B1 blogcsalád



Az Orbán-kormány bosszút állt a kormánykritikáért

2019. december 16. - nickgrabowszki

Aki nem lép egyszerre, elpusztul még estére. roh.jpg

A bosszú olyan étel, amelyik hidegen jó. Alighanem ismerik ezt a régi szólást a NER-ben is, amit a következő történet is igazol. Az eset megmutatja, hogy a Nemzeti Együttműködés Rendszerében a lojalitást jutalmazzák, a kritikát büntetik:

az együttműködés nem jog, hanem kötelesség.

Az történt, hogy 

2018 novemberének végén a Szakkollégiumi Mozgalom tíz tagja közösen jegyzett egy nyilatkozatot, amely elsősorban a CEU melletti kiállást fogalmaz meg, továbbá a felsőoktatást érintő egyéb kérdésekben, így pl. az MTA függetlenségével, az egyeztetés nélküli szakbezárásokkal (ld. genderszak) vagy az ösztöndíjrendszerrel kapcsolatban foglal állást.

A dolgot Ballai Attila,  az ELTE Illyés Sándor Szakkollégium egyik öregdiákja elevenítette fel, hozzátéve, hogy

  • a nyilatkozat visszafogott hangvételű volt, pártpolitikailag semleges, valamint kizárólag a felsőoktatással kapcsolatban kritizálta a kormányzást;
  • bár néhány országos hírportál beszámolt róla, de nagyobb vihart nem kavart, továbbá nem is kapcsolódott hozzá az aláíró műhelyek részéről semmilyen további látványos tiltakozás.

Az Orbán-kormány akkor nem válaszolt a kritikára, azonban nem kerülte el a figyelmüket, és el sem felejtették. Amit az bizonyít, hogy a 10 aláíró szakkollégium egy évvel később jelentősen kevesebb támogatást kapott, mint az alá nem írók.

Több mint négyszer annyi forráshoz jutott átlagosan az a szakkollégium, aki nem írta alá az ominózus nyilatkozatot, szóval szervezetenként kb.

másfél millió forint volt a kiállás ára.

Erre mondta Orbán Viktor tavaly szeptemberben Strasbourgban, hogy ők soha nem vetemednének arra, hogy elhallgattassák a velük egyet nem értőket.

Azt a részletet azonban annyira nem bontotta ki, hogy azért nem, mert elhallgatnak azok majd maguktól is, amint éhen haltak:

A szankcióban érintett ELTE Illyés Sándor Szakkollégiumból azt az információt kaptam, hogy a tavalyi évben megítélt nagyjából 2,2 millió forintos NTP támogatás a szakkollégium éves költségvetésének nagyjából a 40%-át tette ki, tehát ebben az esetben

az ijesztő politikai üzeneten túl komoly anyagi érvágásról is beszélhetünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7115354572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muhammad Balfas 2019.12.17. 17:24:17

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: Ember,ha Soros megjelenik Brüsszelben a fél EU parlament haptákba vágja magát.Juncker az EU legfontosabb politikusa soronkívül fogadta bármikor ezt a közepes súlycsoportú amerikai milliárdost,(aki persze jóval több ennél).
Ez a sötét gazember azzal töltötte a 80-as,90-es éveket,hogy összevásárolta az -akkor még-politikus és bíró kezdeményeket Európa és világszerte ,hogy elmebeteg társadalommérnökösködési elképzeléseit szolgálják a jövőben..

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.12.17. 17:35:22

@Muhammad Balfas: "ha Soros megjelenik Brüsszelben a fél EU parlament haptákba vágja magát"

Ha meg Ondó Viktor gazdád, akkor nevetve félrevonulnak előle. :))

hvg.hu/itthon/20180630_Kinos_video_levegonek_nezte_Orbant_Merkel_es_Macron

Ez a különbség aközött, hogy valaki konstruktívan, segítő szándékkal áll hozzá a dolgokhoz, vagy direkt keresztbe tesz a közösségnek.

Ez a sötét gazember, a geci gazdád azzal töltötte az elmúlt évtizedet, hogy kifossza és tönkretegye Magyarországot.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.12.17. 17:38:16

@Épüljön STADION a CEU helyére..: "Semmit se kene kapniuk az ilyen magyargyulolo rohadekoknak."

Egyetértek. De sajnos ez a hazaáruló bolsevik fideSSmaffia szétlopta az országot, az EU legszegényebb államává tette.

Muhammad Balfas 2019.12.17. 18:17:14

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: Soros kényszeresen össze akarja keverni a totálisan eltérő kultúrákat egy utopisztikus lázálomnak engedelmeskedve.Az eredmény bűnözés,nemi erőszak, és az állami támogatásokon élősködő harmadikvilágbeliek tömegei Európa nagyvárosaiban,amelynek vége egy brutális polgárháború lesz.Ehhez a kártékony tevékenységéhez használja fel a már fiatal korukban megvásárolt ,támogatott politikusokat,bírókat

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.12.17. 18:22:17

@Muhammad Balfas: Persze, meg kemtrél, meg a gyíkemberek elraboltak. Hát jobb lenne, mert még fideSSfasszopónak is hülye vagy. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.12.17. 18:23:49

@Kubatov_anyád_picsája: Küldjél már valami rendesebb trollokat, mert ezek itt boka alattiak. :))

Muhammad Balfas 2019.12.17. 19:22:13

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: Maga nyilvánította ki,hogy évente 1 millió bevándorlót kellene betelepíteni Európába,és a cél érdekében hitelezne is..

Gábris szomszéd 2019.12.17. 19:32:32

@Muhammad Balfas: Mindnyájan tudjuk, hogy hazudnak a fitymaszbirkák, arról nem is beszélve, hogy nem az eszetekért tart titeket ondó elvtárs. :)

24.hu/belfold/2017/11/20/megszolalt-soros-gyorgy-pontrol-pontra-cafolta-a-soros-tervet/

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.12.17. 19:34:23

@Muhammad Balfas: "évente 1 millió bevándorlót kellene betelepíteni Európába"

Igen. Ha nem akarjuk, hogy az európaiak kihaljanak, és az arabok elfoglalják, teleépítsék mecsetekkel, és bevezessék a sariát - tudom, ti fideSSfasszopók erre bazíroztok -, akkor nincs más megoldás, mint a kontrollált betelepítés, és a betelepülők asszimilációja.

Soros György nem enged illegális bevándorlást, ez ellene van Ondó Viktornak, aki sok százezer illegális migráncsot engedett be az EU-ba.

Gábris szomszéd 2019.12.17. 19:37:07

@Muhammad Balfas: "Ember,ha Soros megjelenik Brüsszelben a fél EU parlament haptákba vágja magát."

Egyeztess az agitprop osztályon a főnökeiddel. :)

Abba kéne hagyni az elemi iskolai szintű sorosozást

mandiner.hu/cikk/20180227_bencsik_abba_kene_hagyni_az_elemi_iskolai_szintu_sorosozast

Fülig José 2019.12.17. 19:49:26

@Muhammad Balfas: haver, ezzel a rakománnyal a fejedben ne menj az utcára....ezzel még a birkameneten is kiröhögnek.

taga20☺ 2019.12.17. 20:32:13

index.hu/belfold/2019/12/17/veszprem_lovassy_gimnazium_gendersemleges_vece/

orbani faszizmus bízonyitékja a liberrált gyerköcöknek se engedik a genderr váltást
gyuribácsi tégyel valamitt

morph on deer 2019.12.17. 21:00:09

@6.Lenin:
“Mellesleg nem tűnt fel, hogy akik nagyon baszogatni szeretnék Orbánt, sorban buknak..”

Szerintem a Soros buktatja meg őket, mert hiszen ő mozgatja az egész EU-t, nem?
Merthogy ki más is lehetne... :)

Az tényleg eszembe sem jutott, hogy ha véletlenül orbánnal valami történne, (politikailag) akkor Vlagyimir kezdhetné elölről a faló-barkácsolást, azon felül is, hogy futhatna a befektetése után!
Mondom: iyesmi eszembe sem jut!

morph on deer 2019.12.17. 21:08:47

@Muhammad Balfas:
“ Ez a sötét gazember azzal töltötte a 80-as,90-es éveket,hogy összevásárolta az -akkor még-politikus és bíró kezdeményeket Európa és világszerte...”

Mit nem mondasz!
Szóval orbán és társai szerinted is Soros-ügynökök?
Gyanús volt már ez a nagy látszat Soros-ellenesség, mert normális ember ilyesmit nem tenne!
De most már értem, hogy orbán direkt ezzel akarta elterelni a figyelmet!
Ravasz, nagyon ravasz!

morph on deer 2019.12.17. 21:22:08

Közben a kultúrharc jegyében a közmédia bevitt egy mélyütést már megint!
A kultúrának...

“ A Dal nyertese egyben a Petőfi Zenei Díj „Év Dala” elismerését is megkapja.”

Petőfi Zenei Díj!
Amit nyilván Petőfiről a nagy magyar zeneszerzőről nevezhettek csak el, mert ki másról, nem?

Hogy MI VAN?!!!

index.hu/kultur/media/2019/12/17/a_kormany_egyik_kedvenc_publicistajat_is_beultettek_kozteve_zenes_musoraba/

morph on deer 2019.12.17. 21:25:26

@csörgőhasú kurvabáró:
“ Ön elmeháborodott.”

Remélem is!
Különben még kénytelen lennék azt feltételezni, hogy mindez ami itt ebben az országban történik, az a valóság..!
De hálisten megnyugodhatok. ;)

6.Lenin 2019.12.17. 22:08:36

A sok fingástól fáj már a faszom. Az arab fingik, nem én.

Muhammad Balfas 2019.12.17. 22:23:45

@morph on deer: Kinyílt a szemük, és otthagyták a vén stricit..Pedig mennyivel könnyebb lett volna '94 után szépreményű ifjú lipschiként bekerülni a fincsibe. Ehelyett a bizonytalant választották, az ország szerencséjére..

eszti..... 2019.12.17. 22:25:16

@morph on deer:

:D :D :D

a Néküled nélkül mit sem ér a verseny. remélem a zsűritagok állva fogják hallgatni.
különben.......

Muhammad Balfas 2019.12.17. 22:26:37

@Gábris szomszéd: Pff..közel két éves felvétel..Ehhez képest a kormány se szállt le a témáról , nagyon helyesen.Szóval akkor kivel egyeztessek?

Muhammad Balfas 2019.12.17. 22:38:06

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: "Soros György nem enged illegális bevándorlás" A Soros által támogatott szervezetek mit csinálnak te agyamputált. Támogatják az illegális migránsok Európába áramlását. Pl a Migration aid:

mandiner.hu/cikk/20180320_lebukott_a_migration_aid_hangfelvetelek_alapjan_soros_hazai_befolyasat_erositik

"hogy Siewert András, a Migration Aid vezetője egy beépített újságíróval folytatott beszélgetésen elmondta, hogy Soros filantrópnak beállított akciói valójában a milliárdos politikai befolyását maximalizálják.

Soros valódi céljairól pedig úgy vélekedik: „Végeredményben minden a pénzről szól. Ebben biztos vagyok.” Siewert ezen kívül beszél arról is, a Migration Aid a tranzitzónába való bejárását arra használta fel, hogy illegális adatbázist építsenek a menekültekről."

Muhammad Balfas 2019.12.17. 22:43:25

@eszti.....: Nem indulsz el az Euroviziós Dalfesztiválon a zorbány elleni tiltakozásul..?A sikerhez persze szakállat kellene növesztened,(vagy ragazstanod)..Télleg segíts már: Conchita Wurst most egy szakállas nő, vagy egy szakállas férfi női ruhában? Nem tudok ezeken az aberrált idiótákon kiigazodni..:)

2019.12.17. 23:10:53

@György Csaba Nagy: "A magyar ember lelkivilágának a vezérkultuszba oltott klerikálfeudális anarchia üdve kell."

Remélem azt tudja, hogy minden nagyközösségnek arra van igénye, nem véletlen, hogy pl. a briteket még az is érdekli mikor fingott a királynő és milyen színű csipát szedett ki a szeméből reggel.
Addig, amíg nem lesz egy díszkirályunk, addig az emberek kénytelenek a politikusokban keresni a vezért, kinek Gyurcsi, kinek Orbán, vagy majd valaki más, de mindig bele fogják látni a vezért.

2019.12.17. 23:24:20

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: "akkor nincs más megoldás, mint a kontrollált betelepítés, és a betelepülők asszimilációja."
A muszlimoknak elő van írva; törvényt csak ember alkothat, ember nem /Kénytelen szerencsétlen a saria szerint élni!/.
Muszlim nő csak muszlim férfihoz mehet feleségül, muszlim férfi bármilyen vallású nőt elvehet, de annak fel kell venni az iszlám hitet /Lesz integráció csak nem abba az irányba, amerre az idióta libsik gondolják!/.
A muszlim társadalmakban a nők bő kilencven százalékát megcsonkítják, szóval őket nem lehet elcsábítani, mert soha életükben nem tudják élvezni a szexet.
Ha többségbe kerülnek, akkor a kisebbséggel szemben semmilyen toleranciájuk nem lehet a Korán szerint, a keresztényeknek felajánlják az áttérést vagy a vallási adót, a nem keresztényeket és az ateistákat kapásból meg kell ölniük, nesze neked libsi banda, ..
Az még csak érthető, hogy egy libsi képtelen reálisan értékelni a helyzetet mert vagy álmodozó vagy be van lőve, de azért egy kicsit gyanús lehetne, hogy miért hullanak a keresztények mint a legyek Nigériában, Fülöp-Szigeteken, stb.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.12.17. 23:34:48

@Tényelek: "Muszlim nő"

Faszt érdekel, mit csinálnak a muszlim nők, ha az arab faszokért vagyok oda? Fene a fideszes gusztusotokat.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.12.17. 23:37:21

@Muhammad Balfas: "A Soros által támogatott szervezetek mit csinálnak"

A magyar demokráciát támogatják. Miért kérded?

"mandiner"

Ismert féknyúz szájt. Te minden fasságot beszopsz???

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.12.17. 23:39:28

@Muhammad Balfas: "A baloldal G-napja"

Az régen volt, az az őszödi beszéd. Nincs még két annyira utált barom, mint a gazdáitok, az elkúró meg a geci. :))

taga20☺ 2019.12.18. 00:55:40

@Hova fogják elásni KariGerit?!: semi köszötök hoty kurjuk 1mást mi liberrált szép fiukok

Grécsi Zsot segge az ellenzék igazi arca ! 2019.12.18. 06:20:51

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: Ja kiveve, hogy Orbanra ugy fognak emlekezni, mint Szent Istvanra, Szechenyire, Kossutra, Deakra, az imadott Gyurcsanyodra, meg csak tomegbe lovetesek miatt fognak emlekezni.

PuniValdes 2019.12.18. 06:55:42

Pöcsök fáj a csöcsöm!

morph on deer 2019.12.18. 07:26:28

@Tényelek:
“Ha többségbe kerülnek, akkor a kisebbséggel szemben semmilyen toleranciájuk nem lehet a Korán szerint...”

Tehát azt mondod, hogy a fidesz lényegében ugyancsak egy muszlim szekta, hiszen hajszálpontosan a fentiek szerint viselkednek!
Nahát!
Hogy mik derülnek ki manapság...

Akkor ez lehet a nagy testvériség mögött Erdogannal is, mi?
Insallah...

István Tamasi 2019.12.18. 08:34:59

@Tényelek:
Hazudósabb vagy az átlag fiszmaszbirkáknál. Az ülés nyilvánosságát nem kellett kérni senkinek, mert az alapból nyilvános és a fideszmaffia kérte a zárt ülést amiről desikerült CEUdiplomás folyamatosan közvetített.

István Tamasi 2019.12.18. 08:36:22

@Tényelek: Persze, tudjuk, strómanlőrinc okosabb Zuckerbergnél,ugye?

István Tamasi 2019.12.18. 08:39:16

@Muhammad Balfas:
Tudhattam volna: egy olyan fitymaszbirkának mint te, magyarázni a gerincességet, önbecsülést annyi mint egy bélféregnek magyarázni a madarak repülését.

konrada 2019.12.18. 09:13:20

@morph on deer:
...látom - helyesen! - nem követed a Petőfi Rádió mostani profilját, mely mai magyar könnyűzenére alapul.
...szóval a Petőfi Zenei Díj nem a költőre, hanem a róla elnevezett rádióadóra utal.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.18. 09:28:41

@György Csaba Nagy:

Dunántúlon már a gépet is viszi, nem csak a profitot. Tegnap olvastam hogy egy autóipari beszállító 200 embert bocsát el, és már szerelik szét a gyártósort. De a veken sajátlábon álló sem termelő üzembe fekteti az állami banktól kapott 8 milliárdot, hanem bp-i luxushotelbe. Vidéken meg dögöljenek meg az emberek, mert még alap orvosi ellátás sem jut mindnekinek.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.18. 09:33:34

@Tényelek: "A muszlimoknak elő van írva; törvényt csak ember alkothat, ember nem /Kénytelen szerencsétlen a saria szerint élni!/."

Tájékoztatásod alapján kurvára tájékozot vagy, netán magad is muszlim, csak ügyesen titkolod? Esetleg állami fizetést kapsz érte?

2019.12.18. 10:20:15

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: "Ez így bizonyosan az ország elszegényítéséhez vezet. Ja, várj, már nem tudunk jobban elszegényedni, az EU sereghajtója Magyarország."

Kérem vezesse le ezekből a 2016-os adatokból, grafikonról, hogy mitől vagyunk mi a legszegényebbek, mert nagyon úgy néz ki, hogy az eurostat szakemberei nagyon hülyék önhöz képest, .. mert hogy teljesen másként értékelik a számokat, tényeket, mint ön! Azóta ráadásul óriási fejlődés volt ezen a területen a két számjegyű béremelkedések miatt ...
ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Income_poverty_statistics/hu&oldid=413316

2019.12.18. 10:31:10

@látjátok feleim szümtükkel: Szerintem az általános műveltség része, hogy valaki ismerje a Koránt, ami alapján közel kétmilliárd ember éli az életét és nagyjából 200 millió nem muszlim életére /halálára/ van hatással.
Ha netán önnek ez még kimaradt volna és pótolni kívánja a hiányosságait, akkor ezeken az oldalakon kaphat információkat, bár ez nem tudományos, hanem általános ismeretterjesztésre szolgál, de kezdésnek megteszi.
iszlam.com/koran
qa.islam.com/t/islam/#gsc.tab=0
Ha rám lenne bízva, akkor minden liberálbolsinak kötelezővé tenném az információk begyűjtését, hogy megtanuljanak félni, ne csak a mű vészeket gyártsák, amikor van valódi is.

2019.12.18. 10:37:02

@István Tamasi: "Az ülés nyilvánosságát nem kellett kérni senkinek, mert az alapból nyilvános és a fideszmaffia kérte a zárt ülést amiről desikerült CEUdiplomás folyamatosan közvetített. "
Amióta létezik ET ülés, azóta még sohasem volt nyilvános, ezért háborodott fel a finn idióta, hogy kikerültek információk, bár az nem zavarta őket, hogy legutóbb ők adták ki a CEU-nak a teljes jegyzőkönyvet, .., mert nekik szabad, abban meg ugye csak az volt benne, amit ők a fontosnak tartottak, az nem, hogy az információk akkor is a Nyílt Társadalom Alapítványtól származnak, máshonnan nem is gyűjtöttek infót, ... magyarul minden vádat Sorosék fogalmaztak meg, mint most is.

Muhammad Balfas 2019.12.18. 10:38:32

@István Tamasi: Az nem gerincesség, hogy akitől egyszer-nem minden hátsó szándék nélküli támogatást kapsz-azt örökké szolgálod..Ezt szervilizmusnak nevezik..

2019.12.18. 10:43:02

@morph on deer: "Tehát azt mondod, hogy a fidesz lényegében ugyancsak egy muszlim szekta, hiszen hajszálpontosan a fentiek szerint viselkednek!"
Nagyon viccesnek tetszik lenni, de nem pont ugyanaz, mert, ha ugyanaz lenne, akkor önt és az önhöz hasonlókat már régen megölték volna és itt cikk sem jelenne meg, legfeljebb a keresztények magukban kommentelgetnének.
Nehéz eldöntenem, hogy a liberálbolsevikok valóban ennyire hülyék a témában vagy csak úgy gondolják, hogy mindenkit, de ez őket biztosan nem érinti, .., pedig önt fogják az elsők között lefejezni, ..., azt nem tudom, hogy jó lesz-e az nekünk, hogy mi későbbre maradunk, de mi ha másként nem is, rabszolgaként megúszhatjuk és hátha sokkal később valamelyik generációnak esélye lesz lerázni az igát, .., de önöknek semmi sem marad, családostól tűnnek majd el.

morph on deer 2019.12.18. 10:43:14

@konrada:
“ szóval a Petőfi Zenei Díj nem a költőre”

Örök hálám! Az életben nem jöttem volna rá!
Mondjuk attól még nem hangzik kevésbé hülyén...:)

Muhammad Balfas 2019.12.18. 10:44:27

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: A magyar demokráciát persze..Egy körözött tőzsdecápa beteges lázálmának megvalósulását támogatják nem kevés pénzért, amely utópisztikus fantázia a végromlásba döntheti Európát..De hálistennek az öreg földrész kezd magához térni. Timmermans EB elnökségét sikerült megakadályozni, Johnson győzött, és csak idő kérdése, hogy mikor választják Salvinit olasz miniszterelnöknek..
Arról tudsz egyébként, hogy az EP nem szavazta meg a "menekültek" tengeri mentéséről szóló javaslatot..? Hmmm..

morph on deer 2019.12.18. 10:48:50

@Tényelek:
“ de mi ha másként nem is, rabszolgaként megúszhatjuk”
:)
Ilyen gyakorlattal már az is menni fog, zökkenőmentesen! :))

2019.12.18. 10:52:46

@Muhammad Balfas:
Minden aberráció el szokta nyerni méltó jutalmát;

"2018-ban Wurst nyilvánosságra hozta, hogy HIV pozitív, melyet már néhány éve kezeltet.[14] Az Instagramon keresztül tudatta rajongóival, hogy kénytelen volt ezt feltárni, mivel egy korábbi barát megfenyegette, hogy a világ elé tárja betegségét.[15] " wikipedia

2019.12.18. 10:55:38

@morph on deer:
Nem tudom az a rész feltűnt-e, hogy ezt az önhöz hasonlók már nem fogják megélni, mert ez az életek sorsa a muszlim világban?!
De ha mégis röhögni szeretne rajtunk, akkor azt a lefejezésénél kell megoldani, hogy úgy maradjon a szája, egyébként még csak látni sem fogjuk!

István Tamasi 2019.12.18. 11:04:23

@Muhammad Balfas:
Gerincesség, önérzet, önbecsülés az, hogy nem szarunk oda ahonnan előzőleg ettünk - ez az ami teljesen ismeretlen fitymaszbirkák, fideszpatkányok számára.

György Csaba Nagy 2019.12.18. 11:10:02

@Tényelek: Inkább lényegelj: az angol királyi család ügyei pletykatéma, nullát hat az emberek életére, politikára, gazdaságra. Az angolok úgy döntöttek, annyit megér a hagyománytisztelet, amennyit a költségvetés utal a királyi családnak, oszt jónapot! De nézzünk szét régiónkban: Visegrádon hol találsz még a miénkhez mérhető személyi hatalmat? Ilyen a világban csak a többi diktatúrában van, demokráciákban sehol. Azt pedig nem kell bizonygatni (bizonyítja az ország állapota), milyen tévedésveszéllyel jár az egyszemélyi döntéshozatal. Ezt csak fokozza, hogy a diktátorok általában személyiségsérült alakok, és korruptak.

2019.12.18. 11:15:03

@István Tamasi: Az EU-ról azt hirdetik, hogy egy közösség, akkor viszont minden tagnak lehet külön véleménye, érdeke.
Azt értem, hogy akik komcsiból váltak liberálbolsivá, azoknak evidencia, hogy ha azt mondják a sarokba áll, akkor onnan ki nem jön, amíg erre határozott utasítást nem kap, de normális ember megpróbálja érvényre juttatni a saját közössége érdekeit, ezt csinálja most a Fidesz.
Ez az asztalra szarás csak azokban vetődik fel, akik tovább akarják vinni a szovjet időkben megszokott alattvalói szemléletet.

konrada 2019.12.18. 11:16:39

@István Tamasi:
...na ja, mindenre van magyarázat.
...ha egyszer fizettek valamiért, akkor már örökre ki vagy fizetve, bárhogyan is látod már azt, hogy valami már rég nem stimmel...

2019.12.18. 11:19:37

@György Csaba Nagy: "De nézzünk szét régiónkban: Visegrádon hol találsz még a miénkhez mérhető személyi hatalmat? Ilyen a világban csak a többi diktatúrában van, demokráciákban sehol.+
Ne hülyítsük már az embereket, a francia elnöknek van a legnagyobb hatalma a Európában, Erdogan csak álmodozik olyan hatalomkoncentrációról, ami a franciáknál van.
Orbán nem indíthat háborút, mint az USA elnöke, ..., de a példákat sokáig lehetne írogatni, ami egyértelműen bizonyítja, hogy önnek még csak az igazság egy szelete sincs az állításában, .. ha meg kibontjuk mindegyik, akkor meg hazugság, .. bár lehet, hogy csak beveszi a liberálbolsi média hazudozásait.

István Tamasi 2019.12.18. 11:46:05

@Tényelek:
Tipikus habonytakony módszer: sokszor ismételgetni valamit és akkor a birkák elhiszik.
Egyébként pedig akár eredetileg akár a fideszmaffia kérésére volt zárt ülés arról folyamatosan kipofázni a gerinctelen fideszmaffia jellemzője.

István Tamasi 2019.12.18. 11:47:27

@Tényelek:
Világos: az önérzet, önbecsülés és gerincesség a fideszmaffia patkányaiban egyáltalán fel sem merül.

István Tamasi 2019.12.18. 11:49:02

@konrada:
Nagyon sok minden már rég nem stimmel abból amit a fideszesek korábban hangoztattak.

fáskerti elvtárs 2019.12.18. 11:54:55

@Tényelek: "Orbán nem indíthat háborút, mint az USA elnöke"

Ja, papíron nem. Ezért aztán nálunk úgy nézne ki egy háborúindítás, hogy hétfőn hajnali fél négykor Kocsis Máté benyújtana egy módosító javaslatot a Sertéstelepek higiéniai követelményeiről, a Timbuktuval kötendő kereskedelmi egyezményről és más felsőoktatási kérdésekről szóló törvényjavaslat 5. számú mellékletéhez (indokolás: "mert csak"), amit a parlament sürgősséggel még délelőtt elfogadna, Áder János pedig délután aláírná. Szegény Orbán meg csak nézne, mint Rozi a moziban, hogy mit művel az Országgyűlés meg a köztársasági elnök, amire neki semmi ráhatása.

konrada 2019.12.18. 12:08:48

@István Tamasi:
Ez is igaz.

...de sajnos szerinted sincs esélye más pártoknak, mert aki egyszer valamire leszavazott azért, mert attól vagy kaptak valamit, vagy azt hitték, hogy kapnak, azok már másra nem is szavazhatnak, elvégre ott a önérzet, önbecsülés és gerincesség, amibe az már nem fér bele, hogy közben változzon a véleménye, preferenciái, így legfeljebb a DK-nak, MSZP-nek van esélye a másik oldalon. (Az MSZP-nek azért, mert rá már szavaztak, a DK meg MSZP2, így még határeset), de a többiek a te elveid alapján honnan szereznek majd szavazót, ...hát passz...

;))

György Csaba Nagy 2019.12.18. 12:37:14

@Tényelek: Mintha Macron hatalmát épp nem annyira tisztelnék most otthon. Mintha Macron nem börtönözhetne köztisztviselőket, tanárokat, újságírókat ezrével. Mintha egy 10 milliós, mellesleg NATO-tag, operetthadsereggel rendelkező ország indíthatna háborút.
Minél inkább elfogytak érveid, annál inkább mutatod a sarokba szorított vad dühét, s tudatvesztett állapotodban hülyeségeket hadoválsz. Értelmes vita kizárva veled, a rács mögé pedig nincs hajlamom követni.

Muhammad Balfas 2019.12.18. 12:43:06

@István Tamasi: El vagy tévedve..Az, hogy csicska vagy nem azonos gerincességgel és az önérzettel..Sőt, ellentétes vele..:)

PuniValdes 2019.12.18. 13:14:37

Én egyhez A zentaiéban egy furulyát tudtam a neumannba.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.18. 14:25:27

@Tényelek:

Nyugi tata, nig! Én már akkor olvastam a koránt, amikor te még későn kelő voltál. Mjad a több időm lesz, idézek is neked belőle.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.18. 14:29:12

@Tényelek: "Ez az asztalra szarás csak azokban vetődik fel, akik tovább akarják vinni a szovjet időkben megszokott alattvalói szemlélete"

Aha, ezt mond már el Orbánnak is, amikor Putyint ölelgeti. Hol itthon, hol Moszkvában.

morph on deer 2019.12.18. 16:23:35

@Tényelek:
“ az a rész feltűnt-e, hogy ezt az önhöz hasonlók már nem fogják megélni”

Hogyne! Épp ennek örülök:
az ember addig ember, amíg szabad.

A fideszcselédek számára a rabszolgaság meg mindössze még egy lépés az orbáni úton, az üdvözülés felé.
Ez a tuti win-win helyzet!
:)

Grimbusz Makszimusz 2019.12.18. 16:24:44

@látjátok feleim szümtükkel: Aha, ezt mond már el Orbánnak is, amikor Putyint ölelgeti. Hol itthon, hol Moszkvában.

Egyszer sem ölelgette. Putyin és Orbán, két államférfi megfelelő méltósággal, nem Juncker kategória, pláne nem mint Macron fiú esete az izzadt testű negrókkal!

Grimbusz Makszimusz 2019.12.18. 16:27:49

@morph on deer: A fideszcselédek számára a rabszolgaság meg mindössze még egy lépés az orbáni úton, az üdvözülés felé..............

Előbb lesz meg az üdvözülés, mintha sorosista migráns importőr eu-csicska libsi politikusokat választanánk meg!

morph on deer 2019.12.18. 16:28:32

@Tényelek:
“ Minden aberráció el szokta nyerni méltó jutalmát; ”

Van benne valami. Lám, te is fideszes lettél.:)

morph on deer 2019.12.18. 16:29:53

@Grimbusz Makszimusz:
“ Előbb lesz meg az üdvözülés”

Nagyon helyes! Már alig várom!
:D)))

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.18. 19:58:15

@Grimbusz Makszimusz:

Igazad van, Putyin a méltóság, Orbán meg aki hajbókol neki.

Ha nem érted a politikai irónia tartalmát a mondandómnak, kérdezz rá, szívesen megmagyarázom.!

Rodney2 2019.12.19. 02:23:39

Nyilván azokban a szakkollégiumokban akik kiálltak a CEU és a genderszak-agyhalál mellett, tömegével vannak debilek, így nem érdemelnek annyi támogatást. Ez logikus :)

István Tamasi 2019.12.19. 08:33:53

@Muhammad Balfas:
El vagy tévedve. Csicska az - mint te - aki még azután is védelmezi, pátyolgatja a suttyó patkányt és rablóbandáját, hogy azok teljesen lerohasztották az egészségügyet, teljes vertikumában szétverték az oktatásügyet, eladták az ország maradékát putyinnak és erdogannak és muszlimokkal riogatják a népet miközben ők maguk muszlim terroristákkal és diktátorokkal bratyiznak.

Grimbusz Makszimusz 2019.12.19. 09:14:19

@látjátok feleim szümtükkel: Ha nem érted a politikai irónia tartalmát a mondandómnak, kérdezz rá, szívesen megmagyarázom.!.....................

Ja, így már világos, csak iróniának annyira szar volt, hogy nem is tippeltem rá, de akkor a te szinteden nézem majd ezek után! :D

Muhammad Balfas 2019.12.19. 09:56:28

@István Tamasi: Ügyes terelési kísérlet,de a kiindulópont az volt, hogy te azt várnád el Orbántól, hogy örókké legyen hűséges ahhoz a milliárdoshoz, aki oxfordi tanulmányait finanszírozta,mivel egy kurvoid szervilis selejt vagy..:)

István Tamasi 2019.12.19. 13:04:54

@Muhammad Balfas: Nem várok én el semmi jót a suttyó patkánytól aki lassan nagyobb pusztítást végez hazánkban mint a II. világháború.

2019.12.19. 22:21:20

@látjátok feleim szümtükkel: "Nyugi tata, nig! Én már akkor olvastam a koránt, amikor te még későn kelő voltál. Mjad a több időm lesz, idézek is neked belőle. "
Tudom vannak olyanok, akik olvasnak sokmindent, idézni is tudnak belőle, de nem értik.
Magyaráztassa el valakivel a környezetében, aki képes is felfogni azt, amit olvas.

"Aha, ezt mond már el Orbánnak is, amikor Putyint ölelgeti. Hol itthon, hol Moszkvában. "
Merkel évente átlag hatszor találkozik Putyinnal és közvetlen telefonvonaluk is van egymással. Akkor ő most mije Putyinnak :-) ?

2019.12.19. 22:23:31

@morph on deer: " “ Minden aberráció el szokta nyerni méltó jutalmát; ”

Van benne valami. Lám, te is fideszes lettél.:) "

Egy jó párszor már leírtam, hogy nem vagyok fideszes.
Azért mert valaki rühelli a liberálbolsevikokat az még nem jelenti azt, hogy fideszes, lehet, hogy csak simán normális.

2019.12.19. 22:27:10

@morph on deer: " az a rész feltűnt-e, hogy ezt az önhöz hasonlók már nem fogják megélni”

Hogyne! Épp ennek örülök:
az ember addig ember, amíg szabad. "

Azt még csak értem, hogy szuicid hajlamai vannak, de miért küzd azért, hogy mi is az ön sorsára jussunk?

2019.12.19. 22:36:29

@György Csaba Nagy: "Minél inkább elfogytak érveid, annál inkább mutatod a sarokba szorított vad dühét, s tudatvesztett állapotodban hülyeségeket hadoválsz. "
Nekem nem okoz gondot, hogy ön képtelen felfogni, ha a vezető jogköröket nézzük /Csak, mert erről volt szó!/, akkor a diktátoroknak kikiáltott embereknek az esetek legnagyobb részében megközelítőleg sincs akkora személyes hatalma, mint a "mintademokráciák" vezetőinek.
Európában a sorrend a legszélesebb jogkörtől indulva; Francia elnök, német kancellár, fehérorosz elnök, orosz elnök, török elnök. Orbán a fasorban sincs, ...
Az USA elnöke ebben a sorban közvetlen Merkel után következne, egy-két területen van több, de sok területen kevesebb a jogköre.
Szerintem fogadja meg Lenin elvtársa tanácsát, Tanulni, tanulni, tanulni és ha meg van a tudás, arra alapozva már vitaképes is lehet az adott témában!

2019.12.19. 22:38:28

@István Tamasi: "Világos: az önérzet, önbecsülés és gerincesség a fideszmaffia patkányaiban egyáltalán fel sem merül. "

Látom elfogytak az érvei, marad a minősítés :-) .

taga20☺ 2019.12.20. 08:11:42

i1.wp.com/www.vadhajtasok.hu/wp-content/uploads/2019/12/IMG_2040-scaled.jpg?ssl=1

uty pörrögnék a geczy zsótin mind malyom a farrkának
kár hoty a feri ösze szarozta a cíp DáKóját

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.20. 09:35:30

@Tényelek:

Nem tudod? Ellenfele. Mert a német állam, és gazdaság nem akkora, mint a magyar. Mások az érdekvisznyok. Meg aztán nem én kiabáltam, hogy ruszkik haza. Szóval van neked sok tanulni valód.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.20. 09:50:30

@Muhammad Balfas: "Ügyes terelési kísérlet,de a kiindulópont az volt, hogy te azt várnád el Orbántól, hogy örókké legyen hűséges ahhoz a milliárdoshoz, aki oxfordi tanulmányait finanszírozta,mivel egy kurvoid szervilis selejt vagy."

Ez meg egy kurvára jól sikerült mondat a részedről.
Nézük a részeit!
Orbántól ki a fasz ( stíklusan, ahogy te is írtad a hsz-t ) várja el, hogy hű legyen Soroshoz?
Senki, ilyen marhaságot csak a fidesz hirdet. Azt viszont magad is tudod, hogy az oxfordi tanulmányait Soros finanszírozta, meg a Kovács nertársét, meg még többekét. Ilyen alapon a szüleinket is le kéne köpködn miután már nem támogatnaki, pedig azok meg felneveltek.

Azt várnánk el, hogy se Orbán, se a fidesz ne szarjon abba a tálba, amiből ő maga is cseresznyézett. Ja, ezt ugyé nem tudtad? Pedig ez egy régi magyar mondás. Arrról szól, hogy aki nekünk segített, azt ne fosssuk le ( stílusod szerint fogalmazva ).Kádárban sokla több politikai elegancia volt, mint Orbánban és az egész fideszben van. Nem kellene másokat pocskondiázni azért, mert nem soroltak még be a nerbe. Azt gondoljátok, hogy az egész világ egy foci pálya annak szotyis köpködéseivel? Pedig nem az.

Majd eccer ha ráérsz, olvasd már el az alaptörvényetek hitvallásait. Talán megvilágosodsz, hogy mire tettekek hitvallást, és ahhoz képest mit cselekszetek az országgal, és a polgáraival.
.

György Csaba Nagy 2019.12.20. 12:37:49

@Tényelek: Az okosak mindíg tanulni akarnak. Az ostobák tanítani.
Amit előadsz, az egyszerű,. de primitív terelési kísérlet. A diktatúrák épp azért diktatúrák, mert a diktátor tetszése szerint megszegheti az írott szabályokat. Demokráciákban ez nehéz. Van fejlett tudatú, szervezett, érdekérvényesítő polgárság, hatalomellenőrző és korlátozó intézmények, melyek kordában tartják a vezető tevékenységét. Putyin bőrgyilkoltathat, kirakatpereket nyerhet gazdasági és politikai ellenfeleivel szemben, Erdogan tömeges bebörtönzéseket rendelhet el, Orbán pedig, bár nem lövet, mert azzal kiírná magát az Unióból pénzestől, de sumák pénzügyi és személyzeti eszközökkel mindenkit végrehajtó szerepre lefokozva mindent megtehet, amibe Macron vagy Merkel azonnal belebukna. Te pedig, orrod az alkotmányokba dugva, a való életnek háttal próbálod magyarázni, mi az elnöki hatalom, és mi a demokrácia. Kövessen a kutyád, ha van. Változtass nicket, a tények neked idegenek.

2019.12.20. 13:49:21

@György Csaba Nagy: "Demokráciákban ez nehéz. Van fejlett tudatú, szervezett, érdekérvényesítő polgárság, hatalomellenőrző és korlátozó intézmények, melyek kordában tartják a vezető tevékenységét."
Tud olyan országról, ahol ezek léteznek, mert én eddig csak hallottam, hogy vannak országok, ahol ezek az elemek megvannak, de még sehol sem találtam olyat, ahol valóban létezik és a működik a rendszer?

Macron gondolt egyet és megemelte a benzin árát, a tüntetőket gyúrcsányi brutalitással kezeli már egy éve, a kutya sem foglakozik vele, ugyanúgy hatalmon van, Kim Ir Szennek sem volt nagyobb hatalma.
Macron belejött ezért most csökkenti a nyugdíjakat, ha sikerül neki, akkor tíz éven belül annyi lesz a francia átlagnyugdíj, mint a magyar, ..., ezt is áterőlteti.
Mi ebben a demokratikus, amikor az egész társadalom kárárra tud egy vezető tenni büntetlenül, egyeztetés nélkül, mint Lenin idejében.
Az, hogy most utólag látszat egyeztetéseket végeznek majd, hogy úgy nézzen ki demokrácia van, szerintem nem sokat javít a képen.
Ahogy én látom a demokráciának nevezett rendszerek és a diktatúráknak nevezettek között mindössze annyi a különbség, hogy előbbiben megteremtik a jogszabályi hátteret a lopáshoz, rabláshoz, míg utóbbiban ezzel kevésbé foglalkoznak.

2019.12.20. 13:56:15

@taga20☺: Abba kellene hagyni a DáKosok piszkálását, mert azt mondta a szóvivőjük, hogy ha olyan képeket közölnek le, amit az érintett nem a nagyközönségnek szán az nem közügy, hanem magánügy, .. igaz erről nem beszéltek Borkai esetében, de szerintem, amilyen becsületes képpel mondta a fickó, valószínűleg csak elfelejtették akkor mondani.

2019.12.20. 14:02:34

@látjátok feleim szümtükkel: "Mások az érdekvisznyok. Meg aztán nem én kiabáltam, hogy ruszkik haza. Szóval van neked sok tanulni valód. "

Milyen érdekviszony indokolja, hogy Markel hatszor annyiszor találkozik Putyinnal, mint Orbán, amelyik egyenletben ön szerint Orbán nem Magyarország érdeke miatt találkozik Putyinnal, Merkel meg igen?Csak súgom önnek, hogy a németek szintén használták a "ruszkik haza" szlogent, ebben semmilyen különbség nincs a két ország között, .. szóval tanuljon még, mert most éppen hátrafelé megy a tudás "gyarapításában"!

György Csaba Nagy 2019.12.20. 14:57:29

@Tényelek: Ahogy viszont én látom, a demokráciákban vezetők, sőt egész kormányok, esetleg pártok belebuknak antidemokratikus intézkedéseikbe, akár ilyen terveikbe. Példák özöne, hogy ne menjünk messzire, Szlovákia, Románia, Ausztria.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.12.20. 15:18:27

@György Csaba Nagy: nem kell olyan messzire menni, itt van pl. a szemkilövető csótány

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.20. 20:36:32

@Tényelek:

Gyarpítsd!

Németország nagyhatalom, Magyarország meg kicsi. Mások az érdekek még akkor is, ha egy únióban működünk. Egyébként meg mi a fene érdekünk nekünk, hogy az oroszokkal üzleteljünk. Eleget üzleteltünkk velük 40 évig, sőt még itt is laktak. Sőt a néprádió szerint a barátság kőoljavezetéken a magyar olaj ment oda, és nem onnan jött az orosz ide.;D

Meg ugye a kádárizmus alat az oroszok irányították a Kádárt meg a kormányát, tönkre is mentünk szépen, tehát miért is udvarolunk mi magyarok nekik? Még közös határunk sincs velük, akikkek meg van, azokkal nem éppen a legbarátságosabban bánunk.

2019.12.20. 23:36:02

@látjátok feleim szümtükkel: "Egyébként meg mi a fene érdekünk nekünk, hogy az oroszokkal üzleteljünk. "
Jelenleg Magyarország energiaellátásának bő 60%-a + a paksi fűtőanyag a kényszer üzletünk az oroszokkal.
Ha sikerül megépíttetnünk Paks II. akkor ez le fog menni a 30-40% környékére, mert az ahhoz szükséges fűtőanyag máshonnan is beszerezhető lesz.
Ha nem üzletelnénk az oroszokkal, akkor egyszerűen megfagynánk és leállnának a gyáraink, .. ez azért elég nyomós érv.

Az, hogy ki, kit irányít, ..., a németek energiafüggősége most olyan 70% körüli az oroszoktól, az új gázvezetékekkel ez bőven 90 % fölé fog menni és gondolom emlékszik rá, hogy a németek vétózták meg a Déli-Áramlatot, amivel az azeriektől is tudtunk volna gázt szállítani.

2019.12.20. 23:40:16

@György Csaba Nagy: Nincs jelentősége, ha megbukik egy háttérhatalmi megbízott, mert "demokratikusan" raknak helyette egy másikat.
Ha meg fel akar jönni a nép közül egy valóban demokratikus párt, akkor azt úgy akadályozzák meg a hatalomra jutásban, hogy a háttérhatalmi pártok jobb és baloldal lép szövetségre, ezeket hívják nagykoalíciónak.
A liberális demokráciák olyan szintű diktatúra felé haladnak öles léptekkel, amilyet még nem látott a történelem.

György Csaba Nagy 2019.12.21. 10:56:27

@Tényelek: Nos, ha megbukik egy elnök, miniszterelnök, akárki, valóban kerül vki a helyére. Látsz más lehetőséget?
Nem vagyok fogékony az osszeesküvéselméletekre, és nem tetszelgek a jövőlátó pózában, viszont optimista vagyok. Az emberiség sokszor élt át mély válságokat, és valahogy mindet megoldotta.

antiinternáci 2019.12.21. 17:10:01

Nyilván a 8 aláíró busásan megkapja majd a hiányzó pénzt Sorostól. És ingyenesen bemehetnek majd a CEU menstruációs vér tömegdemonstrációk során való felhasználásáról szóló előadására. Hogy azért a lényeg ne vesszen el itt a nagy tipródásban...

Grabovszkijnak is járna valami. Egész éves kitartó és rendíthetetlen gyűlölködése jutalmául kaphatna egy Gréczy Zsolt Összes Műveit pajzán fényképekkel illusztrálva. Persze bőrkötésben, dedikálva.

antiinternáci 2019.12.21. 17:29:19

@látjátok feleim szümtükkel:

"Arrról szól, hogy aki nekünk segített, azt ne fosssuk le"

Soros shortolni akarta Orbánt, de megszívta, mert felment az árfolyama. Ennyi. Nem lehet mindent megvenni, bár ő ezt nem akarja megérteni.

Egyébként: Orbánnak (mivel közben min. elnök lett) semmilyen joga sem lenne hálásnak lenni Sorossal szemben. Mert azt hívnák korrupciónak, ugyebár. Ez a bolsevisták gondolkodásának megfelel ugyan, de a haza érdekeinek nem.
Orbánnak hivatalból kötelessége szembeszállni a haza potenciális ellenségével, aki sokak szerint Európa-szerte embercsempészeket, felforgatókat, zsoldosokat, aberrációkat terjesztő hálózatokat pénzel.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.21. 19:56:27

@antiinternáci: "...aki sokak szerint ..."

Kik azok a sokak, és főleg ki, és mi a bizonyíték rá? Konkrétumokat!

Orbán nem azzal szarja teli a cseresznyéstálat, hogy nem azt csinálja, amit szerintetek Soros szeretne, hanem azzal, ahogy ő, és ti is beszéltek róla, pedig ugye ő magyar állampolgár. Meg ahogy azokról is beszéltek, akiket a soros bérencnek tituláltok, akik szintén magyar állampolgárok. Szerintetek ha valaki nem Orbán, és ner imádó, akkor az már nem lehet hazafi, az hazaáruló, meg libsibolsokomcsi, meg a f* tudja mit nem kiabáltok rájuk. Ez a gond a viselkedéseketekkel. Ja meg az Orbánéval az is, hogy vizet prédikál, és közben a nerrel együtt bort iszik. Aki pedig nem lép veletek egyszerre, az szerintetek kinyírandó, és tesztek is róla. Olyanok vagytok, mint a rákosisták voltak, meg a kádáristák, amikor a tszbe belépni nem akaró emberek vegzálását a helyi párttagoknak megengedték. Mert egysze sem a Rákosi, meg a Kádár vegzálta a "kulálkokat". Mint ahogy most te is teszed, pedig nem valósznű, hogy Orbán mondta, hogy így viselkedjetek a saját honfitársaitokkal. ár egy-két nerfőnök azért adja alátok a lovat, ti meg pattantok is rá gondolkodás nélkül.

Tudod Csaucseszku is istennek gondolta magát a seggnyalóival együtt, aztán leesett a földre.

antiinternáci 2019.12.22. 10:04:04

@látjátok feleim szümtükkel:

Nem találsz olyat tőlem, hogy kinyírni kell benneteket. Én azt szeretném, ha az emberek kiröhögnék azt a kifordított, silány, természetellenes, élet- és emberellenes és gyakran perverz, gusztustalan, sokszor gyilkos világképet, amit a bolsevisták erőszakolnak terrorisztikus módon.
Hihetetlen, hogy a világtörténelem leggyilkosabb eszméje ma más álarcban (de épp csak némileg másban) Nyugat Európa és Amerika uralkodó áramlata lehet. Óriási pénzhatalom áll mögötte, és a bolsevista gyűlöletmédia is szinte kizárólagos uralmat élvez.
Ennek képviselői valóban állampolgárok nálunk is. Pontosabban csak állampolgárok.
De Hegedűs hadnagy is az volt. Meg Ephialtész is az volt másutt. Szóval az állampolgárság nem mentség.
süti beállítások módosítása