B1 blogcsalád



Magyarországnál hátrább csak azok vannak, akik már félig kiléptek az EU-ból

2019. november 18. - nickgrabowszki

Várhelyi annyira elhatárolódott Orbántól, amennyire anélkül lehetett, hogy Európa-ellenes diktátornak nevezné.
vo.jpg

  • Már nem csak utasításokat nem hajlandó elfogadni, de követe sem lesz egyetlen országnak sem.
  • Ehelyett uniós biztosként az EU képviselője lesz a tagállamok felé.

Várhelyi Olivér ennyivel állított többet az EP szabizottságának írásbeli kérdéseire, mint a szóbeli meghallgatáson, és a külügyi bizottság ezután támogatta a jelöltségét az uniós biztosi posztra.

Meggyőzni már csak a szociáldemokratákat és a liberális centristákat kellett, akik múlt csütörtökön nem hittek Várhelyi ígéreteinek, miszerint független lesz mindenkitől.

Bár Orbánt és a magyarországi kormányt a biztosjelölt hétfőre elkészített válaszaiban se említette név szerint, a baloldal és a liberálisok kezében most már ott vannak a  szövegszerűen idézhető, és Várhelyi esetleges majdani tetteivel szembenálló nyilatkozatok

a jogállamiság, a politikai pluralizmus és a médiaszabadság mellett, az ezek eltiprására való törekevések és a korrupció ellen.

Úgymint:

A bővítési folyamatban résztvevő országok támogatására kell összpontosítani a jogállamiság - beleértve az igazságügyi reformot és az alapvető jogokat - megerősítésére irányuló erőfeszítéseikben, a korrupció és a szervezett bűnözés elleni küzdelemben, a demokratikus intézmények megfelelő működésének előmozdításában és a közigazgatási reform végrehajtásában.

Továbbá:

Felszólítom a kormányokat annak biztosítására, hogy az ellenzéknek lehetősége legyen teljes mértékben ellátni szerepét és részt venni a demokratikus folyamatokban. Ugyanígy arra kérem az ellenzéki pártokat, hogy teljesítsék alkotmányos szerepüket, és ebben a kereteken belül képviseljék választójukat.

Valamint:

A véleménynyilvánítás és a média szabadságának védelme kulcsfontosságú kihívás. Folyamatosan növekszik politikai beavatkozása, a gazdasági nyomás és ami a legrosszabb az erőszak valamint a megfélemlítés a média területén.

A csata voltaképpen döntetlennel ért véget:

  • Orbán megkapta az uniós biztosát;
  • akit viszont rákényszerítettek arra, hogy a lehető legmesszebbmenőkig határolódjon el tőle.

A Fidesz elnökét arra nem tudták rávenni, hogy Győri Enikőt vagy Navracsics Tibor jelölje a Leyen-bizottságba, meg arra se, hogy fogadja el a portfóliócserét (a bővítési-szomszédságpolitikai helyett a közlekedési szakterületet).

Pedig ennek érdekében elmentek a falig: elbuktatták előbb Trócsányit, aztán egyszer Várhelyit is, és azzal is megfenyegették a Fidesz-kormányt, hogy nélküle (azaz az ő biztosjelöltje nélkül) fogadják el a jövő héten az új bizottságot. A jogi bizonytalanságot végül nem vállalták, ezért Várhelyi nevével együtt kerülhet az EP plenáris ülése elé a Leyen-bizottság. 

De csak miután demonstráltatták vele kétszer is, egyszer szóban, azután írásban, hogy semmiben nem ért egyet Orbán politikájával.

Az egész folyamat megmutatta, hogy az Európai Unió rangsorában Magyarországnál hátrább már csak azok vannak, akik már félig kiléptek az EU-ból.

A többi tagállam biztosjelöltje már szeptemberben vagy október elején megkapta a zöld lámpát, csak Magyarországra kellett várni. Orbáné az utolsó jelölt, akire az EP szakbizottsága rábólintott. Kivéve természetesen a briteket, akik nem is voltak hajlandók jelölni.

Pedig Orbán jelölt elsőnek: már tavaly decemberben bejelentették, hogy Trócsányi lesz a Fidesz EP-választási listavezetője, egyúttal a kormány jelöltje az új bizottságba.

Végül mégis az ő jelöltjét (de már egy másikat) fogadták el utoljára.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8615312200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rallus 2019.11.18. 17:24:00

Gyurcsányné pedig megmondta, hogy Várhelyi biztos nem lesz biztos!

Nem csak Ferenc piál?

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.18. 17:26:40

gradlopszki pedig megmondta hogy az orban kilépteti mot az Ejropából
mit szív?

nincs1itt 2019.11.18. 17:31:43

elfogadott mindent, hogy eu biztos lehessen, írásba is adta, amit elvártak ezért.
mivel o.v. jelöltje, ezért majd csak később fog kiderülni, mennyit tart be ezekből. jelenleg meglehetősen marginális kérdés a bővítés.

Cycmen 2019.11.18. 17:33:57

"A Fidesz elnökét arra nem tudták rávenni, hogy Győri Enikőt vagy Navracsics Tibor jelölje a Leyen-bizottságba, meg arra se, hogy fogadja el a portfóliócserét (a bővítési-szomszédságpolitikai helyett a közlekedési szakterületet).

Pedig ennek érdekében elmentek a falig: elbuktatták előbb Trócsányit, aztán egyszer Várhelyit is, és azzal is megfenyegették a Fidesz-kormányt, hogy nélküle (azaz az ő biztosjelöltje nélkül) fogadják el a jövő héten az új bizottságot. A jogi bizonytalanságot végül nem vállalták, ezért Várhelyi nevével együtt kerülhet az EP plenáris ülése elé a Leyen-bizottság."

Azért ez is kurva jó, hogy ennyire leszarják a jogszabályokat, zsarolnak, önkényeskednek ezek a mocskos libsik és még dicsekszenek is vele!
Viszont,........VISZONT! az is kiderül, hogy Orbán kemény volt, (nem mert kicsik lenni) és végül engedni kényszerültek ezek a képmutató férgek!
Jól van ez így! Hajrá Viktor!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.11.18. 17:36:20

Huxit?? Azt már nem!!! Emberiesség elleni bűncselekmény!!!
Orbánra és bandájára már vár a szobafogsággal szigorítot háziőrizet, ha a #momentum által kezdeményezett jogi eljárás befejeződik!!!!

index.hu/kulfold/2019/11/12/cseh_katalin_magyar_jogallamisag_kerdesei_amerikai_kongresszus/

Cycmen 2019.11.18. 17:40:18

"Az egész folyamat megmutatta, hogy az Európai Unió rangsorában Magyarországnál hátrább már csak azok vannak, akik már félig kiléptek az EU-ból."

Az egész folyamat megmutatta, hogy az Európai Unió, ugyanolyan szar, mint a Szovjetunió, csak néhány dologban másként, de alapból ugyanaz a beavatkozós, hülye ideológiákat erőltető életképtelen erkölcsi foshalmaz!

Sancho12 2019.11.18. 17:44:57

@Cycmen: Ma már ne igyál többet.Egész nap itt fosod a szót,még a jóból is megárt a sok.

Ki viszi karigeri után a biciklijét ? 2019.11.18. 17:45:29

ORBAN MEGINT MEGSZIVATTA A LIPSIKET. MEGMUTATTA, HOGY RATUDJA KENYSZERITENI AZ AKARATAT AZ UNIORA.

morph on deer 2019.11.18. 17:46:50

@Cycmen:
“Hajrá Viktor!”
:)
Futni is fog, remélem!
Akkor legalább lesz értelme a hajrázásnak!
Lehet, hogy a végén még én is beszállok!
:D

Momentum beelőzte a románokat magyargyűlőletben. 2019.11.18. 17:50:12

@nincs1itt: Szart se számít, mivel hűlyitette az idiota libbantakat, mert ugyis azt fogja csinálni amit Orbán mond neki.

morph on deer 2019.11.18. 17:50:35

@R.V.J.:
“vár a szobafogsággal szigorítot háziőrizet”

Uramisten!
Csak nem lesz még szotyimegvonás is? Szűzmáriám..!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.11.18. 18:19:45

@morph on deer:
"Csak nem lesz még szotyimegvonás is?"

Nanámiazhogy!!!! Orbánt még a labdarúgás nézésétől is eltiltatjuk!!!
Büntetésből 24/7-ben üvöltetjük a pakisztáni krikettliga eredetinyelvű közvetítését a börtönlakosztályában!!!

rallus 2019.11.18. 18:47:04

Bízzunk abban, hogy Orbán nem felejti el azt az áldozatos, teljes beleéléssel végzett munkát, amit az ellenzéki pártok képviselői végeztek a háttérben és a meghallgatáskor!
Úgy lenne illendő, hogy kamatostól kapják vissza azt, amit tiszta szívükből adtak!

látjátok feleim szümtükkel 2019.11.18. 18:53:35

@Cycmen:

Az is kurva jó, hogy a néppárt választásából kimarad a fidesz, nem lesz alelnökük, mert részt sem vehetnek.

látjátok feleim szümtükkel 2019.11.18. 18:55:20

Kicsit lasbban kéne örülni, mert még az európai parlament nem szavazott a bizottságról. Ha Várhelyit nem fogadják el, akkor új bizottság sem lesz még egy ideig.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.11.18. 19:02:38

@Szóra kész Szókratész:
"Azt hittem, nyilvános kivégzés lesz..NOmentum.."

Az egy ajtóval arrébb lesz a Mi Hazánknál (a párt neve a HaBayit HaYehudi után szabadon)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.18. 19:05:16

@rallus: elveszi tőlük a szelfibotot?
annál nagyobb büntetés nincs számukra

6.Lenin 2019.11.18. 19:36:33

Ferinéninek ez se se jött be. Európai egységes bér, az EEÁ, se, ez se.

Honfitársaim, ez a spiné gagyi jósnő, hazudik, mint a piás párja.
Nehogy valaki pénzt adjon neki jóslásért!!!!

Európai téridő 2019.11.18. 19:41:34

Grabovszki fiam, te egyre hülyébb vagy.

Európai téridő 2019.11.18. 19:43:27

Ha a balfék bizottsági tagok tovább akadékoskodtak volna, az már nekik lett volna égő. Így az ő "hasznos idiótáik" sültek fel kis hazánkban.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.11.18. 20:17:06

Szóval mi is a nagy eredmény szerintetek?
"[N]em csak utasításokat nem hajlandó elfogadni, de követe sem lesz egyetlen országnak sem.
Ehelyett uniós biztosként az EU képviselője lesz a tagállamok felé"

És ezt tálaljátok mintegy megalázó engedményként a BUTA közönségetek elé.

De mielőtt elővennék a pezsgőt, azért halkan megsúgom, hogy a Szerződések (& az uniós jog) szerint mindez MINDEN uniós biztosra igaz kell, hogy legyen, ez a Bizottság mint intézmény szerepéből következik.

Amelyik biztos ezekkel szemben nyíltan utasításokat fogad el saját kormányától, annak követeként működik, esetleg annak érdekeit képviseli a Bizottsággal szemben, az jogellenesen működik...

illaim 2019.11.18. 20:22:12

Valami nagyon nem gömbölyű! Hiszen itt nyüszít a fidess SA csürhéje! LOL
ti fidess SA csürhéje!
Amit ide hánytatok a blogra, azt a foghíjasan mosolygó kedves utcalány anyukátoktól hallottátok?

eszti..... 2019.11.18. 20:26:04

@Szergej Szergejevics Szergejev:

azt vágod, hogy jelenleg te is a BUTA közönség része vagy?

Cycmen 2019.11.18. 20:26:20

@illaim: Hoppácska, csak nem a faszszopás állapotában leledzel és az hat ki ennyire a jólneveltségedre? Nem jött össze a hatalmas szopatás az EU-ban?

eszti..... 2019.11.18. 20:30:08

@morph on deer:

csak számon ne kérjék rajtuk a türk tanácsban tett ígéreteket!

eszti..... 2019.11.18. 20:32:30

@6.Lenin:

nem is tudom, ki jósolt hatalmas fidesz győzelmet az önkori választáson......

6.Lenin 2019.11.18. 20:49:16

@eszti.....:

Miért? Nyert a Fidesz.

Tudtommal Szlovákiában is még a 1,8 millió több, mint az 1,3.
Mellesleg nyert a ballib oldal 94-ben , kétharmaddal, 2002-ben is.
ÉS, mi lett a vége?
Budapest meg soha nem volt fideszes.

Cycmen 2019.11.18. 20:52:18

@eszti.....: nem is tudom, ki jósolt hatalmas fidesz győzelmet az önkori választáson....

A Fidesz győzött az önkormányzati választásokon, nézd meg az eredményeket.
Budapesten nem és ez keménynek tűnik, viszont bizonyos jelekből arra lehet következtetni, hogy ez még előnyös is lehet, mert jobban szem előtt lévő helyen már nem is baromkodhatna a moslék koalíció, felidézve a régi szép elkúrós időket a régi szereplőkkel!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.18. 21:16:07

index.hu/belfold/2019/11/18/balatonkenese_tornatanar_zaklatas_veres_elbocsatas_szolidaritas/

a taga is kisfiúk "hasát" simogatja
ezért a rendőröknek keményen nem kell őt megbotozni nehogy azt is élvezze

morph on deer 2019.11.18. 21:25:23

@Momentum beelőzte a románokat magyargyűlőletben.:
“ ugyis azt fogja csinálni amit Orbán mond neki.”

Te tényleg azt hiszed, hogy ezek után nem néznek a körmére?
Dream on, darling..:)

morph on deer 2019.11.18. 21:44:05

@eszti.....:
“ csak számon ne kérjék rajtuk a türk tanácsban tett ígéreteket!”

Az lenne a kisebbik baj.
Ahogy én látom most vadul beígéri az összes balkáni meg kisázsiai kiskirályságnak, hogy majd ő “elintézi” az EU tagságukat, - ha elég hálásak lesznek érte. És miután azokon a környékeken ez így szokás, lesz is vevő!
Következésképpen a “Mészáros” már megint gazdagabb lesz pár milliárd dollárral.
Ami nem is csoda, ha valaki ilyen “tehetséges”, vagy mi, legyünk teljesen őszinték...

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.11.18. 21:49:22

@eszti.....: Akinek nem inge, ne vegye magára...

Mellesleg a szlovák biztosjelölt hogyan áll ugyanezekhez a kérdésekhez?

Nyíltan ígéri, hogy ő bizony a tagállamát fogja képviselni az EU-val szemben; annak követeként viselkedik majd a Bizottságban?

Elfogad majd utasításokat a szlovák kormánytól?

2019.11.18. 21:51:57

Nem sok ünnepelni való van azon, hogy a bizottságban ülőknek papírja van róla, hogy olyan ügyekbe kívántak volna meg beavatkozást a jelölttől, ami kizárólagosan tagállami hatáskör. Szerintem ez nagyon kemény támadás a jogállamiság ellen, ehhez képest még Azerbajdzsánban is demokratikusabban intézik az ügyeket, mint ebben a bizottságban az elvtársak.
Amiket megígértettek vele, abban meg semmi új nincs, nagyjából ezeknek kellene benne lenni egy ilyen funkcióban lévő alkalmazottól.
Az ígéretek időtállóságáról épp az elmúlt hónapban kaptunk egy mintát, amikor is Karácsony azt ígérte az utolsó nagygyűlésén, hogy első intézkedése lesz, hogy ingyenessé tegye a gyerekek számára a tömegközlekedést, e helyett leállították a Szent István szobor felállítását, .., a gyerekeket meg leszarták.
Az azért látszik, hogy liberálbolsiék semmiből sem tanulnak, mert a muszlim országokba továbbra is vinni akarják a liberális demokráciát, pedig ott az mindig polgárháborúba torkollik, pontosabban törzsi háborúkba.
Muszlim országot csak és kizárólag diktatórikus módon lehet működtetni, mert a társadalom felépítése nem teszi lehetővé más módszer alkalmazását. Ráadásul amit, innen diktatúrának látnak, azt az ottaniak nem úgy élik meg, ..., de ez nem szokta érdekelni libsiéket, akár rakétákkal is viszik a liberális demokráciát nekik, ha beledöglenek is.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.11.18. 22:05:07

SZEGÉNY ELLENZÉK MÁR MEGINT SZOPÓ ÁGRA KERÜLT !!!!!!!!!!!!!!!!!

"A magyar ellenzék áskálódása megbukott, mindent megtettek azért, hogy Magyarországnak ne legyen uniós biztosa, de nem jártak sikerrel"
mindenszo.hu/kormany-megbukott-a-magyar-ellenzek-askalodasa/

HÁT ÍGY JÁRTATOK , BÜDÖS LIPSIK !!!

2019.11.18. 22:05:15

@morph on deer: Azt azért tényként szögezzük le, hogy Orbán mindig is a bővítés mellett volt, ő hajtotta a horvát belépést már akkor is, amikor mi még csak jelöltek voltunk.
Ugyanezt mondja keleti irányba is, sőt ő volt az, aki már többször mondta, hogy erős EU nem létezhet az oroszok nélkül.
Nem valószínű, hogy olyanért, amit a nemzet érdekében eddig ingyen csinált, innentől kezdve bárki fizetni fog neki érte, .. nem is lenne értelme, ráadásul az érintett országok vezetői sem hülyék, hogy fölöslegesen fizessenek.
Egyébként meg ha olyan hatékonyan közvetít, mint a szerbek esetében, ahol pl. a nemzetiségi kérdést, egyedüliként a szomszédos országok közül, példaértékűen oldották meg, akkor abból mindenki csak profitálni fog.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.11.18. 22:06:11

NA DE MA IS VAN AZÉRT KÖNNYEDEBB TARTALOM !!!!!

"Leleplezés! Megfejtettük a teljes ellenzék működését!!!

Csak egy kép az egész…."
Részletek és kép a mindenszo.hu-n: mindenszo.hu/leleplezes-megfejtettuk-a-teljes-ellenzek-mukodeset/

SZÁNALMAS !!!!!!!!!!!!!!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.11.18. 22:07:16

ÉS MÉG EGY VIDÁM MÉM MÁRA !!!!!!

"Bréking! Elkészült a DK új logoja!!!

Most tökéletes"
Részletek és kép a mindenszo.hu-n: mindenszo.hu/breking-elkeszult-a-dk-uj-logoja/

ÜTŐS LETT !!!

nincs1itt 2019.11.18. 22:31:26

@Momentum beelőzte a románokat magyargyűlőletben.: jáááános. legalább a legfrissebb nicknevedben ne kövesd el a névjegyednek számító hibát!
és az annyira jó lesz... amit o.v. fog mondani

nincs1itt 2019.11.18. 22:55:13

hééé, fidesz-tálibok! itt van egy fosch, xar, hazug cikk. ti itt tobzódtok, pedig mindent jobban tudtok.
várhelyi csak bejutott a tuggyukkik közé! végre elviszi a fodbalilliberalizmus fényességes fáklyáját a zejuba! tessék szépen ünnepelni a sikert!

Gábris szomszéd 2019.11.18. 22:55:54

@nincs1itt: Inkább örülnél ennek a sikernek is, ahelyett hogy hazátlan libsiként belekötsz mindenbe, ami orbán. :)

Az U21-es csapat is kikapott a Puskás Arénában

alfahir.hu/2019/11/18/u21_magyarorszag_ausztria_puskas_arena

Gábris szomszéd 2019.11.18. 23:00:10

@Hova fogják elásni KariGerit?!: Bevallom, nagyon röhögök. Propagandáék hónapokon keresztül azt sikoltozták, hogy Karácsony Gergely ALKALMATLAN (nem tudom, melyik hülye találta ki ezt a jelzőt, de kötelezően ezt használta mindegyik pártlap). Elmondták nyolcvanezerszer, erre Tarlós bukott, Karácsony főpolgármester lett. Tehát: a budapestiek úgy döntöttek, hogy a kormány HAZUDIK. Sőt, sok más településen is úgy határoztak az emberek, hogy elég volt a Fidesz végtelen és határtalan jóságából, nem kérnek pártkatonát a település élére. Na, ezt nem látta jönni sem a gipszfaragó – talán éppen pislogott a kritikus pillanatban -, sem a kormányzati kommunikációs zseni. Ez utóbbi talán éppen a válását készítette elő. Remélem, sikerül megegyezni a vagyonelemek elosztásában. Azt is remélem, hogy sem ő, sem a vállalkozózseni felesége nem abban reménykednek, hogy a rendszerváltás után (mármint amikor leváltjuk a maffiát, mégpedig nem egy másik maffiára, hanem becsületes emberekre) a volt házas- és tettestárs viheti a szajrét vidáman.

Kovács Zoltán éppen verdesi magát az édes anyaföldhöz, mert The Washington Post nem volt hajlandó leközölni Zoltánka legújabb propagandaírását, pedig annyi szépet hazudott össze benne, hogy igazán. Innentől kezdve természetesen a Washington Post aljas és hazug, a pártmédia teljes erőből óbégat. Nagyon vicces ez is: Kovács Zoltán helyretette a Washington Post lejárató cikkét bömböli a Prostisrácok. Így tette helyre Kovács Zoltán a The Washington Post fogalmatlan firkászát – ez pedig a nyolcaska. Na szóval az a helyzet, hogy a Washington Post nem Mészáros Lölö vagy valamelyik családtagja tulajdonában van. Azt közölnek le, amit akarnak. Ha szarnak találják Zolika hőbörgését, ha nem találják elég színvonalasnak, akkor nem közlik le.

hvg.hu/vilag/20191116_Kovacs_Zoltan_valaszat_nem_volt_hajlando_lehozni_a_Washington_Post

nincs1itt 2019.11.18. 23:00:24

@Gábris szomszéd: na, ja... azért a 200 milliárdért, csak megérdemelnek a magyarok 2 nap alatt két vereséget. szerintem a királypingvinek is megvernék bármelyik magyar fodbal csapatot... de azért kell az a sok "aréna" meg miazmás!
ha ezeket pl. gy.f. építené, vagy bárki más akkor is elküldeném a durva anyjába...

Gábris szomszéd 2019.11.18. 23:01:58

@Hova fogják elásni KariGerit?!: Ondó elvtárs vajon vállalja, hogy hazugságvizsgálóval nyilatkozik Mészáros Lőrinc vagyonosodásáról? :)

alfahir.hu/2019/11/18/orban_viktor_azonnali_kerdesek_parlament_2019_november

nincs1itt 2019.11.18. 23:09:42

@morph on deer: szerintem is itt lesz a kutya elásva! ha már rendes helyekre nem nagyon engedik be o.v.-t, meghívásról meg nem nagyon hallani... csak kellenek olyan országok, ahol még ígérni tud valamit...

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.11.18. 23:20:59

@Gábris szomszéd: "a rendszerváltás után (mármint amikor leváltjuk a maffiát, mégpedig nem egy másik maffiára, hanem becsületes emberekre)"

BECSÜLETES EMBEREKRE ?!

HOL LÁTSZ TE OLYAT , BARÁTOM ?!

TALÁN LACKNER CSABIKÁÉKRA GONDOLSZ ?!! NETÁN GYURI FERIÉKRE ?!!

mindenszo.hu/hoppacska-uj-hangfelvetel-a-kispesti-kokos-lackner-botranyrol/
mindenszo.hu/gyurcsany-alkoholizmusarol-beszel-lackner-hanganyag/

HISZEN LEGUTÓBB UGYE , VELÜK ÁLLTATOK ÖSSZE A VÁLASZTÁSON !!!!

EZEKKEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÖSSZENŐ , AMI ÖSSZETARTOZIK !!!

A MŰ-JOBBEREK A KOMMUNISTÁKKAL !!!!!

mindenszo.hu/ezt-orom-volt-nezni-budahazy-edda-beolvasott-kunhalmieknak-a-kommunistak-mocskos-leszarmazottai-vagytok-video/

Gábris szomszéd 2019.11.18. 23:33:14

@Hova fogják elásni KariGerit?!: A becsületes emberek ti vagytok és a mindenszarszó.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.11.18. 23:37:13

@Gábris szomszéd: NE BESZÉLJ MELLÉ , FIACSKÁM !!!!!

TE JÖTTÉL AZZAL , HOGY " BECSÜLETES EMBEREKRE " VÁLTJÁTOK LE A " MAFFIÁT " !!!!

EZEK UTÁN NYILVÁN JOGOS AZ A KÉRDÉS , HOGY VAJON A FRISS SZÖVETSÉGESEITEKRE ( LACKNER CSABBI , GYURI FERI ) GONDOLTÁL-E ?!

mindenszo.hu/hoppacska-uj-hangfelvetel-a-kispesti-kokos-lackner-botranyrol/
mindenszo.hu/gyurcsany-alkoholizmusarol-beszel-lackner-hanganyag/

ŐK LENNÉNEK A BECSÜLETES EMBEREK ??!!!

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eszti..... 2019.11.18. 23:40:27

@Szergej Szergejevics Szergejev:

A szlovák uniós biztosjelölt az intézményközi kapcsolatokért felel. Az első meghallgatáson átment. Gondolom azért is, mert a 2009 óta folyamatosan őt jelöli Szlovákia. Eddig nem volt vele gond.

eszti..... 2019.11.18. 23:43:45

@6.Lenin:
@Cycmen:

Húúú! 3 perces eltéréssel ugrottatok megmagyarázni. Ez aztán az éberség! :D

megamedve 2019.11.19. 06:09:11

Ezek a szokásos fidesz arcok tényleg fizetett helyi hülyék kell hogy legyenek, mert napi 24 óràban, heti 7 napban, egyfajta rotációban figyelik a magyar netet. Erre család, munka, emberi élet mellett nincs lehetőség.

beflower 2019.11.19. 07:54:27

Mely országok léptek ki az EU-ból félig?Ilyen idiótaságot régen olvastam a szerzőtől,pedig sok hülyeséget leirt már!

miért 2019.11.19. 08:09:18

@Tényelek: tény? Ezért hazudik? Vagy mert jól megfizetik, többek között az én adómból is. A nemzetvezető által is ellenjegyzett uniós szerződésben vállalt kötelezettségeket kéri, kérte számon az unió a kleptokrácián!

miért 2019.11.19. 08:15:35

@Hova fogják elásni KariGerit?!: mi lenne fidesszel (és a maga fizetésével), ha nem lennének a szocik? Ugyanarról a szemétdombról jöttek, és ugyanoda fognak kerülni.

2019.11.19. 08:38:00

@miért: Ahogy én látom, itt csak önnek lehet közvetlen érdeke a mundér becsületének védelme, de higgye el nekem, az ebben a helyzetben védhetetlen.
Azzal a ténnyel, hogy a migráció kezelése - Amire vonatkozólag két kérdés is volt! - tagállami hatáskör, vitázni lehet, de valljuk be, okos ember ilyet még sem tenne.
Azért mert a bizottságban többségben voltak akik sárba tiporták a az EU szerződéseit, attól még önnek nem kell csatlakoznia hozzájuk, mert ugyanúgy jogtiprónak fog kinézni, mint ők!
Persze szabad országban élük, mindenkinek joga van hülyének kinézni, csak gondoltam szólok.

2019.11.19. 08:48:06

@nincs1itt: "ha már rendes helyekre nem nagyon engedik be o.v.-t, meghívásról meg nem nagyon hallani... csak kellenek olyan országok, ahol még ígérni tud valamit... "
Orbán már annyira a periférián van, hogy ebben az évben már csak Macron, Merkel, Putyin, Trump, a kínai, a török, a brazil vezetőkkel tárgyalt a nagyobbak közül.
Esélye sincs arra, hogy egy normális vezető szóba álljon vele, legfeljebb a kisországok vezetői :-) .

miért 2019.11.19. 09:58:16

@Tényelek: ügyesen csúsztat, talán a baltásvezér a mintaképe? Vagy, hogy a maga stílusánál, talán gromiko elvtárs?

2019.11.19. 10:03:28

@miért: Egy mini érvvel, ha megvilágítaná, hogy mire gondol, mert a minősítés önmagában semmit sem ér?!

István Tamasi 2019.11.19. 10:46:39

@Szóra kész Szókratész:
... hogy közölje vele: felfüggesztik a fideszmaffia néppárti tagságát.

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2019.11.19. 12:19:20

Megmozdult alattam a véce, félek, le ne essek.

Tényelek 2019.11.19. 12:20:23

@miért: ne magázz, ne magázz, te szemét!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.19. 12:37:01

@Tényelek : tagucii
volt már az anusában tegez is ma gáz is mit finnyáskodik

miért 2019.11.19. 12:52:48

Tenyelek : a "házmestereket' mászni szoktam!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 12:57:21

@Szóra kész Szókratész: "2018 júliusában volt Berlinben, a Fideszt felfüggesztése pedig 2019 márciusában történt"

Ja igen, persze, a fideSSmaffiát egyik napról a másikra hirtelen felindulásból függesztették fel, nem érlelődött az már évek óta. Nyilván. :))

Nem kicsit vagy tudatlan. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 13:01:59

@beflower: "Mely országok léptek ki az EU-ból félig?"

Az Egyesült Királyság. Nem lehetsz ilyen faszfej, évek óta a brexittel van tele a sajtó.

morph on deer 2019.11.19. 13:14:00

@Szóra kész Szókratész:
“ Macron megtorpedózta Albánia csatlakozását..”

Eleve nem akarnak mostanában bővíteni, ami nem is csoda.
Kinek hiányzik még oda egy orbán féle balkáni türhő, úgy őszintén...

Ezzel csak az a baj, hogy épp drága viktorunk terveivel ütközik ez a hozzáállás. Ugyanis a V4-ek közül mégsem mindenki akkora gyökér, hogy gondolkozás nélkül mindenben kövessék, ráadásul azon kívül, hogy ő saját magát a nemhivatalos szószólójuknak és vezetőjüknek tekinti, nincs többségben ezzel a véleményével. :)

A lényeg az, hogy kellenének odaadó csatlósok, mint egy falat kenyér, - mert nélkülük annyi a hatalmi ábrándoknak,- és erre már csak a balkáni és kisázsiai utódállamok közül van esély bárkit is behülyíteni.
Olyanokat, akiknek még imponál(hat) a “gazdag és hatalmas nyugati rokon” figyelme.

Ezért is sikítozott annyira őkelme, mikor elhangzott, hogy egyelőre az EU bővítése nem időszerű kérdés.
Oh, well...

konrada 2019.11.19. 14:08:46

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:
Ugye hogy mekkora f.szfejek vannak itt?
...mint például az, aki nem tudja, mit takar a többes szám jelölése egy mondatban...;)

Womb Rаider 2019.11.19. 14:14:25

Ez a B1 azt kódolja, hogy van egy db blogger, aki monomán késztetésének és a megélhetési kényszernek engedve szakmányban közöl Orbánt leleplező és megbuktató, tényfeltáró írásokat?

Nem baj, egy-két év a budapesti önkormányzat élén feltölti a kasszát, újabb bértollnokokkal enyhítve a harcos magányát.

konrada 2019.11.19. 14:23:57

@morph on deer:
Ha esetleg nem csak az indulat, és a fikázás érdekelne, akkor egy kis adalék:
Az EU-ba lépés ígérete elég sok kompromisszumot igényel a belépni szándékozótól.
Ezek egyike a piac liberalizálása, azaz még belépési időpont sincs, de már olyan törvényeket kell meghozni, amellyel megnyitja a piacát az EU-ban már jogharmonizált, az ottani versenyben megerősödött cégek előtt.
Logisztikailag a piacnyitásnál előnyben vannak a szomszédos országok - ezért volt például annak idején, hogy Ausztria gazdaságához képest sokkal nagyobb mértékben harapott bele a magyar gazdaságba, vagy Horvátországba belépésekor a magyar cégek.

Ezért - aki minimálisan tisztában van ezzel a gazdasági alapvetéssel - az tudja azt is, hogy miért kardoskodnak a belépni szándékozó országok szomszédjai (és miért tiltakoznak a távolabbiak), és így nem hagyják megvezetni magukat olyan hülyeséggel, hogy csakis azért, hogy seggnyalókat exportáljanak - hanem jól megfontolt gazdasági érdekből.

nu pagagyí 2019.11.19. 14:45:03

Tulajdonképpen sajnálom Várhelyit, mert még nem tudja, milyen mértékben kell majd hülyének lennie. Hiába szakember, nem képviselheti az EU-t, csak Orbán paranoiáját és rajta keresztül, Putyin igényeit.

morph on deer 2019.11.19. 15:18:01

@konrada:
“... csakis azért, hogy seggnyalókat exportáljanak - hanem jól megfontolt gazdasági érdekből.”

Is. Ez a járulékos bónusz.
Erre szokták mondani, hogy a kellemest a hasznossal.

Amúgy ha például a horvátországi terjeszkedést nézed, abból eléggé egyértelmű, hogy melyik kör is profitál elsődlegesen belőle.
Igaz, abból vissza is jut rendesen, hiszen a magánszigetet, meg a yachtokat sem adják ingyen, - még egy szerény, családcentrikus, relaxáló együttlét céljára sem,- mint tudjuk.

konrada 2019.11.19. 15:22:57

@morph on deer:
Ezért jó, ha ismerjük a "befektetőket".;))
...mert ugye Horvátország esetén látjuk, kik jártak jól, de Magyarország esetén....
(Pedig biztos lehetsz benne, hogy például a Strabag tulajdonosai - de a többi osztrák cégé se - gumicsónakkal próbálkozik átevickélni egyik szigetükről a másikra...;))

antiinternáci 2019.11.19. 15:41:42

Ez tényleg komoly, grabovszkij?
Aki tegnap még vadan a Zorbán híve volt a ballib gyűlöletgyár szerint, az mára teljesen "elhatárolódott" tőle?
Szerintem a bolsevisták mérhetetlenül buták és tehetségtelenek, ha nem lopásról, korrupcióról, gyűlölködésről, hazudozásról vagy aberrációról van szó. De ennyire hülyék azért csak nem lehetnek, hogy ezt a szart is jóízűen benyalják.
Mert az van, hogy V. azt mondta a szélsőségeseknek, amit hallani akartak.
A bolsevisták csalók, bűnözők. Tehát semmire sem kötelezi a magyar biztost, hogy mit mondott nekik a cél érdekében. Továbbra is Európa megmentéséért fog dolgozni, méghozzá Orbánnal együtt. Mert Európát meg kell menteni. A bolsevista felforgatóktól.

2019.11.19. 15:45:44

@Tényelek : Klónok támadása, amikor érv nincs :-)
Csak szólok, hogy ha a nevemben büfizget, attól még bőven nem lesz annyi esze, mint nekem :-).

2019.11.19. 15:49:14

@miért: Látom jól el van önmagával :-)

antiinternáci 2019.11.19. 15:50:20

@Tényelek:

Tény: Európaban ma két innovatív vezető politikus van: Orbán és valamennyire Macron.
Ők ketten gondolkodnak nagyban, távlatokban, és lépnek túl a tabukon, az ostoba és lealacsonyító polkorrekten és a dogmákon.
Macron természetesen nem pálya, ő a "gépezet" terméke, Orbánt pedig minden gusztustalanságát bevetve akarja megsemmisíteni a szélsőséges tábor.

antiinternáci 2019.11.19. 15:58:14

@morph on deer:

A ballibbantak kórusban sápitoztak, ha a Zorbán vagy a V4 valamiben különvéleményt fogalmazott meg. Most viszont nagy kussban vannak, amikor 24 országgal szemben 3 nem pártolta a bővítést. Higy is van ez? Vanbak egyenlők, meg egyenlőbbek már megint?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 16:29:41

@antiinternáci: "Európaban ma két innovatív vezető politikus van: Orbán és"

Bazmeg, hülyébb fideSSfasszopó vagy, mint a sok évi átlag. :))

Ondó Viktor gazdád egy kibaszott maffiózó, még a tolvajlásban se igazán innovatív.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 16:31:20

@antiinternáci: "Szerintem a bolsevisták mérhetetlenül buták és tehetségtelenek"

Nem tudnék jobban egyetérteni. A hazaáruló bolsevik fideSS egyenesen impotens, az EU legszegényebb államává tették Magyarországot.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 16:32:46

@fáragyon a cassához: "Fillér csilingel, gyuri vendégel."

Bazmeg, titeket Matolcsy György fizet, nem Kubatov Gábor?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 16:35:29

@Womb Rаider: "szakmányban közöl Orbánt leleplező"

Szerinted van még leleplezni való a csüngőhasún és bandáján? Milyen újabb tolvajlásról tudsz, amiről mi nem?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 16:37:26

@konrada: "mekkora f.szfejek vannak itt?
...mint például az, aki nem tudja, mit takar a többes szám jelölése egy mondatban..."

Értem, mire gondolsz, a fideSSfasszopókról akik szemek kilövetéséről delirálnak. :))

Nem kapsz Kubatovtól fizetést, ha a haverjaidat szidod.

Womb Rаider 2019.11.19. 16:38:27

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: Ááá.. ti mindig is tájékozottabbak voltatok. Ti már arról is tudtatok, ami be sem következett.. hol tudnék én lépést tartani veled?

2019.11.19. 16:38:51

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: Hatásosabb lenne felsorólni 10-15 innovatív európai vezetőt, akkor szégyenkezve ekullogna, nemkellene durvúlni!

atomic power 1986DucaDuca 2019.11.19. 17:13:39

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:

"A hazaáruló bolsevik fideSS egyenesen impotens, az EU legszegényebb államává tették Magyarországot."

Nem impotens, hanem egyenesen zseniális. Annak ellenére, hogy az EU" legszegényebb államává" tette Magyarországot" mégis nagyobb boldogságban tartja népét, mint az alábbi országok polgárai:

Portugália, Ciprus, Csehország, Észtország, Olaszország, Görögország, Románia, Litvánia, Horvátország,Bulgária.

Úgyhogy ne keseredj el!

ec.europa.eu/eurostat/web/products-eurostat-news/-/DDN-20191107-1

Ez aztán a hatékonyság, nemde? És még te panaszkodsz a rossz kormányzás miatt!

Tényelek 2019.11.19. 17:41:22

Vannak egyenlőbbek, de a faszok mi vagyunk.

2019.11.19. 17:59:42

@Tényelek : Kedves klón!
Azért mert a nevem bitorólja, ahogy egy igazi liberálbolsevikhoz illik, attól mi még bőven nem vagyun egy súlycsoportban, etikailag meg fényévben fejezhető csak ki a hátránya.
Ettől függetlenül az ön részére vonatkoztatva egyetértek a büszkén vállalt hasonlatával.

alöksz róz 2019.11.19. 18:17:10

@konrada: "Ha esetleg nem csak az indulat, és a fikázás érdekelne" - de csak az érdekli, tök fölösleges neki bármit írni

alöksz róz 2019.11.19. 18:19:13

@antiinternáci: "A ballibbantak kórusban sápitoztak, ha a Zorbán vagy a V4 valamiben különvéleményt fogalmazott meg." - nem tehetnek róla, szájjal a faszon lógva nőttek föl

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 18:19:34

@atomic power 1986DucaDuca: "boldogságban tartja népét"

Úgy érted, tudatlanságba. Milliárdokat költ propagandára, hogy a valóságtól elzárja a deprivált tömegeket. Jó példa a hazugságod ellen, amit belinkeltél.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 18:26:17

@Tényelek: "10-15 innovatív európai vezetőt"

Ja, te kettőt mondasz, abból az egyik nem is az, én meg mondjak több, mint tízszer annyit. :))

A lényeg, hogy a gazdád nem az.

Arra viszont rávilágítottál, hogy nem ismerjük az Európai vezetőket. Egyrészt teszik a dolgukat, és nem tűnnek ki azzal, hogy az asztalra szarnak, mint Ondó Viktor gazdád. Másrészt váltják egymást, nem diktátorok, mint a geci, hogy évtizedekre törvénytelenül megtartsák a hatalmat.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 18:28:36

@Tényelek : "de a faszok mi vagyunk."

Borkai faszára célzol? :))

Tényelek 2019.11.19. 18:30:28

@Tényelek: magamban beszélve elárulom magamnak, hogy az egyik énem tud helyesen írni, a másik meg eg, fideszes gyökér.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 18:32:29

@Womb Rаider: "ti mindig is tájékozottabbak voltatok."

Mi jobboldaliak? Hát nemtom, csak a magam nevében beszélhetek. Tudod, a gugli a barátom, ezért van az, hogy természetes intelligenciával felszerelkezve félkézzel leverek egy tucat fidesz trollt.

2019.11.19. 18:32:57

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: Nem mondtam egyet sem csak ötletet adtam miként mossa le a pályáról azt, aki kettőt mondott.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 18:35:23

@Tényelek: "kettőt mondott"

Egyet mondtál, faszfej, tanulj már meg számolni! :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 18:38:56

Ha már írni nem tudsz. Egy mondatban két hiba! Seggfej. :))

alöksz róz 2019.11.19. 18:39:08

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: "Mi jobboldaliak?" - kissé már túltolod, piroska...
mindenki tisztában van vele, hogy egy öreg ócska hazug szar komcsi vagy, minek erőlködsz?
maradj inkább a faszoknál meg a spermánál

2019.11.19. 18:43:41

@Tényelek :
Szerintem a gyökérségét semmi sem pótólja, a helyesírás főként nem.
Ez utóbbi tudást és gerincet sem ad, mint az ön példája is bizonyítja.
Nem lenne egyszerűbb belátnia, hogy nincsenek elfogadhtó érvei az állításai alátámasztására a különböző nick neveken, akkor nem kellene rendszeresen a vitapartnerei nevében írogatni?!
Mindenestre az komoly szakmai elismerés ezen az oldalon, ha arra kényszerül az ügyeletes liberálbolsi, hogy klónozza egy kommentelő nicknevét.
Köszönöm, sajnálom, hogy nem viszonozhatom!

Tényelek 2019.11.19. 18:44:34

Ja és amikor rámjön a buziság, mindig magázódok.

atomic power 1986DucaDuca 2019.11.19. 18:44:40

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:

"Milliárdokat költ propagandára, hogy a valóságtól elzárja a deprivált tömegeket."

A valóságot mindenki a saját bőrén érzi. Ez vagy jó neki vagy nem.

2019.11.19. 18:45:44

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: Egyet sem mondtam. Nem velem vitázott erről.

Tényelek 2019.11.19. 18:49:04

Annyira kurva okos vagyok, hogy hamisítanak! Mindig, de mindig nekem volt igazam.

Mit bánom, ha kötekedő fasznak néznek, úgysincs faszom.

2019.11.19. 18:54:24

@Tényelek :
Láttam, de mivel egy pritív bunkó, ezért nem igazán megy ez önnek.
Mindenesetre rossz lehet önnek, hogy közvetlen összefüggés van a két teljesen független magatartás, megnyilvánulás között.
Szerencsére nekem soha sincs ilyen problémám, idegeneket mindig magázom és önnel ellentétben, nem tör rám meleg hullám.
Arra tippelek, hogy alapból buzi csak még nem meri felvállalni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 18:55:33

@Tényelek: "igazán megy ez önnek."

Legalább magadat tegezhetnéd, faszfej. :))

2019.11.19. 18:57:10

@Tényelek: Nagy szerencse, hogy ön soha senkivel sem kötöszködik, mint a példa is mutatja :-)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 19:00:29

@atomic power 1986DucaDuca: "A valóságot mindenki a saját bőrén érzi."

Így van. Soros Györgynek köszönhetően, aki a világot irányítja, egy évtizede van egy soha nem látott hosszúságú és erősségű konjunktúra. Ondó Viktor gazdád ezt a sikert vindikálja magának. Ugyanakkor elrejti a deprivált tömegek elől, hogy a hasonló országokhoz mérten lemaradtunk, a sereghajtók közé kerültünk. Ezt már valóban az impotens gecinek köszönhetjük.

2019.11.19. 19:04:02

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:
Ahogy én látom önök vannak egymással olyan viszonban, hogy tegeződjenek, részemről ilyen szintű figurákkal ez kizárt.

kalapácstollú 2019.11.19. 19:05:16

Bár a posztoló itt a Fekete Lovagot megidézve döntetlenről rimánkodik, valójában ez pont annyira döntetlen, amennyire a Gyalog galopp lovagja ért el döntetlent a párviadalban.
Egyszerűbben: nagy bukta ez a baloldaliaknak és a liberálisoknak. Ha valaki ezt vitatná, akkor csak tegye fel magának a kérdést: kinek a jelöltje is lett megválasztva?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 19:05:29

@Tényelek: "Nagy szerencse, hogy ön soha senkivel sem kötöszködik, mint a példa is mutatja"

Megint két hiba egy mondatban. Tudsz olyan rövid mondatot kitalálni, miben csak egy hibát vétesz, faszfej? :))

kalapácstollú 2019.11.19. 19:07:11

@nincs1itt: Marginális kérdés a szomszédságpolitika, aham. :))

kalapácstollú 2019.11.19. 19:11:14

@morph on deer: Nézegethetik a hátán a szőrt is, nem csak a körmét: és akkor mi van? Vagy úgy érted, csak Várhelyi munkájával fog foglalkozni eztán mindenki? Tényleg ezzel próbálják vagasztalni magukat a ballibek a vereség miatt? :)

2019.11.19. 19:18:42

@Tényelek :
Itt csak azkat klónozzák, akinek az érveit em tudják megcáfolni, ezt a többi klónozás támasztja alá, ami vitathatatlan tény, vissza kell nézni a kommenteket!
Ez bőven nem jelenti azt, hogy mindig igazuk vagy igazam lenne /Csak súgom, hogy az ilyen viták lényege csak kisebb részben ez! /, de azt igen, hogy ön a kismillió nick neve alatt rendszeresen nem tud előállni kellő súlyú ellenérvvel, ezért kihasználva jellemtelen jellemét klónozza az ilyen vitapartnereit.
Akiket simán lenyom azoknak nem kell ettől tartani csak az önnél intelligensebbeknek.

2019.11.19. 19:23:32

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:
Jajjjjjj, kedves, elég kínos, amikor valaki már képtelen követni a saját maga által létrehozott nick neveket ennél már csak az kínosabb, ha nem klónként válaszol.
Tessék odafigyelni legközelebb!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.19. 19:34:44

@Tényelek: "ennél már csak az kínosabb, ha nem klónként válaszol."

Ja, tényleg, a "2019.11.19. 18:57:10" kommentedben nem a klónodnak válaszoltál, hanem magadnak. Egyetértek, nagyon kínos, faszfej. :))

Oxica 2019.11.19. 19:42:52

Épp ma jött ki a hír, hogy a felcsúti cigány maffia már 2 milliárd dollárt harácsolt össze, főként uniós pénzből.
Egyszer majd ezzel is kezdeni kell valamit az uniónak, a pozíciók osztozkodása után, vagy helyette.
Mert ha ez a harácsolás nem lesz megfékezve, akkor a tolvajpárti felcsúti lótolvaj kipcsak cigány, varacskos Maradona hasonszőrű haverjai is vérszemet kapnak és futótűzként fog terjedni az unióban, ami az unió végét fogja jelenteni.
Aztán akkor már nem kell a posztokon osztozkodni, mert nincs hol.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G és a 3:0

2019.11.19. 19:49:44

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:
Elég ócska poén, de az ne zavarja, hogy nincs alapja.

Tényelek 2019.11.19. 19:50:36

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: "Megint két hiba egy mondatban. Tudsz olyan rövid mondatot kitalálni, miben csak egy hibát vétesz, faszfej? :))"

Pesrze.

nincs1itt 2019.11.19. 19:52:47

@Tényelek: öööö, tényleg! mindenhova hívták. ja, nem... erdogan és putyin, merkel jöttek, merkel nem orbánhoz, hanem a határnyitás 30. véfordulója miatt. a brazil elnök beiktatása... ja és a kinai elnök is mo.-ra jött.
tehát, hívni nem hívják...

2019.11.19. 20:02:02

@Tényelek: Látom jól elvan önmagával, ez is egy szint.
Azt azért jó lenne megtudni, hogy miért csak a liberálbolsik születnek gerinc nélkül?

nincs1itt 2019.11.19. 20:06:54

@kalapácstollú: per monumentán(esztet viczből irtam igy) a bővítés(!) és szomszédság politika meglehetősen marginális. erről nem tehet senki, ez van. de te fidesz-tálib vagy ezért neked o.v. jelöltje Palpatine az eu-ban.

atomic power 1986DucaDuca 2019.11.19. 20:12:52

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:

"Soros Györgynek köszönhetően, aki a világot irányítja........"

Nem is tudtam, hogy már megalakult a "világkormány" és kormányzója is van!

"....... egy évtizede van egy soha nem látott hosszúságú és erősségű konjunktúra. ........ Viktor gazdád ezt a sikert vindikálja magának."

Most már siker is van? Eddig csak a romlás volt!

"Ugyanakkor elrejti a deprivált tömegek elől, hogy a hasonló országokhoz mérten lemaradtunk, a sereghajtók közé kerültünk."

Előttem nem tudta elrejteni:

A vásárlóerő paritás alapján számított egy főre jutó GDP növekménye /%/ 2010 és 2018 között:

Magyarország 44,8%, Csehország 35,6%,Lengyelország 51,5%, Szlovákia 43,0%.

V3-ak átlaga: 43,4%. Magyarország átlag fölött teljesített!

Ezt már valóban az impotens g.........nek köszönhetjük.

"........ elrejti a deprivált tömegek elől, hogy a hasonló országokhoz mérten lemaradtunk, a sereghajtók közé kerültünk."

Nem rejti el. Az EUROSTAT adatai nyilvánosak. Mindenki láthatja, hogy kedvenceid idején, 2002-2010 között maradtunk le a V3-aktól. Dehát Bokros L. is megmondta, hogy legalább 10 év kell, mire Magyarország visszanyeri fejlődési potenciálját.

kalapácstollú 2019.11.19. 20:13:42

@nincs1itt: Ja, ezt ilyen személyeskedő irányba kell elvinni és akkor győztél? Jó, győztél. Hiszen éppenhogy vita van az EU-ban a bővítésről, tehát akkor az nyilván egy lényegtelen dolog, különben miért vitáznának róla. Szomszédja sincs az EU-nak ebben a változó világban, az is evidens. Te nagyon jó vagy!

2019.11.19. 20:20:20

@nincs1itt: Ha a Putyin látogatás liberális tálalásának logikáját vesszük alapul, akkor Orbán már azt megtehet, hogy iderendeli őket :-).
Nagy valószínűséggel csak az a lényeg, hogy tárgyaljanak.

nincs1itt 2019.11.19. 20:21:46

@kalapácstollú: jóbarát, durvára unalmas ez, hogy mindenki libsibolsi ostba, balfax a fidesz-tálibok szemében, ha nem ért maradéktalanul egyet o.v.-al és/vagy a "politikájával". szóval csak neked: hirado.hu/belfold/kozelet/cikk/2019/10/18/az-europai-unio-fel-hogy-nem-tudja-rovid-porazon-tartani-az-uj-belepo-orszagokat-ezert-fekezi-a-bovitest?fbclid=IwAR26FCD6RZloBrZrRnLwdeMo53aTT1e5zBvmBJUAxpgHfJvZqhc6nBP-2Ws
vagyis a nem fontos kategóriába sorolták, a szomszédságpolitika változatlan. tehát nem fontos.
az eu küszködik elég problémával, hogy ne a bővítés legyen az elsődleges. a szomszédaival rendezett a viszony, nincs feladat.
de te te tényleg jó vagy!

nincs1itt 2019.11.19. 20:27:03

@Tényelek: jáános! te vagy az? o.v. legfeljebb magyarossch(+y) pizzát rendelhet magához. de putyint, hszi csin-ping-et nem nagyon "rendelheti".
viszont az tény, hogy az új-selyemút miatt lesz belgrád-bp vasútvonal, illetve ahogy azt kínaiak is elmondták, az egyik legdrágább szakasz mo.-on halad keresztül. a drágulás okát mindannyian tudjuk.

2019.11.19. 20:32:14

@nincs1itt:
Az is igaz, hogy, amíg a maradék balkáni országokat nem veszik be az EU-ba addig nagyságrenddel több egyéb prolémájuk lesz, miközben ezekre megoldás lenne a felvétel.
Arról nem beszélve, hogy az is előfordulhat, hogy közben a balkáni országok újból Kína felé fordulnak, mint Titó idejében és akkor jól megszívjuk, mert ez a Kína már sokkal erősebb, mint az akkori volt.
Nekem úgy tűnik, hogy az EU vezetés orbitális hibáinak sora nem ért véget a britek elűzésével.

nincs1itt 2019.11.19. 20:34:51

@Tényelek: már biztos, te jááános vagy.

morph on deer 2019.11.19. 20:38:02

@kalapácstollú:
“ Tényleg ezzel próbálják vagasztalni magukat a ballibek a vereség miatt? :)”

Azt majd kérdezd meg tőlük, ha legközelebb összefutsz velük.
De nem hiszem, hogy a meccs túlzottan érdekelné őket, a foci csak a NER-ben kötelező.:)

Jól gondolom, hogy fogalmad nincs egy EU biztos hatásköréről és kötelezettségeiről, ugye?
Gondolj csak vissza kicsit Navracsics viselkedésére EU biztosként, aztán gondolkozz el rajta, hogy ott hányszor viselkedett orbán-csicska módjára!
Arról nem beszélve, hogy Várhelyi Olivér írásban tett nyilatkozatot, ami azért elég könnyen számon tartható, csak szólok.

Amúgy Várhelyi nem Magyarország jelöltje véletlenül?

2019.11.19. 20:38:37

@nincs1itt: Ha nem rendelheti ide őket, akkor viszont valamiért jönni akarnak, mert kicsi az esély, hogy a Halászbástyát akarják csak megnézni a Karmelia kolostor erkélyéről.

kalapácstollú 2019.11.19. 20:42:33

@nincs1itt: Egyelőre itt csak te ostobázol mást, mert nem érted, hogy más véleménye is lehet valakinek.
Egyébként Várhelyi "tárcája" az egyik legfontosabb, az ellenzéki lapok azóta nevezik jelentéktelennek, mióta Várhelyi sikerrel vette az akadályt.
Amit belinkeltél épp azt mutatja, hogy fontos a téma. Ha tökmindegy, jelentéktelen lenne, akkor nem kellene mit fékezni rajta egyik állam szerint sem. Vita van a kérdésben, ezért is az egyik legfontosabb portfólió.
Az meg már egészen hajmeresztő, HA valaki abból indul ki a XXI. sz-i világban, hogy az EU-nak nincsenek is szomszédjai, tehát lényegtelen a szomszádságpolitika.

nincs1itt 2019.11.19. 20:44:51

@Tényelek: jááános. szedd össze magad! oroszo. eu tag, kína eu tag? mo. eu tag?
biztosan nem a varacskos maradona dekázási tudománya miatt jönnek...

2019.11.19. 20:45:53

@nincs1itt: Megtisztelő, hogy látomásai vannak az írásaimat olvasva, de nem az vagyok, aki az egyik evangéliumot írta.
Persze az is lehet hogy hat az anyag én meg magamra veszem, mentségemre legyen mondva, ön kérdezte, ...., nincs szívem kihasználni a helyzetet, nem utaltatom át önnel az összes megtakarítását a számlámra.

kalapácstollú 2019.11.19. 20:46:44

@morph on deer: Már megint ezzel íz írásban tett nyilatkozattal jössz: elárulom, egyáltalán nem vonatkoznak rá más szabályok, mint az összes többi biztosra. A ballibek Brüsszelben azzal akarták vígasztalni magukat, hogy kiszorítják a magyar jelöltből, hogy ő bizony Orbán esküdt ellensége. Nem jött össze. Az EU-biztosok kötelezettségeit egyébként nem az határozza meg, hogy egy szakmai helyett politikai csürtében adott válaszaiból a vele nem szimpatizálók mit szeretnének kihallani.

nincs1itt 2019.11.19. 20:52:06

@kalapácstollú: figyelj én megértem, ha szerinted (fidesz hívőként) az éppen elnyert pozíció a legfontosabb. de a cikkben éppen az van, hogy most nem fontos a bővítés. a szomszédokkal kapcsolatban pedig annyit voltam bátor mondani, hogy a viszony rendezett, tehát nem fontos/kiemelt kérdés. egyedül te állítod, hogy azt mondtam: nincsenek szomszédai az eu-nak. de egyébként nem szarfoschpénzszivattyú az eu? ja, most éppen nem.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.19. 20:53:43

@morph on deer: "számon tartható"
mi magyarok ezt nem így mondjuk

nincs1itt 2019.11.19. 20:56:07

@Tényelek: mondom én te jááános vagy! az "írásaidtól" tényleg betépnek a gyakorlatlanok! de olvaslak egy ideje. már nem hat a hülyeséged!
nyugodj meg, nem utalok sehova, semmit! meg kell elégedned a leütés/0,1 forint tarifával!

nincs1itt 2019.11.19. 20:57:30

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: az újbeszél kipcsák-madzsariban miként mondod, hogy számon tartható az összes hülyeséged?

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.19. 21:02:25

@nincs1itt: számon KÉRHETŐ
hazátlanok próbáljátok meg alapszinten megtanulni a nyelvünket

morph on deer 2019.11.19. 21:07:45

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
“ mi magyarok ezt nem így mondjuk”

Azt gondolom.
Azt csak mi magyarok mondjuk így, ha tudjuk, mit akarunk mondani.
Én például azért nem számonkérést írtam, mert nem azt akartam írni. (Gondolom arra célzol.)
Azért nem, mert a számonkérés egy bizonyos idő eltelte utáni elszámoltatás, míg valaminek a számon tartása a dolgok folyamatos figyelemmel kisérését jelenti.

Legalább is nálunk, magyaroknál.

nincs1itt 2019.11.19. 21:09:42

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: azért, neked mint vérmagyarinak illene ismerned a "számon tart" és "számon kér" közötti különbséget!
csak egy példa, hátha... ahhoz, hogy számon kérhessek bármit tőled, először számon tartani kell az összes hülyeséget, amit összehordasz!
számon tart szinonimái: figyelemmel kísér, nyilvántart
számon kér szinonimái: követel, ha iskolai számonkérésről van szó(amit nem ismersz), akkor lehet dolgozat(írásban), felelet(szóban)
nem szeretnélek tovább terhelni a magyar nyelvvel, mert látom idegen ez neked, vérmagyarinak!

eszti..... 2019.11.19. 21:10:49

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

közel sem ugyanazt jelenti :D

nem kérheti számon rajtad, milyen jogon tenné /a logikát a te esetedben, ugye felesleges említeni/, de azért számon tarthatja, hogy összevesse a következő ostobaságoddal

Sir Bates dö Hól 2019.11.19. 21:14:59

Skacok, csuklóztattak egyet, egy jó nagyot, ti pedig megmagyarázzátok, hogy ti így szálltok le a bicikliről! Bár néhány magyarázat komolyan gyöngyszem;-)....

morph on deer 2019.11.19. 21:15:25

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
“ alapszinten megtanulni a nyelvünket”

Ott bizony, az alapszinten..:D

Véletlenül nem te dobálsz üvegeket villamoson ráérő idődben? Hasonlóan intelligens kijelentést idéztek ugyanis az illetőtől, gondoltam megkérdem.

Erről van szó:
“Te vagy vendég! Te vagy vendég, én magyar. Te nem vagy magyar. Te vendég vagy, a mi országunkban vagy bazdmeg!”

Ugye milyen ismerős? Mondom..!
Amúgy ez a történet:

444.hu/2019/11/18/orditva-fenyegetozott-uvegeket-dobalt-szinesboru-utasokra-egy-tombolo-ferfi-a-budapesti-villamoson-videora-vettek

nincs1itt 2019.11.19. 21:20:36

@Sir Bates dö Hól: várhelyi lett a palpatine szenátor! ha nem ő lenne az, akkor csak egy pfujjabelemjönki ejupénzszivattyú komisszár!
nem bonyolultak ezek a fidesz-tálibok, 4 láb jó, 2 láb rossz! és slussz!

2019.11.19. 21:22:52

@nincs1itt: Ennyire keveset fzetnek önöknek?
Így már értem miért írkálnak annyi néven, meg még mások nevében is, mi meg csak ingyen a szabadidőnkben.

nincs1itt 2019.11.19. 21:23:51

@morph on deer: csak arr ügyeljenek, nehogy a Gazda egyik kedvenc focicsapatának egyik "Te nem vagy magyar" tagját vegzálják!

nincs1itt 2019.11.19. 21:25:22

@Tényelek: jááános, megy ez jobban is! ja, nem...
na mindegy. megint egy gyenge ripost. de mit várjon az ember tőled?!

Sir Bates dö Hól 2019.11.19. 21:28:51

@nincs1itt: gyakorlatilag tényleg súlytalan a tárcája, pontosan orbán miatt nincs bővítés, mostanra jöttek rá a szalonban, hogy a sunyi félművelt paraszt még csak a szaros gumicsizmáját sem hajlandó leverni kint a lábtörlőnél, sz'al nem kell nekik több, maximum a sváboknak, hogy legyen moonál is olcsóbb munkaerő, de a svábok érdekét most leszarta fro, s a többiek;
sz'tem inkább el kellene gondolkodni azon, hogy mi is volt az üzenet, amit a moi gubernátornak küldtek: de erre az itt lévő fidesz-tálibok közül senki sem képes;-)...

kalapácstollú 2019.11.19. 21:57:47

@nincs1itt: Valaki szerint fontos a bővítés, más szerint nem az. Ez a vita. És szerintem nagyon fontos, hogy lesz-e bővítés vagy sem. Tehát ez egy fontos kérdés. Hogy Várhelyi posztja fontos-e? Lényegtelen, hogy szerintem az-e. Sokkal érdekesebb, hogy szerinted igenes, az. Miért gondolom ezt? mert én vitázni akartam, de te mindent megtettél, hogy helyett egyetlen érved legyen, a vitapartnered elvakult fideszbáb. Vagyis te egyetlen tengely mentén vagy képes látni a világot: imádni vagy gyűlölni a fideszt. Egyszerűen nem vagy képes megérteni, hogy más nézőpontok is lehetnek. No mindegy, ah ezen egy tengely mentén vagy képes szemlélni a világot, akkor nyilvánvaló, hogy az ellenzéki médiumok megnyilatkozásai számodra az egyedüli mérvadóak, iránymutatóak. Az index pedig azt írta, hogy ez az egyik legfontosabb biztosi portfólió. Igaz, ezt még azt megelőzően tették, hogy Várhelyit továbbengedték volna. Azóta nyilván megváltozott a véleményük, különben miért szajkóznád azt, hogy ez a legjelentéktelenebb biztosi poszt és az EU-nak nincsenek is szomszédai? :)

morph on deer 2019.11.19. 22:16:13

@Szóra kész Szókratész:
“ tavaly német meghívást kapott, idén pedig amerikait..”

Mert Trump leért a lap aljára.
Is.
Ahhoz képest, hogy mennyire lelkendezett viktor, és milyen odaadó verbális fellációban részesítette a drága Donaldot, - “engedélyt kaptunk a legmagasabb helyről..”- már addigra minden szomszédunk járt nála, volt aki többször is, mire orbán sorra került...

Várjál csak, majd elfelejtettem!
Hiszen “beszéltek” Brüsszelben!
Felvétel is van róla!
Úgy nézett ki, hogy a viktor megkérdezte a Donaldtól a pontos időt, ő meg válaszolt.
Vagy valami hasonlóan fontos dologról volt szó, de láthatóan nagyon nagy élmény volt!
:D

morph on deer 2019.11.19. 23:22:11

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
“okádunk tőletek”

Ha felhagysz a seggnyalással, akkor elmúlik a hányingered, meglátod!
Addig is jobbulást!
:)

alöksz róz 2019.11.19. 23:51:22

@morph on deer: dékás proli szokás
ugyanezt mondjátok az erdélyieknek is

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.20. 00:29:55

@Szóra kész Szókratész: "az Egyesült Államok elnöke meghívta a magyar miniszterelnököt a Fehér Házba..Valamint a német kancsellér is meghívta Berlinbe."

És Putyin is a Kremlbe, hogy leszopassa vele magát. :))

morph on deer 2019.11.20. 00:31:11

@Szóra kész Szókratész:
“ Arról se feledkezzünk meg, hogy Orbán kiváló kapcsolatokat ápol a jövő olasz miniszterelnökével Salvinivel..”

Sőt!
Tudtommal kiválók a kapcsolatai a jövő leggazdagabb magyarjaival is!
Egyenesen családiasnak mondhatók, bizony!

Hát ha megéri, persze. Ha például ma nem kap gutaütést szotyiköpködés közben, az már komoly sikernek fogható fel esetében...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.20. 00:34:35

@atomic power 1986DucaDuca: "Nem is tudtam, hogy már megalakult a "világkormány" és kormányzója is van!"

Bazmeg, fideSSfasszopó. Nem figyelsz Ondó Viktor gazdád útmutatásaira?

"Most már siker is van?"

Igen, tíz éve a van világgazdasági konjunktúra, Soros Györgynek köszönhetően. Lásd fent.

"A vásárlóerő paritás alapján számított egy főre jutó GDP"

Sajnos a GDP-t nem lehet megenni. Az annál nagyobb, minél többet lop Mészaros.

A valódi mutató, mennyit tudnak az emberek a fizetésükön vásárolni, és abban sereghajtók vagyunk. Böngészd az Eurostat adatokat, faszfej.

Tényelek 2019.11.20. 06:07:25

Ön. Egy seggfej.

János

2019.11.20. 08:37:14

@Tényelek :
Kdves liberálbosevik Klónom!
Itt alapból nem tudunk senkiről semmit, ezért csa az alapján tudjuk megítélni a másikat, amit ír vagy sok-sok esetben, hogy annyira alacsony etika szinten van, hogy a tudatlanságát azzal pótólja, hogy a vitapartnere nevében írogat.
Ez utóbbi azt jelenti a gyakorlatban, hogy ez blog kizárólag propaganda célokat szolgál, nincs köze a valósághoz, annak, ami itt megjeleni, egyébként nem lenne élet-halál kérdés a megjelentetónek, hogy az olyan tórz maradjon, ahogyan feltették.
Leegyszerűsítve, nekem nem okoz gondot a klónozás és másnak sem, mert minden egyesi iyen akció a klónozot álláspontját bizonyítja, erősíti.
Egy idő után már elég az eredeti nevűnek havonta kétszer, háromszor írnia, hogy azt az eredményt produkálja, amihez eredetileg naponta ötven hozzászólás kellene.
A klónozás ráadásul kizárólag a blognak árt és látványossá teszi a liberálbolsi felfogás lényegét, amiért köszönet jár, mert ennyit egyikönk sem tudna elérni a normális gondolkodásúak oldaláról, még egyesített fellépéssel sem!

Kis lépés Orbánnak, oriási szopás a lipsiknek. 2019.11.20. 08:42:45

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:
Mennyivel jobb volt, mikor libsi kormanyok alatt evi MINUSZ 10 %-al csokkent a gazdasag, 30 %-os munkanelkuliseg mellett. Es az orszag privatizacios fosztogatasbol es kulfoldi kolcsonokbol elt. Ennyit tudtak a liberalis kozgazdaszok.

Momentum beelőzte a románokat magyargyűlőletben. 2019.11.20. 08:46:44

"Magyarországnál hátrább csak azok vannak, akik már félig kiléptek az EU-ból"

Na mar megint kileptunk az uniobol ? 500- szorra ha jol szamolom.

konrada 2019.11.20. 08:57:34

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:
Ebben egyetértünk. Szerintem is tök hülye az, aki az egy darabot, többnek nézi, és ezt a kreténségét arroganciával, és vulgaritással próbálja támadással bevédeni.;)

Cycmen 2019.11.20. 09:05:30

@Szóra kész Szókratész: @Sir Bates dö Hól: "Skacok, csuklóztattak egyet, egy jó nagyot, ti pedig megmagyarázzátok, hogy ti így szálltok le a bicikliről! Bár néhány magyarázat komolyan gyöngyszem;-)...."

Azért még a poszternek is sikerült elkottyantani azt a kis mellékinfót, hogy másik biztosi funkciót akartak ránk erőltetni és még azt is megmondni, hogy nekik ki lenne a jó biztosnak! Ennek fényében azért nem a viccbeli bicikliről leszállásról van itt szó, hanem egy nehéz és aljas szopatási kísérlet visszaveréséről!
Külön fasza, hogy a jogállamiságon állandóan rugózó eus férgek, most mennyire leszarták az összes jogszabályt ami a jelöltállítással kapcsolatos, a csak a teljes leleplezősét elkerülendő vonultak vissza a végén! Egyébként már a nyár eleji parlamenti szavazás összeszámlálásánál tanújelét adták, milyen viszonyban is állnak a joggal, amikor pofátlan módon csaltak!

Cycmen 2019.11.20. 09:16:43

@Momentum beelőzte a románokat magyargyűlőletben.:
"Na mar megint kileptunk az uniobol ? 500- szorra ha jol szamolom."

Kedvenc libsi rémhírterjesztés ez az "Orbán kilépteti Magyarországot a szuperjó Unióból", de azt már nem boncolgatják még véletlenül sem hogy Anglia miért lép ki! :D
Anglia persze más tészta, az megáll a maga lábán könnyedén, tehát ezzel nem sugallom, hogy lépjünk ki, de arra pont jó példának, hogy itt kurvára nem Orbán a helikopter, amikor próbál ellenállni az Eu különböző baromságainak!
Az a baj az EU-val, hogy a tényleges vezetése a globáltőke kezébe került, ez magyarázza a sok érthetetlen, saját magára káros döntését!

atomic power 1986DucaDuca 2019.11.20. 09:56:33

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:

Ezt írtad korábban:

"A hazaáruló bolsevik fideSS egyenesen impotens, az EU legszegényebb államává tették Magyarországot."

Most meg ezt írod:

„A valódi mutató, mennyit tudnak az emberek a fizetésükön vásárolni, és abban sereghajtók vagyunk."

Kevered a szezont a fazonnal. Egyszer az államról beszélsz, máskor meg a fogyasztásról.
Fogalomzavarban szenvedsz, a te szavaiddal élve: "Fogalmatlan" vagy.

Egy állam gazdasági erejét az egy főre jutó GDP jól kifejezi. Ezért nyilvánvaló hazugság, hogy Magyarország az EU legszegényebb állama. Ebben a mutatóban mögöttünk van Bulgária, Horvátország, Románia. Lengyelországgal és Lettországgal lényegében azonos szinten állunk.

Ami a háztartások fogyasztását illeti: az AIC mutató nem jövedelmet, hanem fogyasztást mér. Nem méri a megtakarításokat sem.
Egy adott országban ha a lakosság jelentős része hitelből fogyaszt saját jövedelem helyett azt is méri a mutató.

Az „ALLIANZ GLOBAL WEALTH REPORT 2019” 92. oldalán látható, hogy a háztartások nettó pénzügyi vagyona alapján Magyarország a 4. helyen áll a KKE országok között.

www.allianz.com/content/dam/onemarketing/azcom/Allianz_com/economic-research/publications/specials/en/2019/AGWR_2019.pdf

A jobboldali grafikonon az is látszik, hogy a háztartások eladósodottsága a bruttó háztartási vagyonhoz képest nálunk a legalacsonyabb a KKE országok között.
Egy ország lakosságának vagyoni helyzetét jól megmutatja, hogy a háztartások mekkora megtakarítási képességgel rendelkeznek.

Egy átlagos magyar háztartás éves jövedelmének mintegy 10 százalékát tudja félrerakni az Eurostat adatai szerint.

A háztartások jövedelme 2013 óta az uniós átlag felett növekszik.

A válság előtt a hazai növekedési modell a külső forrásokra támaszkodott. Ennek oka a költségvetés jelentős hiányai mellett a háztartások alacsony megtakarítási rátája volt. Jelenleg konzervatív költségvetési politika van, ami mellett a háztartásokban magas megtakarítási hányad alakult ki. A gazdaság finanszírozása így egyre inkább a belső megtakarításokon alapul.

A fejlődést jól jelzi, hogy 2005-ben még csak 20 528 milliárd forint volt a háztartások pénzügyi vagyona, ez azóta több mint a duplájára nőtt.

A hazai lakosság GDP arányos pénzügyi vagyona a régiós versenytársainknál megfigyelt szinteket már meghaladja.
Az egy főre eső vásárlóerő-paritáson számolt GDP-t és az egy főre jutó végső fogyasztást összevetve a régió országait tekintve a következő a helyzet 2018-ban:

Csehországban, Magyarországon az uniós átlaghoz viszonyítva a két faktor aránya azonos. Vagyis a fogyasztás arányos a relatív fejlettséggel. Magas a háztartási megtakarítási ráta és a beruházások értéke. Ez biztosítja a jövedelmek hosszú távú, fenntartható növekedését.

Ha fogyasztási kiadások relatív szintje jóval meghaladja az ország teljesítőképességét, az sok esetben a növekedés fenntarthatóságát kérdőjelezi meg.

A régiós országok közül egyedül Szlovéniában magasabb a háztartások megtakarítási rátája.

Romániában, Bulgáriában, Litvániában, Lettországban, Horvátországban magasabb a fogyasztás, mint a relatív fejlettség. A fogyasztás ezen része hitelből történik és növeli az államadósságot.

Ha a fogyasztási kiadások relatív szintje meghaladja az ország teljesítőképességét, akkor a fenntartható növekedés kerül veszélybe.

2002 és 2007 között Magyarországon ez történt.

"Sajnos a GDP-t nem lehet megenni."

Eddig az volt a bajod, hogy nem volt elég nagy a GDP növekedés. Példálóztál először a Szlovák, majd a Román GDP növekedéssel. Most, hogy a magyar növekedés nagyobb, most az a bajod, hogy nem lehet "megenni"?

Még jó, hogy nem esszük meg, mert akkor nem tudnánk megfelelően beruházni a gazdasági növekedésbe! Akkor megint az lenne a bajod, hogy kicsi a növekedés. Döntsd már el, hogy mit akarsz! Ugye? Meg az is bajod volt, hogy még nem 50% a GDP arányos államadósság. De akkor mi lenne a növekedéssel?

A háztartások végső fogyasztása így is nagyobb aránban növekedett 2011-2017 között (14%), mint 2003.2009 között (8,3%)

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_int027a.html

"Az annál nagyobb, minél többet lop Mészaros."

Mennyi az annyi? Mennyit forgat be a gazdaságba a tőkéjéből? Hány embernek ad munkát? (25.000) Tudsz ezekre hiteles, bizonyítható adatokat bemutatni, vagy csak szövegelsz?

"A valódi mutató, mennyit tudnak az emberek a fizetésükön vásárolni, és abban sereghajtók vagyunk."

Mégegyszer: Magyarországon a fogyasztás arányos a relatív fejlettséggel.
Ha nem értesz a közgazdaságtanhoz, akkor kerüld ezt a témát!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.20. 11:22:43

@Szóra kész Szókratész: mandiner.hu/attachment/0330/329767_orban_macron1.jpg

a kampósorrú buzi beleszeretett Viktorba ezért akarlya szigetelni hogy más ne férlyen hozzálya

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.20. 11:34:06

autopro.hu/uploads/articles/78/7718/lead_560w.jpg

azé Viktor találkozik normális vezetőkkel is, legközelebb decemberben megy Tokyoba Abe senseihez

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.20. 11:37:16

www.miniszterelnok.hu/wp-content/uploads/2016/11/Z8A0234.jpg

szerencsére Viktor a világ vezető hatalmának vezetőlyével is lyóban van

Sir Bates dö Hól 2019.11.20. 11:54:06

@Cycmen: Mirmur, orbán személye miatt komoly szopóágra került mo, abban a térben, közösségben, melyben létezik, s melyből nem tud kilépni; s most jelezték is, hogy eddig és netovább az eddigi úton! ezt a jelzést nem kell elfogadni, de figyelmen kívül hagyni nem helyes a realitások tükrében: ez az, amit úgy hívnak, hogy "realpolitik"... tudomásul kellene venni azon tényt, hogy aki nemzetben gondolkodik, az pont leszarja a magyarok vélt vagy valós igényeit, mert számára a saját nemzete az elsődleges, s ezért oximoron a nacionalista internacionálé;-)...

morph on deer 2019.11.20. 11:57:04

@Szóra kész Szókratész:
“ Jövőbeli miniszterelnökével pedig kiváló kapcsolatokat ápol a magyar vezetés..”

Aki akkorát taknyolt legutóbb, hogy a fal adta a másikat.
Azért is szopatta meg magát viktor a várva várt szélsőjobb előretörés reményével, mint ismeretes.
Salvinival meg az a helyzet, hogy igaz ugyan, hogy abban egyetért orbánnal,- illetve amit orbán mond*, - hogy senkit nem kell beengedni, de azt már ő is zokon veszi, hogy viktorunk nem hajlandó segíteni az olaszoknak sem a menedékkérelmek feldolgozásában! Ezt kifejezésre is juttatta még annakidején.

Arra pedig szerintem ne fogadj nagyobb összegben, hogy Salvini egyhamar Olaszország miniszterelnöke lesz, ők azért nem teljesen hülyék, a látszat ellenére sem...

morph on deer 2019.11.20. 12:04:34

@Szóra kész Szókratész:
Ami lemaradt:
* Merthogy közben orbán beengedett kábé 16000 kötvényes migránst, több tízezernyi ukrán, mongol, mexikói, stb migráns munkavállalót, pár ezer menekültet, és megszámlálhatatlan orosz titkosszolgát, - magyarul a “ne arra figyeljenek amit mondok” szellemében, mint egy igazi “gerinces” széljobbernek illik..!

Cycmen 2019.11.20. 12:14:14

@Sir Bates dö Hól: Mirmur, orbán személye miatt komoly szopóágra került mo, abban a térben, közösségben, melyben létezik, s melyből nem tud kilépni; s most jelezték is, hogy eddig és netovább az eddigi úton!..................................

%tegyük már tisztába, az EU-ban liberális diktatúra van, Orbán meg nem az és ez a baj!
Nem hajlandó úgy táncolni ahogy fütyülnek neki, ha valami rossz az országának akkor azt kritizálja! Egy államférfi és ezt ott azok a bohócok nem szeretik! Miért is van szopóágon az ország? Az EU tudtommal egyenlő felek társulása, milyen alapon szólnak bele belügyekbe, milyen alapon támogatnak itthon pár százalékos pártokat a saját országuk fúrásában? Ez az én bajom, érted zsitán! :P

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.20. 13:25:03

index.hu/belfold/2019/11/20/jobbik_orban_viktor_szeke_jakab_peter/

"azt mondja a parlamentben, hogy ennyi bűnöző előtt még nem beszélt, ha Kövér Lászlót Kövér elvtársnak nevezi, ha Orbán Viktort közönséges lókupecnek hívja, vagy ha letesz az asztalára egy csomag száraztésztát“

végre megvan a yobik programja

íme a yobik (lát valaki nemzsidót a képen?)
kep.cdn.indexvas.hu/1/0/3043/30439/304390/30439061_1bdf699f25ba2a8a4f0b6e5fc8388368_bpc.jpg

2019.11.20. 13:29:39

@Sir Bates dö Hól: Nem jött semmilyen jelzés, csak az történt, amivel már több éve szembesülünk, hogy liberálbolsevik politikusok megint azt kérték számon a nem az ő vallásukat támogató országtól, hogy függetlenül az adott ország választási eredményétől, ugyaolyan debilt küldjenek, mint ők.
Ezért hívják őket liberálbosevikoknak, mert nem érdekli őket a népakarat, akármilyen eszközt hajlandóak bevetni, hogy az ő akaratuk érvényesűljön, ebben leginkább komcsikra hasonlítanak, nem véletlen, hogy ott van a bázisuk tthon.

ZX 2019.11.20. 14:36:54

@Szóra kész Szókratész: "A kötvényesek nemzetbiztonságilag átvilágított személyek," Hát erre azért ne vegyél mérget. És mi van az orosz meg kipcsak kémekkel? Orbán simán eladta a hazát te meg itt tapsikolsz neki.

ZX 2019.11.20. 14:38:31

@Tényelek: "Ezért hívják őket liberálbosevikoknak, mert nem érdekli őket a népakarat, akármilyen eszközt hajlandóak bevetni, hogy az ő akaratuk érvényesűljön, ebben leginkább komcsikra hasonlítanak, nem véletlen, hogy ott van a bázisuk tthon."

Remekül jellemezted az ország jelenlegi vezetését. Fejlődsz te! :D

6.Lenin 2019.11.20. 14:49:19

@ZX:

Tegyél feljelentést, ha tudomásod van ilyesmikről. Nagy szarban lennél, ha bizonyítanod is kéne. Kis rágalmazó komcsi ivadék.
Ez volt mindig is a Fidesz hibája, engedte ezt a komcsi stílust, a hazudozást, rágalmazást.

Ezért csináltak egy kocsmát a Parlamentből, meg mindenből, ez a rendkívül aljas csürhe.
Amit ma már a DK, és a Jobbik (maradéka) művel, az már a bunkóság csúcsa.

2019.11.20. 14:51:41

@ZX: Elég kényszeredtt megjegyzés ez öntől, főkét, hogy a liberálbolsevik csürhe akart tömeges migri betelepítést Magyarországra, erről szólt most is a bizottsági tagok legfontosabb kérdése.
Ráadásul a jelenlegi kormány a parlamentbe juotott párto közül ötven százalék fölött van, így nehéz lenne ráfogni, hogy ne figyelne a népakaratra.
Az biztos, hogy a Magyar Kalifátus létrehozása ellen négyötödös népakarat van, mégis erőltetik libsiék, na ez az igazi liberálbolsevik viselkedés.

2019.11.20. 15:00:38

@Tényelek : Kedves Klón! Erről írtam, hogy a liberálbolsevik patkányok nem válogatnak az eszközökben, hogy rákényszerítsék a véleményüket, akaratukat másra.
Azért elég nagy lehet a kavar a dezinformációs központban, mert tegnap már nem egy, hanem két mobileszközzel is figyelték az indamail fiókomat, sőt 16 óra előtt negyedórára beszált egy asztali számítógépes elvtársai is.
A fiókom kivűlről nincs feltörve, így aztán elég egyértelmű a helyzet.
Mit mondott a főnöke, mit csináljon velem kedves klón?

ZX 2019.11.20. 15:58:45

@6.Lenin: Ne legyél nagyobb barom annál mint ami most vagy. Mikor Polt Petike NYÍLTAN BŰNPÁRTOLÁST követ el akkor hol tennék mégis feljelentést? Hova tűntek akták meg meg digitális tartalmak a frissen átadott önkormányzatokból? Ugyan ki és miért tűnteti el őket ha nem azért, hogy ne legyen terhelő bizonyíték? Ügynökakták nyilvánosak? Nem? Miért is? Mert az összes komcsi patkány a fideszben ül. Vlamigyir, Vlamigyir te vagy a példája a legaljasabb komcsi csótányoknak, miszerint vádold meg azzal az ellenséged amit te magad követsz el.

@Tényelek: Te vagy a másik fasz! Aki nem ért a gecivel, az rögtön migribetelepítő. Kispajtás, mutass már egy migrit is az országban akit nem a kisgömböc és bandája engedett be! Na olyanból viszont van itt több tízezer. Azt milyen 50%? Amit választási csalással értek el?Ahhhaha.

6.Lenin 2019.11.20. 16:09:59

@ZX:

Van ezekre is bizonyítékod?

Olvasod, hogy miként is akart nyerni a DK Győrben? Vagy ezekre sincs?

Zsarolás, hazudozás, rágalmazás. ez a ti módszereitek. Én miért is lennék, és miért is felelős, amiért egy hozzád hasonló hülye miatt választottam ezt a nicket?
De nem tűnik fel neked sem, hogy mit is jelenthet benne a VI helyett a 6.? (ráadásul eredetileg kis l-el)

Az ügynökakták az érintetteknek nyilvános, a hozzád hasonló hülyéknek meg jó, ha nem engedik a szarkeverést, feleslegesen. De ez sem érted valszeg, ahogy semmit, csak ész nélkül kevernéd a szart.

2019.11.20. 16:12:15

@ZX: Valószínűleg elkerülte a figyelmét, hogy a bizottság egyik elvárása az volt, hogy tagadja meg a migránsokat elutasító eddigi politikát.
Tudták, hogy innen küldték, akkor milyen jogon kérik tőle számon az öngyilkos devianciájukat?
Azonkívül libsi alaptézisen kívűl, hogy ha nem a liberálbolsik nyernek egy választáson, az válaztási csalás, milyen bizonyítéka van a csalásra.
Most akkor Kari Geri is csalással nyert, mert ugyanabban a választási rendszerben nyert, mint a Fidesz?

nincs1itt 2019.11.20. 16:22:31

@kalapácstollú: figyelj, én megértem, ha szerinted fontos. én magasról teszek a mo.-i kormánypárti és ellenzéki "sajtóra" egyaránt. ennek egyetlen oka van, mindkettő elvakult és kiegyensúlyozatlan. persze elolvasom amit csak lehet, de mivel nem mo.-on élek és beszélek idegen nyelven, ezért más forrásokat is elolvasok. a fidesz-tálib alapállás szerint nincs is fontosabb poszt, mint amit most várhelyi kapott, az ellenzék szerint pedig súlytalan. nem tartozhatom egyik oldalhoz sem(o.v. hívei közé végképp nem szeretnék tartozni) , de szerintem is - jelen helyzetben - teljesen súlytalan pozíció.
az okait elmondtam, más problémák terhelik az eu-t, a szomszédokkal rendezett a viszony.

nincs1itt 2019.11.20. 16:26:02

@Sir Bates dö Hól: pedig az üzenet teljesen világos, nem is igyekeztek álcázni...
lássuk be, ahol egy fuccál legenda a külügyér, talán már leszokott az idióta fodbalista-séróról, ott gyakran csattannak a sallerek és kokik...

ZX 2019.11.20. 16:28:36

@6.Lenin: Terelés még mindig, érdemi válasz semmi. Nem meglepő, csak a szokásos.

@Tényelek: Szavak és tények kiforgatása. Nem meglepő, ez látszik akkor is amikor valaki Salvinit élteti, miközben ő éppen a migránskvótát erőlteti. Vagy amikor számon kérik, hogy az iszlám állam harcosainak árváit és feleségeit miért tartják nyomorúságos körülmények közt akkor azt szíjjÁRTÓ úgy kommunikálja, hogy vissza akarják fogadni a terrorista harcosokat. Komolyan mondom, néha mintha elmebetegekkel beszélgetne az ember akik nem tudnak 2-3 szónál többet és bármit mondasz csak azt ismételgetik.

A választási csalásra meg az a bizonyíték, hogy a játékszabályokat a fidesz maga írta a maga javára. Melyik demokratikus országban van még ilyen?

nincs1itt 2019.11.20. 16:28:43

@Szóra kész Szókratész: erre gondolsz? www.spiegel.de/politik/deutschland/viktor-orban-zu-besuch-bei-angela-merkel-es-geht-halt-nicht-ohne-ihn-a-1216858.html

itt egyértelmű volt, hogy szőnyeg szélére rendelték... de a magyar fordítás biztosan jobb, mint az eredeti...

nincs1itt 2019.11.20. 16:30:05

@ZX: első lépés, hogy a fidesz-tálib megértse végre a demokrácia fogalmát. de odáig sok-sok tanulás vezet.

ZX 2019.11.20. 16:45:10

@nincs1itt: Nem fogják, most olvasom a másik posztot, hogy újra átírják a választási törvényt, nehogymá' véleletlenül az ellenzék nyerjen.

2019.11.20. 17:17:00

@ZX: 1990-ben és onnatól kezdve 2014-ig a Szovjet Hadsereg gyámkosása alatt az MSZP-re szabott választási rendszer volt, az Alkotmány Bíroság Alkotmányellenesnek nyilváníttta, mert volt olyan jobbos körzet, ahol négy szavazó ért egy stabil balos szavazatot.
Elhiszem, hogy hiányzik az a kivétezetettség, nem véletlen, hogy minden ballipsi párt programjában benne van régi választási rendszer visszaállítása.
Csak halkan jegyzem meg, hogy akkora ellenszélben nyert a Fidesz kétharmaddal 2010-ben.

2019.11.20. 17:31:11

@ZX: A deviáns európai országokban, ha szegény tömeggyilkosok gyerekei bejönnek, akkor kötelező beengedni az apát is családegyesítés címén.
Ha netán az ön által pátyolgatottak brit vagy francia földről mentek ki, ha állampolgárok voltak akkor sem fogadják őket vissza, legfeljebb a nagyon kicsi gyerekeket, akkor viszont ezek a tömeggyilkolászásra tenyésztett gyerek a nyakunkon maradnánk.
A lemészároltaktól elszedett emberek vagyonából eltek eddig, soha az életben nem lesz belőlük normális ember.
Egyébként meg nem kell őket etetni, bármikor visszamehenek azok közé, akiken élősködtek, szerintem szívesen adnának nekik, persze nem kaját, hanem, amit megérdemelnek.

nincs1itt 2019.11.20. 18:52:15

@Tényelek: te ostoba fidesz-tálib, árva gyerekekről és özvegy édesanyjukról van szó...

nincs1itt 2019.11.20. 18:53:42

@Tényelek: jááános, ne csináld már! ennyire nem vagy hülye! 1990-2014 között a szovjet hadsereg írta a választási rendszert? ajjaj... sok lesz a kevert+kisfröccs.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.20. 19:39:54

Tényelek
2019.11.20. 17:17:00
"a Szovjet Hadsereg gyámkosása alatt az MSZP-re szabott választási rendszer volt"

nincs1itt
2019.11.20. 18:53:42
"a szovjet hadsereg írta a választási rendszert? "

alapszinten tanuld meg a magyart mert a ggoggle tr. sokadszorra is átbaszott

nincs1itt 2019.11.20. 20:09:43

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: tegnap este nem volt elég? jóbarát, először megtanulsz írni, olvasni, szöveget érteni, utána szólsz hozzám! a kocsmai magyart te ismered én megmaradnék grétsy lászlónál...
megy már a számon kérni és számon tartani közötti különbség, vagy verjem még a saját mocskodba az orrod?
eltakarodhatsz a sunyi fideszes 3,14csába!

morph on deer 2019.11.20. 20:13:13

@Tényelek:
“ A deviáns európai országokban, ha szegény tömeggyilkosok gyerekei bejönnek, akkor kötelező beengedni az apát is családegyesítés címén.”

Ahol aztán minden további nélkül a törvény elé állítják és felelősségre vonják.
De csak őt magát, - ha csak ő a bűnös, - a családját egyébként miért is kéne?

Civilizált nép nem szokta büntetni a bűnösök ártatlan hozzátartozóit, csak jelzem!
Sőt, még a balkáni gondolkodásúaknál sem mind!
Hiszen például ki bántotta Pokornit az apja és/vagy nagyapja miatt?
És ez így van jól!

Annak ellenére is, hogy a csökkent értelmi képességű fidesz-tálibok rendszeresen nekiesnek pl Dobrev Klárának a felmenői miatt..!

Szerintem azért az értelmi képesség sem magyarázat mindenre, még talán egy fideszes esetében sem, bár sokukat a természeti népek már minden bizonnyal kitüntetett tiszteletben részesítenék.
:)

morph on deer 2019.11.20. 20:23:22

@Tényelek:
“ 1990-ben és onnatól kezdve 2014-ig a Szovjet Hadsereg gyámkosása alatt”
:D
Hogy kicsoda???
Nálatok 2014-ben még volt Szovjetunió?
Asszta!

Biztos, hogy pontos az órád?

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.20. 20:34:32

@morph on deer: tanulni még sok mágyárt külföldi értelmiségi

"1990-ben és onnatól kezdve 2014-ig a Szovjet Hadsereg gyámkosása alatt az MSZP-re szabott választási rendszer volt,"

ebből nem következik hogy 2014-ben létezett a szu

tánulni tánulni tánulni ahogy értelmiségi főnököd tánította

Tényelek 2019.11.20. 22:25:09

Önök onanizáltak ma már? Mert én igen.
Csak a fideszre.

morph on deer 2019.11.21. 00:30:36

@ZX:
"A kötvényesek nemzetbiztonságilag átvilágított személyek,"

Ellenben orbán nem az!
A miniszterelnök ez alól fel van mentve, nem kell nemzetbiztonsági szempontból ellenőrizni!
Elég jó?

morph on deer 2019.11.21. 00:37:48

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
"1990-ben és onnatól kezdve 2014-ig a Szovjet Hadsereg gyámkosása alatt az MSZP-re szabott választási rendszer volt,"

ebből nem következik hogy 2014-ben létezett a szu

Neked nem, okoska, ez nem lep meg.
Akkor mesélj légyszíves, hogy miképpen lehet SZOVJET hadsereg, ha nincs SZOVJETUNIÓ?
Kezdheted, óra indul!

Ha belezavarodtál, akkor kezdhetsz azon ábrándozni, hogy ugyan mégis mekkora faszság 2014-et illetően a Szovjet Hadseregre hivatkozni!
Ha sikerült, szóljál!

Soxerencsét!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.21. 10:18:45

@Szóra kész Szókratész: "Gyurcsány úgy hatszor járt Putyinnál"

Ezt nem értem. Az elkúró a hibás azért is, hogy Ondó Viktor rendszeresen bő nyállal leszopja Putyint??? :))

ZX 2019.11.21. 10:19:20

@Tényelek: Hát téged sem az eszedért lopnának el az biztos.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.21. 10:25:23

@atomic power 1986DucaDuca: "Egy állam gazdasági erejét az egy főre jutó GDP jól kifejezi."

Hazudsz, fideSSfasszopó. Ha a Mészaros túlárazza az építkezését az növeli az főre jutó GDP-t, de nem hogy növelné, hanem éppen hogy csökkenti Magyarország gazdasági erejét.

Az, hogy az emberek hogy élnek, az mondja meg, mennyit vásárolhatnak a fizetésükből. És abban sereghajtók vagyunk. Akármennyi is a felhalmozott vagyonod, ha bemész vele egy boltba, közel negyedét elviszi a világ legnagyobb, 27%-os ÁFA-ja.

Womb Rаider 2019.11.21. 11:27:38

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:www.bundesregierung.de/breg-de/aktuelles/pressekonferenz-von-bundeskanzlerin-merkel-und-dem-ministerpraesidenten-der-republik-ungarn-viktor-orb%C3%A1n-1661858

"Wenn man darüber spricht, mit welchem Ziel Kohäsionsfonds und Strukturfonds eingerichtet werden, dann muss man sagen, dass sie eingerichtet werden, um die Konvergenz innerhalb der Europäischen Union zu stärken. Wenn man sich die Wirtschaftswachstumsraten Ungarns anschaut, dann sieht man, dass Ungarn dieses Geld wirklich so einsetzt, dass es auch dem Wohle der Menschen zugutekommt."

"Az, hogy az emberek hogy élnek, az mondja meg, mennyit vásárolhatnak a fizetésükből. És abban sereghajtók vagyunk."
novekedes.hu/elemzesek/melyik-az-a-ket-europai-orszag-ahol-a-lakossag-60-szazalekanak-tobb-az-adossaga-mint-a-vagyona

;)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.21. 11:37:23

@Womb Rаider: "dass Ungarn dieses Geld wirklich"

Igen, ellopják. Ezt senki nem tagadta.

"auch dem Wohle der Menschen zugutekommt."

Nyilvánvaló tévedés. Az előbbiből nem következik.

"Magyarország vagyoni egyenlőtlenség szempontjából az átlagnál jobb pozícióban van"

Igen. Ezen a téren is romlik a helyzet, de még az átlag fölött vagyunk, Ondó Viktornak még több időt kell adni, hogy még jobban meggazdagodjon. Te szereptévesztésben vagy, cáfolnod kéne engem, nem támogatni. :))

Womb Rаider 2019.11.21. 12:10:27

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: "Te szereptévesztésben vagy, cáfolnod kéne engem, nem támogatni. :)) "

Már úgy érted ezt a támogatást, hogy bárki bármit is ír, te a bugyuta , beteg logikád mentén képes vagy kiforgatni a mondanivalóját?
Majd frissítsd a gugliforgatót, mert valami hiba csúszott a fordításodba ;)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.21. 13:09:46

@Szóra kész Szókratész: "2015-2018 között közel 300 európai bennszülöttet gyilkoltak meg iszlám fanatikusok.."

Igen, ez örömteli, soha ilyen kevesen nem haltak meg terrortámadásban, mint az utóbbi években.

444.hu/2018/08/15/harom-es-fel-eve-folyamatosan-csokken-a-terrortamadasok-szama

"2017 volt zsinórban a harmadik olyan év, amikor világszerte csökkent a terrorcselekmények és a terrorcselekmények halálos áldozatainak száma is."

alöksz róz 2019.11.21. 13:30:33

@Womb Rаider: nem tehet róla az öreg komcsi, ezt tanulta a pártiskolában...
meg a hazudozást

alöksz róz 2019.11.21. 13:39:21

@morph on deer: de tényleg nem ez következik, papám
azt jelenti, hogy a 90-es vál. rendszer létrehozásakor volt (és ez a rendszer maradt fenn 2014-ig)

az már más kérdés h a kérdéses állítás mennyire felel meg a valóságnak, de nem az következik belőle, amit írtok...
az csak a zsidó szókiforgatás, e! :D

2019.11.21. 21:58:06

@morph on deer: Na mondjuk a britek és a franciák simán megvonták az állampolgárságot a gyilkosok minden közvetlen családtagjától.
Dobrev egy magyar gyűlölő patkány, ugyanúgy, mint a nagyapja, de önmagáért patkány, nem a nagyapja miatt, csak mivel nagy a asonlóság, ezért kerül elő rendszeresen a nagypapa.
Ha Pokorni nyilas pártot alapítana, akkor neki is többször emlegetnénk a felmenőit.

2019.11.21. 22:22:11

@morph on deer: Lehet újat mondok, de a Szovjet Hadsereg 1991 juniusában vonultak ki Magyarországról, a választási törvényt meg 1990-re összerakta az Mszp.
Ez a törvény kétharmados, az meg csak Hornéknak volt 2010-ig, nekik meg ez több, mint jó volt ezért logikusan nem változtattak rajta.
2001-ben már az AB is kimondta, hogy Alkotmányellenes, mert annyira torz létszám különbségek vannak, a megállapítást a Velencei Bizottság is megerősítette.
Onnantól kezdve az Országgyűlések mulasztásos Alkotmánysértést követtek el folyamatosan.
2010-ben nyert a Fidesz a régi rendszerben kétharmaddal és megszüntette az Alkotmányt sértő helyzetet, azóta lehet demokratikus választás Magyarországon, 1945 után először 2014-ben.

2019.11.21. 22:25:19

@nincs1itt: Kedves Ödön!
Fentebbi válasz morfondírnak, önnek is szól!
Remélem ön sem hülye és végre megérti!

2019.11.21. 22:30:48

@Tényelek : Kedves Klón! Látom van még önben némi emberi, mert hiába imádja Gyurcsányt, arra nem megy.
Bár épelméjű ember ilyen információkat nem oszt meg a nagyvilággal, kivéve, ha egyetlen élő ember sem áll szóba vele és a blogokra szorul kommentelni, hogy ő maga élőnek látszódjon.

nincs1itt 2019.11.21. 22:31:50

@Tényelek: jááános, már megint veszítettél. hausaufgabe: miért

nincs1itt 2019.11.21. 22:38:52

@Szóra kész Szókratész: na ja. ha beszélnél németül, akkor nem kellene a fidesz-tálib sajtó ferdítéseire támaszkodni. a der spiegel nem azonos a das bild(magyar blikk megfelelője)-vel. mert ha mondjuk a faz-ra hivatkoznék(van ott is cikk erről) akkor az lenne a baj. de a die zeit sem elég illiberális tudom.
@Womb Rаider: a németül idézett szöveget érted is(reményeim szerint) vagy csak idézted? kitől is?

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.11.21. 22:47:17

@nincs1itt: ELMÚLTAK MÁR AZOK AZ IDŐK, AMIKOR A HELYI FÜHRER (MOSTANSÁG BUNDESKANZLERIN) A SZŐNYEG SZÉLÉHEZ RENDELHETTE A MAGYAR VEZETŐT !!! LEGFELJEBB A VÁGYAITOKBAN !!!

MAGYARORSZÁG ÖNÁLLÓ , SZUVERÉN ORSZÁG , MAGA VÁLASZTJA MEG A VEZETŐIT , AKIK ÖNÁLLÓAN DÖNTIK EL , MERRE AKARJÁK KORMÁNYOZNI EZT AZ ORSZÁGOT !!!!

NEKTEK MEG MARAD AZ , HOGY VERITEK AZ ASZTALT !!!!!!!!!!!

"Amikor egy nemzetáruló szemét gazembernek szar napjai vannak, akkor a magyarságnak az jó! Nagyon jó!"
mindenszo.hu/gyurcsanyne-tombol-a-brusszeli-irodajaban-csapkodja-az-asztalt-mergeben/

HÁT ÍGY JÁRTATOK , BÜDÖS LIBSIK !!!

2019.11.21. 22:50:05

@nincs1itt: Szóval hiába reménykedtem, hülyének tetszik lenni?
A miértre én nem tudhatom a választ, talán a szüleit kellene megkérdeznie!

nincs1itt 2019.11.21. 22:51:08

@Hova fogják elásni KariGerit?!: stimmel, mert tavaly, tehát elmúlt, amikor o.v. állt bután a szőnyeg szélén...
ne kiabálj. ostoba fidesz-tálib. te szerkeszted ezt a rakás szart? mert akkor csak "belsősöknek" merném ajánlani, annyira gyenge.

nincs1itt 2019.11.21. 22:55:50

@Tényelek: jáááános! megint mellébeszélsz és kevered a szezont a fazonnal. 2001-ben? csak nem éppen fidesz kormány volt? naná, hogy bármi alkotmány ellenes, csak a deviza alapú hitelezés nem az. tehát az egyedik o.v. kormány is alkotmányosan mulasztott, miután megállapította, hogy nem kosher a választási törvény. majd a 2010-es győzelem után is 4 évig tartott... amit 13 évvel korábban már tudtak. csak nem a saját testükre szabták?
annyira fájdalmasan ostoba vagy jááános...

2019.11.21. 23:26:42

@nincs1itt: Na önnél azért komoly hiányosságok vannak.
Az Alkotmánysértést az Mszp követte el közvetlen a rendszerváltás előtt, de mivel sarkalatos törvény ezért csak olyan kormány tudta megváltoztatni, amelyiknek kétharmada volt.
A Fidesz 2001-ben csak feles többséggel rendelkezett.
A szellemi szintjével kapcsolatban azonban inkább az döbbent le, hogy nem tudja, hogy 2010-után a legközelebbi választás 2014-ben volt.
A választási törvényeket a választások előt egy évvel már nem szabad megváltoztatni, ebbőll következően az új, már demokratikus törvény 2013-ban ki vol hírdetve.
Remélem tisztában van vele, hogy a folytonos győzelmei a vitákban csak önámítás!

nincs1itt 2019.11.22. 09:18:46

@Tényelek: persze, persze... teccik tudni, alkotmány módosításához, esetleges új alkotmány elfogadásához az összes parlamenti képviselő 2/3-a kell és nem 2/3-os többségű kormány...
ennyit a "szellemi szintről".
és megint úgymond nyertem.
mert ostoba vagy.

2019.11.22. 09:37:35

@nincs1itt: Kadves Ödön!
Ahogy az egyik ismerősöm mondaná, nem illik rendszeresen belevizenil a medencébe, főként nem a rajtkőről!
A választási törvény volt alkotmányellenes, olyannyira, hogy nem létezik olyan alkotmány a világon, ahol az az aránytalalanság elfogadható lett volna, beleértve ebbe a műdemokrarikkus diktatúrákat is.
Magát a törvényt kellett megváltoztatni hozzá, ami kétharmadot igényelt.
Az Alkotmányány is hasonló módon íródott és azt is illő volt átírni, de a kettőnek nincs köze egymáshoz, mert olan alkotmányt nem lehetett volna alkotni, amivel a választási törvény törvénytelensége, demokrácia ellenessége feloldható lett volna.

nincs1itt 2019.11.22. 09:45:06

@Tényelek: jááános, jááános. nem vagy te nagyon okos, azt már látom.
13-14 évig "jó volt" a választási törvény, aztán hirtelen annyira fontos lett oldalba demokratizálni, hogy nehogy valaki más kerülhessen hatalomra.
egyértelműen antidemokratikus és minden ide vonatkozó irányelvnek ellentmondóra sikerült, hogy csak na.
de te csak mentegesd.

nincs1itt 2019.11.22. 10:06:24

@Szóra kész Szókratész: na persze... a spiegel. a demokratával talán a völkischer beobachter-t lehet párhuzamba állítani.
jóbarát, o.v.-t nem azért állította a szőnyeg szélére merkel, mert én azt szerettem volna látni. de te úgy értelmezed, hogy neked jó legyen. tudod, ez a diplomácia, nem a felcsúti fajta, ezért a magyar kormányt üdvözli. ennyi. talán ha folytatást is elolvasnád, mondjuk németül, kicsit világosabb lenne.

2019.11.22. 10:42:29

@nincs1itt: Nem volt jó a választási törvény 13-14 évig, valójában 21 év kellett, hogy megfeleljen a demokratikus követelményeknek, nem véletnül minősítette alkotmányellenesnek az AB.
De a Velencei Bizottság sem azért mondta róla, hogy nem felel meg a demokrácia kritériumainak, mert az annyira tökéletes volt.
Szerintem egyébként rosszul látja, ez nem fügvénye annak, hogy ki az okos, ez olyan tény, ami mindkettőnktől független.

Womb Rаider 2019.11.22. 11:02:52

@nincs1itt: Bundeskanzlerin Angela Merkel mondotta a saját szájával.

Tudom, most az jön, hogy nem úgy gondolta, hanem.. de ez engem rohadtul nem érdekel ám.

2019.11.22. 11:11:22

@nincs1itt: 2/3-os kormánytöbbség kellett hozzá, mert amikor Hornéknak kétharmaduk volt, illetve a ballibsi oldalnak megvolt a másik oldal kétharmadához szükséges mandátuma, akkor mindig megakadályozta a liberálbolsikra szabott választási rendszer demokratikussá tételét.
Abban igaza van, hogy normális estben az általános kétharmad is elég lett volna, de mint azt a balliberális oldal 1989-2011 között bizonyította, ők foggal körömmel ragaszkodtak a diktatúrájukban rájuk szabott választási törvényre, nem véletlenűl vinnyogtak, amikortól az már demokratikussá vált.

2019.11.22. 11:36:10

@Szóra kész Szókratész: Az egyfordulós választás csak most a szivárványkoalíciónál lett nekik gond, a legnagyobb problémát az okozza nekik, hogy a rájuk szabott választási körzeteket, ahol pl. 53000 jobbos soproni szavazat kellett egy mandátumhoz, míg volt olyan stabilan ballipsi pesti választási körzet, ahol 14000 választó adott egy képviselőt.
Na ez nagyon hiányzik nekik, demokrácia ide vagy oda.

nincs1itt 2019.11.22. 18:21:31

@Szóra kész Szókratész: gondolom elofizetoje vagy a spiegelnek... vagy csak igy hallottad, valamelyik fidesz agit.prop. csatornatol.
öööö, ki is veszitett el es pontosan mit is? mert nekem ugy tunik, hogy cdu,csu,spd koalicio van...2018 ota is.
na most sok mindent "kell" merkelnek, de a magyar kormany nem jatszik szerepet ilyesmiben. egyik sem.
le lehet szarni, amolyan magyarosch lendülettel, csak nem erdemes. mert bizony sok-sok ember munkaja függ a nemet ipartol mo.-on.

nincs1itt 2019.11.22. 18:23:32

@Womb Rаider: sejtem, hogy nem nagyon erdekel a fidesztol eltero velemeny. de semmi gond. gondolj csak ami jol esik.

2019.11.22. 18:59:41

@Szóra kész Szókratész: Nem a belső vándorlásból eredő létszámtorzulásról beszélek, már alapból két, két és félszeres elteres volt a szavazókörzete létszámában, még arra is vigyáztak, hogy tisztán jobbosokból jó nagyokat csináljanak, hogy véletlenűl se legyen esélye szomszédos körzetnek sem.
Az alkotmányellenessége az aránytalanságok miatt már 1990-ben egyértelmű volt, de az AB olyan lassan /természetese csa lefoglaltsága miatt :-) /jutott odáig, hogy megvizsgálja, hogy csak 2011-ben mobta ki jogsértést.
Őket még a Velencei Bizottság is beelőzte hat évvel.
A mostani törxény minden választás előtt kötelezően elöirja az arányok megtartását, határok kiigazítását.

Womb Rаider 2019.11.22. 19:21:01

@nincs1itt: A tendenciózus hazudozás, a ferdítés, a csúsztatás, na az, ami nem érdekel.

Egyértemű volt a megfogalmazás, nem érdekel, hogy egy sértett expat képes-e kiforgatni, vagy sem. Vedd úgy, hogy elismerem a kvalitásaid.

2019.11.22. 19:34:59

Nem kell marako!dni, leleményesen kell készülni a Hanukára, Karácsonyra!
index.hu/kulfold/2019/11/22/ausztria_milka_csoki_kamionos_lopas/

2019.11.22. 20:22:08

@Tényelek: 2001 az a 2011-nek elírt AB határozat!

2019.11.22. 20:27:36

@Szóra kész Szókratész: Az igazán demokratikus előírás az lenne, ha csak azok indulhatnának a választáson, akik minden szavazókörbe küldenek legalább egy delegáltat, hogy nelegyen mindig ez szokásos elcsalták a választást hiszti!

nincs1itt 2019.11.23. 00:26:07

@Womb Rаider: ugyan miből gondolod, hogy én "sértett kitántorgó" lennék.(csak jelezni szeretném, hogy már erősen az első o.v. kormány előtt távoztam)
miben hazudozom és ferdítek?
szerintem akkor kezeljük a helyén ezt németo.-i látogatást, ha tisztában vagyunk az erőviszonyokkal. nem a gazdasági és/vagy politikai "súlya" miatt járt o.v. merkelnél, ezt tudod te is.
azt is tudod, hogy bizony nem volt felhőtlen a megbeszélés, inkább hasonlított a szőnyeg szélére állításhoz, mint baráti csevelyhez

nincs1itt 2019.11.23. 00:27:20

@Szóra kész Szókratész: te sem érted, merkelnek nem "kell" o.v.-al normalizálni a viszonyt. tudod az erőviszonyok...

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.11.23. 00:39:02

@nincs1itt: MIÉRT , AKKOR MI LESZ , HA MERKEL MUTI HARAGSZIK VIKTORRA ?!

BEVONUL A WEHRMACHT ÉS A WAFFEN SS ?!

SAJNOS KEDVES FRICI , AZOK AZ IDŐK MÁR ELMÚLTAK , EGY SZUVERÉN ORSZÁG VEZETŐJÉNEK TI NEM DIKTÁLHATTOK !

MERKEL ANYUS HÍVTA BE A MIGRÁNSOKAT , INNENTŐL KEZDVE AZ A NÉMETEK PROBLÉMÁJA LESZ , HOGY MIT KEZDENEK VELÜK !

VIKTOR FELADATA MEG AZ , HOGY INNEN MAGYARORSZÁGRÓL MINDENÁRON TÁVOL TARTSA ŐKET , MEGŐRIZZE MAGYARORSZÁGOT MAGYAR ORSZÁGNAK , AKÁR TETSZIK EZ A MUTTINAK , AKÁR NEM !

ÉS MINT A SOK MŰBALHÉ UTÁN KIDERÜLT , EHHEZ MEG IS VAN MINDEN JOGA !!!
mindenszo.hu/hivatalos-nem-sertett-emberi-jogokat-magyarorszag-tranzitzona-ugyben-video/

nincs1itt 2019.11.23. 00:46:49

@Hova fogják elásni KariGerit?!: jól van hülye gyerek! leülhetsz, elégtelen!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.11.23. 00:53:33

@nincs1itt: LÁTOM , KIOKTATNI NAGYON TUDSZ , DE " SAJNOS " MI MAGYAROK ERRE NEM VAGYUNK VEVŐK !!!

MINKET CSAK NE PRÓBÁLJATOK KIOKTATNI SE BERLINBŐL , SE BRÜSSZELBŐL , SE WASHINGTONBÓL !!!

TI NEM VAGYTOK SEM A FŐNÖKEINK , SE A TANÁRAINK , HOGY BÁRMIFAJTA JOGOTOK LENNE " OSZTÁLYOZNI " MINKET !!

TÖRŐDHETNÉTEK INKÁBB A SAJÁT DOLGOTOKKAL . . .

"Wir schaffen das – mondta a kancellárjuk. És mondták ők is. El is hitték. És most remegő szájjal, könnyeiket nyelve, kétségbeesetten nézik a harcias, félmeztelenül ünneplő muszlimokat, akik az utcáikat elárasztva magukat, a vallásukat, az erejüket, a sebeiket mutogatva verik a mellüket. Ütemesen kántálnak valamit arabul. Nem tudni mit, talán azt, hogy dehogy oldjátok ti meg. Talán azt, hogy ez már a mi hazánk."
mindenszo.hu/megrendito-iras-apati-bencetol-egy-siro-asszony-nemetorszag-jelkepe/

SZÉGYEN !!!!

nincs1itt 2019.11.23. 00:59:42

@Hova fogják elásni KariGerit?!: besoroljátok ti magatokat, vérmagyarok.
de az eu-s segélyre, a német befektetőre vevő vagy, igaz? ki a telibevert kurva anyád tartaná el a szaros seggedet? nemstróman és sajátlábonálló?
a pofád mint a bécsi kapu, akkora. de teljesítmény nincs mögötte!

Cycmen 2019.11.23. 10:02:03

@nincs1itt: besoroljátok ti magatokat, vérmagyarok.
de az eu-s segélyre, a német befektetőre vevő vagy, igaz?.................

Az nem segély, kb. milliószor leírta itt több ember is, így már csak rajtad múlik, hogy megérted e vagy nem! Természetesen tisztába vagyok vele, hogy te egyáltalán nem hülye vagy, hanem csak szarházi módon demagóg, így nyilván a továbbiakban is ezt a terminust fogod alkalmazni! A befektető téma a másik szomorú történet, azt se meséld már be, hogy az bármilyen segítségnek is számít, mert persze előnyös lehet nekünk is de ott semmi egyéb nem játszik szerepet az üzleten kívül, tehát hálát ezért alaptalan elvárni!
És összegezve az egészet, az szintén aljas húzás, hogy elkezdesz vérmagyarozni, hiszen ezek miatt, ezekért cserében sem eladó a függetlenségünk, ide senkit ne telepítsenek be, ne erőltessenek ránk olyan népséget akiket más országok engedtek be ellenőrizetlenül, mert nagyon más ám a bevándorlás tudatos engedélyezése és megint más a saját élettér ostoba felszámolása!

nincs1itt 2019.11.23. 10:44:53

@Szóra kész Szókratész: @Cycmen:
gondoljátok azt, hogy bárkit is érdekel mo.
esetleg a német befektetőket, mert csak közelebb van pár száz kilométerrel, mint románia. ennyi az előnye.
az eu segélyek bizony, mint egy falat kenyér.

Sir Bates dö Hól 2019.11.23. 10:50:24

@nincs1itt: látom, hogy az elmúlt napokban minden hülyét összeszedtél (bár akad egy, aki nem az legalább); ha annyit ért orbán is, mint az itteniek, akkor csúnyán fognak hőbörögni

Cycmen 2019.11.23. 13:35:53

@nincs1itt: Azt is tudod, hogy a német befektető miért itt fektet be és miért nem Romániában! Ejha! Te mindent (is) tudsz szokás szerint.

nincs1itt 2019.11.23. 18:40:18

@Cycmen: söt azt is tudom, hogy .... mindent! de ebben hasonlitunk egymasra... mar csak az marad kerdes ki tudja a több mindent.

nincs1itt 2019.11.23. 18:43:33

@Sir Bates dö Hól: arrol nemtehetek, hogy valaki(k) nem ertik meg, milyen helyzetben van. mert a trikolorba csavart feltegleval, döngetett diszmagyaros mell nem sok mindenre eleg. azt mar önalloan beismerik, hogy varga mihaly es matolcsy mar elkezdtek a szerecsen(persze hivatalos letelepedesi kotvennyel felszerelt) mosdatasat.

nincs1itt 2019.11.23. 18:49:02

@Szóra kész Szókratész: en nem gondolom, hogy nem fontos. egeszen biztos vagyok ebben. az fel sem merül a buksi fejedben, hogy berlinben is tisztaban lehetnek o.v. 2/3-os gyözelmenek mikentjevel es eppen azert hivtak, hogy lehütsek a forradalmi lazat?
merkel "meggyengülten" is hangyanyival nagyobb eröt kepvisel, mint o.v. a sokadik gyözelme utan. ez nem o.v. vagy mo. lenezese, egyszerü teny.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.11.23. 21:08:05

@nincs1itt: MERKEL ANYUS JOBBAN TENNÉ , HA INKÁBB A SAJÁT ORSZÁGÁVAL TÖRŐDNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VAGY PÉLDÁUL AZZAL , HOGY EZT HOGYAN MAGYARÁZZA MEG A NÉMETEKNEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Arab nyelvű rádióállomás indul hamarosan Berlinben, amelynek célja, hogy a mintegy húsz különböző arab országból érkező, több mint százezer fősre duzzadt közösség is megtalálja az igényeinek megfelelő médiatartalmat a német fővárosban. A MABB nevű médiatanács pénteken jelentette be a Radio Arabica jóváhagyását, amely – érvelésük szerint – növelni fogja a rádióprogramok kínálatának sokféleségét."
mindenszo.hu/nemetorszag-vegnapjai-es-akkor-megszolalt-berlinben-az-elso-arab-radio/

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!

nincs1itt 2019.11.23. 22:40:32

@Szóra kész Szókratész: eddig egészen értelmes embernek tűntél...
de amikor egyetlen mondatoddal bebizonyítod, hogy ostoba betyárkörte vagy te is o.v. valagában, akkor tényleg el tudok keseredni.
neked legyen ostoba tehén, és o.v. a gáncstalan lovag, aki mögött az eu legnagyobb gazdasága áll...
na eredj szépen te is a troll tartóba. gyökér

nincs1itt 2019.11.24. 13:51:42

@Szóra kész Szókratész: nincs miről vitatkozni a hozzád hasonló narancs ködös balfácánnal. merkel lehet béna, ostoba tehén. de akkor sem összehasonlítható befolyásban és hatalomban egy varacskos maradonával. ha tetszik ez neked, ha nem.
szitkozódom, bizony, mert annyira hülyék vagytok fidesz-tálibok, hogy másként nem megy.

nincs1itt 2019.11.25. 19:30:25

@Szóra kész Szókratész: magadat szívatod! az, hogy o.v. milyen arányban nyeri meg a mo.-i választásokat, durvára hidegen hagyja merkelt(is). bizony a politikai uborka szezonban(érted mit jelent ez?) fért bele, hogy o.v.-t meghívja, mert azért annyira nem fontos és befolyásos o.v., és éppen azért hívta akkor és zajlott úgy, ahogy a találkozó, mert helyére tette az izgága fodbalistát.
tudom, nektek fidesz-táliboknak nehéz szembe nézni a ténnyel, hogy o.v. bizony jelentéktelen figura, aki megdolgozott ezért.
süti beállítások módosítása