B1 blogcsalád



Ha Strache lemondott, akkor Orbánnak is le kellene

2019. május 19. - nickgrabowszki

Ez a legnagyobb különbség Magyarország és Ausztria között. str.jpg

Ausztriában előrehozott választás lesz, mert a szélsőjobboldali kormányfő-helyettes lemondott, és a pártja is kivált a koalícióból.

Mindeközben Magyarországon? Nincs itt semmi látnivaló, haladjanak tovább. A kormánypropaganda a kishírek között szerepelteti, ha egyáltalán, hogy mi történt a szomszédban, miközben annak hazai konnotációi is lehetnek.

  • Heinz-Christian Strache alkancellár, az FPÖ elnöke belebukott abba, hogy állami tendereken ígért győzelmet az oroszoknak, ha megveszik neki és pártjának a legnagyobb osztrák bulvárlapot, a Kronen Zeitungot.
  • Orbán Viktor miniszterelnök, a Fidesz elnöke a haja szála sem gördült, még csak meg sem rezdült a pozíciója, amikor 2 éve kiderült, az orosz Roszatommal akarta megvetetni a legnagyobb magyarországi kereskedelmi tévét, az RTL Klubot (hogy aztán bezárja).

Ebből látszik, hogy Ausztria, noha a 70-es évek óta Európában először ott került be a kormányba a szélsőjobboldal, még nem következmények nélküli ország. Ott még elfogadhatatlan a politikában a nettó hazaárulás: ha egy ellenséges hatalomnak akarják átjátszani a (kis)polgárok legfőbb szórakozását.

Magyarországon ez már teljesen nyíltan folyik. Olyan megszokott, hogy ha kiderül, már senki fel sem kapja a fejét.

A hazaárulás lett a kormánypolitika normája.

Az ország kiárusítását az oroszoknak amúgy nem valami ellenzéki, gonosz liberális, romkocsmák félhomályában merengő értelmiségi nihilista nevezte hazaárulásnak, hanem maga a miniszterelnök korábbi kebelbarátja, politikai szövetségese és egykori vagyonkezelője, Simicska Lajos.

A 2010-14 közötti időszak második leghatalmasabb embere egy interjúban arról beszélt, hogy Orbán 2014-ben, a Fidesz választási győzelme után felvázolt neki egy "komplett médiaprogramot", amelynek része volt az is, hogy

meg akarja vásárolni az RTL Klubot, hogy aztán meg tudja szüntetni.

Hüledeztem, hogy miket mond, és próbáltam vele megértetni, hogy így ez nem fog menni. Mondtam, hogy nem tudom, de ránézésre legalább 300 millió euró, 100 milliárd forint lenne. Erre azt mondta:

Nem baj, megveszi majd nekem a Roszatom.

 (...) Lehet oligarcházni, milliárdosozni, attól még nekem is vannak elveim, ha belementem volna, apám megfordult volna a sírjában. Én nem maffiaalvezérnek és hazaárulónak szerződtem.

 Ez csak azért nem pontosan ugyanaz, mit amivel Strache lebukott, mert az osztrák szélsőjobboldali politikus nem akarta megszüntetni az Kronen Zeintungot, miután megveszi/megveteti az oroszokkal. Szemben Orbánnal, aki viszont bezáratta volna az RTL-t.

Amúgy Strache azon a Heinrich Pecinán keresztül intézte volna a boltot, akivel Orbán is intéztette, hogy az Axeltől és Ringiertől azok fúziója után hozzá kerüljenek a (többek között) megyei lapok, a Nemzeti Sport és a Népszabadság. Amely utóbbit be is záratott.

A többiek meg mehettek a Kesma nevű propagandaholdingba, aminek létezését az Orbán-kormány határozatban minősítette nemzetstratégiai érdeknek.

És ezek után van pofája Orbánnak azt hazudni szombaton közleményben, hogy 

Strache alkancellár lemondását osztrák belügynek tartjuk, így a kormány nem kívánja kommentálni. Azt pedig több alkalommal világossá tettük, hogy

a magyar kormány nem foglalkozik üzleti kérdésekkel, így a médiatulajdonosok döntéseivel sem.

  • Miközben voltaképpen mással se foglalkozik.
  • És miközben Strache abba bukott bele, hogy - saját szavaival -: "olyan médiahálózatot szeretnék, amilyen Orbánnak van".

A dolog olyannyira nem osztrák belügy, azt is maga Orbán szögezte le a múlt héten, amikor fogadta az osztrák szélsőjobbodalit, hogy 

Azt kell mondanom, hogy minden stratégiai kérdésben egyetértés mutatkozott az FPÖ elnöke, illetve az alkancellár úr és a magyar kormány delegációtagjai között.

Kurznak volt annyi esze, hogy nem várta meg, amíg az oroszok és Orbán segítségével Strache megvalósítja a stratégiáját, mert akkor már soha nem lehet leváltani. Pont mint a Fideszt a 80 százalékos médiatúlsúlyával és a kiépült pártállammal, a független hatóságok, a fékek és ellen-, meg egyensúlyok szisztematikus leépítésével.

Ausztria nem akart úgy járni, mint mi. A történelemben alighanem először fordul elő, hogy Magyarország mutat utat Ausztriának. Nem követendő, de legalább intő példával szolgáltunk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1114833634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N. Barbie 2019.05.20. 13:45:06

@törppicur: Ja, ha az egyik nem mond le, akkor a masiknak se kell, mindig ez a szanalmas ferivel osszehasonlitas meg bagatelizalas, mert csak ugy tuntok jobbnak. Ha mar ehhez a cikkhez irsz, miert nem az osztrak szeljobbhoz hasonlitod a maffiad? Ok meg ugy latszik ismerik, mi az, hogy kovetkezmenyek meg felelossegvallalas.
Persze, ertem en, kb. minden nap lemondhatna a fel fidesz tolvajpart vezerkar orbannal egyutt 9. eve ha naluk is lenne barminek kovetkezmenye, mert kb. minden masnap van egy hasonlo sulyu mutyi mint amirol a cikk szol.
Ott lemondas a valasz, a maffiadnal meg pokhendiskedes meg "Boldog Karacsonyt".

nu pagagyí 2019.05.20. 13:46:27

@midnightcoder2: Miért is? Ők is orosz pénzből vásárolták fel a médiát? Esetleg strómanokon keresztül lopták a közpénzt, hogy lekorrumpálhassák az arra hajlamos gerinctelen férgeket: poltokat, palkovicsokat, szájernéket? Persze be lehet mindent kenni szarral, de akkor magadon kezd.

törppicur 2019.05.20. 13:49:35

@felucca02: Barbie írt arról, hogy nálunk nem szokás lemondani. Én csak céloztam arra az estre, ami a rendszerváltás után a leginkább megkívánta volna a lemondást.
Következni csak annyi következik belőle, hogy amíg annak nem lesz következménye (ld. Feri továbbra is kiáll a porondra, nem mond le), addig arról az oldalról ilyesmit felvetni sem szép dolog.

felucca02 2019.05.20. 13:52:28

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Nem, nem wizzairen utazom, vonaton utazom. Öt-tízszeres áron átépített pályákon, amit aztán hagynak lerohadni, ugyanúgy, mint korábban.

Valamitől azt hiszitek, hogy attól, hogy a másik is egy becstelen féreg, attól a saját férgetek majd hirtelen egy jellemlovag lesz. Nem, nem lesz az, viszont jól látszik tőle, hogy mi az a szar, ami összetartozik.

Sir Bates dö Hól 2019.05.20. 13:54:08

@midnightcoder2: van olyan is, aki azt gondolta, hogy gyurcsánynak le kell mondania, hogy elítélendő, ha bizalommal feruházott képviselőként a saját zsebed az elsődleges (én eddig minden garnitúrával személyesen konfrontálódhattam, volt ilyen "szerencsém", s ez valóban nem mindenkinek adatik meg, szerencsés csillagzat alatt születtem;-)), s e mellett kitart most is. aki gyurcsányt elítélte, s nem ugyanezt gondolja orbánról, az nem a jelenséget ítéli el saját morálja szerint, hanem "irígyli", hogy nem ő van pozicióban, én így látom. aki viszont gyurcsánynál hallgatott, annak most nincs erkölcsi alapja ahhoz, hogy felemelje a szavát. ettől még üvölthet hangosan, csak nem kell megsértődni, ha ezt elmondják neki. tudod, aki kurvának áll, ne sivalkodjon, ha baszni viszik;-)...

comblog 2019.05.20. 13:54:39

Zseniális időzítéssel csinálták ki ezt a balféket (vagy inkább jobbféket?).

Mondjuk ahhoz is kell egy jó adag naivitás, hogy valaki elhiggye azt, hogy a politikusok olyanok mint a ma született bárányok. Ez az álnaivitás némi csordaszellemmel megfűszerezve leginkább a média szereplőit jellemzi.

Ha ezen túlléptünk akkor lehet áttérni arra, hogy tetteik alapján ítéljük meg ennek a színháznak a résztvevőit.
Akik meg tetteikben olyan középkorból menekült népvándorlók integrálására költik az adófizetők pénzét akiket aligha lehet normálisan integrálni eddigi kultúrájukból fakadóan aligha a helyi választó lakosság érdekeit képviselik. Sokkal inkább a zavarosban halásznak. Miért kellen őket kellene támogatni?

comblog 2019.05.20. 13:57:00

Zseniális időzítéssel csinálták ki ezt a balféket (vagy inkább jobbféket?).

Mondjuk ahhoz is kell egy jó adag naivitás, hogy valaki elhiggye azt, hogy a politikusok olyanok mint a ma született bárányok. Ez az álnaivitás némi csordaszellemmel megfűszerezve leginkább a média szereplőit jellemzi.

Ha ezen túlléptünk akkor lehet áttérni arra, hogy tetteik alapján ítéljük meg ennek a színháznak a résztvevőit.
Akik meg tetteikben olyan középkorból menekült népvándorlók integrálására költik az adófizetők pénzét akiket aligha lehet normálisan integrálni eddigi kultúrájukból fakadóan aligha a helyi választó lakosság érdekeit képviselik. Sokkal inkább a zavarosban halásznak. Miért kellen őket kellene támogatni?

felucca02 2019.05.20. 14:00:56

@törppicur: A rendszerváltás után számos eset megkívánta volna a lemondást. Egyszer el kellene kezdeni, és egyszer el is fogunk ide jutni, annak ellenére, hogy most távolodunk tőle.
És igen, a lemondás felemlegetése minden szükséges esetben szép dolog. Most azonban itthon nem lemondásról van szó, hanem börtönről, lemondásról odaát van szó, nagyon helyesen.
Érdekes, sohasem csíptem különösebben ezt a kis gigerli kancellárt, de a hazai mezőnyhöz képest ezek világítótornyok.

Sir Bates dö Hól 2019.05.20. 14:02:22

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: seggfej, a wizz air-t szíjjártó futtatta fel;-)... de, szükségetek lenne rám, nekem ellenben nincs rátok, s ez a nagy különbség;-)... de ezzel szar szembesülni, mi? inkább üvöltve köpködsz, miközben sóvárogva irígykedsz;-)...

én tudom, hogy mit vesztettem, de ezt bevallom, s tovább lépek, kihozok a legjobbat, amit lehet, te ellenben folyamatos tagadásban élsz, energiádat arra pazarolva, hogy fenntartsd a folyamatos kognitív disszonanciád, sz'al sz'tem szar egy életed lehet, még ha többmilliós jövedelmed is van havonta;-)...

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.05.20. 14:03:46

A liberálnácik ugyanúgy fognak járni ezzel az előrehozott választással, ahogy Theresa May járt a sajátjával..

midnightcoder2 2019.05.20. 14:07:46

@Sir Bates dö Hól: Én elhiszem hogy volt ilyen, de azért valljuk be, hogy itt és most a többség aki ezen rugózik a legjobban volt felháborodva akkor, amikor megemlítették hogy Öszöd után esetleg felállhatna Fletó.

N. Barbie 2019.05.20. 14:11:37

@törppicur: Nem egeszen. En arra hivtam fel a figyelmet, hogy attol, hogy egy kormany (szel)jobboldali, nalunk kevesbe banankoztarasasgra hajazo orszagokban meg igenis van kovetkezmenye dolgoknak. Erre te muszaj voltal terelni, mert elismerni nyilvan nagyon kellemetlen lett volna, igy jott a dehataferisemondottle dumad.
Azt mar meg se emlitem, mert ugysem ertened, hogy ilyen dolgok utani lemondas magatol kene, hogy jojjon, nem annyival elintezni, hogy dehat a masik oldal milyen alapon veti fel.

törppicur 2019.05.20. 14:20:34

@N. Barbie: Karácsonyt lemondás kapcsán nem kellene emlegetni. Legalábbis Gerit nem
A mondandód jó részével egyébként egyetértek, különösen a következmények nélküliséggel.

felucca02 2019.05.20. 14:22:45

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: Nem baj, nem a következmény a fontos, hanem hogy ilyen esetek után, egyéni hatalmi ambícióktól függetlenül, lemondás és új választás van.

Ezt ti még képtelenek vagytok felfogni, odáig tudtok eljutni, hogy akkor bibí, kinek lesz rosszabb. Ezt itt nagyjából mindenki leszarja, a lényeg az, hogy a rendszer képes legyen az önkorrekcióra.

Mindegy, nem várom, hogy megértsd.

N. Barbie 2019.05.20. 14:22:47

@midnightcoder2: "Én elhiszem hogy volt ilyen, de azért valljuk be, hogy itt és most a többség aki ezen rugózik a legjobban volt felháborodva akkor, amikor megemlítették hogy Öszöd után esetleg felállhatna Fletó. "

Az gondolom fel sem merul benned, hogy van aki (pl. en) feri lemondasat is elvarta, meg mondjuk roganet, mikor kiderult a hattere a letelepedesi kotvenybiznisznek, a fidesz diszciganyet, mikor kibukott a tobb milliard ellopott penz esete, orbanet, mikor kiderult, hogy kozbeszerzeseken jol hizlalt milliardosok magangepevel utazgat (meg meg tucatnyi masik mutyi utan), a nagy kereszteny semjenet, miutan szinten lebukott "ajandekba" kapott luxusvadaszattal es a sor meg nagyon hosszasan lenne folytathato.
Elvileg ti vagytok a talpig uriember, nagy vallasos nemzetvedo hazafiak, akikrol peldat lehet venni, azt` megis csak ferire mutogatasra telik? Mikor le kene mondani mar nem fontos a tizparancsolat?

nu pagagyí 2019.05.20. 14:23:50

@comblog: Az lehet probléma, hogy elég kevés a fasiszta és a korrupt disznó a migráncsok között, mert úgy tűnik csak az ilyenek integrálhatók nálunk. Az Al-Kaidás Pharaon prof. például, milyen prímán fészket rakott Orbánék szomszédjaként! A korrupcióba belebukott Gruevszki tapasztalatai pedig olyan sokat nyomhattak a latban, hogy a TEK csempészte be hozzánk egy bőröndben. Rottyant Tóni is sikeresen verbuválja a máshol nem kívánatos személyeket, igaz felszámít valamennyit a közreműködésért. A munkát meg ukránok veszik el manapság a magyar emberek elől. Összefoglalva, úgy látom, te szándékosan hallgatod el a pozitív példákat.

Sir Bates dö Hól 2019.05.20. 14:28:26

@midnightcoder2: én nem is támadtalak téged személyesen, az, hogy mást gondolunk a helyes redisztributiciós politikának, az egy dolog, a becsületről/morálról gondolkodhatunk azonosan. igen, igazad van az erkölcsi felháborodással kapcsolatban. ezért is írtam az első kommentet neked;-)...
amikor a ner-t kritizálom, az nem azt jelenti, hogy a másik oldalt lájkolom. mikor azt írom, hogy gyurcsány és orbán közt választva ezerszer gyurcsány, akkor azért mindig megjegyzem, hogy a fossal szemben a szarra szavazok, mert ez a kínálat. s azt is megértem, hogy sokan a fideszre szavaznak, mert a 16% vonzó, s nem látják a többi levonását vagy szarnak bele, de ettől még nem kell elvtelenül hájpolni a ner-t. a ner egyértelmű zsákutca, az előtte levő észak-balkáni bordélyból kisülhetett volna valami jobb is, a ner-ből semmi. de ez csak most gond, egy generáció múlva már ez lesz a normális, a románok is teljes hittel vallják a dákoromán kontinuitást;-)... százötven évvel ezelőtt tudtam volna, hogy csak a madár képes repülni;-)...

felucca02 2019.05.20. 14:30:21

@N. Barbie: Ajaj, mennyire igaz! Szépen összefoglaltad, hogyan üt vissza az állandó felsőbbrendűségre való hivatkozás.

pioneer2016 2019.05.20. 14:31:08

Orbán körül fogy a levegő, dőlnek sorra ki az "elvbarátai".

Éva Lonkay 2019.05.20. 14:32:46

"A hazaárulás lett a kormánypolitika normája."
Te bugris! Húzd le magad a wc-n!

Sir Bates dö Hól 2019.05.20. 14:35:16

@felucca02: nem értik a különbséget: ott nem azért mondanak le, mert korrektebbek lennének, hanem azért, mert a társadalom citoyenekből áll, s nem alattvalókból, s tudják, hogy mi lenne a következménye, ha nem állnak fel. a moiak, ha nem mismásolnak, akkor szembesülni kellene saját alattvalói attitűdjükkel. ők jól érzik magukat az autokráciában, mégis demokráciának hazudják azt. önbecsapás, semmi más;-)...

Pop40 2019.05.20. 14:36:35

Dehogy kell lemondania. Lemondani demokráciákban szokás ilyenkor, nem maffiaállamokban, mint amit a lótolvaj Geci üzemeltet.
Majd mond valami okosat, (Mondjuk, hogy Boldog májust) és rendben is vagyunk.

A lótolvaj kokeró nem mondhat le, mert a bukás után 2 perccel már vinnék sleppestől a börtönbe.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.20. 14:36:38

@törppicur: "szerinted nem volt ember az utcán"

Nem tüntettek az elkúró csalásai, hazugságai ellen, vagy az adóemelés ellen. Amire te gondolsz, az felháborodásotok volt az őszödi beszéd UTÁN. birkák vagytok, megsértett gyurcsány kedvesetek, ezért szaladtok a geci karjaiba sírni.

Éva Lonkay 2019.05.20. 14:41:36

@Sir Bates dö Hól: Meg anyádnak is le kéne mondania, akinek nem folytál végig a lábán ( sajnos ). ez a bloggernek szólt!

morpho 2019.05.20. 14:41:55

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta:

"Gruppen botrány csak azért volt mert nem amerikai gépeket vettünk"

Nem nézel te egy kicsit több pornót a kelleténél?

2019.05.20. 14:48:29

@Sir Bates dö Hól: cicamica,"csak ne kelljen szembenézni saját hibás döntéseinkkel;"
Én a sajátjaimmal szembe szoktam nézni.. gondolom te is, azért menekültél el erről a hajóroncsról, ugye? Emelt fővel, köpködve hátrafelé..

" mindig a körülmények, a mások elnyomása okán vagyunk szerencsétlenek, pedig bizonyost többre vagyunk rendeltetve(!), ugye, valahogy így?"
Én ugyan erről nem írtam, de vagy te olyan ügyes, hogy a saját céljaidnak megfelelőn kiforgasd amit leírtam. Szóval, nem , nem vagyunk másoknál többre rendeltetettek..de kevesebbre sem. De nézzünk másokat: sok hülye nigger, ahelyett, hogy ingyen dolgozott a gazdag fehéreknek, már saját Paradicsomot is építhetett volna. Nézzük a példának okáért Kongót.. Sajnos nagyon buta dolog egy nemzetet kollektíve hibáztatni.. mert még a tudatlanság és a jóhiszeműség, a naivitás sem bűn, amit kizsákmányolással, kisemmizéssel jogos büntetni.

".. babám, én európa egyik legmagasabb árszintű országában jól elvagyok, sz'al nem kell kompenzálnom semmit sem, még az itteni őshonosok átlagánál is jobban élek, s azt nem mondhatom, hogy megszakadok a munkába. sz'al mit is kompenzálok?"
Hát..én rögtön tudtam, hogy te fújod a passzátszelet, még a franciáknak is.. akikről amúgy is tudvalévő, hogy dolgos népek, a kizsákmányolás teljességgel idegen tőlük, aki mást mond, az fideszcsicska. De kérdezhetem másként: miért nem örülsz a luknak, és hogy jól szelel, miért kell idejárnod az amúgy jól fejlett egódat nyálaztatni ?? Mi hiányzik, mesélj? A szegény rokonok csodálata?

"a nullából úgy jutottam el ide két év alatt (kapcsolatrendszer/beágyazottság és nyelvismeret nélkül!), hogy senkit sem kellett letaposnom, de segget nyalnom/gazsulálnom sem, sz'al én bárhol megélek/boldogulok. "
Az autofellációval kísért hőseposzod előadása, ha megbocsátasz, nem nagyon érdekel..
"persze ehhez kellett egy bizonyos alap is. azt mo javára is fordíthattam volna, de ott nem kértek belőle, pont az általad írtakból sugárzó mentalitás miatt;-)..."

Ugyanennyire nem érdekelnek a magad igazát alátámogató anekdoták sem. Lófaszt. Ott lehetőséged volt többért eladnod. Megtetted, mert megtehetted.. nincs ebben semmi rossz. Ha szégyenled, hát ne nézz tükörbe..vagy ne hencegj de főleg ne próbáld másokra kenni a kapzsiságod szutykát.

Másfelől.. igen, vannak, akik kénytelenek elmenni itthonról..de azt neked is egyszerű belátnod, hogy vannak országok, amelyek bizonyos okokból bizonyos területeken olyna előnyökkel bírnak, amit emberöltők alatt is esélytelen lenne behoznunk.. Ettől még képzünk fizikusokat, akik elmennek kutatni a CERN-hez, vagy mérnököket, akik a NASA munkájából vállalnak részt.. és örülünk, hogy ez a kicsi ország legalább hasznos útravalót csomagolt..ingyen..a nagy kalandhoz.

N. Barbie 2019.05.20. 14:51:21

@Éva Lonkay: "Te bugris! Húzd le magad a wc-n!"
"Meg anyádnak is le kéne mondania, akinek nem folytál végig a lábán ( sajnos ). ez a bloggernek szólt!"

A fidesznyik szellemi szinvonalat lathattak kedves erdeklodok.

Amugy jol levezetted es megcafoltad, hogy a cikkben emlitett ugy miert is nem ugyanolyan, mint amibol volt az orban tolvajeknak tobb tucat hasonlo. Ja dehogy cafoltad, ahhoz agy is kene, csak alpari mocskolodasra futja ennyi esszel.

2019.05.20. 15:04:47

@N. Barbie: Egyelőre jobb lesz, ha a saját portádon sepregetsz, akad ott olyan kommenttárs, akit illőbb lenne a szőnyeg alá seperni..

Sir Bates dö Hól 2019.05.20. 15:08:22

@Éva Lonkay: "mindegy, hogy mit, csak írjanak rólam!";-)... azért megtisztelő, hogy mégis nekem jött;-)...

6.Lenin 2019.05.20. 15:09:21

Tényleg olyan becsületes lenne az osztrák sógor, hogy hibáztam (jó nagyot) és lemondok, mert a tisztesség így kívánja.

Vagy ne szeretett volna autóbalesetben elhunyni (Haider). Ugyanis a felvétel 2 éves. Miért vártak mostanáig? Mert a pacák most lett útban, eddig nem volt?

Beszarás, hogy a sok köcsög beszopja ezt a "mert ott van következménye" nevezetű süket dumát. Persze, hogy van, ha valakinek az érdekei ezt megkívánják, addig nincs.

És még ők hülyéznek állandó jelleggel másokat.

Óriási az Isten állatkertje.

2019.05.20. 15:12:15

@6.Lenin: Azon csodálkozom, hogy a Strabagra vonatkozó, kissé kétértelmű mondatok benne maradhattak a 'vágott' verzióban..

morph on deer 2019.05.20. 15:17:20

@N. Barbie:
“Mikor le kene mondani mar nem fontos a tizparancsolat?”

Nana, csak ne pocsékold, hiszen az a hazai egészségügy egyetlen válasza manapság!
Aztán hová jutunk, ha mndenféle jöttment politikusok is kezdik használni..!
Szóval csak óvatosan!
:)

Sir Bates dö Hól 2019.05.20. 15:20:08

@Womb Raider: cicmicc, tudod, hogy az egyik kedvencem vagy! ennyire a lelkedbe tapostam, hogy így fújsz?! én imádlak nagy seggel is;-) ellenben szerintem nem kellen azonnal igazolnod mindazt, amit írtam;-)...
ha akarod, külön neked privátban elküldöm az életem történetét, ha cserébe előre küldesz magadról egy képet;-)... de izgalmas legyen a kép!;-)...

(ha lehántjuk a frusztrált dühöd inszinuációját, akkor pontosan mi marad a kommentből: önfelmentés, hogy csupán csak ennyire vagyunk képesek, de ez is erőfeletti teljesítmény a folyamatos elnyomás mellett;-)... de nem, nekünk nem kell változni! én másként látom, de mindegy. szívesen csevegek veled, annak ellenére, hogy mindig mismásolsz, kerülöd a párbeszédet. ennyire vonzódsz hozzám? csak egy szavadba kerül;-))

Sir Bates dö Hól 2019.05.20. 15:21:52

@6.Lenin: te csak tudod, belülről;-)...

nu pagagyí 2019.05.20. 15:22:34

@6.Lenin: Pont úgy vártak a megfelelő pillanatra, ahogy Orbán az őszödi beszéddel. Igen, ott van következmény, épp most nézheted élőben. Orbán hazaárulásáról sajnos nem készült videó, de a következményeket látjuk: orosz "hitel", Pecina, "keleti nyitás".

N. Barbie 2019.05.20. 15:22:45

@6.Lenin: Meg jo, hogy meg nem magyarazod, hogy a lebukas --> lemondasnal sokkal jobb a lebukas es nem lemondas, mint a szektadnal altalanos. Na ne nevettesd ki magad.

Kit erdekel, hogy 2 eves ugy? Most derult ki, le is mondott a pacak masnap. De azert te magyarazkodj szepen, hogy a lemondas az nem is kovetkezmeny "kocsog".

Hogy miert vartak? Azert amiert a szektad is az elozo EU valasztasra dobta be a kamu KGBela ugyet. Tenyleg, hogy is all az a maholnap 5 eves ugy, amit tutibiztosnak allitott be a szektad? Ja, sehogy, 5 ev utan nemhogy targyalas, itelet, meg vademeles se. Csak a droton rangatott hudefuggetlen ugyeszseg nem meri ejteni a vadat, amig a gazdi nem jarul hozza.

6.Lenin 2019.05.20. 15:25:10

@Womb Raider:

Ezt már én is leírtam, vagy a drogos szexorgiákat sem emlegetik. Nyilván a pacák nem teljesen hülye, ismeri a módszereket is, ha útban van valakiknek (nem amatőrök csinálnak ilyen videókat), akkor ott semmi se drága, még az élet sem. Talán nem kell sokat keresgélni a kibaszott demokratikus, és erkölcsös nyugaton az ilyen példák után, ahol az útban lévő politikusok hirtelen elhaláloznak. Vagy mások is pl újságírók.

morph on deer 2019.05.20. 15:28:11

@Éva Lonkay:
“Meg anyádnak is le kéne mondania, akinek nem folytál végig a lábán ( sajnos ). ez a bloggernek szólt!”

Tudod abból lett a miniszterelnök, amiről beszélsz, szóval rossz helyre címezted, szivi

N. Barbie 2019.05.20. 15:29:59

@6.Lenin: "Talán nem kell sokat keresgélni a kibaszott demokratikus, és erkölcsös nyugaton az ilyen példák után, ahol az útban lévő politikusok hirtelen elhaláloznak. Vagy mások is pl újságírók. "

Meg mindig nagysagrenddel kevesebben, mint a gazdad altal felszopott es mintanak tekintett ruszkiknal.

6.Lenin 2019.05.20. 15:31:16

@nu pagagyí:

Most jött el az ideje. Salvini most hirdetett ki veszélyes dolgokat. Előfordulhatna az is, ha ez nincs, és a kijelölt mamelukok hatalmát nem veszélyeztetné semmi, akkor ez a picsa kis ügy se derül ki.
Ugyanis picsa az ügy, hiszen egy részeg fószer álmodozik, de ebből nem lett semmi, vagy igen?
Akik ezt megtervezték, tudták, hogy lehet 1 pillanat, amikor..... Ezért csinálták, sőt ismerték a pacák gyengeségeit is.

Ti meg itt szopjátok a süketelést.

6.Lenin 2019.05.20. 15:33:26

@N. Barbie:

És a kettő közt mi a különbség? az egyiket elfogadod, a másikat nem. Mások meg pont fordítva.
Miért nem kergetsz inkább lepkéket? Olyan szépek, és egészséges a mozgás is, gondolkodni se kell közben.

morph on deer 2019.05.20. 15:37:44

@6.Lenin:
“Talán nem kell sokat keresgélni a kibaszott demokratikus, és erkölcsös nyugaton az ilyen példák után, ahol az útban lévő politikusok hirtelen elhaláloznak”

Á, dehogy, hova gondolsz!
Csak egy öreg osztrák nyugdíjas látott rosszul a sötétben, semmi több..!

Tényleg, nem látta valaki mostanában a Lajost? Csak mert érdekelne az egészségi állapota.

morph on deer 2019.05.20. 15:43:24

@6.Lenin:
“Ugyanis picsa az ügy, hiszen egy részeg fószer álmodozik...”

Gondolom ő is sertéstelepet szeretett volna a mamájának, anyák napjára,, már az is baj?
Miért, van ilyen!

nu pagagyí 2019.05.20. 15:45:04

@6.Lenin: A mocsok jobb, ha a csatornában marad, mert ha kiömlik nehéz feltakarítani. Strachét még a konkrét károkozás előtt visszalapátolták oda, ahová való.

látjátok feleim szümtükkel 2019.05.20. 15:49:24

Azért csak vaan ebben az átokban valami. Meg ebben a mosakodásban is van valami hason ló.;D

"A Kushner Companies közölte, hogy a pénzmosással kapcsolatos állítások "teljes mértékben hamisak". A cég szóvivője a Reutersnek azt mondta, a New York Times "mindig botrányt keltő, de teljes hamis cikkeket jelentet meg, amikor kifogy a témákból"."

Persze az alkancellár is politikai ármány áldozata lett. ;D

index.hu/gazdasag/2019/05/20/trump_es_veje_gyanus_ugyeirol_talaltak_ki_a_deutsche_bank_alkalmazottai/#

N. Barbie 2019.05.20. 15:53:44

@6.Lenin: Hol irtam, hogy elfogadom? Ja, sehol.
Csak ra akartam mutatni, hogy neked a szokoevente egyszeri ny-EU-ban tortent ilyenfajta gyilkossagok, eltunesek nem tetszenek, de a szektavezered ruszkikhoz dorgolozese ellen, ahol meg ez mindennapos, biztos sokszor emeltel szot.

A nagykepu dumat tartogasd a faluvegi kocsmad torzskozonsegenek, nincs ra alapod.
Itt nyomod a suketelest, hogy jaj regi sztori meg nem lemondott meg igy kocsog mindenki aki nem te vagy meg ugy.
Megtortent, ami a videon van? Meg. Lemondott erte az illetekes? Le. Hasonlo ugyekben lemondott akar csak 1 is a maffiad vezerei kozul? Nem.
Akkor mit terelsz itt?

6.Lenin 2019.05.20. 16:01:30

@nu pagagyí:

Az még nem tűnt fel neked, hogy szinte mindegyik nyugati politikusról utólag derül ki, hogy korrupt volt, vagy a lemondása után ott kap jól fizető állást, akik előtte az ellenfél térfelén játszottak.

Greccsi Zsot 2019.05.20. 16:06:12

"Ha Strache lemondott, akkor Orbánnak is le kellene"

Nem csak neki, hanem mindenkinek, akivel Orban valaha is talalkozott. Es termeszetesen a fideszt is fel kell szamolni.
Es a legfontosabb, hogy at kell adni az orszag iranyitasat az araboknak.
ALLAK AKBAR

6.Lenin 2019.05.20. 16:07:08

@N. Barbie:

Mert nálunk még nem bevett szokás a másikat elütni, idő előtt. Bár a szocik alatt volt néhány gyanús eset, de nem foglalkoztak nagyon vele, mert tényleg úrban volt a pacák.
Horn, Toller, és volt egy székesfehérvári , de a nevére már nem emléxem. Erős fiú volt.
Volt idő, amikor az itthon felesleges pacákokat inkább kiküldték az eu-ba. Most talán megint divat lesz inkább elütni. Most nagyobb a tét.

6.Lenin 2019.05.20. 16:11:34

@morph on deer:

Mert nincs? A szeretett vezéred kaszinót álmodott Velence környékére. Elfelejtetted? A Feri lemondott, vagy az előtte lévő sok-sok ügye miatt?
Még a csillárját is csalással szerezte.
Neked pont nem kellett volna beleszólnod ebbe a témába. A szerelmed a legsárosabb pacák sokat szenvedett kis hazánkban.

Ja, és ő se mondott le soha, kibaszták, félidőben.

midnightcoder2 2019.05.20. 16:12:36

@nu pagagyí: A mocskot úgy hívják hogy baloldal. Eddig több mint 60 millió ember vére szárad a kezükön.

midnightcoder2 2019.05.20. 16:15:54

@Sir Bates dö Hól: Gyurcsányt nem lehet önmagában nézni. Õ egy folyamat vége ami úgy a spontán privatizációval kezdõdött még 86-ban. És így nézve már annyival nem szebb õ sem mint a ner.

ursus artos 2019.05.20. 16:17:16

@Fergio: "Nem a tanárokkal van a probléma, akik most oktatnak, hanem az OKTATÁSI TEMATIKÁVAL"
Az oktatási tematika az mégis mi akar lenni? Tantervre gondolsz? Egyébként meg egy oktatási rendszer a tanároktól lesz jó. Nem elsősorban a pénztől, a könyvektől és a tantervtől...

Sir Bates dö Hól 2019.05.20. 16:22:05

@Greccsi Zsot: Allahu akbar inkább... a szarkazmus akkor hat, ha nem látszik, hogy egyébként hülye vagy... a viccmesélést se erőltesd!;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.05.20. 16:31:39

@midnightcoder2: nem, de nem ezt írtam. ellenben nem volt tekintélyelvű kormányzat, bár azt nem állítom, hogy ne lett volna erre igény. az mindig van, a legtisztább jószándék mellett is. ezért szükséges a fékek és ellensúlyok rendszere, a nyilvánosság, az önkormányzatiság. ma moon ebből semmi nincs. ez van.
macron semmivel sem különb jellem, mint orbán... ellenben jóval kifinomultabb, s nem pszichiátriai eset...

Sir Bates dö Hól 2019.05.20. 16:40:30

@midnightcoder2: az nem baloldal volt, hanem nagytőke ellenes államkapitalizmus, melyből hiányzott minden liberalizmus;-)... a ner sem konzervatív, hanem retrográd;-)... de nevezheted balodalnak is a 60 milliós áldozatot szedő zsarnokságot, csak nem igaz;-)...

inteligencs elenzeki 2019.05.20. 18:23:00

"Sebastian Kurz osztrák kancellár a Kronen Zeitungnak adott interjújában ismét azt emlegette, hogy a koalíciós partnerét, az Osztrák Szabadságpárt (FPÖ) elnökét, Heinz-Christian Strachét teljesen lejárató ibizai videót Tal Silberstein izraeli kampánytanácsadó készíttethette."

Szóval, egy ilyen másik országban szervezett, és kivitelezett lejárató kampány miatt miért is kéne Orbánnak lemondania ?

Amúgy nincs a világon ember, akit ne lehetne hasonló szituba sodorni. Megfelelően ügyesen megszervezett szituáció, és kiprovokált kommunikáció. Ennyi.

Fergio 2019.05.20. 18:27:56

@ursus artos: Igen, a tantervre gondoltam. És arra, hogy a mi időnkben - kb. 30 évvel ezelőtt - is sok hülyeséget tanítottak nekünk pl. kémia, vagy fizika órákon, most azt csinálják, hogy amit mi nyolcadikban tanultunk, azt ők most már 6.-dikban. Például magyarország gazdasági földrajza (környezetismeret). Hatodikban.
Ezen kívül az eddigi magánkézben lévő tankönyvkiadók helyett az állami tankönyvkiadók könyveiből lehet csak az iskoláknak vásárolni. Meg van határozva. Demokrácia. Nesze.
Szóval meg lehet taníttatni a gyerekekkel Magyarország gazdasági földrajzát hatodikban, csak nincs értelme. Mondjuk 8.-ban sincs...

sinus67 2019.05.20. 20:04:06

Orbán 30 év múlva fog lemondani!
Ugyanis akkor érjük el - szerinte - az osztrákok szintjét!

A rohadt életbe, de sok az még! Remélem megérem!

morph on deer 2019.05.20. 20:07:49

@6.Lenin:
“A szeretett vezéred kaszinót álmodott Velence környékére.”

Vezérem?
Ez jó! Gondolod, hogy ez a helyzet?
Biztosan álruhás dékás vagyok, és azért pusztítom az agyhalott orbánhitűeket?
Az gondolom fel sem merült, hogy alapból utálom a csúszómászókat, mi?

Viszont az a kaszinó egy érdekes történet. Ha most attól eltekintünk, hogy az a komplexum mintegy 2000 munkahelyet jelenthetett volna, azon túl, hogy ráteszi a helyet a térképre, és komoly állami bevételt generálhatott volna.
Szóval ettől eltekintve, szerinted milyen személyes előnye származott, - vagy származhatott volna, - Gyurcsánynak, ha megvalósul?
Netán valami politikai előnyt jelentett volna számára? Vagy talán tudott volna “állami megrendeléseket” adni cserébe - a miért is?

Nem gondolod, hogy kicsit mellélőttél, itt és most?

Azt most már nem is igazán érdemes felhozni, hogy mi is lett a magyar kaszinókkal, azok koncessziójával, azok jövedelmeivel és a vonatkozó adóbevételekkel!

Gyurcsány seregnyi hibát követett el, - szerintem a legnagyobb, hogy civilizált európai embernek nézte orbánt, - de korrupciót nem tudsz hozzá kötni.
Lehet próbálkozni, de az, ha valaki a cégének vesz csillárt és az neki még magánemberként is világít, az szerintem nem ez a kategória. Semmiképpen nem ugyanaz, mint a “ne mi nyerjük a legtöbbet” - például...

Nyugodtan sikítozhatsz, de szerintem Gyurcsány nagyságrendekkel egyenesebb és tisztességesebb ember, mint orbán valaha is.

Nálam pedig a geciséget nem menti az, hogy “de megvédi a keresztény Európát” duma, szerintem tudod te ezt jól.

Na további kellemes talpnyalást!

6.Lenin 2019.05.20. 20:17:30

@morph on deer:

"Nyugodtan sikítozhatsz, de szerintem Gyurcsány nagyságrendekkel egyenesebb és tisztességesebb ember, mint orbán valaha is. "

"Vezérem?
Ez jó! Gondolod, hogy ez a helyzet?"

Nem is tudom, most kicsit elbizonytalanodtam, de inkább nem írom le, mire is jutottam.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.05.20. 20:37:06

@Gábris szomszéd:
"Azt mondta, "Genug ist genug". Vagyis ami elég, az elég."
Hát szó szerint valóban ezt jelenti, ahogy az angol "enough is enough" is, de a magyar erre azt mondja: ami sok, az sok. Magyarul nincs olyan, hogy ami elég, az elég.

morph on deer 2019.05.20. 21:12:01

@6.Lenin:
“inkább nem írom le, mire is jutottam.”

Akkor segítek: teljesen párto(ko)nkívüli, egyszál és autonóm személy, - valahogy sohasem volt meg bennem a valakikhez tartozás felemelő falkaösztöne, - valószínűleg feleslegesen túlfejlett morális princípiumpkkal megverve.
Például elvből nem hazudok.
(Szoktam is időnként figyelmeztetni a körülöttem levő személyeket, hogy csak akkor kérdezzenek, ha valóban akarják hallani a választ, mert én kimondom, ha nem tetszik, akkor is. “Oh well” énekelte Peter Green, kábé ötven éve.*)

Azaz - néhány történelmileg bizonyítottan gyalázatos ideológiához való dörgölődzéstől eltekintve - kizárólag az ember érdekel.
A fidesszel sem az a bajom, hogy úgymond “nemzeti konzervatív”, hanem az, hogy aljas célokra használják gátlástalan személyek, legfőképpen a legaljasabb: orbán viktor.
A fideszesekkel meg az, hogy ezt csak azért tartják elfogadhatónak, mert legalább árt a “másikaknak”, - akik tlajdonképpen honfitársaik kétharmadát teszik ki. Na ennyit a hazafiságról...

Aztán ebből azt szűrsz le, amit akarsz, a te dolgod.

*”I can't help about the shape I'm in
I can't sing, I ain't pretty and my legs are thin
But don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to”

Ader Janos 2019.05.21. 06:54:00

Azt kene kivizsgalni, mifele civilszervezet, vagy titkosszolgalatnak dolgozo civilek csinaltak ezt hideghaborus idoket idezo lejarat akciot.

SzemkilővetőNÉ Brüsszelbe menekűl................. 2019.05.21. 07:02:16

@morph on deer: "Gyurcsány seregnyi hibát követett el, - szerintem a legnagyobb, hogy civilizált európai embernek nézte orbánt, - de korrupciót nem tudsz hozzá kötni"

Gyurcsanyék a kommunista diktatura alatt, a kommunista titkosszolgálatokba, keresztül kasul családilag beépülve milliárdos vagyonokat halmoztak fel, és 10 millliárdos nagyságrendü gazdasagi károkat okoztak.
Azokból a vagyonokból rombolják most is az országunkat.

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.05.21. 09:00:42

@Pop40: Miért is kellene lemondania? Azonkívül hogy nektek örömet szerezne vele, milyen indoka is lenne a lemondásának? Egyébként Merkelék titkosszolgálata karöltve bizonyos "civil"szervezetekkel nyilván más bevándorlásellenes politikusokra is "dolgoztak", ahogy ezt a titkosszolgálati szlengben szokás mondani. Egyedül Strachenál értek célt, hisz mostanra előálltak volna a többivel is..

6.Lenin 2019.05.21. 09:22:02

@morph on deer:

Autonóm személyek szoktak úgy beszélni valakiről, mint a szellemi ikertestvér, fanatikus hívő.
Igen, te is ilyen autonóm vagy. Ez jelenthet bizonyos szellemi szintet is, amikor már eltűnik a valóság érzékelésének minden apró részlete is, már csak a gőzgép működik.

látjátok feleim szümtükkel 2019.05.21. 10:35:03

Nincs ezzel a videóval semmi gond. Mert az erős nemzetállamok ( márpedig minden állam annak érzi magát ) gondoskodnak az ellenük harcoló államok-ploitikusok legyalulásáról. Aki ügyesebb, az nyer.

Szerencsére ma már lehet video felvételeket készíteni, így aztán aki lemond, az utólag hiába mutogat, hogy a felvétel illegálisan készült. Mert a videó tartalma, a látottak és elhangzottak a lényeg, minden más csak maszatolás.

Mellesleg jó is az, ha a bunkó, bepalizható politikusokat elteszik a süllyesztőbe, mert milyen politikus az, aki emberként megbukik azzal, hogy vizet prédikál, oszt bort iszik, meg hagyja magát csalók által csőbehúzni. Kell a közösségnek ilyen politikus? Ja, igen, nálunk kell, ő a Jani, akarom mondani Lajos . Melyik? Hát tessék válogatni.

látjátok feleim szümtükkel 2019.05.21. 10:37:47

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !:

Nyugtával a napot!

Mert ami késik, az nem múlik.
Ha a pávatánc közben véletlenül vonalra lépnek, könnyen robbanhat a határzár.;D

2019.05.21. 11:02:46

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: "Egyébként Merkelék titkosszolgálata karöltve bizonyos "civil"szervezetekkel nyilván más bevándorlásellenes politikusokra is "dolgoztak", ahogy ezt a titkosszolgálati szlengben szokás mondani. Egyedül Strachenál értek célt, hisz mostanra előálltak volna a többivel is.."

Tudja a fene.. ezzel is vártak majd' két évet.. aztán amikor a pasas nagyon rángatta az istrángot, akkor elővették.. de vajon mennyien vannak, akiket pont ugyanilyen hibáiknál fogva vezetgetnek, idomítanak a gazdi céljaihoz igazodón? Vajon hány és hány képviselő ugat úgy, ahogy a póráz másik végén állók elvárják? Ez (szerintem messze érdekesebb kérdés. Sztracsi bukott.. tán még el is altatják.. nem kár érte.

Bankkártyát minden arabnak !!! 2019.05.21. 12:47:19

Teljesen nyilvanvalo, hogy Merkel is azert beszelt, es beszel jelenleg is felsokorlat nelkuli bevandorlasrol, mert Ot is egy hasonlo felvetelel zsaroljak mar evek ota.
Vajon hany embert iranyithatnak, zsarolhatnak meg ilyen felvetelekkel a nemzetkozi politikaban ???

látjátok feleim szümtükkel 2019.05.21. 15:46:00

@Bankkártyát minden arabnak !!!: "Vajon hany embert iranyithatnak, zsarolhatnak meg ilyen felvetelekkel a nemzetkozi politikaban ???"

Feltehetőleg a Merkel féléket nem, mert azoknak valamivel több eszük van, nem a jogi egyetem padjából kerültek a mai helyükre, meg nem ülnek fel elsőre egy csalónak. Márpedig az élet közeli megtapasztalása sokat jelent ezekben a poziciókban. Tramp sem a falvédőről került az elnöki székbe, élőben gyakorolta a harcot a hatalomért. Általában az ilyen kivagyokén féléket tudják lebuktatni, mert nincs annyi eszük, hogy előre felkészüljenek arra, minként kell viselkedni alkancellárként.

A mondás szerint nagy bűnnek hosszú az árnyéka, ezért a régi ballépések sok idő múlva is kerékbe tudnak törni egy politikusi pályát. Aki meg nem tud korcsolyázni, ne menjen jégre.

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.05.21. 18:38:16

@látjátok feleim szümtükkel: Igen, álmaidban legfeljebb. A valóság viszont vasárnap este 9 körül vigyorog rád ismét..:)

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.05.21. 18:40:12

@Womb Raider: Sztem az időzítés nyilvánvaló: az EU parlamenti választás előtti hétre tartogatták. Mostanra előálltak volna a többivel is, hogyha lenne ilyen anyaguk. Kell egy hét, hogy kifussa magát a botrány..

látjátok feleim szümtükkel 2019.05.21. 22:38:09

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !:

ÉS? Nehogy azt gondold, hogy Orbán és rendszere örök életű. Majd leáldozik neki is,de nem biztos, hogy annyival megúsza, mint Kádár.

Örök hatalom nincs, mert még az istenek is jöttek-mentek, és attól, hogy a kereszténység már több, mint 2000 éves, nem jelenti azt, hogy örökké fog tartani. Van még az emberiségnek néhány istene a katolikusoké mellett. A mi egyistenünk is véges pályát fut be. Még akkor is, ha ez neked nem tetszik. Nekem meg mindegy, hogy holnap, vagy két év múlva. Az istenek buktatásához szükséges eszközök meg egyre feljettebbek, brutusok is mindig akadnak. Mert bizony a világ a már csak ilyen. Élvezd amíg teheted, mert a kényelmes bérkommentelésnek is vége szakad egyszer.

N. Barbie 2019.05.22. 08:34:27

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !:
"Miért is kellene lemondania? Azonkívül hogy nektek örömet szerezne vele, milyen indoka is lenne a lemondásának?"

Nem csodalom, hogy egyik fidesznyik se erti.
Jol figyelj segitek. Az osztrak faszikam fel akart vasaroltatni egy nagy mediat, cserebe allami megrendeleseket igert. Ami kiderult, es ezert lemondott.
Namost az van, hogy orbanisztanban ez a dolog mar tucatnyi alkalommal tenyszeruen megvalosult.
Na szerinted akkor miert is kene lemondania?

N. Barbie 2019.05.22. 08:38:58

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !:
"Sztem az időzítés nyilvánvaló: az EU parlamenti választás előtti hétre tartogatták."

Igen, pont mint a gazdad 5 eve a kamu KGBela ugyet. Hol is tart most az az ugy? Ja, pont ott ahol 5 eve, kb. 2x meghallgattak KB-t, se vademeles, se targyalas, se itelet, semmi. Csak a fideszes csicska altal vezetett ugyeszseg nem meri ejteni az ugyet amig a gazdi meg nem engedi.
Annyi "pici" kulonbseg van a ket ugy kozott, hogy Strache eseten video van, nincs mit tagadni, KB eseteben meg 5 ev alatt semmit nem tudott bizonyitani a fideszes ugyeszseg az anno tutibiztosnak szetkurtolt vadakbol.

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.05.22. 10:09:41

@N. Barbie: KGBéla a Jobbikhoz köthető, akivel ugye közös gazdátok van..

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.05.22. 10:11:00

@N. Barbie: Van videó? Nincs videó..Szóval kusdi van. Majd hogyha előálltok valami konkrétummal, akkor beszélgetünk..

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.05.22. 10:11:56

@látjátok feleim szümtükkel: Lassan tíz éve mondogatjátok ezt. Vasárnap este ismét rátok vigyorog a valóság..:)

2019.05.22. 10:19:03

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: "Sztem az időzítés nyilvánvaló: az EU parlamenti választás előtti hétre tartogatták. Mostanra előálltak volna a többivel is, hogyha lenne ilyen anyaguk. Kell egy hét, hogy kifussa magát a botrány.."

Ettől még lehet betárazva ez-az a szűkösebb időkre..

@N. Barbie: "Na szerinted akkor miert is kene lemondania?"

Ja.. persze.. Na, de nézzük meg, ki volt a tanácsadója? Jééé..egy franszia valagrenddel kitüntikézett , a rencert anno belülről bomlasztó , beszédhibás , megpuccsolt fővezír?
"Akinek tévé kell, vegyen magának!"

N. Barbie 2019.05.22. 15:37:20

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: Nincs video? Na, ez nekem uj, akkor mit lehet mar napok ota megnezni tobb portalon ( na persze nem a fideszes lakajmediaba, ott megy a kussolas a temarol), szamtalan idezettel, hogy mit is mondott az urge?
Vagy ez a regi-uj fidesznyik modi, letagadjuk a tenyeket es ragaszkodunk is hozza?

"Vasárnap este ismét rátok vigyorog a valóság..:) "
Milyen aranyos, mikor a diktatura partjanak csicskaja, elore tudva, hogy a diktaturaban masnak nincs eselye, elore veregeti a sajat vallat meg nagykepuskodik...

N. Barbie 2019.05.22. 15:40:24

@Womb Raider: Bar tudnam mirol beszelsz. Milyen tanacsado, es ennek mi koze is van ahhoz, hogy a faszikam onszantabol igergetett allami megrendeleseket, ha vesznek neki egy ujsagot? Hmm?

2019.05.22. 15:47:12

@N. Barbie: Nem baj.. nem ez az egyetlen, aminek értelmezése számodra túl nagy kihívás.

N. Barbie 2019.05.22. 16:15:36

@Womb Raider: Arcbol vissza lehet venni, nincs mire oreg.
Majd mindjart magyarazd meg, hogy a helyes ugykezeles ebben az esetben az, amit a fidesznyikek csinalnak, hogy azon rugoznak, hogy ki szivarogtatott, meg tanacsado meg tokomtudja meg milyen terelesek, nem pedig az, hogy a leleplezett mit is csinalt es mondott, ami pedig a lenyeg.

2019.05.22. 16:55:49

@N. Barbie: Nem érdekel Ausztria belügye.. de rémesen izzadtságszagúnak gondolom, hogy lassan már az ózonlyuk növekedéséből vagy a villás farkú lummák egyedszám csökkenéséből is arra a következtetésre juttok, hogy Orbán monnyon le!

Oké.. monnyon le..és? Hogyan tovább? Mikor még annyi aktív támogatója sincs az összellenzéki kiccsapatnak, hogy minden választókerületbe 1db delegálttal legyen jelen.

N. Barbie 2019.05.22. 18:18:12

@Womb Raider: Jaj nem kell az alszent duma, ertem en, hogy fidesznyikeknek nagyon nem akarozik megerteni ezen ugy parhuzamat a fidesszel.
A kovetkeztetes meg helyes, habar az eszement hatalomvagytol hajtott vikike ugyse mondana le soha onkent. Voltak az osztrak faszienal nagyobb napvilagra kerult mutyik is, megsem tortent semmi.
Ez az ugy viszont kivalo peldaja annak, hogy egy olyan orszagban hogyan is mukodnek a dolgok, ahol a politikusok vallaljak a felelosseget a tetteikert.
Es raadasul azert is jo pelda, mert pontosan ugyanilyen eset tucatszam tortent orbanisztanban is. Csak a fidesz alacsony szintu politikai kulturajaba meg tisztesseg(telenseg)ukbe nem fer bele az ezekert valo feleossegvallalas es lemondas. Na ez a kulonbseg.

Hagyjuk ezt a jaj mi lesz akkor ha nem orban lesz tipikus fidesznyik riogatast is, sok part eljatszotta mar ezt, hogy vilagvegevel riogattak ha nem oket valasztjak ujra, aztan megse teljesult kormanyvaltaskor. Mi lenne, semmi. Esetleg johetne egy olyan part, amelyik nem lop. Kezdesnek. Ha mar van 2 millio hudekereszteny talpig becsuletes nagy nemzethy szavazonk, akkor esetleg kezdhetnek azzal, hogy a tizparancsolatot is bekalkulaljak a szavazatukba, nem pedig csak azzal tudjak le a lelki udvuket, hogy a leghangosabban enekelnek a vasarnapi misen.

2019.05.23. 06:47:39

@N. Barbie: "A kovetkeztetes meg helyes, habar az eszement hatalomvagytol hajtott vikike ugyse mondana le soha onkent."

Óóóóó... azért a hatalomvágy (vagy inkább éhség?) jelei kb. minden polpárt esetében felfedezhetőek. Politikus enélkül nincs. Ahogyan focista se, aki csak az edzésekre jár el..meg évente egyszer a kispadra ül..

"Voltak az osztrak faszienal nagyobb napvilagra kerult mutyik is, megsem tortent semmi."
Öööö.. ja..most, hogy így említed.. nekem dereng valami cserbenhagyásos , elengedett kormánnyal okozott baleset. Az ország a szakadékba zuhant, bár kihívták a mentőket, a cehhet, az ápolás költségeit elegánsan másokra hagyták.

"Es raadasul azert is jo pelda, mert pontosan ugyanilyen eset tucatszam tortent orbanisztanban is."
Mit tudni? Német, francia, olasz kezekbe átjátszott energetikai szektor új tulajdonosai az anyaországon keresztül politikai befolyásolással élve próbáltak még nagyobb szeletet kanyarítani a tortából? Már majdnem sikerült a kórházakat is eladni..

"Csak a fidesz alacsony szintu politikai kulturajaba meg tisztesseg(telenseg)ukbe nem fer bele az ezekert valo feleossegvallalas es lemondas. Na ez a kulonbseg."

Tudtommal Mo.-n egyetlen jelentős politikus nem mondott le ..és egyet nem vontak felelősségre..szóval ezt ne feszegessük.. puccs volt.. de az más.

"Hagyjuk ezt a jaj mi lesz akkor ha nem orban lesz tipikus fidesznyik riogatast is, sok part eljatszotta mar ezt, hogy vilagvegevel riogattak ha nem oket valasztjak ujra, aztan megse teljesult kormanyvaltaskor."

Peeeersze.. valahogy mindig van.. Persze, ugorjunk a sötétbe, lehet, hogy még a végén jól jövünk ki belőle.. ha meg nem..hát úgy jártunk! Lehet, hogy teher alatt égig nő a pálma! Bangóné rejtett kvalitásai kerülnek felszínre.

"Esetleg johetne egy olyan part, amelyik nem lop. "
Esetleg..ja.. ha meg mégsem, úgy még mindig ott az IMF..vagy eladjuk a dunántúlt..
Csak próbálkozni kell.

Megnyugtatlak, a politikus lop..max nem mindegyik bukik le. Sztracsi is lop..szeretett volna még többet..és fennállt a veszélye, hogy a Strabag demokraták bécsi tagozata kiesik a kosárból..így két év vacillálást követőn végül nagy csinnadratta közepette keresztre feszítették. Ezzel megtisztult az osztrák politikai szcéna, mostantól csakis talpig becsületes , a népért dolgozó politikusok tekerik a kormányt!... vagy legalábbis olyanok, akik nem rángatják nagyon a pórázt és nem ugatják meg a gazdit. ;)

"Ha mar van 2 millio hudekereszteny talpig becsuletes nagy nemzethy szavazonk, "
Valójában majd' 3 millió az :) 2 millió szavazata a 3 legnagyobb ellenzéki pártnak össszesítve volt :)...meccsoda különbség!

"nem pedig csak azzal tudjak le a lelki udvuket, hogy a leghangosabban enekelnek a vasarnapi misen."
Nem tudom, mi minden történik a vasárnapi (és egyéb) misékeken.. de lehet, hogy te is csak hallomásból szerzed a tapasztalataid. Ez persze nem ok a gyűlölködésre és az uszításra.:)

N. Barbie 2019.05.23. 12:32:48

Vilagos, tehat egy oldalon at minden temamra a valaszod egy jo ballibezes. Nem verciki ez mar igy lassan 10 evvel a bukasuk utan?
Itt a pelda, hogy mas orszagokban a (szel)jobber partokban is vannak kovetkezmenyek. Valaszod ra: ballibgyurcsany.
Tehat amiert Strache lemondott, ugyanazert miert mondana le tolvajfideszeknel barki is, mert gyurcsany.
Szanalmas.

2019.05.23. 12:40:49

@N. Barbie: "Vilagos, tehat egy oldalon at minden temamra a valaszod egy jo ballibezes. Nem verciki ez mar igy lassan 10 evvel a bukasuk utan?"

Nem, nem világos.. Akkor újra: megbuktak..de nem tűntek el és ne adták fel. Folytatnák, ahol abbahagyták, most, hogy lassan feledésbe merülnének a disznóságaik. A rendszerváltás után is milyen lekesen pattantak nyeregbe a második ciklusban..mintha nem ők cseszték volna fullra szét az országot..Ja, hogy Antallék nem tudták 50 év rombolását 4 röpke év alatt kijavítani?

"Tehat amiert Strache lemondott, ugyanazert miert mondana le tolvajfideszeknel barki is,"

Szerintem Sztracsi NEM a videó miatt mondott le.. vagyis amiatt, de azon része miatt, ami nem volt publikus. ..és míg neked csakis a sajtóval kapcsolatos bohóckodás kötötte le a figyelmed, nekem az is feltűnt, hogy emlegetett valamiféle Strabagot, akik fura módon minden állami megrendelést visznek..de ha ők jutnak hatalomra, úgy másoknak is juttatnak munkát :) Tehát most ezek szerint a Strabag Ausztria Mészárosa?

N. Barbie 2019.05.23. 12:56:54

@Womb Raider: Ahogy mondod, megbuktak es kesz. Mi kozuk van ahhoz, hogy Ausztriaban lapfelvasarlasert cserebe allami megrendeleseket igert a manus, ami MO-n mar tenyszeruen megtortent tucatszam a fidesz amokfutasa alatti evekben? Amiert ott lemondott az erintett, itt meg nem. Nem latom mitol lenne hiteles vedekezes ezen ugy kapcsan egy kiados ballibezes meg gyurcsanyozas. A bukasuk utan nem oszlattak fel a partot, ezert orbannak vagy mas fidesztolvaj politikusnak se kell lemondania semmiert. Ezt mondod, ami egy vicc.

A sajtoval valo "bohockodas"-t normalis orszagokban hatalommal visszaelesnek es korrupcionak hivjak. Nem csoda, hogy fidesznyikkent nem erted, nalatok ezek mar egy szemoldokfelhuzast se ernek.

2019.05.23. 13:01:10

@N. Barbie: Egyet magyarázz már meg: mi a retkes p..ért ültek 2 évig a sztorin?? Nem adta be a derekát, nem állt be a sorba, így nem maradt más megoldás, le kellett nyomni kajakra???

Másrész a párhuzam kissé erőltetett.. :) Szerintem majd a választópolgárok eldöntik a kérdést :)

N. Barbie 2019.05.23. 14:29:15

@Womb Raider: Ki nem szarja le miert ultek rajta? Lehet azert, amiert a fideszed is ult a kamu KGBela sztorin es 5 eve az EU valasztasok elott dobtak be, mikor mar a lehetosegeikhez kepest eleg kozel kerult a Jobbik a fideszhez?
Es a tortenes szempontjabol teljesen mindegy is. Vagy nem tudom mire akarsz kilyukadni, ha 2 eve tortent, akkor mar nem is hatalommal visszaeles es korrupcio es egy legyintessel el kene intezni? Nem oreg, ugy latszik az osztrak szeljobberek legalabb nem ilyenek, azt tudom, hogy orban pajtasanal pont ez lett volna, ahogy ez is volt.

A parhuzam kristalytiszta, nem csodalom, hogy egyik fedesznyik se akarja meglatni.
Mint mar tobbszor irtam, a faszikam ujsagot akart vetetni maganak, amiert allami megrendelessel fizetett volna. Pont ilyen MO-n tucatszam tortent. Ennel vilagosabb parhuzamot kitalalni se lehetne.

2019.05.23. 15:30:01

@N. Barbie: "Es a tortenes szempontjabol teljesen mindegy is. Vagy nem tudom mire akarsz kilyukadni, ha 2 eve tortent, akkor mar nem is hatalommal visszaeles es korrupcio es egy legyintessel el kene intezni? "

Ááá.. nem megy ez neked..
Rendben, Sztracsi egy g..i.. de vajon akinek ez tudomására jutott (mármint a félelmetes korrupciós konspiracy) az miért is nem tárta azonnal a nyilvánosság/hatóságok elé?
Csak nem zsarolási potenciált sejtett benne?? És vajon hány és hány ilyen videó lehet, amivel másokat tartanak sakkban? Mert ugye azt csak a hozzád hasonló megszállottak hiszik, hogy 'rossz emberek' csakis jobboldalon vannak..

"A parhuzam kristalytiszta,"
Hát persze, hogy az .. Orbán is kétfülű-egyorrú, mint Sztracsi.. az apja valamivel magasabb , mint az anyja..és bármerre is forduljon a világban, a segge mindkettőjüknek hátul van.

Annyira édi vagy, hogy előadod a 'független sajtó halála' koreográfiát.. miközben a világ nagyobb demokráciáinak hátterében pont ugyanezek a játszmák zajlanak. Politikus, aki a befolyásával 'gazdálkodik'.óóóó... tiszta hungarikum. A hülye struccpolitikád csak nevetség tárgyává tesz.

N. Barbie 2019.05.23. 16:16:25

@Womb Raider: Igen, nekem nem megy, vilagosan leirtam tobbszor, hogy az osztrak faszi olyan ugyert mondott le, amit otthon a gazdad tucatnyiszor eljatszott, tehat, hogy mediakat felvasaroltattak, utana meg kifizettek oket allami megrendelesekkel. Csak kurvara nem akarod megerteni, inkabb jatszod az ertetlent.
Es ha zsarolasi potencialt latott benne, akkor mi van? Akkor mar nem is tortent meg? Ne tereljel mar, nagyon unalmas. Mellesleg en nem irtam, hogy csak jobboldali rossz ember van, megegy szanalmas tereles.
Tehat ott tartunk, hogy olyanokat cafolsz, amit en nem irtam, amit meg irok arra nem valaszolsz, csak terelsz meg muertetlenkedsz. De azert nekem van struccpolitikam meg teszem magam nevetsegesse, igen. :DDD

N. Barbie 2019.05.23. 16:18:48

@Womb Raider: "Annyira édi vagy, hogy előadod a 'független sajtó halála' koreográfiát.. miközben a világ nagyobb demokráciáinak hátterében pont ugyanezek a játszmák zajlanak. Politikus, aki a befolyásával 'gazdálkodik'.óóóó... tiszta hungarikum. A hülye struccpolitikád csak nevetség tárgyává tesz. "

Te sokkal edibb vagy, ahogy probalod kinkeservesen jo fidesznyik szokas szerint szetkenni a kakit mindenkire, probalva megmagyarazni, hogy amugy a vilagban (legalabbis a demokratikus reszen, merthogy a diktatura megnevezes ellen nagyon tiltakoztok) az a jellemzo, hogy a kormanypart kezeben van a sajto kb. 80-90%-a, amit kozpenzbol alaposan kitomnek.

2019.05.23. 16:27:12

@N. Barbie: Bucikám... vedd már észre: a XXI. század eleje lassan leketyeg.. az újságpapírra a krumplit sem pucolják már, mert a Penny-ben mirelit krumplit vesznek..
Az internet szabad, és messze nagyobb befolyásoló erővel rendelkezik..és ez a hatalom csak nő és nő.. Ezt a piacot viszont multinacionális véleményirányítók uralják.. Se Sztracsi, se Orbán nem bír efelett hatalommal..
Amúgy meg tessék reklamálni az RTL-nél, hogy a rendelkezésükre álló időt/lefedettséget ne idióta Kékfényesdire pazarolják, és a tudósítás ne arról szóljon, hogy a narrátor felovassa, mi látható a képernyőn..
Másfelől.. látható, hogy a bal-lib csipet-csapat mögött már zsugorodik az amúgy sem túl nagy gazdasági háttér.. márpedig ha 'ők' lemondtak róluk.. akkor az annyit tesz: a hozzáértők sem hisznek bennük. El ne hidd, hogy a politikusokat a nép emeli hatalomba.. ennél még tőled is többet várok..(Mondjuk a fidesz részéről jó ötlet volt, hogy önmaguk hátországa lettek:)
;)

N. Barbie 2019.05.23. 17:39:48

@Womb Raider: Jaa, hogy tovabb magyarazod, hogy pont manapsag a media feletti hatalom semmi elonyt nem jelent, hat nem tudom ilyen szellemi fegyvertelenseg eseten akarom e tovabb huzni az idom veled. Johogy nem mar azt magyarazod, hogy az eg nem is kek, hanem rozsaszin...

Hat kimasnal is reklamalnek, mint az egyetlen megmaradt nem lakajmedia TV-nel az RTL-nel :DD
Istenem...
En inkabb a neveben kozTV-nel vagy TV2-nel reklamalnek, akik vallaltak politikai tartalmat ( ha jol emlekszem lehet valasztani, es ha valaki vallalja, akkor viszont minden partot egyforman kell bemutatni), megis csak a fidesz propagandat toljak, a torvenysertesek megallapitasa ellenere is.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.23. 18:50:19

@Womb Raider: "hiszik, hogy 'rossz emberek' csakis jobboldalon vannak.."

Ilyen fasságot senki se hisz. Jobboldalon csak jó emberek vannak. A bolsevik fideSSesek közt hazaáruló mindegyik.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.05.24. 05:53:15

ez a barbee annyira setét, hogy már nem is látszik mennyire pink
ki kéne fordítani hátha belül még nem rozsdásodott be
süti beállítások módosítása