy a rendszerváltás ismét az előző rendszerek hibáit fogja magában hordani, mert a vezetésnek újra arra a társadalomra kell hogy épüljön, ami ezt a politikai örökséget hordozza.
A 2008-as populista népszavazás jóváhagyásakor már látszott, hogy az ellátórendszereket támadó fidesz mára már minden működő gazdasági szervezetet felszámol, vagy ellehetetlenít. Gyakorlatilag a magyar állam felszámolásán dolgozik.
Ez az orosz politika célja, hogy a közép európai országokat szétzilálja, és igájába hajtsa.
Orbán putyin bábja, de a magyar politika nem képes ezt tudomásul venni, és nem képes a tömegeket megfelelően mozgósítani, a szélhámos hazaáruló társaság ellen.
A fiatal politikai szerveződéseknek lesz egy hatalmas terhük, olyan tömegből kell újraszerveződni, amelyben a külföldi titkosszolgálatok is rájuk szerveződnek.
az UD ügy óta tudjuk, hogy nálunk van egy háttérhatalom, amely olyan eszközökkel irányítja a hatalmat, amire a parlament nem tud hatni a titkosszolgálatra. Így lesz mindig mert a népet becsapja minden rendszer. A háttérben zajlanak a titkos tanácskozások, és titkos társaságok, akik egymással is harcolva tomboló harcban emésztik fel a jövőnket.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 10:10:34

@sőőtnagyonis: "harminc éve nem találtak kormányzó képes, tisztességes vezetőket"

Nem mintha a pufajkás tisztességes lett volna, de rendesen elkormányozta az országot, és orbánnál százszor nagyobb demokrata profilt villantott. orbán és meggyesi a brokros csomagból élt, és még gyurcsány is pár évig.

véleményM 2017.02.20. 10:45:57

1998 - Orbán Viktor elzavarta a szocikat a kormányzásból.
2002 - Medgyessy Péter elzavarta a fityeszt a kormányzásból.
2010 - Orbán elzavarta a szocikat a kormányzásból.

Hofi partizános poénja után szabadon:
Jöhetne már valaki aki mindkét bagázst elzavarja a pics@ba!

illaim 2017.02.20. 11:32:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: b+ akkor te már 110 éves vagy? Nem is csoda, ha kihagy az emlékezeted! LOL

NBarbieReloaded 2017.02.20. 13:36:44

Micsoda meglepetes, ballibaeknak nem gond sose az egymast ero magyarozo hozzaszolas, a hasonlo stilusu zsidozo maris repul. :)
Na nem mintha meglepodtem volna, tipikus ballib kettos merce. Magyarokat mocskolni szabad sot elvart ballib korokben, mert nyilvan nekik ezt is szabad, minden mas nepseg emlitese masoknak rogton nacifasisztarasszista tett es kitiltas/torles jar erte. :D Szanalom. :D

cselaxi 2017.02.20. 13:43:45

@al Dajjal: ...mert az MSZP-nek annyi.

DFK 2017.02.20. 15:52:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A helyzet az, hogy valóban, kevés a szavazója Gyurcsánynak, ezért tűnik befolyás nélkülinek. De, mint az Apró család tagja, kitünő információi lehetnek az mszp politikusairól (amivel foghatja őket); ugye az a fránya családi titkosszolgálati múlt.

morph on deer 2017.02.20. 15:53:03

@NBarbieReloaded:
"...az egymast ero magyarozo hozzaszolas,"

Az milyen?
Már nem az "egymást érő" mert azt tudom: - az olyan mint a vezér alfele meg a hívő fideszes nyelve - hanem milyen a "magyarozó hozzászólás"?

Valaki megsért, mert azt mondja rád, hogy 'magyar' vagy?
Vagy azt, hogy "ne légy már olyan magyar"?
Vagy mit?
Komolyan!

morph on deer 2017.02.20. 16:01:43

@DFK:
"De, mint az Apró család tagja, kitünő információi lehetnek az mszp politikusairól "

Szerinted hány él még azok közül, akikről "az Apró család" tagjaként egyáltalán lehet információja?
Még rosszabb: hány olyan aktív és mérvadó MSZP-s politikus van, akiről olyasmi lehet Gyurcsány kezében, ami számít valamit is?

Ha ez így lenne, akkor nem kellett volna szónokolnia Őszödön, hanem csak megteker néhány golyót, és azonnal rend van, nem?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 16:06:59

@DFK: "kevés a szavazója Gyurcsánynak"

gyurcsánynak nincsenek szavazói. Hívei vannak.

NBarbieReloaded 2017.02.20. 16:34:40

@morph on deer: Ne tedd mar magad ertetlennek, pontosan olyan a magyarozo hozaszolas, mint a ciganyozo meg a zsidozo (ha mar ezeket a libsi muszavakat kell hasznalni). Az elobbit nyugodtan lehet, az utobbiakert kitiltas/a hozzaszolas torlese jar.

DFK 2017.02.20. 16:40:17

@morph on deer: Hát, a hálózat egyes részei még mindig működhetnek.

is 2017.02.20. 16:58:29

@tpl: tevedes. Orban pont ugyanolyan szarul vezeti, csak: 1. a felhalmozott 3000 milliard nyugdijpenzt felelte 2. az EUtol kapott 8000 milliard forintot felelte. Ez 11 ezer milliard forint 7 ev alatt, azaz evi 1500 milliard. Tovabbi minimum evi 100 milliard forint kulonbseg, hogy most a vilagban joval alacsonyabb hitelkamatok vannak, mint 2008 elott. Es evi 1600 milliard pluszbol semmi sem latszik az orszagon. Tevedtem: Orban szarabbul vezeti az orszagot, es ez a szamokbol vilagosan kijon.

is 2017.02.20. 17:00:20

@poszt: ej, de kar, hogy egy sima cserevel beirhato Orban (a FIDESZ alapszabalyaban explicite ki van zarva a tobbes jeloles az elnoki posztra!) es az o 99%-os megvalasztasa. hol van ennek a posztnak a parja Orbanrol?

tpl 2017.02.20. 17:33:00

@is: miért kell ilyen f@szságokat hazudni?! Te miről beszélsz?! Valaha, életedben egyszer is, láttad a magyar államháztartás mérlegét?! Ezek az olcsó proli hazugságok, amiket itt tételesen (és szánalmasan) belehazudtal a kommentedbe, kb annyira állnak közel a valósághoz, mint a....áhhh, hagyjuk. Nem érdemes...

vakapad 2017.02.20. 20:15:39

@tpl:

Sajnos "is" kolléga kihagyta a számításaiból, hogy a MANYUP megszüntetésével Orbán megszabadult még évi 400 milliárd befizetésétől (melynek évenkénti befizetésével Gyurcsány gyűjtötte össze a 3000 milliárdot), valamit azt is, hogy a kormányváltáskor 38 milliárd EUR-os MNB devizatartalék ma már csak 25 milliárd körül van (történt ekkis lenyúlás). Ez a csökkenés forintban 4030 milliárd, 6 évre elosztva évi 671 milliárd. Összesen tehát 1071 milliárd/év. Ennyi állt még PLUSZBAN Orbán rendelkezésére.
Ja, és az MNB devizatartalékát is Gyurcsányék növelték meg 38 milliárd EUR-ra, és azt a ma már 1000 milliárd/év hazautalást még figyelembe se vettem, melyet a külföldön dolgozók utalnak haza, a családjuk itthon költi el, ezzel pedig növelik a GDP-t, és így csökkentik a kimutatható bruttó adósságot.
Az Orbán kormány teljesítménye tehát maximum siralmas, de inkább lejjebb.

Javasolnám átgondolni a f@szság kifejezést.

Endre bá 2017.02.20. 20:16:35

Két darab esélytelen paprikajancsi cicaharca. Jó, hogy ma már csak röhögünk ezeken.

morph on deer 2017.02.20. 20:37:52

@DFK:
"Hát, a hálózat egyes részei még mindig működhetnek."
Nem kétlem!
Ugyanakkor a 'célszemélyek' egyre kevesebben vannak, és azokról sem biztos, hogy 'jó' helyen.
Persze majdnem biztos, hogy enélkül is kapnak egymásról 'belső' információkat. Annak idején a beszéd is egy belső körből került ki, mégpedig a "túloldalra".

"Információáramlás" - hát nem?

morph on deer 2017.02.20. 20:41:30

@NBarbieReloaded:
"Ne tedd mar magad ertetlennek, pontosan olyan a magyarozo ..."

Azért egy példát linkelhettél volna, mert bizisten nem tudom, mire gondolsz!

civil huszár 2017.02.20. 22:24:43

" Gréczy Zsolt, a DK szóvivője az ATV Start című műsorában reagált Botka szombati kijelentésére, miszerint Gyurcsány Ferencnek mennie kell a közéletből:

Demokraták nem mondanak ilyet, hogy ki húzzon el, meg ki nem.
Botka László szerintem nagyon jól tudja, hogy Gyurcsány Ferenc milyen
beszédet mondott Őszödön. Botka László 1994 óta képviselő, és
egyetlenegy olyan pillanatra nem emlékszünk, amikor kifogásolta volna
bármelyik kormánya bármelyik döntését. "

Botka balfax módon kezdte meg kortes beszédét. Helyből nekifutás nélkül máris bukott jelölt.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.02.21. 08:39:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ne hagyd sosem hogy megzavarjanak a tények. Nyomjad fullba a kretént továbbra is :)

NBarbieReloaded 2017.02.21. 11:14:01

@morph on deer: Pelda kell? Nezd meg mondjuk az elmebeteg high up! barmelyik (szo szerint barmelyik) hozzaszolasat. Hulye magyarok igy, atlaghulyemagyarok ugy, masbol se all a hozzaszolasa csak magyargyalazasbol. De ha en ugyanolyan stilusba atlaghulyezsidoznek, akkor mar reg ki lennek tiltva. O meg nyomhatja a magyargyuloletet zavartalanul minden hozzaszolasaban.

morph on deer 2017.02.21. 11:50:40

@NBarbieReloaded:
Köszönöm a tippet!
Nem olvastam még, nem viccelek.
Azért is kérdeztem.

Chris Lamb 2017.02.21. 20:19:59

@FILTOL: Sírok a röhögéstől. :)))))

Lilla50 2017.02.26. 06:16:46

@a nemzet fogatlan provokátora: Ez butaság! az mszp a Die Linke mintáját választotta, az radikális baloldal jogi és vagyoni egyenlőséggel, míg a dk azt SPD-t követné , amely párt szociáldemokrata!
De köszönhető Botkának, hogy az mszp kétfejűségét most megszüntette, teret hagyva így a dk-nak
süti beállítások módosítása