B1 blogcsalád



Egész Kelet-Európa összefogott Botka leváltására

2019. szeptember 20. - nickgrabowszki

Munkában a Nemzetközi Együttműködés Rendszere. botl.jpg

Érdemes időnként ránézni a szegedi kampányra is, mert ott zajlik ám az élet igazán.

  • Azzal kezdődött, hogy a szegedi fideszes polgármesterjelöltről, Nemesi Pálról kiderült, nincs elég lájkolója és followere a Facebookon, ezért kénytelen volt Szerbiából vásárolni.
  • Aztán azzal folytatódott, hogy a milliárdos árbevételű építőipari cégtulajdonos elismerte, melósa sincs elég, ezért Ukrajnából importálnak vendégmunkásokat. 
  • Legutóbb, most a héten meg az derült ki, hogy Nemesinek aktivistája sincs elég, plakátolókat meg Romániából volt kénytelen hozatni.

Úgyhogy most már teljesen világos, Botka László leváltására összefogott teljes Kelet-Európa. (Már csak a lengyel testvéreket kellene még valahogy bevonni.)

Tovább egyelőre még maguk a szegediek is hiányoznak ebből a példás nemzetközi együttműködésből, de a kormánypropaganda szerint már az ő csatlakozásuk se várat magára sokat. Tekintve, hogy egy ún. "amerikai metodikával készült" (bármit is jelentsen ez) felmérés kimutatta szerintük, hogy Szegeden 71 százalékos a jobboldali szavazók aránya. Szóval 

a kormánypropaganda azt állítja, Szeged tulajdonképpen egy markánsan jobboldali város.

Azt nem lehet tudni, hogy a módszer rossz, és magukat is becsapják, vagy csak a választóknak hazudnak, de a holtbiztos tényt némileg árnyalja, hogy

  • a csongrádi megyeszékhelyen a májusi EP-választáson is csúnyán (60-40-re) kikapott a Fidesz-KDNP az ellenzéktől.
  • Az meg biztos csak valami fatális véletlen lehet, hogy a kormánypropaganda szerint stabilan jobboldali többségű város 17 éve baloldali polgármestert választ.

A Szegedma nevű agitka ráadásul azt is állítja, Botka László ezúttal leváltható. De nem azért, mert Nemesinek több szavazója lenne, ezt még ők se merik bevállalni, hanem azért, mert csak.

Ugyanezt a trükköt, miszerint Botka leváltható, szoros és kiélezett a verseny, nagyon feljött a Fidesz jelöltje, egyébként már 5 éve is ellőtte a szavazók mozgósítására ugyanez a kormányorgánum, de akkor se jött be.

 koth.jpg

 

2014-ben Botka - Szegedma által jósolt 2 százalékos különbség helyett - végül 14 ezer szavazatos, 22 százalékos fölénnyel verte a Fidesz akkori emberét. 

bot.jpg

A 2014-es, a 2018-as és a 2019-es eredmény se azt mutatja tehát, hogy sok esélye lenne a kormánypártoknak a szegedi önkormányzati választáson. Babér nekik legfeljebb akkor teremne, ha valahogy el tudnák érni, hogy ők számolják a szavazatokat.

Vagy legalább azt, hogy a szerbiai lájkolók, ukrajnai vendégmunkások és a romániai plakátolók is szavazhassanak.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5915137356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2019.09.23. 18:25:41

@Cycmen: "Többet akkor várj, ha más témát vetsz fel!"

mi köze a témához annak, hogy nem hivatkozunk olyanra, amiről mindenki tudja, hogy nem én írtam?

Gábris szomszéd 2019.09.23. 18:26:45

@6.Lenin: Majd ha te sem veszed figyelembe a nyugati gonoszakat. Arról nem is beszélve, hogy minket idehaza ondó elvtárs és bandájának gnoszságai érintenek igazán. Na jó csak a kedvedért néha Soros is jó nagy gonosz volt. :)

scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/69698829_2253883304909473_2733084640465125376_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_oc=AQnTGnIXltzA261ipj3JFsiDqKUhyCEXP4tfoFiBfKmn_r2wqdj9SAQtEdWV_hRK_pY&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=ef30966ed8dad69ef8a69b1af002cbf7&oe=5DFE6CB6

Cycmen 2019.09.23. 18:27:26

@morph on deer: "Aha! Csak éppen az a szó amire ráugrottál, mint az a bizonyos gyöngytyúk, az volt, hogy “kalligrafálok egy...” - ez pedig a vágott toll kalligráfiai stílusú használatára utal."

Akkor ketten nem vagytok tisztában a szó jelentésével, ráadásul te még mongolidióta is vagy, mert amikor elmagyarázom akkor sem vagy képes felfogni! :D

Cycmen 2019.09.23. 18:32:01

@taga20:
"mi köze a témához annak, hogy nem hivatkozunk olyanra, amiről mindenki tudja, hogy nem én írtam?"

Amikor Leninnel és velem kapcsolatban a faszszopásról beszéltél akkor azzal alapossá tetted a gyanút, hogy a másikat is te írtad, sőt szerintem a kőbányai szopófantom is te voltál!

6.Lenin 2019.09.23. 18:35:15

@Gábris szomszéd:

Na, végre bemutattál valami értelmeset is. Az öreg ezt a lóvéját tényleg elbaszta. Rossz befektetésnek bizonyult. Aki befektet az így is járhat. Nekem is volt, benéztem valamit.
Ilyenkor az ember igyexik visszaszerezni az elúszott lóvét. Nem mindig sikerül, ez benne van.
Az öreg gazember befektető, bukott már máskor is, és nyert is, soxor. Ez a szakma erről szól. Nem tudtad? Akkor mi a faszért erőlködsz ilyesmivel?

Gábris szomszéd 2019.09.23. 18:41:35

@6.Lenin: Ja de nekünk Luke Skyondkerből is csak egy elcseszett pszichopata jutott. :)

Cycmen 2019.09.23. 18:43:30

@taga20: Nem is célom hogy szórakoztassalak, büdös bunkó módjára viselkedsz, ezért ott ütlek ahol érlek.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.09.23. 18:55:09

azért zsorzsinak volt jó tette is
csak 1 fattyat csinált, az is forró mint a gázláng

Gábris szomszéd 2019.09.23. 19:09:07

@6.Lenin: Nekem közöm, hogy szerinted Soros gonosz?

mgdé 2019.09.23. 19:09:58

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Attól hogy forró, még lehet gyereke.
Csak nem gondolod, hogy végül majd rád hagyja a családi vagyont? :P

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.09.23. 19:14:20

@Én de genere Mi: gondolod bantu férje meg tudja termékenyíteni a kis zsorzsit?

6.Lenin 2019.09.23. 19:16:45

@Gábris szomszéd:

Semmi, de te jöttél vele, hogy mások annak tartják. Miért ne tehetnék?

Gábris szomszéd 2019.09.23. 19:22:36

@6.Lenin: Nem én azzal jöttem, hogy ondó elvtárs az, amely sokkal inkább hatást gyakorol az életünkre.

6.Lenin 2019.09.23. 19:28:51

@Gábris szomszéd:

Amennyiben? Eleszi előletek a zsíros kenyeret? Vagy nélküle már azt sem tudod, hogy fiú, vagy lány vagy? Ennyire függsz tőle? Miért nem váltasz?

Gábris szomszéd 2019.09.23. 19:41:53

@csörgőhasú kurvabáró: Viszont tarlóspityu biztosítja nektek, hogy már évek óta 1 hónapos lehet a prájd. :)

6.Lenin 2019.09.23. 19:45:42

@Gábris szomszéd:

Akkor mégsem függsz tőle? Döntsd már el.

Mennyiben befolyásolja az életed? A NER, vagy bármi? Akadozik a székleted? Vagy azóta kissé kesernyés? Egyél több cukorkát.

6.Lenin 2019.09.23. 19:49:48

@6.Lenin:

Vagy akkor se piszkáld, ha egyedül nyomtad ki, főleg ne kóstolgasd. Örülj, hogy kijött ebben a kurva diktatúrában.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.23. 19:50:40

@Veszéjben a lyogállamiság !: "az osztrákok autókkal jöttek értük, a német külügy reklamált, hogy nem engedik tovább a migránsokat nyugatra a magyar szervek a Keletiből"

Igen. Keresztény emberséget mutattak a pogány Ondó Viktorhoz képest. Ha már beengeded őket az országodba, felelősséggel tartozol értük. Vagy nem kell beengedni, vagy el kell látni. Csak azért beengedni, hogy éheztessed őket, ez a geci szadista módszere.

Cycmen 2019.09.23. 20:01:43

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Igen. Keresztény emberséget mutattak a pogány Ondó Viktorhoz képest. Ha már beengeded őket az országodba, felelősséggel tartozol értük....................

Az jó mert azok a zöldhatáron jöttek, tehát nem engedte be őket senki, de egyébként te személy szerint hányról gondoskodtál, ha ennyire megértő vagy?
Kitalálom, egyről sem,, csak most jár a pofád!

Eltiltott Vélemény 2019.09.23. 20:04:16

@Cycmen: Ejjj, ejj, már csak arra fussa, hogy szavakon lovagolsz... Járj utána :-) vagy legalább olvasd el ezt :-)

kalligrafus.hu/2019/06/29/tevhitek-a-kalligrafiarol/

morph on deer 2019.09.23. 20:05:32

@Gábris szomszéd:
“...mint a ti mélyostobán agresszív önlejárató akcióitok." :)))”

Te biztos vagy benne, hogy nem tévesztettél össze már megint?

Én pont arról beszélek, hogy a motorcsónakos geciket körülbelül három perc alatt lehetne azonosítani, ha valaki is akarná!
Még én is meg tudnám tenni, nemhogy azok, akiknek ez a dolga, és rendelkezésükre áll az errevaló technika!

Tedd már meg, hogy nem jeversz össze az orbánhitű retardáltakkal, jó?
Előre is kösz!

Eltiltott Vélemény 2019.09.23. 20:08:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: " ... Keresztény emberséget mutattak ... "

Cserébe kaptak no-go zónákat, amik persze nem léteznek...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.23. 20:10:37

@Cycmen: "a zöldhatáron jöttek, tehát nem engedte be őket senki"

Elég béna kifogás a határőrizet elhanyagolására. Majd az ukrán cigarettacsempészek is csengetnek a határőröknek, hogy bejöhessenek. :))

"hányról gondoskodtál"

Mindről. Évi jópár millió adót befizetek az államkasszába, ha az nem elég, az EU bőkezű segítséget nyújt a határőrizethez, ellenőrzéshez, még Ondó Viktor is tudna belőle lopni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.23. 20:15:14

@Kitiltott Vélemény: "kaptak no-go zónákat"

Azokat mi kaptuk Ondó Viktor gazdádtól, nálunk a kórházak no-go zónák, halálgyárak.

morph on deer 2019.09.23. 20:19:28

@Cycmen:
Most tényleg muszáj lejáratnod magad, mert ez a NER alapértékei közé tartozik, vagy magánemberként görcsöltél rá a hülyeségre?

A kallgráfia sokkal több, mint betüîrás, a szó “kalligrafál” magyarul (is) azt a technikát jelenti, amivel az adott mű elkészül(t). Pont.

Szerintem kezdesz rossz fényt vetni Csukás Istvánra meg Foky Ottóra, a macskákról nem is beszélve!
Legalább rájuk légy tekintettel, és olvass utána a témának inkább, jó?

Na itt van még egy madár, vigasztalásul!

www.dreamstime.com/stock-photo-calligraphy-swan-black-filigree-illustration-image33576020

Eltiltott Vélemény 2019.09.23. 20:26:54

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nekem ugyan nem gazdám, nem is szavazok rá, sem a jelöltjére, ahogy arra sem akit kurcsányita szekta vagy a maszopita gittegylet támogat!

Eltiltott Vélemény 2019.09.23. 20:41:03

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Azért a magyar kórházakat ne említsük no-go zónaként... A magyar egészségügy olyan amilyen, de ott azért még úgy ahogy rend van... Magyarországon nem igazán van olyan hely, ahova nem kézbesítenek csomagokat, mert a futár élete veszélyben van... ellenben a swédeknél...

europediplomatic.com/2019/03/01/business-refuses-operations-in-sweden-no-go-zones/

Cycmen 2019.09.23. 20:50:33

@Kitiltott Vélemény: Ejjj, ejj, már csak arra fussa, hogy szavakon lovagolsz... Járj utána :-) vagy legalább olvasd el ezt :-)

Elolvastam, azt írja, hogy rajzolja a betűket! Te lovagolsz a szavakon, mert ha belerágod a betűket, ha odahugyozod a hóra, ha rajzolod tökmindegy, mert írsz bazmeg! A kalligráfia is írás, azon belül a szépírás művészete, tehát az alap kiindulópontban nekem van igazam amikor felhívom egy a balfácán figyelmét arra hogy ha a szavazólapra egy faszt rajzol, akkor ne írja hogy kalligrafál!
Te meg ha valamit bizonygatsz és alá is akarsz támasztani, akkor nem ártana hiteles forrást belinkelni, van elég belőlük és ne blogra hivatkozz, vagy ne csomagküldő szolgálat oldalára mint a másik féleszű!

Cycmen 2019.09.23. 20:58:11

@morph on deer: A kallgráfia sokkal több, mint betüîrás, ............................

Sokkal hogyne, de alapjában véve az írás a lényeg és semmiképpen nem az kalligrafál aki egy faszt rajzol, mint ahogy azt kifogásoltam is!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.09.23. 21:26:00

<a href="https://fontmeme.com/fonts/bete-noir-font/"><img src="https://fontmeme.com/permalink/190923/1ff9ccea5b79aaaf1e1b72904ff9e119.png" alt="bete-noir-font" border="0"></a>

alöksz róz 2019.09.23. 21:29:57

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: neked állandóan a faszokon, a szopáson meg a spermán jár az eszed.
hát milyen lezbi vagy te??

nincs1itt 2019.09.23. 21:37:50

@Cycmen: látom sikerült a teljes műveltségedet összeszedni és ismét, amolyan fidszeschen nemzetthy virtuschal, lebuzizni bárkit, aki kicsit is eltérő véleményen van.
tudod, elhiszem neked, hogy te művelt és kalligrafikusan cizellált vagy. kérlek, próbálj meg úgy viselkedni, ahogy az elvárható egy fent leírt egyéntől.
ha maradsz az alpári pancsó-arénás húhaanyád, buzidózsa szinten, az csak rólad állít ki bizonyítványt.

nincs1itt 2019.09.23. 21:41:11

@morph on deer: a világ még '93-ban billent ki a tengelyéből, érthetően. mivel akkor még nem ők... de holnapra :
1. Föl, föl, ti rabjai a földnek,
Föl, föl, te éhes proletár!
A győzelem napjai jönnek,
Rabságodnak vége már.
A múltat végképp eltörölni
Rabszolga-had indulj velünk!
A föld fog sarkából kidőlni,
Semmik vagyunk, s minden leszünk!

2. Ez a harc lesz a végső,
Csak összefogni hát,
És nemzetközivé lesz
Holnapra a világ.
Ez a harc lesz a végső,
Csak összefogni hát,
És nemzetközivé lesz
Holnapra a világ.

nincs1itt 2019.09.23. 21:46:57

@Kеrеcsеnsólyom: már megint az a fránya előítélet: nem írtam, hogy ha a FIDESZ kormány... de azért te valamilyen rejtélyes okból, ab sofort ugrasz...

ismerve a fidesz vonzódását az értékes ingatlanokhoz, nyilvánvaló, hogy találni olyan okot, amely "megmagyarázza" mire ez a nagy hevület. de! itt pl 93-as törvényről van szó. lassan 10 éve plusz 98-02 között, ez nem volt zavaró... most hirtelen "igazságtalan"... ha a kormány szándékai elsőre nem világosak...

morph on deer 2019.09.23. 22:08:36

@Cycmen:
“és semmiképpen nem az kalligrafál ”

Ragozd még, szivi, hiszen olyan jól megy..! :(

nincs1itt 2019.09.23. 22:19:35

@Veszéjben a lyogállamiság !: látom itt már finomodott, de azért javaslom, hogy az eredetit hallgasd meg, egy németül jól tudó társaságában, ha te nem beszéled ezt a nyelvet. meglátod, hogy még árnyaltabb lesz a mondat jelentése...

morph on deer 2019.09.23. 22:22:28

@nincs1itt:
“mivel akkor még nem ők... ”

Dehogynem. “Ezek ugyanazok..”!

Ez egy szájbalökött feudálbolsevista, kleptokrata nemzetthy szotyializmus.

Ugyanaz a degenerált cezaromán geciség, csak most nacionalista jelmezben, mert arra van kétmilliónyi fejlődésben visszamaradt vevő..

Egy - illetve két - rohadt szurkolótábor lett az ország, a felcsúti gyep szinvonalán...

Pedig a ‘93-as orbánnál még Jézust is fiatalabban szögelték föl, és már József Attila is csak egy emlék volt. Hendrix, Joplin meg Morrison addigra már életművet hagytak hátra, - nekünk meg itt maradt a felcsúti bonviván, (kisztihand madám) meg a falusi fociöltözők kultúrája.

Mert megérdemeljük!
Nem vitás...

nincs1itt 2019.09.23. 22:28:41

@morph on deer: már kezded érteni, részemről miért a rajongás a fodballért?

nem! ezek nem ugyanazok. sajnos annál is rosszabbak és ez írja le a legjobban, kicsodák és mik is ők valójában:
A.I. Szolzsenyicin.
“A kommunistánál kártékonyabb és veszélyesebb embertípust még nem produkált a történelem. Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúra- és szellemellenességük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem kommunista ember számára. A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így nevez: lelkiismeret. A kommunista eltorzult lélek! Egészséges szellemű európai ember nem lehet kommunista! Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke vagy az elvtársak személyes boldogulása így kívánja.”

csak a kommunista szót kell kicserélni... a" falusi fodball öltözők bonvivánjaira"

alöksz róz 2019.09.23. 22:37:57

@morph on deer: "Pedig a ‘93-as orbánnál még Jézust is fiatalabban szögelték föl" - komolyan?

morph on deer 2019.09.23. 22:44:08

@nincs1itt:
“véged”
:)
Ráadásul én ismertem is egy katolikus(!) iraki kurdot - igen, egyetemet végzett, farmakológus volt - aki ezt így tudta írni!
Ezen túl még eredetiben olvasta a bibliát, - mert egy ideig szerzeteseknél tanulta az arámi nyelvet - és épp a Korán fonetikus átiratán dolgozott (az arabul nem tudó muszlimoknak) mikor sztrókot kapott...

Amúgy baromi érdekes a kalligráfiájuk, nekem főleg a geometrikus szövegek tetszenek. Szar ügy, hogy ezt már akkor is tudták, amikor őseink még az Etelközben csalinkáztak.

Egyébként a nemzetthy szerencsétleneknek szóló információ: ők ott úgy tanulták a történelemórán, hogy a magyar az “elveszett” árja törzs, akik elhagyták a helyszínt, azaz Irán északi részét. Ahol ugye Namrud - azaz Nimród - is vadászgatott a csodaszarvasra. Vagy valami nagyon hasonló.
Na ennyita kalligráfiáról.

morph on deer 2019.09.23. 22:47:09

@alöksz róz:
“komolyan?”

Csak vicceltem.
;)

nincs1itt 2019.09.23. 22:59:55

@morph on deer: érdekes egybeesés, ánnó decibell, még az óhazámban, volt egy farszi kollégám. aki hasonló történettel traktált, szinte minimális akcentussal a magyarjában, és következetesen öcskösnek hívott a magyar-perzsa rokonság miatt. siita muzulmán volt. nagyszerű gépész és a Zurkhaneh gyakorlója. mókás látni ahogy a perzsák "bajor bőrnaciban" űzik ezt sportot... utazom.com/sites/default/files/kepek/node/1779/iran_-_kepek_091_tn.jpg

pl a maghrebi kufic korán borítója? hm?

alöksz róz 2019.09.23. 23:00:57

@morph on deer: nálad nem lehet tudni. már azt hittem, lemaradtam és valami új holttengeritekercs átírta megint a történetet

morph on deer 2019.09.23. 23:02:51

@nincs1itt:
Egyébként halál komolyan gondolom, hogy a mi vesztünk az, hogy orbán nem sakkozott, pingpongozott, vagy ha már focizott, legalább lett volna tehetségesebb!

De tényleg!
Nekem semmi bajom nem lenne vele, ha ő lenne a tótumfaktum a focibanaz országban, de akár az egész világon, mert akkor talán egy elégedett és boldog ember lenne, aki mindent elért, amit lehet.
És nem utolsó sorban jót tenne a magyar focival is, hiszen nem tud veszíteni, és kiélhetné hajcsár hajlamait is.

Ehelyett itt van nekünk egy kis frusztrált fasz, aki - mivel a fociban nem volt elég sikeres, (naná, ott teljesíteni is kell) a politikában kárpótolja magát, mindnyájunk vesztére.
Ráadásul, mivel csak azt ismeri, a focipályák kultúráját honosította meg az országban, így aztán mondig vannak a hazaiak, a “mieink” az “igazi magyarok”, meg az ellenfél, az ellenség, akit mndenáron le kell győzni!

Csak azt nem fogja fel, hogy az az ellenség a saját orszának a másik fele, tehát a “győzelem” eredménye csak egy FÉL ORSZÁG lehet, akárhonnan nézve is!

Elkéoesztően primitív egy megközelítés, sajnos!

alöksz róz 2019.09.23. 23:08:22

@morph on deer: valóban laktak a környéken magyarok.

nincs1itt 2019.09.23. 23:11:13

@alöksz róz: nem bonyolult algebrai feladvány 1993-1963 az annyi mint 40! Jézust a hagyomány szerint 33 éves korában feszítették meg, a torinói lepel vizsgálatai is 40 évesnél fiatalabb, kisportolt kb 180 cm magas! férfiról beszélnek... ezek pusztán orvosi tények.

nincs1itt 2019.09.23. 23:17:37

@morph on deer: ha szavazók számát tekintjük, barokkos a túlzás a fél ország. inkább 1/4- az. de ugye van a matematikának egy érdekes leágazása, amit választási eredmények meghatározására szoktak használni, ahol is az 1/4 = 2/3 de ezt még forradalomnak is nevezik esetenként.
a primitív megközelítés, szerintem nem igaz. a faéknél egy cseppet bonyolultabb, mert a kisebbségi komplexus elleni háború ami meghatározza minden mozdulatukat, gondolatukat. a "hegyre épült város" egy szimptóma megmutatkozása.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.09.23. 23:20:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Most akkor döntsd már el végre ,hogy mi a faszt akarsz!. Egyszer azt mondod, hogy a Zorbány miért nem állította meg a migriket. Aztán a következő mondatoddal meg azt, hogy keresztényi emberséget tanúsítottak azok, akik kocsikkal furikázták őket nyugatra.. Esetleg tudathasadásos vagy? Akkor kezeltesd magad..:)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.09.23. 23:22:18

@nincs1itt: Mondjuk annál a csomó magyar sajtóterméknél, aki így közölte, senki nem tud németül?

nincs1itt 2019.09.23. 23:28:48

@Veszéjben a lyogállamiság !: nem egyszer találkozom olyan fordítással a magyar sajtóban, ami először németből angolra, majd angolból magyarra fordítottak... ez többszörös torzulásra ad lehetőséget. lásd még macron beszédét...
sajnos mo.-on nem "divat" németül tudni(jól). az angollal operálnak a legtöbben.
ezért mondtam, hogy az eredeti felvételt nézd meg, németül feliratozva is van - hallássérülteknek - ez megkönnyíti a pontos értelmezést. hidd el a német, különösen amit már merkel szintjén beszélnek (akademiker deutsch), bizony nagyon árnyalt és pontos meghatározásokra ad lehetőséget. ezért néztem én is felirattal...

Függöny, csapó, vége a játéknak! 2019.09.23. 23:29:54

@nincs1itt: "nem bonyolult algebrai feladvány 1993-1963 az annyi mint 40!"

40! = 815915283247897734345611269596115894272000000000

Valahol említetted, hogy szakmunkástanulókat tanítgatsz, csak remélni merem, hogy nem matekra...

nincs1itt 2019.09.23. 23:34:47

@nincsenek otthon: ajjaj, a faktoriális. de sebaj, remélem te nem szövegértést oktatsz... de van még egy aprócska hiba, remélem megtalálod! ezt pedig rójuk fel a kései órának!

alöksz róz 2019.09.24. 00:14:39

@nincs1itt: "de van még egy aprócska hiba" - megvan. a magas faktoriális.

:D

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.09.24. 02:04:52

@nincs1itt: "1993-1963 az annyi mint 40! "

köszönlyük meister hoty oktatsz minket libsi algebrából
remélem hasszán a szomszéd ágyon szintén élvezi tanításaid
magyar bálint legyen beléd

nincs1itt 2019.09.24. 07:49:32

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: ki segített? gyanítom nem volt önálló a feladat megoldás...

Cycmen 2019.09.24. 09:05:13

@nincs1itt: :" látom sikerült a teljes műveltségedet összeszedni és ismét, amolyan fidszeschen nemzetthy virtuschal, lebuzizni bárkit, aki kicsit is eltérő véleményen van."

Cimbora, egy fogalom jelentése konstans, a lófaszt sem érdekel erről a véleményetek, beütöd a gugliba hogy kalligráfia és kidob millió találatot, érdekes módon két hülye ezek közül egy blogot és bazmeg ami már tényleg hülyeségi világcsúcs, egy csomagküldő oldalát linkelte, amik végülis szintén nem cáfolták hogy írás! Erre most belépsz te is harmadiknak, persze a képességeid okán méltó partnere vagy annak a másik két buzinak és hogy a stílusomat is megmagyarázzam, nem szokásom eltitkolni senki elöl, ha idiótán viselkedik!
De azt nem értem, hogy mit vergődtök, mit bizonygattok, mert a kalligráfia írást jelent!
És most repesve várom a mittomén hányadik fordulót az ügyben, hogy bizonygassátok debilségeteket mert ez már csak erről szól és én esküszöm élvezem ahogy erőlködtök itt a semmin!

Cycmen 2019.09.24. 09:15:51

@morph on deer: “és semmiképpen nem az kalligrafál ”

Ragozd még, szivi, hiszen olyan jól megy..! :("

A kolléga írta hogy kalligrafál, de egyébként szerintem is helyes így, már amennyiben az ember valami hülye oknál fogva egyáltalán használja ezt a szót!
De te tipikus ratyi libsi módjára most is elégedetlenkedsz, próbálsz gúnyolódni a magad kis bumfordi módján, viszont kerülöd a szerinted helyes változat leírását!
Lássuk, hogyan jó!

Kеrеcsеnsólyom 2019.09.24. 09:26:04

@Cycmen: "»semmiképpen nem az kalligrafál« [...]

Lássuk, hogyan jó!"

Fantörpikus, hogy a lipsik milyen ökörségeken képesek fingot reszelni.

Felütöm a kislexikont, ott van benne a megfelelő szócikk:
"Kalligrafál
Szépen, művésziesen ír."
www.kislexikon.hu/kalligrafal.html

Valakinek ez nem tetszik, ám legyen, ne használja. De mi a francnak rugózik ezen órákon át?

Inkább azt magyarázzák meg, hogy ez akkor mi a franc, amikor korábban váltig tagadták azt, hogy Magyarországra a magyarság akarata ellenére migránsokat akarnának betelepíteni?

www.origo.hu/nagyvilag/20190923-megallapodtak-a-foldkozitengeren-csempeszett-migransok-elosztasarol.html

Cycmen 2019.09.24. 09:27:49

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: " "1993-1963 az annyi mint 40! "
köszönlyük meister hoty oktatsz minket libsi algebrából...."

A prímszámok világa kegyetlen tud lenni! :D
Én néha nagyon elbizonytalanodom,, hogy nem lehet e, hogy nem is csak megjátsszák a hülyét!

Cycmen 2019.09.24. 09:39:31

@Kеrеcsеnsólyom: Ezeket valami hülyeségburok veszi körül amiből nem tudnak kitörni és a valóság is kívül reked! Viszont sajnos kibeszélni ki tudnak és kényszeresen terhelik is a kreténségükkel a jobb sorsra érdemeseket!

nincs1itt 2019.09.24. 09:59:43

@Cycmen: értelek, semmi gond. nyugodj meg, a kalligráfia egy fogalom.
"Egy fogalom terjedelmének (vagy extenziójának) nevezzük azon dolgok összességét, melyek a fogalom alá tartoznak."
Kalligráfia, mint meghatározás valóban a művészien kidolgozott (szép) kézírás, de olyan magas és elvont szinten is művelik, hogy már művészetnek is lehet nevezni, ez akár az olvashatatlanságig is megváltoztathatja az írást, pusztán díszítő elemként használva.

valóban nem szoktad véka alá rejteni, ha valaki/valami nem tetszik neked. ez tiszteletre méltó tulajdonság! ezt most komolyan mondom. de az igazi diplomata, úgy tud elküldeni a pics@ba, hogy alig várod az indulást! ehhez bizony több kell ennél: buzilibsi rugózik egy faszságon...

egy fogalom jelentése bizony távolról sem konstans, bővülhet és zsugorodhat is. lásd amit idéztem. tényleg értelmetlen olyasmiről vitatkozni, hogy egy szavazólapra kézzel felrajzolt pénisz az kalligrafált vagy csak rajzolt. de emlékeim szerint, te indultál neki nagy garral, hogy fasztot nem lehet kalligrafálni. megkaptad a szerintünk helyes válaszokat. de mint mindig, a ratyilibsik csak hüjjék. egészségedre.

Cycmen 2019.09.24. 10:23:07

@nincs1itt: "valóban nem szoktad véka alá rejteni, ha valaki/valami nem tetszik neked. ez tiszteletre méltó tulajdonság! ezt most komolyan mondom. de az igazi diplomata, úgy tud elküldeni a pics@ba, hogy alig várod az indulást! ehhez bizony több kell ennél: buzilibsi rugózik egy faszságon..."

Az is megy, de azt ki kell érdemelni, notórius hülyeség fennforgása esetén már azért rövidrezárom a témát!

nincs1itt 2019.09.24. 10:35:56

@Cycmen: ööö, 1993 valóban prím(természetes), a 40 viszont nem, sőt az 1963 sem...

Cycmen 2019.09.24. 10:41:59

@nincs1itt: "egy fogalom jelentése bizony távolról sem konstans, bővülhet és zsugorodhat is. lásd amit idéztem. tényleg értelmetlen olyasmiről vitatkozni, hogy egy szavazólapra kézzel felrajzolt pénisz az kalligrafált vagy csak rajzolt. de emlékeim szerint, te indultál neki nagy garral, hogy fasztot nem lehet kalligrafálni."

Tudtam hogy belekötsz, mert ahogy most írod, így részben igaz is amit állítasz, viszont vannak tényleg konstans jelentésű fogalmak, amik szilárd jelentéssel bírnak, mint ez is ugyanakkor mint a példa is mutatja, néhány elfajzott kultúridióta mindent képes szétfilozófálni! Pláne ferdítéssel, mint ahogy te is teszed most, mert azt állítottam hogy egy fasz rajzolása önmagában nem kalligráfia, a te olvasatodban pedig, ha feltételezzük azt, hogy akadna egy darab magára semmit nem adó kalligráfus aki beapplikálna egy faszt a művébe, az más eset lenne, de erre komoly ember nem is gondol!

nincs1itt 2019.09.24. 10:48:38

@Cycmen: o[]o´ ez tekinthető egy fasz alakú kalligrafikusan leírt szónak: ollo?

GyMasa 2019.09.24. 10:49:42

@nincs1itt:
OK, most lehet, hogy én maradtam le valamikröl, de szerintem 1993-ban orbán 30 éves volt és nem 40.

nincs1itt 2019.09.24. 10:57:06

@GyMasa: már elismertem, hogy elbaxtam... ez van.

GyMasa 2019.09.24. 11:02:51

@nincs1itt:
OK, azt a hsz-t nem láttam.

Cycmen 2019.09.24. 11:06:27

@nincs1itt: " ööö, 1993 valóban prím(természetes), a 40 viszont nem, sőt az 1963 sem..."

Na ezért buzizlak le és küldelek benneteket a faszba látod! A kalligráfia esetében rugalmasan értelmezel, itt viszont belekapaszkodsz fafejűen a nagy egészbe!
Ugye te is tudod, hogy a prímszámok kegyetlen világával Gyurcsány baromra céloztam, aki matematikailag általános iskolás szinten szopatta meg önmagát, tehát nem a fenti számokra utaltam. Persze ez a fajta matekozás ellenzéki időtöltés, itt sem sikerült kiszámolni, hogy a 63-as Orbán 93-ban nem 40 volt! :D

Cycmen 2019.09.24. 11:12:24

@nincs1itt: "o[]o´ ez tekinthető egy fasz alakú kalligrafikusan leírt szónak: ollo?"

Hogyne, hiszen ez csak rugalmas képzelőerő és színes fantázia kérdése és én ezekben elég jó vagyok. Például az utóbbi pár ámokfutásodat alapul véve te most a képzeletemben egy szépen kalligrafált, de irdatlan nagy faszként vagy jelen!

nincs1itt 2019.09.24. 11:22:51

@Cycmen: látom csak nem sikerül átlépned a falusi fodball öltözők szintjét... te gyurcsányra gondoltál a prímszámokkal? tényleg? megbocsáss, de ennyire biztosan nem vagy ostoba!
aztán nézzük azokat az "ámokfutásokat"... lennél kedves felfrissíteni a memóriámat... mert nekem úgy rémlik, hogy meglehetősen hézagos képzettséged fedezékéből nyilatkoztatsz ki.

Cycmen 2019.09.24. 11:24:46

@GyMasa: "OK, azt a hsz-t nem láttam."

Gyorsan pótold, épületes látvány, frenetikus élmény!

Cycmen 2019.09.24. 11:34:30

@nincs1itt: :" látom csak nem sikerül átlépned a falusi fodball öltözők szintjét... te gyurcsányra gondoltál a prímszámokkal? "

Ja! Amikor megláttam a 63-93-40 számtani akciózásodat,, rögtön Gyurcsány prímszámos performansza rémlett fel! :D Persze látom az irónia nem jött át, de mint tudjuk, a humor az értelem játszótere. :P
Ja és úgy tűnik hogy most csak te vagy nekem, ne dobd be személyeskedések formájában ilyen hamar a törölközőt, tessék kreatívnak lenni!

nincs1itt 2019.09.24. 12:02:01

@Cycmen: hát ha neked mindenről gyurcsány jut eszedbe... szerintem a humor nem gyurcsány vs prímszámok síkon mozog.
ha a kreativitás azt jelenti, hogy permanens háborút vívsz változó, képzelt ellenfelekkel, bizony nem tudok a nyomodba lépni.
nem személyeskedem, csak leszögelek tényeket, amiket te szolgáltatsz.
tényként tekinthetünk arra a hibára, amit elkövettem. valóban tévedtem.
de szerintem kisebbet tévedtem, mint te, amikor jelentéktelen dolgokba kötsz bele, majd buzi/ratyi/libsi/filozófusköcsög érvrendszerrel kezdesz háborúba.
ez éppen olyan, mint gyurcsányt emlegetni. jól rémlik, hogy 10 éve nem tényező? 10 éve töretlen erővel szeli a magyar jégtörő, az ellentengerkicsivel a parancsnoki hídon a góbi sivatag jégtábláit? akkor mire ez a folyamatos libsi/bolsi/gyurcsányozás?
esetleg 1984(puff neki, ez sem prímszám, tehát gyurcsányhoz sem tudod kötni)? óceánia most kivel áll háborúban? keletázsiával vagy eurázsiával?

és a végén tényleg véresen komolyan kérdezem, ha arra a botorságra vetemednél, hogy megpróbálj meggyőzni, költözzek vissza mo.-ra. mi lenne a szokott kliséken kívül, amivel rá tudnál venni erre? tartsd szem előtt, hogy ratyi/buzi/libbsi vagyok, akinek minden xar. de te mégis meg szeretnéd mutatni, hogy képes vagyok a fejlődésre.
ez most nem humor, iróna. ez komoly kérdés, kérés feléd. győzz meg miért jobb nekem(bárkinek) ma mo.-on, mint bárhol máshol?!

Cycmen 2019.09.24. 12:16:47

@nincs1itt: "ez éppen olyan, mint gyurcsányt emlegetni. jól rémlik, hogy 10 éve nem tényező?"

Nem rémlik jól, vannak hullámvölgyei, de az ellenzék vezére. Ő mondja meg hogy ki az MSZP miniszterelnök jelöltje, ő mondja meg hogy ki indul a főpolgármesterségért és bár a Kálmán Olga nem jött be, amivel átbaszta a Karácsonyt, de a vezérségét jól mutatja, hogy Karácsony nem merte megengedni magának azt, hogy megsértődjön rá!
A feleségét kijuttatta Brüsszelbe, a DK volt a második az EP szavazáson!
Neked nem tényező tényleg,, vagy csak egy ócska demagógiával próbálkoztál, ami abból áll csupán, hogy "ne Gyurcsányozzunk" ?

Cycmen 2019.09.24. 12:25:43

@nincs1itt: "ez most nem humor, iróna. ez komoly kérdés, kérés feléd. győzz meg miért jobb nekem(bárkinek) ma mo.-on, mint bárhol máshol?!"

Egyszer ezt már elmagyaráztam, hogy ott élj, ahol neked jó! Nem vetlek meg, menj, boldogulj, érezd jól magad,, ki vagyok én, hogy beleszóljak, egyébként sem ismerem részletesen a történetedet, lehet hogy én is azt mondanám, hogy semmiképpen ne élj Magyarországon!
Én azokat nyírom, akik elmennek, majd nagyképűen kioktatnak, hogy nekünk hogy kellene itt élnünk, szidják a hazát, osztják kéretlenül az észt! Amúgy ez utóbbi sem nagy gond, hiszen ilyenekre tudok kommentelni, ez az alapanyag, de ne vedd a szívedre, ha nem vagyok ilyenkor túl gyengéd!
Érthetően írtam?

nincs1itt 2019.09.24. 12:41:13

@Cycmen: 2in1 szóval én innen a kies bajernből úgy érzékelem, hogy gyurcsány már elég régen kikukázta magát. ezért nem értem, hogy miért "gyurcsányoztok". de ahogy te is mondod, nem biztos, hogy jól látom. ez csak egy vélemény volt, mondjuk az ogy szavazásokon sem szerepelt olyan fényesen, hogy a lőtéri döglött kutyán kívül bárkire komoly fenyegetést jelentsen.

ha észre vetted, soha nem szidom mo.-ot, csak a mindenkori politikai/gazdasági elit áll a célkereszteben. éppen azért, mert mo. lakossága valóban megérdemelne már valami tényleg jót is. persze, értheted úgy is, hogy meg akarom mondani ki, hogyan éljen. de ez nem így van. a történetem, nagy vonalakban már "felfedtem" ezt az x-aktát. egyszerűen kaptam egy ajánlatot és itt kötöttem ki. megtetszett az ország, a szemlélet, a lehetőségek. valóban nem lennék már képes mo.-on élni. ez részben a fent már említett "elit"(az összes) hibája, másik része pedig az, hogy valószínűleg egész más országgal találkoznék, mint amikor elmentem és attól pedig végképp különbözik ami az emlékeimben van. ezt azért tudom, mert 2-3 évente járok mo.-on 1-2 napot, leginkább munkával eltöltve és utána nyomás vissza. ez nem ad semmiről képet, de benyomásaim keletkeznek.
ezért kérdeztelek téged.

Cycmen 2019.09.24. 12:54:06

@nincs1itt: "ezért nem értem, hogy miért "gyurcsányoztok". de ahogy te is mondod, nem biztos, hogy jól látom. ez csak egy vélemény volt, mondjuk az ogy szavazásokon sem szerepelt olyan fényesen, hogy a lőtéri döglött kutyán kívül bárkire komoly fenyegetést jelentsen."

Nem figyelted részleteiben az akkori műsort Botka volt a miniszterelnök jelölt, aki azt ondta (végre) hogy Gyurcsánnyal nem fognak össze, erre ki is baszták és Jött Karigeri a maszopos agytröszt meg ezerrel szopni kezdte Gyurcsány faszát sűrű bocsánatkérések közepette!

mgdé 2019.09.24. 13:52:04

@Cycmen:

"néha nagyon elbizonytalanodom"

Én is abban, hogy valóban minden egyes este főbe lövöd magad a libsik értetlensége miatti végső elkeseredettségedben a csehszlovák pisztolyoddal, s aztán föltámadsz, vagy pedig á, nem is, csak híreszteled mindezt ...

Amit konzervatív világképemből fakadóan gyógymódként ajánlani tudok:
Lásd be képességeid határosságát, maradj meg a négy feleségnél és a szolgálólány-ágyasoknál, alkalmilag persze egy-egy kis portyával a szomszéd népek védtelen nőihez, de világ folyását megérteni inkább ne próbálkozz. Az Úr segítsen józannak maradnod a te utadon!
;)

GyMasa 2019.09.24. 13:54:19

@Cycmen:
Megvolt már, bár ügyesen elrejtette ;-)

nincs1itt 2019.09.24. 14:09:26

@Cycmen: de ettől az eredményük még mindig a nulla felé konvergált... és gyurcsány veszélyessége kimerült abban, hogy marhaságokat beszél, amitől még fejletlen ebek megveszhetnek.

Cycmen 2019.09.24. 15:33:08

@nincs1itt: Nem az ellenzék veszélyes, hanem a mögötte álló erők!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.09.24. 16:08:49

@Cycmen: "a mögötte álló erők"

Persze. A gyíkemberek. Az alusisakot soha ne vedd le. :))

Cycmen 2019.09.25. 08:51:23

@Én de genere Mi: Azt tudod, hogy a fegyver a legjobb puncimágnes? Ráfogod a nőre és tuti leszop!

Gábris szomszéd 2019.09.25. 15:41:02

@Cycmen: Úgy tűnik megint inkább ti szoptatok. :)

Jogerősen is pert nyert Botka László, helyi ellenfeleinek komoly kártérítést kell fizetniük

index.hu/belfold/2019/09/25/botka_laszlo_szabo_balint_per_szegedma_serelemdij/

mgdé 2019.09.25. 15:54:58

@Cycmen:

Látom, mindent megtesztel, hogy a legalfább légy! :)

Sean Connery, Brad Pitt, vagy bárki, még a Fluor Tomi is, csak sápadozhat, ha meglát! Hozzád szinte csak PatakiAti mérhető, de ő is csak időnként, csak közvetlenül egy-egy ufókezelés után. :D

ui.:
3D-sen nyomtatott műanyagpisztollyal is megy, vagy vas azért még kell a mágnesességhez?

Cycmen 2019.09.25. 18:30:26

@Én de genere Mi: "ui.:3D-sen nyomtatott műanyagpisztollyal is megy, vagy vas azért még kell a mágnesességhez?"

Mindegy, úgysem használod, ha lelövöd, nem szopik!

Cycmen 2019.09.25. 18:34:27

@Gábris szomszéd: Ezt most úgy tálalod, mintha a te személyes sikered lenne ellenem! :D
Kezdesz hasonló tüneteket produkálni mint a Brendel! :P

mgdé 2019.09.25. 20:14:09

@Cycmen:

Ok, akkor nyomtatok egyet! ;)

- Helgácskát üdvözlöm! -
süti beállítások módosítása