B1 blogcsalád



A nagy pávatáncos véletlenül elszólta magát, és elfogadhatatlannak nevezte saját politikáját

2019. május 24. - nickgrabowszki

Orbán próbálja magát visszahízelegni a Néppártba.pava.jpg

Pénteken megjelent egy interjú a legnagyobb német bulvárlapban a magyarországi miniszterelnökkel, ami több több dolgot is jelez.

1.  Először is azt, hogy a szeriőz német sajtó már nem ad teret Orbán mentegetőzésének/magyarázkodásának és kampányolásának.

2.  Másodszor meg azt, hogy a pávatánc folytatódik: Orbán Viktor újabb (kül)politikai fordulatot készít elő.

Bár szinte biztos volt a Fidesz kizárása az Európai Néppártból, amit Orbán sem ellenzett, az új politikai helyzet ismeretében megpróbálja visszasündörögni magát. Ti. a baloldal arra készül, hogy ha sikerül többséget szereznie az EP-választáson, felmondja a nagykoalíciót a jobbközéppel, és a szocdemek liberálisokkal, zöldekkel, meg a szélballal működnének együtt az Európai Parlamentben a Néppárt helyett.

A dologgal láthatólag Orbán is számol, és emiatt próbálja visszahízelegni magát a CDU/CSU-hoz.

A kormánypropaganda által magyar fordításban leközölt Bild-interjúban

hazudik néhány orbitálisat.

  • Például, hogy  a magánkézben lévő magyarországi sajtóra nem tudnak és nem is akarnak befolyást gyakorolni. (A megyei lapok és a Népszabadság, meg a magyar sajtó maradéka kínjában röhög.)
  • Továbbá, hogy "Magyarországon az antiszemitizmussal szemben zéró tolerancia érvényes". (Bayer Zsolt térdét csapkodva röhög.)
  • Vagy hogy ő nem ítéli meg (el) egyben az emberek nagy csoportjait. (A migránsok ezek szerint nem számítanak emberek nagy csoportjának.)
  • Valamint, hogy Weber arról beszélt, nem kér a magyarok szavazataiból. (Miközben persze csak a Fidesz szavazataiból nem kér.)

Viszont legalább reagált az ausztriai "vadászidényre". Úgy látszik, tudomásul vette, hogy elbukott a bécsi szövetségese, és egyértelműen elhatárolódott Strachétól. Szó szerint azt közölte, hogy

Az, amit Strache mondott, elfogadhatatlan.

De mit is mondott Strache?

  • Egyrészt azt, hogy az oroszok vegyenek neki médiát.
  • Másfelől meg azt, hogy olyan médiát akar, amilyet Pecina csinált Orbánnak.

Ugyanis amit Strache csak mondott és tervezett, és amibe belebukott, azt Orbán az elmúlt években meg is csinálta.

Ha tehát Orbán elhatárolódott Strachétól, akkor voltaképpen elhatárolódott saját magától, a médiabirodalmától, az egész politikájától.

Orbán azt is mondja az interjúban, hogy az a szép a politikában, hogy mindig történnek benne csodák.

De akkora csodát azért ritkán látni, hogy valaki nyilvánosan elfogadhatatlannak nevezze a saját politikáját.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5614857098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2019.05.26. 22:51:10

@Sir Bates dö Hól: haver, én szeretem a te agyadat, degenere se rossz, és esztit is imádom. és akik elmentek, azokról ne is beszéljünk. de!

orica és jenőke messze mélyebb, és szellemesebb emberek voltak, mint azok, akikre kíváncsi vagy mostanság.

mind emellett, szíved jogod, hogy ki érdekel. tiszteletben tartom, mert felnézek rád.

zenét bírod migráncs? nesze!:)

www.youtube.com/watch?v=VyRxTTegjXM&list=RDVyRxTTegjXM&start_radio=1

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.05.26. 22:52:26

@taga20: Mán megint rasszistáskodol.Mi lesz,ha megtudja gyuribá?

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.05.26. 22:54:58

@Oxica: Klímaváltozás van,volt,lesz.Már a 17. században is volt egy komoly felmelegedési időszak,jóval az ipari forradalom előtt..

taga20 2019.05.26. 22:55:18

@Sir Bates dö Hól: bakker köcsög. legalább te ne légy fasz!:)

lécci!

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.05.26. 22:57:46

@Oxica: 53%..Gyurcsányné Klárikáék csak a maszop romjain lakmároznak..:)

eszti..... 2019.05.26. 22:59:03

@taga20:

ha már érzelmeskedünk, tedd meg nekem azt a szívességet, hogy vigyázol a vérnyomásodra és nem húzod fel magad minden tapsikolón. :)

@Sir Bates dö Hól:

az már biztos, hogy Le Pen megverte Macront ?

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.05.26. 23:00:17

@taga20: Lehet,hogy lekerülsz a fizetési listáról,vagy úgy jársz,mint cusi..:)

taga20 2019.05.26. 23:00:22

@Veszéjben a lyogállamiság !: a gazdád a csúti geci az országból lakmározik!

és te erre, minden este kivered!

hogy sülnél el visszafelé kibaszott fityeszparazita!!!!

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.05.26. 23:03:42

@taga20: Lehet,hogy ezért nőtt a fideszes Ep képviselők száma..?;)

taga20 2019.05.26. 23:04:14

@eszti.....: megígérem drága felvidéki csaj.

zene? mehet? az egyik lekjobb, legszebb:)

bitte sön!:)

www.youtube.com/watch?v=vjncyiuwwXQ&list=RDVyRxTTegjXM&index=3

Sir Bates dö Hól 2019.05.26. 23:08:11

@taga20: ;-) nyugi. győzőtt a fidesz (bár én többre gondoltam), s a dk meg most vagy megmutatja, hogy gyurcsány államférfi, vagy szétrobbantja az önkormányzati együttműködést. ez a lényeg mo szempontjából. meg az, hogy végre vége az mszp-nek, most itt a lehetőség, hogy végre legyen baloldal moon, egy új, egy friss, egy a_múlt_álal_nem_terhelt, s ez örömre ad okot. számomra az a legbosszantóbb, mikor ballibeznek a baribaszó ner-cselédek, és nincs is baloldali párt moon.

Sir Bates dö Hól 2019.05.26. 23:09:40

@eszti.....: ő szerintem egyedül indult, macronék meg listán, sz'al igen...

Sir Bates dö Hól 2019.05.26. 23:11:19

@eszti.....: de itt froban nem a migráció a stájsz, hanem a vagyoni különbségek.

eszti..... 2019.05.26. 23:14:49

@taga20:

Köszi, ez most jól jön. Megvártam a hivatalos végeredményt. Most már fix, hogy nincs képviselőnk az EP-ben. Egymás ellen kampányoltan a magyar pártok, ez lett az eredménye. Eddig 2 volt.

eszti..... 2019.05.26. 23:16:30

@Sir Bates dö Hól:

Csak Magyarországon volt kizárólagos téma a migráció.

taga20 2019.05.26. 23:17:06

@Sir Bates dö Hól: nem vagyok túlságosan felspanolva. én a momentumre, cseh katalinra szavaztam.

egyébként dobrev klárát is bírom. szerintem a csajok egy kicsit jobbak, mint mi férfiak.

a lányom úgy vezet egy év után, mint fittipaldi. jó én tanítottam:)))

szummaszummárum, a csajokban olyan potenciál van, hogy a köcsög arabok nem is sejtik:)

zene, me lassan megyek hunyni, me holnap vár a csvargyár:)

www.youtube.com/watch?v=bpOSxM0rNPM&list=RDVyRxTTegjXM&index=10

taga20 2019.05.26. 23:21:13

@eszti.....: turáni átok, vagy mi?

egyébként szlovákia bölcsebb a cca 30 évével, mint mi über magyarok, az ezer évünkkel.

bár a pozsonyi csatát sokszor meknézem:)

www.youtube.com/watch?v=XHE0MAOgvRY

Sir Bates dö Hól 2019.05.26. 23:22:31

@taga20: én nem ismerem a momentumot, igazság szerint nem is bízom bennük, a gond az, hogy a srácok az elitből jöttek, nem konzekvensek számomra, aki meg macront akarja moon, az vagy hülye, vagy olyan, mint orbán: a ner jó, csak a főnök nem én vagyok;-)...

morpho 2019.05.26. 23:23:44

Azért az elég érdekes, hogy Európa szerte visszaszorultak a szélsőségek és megerősödtek a zöldek, kivéve Magyarországon, ahol a szélsőjobb 52%-ot kapott, a zöldek meg kaptak kettőt és be se jutottak.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.05.26. 23:24:46

@Oxica: Bájos,ahogy „áporodott fasiszta levegő”-ről szövegelsz,miközben vígan cigányozol..

morpho 2019.05.26. 23:26:18

@Sir Bates dö Hól: "a srácok az elitből jöttek"
Ez miért baj? Csak a prolik közül jöhet hiteles politikus, vagy mi?
Egyébként meg mindenhonnan jöttek, nem csak az elitből, bár az tény, hogy az összes induló párt közül ők ismerik legjobban Európát, a fiatal átlagéletkoruk ellenére.

taga20 2019.05.26. 23:28:13

@Sir Bates dö Hól: "én nem ismerem a momentumot, igazság szerint nem is bízom bennük, "

szerinted rendben van ez a mondatod?

egyébként, honnan jöjjenek a srácok? az esztergapad mellől? nézz rám:)

ne beszélj össze-vissza, me nem áll jól!

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.05.26. 23:30:43

@morpho: Visszaszorultak?GB-ben a Ukip,Francisországban Le Penék,Olaszországban Salviniék kapták a legtöbb szavazatot,és Lengyelországban sem tudta megverni Jog és igazságosságot,az egységes ellenzéki front..

Aranka1973 2019.05.26. 23:32:43

@Sir Bates dö Hól: "végre vége az mszp-nek, most itt a lehetőség, hogy végre legyen baloldal moon, egy új, egy friss, egy a_múlt_álal_nem_terhelt"

Friss, múlt által nem terhelt baloldal ?

Te arról a DK-ról beszélsz, amelyiket a volt MSZP-s miniszterelnök Gyurcsány Ferenc vezet (soraiban még többek között a volt SZDSZ frontember Bauer Miklóssal)? Aki egy választási győzelem után maga vallotta be, hogy "Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet"; hogy hazudott reggel, éjjel meg este; és hogy "Nem csináltunk semmit négy évig. Semmit" ?

Bizonyos értelemben a DK még az MSZP-nél is terheltebb a közelmúltja, mert a szegfűsöknél legalább már kitolták a frontvonalból azokat a múmiákat, akik szerepet kaptak a Medgyessy–Gyurcsány-érában.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.05.26. 23:36:19

@Sir Bates dö Hól: Az Együtthöz is nagy reményeket fűztek,aztán azóta eltűntek a süllyesztőben..:)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.26. 23:39:38

@Aranka1973: "Friss, múlt által nem terhelt baloldal ?
Te arról a DK-ról beszélsz"

Nem. Na látom, mint okleveles fideSSfasszopónak, neked még nincs szövegértésből diplomád. Segítek.

Az, hogy "nincs is baloldali párt" azt jelenti, hogy nem létezik baloldali párt. És mivel a DK létezik, arról nem beszélhetett.

Aranka1973 2019.05.26. 23:40:27

@Veszéjben a lyogállamiság !: Hát igen, Együtt, LMP, Párbeszéd mind az SZDSZ romjain. Pont ugyanazokat a szavazókat megszólítva, mint most a Momentum.

A libsi pártoknál folyton pörög a forgóajtó, az álomgyilkosok is csak öt évig örülhetnek ennek a mandátumnak.

eszti..... 2019.05.26. 23:41:21

@Sir Bates dö Hól:

Szlovákiában a Momentum testvérpártja nyert. A új köztársasági elnökünk is az ő jelöltjük volt. Nem kíváncsiak az emberek a régi politikusokra.

taga20 2019.05.26. 23:41:42

@Aranka1973: egy fityeszes beszél a múlt terhéről?

döbbenet, hogy milyen ócska szarok vagytok a maffiátokkal!

Aranka1973 2019.05.26. 23:42:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hát pedig a DK-nál tipikusabb ballibbant párt nincs is.

Mondjuk az tény, hogy a milliomos Gyurcsány sosem volt hiteles a baloldali szerepében.

De ez a választóit úgy tűnik, még most se zavarja.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.05.26. 23:43:23

@Aranka1973: A maszop ,a jobbik és az lmp kollektív öngyilkosságot követett el az elmúlt egy évben.Az ő romjaikon hízott meg a dk és a momentum.Zéró összegű játék,de elő lett készítve..

taga20 2019.05.26. 23:44:24

@Aranka1973: milyen álmodat gyilkolták le jobbágy? meséjj!

Aranka1973 2019.05.26. 23:45:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A fideSShez is nagy reményeket fűztek, oszt mi lett belőle."

Egy olyan párt, ami kilenc év kormányzás után is veri a teljes magyar politikai mezőnyt ?

Több szavazatot szerezve, mint minden más párt együtt ?

Na azért valamit csak tudhatnak, nemde libsikém ?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.26. 23:46:34

@Sir Bates dö Hól: "itt froban nem a migráció a stájsz, hanem a vagyoni különbségek."

Persze, mert Franciaországban nincs sok migráncs, Magyarország meg teli van velük. :))

Na meg Magyarországon csak a kétszeresére nőtt a vagyoni egyenlőtlenség, szóra sem érdemes.

Aranka1973 2019.05.26. 23:47:02

@taga20: Az olimpiai álmot. Budapest megérdemelte volna az olimpiát, csak győzött a kishitűségre épített lejárató kampány...

Kár érte !

taga20 2019.05.26. 23:47:19

@Aranka1973: a puritán csuti geci se zavarja, hogy a kertje végében egy stadion nőt ki és egy kisvasút.

ha eszt csau mekérhette volna!:)))

kurvaanyádat fityeszdroid!

FCUK5 2019.05.26. 23:48:01

Na. Nick, tudok munkát, lószarrugdosót keres Fletó.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.26. 23:48:19

@Aranka1973: "Egy olyan párt, ami kilenc év kormányzás után is veri a teljes magyar politikai mezőnyt ?"

Akkor Kádárt te nagyra tarthatod, közel négy évtizedig 98%-kal verte a teljes mezőnyt. Ugye nem te loptad el a koponyáját?

Sir Bates dö Hól 2019.05.26. 23:48:38

@morpho: nézd, biztos jobb, mint a ner, de ez nekem nem elég: lássuk, hogy mit vallanak az igazi problémákról, köztük a migrációról is, mert ez még nem derült ki számomra, s mégegyszer, aki macront hájpolja moról az vagy nem baloldali, vagy hülye... az "elitből jövésnek" meg az

Sir Bates dö Hól 2019.05.26. 23:49:13

@Sir Bates dö Hól: a gondja, hogy nem ismeri a valót...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.26. 23:49:27

@Aranka1973: "Az olimpiai álmot."

Azt Ondó Viktor kaszálta el, nem merte szavazásra se bocsátani.

taga20 2019.05.26. 23:49:37

@Aranka1973: hülye vagy, ahogy a gazdád is az!

nézzél körül görögországban, te ostoba állat!

uploads.disquscdn.com/images/8f4d9d100cd702c31fff0a238c97d27d68d341de866ae8efc35532527c70c11c.jpg

Sir Bates dö Hól 2019.05.26. 23:50:56

@Aranka1973: kié írsz ilyeneket nekem? a dk nem baloldali párt...

Aranka1973 2019.05.26. 23:52:35

@taga20: "nézzél körül görögországban"

Hát igen, ott is egy, a Megyes-Gyurcsók pároshoz hasonló gazdasági zsenik kerültek hatalomra.

Rendbe is rakták az államháztartási pénzügyeket, mint a Pistikéék az egészségügyet, ugyibár ?

Aranka1973 2019.05.26. 23:56:39

@Sir Bates dö Hól: "a dk nem baloldali párt..."

Hát nekem sem hiteles baloldali párt, de attól még annak mondják magukat.

Sőt az egész baloldal nevében beszélnek magukról, lásd a Niemandmüller nyilatkozatát:

"DK-alelnök: Nem tervezünk szövetséget a Jobbikkal, a baloldal nem antiszemita

Nem tervez politikai szövetséget a Jobbikkal a magyar baloldal, sőt, elhatárolódást és bocsánatkérést várnak tőlük antiszemita megjegyzéseik miatt. Niedermüller Péter szerint a magyar kormány az, aki megosztja a magyarországi zsidóságot és relativizálja a Holokausztot."
m.atv.hu/belfold/20190217-dk-alelnok-nem-tervezunk-szovetseget-a-jobbikkal-a-baloldal-nem-antiszemita

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.26. 23:56:49

@Veszéjben a lyogállamiság !: "Gyurcsányné Klárikáék csak a maszop romjain lakmároznak."

Nem kéne a szemetet újrahasznosítani, inkább a lefolyóba mehetne.

Aranka1973 2019.05.26. 23:58:19

@mir-inda: Lesz meglepetés ?

Hát a szociknak, jobbikosoknak biztos.

Vehetik fel a szopó álarcot !

De nekünk az csak jó, hogy újra Gyurcsány lett a vezérürü a ballibbantaknál !

Újabb tíz év garantált szopó ág !

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.26. 23:59:14

@Veszéjben a lyogállamiság !: "52%"

Szánalmas. Hol a kétharmad???

Fele ennyi csalással Kádár 98%-ot ért el.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.27. 00:01:15

@Aranka1973: "De nekünk az csak jó, hogy újra Gyurcsány lett a vezérürü"

Az. Minden bolsevik hazaáruló fideSSes örömtáncot jár erre.

Bankkártyát minden arabnak !!! 2019.05.27. 00:01:37

A kurvannyat azoknak a hazaaruloknak, akik nem a fideszre, hanem hazaarulo partokra szavaztak.

mir-inda · http://szerencsekerek.extra.hu 2019.05.27. 00:02:51

@Aranka1973: Hogyne, hiszen a linkelt cikkben az Egyenlítő (ma B1 blog) alapító is azt mondja, ő a Fideszre szavaz(ott).

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.27. 00:04:10

@Aranka1973: ""nézzél körül görögországban"
Hát igen, ott is egy, a Megyes-Gyurcsók pároshoz hasonló gazdasági zsenik kerültek hatalomra."

Nem beszélve O1G (Orbán 1 Géniusz) -ról aki 9 év alatt Magyarországot az EU legszegényebb államává tette. Ez még az elkúrónak se sikerült.

Aranka1973 2019.05.27. 00:04:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Akkor Kádárt te nagyra tarthatod, közel négy évtizedig 98%-kal verte a teljes mezőnyt"

Ja, a szovjet tankok árnyékában, a jövő felélése (totális eladósodás) mellett, úgy, hogy ők döntöttek arról is, hogy egyáltalán ki indulhat a választásokon !

Most szovjet tankok nincsenek, az államadósság/GDP arány szépen csökken; nem a fogyasztás pörög, hanem a gazdaság; a választásokon meg minden párt indulhat, amelyik a szükséges számú ajánlást összeszedi.

Erre ti csak irígykedhettek...

morpho 2019.05.27. 00:05:53

Még ülhetnek páran ide-oda, de a 2014-es adatokhoz képest (első szám) a nagy egész nem nagyon változott és Magyarország kivételével sehol nem volt jelentős szélsőjobbos előretörés. Az egészet nézve nincs nagy különbség az öt évvel ezelőttihez képest, max a liberálisok és zöldek előretörése.

EPP 221-178
S&D 191-147
ECR 70-60
ALDE 67-101
GUE/NGL 52-41
Greens 50-70
EFD 48-56
ENF 52-57

eszti..... 2019.05.27. 00:06:56

@Aranka1973:

nem a fogyasztás pörög, hanem a gazdaság

ez szép volt! :D

morpho 2019.05.27. 00:07:08

@Aranka1973: Te melyik pártra szavaztál?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.27. 00:07:33

@Aranka1973: Ondó Viktor meg ezermilliárdokkal kampányol, Kádár a töredékéből. És Ondó Viktor is az egész államapparátust a választás szolgálatába állította. Siralmas, hogy csak fele olyan hatékony a kis bolsevik geci.

Aranka1973 2019.05.27. 00:08:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Nem beszélve O1G (Orbán 1 Géniusz) -ról aki 9 év alatt Magyarországot az EU legszegényebb államává tette"

Ez egyszerű hazugság, nem lettünk az EU legszegényebb állama. Ehelyett a valóság az, hogy a leggyorsabban növekvő állama lettünk a közelmúltban:
m.portfolio.hu/gazdasag/felrobbant-a-magyar-gazdasag-mindenkit-megeloztunk-europaban.324269.html

Tudod libsikém, én tisztában vagyok vele, hogy te nem vagy egy közgazdasági zseni; de ha egy ország gazdasága gyorsabban növekszik, mint bárki másé, akkor szó sincs elszegényedésről.

Ha Orbán is úgy kormányozna, mint Fletó, és a gazdaság helyett az államadósság-arány nőne, akkor aligha kaptak volna több voksot, mint az összes többi párt együtt.

csüngőhasú norvégbáró 2019.05.27. 00:09:05

@Bankkártyát minden arabnak !!!:

"
A kurvannyat azoknak a hazaaruloknak, akik nem a fideszre, hanem hazaarulo partokra szavaztak. "

én a retkes csuti cziggányra szavaztam, had lopjon még többet. vigye ezt a fos országot as pitsába a lölö meg a tiborcz.
rohadjon meg a birka.

Aranka1973 2019.05.27. 00:09:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Ondó Viktor is az egész államapparátust a választás szolgálatába állította"

Az államapparátust a nemzet szolgálatába állította, ezen belül a választásért a Nemzeti Választási Iroda felel.

Sir Bates dö Hól 2019.05.27. 00:11:48

@Aranka1973: okés, de azt, hogy ők mit állítanak magukról az egy dolog, s, hogy én mit gondolok róluk, az egy másik. a fidesz is azt állítja magáról, hogy konzervatív, azt ez sem igaz, mert a fidesz egy tolvajbanda, a bolsevikoknak legalább ideológiájuk volt, a fidesznek meg még az sincs. a kdnp meg nem is létezik, az csupán a parlamenti bizottságok miatt van még. a baloldaliságnak azért vannak más kritériumai is, mint az antiszemitizmus.
(s azért azt ne feledjük el, hogy az antiszemitizmus≠anticionizmussal!)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.05.27. 00:12:22

@Bankkártyát minden arabnak !!!: lopcsányra és nelyére szüksége van az országnak
hogy minden választás előtt lássák a Magyarok kire nem szabad szavazni

Aranka1973 2019.05.27. 00:13:17

@eszti.....: Ugye? Itt vannak a statisztikák!

m.portfolio.hu/gazdasag/felrobbant-a-magyar-gazdasag-mindenkit-megeloztunk-europaban.324269.html

Kádár alatt a magyar hitelből fogyasztott, így az életszínvonal még akkor is nőtt, amikor a gazdaság teljesítménye már stagnált vagy csökkent.

Csak éppen mindennek, meg a 2002-2009 közti dúlásnak most isszuk meg a levét, mert az összes többi régiós országnál magasabb adósságarány fékezte a növekedésünket. Az, hogy így is elsők tudtunk lenni (ha csak egy évben is) nem mindennapi csoda !

Sir Bates dö Hól 2019.05.27. 00:18:45

@taga20: miért ne? miért az a normális, ha egy szakmunkás "tanulatlan"? pontosan oda kellene eljutni, hogy emelkedjen a közoktatás színvonala az egekbe! hogy ne lehessen lerázni egy átlagembert semmitmondó intellektualizmussal, a tudásra való hivatkozással! hogy minél többen lássák azt, mikor beszél az ember már valóban speciális tudást igénylő szakpolitikáról, s mikor beszél mellé/sumákol/hazudik!

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.05.27. 00:19:27

simán nyert Matteo Salvini pártja, az új jobboldali színtéren Európában is meghatározó Liga. ami azt jelenti, hogy nekik lehet az egyes pártok közül a legtöbb képviselőjük az egész EP-ben.

index.hu/kulfold/2019/05/26/30_szazalek_korul_kapott_salvini/

A LIPSI UGAT AZ ORSZÁG HALAD 2019.05.27. 00:20:15

Elég érdekes lesz, továbbra is diktaturázni, meg médiafölényezni, most hogy a szemkilövető gyilkosok ennyire megerősödtek.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.05.27. 00:21:05

@morpho: Amely előretörés forrása a szocdemek zuhanása..

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.05.27. 00:21:58

@morpho: a ződek még nem értek meg
ha megérnek vörösek lesznek

Sir Bates dö Hól 2019.05.27. 00:24:15

@Aranka1973: ciccmicc, múltkor olyan szépen leírtad az adóalap és a fizetendő adót csökkentő tételek különbségét, sz'al valószínűleg értelmezni/olvasni is tudod statisztikákat. minek linkelgeted ide ezt a baromságot? ezt is fejtsd ki, ok? vagy igaz, amit taga ír, hogy egy inkorrekt egyén vagy...

eszti..... 2019.05.27. 00:24:17

@Aranka1973:

Aranka, drága! Nem a kormánypropagandát kellene visszamondani, hanem elgondolkodni azon, amit a többiek írnak. :)

Sir Bates dö Hól 2019.05.27. 00:30:51

@taga20: jobban kedveltük őket, ez tény. de ez nem jelenti azt, hogy ne lennék kíváncsi egy teljesen eltérő ember véleményére, mozgatórugóira, céljaira;-)... egy csomó embert tudnék mondani, aki hasonló véleményen van, mint én, s mégsem érdekes számomra;-)...

alöksz róz 2019.05.27. 00:38:49

@Sir Bates dö Hól: "lássuk, hogy mit vallanak az igazi problémákról, köztük a migrációról is, mert ez még nem derült ki számomra" - hát azt vallják hogy meg kell oldani...
egyébként egyetértek veled, nem konzekvensek, csak felcsapnak egy-egy fasza jelszót tartalom nélkül, mint pl most a klímaváltozás :-)

Sir Bates dö Hól 2019.05.27. 00:42:45

@alöksz róz: nem véletlen, hogy hasonló néha a véleményünk;-)...

én eleve egy ilyen "technokrata" csapatban a hatalom megragadását látom, nem pedig a tüzet, attól meg tartok... én ne tudnám;-)...

morpho 2019.05.27. 00:45:05

Azt tudja valaki, hogy a fidesz 13 képviselője, melyik pártba fog beülni? Mert ahol jelenleg ül, ott fel van függesztve. Az EPP jelöltjének meg nem kellenek, szóval tulajdonképpen melyik európai pártra szavazott a magyar választók 52%-a? Az összes többi képviselőt tudom, hova ül, de a fideszt nem.

morpho 2019.05.27. 00:47:12

@Sir Bates dö Hól: "nézd, biztos jobb, mint a ner, de ez nekem nem elég"

Ha valami jobb, mint a ner, akkor az neked tulajdonképpen miért is nem jó?

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.05.27. 00:49:01

cegény 'aláfotózott' maszopita valyon leéreccségizett, vagy beáldozta hatalmas győzelmük oltárán ezt az apróságot?
nem mondom hogy nehézfelyű lenne a sellő teste mellé, na de 20 évesen éreccségi nélkül, no

alöksz róz 2019.05.27. 01:19:15

@Sir Bates dö Hól: ja, tisztában vagyok vele, hogy a politikai palettának eléggé egyező szegmensében helyezkedünk el.
csak nem akartalak vele égetni ;-)

alöksz róz 2019.05.27. 01:24:20

@morpho: nem európai pártcsoportra szavazás az ep-választás elvi lényege

alöksz róz 2019.05.27. 01:26:30

@morpho: mit nem értesz ezen, attól még lehet szar valami, hogy jobb valaminél :D

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.05.27. 01:35:25

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:
ez egy igazi észlény
arról sehol nem lehet olvasni, hogy leérettségizett volna, de megtaláltam az öttös dolgozatának képét

ripost.s3.eu-central-1.amazonaws.com/kepadatbazis/f9ec8a156d3ab6e06675f0a181d454073d104158/d7dd1098a3a2887ed36d43efab727854781e5fbb.jpg

az első mondatot kisilabizáltam:
"A rendszerváltás után az MSZP SIKERREL (lol) nyerte a választásokat."

szegény antall, ha ezt megrudja...
és milyen történelem tanár ad ötöst erre? nem alát, 5t

Sir Bates dö Hól 2019.05.27. 08:19:11

@morpho: mert már a jobbik is jobb, mint a ner.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.05.27. 11:46:02

@morpho: Ugyanez a kérdés feltehető egynémely V4-es eddigi EN frakciótag kapcsán is. A V4-es EN tagok egyébként sokkal inkább megőrizték pozícióikat az EU parlamentben, mint nyugati társaik. A CDU komoly veszteségeket szenvedett, amely figyelembe véve az Spd rossz szereplését is könnyen a koalíció felbomlásához, és Merkel távozásához vezethet..

Sir Galahad 2019.05.27. 11:57:10

@math0: Egy ellenséges pozícióban lévő, sértett, vagdalkozó ember szava önmagában nem bizonyíték semmire.

Toportyán Zsóti 2019.05.27. 16:28:54

Szegíny o1g nek úgy tünik aranyhal bucija van,sajna nem bírja a száját tartani így aztán folyton hazugságba keveredik.

Toportyán Zsóti 2019.05.27. 16:33:07

@A LIPSI UGAT AZ ORSZÁG HALAD: Illen nickkel nem nehéz belőni az agykapacitásod szegényke.Fajtád miatt mennek 100 milliárdok a levesbe,miattatok kell már magyarul sem beszélő ukránokkal elcsalni a választásokat,kevés már itthon a láncszavaztatható cigány.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.05.27. 19:47:38

@Sir Galahad: több, mint ami bizonyítékod neked van. 2:0 ide.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.27. 19:59:23

@math0: Bár neked persze axióma, hogy amit Simicska mond az igaz, de egy röpke pillanatra tegyük fel, hogy mégse vagyunk biztosak az állítása igazságtartalmában. :P

Ebben az esetben: hogyan lehetne azt bizonyítani, hogy Orbán NEM mondott ilyet Simicskának? Vagy hogyan tudnád azt cáfolni, hogy nagyanyád utolsó kívánsága a halála előtt az volt, hogy leszophassa Gyurcsány Ferencet?

Hát az ilyesmit egész pontosan SEHOGYAN nem lehet bizonyítani.

Látod lippsikém, ezért van az, hogy ha valaki valamilyen vádat fogalmaz meg valakivel szemben, akkor neki (jelen esetben neked) kell(ene) ezt érdemi bizonyítékokkal alátámasztani. Olyanokkal, amelyek túlmutatnak egy sértett, ellenérdekelt fél állításain.

De persze te ehhez hülye vagy, mint a segg.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.05.27. 20:21:06

@Szergej Szergejevics Szergejev: Strache ugyan mi a faszért hazudott volna Orbánról, te idióta, seggfej, elmebeteg agyhalott fasz?!

Bizonyítékok terén 2:0 ide. Ennyi. 100%.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.27. 20:53:24

@math0: 2:0 az nem "100%", hanem nem definiált. Ez persze illik hozzád, mert te is egy nagy nulla vagy, meg a "bizonyítékod" is az. Ennyi.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.05.27. 21:00:19

@Szergej Szergejevics Szergejev: ha kettő bizonyítékból mind a 2 az enyém, az 100%. Én értem, hogy te elmebeteg vagy, de miért reklámozod?!

alöksz róz 2019.05.28. 00:02:10

@Szergej Szergejevics Szergejev: "2:0 az nem "100%", hanem nem definiált" - ezt írta ki a számológép amikor megpróbáltad elosztani? :D
süti beállítások módosítása