B1 blogcsalád



Ki tudja megoldani ezt a feladatot?

2019. december 07. - nickgrabowszki

Matematika, 4. osztály. Te tudnád a választ ennyi adatból? (Via)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1715336720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nincs1itt 2019.12.08. 19:18:12

@Szergej Szergejevics Szergejev: és ami kimaradt, az hogy az alkotmányt az állam alaptörvényeként aposztrofálja az alaptörvény, attól még nem alkotmány. esetleg egy újabb nyelvújítási elméncség...

nincs1itt 2019.12.08. 19:23:06

@Szergej Szergejevics Szergejev: "Része egyben az alkotmánynak is, de kevesebb annál." ki mondta ezt?

6.Lenin 2019.12.08. 19:26:39

-Miért sírsz Balázska?
-Édesapámat elvitte a mentő, kórházban van.
-Mi történt?
-Elmentünk fenyőfát vásárolni, de nem tudta mennyi a fa métere, pedig szeretett volna egy 2,5 méterest.
-Ezért?
-Nem, felhívta az összes ballibsi haverját, de ők se tudták kiszámolni mennyibe kerülne.
-Akkor ezért?
-Nem, mert gondolta, hogy a sok hülye nem fogja tudni, csak reménykedett, sajnos.
-Akkor miért?
-Hát meggondolatlanul felhívta németből a Szepit is.
-Szepi tudta?
-Ő sem, de azt mondta, hogy ehhez az Alkotmánynak semmi köze, na ekkor végleg bekkantant a fater.
-Szegény Balázska.
-Jól elbaszták a Karácsonyukat az már tuti, sok fasz ballibsi.

atomic power 1986DucaDuca 2019.12.08. 19:28:21

@látjátok feleim szümtükkel:

"Ezért is lett az országos bírósági vezetőből alkotmányos bíró. Ezt meg azért nem lehet érteni, mert a fidesz alaptörvényt fogadott el, alkotmányunk nincs, csak alkotmánybíróság. KI ÉRTI EZT?"

Az 1949. évi XX. törvény kisajátította az alkotmány szót, és annak korábbi jelentésétől eltávolodott. Sok mindenben nem felelt meg a modern alkotmánynak: pl. emberi jogok. Korábban nem volt Magyarországon írott alkotmány, hanem olyan szokásjog, elvek, melyek a különböző korokban fogalmazódtak meg jogirodalmi dokumentumokban. Az alkotmány kifejezés 1949-ig ezt fedte le.
Hasonlóan, mint jelenleg az Egyesült Királyságban, Finnországban.
Jelenleg az Alaptörvény éppen ezért nem sajátítja ki az alkotmány szót.
Az Alkotmánybíróság pedig nem csak az Alaptörvényt, hanem annak felhatalmazása alapján a történeti alkotmány vívmányait is értelmezi. Ezt minden az Alaptörvényt alkalmazó szerv is teszi.
Ezért van Alkotmánybíróság, ezért van alkotmánybíró.

nincs1itt 2019.12.08. 19:30:50

@atomic power 1986DucaDuca: "Része egyben az alkotmánynak is, de kevesebb annál." ki mondta ezt?

morph on deer 2019.12.08. 19:32:05

@nincs1itt:
“ és történeti alkotmányunk vívmányaival összhangban kell értelmezni."
tehát nem nevezi magát sehol alkotmánynak

- Viszont referál egy “alkotmányra”, ami értelemszerűen egy másik dolog!
Ergo: ez az alaptörvény NEM az alkotmány! Azért nem is nevezi magát annak...

nincs1itt 2019.12.08. 19:34:33

@6.Lenin: nem baj vologya, majd kiadják kötve, fűzve az örökbecsű egypereceseid.
és a kisunokád is büszke lehet rád! az a tuggyukki karinthy is csak loholt a nagyságod után... örkény a fasorban sem volt!

nincs1itt 2019.12.08. 19:38:18

@morph on deer: jesz.ajk.elte.hu/szajer52.pdf és ezt maga szájer is leírja mindjárt az első bekezdés végén.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.08. 19:40:33

@nincs1itt: "az hogy az alkotmányt az állam alaptörvényeként aposztrofálja az alaptörvény, attól még nem alkotmány. esetleg egy újabb nyelvújítási elméncség"

Már bocs, de biztos, hogy ezt akartad kérdezni? Ez a félreértelmezés inkább nálad utal valami fogalmi zavarra...

Egyébként úgy emlékszem, hogy te németes vagy – Németországban nem alaptörvénynek (Grundgesetz) hívják a szövetségi állam alkotmányát; amiben ettől függetlenül van hivatkozás alkotmányra (Verfassung) is (pl. "Die Freiheit der Lehre entbindet nicht von der Treue zur Verfassung")?

nincs1itt 2019.12.08. 19:45:54

@Szergej Szergejevics Szergejev: de bizony! van grundgesetz is, mert ez egy bundes! rep. deutschland. viszont nincs! grundgesetzgerichtshof, viszont van verfassungsgerichtshof!
ez azért fontos, mert itt a "tartományoknak" is van saját alkotmányuk! amiket az alaptörvényben összegeznek, de van egy alkotmány, amely felette áll a grundgesetznek. ezért is nevezik másképp, ahogy a magyarban is.

atomic power 1986DucaDuca 2019.12.08. 20:06:07

@nincs1itt:

"ez azért fontos, mert itt a "tartományoknak" is van saját alkotmányuk! amiket az alaptörvényben összegeznek, de van egy alkotmány, amely felette áll a grundgesetznek."

Be tudnád csatolni a német "alkotmány" szövegét, csak úgy tanulmányozás végett?

Sir Bates dö Hól 2019.12.08. 20:09:04

@atomic power 1986DucaDuca: ne jogászkodj, nem értesz hozzá... te sem...

nincs1itt 2019.12.08. 20:26:47

76. PANAMA ÉS ANARCHIA
Vége minden szép reménységnek. Nem lesz béke. Az anarchia lett úrrá a parlamenten. Tegnap még csak dulakodtak. Ma már szóhoz juthat a revolver is. Holnap a bán szétveretheti a képviselő urakat. Holnapután lángokban állhat az ország. Minden lehetséges most már. Azt se tudjuk hirtelenében, a kipattant panamáról, a széttépett indítványról, a nagy beláthatatlanságról, vagy miről is szóljunk. A panamáról talán. Korrupt országokban a panamákon szokás legjobban felháborodni. Imádott hazánk pedig igen-igen korrupt ország. Ebből kifolyólag természetes, hogy itt minden ember fölháborodik, ha a másik ember is panamázik. Ne tessék ezt cinizmusnak venni. Ez a korrupció természetrajzának egyik erős, tapasztalati igazsága. A magyar társadalomban, mint minden fenékig romlott társadalomban privátim, kis körökben, bizalmas tereferék közt vidáman és szemérmetlenül szoktuk tárgyalni mindezt. Vezető státusférfiakról, előkelő politikusokról, társadalmi vezéremberekről, kedves, hízelgő elismeréssel szoktuk megállapítani, hogy nagy gazemberek. Ilyen bizalmas diskurzusok alkalmával, kaszinókban, kávéházakban, vendéglőkben, zsúrokon, redakciókban, folyosón tessék hallgatni előadásokat a magyar közéleti erkölcsről. A nyilvánosság előtt ellenben gentleman társadalom vagyunk. Gentleman mindenki. Aki párbajozik és aki a liga tagja. Nálunk ritkán pattannak ki panamák. Mert mi regarddal vagyunk egymás iránt. Én panamázom, te panamázol, ő panamázik. Mind panamázunk. A lelkünk fölujjong, ha például olvassuk, hogy a francia parlamentben ismét panama sült ki. Na, ugye hogy nem mi vagyunk a legrosszabbak? Persze azt nem ismernők be semmiért, hogy az az állapot, amely mellett a panamák kipattanhatnak, aranyállapot. Hiszen bárcsak nálunk is mind sűrűbben pattannának ki a panamák. Ez etikai erősödést jelentene. Ám nálunk a nagyon ritka leleplezések is voltaképpen még nagyobb panamákat lepleznek. Ne tessék megbotránkozni. Így van ez. A magyar társadalomnak annyira vérében van a panamázás, hogy aki netán a puritánt meri játszani, elveszett. Olyan erkölcstelen bátorsággal sehol sem mernek beszélni az emberek, mint nálunk privát körökben. Itt az obstrukció ügye például:
– A bán öt milliót kapott a főhercegektől.
– Kossuth Ferenc maga kapott egy milliót.
És nincs olyan hihetetlen dolog, amit a fáma fel ne kapjon. Ebben az országban mindent föltesznek és elhisznek egymásról az emberek. Nem új dolog ez kedves magyar testvéreink. Mikor szegény Szilágyi Dezső meghalt, Mag Harden, a merész német publicista így sóhajtott föl:
– Milyen szörnyen korrupt ország lehet az a Magyarország, hogy valakit egy improduktív élet után nagyon nagy embernek tartanak, csak azért, mert abban az országban, ahol mindenki korrupt, ő intakt maradt.
Szóval nemcsak egymást tartjuk korruptaknak, de azoknak, tartanak bennünket a külföldön is. Ez az igazság. No, és hogy a korrupcióban a hon atyái az atyamesterek, ez meg éppen nem új dolog. De azért ma szörnyen háborogni fog a magyar erkölcs.
Nagyobb dolog mindennél a teljessé vált anarchia. Most már nagy baj van. Csapjuk el azonnal a bánt. Küldjenek egy elfogadható, kibékítő egyéniségű és programú miniszterelnököt. Mert másképpen semmiről sem felelhet senki sem.
Nem volna csoda, ha akármi történnék. Aljasabbaknak látszunk Szerbiánál. Szerbiában lemészárolták a királyi családot. Nálunk a nemzetet gyilkolják meg. Pár százezer ember kisajátítva tartja a országot. A nép milliói jogtalan rabszolgák. Az ország koldus és leigázott. A parlament urai pedig liferálják a népet, a nép jogait, a hazát. Ilyen nemzetveszejtő ocsmányságot nem mutat föl a világhistória. Orgiája ez az összegyülemlett bűnöknek. Beteljesülése a kérlelhetlen fátumnak. Fölfakadt seb vagyunk most Európa testén. Lesz-e balzsam erre a sebre, vagy egyszerűen ki fogják égetni?… Rettenetes, rettenetes történet ez…
Nagyváradi Napló 1903. július 30.
A. E.

atomic power 1986DucaDuca 2019.12.08. 20:26:56

@nincs1itt:

Tehát a Szövetségi Köztársaságnak nincs külön írott alkotmánya, amely az alaptörvény felett áll, hanem az alaptörvényt nevezik közjogi értelemben alkotmánynak.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.08. 20:29:38

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Tévedsz, mert az alkotmány nem azonos az alkotmányosságg fogalmával. Nyelvtanilag sem. Ha az alaptörvényt alkotmánynak neveznék, akkor egybe esne, de eltérnek fogamilag és jogilag is.

nincs1itt 2019.12.08. 20:33:06

@atomic power 1986DucaDuca: 1949-ben deklarálták, hogy a megosztottság miatt nem nevezik alkotmánynak. az újra egyesítést követően is többször módosították, de az alkotmányra való átnevezés még nem történt meg. tehát, névleg nem alkotmány. ezzel szemben a magyar alaptörvény, nem alkotmány. ezt a törvényalkotó is elismeri. a német viszont csak a nevében nem az mert, amikor megalkották, akkor oka volt.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.08. 20:36:41

@atomic power 1986DucaDuca: "Korábban nem volt Magyarországon írott alkotmány, hanem olyan szokásjog, elvek, melyek a különböző korokban fogalmazódtak meg jogirodalmi dokumentumokban. Az alkotmány kifejezés 1949-ig ezt fedte le."

No, látod lehet egy törvényt alkotmánynak nevezni, csak akarás kérdése. Nem akarásnak meg nyögés a vége.

Azt meg leszarom nagy ívben, hogy más országokban alaptörvény, vagy alkotmány. Engem a mi országunk, mi alkotmányunk, és a mi törvényeink érdekelnek.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.08. 20:41:10

@látjátok feleim szümtükkel: "alkotmány nem azonos az alkotmányosságg fogalmával"

Nyuszikám, ilyen szamárságot ki állított, hogy azonos?

Mert én biztosan nem, már megint szalmabábot püfölsz...

"Ha az alaptörvényt alkotmánynak neveznék, akkor egybe esne, de eltérnek fogamilag és jogilag is."

Ha az alaptörvényt alkotmánynak neveznék, akkor se esne egybe az alkotmányosság fogalmával...

Figyelj, atomfizika-logika professzor, te láthatólag ehhez nagyon kevés vagy, az alapfogalmakkal sem vagy tisztában.

Az okoskodás meg a találgatás helyett olvass inkább szakirodalmat...

www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop425/2011_0001_548_Alkotmanyjog/ch01s04.html
"Az alkotmányozók 2011. március 14-én az alaptörvény tervezetének az Országgyűléshez való benyújtását megelőzően az Alaptörvény név használata mellett döntöttek az Alkotmány elnevezés helyett. Ennek indoka lehet az, hogy a történeti alkotmányra való hivatkozás is megjelenik az alaptörvényben. Az alkotmányozók rögzíteni kívánták az alaptörvényben, hogy Magyarország tiszteletben tartja a történeti alkotmány vívmányait, és a Szent Koronát, amely megtestesíti Magyarország alkotmányos állami folytonosságát. Sőt, az Alaptörvényt a Nemzeti Hitvallás és a történeti alkotmány vívmányaival összhangban kell értelmezni. Álláspontunk szerint azzal, hogy az alkotmányozók az Alaptörvény elnevezés mellett döntöttek egyrészt kifejezésre kívánták juttatni közvetett formában a történeti alkotmány vívmányainak jelentőségét. Ez lehetővé teszi, hogy az alaptörvény értelmezése során a bírói szervek hivatkozhassanak a történeti alkotmány vívmányaira is. Elsősorban az Alkotmánybíróság feladata lesz annak meghatározása, hogy a történeti alkotmány vívmányainak mely részei vehetőek majd figyelembe az Alaptörvény sérelme nélkül, illetve, hogy az alkotmánybírósági joggyakorlat mely dokumentumokra hivatkozhat. Megjegyzendő, hogy más országok is ismerik a történeti alkotmányhoz hasonló ún. alkotmányossági blokk intézményét. Így. pl. Franciaországban lehetővé teszik azt, hogy a történelem folyamán elfogadott alkotmányjogi elveket ma is figyelembe vegyék. Ezt az elvet a francia Alkotmánytanács is megerősítette és a jogirodalom gyakorta hivatkozik ezen elvre."

Ennyi...

atomic power 1986DucaDuca 2019.12.08. 21:03:52

@látjátok feleim szümtükkel:

"No, látod lehet egy törvényt alkotmánynak nevezni, csak akarás kérdése. Nem akarásnak meg nyögés a vége."

Nem az elnevezésen múlik, hanem a tartalmon. Az alaptörvény az 1936. évi szovjet Alkotmány alapján készült, és 1989-ig többször módosított 1949. évi XX. számú törvényt váltotta fel. Lehet alkotmánynak nevezni alaptörvényt úgy, hogy nem biztosít alapvető jogokat.

nincs1itt 2019.12.08. 21:19:39

@atomic power 1986DucaDuca: Stumpf István többek között ha visszafogottan is, de kritizálja az alaptörvényt:

"Az alkotmányozó többség birtokában új Alaptörvényt léptetett életbe, kiterjesztette a politikai zsákmányrendszer tradicionális határait: a fontosabb közjogi pozíciókba a saját jelöltjeit juttatta be."

(Valóban aggódtak sokan, amikor például a főként párthátterű Stumpf került az alkotmánybíróságba 2010-ben.)

Továbbá:

"Az alkotmányozó többség magabiztosságával, rohamtempóban törvények százait fogadtatta el, a korábban oly fontosnak tartott jogállami értékek (pl. a hatalommegosztás követelménye, a visszamenőleges hatályú jogalkotás tilalma, a parlamenti döntéshozatali szabályok betartása, tulajdon szentsége) alárendelődtek a vegytiszta hatalmi érdekeknek és rendszerépítő politikai célkitűzéseknek. A csúcsra járatott hatalomkoncentráció megnövelte a kormány cselekvőképességét, de jelentősen erodálta az alkotmányos demokráciába vetett hitet."

Sőt:

"Új törésvonalak jelentek meg a hatalom belső köreiben, a Fidesz új generációjának már semmit sem jelentett a szakkollégiumi időszak közösségi érték- és élményvilága. Sokuk számára

a hatalmi pozíciók birtoklása, a szimbolikus és anyagi javak gyarapítása lényegesen nagyobb motiváló erővel bírt,

mint a politikai közösséghez tartozás élménye, illetve a nemzeti ügyek szolgálatának ethosza."
www.tarki.hu/hu/news/2016/kitekint/20160308_polgar.html sajnos a link már nem található.

nincs1itt 2019.12.08. 21:20:55

@Szergej Szergejevics Szergejev: akkor neked is: Stumpf István többek között ha visszafogottan is, de kritizálja az alaptörvényt:

"Az alkotmányozó többség birtokában új Alaptörvényt léptetett életbe, kiterjesztette a politikai zsákmányrendszer tradicionális határait: a fontosabb közjogi pozíciókba a saját jelöltjeit juttatta be."

(Valóban aggódtak sokan, amikor például a főként párthátterű Stumpf került az alkotmánybíróságba 2010-ben.)

Továbbá:

"Az alkotmányozó többség magabiztosságával, rohamtempóban törvények százait fogadtatta el, a korábban oly fontosnak tartott jogállami értékek (pl. a hatalommegosztás követelménye, a visszamenőleges hatályú jogalkotás tilalma, a parlamenti döntéshozatali szabályok betartása, tulajdon szentsége) alárendelődtek a vegytiszta hatalmi érdekeknek és rendszerépítő politikai célkitűzéseknek. A csúcsra járatott hatalomkoncentráció megnövelte a kormány cselekvőképességét, de jelentősen erodálta az alkotmányos demokráciába vetett hitet."

Sőt:

"Új törésvonalak jelentek meg a hatalom belső köreiben, a Fidesz új generációjának már semmit sem jelentett a szakkollégiumi időszak közösségi érték- és élményvilága. Sokuk számára

a hatalmi pozíciók birtoklása, a szimbolikus és anyagi javak gyarapítása lényegesen nagyobb motiváló erővel bírt,

mint a politikai közösséghez tartozás élménye, illetve a nemzeti ügyek szolgálatának ethosza."
www.tarki.hu/hu/news/2016/kitekint/20160308_polgar.html

sajnos a link már nem található.

atomic power 1986DucaDuca 2019.12.08. 21:43:25

@nincs1itt:

"Stumpf István többek között ha visszafogottan is, de kritizálja az alaptörvényt"

Joga van hozzá! Az átlagembereket viszont nem ez érdekli.

taga20☺ 2019.12.09. 02:00:18

mosmá aszondom rám ragadt a faszkondom

taga20 2019.12.09. 03:07:22

KÉRDÉS: Ha a magyar határt egy nap alatt 120 illegális bevándorló arab lépi át, akkor hány arabot szopok le egy nap alatt ?

taga20 2019.12.09. 03:12:56

Valójában ez egy hülye kérdés, mert a válasz nyilvánvalóan 120 . Mert nem kérdéses, hogy minden arabot leszopok. Ez a liberalizmus, ilyenek a liberálisok.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.09. 08:32:19

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Szergejke, én törvényt szoktam elolvasni, nem a tankönyveket, meg a törvényekhez fűzött magarázatokat. Azok még wc papírnak sem jók, mert ahhoz kemények. A bíróságok és a hatóságok a törvény betartását követelik meg az állampolgároktól. Ha nem teccenél tudni, nem a tankönyvekben, meg magyarázatokban írtkat.

A magyar nyelvet pedig a fidesz és hátulja magas szinten műveli, ha ők nem érezték alkotmánynak, csak alaptörvénynek, akkor azt úgy is kell érteni minden magyar állampolgárnak. Pont.

morph on deer 2019.12.09. 08:38:11

@atomic power 1986DucaDuca:
“ Lehet alkotmánynak nevezni alaptörvényt úgy, hogy nem biztosít alapvető jogokat.”

Lehet. Csak úgy, mint hajadonnak a ribancot, vagy tisztességes embernek orbánt, netán demokráciának az orbanizmust.

Megy az. Csak éppen hazug képmutatónak, vagy hülyének kell lenni hozzá, ennyi az egész.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.09. 11:00:36

@látjátok feleim szümtükkel: "Szergejke, én törvényt szoktam elolvasni, nem a tankönyveket, meg a törvényekhez fűzött magarázatokat. Azok még wc papírnak sem jók, mert ahhoz kemények."

De azokat is minek, ha a felét se érted, még az alapfogalmakat se?

Olvashatsz te akárhány törvényt, ha olyan fogalmi zavar van a fejedben, amilyen, akkor értelmezni úgy sem tudod őket...

"A magyar nyelvet pedig a fidesz és hátulja magas szinten műveli, ha ők nem érezték alkotmánynak, csak alaptörvénynek, akkor azt úgy is kell érteni minden magyar állampolgárnak. Pont."

Látod, ha elolvastad, megértetted volna, amit Trócsányi László és Schanda Balázs leírtak, akkor most nem égetnéd magad ilyen baromságokkal...

De nekem mindegy – te magadról, a saját műveletlenségedről, fogalmatlanságdról állítod ki a bizonyítványt...

alöksz róz 2019.12.09. 12:16:43

@taga20 : tényleg dicséretes dolog, hogy felvállalod, hogy ennyire odavagy az arab faszokért, de így pont csak a lényege vész el a coming out-nak.. ha vagány vagy ne lyánykodj, állj elő rendesen

taga20☺ 2019.12.09. 12:50:05

@alöksz róz: basszodj meg te is fityeszcsicska, meglátod nem kell féllni nem fog fályni

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.12.09. 12:56:24

@alöksz róz: "ne lyánykodj, állj elő rendesen"

Ne várj ilyet. A fideSSfasszopók mind buzik, de az arab faszokhoz való vonzódásukat csak más neve alatt merik felvállalni. :))

alöksz róz 2019.12.09. 14:01:25

@taga20☺: megoszthatnád, mi értelmét látod, hadd okuljunk belőle. az is jó, ha írsz a mindenszóra és bemásolod ide :D

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.09. 14:06:44

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Te meg ha eszed lenne, akkor megértenéd, nem az a lényeg, hogy Trócsányi és Schanda bárhol mit ír, és mit hablatyol, hanem amit a Parlmentben megszavazott a fidesz többség. Mellesleg az alaptörvényt Szájer nertárs írta, ő pedig már csak tudta mit firkál. Ez után meg majd a neje fogja tudni, hogy mit is kell tudni.;D

taga20☺ 2019.12.09. 14:08:04

@alöksz róz: majd ha annyí arabfaszt szoptál le mint én szoba állok veled

atomic power 1986DucaDuca 2019.12.09. 15:30:05

@morph on deer:

÷“ Lehet alkotmánynak nevezni alaptörvényt úgy, hogy nem biztosít alapvető jogokat.”

Lehet. Csak úgy, mint hajadonnak a ribancot, vagy tisztességes embernek orbánt, netán demokráciának az orbanizmust.

Megy az. Csak éppen hazug képmutatónak, vagy hülyének kell lenni hozzá, ennyi az egész.÷

Itt az 1949. évi magyar, és az ezt megalapozó 1936. évi szovjet alkotmányra gondoltam, mivel Jelenleg alaptörvényünk és nem alkotmányunk van. Ez ugyan közjogi értelemben a jogrendszer legfelsőbb szintje, de Magyarországon történelmi okok miatt nem nevezik alkotmánynak.

mgdé 2019.12.09. 19:26:41

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Németországban született törökök, akik Erdogan bácsit tekintik elnöküknek.
Pont úgy, mint te, kicsi kipcsak, a Nazurbajev urat. :P

(Azé', te is tudod, csúnya dolog, hogy Erdogan bácsi ilyesmikre tanítja őket!)

S ha már térkép: Ugye tudod, hogy a szürkéskék usákok, a piros ausztrálok, de még a sárga japánok is jobbak mint mi, pedig mi zöldek vagyunk. Következésképp műfenyőt ne vegyél!!

morph on deer 2019.12.09. 20:32:07

@mgdé:
Meg levegőt se.
Na nem az, hogy egyáltalán, vagy ilyesmi, csak annyi, hogy legalább tízperces szüneteket iktass be.
A harmadik után majd megbeszéljük az eredményt.
Sok sikert!

mgdé 2019.12.09. 23:06:31

@morph on deer:

"Meg levegőt se."
Ezt rosszul tudod. Szimbiózis. Én co2-t nekik, ők friss oxigént nekem.
No persze az is kell még, hogy 'csak a nap ragyogjon'.
Meg némi víz is.

Erdoganból viszont egy leheletnyi sem szükséges az élet(em)hez.

(Amúgy a térkép a fociról szólt. :D )

alöksz róz 2019.12.10. 00:17:39

@mgdé: "Azé', te is tudod, csúnya dolog, hogy Erdogan bácsi ilyesmikre tanítja őket" - kettőn áll a vásár, milyen nagy bölcsesség ez, mi? :D
nekem például hiába tanítanátok ti lipsik bármit, nem vagyok rá fogékony.

mgdé 2019.12.10. 00:42:26

@alöksz róz:

Kedves Kipcsak Söndör, azt ugye tudod, hogy ha én vagyok 'a' lipsi, akkor egyáltalán nincs miért féltenetek a végtől szegény Nyugat-Európát, mert ott a magamfajtából nem nagyon akad. Őszintén remélem, minden igényedet kielégítően kényelmes a fekete-fehér kis képzeltvilágod. :D

alöksz róz 2019.12.10. 00:55:47

@mgdé: kényelmes, de nincsen benne fekete
meg sötétbarna nagyszakállú sincs benne

alöksz róz 2019.12.10. 00:58:36

kényelmetlent minek elképzelni

mgdé 2019.12.10. 01:30:08

@alöksz róz:
Erdogan szőke és fehérbőrű? :D

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.10. 07:56:29

Semmi gond, csak Orbán szeresse Erdogant. Mert lehet, hogy a törökök rokonaink, rokont pedig nem fikázunk!

FCUK6 2019.12.10. 08:32:42

Bárki meg tudja oldani a feladatot, ugyanis a fa méterára a korábbi kérdésekből kiderül. Ugye a képen csak a hetes kérdéstől látjuk a feladatot. Majdnem megkérdeztem, ki a szerző, de felesleges, ekkora lukra csak nickgrabowski tud futni.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.10. 08:39:27

@látjátok feleim szümtükkel: @mgdé: Sràcok,ti aztán baromi viccesek vagytok ezzel a kipcsakozással meg erdoganozással.

Aztán ha már jól kikuncogtátok magatokat, akkor arról is mesélhetnétek, hogy szerintetek vajon mi folyik Kispesten?

hvg.hu/gazdasag/20191210_kispest_onkormanyzat_kozbeszerzes_szerzodesek_lackner_csaba

Hogy van az, hogy eddig minden tárgyi bizonyíték és dokumentum a szétütve milliók meglovasításáról beszélő Lackner Csaba mondókáját támasztja alá?

Vajon az "ellenzéki" pártok ezt a kispesti maffia-mkdellt szeretnék meghonosítani a többi zsákmányolt önkormányzatnál, valamint fővárosi szinten is?

A pàrt országos vezetése miért nem tesz semmit azért, hogy tisztába tegye ezeket a zűrös ügyeket? (Azon túl, hogy az ezeket önkéntelenül feltáró Lackner Csabit kizárták, persze őt is csak a választás után, addig azt is letagadták, hogy ő van a felvételeken, holott ez amúgy egyértelmű volt.)

Vajon ezt a modellt, a Hagyó Miki-féle jó világot szeretnék visszahozni az országos politikában is 2022 után, ha nyernek?

mgdé 2019.12.10. 09:28:00

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Kedves, úgy is mint dorogoj, orosz barátom, ha tetszik neked, ha nem, én akkor sem szeretem az örményirtó, görögöket mészárló és elüldöző, bolgár, szerb védtelen lakossággal vérengző, kaldeust, kurdot gyilkoló, Ciprust megszálló, hol puccsoló, hol álpuccsoló, saját népét bebörtönző, stb., erőszakos basikat és könnyen fanatizálható, birodalmi tudatú népüket sok-sok milliószám Európán (Németország, Ausztria, Svájc) belül. Te meg foglalkozz inkább a Dél-Kelet Szibéria puha alhasát kóstolgató kínaiakkal, mielőtt még késő.

alöksz róz 2019.12.10. 10:58:21

@mgdé: te miről beszélsz, lipsi, hol említettem erdogant?

látod, tiltakozol ha lipsiznek, aztán rögtön az első adódó alkalommal nekiállsz lipsiskedni :D

alöksz róz 2019.12.10. 11:04:21

@mgdé: én is kizavarnám az unióból őket, ezt írtam, amikor az erdogant tekintik elnöküknek témát a múltkor szóba hoztad..

mgdé 2019.12.10. 12:04:23

@alöksz róz:

Igen, emlékszem. Ha viszont kizavaró vagyok, hogyan lehetek "lipsi"? :D

mgdé 2019.12.10. 12:17:23

@alöksz róz:

Ugyan már, kedves Kipcsak Söndör, barna bőrű és tömött bajszú ...
Az miben oly nagyon más, mint a nagyszakállú? :P

(Amúgy, ha már "rokonság", a honfoglalók egy kisebb része és az alánok révén az indoiráni lovasnépek is azok, s - akinek ez fontos - akár a szkíták révén is. Mer'hogy azok aztán nagyon nem türkök valának.)

A hadihajói meg az EU tag Ciprus saját vizein ...
A franciák küldtek oda hadihajót, hogy azért az EU is ott legyen tessék-lássék, mielőtt további túlzásokba esnek. (Természetesen szénhidrogén van a tengerfenék alatt. S a törökök mindig mindent önként és szívesen elvesznek a környező náluk gyengébbektől.) Szóval, mikor lesz már végre közös EU haderő?

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.10. 14:36:26

@Koshinae: Bocs, de a hozzád hasonló gyépésekre én nem pazarlom az időmet. Szenvedjen veled a Juliska néni a kisegítő oskolában...

@mgdé: Kedves turkofób barátom – engem ezek az egyéni baromságaid nem igazán érdekelnek; tőlem aztán te utálhatod a török népeket meg a vezetőiket is.

Ellenben a németek a török vendégmunkásokat maguk invitálták Németországba a Gastarbeiterprogramm keretében, Törökországban 1961-ben kötöttek is egy egyezményt erről. Az, hogy utána képtelenek voltak ezeket a népeket érdemben integrálni (vagy hazaküldeni) már az ő bajuk – erre korábban is gondolhattak volna.

mgdé 2019.12.10. 14:59:27

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Igazad van, miután a lengyelek, románok, magyarok, stb. integrálhatatlanok, hajrá brexit! A te nagy orosz lelked ennek csak örülhet. :D

Már csak azt a néhány millió kínait kell egy nemzedék múlva kitessékelni Dél-Kelet Szibériából ...

alöksz róz 2019.12.10. 15:53:55

@mgdé: ez nem kizáró ok, a lipsik a szólásszabadság és a tolerancia jegyében mindenkit elhallgattatnának, eltüntetnének, aki nem ért velük egyet

mgdé 2019.12.10. 16:02:49

@alöksz róz:

Semmi. Ezért fogsz botor fejjel kilépni az EU-ból.
Aztán csodálkozol, hogy senkit nem érdekel, ha a románok netán már a Tiszánál járnak.

De miért is érdekelne bárkit is, hisz te sem vagy szolidáris senkivel.
Ki mint vet ...

mgdé 2019.12.10. 16:15:24

@alöksz róz:

Tényleg? :DDD Akkor Tompika miért 'kólázhatott' nyugodtan két tocsikozás közben '94-98 között? Pedig akkor kétharmad volt, s állítólag valami farok csóválta a kutyát. De Csurkát se lőtték le amikor részegen zsidózott, meg Viktort se vitték el, amikor az Országháznál rongálta a közvagyont. Amúgy el kellene döntened pontosan ki/mi a libsi, mer' ha a csikágói fijjug tanítványa Pinochet a libsi, akkor valóban igazad van, eltüntettek nem keveseket. De én valahogy nem tudom elképzelni mondjuk Kovács Gergelyt éveken, évtizedeken át tábornoki egyenruhában peckeskedni. Látom, te iszol rendesen, így aztán TE igen. :P

alöksz róz 2019.12.10. 16:33:14

@mgdé: na és hol az összefüggés?

alöksz róz 2019.12.10. 16:37:59

@mgdé: na és szerinted csak lelövés meg börtönbe zárás létezik? te csak ezt tudod elképzelni?
vagy csak a paneleket meg az érvelési hibákat akarod rajtam gyakorolni? akkor az északkoreázást ki ne felejtsd :D

mgdé 2019.12.10. 16:47:35

@alöksz róz:

"mindenkit elhallgattatnának, eltüntetnének"

Te írtad. :D

mgdé 2019.12.10. 16:50:20

@alöksz róz:

Az EU-ban. Nosza, semmisítsd meg! :P

alöksz róz 2019.12.10. 17:11:11

@mgdé: csak nem azt amit te.
de úgy látszik te csak lelövést meg bebörtönzést ismersz. jól megmutatod, milyen egy igazi lipsibolsi :-)

alöksz róz 2019.12.10. 17:12:42

@mgdé: a semmit nem kell megsemmisíteni.
először írjál érvényeset

mgdé 2019.12.10. 17:47:30

@alöksz róz:

Söndör, Söndör, nem_lelövést, nem_elvivést - börtönről meg szó sem volt, cserébe Tompika szabad jogairól meg igen -, írtam (tudod: "se"), az értelmét éppenséggel te furmányítottad el. :P

mgdé 2019.12.10. 17:49:47

@alöksz róz:

"semmit" :D

Gondolom, akkor te csakis vízummal mész Ausztriába. Nem mondod, hogy Moldovába való vagy ... Ó, akkor elnézést, nehéz gyerekkorod lehetett ...

Koshinae 2019.12.10. 17:51:09

@Szergej Szergejevics Szergejev: Ez az, add elő még, mennyire okos és zseniális vagy! :D

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.10. 21:07:06

@Szergej Szergejevics Szergejev:" A pàrt országos vezetése miért nem tesz semmit azért, hogy tisztába tegye ezeket a zűrös ügyeket?"

Gondolom azért, amiért a Simonka ügyben, a Boldog istván körül kialakult ügyben , a valdemor ügyben, meg egy-két-sok ügyben nem tettek semmit. Miért kéne a szociknak elöl járni, ha az elöljáró kormányzati párt és kománya sem tesz semmit?

alöksz róz 2019.12.10. 21:22:18

@mgdé: összefüggéstelenül beszélsz

mgdé 2019.12.10. 23:23:29

@alöksz róz:

Mentegetőzz csak Söndör, rád fér ... :)

alöksz róz 2019.12.10. 23:54:50

@mgdé: nekem nincs miért, te próbáltad tagadni a nyilvánvalót
de hiába, pár mondat után fel lehet ismerni titeket
ti mind egyéniségek vagytok :D

mgdé 2019.12.11. 00:10:57

@alöksz róz:

"a nyilvánvalót" :D

S mi lenne az, te nagyon egyszerű fekete-fehér?

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.11. 09:39:58

@mgdé: Mi a nyilvánvaló? Hogy hiába tagadod, de lippsi vagy. Labuktál.

Mindenki látja rajtad, nyugodtan hagyd abba a tagadást.

"Igazad van, miután a lengyelek, románok, magyarok, stb. integrálhatatlanok, hajrá brexit!"

Hogy mennyire jelentősek a lengyelek, románok, magyarok integrációs nehézségei, az vitatható.

Az ellenben nem, hogy ha becsületgyilkosságot végrehajtó fiútestvérekről vagy egy németországi karácsonyi vásáron fejszével hadonászó, teherautóval a tömegbe hajtó ipséről olvasol a hírekben, az 99%-ban nem kelet-európai, hanem muszlim.

Akár tetszik nektek, akár nem, a komolyabb integrálhatatlansági problémák náluk kerülnek elő. Persze téged azért fizetnek, hogy ezt tagadd, és összemosd a legális EU-n belüli munkaerő-mozgást a keletről jövő illegális bevándorlással.

@Koshinae: "add elő még, mennyire okos és zseniális vagy! :D"

Okos és zseniális talán nem; de szerencsére hozzád hasonló retardált sem...

2019.12.11. 11:55:41

@nincs1itt: 'az hogy az alkotmányt az állam alaptörvényeként aposztrofálja az alaptörvény, attól még nem alkotmány. esetleg egy újabb nyelvújítási elméncség... "
Az alkotmány és az alaptörvény jogilag ugyanazt a fogalmat jelenti.
A kettő között az a különbség, mint az a nevében is benne van, hogy az olyan országok, akik akkor alakultak, amikor meg kellett alkotni az alapvető törvényeiket, azoknak alkotmányuk van /USA, Kanada, Szlovákia, Románia, Németország az egyesülés miatt, stb. / , míg azoknak, amelyek már hosszú ideje kerettörvényekkel működtek, azoknak alaptörvényük, mint pl. Nagy-Britannia, Magyarország, stb.
Nem annyira bonyolult ez,mint, ahogy első látásra kinéz, csak értelmezni kell a szavakat és lőn a megoldás :-) .

mgdé 2019.12.11. 12:48:33

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Dorogoj tovaris SzSzSzergej, már bocs, de te nagyon butuska vagy.
(Putyin elvtárs nem az, őt tisztelem és elismerem, de ne jöjjön ide, ez itt nem a Szent Orosz Anyaföld.)

Az utolsó "nagy hír" gyilkos merénylők a haverotok, Erdogan "fiacskái".
Néma kussban is vagytok(!), mert nem illik a koncepcióba.
Ha mondjuk maghrebiek lennének, már tucatszám mantráznátok a butábbnál butább nikkjeitekkel. Ha nem lennétek ilyen sunyi kettősmércéjűek (ugyi-ugyi, a lopással is, a félrekúrással is, ha mondjuk Tompika vagy Lézer műveli), egyes konkrét témákban még akár időnként egyet is értenék veletek. De vezényszóval vezérelt cselédekkel nincs már kedvem közösködni semmiben.

A britek egy részének eléggé valószínűsíthetően a kelet-európai bevándorlókkal (lásd érkezés szerinti sorban állás helyett tolakodás a buszmegállókban) és az EU-ba nettó befizető szerepükkel, valamint a német-francia vezértengely rugalmatlanságával van bajuk. (Az indiaiakat, pakisztániakat, stb. volt gyarmatiakat saját hatáskörben is korlátozni tudják ha akarják, ahhoz nem kell kilépniük az EU-ból. Tehát nem ez utóbbiak integrálhatatlansága - bár az is komoly gond - miatt hagynák ott az EU-t, már ha valóban ... )

Semmivel sem kedvelem Medgyessyt, Fekete-Győrt, Gyurcsányt, Molnár Gyulát vagy aki épp van, Fodort, Vonát, mittoménkit jobban Orbánnál.
DE: Ők nem akarták megmondani mit olvassak/olvashatok, mit nézzek/nézhetek, mit gondoljak/gondolhatok, mit mondjak/mondhatok, s mit tehetek a saját otthonomban.
(A korai Vona lehet, hogy igen, de ez nem derült ki, nem volt módja ezt bizonyítani.
A késői valószínűleg már nem.)

S amit én NEM AKAROK az az, hogy a hozzád hasonló, nálam gyengébb értelmi képességű, műveletlenebb, kevésbé jó szándékú emberek mondják, mondhassák meg, - lásd pl. Demeter Sz., Orbán J. D., Bencsik, Németh Sziszi, KLala, stb.stb.stb.stb. - hogy én (vagy bárki más) mit, mikor, hogyan.

Ha emiatt 'libsi" vagyok,
akkor a 'libsi' pontos, minden alkalomra igaz meghatározása az alábbi:
Mindenki libsi, aki nálad okosabb.

Most már mindent tudsz, mehetsz a gazdáidhoz árulkodni.

6.Lenin 2019.12.11. 13:36:27

@mgdé:

"DE: Ők nem akarták megmondani mit olvassak/olvashatok, mit nézzek/nézhetek, mit gondoljak/gondolhatok, mit mondjak/mondhatok, s mit tehetek a saját otthonomban. "

Hát fijam te nagy ökör vagy az már szent.

Persze, hogy nem úgy érzed, hogy rád szeretnék erőltetni, mit nézz, stb MERT TE ÖNKÉNT ELEVE AZT NÉZED, MERT KÖZÉJÜK TARTOZOL.

A másik oldal véleményét meg azért érzed úgy, hogy rád szeretnék erőltetni, mert AZT A VÉLEMÉNYT MEG ELEVE ELVETED. DE akkor mi a picsának nézed/olvasod, amikor van választási lehetőséged?

És , mint liberális, vagy kívülállónak hazudva magad, szintén megbuktál, mert a saját véleményeden kívül nem tudsz mást elfogadni.

És ezeket az egyszerű összefüggéseket nem is ÉRTED.

Ma Mo-on senki-kivéve titeket, haladókat-senki nem kényszerít semmire sem. Te is itt, és szabadon téped a szád marhaságokon, de nem hiszem, hogy ettől félóránként cseréled a gatyád mert a félelemtől összeszarod magad.

CSAK TI SZERETNÉTEK, HOGY AZ EGYETLEN VÉLEMÉNY, A TIÉTEK LEHET.

Te nem okosabb vagy mindenkinél, hanem egy buta, erőszakos, seggfej.

mgdé 2019.12.11. 14:22:23

@6.Lenin:

Bácsika, bácsika, megint össze-vissza fecsegsz. Nem hinném, hogy Fegyőr vagy Molnár Gy. a ...-ot vagy a ...-ot szereti olvasni. Valószínűleg azt sem tudják, hogy ezek a művek léteznek. A tényekről, üzleti világról meg láthatólag fogalmad nincs. Valamint, én ugyan nem mondom meg neked mit olvass, gondolj. Mint az "eredményen" látszik is. :P

S ez lenne részemről az "erőszak". :D
Cöfi, te még #metooszűzlányocskának is hülye lennél ...

6.Lenin 2019.12.11. 14:40:14

@mgdé:

Te seggfej, felőlem azt olvasol, nézel, hallgatsz, ami neked megfelel. Nem érdekel.
Én meg azt, ami nekem felel meg.

Mi a faszt nem értesz ezen?

Ezektől függetlenül meghallgathatom-ha van kedvem- a másik oldalt is, hiszen csak így tudok a két( vagy több) megoldás közül kiválasztani a jobbat (szerintem), te meg a magad számára a legmegfelelőbbet.

Mi ebben olyan kurva bonyolult neked? Nincs egyetlen megoldás, semmire sem, hiszen mi sem vagyunk-szerencsére- egyformák.

Miért kéne, hogy érdekeljen egy redvás néger szaros segge? Van, akit érdekel, bassza meg. Én nem fogom. VAN VÁLASZTÁSI lehetőség még, de ha ti lennétek hatalmon, valszeg nem lenne.

Milyen eredményről beszélsz? Tudod, hogy milyen könyveket olvastam? Milyen zenét kedvelek? Vagy az üzletről, mik az elképzeléseim?
Az olyan faszok közül, mint te is lehetsz, néhányan becsődöltek körülöttem, és nekem szerettek volna tanácsokat adni.

A világon csak egy politikai oldal sikeres a gazdaságban? A másik csak veszteséges, sikertelen? Mi a faszomtól vannak a liberális világban visszatérő gazdasági válságok? Nem szabadna lennie!

Én sem szeretnék rád kényszeríteni semmit, de tőled se fogadok el mindent.
MI EBBEN PROBLÉMÁD?

Ha te minősíthetsz másokat, én miért nem? Érted te ezt? NEM, ezért vagy egy erőszakos, buta, seggfej.

taga20☺ 2019.12.11. 14:53:29

bazsa likom málna rózsa
fel hívlak egy kan tan góra

mgdé 2019.12.11. 15:34:59

@6.Lenin:

"de ha ti lennétek hatalmon, valszeg nem lenne"
"ti" :DDD

Mondom, hogy buta #metooszűzlányocska vagy.
1. Akar a f.om hatalomra kerülni,
akkor politikusnak mentem volna, megint hülyeséggel szalmabábozol.
Én a saját függetlenségemet védem, nem az USA világrendjét.
2. Mit is nem olvashattál 1990-2010 között? :D
3. Otthon trágárkodj, a hasonszőrű Cöfikkel, azoknak ez az anyanyelvük.
Tudod mit, igyekezz jobb házipáleszt főzni, s akkor majd szebben beszélnek veled. :P

6.Lenin 2019.12.11. 16:32:08

@mgdé:

Foggal, körömmel véded a saját oldaladat, a saját hülyeséged, és aki ezt nem fogadja el, leminősíted. Mi a fenét akarsz te valójában?

Itt mindenki hatalomra szeretne kerülni, aki itt kommentel, faszfej?
Én , mióta megszülettem, és megtanultam olvasni, azt olvastam el, ami nekem tetszett, és hozzáfértem.
Ki a fenét érdekel, hogy kinek, inkább minek tartod magad?
Ki az a hasonszőrű? Te tuti nem vagy, faszfej. Ilyen hülyéket az életben messze elkerülöm, ha van rá módom.
Engem nem zavar, hogyan beszélnek velem, de viszonozni szoktam, ha...
Ennyi, csak szóltam, hogy nem te vagy a világ közepe (én sem, senki nem az)

mgdé 2019.12.11. 17:14:32

@6.Lenin:

Cöfi bácsi, vigyázz magadra, ha szétpukkansz, újból ki kell találni téged. :D

6.Lenin 2019.12.11. 17:24:44

@mgdé:

Miért pukkadnék szét? Miattad? A szememben szart sem érsz, ui....ezt te írtad, és innen indult , hogy beleszóltam, mert mostanság ennél nagyobb marhaságot nem olvastam.

"DE: Ők nem akarták megmondani mit olvassak/olvashatok, mit nézzek/nézhetek, mit gondoljak/gondolhatok, mit mondjak/mondhatok, s mit tehetek a saját otthonomban. "

Ők? Akik most hatalomra kerültek Bp-en? Mivel kezdenek?

Mp pontossággal, mint 94-ben, és 2002-ben. Mi lett a vége? Most is ez lesz.

Írtam, hogy még azt sem érted, amit írsz, mert egy arrogáns, buta, seggfej vagy.
(olvasd el amit írtál, és az utóbbi 2 hónap eseményeit)

mgdé 2019.12.11. 17:33:16

@6.Lenin:

Miért, mi történt?
Megfigyeli a Karácsony a netemet?
Ja, hogy azt nem is ő ...

Élvezd a nyugdíjad és házipálinkázz, csak ne ilyen zsugori módon főzd, mer' így c@r! :D

6.Lenin 2019.12.11. 17:48:23

@mgdé:

Nekem nem kell játszanod a hülyét, én már régen annak tartalak.

"Miért, mi történt?"

(Majdnem azt írtam, hogy olvass, és gondolkodj el az azóta történteken)

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.11. 17:56:44

@Tényelek: "Nem annyira bonyolult ez,mint, ahogy első látásra kinéz, csak értelmezni kell a szavakat és lőn a megoldás :-) ."

No, majd ha a büntető bíró, vagy más bíró előtt állsz valami okból, akkor ezt mond el neki is, de ha lehet, akkor nagyon halkan, hátha nem hallja meg. Amennyibn meghallja, akkor lehet, hogy a szemed keresztbe fog állni az ő értelmezésétől.

nincs1itt 2019.12.11. 18:28:29

@Tényelek: es nem is erted... de neked igy is jo...

alöksz róz 2019.12.11. 19:59:05

@6.Lenin: "Persze, hogy nem úgy érzed, hogy rád szeretnék erőltetni, mit nézz, stb MERT TE ÖNKÉNT ELEVE AZT NÉZED, MERT KÖZÉJÜK TARTOZOL." - úgy van. a többi meg lehet szarozni

mgdé 2019.12.11. 23:08:37

@6.Lenin:

Cöfi bácsi nagyon nem megy ez neked, egyre alkalmatlanabb vagy, már azt is elfelejtetted, hogy kommentenként kétszer le kell írnod, hogy "Soros". Inkább élvezd a nyugdíjad, és idd a savanyú házipáleszed ...

mgdé 2019.12.11. 23:10:56

@alöksz róz:

Na, megszólalt a ftysz okosa is. Komoly szint ... :D

alöksz róz 2019.12.12. 10:49:58

@mgdé: és a kipcsakozáshoz meg a rizsához képest tényleg az..
ez a szomorú valóság, lippsi :D

mgdé 2019.12.12. 12:42:30

@alöksz róz:

Mondja az, akinek még egy vonatrablási kísérlet is kedvére való. :P

2019.12.12. 14:35:59

@nincs1itt: '@Tényelek: es nem is erted... de neked igy is jo... "
Szerintem abban megegyezhetünk, ön sem érti azt, amit válaszként nekem írt, .. mert még csak összefüggésben sincs a kettő egymással.
süti beállítások módosítása