B1 blogcsalád



Besült a Fidesz Botka elleni háborújának csodafegyvere

2019. december 13. - nickgrabowszki

Megint nem sikerült levadászni.botl_1.jpg

Ha nem mindenki emlékezne már, 2008-ban egy komolyabb megrázkódtatás, az utóbbi évtizedek legnagyobb krízise érte el a világgazdaságot. A válság mindent és mindenkit megviselt, a leginkább természetesen azokat az iparágakat, amelyek felelősek voltak a buborék felfújásáért. Világszerte elsősorban a bank- és pénzügyi szférát, Magyarországon pedig a mesterséges konjunktúrával fenntartott építőipari ágazatot.

Ennek megfelelően 2008-2010 között százával dőltek be az építőipari vállalkozások Magyarországon. Ha a fantom-, számlázó- és közbeiktatott cégeket is számoljuk, akkor ezrével.

Ezek közül azonban csak egyből lett komolyabb ügy, a szegedi Szeviép nevű cégbirodalom csődjéből. A dolog aligha független attól, hogy 2010 után a magyar vidéken egyetlen nagyváros maradt ellenzéki irányítás alatt: az (akkor még) szocialista Botka László megőrizte a csongrádi megyeszékhely polgármesteri posztját.

A Szeviép-ügy inkább értelmezhető Botka elleni hadjáratként, mint puszta gazdasági bűncselekményként.

Ennek a látszatnak nemigen mondott ellent az sem, hogy a kormánysajtó mindenáron összefüggésbe igyekezett hozni a polgármestert a bedőlt építőipari céggel. Mint utóbb kiderült, ok nélkül.

A nyomozás az állítólagos 2010-es csődbűntett miatt csak három évvel később(!) indult, ami minden bizonnyal erősen összefüggött azzal, hogy 2014-ben önkormányzati választások voltak, amikor a Fidesz ismét hadba szállt Botka ellen.

Ha a szegedi polgármesterséget akkor megszerzik a kormánypártok, akkor könnyen lehet, hogy bűncselekmény hiányában le is zárták volna az eljárást, de mivel Botka hivatalban maradt, folytatódott az ügy.

A 2015-ös vádemelés után a lakájmédia Botka elleni eljárásként tálalta a történteket, noha a polgármester nem csak vádlottként, de még gyanúsítottként sem volt érintett az eljárásban. A hadjárat azután erősödött fel, hogy Botka 2016 karácsonyán bejelentette, az MSZP miniszterelnök-jelöltjeként szembe kíván szállni Orbán Viktorral.

szblj_1.jpgA Fidesz sok pártot megjárt politikai kalandort, Szabó Bálint jogászt léptette fel vele szemben, aki a kormányoldal polgármester-jelöltjének szerepére jelentkezett (sikertelenül), a kampányát pedig a Szeviép-ügyre építette.

Szabó - illetve rajta keresztül a Fidesz - azt a látszatot igyekezett kelteni, hogy Botka érintett lett volna az évtizeddel korábbi - és állítólagos - pénzeltüntetésben, de a NAV elutasította az ügyben tett feljelentését. (Amihez hozzájárulhatott, hogy Botka akkorra visszavonult az országos politikától: már nem volt a szocialisták miniszterelnök-jelöltje, "csak" szegedi polgármester.)

A kormánypropaganda ettől függetlenül a a 2019-es önkormányzati kampányban is igyekezett Botkára tolni a Szeviép-ügyet, de megint csak kudarcosan. Kubatov hiába irányította személyesen az ellene folyó kampányt, az ellenzék fölényesen győzött októberben Szegeden. Botka hazaküldte Szegedről Kubatovot.

Ezután már nem is volt szükség a Szeviép-ügyre.

Az ítélethirdetéssel megvárták az önkormányzati választást, de a kormánysajtó reakcióból ítélve a döntés még így is megrázta a Fideszt és holdudvarát.

A bírónő ti. másodfokon bizonyítékok hiánya miatt felmentette a Szeviép 3 volt vezetőjét a csődbűntett gyanúja alól. Az ítélet nem azt állította, hogy nem követtek el bűncselekményt, hanem azt, hogy az ügyészség nem bizonyította, tudták volna törleszteni az adósságaikat az alvállalkozóik felé, csak nem akarták.

Akkor viszont a vádlottak állítását kell elfogadni: akartak volna ők fizetni, csak nem tudtak, mert nekik se fizettek. Ha a vád nem bizonyított, akkor a vádlottak ártatlanok, haza is mehettek. 

Legfeljebb az adófizetőknek került néhány 10 millióba az eljárás. Nem is beszélve arról a több mint 3 milliárd forintról, amivel az ügyben teljesen vétlen adófizetők kártalanították a hitelezőket. Az erről szóló kormányhatározatot Lázár János akkori miniszter személyesen vitte el Szabó Bálint akkori fideszes Botka-kihívónak.

A Szeviép-történet csak azért nem ért még teljesen véget, mert az ügyészség fellebbezett és a táblabíróságon folytatódik eljárás. Valakit nyilván mindenképp el akarnak ítéltetni, nehogy úgy tűnjön, már nem is érdekli őket, miután a fő célt nem tudták elérni, és Botkát a Szeviép-üggyel sem sikerült levadásznia a Fidesznek.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2515350722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2019.12.15. 18:00:08

@eszti.....:

Látom nem is érted (vagy nem akarod érteni), amit írtam.
A véleményeddel semmi bajom, te is bizonyos szűrőn keresztül látod a dolgokat, mint mindenki más is. A szűrőn van a lényeg.
Te rögtön észreveszed másoknál, a sajátodnál már soxor akadnak problémák.

2019.12.15. 18:06:37

@morph on deer: "“ Ha a kulturális szokások szerint egy fiú 12 évesen férfi lesz és onnantól kezdve semmilyen utasítást nem fogadhat el nőtől”

Ezt a marhaságot honnan sikerült felszedned? Most komolyan!"
Akinek alapból nincs semmi tudása egy témában, inkább maradjon csendben, önnek is ezt ajánlanám, annyira hülye hozzá, .., de azért minősít,... vissza kellene fognia magát és kerülnie ezt a témát!

eszti..... 2019.12.15. 18:08:32

@morph on deer:

Nem tudom, honnan vette sületlenségeit. Majd 20 éve magyar anyanyelvű romákkal foglalkozom- A kolléga megállapításai főként a marginális helyzetben lévő csoportok némelyikére illik. A cigányság nagy része túllépett ezen a fázison.

eszti..... 2019.12.15. 18:14:14

@6.Lenin:

Talán, ha világosan fogalmaznál, könnyebb lenne.

6.Lenin 2019.12.15. 18:17:34

@eszti.....:

Szájbarágósan?

Nem válaszoltál néhány kérdésemre. Nem voltak elég világosan megfogalmazva?

morph on deer 2019.12.15. 18:18:20

@6.Lenin:
“ A norvég alapot, és soros féle ügynököket összehozni a határon túli nemzet részeinek (nem csak magyar)támogatásával...”

Aljosa drága, a “Soros féle ügynököket” egyedül te keverted bele!
Ráadásul, míg Magyarország etnikai diszkriminációt gyakorol a román állampolgárok bizonyos hányadának támogatásával, a norvégek mindenféle fenntartások nélkül, teljesen demokratikus módon ad(ná)nak támogatást!

A norvégek az embereket támogatják, míg orbán például tizenmilliárdokat ajándékoz romániai egyházi ingatlanok felújítására, ami valami egészen komoly arány- és iránytévesztésre vall!

Igaz, a norvég alap nem csak az orbánhitű seggnyalók támogatására használható, és ez komoly probléma a mi kis csökött diktátorpalántánk számára, és ezért tesz meg mindent ellene, de az a pechje, hogy a norvégeket qrvára nem érdekli viktorunk nyomora!
Hát van ez így..:)

taga20☺ 2019.12.15. 18:26:35

köcsög aki nem köcsög

6.Lenin 2019.12.15. 18:27:13

@morph on deer:

A norvég alap szétosztása politikai kérdés is, ahogy a soros ügynökhálózat. Más országok belügyeibe való durva beavatkozás, az adott ország politikai rendszerének megváltoztatása, fizetett ügynökökön keresztül.
A határokon túl ragadt nemzetrészek támogatása teljesen más kérdés. Nem csak Mo-on.
Olvasd el @eszti által közölt pdf listát. Szlovákia is támogat más országokban élő szlovákokat, nagyon helyesen. Pl Budapesten külön iskolájuk is van.

morph on deer 2019.12.15. 18:28:20

@Tényelek:
“ vissza kellene fognia magát és kerülnie ezt a témát!”

Nem mondod..!
Tudod szivi, én kb azt, akkor és annak mondok, akinek, amit és amikor akarok!
Ez egy olyan rusnya, ortodox, liberális gondolkodásmód, tudod: a szabadság tudat!

Ezt te nem ismerheted, azért mondom.
Szóval így.

eszti..... 2019.12.15. 18:30:18

@6.Lenin:

a ki -mikor -mennyi közpénzt lopott témát inkább hanyagolnám. merő vízgereblyézés lenne. inkább valamiféle értelmes témával foglalkoznék.

6.Lenin 2019.12.15. 18:36:23

@eszti.....:

Gondoltam. Amikor az egyik oldal lop, az lehet értelmes is, ha te is azon az oldalon állsz.
Nem bonyolult a kérdés . A másikon pedig az is lopás, ami nem az.
Meglepnél, ha az ilyen felületeken "értelmes " vitákat lehetne folytatni. Eddig te se nagyon törted magad ilyesmikkel.

morph on deer 2019.12.15. 18:40:52

@eszti.....:
“ Majd 20 éve magyar anyanyelvű romákkal foglalkozom”

Volt egyszer egy feleségem, aki népművelőként a felnőttoktatás részeként a Budapesten dolgozó felnőtt romák iskolázásával foglalkozott, ez a hetvenes évek második fele. Rengetegen laktak akkor munkásszállókon, és még sokan nem tudtak írni, olvasni, szóval velük.
És azért volt olyan, hogy az idős roma ember hálásan újságolta, hogy végre egyedül el tudta olvasni az unokája levelét!
Szóval elég sokat tudok arról az időről.
Akkor még volt remény arra, hogy eltűnnek a különbségek.

Most még hasonlókról sem tudni, hogy lenne.

eszti..... 2019.12.15. 18:42:55

@6.Lenin:

ja! folytasd csak nyugodtan! kíváncsian várom, mit gondolok még? hátha új dolgokat tudok meg magamról. :D

6.Lenin 2019.12.15. 18:50:17

@eszti.....:

Leírod te magadtól is. Miből gondolod , hogy mindenki más hülye?
Minden libsi így gondolja, miért is lennél más?
Csak ti tudjátok a tutit, csak még nem sikerült bizonyítani is.
Ennyi, nem bonyolult.

Mellesleg térjünk vissza amiért beleszóltam. Én csak annyit szerettem volna tudatni másokkal, hogy Szlovákiában miként oldják meg 1es helyeken a cigánykérdést.
Ennyi lett volna a lényeg.

eszti..... 2019.12.15. 18:52:08

@morph on deer:

a hagyományos iskolarendszer újragyártja ezeket a problémákat. az én dolgom kiszűrni, aztán korrigálni.
ezt csak személyre szabott oktatással lehetséges. az írás-olvasás gondok, az alapvető gondok nagy része módszertani hiba, vagyis a pedagógusok sara.
és ez nemcsak a romákat érinti, hanem a gyengébb képességű diákokat is. szociális helyzettől, bőrszíntől függetlenül.

eszti..... 2019.12.15. 18:57:45

@6.Lenin:

Ja! Láttad az autóból a kerítést. A szociális bérlakásokat már nem, a felzárkóztató programokat sem, a munkahely teremtőket, ösztönzőket .... stb. sem.
Bakker, Szlovákiában minden rászorulónak, amennyiben nincs munkahelye az állam fizeti a tb-t. Amennyiben nem jogosult munkanélküli segélyre, szociális segélyt kap.
Ha már informálunk.......

eszti..... 2019.12.15. 19:00:42

@Épüljön STADION a CEU helyére..:

Ők Orbán Viktor Miniszterelnök Úr fennhatósága alá tartoznak. Nála apellálj! :D

Tanga20 2019.12.15. 19:11:25

Szagujja meg valaki a zacsimat! Szerintem büdös.

6.Lenin 2019.12.15. 19:13:09

@eszti.....:

Nem csak a kerítést, hanem a mögötte zajló életet is, az utcán lődörgőket is, vagy a kocsmák környékét is. Az Angiából hazatérők "kastélyait " is, vagy temetőkben a cigány sírköveket is. Ismerem a problémákat, itthon különösen. A feleségem óvónő volt , itt 30 évig, a lányom pedagógus, én voltam olyan településen önkormányzati képviselő, ahol éltek cigányok. Nekem soha nem voltak különösebb gondjaim velük, néhány esetet kivéve, de nem több, mint fehérekkel is.
Azt is láttam, hogy, ha valamit szerettél volna, akkor a másik politikai tábor miként tartott be, emberi jogokra, diszkriminációra hivatkozva, még annak ellenére is, hogy a cigányok beleegyeztek volna, hiszen ezek nélkülük soha nem fognak sikerülni.
Az egyik tábor felhergelésével, a másik tehetetlen lesz , még akkor is, ha jó lenne az irány.
Ne akard itt eljátszani a .......mind1, beszéltem sok szlovákkal is. és ott is pontosan olyan vélemények vannak, mint nálunk is, sajnos. Ez még nagyon sokáig probléma lesz, mindenhol.

eszti..... 2019.12.15. 19:27:23

@6.Lenin:

Mondtam valaha is, hogy nálunk nincs probléma?
Van, elég nagy. Néha nem látni az alagút végét.
Viszont az oktatásügyben, szociális és foglalkoztatáspolitikában prioritást élvez a roma felzárkóztatás.

Muhammad Balfas 2019.12.15. 19:30:04

@eszti.....: "Nem kell feladniuk ahhoz kultúrájukat, szokásaikat, hogy megfelelő oktatást biztosítsunk számukra.'

Hogyha kérhetem, mindössze annyira adják fel, mint az országban élő sváb, tót, szerb kisebbség, akik képesek voltak integrálódni,amellett hogy sokan közülük számon tartják etnikai hovatartozásukat..
A romákkal az a gond, hogy egy igen jelentős hányaduk máig nem képes kilépni abból az archaikus törzsi felfogásból,életvitelből, ami egy modern államban nem elfogadható.Ebből fakad minden probléma velük kapcsolatban. Egy nézeteltérés során nagyon pl. hamar eljutnak az erőszakig.
A 2010 előtti baloldali kormányok számára prioritás volt a cigányság integrációja. 8 éves uralmuk vége felé a cigányok meglincseltek egy tanárt olyasmiért ,amit el sem követett, és halálra késeltek egy sportolót, mert az csúnyán nézett. Ilyen szánalmas eredménnyel zárult ez a próbálkozás..

Muhammad Balfas 2019.12.15. 19:37:43

@eszti.....: Valódi roma integráció csak színvonalas bentlakásos intézményekkel lenne elképzelhető.Hogyha a gyerekek bennmaradnak abban a közegben ami otthonaik ,családjaik többségét jellemzi ,semmilyen normál tanítási rendű iskola nem lesz képes integrálásukra..Ehhez viszont adminisztratív módszerekkel kellene kiszakítani őket a családjukból igen kis korukban.

6.Lenin 2019.12.15. 19:38:55

@eszti.....:

Sok sikert. Már csak a Ficó féléket kellene elintézni, minél gyorsabban. És nem írni a problémákról. Akkor kevésbé látszanak. Ha az emberek félnek róla beszélni, akkor talán még kevésbé látszanak.

Muhammad Balfas 2019.12.15. 19:39:40

@6.Lenin: Kelet-Szlovákiában konkrétan a hadsereget kellett bevetni, amikor az ott élő cigányok elkezdték fosztogatni a szupermarketeket..

6.Lenin 2019.12.15. 19:50:08

@Muhammad Balfas:

Ezt már 90-es években javasoltam, de leszavazták emberi jogokra hivatkozva (van benne igazság is), de...
Ok, kiragadod a környezetből 1-2 hónapra, de hazamegy és a környezet visszahúzza. Akkor mi van?
A vegyes házasságok gyorsítanak a beilleszkedésen, és nem szabadna egy tömbben hagyni őket.Vannak megoldási lehetőségek, de nekik is -főleg nekik-akarniuk kellene.

Az akaratuk ellenére nem fog menni, és pláne, ha most már politikailag is megosztani szeretnék őket
Ellenség lesz, akik a Fideszre szavaztak, pedig néhány helyen a Fidesz sokat segített-helyben. De vannak, akik ellenük hergelik, aztán ők meg magukra hagyják őket.

Lehetne ebből (is) kizárni a politikát? Nem (engedik). Lehet megoldás? Talán, majd egyszer, valamikor (ha ők lesznek többségben) Majd ők megoldják, de nem biztos, hogy mi is úgy látnánk jónak.

eszti..... 2019.12.15. 19:57:02

@Muhammad Balfas:

Nem keverném bele a bűnügyeket, mert az nem tipikus cigány probléma. Magam is olyan közegben élek, dolgozom, ahol nagyon sok a roma. Többségük normális életvitelű. Szerintem a nyomor és a vele járó életvitel - alkohol, kábítószer hozza ki belőlük a deviáns viselkedést. De így van ez a fehéreknél is.

A bentlakásos iskolák rendszere teljes képtelenség. Elsősorban származás miatt nem lehet kiemelni a családból egy gyermeket. Másrészt bármilyen szegény is a család, sokkal jobb, mint az állami gondozás.

6.Lenin 2019.12.15. 20:03:31

@eszti.....:

Na itt van, tipikus libsi maszatolása a problémáknak. Miért ne lehetne a problémákról nyíltan beszélni, ha az építő szándékú? Ezeket még maguk a cigányok sem értették, hiszen sok közülük jobban ismeri a saját "fajtáját", mint mi. Ők nem csináltak belőle problémát, ha érezték benne a segítő szándékot.
A maszatolás soha nem hoz eredményt, szerintem. Ez nem pénz (segélyek ) kérdése (csupán, nyilván anélkül nem megy, de nem a legfontosabb)

eszti..... 2019.12.15. 20:13:35

@6.Lenin:

Mivan????
Miféle maszatolás?

Ha nem bírod az ellenvéleményt, ne járj blogokra, öreg. De ha már itt vagy, próbálj konkrétumokat mondani. Talán, sikerül.
Hány cigánnyal beszéltél az elmúlt héten? Naponta? Nálam 30 felett van a szám, de csak a felnőtteket számoltam.

Muhammad Balfas 2019.12.15. 20:20:37

@eszti.....: Magasan felülreprezentáltak a cigányok bizonyos bűncselekménytípusokban (vagyon elleni, testi sértéses).."

"A bentlakásos iskolák rendszere teljes képtelenség." Vagyis az integrálásuk is képtelenség. Egyébként az ötletet felvetette Mária Terézia és Gyurcsány Ferenc is..

Muhammad Balfas 2019.12.15. 20:24:21

@6.Lenin: Minél kevesebbet tartózkodik abban a közegben annál inkább integrálható. Persze nagyon nem mindegy az intézmény színvonala sem. Ahogy az Kádár-rendszer nevelőotthonaiban csinálták, úgy nem működik. A vegyes házasságokhoz először civilizálni kellene őket. Az egyházak szerepe is fontos lenne egy ilyen programban , és persze rengeteg pénzbe kerülne..

6.Lenin 2019.12.15. 20:27:35

@eszti.....:

Mi az, hogy nem lehet őket összekötni bűncselekményekkel? Tele vannak velük a börtönök. Nyilván, hiszen az életkörülményeik miatt nem is tudnak kitörni a körből.
Amikor nyíltan beszéltem (mint képviselő) ezekről ELŐTTÜK, semmi probléma nem volt, mert azt is elmondtam, hogy mindent azért tennék, hogy a gyerekeiknek már ne kelljen úgy élni, ahogy szüleik.
Vannak olyanok is már köztük, akiknek a gyerekei vagy egyetemre járnak, vagy már végeztek, és mindig nagyot köszönnek, ha találkozom velük.
Én megértettem, hogy nehéz nekik, soknak nincs más lehetősége, mint lopni, de hülyének soha nem néztem egyet sem (még, ha az is volt 1-2)

Milyen ellenvéleményről hablatyolsz? Miként szeretnél te problémákat megoldani, ha elkened a problémákat?
Nem lehet sok sikerélményed velük kapcsolatban.
Na, mind1, ezen tényleg nem fogok veled vitázni.

6.Lenin 2019.12.15. 20:34:42

@Muhammad Balfas:

Ennél sokkal több , és szebb ELMÉLETET hallottam. El kell menni közéjük, és őszintén beszélni velük (nyíltan), de azt is megmondani, mit, és miért. Sokan megértenék. A hazugságokat ők is ki tudják szűrni, és simán vissza is élnek vele. Kivételek mindig vannak persze.
Én már nem szeretném ezt a kérdést megoldani, túl sok az ellenérdekelt.

6.Lenin 2019.12.15. 20:43:25

Ajánlanék két videót megnézni ebből a körből. (majd holnap talán visszakeresem a linkjeiket)

Bayer Zsolt beszélget egy cigány vajdával, és egy "híres" cigánnyal, amikor az még "normális" volt. De felhasználták, és kibaszták azóta a libsi barátai.

Érdemes megnézni, talán mindkettő a régi Hírtv-n ment. Aki nem látta, nem is nagyon értheti ezt a problémát.
Valahol elmentettem a linkeket. A vajda talán BAZ megyei (Miskolc), a másik a Bogdán volt. ma már dobták a libsik.

6.Lenin 2019.12.15. 20:54:46

Mielőtt még...

A videókon nem Bayer a lényeges, hanem amit a két cigány mond a cigányság problémáiról, őszintén, és nyíltan.

eszti..... 2019.12.15. 21:15:10

@Muhammad Balfas:

Te teljesen hülye vagy!

Nekem roma a fodrászom, kozmetikusom, az eladó a kisboltban. Vannak roma kollégáim-tanárok, roma vállalkozó dolgozott a házunkon nyáron.
Vannak roma ismerőseim - önkormányzati képviselők, polgármesterek, parlamenti képviselő, óvónők, pedagógusok.
Mind jóravaló becsületes emberek.
Roma iskolában dolgozom. Munkám kapcsán nagyrészt cigány emberekkel vagyok kapcsolatban nap mint nap. Ott már vegyesebb a csapat. A cigánytelepen, mélyszegénységben élők sorsa a legszomorúbb.
De a falvakban élők nagy többsége próbál normális körülményeket biztosítani gyermekének. Rendszeresen járatja iskolába, egy-két diák kivételével minden tanulók középiskolában tanul tovább.

Vagyis a többség már integrálódott,
Ne vedd őket egy kalap alá!
A bentlakásos iskola, főleg egy családjából kiszakított kisgyerek számára rémálom.

Valóban több támogatást kapnak. De ennek feltétele a rendszeres iskolalátogatás. Az már az oktatási intézmény vezetésén, a tanári gárdán múlik, mennyi figyelmet fordít a szülőkkel való kapcsolattartásra, milyen viszonyt alakít ki az önkormányzatokkal, családsegítő központtal, hogy hatékonyan kezelje a felmerülő problémákat.

eszti..... 2019.12.15. 21:24:11

@6.Lenin:

Nem lehet sok sikerélményed velük kapcsolatban. - te már csak tudhatod! :D

Napi szinten kezelem a problémáikat, pl holnap is. Nem kell hozzá kisfilm, hogy megértsem a helyzetüket. :D

2019.12.15. 21:34:28

@morph on deer: "Tudod szivi, én kb azt, akkor és annak mondok, akinek, amit és amikor akarok!
Ez egy olyan rusnya, ortodox, liberális gondolkodásmód, tudod: a szabadság tudat!
Ezt te nem ismerheted, azért mondom."

Nagyon nem szeretném, ha átmennénk homárba!
Persze mindenki úgy mutathatja meg a tudatlanságát, ahogy akarja, ehhez joga van, én csak azt javasoltam, hogy inkább ne, .. nem kell megköszönni, de ezt valóban jó szándékkal tettem.
Azon rugózott, hogy azt írtam a cigány fiúkat 12 évesen férfivá avatják, ..
elárulom önnek, hogy pl. a zsidó és arab fiúkat is.
Ez utóbbit a liberálbolsi felfogás nem is tudja felfogni, a 12-18 év közötti arab férfiakat összezárják a gyerekekkel, és gyerekként kezelik őket, pedig ők már az esetek többségében katona-migriként érkeznek, itt meg idiótájék, kísérő nélküli gyerekként kezeli őket, .. nem véletlen, hogy pár napon belül eltűnnek a gyerekintézményekből és oda mennek, ahová küldték őket.
Nagy valószínűséggel a 12 éves kor körüli férfi-határ szinte minden népnél meg volt /Attilát azért nem ölték meg, mert kisebb volt a szekér kerekénél, tehát gyerek volt, ami szintén 12 éves kor körüli határt jelent./, így nálunk is, csak a primitívebb népeknél ez azóta sem változott.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.15. 21:47:16

@Muhammad Balfas: "...8 éves uralmuk vége felé a cigányok meglincseltek egy tanárt olyasmiért ,amit el sem követett, és halálra késeltek egy sportolót, mert az csúnyán nézett. Ilyen szánalmas eredménnyel zárult ez a próbálkozás.."

Mi köze van a próbálkozásnak ahhoz, hogy valaki bűncselekményt követ el? Szerinted minden cigány bűnöző, mert az integrálási próbálkozás nem úgy sikerült, ahogy te képzeled?

Tsz-es időkben, a hatvanas évek vége felé az évi rendes zárszámadó vacsorán-bulin, egy idősebb férfi késsel leszúrt egy fiatal embert. Egyik sem volt cigány.
Ugyancsak ezekben az évek egyikében egy bötönből szadbadult fehérbőrű meg agyon vert egy nőt, és annak a a kislányát.

Szóval mi a gondod a próbálkozással? Arról beszélj, ne a képzelgéseidről! Mert a tévhitekkel ellentétben nem nagyobb a cigányok közt a bűnözési arány, mint a nem cigányok közt. Ráadásul ezt nem is mérik, statisztika nem is mutathatja ki, mert diszkriminációnak minősül. A bűnöző nem a faji, nemzetiségi származása okán lesz bűnözővé. Nyilván a szegényebb régetek kevesebb korrupciót, adócsalást meg hivatali visszaélést követnek el, de az erőszakosság nem fajtatipikus bűncselekmény. Aki meg szegény, nincs munkája, nem kap állami segítséget a megélhetéséhez, az nemzetiségtől, fajtól függetlenül lop. Sőt van aki nem szegény, oszt még is lop. A köz vagyonából. Még sem mondod, hogy szánalmasra sikerdett próbálkozás a fidesz tiszta kezek igérete.

morph on deer 2019.12.15. 21:51:07

@eszti.....:
“ és ez nemcsak a romákat érinti, hanem a gyengébb képességű diákokat is. szociális helyzettől, bőrszíntől függetlenül.”

De főleg a szociálisan leszakadt és/vagy az etnikumhoz tartozókat sújtja az ismert okoknál fogva.
A rendszer úgy rossz, ahogy van, csak éppen a negatív hatások az elesetteket még inkább fejbe verik.
Mert nekik már úgy is mindegy, a hatalom díszes képviselői szerint!

Az, hogy eközben magyar állampolgárokról, sőt, szavazókról van szó, még el sem jut a kis felcsúti agyukig, - igazából mit lehetne tenni ez ügyben?

Ismereteink szerint orbán & CO lényegében primitív műveletlen tahók gyülekezete, szóval lehetetlent nem kéne elvárni tőlük!

De ez valahogy mégsem stimmel!
Ha már európai magyarok szeretnénk lenni! Persze a türk tanács tagjaiként más a helyzet!
Bakuban nyilván ez így szokás!
Insallah...

2019.12.15. 21:52:01

@látjátok feleim szümtükkel:
"Mert a tévhitekkel ellentétben nem nagyobb a cigányok közt a bűnözési arány, mint a nem cigányok közt. "
Ettől még, ha bemegy egy börtönbe látogatóként vagy kutatóként, akkor azt láthatja, hogy igencsak túl vannak reprezentálva a cigány közösség tagjai.
Az egyik sopronkőhidai börtönőr szerint náluk elég sűrűn előfordul, hogy az ott lévő rabok 90%-a cigány, .. , de lehet, hogy ez csak a magyarok rasszizmusa miatt van :-) .

2019.12.15. 21:54:51

@morph on deer: "Ha már európai magyarok szeretnénk lenni! "
Nem szeretnénk, már azok vagyunk legalább 1200 éve, na mondjuk nem is lehetnénk mások, mert Európában élünk.

6.Lenin 2019.12.15. 22:10:55

@eszti.....:

Szlovákia, Mo, és egész Európa cigánya ott sertepertél körülötted? Mindenkinek megoldod, ha szorulása van? Megoldottad a Gálszécsi, Királyhelmeci, Nagymihályi cigányokét is? Csak, hogy néhányat ismertessek, vagy a kassai cigányokét is?

A már nagyjából integrálódottakkal kevesebb a gondod, nem vitatom. Tök ismered a világ cigányságának összes gondját, búját, bánatát?

Ez tök jó, akkor csak gratulálni tudok, de akkor valamit nem értek.
Miért vannak még falak körülöttük néhány szlovák városban? Hiszen te megoldottál, mindent, vagy ismered az összes problémát, csak időd nincs annyi?

Sok szerencsét.

maxvall baribaszó 2019.12.15. 22:28:09

Szeretem a czigánt is. Kúrni.

morph on deer 2019.12.15. 22:51:50

@Tényelek:
“ már azok vagyunk legalább 1200 éve”

Nem gondolod, hogy akkor talán úgy is kéne viselkedni!

Gondolj csak a felcsúti suttyóra, amikor próbálja magát európai kormányfőnek eladni külföldön!
Mondjuk rajta - önmagán - kívül igazából senki nem tartja őt civilizált európainak, de az élet már csak ilyen...

Szóval 1200 éve ezt az orbán nevű félázsiai csökevényt garantáltan elhajtották volna a bánatos francba, ha ilyesmivel próbálkozik...

Ma meg ő az ország első embere!

Mindezt úgy, mintha az általad említett 1200 év nem is lett volna!

Ezek szerint Európa még mindig csak egy ködös ábránd az orbán- meg a magadfajták számára, nektek az új selyemút a jövő!
Szóval akár indulhattok is..!
Godspeed!

morph on deer 2019.12.15. 23:08:21

@6.Lenin:
“ Miből gondolod , hogy mindenki más hülye?
Minden libsi így gondolja, miért is lennél más?”

Aljosa, te kezdesz hülye lenni!
Szerintem nem kéne.
Ez a geci bagázs nem éri meg, hogy te miattuk balfaszként szerepelj, mint ahogy te ezt teszed.
Szerintem nyugodtan nekiállhatsz gondolkodni végre, és vállalni a saját véleményedet, mert ez a szemét már elindult lefelé a lefolyón...

Az meg, hogy ilyen durván általánosít egy fideszes törzsszavazó, már réges-rég a nem kívánt tulajdonságok közé tartozik!
Tényleg!
Eljárt feletted az idő, Aljosa!

morph on deer 2019.12.15. 23:18:51

@Muhammad Balfas:
“ Valódi roma integráció csak színvonalas bentlakásos intézményekkel lenne elképzelhető.”

Na most képzeld: egyetértek!
Legalább is ami a mai helyzetre vonatkozik!

Ehhez képest amikor Gyurcsány akart bentlakásos kollégiumokat a roma gyerekeknek, akkor a fideszes oldalon mindenki szegregációról beszélt!

Változnak az idők...

Egy dolog viszont biztos, nevezetesen: ha most nem lépünk, akkor később sokkal nehezebb lesz eredményt elérni!

Pedig anélkül nem lesz sikeres Magyarország, hogy a roma kérdést megoldanánk, ez teljesen biztos!

taga20☺ 2019.12.15. 23:56:01

czigán arab egyremeggy
csak büdös leggyen és naggy fasza
és ceressen engömöt

alöksz róz 2019.12.16. 00:01:49

@látjátok feleim szümtükkel: "Mert a tévhitekkel ellentétben nem nagyobb a cigányok közt a bűnözési arány, mint a nem cigányok közt. Ráadásul ezt nem is mérik, statisztika nem is mutathatja ki, mert diszkriminációnak minősül." - na ez igen bravúros volt, ha nem is mérik, akkor te honnan a faszból veszed? :D

"Aki meg szegény, nincs munkája, nem kap állami segítséget a megélhetéséhez, az nemzetiségtől, fajtól függetlenül lop." - nemzetiségtől, fajtól totál nem függetlenül, mert a cigány a magyartól lop

alöksz róz 2019.12.16. 00:04:24

@morph on deer: látom alig vártad már, hogy végre szívedből dicsérve megint bezzeggyurcsányozhass egyet :D

morph on deer 2019.12.16. 00:20:41

@alöksz róz:
“ végre szívedből dicsérve megint bezzeggyurcsányozhass”

Magadnál vagy, Söndör?
Ez hol történt szerinted?

Amiről most én pofázok és - véletlenül - pozitív, annak a világon semmi köze a Ferenchez!
Szerintem az egész roma/cigány kérdést ők hasonló módon nem tudták hová tenni!

Amiről én beszéltem az még a rohadt elnyomó, pfuj pfuj Kádár rendszer volt, amikor a romák még magyar állampolgárnak,-nota bene: EMBERNEK számítottak még kormányzati nézőpontból is!

Pedig tudtommal Kádárnak nem is voltak roma felmenői!
Igaz, ő Triesztben született, és nem Alcsútdobozon...

morph on deer 2019.12.16. 00:44:12

@alöksz róz:
Igazad van, feledékeny vagyok!

Ez volt a bentlakásos sztori..!

Ilyen tényleg volt, és erre találtak valami roma anyát, aki telesírta a tévét, hogy el akarják venni az ő csemetéit a gonosz komcsik, - vagy mik.

Pedig az ötlettel - szerintem - nem volt semmi baj! A baj csak az volt, hogy ez a Gyurcsánytól jött.
Volt ilyen, nézz utána!

Mindez a Farkas Flórián nevű ...hmmm... fideszes testvér próbálkozásaihoz képest még visszamenőlegesen is működőképes megoldásnak tűnik!
Ráadásul ez az összes hátrányos helyzetben levő gyerekre vonatkozott volna, nem csupán a romákra!
Akkor arról volt szó, hogy elsősorban a körzetesített, bentlakásos iskolákat kéne fejleszteni, ahol mindenki megkaphatná a lehetőséget a megfelelő szinten, szemben az istenhátamögötti zsákfalvak iskoláiban tanulókkal.

De ez a fidesz által már akkor is “nemzetellenesnek” lett titulálva, mivel ez “támadás” volt a családok ellen, szerintük.

De legalább most kivonultak a családi pótlék 10 év utáni esetleges emelésének javaslatát elhatározó bizottsági ülésről, mert az a családcentrikus kormánynak nem fontos.

Az bezzeg igen, hogy milliós nagyságrendben megemeljék Áder fizetését és Schmitt elvtárs járandóságát, mert az mégis milyen dolog, hogy 10 éve változatlan a jövedelmük..!

Hogy könnyekre ne fakadjak emiatt..!

taga20☺ 2019.12.16. 01:31:42

álmomban tót zsidó czigányok kurtak
oszt fel ébredtöm és csak az arab passim nyomta belém mindennétt

Épüljön STADION a CEU helyére.. 2019.12.16. 01:48:03

@eszti.....: "Vagyis a többség már integrálódott,
Ne vedd őket egy kalap alá!"

Nagy lofaszt.
Aztan veletlenul ra lepsz valamelyik labara, es 20-an rontanak rad SZAMURAJKARDOKKAL. Tisztara olyan mint a kozepkori japan bazmeg, mindig van naluk kard.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.16. 08:25:40

@alöksz róz: Honann tudod?

Onnan tudom, hogy a rendszerváltás előtt, és annak elején elég sokáig mérték, majd megszüntették, és a statisztikai kimutatásból törölték az arra vonatkozó kédést, hogy az elkövető cigány-é vagy sem. Érdekes módon más nemzetiséghez tartozást nem vizsgáltak.

Tudod vannak ebben az oerszágban emberek, akik nem csak a fidesz elbeszéléséből ismerik a "valóságot", mint te. Vannak, akik ténylegesen dolgoztak, és dolgoznak is ebben az országban.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.16. 08:27:49

@alöksz róz: "...nemzetiségtől, fajtól totál nem függetlenül, mert a cigány a magyartól lop....."

Dilis vagy, mert a magyar meg nem a cigánytól, hanem a magyartól lop. Mellesleg a cigányok is magyarok. Nem tudtad?

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.16. 08:57:27

No, ez magyarság tudat?

kilonem100.blog.hu/2019/12/14/kocsis_cake_olivio_magyar

" Édesanyja magyar, édesapja a Bissau-Guineából érkezett..."

Vajon ilyen alapon Orbánon is látszik, hogy ""Nem magyar, full színes bőrű, látszik, hogy etnikumilag nem tartozik ide” — volt képes nyilatkozni egy a magyar parlamentben dolgozó szakértő hölgy, aki a kormánypárti #metoo vonatra is felkéredzkedett."

Szégyen, hogy ilyen dumával alkalmazzák szakértőnek, és nyilvánoságot biztosítanak neki.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.16. 09:06:34

@látjátok feleim szümtükkel: "Dilis vagy, mert a magyar meg nem a cigánytól, hanem a magyartól lop."

Még jó, mert ha cigánytól lopna, egyszerre huszan mennének rá, mint Szögi Lajosra.

"Mellesleg a cigányok is magyarok. Nem tudtad?"

Jaj, libsikém, ez olyan igaz, hogy tizenkét cigány is megesküdhetnék rá.

Ezért utálja mindenki ezt a libsi kényszeredett PC-kultúrát: miért kell lehazudni a csillagokat is az égről?

Attól még, hogy nem vagytok képesek szembenézni a problémákkal, azok még nem fognak eltűnni.

6.Lenin 2019.12.16. 09:29:04

@morph on deer:

Miért, mit látsz ma magad körül?

A Fidesz szétlopta az országot, talicskázzák haza a közpénzt, harsogta a ballib oldal. Aztán mi történik? Nyernek néhány városban, és ezerrel kezdik lopni a közpénzt, aljas módon zsarolni kezdenek, politikai tisztogatásba kezdenek.
Mi ez, ha nem a választók, polgárok hüyének nézése? Ez lenne a liberális jólét kezdete?

2x láttuk már ezt, 94-, és 2002-ben. 2 év alatt szétloptak mindent , mindenkit kirúgtak, aki nekik útban volt, aztán jött a válságkezelés, és a bukás.

Most is ez lesz.

Más. Valóban volt az elmebeteg Gyurcsány házaspárnak olyan 5lete, hogy a cigány gyerekeket ki kell venni a családjukból, és "átnevelő táborokban" KELL olyannak nevelni őket, akik az ő szavazóik lesznek ( 1984).
Azért ebben sokféle változat lehetne, de ők pont a legrosszabbat szerették volna. Erőszakkal átnevelni.

1re jobban kitör rajtad a gyurcsány hatás, írtam már, hogy menekülj a környezetéből, mielőtt még nem lesz késő.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.16. 09:32:17

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Szóval szerinted az jó, ha magyar a magyartól lopja a közpénzt? Micsoda erkölcsi magaslat!

Ne ferdítsd, mert a problémákkal már 10 éve a fidesz néz szembe, nem a libsik! Megoldották?

6.Lenin 2019.12.16. 09:45:46

@látjátok feleim szümtükkel:

Miként lehetne megoldani bármit is, ha vannak, lesznek mindig olyan hülyék ebben az országban, hogy a libsiket visszaszavazzák?

Miért szavaztál rájuk? Hittél nekik?

Sir Bates dö Hól 2019.12.16. 09:49:08

@6.Lenin: mindig megkérdezem, sose adsz érdemi választ, hogy miért jobb vagy rosszabb, ha egyik vagy másik oldal lop?

Mert normális ember szerint a lopás az lopás, kezit levágni, stb.

Csak az ilyen hitvány fidesztrollok vagy épp dk-tálibok tudják megmagyarázni, hogy az MÁS, meg hogy amaz (emez) még többet lopott.

látjátok feleim szümtükkel . 2019.12.16. 09:52:57

Ilyen egy elbaszott nicktolvajlást :(

6.Lenin 2019.12.16. 10:01:37

@Sir Bates dö Hól

B+, kénytelen voltam egy hosszú választ kitörölni, mert rájöttem, hogy egy beteg nicktolvaj vagy. Menj te szépen a picsába.

6.Lenin 2019.12.16. 10:04:33

@látjátok feleim szümtükkel

Mennyi beteg barom szaladgál szabadon. Mint pl te is.

látjátok feleim szümtükkel . 2019.12.16. 10:21:27

@6.Lenin: igen, igen, épp indulok anyádhoz.

Benne maradt egy pont, a kurva életbe...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.12.16. 12:17:47

@Sir Bates dö Hól : "Csak az ilyen hitvány fidesztrollok vagy épp dk-tálibok tudják megmagyarázni, hogy az MÁS, meg hogy amaz (emez) még többet lopott."

Nyomoztál? Kihallgattad? Tartottál házkutatást? Legyomoztad a bankszámláit, adóbevallását? Tuti, hogy nem, mert erre csak az ügyészségnek van joga, az meg kerül minden hasonlót. Szóval nincs bizonyítékod. Az, hogy szórják a pénzt kastélyokra, kokóra, kurvákra, jachtokra, fizetésüket jóval meghaladó mértékben, az csak "szóbeszéd". Habonyi is kölcsönökből él. Ezek mind fedezik egymást. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.12.16. 12:19:53

@látjátok feleim szümtükkel: "a magyar meg nem a cigánytól, hanem a magyartól lop."

Én a hazaáruló magyargyűlölő bolsevik ruszkibérenc Ondó Viktort és bandáját nem tekintem magyarnak.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.16. 12:27:35

@6.Lenin:

Beteg vagy öreg! Tíz éve nem a libsik néznek szembe a problémákkal, talán menj egy idegorvoshoz, hátha meg tud reparálni!

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.16. 12:31:11

@látjátok feleim szümtükkel .:

Kérdés, hogy mit akarsz az anyjától? Meg akarod gyógyítani, vagy meg akarod szaportani?;D

A pontra meg vigyázz! Figyelnek.

Secnir 2019.12.16. 13:02:47

@Tényelek: ez az econoumous nagyon érdekes oldal, kár, hogy két fideszes szentlélek böfögi vissza az állami direktívát....

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.12.16. 13:05:13

@véresszájú fideSSfasszopó: "az arab passim nyomta belém mindennétt"

Na, egymás után kamingoutolnak a fidesz trollok. :))

Secnir 2019.12.16. 13:09:01

@6.Lenin:
"A norvég alap szétosztása politikai kérdés is, ahogy a soros ügynökhálózat. Más országok belügyeibe való durva beavatkozás, az adott ország politikai rendszerének megváltoztatása, fizetett ügynökökön keresztül."

mesélj még kérlek, a norvégok miért is akarnak beleavatkozni a belügyeinkbe?
mesélj, miután elvitték nagy csinnadrattával a teljes norvég alap magyarországi központját számítógépestül-mindenestül, miért engedték el őket két nap múlva úgy, hogy még kitüntetést is kaptak rá egy fél évre? hm?
mesélj, ha van tudomásod bűncselekményről, kinek tettél feljelentést? és mi lett a végeredménye?

2019.12.16. 13:25:19

@morph on deer: "Nem gondolod, hogy akkor talán úgy is kéne viselkedni!"
Szerintem továbbra sem érti, hogy aki Európában él több, mint ezer éve az európai módon gondolkodik és cselekszik, teljesen mindegy, hogy a kontinens melyik részén éli le az életét.
Az tény, hogy mostanában óriási változások voltak Európa nyugati és északi területein, ahol eltértek az európai értékek szinte mindegyikétől, míg a közép és keleti területeken élők megtartották azt.
Amíg a változáspártiak a homoszexualitást tartják egy ideje európai értéknek, a heteroszexualitást meg egy maradi, undorító szokásnak, addig ez pl. itt nálunk fordítva van.
Az új hullám nácizmusnak tekinti a saját gyerekek szülését, felnevelését, a migrik tömeges betelepítésével kívánja helyettesíteni azt, ... az európai gondolkodás módot követők szerint viszont jó a gyerek a háznál.
Az új hullám képviselői szerint, amit az EU jogrendszerében is kikényszerítenek, minden agresszív és gyilkos ember, ezért csak kicsit szabad megbüntetni, hogy újra terrorizálhasson, gyilkolhasson. Mint pl. most a Győri gyerekgyilkos, vagy a norvég tömeggyilkos, de sor a végtelenségig folytatható lenne.

6.Lenin 2019.12.16. 13:26:52

@Secnir:

" ha van tudomásod bűncselekményről,"

Számít ez valamit ma a magyar igazságszolgáltatás esetében? Vagy az eu-ban?
Ne bassz!

2019.12.16. 13:31:28

@Secnir: "ez az econoumous nagyon érdekes oldal, kár, hogy két fideszes szentlélek böfögi vissza az állami direktívát.... "
Egy tanulmányt írtak azokból az adatokból, amelyek mindenki számára hozzáférhetőek az OECD és az eurostadt oldalán.
A forrást minden esetben megjelölik, ezért ha ön szerint hazudnak, akkor csak rá kell böknie arra a forrásra és könnyen be tudja bizonyítani az igazát.
Tegye meg, de ha nem talál ilyet, akkor meg ne hantázzon itt a ködös megfogalmazással azt sejtetve hogy ez politikailag elfogult adathalmaz lenne!

alöksz róz 2019.12.16. 15:18:45

@látjátok feleim szümtükkel: aha, jól van, most már az is tisztában van vele, hogy hazudsz, aki eddig még nem volt biztos benne

látjátok feleim szümtükkel . 2019.12.16. 15:24:59

@látjátok feleim szümtükkel: á, csak popóznám. Mondjuk Lenin is így született...

alöksz róz 2019.12.16. 15:30:18

@látjátok feleim szümtükkel: nem, hanem akadnak köztük magyarok is.

bazmeg ez már olyan mint a vallási fanatizmus, amit toltok...
az indián se azért lopott lovat a másik törzstől, mert éhes volt, hanem mert indán volt.
náluk így ment

alöksz róz 2019.12.16. 15:40:09

@morph on deer: ezt a sztorit nem is ismertem, úgyhogy fingom nincs mi volt a nagy terv.
de azért kíváncsi lennék, mi lett volna ha kipróbálják.

és végül miért nem lett belőle semmi, mit gondolsz?
mint ahogy a hetente bejelentett naezmostatuti csodaötletekből sem? :D
nehogy azt mondd, hogy mert a fidesz, a parlamenti többség ott volt nálatok

alöksz róz 2019.12.16. 15:48:13

@morph on deer: "De legalább most kivonultak a családi pótlék 10 év utáni esetleges emelésének javaslatát elhatározó bizottsági ülésről, mert az a családcentrikus kormánynak nem fontos." - nagyon helyes, ott a családi adókedvezmény. normális ember egyébként se akarhatja visszahozni a "faszombúl megélek" világot

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.16. 19:24:12

@alöksz róz: "hazudsz"

Szabadna megtudnom mit hazudtam? Talán kifejthetnéd, már ha tudod.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.16. 19:31:33

@6.Lenin:

Csak az nem derül ki, hogy miért baj az, ha valakinek, akár egy bírónak is van társasági üzletrésze, részvénye? Törvény nem tiltja.

Egyébként meg a büntető ügyben sem a Botka, sem a Szegedi Önkormányzat nem vádlott, arról meg a haveri újságod sem ír semmit, hogy a vádlottaknak lenne haverja a bíró. Ilyen alapon a Lőrinc barát sem nyerhetne egyetlen közbenemszerzést sem, mert mindenki tudja, sőt az érintett sem tagadja, hogy bezony ő Orbán Viktor barátja. Ja meg a Csányi is, meg mások, egy-két oligarcsa is. Oszt mi is van ilyenkor? Semmi. Az üzletrész nem jogosít csak a közgyűlési részvételre és szavazásra, az üzletet nem a tulajdonos, hanem a cég és annak vezetője köti. Hja, hogy a háttér ismerettség sokat nyom a latba? Erről meg a saját lábon állók tudnának sokat mesélni, kérdezd meg azokat!

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.16. 19:35:23

@alöksz róz: "... nagyon helyes, ott a családi adókedvezmény."

Kicsit beverted nagyon a fejed.
Sok családnak nincs elég munkából származó jövedelme, abból nincs adókedvezmény sem. Sok családnak meg nincs munkája, de régen azok is kaptak családi pótlékot. Azért nem bánnám, ha egy ilyen családfő téged egyszer jól pofán vágna, pedig galamb lelkű vagyok, és elítélem az erőszakot.

alöksz róz 2019.12.16. 21:37:53

@látjátok feleim szümtükkel: nem mindegy, hogy munkára vagy árokparton henyélésre ösztönöz a támogatás

alöksz róz 2019.12.16. 21:42:12

@látjátok feleim szümtükkel: ott van fent...
fingod nincs, igaz-e amit írtál :-)

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.12.16. 23:33:01

VAJON MI LEHET A BOTRÁNYOS ÍTÉLET MÖGÖTT ????!

"Bréking! Botkáék pénzelték a Szeviép-vezéreket felmentő bírónő családi cégét

Lehet, hogy nem is véletlen a Szeviép-ügyben másodfokon eljáró Szegedi Törvényszék felmentő ítélete"
mindenszo.hu/breking-botkaek-penzeltek-a-szeviep-vezereket-felmento-birono-csaladi-ceget/

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6.Lenin 2019.12.17. 09:12:59

@látjátok feleim szümtükkel:

Sérül a bírói függetlenség, ha olyan bíró dönt olyan ügyben, aminek ő is részese.
Neked ez bonyolult volt?

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.17. 09:46:58

@6.Lenin:

És mi a fenétől lenne részese? Hiszen a cikk szerint 2018-ban nyert a cég önkormányzati megbízásokat, és ahhoz mi köze van a sok évvel ezelőtti Szeviépes munkáknak?

Most kezdem érteni mit jelent nickedben a 6-os szám. Jó hatöröknek lenni?

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.17. 09:49:54

@6.Lenin:

Ja, értelek egy kicsit, csak a 4iG-nek jár egy héten belül hat állami megbízás, egy szegedi vállalkozás ne kapjon a szegedi önkormányzattól helyben munkát. Gondolom, ha ezeket is ők kapjták volna, akkor nem lenne gondotok. Milyen idióta elképzelésed van neked a vállalkozói világról?

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.18. 14:45:46

24.hu/kulfold/2019/12/18/meszaros-bloomberg/

Nocsak-nocsak! A szegedi bírónő cége sem állt üzleti kapcsolatba Botkával. Meg a Szeviéppel sem. ;D

mgdé 2019.12.19. 15:10:42

@alöksz róz:

Akárcsak a szkítáknál, türköknél, mongoloknál.
Úgyhogy a Budakeszi út környékére lóval inkább ne menj. :P
süti beállítások módosítása