B1 blogcsalád



Ki tudja megoldani ezt a feladatot?

2019. december 07. - nickgrabowszki

Matematika, 4. osztály. Te tudnád a választ ennyi adatból? (Via)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5715336720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.12.07. 09:27:56

Attól függ.

Ha Balázs édesapja oligarcha vagy kormányközeli, akkor saját zsebből egy ruppót sem.
Ha viszont ellenzéki, akkor meg attól függ, mennyire hallatja a hangját.
Ha túl sokat és hangosan beszél, akár egy egész egzisztenciával is fizethet.
Ha netán igazat mond - ami nem oldalfüggő! -, akkor még be is törik a fejét.

Szóval nem egyszerű a válasz.

Ám a szarkazmust félretéve.
Elég szomorú, hogy egy nyomorult korrektor sem volt, aki észrevette volna ezt a blőd hibát. Ugyanis mire egy tankönyv eljut a tanulóhoz, több fokozaton is átmegy.
Író, szerkesztő, szakmai-, és helyesírási korrektor, designer, nyomdai szerkesztő.

Ennyi.

maxvall baribaszó 2019.12.07. 09:57:24

Baszás után mindig rám jön a szarás.

boka10 2019.12.07. 10:14:20

Ez egy becsapós kérdés! Azért nincs feltüntetve a fa méterára, mert ez nem is matekkérdés, mivel tuti ingyen jutott a fához Balázs faterja(vélhetően politikus), így felesleges feltüntetni a méterárat.

Cycmen 2019.12.07. 11:04:59

Zugló önkormányzata egy féloldalas fát állított fel a Bosnyák téren. Számold ki, mennyibe került ez a Horváth Csabát megválasztó helyi proliknak!

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.07. 11:46:58

@Látens Inszinuáció: "Elég szomorú, hogy egy nyomorult korrektor sem volt, aki észrevette volna ezt a blőd hibát. "

Szerencsére a PISA-teszt neked és a posztolónak is negatív lett? Beugratós kérdésről te még nem hallottál?

A feladat elején található instrukciókat is elolvastad? Ezek a szöveges feladatok nem csak a matematikai készségeket, hanem a szövegértést is fejleszteni akarják!

„Gyűjtsd ki a számításokhoz szükséges adatokat! Írj nyitott mondatot. Becsüld meg az eredményt, majd számítsd ki és ellenőrizd! Válaszolj a kérdésre!"

A tanulónak itt azt kell felismernie, hogy a számításokhoz szükséges adatok az adott szöveges feladatban nem állnak rendelkezésre! Ennyi a nagy trükk!

A sok hülye proli szülő meg azon hergeli magát, hogy "megoldhatatlan" a feladat... Marhák...

Muhammad Balfas 2019.12.07. 12:29:56

@Látens Inszinuáció: Te olyan vagy , mint a vicc béli Móricka. Neki is mindenről mindig ugyanaz jutott az eszébe..Csak ez neki legalább a pina volt..:)

Koshinae 2019.12.07. 12:40:55

@Szergej Szergejevics Szergejev: Légyszi nézz utána, mit is jelent valójában a "nyitott mondat" matematikában... Mert nem azt, amit írtál.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.12.07. 12:59:08

hátrányos helyzetű nicklopszkin kívül szerintem mindenki tudja a megoldást
minden 8éves is
a méterár x 2 és fél

amúgy orban ezért KEDDen bukkni fok

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.07. 13:44:34

@Koshinae: Úgy látom, a PISA-teszted szerencsére neked is negatív lett szövegértésből!

Én aztán a nyitott mondatokról abszolúte semmit nem mondtam (a feladat elején található instrukció lemásolásán kívül).

Ellenben az első instrukció (Gyűjtsd ki a számításhoz szükséges adatokat!) jelen esetben már elégséges, hiszen a tanulónak itt fel kell ismernie, hogy nem áll rendelkezésre az összes adat annak a kiszámításához, hogy Balázs édesapja mennyit fizetett.

Csak úgy látszik, nektek nyolc osztályt sem végzett proliknak ezzel meg is áll a tudományotok, és ekkor kezdtek el hőbörögni... Szánalmas!

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2019.12.07. 15:59:14

Lárifári!
Csak ennyire telik magától? Írjon komolyabbb cikketth! A téma az asztalon hever!
Írjon arról __________ hogy az ÉN köztörvényes bűnöző ügyvédem az ördög ügyvédjeh! Tugggya!? Az az adócsaló csávó ______ amelyik nem fizetett a diákmunkásoknakh! Tuggyah?! A Czeglédy Csabah! Az áám!
Tuggya ÉN hősként tekintekh arra az emberreh. Pedig egy undorító féregh _____ akárcsak ÉN!

maxvall baribaszó 2019.12.07. 16:19:16

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: nekem niccs gazdám!

De vigyázz, nehogy téged is elkapjalak!

PuniValdes 2019.12.07. 16:45:40

Nagy bugyimban kis pubban, miért jöttél hapsikám? Kia baumann nagy fazon, búgásunk jöttem anyákon!

Muhammad Balfas 2019.12.07. 16:59:43

A megoldás: egy forintot se,mivel Balázsék Stuttgartban élnek..:)

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.07. 17:10:41

@Cycmen:

Kapták a fát, így nem került semmibe.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.07. 17:12:19

@Én vagyok Gyurcsány Ferenc:

Még ítélet sincs, de te már tudod a végeredményt? Nocsak-kivagy?

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.07. 17:26:01

@Szergej Szergejevics Szergejev:

A matematika nem a beugratás tárgya, és nem is szabad ilyen bugyuta feladatokkal hülyíteni a gyerekeket. Egyébként ha jól megszámolod, az összes képen látható kérdés tiszta számtan, ezért nem lehet még beugratósnak sem tekinteni. Kizárólag arra jó, hogy megzavarja a gyereket.
Olvasd el Wikiben, hogy mi is az a matematikai nyitott mondat, és ne beszélj ökörségeket!

Ez a feladata logika, negyedikes gyereket nem így kell számolni tanítani, de logikusan gondolkodni sem. Akkor, amikor a fiatal csomagszállító fejben nem tudja kiszámolni visssza járó összeget.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.07. 17:51:54

@látjátok feleim szümtükkel: "A matematika nem a beugratás tárgya, és nem is szabad ilyen bugyuta feladatokkal hülyíteni a gyerekeket. "

Tudod, okoskodó libsiprolikám, erre van egy nagyon szép latin mondás: "Non scholae sed vitae discimus."

A szöveges feladatok lényege, hogy azokat a számtani műveleteket, amelyeket a gyermekek tanulnak, a való életben, gyakorlati helyzetben is tudják hasznosítani.

Ehhez pedig nagyon is fontos, hogy ne csak mechanisztikusan összeadogassák, összeszorozgassák a feladatokban megadott adatokat, hanem azt is felismerjék, hogyha a rendelkezésre álló adatok alapján nem tudnak egyértelműen válaszolni a kérdésre.

"Egyébként ha jól megszámolod, az összes képen látható kérdés tiszta számtan, ezért nem lehet még beugratósnak sem tekinteni. Kizárólag arra jó, hogy megzavarja a gyereket."

Az összes többi, kivéve ezt az egyet! De a többi is szöveges feladat, amelyet értelmezni is kell, nem csak számolgatni!

"Ez a feladata logika, negyedikes gyereket nem így kell számolni tanítani, de logikusan gondolkodni sem."

Te aztán nagyon okosnak hiszed magad, libsikém, igaz?

Csak mert 17 évesen végre elvégezted a nyolcadik elemit, azért még nem kellene azt gondolnod magadról, hogy te találtad fel a langyos vizet!

Azok a tankönyvírók, akik ezeket a feladatokat összeállítják, pontosan tisztában vannak azzal, hogy mi a céljuk ezekkel a feladatokkal, mi az, amire ezeknek a tanulóknak ebben az életkorban szükségük van, hogyan tudják elkerülni azt, hogy ezekből a gyerekekből is olyan hasznavehetetlen, élhetetlen libsiproli legyen, amilyen belőled lett!

"Olvasd el Wikiben, hogy mi is az a matematikai nyitott mondat, és ne beszélj ökörségeket!"

PISA-negatív, funkcionális analfabéta barátom! Idézd már, légy szíves, hogy hol írtam én egyetlen szóval is arról, hogy mi a "nyitott mondat" (azon túl, hogy az instrukciót a feladat elejéről idemásoltam)!

A tankönyvírók kioktatásával meg várjál legalább addig, amíg egy nyamvadt érettségit sikerül letenned! Balfasz!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.12.07. 18:15:43

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit : legalább a képemet próbáld ellopni
szerencsétlen lippsi
nem csak tornából voltál felmentve hanem gondolkodásból is

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.12.07. 18:18:39

@maxvall baribaszó: taguccii
ne légy kemény mer beléd szorul az arabus

Fülig José 2019.12.07. 18:29:08

@Szergej Szergejevics Szergejev: te hülye vagy, ugye...?
még fidesstrollnak is. az azé' nem semmi!

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.07. 18:32:13

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit : Mi van, prolikám, még a saját nicknevedet is röstelled, azért kell másokét ellopnod?!

Mondjuk nem is csodálom, amilyen hülyeségeket szoktál ideböfögni, azon van is mit...

Esetleg a szitkozódáson, személyeskedésen túl a témához is megpróbálhatnál hozzászólni, te imbecil gyökér...

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.07. 18:33:19

@Fülig José: Látom, megérkezett az erősítés, de minek?

A te érvkészleted is kimerül a személyeskedésben, ugye?

Fülig José 2019.12.07. 18:39:53

@Szergej Szergejevics Szergejev: hogyne lenne, sőt! a folyamatos teperésed, hogy a vezírt és tolvaj brigádját mosogasd nekem (nekünk) kínos. te a hét nyomorult agysejteddel nem érted ezt az "izé dolgot", de neked nem is kell érteni semmit, a csúti basi majd elmondja, amit tudnod kell.
itt: a fidess népnemzeti káderei egy kib.szott 4. oszt. matematika könyvet nem bírnak tisztességesen összeollózni. (gondldolom megzavarta őket, hogy semmilyen módonne. lehetett turult, Árpádot, Emesét meg fehér lovat beleerőltetni), de a napi torna(terem nélkül) meg forradalmi dalok éneklése, az menne. kapisi, seggarcú?

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.07. 19:03:52

@Szergej Szergejevics Szergejev: "Te aztán nagyon okosnak hiszed magad, libsikém, igaz?"

Naná! A párom matek-fizik szakos tanári végzettséggel is rendelkezik. Én pedig tanultam logikát.

Azt meg ne hangoztasd, hogy buta vagy. Attól, mert nem nevezted nyitott mondatnak a feladatot, még arról beszéltél, csak magad se tudsz róla. Tanulni, tanulni, tanulni nerttársak!;D

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.12.07. 19:04:07

1. Ez alapvetúen egy kormánykritikus blog.
2. A kormányzat munkája kapcsán a legnagyobb hiba szerintük egy 4.-es matematika tankönyv egyik feladata.

Nos, a b1blog szerint tehát Magyarország egy kánaán, mindenféle értelemben.
Azért én nem értek velük egyet.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.12.07. 19:14:22

@Fermentátor: igaz,
lehet a 7.es könyvben lehet akár elütés is
na az már komoj

morph on deer 2019.12.07. 19:15:00

@Szergej Szergejevics Szergejev:
“ mechanisztikusan...”

Ejha!
Nem feledkeztél kicsit túlságosan bele a latinba, szivi?
:))

6.Lenin 2019.12.07. 19:24:39

"Gyűjtsd ki a számításhoz szükséges adatokat."

Már az első feladatnál bukott az összes ballibsi. Ők szeretnének 1 országot irányítani?

A számításhoz 1 drb adat áll rendelkezésre. A ballibák itt akadtak el, hogy ezzel az 1 drb adattal mi a lófaszt is lehetne kezdeni. Hát lófaszt kedves ballibsi honfitársaim.
Mondjuk lehetett volna szorozni, osztani, összeadni, kivonni, csak nem volt mivel, basszátok meg. Soros meg talán pont aludt, vagy kinyomta a telóját.

De nem fárasztalak vele tovább benneteket. Mindig is balfaszok voltatok, ha valamin gondolkodni is kellene.

Kedves poszter, kurva szerencséd, hogy az oktatás még ingyenes.

6.Lenin 2019.12.07. 19:36:04

Közben rájöttem, mi lehetett a problémás a ballibáknak.

Balázs édesapja...hát ez meg mi a fene lehet? Édesapja valakinek? Ma?

Mire ezen átrágták magukat jött a másik...fenyőfát vett, ráadásul pont 2,5 méterest.
Fenyőfát, hát azt meg mi a fenének?

Na itt bénulhattak le teljesen.

Tehát a feladat megoldva. Balázs egy rohadt náci, mit keres egy matek feladatban? Hülye jobbosok!

6.Lenin 2019.12.07. 19:54:33

Volt a napokban ennél sokkal keményebb feladat is...

Balázs, ha télen !!! véletlenül esne, mondjuk 3 cm hó, mit tennél?

a) hány posztost írnál a facebookra? 0,5, 1, 2-5-ig?
b) felvennél egy hóügyi alpolgármestert 2 milliós fizetésért?
c) kit rúgnál ki, kapásból? aportást, vagy a wc-s nénit?
d) megvárod a tavaszt, mire a hó elolvad?

Kérlek húzd alá a helyes megoldást.

Ez se ment, akkor miért is csüggednétek egy kurva bonyolult matek feladaton?

6.Lenin 2019.12.07. 20:18:15

-Balázska, tavaly volt karácsonyfátok?
-Igen, 1 drb 2,5 méteres.
-Mennyibe került?
-Semmibe, volt és kész (zoltán)
-És mi volt rajta?
-hát, atkák, gyomirtó, fanyűvő elevátor, egy részeg erdész, és egy féllábú angyalnak kinéző 1én, aki egész éjjel náci dalokat énekelt.
-És tetszett neked a karácsonyfa?
-Nem tudom, mert intézetben voltam.
-Akkor honnan tudod, hogy mi volt rajta?
-Hát édesapám írta a facebookon, de aztán kidobta az ablakon.
-Neked van édesapád?
-Volt, de ő is kiesett a fa után, és azóta nem talál haza.
-Idén lesz?
-Talán, ha kiengednek, és az édesapám addigra hazatalál, megint lesz, és kész (zoltán)

nincs1itt 2019.12.07. 20:21:46

@6.Lenin: vologya, vologya... visszatérő nálad az 1 "drb"(ez milyen magyar só rövidítése is akar lenni??), szerintem az ingyenesség ellenére, nem sokat koptattad az iskola padot. mellesleg várnám tőled és @Szergej Szergejevics Szergejev: -től is a nyitott mondat meghatározását. mert ez is nyitott mondat:
x+y=0, a valós számpárok halmazán azok a párok adják a megoldást, melyek egymás additív inverzei.
gondolom 4. elemiben ez az alap...

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.07. 20:46:08

@6.Lenin:

B+!

Kihagytad, hogy át lehet ülni egy másik kocsiba.;D

6.Lenin 2019.12.07. 20:47:42

@nincs1itt:

"visszatérő nálad az 1 "drb"(ez milyen magyar só rövidítése is akar lenni??),"

Szepikém. nem szeretném, ha ezen töprengenél egész hétvégén, inkább leírom a megfejtést

1 drb= 1 kettéfűrészelt háromszög alakú piros, kék színű golyó.

6.Lenin 2019.12.07. 21:05:24

@nincs1itt:

Szepikém, bocs , de elfelejtettem egy másik kérdésedre válaszolni...

mellesleg várnám tőled .......................................... a nyitott mondat meghatározását.

Vegyünk egy adott síkban lévő 3 drb kb 3,2 mm-es átmérőjű piciny lukacskákat. Ha balról nézzük akkor a középső, ha jobbról akkor a 2. jelentheti azt, hogy a nyitott mondat meghatározásához kurva közel kerülhetünk, kedden, amennyiben az adott sík külső hőmérséklete -10 fok alatt marad.

alöksz róz 2019.12.07. 21:34:06

@nincs1itt: "visszatérő nálad az 1 "drb"(ez milyen magyar só rövidítése is akar lenni??), szerintem az ingyenesség ellenére, nem sokat koptattad az iskola padot" - aki a két világháború közt járt iskolába, még így tanulta

alöksz róz 2019.12.07. 21:37:43

@látjátok feleim szümtükkel: "Én pedig tanultam logikát." - csak alkalmazni nem tudod.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.12.07. 22:05:26

@alöksz róz: najó de az iskolapadot úgy soha nem oktatták
ez a nincsittész ...

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.07. 22:06:46

@alöksz róz:

Te meg a haverodat cseszteteted? Leninke visszatérő kedvence az 1drb, nem nincs itt-é. Talán megtanulhatnál szöveget értelmezni. Mert logikus, hogy ha a haver bugyuta, akkor te is az vagy.;D

Csak az nem derül ki, hogy mindketten a két vh közt tanultatok, vagy te csak isteníted az öreget?

nincs1itt 2019.12.07. 22:27:15

@6.Lenin: vologya, vologya... ez nem demencia, hogy csak úgy elfelejtettél valamit... ez butaság. de ahogy @alöksz róz: is mondja, te nem lehetsz fiatalabb, mint 90 éves. de kevesebb se sokkal.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.07. 22:51:55

@Fülig José: Capisci? Persze, hogy kapisgálom – neked továbbra is csak a személyeskedés, a gyalázkodás megy.

Sebaj, tőled igazából nem is számítottunk többre!

"Attól, mert nem nevezted nyitott mondatnak a feladatot, még arról beszéltél, csak magad se tudsz róla."

Köszi, hogy a magad gyáva, aljas módján bevallottad, hogy felsültél, és nem tudod idézni, hogy hol beszéltem a nyitott mondatokról. Hiszen nem is beszéltem róluk: arról beszéltem, hogy rögtön az első instrukció arra kéri a gyerekeket, hogy gyűjtsék össze a szükséges információkat, amelyekből a bekarikázott kérdés esetében nincs elég ahhoz, hogy választ adjunk a kérdésre.

"Én pedig tanultam logikát"

Az lehet, hogy tanították neked, de beléd láthatólag kár volt energiát feccölniük.

Esetleg érveléstechnikát is taníthattak volna neked, arra talán még nagyobb szükség lett volna, hiszen még egy alacsony szintű kommentvitában is odáig jutottál csak el, hogy a vitapartner érvei helyett a saját szalmabábodat püfölted...

@nincs1itt: "várnám tőled és @Szergej Szergejevics Szergejev: -től is a nyitott mondat meghatározását"

Gógli-huszár barátom, minek vársz tőlem ilyeneket?! Hiszen ügyesen ki tudod góglizni magadnak, mégha érteni nem is érted... De mondjuk tőled se számítottunk többre...

Muhammad Balfas 2019.12.07. 23:54:15

@látjátok feleim szümtükkel: Nyilvánvaló,hogy a számításokhoz szükséges információkat a kérdések fölötti képen kell megtalálni ,amit a kedves hülyeposzter szándékosan lehagyott ,és csak a kérdéseket mutatja..
Akárcsak a János kórházas poszt esetében,most is kiderül a disznóság..

puszt 2019.12.08. 07:15:46

Egyszerű, csak előbb ki kell számolni, hány éves a kapitány...

Ménár Atya 2019.12.08. 07:20:15

Közben új hír érkezett az Orbán űrhajóst akar küldeni a világűrbe" esszéhez :
Kiválasztották a megfelelő embert a fellövéshez:
youtu.be/h0SwBk0WCCo
A Dk -Jobbik náci párt támogatja a projektet, mivel így hogy Lexike lesz a sajtós, megvan az azonos szellemi színvonal a dk-jobbik szavazóival :D
:D

Fülig José 2019.12.08. 07:44:13

@Szergej Szergejevics Szergejev: gyenge...nagyon gyenge. nem lesz ebből prémium, szararc.
rádadásul a címzés is félre ment. írni-olvasni egy fideSS "tankönyvből" tanultál, igaz-e komám?!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.12.08. 07:59:34

Nem baszkodok én ilyen fotókkal, úgy sokkal bonyibb lenne..

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.12.08. 08:24:35

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit : ez maga a nácifasiszta orban műve
hoty elopja a fityelmét a Nagy Demokratikus Koalicijónak a Naty Foradalom iránt

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.12.08. 08:33:11

@Fülig José: tejisa Proli Országrontó Fügetlen Alkoholbetegek Báb Egyesüllett tagja vagy

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.12.08. 09:08:06

@nincs1itt: Balibbant Algebrát Lehetőleg Forrón Add SZelimnek

90-60 megvan már?

nincs1itt 2019.12.08. 09:13:06

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: számontart <=> számonkér megvan-e már? addig ne pattogj a szövegértéssel kapcsolatban... nyitott mondat fideszeseknek:
ha 1 nemstróman 1 óra alatt 1 állami megbízást kap, akkor hány nemstróman, hány óra alatt, hány állami megbízást kap? a nemstróman behelyettesíthető sajátlábonállóval.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.12.08. 09:46:26

@nincs1itt: mi Magyarok nem használjuk a szádontart szót
mi Magyarok a nyilvántart szót használjuk
reklamálj a jiddis fordítóprogram készítőjénél
mi a helyzet a zsidó sváb gulagon tartott nempárttag értelmiségi családoddal?

Cycmen 2019.12.08. 09:59:28

@látjátok feleim szümtükkel: Még ítélet sincs, de te már tudod a végeredményt? Nocsak-kivagy?......................

Ő biztosan itt él (veletek, Londonban mosogató és onnan uszító prolikkal ellentétben) és tisztában van az itteni liberálisok kezében lévő bíróságok ítélkezési gyakorlatával, miszerint a lippshitz bűnözők felmentést nyernek!
Pont Czeglédynél kellene hallgatnotok, ahogy azt kimosták, az tankönyvbe illik!

nincs1itt 2019.12.08. 10:02:42

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: ti magyarok akkor nyilvánkér szót használjátok, a nyilvántart párjaként... ostoba fidesz-tálib. az látszik, nálad a leginkább, hogy remekül idomított tálibok vagytok! bárki leír egy nyilvánvalóan provokatív és kétértelmű dolgot, amivel látszólag a Gazdátokat "sérti", ti acsarkodva ugrotok és közröhej tárgyává teszitek magatokat, olyan lelkesen marcangoljátok a gumicsontot...
és ez engem mennyiben érint? most akkor, ahogy ez fidesz-agyhalottaknál szokás, nekem is szeretni kéne a fodbalt?

Cycmen 2019.12.08. 10:04:09

@nincs1itt: "ha 1 nemstróman 1 óra alatt 1 állami megbízást kap, akkor hány nemstróman, hány óra alatt, hány állami megbízást kap? a nemstróman behelyettesíthető sajátlábonállóval."

Ha egy külföldi befektető egy óra alatt egy megbízatást kap, akkor az adófizetőknek meddig kell még a legszarabb hitelek kamatait is fizetniük, amit felvesz a szar munkájáért és az alvállalkozókat sem fizeti ki?

nincs1itt 2019.12.08. 10:08:40

@Cycmen: nem felejtettem el azt kommentedet, amiben érdeklődtél, hogy beszélgessünk-e!
kijelentem, hogy beszélgessünk. ez az első lehetőség, hogy mindketten megmutassuk, hogy képesek vagyunk erre!
kolléga úr! kérlek, részletezd, melyik külföldi befektető, melyik megbízására gondolsz?
a strabag+co-ra gondolsz? esetleg a mercedes-re? ami szép izmos állami szubvenciót kap? bmw-re? igaz csak lesz, debrecenben. esetleg a zf-re? bosch-ra?

Sir Bates dö Hól 2019.12.08. 10:16:37

Két és félszer egy méter árát.

Sir Bates dö Hól 2019.12.08. 10:22:52

Egyébként, mint szülő, nagyon örülnék, ha minden gyerek teljesítené ezt a szintet tíz évesen. (Trollkodni jó a feladat, de nem látom a gondot, de nem ez a szakmám.)

Sir Bates dö Hól 2019.12.08. 10:26:20

@Szergej Szergejevics Szergejev: a mocskolódó személyeskedésedben elveszett a komment lényege, én, személy szerint, veszteségként éltem meg...

6.Lenin 2019.12.08. 10:37:47

@Sir Bates dö Hól:

Logikus, de hiányzik az 1 m ára (adat). Az első feladat a számításhoz szükséges adatok gyűjtése. A feladatot nem oldottad meg.

A feladat megoldása: hiányzik adat a feladat megoldásához. Nincs meg minden szükséges adat.

Sir Bates dö Hól 2019.12.08. 10:42:29

@6.Lenin: miért ne válaszoltam volna a feltett kérdésre? tételezzük már fel Balázs apjáról, hogy a méter árát meg tudja szorozni öttel és annak a felét venni (jó, 2,5-tel szorzást belőled sem nézem ki Lajos!)

6.Lenin 2019.12.08. 10:46:13

@Sir Bates dö Hól:

Az adott helyen a fenyőfa árát a következő tábla mutatta:

1m alatt 1500 Ft
1-2m 2000 ezer Ft
2-3m 2500 Ft
3m felett 4000 Ft

A fenti árak csak lucfenyőre értendők, más fenyők árai ettől eltérők is lehetnek.

Tehát más adat is hiányzott a feladat megoldásához, ha már.

nincs1itt 2019.12.08. 10:49:46

@Sir Bates dö Hól: a szöveges rész felett van egy kép, azon szerepelhet, hogy 1 m fenyő mennyibe kerül. nem látjuk... innen kezdve lehet, hogy igaz amit gondolok: "bárki leír egy nyilvánvalóan provokatív és kétértelmű dolgot, amivel látszólag a Gazdátokat "sérti", ti acsarkodva ugrotok és közröhej tárgyává teszitek magatokat, olyan lelkesen marcangoljátok a gumicsontot..." ezt csókolom-nak mertem írni.

nincs1itt 2019.12.08. 10:51:20

@6.Lenin: vologya, van egy kép a szöveg felett, ott szerepelhet 1 m fenyő ára...

6.Lenin 2019.12.08. 10:51:54

@Sir Bates dö Hól:

Nem válaszoltál, mert nem a számítás logikája volt a feladat, hanem konkrétan a kifizetett összeg mennyi lehetett.

"Hány forintot fizetett?"

Egyedül nem engednélek el vásárolni, egy gyereket magaddal kéne vinned, de több sem lenne káros, rád nézve.

6.Lenin 2019.12.08. 10:55:02

@nincs1itt:

Sőt ott lehet a fenyőárus nagymamájának a kora, és melltartójának a mérete is. Csak azt nem kérdezte senki. És a fenyő ára lehet piaconként más, és más is.

Cycmen 2019.12.08. 10:56:40

@nincs1itt: Megint belemegyünk az erdőbe? Az itt gyárat és munkahelyeket létrehozó nagy cégeket ne mosd össze az általad példaként felhozott Strabaggal!
Egyet kéne felfogni a nagy demagógiátok közben, egy nálunk is létező iparágat, ami az építőipar nem kell külföldi vetélytárs erőfölényének kitenni, autót viszont közvetlenül nem gyártunk, azok megjelenését előnyös támogatni, hiszen a háttériparunkat is meg tudják dobni megrendelésekkel!
Persze nyilvánvaló, hogy a hamis álláspontod kulcsa nem a hülyeségedben keresendő, hanem a libsiségedben. Egyet nem értek, minek akarsz olyat leoltani a baromsággal, aki szemmel láthatóan felismerte ezeket az összefüggéseket?

6.Lenin 2019.12.08. 11:04:26

@Sir Bates dö Hól:

"tételezzük már fel Balázs apjáról, hogy a méter árát meg tudja szorozni öttel és annak a felét venni "

Tegnap az is kiderült, és már nem kell feltételezni, hogy Balázs édesapja a fenyőárus feleségét keféli, mialatt ez a köcsög fenyőfát árul. Nyáron meg minden hétvégén.

alöksz róz 2019.12.08. 11:43:08

@Muhammad Balfas: jajaja, mondjuk pár kattintással bárki kiderítheti, de jobban esik disznóságot kiáltani :D
digikonyv.tudastar.com/ap040807/HTML/files/mobile/index.html

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.08. 11:59:27

@alöksz róz: Köszi, ez megerősíti azt, amit eleve gondoltam.

Itt a 13. oldalon van ilyen fejezet, hogy "Szöveges feladatok hiányzó adatokkal", ebben is van hasonló jellegű feladat.

"Rebekának 275 Ft-ért filctollkészletet, 188 Ft-ért golyóstollat vásároltak a szülei. A kislány kapott egy új körzőt is. Mennyi pénzt költöttek összesen a boltban?"

És itt sem arról van szó, hogy a körző árát lefelejtették, hiszen alatta még szerepel is (más színnel írva): "Mennyibe kerülhet egy körző? Nézz utána!"

Szóval, ezzel szerintem el is dőlt a vita, az atomfizika-matematika-logika szakos @látjátok feleim szümtükkel: csúnyán beégette magát... Sebaj, már nem először, és vélhetőleg nem utoljára történik ez meg vele...

nincs1itt 2019.12.08. 12:10:04

@Cycmen: azért csak nem sikerült teljesen levetkőzni a felsőbbrendűségi érzésedet. azért kérdeztem éppen a strabagra, mert szép példája az adófizetők pénzének elbaxására. viszont azok az autógyárak, amelyek munkahelyeket hoztak létre(jelzem a strabag is, persze csak időlegesen és kevesebbet), azok is részesülnek sokféle állami támogatásban(ez is az adófizetők pénze). a strabagot most kiváltotta mészáros+tiborcz and co., biztosan sokkal jobb? az összeszerelés, szalagmunka - mondjuk a német bér feléért, harmadáért+állami pénz - sem tesz túl sokat hozzá a gdp-hez, különösen, ha a megtermelt haszon nem mo.-on kerül visszaforgatásra, legalább részben. a beszállítók zöme(háttéripar), akik mo.-on működnek, szintén külföldi multik. akik addig maradnak, amíg az autóipari cégek is. biztosan vannak tisztán magyar vállalkozások is.
az építőipar remek példa, mivel a legtöbb nemstróman+sajátlábonálló(tartozzon bármelyik kurzushoz)ebben az iparágban tud a legjobban közpénzt konvertálni.

hagyjuk már ezt, erősen meglepődnél, mennyire nem vagyok libbsibolsi.
mo.-nak megvoltak az alapvető infrastrukturális feltételei, hogy megfelelően át tudjon lépni a cóclizmusból a kapitalizmusba. ezt a mindenkori politikai és gazdasági elit, remekül kibaxta az ablakon. én nem látom, hogy a fidesz más taktikával szeretné működtetni a magyar gazdaságot. de legyen ez az én hibám.
szerintem, ha o.v. agyba-faszba szubvencionálná a magyar vállalkozásokat, hogy erősödjenek, versenytársai lehessenek a külföldieknek és ezért baszogatná az eu, akkor jogos lenne a "szabadságharc", mert minden ország ezt teszi. de ha azért csesztetik mert a korrupció olyan mértékűvé nőtt, akkor inkább hallgasson, különösen akkor, ha emellett nem igazán szaporodnak gombamód a fentebb említett magyar vállalkozások.

nincs1itt 2019.12.08. 12:14:50

@alöksz róz: 26. oldal, nem láttam a képen 1 m. fenyőfa árát. tudom hülye vagyok, ezért ezt most nem kell közölnöd. mert a hivatkozásban, amit megadtál ott a kép, de már feldíszített fenyővel és ünneplő családdal. ha te megtalálod a képen 1 m. fenyő árát, elárulnád nekem is hova rejtette el a rajzoló?!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.12.08. 12:22:14

@Sir Bates dö Hól: inkább szorozzuk 10zel és osszuk 4gyel
vagy töröljük ezt a marhaságot, mint a fb-on is tették

alöksz róz 2019.12.08. 12:38:32

@nincs1itt: látom te nagyon vágod ezt a dolgot.. miért nem csinálsz itt nálunk egy világpiac-vezető szerszámgépgyárat?

alöksz róz 2019.12.08. 12:39:27

@nincs1itt: "tudom hülye vagyok, ezért ezt most nem kell közölnöd"- .

nincs1itt 2019.12.08. 13:02:37

@alöksz róz: miért pont én(tudod, hülye vagyok)? esetleg te(mert te viszont nem vagy hülye)? vagy nemstróman és sajátlábonálló? esetleg o.v. környezetéből valaki? mert 200 milliárdból, egész csinos üzemcsarnokot + berendezéseket lehetett volna rittyenteni, majd a kisvasút árából + 2-3 stadion költsége, addig támogatni a friss szerszámgép gyárat, amíg be nem tör a piacra. "agyakat" vásárolni, ha szükséges, azokból a tao-s pénzekből, ami a falábúakra ment? ja és ha a nemzetthy burzsoázia előbb kezd el yachtokat és/vagy luxus cuccokat vásárolni, mint ahogy a gyár nyereséget kezd termelni(tehát ellopják az állami támogatást, adóforintokat), akkor az összeset nyilvánosan félóra fejbe lövéssel "jutalmazni".
de tudom én hülye vagyok, pont ezt vártam volna a többi kormánytól is, de mit csináltak a libbsibolsik? ugyanakkora faszságokat, csak mást hazudtak mellé, mint a fidesz kormány.

PuniValdes 2019.12.08. 13:32:10

Igen makaóié is kókusz lettem, ma de ami baj.
Az éri a fontos nem a hamm.

alöksz róz 2019.12.08. 13:40:44

@nincs1itt: mert te szoktál vele példálózni...

hát igazad van, ez tényleg tök egyszerű.
ne is várj a fideszre, indíts te magad egy startupot, a pénz nem lehet akadály, kaphatnál állami és uniós támogatást és ha ilyen egyszerű a dolog, akkor biztos könnyen találnál hozzá befektetőt is

alöksz róz 2019.12.08. 13:42:49

@alöksz róz: ja, nem is értem, miért nem csinálja ezt mindenki...

6.Lenin 2019.12.08. 13:49:22

@nincs1itt:

Ezt te írtad:

"@6.Lenin: vologya, van egy kép a szöveg felett, ott szerepelhet 1 m fenyő ára.."
Nem szerepelt, de ez lényegtelen is volt.

Ezt meg én:
"2019.12.07. 19:24:39
"Gyűjtsd ki a számításhoz szükséges adatokat."

Már az első feladatnál bukott az összes ballibsi. Ők szeretnének 1 országot irányítani?"

Még a hatalmas eszű sir is belebukott egy 1xű feladatba.

Egy ballibsitől logikus gondolkodást elvárni a legfeleslegesebb dolgok közé tartozik a világon. Ez a poszt erre egy nagyon jó bizonyíték.

nincs1itt 2019.12.08. 13:59:12

@alöksz róz: nem ilyen egyszerű, természetesen és ezt te is tudod. remélem emlékszel pár hsz-vel korábbira is, hogy szétbaszták az alapokat a gengszter váltáskor. így sokkal nehezebb, tovább rontott a ballibsik ostoba neoliberális faszkodása és semmit nem emelt a helyzet "fényén" a fidesz uram-bátyám+nemzetthy oligarcha neveldéje sem.
most pl. mészárosnak van elég pénze és kapcsolati tőkéje, hogy valamit elkezdjen és ezzel kicsit tisztábbra mossa a pénzét. te látsz ilyen próbálkozást a részéről? mert ha igen, akkor oszd meg velem és megígérem nem fogom csesztetni, amíg ki nem növi magát a mészáros és tsai. szerszámgépgyár vagy bármi... ha ez 10 év akkor 10 évig tartom a pofám.

nincs1itt 2019.12.08. 14:03:29

@6.Lenin: szerintem pedig lényeges lehetne, hogy valahol a feladatsorban (esetleg az oldalon bárhol)szerepeltesse az 1 m. fenyő = x Ft-ot is. mert úgy tényleg igazán jó lehetne a feladvány. mert így a gyerek bátran odaírhatja: "tuggya a tököm!" yaníthatóan a cél nem ez.

6.Lenin 2019.12.08. 14:15:05

@nincs1itt:

Szerintem ma egy gyereknek már több esze van, mint neked.

Mi a teendő a feladatokban?

"Gyűjtsd kis a számításhoz szükséges adatokat."

A feladat megoldása:

A számítás elvégzéséhez hiányos a felhasználható adatok mennyisége.
Az adatok hiányosak, a számítást nem lehet elvégezni.
.
.
.
.
Nem tudható, hogy hol akart vásárolni Balázs édesapja, milyen fenyőt, és kitől. Az adott piacon mennyit kértek 1m fenyőért, abból a fajtából, amit Balázs édesapja kinézet magának.

Mivel Balázs édesapja otthon felejtette a pénzt, elment és inkább lopott 1et. Igaz kisebbet, hogy elférjen a jobb zsebében.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.08. 14:17:37

@Cycmen: "Ha egy külföldi befektető egy óra alatt egy megbízatást kap, akkor az adófizetőknek meddig kell még a legszarabb hitelek kamatait is fizetniük, amit felvesz a szar munkájáért és az alvállalkozókat sem fizeti ki?"

Egészen addig, míg az összes állampapír értékét, és kamatát ki nem fizetik államnak álcázva saját magukat.

nincs1itt 2019.12.08. 14:23:04

@6.Lenin: értelek, de te nem akarod érteni, hogy matematika oktatásakor 4. osztályban nem az a cél(szerintem), hogy a gyerek kerek mondatokban leírja: tuggya a tököm! ezt magyar órán kellene gyakoroltatni.

sokadszor is elolvasva a feladatokat, azt látom, hogy mindegyik feladat arról szól, hogy négyjegyű számokkal végezzen el műveleteket a diák.
az inkriminált feladat pedig egyszerűen hiányosan került kinyomtatásra.
balfaszság ezt mindenfélével magyarázni. volt már ilyen a világtörténelemben, hogy "sajtóhiba" vagy csak egyszerű figyelmetlenség.

6.Lenin 2019.12.08. 14:29:22

@nincs1itt:

Szergej Szergejevics Szergejev
2019.12.08. 11:59:27

Olvasd vissza. Minden benne van.

Nem lenne 1xűbb leírnod: bocs, ezt benéztem. Még becsülnélek is érte. Ne rugózzunk már ezen.

nincs1itt 2019.12.08. 14:35:59

@6.Lenin: nem lenne egyszerűbb, mivel szergej kollega idézte is a hiányos adatokkal dolgoztatni akaró oldalnál a következőt: "És itt sem arról van szó, hogy a körző árát lefelejtették, hiszen alatta még szerepel is (más színnel írva): "Mennyibe kerülhet egy körző? Nézz utána!""
ez a vita tárgyát képező feladatnál nincs. ha valahol azt írtam, hogy kötschögh o.v., mert még egy tankönyvet sem képes... akkor érthető lenne az elvárásod.
ezzel szemben én azt próbáltam megfejteni, hogy a hiba az "szándékos" vagy csak egyszerű hiba a nyomtatáskor vagy bármikor. arra a következtetésre jutottam, hogy sajtóhiba, amiért senki nem felelős. de te/ti megpróbáljátok megmagyarázni, hogy ez "ilyen feladat". erre azt mondom, hogy szerintem nem "ilyen feladat", csak hiba a tankönyvben. ami kellemetlen, de előfordulhat.

6.Lenin 2019.12.08. 15:15:55

@nincs1itt:

B+, ez már gáz. Adott egy feladat.

"Gyűjtsd ki a számításhoz szükséges adatokat."

Megoldás:
"A számítás elvégzéséhez hiányos a felhasználható adatok mennyisége.
Az adatok hiányosak, a számítást nem lehet elvégezni."

Ebbe belekeverni OV-t, már kóros szellemi elváltozás.

Miért ne tanulhatná meg a 4.-es gyerek, ha nem áll minden adat a rendelkezésére az apjának, és ordítva szidja Orbán és a NER-t, akkor odaforduljon az apjához...

Apa, te kurva nagy seggfej vagy, basszotúl nem szeretnék rád ütni, jobb lenne, ha összepakolnál, és elmennél a picsába.

nincs1itt 2019.12.08. 15:23:39

@6.Lenin: teljesen feleslegesen koptatom a klaviatúrát, mert nem érted, amit írok.
elmagyarázom, mit írtam. úgy gondoltam vagy már annyira felnőtt, hogy megértsd. de ha nem, akkor nem.
görcsösen ragaszkodsz az általad kifundált megoldáshoz, pedig legalább annyira igaz lehet ez is: "...a hiba az "szándékos" vagy csak egyszerű hiba a nyomtatáskor vagy bármikor. arra a következtetésre jutottam, hogy sajtóhiba, amiért senki nem felelős. de te/ti megpróbáljátok megmagyarázni, hogy ez "ilyen feladat". erre azt mondom, hogy szerintem nem "ilyen feladat", csak hiba a tankönyvben. ami kellemetlen, de előfordulhat." és ismét idézem, amit szergej írt: "És itt sem arról van szó, hogy a körző árát lefelejtették, hiszen alatta még szerepel is (más színnel írva): "Mennyibe kerülhet egy körző? Nézz utána!" szerepel a feladat alatt, más színnel, hogy "Nézz utána!"??? nem szerepel. tehát nem "ilyen feladat", csak egy egyszerű hiba. baz+ egy kibaxott nagy pont. sehol egy ezért is o.v. egy kötschög, sehol.

6.Lenin 2019.12.08. 15:46:24

@nincs1itt:

Ha igazad lenne, akkor felesleges külön felhívni a diákok figyelmét, hogy első lépésként gyűjtsék ki a feladat megoldásához szükséges adatokat.

Akkor csak annyit kellene írni: végezd el a következő számításokat.

Sajnálom, de én nem vagyok elmeroggyant, hogy mindenben Orbán balfaszságát keressem. Előfordulhat az a lehetőség is, amit írsz, de akkor az első mondat feleslegesen van ott. Logikátlan.

Számomra így logikus, hogy mielőtt valamit el szeretnék végezni-bármit- megnézem, hogy rendelkezésemre áll-é minden, ami a feladat elvégzéséhez szükséges.

Nem fogom letolni a gatyám a keféléshez, ha 100 km-es körzetben nincs élő nő.

Félreértesz, ha azt hiszed, hogy ekézni szeretnélek. Ez a része nem érdekel.

A központ 2019.12.08. 16:48:21

Tisztelt munkatársaink!

Az előzetes megbeszélések és tervek szerint a következő műszakok vesznek részt a hétfőn 18 órakor kezdődő "Tüntetés a szabad színházakért, a kultúra függetlenségéért" elnevezésű demonstráción:

1a.,1d.,2b.,2c.,2f.,4d.,4g.,5a.,5b.,7c.,8b.,8d.,8e.,9c., és 9h.

A kiosztandó transzparenseket, zászlókat a műszakvezetők hétfőn 10 óráig vegyék át, hogy legyen idő az esetleges módosítások elvégzésére.
Mérsékelten hideg idő várható, de a műszak- és csoportvezetők a munkavédelmi törvény 33. paragrafus 1. bekezdés és 3/2002.(II.8.)SZCSM-EÜM végrehajtási rendelete értelmében gondoskodjanak a megfelelő védőitalról.
Mivel a eseményt részben a Katona József Színház szervezi és rendezi, így a közelmúlt zaklatási botrányait figyelem véve felhívjuk dolgozóink figyelmét a következőkre:

- a tüntetésen résztvevő nőkre tett szexista megjegyzések mellőzése.
- Gothár Pétert méltató és védő megjegyzések, transzparensek mellőzése.
- szereposztó dívány említésének mellőzése.

A tüntetés jelenlegi helyszíne a Madách tér, ami persze változhat. A rendezvényen felszólal Karácsony Gergely főpolgármester is, ezért a téren maradt hó maradéktalan eltávolításáért a következő műszakok felelnek:

-1j.,2g.,3f. és 7j.

A kijelölt műszakok a kiemelt fontosságú feladatot 14 óráig végezzék el. A műszakvezetők a hólapátokat és seprűket a földszinten található raktárból vehetik fel.
Megkérjük a tömegközlekedést használó dolgozóinkat, hogy az érvényesített vonaljegyeiket az utazási költségelszámolás miatt őrizzék meg.
Azon dolgozóink, akik a Központ által biztosított buszokkal indulnak a demonstrációra, 16:30-ra legyenek a Központ tömbje előtti alakulótéren.

A rövid felkészülési idő miatt javasoljuk a csoport- és műszakvezetők számára hétfő 12 óráig a következők elvégzését:

- a tervezett rigmusok, szólamok és szlogenek skandálásának gyakorlása.
- zászlók és transzparensek munkavédelmi ellenőrzése.
- a "csapatban mozgás" gyakorlása, ellenőrzése.
- a tervezett "mobilfényes nagykép" miatt a mobiltelefonok töltöttségének ellenőrzése.

Az esemény kulturális jellegét tekintve kérjük munkatársainkat, hogy nem megfelelő öltözetben és ittasan ne jelenjenek meg!
Pontosított és részletekbe menő eligazítás a holnap reggeli utasításcsomag megjelenése után javasolt.

További jó munkát kíván: a Központ.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.08. 18:02:18

Ne rugódzatok már ezen a feladaton, hiszen ez csak egy 4-es matemtika feladat. Vannak itt más, értelmezhetetlen szövegek is, amiket ott a kupola alatt a fideszes többség szokott megszavazni. Utánna meg hetekig próbálják megmagyarázni, hogy mit is akartak. Ezért is lett az országos bírósági vezetőből alkotmányos bíró. Ezt meg azért nem lehet érteni, mert a fidesz alaptörvényt fogadott el, alkotmányunk nincs, csak alkotmánybíróság. KI ÉRTI EZT?

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.08. 18:19:46

@látjátok feleim szümtükkel: "Ezt meg azért nem lehet érteni, mert a fidesz alaptörvényt fogadott el, alkotmányunk nincs, csak alkotmánybíróság. KI ÉRTI EZT?"

Te biztos nem, mert a megfelelő információk hiányában, túlzott magabiztossággal próbálsz ítéletet alkotni. Kapaszkodj meg, de Magyarország Alaptörvénye ismeri az "alkotmány" fogalmát.

"R) cikk
(1) Az Alaptörvény Magyarország jogrendszerének alapja.

(2) Az Alaptörvény és a jogszabályok mindenkire kötelezőek.

(3) Az Alaptörvény rendelkezéseit azok céljával, a benne foglalt Nemzeti hitvallással és történeti alkotmányunk vívmányaival összhangban kell értelmezni.

(4) Magyarország alkotmányos önazonosságának és keresztény kultúrájának védelme az állam minden szervének kötelessége."
net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1100425.atv

Sir Bates dö Hól 2019.12.08. 18:33:23

@6.Lenin: Lajos, minden telefonon van számológép, bazdmeg beütöd, hogy 2,5×2500HUF, s téged sem vágnak át...

Sir Bates dö Hól 2019.12.08. 18:44:42

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: akár 2,5-tel is szorozhatjuk, s az 1-gyel való osztás már teljesen szubjektív;-)...

6.Lenin 2019.12.08. 18:45:17

@Sir Bates dö Hól:

Szarzsák, be vagy tépve? Honnan vetted a 2500Ft-ot? Olvasd el még 1x, hogy mit is írtam.

6.Lenin 2019.12.08. 18:49:04

@Sir Bates dö Hól:

Látom be vagy tépve, szarzsák.

atomic power 1986DucaDuca 2019.12.08. 18:51:47

@látjátok feleim szümtükkel:

"Ne rugódzatok már ezen a feladaton, hiszen ez csak egy 4-es matemtika feladat."

Annál is inkább, mivel a 2009-es kiadású tankönyvet 2015. augusztus 31-ig nyilvánították tankönyvvé. Azóta milyen matematika tankönyv van a kerettantervben?

nincs1itt 2019.12.08. 19:11:23

@Szergej Szergejevics Szergejev: ismeri az alkotmány fogalmát, de attól még nem alkotmány, hanem alaptörvény. ez az alaptörvény hivatkozik egy "ködös" nem meghatározott történelmi alkotmányra: => "(3) Az Alaptörvény rendelkezéseit azok céljával, a benne foglalt Nemzeti hitvallással és történeti alkotmányunk vívmányaival összhangban kell értelmezni."
tehát nem nevezi magát sehol alkotmánynak, er go nem következik belőle, hogy alaptörvény = alkotmány.

nincs1itt 2019.12.08. 19:18:12

@Szergej Szergejevics Szergejev: és ami kimaradt, az hogy az alkotmányt az állam alaptörvényeként aposztrofálja az alaptörvény, attól még nem alkotmány. esetleg egy újabb nyelvújítási elméncség...

nincs1itt 2019.12.08. 19:23:06

@Szergej Szergejevics Szergejev: "Része egyben az alkotmánynak is, de kevesebb annál." ki mondta ezt?

6.Lenin 2019.12.08. 19:26:39

-Miért sírsz Balázska?
-Édesapámat elvitte a mentő, kórházban van.
-Mi történt?
-Elmentünk fenyőfát vásárolni, de nem tudta mennyi a fa métere, pedig szeretett volna egy 2,5 méterest.
-Ezért?
-Nem, felhívta az összes ballibsi haverját, de ők se tudták kiszámolni mennyibe kerülne.
-Akkor ezért?
-Nem, mert gondolta, hogy a sok hülye nem fogja tudni, csak reménykedett, sajnos.
-Akkor miért?
-Hát meggondolatlanul felhívta németből a Szepit is.
-Szepi tudta?
-Ő sem, de azt mondta, hogy ehhez az Alkotmánynak semmi köze, na ekkor végleg bekkantant a fater.
-Szegény Balázska.
-Jól elbaszták a Karácsonyukat az már tuti, sok fasz ballibsi.

atomic power 1986DucaDuca 2019.12.08. 19:28:21

@látjátok feleim szümtükkel:

"Ezért is lett az országos bírósági vezetőből alkotmányos bíró. Ezt meg azért nem lehet érteni, mert a fidesz alaptörvényt fogadott el, alkotmányunk nincs, csak alkotmánybíróság. KI ÉRTI EZT?"

Az 1949. évi XX. törvény kisajátította az alkotmány szót, és annak korábbi jelentésétől eltávolodott. Sok mindenben nem felelt meg a modern alkotmánynak: pl. emberi jogok. Korábban nem volt Magyarországon írott alkotmány, hanem olyan szokásjog, elvek, melyek a különböző korokban fogalmazódtak meg jogirodalmi dokumentumokban. Az alkotmány kifejezés 1949-ig ezt fedte le.
Hasonlóan, mint jelenleg az Egyesült Királyságban, Finnországban.
Jelenleg az Alaptörvény éppen ezért nem sajátítja ki az alkotmány szót.
Az Alkotmánybíróság pedig nem csak az Alaptörvényt, hanem annak felhatalmazása alapján a történeti alkotmány vívmányait is értelmezi. Ezt minden az Alaptörvényt alkalmazó szerv is teszi.
Ezért van Alkotmánybíróság, ezért van alkotmánybíró.

nincs1itt 2019.12.08. 19:30:50

@atomic power 1986DucaDuca: "Része egyben az alkotmánynak is, de kevesebb annál." ki mondta ezt?

morph on deer 2019.12.08. 19:32:05

@nincs1itt:
“ és történeti alkotmányunk vívmányaival összhangban kell értelmezni."
tehát nem nevezi magát sehol alkotmánynak

- Viszont referál egy “alkotmányra”, ami értelemszerűen egy másik dolog!
Ergo: ez az alaptörvény NEM az alkotmány! Azért nem is nevezi magát annak...

nincs1itt 2019.12.08. 19:34:33

@6.Lenin: nem baj vologya, majd kiadják kötve, fűzve az örökbecsű egypereceseid.
és a kisunokád is büszke lehet rád! az a tuggyukki karinthy is csak loholt a nagyságod után... örkény a fasorban sem volt!

nincs1itt 2019.12.08. 19:38:18

@morph on deer: jesz.ajk.elte.hu/szajer52.pdf és ezt maga szájer is leírja mindjárt az első bekezdés végén.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.08. 19:40:33

@nincs1itt: "az hogy az alkotmányt az állam alaptörvényeként aposztrofálja az alaptörvény, attól még nem alkotmány. esetleg egy újabb nyelvújítási elméncség"

Már bocs, de biztos, hogy ezt akartad kérdezni? Ez a félreértelmezés inkább nálad utal valami fogalmi zavarra...

Egyébként úgy emlékszem, hogy te németes vagy – Németországban nem alaptörvénynek (Grundgesetz) hívják a szövetségi állam alkotmányát; amiben ettől függetlenül van hivatkozás alkotmányra (Verfassung) is (pl. "Die Freiheit der Lehre entbindet nicht von der Treue zur Verfassung")?

nincs1itt 2019.12.08. 19:45:54

@Szergej Szergejevics Szergejev: de bizony! van grundgesetz is, mert ez egy bundes! rep. deutschland. viszont nincs! grundgesetzgerichtshof, viszont van verfassungsgerichtshof!
ez azért fontos, mert itt a "tartományoknak" is van saját alkotmányuk! amiket az alaptörvényben összegeznek, de van egy alkotmány, amely felette áll a grundgesetznek. ezért is nevezik másképp, ahogy a magyarban is.

atomic power 1986DucaDuca 2019.12.08. 20:06:07

@nincs1itt:

"ez azért fontos, mert itt a "tartományoknak" is van saját alkotmányuk! amiket az alaptörvényben összegeznek, de van egy alkotmány, amely felette áll a grundgesetznek."

Be tudnád csatolni a német "alkotmány" szövegét, csak úgy tanulmányozás végett?

Sir Bates dö Hól 2019.12.08. 20:09:04

@atomic power 1986DucaDuca: ne jogászkodj, nem értesz hozzá... te sem...

nincs1itt 2019.12.08. 20:26:47

76. PANAMA ÉS ANARCHIA
Vége minden szép reménységnek. Nem lesz béke. Az anarchia lett úrrá a parlamenten. Tegnap még csak dulakodtak. Ma már szóhoz juthat a revolver is. Holnap a bán szétveretheti a képviselő urakat. Holnapután lángokban állhat az ország. Minden lehetséges most már. Azt se tudjuk hirtelenében, a kipattant panamáról, a széttépett indítványról, a nagy beláthatatlanságról, vagy miről is szóljunk. A panamáról talán. Korrupt országokban a panamákon szokás legjobban felháborodni. Imádott hazánk pedig igen-igen korrupt ország. Ebből kifolyólag természetes, hogy itt minden ember fölháborodik, ha a másik ember is panamázik. Ne tessék ezt cinizmusnak venni. Ez a korrupció természetrajzának egyik erős, tapasztalati igazsága. A magyar társadalomban, mint minden fenékig romlott társadalomban privátim, kis körökben, bizalmas tereferék közt vidáman és szemérmetlenül szoktuk tárgyalni mindezt. Vezető státusférfiakról, előkelő politikusokról, társadalmi vezéremberekről, kedves, hízelgő elismeréssel szoktuk megállapítani, hogy nagy gazemberek. Ilyen bizalmas diskurzusok alkalmával, kaszinókban, kávéházakban, vendéglőkben, zsúrokon, redakciókban, folyosón tessék hallgatni előadásokat a magyar közéleti erkölcsről. A nyilvánosság előtt ellenben gentleman társadalom vagyunk. Gentleman mindenki. Aki párbajozik és aki a liga tagja. Nálunk ritkán pattannak ki panamák. Mert mi regarddal vagyunk egymás iránt. Én panamázom, te panamázol, ő panamázik. Mind panamázunk. A lelkünk fölujjong, ha például olvassuk, hogy a francia parlamentben ismét panama sült ki. Na, ugye hogy nem mi vagyunk a legrosszabbak? Persze azt nem ismernők be semmiért, hogy az az állapot, amely mellett a panamák kipattanhatnak, aranyállapot. Hiszen bárcsak nálunk is mind sűrűbben pattannának ki a panamák. Ez etikai erősödést jelentene. Ám nálunk a nagyon ritka leleplezések is voltaképpen még nagyobb panamákat lepleznek. Ne tessék megbotránkozni. Így van ez. A magyar társadalomnak annyira vérében van a panamázás, hogy aki netán a puritánt meri játszani, elveszett. Olyan erkölcstelen bátorsággal sehol sem mernek beszélni az emberek, mint nálunk privát körökben. Itt az obstrukció ügye például:
– A bán öt milliót kapott a főhercegektől.
– Kossuth Ferenc maga kapott egy milliót.
És nincs olyan hihetetlen dolog, amit a fáma fel ne kapjon. Ebben az országban mindent föltesznek és elhisznek egymásról az emberek. Nem új dolog ez kedves magyar testvéreink. Mikor szegény Szilágyi Dezső meghalt, Mag Harden, a merész német publicista így sóhajtott föl:
– Milyen szörnyen korrupt ország lehet az a Magyarország, hogy valakit egy improduktív élet után nagyon nagy embernek tartanak, csak azért, mert abban az országban, ahol mindenki korrupt, ő intakt maradt.
Szóval nemcsak egymást tartjuk korruptaknak, de azoknak, tartanak bennünket a külföldön is. Ez az igazság. No, és hogy a korrupcióban a hon atyái az atyamesterek, ez meg éppen nem új dolog. De azért ma szörnyen háborogni fog a magyar erkölcs.
Nagyobb dolog mindennél a teljessé vált anarchia. Most már nagy baj van. Csapjuk el azonnal a bánt. Küldjenek egy elfogadható, kibékítő egyéniségű és programú miniszterelnököt. Mert másképpen semmiről sem felelhet senki sem.
Nem volna csoda, ha akármi történnék. Aljasabbaknak látszunk Szerbiánál. Szerbiában lemészárolták a királyi családot. Nálunk a nemzetet gyilkolják meg. Pár százezer ember kisajátítva tartja a országot. A nép milliói jogtalan rabszolgák. Az ország koldus és leigázott. A parlament urai pedig liferálják a népet, a nép jogait, a hazát. Ilyen nemzetveszejtő ocsmányságot nem mutat föl a világhistória. Orgiája ez az összegyülemlett bűnöknek. Beteljesülése a kérlelhetlen fátumnak. Fölfakadt seb vagyunk most Európa testén. Lesz-e balzsam erre a sebre, vagy egyszerűen ki fogják égetni?… Rettenetes, rettenetes történet ez…
Nagyváradi Napló 1903. július 30.
A. E.

atomic power 1986DucaDuca 2019.12.08. 20:26:56

@nincs1itt:

Tehát a Szövetségi Köztársaságnak nincs külön írott alkotmánya, amely az alaptörvény felett áll, hanem az alaptörvényt nevezik közjogi értelemben alkotmánynak.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.08. 20:29:38

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Tévedsz, mert az alkotmány nem azonos az alkotmányosságg fogalmával. Nyelvtanilag sem. Ha az alaptörvényt alkotmánynak neveznék, akkor egybe esne, de eltérnek fogamilag és jogilag is.

nincs1itt 2019.12.08. 20:33:06

@atomic power 1986DucaDuca: 1949-ben deklarálták, hogy a megosztottság miatt nem nevezik alkotmánynak. az újra egyesítést követően is többször módosították, de az alkotmányra való átnevezés még nem történt meg. tehát, névleg nem alkotmány. ezzel szemben a magyar alaptörvény, nem alkotmány. ezt a törvényalkotó is elismeri. a német viszont csak a nevében nem az mert, amikor megalkották, akkor oka volt.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.08. 20:36:41

@atomic power 1986DucaDuca: "Korábban nem volt Magyarországon írott alkotmány, hanem olyan szokásjog, elvek, melyek a különböző korokban fogalmazódtak meg jogirodalmi dokumentumokban. Az alkotmány kifejezés 1949-ig ezt fedte le."

No, látod lehet egy törvényt alkotmánynak nevezni, csak akarás kérdése. Nem akarásnak meg nyögés a vége.

Azt meg leszarom nagy ívben, hogy más országokban alaptörvény, vagy alkotmány. Engem a mi országunk, mi alkotmányunk, és a mi törvényeink érdekelnek.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.08. 20:41:10

@látjátok feleim szümtükkel: "alkotmány nem azonos az alkotmányosságg fogalmával"

Nyuszikám, ilyen szamárságot ki állított, hogy azonos?

Mert én biztosan nem, már megint szalmabábot püfölsz...

"Ha az alaptörvényt alkotmánynak neveznék, akkor egybe esne, de eltérnek fogamilag és jogilag is."

Ha az alaptörvényt alkotmánynak neveznék, akkor se esne egybe az alkotmányosság fogalmával...

Figyelj, atomfizika-logika professzor, te láthatólag ehhez nagyon kevés vagy, az alapfogalmakkal sem vagy tisztában.

Az okoskodás meg a találgatás helyett olvass inkább szakirodalmat...

www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop425/2011_0001_548_Alkotmanyjog/ch01s04.html
"Az alkotmányozók 2011. március 14-én az alaptörvény tervezetének az Országgyűléshez való benyújtását megelőzően az Alaptörvény név használata mellett döntöttek az Alkotmány elnevezés helyett. Ennek indoka lehet az, hogy a történeti alkotmányra való hivatkozás is megjelenik az alaptörvényben. Az alkotmányozók rögzíteni kívánták az alaptörvényben, hogy Magyarország tiszteletben tartja a történeti alkotmány vívmányait, és a Szent Koronát, amely megtestesíti Magyarország alkotmányos állami folytonosságát. Sőt, az Alaptörvényt a Nemzeti Hitvallás és a történeti alkotmány vívmányaival összhangban kell értelmezni. Álláspontunk szerint azzal, hogy az alkotmányozók az Alaptörvény elnevezés mellett döntöttek egyrészt kifejezésre kívánták juttatni közvetett formában a történeti alkotmány vívmányainak jelentőségét. Ez lehetővé teszi, hogy az alaptörvény értelmezése során a bírói szervek hivatkozhassanak a történeti alkotmány vívmányaira is. Elsősorban az Alkotmánybíróság feladata lesz annak meghatározása, hogy a történeti alkotmány vívmányainak mely részei vehetőek majd figyelembe az Alaptörvény sérelme nélkül, illetve, hogy az alkotmánybírósági joggyakorlat mely dokumentumokra hivatkozhat. Megjegyzendő, hogy más országok is ismerik a történeti alkotmányhoz hasonló ún. alkotmányossági blokk intézményét. Így. pl. Franciaországban lehetővé teszik azt, hogy a történelem folyamán elfogadott alkotmányjogi elveket ma is figyelembe vegyék. Ezt az elvet a francia Alkotmánytanács is megerősítette és a jogirodalom gyakorta hivatkozik ezen elvre."

Ennyi...

atomic power 1986DucaDuca 2019.12.08. 21:03:52

@látjátok feleim szümtükkel:

"No, látod lehet egy törvényt alkotmánynak nevezni, csak akarás kérdése. Nem akarásnak meg nyögés a vége."

Nem az elnevezésen múlik, hanem a tartalmon. Az alaptörvény az 1936. évi szovjet Alkotmány alapján készült, és 1989-ig többször módosított 1949. évi XX. számú törvényt váltotta fel. Lehet alkotmánynak nevezni alaptörvényt úgy, hogy nem biztosít alapvető jogokat.

nincs1itt 2019.12.08. 21:19:39

@atomic power 1986DucaDuca: Stumpf István többek között ha visszafogottan is, de kritizálja az alaptörvényt:

"Az alkotmányozó többség birtokában új Alaptörvényt léptetett életbe, kiterjesztette a politikai zsákmányrendszer tradicionális határait: a fontosabb közjogi pozíciókba a saját jelöltjeit juttatta be."

(Valóban aggódtak sokan, amikor például a főként párthátterű Stumpf került az alkotmánybíróságba 2010-ben.)

Továbbá:

"Az alkotmányozó többség magabiztosságával, rohamtempóban törvények százait fogadtatta el, a korábban oly fontosnak tartott jogállami értékek (pl. a hatalommegosztás követelménye, a visszamenőleges hatályú jogalkotás tilalma, a parlamenti döntéshozatali szabályok betartása, tulajdon szentsége) alárendelődtek a vegytiszta hatalmi érdekeknek és rendszerépítő politikai célkitűzéseknek. A csúcsra járatott hatalomkoncentráció megnövelte a kormány cselekvőképességét, de jelentősen erodálta az alkotmányos demokráciába vetett hitet."

Sőt:

"Új törésvonalak jelentek meg a hatalom belső köreiben, a Fidesz új generációjának már semmit sem jelentett a szakkollégiumi időszak közösségi érték- és élményvilága. Sokuk számára

a hatalmi pozíciók birtoklása, a szimbolikus és anyagi javak gyarapítása lényegesen nagyobb motiváló erővel bírt,

mint a politikai közösséghez tartozás élménye, illetve a nemzeti ügyek szolgálatának ethosza."
www.tarki.hu/hu/news/2016/kitekint/20160308_polgar.html sajnos a link már nem található.

nincs1itt 2019.12.08. 21:20:55

@Szergej Szergejevics Szergejev: akkor neked is: Stumpf István többek között ha visszafogottan is, de kritizálja az alaptörvényt:

"Az alkotmányozó többség birtokában új Alaptörvényt léptetett életbe, kiterjesztette a politikai zsákmányrendszer tradicionális határait: a fontosabb közjogi pozíciókba a saját jelöltjeit juttatta be."

(Valóban aggódtak sokan, amikor például a főként párthátterű Stumpf került az alkotmánybíróságba 2010-ben.)

Továbbá:

"Az alkotmányozó többség magabiztosságával, rohamtempóban törvények százait fogadtatta el, a korábban oly fontosnak tartott jogállami értékek (pl. a hatalommegosztás követelménye, a visszamenőleges hatályú jogalkotás tilalma, a parlamenti döntéshozatali szabályok betartása, tulajdon szentsége) alárendelődtek a vegytiszta hatalmi érdekeknek és rendszerépítő politikai célkitűzéseknek. A csúcsra járatott hatalomkoncentráció megnövelte a kormány cselekvőképességét, de jelentősen erodálta az alkotmányos demokráciába vetett hitet."

Sőt:

"Új törésvonalak jelentek meg a hatalom belső köreiben, a Fidesz új generációjának már semmit sem jelentett a szakkollégiumi időszak közösségi érték- és élményvilága. Sokuk számára

a hatalmi pozíciók birtoklása, a szimbolikus és anyagi javak gyarapítása lényegesen nagyobb motiváló erővel bírt,

mint a politikai közösséghez tartozás élménye, illetve a nemzeti ügyek szolgálatának ethosza."
www.tarki.hu/hu/news/2016/kitekint/20160308_polgar.html

sajnos a link már nem található.

atomic power 1986DucaDuca 2019.12.08. 21:43:25

@nincs1itt:

"Stumpf István többek között ha visszafogottan is, de kritizálja az alaptörvényt"

Joga van hozzá! Az átlagembereket viszont nem ez érdekli.

taga20☺ 2019.12.09. 02:00:18

mosmá aszondom rám ragadt a faszkondom

taga20 2019.12.09. 03:07:22

KÉRDÉS: Ha a magyar határt egy nap alatt 120 illegális bevándorló arab lépi át, akkor hány arabot szopok le egy nap alatt ?

taga20 2019.12.09. 03:12:56

Valójában ez egy hülye kérdés, mert a válasz nyilvánvalóan 120 . Mert nem kérdéses, hogy minden arabot leszopok. Ez a liberalizmus, ilyenek a liberálisok.

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.09. 08:32:19

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Szergejke, én törvényt szoktam elolvasni, nem a tankönyveket, meg a törvényekhez fűzött magarázatokat. Azok még wc papírnak sem jók, mert ahhoz kemények. A bíróságok és a hatóságok a törvény betartását követelik meg az állampolgároktól. Ha nem teccenél tudni, nem a tankönyvekben, meg magyarázatokban írtkat.

A magyar nyelvet pedig a fidesz és hátulja magas szinten műveli, ha ők nem érezték alkotmánynak, csak alaptörvénynek, akkor azt úgy is kell érteni minden magyar állampolgárnak. Pont.

morph on deer 2019.12.09. 08:38:11

@atomic power 1986DucaDuca:
“ Lehet alkotmánynak nevezni alaptörvényt úgy, hogy nem biztosít alapvető jogokat.”

Lehet. Csak úgy, mint hajadonnak a ribancot, vagy tisztességes embernek orbánt, netán demokráciának az orbanizmust.

Megy az. Csak éppen hazug képmutatónak, vagy hülyének kell lenni hozzá, ennyi az egész.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.09. 11:00:36

@látjátok feleim szümtükkel: "Szergejke, én törvényt szoktam elolvasni, nem a tankönyveket, meg a törvényekhez fűzött magarázatokat. Azok még wc papírnak sem jók, mert ahhoz kemények."

De azokat is minek, ha a felét se érted, még az alapfogalmakat se?

Olvashatsz te akárhány törvényt, ha olyan fogalmi zavar van a fejedben, amilyen, akkor értelmezni úgy sem tudod őket...

"A magyar nyelvet pedig a fidesz és hátulja magas szinten műveli, ha ők nem érezték alkotmánynak, csak alaptörvénynek, akkor azt úgy is kell érteni minden magyar állampolgárnak. Pont."

Látod, ha elolvastad, megértetted volna, amit Trócsányi László és Schanda Balázs leírtak, akkor most nem égetnéd magad ilyen baromságokkal...

De nekem mindegy – te magadról, a saját műveletlenségedről, fogalmatlanságdról állítod ki a bizonyítványt...

alöksz róz 2019.12.09. 12:16:43

@taga20 : tényleg dicséretes dolog, hogy felvállalod, hogy ennyire odavagy az arab faszokért, de így pont csak a lényege vész el a coming out-nak.. ha vagány vagy ne lyánykodj, állj elő rendesen

taga20☺ 2019.12.09. 12:50:05

@alöksz róz: basszodj meg te is fityeszcsicska, meglátod nem kell féllni nem fog fályni

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.12.09. 12:56:24

@alöksz róz: "ne lyánykodj, állj elő rendesen"

Ne várj ilyet. A fideSSfasszopók mind buzik, de az arab faszokhoz való vonzódásukat csak más neve alatt merik felvállalni. :))

alöksz róz 2019.12.09. 14:01:25

@taga20☺: megoszthatnád, mi értelmét látod, hadd okuljunk belőle. az is jó, ha írsz a mindenszóra és bemásolod ide :D

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.09. 14:06:44

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Te meg ha eszed lenne, akkor megértenéd, nem az a lényeg, hogy Trócsányi és Schanda bárhol mit ír, és mit hablatyol, hanem amit a Parlmentben megszavazott a fidesz többség. Mellesleg az alaptörvényt Szájer nertárs írta, ő pedig már csak tudta mit firkál. Ez után meg majd a neje fogja tudni, hogy mit is kell tudni.;D

taga20☺ 2019.12.09. 14:08:04

@alöksz róz: majd ha annyí arabfaszt szoptál le mint én szoba állok veled

atomic power 1986DucaDuca 2019.12.09. 15:30:05

@morph on deer:

÷“ Lehet alkotmánynak nevezni alaptörvényt úgy, hogy nem biztosít alapvető jogokat.”

Lehet. Csak úgy, mint hajadonnak a ribancot, vagy tisztességes embernek orbánt, netán demokráciának az orbanizmust.

Megy az. Csak éppen hazug képmutatónak, vagy hülyének kell lenni hozzá, ennyi az egész.÷

Itt az 1949. évi magyar, és az ezt megalapozó 1936. évi szovjet alkotmányra gondoltam, mivel Jelenleg alaptörvényünk és nem alkotmányunk van. Ez ugyan közjogi értelemben a jogrendszer legfelsőbb szintje, de Magyarországon történelmi okok miatt nem nevezik alkotmánynak.

mgdé 2019.12.09. 19:26:41

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Németországban született törökök, akik Erdogan bácsit tekintik elnöküknek.
Pont úgy, mint te, kicsi kipcsak, a Nazurbajev urat. :P

(Azé', te is tudod, csúnya dolog, hogy Erdogan bácsi ilyesmikre tanítja őket!)

S ha már térkép: Ugye tudod, hogy a szürkéskék usákok, a piros ausztrálok, de még a sárga japánok is jobbak mint mi, pedig mi zöldek vagyunk. Következésképp műfenyőt ne vegyél!!

morph on deer 2019.12.09. 20:32:07

@mgdé:
Meg levegőt se.
Na nem az, hogy egyáltalán, vagy ilyesmi, csak annyi, hogy legalább tízperces szüneteket iktass be.
A harmadik után majd megbeszéljük az eredményt.
Sok sikert!

mgdé 2019.12.09. 23:06:31

@morph on deer:

"Meg levegőt se."
Ezt rosszul tudod. Szimbiózis. Én co2-t nekik, ők friss oxigént nekem.
No persze az is kell még, hogy 'csak a nap ragyogjon'.
Meg némi víz is.

Erdoganból viszont egy leheletnyi sem szükséges az élet(em)hez.

(Amúgy a térkép a fociról szólt. :D )

alöksz róz 2019.12.10. 00:17:39

@mgdé: "Azé', te is tudod, csúnya dolog, hogy Erdogan bácsi ilyesmikre tanítja őket" - kettőn áll a vásár, milyen nagy bölcsesség ez, mi? :D
nekem például hiába tanítanátok ti lipsik bármit, nem vagyok rá fogékony.

mgdé 2019.12.10. 00:42:26

@alöksz róz:

Kedves Kipcsak Söndör, azt ugye tudod, hogy ha én vagyok 'a' lipsi, akkor egyáltalán nincs miért féltenetek a végtől szegény Nyugat-Európát, mert ott a magamfajtából nem nagyon akad. Őszintén remélem, minden igényedet kielégítően kényelmes a fekete-fehér kis képzeltvilágod. :D

alöksz róz 2019.12.10. 00:55:47

@mgdé: kényelmes, de nincsen benne fekete
meg sötétbarna nagyszakállú sincs benne

alöksz róz 2019.12.10. 00:58:36

kényelmetlent minek elképzelni

mgdé 2019.12.10. 01:30:08

@alöksz róz:
Erdogan szőke és fehérbőrű? :D

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.10. 07:56:29

Semmi gond, csak Orbán szeresse Erdogant. Mert lehet, hogy a törökök rokonaink, rokont pedig nem fikázunk!

FCUK6 2019.12.10. 08:32:42

Bárki meg tudja oldani a feladatot, ugyanis a fa méterára a korábbi kérdésekből kiderül. Ugye a képen csak a hetes kérdéstől látjuk a feladatot. Majdnem megkérdeztem, ki a szerző, de felesleges, ekkora lukra csak nickgrabowski tud futni.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.10. 08:39:27

@látjátok feleim szümtükkel: @mgdé: Sràcok,ti aztán baromi viccesek vagytok ezzel a kipcsakozással meg erdoganozással.

Aztán ha már jól kikuncogtátok magatokat, akkor arról is mesélhetnétek, hogy szerintetek vajon mi folyik Kispesten?

hvg.hu/gazdasag/20191210_kispest_onkormanyzat_kozbeszerzes_szerzodesek_lackner_csaba

Hogy van az, hogy eddig minden tárgyi bizonyíték és dokumentum a szétütve milliók meglovasításáról beszélő Lackner Csaba mondókáját támasztja alá?

Vajon az "ellenzéki" pártok ezt a kispesti maffia-mkdellt szeretnék meghonosítani a többi zsákmányolt önkormányzatnál, valamint fővárosi szinten is?

A pàrt országos vezetése miért nem tesz semmit azért, hogy tisztába tegye ezeket a zűrös ügyeket? (Azon túl, hogy az ezeket önkéntelenül feltáró Lackner Csabit kizárták, persze őt is csak a választás után, addig azt is letagadták, hogy ő van a felvételeken, holott ez amúgy egyértelmű volt.)

Vajon ezt a modellt, a Hagyó Miki-féle jó világot szeretnék visszahozni az országos politikában is 2022 után, ha nyernek?

mgdé 2019.12.10. 09:28:00

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Kedves, úgy is mint dorogoj, orosz barátom, ha tetszik neked, ha nem, én akkor sem szeretem az örményirtó, görögöket mészárló és elüldöző, bolgár, szerb védtelen lakossággal vérengző, kaldeust, kurdot gyilkoló, Ciprust megszálló, hol puccsoló, hol álpuccsoló, saját népét bebörtönző, stb., erőszakos basikat és könnyen fanatizálható, birodalmi tudatú népüket sok-sok milliószám Európán (Németország, Ausztria, Svájc) belül. Te meg foglalkozz inkább a Dél-Kelet Szibéria puha alhasát kóstolgató kínaiakkal, mielőtt még késő.

alöksz róz 2019.12.10. 10:58:21

@mgdé: te miről beszélsz, lipsi, hol említettem erdogant?

látod, tiltakozol ha lipsiznek, aztán rögtön az első adódó alkalommal nekiállsz lipsiskedni :D

alöksz róz 2019.12.10. 11:04:21

@mgdé: én is kizavarnám az unióból őket, ezt írtam, amikor az erdogant tekintik elnöküknek témát a múltkor szóba hoztad..

mgdé 2019.12.10. 12:04:23

@alöksz róz:

Igen, emlékszem. Ha viszont kizavaró vagyok, hogyan lehetek "lipsi"? :D

mgdé 2019.12.10. 12:17:23

@alöksz róz:

Ugyan már, kedves Kipcsak Söndör, barna bőrű és tömött bajszú ...
Az miben oly nagyon más, mint a nagyszakállú? :P

(Amúgy, ha már "rokonság", a honfoglalók egy kisebb része és az alánok révén az indoiráni lovasnépek is azok, s - akinek ez fontos - akár a szkíták révén is. Mer'hogy azok aztán nagyon nem türkök valának.)

A hadihajói meg az EU tag Ciprus saját vizein ...
A franciák küldtek oda hadihajót, hogy azért az EU is ott legyen tessék-lássék, mielőtt további túlzásokba esnek. (Természetesen szénhidrogén van a tengerfenék alatt. S a törökök mindig mindent önként és szívesen elvesznek a környező náluk gyengébbektől.) Szóval, mikor lesz már végre közös EU haderő?

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.10. 14:36:26

@Koshinae: Bocs, de a hozzád hasonló gyépésekre én nem pazarlom az időmet. Szenvedjen veled a Juliska néni a kisegítő oskolában...

@mgdé: Kedves turkofób barátom – engem ezek az egyéni baromságaid nem igazán érdekelnek; tőlem aztán te utálhatod a török népeket meg a vezetőiket is.

Ellenben a németek a török vendégmunkásokat maguk invitálták Németországba a Gastarbeiterprogramm keretében, Törökországban 1961-ben kötöttek is egy egyezményt erről. Az, hogy utána képtelenek voltak ezeket a népeket érdemben integrálni (vagy hazaküldeni) már az ő bajuk – erre korábban is gondolhattak volna.

mgdé 2019.12.10. 14:59:27

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Igazad van, miután a lengyelek, románok, magyarok, stb. integrálhatatlanok, hajrá brexit! A te nagy orosz lelked ennek csak örülhet. :D

Már csak azt a néhány millió kínait kell egy nemzedék múlva kitessékelni Dél-Kelet Szibériából ...

alöksz róz 2019.12.10. 15:53:55

@mgdé: ez nem kizáró ok, a lipsik a szólásszabadság és a tolerancia jegyében mindenkit elhallgattatnának, eltüntetnének, aki nem ért velük egyet

mgdé 2019.12.10. 16:02:49

@alöksz róz:

Semmi. Ezért fogsz botor fejjel kilépni az EU-ból.
Aztán csodálkozol, hogy senkit nem érdekel, ha a románok netán már a Tiszánál járnak.

De miért is érdekelne bárkit is, hisz te sem vagy szolidáris senkivel.
Ki mint vet ...

mgdé 2019.12.10. 16:15:24

@alöksz róz:

Tényleg? :DDD Akkor Tompika miért 'kólázhatott' nyugodtan két tocsikozás közben '94-98 között? Pedig akkor kétharmad volt, s állítólag valami farok csóválta a kutyát. De Csurkát se lőtték le amikor részegen zsidózott, meg Viktort se vitték el, amikor az Országháznál rongálta a közvagyont. Amúgy el kellene döntened pontosan ki/mi a libsi, mer' ha a csikágói fijjug tanítványa Pinochet a libsi, akkor valóban igazad van, eltüntettek nem keveseket. De én valahogy nem tudom elképzelni mondjuk Kovács Gergelyt éveken, évtizedeken át tábornoki egyenruhában peckeskedni. Látom, te iszol rendesen, így aztán TE igen. :P

alöksz róz 2019.12.10. 16:33:14

@mgdé: na és hol az összefüggés?

alöksz róz 2019.12.10. 16:37:59

@mgdé: na és szerinted csak lelövés meg börtönbe zárás létezik? te csak ezt tudod elképzelni?
vagy csak a paneleket meg az érvelési hibákat akarod rajtam gyakorolni? akkor az északkoreázást ki ne felejtsd :D

mgdé 2019.12.10. 16:47:35

@alöksz róz:

"mindenkit elhallgattatnának, eltüntetnének"

Te írtad. :D

mgdé 2019.12.10. 16:50:20

@alöksz róz:

Az EU-ban. Nosza, semmisítsd meg! :P

alöksz róz 2019.12.10. 17:11:11

@mgdé: csak nem azt amit te.
de úgy látszik te csak lelövést meg bebörtönzést ismersz. jól megmutatod, milyen egy igazi lipsibolsi :-)

alöksz róz 2019.12.10. 17:12:42

@mgdé: a semmit nem kell megsemmisíteni.
először írjál érvényeset

mgdé 2019.12.10. 17:47:30

@alöksz róz:

Söndör, Söndör, nem_lelövést, nem_elvivést - börtönről meg szó sem volt, cserébe Tompika szabad jogairól meg igen -, írtam (tudod: "se"), az értelmét éppenséggel te furmányítottad el. :P

mgdé 2019.12.10. 17:49:47

@alöksz róz:

"semmit" :D

Gondolom, akkor te csakis vízummal mész Ausztriába. Nem mondod, hogy Moldovába való vagy ... Ó, akkor elnézést, nehéz gyerekkorod lehetett ...

Koshinae 2019.12.10. 17:51:09

@Szergej Szergejevics Szergejev: Ez az, add elő még, mennyire okos és zseniális vagy! :D

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.10. 21:07:06

@Szergej Szergejevics Szergejev:" A pàrt országos vezetése miért nem tesz semmit azért, hogy tisztába tegye ezeket a zűrös ügyeket?"

Gondolom azért, amiért a Simonka ügyben, a Boldog istván körül kialakult ügyben , a valdemor ügyben, meg egy-két-sok ügyben nem tettek semmit. Miért kéne a szociknak elöl járni, ha az elöljáró kormányzati párt és kománya sem tesz semmit?

alöksz róz 2019.12.10. 21:22:18

@mgdé: összefüggéstelenül beszélsz

mgdé 2019.12.10. 23:23:29

@alöksz róz:

Mentegetőzz csak Söndör, rád fér ... :)

alöksz róz 2019.12.10. 23:54:50

@mgdé: nekem nincs miért, te próbáltad tagadni a nyilvánvalót
de hiába, pár mondat után fel lehet ismerni titeket
ti mind egyéniségek vagytok :D

mgdé 2019.12.11. 00:10:57

@alöksz róz:

"a nyilvánvalót" :D

S mi lenne az, te nagyon egyszerű fekete-fehér?

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.12.11. 09:39:58

@mgdé: Mi a nyilvánvaló? Hogy hiába tagadod, de lippsi vagy. Labuktál.

Mindenki látja rajtad, nyugodtan hagyd abba a tagadást.

"Igazad van, miután a lengyelek, románok, magyarok, stb. integrálhatatlanok, hajrá brexit!"

Hogy mennyire jelentősek a lengyelek, románok, magyarok integrációs nehézségei, az vitatható.

Az ellenben nem, hogy ha becsületgyilkosságot végrehajtó fiútestvérekről vagy egy németországi karácsonyi vásáron fejszével hadonászó, teherautóval a tömegbe hajtó ipséről olvasol a hírekben, az 99%-ban nem kelet-európai, hanem muszlim.

Akár tetszik nektek, akár nem, a komolyabb integrálhatatlansági problémák náluk kerülnek elő. Persze téged azért fizetnek, hogy ezt tagadd, és összemosd a legális EU-n belüli munkaerő-mozgást a keletről jövő illegális bevándorlással.

@Koshinae: "add elő még, mennyire okos és zseniális vagy! :D"

Okos és zseniális talán nem; de szerencsére hozzád hasonló retardált sem...

2019.12.11. 11:55:41

@nincs1itt: 'az hogy az alkotmányt az állam alaptörvényeként aposztrofálja az alaptörvény, attól még nem alkotmány. esetleg egy újabb nyelvújítási elméncség... "
Az alkotmány és az alaptörvény jogilag ugyanazt a fogalmat jelenti.
A kettő között az a különbség, mint az a nevében is benne van, hogy az olyan országok, akik akkor alakultak, amikor meg kellett alkotni az alapvető törvényeiket, azoknak alkotmányuk van /USA, Kanada, Szlovákia, Románia, Németország az egyesülés miatt, stb. / , míg azoknak, amelyek már hosszú ideje kerettörvényekkel működtek, azoknak alaptörvényük, mint pl. Nagy-Britannia, Magyarország, stb.
Nem annyira bonyolult ez,mint, ahogy első látásra kinéz, csak értelmezni kell a szavakat és lőn a megoldás :-) .

mgdé 2019.12.11. 12:48:33

@Szergej Szergejevics Szergejev:

Dorogoj tovaris SzSzSzergej, már bocs, de te nagyon butuska vagy.
(Putyin elvtárs nem az, őt tisztelem és elismerem, de ne jöjjön ide, ez itt nem a Szent Orosz Anyaföld.)

Az utolsó "nagy hír" gyilkos merénylők a haverotok, Erdogan "fiacskái".
Néma kussban is vagytok(!), mert nem illik a koncepcióba.
Ha mondjuk maghrebiek lennének, már tucatszám mantráznátok a butábbnál butább nikkjeitekkel. Ha nem lennétek ilyen sunyi kettősmércéjűek (ugyi-ugyi, a lopással is, a félrekúrással is, ha mondjuk Tompika vagy Lézer műveli), egyes konkrét témákban még akár időnként egyet is értenék veletek. De vezényszóval vezérelt cselédekkel nincs már kedvem közösködni semmiben.

A britek egy részének eléggé valószínűsíthetően a kelet-európai bevándorlókkal (lásd érkezés szerinti sorban állás helyett tolakodás a buszmegállókban) és az EU-ba nettó befizető szerepükkel, valamint a német-francia vezértengely rugalmatlanságával van bajuk. (Az indiaiakat, pakisztániakat, stb. volt gyarmatiakat saját hatáskörben is korlátozni tudják ha akarják, ahhoz nem kell kilépniük az EU-ból. Tehát nem ez utóbbiak integrálhatatlansága - bár az is komoly gond - miatt hagynák ott az EU-t, már ha valóban ... )

Semmivel sem kedvelem Medgyessyt, Fekete-Győrt, Gyurcsányt, Molnár Gyulát vagy aki épp van, Fodort, Vonát, mittoménkit jobban Orbánnál.
DE: Ők nem akarták megmondani mit olvassak/olvashatok, mit nézzek/nézhetek, mit gondoljak/gondolhatok, mit mondjak/mondhatok, s mit tehetek a saját otthonomban.
(A korai Vona lehet, hogy igen, de ez nem derült ki, nem volt módja ezt bizonyítani.
A késői valószínűleg már nem.)

S amit én NEM AKAROK az az, hogy a hozzád hasonló, nálam gyengébb értelmi képességű, műveletlenebb, kevésbé jó szándékú emberek mondják, mondhassák meg, - lásd pl. Demeter Sz., Orbán J. D., Bencsik, Németh Sziszi, KLala, stb.stb.stb.stb. - hogy én (vagy bárki más) mit, mikor, hogyan.

Ha emiatt 'libsi" vagyok,
akkor a 'libsi' pontos, minden alkalomra igaz meghatározása az alábbi:
Mindenki libsi, aki nálad okosabb.

Most már mindent tudsz, mehetsz a gazdáidhoz árulkodni.

6.Lenin 2019.12.11. 13:36:27

@mgdé:

"DE: Ők nem akarták megmondani mit olvassak/olvashatok, mit nézzek/nézhetek, mit gondoljak/gondolhatok, mit mondjak/mondhatok, s mit tehetek a saját otthonomban. "

Hát fijam te nagy ökör vagy az már szent.

Persze, hogy nem úgy érzed, hogy rád szeretnék erőltetni, mit nézz, stb MERT TE ÖNKÉNT ELEVE AZT NÉZED, MERT KÖZÉJÜK TARTOZOL.

A másik oldal véleményét meg azért érzed úgy, hogy rád szeretnék erőltetni, mert AZT A VÉLEMÉNYT MEG ELEVE ELVETED. DE akkor mi a picsának nézed/olvasod, amikor van választási lehetőséged?

És , mint liberális, vagy kívülállónak hazudva magad, szintén megbuktál, mert a saját véleményeden kívül nem tudsz mást elfogadni.

És ezeket az egyszerű összefüggéseket nem is ÉRTED.

Ma Mo-on senki-kivéve titeket, haladókat-senki nem kényszerít semmire sem. Te is itt, és szabadon téped a szád marhaságokon, de nem hiszem, hogy ettől félóránként cseréled a gatyád mert a félelemtől összeszarod magad.

CSAK TI SZERETNÉTEK, HOGY AZ EGYETLEN VÉLEMÉNY, A TIÉTEK LEHET.

Te nem okosabb vagy mindenkinél, hanem egy buta, erőszakos, seggfej.

mgdé 2019.12.11. 14:22:23

@6.Lenin:

Bácsika, bácsika, megint össze-vissza fecsegsz. Nem hinném, hogy Fegyőr vagy Molnár Gy. a ...-ot vagy a ...-ot szereti olvasni. Valószínűleg azt sem tudják, hogy ezek a művek léteznek. A tényekről, üzleti világról meg láthatólag fogalmad nincs. Valamint, én ugyan nem mondom meg neked mit olvass, gondolj. Mint az "eredményen" látszik is. :P

S ez lenne részemről az "erőszak". :D
Cöfi, te még #metooszűzlányocskának is hülye lennél ...

6.Lenin 2019.12.11. 14:40:14

@mgdé:

Te seggfej, felőlem azt olvasol, nézel, hallgatsz, ami neked megfelel. Nem érdekel.
Én meg azt, ami nekem felel meg.

Mi a faszt nem értesz ezen?

Ezektől függetlenül meghallgathatom-ha van kedvem- a másik oldalt is, hiszen csak így tudok a két( vagy több) megoldás közül kiválasztani a jobbat (szerintem), te meg a magad számára a legmegfelelőbbet.

Mi ebben olyan kurva bonyolult neked? Nincs egyetlen megoldás, semmire sem, hiszen mi sem vagyunk-szerencsére- egyformák.

Miért kéne, hogy érdekeljen egy redvás néger szaros segge? Van, akit érdekel, bassza meg. Én nem fogom. VAN VÁLASZTÁSI lehetőség még, de ha ti lennétek hatalmon, valszeg nem lenne.

Milyen eredményről beszélsz? Tudod, hogy milyen könyveket olvastam? Milyen zenét kedvelek? Vagy az üzletről, mik az elképzeléseim?
Az olyan faszok közül, mint te is lehetsz, néhányan becsődöltek körülöttem, és nekem szerettek volna tanácsokat adni.

A világon csak egy politikai oldal sikeres a gazdaságban? A másik csak veszteséges, sikertelen? Mi a faszomtól vannak a liberális világban visszatérő gazdasági válságok? Nem szabadna lennie!

Én sem szeretnék rád kényszeríteni semmit, de tőled se fogadok el mindent.
MI EBBEN PROBLÉMÁD?

Ha te minősíthetsz másokat, én miért nem? Érted te ezt? NEM, ezért vagy egy erőszakos, buta, seggfej.

taga20☺ 2019.12.11. 14:53:29

bazsa likom málna rózsa
fel hívlak egy kan tan góra

mgdé 2019.12.11. 15:34:59

@6.Lenin:

"de ha ti lennétek hatalmon, valszeg nem lenne"
"ti" :DDD

Mondom, hogy buta #metooszűzlányocska vagy.
1. Akar a f.om hatalomra kerülni,
akkor politikusnak mentem volna, megint hülyeséggel szalmabábozol.
Én a saját függetlenségemet védem, nem az USA világrendjét.
2. Mit is nem olvashattál 1990-2010 között? :D
3. Otthon trágárkodj, a hasonszőrű Cöfikkel, azoknak ez az anyanyelvük.
Tudod mit, igyekezz jobb házipáleszt főzni, s akkor majd szebben beszélnek veled. :P

6.Lenin 2019.12.11. 16:32:08

@mgdé:

Foggal, körömmel véded a saját oldaladat, a saját hülyeséged, és aki ezt nem fogadja el, leminősíted. Mi a fenét akarsz te valójában?

Itt mindenki hatalomra szeretne kerülni, aki itt kommentel, faszfej?
Én , mióta megszülettem, és megtanultam olvasni, azt olvastam el, ami nekem tetszett, és hozzáfértem.
Ki a fenét érdekel, hogy kinek, inkább minek tartod magad?
Ki az a hasonszőrű? Te tuti nem vagy, faszfej. Ilyen hülyéket az életben messze elkerülöm, ha van rá módom.
Engem nem zavar, hogyan beszélnek velem, de viszonozni szoktam, ha...
Ennyi, csak szóltam, hogy nem te vagy a világ közepe (én sem, senki nem az)

mgdé 2019.12.11. 17:14:32

@6.Lenin:

Cöfi bácsi, vigyázz magadra, ha szétpukkansz, újból ki kell találni téged. :D

6.Lenin 2019.12.11. 17:24:44

@mgdé:

Miért pukkadnék szét? Miattad? A szememben szart sem érsz, ui....ezt te írtad, és innen indult , hogy beleszóltam, mert mostanság ennél nagyobb marhaságot nem olvastam.

"DE: Ők nem akarták megmondani mit olvassak/olvashatok, mit nézzek/nézhetek, mit gondoljak/gondolhatok, mit mondjak/mondhatok, s mit tehetek a saját otthonomban. "

Ők? Akik most hatalomra kerültek Bp-en? Mivel kezdenek?

Mp pontossággal, mint 94-ben, és 2002-ben. Mi lett a vége? Most is ez lesz.

Írtam, hogy még azt sem érted, amit írsz, mert egy arrogáns, buta, seggfej vagy.
(olvasd el amit írtál, és az utóbbi 2 hónap eseményeit)

mgdé 2019.12.11. 17:33:16

@6.Lenin:

Miért, mi történt?
Megfigyeli a Karácsony a netemet?
Ja, hogy azt nem is ő ...

Élvezd a nyugdíjad és házipálinkázz, csak ne ilyen zsugori módon főzd, mer' így c@r! :D

6.Lenin 2019.12.11. 17:48:23

@mgdé:

Nekem nem kell játszanod a hülyét, én már régen annak tartalak.

"Miért, mi történt?"

(Majdnem azt írtam, hogy olvass, és gondolkodj el az azóta történteken)

látjátok feleim szümtükkel 2019.12.11. 17:56:44

@Tényelek: "Nem annyira bonyolult ez,mint, ahogy első látásra kinéz, csak értelmezni kell a szavakat és lőn a megoldás :-) ."

No, majd ha a büntető bíró, vagy más bíró előtt állsz valami okból, akkor ezt mond el neki is, de ha lehet, akkor nagyon halkan, hátha nem hallja meg. Amennyibn meghallja, akkor lehet, hogy a szemed keresztbe fog állni az ő értelmezésétől.

nincs1itt 2019.12.11. 18:28:29

@Tényelek: es nem is erted... de neked igy is jo...

alöksz róz 2019.12.11. 19:59:05

@6.Lenin: "Persze, hogy nem úgy érzed, hogy rád szeretnék erőltetni, mit nézz, stb MERT TE ÖNKÉNT ELEVE AZT NÉZED, MERT KÖZÉJÜK TARTOZOL." - úgy van. a többi meg lehet szarozni

mgdé 2019.12.11. 23:08:37

@6.Lenin:

Cöfi bácsi nagyon nem megy ez neked, egyre alkalmatlanabb vagy, már azt is elfelejtetted, hogy kommentenként kétszer le kell írnod, hogy "Soros". Inkább élvezd a nyugdíjad, és idd a savanyú házipáleszed ...

mgdé 2019.12.11. 23:10:56

@alöksz róz:

Na, megszólalt a ftysz okosa is. Komoly szint ... :D

alöksz róz 2019.12.12. 10:49:58

@mgdé: és a kipcsakozáshoz meg a rizsához képest tényleg az..
ez a szomorú valóság, lippsi :D

mgdé 2019.12.12. 12:42:30

@alöksz róz:

Mondja az, akinek még egy vonatrablási kísérlet is kedvére való. :P

2019.12.12. 14:35:59

@nincs1itt: '@Tényelek: es nem is erted... de neked igy is jo... "
Szerintem abban megegyezhetünk, ön sem érti azt, amit válaszként nekem írt, .. mert még csak összefüggésben sincs a kettő egymással.
süti beállítások módosítása