B1 blogcsalád



A Fidesz szerint mindenki rájuk szavazott

2019. július 11. - ashwood

7019_europai_parlament_strasbourg_shutterstock-994x570_forras_fideszponthu.jpgHazaárulás, a választói akarat semmibe vétele - ezt harsogják az állampárt és csatlósai napok óta. A jelek szerint úgy gondolják: mindenki, aki részt vett az EP-választásokon, az rájuk szavazott. Akkor is, ha nem.

A DK és a Momentum EP-képviselői – karöltve néhány frakcióval az uniós parlamentben – nem támogatták a Fidesz politikusainak különöző posztokra emelését. Jelen pillanatig ahhoz kevesen voltak, hogy bármilyen eredményt is elérjenek, de a puszta formalitásnak tűnő folyamatot legalább megakasztották.

A Fidesz sem volt rest: azonnal hazaárulást, valamint a magyar választói akarat semmibevételét kezdték kajabálni. Természetesen a szólamhoz azonnal csatlakoztak az adómilliárdokkal kitömött Mészáros- és Habony-médiumok is.

A hazaárulózás kevésbé érdekes, hisz tudjuk: aki nem ért mindenben (is) egyet Orbán Viktorral, az minimum hazaáruló, de inkább sorosbérencmigránssimogató. Annyira unalmasak ezek az eposzi jelzők már, hogy ennyi szót is kár volt rájuk vesztegetni.

Na de a választói akarat semmibevétele már egészen új hang a megszokott kórusban. Valóban az ellenzéki szavazók akaratával ellentétes lenne a DK és a Momentum akciója. Tiltakozásuk a nyíltan EU-ellenes Fidesz-káderek polcra ültetése ellen ténylegesen szembe menne saját választóik akaratával? Azoknak a választóknak az akaratával, akik NEM a Fideszre szavaztak. Vagyis azt akarták, hogy a Fidesz ne legyen jelen az EP-ben?

Az tehát logikusnak látszik, hogy saját szavazóik akaratát épphogy figyelembe vették, amikor igyekeztek elgáncsolni a fideszes törtetőket.

A Fideszre voksolók akaratát az említett két párt - sőt, akárhány párt, a Fideszen kívül - nem fogja, nem akarja és nem is tudja beteljesíteni, vagy akár csak figyelembe venni. Ugyanis ezek a választók nem rájuk szavaztak. Innentől kezdve a fideszes többség akarata is sértetlen. Már persze a józan logika szerint.

Merthogy a jelek szerint a Fidesz úgy véli: mindenki, aki leadta szavazatát az EP-választáson, az végső soron rá szavazaott. Ezért aztán mindenk pártnak is az állampárti igényeknek kell megfelelniük, a fideszes vágyak beteljesítésén kell munkálkodniuk.

Sem a DK, sem a Momentum, sem senki más nem tartott igényt a néppárti bizottsági és egyéb helyekre. Mindössze annyit akartak elérni, hogy ne a Brüsszelt megállításával kampányoló EU-ellenesek fújják a passzátszelet Brüsszelben. Ez pedig pontosan az, amit a nem Fidesz-szavazók elvárnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1214939632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2019.07.12. 17:34:51

kozvelemenykutatok.hu/wp-content/uploads/2019/06/jelenlegi_trend-02.png

Kiket takarnak azok a vékony színes csíkocskák?
1re vékonyodnak.

csüngőhasú norvégbáró 2019.07.12. 17:36:33

@6.Lenin:

"miért is szavaznának rátok az emberek?"

mert nem lopnánk magunknak, meg a haverjainknak ilyen patkány mód, mint a cziggányod, azért.

de van aki beéri egy zsák krumplival, mindeközben ELIOS pityuka, a főcziggány bahrátja saját csillagot, mit lassan galaxist vesz a pénzünkből.

ennyire mohó már a főcziggány.

ostoba tirpák.

csüngőhasú norvégbáró 2019.07.12. 17:38:08

@6.Lenin:

"Kiket takarnak azok a vékony színes csíkocskák?
1re vékonyodnak. "

tehát 47 százalék már most telibefoshná a cziggányod?

nem látom a 2/3 alapját.

taga_20 2019.07.12. 17:40:42

@6.Lenin: "Miért csöpögne? "

kérdezd magadat! én csak azt látom, hogy minden nap elalélsz a gecimaffiától.

amíg ilyen gerinctelen barmok, mint te, léteznek, addig a maffiának nem kell fosnia.

ennyi.

2019.07.12. 17:41:10

@ZX:

Na akkor mégegyszer. Nem engem kell meggyőzni, hanem pl. az EKB-t, az IMF-et meg a közgazdász szakmát. Nem lesz egyszerű.
Lehet, hogy közgazdász vagy, de engedelmeddel én inkább Király Júliának, Pogátsa Zoltánnak Madár Istvánnak hiszek. A közgazdász végzettség még messze nem jelenti aszt, hogy ezekhez a dolgokhoz is értesz.

harakiri 2019.07.12. 17:42:43

@6.Lenin:

Nem....
Igazából nincs rá válaszod...ez a legkönyebb! Tipik...

2019.07.12. 17:43:12

@ZX:

Ja és a válaszod még mindig nem magyaráz meg semmit a föltett kérdésekből.

Blogolo Blogi 2019.07.12. 17:45:28

Rengeteg hozzaszolast olvastam a temaban es nagyon orulok, hogy vannak topikok, amelyek vitara osztonoznek. Jo megismerni egymas velemenyet, ki hogyan latja az orszag fejlodesi eselyeit, milyen buktatoktol tart, vagy epp melyik politikai eroben latja kozos kis hazank boldogulasanak letetemenyeset.
Osszegezve az elhangzottakat, ujfent azt az objektiv allitast kell tennem, hogy a Viktort es bandajat tamogato tarsadalmi csoport javaresze volt komcsi nyugger, akik rosszul erzik magukat, ha nem szaros a szajuk szele, a masik meg a videki muveletlen, mosdatlan, anyabaszo suttyok tomege, javareszt par osztaly kozepiskolai vegzettseggel valamelyik tanyakozpontban.

2019.07.12. 17:47:09

@ZX:

Na és még valamit, mert nem igazán van időm.

"- érettebb politikai háttér
- a fiskális hiányt féken tartó törvényi szabályozás
- a válságot megelőző gyors bérnövekedés
- a valutaárfolyam reálgazdasághoz alkalmazkodó mozgása
- viszonylag zárt, nagy belső piac, a mezőgazdaság túlsúlya
- kevesebb euró hitel"

Ezek a feltételek csak a lengyeleknél teljesültek? Mert ugye gyakorlatilag minden európai, de Európán kívüli ország, mint pl.az USA is padlót fogott. Vagy akkor egyedül a lengyelek a királyok, és minden más ország minden más pártja, politikusa olyan hülye mint mi magyarok?

taga_20 2019.07.12. 17:48:30

@Quercus Maximus:

ezt nem írtad el?

király júlia?

"2007. június 4-én Simor András MNB-elnök a bank alelnökének javasolta. Sólyom László köztársasági elnök július 10-én nevezte ki, július 3-ai hatállyal, hat évre."

2019.07.12. 17:50:11

@ZX:

A következő válság csak Magyarországot fogja padlóra küldeni?

Ha nem akkor minden olyan ország, aki padlót fog, ugyan olyan hülye kormánnyal rendelkezik mint mi?

Ha libbant kormányunk lenne, akkor megúsznánk?

6.Lenin 2019.07.12. 17:50:39

@csüngőhasú norvégbáró:

B+, gyere már ki a fényre. Járod te az országot?

Ilyen hülyeséggel áltatjátok magatokat már 2006 ősze óta.
Ennyire futja a hatalmas eszetekkel.

www.youtube.com/watch?v=qPcDymUo8dU

harakiri 2019.07.12. 17:55:25

@Blogolo Blogi:

Nincs objektív állítás, ahogy objektíven struktúrált világ sincs.
...magadat hova sorolod? ...csakmerhogyakkormostan van a jobbfasz meg a balfasz csoport...

csüngőhasú norvégbáró 2019.07.12. 17:57:30

@6.Lenin:

www.youtube.com/watch?v=5lTsOiIMeiA

orbanisztán.

egyébként te torzszülött, áruld már el, pénzszaros lölő mennyit keres ma magyarországon közpénzből, és mennyit a piacról, pl. nyugat európába értékesített áruk és szolgáltatásokból? mi hasznot hoz, a hazának, a stróman?

24.hu/fn/gazdasag/2019/07/09/felszamolas-meszaros-lorinc-bakony-hus/

ahol nem eu s pénz jön, dolgozni is kell, ott kaputt? pöcsög.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.07.12. 17:58:50

@Quercus Maximus: "A következő válság csak Magyarországot fogja padlóra küldeni?"

Nem, de legrosszabbul minket fog érinteni. Ha az elmúlt 9 évben a soha nem látott hosszúságú és erősségű világgazdasági konjunktúra során egyre csak lejjebb csúsztunk, semmi remény, hogy válság esetén ne csúsznánk tovább.

Lehet, hogy Ondó Viktor abban reménykedik, hogy úgy érjük utol Ausztriát 2030-ra, hogy az még jobban megszenvedi a válságot, mint mi. :))

csüngőhasú norvégbáró 2019.07.12. 17:59:13

@Quercus Maximus:

orbánnccal majd megússzuk, nyilván. :D de nincs már 3000 milliárd ellopható nyugdijpénz, fidesstroll.

csüngőhasú norvégbáró 2019.07.12. 18:01:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Lehet, hogy Ondó Viktor abban reménykedik, hogy úgy érjük utol Ausztriát 2030-ra, hogy az még jobban megszenvedi a válságot, mint mi. :)) "

Magyarországra már egy Marshall segélynyi eu s pénz jött be, de valahogy még is Németország gyarmata maradtunk, önálló gazdaság nélkül.

a pénzszaros birodalom nem gazdasági háttér, hanem strómanközpont, eu s pénznyelő, nemzetgazdasági szempontból egy lószar, minimális exporterővel. :D

6.Lenin 2019.07.12. 18:03:03

@csüngőhasú norvégbáró:

Mit érdekel engem Mészáros? Eddig is megéltem nélküle. Viszont sok családnak ő biztosítja a megélhetést (munkát ad nekik). Törődjenek ők vele.

De nem hiszem, hogy ezeket pont veled vitatnám meg, hiszen egy jó nagy seggfej vagy, a hozzászólásaid alapján. Én csak ezek alapján tudlak megítélni, amit magadból mutatsz, és az igen csak elszomorító.

csüngőhasú norvégbáró 2019.07.12. 18:04:27

@6.Lenin:

"De nem hiszem, hogy ezeket pont veled vitatnám meg,"

ez mind az érvelésed te kövér fidessnyuggerdisznó? satnya.

6.Lenin 2019.07.12. 18:05:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Milyen válság fogja bedönteni Orbánt? A szent piacgazdaság, ami mindent megold?

Néha akkora marhák vagytok, hogy az még a szomszéd kutyájának is fáj.
Tudod te, hogy miket is írsz néha?

taga_20 2019.07.12. 18:08:35

@6.Lenin:
"Mit érdekel engem Mészáros? Eddig is megéltem nélküle. Viszont sok családnak ő biztosítja a megélhetést (munkát ad nekik). Törődjenek ők vele."

mit csinál ez a hulladék?

azt, hogy a prosperáló cégeket megkeresik és lenyúlják.

utána biztosítják a megélhetést? örülj ennek te szarházi!

6.Lenin 2019.07.12. 18:09:05

@csüngőhasú norvégbáró:

Miket kéne érvekkel vitatnom? A hülyeséged? Azt igazolod magad, minden erőfeszítés nélkül.

csüngőhasú norvégbáró 2019.07.12. 18:13:31

@6.Lenin:

akkor miért pofázol itt a semmiért, ahelyett, hogy élőben nyalnád a vektorod? senki nem kíváncsi rád, se.

nincs1itt 2019.07.12. 18:14:13

@Tényelek: szerintem gyere le a cuccról, mert már nagyon megütött! fuss neki a történelem megismerésének. mert amit az interneten olvastál az csak arra bizonyíték, hogy van internet kapcsolatod!

rallus 2019.07.12. 18:24:09

Látva az ellenzék dühös elszántságát belátható, hogy ha csak fele annyira okosak lennének, mint amennyire trágárak, még komoly bajt is okozhatnának......
Remélem nem jutnak el Matuska Szilveszter szintjére, mert eddig egyedül azzal nem próbálkoztak féktelen hazaszeretetükben....

6.Lenin 2019.07.12. 18:37:06

@csüngőhasú norvégbáró:

Látod, nem értesz te az egészből semmit.
Neked kéne meggyőzni engem, hogy rosszul látom Mo helyzetét, de nem ilyen hülyeségekkel, amit itt löx naponta. Ez nagyon alacsony színvonal.

Én szavaznék rád is, ha jobbat kínálnál ezek helyett, de nem tudtok. Ez nem az én hibám, és nem is a butának tartott választók hibája. Ez a ti hibátok, és az istennek se vagytok képesek megérteni.

Miért nyalnám Orbán seggét? Eddig is megéltem nélküle is. ezután se lenne olyan nagy gond.
De miért gondolod, hogy hülyékre vágyok egy orgonaillatú május éjszakáján?

Blogolo Blogi 2019.07.12. 18:43:41

@harakiri: "...magadat hova sorolod?"
A fideszbirkak rossz lelkiismerete vagyok.

rallus 2019.07.12. 18:48:20

@Blogolo Blogi:
És milyen hatékonyan! Lassan már csak a taga és csüngő -kategória marad....

alöksz róz 2019.07.12. 19:01:37

@Veszéjben a lyogállamiság !: a cicus is komcsi nyugger, má bevallotta

Blogolo Blogi 2019.07.12. 19:08:58

@rallus: "És milyen hatékonyan!"
Esetleg egy ujabb utalas valami okori mitoszra vagy indianos bolcselet? Mindezeket latinul?

Blogolo Blogi 2019.07.12. 19:10:17

@alöksz róz: "a cicus is komcsi nyugger, má bevallotta"
Nem komcsi nyugger, mas.

taga_20 2019.07.12. 19:19:37

@rallus: és te, és a kétmilla fityeszagyhalott zombi, a testvéreid.

rallus 2019.07.12. 19:25:11

@Blogolo Blogi:
Ha segíteni akarnék neked, akkor a "Trágár szavak listája " alapján írnék, hogy ne veszítsd el törzstámogatóidat....

Blogolo Blogi 2019.07.12. 19:28:45

@Veszéjben a lyogállamiság !: "Tudod ki a komcsi nyugger?Apró Piroska.."
A szemebe is merned mondani vagy csak a hata mogott vagy ilyen bator, te fideszgyoker?

2019.07.12. 19:32:19

@ZX: "Az előbb még 23.000 milliárdot emlegettél. Ezek szerint nálad 20500-8000=23000? Remélem nem pénzügyi területen dolgozol, hanem közmunkás vagy valamelyik borsodi faluban. :P "
Na ez az, kedves hős közgazdász barátom, hogy lehet ez ... .
Nekem az lenne az első tippem, hogy a 2002-2003-ban felvett tíz éves futamidejű kötvények beváltása 2012-13-ban olyan magas plusz költséggel jártak a 2009-ben padlóra küldött országban, hogy az önmagában több ezer milliárd extra kiadást jelentett, de a többi államkötvényen is 7-11%-os kamatos kamat volt, ... Bokros elvtárs idején bevezetett deviza adósságra való átállás folytatása sem tett jót a berogyott forint időszakában, .. szóval a liberálbolsevikok által összehozott romokon ilyen egyszerűen összejött ez a kamat és árfolyamfelár.
Ehhez képes a magánnyugdíjpénzek csak aprónak számítanak.
Nagyon remélem, hogy nem pénzügyi területen dolgozik, mert az régen rossz lehet annak a banknak, ha még azt sem tudja hogyan rabolják ki az ügyfeleket.

Blogolo Blogi 2019.07.12. 19:35:23

@rallus: "Ha segíteni akarnék neked, akkor a "Trágár szavak listája " alapján írnék, hogy ne veszítsd el törzstámogatóidat...."

Igaz, ami igaz, neha rem egyszeruen reagalok az egyszerusegre, viszont azt mondjad meg, hogy veled szemben mikor voltam tragar?

Blogolo Blogi 2019.07.12. 19:43:18

@Tényelek: "Bokros elvtárs idején bevezetett deviza adósságra való átállás folytatása sem tett jót a berogyott forint időszakában"
Ezt a 320as eurot mar a karpatok geniuszanak, illetve Todikanak, meg Lajoskanak koszonhetjuk, ugye?

2019.07.12. 19:43:21

@Blogolo Blogi: "Osszegezve az elhangzottakat, ujfent azt az objektiv allitast kell tennem, hogy a Viktort es bandajat tamogato tarsadalmi csoport javaresze volt komcsi nyugger, akik rosszul erzik magukat, ha nem szaros a szajuk szele, a masik meg a videki muveletlen, mosdatlan, anyabaszo suttyok tomege, javareszt par osztaly kozepiskolai vegzettseggel valamelyik tanyakozpontban. "
Ez elég szomorú összegzés a liberálbolsevik oldalról, mert arra utal, hogy még mindig nem érti /k/, hogy ha nem érnek el komolyabb eredményt egy választáson, annak nem a választók az okai, mert ha van egy kupleráj, ahol nincs wc, mosdó, fűrdő és a kurvák is túl vannak a hetvenen, akkor nem biztos, hogy a helyet elkerülő vendégekben van a hiba! és még az elbukott választások után is a patkányozás megy ...
Ez azért nagyon elkeserítő, mert ez azt jelenti, hogy még nagyon sok olyan választás lesz, ahol nem lehet majd választani csak szavazni, mert csak ... Orbánnak még az unokája is miniszterelnök fog lenni, mert nem lesz jobb, .. pedig lehetne.

taga_20 2019.07.12. 19:48:11

@Tényelek: "Orbánnak még az unokája is miniszterelnök fog lenni, mert nem lesz jobb, .. pedig lehetne."

mekkora egy szervilis szardarab vagy fityeszzombi!

2019.07.12. 19:48:30

@Blogolo Blogi: "Ezt a 320as eurot mar a karpatok geniuszanak, illetve Todikanak, meg Lajoskanak koszonhetjuk, ugye? "
Szerintem az euró árfolyam gyengülés a csőd szélén álló országnak szólt, nem véletlen, hogy már 2010 előtt is volt 320 közelében, ..
de tény, hogy propagandának nem rossz ez a Fidesz miatti forint gyengülés.

Blogolo Blogi 2019.07.12. 19:54:18

@Tényelek: "Orbánnak még az unokája is miniszterelnök fog lenni, mert nem lesz jobb,"
Egyaltalan nem lennek meglepve, ha az alkotmanyba visszakerulne az osiseg torvenye es valoban Viktor ivadekai uralkodnanak az orszagon. Europa DNS-e ugyebar. A toke felhalmozasa (bocsanat: lopasa) mar elkezdodott Lorincz mesterrel, gondolom a vejkoval csucsra jar majd, oszt par ev mulva mind neki szeditek a paprikat.
De szep idok is lesznek azok es meglasd milyen buszke leszel majd magadra, hogy kivetted a reszed a diadalbol.

2019.07.12. 19:56:14

@taga_20: "@Tényelek: "Orbánnak még az unokája is miniszterelnök fog lenni, mert nem lesz jobb, .. pedig lehetne."

mekkora egy szervilis szardarab vagy fityeszzombi! "

Azért érdekes dolog, amikor egy fideszzombi védi a gazdiját!
Ön szerint Orbán unokája is jó lesz miniszterelnöknek, mert akkor sem lesz jobb ajánlat a piacon, szerintem meg lehetne jobb is.
Nem vagyunk egyformák, én nem vagyok szervilis mint ön!
Egyáltalán ilyen nyálas Orbán imádó szöveg után hogyan jut eszébe engem szervilisnek nevezni?!

Blogolo Blogi 2019.07.12. 20:00:32

@Veszéjben a lyogállamiság !: "Miért,nem az,te majom?"

Honnan a faszbol tudjam?! Itt vagy pl. te. Rolad mar regota tudom, hogy mekkora seggfej vagy, barmelyik leirt mondatod jol bizonyitja, de ot meg eletemben nem lattam, nem beszeltem vele, bar ettol siman lehet komcsi is es akar nyugger is.

2019.07.12. 20:01:42

@Blogolo Blogi: Az idézet végéről a legfontosabbat kihagyta, ahogy egy igazi liberálbolsevikhoz illik, az viszont az, hogy PEDIG LEHETNE, ..
Na ilyen hozzáálllás mellet esély sincs rá, hogy legyen, .. meee ugye a választó a hülye, nem a portéka rohadt a piacon, .. és mér a csak félig rohadtat viszik el, mikor ott van az a paradicsom is amelyik már a színpaletta minden színét tartalmazza és a szagát is lehet érezni a város másik végéről?!

2019.07.12. 20:03:16

@taga_20: "@Tényelek: te fogyatékos vagy. "
Még az is jobb, mint bukott fideszzombinak lenni, mint ön, aki már másodjára bukott be ilyen stiklivel.

Blogolo Blogi 2019.07.12. 20:10:48

@Tényelek: "Az idézet végéről a legfontosabbat kihagyta, ahogy egy igazi liberálbolsevikhoz illik, az viszont az, hogy PEDIG LEHETNE"
Lenyugszol. Az alkotmanymodositas szempontjabol nulla jelentosege van annak, hogy nem ideztem be a teljes baromsagodat.

2019.07.12. 20:19:10

@Blogolo Blogi: "Az alkotmanymodositas szempontjabol nulla jelentosege van annak, hogy nem ideztem be a teljes baromsagodat."
Addig, amíg mindig más a hibás, kivéve az ellenzék pártjait, .. na addig marad Orbán, mert tutira nem lesz jobb, mert a felfogás szerint a lépcsőmászók, fetrengők, sípolók, hangosbeszélők hadseregében sokkal komolyabb államférfiak és nők vannak, mint Orbán csak ugya az alkotmány a média meg mit tudom én miatt, .. na meg a választók többsége is patkány meg hülye ... :-) .
Meg kell nézni a régi választási törvényt az ellenzék szemével és a mostanit szintén az ellenzék szemével és kiderül, hogy a mostani ellenzéknek nagyságrenddel több lehetősége van, mint a Fidesznek volt 1998-ban vagy 2010-ben ők mégis győztek.
Klasszikus mondás, hogy a sikeres embernek küzdelmes eredményei, míg a sikertelennek csak kifogásai vannak.

rallus 2019.07.12. 20:22:03

@Blogolo Blogi:
Te valóban nem vagy indokolatlanul trágár és én is méltányolom sziszifuszi munkádat! Nem lehet könnyű folyamatosan halottat csókolgatni, hogy hátha.... Aki nem "hasznos idióta", az ezért sokat kérhet....

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.07.12. 20:23:54

@Blogolo Blogi: Menj el egy Dk-s szeánszra ott láthatsz bőven kommancs nyuggert.Magadfajta retardált idiótákkal is találkozhatsz.Bár már biztos volál..:)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.07.12. 20:27:22

@Tényelek: A Dk 4%-ot kapott listán.Kompenzáció révén kerültek be a parlamentbe..

taga_20 2019.07.12. 20:29:59

@Tényelek: még egyszer. most kérdezem.

te bazdmeg fogyatékos vagy, fityeszork?

Blogolo Blogi 2019.07.12. 20:37:13

@Veszéjben a lyogállamiság !: "Magadfajta retardált idiótákkal is találkozhatsz."
Nem voltam/vagyok sem part, sem KISZ, sem NER, sem semmilyen tag, miert erdekelne pont egy DKs rendezveny? Rajtad kivul is van itt epp eleg elvakult seggnyalo, egyaltalan nem hianyzik, hogy a valosagban is a faszsagot hallgassam.

Blogolo Blogi 2019.07.12. 20:40:29

@rallus: "Te valóban nem vagy indokolatlanul trágár és én is méltányolom sziszifuszi munkádat"
Ohhhh, ez nekem szintiszta szorakozas es roppant mod orulok, hogy talalkoztam egy magadfajtaval, aki serobol nyomja a latint. Biztos nagyon nagyon sokat jarhattal iskolaba.

Blogolo Blogi 2019.07.12. 20:49:02

@Tényelek: "Addig, amíg mindig más a hibás, kivéve az ellenzék pártjait, .. na addig marad Orbán,"
Abszolut igazad van! Az vesse ra az elso kovet a kis gecire, aki a helyeben nem valtoztatna par evente a granitszilardsagu alaptorvenyen.

"na meg a választók többsége is patkány meg hülye ... :-) ."
Nem a valasztok tobbsege, csak a fideszgyokerek.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.07.12. 20:58:20

@Blogolo Blogi: Pufajkás Gyula,209-es szigorúan titkos,majd a Kisz Központi Bizottságának üdvöskéje..Ez egy ív kéremszépen,posztkommancs triumvirátus..:)

2019.07.12. 21:19:40

@taga_20: Ön kardoskodik Orbán hatalma mellett, sőt még az unokáját is hatalmon tartaná és vagyok a fideszork, meg a fogyatékos :-) ?
Le kellene állnia Orbán fenekének lefetyelésével!
Gondolkodni szokott néha?

2019.07.12. 21:23:15

@Blogolo Blogi: ""na meg a választók többsége is patkány meg hülye ... :-) ."
Nem a valasztok tobbsege, csak a fideszgyokerek. "
Mert a hülyék a hibás gyümölcsöt veszik meg a piacon, a helyett, hogy a teljesen rohadtat vennék, .. Van benne logika :-) !
Szerintem azok a nem normálisak, akik vallási okokból még mindig ahhoz a gyümölcsmaradványhoz ragaszkodnak, ami már cefrének sem jó.
De tudom, hogy vallásról egy vallásos emberrel nem igazán érdemes vitázni, szóval szerintem egyezzünk meg döntetlenben :-) .

2019.07.12. 21:31:06

@Veszéjben a lyogállamiság !: "A Dk 4%-ot kapott listán.Kompenzáció révén kerültek be a parlamentbe.. "
Magyarországon a választók 65-70%-a jobboldali, ebből következően nem csoda, hogy maradék irányzat pártjai küzdenek, mint macska a jégen, .. és még nem jöttek rá, pedig elég lett volna csak az elmúlt 15 év közvéleménykutatásait megnézniük.
Ettől az aránytól egy jól irányzott átveréssel el lehet térni néha, de azt már Hornéknál meg a 23 millió románnál és az öszödi beszéddel eljátszották, világra szóló csoda lenne, ha újra hatalomba segítenék őket a választók.
A Fideszt csak jobboldalról lehet leváltani, olyan párt meg csak a Jobbik volt, de az idióták átmentek balliberálisba, .. magyarul tökön szúrták magukat. Mire jön egy másik jobboldali párt, amit hitelesnek értékelnek a választók, ahhoz meg kell vagy hat-hét év, szóval a Fidesz hátradőlhet és kávézhat addig.

alöksz róz 2019.07.12. 21:51:22

@Veszéjben a lyogállamiság !: először én is.
de aztán kiderült h nő.

alöksz róz 2019.07.12. 21:54:18

@taga_20: úgyse nézem meg, mi van ha vírus :D
tőletek hazaárulóktól kitelik :-)

Blogolo Blogi 2019.07.12. 22:03:47

@Tényelek: "Mert a hülyék a hibás gyümölcsöt veszik meg a piacon, a helyett, hogy a teljesen rohadtat vennék, .. Van benne logika :-) !"
Haaaat volt ra pelda, akar kishazankban is, hogy mindenki rohadtat evett, gondolom ismeros helyzet neked is '89 elottrol.

Blogolo Blogi 2019.07.12. 22:08:20

@alöksz róz: "úgyse nézem meg, mi van ha vírus :D
tőletek hazaárulóktól kitelik :-)"
Nem lennel nagy veszteseg.

alöksz róz 2019.07.12. 22:12:53

@Blogolo Blogi: jaja, te csak egy szerencsétlen kis irigy takony vagy amúgy :-)
na mondjad, mi szeretnél lenni, a kommentszféra elismert faszagyereke? :D

alöksz róz 2019.07.12. 22:13:58

taga is arra hajt, úgyhogy kapd össze magad, csíra :D

alöksz róz 2019.07.12. 22:14:54

már vagy 50 ezer hozzászólással előtted jár :-)

2019.07.12. 22:19:02

@Blogolo Blogi: "Haaaat volt ra pelda, akar kishazankban is, hogy mindenki rohadtat evett, gondolom ismeros helyzet neked is '89 elottrol. "
Azt az időszakot nem kellene összehasonlítani a mostanival, mert akkor a Vörös Hadsereg szárnyai alatt a Szocialista pártok diktáltak, nem volt demokrácia, mint most.

Blogolo Blogi 2019.07.12. 23:08:06

@alöksz róz: "jaja, te csak egy szerencsétlen kis irigy takony vagy amúgy :-)"
Kiskocsog, ez az orokos smiley..... Valoszinuleg valoban egy luzer kis fasz szorakozik tobb nicken, vagy full "mas" az egesz fideszgyoker csapat ezekkel az idiota emojikkal.
Mas: ha kozolni akarsz, inkabb probalj egy csattanosat elereszteni harom egymast koveto kis puki helyett, maskulonben meg azt a latszatot fogod kelteni, hogy tul komolyan veszed magad. Szanalmas pancser.

Blogolo Blogi 2019.07.12. 23:11:43

@Tényelek: "Azt az időszakot nem kellene összehasonlítani a mostanival, mert akkor a Vörös Hadsereg szárnyai alatt a Szocialista pártok diktáltak, nem volt demokrácia, mint most"
A vegen csak megerkezel oda, hogy miert kell szetbomlasztani az EUt, plusz Putyin atyacska bologato kispincsije lenni. Ahogyan mondtam, ismeros neked a helyzet, bravo.

alöksz róz 2019.07.12. 23:49:10

@Blogolo Blogi: na mi van kisköcsög, eltaláltam, mi? :D
mondjuk amúgy nem volt nehéz megfejteni, mire vagy rágörcsölve :-)

2019.07.13. 06:53:45

@Blogolo Blogi: "A vegen csak megerkezel oda, hogy miert kell szetbomlasztani az EUt, plusz Putyin atyacska bologato kispincsije lenni. Ahogyan mondtam, ismeros neked a helyzet, bravo. "
Hazaárulást eddig a magyar történelemben csak a liberálbolsevik politikai irányzatból származó pártok követtek el, ezért ha nem akarjuk, hogy Budapest megyeszékhellyé minősüljön Brüsszel fővárossal vagy Ne megint Moszkvából kelljen engedélyt kérni mindenre, akkor ezeket a pártokat távól kell tartani a hatalomtól, mert a kis komcsi ivadékok Donáthaal az élen egyből nekiugrottak a magyar függetlenség teljes felszámolásának, Dobrev tömeggyilkos ivadékról meg már nem is beszélve.
Lehet, hogy mégis igaza van a kriminálpszichológusoknak, hogy a nagy bűnöket elkövetők vagy azok gyerekei simán rávetítik a saját bűnüket másra, mert ön és a többi liberálbolsevik is rendszeresen ezt teszik, mint most is.

Blogolo Blogi 2019.07.13. 10:10:57

@alöksz róz: Alapvetoen toleralom az emberek massagat - ha azt nem toljak az arcomba-, de igaz, ami igaz, ezt a smiley-os buzulast nehezen viselem. Persze, ha ragaszkodsz hozza, toljad csak, bearazod magad vele ertekednek megfeleloen, pici csicska.

Blogolo Blogi 2019.07.13. 10:18:14

@Tényelek:

Erdekes megfigyelni azt a folyamatot, amelyben a gyenge jellem az MSZMP/KISZ vonalról eljut Sorosig, majd full liberalist tol, a vegen meg mindenki hazaarulova valik, aki kivulrol latja az olcso es hazug szemelyisegjegyeket. Abszolut megerosited azt a teoriamat, amely szerint a fideszgyokerek nagy reszet komcsi nyuggerek alkotjak, akik ugyanabban a korban szocializalodtak es ugyanazt az utat jartak be, mint Viktor. Persze a legtobbjuk szannivalo luzer marad, mint ahogyan te is csak egy seggnyalasra tokeletes humanoid voltal es maradsz, mig elsz.
Eleve elrendeles vagy csak rossz korba szulettel? Ki tudja?

6.Lenin 2019.07.13. 10:27:37

@Blogolo Blogi:

Mit tudtok kínálni helyette?

Azt a mérhetetlen bunkóságot, csőcselék mentalitást, amit itt mutattok be naponta?

Talán nem véletlen, hogy a Fidesz támogatottsága 2006 óta töretlenül emelkedik, a tiétek folyamatosan csökken.

Kiváló propagandistája vagy a Fidesznek, vagyis tökéletesen bemutatod miért is érdemes inkább a jelenlegiekre szavazni, vagy támogatni akár azzal is, hogy nem szavaznak ellenük, annak ellenére, hogy MÉG nem értenek mindenben 1et velük.
Mint pl én is.
További "jó" munkát neked, bár én jobban örülnék egy normális ellenzéknek.

Blogolo Blogi 2019.07.13. 10:36:05

@6.Lenin: "További "jó" munkát neked, bár én jobban örülnék egy normális ellenzéknek."
Megkaptad az ellenzeket, oszt most meg nyiiiigsz, hogy szegeny fideszbirkakat nem szavazzak meg. Fanyalogsz, hazaarulozol, ahhh, szerencsetlen fideszbirka, semmi sem jo neked.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.07.13. 10:40:25

@Blogolo Blogi: "a fideszgyokerek nagy reszet komcsi nyuggerek alkotjak"

Ez pontosan így van. 2006-ig Gyurcsány emlőin csüngtek. Az őszödi beszéd valójában egy megcsalás volt, Gyurcsány szerelmük megcsalta őket, és hát tudod, ilyenkor a szerelem mérhetetlen gyűlöletbe csap át. Ezért látszik úgy, hogy a régi szerelmüket még erősebben is gyűlölik, mint amennyire Ondó Viktorba szerelmesek.

6.Lenin 2019.07.13. 10:42:45

@Blogolo Blogi:

Ez nem ellenzék, ezek (ti) egy nyálcsurgató, balfasz csőcselék. Alternatívának végképpen nem megfelelő.
Egy igazi választási lehetőséghez, igazi ellenzék kellene, a kormányozni is képes lenne.

A jelenlegi "ellenzék" erre tökéletesen alkalmatlan.

antiinternáci 2019.07.14. 16:16:03

Nyíltan EU-ellenesek azok a szélsőségesek, akik a liberális "demokrácia" (tehát a nemdemokrácia) erőszakos terjesztésével terrorizálják a kontinenst, lehetetlenné téve az egységet.
A szocialista demokrácia ugyanilyen volt, fából vaskarika, improduktív, idegeneknek alárendelő, magyarellenes. Most csak az a különbség, hogy az oroszok közben normálissá váltak, a nyugatiak meg hormonzavarossá, neobolsevistává, moszkovitává.

taga_20 2019.07.14. 18:52:39

@antiinternáci:

"Most csak az a különbség, hogy az oroszok közben normálissá váltak, a nyugatiak meg hormonzavarossá, neobolsevistává, moszkovitává."

:))))))))))))))

rólad rohadék fityeszjobbágy, mindig ez jut eszembe.

www.napiszar.hu/showPost/Allitolag_a_strucc_szemgolyoja_nagyobb_mint_az_agya_

2019.07.14. 20:51:48

@Blogolo Blogi: "Erdekes megfigyelni azt a folyamatot, amelyben a gyenge jellem az MSZMP/KISZ vonalról eljut Sorosig, majd full liberalist tol, a vegen meg mindenki hazaarulova valik, aki kivulrol latja az olcso es hazug szemelyisegjegyeket. Abszolut megerosited azt a teoriamat, amely szerint a fideszgyokerek nagy reszet komcsi nyuggerek alkotjak, akik ugyanabban a korban szocializalodtak es ugyanazt az utat jartak be, mint Viktor. Persze a legtobbjuk szannivalo luzer marad, mint ahogyan te is csak egy seggnyalasra tokeletes humanoid voltal es maradsz, mig elsz.
Eleve elrendeles vagy csak rossz korba szulettel? Ki tudja? "

Szerintem többet kellene olvasni olyan kutatási anyagokat, amiben ezt olyan emberek magyarázzák el az önhöz hasonló butusoknak, - akik a béka feneke alatt vannak az értelmet tekintve - , akik valóban értenek hozzá.
Valószínűleg ön egyébként is nagyon keveset olvas, abból ítélve, hogy szerintem csak ír, tudás nincs a tartalom mögött, ... De legalább a liberálbolsevik HVG-t olvassa néha, ahol pár hónapja éppen ezt a témát járták körbe, .. és, hát pont az önéhez hasonló állításokra írják azt, hogy nagyon nem úgy van.
Ha nem megy túl jó az olvasás, akkor kérje meg szomszéd nénit, hogy olvassa fel önnek, mert ez azért elég hosszú szöveg, .. betűzve akár két hetet is igényelhet öntől!
hvg.hu/itthon/201811__kik_afidesz_szavazoi__neppart__kameleonprofil__a_part_es_anep

Egy elég ütős rész a kutatásból, ami nem igazán az ön elméletét támasztja alá :-) ;

"Ugyanakkor az is igaz, hogy a diplomások között a Fidesz egymaga több támogatót tudhat maga mögött, mint a többi párt együttvéve .. "

alöksz róz 2019.07.14. 21:15:02

@Tényelek: a foximaxi diplomának számít?

2019.07.14. 21:23:01

@alöksz róz: "a foximaxi diplomának számít? "
Tetszik, nem tetszik az MTA tagjai között is van olyan, .. szóval határozottan igennel lehet rá válaszolni. Az akadémikusok között lévőekről pontosan lehet tudni, hogy a balliberális oldalt támogatják, .. gondolom a hűség kötelezi őket.

Blogolo Blogi 2019.07.15. 00:09:05

@Tényelek: "Egy elég ütős rész a kutatásból, ami nem igazán az ön elméletét támasztja alá :-) ;"

Ujra meggyoztel, hogy mekkora egy balfasz vagy mikoris par nap alatt talaltal valami linkelnivalot, amire hivatkozva sullyedsz egyre melyebbre. Ugyanaz tortent, mint Paks ugyben. Napokig baromsagrol beszeltel, az uj beruhazas soran felepiteni kivant atomreaktor tipusat annak ellene szajkoztad 3 napig teljesen hibasan, hogy tobbszor is felhivtam ra a figyelmedet es most tessek, ujra mellelottel.

A cikk szo szerint is megerositi, hogy Viktor támogatottsága extrém magas, az idősek es a csak 8 altalanost vegzettek koreben. Komcsi nyuggerek es videki suttyok, ahogyan allitom. Te a ketto fura kevereke lehetsz, fogalmatlan kis balfaszkam.

Blogolo Blogi 2019.07.15. 00:14:02

@antiinternáci: "Most csak az a különbség, hogy az oroszok közben normálissá váltak"

Yihaaaaaa, simogassad oket kicsicsicska.

2019.07.15. 10:40:38

@Blogolo Blogi: "A cikk szo szerint is megerositi, hogy Viktor támogatottsága extrém magas, az idősek es a csak 8 altalanost vegzettek koreben. Komcsi nyuggerek es videki suttyok, ahogyan allitom. Te a ketto fura kevereke lehetsz, fogalmatlan kis balfaszkam. "
Úgy tűnik, hogy rossz ötlet volt tőlem, hogy a szomszéd nénivel olvastassa el a cikket, hogy ne teljen két hétbe túl jutnia rajta, mert így ő ült monitor előtt míg felolvasott, ön meg nem látta a nagyon gyenge felfogóképességűeknek összeállított grafikákat.
Szerintem azt nézze meg így a szomszéd néni nélkül és ott láthatja, hogy nem a Fidesz szavazótábora a legidősebb /sőt!DK, MSZP a csúcs annak a korosztálynak!/ és a nyolc általánost végzettek közül nagyjából ugyanolyan arányban vannak azok, akik diplomával rendelkeznek és a Fidesz tábort erősítők.
Azt viszont díjazom, hogy azt is pontosan tudja, hogy én milyen társadalmi csoport tagja vagyok /Persze ebben semmi különös nincs, mert mindenki tudja, hogy a liberálbolsevikokat azért hívják annak, mert még azt is jobban tudják, hogy mások mik és mit kell csinálniuk, mint ők maguk, ....egyébként olyannyira jól sikerült betájolni, hogy csak na :-)!

Valójában az tetszik a legjobban, hogy az ellenzéki oldalhoz tartozók közül a pártok és a rajongók is még mindig ott tartanak, hogy nem a pártjaik a szarok, hanem a választók hülyék, ... ne nyisson kuplerájt 80 éves lányokkal, mert az egész élete el fog telni a kuncsaftot ócsárlásával!

Blogolo Blogi 2019.07.15. 12:30:04

@Tényelek: "Úgy tűnik, hogy rossz ötlet volt tőlem, hogy a szomszéd nénivel olvastassa el a cikket"
Eloszor is ne tegy ugy, mintha az eletben lett volna akar egyetlen kis ici-pici jo otleted, masodsorban a sajat allitasod cafolatara beidezett cikk nem a DK, nem a Jobbik, nem a tobbi amator buta kis ellenzeki partocska, hanem a fidesz szavazokrol szol. Izlelgessed kicsit a cikk cimet faszfej: "Kik a Fidesz szavazói és mi az, ami már nekik is sok?" Latod mas part nevet? Akkor miert is terelsz at mas partokra? Ocska kis fideszgyoker bertollnoki probalkozas. Alljal bele, ha egyszer belekeztel kicsicsicska.
Nos, miutan a cikk a fideszgyokerekre koncentral es azt allitja, hogy a fideszgyokerek nagyobbreszt komcsi nyuggerek, illetve csak nyolc altalanost vegzett tanulatlan suttyok, igy abszolut igazoltnak latom a sajat meggyozodesemet, miszerint te is egy vagy kozuluk, a szanalmas kis komcsi nyugger es a videki buta suttyo korcs kevereke. Jo indikator az a fajta prekoncepcio, amivel az informaciokat raktarozod magadban (eltekintve a lehetosegtol, hogy segghulye vagy). Latszik ebbol a beszelgetesbol, latszott a paksi eromuvel kapcsolatos hozzaszoladaidbol is. Te ugy akartad latni, hogy a paksi reaktora BWR tipusu lesz, erre epitetted fel az osszes baromsagot, amit 3 napon keresztul hadovaltal, pedig mindenhol azt irjak, hogy PaksII PWR tipusu reaktorral lesz szerelve, ami alaposan kulonbozik mind kialakitasaban, mind egyeb technikai-, technologiai tulajdonsagaiban. Nagyon BWRnek akartad olvasni a PWR-t, hogy beleilleszkedjen egy teljesen hamis logikai lancba, amit felepitettel a buta kis fejedben. Tenyszeruen, wehehehe. Az vesse rad az elso kovet, aki meg sosem tevesztett el egy betut, ugye fideszgyoker? Hat igen, altalanos iskola legelejen meg elofordul neha a gyerekekkel. Meg persze veled, szanalmas pancser.
Arra pedig, hogy a fidesz borzasztoan el lenne eresztve ertelmiseggel, egy egesz jo cafolat Nemeth Laszlone miniszterre valo kinevezese, akinek meg csak konyvtarszakos diplomaja sem volt es a nep egyszeru gyermekekent, jozan paraszti eszere alapozva nevezte ki Viktor egy csucsintezmeny elere. Gondolom nem sikerul jobbat talalni nala.
Hat ennyit rolad Draga Baratom, ennyit a fideszbirka bandarol. Begessed szepen tovabb veluk, hogy liberalbolsi. Te fasz.....

2019.07.15. 12:56:42

@Blogolo Blogi: "Latod mas part nevet?"
Igen.
Mégis csak vissza kell ültetni a szomszédasszonyt, mert az a kevés kis szöveg is túl nagy megterhelés önnek!

Blogolo Blogi 2019.07.15. 13:40:27

@Tényelek: "Latod mas part nevet?"
Igen."

Wehehehe, dehogyis van a cimben mas part neve. Csak a fidesz. Lehet epp erre poccentel be, szerencsetlen hulye. Szelektiv latas. Teged cirkuszban kene mutogatni. Vagyis inkabb egy allatkertben. Pancser.

2019.07.15. 14:00:23

@Blogolo Blogi: "Wehehehe, dehogyis van a cimben mas part neve. Csak a fidesz."
Gondolhattam volna, amikor írta, hogy nem kérte a szomszédasszony segítségét, hogy csak a címet sikerült elolvasnia pár óra alatt.
Az igazság az, hogy a lényeget mindig a cikkben szokták leírni a cím sokszor csak olvasó csalogat /Na jó nem az ön esetében csak azoknál, akik tudnak olvasni!/ .
Valószínűleg ezért nem érti a mai napig sem a Paks II.-vel kapcsolatosan betett cikkeket, .. meeee a címbeeee nem volt leíva , hogy .. :-) .
Egyébként nem pöccentem be, nagyon türelmes szoktam lenni a fogyatékosokkal, mert az esetek többségében nem tehetnek róla, hogy olyanok, amilyenek.

alöksz róz 2019.07.15. 14:46:57

nézd má, a két hivatásos versenyző még mindig nyomja neki :D

Blogolo Blogi 2019.07.15. 15:14:13

@Tényelek: "Egyébként nem pöccentem be, nagyon türelmes szoktam lenni a fogyatékosokkal, mert az esetek többségében nem tehetnek róla, hogy olyanok, amilyenek."

Esetedben valoszinuleg az lehetett a problema, hogy edesanyad sem az italt, sem a cigatettat nem vetette meg egesz addig, mig meg nem ellett. Ertheto modon stresszelt, hogy vajon melyik legeny adta bele a genkeszletet a kozosbe. Majd megszulettel es lettel, ami lettel. Csoda, hogy irni es olvasni tudsz, meg ha fel nem is foghatod mit kodoltak neked. Jelesul egy cikket a fideszbirkakrol. Ami szerinted az ellenzeki partok valasztoirol szol. Wehehehe, mondtam, inkabb allatkert, mint cirkusz.....
süti beállítások módosítása