B1 blogcsalád



Gyurcsány visszaüzent Botkának

2017. február 18. - nickgrabowszki

Az MSZP miniszterelnök-jelöltje szombat délutáni beszédében sürgette, hogy Gyurcsány lépjen hátra.gyf_4.jpg

Nem mondta ki ugyan a nevét, de nyilvánvalóan csak Gyurcsányra illenek azok a kitételek, hogy

  • a választók szemébe hazudott,
  • eljátszotta a szavazók bizalmát, 
  • tehertétel a baloldalnak, 
  • csak papol Orbán leváltásáról,
  • ma se látja be, hogy hibázott,
  • önpusztító kormányzást folytatott,
  • vele az élen a baloldal 2010 előtt többszáz-ezer szavazónak engedte el a kezét.

Botka gyakorlatilag egyenlőségjelet tett Orbán és Gyurcsány közé, a bal- és jobboldal gyűlölve imádott politikusainak nevezte őket. Csak éppen azt nem mondta ki, hogy neki köszönhető Orbán hatalomra jutása, és hogy ő gátja a leváltásának is.

A szegedi polgármester egy heti interjúban már utalt rá, hogyan  képzeli elérni, hogy a volt kormányfő és MSZP-elnök ne akarjon rajta lenni az ellenzéki közös listán: majd a közvélemény, a választók nyomására a DK-s politikustársai ráveszik arra, hogy ne akarjon parlamenti képviselő lenni jövőre.

Gyurcsány erre viszont úgy reagált, hogy demonstrálta:

a párt én vagyok.

A DK sajtóirodája még a Botka-beszéd előtt közzétette, hogy a párt pártszavazása 98 százalékos többséggel újraválasztotta Gyurcsányt pártelnöknek.

Azt nem hangsúlyozták, de nyilvánvaló egyedüli jelölt volt, azaz a DK-ben érvényesül a vezérelv: nincs helye sem ellenjelöltnek, sem ellenvéleménynek Gyurcsányéval szemben. (Az utóbbira Kerék-Bárczy rapid kirúgása a példa.)

Mivel ellenjelölt nem volt, nyilvánvalóan nem lehettek emberei sem, akik kontrollálták volna a szavazatszámlást, ezért Gyurcsányék akkora számot mondtak be, amekkorát nem szégyelltek. És

nem szégyelltek bemondani egy észak-koreai számot.

Valamint nem is azt kérdezték a párttagoktól, hogy elképzelhetőnek tartják-e, hogy a Fidesz leváltása érdekében a pártelnök kimaradjon a parlamentből.

A Gyurcsánytól való nyilvános elhatárolódás, a politikája miatti bocsánatkérés minden bizonnyal jót tesz majd Botka megítélésének a választók előtt, de az nemigen látszik, hogy a DK elnöke mitől látná be, hogy az ő visszavonulásán múlhat az esetleges ellenzéki siker.

Nyolc éve lett volna arra, hogy ezt belássa, de ez nem volt elég. 2011-ben már eleve azért csinált saját pártot, mert a korábbiban, az MSZP-ben azok voltak jelentős többségben, akik őt okolták. Az újat meg azok hozták létre, akik Gyurcsánytól függnek, és azt akarják, hogy újra ő legyen Magyarország miniszterelnöke.

Akik így gondolják, annyira kevesen vannak (4-5-6 százaléknyian), hogy erre sem rövid-, sem közép-, sem hosszútávon nincs esély. De mivel Gyurcsány magát továbbra is Magyarország egyik vezetőjének tartja, hívei ahhoz mindenképpen elegen vannak, hogy

a szavazatokat megosztva elősegítsék a Fidesz 2018-as győzelmét.

De valami faramuci logikával Gyurcsány mégis az állítja, hogy aki gyurcsányozik, az Orbánnal van.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6612270982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Első Kézből 2017.02.18. 17:23:12

egyre szánalmasabb ez a blog

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.18. 17:47:13

@Első Kézből: Bántják a bálványodat? Ne szomorkodj, a pártja 98 százalékos többséggel újraválasztotta. Ilyen eddig csak a leggecibb diktátoroknak, orbánnak és Kim Jong-un-nak sikerült. :))

nickgrabowszki 2017.02.18. 17:53:42

@Első Kézből: Kedves Viktor, köszönjük az érdemi hozzászólásodat. A cikk tartalmát érintő, releváns érveid puszta tömege alatt összetörtünk, kalapot emelünk és derékig hajolunk. (Komolyan nem veszitek észre, hogy ugyanazt csináljátok, mint a másik Viktor hívei?)

Botond99 2017.02.18. 18:03:07

"Kerék-Bárczy rapid kirúgása" természetesen hazugság, mivel Kerék-Bárczy magától lépett ki, nem kis meglepetést okozva ezzel...
Nem csak Gyurcsány állítja azt, hogy "aki gyurcsányozik, az Orbánnal van", hanem nagyon sokan mások is.
Nem sok jót jósolok egy olyan formációnak, amely szavakban Orbánt akarja leváltani, de a valóságban Gyurcsányt támadja. Tudja, hogy Gyurcsánynak van annyi szavazata, hogy pártjával önállóan is a parlamentbe jusson újra, és azt is tudja, hogy Gyurcsány nem fog visszalépni, mégis Gyurcsányt támadja.
Gyurcsány az egyik legaktívabb ellenzéki politikus, Orbán legnagyobb ellenfele, tehát aki Orbánt le akarja váltani, annak kit kell támadnia?
Gyurcsányt, ugye, zsenik?

nickgrabowszki 2017.02.18. 18:12:49

@Botond99: Orbán legnagyobb ellenfele? A 4-6%-ával? Atyaég, mennyire retteg tőle Orbán. Muhaha.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.18. 18:18:48

@Botond99: "Gyurcsány az egyik legaktívabb ellenzéki politikus"

Ezt csak a kevés elvakult gyurcsányista hiszi. gyurcsány 2006 őszéig volt politikus, mikor is megbukott. Politikai hulla. Zombi. Nem politikus, hanem egy troll.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.18. 18:19:57

@nickgrabowszki: "retteg tőle Orbán"

Nem, gyurcsány orbán legnagyobb támasza.

gaboca41 2017.02.18. 18:45:34

@nickgrabowszki: miért, az MSzP-nek mennyi van? 10-12%. Már megint a személyi problémák a legfontosabbak. Ahelyett, hogy leülne először Gyurcsánnyal tárgyalmi, kiáll a nyílt színre és csak azt nem mondja "Gyurcsány,takarodj!". Az LMP-vel kezd tárgyalni először. Azt nem látja,hogy a DK szavazói nem fognak automatikusan az MSzP-re szavazni, azért lettek DK-sok.

gaboca41 2017.02.18. 18:51:13

"Mivel ellenjelölt nem volt, nyilvánvalóan nem lehettek emberei sem, akik kontrollálták volna a szavazatszámlást, ezért Gyurcsányék akkora számot mondtak be, amekkorát nem szégyelltek." Az egyetlen párt volt,ahol a teljes tagság szavazott az elnökre. A rágalom pedig nem ellenőrizhető B1.Blog! Tudja,milyen szabályok szerint zajlott a 2 hetes szavazás? Nem. Akkor miről beszélünk?

nickgrabowszki 2017.02.18. 19:05:08

@gaboca41: Ezt nem tudjuk. (Ti. hogy át fognak-e szavazni.) A DK még nem indult külön országos választáson. A Botkáéknak nyilván az a B-terve (vagy a C-), hogy mégis átszavaznak. De ha jól látom - teljes kívülállóként -, nem pusztán személyi ügyekről van szó, hanem arról, hogy Gyurcsány a legnépszerűtlenebb és a legelutasítottabb politikus Magyarországon. És már 10 éve az, ez nem változik.
Éppen azért, mert az MSZP-nek csak 10-12%-a van, ami 800-900 ezer választó, az Orbánnak meg bő kétmillió, az MSZP-nek további egymilliót kell szereznie. Ebből a DK 400-500 ezer. Ha azonban Gyurcsány a listán van, meg részt vesz a kampányban, szerepel, beszél, illetve a Fidesz szerepeltetni tudja, akkor nincs meg a másik szükséges félmillió vagy bő félmillió. mert Gyurcsány elutasítottsága a bizonytalanok között ugyanakkora, mint a jobboldalon. Tehát az MSZP-nek a DK szavazói kellenek, Gyurcsány nem.
1. Ha Gyurcsány rajta van a listán, akkor nincs kormányváltás.
2. Ha a DK-szimpatizánsok nem szavaznak egy Gyurcsány nélküli listára, akkor nincs kormányváltás.
3. Ha a Gyurcsány és a DK külön indul, akkor nincs kormányváltás.
Lehet, persze, hogy akkor sincs kormányváltás, ha Gyurcsány már nem jelent akadályt. De ha akadályt jelent, akkor biztosan nincs. Ez ilyen egyszerű. Az már sokkal bonyolultabb, hogy miért nem értik ezt éppen azok az emberek, akik leginkább akarnak kormányváltást Magyarországon.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.18. 19:09:37

@gaboca41: "leülne először Gyurcsánnyal tárgyalmi"

Gyurcsánnyal értelmetlen tárgyalni. Nem tényező.

nickgrabowszki 2017.02.18. 19:14:08

@gaboca41: egy rendszer (ország, párt, mindegy) attól demokratikus, hogy az ellenérdekelt felek ellenőrizni tudják egymást. Fékek, ellensúlyok, egyensúlyok, tudja. Ha nincsenek ellenérdekelt felek, akkor az ellenőrzés per definitionem nem lehetséges. A DK-ban nincsenek ellenérdekelt felek, elvileg sincsenek. Ha lennének, nem lenne 98%-a a pártelnöknek. Nem kellett ott lennem a szavazatszámlálásnál, az outputból kiválóan meg lehet ítélni a belső folyamatokat.
Maga szerint Észak-Korea demokratikus voltát se lehet kétségbe vonni, csak mert ők azt állítják magukról? Meg a Kedves Vezető támogatottságát sem, mert az emberei által összeszámolt voksok alapján azt állítja, 98%-os támogatottsága van? Tényleg miről beszélünk?

Lilla50 2017.02.18. 19:14:31

A dk szociáldemokrata elveket jelenített meg a vitaanyag www.dkp.hu/sokakmagyarorszaga.pdf
című anyagában.
Botka ma a podemos, Sziriza programját hajazó újbalos programot mondott.
Az újbalos a tiétek!
A vezetők cserélhetők!

Lilla50 2017.02.18. 19:17:26

@nickgrabowszki:
Tényleg nincs! ma még nincs Gyurcsánynak kihívója a pártban, mert a szociáldemokrata elveket érteni kell és megvédeni az orbáni és Botka féle újbalossággal szemben!
Mindkettő a tied. Nekem jó lesz a szociáldemokrácia bad godesbergi elve--az SPD mintája!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.18. 19:18:42

@Lilla50: "ma még nincs Gyurcsánynak kihívója a pártban, mert a szociáldemokrata elveket érteni kell"

:))

gaboca41 2017.02.18. 19:36:25

@nickgrabowszki: a válasza logikai bakugrások sorozata. Igen a demokráciában a fékek és ellensúlyok működnek. De...pillanatnyilag a DK-ban nincsenek ellenérdekelt felek, aki oda belépett, az Gyurcsánnyal és elveivel ért egyet. Ezért lépett oda. Aki nem értett egyet (pl. Kerék-Bárczy, a volt SzDSz-s alelnök,nem jut eszembe a neve), azok kiléptek. Ha Gyurcsány 98%-t akarna, megválasztatna-kijelölhetne X kongresszusi küldöttet, akik biztosítják ezt az arányt és nem pártszavazást tartana. Amúgy emlékeztetem, anno a MSzP kongresszusa is 80% feletti szavazattal választotta Gyurcsányt, ott sem volt ellenjelölt, volt viszont szavazatszámláló bizottság.

Zsoltbacsi 2017.02.18. 19:39:20

@Lilla50: "A dk szociáldemokrata elveket jelenített meg a vitaanyag "

Hol is lett felvéve a kampányfilm putri jelenete? Mi volt erre Gréczy válasza? Ti se vagytok semmivel se különbek!

Lilla50 2017.02.18. 19:48:01

@Zsoltbacsi:
A szociáldemokrata elveket egy videós rossz képválasztása nem változtatja meg! Ha neked a Die linke szimpi, akkor a tied! Nekem jó lesz az SPD adta minta.

Zsoltbacsi 2017.02.18. 19:55:58

@Lilla50:

"A szociáldemokrata elveket egy videós rossz képválasztása nem változtatja meg!"
Bár csak ez lenne a legnagyobb hazugságuk....

Amúgy szerintem a DKnak inkább az FDP a német megfelelője. (Szerencsére a támogatottságuk is hasonló)

morph on deer 2017.02.18. 20:48:26

@nickgrabowszki:
Még időben szólok: felesleges arról ábrándozni, hogy a DK-s szavazók majd visszatérnek az MSZP-hez, hiszen nem azért hagyták ott!
Az meg minimum röhej, hogy az MSzP/baloldal reménysége, Botka, csak akkor lesz a helyzet nagaslatán, ha valaki a kedvéért visszalép a versenyből!

Jobbnak lenni ugyanis nem sikerül, de ez nyilvánvalóan nem is igazán érdekes, ameddig a minden szempontból alkalmasabb konkurens visszalép a versenyből.

Ez így majdnem tökéletes, ugye?

Hát nem az, hölgyeim és uraim, kedves elvtársak, elvtársnők, Rózsi néni!

Hogy miért?
Hát nem csak azért, mert alapból utálom, ha valaki úgy kezdi az egyezkedést, hogy korábbi teljesítmények és bizonyítás helyett feltételekrt szab, hanem azért is, mert az érvelése eleve az elennkező oldal hazug állításain alapul!

Ennél azért valami meggyőzőbbre lenne szükség, tisztelt hölgyeim és uraim, ennek így nincs jövője.
Pont.

Ha valaki nem képes kompromisszumra egy közös cél érdekében, elutasít minden kooperációt, mert az ellenoldalnak más a véleménye, annak nem a politikusi pályával kéne próbálkoznia, mert nem neki való.
Például egy kőművesnek ilyen problémával általában nem kell szembesülnie, de attól még lehet tökéletes kőműves...
Tökéletes politikus meg nem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.18. 21:08:31

@morph on deer: "felesleges arról ábrándozni, hogy a DK-s szavazók majd visszatérnek az MSZP-hez"

Szerinted mi lesz velük, ha gyurcsányt orbán mellé lógatják? (Vagy legyünk kevésbé offenzívek, mondjuk elüti a villamos.)

morph on deer 2017.02.18. 21:30:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Gyurcsánnyal értelmetlen tárgyalni. Nem tényező"

Nem gondolod, hogy ahhoz képest túl sokan és túl sokat foglalkoznak vele?

Botka is egyfolytában Gyurcsányt támadja, biztos még nem szóltak neki, hogy Otbán van kormányon...
Vagy csak ő is a mandátumokra hajt, mint a párttársai ;)

Picinyeim, lehet hőzöngeni, hőbörögni, Gyurcsány megkerülhetetlen!
Nem tetszik?
Bad luck!

"Leave it or love it" - ahogy a tanult felcsúti paraszt mondaná, ha nem szégyellné a szponzorát.
Így aztán nem (ezt) mondja. :)))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.18. 21:36:58

@morph on deer: "túl sokan és túl sokat foglalkoznak vele?"

Igen.

gyurcsány orbán ügynöke, az ellenzék se lenyelni, se kiköpni nem tudja.

morph on deer 2017.02.18. 22:21:13

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"gyurcsány orbán ügynöke."

Ez így tényszerűen faszság, te is tudod.
Az, hogy mindenki rajta ugrál, az abból fakad, hogy nem tudsz megnevezni másik hasonló kaliberű személyt (balfaszt) az orbánmentes oldalon.
Tehát mindegyik wannabie a Gyurcsányt akarja először legyőzni - mert akkor talán eggyel több mandátum jut - mert mást nem is nagyon tudnának.
Mondjuk őt sem, de odáig soha nem jutunk el.
Ehhez képest aztán legyőzni Gyurcsányt se tudnák, így aztán a "Gyurcsány monnyon le" klasszikus az azonos(?) oldalon állók legfőbb csatakiáltása.

Kiváncsi lennék, ha Gyurcsány hirtelen eltűnne, mi a franchoz kezdenének?
Akkor ki/mi lenne az akadálya az előrejutásuknak?

Szánalmas egy banda.

morph on deer 2017.02.18. 22:41:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Szerinted mi lesz velük, ha gyurcsányt orbán mellé lógatják? (Vagy legyünk kevésbé offenzívek, mondjuk elüti a villamos.)"

Mi lenne?
Az igazodási pont elvesztése, még nagyobb káosz mint ma.
Ha jobban megnézed az orbánmentes oldal szinte kivétel nélkül Gyurcsánxhoz képest határozza meg magát!
Ha eltűnne, a teljes talajveszrés következne be, mert ugye kihez képest lenne Botka - vagy akárki - a tuti faszagyerek, ha nem lenne ott Fletó mint etalon?

Ha meg nem így van, azaz nem így lenne, akkor miről csevegnénk, nem?

Szeretni persze, hogy mem kell - nem is lenne könnyű - de nem tudod kihagyni a kalkulációból!
Vagy, ha megteszed, akkor szimplán hülye vagy.
Tudni kéne használni, amiben ő a legjobb - van olyan - a hisztizés helyett!
Csak ehhez már megint intelligencia kéne, nameg a józan ész!
Az meg - mint tudjuk - a Csíki sörrel ellentétben még csak a "lehetséges" kategóriáig sem jutott el a Hungaricumok között...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.18. 22:47:31

@morph on deer: "tényszerűen faszság"

Hmmm.... Nemtom. Lehet.

Kinek az érdekét szolgálja gyurcsány?

"nem tudsz megnevezni másik hasonló kaliberű személyt"

gyurcsány egy politikai halott. Politikai zombi. Pl. a piros lámpánál kéregető hajléktalan is a nullánál nagyobb kaliberű személy.

"Tehát mindegyik wannabie a Gyurcsányt akarja először legyőzni"

Nem tudom. Nem ismerem annyira a baloldalt. Alá tudod ezt támasztani?

"ha Gyurcsány hirtelen eltűnne, mi a franchoz kezdenének?"

Élvezettel hallgatnák a keserves vonyítást orbán irodájából. :))

Nekem nincs veled problémám, aki nem a fideSS hazug fasszopója, azzal én tudok és akarok értekezni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.18. 22:53:27

@morph on deer: "nem tudod kihagyni a kalkulációból!"

Egy pillanatra gondoljuk azt, hogy van a baloldal, egy egységes egész, és van a gyurcsány (=DK, mondjuk 10% szavazóval). Ha a baloldal szövetkezik gyurcsánnyal, veszít 10% szavazót, mert ennyien inkáb a szélsőjobbra szavaznak, mint a gyurcsányra. Ha nem szövetkeznek gyurcsánnyal, akkor az gyurcsány 10% zavazóját vesztik el. Erre mondtam, hogy a baloldal nem tudja se lenyelni, se kiköpni. Akárhogy kalkulálnak, ezt az egyenletet nem tudják megoldani. Nem lehet megoldani.

Geo_ 2017.02.18. 23:11:02

@nickgrabowszki:

Ha Botka meghirdet egy új pártot - vagy újjászervezi az MSZP-t úgy, hogy nyugdíjba küld mindenkit, aki 2010 előtt tisztséget viselt (képviselő, elnökségi tag) - azt megértem. Hiszen mindnyájan hazudtak, s még mindig ott van Puch és Tóth Zuglóvól... Ennél persze tisztességesebb lenne csupán azt mondani, hogy Feri, b+, lásd be, hogy csak viszel szavazatot - de hát a demagógia része a politikának.
(Mondjuk épp egy pereferenciális előválasztás lenne hivatott ezt eldönteni - de ez is egy külön téma.)
Botka meghirdette magát: mindenkivel hajlandó együttműködni - aki beáll mögé. Ezzel sincs semmi gond - lesz majd jó sok lista.

morpho 2017.02.18. 23:36:12

@morph on deer: @MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Jön majd a csősz, aztán hazazavar mindenkit a picsába. Beleértve Orbánt is! A huszon, harmincon éves generációnak, szemmel láthatóan elege van abból, hogy 50-60 éves emberek lopják a pénzüket. Az egész rendszerváltó pártstruktúra megbukott/elhasználódott és amíg nem takarodik el az egész brigád a picsába, addig minden így marad, amit egyre kevesebben akarnak. Továbbá azt is gondolom, hogy Botkának Balatonőszödön kellett volna hazugot kiáltani, 2006 májusában. Ugyanis ő is ott ült és hallgatta Gyurcsányt, majd székébe süppedve bölcsen hallgatott tovább... Gyurcsány meg elfelejtett lemondani aznap, amikor a beszéd nyilvánosságra került. De az egészben a legrosszabb az, hogy közben Orbán és csapata tovább lopja a pénzünket...

morph on deer 2017.02.18. 23:45:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Nem lehet megoldani."
Talán csak úgy lehetne, hogyha a választások után kötnének együttműködési megállapodást vagy lépnének koalícóra, - de ezt lényegében kilőtte a fideszes választási törvény.

Azt elvárni mondjuk teljesen irreális, hogy ő majd visszslép, csak azért, hogy

morph on deer 2017.02.18. 23:47:36

@morph on deer:
Hogy ő majd visszalép, csak azért, hogy egyéb macskajancsik próbálkozhassanak.

Ez kompromisszumkészség nélkül nem megy.

morph on deer 2017.02.19. 00:10:04

@morpho:
"Jön majd a csősz, aztán hazazavar mindenkit a picsába."

Ahogy mondod!
Ehhez képest a csősz még el sem indult! Sőt, ki sincs találva!

Az elmút pár évtizedben valóban megcsontosodott egy olyan garnitúra, amely már új korában is kérdéses személyekből állt.
Akár az újólag felbukkant Clodo féle visszaemlékezéseket is említhetném, de számtalan más jele is van a pártállami getzység továbbélésének.

A szépséghiba ott rejtőzködik, hogy otthon, buszon, akárhol elhangzott akár igaz és indokolt bírálatoktól nem szokott megváltozni egy renszer.
A változást bizony csinálni kell!
Vagy így, vagy úgy, de a minimum az, hogy valaki "belülről" dolgozik azon, hogy mindez megváltozzon.
A többi változatot a fantáziádra bízom, de egy dolog biztos, hogy ez magától nem fog változni!
Főleg nem abba az irányba, amerre szeretnénk...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 00:15:58

@Zsoltbacsi: "Lehet hogy jövő kedden tényleg megbukik"

Lehet. A diktatúrák előjel nékül omlanak össze.

Zsoltbacsi 2017.02.19. 00:22:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ja, 7 éve minden kedden... És az a fránya államcsőd se jön, amit annyira vártok

morph on deer 2017.02.19. 00:24:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Nem látok megoldást orbán leváltására."

Látni tényleg nem lehet, de elképzelni azért lehetne.

Még mindig a Bokros által előadott változatbsn van a legtöbb ráció - ha tényleg az orbanizáció megoldása lenne a cél.
Azaz egy választási koalíció/párt/akármi, egy ernyőszervezet, ahova bárki feltételek nélkül csatlakozhatna, akinek elege van ebből a cirkuszból, és a "piszkos munka" elvégzése után (500 nap?) új választások kiírása, most már párt-alapon, élesben.
A hagyományos felállás szerint, pártokkal nem lehet megverni, akárki is áll fejre az ügy érdekében.

Ehhez végképp tévedésnek tartom a Botka féle hozzáállást most, ennek majd 2020 körül jön el az ideje!

morph on deer 2017.02.19. 00:29:30

@Zsoltbacsi:
"És az a fránya államcsőd se jön, amit annyira vártok"

Mert a Brüsszeli lóvé tarja lélegeztetőgépen a magyar gazdaságot - vagy amit annak neveznek mostanában.
Abban a pillanatban ahogy az orbáni "szabadságharc" győzni fog, már temet is maga alá az országot Orbánostól.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 00:41:42

@morph on deer: "a Brüsszeli lóvé tarja lélegeztetőgépen a magyar gazdaságot"

Ezer évente egyszer van ilyen lehetőség modernizálni a gazdaságot, utolérni a nyugatot. A csuti geci ősbűne, hogy a felzárkózást ellopta, és leszakadásba taszította az országot.

Zsoltbacsi 2017.02.19. 08:39:30

@morph on deer:

"Még mindig a Bokros által előadott változatbsn van a legtöbb ráció - ha tényleg az orbanizáció megoldása lenne a cél. "

Te mit vársz azoktól, akik még egy kis város közgyűlési helyén se tudnak megegyezni, és addig marakodtak, míg nyert a nevető harmadik, vagy akik még egy tünti helyszínéről se voltak képesek megállapodni?
Ráadásul azt se értem, hogy a jobbiknak mi lenne ebben a buli?

"Mert a Brüsszeli lóvé tarja lélegeztetőgépen a magyar gazdaságot -"

Ez is kamu, tavaly alig lett pénz lehívva, a tüzijáték idén lesz. Tudod, a tavalyi növekedés viszonylag alacsony lesz, viszont az lesz a bázis amihez képest kiszámolják a 17est. És a 17es számok 18 tavaszán fognak kijönni. És mi lesz még 18 tavaszán? :)

Satyala 2017.02.19. 09:31:36

Érdekes, hogy az MSZP-sek nagyon szívesen hivatkoznak arra, hogy Gyurcsány pártjának nagy az elutasítottsága, de szemérmesen nem teszik hozzá, hogy az MSZP-re ugyan úgy nem szavaznának a párton kívüliek! Az is érdekes, hogy az az MSZP gyurcsányozik a legjobban, akikről az öszödi beszéd szólt, akik simán hátba döfték a saját miniszterelnöküket, csak azért mert kimerte mondani az igazságot, és új útra kívánt lépni, az addigi populista, ám de csak hitelekből fent tartható kormányzásból. Magyarul ez a két párt fogja a szavazatok 20-25%-t de borítékolható, hogy ennél többet nem érnek el, mivel a bizonytalanok, ahonnan reálisan 1 millió szavazatot lehetne hozni nem szavaznak rájuk tapasztalatból, ahogy a jobboldali bizonytalanokat sem tudják megszólítani, akiknek tele van a hócipője már Orbánnal. Már legkésőbb 14-ben ennek a két pártnak fel kellett volna oszlatnia magát, és utat engedni azoknak akiknek esélye is van nyerni Orbán ellen. Ők viszont azzal, hogy fogják ezt a 20-25%-t biztos, kényelmes állást biztosítanak maguknak a parlamentben, anélkül hogy arra bármi befolyásuk lenne, vagy a 14 óta eltelt időszakot nézve, anélkül, hogy bármilyen érdemi munkát végeznének. Tényleg nem tűnik fel, hogy ezek ott folytatják, ahol 14-ben abbahagyták, ami persze fixen biztosítja, hogy Orbán újra kényelmesen nyerjen? Mind két párt oszlassa fel magát, vagy legalább a szavazóiknak legyen annyi esze, hogy még egyszer ne hagyják magukat megszívatni.

morph on deer 2017.02.19. 10:44:42

@Zsoltbacsi:
"Ráadásul azt se értem, hogy a jobbiknak mi lenne ebben a buli?"

Mondjuk az, hogy egy hatalmas Orbán ruha után azért a Fideszt támogatók nem kis része fog alternatívák után nézni, és bizony a Jobbik bír lenni az az alternatíva, amelyik leginkább megfelel a célnak.
Így a "valódi" választásokra már jóval erősebb lehetne, mint pl ma.

A "lélegeztetőgép" nélkül azért elég hamar kiderülne, hogy a fejlesztésekre szánt lóvé valójában a bevételi oldalt erősíti, tehát ha hirtelen elzárnák a csapot, már lehetne is ásni a gödröt a gazdaság számára. Bár én a vezetőit sem hagynám ki, szorítanék számukra is egy kis helyet ...

Zsoltbacsi 2017.02.19. 11:33:44

@morph on deer:

"A "lélegeztetőgép" nélkül azért elég hamar kiderülne, hogy a fejlesztésekre szánt lóvé valójában "

Ezt mar ismerjuk: elmenekulnek a bankok, lerohadnak a kozmuvek,tomeges ehseglazadasok.... Folytasd legyszi :)

"Mondjuk az, hogy egy hatalmas Orbán ruha után azért a Fideszt támogatók nem kis része fog alternatívák után nézni, és bizony a Jobbik bír lenni az az alternatíva, amelyik leginkább megfelel a célnak. "

Szorol szora ugyanezt mondtatok a kvotaszavazas idejeben is. Biztos emlekszel, hogy mit oromkodtetek, hogy Vona megzsarolta Orbant, es nemmel szavazott az alkotmanymodositason. Nezd meg a kozvelemenykutatasi adatokat, mindenkinel 5-10 szazalekot buktak azota. Tehat a Te altalad felvazolt osszefosas-jobbik koalicional a tobbseg huzna vissza a fideszbe.

Weltner János 2017.02.19. 12:07:36

Elég lenne, ha minden párt a saját programja bemutatásával és a többi program kritikájával foglalkozna. A személyek pocskondiázása, kiátkozása ugyan létező kultúra (l. szurkolói kórusok), de aláás minden későbbi együttműködést, koalíciót. Hiába lesz a FIDESZnek csak 43%-a, ha koalícióképes valakivel, miközben az MSZP 35%-kal is koalícióképtelen, ha nem talál koalíciós partnert. És nem (csak) egy előválasztás nyomán, de a való választás után.

Weltner János 2017.02.19. 12:10:30

Amúgy az a kitétel a beszédben, hogy az ország legyen a magyaroké (és ne a Mészárosoké), vajon hogyan érinti a romákat/cigányokat? Figyelni kell.

2017.02.19. 12:21:43

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: mi történt, meguntad a "gyűlölködő uszítás eredménye egy rendőr meghalt" nevet?

ulpius66 2017.02.19. 12:50:51

Kedves gyurcsányi!

Így jártál!

Az egykor volt leghűségesebb támogatód is elküldött melegebb éghajlatra.....a bús picsába!!!!!

Én ugyan a partvonalon kívülről pofázok bele a ballibsik dolgába, de szerintem ráadásul most a Botkának igaza van!!!

Ha nem ezt az utat választja, akkor mindössze annyi történne 2018-ban, hogy megismétlődne 2014-es ballibsi bukta.
(az persze nem biztos, hogy ez a taktika sikeresebb lesz, az, hogy más lesz, az biztos..)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 14:09:10

@Weltner János: "Elég lenne, ha minden párt a saját programja bemutatásával"

És a fideszesek mit csináljanak? Nincs a fidesznek programja.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 14:11:32

@aleksz róz: Ez most jobban tetszik. Sajnálom, hogy érzékenyen érint.

Nem, nem sajnálom. :))

menjünk a moziba be 2017.02.19. 14:35:22

Gyurcsány valóban = Orbán.

Orbánt választották eddig UGYANEKKORA 98%-kal elnöknek eddig.

Gyurcsany őt másolja!

index.hu/belfold/fideszof0705/

morph on deer 2017.02.19. 14:44:42

@Zsoltbacsi:
"Tehat a Te altalad felvazolt osszefosas-jobbik koalicional a tobbseg huzna vissza a fideszbe"

Nem koalícióról van szó, hanem egy választási együttműködésről - Orbán és a negyven rabló elzavarásáról, és annak a néhány legfontosabb dolognak a rendbetételéről, ami ahhoz kell, hogy normálisan menjenek a dolgok.
Ez alatt az idő alatt fel lehet készülni a 'valódi' választásra, ahol mindenki megmutathatja, mit tud.
Akinek ez a változat nem tetszik, az mehet és ápolgathatja a Viktor önérzetét - minden látogatáskor...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 15:15:02

Akiknek még nem tetszik az új csilivili nickem, azok bekaphattyák. :))

Nevoeiro66 2017.02.19. 15:24:40

Jöhet a popcorn... :D

2017.02.19. 15:48:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Akiknek ... tetszik az új csilivili nickem, azok bekaphattyák." - és akinek nem tetszik?

2017.02.19. 15:50:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"látok megoldást orbán leváltására" - és milyen megoldást látsz?

sZulamith 2017.02.19. 15:52:07

"....aki gyurcsányozik, az Orbánnal van." Szerintem is. A Fidesznek hihetetlen módon sikerült Gyurcsányt lejáratni. Sajnálatos, hogy Botka is ugrik erre.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 15:54:40

@sZulamith: "A Fidesznek hihetetlen módon sikerült Gyurcsányt lejáratni."

A fidesznek??? Nem kellett a fidesznek semmit tennie, gyurcsány egyedül lenullázta magát.

Zsoltbacsi 2017.02.19. 16:04:54

@sZulamith:

"A Fidesznek hihetetlen módon sikerült Gyurcsányt lejáratni."

Nezd meg ezt a kepet, es utana mondd el az elozo mondatot ujra:

m.cdn.blog.hu/ma/mandiner/image/gyurcsany_orban(1).gif

(ha nem esne le, amit mondani akartam: az oszodi beszed szeptemberben derult ki)

Buchhalter 2017.02.19. 16:20:40

Na már beindult az össznépi marakodás.Ezek után MSZP és DK biztos kihúzva a listámon.Még a Jobbik is szimpatikusabb mint ezek a morzsákon marakodó balosok.Vagy ki tudja ? Momentum?

sZulamith 2017.02.19. 16:21:19

@Zsoltbacsi: Öszödi beszéd? Érdekes arról kevés szó esik, hogy ki volt az áruló aki kiszivárogtatta. Mindenesetre belső emberük, akit nagyon megfizettek. Áruló, akit a normális gondolkodásu ember megvet, bármilyen szinben is politizál.

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A fidesznek??? Nem kellett a fidesznek semmit tennie, gyurcsány egyedül lenullázta magát." Érvek? Csak nem az, hogy Ő tudta mikor kell távoznia.

Skankhunt42 2017.02.19. 16:30:12

@Első Kézből: mi van Vágó úr :))) fáj az igazság?

Zsoltbacsi 2017.02.19. 16:34:06

@sZulamith:

Te allitottad, hogy a fidesz jaratta le gyurcsanyt. Erre cafolat a berakott diagram, ugyanis a valasztasok utan 1 honappal mar kiderultek az elkurasok.

Amugy meg valoszinuleg Gyurcsany szivarogtatta ki, legalabbis legalabb annyi eselye van ennek az elmeletnek is, mint a tobbinek.

Zsoltbacsi 2017.02.19. 16:39:49

@sZulamith:

"Nem kellett a fidesznek semmit tennie, gyurcsány egyedül lenullázta magát." Érvek? "

Kivetelesen megvedem a gyulolkodo uszitot.

A valasztasok utan rogton kiderultek:

-lesz vizitdij (pedig hogy lehazugozta Orbant miatta)
-hazudott a KSHnak es az Unionak a hianyrol
-visszaemelte 20 szazalekra az afat
-megszuntette a kedvezmenyes afakulcsot
-Lassan mondom hogy Orban Viktor is megertse NEM LESZ GAZ AR E M E L E S

Ugye ezt az ot pontot mind tagadta a kampanyban, sot, ugye minket irigyelt egesz europa, szaguldott a pannon puma :)

6.Lenin 2017.02.19. 16:46:57

Olvasva az elképzeléseket, nekem is lenne 1, nem elrugaszkodottabb az eddigiektől

Ma a Fidesznek lehet kb 1,5-2 millió szavazója.

Ezzel szemben van 4 millió mélyszegény.

Kellene külde3ni neki sms-t, hogy hétfőn 10:05:15-kor lázadás lesz a Blahán, mindenki jöjjön el-az útiköltség utólag rendezve lesz a visszavett vagyonokból.

10:30:00-kor az ATV,Hírtv bejelenti a kormányváltást. Botka fellép a pódiumra, a nép őrjöngeni kezd. Sima ügy.

Du 14:00:00 Mo-on megkezdődik a jólét, mindenki hepi lesz. Este 18:00:00 Orbán bemutatása az Operában vasraverve meghívott vendégeknek. Mészárost belökik a zenészek árkába. Üdvrivalgás, vastaps. Közben halk vonatfütty (haldokló hattyúra hajazva)

Ez se rosszabb elképzelés azoknál, amit eddig itt olvastam.
Aki csodálkozik, hogy miért nem történik semmi eddig, kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét, hátha.

Netuddki. 2017.02.19. 16:52:23

Hát, pedig ha ki lesz pucolva a magyar politika, a gyurcsánynak se lesz benne hely...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 16:53:54

@sZulamith: "ki volt az áruló aki kiszivárogtatta"

Miért érdekes? Ha több százan tudnak róla, úgyik kiderül. Ha X nem szivárogtatta volna ki, akkor Y.

Nem az öszödi beszéd volt a baj - bár az egységsugarú szavazó emiatt utálja gyurcsányt -, hanem, hogy hazudott a választásokon. Előtte 5 éves adócsökkentési törvényt hozott, választások után meg adót emelt. Nem döntötte romba az ország gazdaságát, mint orbán, de azzal is sok kárt okozott, hogy 5 évig semmit nem csinált.

"Ő tudta mikor kell távoznia."

gyurcsánynak az öszödi beszéd kitudódásakor le kellett volna mondani. ha nem mond le, az MSZP-nek kellett volna kirúgnia. Azzal, hogy kapaszkodott a bársonyszékbe, orán 2/3-jának ágyazott meg. gyurcsány legnagyobb hibája az orbáni diktatúra.

Tiborpapa 2017.02.19. 16:54:08

Botkának elsősorban a szocikat kell meg(le)győznie, de ez Gyurcsánynak sem sikerült. Az MSZP nem igazán tűri, hogy bárki megtiltsa nekik a lopást. Olyan vezető kell nekik, mint Orbán, aki egyenesen parancsba adja.

Netuddki. 2017.02.19. 16:55:26

@Zsoltbacsi: A gyurcsányból a fidesz csinált vörös posztót. Annyira sikerült, hogy még most is ez visszhangzik. A tolvajfidesznek alapvető érdeke, hogy a qrcsány minél tovább benne maradjon a politkában, hogy lehessen vele uszítani. Az ostoba balfasz dedósok itt a blogokon is állandóan gyurcsányoznak. Erről ennyi.

Netuddki. 2017.02.19. 16:58:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Az orbán 2/3-a cuzammen az egész politikai elit és a birka szavazók bűne. Azoké, akik nem emelték fel a seggüket, és nem mentek el választani a redvás szendvics és a gennyes tus között.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 17:05:37

@Tibi !: "Az orbán 2/3-a cuzammen az egész politikai elit és a birka szavazók bűne."

Vagy is az egész politikai elit bűne, mert a birka szavazókat még ők irányították 2014-ben, nem a monopol fideszmédia, mint napjainkban.

Nem értek veled egyet. A Jobbiknak nem volt köze hozzá, a fidesz persze, hogy kihasználta a lehetőséget. Az MSZP és SZDSZ bűne volt, hogy ragaszkodtak a hatalomhoz és gyurcsányhoz. Mindkettő veszített 10%-ot, ezzel az SZDSZ meg is szűnt. Hiányzanak az SZDSZ elvei a politikai palettáról, de a lopásai nem.

6.Lenin 2017.02.19. 17:09:03

Az új választási törvény óta ismert a megoldás, miként lehet ma Mo-on erős kormány.

Kell(ene) egy olyan néppárt, amely összefogja a lehető legszélesebb szavazó réteget.

Vona megpróbálta-elég késő- meg, hát....de hagyjuk. vicces is lenne, hogy náciknak tartott -eddig-emberek, baloldaliakkal, zsidókkal, cigányokkal vállvetve a világ békéért.
Nevető görcsöt kap az ember az első gondolat után 2 percre.

A ballib oldal már több éve ezt képtelen megoldani. Marakodás, ennyire futja.
Párt még nincs,de már marakodnak ki legyen a ME.

Kezelőorvos, gyógyszerész a helyes útvonal, aztán lehetne tovább lépni.
Mit számít Botka, Gyurcsány vagy bárki.

először kell vagy 3 millió választó, és nekik felkínált erős néppárt, ahol megtalálná mindenki a saját elképzelését.
Aztán jöhetnek a nevek.

szerintem.

ulpius66 2017.02.19. 17:12:43

..és kérdem én.

HOGYAN TOVÁBB???????

Leniniesen: Mi a teendő?

A mostani helyzet:
1. Botka szarik mindenkire, aki nem fogadja el őt vezérnek
2. a gyurcsányi vezette DK szóba sem jöhet, mint összefogósdi
3. a ballibsi kis-, mini-, mikro-, nano-, mérhetetlen vagy a 0,0% támogatottságú pártok nem rúgnak labdába
4. az LMP mindenből ki akar maradni

Még egyszer kérdem, hogyan tovább?
(mert, ha a jelenlegi állapot még hónapokig fennmarad, akkor csak az MSZP jut a következő Parlamentbe.....esetleg szerencsés esetben a DK....)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 17:14:47

@6.Lenin: Az új választási törvény óta ismert a megoldás, miként lehet ma Mo-on erős kormány: végtelen közpénzből és einstandolt médiával hazugságokat nyomni a választóknak. A megmaradt független közösségi médiát bérhazudozókkal ellepni.

6.Lenin 2017.02.19. 17:16:00

@ulpius66:

Már 2 tippet leírtam, 6. leninesen.
Süket fülek.

6.Lenin 2017.02.19. 17:20:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Te tényleg nem értesz semmit, abból, amit utóbb leírtam?
Nincs más megoldás.

1 nagy párt, nevezzük bárminek, amely mögött legalább 3 millió szavazó van. A többi süket duma.
Botka is keres + 1 milliót, csak téved, hogy összeadja a sok kis 1-2 5-ot 3 1 millió. Tévedés, 18 ig az nem megy pláne ilyen hozzáállással.

6.Lenin 2017.02.19. 17:21:39

@6.Lenin:

bocs 1-2 %-ot + 1 millió

ulpius66 2017.02.19. 17:21:47

Már több tucat blogger, és persze kommentelő is leírta, hogy az MSZP, Botka célja 2018-ban az összes ballibsi párt kinyírása!!!!!! (..és még véletlenül sem a választások megnyerése, Orbán leváltása...)

Így a 2022-es választásokon a baloldali szavazók csak az MSZP-re tudnak voksolni!!!!
(mert ugye amely párt nincs képviselve a Parlamentben, az a párt nincs...)

...kb. hasonlóan látom én is.

A Dk, mint párt kinyírása, az MSZP eminens érdeke!
(a többiek labdába sem rúgnak....)

ulpius66 2017.02.19. 17:30:39

@Tibi !: "A balfasz maszop még akkor se fogta fel, hogy az orbánék cinkelt kártyákkal játszanak. Sikerült is jól megvezetni az orbánnak a jónépet 2010 előtt. Már akkor is a politika megutáltatására gyúrtak, hogy csak a zsidesz szavazók menjenek el szavazni. Be is jött nekik."

Bizonyos kérdésekben egyetértek veled......azt még hozzátenném, hogy a gyurcsányi sok balfaszkodása mellett a LEGNAGYOBB HIBÁJA AZ VOLT, hogy 2008-ban megtarthatták "a szociális népszavazást" a vizitdíjról, kórházi napidíjról, tandíjról...

Ha gyurcsányinak egy kis esze lett volna, akkor a népszavazás előtt visszavonta volna ezeket a rendeleteket (utána egyébként is vissza KELLETT VONNIA) és elmaradt volna a népszavazás, amely ugye a kormányválságot idézett elő (SZDSZ kilépett a kormányból...) és a Fidesz hihetetlen megerősödését hozta.....

A Fidesz az eleve vesztes népszavazások előtt lásd. vasárnapi boltzár, olimpia rendezése....jó előre visszavonta rendeleteit, így okafogyottá vált a népszavazás....

6.Lenin 2017.02.19. 17:32:25

@ulpius66:

Valamilyen messiásra várnak aki után özönleni fognak a népek.
Semmi realitásérzék. Vagy van, de 18-at még elengedik. Nincs már olyan sok idő 1 nagy párt összerántására.

Vagy Orbánnak kell ezt is megoldani helyettük.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 17:41:37

@Tibi !: "az egész jelentőségénél sokkal nagyobb volt a médiavisszhang."

Egy politikus soha nem vallhatja be, hogy hazudik. Ilyen a világon nincs.

Mikor Trupra ráéget egy ordas hazugsága, azt mondták, hogy "alternatív tények". Nem vallhatja be, hogy hazudott. Pont.

"meg félidőben lecserélték a bajnaira."

4 éves ciklusban a negyedik év, az az utolsó pillanat.

"Sikerült is jól megvezetni az orbánnak a jónépet 2010 előtt."

orbánnak 2010-ben semmit nem kellett csinálnia, ölébe hullott a 2/3. Még választási programja se volt.

morpho 2017.02.19. 17:44:12

@6.Lenin:

Orbán megoldja helyettük. Egyetértünk.
Egyébként a momentumos/hahás/millás társaságnak elege van abból, hogy Orbán és csapat lopja a pénzüket. Ezek a gyerekek jártak Európában, ismerik és használják az EU lehetőségeit, míg Orbán szavazói a taktaharkányi otthonkás nénikék, akik beszopják a migráncsos hantát és mennek népszavazni (98% :) Szerinted kire lehet építeni a jövőben a nénikekommandóra, vagy a momentumos gyerekekre? Szerinted Orbánnal melyikük találja meg a közös hangot??

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 17:46:10

@morpho: Bazmeg, az otthonkás nénikék kimentek a határra menekültekre vadászni! Nem hittem a szememnek.

ulpius66 2017.02.19. 17:48:19

@6.Lenin: "Valamilyen messiásra várnak aki után özönleni fognak a népek."

"A zsidó vallásban Izrael királyát, Dávid egy leszármazottját, mint Isten fölkentjét jelenti. A messiásvárás az ókori zsidó állam megszűnése óta vált gyakorlattá, azóta a vallásos zsidóság erős reménye, hogy ezt a királyságot Isten helyre fogja állítani. Ez váltotta ki a Makkabeusok sikeres felkelését még a hellén uralom alatt. Mivel az Isten által felkent legnagyobb király Dávid volt, az ő személyéhez és utódaihoz kötődik a messiási várakozás. Illés próféta is a messiás előképe. Nem véletlen, hogy az Újszövetségben leírtak szerint találgatják, hogy Jézus Illés-e. A messiást a zsidók ma is várják. Sok álmessiás élt, akiről azt hitték hogy ő a Megváltó. Ilyen volt például egy felkelést vezető zelóta, Bar Kohba.

A keresztények Jézust tekintik a megígért messiásnak. Abban a reményben élnek a keresztények, hogy a messiás elhozta az embereknek a bűnök feloldását, azzal, hogy egyetlen áldozatot mutatott be Istennek, önmagát. Az égben megvált a haláltól és az örök életet adja. A földön pedig a szeretet parancsával üdvözít."

6.Lenin 2017.02.19. 18:06:42

@morpho:

Nekem tök mind1, hogy ki, kinek hisz, kiben látja a saját megváltóját.

A hatalom megszerzése, a saját elképzelés megvalósításának megvannak a módszerei.

Ismert a választási törvény, adottak a lehetőségek. bárki nyer, erős kormányt alakíthat. Nem álmodozni kell.

Vona erre rájött, vagy szóltak neki. 18ig nincs már idő, de ott más problémák is vannak.

Elvileg az MSZP-nek lenne lehetősége, összevonni a kis pártokat 1 közösen elfogadott személy vezetésével. eddig képtelenek megoldani, egyeztetni az érdekeiket.
Nem szabadna elvtelenül mindenkivel összeállni.

Lehet, hogy ha kirúgnák a Gyurcsányt, veszítenének 4-5 százezer szavazót, de az is lehet, ezzel nyernének 1-1,5-öt. Olyan csapat kellene, akik ezt képesek kezelni.
Már kevés az idő 18-ig. a Momentum meg felejtős, egyedül nem mennek semmire. Legfeljebb molinózhatnak 4-5-en majd a Parlamentben, de leváltani nem fogják rövid időn belül ezt a kormányt.
szerintem.

2017.02.19. 18:06:55

"Mivel ellenjelölt nem volt, nyilvánvalóan nem lehettek emberei sem, akik kontrollálták volna a szavazatszámlást, ezért Gyurcsányék akkora számot mondtak be, amekkorát nem szégyelltek."

Nincs ebben semmi különös, a banditák kétharmada is így sikerült.

"A Gyurcsánytól való nyilvános elhatárolódás, a politikája miatti bocsánatkérés minden bizonnyal jót tesz majd Botka megítélésének a választók előtt"

Hogyne. Bocsánatot a maszop kérhetne, miután 30 ezüstpénzért eladták Fletót a fityesznek. Ezek után meg Botka elvtárs kér bocsánatot Gyurcsány politikája miatt (amely az egyetlen a maszop történetében, amikor Orbán vezérrel felmosta a padlót, többször is). Röhej... Történt ez akkor, amikor Orbán elvtárs sírva kérte-szidta Dávid Ibolyát, hogy őt támogassa, sőt lemondana a miniszterelnöki jelöltségről is cserébe.
Nem kedvelem Gyurcsányt, de Botka képességei messze alulmaradnak. Azóta én sem szavazok soha a szockókra, mert annyi gerinc sem volt soha bennük, hogy bocsánatot kérjenek Fletótól, inkább megtartották a maguk között a gazembereket. Innen csak az 5% biztos, de jobban szeretném, ha az sem jönne össze nekik. Nyilván, a lakosság kétharmada full kretén (vagy kutyás), tehát ha Viktornak összejön, nekik is marad.

2017.02.19. 18:13:12

"mivel Gyurcsány magát továbbra is Magyarország egyik vezetőjének tartja, hívei ahhoz mindenképpen elegen vannak, hogy
a szavazatokat megosztva elősegítsék a Fidesz 2018-as győzelmét"

Még az is lehet, hogy ennek ellenére nem győz a Viktor, mert a Momentum szed össze kétharmadot.

Weltner János 2017.02.19. 18:17:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: tudjuk a FIDESZ legutóbbi programját: "folytatjuk". És lőn. De demokráciában ez kevés. Remélem, a magyar választók többsége is tudni szeretné, mire, kire adja a szavazatát.

2017.02.19. 18:19:37

Őszintén szólva, nem is érdekel, hogy mi lesz a választásokon. A magyar nép tökéletesen megérdemli Orbánt. Úgy mint 1241-ben a mongolokat, 1526-ban a törököket, 1921-ben Horthyt és nemzetrontó nácijait, 1945-ben a szovjeteket és Rákosit, és újfent 1956-ban a szovjeteket. Utána meg Kádárt. Jobbágy népnek nincs hazája.

morpho 2017.02.19. 18:23:13

@6.Lenin:
Nem rövid időről van szó, hanem arról, hogy a fiatal diplomás gyerekek biztosítják Magyarország jövőjét, vagy a nyugdíjas határvadász nénikekommandók? Ez a kérdés! Persze költői...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 18:26:07

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: "Bocsánatot a maszop kérhetne, miután 30 ezüstpénzért eladták Fletót a fityesznek."

Ezt kifejtenéd?

Én azt mondom, amit @Dzsontra Volta: "miért van ez Gyurcsány fixáció, ő már nem politikai tényező, lassan egy évtizede nem az."

b1.blog.hu/2017/02/19/trukkos_huzassal_kongresszus_nelkul_valasztottak_ujra_gyurcsanyt/full_commentlist/1#c32474959

6.Lenin 2017.02.19. 18:31:01

@morpho:

Értettem, de nem tudom elképzelni, hogy ezek a fiatalok képesek lennének összehozni akkora támogatottságot-figyelembe véve a jelenlegi felállást-hogy egyedül bármit is képesek lennének, kivéve, hogy néhányan bejutnak a parlamentbe.
Minden más párt ellenérdekelt is abban, hogy egyedül felnőjenek, de nem is lehet.

Nincs annyi szabad választó. Matek az egész. A Fidesznek szét kéne esnie darabokra, hogy felszabaduljanak választók.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 18:31:29

@Weltner János: "tudjuk a FIDESZ legutóbbi programját: "folytatjuk"."

Hálistennek megint hazudtak. Nem úgy folytatták, Eltolcsy megbukott, a Varga lett a miniszter, a hitelminősítők nemrég visszaminősítettek a 2011-2012-es szintre, ahonnan az ebaszott unotodox gazdaságpolitika miatt leminősítettek. Magyarország lecsúszása lelassult, egyre kisebb sebességgel nő a távolsaág nyugat és M.o. között. Ha nem ked a helyzet megint gyorsan romlani, száz év alatt visszakapszakodhatunk a rendszerváltáskori szintre. :(

Weltner János 2017.02.19. 18:40:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A helyzet szinte csodás. Csak ne nézzünk a szomszédba, nomeg a balti államok felé.
És valóban: nem elég a választási programot megismerni, de a kormányprogramról és végrehajtásáról is be kell számoltatni a kormányt. Pl. a szabad sajtó útján (bocs.).

morpho 2017.02.19. 18:44:06

@6.Lenin:

"Értettem, (...) Nincs annyi szabad választó. Matek az egész."

Nem, nem értetted. Sajnos fogalmad nincs,hogy mit firkáltam ide. De nem te vagy, akinek ezt meg kell érteni. Nem is vártam tőled mást. Te csak keresgéld a migráncsokat Irénke nénivel. Ahhoz értesz te!

morpho 2017.02.19. 18:46:28

@Weltner János:

Amíg a nénike kommandónak nem kell program, nem is lesz program. "Itt az idő" "folytatjuk"
Az a társadalom, amelyiknek ennyi elég, az tényleg megérdemli a sorát.
A szomszédba meg tényleg ne nézzünk...

DarthVader 2017.02.19. 18:57:26

@Zsoltbacsi:

De unom már ezt, ezeket a fasságokat cáfolni, de ha nem is miattad, mert te egy Fidesz seggéből kilógó szarcsimbók vagy, hanem a többiek kedvéért.

"A valasztasok utan rogton kiderultek:

-lesz vizitdij (pedig hogy lehazugozta Orbant miatta)"

Orbán a vitán azt mondta, hogy 300 000 ezer forint lesz egy mandulaműtét, ha a baloldal nyer. Erre mondta Gyurcsány, hogy fejezze be a hazudozást. És azt mondta, hogy "gyógyszerfelírási díj nem lesz". Lett? Nem lett. Akkor meg? :) (Ahogy Orbán győzelme után tandíj se. ) Az más kérdés, hogy a koalíciós partner, aki az eü tárcát vitte, be akarta vezetni a vizitdíjat. Sőt, a több-biztosítós rendszert is.

"-hazudott a KSHnak es az Unionak a hianyrol"

Nem hazudott a hiányról se egyiknek, se másiknak. Az Unió felé elszámolási vita volt, egy tételt költségvetésin kivülinek akartak elszámolni, amit az Unio nem fogadott el, igy költségvetési tételnek kellett elszámolni. Ezt megcsinálta előtte és utána is Orbán, ugyanilyen eredménnyel.

"-visszaemelte 20 szazalekra az afat"

2004 végén (!) kijelentették, hogy ÁFA-kulcsok számának csökkentését fognak végrehajtani, a 0, 5,15 és 25 %-os ÁFA-kulcs helyett 0, 5 és 20 %-os ÁFA-kulcs lesz. 2015-ben a 25%-os kulcsot szüntették meg, és az ebben szereplő termékek ÁFÁ-ja lett 20 %. 2016-ban, a választások után - nyilván, miért ne- a 15%-os kulcsot szüntették meg, és az ebben szereplő termékek ÁFÁ-ja lett 20 %. (Ha hülyék lettek volna, forditva csinálják. ) De ez 2014-től nyilvánvaló volt. Ha kihúznád a fejed Orbán seggéből és megnéznéd az APEH/ NAV honlapon az ÁFA-kucsokat időrendben, láthatnád te is. De ennyire azért nem vagy se okos, se gerinces.

"-megszuntette a kedvezmenyes afakulcsot"

Ld mint fent. Aprófos, mennyi most az ÁFA legmagasabb kulcsa?

"-Lassan mondom hogy Orban Viktor is megertse NEM LESZ GAZ AR E M E L E S"

A fölgáz piaci árának alakulása:

stooq.com/c/?s=ng.f&c=10y&t=l&a=lg&b
stooq.com/c/?s=ng.f&c=mx&t=l&a=lg&b

Mikor lesz a következő gázárcsökkentés?

martineden 2017.02.19. 19:25:10

@morph on deer: Igen, ezt kellenne csinalni, ez az egyetlen jonak latszo megoldas.

AKIsTUDATLAN 2017.02.19. 19:29:51

@nickgrabowszki: A DK-sok soha nem fognak az MSZP-re szavazni. Hiú ábránd. Napláne ezek után. Az MSZP egy kihalófélben lévő mastodon, tulajdonképpen nincs is. Csak a múlt élteti őket, mert ecceri őket ismeri. Tudod te, hogy itt vidéken milyen szervezeti bázisa van? SEMMILYEN!
Mindenesetre érdekes, hogy Gyurcsány lett/volt mindig retusálóbotka legnagyobb ellenfele. Nem ám Orbán.
Na, meg az LMP, mint legfőbb szövetséges, a maga kis 1%-ával. Nyihaha!!!
Botka az új schiffer?
Azért Botka nem egy zseni, és sok víz lefolyik még a Dunán a választásokig.
De szólok, hogy Gyurcsány nélkül, és ebben a fölényeskedő, gőgös, igazságtalan stílusban nem fog menni a dékások megszerzése.
Mert az MSZP hol a picsában volt, míg Gyurcsány szemébe hazudott a választóknak? megatöbbi.
Most próbálják ezerrel nyomatni, hogy a DK lesz a felelős az MSZP bukásért, meg a G maffia győzelméért.
Ha ez a Gyurcsány ilyen nagy varázsló. hogy ő egyszemélyben minden rossz, minden bukás, minden fityesz- Gmaffia előidézője, meg a szegény, ártatlan kis MSZP tönkretévője, akkor mégis csak nagyon tehetséges. Nemdebár?!
Innen üzenem Botka elvtársnak, hogy foglalkozzon elsősorban G.Viktátorral, és ne keressen magának ellenségeket a saját(nak gondolt) táborában.
Egyszer már eljátszották ezt a "DK Gyurcsány nélkül" meccset, és akkor is csúfos vereséget szenvedtek.
(mert lófaszt mama!, hogy egy klasszikust idézzek.)

ben2 2017.02.19. 19:41:11

@DarthVader:

Ja hogy "gyógyszerfelírási díj"?
Hú, az tényleg tök más.
Legalább akkora a különbség a gyógyszerfelírási- és a vizitdíj között, mint "Gyurcsány" és "Gyurcsányi" között.
(És ha már csúsztatásnál tartunk: Orbán nem azt mondta, hogy akkor lesz 300ezer egy mandulaműtét, ha a szocik nyernek, hanem ha az SZDSZ nyomására fizetőssé teszik az egészségügyet.)

Ami az EU-nak való hazudozást illeti, nem I. Gyurcsány Ferenc emlegetett trükkök százait egy bizonyos zárt körben elhangzott beszédében?

ÁFA:
Ha az egész áfa mizéria csak a kulcsok számának csökkentéséről szólt volna, akkor egyszerre emelték volna a 15%-ot és csökkentették volna a 25-öt. Így viszont pont Gyurcsányék tették kapánytémává az ÁFA csökkentést (a 2006-os választásokon ÁFA csökkentéstől volt hangos a ballib agitprop), az utána következő ÁFA emeléssel pedig nyilvánvalóan átverték a választókat.
Azt már mindenki eldöntheti, hogy túlravaszkodott (és ebből kifolyólag kontraproduktív) kampánystratégia volt-e vagy tényleg csak ennyire hülyék voltak, mert az ÁFA csökkentés-emelés végeredménye az lett, hogy az ÁFA csökkentés nem látszott meg a végfogyasztói árakon, az emelés viszont annál inkább, míg ha egyszerre végzik el a két korrekciót, akkor az áremelkedés mértéke sokkal kisebb lett volna.

al Dajjal 2017.02.19. 19:53:08

Gondolkoztam azon, hogy miért csinált másik pártot Gyurcsány, ha folyamatosan az összefogásért nyafog? Arra jutottam, hogy így tudja felszínen tartani magát. Az mszp-ben már rég háttérbe szorították, eltüntették volna, de egy külső párt vezetőjeként továbbra is követelhet előkelő helyet a listán, vezető pozíciót egy esetleges kormányban.
Taktikus, de ugyanakkor szánalmas is ez a fajta görcsös ragaszkodás a hatalomhoz. Én így látom.

aronsatie 2017.02.19. 19:55:26

Botka szerint 2002 és 2010 között nem az MSZP volt kormányon, hanem csak a Gyurcsány?
Magam elé képzelem, hogy váratlan fordulat folytán Orbán bukik, és ő lesz a leggyűlöltebb politikus. Majd eltelik pár év, új pártot csinál, és Kósa Lajos a Fideszből beszól neki, hogy vonuljon már vissza, mert ő egy bukott politikus, aki milyen rosszul kormányzott és milyen sokat hazudott az istenadta népnek.
Ekkora jellemtelenség szerintem még Kósától is meglepő lenne.

ben2 2017.02.19. 19:55:46

@AKIsTUDATLAN:

A DK jelenleg olyan a baloldalnak, mint Miép volt a Jobboldalnak: 5-8% nyereség, ami minimum 15-20% veszteséget okoz.
Gyurcsány az öszödi beszéddel kivégezte magát, az utána következő hatalomtechnikai bravúrjaival pedig leamortizálta a 40%-os baloldali törzsbázist egy 10-15%-os fanatikus keménymagra.
Persze nem Gyurcsány a felelős minden rosszért, ami a baloldallal történt, de a baloldali pártelit és a ballib értelmiség legnagyobb bűne mégiscsak az, hogy évekig tétlenül nézte Gyurcsány ámokfutását, mintha ahhoz neki semmi köze nem lenne.
Most aztán, amikor a balliberálisok éppen a harmadik országgyűlési választást készülnek elveszteni Orbán ellen, legalább páran eljutottak odáig, hogy talán mégiscsak megérné Fletónak megáljt parancsolni, még akár azon az áron is, ha ezzel elvesztik a szektája támogatását, mert így legalább az elméleti esélye megmaradna, hogy a baloldal a bizonytalanok közül szerezzen potenciális támogatókat.

Alick 2017.02.19. 20:10:59

@Zsoltbacsi: "A szociáldemokrata elveket"

LOL.. a komprádorburzsoá nagytőkés Gyurcsány, mint éhes proletár..! :) :)

www.youtube.com/watch?v=xF8c0-t9_IU

Ha így nézzük, Hitler is nyugodtan beállhatott volna énekelni a zsinagóga kórusába.
:) :)

6.Lenin 2017.02.19. 20:13:30

@morpho:

Értem, nem értem, ennek semmi értelme. A választás az matek. Botka is 1 millió pluszt keres, mert kiszámították.

Nos, van kb 8 millió választásra jogosult polgár. Közülük 30-40 % általában tojik a mókára, de, hogy értsd vegyünk 3 millió nem aktív polgárt.

Marad 5 millió, ezek viszont már el vannak kötelezve valahová. Jó esetben 1 millió mozog ide-oda.

Választás előtt az okosok leülnek és számolni kezdenek, kitől mennyit lehetne elszipkázni.

Jön 1 új formáció, 1 kérdésben melléjük áll 300 000 (nagyvonalú leszek). 1 kérdésben esetleg támogatják őket, de nem biztos, hogy rájuk is szavaznának.

A győzelemhez -egyedüli kormányzáshoz kell 2,5-3 millió szavazó.Honnan?
A 3 millió bizonytalanból vajon mennyit lehet? Nagyon bizonytalan.
Másik pártoktól? Ez a legnehezebb.

Ez volt a legjobb húzása a Fidesznek, elszipkázta a választók nagy részét, sokan megtalálták a szövetségben a saját értékrendüknek megfelelő társaságot.

Ez máshol is így működik, vagy koalícióban, de az rosszabb megoldás. Állandóak a kormányválságok, előrehozott választások, szóval az nagyon macerás.

Programok meg hasonlóak az csak a választók megtévesztése. Matek a lényeg.

Mellesleg, ha ezek a szépfiúk nyerni szeretnének akkor sok olyan szavazóra is szükségük lenne, akiket te most lebecsülsz. annyi szabad okostojás nincs akikből meglenne a 3 millió. Nézd meg a többi párt támogatását. Ők már felszívták azokat, akikre támaszkodni tudnak. Ezért vannak 1-2-5 %-on. Nincs több szabad ember.

Össze kell fogni, nem tudnak. Egymástól meg annyit nem tudnak elszipkázni. Összesen sincsenek 3 millióan. Nagyon kéne a jobbik is, de nem lehet. jó nagy csapdahelyzet. Nem is tudják eddig a megoldást, pedig adott, hogy mit kellene tenni.

Gyurcsány ebben profi (csak....)nem fog másokat előreengedni.

A többi rizsa.

morpho 2017.02.19. 20:20:12

@6.Lenin:
Bocs, de nem olvastam végig, csak a legelejét. Ugyanis te tényleg nem érted. Hagyjuk is!

6.Lenin 2017.02.19. 20:30:20

@morpho:

Akkor lécci magyarázd el. Mit nem értek, hogy most elájultatok néhány szépfiútól?

A kormányzáshoz kell 2,5 -3 millió rájuk szavazó polgár. Honnan?

Szerintem itt bux ezért kekeckedsz. Nem tudod a választ, ők sem. Ők csak a Parlamentbe szeretnének bejutni, mint az LMP meg a többiek.
De ne légy elkeseredve nagyon. Nálad nagyobb politikusok nem találják a választ, vagy nem tudnak megegyezni. Nagyon jól tudják, hogy a %-ot nem lehet 1 az 1ben összeadni.

Nem tudod a választ, csak így (elég silány módszerrel) próbálsz kibújni.

máskülönben miről is megy most itt a vita? Mit is keresnek sokan? A megoldást.

Miért is nem találják?

Gyurcsány+ Orbán+ mindenféle faszság? Nem, nincs annyi választó, akik rájuk szavaznának.

Dr.Démonmac1 2017.02.19. 20:31:29

Öreg hiba volt Gyurcsányt kiengedni az Mszpből, együtt még lett volna esélyük, külön külön, egyiknek sincs.
Bár kétségkívül Gy.F.) nek szurkolok (tőlem az mszp fel is fordulhat:)

morpho 2017.02.19. 20:33:23

@6.Lenin:
Nincs kedvem elmagyarázni. Csak számolgassál nyugodtan!

6.Lenin 2017.02.19. 20:33:32

@Dr.Démonmac1:

Valószínűleg bent lesz a Parlamentben, de a frakció megint kétséges lesz. Pech.

6.Lenin 2017.02.19. 20:34:32

@morpho:

Mert nincs mit. Nem tudod.

6.Lenin 2017.02.19. 20:38:40

@morpho:

Jó vicc,Már az elején tudtam, hogy nem tudsz válaszolni, mert nincs mit. Te ajánlasz döntetlent?

illaim 2017.02.19. 20:42:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Azt nem tudom hány éves vagy, de az biztos, a memóriád megkopott, vagy az előítéleted eltakarja a tisztánlátásodat!
Akkor egy kis emlékezés. Az őszödi beszéd nyilvánosságra kerülését követően Gyurcsány bizalmi szavazást kért maga ellen! Az MSZP frakciója pedig megerősítette! Természetesen tudom, hogy a bizalmi szavazás nem lemondás, de azért nem kell úgy beállítani, ahogy az a fidess évek óta sulykolja! A másik dolog. Te olvastad az őszödi beszédet? Mert ha igen, akkor abban igen csak benne van, hogy nem a Gyurcsány hazudott az embereknek, hanem az MSZP! A gazdaságilag megalapozatlan ígéreteivel!
Az MSZP programját nem a Gyurcsány írta! Csak vele mondatták el.
Egyébként amiért elárulták, az az átlátható pártfinanszírozás forszírozása volt! Az LMP-Schiffer egyszer, józan percében ráébredt, hogy a korrupció melegágya az átláthatatlan pártfinanszírozás! Érdekes módon a Botka még véletlenül sem hozta szóba!
Tudod csak a tárgyilagosság kedvéért! :-)))

ulpius66 2017.02.19. 20:45:14

@6.Lenin: "Gyurcsány+ Orbán+ mindenféle faszság? Nem, nincs annyi választó, akik rájuk szavaznának."

VI. Lenon!

Ja, majd jön: a választási rendszer miatt kaptak ki.....

morpho 2017.02.19. 20:50:18

@illaim:
Kb igazad van. De miután elárulták, le kellett volna mondani. Ha a beszédet Orbàn mondja el és valaki kiadja, te is a lemondását követelted volna...

ulpius66 2017.02.19. 20:55:19

A tények makacs dolgok!

Egy évvel a választások előtt a DK 5-6-7%-on áll a biztos szavazók körében.
Iszonyatosan rizikós dolog ilyen esetben bármelyik kis ballibsi párttal koalíciót kötni, mert akkor 10% a Parlamentbe jutási küszöb.....(3 vagy több párt koalíciója esetében 15%....)

Bármely koalícióban rezeg a bejutási léc......ráadásul úgy, hogy az MSZP teljes gőzzel a DK ellen fog kampányolni, hiszen ők a DK ellehetetlenülésében érdekeltek.....

A kis ballibsi pártok meg beállnak Botka mögé, vagy irány süllyesztő...akár egyedül indulnak, akár egymással összefogva.......

Minden forgatókönyv szerint tehát az lesz amit Botka mond!!!!

ulpius66 2017.02.19. 21:06:20

Egyébként meg 2014-es EU Parlamenti választásokon külön indultak a ballibsi pártok:
MSZP ---- 11%
DK -------- 10%
Együtt-DK - 7%
LMP --------- 5%

2010 óta az összes választáson a ballibsik - akár külön indultak, akár összefogva - 25-30%-os eredményt értek el.....

6.Lenin 2017.02.19. 21:15:38

@ulpius66:

Marad az első lehetőség, amit itt írtam....hétfőn 10:05:15-kor lázadás a Blahán.
4 millió sms a mélyszegényeknek, hátha.

Vagy befogott orral a Jobbik? De ez elcsendesedett, biztos valahol valakik szóltak, ezt semmiképpen, akkor meg? 25-30 % kevésnek látszik.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.02.19. 21:19:49

A baloldal egyetlen esélye, ha Gyurcsánytól megszabadulva Botka vezetésével felépül egy tisztességes szociáldemokrata párt az Mszp romjain. Egy ilyen programot következetesen végigvíve a 2019-es önkormányzatin már lesz esély a Bp-i kerületek visszaszerzésére.

6.Lenin 2017.02.19. 21:24:46

@a nemzet fogatlan provokátora:

Elképzelhető, bár nem tudni Ferinek mi van Botkáról a kockás füzetben.
Botka sem tegnap született.

morpho 2017.02.19. 21:27:46

@a nemzet fogatlan provokátora:
Nem bánnám, ha inkább teljesen új arcok és pártok nőnének a demokrácia romjain...
Akkor lesz vége a szocializmusnak, ha már nem lesz senki a politikában, aki ott szocializálódott. Egy európai szemlélettel lehet csak a korrupció ellen eredményesen küzdeni!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.02.19. 21:38:05

haha Botka suhint egyet a pálcájával jobbra...Viktor tűnj el...suhint egyet balra: Fletó tűnj el..
Naaaa? Ki marad a porondon? na ki?
hát ez nem lesz ilyen egyszerű..
LOL

6.Lenin 2017.02.19. 21:38:22

Thomas Bach hozzátette, a referendum körül kialakult helyzetet hátsó szándékkal arra használták, hogy „feltegyék magukat Magyarország politikai térképére”, s egyszerűen csak „nevet akartak szerezni maguknak”.

Tegnap írtam valamelyik blogon. a friss európai arcok hazudtak az aláíróknak, csak felmérték, hogy lenne-é esély 18-ban bejutni a parlamentbe. a budapestiek besegítenének nekik ebben. Matek az egész. Ők is tudnak számolni, és találtak 1 jó lehetőséget. Átverésben már jól kezdtek.

index.hu/sport/2017/02/19/a_nob-elnoke_nekiment_a_budapestieknek/

morpho 2017.02.19. 21:48:05

@6.Lenin:
Pataki úrnak meg kéne mondani, hogy Orbán hazudta azt a NOB-nak és a magyaroknak, hogy Olimpiát akar rendezni. Amúgy semmi köze az egészhez!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 21:51:49

@Dr.Démonmac1: "Öreg hiba volt Gyurcsányt kiengedni az Mszpből"

Kirúták, mert rengeteg szavazatot vesztettek a jelenlétével.

al Dajjal 2017.02.19. 21:52:32

@6.Lenin:
Nem kell a parlamentbe se jutniuk. Most egy évig roadshowznak különböző népszavazási kezdeményezéseket, aláírásgyűjtési akciókat karolnak fel. Közben végig üzletelnek az így szerzett adatbázisokkal, majd 2018-ban a 2014-es kamupártok mintájára felmarkolják az állami támogatást.
Nem rossz bevétel kb 1 évnyi munkáért. Ha pedig esetleg be is jutnak, az csak hab a tortán.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 21:55:19

@illaim: "Gyurcsány bizalmi szavazást kért maga ellen"

Nem bájologni kellett volna, hanem azonnal lemondani.

"Te olvastad az őszödi beszédet?"

Nekem hányingerem volt a gyurcsánytől, nemhogy még őt olvassam. Nem tudott volna olyat mondani, ami csökkenti a választási hazugságait.

morpho 2017.02.19. 21:57:16

@al Dajjal:
Tipikus fideszes logika. Na ezt kell sürgősen befejezni!

6.Lenin 2017.02.19. 21:58:24

@morpho:

Akkor a Momo is az Orbán gyermekei? Lefizette őket is? Pfujj!
Európai arcok, pfujj! Velük fúratta meg az olimpiát.Pfujj!
Ennyire benéztem?
Ekkora spíler lenne Orbán?
azannya!

ulpius66 2017.02.19. 21:58:29

@a nemzet fogatlan provokátora: "A baloldal egyetlen esélye, ha Gyurcsánytól megszabadulva Botka vezetésével...."

Protkós provokatőr!

Esetek és pofonok. (vagy valami ilyesmi....)

Nekem pl. egyik sem jön be.....nem lehetne olyan variáns, hogy megszabadulva mindkettőtől?

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2017.02.19. 21:58:46

Gyurcsányt a Fidesz fizeti!
Feri minden megnyilvánulása a Fidesznek hajt hasznot.
Hihetetlen, hogy van olyan ember, aki ezt nem veszi észre.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2017.02.19. 22:00:08

Gyurcsány 2006-ban a kilátástalannak tűnő helyzetében politikai öngyilkosságot követett el és meghalt.
A Fidesz azonnal felismerte, hogy hasznos lehet még a későbbekben a hullája.
Gyurcsány fontos szerepe, hogy teret és erőforrásokat foglalva, lehetetlenné teszi bármilyen valódi baloldali gondolatra épülő párt megjelenését.
Gyurcsány az Orbán kormány támasza.
Minden médiaszereplésével szívességet tesznek a Fidesznek.
A Fidesz nagyon sokat köszönhet Gyurcsánynak.
Várhatóan sikerrel fogják szerepeltetni 2018-ban is.

6.Lenin 2017.02.19. 22:05:09

@al Dajjal:

Várjunk még ezzel. Majd , ha kiderül pontosan, hogy ki mennyi aláírással szállt be ebbe a buliba. a pártok már jelezték, hogy ők mennyivel, valójában nekik köszönhető a "siker".
Lesz még itt 1-2 meglepetés az üggyel kapcsolatban. Van jönnek még többen is hasonló trükkel. 18-ig még szaporodni fognak az ilyen europai friss arcok, de nagy vonalakban elfogadható amit írsz.

6.Lenin 2017.02.19. 22:12:13

Gyurcsány visszaüzent Botkának...

Mellesleg Gyurcsány a válaszában annyit írt, hogy majd a választók eldöntik, kinek kell hátra lépni, és ebben tökéletesen igaza van.
Neki van a legaktívabb tábora, és érti a praktikákat is.

Lesz még itt üzengetés dögivel.

al Dajjal 2017.02.19. 22:20:01

@6.Lenin:
Ha csak a tendenciát nézzük (3 nap: 35 ezer; 1 hét: 55 ezer; 10 nap: 70 ezer; 7 nappal a vége előtt 100 ezer, kaptak a többi párttól még kb 60 ezret.) egy hét alatt gyűjtöttek annyit, mint előtte 3 hét alatt úgy, hogy a tendencia folyamatosan csökkenő volt.
Az én elméletem: betoltak kellően nagy mennyiségű hamis/érvénytelen aláírást, hátha a fidesz már a számtól is megrémül, mint anno a boltzáras kérdés átengedésétől. Ha viszont elkezdik ellenőrizni, s kibukik a sok kamu aláírás, akkor lehet megint panaszkodni, hogy a kézivezérelt, pártkatonákból álló OVB parancsra gáncsolja a nép akaratát, lefekszik a kormánynak, stb... win-win kommunikáció. Pont, ahogy Orbánék szokták csinálni.

morpho 2017.02.19. 22:22:30

@6.Lenin:

Ez az egész olimpiai faszkodás Orbán politikai manővere. 2002-ben találta ki először és ő csinált kampánytémát az Olimpiából! Miközben ő is tudja, hogy nem tudnánk megrendezni. Mennyit is loptak eddig előkészítés címen? 35-40 Mrd forintot?
index.hu/belfold/olimpia0117/

morph on deer 2017.02.19. 22:23:33

@al Dajjal:
"Gondolkoztam azon, hogy miért csinált másik pártot Gyurcsány, ha folyamatosan az összefogásért nyafog?"

Ugyanis tudja, hogy a jelenlegi kurzust csak úgy lehet leváltani, másképp meg nem! Aki pedig mást mond, azt legfeljebb a parlamentben eltölthető újabb négy év motiválja, de biztosan nem a kormányváltás.
Gondolj ennek is utána, ha már..!

morpho 2017.02.19. 22:25:52

@al Dajjal:

...vagy esetleg a hazaárulózás kotnraproduktív lett és azokat is elvitte aláírni, akik amúgy lusták voltak. Például engem is...

Á nem tuti csaltak, máshogy nem megy... te is fideszlistákon dolgoztál Kubatovnak?

DarthVader 2017.02.19. 22:26:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"'Te olvastad az őszödi beszédet?'

Nekem hányingerem volt a gyurcsánytől, nemhogy még őt olvassam. "

Aha. Persze ez nem akadályoz meg abban, hogy hivatkozz rá. Ezen az alapon a Bánk bán a piálásról szól, mert hallottad a bordalt.

DarthVader 2017.02.19. 22:27:44

@al Dajjal:

" Pont, ahogy Orbánék szokták csinálni."

jótól tanulni nem szégyen :))

morph on deer 2017.02.19. 22:28:26

@al Dajjal:
" egy hét alatt gyűjtöttek annyit, mint előtte 3 hét alatt "

Arra nem gondolsz, hogy szándékosan kevesebbet mondanak, hogy a lustábbak is mozduljanak meg, mert hátha kevés lesz?
Ha közlik, hogy elérték a nominális mennyiséget, akkor garantáltan lanyhult volna az aláírási kedv.
Ez egyébként ismert mozgósítási trükk, jól alkalmazva.

ulpius66 2017.02.19. 22:30:19

@al Dajjal: Hát bizony ez kőkemény bűncselekmény......

"Aki a választási eljárásról szóló törvény hatálya alá tartozó választás, népszavazás, népi kezdeményezés vagy európai polgári kezdeményezés során

a) a jelölési eljárás szabályait megszegve erőszakkal, fenyegetéssel, megtévesztéssel vagy anyagi juttatással szerez ajánlást,

d) jogosulatlanul aláír, hamis adatokat tüntet fel, három évig terjedő kóter"

Nyilvánvalóan tízezer számra lesz érvénytelen támogatás..... ember legyen a talpán aki kideríti, hogy ezek közül melyik bűncselekmény eredménye, és ezt a bűncselekményt ki követte el???...az aláírás-gyűjtést kezdeményező fiatalok a felelősek az odahamisított aláírásokért????,

ulpius66 2017.02.19. 22:33:02

@morpho: "..vagy esetleg a hazaárulózás kotnraproduktív lett és azokat is elvitte aláírni, akik amúgy lusták voltak. Például engem is...

Á nem tuti csaltak, máshogy nem megy... te is fideszlistákon dolgoztál Kubatovnak?"

Figyusz!

Akkor miket fogsz kommentelgetni, ha kiderül, hogy tízezres nagyságrendben csaltak a kedvenceid, "amúgy fideszes, hogy ne mondjam Kubatov módjára????????

morph on deer 2017.02.19. 22:39:08

@bölcsészmérnök:
"Gyurcsányt a Fidesz fizeti!"
Tudjuk!
A Mogiljevicssel küldik neki a német márkát aktatáskában!
Tudod, ami még maradt a múltkorról a bőröndben...

al Dajjal 2017.02.19. 22:40:13

@morph on deer: Az a baj, hogy a nagy összefogás eredménye győzelem esetén egy 4-5-6-7 pártból álló salátakoalíció lenne, mely folyton egymással marakodna, egymást fenyegetnék, zsarolnák, hogy mikor melyik ügyet hogy kezeljék. Teljesen működésképtelen modell.
Szlovákiában volt ilyen, hogy Fico nyert, de nem volt többsége (ott nehéz egy pártnak többséget szerezni, mert tisztán listás választás van). Az összes többi viszont nem akart vele koalíciót, inkább nélkülük állt össze az összes többi párt - azt hiszem, heten. Ha jól emlékszem, két év után bukott bele a totális tehetetlenségbe, meg, hogy egymással sem jutottak soha semmiben dűlőre.
Ha tényleg, őszintén akarnak kormányváltást, s nem csak még egy ciklust a parlamentben, akkor mivel külön párt, s elkezdik megmutatni, hogy most végre alkalmasak is lennének az ország vezetésére. Az egysíkú "orbántakarodj" szöveget lecserélik arra, hogy az adott helyzetben mit tennének. Mihez, hogyan nyúlnának. (Horn, Megyó, Gyurcsány sem épp arról volt híres, hogy beleszakadtak a munkába. Fleto még ki is mondta, hogy másfél két évig nem csináltak semmit. Leginkább ez az, amiért nem akarom én soha többé még a Parlamentben sem látni.)

al Dajjal 2017.02.19. 22:46:58

@ulpius66: Tisztában vagyok vele, de a választói adatbázist építeni is az. Mégis van minden pártnak saját "Kubatov-listája".
És mivel a lebukás esélye gyakorlatilag nulla, miért ne csinálnák meg? :-) Amúgy az érvénytelen aláírások halmozásában pont segítségükre voltak a fideszes trollok is, akik a letöltött íveket írták alá érvénytelenül - nem pesti lakosként.

MACISAJT 2017.02.19. 22:53:14

Botka elvtárs !

1. Hol tetszett lenni az öszödi beszéd elhangzása idején?(a helyes válasz: a helyszínen, a zártkörű maffiatalálkozón).

2. Mikor a böszme előadta ott az ismert tartalmat, fel tetszett állni tiltakozva az elhangzottak miatt, netán el tetszett hagyni a helyszínt, esetleg az azt követő hónapokban bármilyen jelét tetszett annak adni hogy abban a vircsaftban nem kíván részt venni?(a helyes válasz: nem, semmi ilyesmi nem történt, tetszett kussolni a választók előtt és szavazni mintha mi sem történt volna).

3. 2006 október 3-án mikor az MSZP parlamenti frakciója névvel szavazott bizalmat a gyurcsány -kormánynak,
netán nemmel tetszett szavazni?(a helyes válasz: nem, semmi ilyesmi nem történt, tetszett kussolni a választók előtt és egyhangúlag szavaztak az eftársak a gyurcsanizmus töretlen folytatása mellett.)

Így aztán ne haragudjon,kedves Botka eftárs, de a mostani kirohanása a gyurcsanyok ellen kb. olyan hiteles mintha dr. Joseph Mengele lépne fel egy UNICEF reklámban.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.02.19. 23:14:46

@morpho: Lefordítom amit írsz: Olyan politikai zombik kellenek, amelyek korlátlanul kiszolgálják a multinacionális válallatok és a brüsszeli valamint a berlini hiénák érdekeit..

morph on deer 2017.02.19. 23:22:45

@al Dajjal:
"Fleto még ki is mondta, hogy másfél két évig nem csináltak semmit."

Akkor azt is tudod nyilván, hogy milyen összefüggésben hangzott mindez el, és miért is mondta, ugye?

Nekem a mostani Botka féle helyzettel is az a bajom, hogy lényegében ugyanaz az MSZP áll Botka mögött is, amelyik akkor gúzsbakötötte a Fletót, és semmilyen jele nincs annak, hogy ők változtak volna.
Gyurcsányt viszont aligha lehet azzal vádolni, hogy ugyanolyan szemlélettel áll a dogokhoz mint tíz éve, ez azért biztos.

A rengeteg apró pártot csak ideiglenesen kéne összefogni a választás idejére, mégpedig egy abszolut minimum közös álláspont mentén, és ez távolról sem koalíciós kormányzást kéne, hogy jelentsen. Ha egy csepp józan eszük is lenne, akkor lényegében független szakembereket kérnének fel kormányzati szerepre, a pártok csak a politikai bázist biztosítanák, az előre egyeztetett normák mentén. Sok értelme nem lenne civódni, hiszen 1,5-2 évet ki lehetne bírni annak fejében, hogy helyreálljanak a dolgok.
Ki tudja, közben még meg is szerethetik egymást :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 23:22:50

@DarthVader: ""'Te olvastad az őszödi beszédet?'
Nekem hányingerem volt a gyurcsánytől, nemhogy még őt olvassam. "
Aha. Persze ez nem akadályoz meg abban, hogy hivatkozz rá."

Valamit félreértettél.

Nekem nincs semmi bajom a öszödi beszéddel. Kimondta az igazságot. Én ezt napi rendszerességgel teszem.

gyurcsány bűne az volt, hogy hazugsággal nyerte a 2006-os választást. 5 éves adócsökkentési törvényt hozott a választás előtt, és adót emelt a választás után.

Az öszödi beszéd kitudódása miatt vesztette el az egyszégsugarú választók bizalmát. Ahhoz hogy ezt tudjam, nekem nem kel elolvasni magát a beszédet.

morpho 2017.02.19. 23:23:34

@ulpius66:
Te miket fogsz kommentelgetni, ha 200 ezer felett lesz az érvényes aláírások száma?

morpho 2017.02.19. 23:25:51

@a nemzet fogatlan provokátora:

Igen, pont ezt írtam, kurvajól levetted a lényeget! Köszi!

illaim 2017.02.19. 23:30:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ha te csak a 2006 választás hazugságára emlékszel, akkor 1998.-as választások idején még óvodás voltál?
Vagy odáig már nem hord az emlékezet? "Más a kormányzás és más a kampány" szöveg nem a választási hazugság beismerése? Vagy te csak akkor jössz rá, hogy hazudtak neked, ha a szemedbe mondják? Elsunnyogva minden rendben? Furcsa egy értékrended van neked jó ember!

morpho 2017.02.19. 23:54:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"gyurcsány bűne az volt, hogy hazugsággal nyerte a 2006-os választást"
Nekem aztán tényleg nembarátom a Feri, de ilyen alapon minden párt hazugsággal nyeri a választást. Ha a 2006-nál maradunk, Orbán azt írta a plakátra, hogy "Rosszabbul élünk, mint 4 éve" Dettó hazugság volt.
Az mondjuk gyönyörű, hogy két ilyen remek legény közül lehetett választani...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 23:56:35

@illaim: "te csak a 2006 választás hazugságára emlékszel"

Nem. Arra is emlékeszem, hogy gyurcsány előtte 2 évig, és utána 3 évig nem csinált semmit, hagyta lezülleni a gazdaságot. Terve sok volt, de eredmény semmi. Most ne gyere azzal, hogy az MSZP meg az SZDSZ nem állt ki mellette, mert akkor vagy véghezviszi az akaratát, vagy lemond.

Arra emlékszem, hogy a 2008-as válság letolt gatyával ért minket, nem volt lehetőség gazdaságélénkítésre.

Arra emlékszem, hogy az autópályák az Alföldön kétszer annyiért épültek, mint a hegyes-völgyes Horvátországban.

Két ember bizonyította be, hogy teljességgel alkalmatlan az ország veetésére: gyurcsány és orbán. Ennek a tetejébe gyurcsány egy politikai hulla, orbán meg egy maffiózó.

"1998.-as választások idején még óvodás voltál?"

Amikor te még egy kósza gondolat se voltál, én családdal évekig külföldön dolgoztam.

1998-ban még nem éltél, különben tudnád, hogy gyurcsány nem volt tényező.

Andy73 2017.02.20. 00:37:30

"hívei ahhoz mindenképpen elegen vannak, hogy a szavazatokat megosztva elősegítsék a Fidesz 2018-as győzelmét."

Mert ha nem osztják meg, akkor több az esély? Legutóbb úgy is kétharmados bukta volt, meg azelőtt is. Csak a baloldali szavazatokon marakodtok, elvtársak, abból pedig nem lesz több, inkább egyre kevesebb a régi elvtársak kihalásával.

al Dajjal 2017.02.20. 00:37:31

@morph on deer:
"Akkor azt is tudod nyilván, hogy milyen összefüggésben hangzott mindez el, és miért is mondta, ugye?"
Persze, hogy tudom. Annak összefüggésében, hogy hazudtak reggel, éjjel, meg este.
És a legszörnyűbb, hogy utána sem csinált semmit. A válság alatt mit is mondott?
"Nem fog fájni. -> Ja, de. Fájni fog. -> IMF hitel nélkül csőd lett volna." Pedig 2006 és 2008 között azért tehettek volna valamit, de csak Orbánt gyalázták 2006 őszéért, mintha ő mondta volna a beszédet....

Andy73 2017.02.20. 00:47:13

Jövő tavasszal majd szemben is vitatkozhatnak egymással az elvtársak a miniszterelnöki vitán, ahol talán még lesz egy-két jelölt, pl. az LMP-s, meg Vona.
Szóval így esetleg eggyel több kihívó lesz, csak a kihívott nem lesz ott, mert neki anélkül is jó esélye lesz az újabb kétharmadra.
Orbán egy ideje inkább külpolitikával foglalkozik, a cikkben szereplőkre már nem nagyon vesztegeti az idejét, jól elvannak ők egymással.

al Dajjal 2017.02.20. 00:49:36

@Andy73: A fidesz és Orbán elég sokat és látványosan tesz azért, hogy azokat a fiatalokat, akik nem emlékeznek a 2002-2010 közötti időkre, a baloldali pártok táborába tereljék. Szóval sajnos nem halnak ki. És pont a fidesz gondoskodik fiatal utánpótlásról.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 01:00:17

@Andy73: "Orbán egy ideje inkább külpolitikával foglalkozik"

Úgy érted, összeveszik a románokkal? A romániai magyarok inkább ezt nem szeretnék. Foglalkozhatna a változatosság kedéért a magyar gazdasággal, mielőtt Banglades is lehagy minket.

metax 2017.02.20. 01:45:35

A kollaboráns "ellenzék" 2018-as esélyét váltig hazug módon hirdető b1 blog mindenesetre jó előre kiállította a jövő évi borítékolható választási bukta magyarázatát, amivel minden valószínűség szerint majd heteken és hónapokon át tele lesz a baloldali média, hogyaszondja:

"Gyurcsányahibás."

Karipapa01 2017.02.20. 02:10:03

Botka tényleg azt hiszi, hogy ha Gyurcsány "visszalép", akkor a DK-szimpatizánsok rá fognak szavazni? Móóóórgit! Nóóóórmális???....

LIPSIK adjatok vissza az ELLOPOTT 270 milliardot ! 2017.02.20. 02:26:25

Fantasztikussan elvezem, ahogy baloldali lipsi partok egymast gyilkoljak. Foleg most hogy mar azon olik egymast, kinek tulajdonithato ez a szanalmas olimpia, de leginkabb magyarellenes gyozelmuk.
Remelem alakul meg nehany ilyen 2 szazalekos lipsi part, 18- ig es akkor vegul egyik sem fog bejutni, belertve a jobbikot is.

Karipapa01 2017.02.20. 02:34:33

@LIPSIK adjatok vissza az ELLOPOTT 270 milliardot !: Te! "LIPSI"! :D Azt sem tudod, mi az gyökérkém! :D

morpho 2017.02.20. 05:06:27

@LIPSIK adjatok vissza az ELLOPOTT 270 milliardot !:

A Jobbik egy tipikus LIPSI párt! Jelentsen ez bármit...

tpl 2017.02.20. 06:08:45

Isten mentse meg az országunkat a szocik visszatérésétől. A magyar modernkori történelmének legkorruptabb bandája (lásd OLAF-jelentés) soha nem térhet vissza. Orbán, a maga hibáival és korrupt masodvonalbeli pribékjeivel is mérföldekkel jobban vezeti az országot, mint a szoci/szdsz és a szadesz utódpártjai.

MACISAJT 2017.02.20. 07:51:35

@morpho: "Te miket fogsz kommentelgetni, ha 200 ezer felett lesz az érvényes aláírások száma? "

Bokros Lajos 2014-ben főpolgármester-jelöltként 213.550 szavazatot kapott...És mire ment vele, ugye...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 07:57:34

@tpl: "mérföldekkel jobban vezeti az országot"

Ilyen szarul még sose álltunk.

A legnagyobb baj viszont az, hogy a kilátások tragikusak, a versenyképesség kritikus, és az oktatás is soha nem látott mélyponton van. A jövőt ezek határozzák meg.

tpl 2017.02.20. 08:13:31

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: haha. Ilyen jól utoljára 2004-ben álltunk, csak akkor a növekedést hitelekbol fedeztuj. Javíts ki, ha nem így latod, de tényeket, nem gyűlöletbeszédet várok

tpl 2017.02.20. 08:15:36

@MACISAJT: szánalmas társaság, de ők már sehol nincsenek és nem is lesznek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 08:20:00

@tpl: "akkor a növekedést hitelekbol fedeztuk"

Igen. orbánnak erre most nincs lehetősége, mégtöbb hitelt nem vehet fel... Az adózás az egekben... El kéne végre kezdeni kormányozni.

tpl 2017.02.20. 08:21:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: brillians elméjű vagy. Sajnos a magadfajtákbol van még parszazezer

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 08:22:16

@MACISAJT: "biztató eltávozások"

A gyűlölködés növekedésével nem javul, hanem tovább romlik a gazdasági helyzet.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 08:23:32

@tpl: "magadfajtákbol van még parszazezer"

Igen, bármelyik alakamlas lenne az orszég vezetésére. Kettő viszont bizonyítottan alkalmatlan: orbán és gyurcsány.

czjanos 2017.02.20. 09:07:50

Gyurcsány most abban bízhat, hogy akiket Botka pellengérre állított a pártjából, azok most sértődötten hátat fordítanak az MSZP-nek és a DK-hoz törleszkednek. Ezek pedig pontosan azok, akik miatt Gyurcsány kilépett az MSZP-ből és alapított kontra-pártot.

Szalay Miklós 2017.02.20. 09:57:26

Akit kicsit közelebbről érdekelne a politikai (és gazdasági) bal- és jobboldal mibenléte, az ezt nézze meg:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid073

(A legfelső sor a kép tetején, "Bal oldal - Jobb oldal". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

Érdekes lehet továbbá a Demokráciáról és diktatúráról, a demokrácia visszásságairól szóló rész is.

sőőtnagyonis 2017.02.20. 10:07:24

Miden ellenzéki azt szeretné, ha Orbánt leválthatnák. Valójában akik lassan harminc éve nem találtak kormányzó képes, tisztességes vezetőket maguk között, ideje le cserélni az egész garnitúrát. Azonban törvényszerű, hogy a rendszerváltás ismét az előző rendszerek hibáit fogja magában hordani, mert a vezetésnek újra arra a társadalomra kell hogy épüljön, ami ezt a politikai örökséget hordozza.
A 2008-as populista népszavazás jóváhagyásakor már látszott, hogy az ellátórendszereket támadó fidesz mára már minden működő gazdasági szervezetet felszámol, vagy ellehetetlenít. Gyakorlatilag a magyar állam felszámolásán dolgozik.
Ez az orosz politika célja, hogy a közép európai országokat szétzilálja, és igájába hajtsa.
Orbán putyin bábja, de a magyar politika nem képes ezt tudomásul venni, és nem képes a tömegeket megfelelően mozgósítani, a szélhámos hazaáruló társaság ellen.
A fiatal politikai szerveződéseknek lesz egy hatalmas terhük, olyan tömegből kell újraszerveződni, amelyben a külföldi titkosszolgálatok is rájuk szerveződnek.
az UD ügy óta tudjuk, hogy nálunk van egy háttérhatalom, amely olyan eszközökkel irányítja a hatalmat, amire a parlament nem tud hatni a titkosszolgálatra. Így lesz mindig mert a népet becsapja minden rendszer. A háttérben zajlanak a titkos tanácskozások, és titkos társaságok, akik egymással is harcolva tomboló harcban emésztik fel a jövőnket.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 10:10:34

@sőőtnagyonis: "harminc éve nem találtak kormányzó képes, tisztességes vezetőket"

Nem mintha a pufajkás tisztességes lett volna, de rendesen elkormányozta az országot, és orbánnál százszor nagyobb demokrata profilt villantott. orbán és meggyesi a brokros csomagból élt, és még gyurcsány is pár évig.

véleményM 2017.02.20. 10:45:57

1998 - Orbán Viktor elzavarta a szocikat a kormányzásból.
2002 - Medgyessy Péter elzavarta a fityeszt a kormányzásból.
2010 - Orbán elzavarta a szocikat a kormányzásból.

Hofi partizános poénja után szabadon:
Jöhetne már valaki aki mindkét bagázst elzavarja a pics@ba!

illaim 2017.02.20. 11:32:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: b+ akkor te már 110 éves vagy? Nem is csoda, ha kihagy az emlékezeted! LOL

NBarbieReloaded 2017.02.20. 13:36:44

Micsoda meglepetes, ballibaeknak nem gond sose az egymast ero magyarozo hozzaszolas, a hasonlo stilusu zsidozo maris repul. :)
Na nem mintha meglepodtem volna, tipikus ballib kettos merce. Magyarokat mocskolni szabad sot elvart ballib korokben, mert nyilvan nekik ezt is szabad, minden mas nepseg emlitese masoknak rogton nacifasisztarasszista tett es kitiltas/torles jar erte. :D Szanalom. :D

cselaxi 2017.02.20. 13:43:45

@al Dajjal: ...mert az MSZP-nek annyi.

DFK 2017.02.20. 15:52:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A helyzet az, hogy valóban, kevés a szavazója Gyurcsánynak, ezért tűnik befolyás nélkülinek. De, mint az Apró család tagja, kitünő információi lehetnek az mszp politikusairól (amivel foghatja őket); ugye az a fránya családi titkosszolgálati múlt.

morph on deer 2017.02.20. 15:53:03

@NBarbieReloaded:
"...az egymast ero magyarozo hozzaszolas,"

Az milyen?
Már nem az "egymást érő" mert azt tudom: - az olyan mint a vezér alfele meg a hívő fideszes nyelve - hanem milyen a "magyarozó hozzászólás"?

Valaki megsért, mert azt mondja rád, hogy 'magyar' vagy?
Vagy azt, hogy "ne légy már olyan magyar"?
Vagy mit?
Komolyan!

morph on deer 2017.02.20. 16:01:43

@DFK:
"De, mint az Apró család tagja, kitünő információi lehetnek az mszp politikusairól "

Szerinted hány él még azok közül, akikről "az Apró család" tagjaként egyáltalán lehet információja?
Még rosszabb: hány olyan aktív és mérvadó MSZP-s politikus van, akiről olyasmi lehet Gyurcsány kezében, ami számít valamit is?

Ha ez így lenne, akkor nem kellett volna szónokolnia Őszödön, hanem csak megteker néhány golyót, és azonnal rend van, nem?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 16:06:59

@DFK: "kevés a szavazója Gyurcsánynak"

gyurcsánynak nincsenek szavazói. Hívei vannak.

NBarbieReloaded 2017.02.20. 16:34:40

@morph on deer: Ne tedd mar magad ertetlennek, pontosan olyan a magyarozo hozaszolas, mint a ciganyozo meg a zsidozo (ha mar ezeket a libsi muszavakat kell hasznalni). Az elobbit nyugodtan lehet, az utobbiakert kitiltas/a hozzaszolas torlese jar.

DFK 2017.02.20. 16:40:17

@morph on deer: Hát, a hálózat egyes részei még mindig működhetnek.

is 2017.02.20. 16:58:29

@tpl: tevedes. Orban pont ugyanolyan szarul vezeti, csak: 1. a felhalmozott 3000 milliard nyugdijpenzt felelte 2. az EUtol kapott 8000 milliard forintot felelte. Ez 11 ezer milliard forint 7 ev alatt, azaz evi 1500 milliard. Tovabbi minimum evi 100 milliard forint kulonbseg, hogy most a vilagban joval alacsonyabb hitelkamatok vannak, mint 2008 elott. Es evi 1600 milliard pluszbol semmi sem latszik az orszagon. Tevedtem: Orban szarabbul vezeti az orszagot, es ez a szamokbol vilagosan kijon.

is 2017.02.20. 17:00:20

@poszt: ej, de kar, hogy egy sima cserevel beirhato Orban (a FIDESZ alapszabalyaban explicite ki van zarva a tobbes jeloles az elnoki posztra!) es az o 99%-os megvalasztasa. hol van ennek a posztnak a parja Orbanrol?

tpl 2017.02.20. 17:33:00

@is: miért kell ilyen f@szságokat hazudni?! Te miről beszélsz?! Valaha, életedben egyszer is, láttad a magyar államháztartás mérlegét?! Ezek az olcsó proli hazugságok, amiket itt tételesen (és szánalmasan) belehazudtal a kommentedbe, kb annyira állnak közel a valósághoz, mint a....áhhh, hagyjuk. Nem érdemes...

vakapad 2017.02.20. 20:15:39

@tpl:

Sajnos "is" kolléga kihagyta a számításaiból, hogy a MANYUP megszüntetésével Orbán megszabadult még évi 400 milliárd befizetésétől (melynek évenkénti befizetésével Gyurcsány gyűjtötte össze a 3000 milliárdot), valamit azt is, hogy a kormányváltáskor 38 milliárd EUR-os MNB devizatartalék ma már csak 25 milliárd körül van (történt ekkis lenyúlás). Ez a csökkenés forintban 4030 milliárd, 6 évre elosztva évi 671 milliárd. Összesen tehát 1071 milliárd/év. Ennyi állt még PLUSZBAN Orbán rendelkezésére.
Ja, és az MNB devizatartalékát is Gyurcsányék növelték meg 38 milliárd EUR-ra, és azt a ma már 1000 milliárd/év hazautalást még figyelembe se vettem, melyet a külföldön dolgozók utalnak haza, a családjuk itthon költi el, ezzel pedig növelik a GDP-t, és így csökkentik a kimutatható bruttó adósságot.
Az Orbán kormány teljesítménye tehát maximum siralmas, de inkább lejjebb.

Javasolnám átgondolni a f@szság kifejezést.

Endre bá 2017.02.20. 20:16:35

Két darab esélytelen paprikajancsi cicaharca. Jó, hogy ma már csak röhögünk ezeken.

morph on deer 2017.02.20. 20:37:52

@DFK:
"Hát, a hálózat egyes részei még mindig működhetnek."
Nem kétlem!
Ugyanakkor a 'célszemélyek' egyre kevesebben vannak, és azokról sem biztos, hogy 'jó' helyen.
Persze majdnem biztos, hogy enélkül is kapnak egymásról 'belső' információkat. Annak idején a beszéd is egy belső körből került ki, mégpedig a "túloldalra".

"Információáramlás" - hát nem?

morph on deer 2017.02.20. 20:41:30

@NBarbieReloaded:
"Ne tedd mar magad ertetlennek, pontosan olyan a magyarozo ..."

Azért egy példát linkelhettél volna, mert bizisten nem tudom, mire gondolsz!

civil huszár 2017.02.20. 22:24:43

" Gréczy Zsolt, a DK szóvivője az ATV Start című műsorában reagált Botka szombati kijelentésére, miszerint Gyurcsány Ferencnek mennie kell a közéletből:

Demokraták nem mondanak ilyet, hogy ki húzzon el, meg ki nem.
Botka László szerintem nagyon jól tudja, hogy Gyurcsány Ferenc milyen
beszédet mondott Őszödön. Botka László 1994 óta képviselő, és
egyetlenegy olyan pillanatra nem emlékszünk, amikor kifogásolta volna
bármelyik kormánya bármelyik döntését. "

Botka balfax módon kezdte meg kortes beszédét. Helyből nekifutás nélkül máris bukott jelölt.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.02.21. 08:39:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ne hagyd sosem hogy megzavarjanak a tények. Nyomjad fullba a kretént továbbra is :)

NBarbieReloaded 2017.02.21. 11:14:01

@morph on deer: Pelda kell? Nezd meg mondjuk az elmebeteg high up! barmelyik (szo szerint barmelyik) hozzaszolasat. Hulye magyarok igy, atlaghulyemagyarok ugy, masbol se all a hozzaszolasa csak magyargyalazasbol. De ha en ugyanolyan stilusba atlaghulyezsidoznek, akkor mar reg ki lennek tiltva. O meg nyomhatja a magyargyuloletet zavartalanul minden hozzaszolasaban.

morph on deer 2017.02.21. 11:50:40

@NBarbieReloaded:
Köszönöm a tippet!
Nem olvastam még, nem viccelek.
Azért is kérdeztem.

Chris Lamb 2017.02.21. 20:19:59

@FILTOL: Sírok a röhögéstől. :)))))

Lilla50 2017.02.26. 06:16:46

@a nemzet fogatlan provokátora: Ez butaság! az mszp a Die Linke mintáját választotta, az radikális baloldal jogi és vagyoni egyenlőséggel, míg a dk azt SPD-t követné , amely párt szociáldemokrata!
De köszönhető Botkának, hogy az mszp kétfejűségét most megszüntette, teret hagyva így a dk-nak
süti beállítások módosítása