B1 blogcsalád



Magyarországnál hátrább csak azok vannak, akik már félig kiléptek az EU-ból

2019. november 18. - nickgrabowszki

Várhelyi annyira elhatárolódott Orbántól, amennyire anélkül lehetett, hogy Európa-ellenes diktátornak nevezné.
vo.jpg

  • Már nem csak utasításokat nem hajlandó elfogadni, de követe sem lesz egyetlen országnak sem.
  • Ehelyett uniós biztosként az EU képviselője lesz a tagállamok felé.

Várhelyi Olivér ennyivel állított többet az EP szabizottságának írásbeli kérdéseire, mint a szóbeli meghallgatáson, és a külügyi bizottság ezután támogatta a jelöltségét az uniós biztosi posztra.

Meggyőzni már csak a szociáldemokratákat és a liberális centristákat kellett, akik múlt csütörtökön nem hittek Várhelyi ígéreteinek, miszerint független lesz mindenkitől.

Bár Orbánt és a magyarországi kormányt a biztosjelölt hétfőre elkészített válaszaiban se említette név szerint, a baloldal és a liberálisok kezében most már ott vannak a  szövegszerűen idézhető, és Várhelyi esetleges majdani tetteivel szembenálló nyilatkozatok

a jogállamiság, a politikai pluralizmus és a médiaszabadság mellett, az ezek eltiprására való törekevések és a korrupció ellen.

Úgymint:

A bővítési folyamatban résztvevő országok támogatására kell összpontosítani a jogállamiság - beleértve az igazságügyi reformot és az alapvető jogokat - megerősítésére irányuló erőfeszítéseikben, a korrupció és a szervezett bűnözés elleni küzdelemben, a demokratikus intézmények megfelelő működésének előmozdításában és a közigazgatási reform végrehajtásában.

Továbbá:

Felszólítom a kormányokat annak biztosítására, hogy az ellenzéknek lehetősége legyen teljes mértékben ellátni szerepét és részt venni a demokratikus folyamatokban. Ugyanígy arra kérem az ellenzéki pártokat, hogy teljesítsék alkotmányos szerepüket, és ebben a kereteken belül képviseljék választójukat.

Valamint:

A véleménynyilvánítás és a média szabadságának védelme kulcsfontosságú kihívás. Folyamatosan növekszik politikai beavatkozása, a gazdasági nyomás és ami a legrosszabb az erőszak valamint a megfélemlítés a média területén.

A csata voltaképpen döntetlennel ért véget:

  • Orbán megkapta az uniós biztosát;
  • akit viszont rákényszerítettek arra, hogy a lehető legmesszebbmenőkig határolódjon el tőle.

A Fidesz elnökét arra nem tudták rávenni, hogy Győri Enikőt vagy Navracsics Tibor jelölje a Leyen-bizottságba, meg arra se, hogy fogadja el a portfóliócserét (a bővítési-szomszédságpolitikai helyett a közlekedési szakterületet).

Pedig ennek érdekében elmentek a falig: elbuktatták előbb Trócsányit, aztán egyszer Várhelyit is, és azzal is megfenyegették a Fidesz-kormányt, hogy nélküle (azaz az ő biztosjelöltje nélkül) fogadják el a jövő héten az új bizottságot. A jogi bizonytalanságot végül nem vállalták, ezért Várhelyi nevével együtt kerülhet az EP plenáris ülése elé a Leyen-bizottság. 

De csak miután demonstráltatták vele kétszer is, egyszer szóban, azután írásban, hogy semmiben nem ért egyet Orbán politikájával.

Az egész folyamat megmutatta, hogy az Európai Unió rangsorában Magyarországnál hátrább már csak azok vannak, akik már félig kiléptek az EU-ból.

A többi tagállam biztosjelöltje már szeptemberben vagy október elején megkapta a zöld lámpát, csak Magyarországra kellett várni. Orbáné az utolsó jelölt, akire az EP szakbizottsága rábólintott. Kivéve természetesen a briteket, akik nem is voltak hajlandók jelölni.

Pedig Orbán jelölt elsőnek: már tavaly decemberben bejelentették, hogy Trócsányi lesz a Fidesz EP-választási listavezetője, egyúttal a kormány jelöltje az új bizottságba.

Végül mégis az ő jelöltjét (de már egy másikat) fogadták el utoljára.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7015312200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tényelek 2019.11.20. 06:07:25

Ön. Egy seggfej.

János

2019.11.20. 08:37:14

@Tényelek :
Kdves liberálbosevik Klónom!
Itt alapból nem tudunk senkiről semmit, ezért csa az alapján tudjuk megítélni a másikat, amit ír vagy sok-sok esetben, hogy annyira alacsony etika szinten van, hogy a tudatlanságát azzal pótólja, hogy a vitapartnere nevében írogat.
Ez utóbbi azt jelenti a gyakorlatban, hogy ez blog kizárólag propaganda célokat szolgál, nincs köze a valósághoz, annak, ami itt megjeleni, egyébként nem lenne élet-halál kérdés a megjelentetónek, hogy az olyan tórz maradjon, ahogyan feltették.
Leegyszerűsítve, nekem nem okoz gondot a klónozás és másnak sem, mert minden egyesi iyen akció a klónozot álláspontját bizonyítja, erősíti.
Egy idő után már elég az eredeti nevűnek havonta kétszer, háromszor írnia, hogy azt az eredményt produkálja, amihez eredetileg naponta ötven hozzászólás kellene.
A klónozás ráadásul kizárólag a blognak árt és látványossá teszi a liberálbolsi felfogás lényegét, amiért köszönet jár, mert ennyit egyikönk sem tudna elérni a normális gondolkodásúak oldaláról, még egyesített fellépéssel sem!

Kis lépés Orbánnak, oriási szopás a lipsiknek. 2019.11.20. 08:42:45

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:
Mennyivel jobb volt, mikor libsi kormanyok alatt evi MINUSZ 10 %-al csokkent a gazdasag, 30 %-os munkanelkuliseg mellett. Es az orszag privatizacios fosztogatasbol es kulfoldi kolcsonokbol elt. Ennyit tudtak a liberalis kozgazdaszok.

Momentum beelőzte a románokat magyargyűlőletben. 2019.11.20. 08:46:44

"Magyarországnál hátrább csak azok vannak, akik már félig kiléptek az EU-ból"

Na mar megint kileptunk az uniobol ? 500- szorra ha jol szamolom.

konrada 2019.11.20. 08:57:34

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:
Ebben egyetértünk. Szerintem is tök hülye az, aki az egy darabot, többnek nézi, és ezt a kreténségét arroganciával, és vulgaritással próbálja támadással bevédeni.;)

Cycmen 2019.11.20. 09:05:30

@Szóra kész Szókratész: @Sir Bates dö Hól: "Skacok, csuklóztattak egyet, egy jó nagyot, ti pedig megmagyarázzátok, hogy ti így szálltok le a bicikliről! Bár néhány magyarázat komolyan gyöngyszem;-)...."

Azért még a poszternek is sikerült elkottyantani azt a kis mellékinfót, hogy másik biztosi funkciót akartak ránk erőltetni és még azt is megmondni, hogy nekik ki lenne a jó biztosnak! Ennek fényében azért nem a viccbeli bicikliről leszállásról van itt szó, hanem egy nehéz és aljas szopatási kísérlet visszaveréséről!
Külön fasza, hogy a jogállamiságon állandóan rugózó eus férgek, most mennyire leszarták az összes jogszabályt ami a jelöltállítással kapcsolatos, a csak a teljes leleplezősét elkerülendő vonultak vissza a végén! Egyébként már a nyár eleji parlamenti szavazás összeszámlálásánál tanújelét adták, milyen viszonyban is állnak a joggal, amikor pofátlan módon csaltak!

Cycmen 2019.11.20. 09:16:43

@Momentum beelőzte a románokat magyargyűlőletben.:
"Na mar megint kileptunk az uniobol ? 500- szorra ha jol szamolom."

Kedvenc libsi rémhírterjesztés ez az "Orbán kilépteti Magyarországot a szuperjó Unióból", de azt már nem boncolgatják még véletlenül sem hogy Anglia miért lép ki! :D
Anglia persze más tészta, az megáll a maga lábán könnyedén, tehát ezzel nem sugallom, hogy lépjünk ki, de arra pont jó példának, hogy itt kurvára nem Orbán a helikopter, amikor próbál ellenállni az Eu különböző baromságainak!
Az a baj az EU-val, hogy a tényleges vezetése a globáltőke kezébe került, ez magyarázza a sok érthetetlen, saját magára káros döntését!

atomic power 1986DucaDuca 2019.11.20. 09:56:33

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:

Ezt írtad korábban:

"A hazaáruló bolsevik fideSS egyenesen impotens, az EU legszegényebb államává tették Magyarországot."

Most meg ezt írod:

„A valódi mutató, mennyit tudnak az emberek a fizetésükön vásárolni, és abban sereghajtók vagyunk."

Kevered a szezont a fazonnal. Egyszer az államról beszélsz, máskor meg a fogyasztásról.
Fogalomzavarban szenvedsz, a te szavaiddal élve: "Fogalmatlan" vagy.

Egy állam gazdasági erejét az egy főre jutó GDP jól kifejezi. Ezért nyilvánvaló hazugság, hogy Magyarország az EU legszegényebb állama. Ebben a mutatóban mögöttünk van Bulgária, Horvátország, Románia. Lengyelországgal és Lettországgal lényegében azonos szinten állunk.

Ami a háztartások fogyasztását illeti: az AIC mutató nem jövedelmet, hanem fogyasztást mér. Nem méri a megtakarításokat sem.
Egy adott országban ha a lakosság jelentős része hitelből fogyaszt saját jövedelem helyett azt is méri a mutató.

Az „ALLIANZ GLOBAL WEALTH REPORT 2019” 92. oldalán látható, hogy a háztartások nettó pénzügyi vagyona alapján Magyarország a 4. helyen áll a KKE országok között.

www.allianz.com/content/dam/onemarketing/azcom/Allianz_com/economic-research/publications/specials/en/2019/AGWR_2019.pdf

A jobboldali grafikonon az is látszik, hogy a háztartások eladósodottsága a bruttó háztartási vagyonhoz képest nálunk a legalacsonyabb a KKE országok között.
Egy ország lakosságának vagyoni helyzetét jól megmutatja, hogy a háztartások mekkora megtakarítási képességgel rendelkeznek.

Egy átlagos magyar háztartás éves jövedelmének mintegy 10 százalékát tudja félrerakni az Eurostat adatai szerint.

A háztartások jövedelme 2013 óta az uniós átlag felett növekszik.

A válság előtt a hazai növekedési modell a külső forrásokra támaszkodott. Ennek oka a költségvetés jelentős hiányai mellett a háztartások alacsony megtakarítási rátája volt. Jelenleg konzervatív költségvetési politika van, ami mellett a háztartásokban magas megtakarítási hányad alakult ki. A gazdaság finanszírozása így egyre inkább a belső megtakarításokon alapul.

A fejlődést jól jelzi, hogy 2005-ben még csak 20 528 milliárd forint volt a háztartások pénzügyi vagyona, ez azóta több mint a duplájára nőtt.

A hazai lakosság GDP arányos pénzügyi vagyona a régiós versenytársainknál megfigyelt szinteket már meghaladja.
Az egy főre eső vásárlóerő-paritáson számolt GDP-t és az egy főre jutó végső fogyasztást összevetve a régió országait tekintve a következő a helyzet 2018-ban:

Csehországban, Magyarországon az uniós átlaghoz viszonyítva a két faktor aránya azonos. Vagyis a fogyasztás arányos a relatív fejlettséggel. Magas a háztartási megtakarítási ráta és a beruházások értéke. Ez biztosítja a jövedelmek hosszú távú, fenntartható növekedését.

Ha fogyasztási kiadások relatív szintje jóval meghaladja az ország teljesítőképességét, az sok esetben a növekedés fenntarthatóságát kérdőjelezi meg.

A régiós országok közül egyedül Szlovéniában magasabb a háztartások megtakarítási rátája.

Romániában, Bulgáriában, Litvániában, Lettországban, Horvátországban magasabb a fogyasztás, mint a relatív fejlettség. A fogyasztás ezen része hitelből történik és növeli az államadósságot.

Ha a fogyasztási kiadások relatív szintje meghaladja az ország teljesítőképességét, akkor a fenntartható növekedés kerül veszélybe.

2002 és 2007 között Magyarországon ez történt.

"Sajnos a GDP-t nem lehet megenni."

Eddig az volt a bajod, hogy nem volt elég nagy a GDP növekedés. Példálóztál először a Szlovák, majd a Román GDP növekedéssel. Most, hogy a magyar növekedés nagyobb, most az a bajod, hogy nem lehet "megenni"?

Még jó, hogy nem esszük meg, mert akkor nem tudnánk megfelelően beruházni a gazdasági növekedésbe! Akkor megint az lenne a bajod, hogy kicsi a növekedés. Döntsd már el, hogy mit akarsz! Ugye? Meg az is bajod volt, hogy még nem 50% a GDP arányos államadósság. De akkor mi lenne a növekedéssel?

A háztartások végső fogyasztása így is nagyobb aránban növekedett 2011-2017 között (14%), mint 2003.2009 között (8,3%)

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_int027a.html

"Az annál nagyobb, minél többet lop Mészaros."

Mennyi az annyi? Mennyit forgat be a gazdaságba a tőkéjéből? Hány embernek ad munkát? (25.000) Tudsz ezekre hiteles, bizonyítható adatokat bemutatni, vagy csak szövegelsz?

"A valódi mutató, mennyit tudnak az emberek a fizetésükön vásárolni, és abban sereghajtók vagyunk."

Mégegyszer: Magyarországon a fogyasztás arányos a relatív fejlettséggel.
Ha nem értesz a közgazdaságtanhoz, akkor kerüld ezt a témát!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.20. 11:22:43

@Szóra kész Szókratész: mandiner.hu/attachment/0330/329767_orban_macron1.jpg

a kampósorrú buzi beleszeretett Viktorba ezért akarlya szigetelni hogy más ne férlyen hozzálya

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.20. 11:34:06

autopro.hu/uploads/articles/78/7718/lead_560w.jpg

azé Viktor találkozik normális vezetőkkel is, legközelebb decemberben megy Tokyoba Abe senseihez

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.20. 11:37:16

www.miniszterelnok.hu/wp-content/uploads/2016/11/Z8A0234.jpg

szerencsére Viktor a világ vezető hatalmának vezetőlyével is lyóban van

Sir Bates dö Hól 2019.11.20. 11:54:06

@Cycmen: Mirmur, orbán személye miatt komoly szopóágra került mo, abban a térben, közösségben, melyben létezik, s melyből nem tud kilépni; s most jelezték is, hogy eddig és netovább az eddigi úton! ezt a jelzést nem kell elfogadni, de figyelmen kívül hagyni nem helyes a realitások tükrében: ez az, amit úgy hívnak, hogy "realpolitik"... tudomásul kellene venni azon tényt, hogy aki nemzetben gondolkodik, az pont leszarja a magyarok vélt vagy valós igényeit, mert számára a saját nemzete az elsődleges, s ezért oximoron a nacionalista internacionálé;-)...

morph on deer 2019.11.20. 11:57:04

@Szóra kész Szókratész:
“ Jövőbeli miniszterelnökével pedig kiváló kapcsolatokat ápol a magyar vezetés..”

Aki akkorát taknyolt legutóbb, hogy a fal adta a másikat.
Azért is szopatta meg magát viktor a várva várt szélsőjobb előretörés reményével, mint ismeretes.
Salvinival meg az a helyzet, hogy igaz ugyan, hogy abban egyetért orbánnal,- illetve amit orbán mond*, - hogy senkit nem kell beengedni, de azt már ő is zokon veszi, hogy viktorunk nem hajlandó segíteni az olaszoknak sem a menedékkérelmek feldolgozásában! Ezt kifejezésre is juttatta még annakidején.

Arra pedig szerintem ne fogadj nagyobb összegben, hogy Salvini egyhamar Olaszország miniszterelnöke lesz, ők azért nem teljesen hülyék, a látszat ellenére sem...

morph on deer 2019.11.20. 12:04:34

@Szóra kész Szókratész:
Ami lemaradt:
* Merthogy közben orbán beengedett kábé 16000 kötvényes migránst, több tízezernyi ukrán, mongol, mexikói, stb migráns munkavállalót, pár ezer menekültet, és megszámlálhatatlan orosz titkosszolgát, - magyarul a “ne arra figyeljenek amit mondok” szellemében, mint egy igazi “gerinces” széljobbernek illik..!

Cycmen 2019.11.20. 12:14:14

@Sir Bates dö Hól: Mirmur, orbán személye miatt komoly szopóágra került mo, abban a térben, közösségben, melyben létezik, s melyből nem tud kilépni; s most jelezték is, hogy eddig és netovább az eddigi úton!..................................

%tegyük már tisztába, az EU-ban liberális diktatúra van, Orbán meg nem az és ez a baj!
Nem hajlandó úgy táncolni ahogy fütyülnek neki, ha valami rossz az országának akkor azt kritizálja! Egy államférfi és ezt ott azok a bohócok nem szeretik! Miért is van szopóágon az ország? Az EU tudtommal egyenlő felek társulása, milyen alapon szólnak bele belügyekbe, milyen alapon támogatnak itthon pár százalékos pártokat a saját országuk fúrásában? Ez az én bajom, érted zsitán! :P

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.20. 13:25:03

index.hu/belfold/2019/11/20/jobbik_orban_viktor_szeke_jakab_peter/

"azt mondja a parlamentben, hogy ennyi bűnöző előtt még nem beszélt, ha Kövér Lászlót Kövér elvtársnak nevezi, ha Orbán Viktort közönséges lókupecnek hívja, vagy ha letesz az asztalára egy csomag száraztésztát“

végre megvan a yobik programja

íme a yobik (lát valaki nemzsidót a képen?)
kep.cdn.indexvas.hu/1/0/3043/30439/304390/30439061_1bdf699f25ba2a8a4f0b6e5fc8388368_bpc.jpg

2019.11.20. 13:29:39

@Sir Bates dö Hól: Nem jött semmilyen jelzés, csak az történt, amivel már több éve szembesülünk, hogy liberálbolsevik politikusok megint azt kérték számon a nem az ő vallásukat támogató országtól, hogy függetlenül az adott ország választási eredményétől, ugyaolyan debilt küldjenek, mint ők.
Ezért hívják őket liberálbosevikoknak, mert nem érdekli őket a népakarat, akármilyen eszközt hajlandóak bevetni, hogy az ő akaratuk érvényesűljön, ebben leginkább komcsikra hasonlítanak, nem véletlen, hogy ott van a bázisuk tthon.

ZX 2019.11.20. 14:36:54

@Szóra kész Szókratész: "A kötvényesek nemzetbiztonságilag átvilágított személyek," Hát erre azért ne vegyél mérget. És mi van az orosz meg kipcsak kémekkel? Orbán simán eladta a hazát te meg itt tapsikolsz neki.

ZX 2019.11.20. 14:38:31

@Tényelek: "Ezért hívják őket liberálbosevikoknak, mert nem érdekli őket a népakarat, akármilyen eszközt hajlandóak bevetni, hogy az ő akaratuk érvényesűljön, ebben leginkább komcsikra hasonlítanak, nem véletlen, hogy ott van a bázisuk tthon."

Remekül jellemezted az ország jelenlegi vezetését. Fejlődsz te! :D

6.Lenin 2019.11.20. 14:49:19

@ZX:

Tegyél feljelentést, ha tudomásod van ilyesmikről. Nagy szarban lennél, ha bizonyítanod is kéne. Kis rágalmazó komcsi ivadék.
Ez volt mindig is a Fidesz hibája, engedte ezt a komcsi stílust, a hazudozást, rágalmazást.

Ezért csináltak egy kocsmát a Parlamentből, meg mindenből, ez a rendkívül aljas csürhe.
Amit ma már a DK, és a Jobbik (maradéka) művel, az már a bunkóság csúcsa.

2019.11.20. 14:51:41

@ZX: Elég kényszeredtt megjegyzés ez öntől, főkét, hogy a liberálbolsevik csürhe akart tömeges migri betelepítést Magyarországra, erről szólt most is a bizottsági tagok legfontosabb kérdése.
Ráadásul a jelenlegi kormány a parlamentbe juotott párto közül ötven százalék fölött van, így nehéz lenne ráfogni, hogy ne figyelne a népakaratra.
Az biztos, hogy a Magyar Kalifátus létrehozása ellen négyötödös népakarat van, mégis erőltetik libsiék, na ez az igazi liberálbolsevik viselkedés.

2019.11.20. 15:00:38

@Tényelek : Kedves Klón! Erről írtam, hogy a liberálbolsevik patkányok nem válogatnak az eszközökben, hogy rákényszerítsék a véleményüket, akaratukat másra.
Azért elég nagy lehet a kavar a dezinformációs központban, mert tegnap már nem egy, hanem két mobileszközzel is figyelték az indamail fiókomat, sőt 16 óra előtt negyedórára beszált egy asztali számítógépes elvtársai is.
A fiókom kivűlről nincs feltörve, így aztán elég egyértelmű a helyzet.
Mit mondott a főnöke, mit csináljon velem kedves klón?

ZX 2019.11.20. 15:58:45

@6.Lenin: Ne legyél nagyobb barom annál mint ami most vagy. Mikor Polt Petike NYÍLTAN BŰNPÁRTOLÁST követ el akkor hol tennék mégis feljelentést? Hova tűntek akták meg meg digitális tartalmak a frissen átadott önkormányzatokból? Ugyan ki és miért tűnteti el őket ha nem azért, hogy ne legyen terhelő bizonyíték? Ügynökakták nyilvánosak? Nem? Miért is? Mert az összes komcsi patkány a fideszben ül. Vlamigyir, Vlamigyir te vagy a példája a legaljasabb komcsi csótányoknak, miszerint vádold meg azzal az ellenséged amit te magad követsz el.

@Tényelek: Te vagy a másik fasz! Aki nem ért a gecivel, az rögtön migribetelepítő. Kispajtás, mutass már egy migrit is az országban akit nem a kisgömböc és bandája engedett be! Na olyanból viszont van itt több tízezer. Azt milyen 50%? Amit választási csalással értek el?Ahhhaha.

6.Lenin 2019.11.20. 16:09:59

@ZX:

Van ezekre is bizonyítékod?

Olvasod, hogy miként is akart nyerni a DK Győrben? Vagy ezekre sincs?

Zsarolás, hazudozás, rágalmazás. ez a ti módszereitek. Én miért is lennék, és miért is felelős, amiért egy hozzád hasonló hülye miatt választottam ezt a nicket?
De nem tűnik fel neked sem, hogy mit is jelenthet benne a VI helyett a 6.? (ráadásul eredetileg kis l-el)

Az ügynökakták az érintetteknek nyilvános, a hozzád hasonló hülyéknek meg jó, ha nem engedik a szarkeverést, feleslegesen. De ez sem érted valszeg, ahogy semmit, csak ész nélkül kevernéd a szart.

2019.11.20. 16:12:15

@ZX: Valószínűleg elkerülte a figyelmét, hogy a bizottság egyik elvárása az volt, hogy tagadja meg a migránsokat elutasító eddigi politikát.
Tudták, hogy innen küldték, akkor milyen jogon kérik tőle számon az öngyilkos devianciájukat?
Azonkívül libsi alaptézisen kívűl, hogy ha nem a liberálbolsik nyernek egy választáson, az válaztási csalás, milyen bizonyítéka van a csalásra.
Most akkor Kari Geri is csalással nyert, mert ugyanabban a választási rendszerben nyert, mint a Fidesz?

nincs1itt 2019.11.20. 16:22:31

@kalapácstollú: figyelj, én megértem, ha szerinted fontos. én magasról teszek a mo.-i kormánypárti és ellenzéki "sajtóra" egyaránt. ennek egyetlen oka van, mindkettő elvakult és kiegyensúlyozatlan. persze elolvasom amit csak lehet, de mivel nem mo.-on élek és beszélek idegen nyelven, ezért más forrásokat is elolvasok. a fidesz-tálib alapállás szerint nincs is fontosabb poszt, mint amit most várhelyi kapott, az ellenzék szerint pedig súlytalan. nem tartozhatom egyik oldalhoz sem(o.v. hívei közé végképp nem szeretnék tartozni) , de szerintem is - jelen helyzetben - teljesen súlytalan pozíció.
az okait elmondtam, más problémák terhelik az eu-t, a szomszédokkal rendezett a viszony.

nincs1itt 2019.11.20. 16:26:02

@Sir Bates dö Hól: pedig az üzenet teljesen világos, nem is igyekeztek álcázni...
lássuk be, ahol egy fuccál legenda a külügyér, talán már leszokott az idióta fodbalista-séróról, ott gyakran csattannak a sallerek és kokik...

ZX 2019.11.20. 16:28:36

@6.Lenin: Terelés még mindig, érdemi válasz semmi. Nem meglepő, csak a szokásos.

@Tényelek: Szavak és tények kiforgatása. Nem meglepő, ez látszik akkor is amikor valaki Salvinit élteti, miközben ő éppen a migránskvótát erőlteti. Vagy amikor számon kérik, hogy az iszlám állam harcosainak árváit és feleségeit miért tartják nyomorúságos körülmények közt akkor azt szíjjÁRTÓ úgy kommunikálja, hogy vissza akarják fogadni a terrorista harcosokat. Komolyan mondom, néha mintha elmebetegekkel beszélgetne az ember akik nem tudnak 2-3 szónál többet és bármit mondasz csak azt ismételgetik.

A választási csalásra meg az a bizonyíték, hogy a játékszabályokat a fidesz maga írta a maga javára. Melyik demokratikus országban van még ilyen?

nincs1itt 2019.11.20. 16:28:43

@Szóra kész Szókratész: erre gondolsz? www.spiegel.de/politik/deutschland/viktor-orban-zu-besuch-bei-angela-merkel-es-geht-halt-nicht-ohne-ihn-a-1216858.html

itt egyértelmű volt, hogy szőnyeg szélére rendelték... de a magyar fordítás biztosan jobb, mint az eredeti...

nincs1itt 2019.11.20. 16:30:05

@ZX: első lépés, hogy a fidesz-tálib megértse végre a demokrácia fogalmát. de odáig sok-sok tanulás vezet.

ZX 2019.11.20. 16:45:10

@nincs1itt: Nem fogják, most olvasom a másik posztot, hogy újra átírják a választási törvényt, nehogymá' véleletlenül az ellenzék nyerjen.

2019.11.20. 17:17:00

@ZX: 1990-ben és onnatól kezdve 2014-ig a Szovjet Hadsereg gyámkosása alatt az MSZP-re szabott választási rendszer volt, az Alkotmány Bíroság Alkotmányellenesnek nyilváníttta, mert volt olyan jobbos körzet, ahol négy szavazó ért egy stabil balos szavazatot.
Elhiszem, hogy hiányzik az a kivétezetettség, nem véletlen, hogy minden ballipsi párt programjában benne van régi választási rendszer visszaállítása.
Csak halkan jegyzem meg, hogy akkora ellenszélben nyert a Fidesz kétharmaddal 2010-ben.

2019.11.20. 17:31:11

@ZX: A deviáns európai országokban, ha szegény tömeggyilkosok gyerekei bejönnek, akkor kötelező beengedni az apát is családegyesítés címén.
Ha netán az ön által pátyolgatottak brit vagy francia földről mentek ki, ha állampolgárok voltak akkor sem fogadják őket vissza, legfeljebb a nagyon kicsi gyerekeket, akkor viszont ezek a tömeggyilkolászásra tenyésztett gyerek a nyakunkon maradnánk.
A lemészároltaktól elszedett emberek vagyonából eltek eddig, soha az életben nem lesz belőlük normális ember.
Egyébként meg nem kell őket etetni, bármikor visszamehenek azok közé, akiken élősködtek, szerintem szívesen adnának nekik, persze nem kaját, hanem, amit megérdemelnek.

nincs1itt 2019.11.20. 18:52:15

@Tényelek: te ostoba fidesz-tálib, árva gyerekekről és özvegy édesanyjukról van szó...

nincs1itt 2019.11.20. 18:53:42

@Tényelek: jááános, ne csináld már! ennyire nem vagy hülye! 1990-2014 között a szovjet hadsereg írta a választási rendszert? ajjaj... sok lesz a kevert+kisfröccs.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.20. 19:39:54

Tényelek
2019.11.20. 17:17:00
"a Szovjet Hadsereg gyámkosása alatt az MSZP-re szabott választási rendszer volt"

nincs1itt
2019.11.20. 18:53:42
"a szovjet hadsereg írta a választási rendszert? "

alapszinten tanuld meg a magyart mert a ggoggle tr. sokadszorra is átbaszott

nincs1itt 2019.11.20. 20:09:43

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: tegnap este nem volt elég? jóbarát, először megtanulsz írni, olvasni, szöveget érteni, utána szólsz hozzám! a kocsmai magyart te ismered én megmaradnék grétsy lászlónál...
megy már a számon kérni és számon tartani közötti különbség, vagy verjem még a saját mocskodba az orrod?
eltakarodhatsz a sunyi fideszes 3,14csába!

morph on deer 2019.11.20. 20:13:13

@Tényelek:
“ A deviáns európai országokban, ha szegény tömeggyilkosok gyerekei bejönnek, akkor kötelező beengedni az apát is családegyesítés címén.”

Ahol aztán minden további nélkül a törvény elé állítják és felelősségre vonják.
De csak őt magát, - ha csak ő a bűnös, - a családját egyébként miért is kéne?

Civilizált nép nem szokta büntetni a bűnösök ártatlan hozzátartozóit, csak jelzem!
Sőt, még a balkáni gondolkodásúaknál sem mind!
Hiszen például ki bántotta Pokornit az apja és/vagy nagyapja miatt?
És ez így van jól!

Annak ellenére is, hogy a csökkent értelmi képességű fidesz-tálibok rendszeresen nekiesnek pl Dobrev Klárának a felmenői miatt..!

Szerintem azért az értelmi képesség sem magyarázat mindenre, még talán egy fideszes esetében sem, bár sokukat a természeti népek már minden bizonnyal kitüntetett tiszteletben részesítenék.
:)

morph on deer 2019.11.20. 20:23:22

@Tényelek:
“ 1990-ben és onnatól kezdve 2014-ig a Szovjet Hadsereg gyámkosása alatt”
:D
Hogy kicsoda???
Nálatok 2014-ben még volt Szovjetunió?
Asszta!

Biztos, hogy pontos az órád?

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.11.20. 20:34:32

@morph on deer: tanulni még sok mágyárt külföldi értelmiségi

"1990-ben és onnatól kezdve 2014-ig a Szovjet Hadsereg gyámkosása alatt az MSZP-re szabott választási rendszer volt,"

ebből nem következik hogy 2014-ben létezett a szu

tánulni tánulni tánulni ahogy értelmiségi főnököd tánította

Tényelek 2019.11.20. 22:25:09

Önök onanizáltak ma már? Mert én igen.
Csak a fideszre.

morph on deer 2019.11.21. 00:30:36

@ZX:
"A kötvényesek nemzetbiztonságilag átvilágított személyek,"

Ellenben orbán nem az!
A miniszterelnök ez alól fel van mentve, nem kell nemzetbiztonsági szempontból ellenőrizni!
Elég jó?

morph on deer 2019.11.21. 00:37:48

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
"1990-ben és onnatól kezdve 2014-ig a Szovjet Hadsereg gyámkosása alatt az MSZP-re szabott választási rendszer volt,"

ebből nem következik hogy 2014-ben létezett a szu

Neked nem, okoska, ez nem lep meg.
Akkor mesélj légyszíves, hogy miképpen lehet SZOVJET hadsereg, ha nincs SZOVJETUNIÓ?
Kezdheted, óra indul!

Ha belezavarodtál, akkor kezdhetsz azon ábrándozni, hogy ugyan mégis mekkora faszság 2014-et illetően a Szovjet Hadseregre hivatkozni!
Ha sikerült, szóljál!

Soxerencsét!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.21. 10:18:45

@Szóra kész Szókratész: "Gyurcsány úgy hatszor járt Putyinnál"

Ezt nem értem. Az elkúró a hibás azért is, hogy Ondó Viktor rendszeresen bő nyállal leszopja Putyint??? :))

ZX 2019.11.21. 10:19:20

@Tényelek: Hát téged sem az eszedért lopnának el az biztos.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.21. 10:25:23

@atomic power 1986DucaDuca: "Egy állam gazdasági erejét az egy főre jutó GDP jól kifejezi."

Hazudsz, fideSSfasszopó. Ha a Mészaros túlárazza az építkezését az növeli az főre jutó GDP-t, de nem hogy növelné, hanem éppen hogy csökkenti Magyarország gazdasági erejét.

Az, hogy az emberek hogy élnek, az mondja meg, mennyit vásárolhatnak a fizetésükből. És abban sereghajtók vagyunk. Akármennyi is a felhalmozott vagyonod, ha bemész vele egy boltba, közel negyedét elviszi a világ legnagyobb, 27%-os ÁFA-ja.

Womb Rаider 2019.11.21. 11:27:38

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca:www.bundesregierung.de/breg-de/aktuelles/pressekonferenz-von-bundeskanzlerin-merkel-und-dem-ministerpraesidenten-der-republik-ungarn-viktor-orb%C3%A1n-1661858

"Wenn man darüber spricht, mit welchem Ziel Kohäsionsfonds und Strukturfonds eingerichtet werden, dann muss man sagen, dass sie eingerichtet werden, um die Konvergenz innerhalb der Europäischen Union zu stärken. Wenn man sich die Wirtschaftswachstumsraten Ungarns anschaut, dann sieht man, dass Ungarn dieses Geld wirklich so einsetzt, dass es auch dem Wohle der Menschen zugutekommt."

"Az, hogy az emberek hogy élnek, az mondja meg, mennyit vásárolhatnak a fizetésükből. És abban sereghajtók vagyunk."
novekedes.hu/elemzesek/melyik-az-a-ket-europai-orszag-ahol-a-lakossag-60-szazalekanak-tobb-az-adossaga-mint-a-vagyona

;)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.21. 11:37:23

@Womb Rаider: "dass Ungarn dieses Geld wirklich"

Igen, ellopják. Ezt senki nem tagadta.

"auch dem Wohle der Menschen zugutekommt."

Nyilvánvaló tévedés. Az előbbiből nem következik.

"Magyarország vagyoni egyenlőtlenség szempontjából az átlagnál jobb pozícióban van"

Igen. Ezen a téren is romlik a helyzet, de még az átlag fölött vagyunk, Ondó Viktornak még több időt kell adni, hogy még jobban meggazdagodjon. Te szereptévesztésben vagy, cáfolnod kéne engem, nem támogatni. :))

Womb Rаider 2019.11.21. 12:10:27

@Borkai $egge a Fidesz igazi arca: "Te szereptévesztésben vagy, cáfolnod kéne engem, nem támogatni. :)) "

Már úgy érted ezt a támogatást, hogy bárki bármit is ír, te a bugyuta , beteg logikád mentén képes vagy kiforgatni a mondanivalóját?
Majd frissítsd a gugliforgatót, mert valami hiba csúszott a fordításodba ;)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.11.21. 13:09:46

@Szóra kész Szókratész: "2015-2018 között közel 300 európai bennszülöttet gyilkoltak meg iszlám fanatikusok.."

Igen, ez örömteli, soha ilyen kevesen nem haltak meg terrortámadásban, mint az utóbbi években.

444.hu/2018/08/15/harom-es-fel-eve-folyamatosan-csokken-a-terrortamadasok-szama

"2017 volt zsinórban a harmadik olyan év, amikor világszerte csökkent a terrorcselekmények és a terrorcselekmények halálos áldozatainak száma is."

alöksz róz 2019.11.21. 13:30:33

@Womb Rаider: nem tehet róla az öreg komcsi, ezt tanulta a pártiskolában...
meg a hazudozást

alöksz róz 2019.11.21. 13:39:21

@morph on deer: de tényleg nem ez következik, papám
azt jelenti, hogy a 90-es vál. rendszer létrehozásakor volt (és ez a rendszer maradt fenn 2014-ig)

az már más kérdés h a kérdéses állítás mennyire felel meg a valóságnak, de nem az következik belőle, amit írtok...
az csak a zsidó szókiforgatás, e! :D

2019.11.21. 21:58:06

@morph on deer: Na mondjuk a britek és a franciák simán megvonták az állampolgárságot a gyilkosok minden közvetlen családtagjától.
Dobrev egy magyar gyűlölő patkány, ugyanúgy, mint a nagyapja, de önmagáért patkány, nem a nagyapja miatt, csak mivel nagy a asonlóság, ezért kerül elő rendszeresen a nagypapa.
Ha Pokorni nyilas pártot alapítana, akkor neki is többször emlegetnénk a felmenőit.

2019.11.21. 22:22:11

@morph on deer: Lehet újat mondok, de a Szovjet Hadsereg 1991 juniusában vonultak ki Magyarországról, a választási törvényt meg 1990-re összerakta az Mszp.
Ez a törvény kétharmados, az meg csak Hornéknak volt 2010-ig, nekik meg ez több, mint jó volt ezért logikusan nem változtattak rajta.
2001-ben már az AB is kimondta, hogy Alkotmányellenes, mert annyira torz létszám különbségek vannak, a megállapítást a Velencei Bizottság is megerősítette.
Onnantól kezdve az Országgyűlések mulasztásos Alkotmánysértést követtek el folyamatosan.
2010-ben nyert a Fidesz a régi rendszerben kétharmaddal és megszüntette az Alkotmányt sértő helyzetet, azóta lehet demokratikus választás Magyarországon, 1945 után először 2014-ben.

2019.11.21. 22:25:19

@nincs1itt: Kedves Ödön!
Fentebbi válasz morfondírnak, önnek is szól!
Remélem ön sem hülye és végre megérti!

2019.11.21. 22:30:48

@Tényelek : Kedves Klón! Látom van még önben némi emberi, mert hiába imádja Gyurcsányt, arra nem megy.
Bár épelméjű ember ilyen információkat nem oszt meg a nagyvilággal, kivéve, ha egyetlen élő ember sem áll szóba vele és a blogokra szorul kommentelni, hogy ő maga élőnek látszódjon.

nincs1itt 2019.11.21. 22:31:50

@Tényelek: jááános, már megint veszítettél. hausaufgabe: miért

nincs1itt 2019.11.21. 22:38:52

@Szóra kész Szókratész: na ja. ha beszélnél németül, akkor nem kellene a fidesz-tálib sajtó ferdítéseire támaszkodni. a der spiegel nem azonos a das bild(magyar blikk megfelelője)-vel. mert ha mondjuk a faz-ra hivatkoznék(van ott is cikk erről) akkor az lenne a baj. de a die zeit sem elég illiberális tudom.
@Womb Rаider: a németül idézett szöveget érted is(reményeim szerint) vagy csak idézted? kitől is?

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.11.21. 22:47:17

@nincs1itt: ELMÚLTAK MÁR AZOK AZ IDŐK, AMIKOR A HELYI FÜHRER (MOSTANSÁG BUNDESKANZLERIN) A SZŐNYEG SZÉLÉHEZ RENDELHETTE A MAGYAR VEZETŐT !!! LEGFELJEBB A VÁGYAITOKBAN !!!

MAGYARORSZÁG ÖNÁLLÓ , SZUVERÉN ORSZÁG , MAGA VÁLASZTJA MEG A VEZETŐIT , AKIK ÖNÁLLÓAN DÖNTIK EL , MERRE AKARJÁK KORMÁNYOZNI EZT AZ ORSZÁGOT !!!!

NEKTEK MEG MARAD AZ , HOGY VERITEK AZ ASZTALT !!!!!!!!!!!

"Amikor egy nemzetáruló szemét gazembernek szar napjai vannak, akkor a magyarságnak az jó! Nagyon jó!"
mindenszo.hu/gyurcsanyne-tombol-a-brusszeli-irodajaban-csapkodja-az-asztalt-mergeben/

HÁT ÍGY JÁRTATOK , BÜDÖS LIBSIK !!!

2019.11.21. 22:50:05

@nincs1itt: Szóval hiába reménykedtem, hülyének tetszik lenni?
A miértre én nem tudhatom a választ, talán a szüleit kellene megkérdeznie!

nincs1itt 2019.11.21. 22:51:08

@Hova fogják elásni KariGerit?!: stimmel, mert tavaly, tehát elmúlt, amikor o.v. állt bután a szőnyeg szélén...
ne kiabálj. ostoba fidesz-tálib. te szerkeszted ezt a rakás szart? mert akkor csak "belsősöknek" merném ajánlani, annyira gyenge.

nincs1itt 2019.11.21. 22:55:50

@Tényelek: jáááános! megint mellébeszélsz és kevered a szezont a fazonnal. 2001-ben? csak nem éppen fidesz kormány volt? naná, hogy bármi alkotmány ellenes, csak a deviza alapú hitelezés nem az. tehát az egyedik o.v. kormány is alkotmányosan mulasztott, miután megállapította, hogy nem kosher a választási törvény. majd a 2010-es győzelem után is 4 évig tartott... amit 13 évvel korábban már tudtak. csak nem a saját testükre szabták?
annyira fájdalmasan ostoba vagy jááános...

2019.11.21. 23:26:42

@nincs1itt: Na önnél azért komoly hiányosságok vannak.
Az Alkotmánysértést az Mszp követte el közvetlen a rendszerváltás előtt, de mivel sarkalatos törvény ezért csak olyan kormány tudta megváltoztatni, amelyiknek kétharmada volt.
A Fidesz 2001-ben csak feles többséggel rendelkezett.
A szellemi szintjével kapcsolatban azonban inkább az döbbent le, hogy nem tudja, hogy 2010-után a legközelebbi választás 2014-ben volt.
A választási törvényeket a választások előt egy évvel már nem szabad megváltoztatni, ebbőll következően az új, már demokratikus törvény 2013-ban ki vol hírdetve.
Remélem tisztában van vele, hogy a folytonos győzelmei a vitákban csak önámítás!

nincs1itt 2019.11.22. 09:18:46

@Tényelek: persze, persze... teccik tudni, alkotmány módosításához, esetleges új alkotmány elfogadásához az összes parlamenti képviselő 2/3-a kell és nem 2/3-os többségű kormány...
ennyit a "szellemi szintről".
és megint úgymond nyertem.
mert ostoba vagy.

2019.11.22. 09:37:35

@nincs1itt: Kadves Ödön!
Ahogy az egyik ismerősöm mondaná, nem illik rendszeresen belevizenil a medencébe, főként nem a rajtkőről!
A választási törvény volt alkotmányellenes, olyannyira, hogy nem létezik olyan alkotmány a világon, ahol az az aránytalalanság elfogadható lett volna, beleértve ebbe a műdemokrarikkus diktatúrákat is.
Magát a törvényt kellett megváltoztatni hozzá, ami kétharmadot igényelt.
Az Alkotmányány is hasonló módon íródott és azt is illő volt átírni, de a kettőnek nincs köze egymáshoz, mert olan alkotmányt nem lehetett volna alkotni, amivel a választási törvény törvénytelensége, demokrácia ellenessége feloldható lett volna.

nincs1itt 2019.11.22. 09:45:06

@Tényelek: jááános, jááános. nem vagy te nagyon okos, azt már látom.
13-14 évig "jó volt" a választási törvény, aztán hirtelen annyira fontos lett oldalba demokratizálni, hogy nehogy valaki más kerülhessen hatalomra.
egyértelműen antidemokratikus és minden ide vonatkozó irányelvnek ellentmondóra sikerült, hogy csak na.
de te csak mentegesd.

nincs1itt 2019.11.22. 10:06:24

@Szóra kész Szókratész: na persze... a spiegel. a demokratával talán a völkischer beobachter-t lehet párhuzamba állítani.
jóbarát, o.v.-t nem azért állította a szőnyeg szélére merkel, mert én azt szerettem volna látni. de te úgy értelmezed, hogy neked jó legyen. tudod, ez a diplomácia, nem a felcsúti fajta, ezért a magyar kormányt üdvözli. ennyi. talán ha folytatást is elolvasnád, mondjuk németül, kicsit világosabb lenne.

2019.11.22. 10:42:29

@nincs1itt: Nem volt jó a választási törvény 13-14 évig, valójában 21 év kellett, hogy megfeleljen a demokratikus követelményeknek, nem véletnül minősítette alkotmányellenesnek az AB.
De a Velencei Bizottság sem azért mondta róla, hogy nem felel meg a demokrácia kritériumainak, mert az annyira tökéletes volt.
Szerintem egyébként rosszul látja, ez nem fügvénye annak, hogy ki az okos, ez olyan tény, ami mindkettőnktől független.

Womb Rаider 2019.11.22. 11:02:52

@nincs1itt: Bundeskanzlerin Angela Merkel mondotta a saját szájával.

Tudom, most az jön, hogy nem úgy gondolta, hanem.. de ez engem rohadtul nem érdekel ám.

2019.11.22. 11:11:22

@nincs1itt: 2/3-os kormánytöbbség kellett hozzá, mert amikor Hornéknak kétharmaduk volt, illetve a ballibsi oldalnak megvolt a másik oldal kétharmadához szükséges mandátuma, akkor mindig megakadályozta a liberálbolsikra szabott választási rendszer demokratikussá tételét.
Abban igaza van, hogy normális estben az általános kétharmad is elég lett volna, de mint azt a balliberális oldal 1989-2011 között bizonyította, ők foggal körömmel ragaszkodtak a diktatúrájukban rájuk szabott választási törvényre, nem véletlenűl vinnyogtak, amikortól az már demokratikussá vált.

2019.11.22. 11:36:10

@Szóra kész Szókratész: Az egyfordulós választás csak most a szivárványkoalíciónál lett nekik gond, a legnagyobb problémát az okozza nekik, hogy a rájuk szabott választási körzeteket, ahol pl. 53000 jobbos soproni szavazat kellett egy mandátumhoz, míg volt olyan stabilan ballipsi pesti választási körzet, ahol 14000 választó adott egy képviselőt.
Na ez nagyon hiányzik nekik, demokrácia ide vagy oda.

nincs1itt 2019.11.22. 18:21:31

@Szóra kész Szókratész: gondolom elofizetoje vagy a spiegelnek... vagy csak igy hallottad, valamelyik fidesz agit.prop. csatornatol.
öööö, ki is veszitett el es pontosan mit is? mert nekem ugy tunik, hogy cdu,csu,spd koalicio van...2018 ota is.
na most sok mindent "kell" merkelnek, de a magyar kormany nem jatszik szerepet ilyesmiben. egyik sem.
le lehet szarni, amolyan magyarosch lendülettel, csak nem erdemes. mert bizony sok-sok ember munkaja függ a nemet ipartol mo.-on.

nincs1itt 2019.11.22. 18:23:32

@Womb Rаider: sejtem, hogy nem nagyon erdekel a fidesztol eltero velemeny. de semmi gond. gondolj csak ami jol esik.

2019.11.22. 18:59:41

@Szóra kész Szókratész: Nem a belső vándorlásból eredő létszámtorzulásról beszélek, már alapból két, két és félszeres elteres volt a szavazókörzete létszámában, még arra is vigyáztak, hogy tisztán jobbosokból jó nagyokat csináljanak, hogy véletlenűl se legyen esélye szomszédos körzetnek sem.
Az alkotmányellenessége az aránytalanságok miatt már 1990-ben egyértelmű volt, de az AB olyan lassan /természetese csa lefoglaltsága miatt :-) /jutott odáig, hogy megvizsgálja, hogy csak 2011-ben mobta ki jogsértést.
Őket még a Velencei Bizottság is beelőzte hat évvel.
A mostani törxény minden választás előtt kötelezően elöirja az arányok megtartását, határok kiigazítását.

Womb Rаider 2019.11.22. 19:21:01

@nincs1itt: A tendenciózus hazudozás, a ferdítés, a csúsztatás, na az, ami nem érdekel.

Egyértemű volt a megfogalmazás, nem érdekel, hogy egy sértett expat képes-e kiforgatni, vagy sem. Vedd úgy, hogy elismerem a kvalitásaid.

2019.11.22. 19:34:59

Nem kell marako!dni, leleményesen kell készülni a Hanukára, Karácsonyra!
index.hu/kulfold/2019/11/22/ausztria_milka_csoki_kamionos_lopas/

2019.11.22. 20:22:08

@Tényelek: 2001 az a 2011-nek elírt AB határozat!

2019.11.22. 20:27:36

@Szóra kész Szókratész: Az igazán demokratikus előírás az lenne, ha csak azok indulhatnának a választáson, akik minden szavazókörbe küldenek legalább egy delegáltat, hogy nelegyen mindig ez szokásos elcsalták a választást hiszti!

nincs1itt 2019.11.23. 00:26:07

@Womb Rаider: ugyan miből gondolod, hogy én "sértett kitántorgó" lennék.(csak jelezni szeretném, hogy már erősen az első o.v. kormány előtt távoztam)
miben hazudozom és ferdítek?
szerintem akkor kezeljük a helyén ezt németo.-i látogatást, ha tisztában vagyunk az erőviszonyokkal. nem a gazdasági és/vagy politikai "súlya" miatt járt o.v. merkelnél, ezt tudod te is.
azt is tudod, hogy bizony nem volt felhőtlen a megbeszélés, inkább hasonlított a szőnyeg szélére állításhoz, mint baráti csevelyhez

nincs1itt 2019.11.23. 00:27:20

@Szóra kész Szókratész: te sem érted, merkelnek nem "kell" o.v.-al normalizálni a viszonyt. tudod az erőviszonyok...

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.11.23. 00:39:02

@nincs1itt: MIÉRT , AKKOR MI LESZ , HA MERKEL MUTI HARAGSZIK VIKTORRA ?!

BEVONUL A WEHRMACHT ÉS A WAFFEN SS ?!

SAJNOS KEDVES FRICI , AZOK AZ IDŐK MÁR ELMÚLTAK , EGY SZUVERÉN ORSZÁG VEZETŐJÉNEK TI NEM DIKTÁLHATTOK !

MERKEL ANYUS HÍVTA BE A MIGRÁNSOKAT , INNENTŐL KEZDVE AZ A NÉMETEK PROBLÉMÁJA LESZ , HOGY MIT KEZDENEK VELÜK !

VIKTOR FELADATA MEG AZ , HOGY INNEN MAGYARORSZÁGRÓL MINDENÁRON TÁVOL TARTSA ŐKET , MEGŐRIZZE MAGYARORSZÁGOT MAGYAR ORSZÁGNAK , AKÁR TETSZIK EZ A MUTTINAK , AKÁR NEM !

ÉS MINT A SOK MŰBALHÉ UTÁN KIDERÜLT , EHHEZ MEG IS VAN MINDEN JOGA !!!
mindenszo.hu/hivatalos-nem-sertett-emberi-jogokat-magyarorszag-tranzitzona-ugyben-video/

nincs1itt 2019.11.23. 00:46:49

@Hova fogják elásni KariGerit?!: jól van hülye gyerek! leülhetsz, elégtelen!

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.11.23. 00:53:33

@nincs1itt: LÁTOM , KIOKTATNI NAGYON TUDSZ , DE " SAJNOS " MI MAGYAROK ERRE NEM VAGYUNK VEVŐK !!!

MINKET CSAK NE PRÓBÁLJATOK KIOKTATNI SE BERLINBŐL , SE BRÜSSZELBŐL , SE WASHINGTONBÓL !!!

TI NEM VAGYTOK SEM A FŐNÖKEINK , SE A TANÁRAINK , HOGY BÁRMIFAJTA JOGOTOK LENNE " OSZTÁLYOZNI " MINKET !!

TÖRŐDHETNÉTEK INKÁBB A SAJÁT DOLGOTOKKAL . . .

"Wir schaffen das – mondta a kancellárjuk. És mondták ők is. El is hitték. És most remegő szájjal, könnyeiket nyelve, kétségbeesetten nézik a harcias, félmeztelenül ünneplő muszlimokat, akik az utcáikat elárasztva magukat, a vallásukat, az erejüket, a sebeiket mutogatva verik a mellüket. Ütemesen kántálnak valamit arabul. Nem tudni mit, talán azt, hogy dehogy oldjátok ti meg. Talán azt, hogy ez már a mi hazánk."
mindenszo.hu/megrendito-iras-apati-bencetol-egy-siro-asszony-nemetorszag-jelkepe/

SZÉGYEN !!!!

nincs1itt 2019.11.23. 00:59:42

@Hova fogják elásni KariGerit?!: besoroljátok ti magatokat, vérmagyarok.
de az eu-s segélyre, a német befektetőre vevő vagy, igaz? ki a telibevert kurva anyád tartaná el a szaros seggedet? nemstróman és sajátlábonálló?
a pofád mint a bécsi kapu, akkora. de teljesítmény nincs mögötte!

Cycmen 2019.11.23. 10:02:03

@nincs1itt: besoroljátok ti magatokat, vérmagyarok.
de az eu-s segélyre, a német befektetőre vevő vagy, igaz?.................

Az nem segély, kb. milliószor leírta itt több ember is, így már csak rajtad múlik, hogy megérted e vagy nem! Természetesen tisztába vagyok vele, hogy te egyáltalán nem hülye vagy, hanem csak szarházi módon demagóg, így nyilván a továbbiakban is ezt a terminust fogod alkalmazni! A befektető téma a másik szomorú történet, azt se meséld már be, hogy az bármilyen segítségnek is számít, mert persze előnyös lehet nekünk is de ott semmi egyéb nem játszik szerepet az üzleten kívül, tehát hálát ezért alaptalan elvárni!
És összegezve az egészet, az szintén aljas húzás, hogy elkezdesz vérmagyarozni, hiszen ezek miatt, ezekért cserében sem eladó a függetlenségünk, ide senkit ne telepítsenek be, ne erőltessenek ránk olyan népséget akiket más országok engedtek be ellenőrizetlenül, mert nagyon más ám a bevándorlás tudatos engedélyezése és megint más a saját élettér ostoba felszámolása!

nincs1itt 2019.11.23. 10:44:53

@Szóra kész Szókratész: @Cycmen:
gondoljátok azt, hogy bárkit is érdekel mo.
esetleg a német befektetőket, mert csak közelebb van pár száz kilométerrel, mint románia. ennyi az előnye.
az eu segélyek bizony, mint egy falat kenyér.

Sir Bates dö Hól 2019.11.23. 10:50:24

@nincs1itt: látom, hogy az elmúlt napokban minden hülyét összeszedtél (bár akad egy, aki nem az legalább); ha annyit ért orbán is, mint az itteniek, akkor csúnyán fognak hőbörögni

Cycmen 2019.11.23. 13:35:53

@nincs1itt: Azt is tudod, hogy a német befektető miért itt fektet be és miért nem Romániában! Ejha! Te mindent (is) tudsz szokás szerint.

nincs1itt 2019.11.23. 18:40:18

@Cycmen: söt azt is tudom, hogy .... mindent! de ebben hasonlitunk egymasra... mar csak az marad kerdes ki tudja a több mindent.

nincs1itt 2019.11.23. 18:43:33

@Sir Bates dö Hól: arrol nemtehetek, hogy valaki(k) nem ertik meg, milyen helyzetben van. mert a trikolorba csavart feltegleval, döngetett diszmagyaros mell nem sok mindenre eleg. azt mar önalloan beismerik, hogy varga mihaly es matolcsy mar elkezdtek a szerecsen(persze hivatalos letelepedesi kotvennyel felszerelt) mosdatasat.

nincs1itt 2019.11.23. 18:49:02

@Szóra kész Szókratész: en nem gondolom, hogy nem fontos. egeszen biztos vagyok ebben. az fel sem merül a buksi fejedben, hogy berlinben is tisztaban lehetnek o.v. 2/3-os gyözelmenek mikentjevel es eppen azert hivtak, hogy lehütsek a forradalmi lazat?
merkel "meggyengülten" is hangyanyival nagyobb eröt kepvisel, mint o.v. a sokadik gyözelme utan. ez nem o.v. vagy mo. lenezese, egyszerü teny.

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.11.23. 21:08:05

@nincs1itt: MERKEL ANYUS JOBBAN TENNÉ , HA INKÁBB A SAJÁT ORSZÁGÁVAL TÖRŐDNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VAGY PÉLDÁUL AZZAL , HOGY EZT HOGYAN MAGYARÁZZA MEG A NÉMETEKNEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Arab nyelvű rádióállomás indul hamarosan Berlinben, amelynek célja, hogy a mintegy húsz különböző arab országból érkező, több mint százezer fősre duzzadt közösség is megtalálja az igényeinek megfelelő médiatartalmat a német fővárosban. A MABB nevű médiatanács pénteken jelentette be a Radio Arabica jóváhagyását, amely – érvelésük szerint – növelni fogja a rádióprogramok kínálatának sokféleségét."
mindenszo.hu/nemetorszag-vegnapjai-es-akkor-megszolalt-berlinben-az-elso-arab-radio/

SZÉGYEN !!!!!!!!!!!!!

nincs1itt 2019.11.23. 22:40:32

@Szóra kész Szókratész: eddig egészen értelmes embernek tűntél...
de amikor egyetlen mondatoddal bebizonyítod, hogy ostoba betyárkörte vagy te is o.v. valagában, akkor tényleg el tudok keseredni.
neked legyen ostoba tehén, és o.v. a gáncstalan lovag, aki mögött az eu legnagyobb gazdasága áll...
na eredj szépen te is a troll tartóba. gyökér

nincs1itt 2019.11.24. 13:51:42

@Szóra kész Szókratész: nincs miről vitatkozni a hozzád hasonló narancs ködös balfácánnal. merkel lehet béna, ostoba tehén. de akkor sem összehasonlítható befolyásban és hatalomban egy varacskos maradonával. ha tetszik ez neked, ha nem.
szitkozódom, bizony, mert annyira hülyék vagytok fidesz-tálibok, hogy másként nem megy.

nincs1itt 2019.11.25. 19:30:25

@Szóra kész Szókratész: magadat szívatod! az, hogy o.v. milyen arányban nyeri meg a mo.-i választásokat, durvára hidegen hagyja merkelt(is). bizony a politikai uborka szezonban(érted mit jelent ez?) fért bele, hogy o.v.-t meghívja, mert azért annyira nem fontos és befolyásos o.v., és éppen azért hívta akkor és zajlott úgy, ahogy a találkozó, mert helyére tette az izgága fodbalistát.
tudom, nektek fidesz-táliboknak nehéz szembe nézni a ténnyel, hogy o.v. bizony jelentéktelen figura, aki megdolgozott ezért.
süti beállítások módosítása