B1 blogcsalád



Orbán nem mer független újságírókkal találkozni sem

Aki ott volt az szem a láncban - A sajtó árulása

2019. január 10. - jdesi

Messzemenő következtetések Orbán vezér csütörtöki úgynevezett sajtótájékoztatója kapcsán. Avagy az újságírók árulása.

Sokan kérdik, hogy lehet, hogy a kis vezető, Orbán, össze vissza repked egy strómanja luxusgépén, aki a repülőre való milliárdokat olyan megrendelésekből, gyakran valószínűleg igen túlárazott megrendelésekből, de ez most mindegy is, szerezte, amelyeket Orbán főkegyúri jóindulatának köszönhet. A nép meg fütyül az egészre.

orban_putyin.jpg

Most nem azt mondom, hogy amikor Garancsi István, Mészáros Lőrinc  pénzt keres, akkor azt Orbánnak teszi, és a jó GarancsiMészáros tulajdonképpen Orbán egyik alteregója, vagyis az a luxusgép tulajdonképpen Orbáné. Szóval, hogy a sajátján repült volna – abban meg mi a baj? Ó dehogyis, erre még csak célozni sem mernék, mert ugye Szájerné magyar bíróságai előtt nem egészen biztos, hogy be tudnám bizonyítani az igazamat.

Csak azt a kört szeretném felidézni, hogy a kormány, élén a miniszterelnöki tisztséget viselő alakkal, meghatározza, mire költi a mi és az európai uniós polgárok pénzét, GarancsiMészáérros  zsebrevágja a pénzt, vesz belőle repülőt és azon repteti azt, akinek ezt az egészet köszönheti.

Haha, nincs itt semmi látnivaló – nevetnek a kormánypárti mamelukok körülbelül azon a színvonalon, hogy mink a vár, miénkk a lekvár. Lúzerek, így jártatok. Nálunk még a somlói galuska is.

Ha kétharmad, akkor ellopjuk a pénzeteket, urizálunk belőle, nagyképüsködünk és a pofátokba röhögünk. Később még rátok küldjük az adóhatóságot is és bezáratjuk az újságjaitokat, hogy ne pofázzatok ti már itten annyit.

Hát így.

Ok, ezektől a fickóktól körülbelül ezt várom. Hogy a Soros és a migráncs miatt kell szegény Orbánnak s Gundel szotyimenzáján csülköd bablevest és stefánia vagdaltat enni, amiből kilopták már a keménytojást i. Ugyanott szotyihéj kiköphető.

Szóval, rajtuk nem csodálkozom, csak a népen, amelyik azért eredendően irigy és elitellenes szokott lenni, hogy miért nem csak pár mém és FB bejegyzés erejéig horkan fel.

És csütörtökön erre is megtaláltam a magyarázatot.

Orbán, aki már tényleg azt hiszi, igazi uralkodó, elvégre a királyi várban székel és rövidesen a korona is oda fog költözni, nagy kegyesen a színe elé engedia  sajtót. Persze azért nem akárkit, mert rend, csend fegyelem.

Szóval, kiáll – persze nem a királyi várban, mert tudja, hogy a kollégák két perc alatt felzabálnák az olcsó káposztáscvekedlit,  hanem valahol arrébb és szerencsétlen ún. kollégáimnak lediktálja a tutit. Van benne migráncs, meg Soros, ha kicsit rosszabb a helyzet Gyurcsány vagy Medgyessy is – ha itt a válság, akkor azt onnan fogjuk észrevenni, hogy Horn Gyula és Kun Béla is lesz benne.

A jól dresszírozott szerencsétlenkék ott ülnek és jegyzetelik, felveszik azt a töménytlen hazugságot, amit ez az alak ott előad nekik.

És nyilván az mem úgy van, hogy bárki oda mehet és áhitatos szemét  a kis vezérre függeszti és derekasan közreműködik az alja kormánypropaganda terjesztésében. Ezt is ki kell ám érdemelni.

Ugyanis van pár pár, aki talán még kérdezne. Őket preventive, kidobják– mindez szépen mutatja, mi lesz majd, ha létrehozzák megint a sajtókamarát, amibe megbízható alakok kerülhetnek csak be, akik tudják hol a helyük és legalább napi kétszer elmondják leírják, hogy Soros és migráncs, és az ajvékol, libbancs és homér szavakat is el tudják helyezni a dolgozataikba. De ne szaladjunk előre.

Szóval, miért lehet így lopni és a jogállamot felszámolni?

Mert a maradék kollégák, mintha mi sem történt volna bemennek és eljátsszák szánalmas szerepüket. Nem azt mondják, hogy vagy mind bemegyünk erre az amúgy szégyenteljes eseményre, vagy kollektíve a büfében kivárjuk a dolgot egy kis somlóizással.

Lehet ezt ezzel azzal magyarázni? Nem lehet. Aki azok után, hogy egyes – és majdnem mindegy, milyen – kollégáit egy kormányzatinak nevezett eseményről kitesznek és ő részt vesz ezen, az azt üzeni Orbánnak: repkedj csak kis vezető. Repkedj tőlünk és lop és uszíts egymásra minket. Vigyél a háborúba, öless meg minket, ha úgy adódik, tegyél tönkre minket és közben minden gyermeked álljon mind a száz saját lábára, ami még nem olyan rég a mi lábunk volt.

Ők is, a főnökeik is, lapjaik és kiadóik vezetői is, akik nem azt mondják, hogy ezt akkor nem.

Ti barátaim, kollégáim, akik közül pedig többet tiszteltem is eddig, mind mind az orbánizmus szekértolói vagytok.

Nem mondom, hogy csak miattatok, de miattatok is fognak itt még többet lopni, urizálni a pofánkba röhögni, bosszút állni, lapokat bezárni, talán később embereket is.

Ti, mind tehettek arról. Mert szemek vagytok a láncban, pedig talán még lett volna választásotok.

PS: biztos lesznek azért kollegák, akiik visszafordulnak a hír hallatán és talán olyanok is, akik nem játszák el- bár bemennek . a fegyelmezett majmot. Nekik tisztelet

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8314553542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir Bates dö Hól 2019.01.11. 00:01:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ezt én sem értettem soha: nagypofával harsogják, hogy vesszen a píszí, itt az alt right (ami náluk azt jelenti, hogy tahó és bunkó módon minősítenek embereket, bár miképpen másként, attól, hogy valaki a magyar balettban ugrál vagy dj-zik a külügyminiszter papával, még nem lesz intellektüel, bár megadja is csak egy nulla teljesítményt tud felmutatni, fáj bevallanom, de valóban bayer és a kis gnóm ott a legolvasottabb, legfelkészültebb), azt mikor dobod a pc köreit, akkor meg megy a sírás-rívás; én még soha nem reklamáltam, ha elküldtek az anyámba;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.01.11. 00:06:32

@6.Lenin: "Sorosnak volt-é köze ehhez a dologhoz, azt végképpen nem ismerem, de sok helyen igen."

persze Lajosom, itt tegnap esett az eső, nedves volt az aszfalt, ebbőlnesen következik, hogy a te ágyneműd is azért nedves, nem azért, mert behugyoztál álmodban... meg a soros, a migráns, a brüsszel, esetleg a pirézek, mi?;-)...

Európai téridő 2019.01.11. 00:09:14

Ti sem vagytok függetlenek, ti is irányzatosak, pártosak vagytok.

Sir Bates dö Hól 2019.01.11. 00:17:50

@csakegyvalaszto: "bármilyen kormányzás jobb lenne a jelenleginél, amiben a konszenzus nem kerülhető meg, és nem jut egy kormánypárt határtalan kontroll nélküli hatalomhoz..."

így igaz, '10 előtt egy nyugati sallangokkal ellátott észak-balkáni bordélyban éltünk, teljesen inkompetens idiótákkal a kassza mögött, most meg egy folyamatos harci készültségben lévő amorális és gátlástalanul aljas, kisebbségi komplexusban szenvedő tehetségtelen, félművelt és sunyi szaroscsizmás parasztgyerek vezeti önjelölt diktátorként a -sztánok közé moot... én a kuplerájt preferálom;-)...

Dan da Man 2019.01.11. 00:37:26

A téma jogos, de ettől a poszt még vállalhatatlan helyesírásilag. Átolvasás előtt nem posztolunk. Ennyire nem volt sürgős ez a mondanivaló. Fogorvoshoz sem megyünk a szánkból kilógó kolbásszal. És nem, nem vagyok nyelvtan-náci, de egyrészt miért ad a poszter felületet a buta hiénáknak, akik majd jól belekötnek ebbe, másrészt író ember legyen annyira igényes, hogy vázlatot nem közöl...

E1G ellenzék egy geci 2019.01.11. 00:49:54

Eddig sem volt semmi ertelme a blognak, de ez most aztan egy teljesen osszefuggestelen, ertelmetlen frocsoges.

ember100 2019.01.11. 01:07:50

@csakegyvalaszto:
Helló !

Jaj ne izélj már .
A Fényessége Vezető következő 4 éves terve hogy a Nemzet gázszerelője a VILÁG leggazdagabb embere legyen (és persze okosabb min Cukenberg ) .
Hát nem fényűző terv ?

Sir Bates dö Hól 2019.01.11. 01:43:27

@Dan da Man: +1 (engem különösen a központozás zavar, ám sajnos az általad jelzettek az egész moi sajtóra jellemző, tisztelet a kivételnek)...

Sir Bates dö Hól 2019.01.11. 01:53:45

Végignézve a szabadfogás-angard-csörte műsorokat, arra lettem figyelmes, hogy a ner propagandistái - valamely krisztusi jóságtól eltelve - aggódva óvják és féltik a szembenálló oldalt az ep-választáson való közös listás indulástól, mindenhol feltünő érvük: hiteltelenné válhatnak a szavazóik előtt, mindegyikük felteszi a kérdést, hogyan szavazhatna egy jobbikos olyan listára, ahol gyurcsány is szerepel.
Könnybe lábadt szemem ennyi önzetlen aggódás láttán.
(persze az is lehet, hogy befostak, ha fidesz veszítene a jelenlegi helyei közül az ep-ben, az egyértelmű vesztés számukra... és orbán számára is...)

E1G ellenzék egy geci 2019.01.11. 02:18:07

@Sir Bates dö Hól: Felhivtak a figyelmet, hogy ezek az ellenzeki poziciokat bitorlo partok es politikai celebek mennyire nem kepviselnek semmifele elvet, hanem egyetlen celjuk aljas modon hatalomba kerulni. Ahol gatlastalanul kiszolgalhatjak az orszaggal ellenseges kulfoldi hatalmak erdekeit.
Mert mifele ember lehet az, aki a szemkiloveto Gyurcsannyal, barmiben is hajlando egyeterteni ??????????

ételizésítő 2019.01.11. 02:40:53

@Dan da Man:
"nem vagyok nyelvtan-náci"
De még csak nyelvtannáci sem? :-)

Egyébként teljesen igazat adok.
Sajnos, a teljes netes sajtó is ilyen, vagy még szarabb, az Indextől az Origóig, hogy a két végletet említsem. És ezek nem elgépelések, hanem tudatlanság, butaság, ostobaság. Régen azért ilyen írástudású botcsinálta firkászok nem publikálhattak volna, pláne nem pénzért, talán kifutófiúk lehettek volna valamelyik lapnál, és hozhatták volna az újságíróknak a kávét meg a kiflit.
Másra ma sem alkalmasok, csak hát a felvétel is haveri alapon megy, nem hozzáértés alapján.

Gyorgy Nagy 2019.01.11. 05:04:14

A 158 cm-sparaszt gyerek akár miket hazudozik akkor is egy rakás szar másnèven az ország O1G !

E1G ellenzék egy geci 2019.01.11. 05:48:08

@az EU pénzek zsákolója: "O1G a lelkét eladná a hatalomért, remeg érte,"

Ez pont az ellenzekre jellemzo. Orban mindenfele erolkodes nelkul 9. eve hatalomban van. Az ellenzek viszont barkivel, az Europat elfoglalo, eroszakkal iszlamizalni szandekozo arabokkal is osszefognanak, ha azok hatalomra segitenek oket. Lathatuk a tv szekhazban vegrehajtott HAZUG szineszkedesbol, hogy GATLASTALANUL BARMIRE kepesek, a hatalomert.
SZANALMASAK, NEVETSEGESEK, SZEGYENTELENEK, PITIANEREK, VEGTELENUL ALJASAK.

csakegyvalaszto 2019.01.11. 05:56:46

@E1G ellenzék egy geci: "az Europat elfoglalo, eroszakkal iszlamizalni szandekozo arabokkal is osszefognanak"

Erre példát tudsz mondani?
Én egy ilyenről tudok, Pharaonnak hívták, és Orbán szomszédja volt. Bár nemzetközi körözés volt rajta, mégis Orbán meghívására beengedték az országba, mi több, a barátját a parlamentbe is beengedték az alakuló ülésre.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2019.01.11. 06:41:08

@paraszthajszal: @Sir Bates dö Hól:

Különösebb jelentősége nincs, hiszen a ner trolljainak nem az igazság, hanem a hazugság terjesztése a feladatuk, de mindazok kedvéért, akik esetleg még itt, a B1 mocsarában is szeretnének olykor némi levegőhöz jutni, azoknak jelezem, így neked is francia harcostársam, hogy a Paraszthajszál nertárs által említett, 444-en megjelent Mécs János írásmű az egy paródia, egy pamflet, és éppen az arrogáns, lekezelő, pökhendi, minden szegény vagy vidéki embert lenéző yuppie/álértelmiségi/álliberális/városi tahó söpredéket cikizi.
Ezt az igazságot természetesen a habony-csőcselék is tudta a fidesz propagandaosztályán, de a pamflet annyira tökéletes volt, hogy aztán ezt kiforgatva úgy tolták be a fidesz szavazóbázisának teljesen agymosott búrájába, mintha ez Mécs János véleménye lenne, és azóta is a nap 24 órájában tolják ezt a hazugságot, mint látható. (lásd az ellenoldalon Kövér László köteles beszédét. Politikai feladatot hajtanak végre, ahogy akkor a szocik) Természetesen egy egészen minimális humorérzékkel rendelkező és az iróniát, a cinizmust jól érzékelő olvasó könnyesre röhögte magát a pamfleten, annyira egyértelmű volt az üzenet, de naív volt az, aki azt hitte, hogy ez a gyilkos banda nem fogja azonnal rágyújtani a virtuális teret a Mécs gyerekre, és rajta keresztül a balliberális/ellenzéki/zsidó/ex-szdsz-es/orbánkritikus oldalra.

Tehát ismétlem: a Mécs gyerek egy szatirikus glosszát közölt, és éppen a vidékieket, a szegényeket védte...nota bene! az általa is jól ismert, saját generációjának városi aljanépétől.

Üdv.

2019.01.11. 06:42:21

@E1G ellenzék egy geci:

"Orban mindenfele erolkodes nelkul 9. eve hatalomban van."

a választópolgárok éppen csak 1% nyi többségével, aztán az összecsalt 2/3 al. nem erőlködés nélkül, MINDENÁRON!!!

SOROS SOROS MIGRÁNCS MIGRÁNCS!!!

rallus 2019.01.11. 07:41:47

Azt nem tudom, hogy az ellenzéki TV-k közvetítették e élőbe Orbán sajtótájékoztatóját, de a köztévé és a jobboldaliak igen. Az ellenzéki újságírók sorra feltették a "Hogyan tudná cáfolni azt a közismert tényt, hogy ön háromszoros anyagyilkos?" jellegű kérdéseiket. Az ellenzéki pártok az igazuk tudatában azonnal porrá zúzták minden mondatát. Az ellenzéki sajtó megint bebizonyította, hogy itt diktatúra van, Orbán retteg és holnap bukik a kormány...
A karaván meg halad...egyre gyorsuló ütemben...

Semper Fidelis 2019.01.11. 08:02:12

@az EU pénzek zsákolója: Agyvérzést ne kapjál, lécci, különben nem lesz lehetőségem olvasni azokat az alpár, ordenáré hozzászólásokat, amelyeket meglehetősen gyakran kiizzadsz magadból.

Azt hiszed meggyőzöl bárkit ezzel az okádék, útszéli dumával? Vagy ez ilyen becsípődés?

Ne válaszolj, köszi, readonlyban nyomom.

MACISAJT1 2019.01.11. 08:03:46

"Menesztették az Újságíróklubból Dési Jánost 2011. October 25. Tuesday 23:23 |
Menesztették az Újságíróklubból Dési Jánost

Budapest – Az ATV menesztette Újságíróklub című műsorából Dési János újságírót, mert szerepet vállalt Gyurcsány Ferenc rendezvényén, ahol megalakították az új pártot. A döntés szakmailag indokolt lehetne, ha Dési János erről nem egyeztetett előre a csatornával. "

És ő volna a posztíró, a "független" újságíró...:P

Muhaha

szepipiktor 2019.01.11. 08:25:15

Értem én, hogy ezen az oldalon a másik fél veszteségeit dobolják, de az egysíkú porokból egyvalami hiányzik!
Hogy kik voltak ott, kik lehettek jelen.
Mert azt tudjuk, hogy a kormánypártiak igen, de a többiek közül kik?
Index lehetett? HVG? ATV? stb?
Mert a posztoló azt állítja, hogy független újságírók nem.
Ha azokra gondol, akik jellemzően nem tájékoztatnak ma sem, hanem a lejáratás a céljuk - függetlenül, hogy orbán a lejáratandó, vagy bárki, aki nem az ő ideológiájukat képviseli - akkor meg full hazugság a "független" jelző használata.
Tudjuk, hazánkban NINCS független sajtó, ma minden oldalon a saját média van jelen.
A saját oldalt függetlennek tartani, meg ugye hazugásg, ami a függetlenséget is azonnal megcáfolja.
.
Gondoljunk bene, az ex-indexes horda anno Szárszón a Farkasházy-rendezvényen a WC-t, a lakást dokumentálta és nem érdekelte őket a rendezvény maga. Akkor őket a házigazda kitiltotta, hiszen a későbbi lejáratásokhoz gyűjtöttek anyagokat.
Most ez a csürhe a 444-en teszi ugyanezt. Ha őket nem hívják meg, az gond?
Egy nyiltan provokáció és aljabulvár alapú slepp nem vehet rész valahol, az a független újságírókat jelenti.
Meg ez a "csalódtam" dolog.
Azért a médiában nem csak a külföldröl pénzelt aktivista alapú újságírók dolgoznak, sokan egyszerűen egzisztenciális okokból dolgoznak itt vagy ott.
Sokan nem is politizálnak, sokan valóban CSAK tudósítani akarnak.
Ezekben azért csalódni, mert nem állnak be a csordába?????
Abba a csordába, amiben azok vannak, akik nem a szakma alajai szerint dolgoznak, hanem politikai indíttatáésból hazudoznak?
.
A szakma azért elérte a célját, mert megkérdezhették mészárost meg a többi dolgot. A média be is számolt erről és orbán kamuválaszai is elhangzottak. Azaz aki képben van, az kapta a szokásos kamut, most ez lenne a jó, hogy hetente lenne rendezvény és azon orbán hetente kamuzna? Ez a cél?
Vagy azt gondolta bárki is, hogy majd elmeséli, ő segítségével gazdagodik mészáros???
.
Ma nincs független média, a napilap és a tévé a kormány kezében van, az online oldal a neoliberálisok és még egy picit a balosok kezén.
Mindkét oldal a propagandát szajkózza és gyalázza a másik oldalt.
Ez ma a független sajtó.
A valódi független sajtó beszámolna az ellenzéki oldal számtalan hazugságáról, galádságáról is.
Ma a kormány galádságairól ír ez az oldal és a másik állítja, az ellenzáék hazudik.
Az elklenzékéről beszámol a kormánysajtó és az ellenzék állítja, a kormány hazudik.
A sok millió ember meg kapkodja a fejét, és egyet tud meg: MINDENKI, MINDKÉT OLDAL hazudik.

MACISAJT1 2019.01.11. 08:31:24

@szepipiktor: "Ma nincs független média, a napilap és a tévé a kormány kezében van"

Az rtl és az atv, ugye?:P
Netán a 13.,14,15 kerületi tévék?

Muhaha

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 08:35:35

@MACISAJT1: "Az rtl és az atv"

Ezek jelentik a független médiát TV ügyben. MÉG nem teljesen zárt a diktatúra, MÉG nem jön hajnalonta a fekete autó...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 08:37:48

@szepipiktor: "hetente lenne rendezvény és azon orbán hetente kamuzna?"

Ha nem lenne túl kínos.

De túl kínos, a gyáva geci nem vállalja.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 08:41:08

@rallus: "Az ellenzéki újságírók sorra feltették"

Nincs ellenzéki újságíró. A független újságírók EGY RÉSZÉT beengedték, és ők feltehették a geci korrupciójára vonatkozó kérdéseiket, amit a geci cinikusan nem válaszolt meg. Ennyike.

rallus 2019.01.11. 08:47:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Az MTV ma délelőtt megismétli a TELJES sajtótájékoztatót... Bizonyára azért, mert a jelek szerint az ellenzék újabb jelentős sikert aratott...
Tudsz logikusan gondolkozni?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 08:51:35

@E1G ellenzék egy geci: "Orban mindenfele erolkodes nelkul 9. eve hatalomban van."

A geci 2010-ben minden erőlködés nélkül 2/3.dal nyert. Egy üres öltöny is nyert volna, annyira utálta a nép az elkúrókat.

2014-ben és 2018-ban nagy erőlködések közepette tudott csak nyerni, sokmilliárd forint közpénz és a teljes államapparátus segítségével. Például önkormányzati dolgozók feladata volt az ellenzéki plakátok letépkedése.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 08:54:31

@rallus: "Az MTV ma délelőtt megismétli a TELJES sajtótájékoztatót"

Ez a minimum. És ennek heti rendszerességgel kellene történnie, nem 9 évente egyszer.

Gyorgy Nagy 2019.01.11. 09:05:25

Testörök nélkül a felcsuti törpe egy lépéstsem megy mert bevan szarva .

6.Lenin 2019.01.11. 09:25:15

@ételizésítő:

Agyament Barátom!

Miért lenne seggnyalás, ha valakinek elismerem a tehetségét. Orbán egy tehetséges politikus. Ma Mo-on csak esetleg Gyurcsány lehetne, de ő meg elmebeteg., de ő képes még nagyobb tömeget megmozgatni, igaz, szintén az elmeroggyantak közül.
A világ többi részén nagyobb az elismertsége Orbánnak, hiszen lassan minden róla szól, és minden kezdő cézár őt szeretné megbuktatni, kizáratni a Néppártból. Szép lassan eltűnnek Európában az őt buktatni akaró zsenik.
Mivel ő is emberből van, nyilván vannak hibái is, kinek nincsenek, még nekem is (leállok minden hülyével véleményt cserélni).
Nagyon örülnék, ha lenne valódi választék, de nincs, sajnos. Ezért ki a felelős?

Élőben néztem az MTVA ostromát, közülük kéne valakinek a seggét nyalni, még a ott harcoló hölgyekét se tudnám, mert fuldokolnék a röhögéstől közben, úgy meg nem lehet valami nagy élvezet. A tehetségükért meg nem indokolná semmi. Hülye picsák.

Remélem sikerült megnyugtatóan tisztáznom ezt a kérdést, a többi a te dolgod, ha képesnek tartod magad értelmezni a leírtakat.

rallus 2019.01.11. 09:31:23

@Gyorgy Nagy: Ha végig gondolod, hogy az OPNI megszűnése óta az olyanok, mint te, taga, @az EU pénzek zsákolója: és a többiek ellenőrzés nélkül járnak az utcán, akkor nem felesleges az óvatosság. Ráadásul már a sors furcsa tréfájaként a Parlamentbe jutott ellenzékiek is ön és közveszélyes tüneteket produkálnak és ez az esélyeik gyors csökkenésével csak fokozódik...

Minden ballib bérretteg 2019.01.11. 09:46:29

Ez most arról szól, hogy a 3-4 ballib hivatásos gyűlölködő miatt, akiket nem engedtek be, te most kihúztad a listádról a HVG-t, 444-et, Index-et, RTL-t meg a többi ballib hírhamisítót is, akik ott voltak ?

Szívem szakad meg.. :DDD

Minden ballib bérretteg 2019.01.11. 09:51:00

@csakegyvalaszto:

Te ezt gondolod. Mi meg azt hogy az elkúróktól nincs szarabb, és ezt többen gondoljuk sokkal, mint amit te gondolsz.

A másik része az marhaság. A váalsztásokon nyertes alakít kormányt. Őket meg az emberek a váalsztók választják.

Soros nagy terve, hogy a nemzeti szuverenitást megszüntesse, csináljon EUás ügyészséget, bíróságot, törvénykezést, pénzosztást, ... mindent.

Magyarul éppen az a terve, hogy azok bíráskodjanak, azok osszák a pénzeket, olyan emberek döntsenek a te sorsodról és az enyémről, akiket soha senki nem választ !

Vol már ilyen a történelem folyamán. Minden esetben mikor megszállás alatt voltunk. És soha nem volt senkinek se jó ez az országban.

6.Lenin 2019.01.11. 09:58:51

@Minden ballib bérretteg:

"Vol már ilyen a történelem folyamán. Minden esetben mikor megszállás alatt voltunk. És soha nem volt senkinek se jó ez az országban. "

Bocs, de ebben tévedsz. A megszállókat kiszolgálóknak jó volt. Ezért is szeretnék újra, ha valakinek eladhatnák az országot. Most is eladnák bárkinek, aki a hatalomba segítené őket.
A mai ellenzék bármikor eladná az országot, hogy hatalomba kerüljön, ez már a vérükben van, hiszen önerőből soha nem tudnák ezt elérni.

Peter Götz 2019.01.11. 10:28:33

@Minden ballib bérretteg: HAZUDSZ,Orbán hazaáruló,
és gondolom te meg Moszkvából írogatsz

torró 2019.01.11. 10:35:01

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Most újra bolsi a fidesz . Nemrég még náci volt. Valamelyik nap meg Horty restaurátor! Most akkor melyik? És Soros a saját pénzét osztja? Neked osztottak kevés észt ! Nézz már szét egy kicsit milyen vagyona van és hogy szerezte! Ne hülyéskedj! Miért van kitiltva számos országból? Azok a hülyék mi? Országok valutáját rengette meg a spekulációs manővereivel. Menj énekeld el az internacionálét! És te mondod, hogy jobbos vagy? Na ne röhögtess!

Minden ballib bérretteg 2019.01.11. 10:42:30

@6.Lenin:

Hosszútávon a hazaárulóknak is szarabb.
Persze a ballibek csak rövidtávban gondolkodnak.
Mi sem bizonyítja jobban, mint a bevándorlás melletti kardoskodásuk Eu szerte.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 11:01:07

@torró: "Most újra bolsi a fidesz . Nemrég még náci volt. Valamelyik nap meg Horty restaurátor!"

Bolsevik, náci, hortista. Problémád van ezzel? Hát sok magyar hazafinak is.

Egyszer ruszkiellenes, a következő percben ruszkisimogató. Csak győzd követni a gazdád vargabetűit. :))

"Soros a saját pénzét osztja?"

Igen, Soros György, a legnagyobb magyar hazafi 35 éve támogatja a magyar tudomány és demokrácia fejlődését. Problémád van ezzel, hazaárulókám?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 11:04:00

"A szlovákiai 16,6 százalékos drágulással szemben Csehországban csaknem 24, Lengyelországban nagyjából 25, Magyarországon pedig több mint 33 százalékkal nőttek az élelmiszerárak.

Ez utóbbi a második legrosszabb uniós adat, hiszen Magyarországot csak Málta előzi meg, több mint 36 százalékos drágulással."

ujszo.com/gazdasag/az-euro-bevezetese-ota-a-szomszedoknal-gyorsabban-nottek-az-elelmiszerarak

6.Lenin 2019.01.11. 11:17:22

@Minden ballib bérretteg:

Ebben igazad van.
Csak rövidtávon képesek gondolkodni. Ezért is buknak.

Szánalmas már nézni, hogyan vergődnek, kitalálva minden marhaságot, hogy az ország jó helyzetét a legrosszabbnak mutassák be, de nincs rá vevő.
Nem képesek összeverbuválni csak néhány száz, esetleg néhány ezer tüntetőt, őket is már a becenevükről is ismeri mindenki.

Sir Bates dö Hól 2019.01.11. 11:46:54

@zord íjász: köszönöm, sz'al valami hasonló, mint a regős péter versek?... (megkerestem, elolvastam (jó régi, '13-as cink), hát, aki ezt komolyan veszi, az tényleg nem bírja a magyar nyelvet anyanyelvi szinten;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.01.11. 11:49:10

@Semper Fidelis: "Ne válaszolj, köszi, readonlyban nyomom."

mint orbán...

mgdé 2019.01.11. 12:12:37

@6.Lenin:
"ma nem igen van hozzá hasonló politikus nem csak Mo-on, de Európában sem"

Akkor te azt gondolod, hogy a keresztény Szent Oroszország nem is Európa része?
(Mert ugye annyira azért nem vagy bátor, hogy azt merd állítani, hogy Orbán miniszterelnök úr simán legyőzné akár 100 m-es síkfutásban, akár tigris meglovaglásban Putyin elnök urat?)

Sir Bates dö Hól 2019.01.11. 12:13:04

@torró: fater, nem kéne már melózni, sok lesz az: egyrészt soros vagyonának eredetét firtatod (a kontextus szerint elítéled, szíved joga, most ez irreleváns), azonban orbán vagyongyarapodásán (most megjátszhatjuk, hogy az mészáros vagyona, de nincs erre időm) egyszerűen átlépsz;

[én még ismertem karótnyelt igazi nagypolgárokat, igazi "keresztény úriembereket" - annak ellenére, hogy igazi proligyerek vagyok, vannak még érdekes életutak -, ők voltak azok tudod, akik egyszerűen csak soha nem vásároltak kohnnál vagy grünnél, gömböst és szállasit viszont egyenesen megvetették (nekem azt mondták, hogy utóbbiak megbocsáthatatlanok, nekik volt választásuk)... csak gondoltam, úgy megosztom, minden hátsó szándék nélkül, semmi 'miheztartás' meg ilyesmi;-)...]

nemecsekerno_007 2019.01.11. 12:42:46

"független újságírók" Muhahahaha :)))))))))))))))

Olyanok már csak a mesében vannak :)

n3spr3ss0 2019.01.11. 12:43:56

@Ellenzéki Tüntető: Ne haragudj, de hazudsz. A mocskolódást a jobboldal kezdte, tökélyre fejlesztette, ez így megy 2002 óta. Az pedig TÉNY, hogy Orbán geci.

n3spr3ss0 2019.01.11. 12:46:33

Amelyik újságíróban van egy szemernyi tisztesség, önbecsülés, az nem megy el egy Orbán féle "sajtótájékoztatóra", ahol papírból olvassa fel az előre megírt semmit mondó válaszokat, a konkrét kérdésekre meg nem válaszol.

n3spr3ss0 2019.01.11. 12:48:21

@6.Lenin: Az ország jó helyzetét. Erről kérdezd meg bármely ország bármely politikusát, szakértőét.:)))

6.Lenin 2019.01.11. 12:55:01

@n3spr3ss0:

De akkor beledöglene, hogy nem kérdezheti meg tőle a világot megváltó kérdések kérdését:mitől gazdag Mészáros?

Láttam, hogy a sok hülye "saját gondolataitól is független" újságírónak nevezett köcsög szinte remegett az izgalomtól, hogy mikor is teheti fel a kérdések kérdését. A többi úgysem érdekelte, hiszen nem értett belőle semmit.

6.Lenin 2019.01.11. 12:57:40

@n3spr3ss0:

Minek? Érzem, 2010 óta.

rallus 2019.01.11. 13:01:07

@n3spr3ss0:" A mocskolódást a jobboldal kezdte" és hiába importált az MSZP Izraelből egy Ron Werber nevű ájtatos természetű békeaktivistát, képtelen volt disztingvált stílusra késztetni a Fideszt! Akkor "terjedt el" hogy Orbán úgy megverte a feleségét, hogy kórházban ápolják. Aztán másnap Lévai Anikó megjelent a TV-ben élő adásban, mire az "terjedt el", hogy Orbán már a családját is harcba veti..
Van mire büszkének lennetek...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 13:06:33

@n3spr3ss0: @rallus: "A mocskolódást a jobboldal kezdte"

Nem kezdtük. A bolsevik hazaáruló fideSSfasszopók kezdték, és folytatják. És ők vergődnek miatta. :))

Könnyeim potyognak. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 13:08:11

@6.Lenin: "remegett az izgalomtól, hogy mikor is teheti fel a kérdések kérdését"

Ha húsz évente egy kérdést tehet fel, nyilván jobban izgul, mintha hetente 3-mat.

6.Lenin 2019.01.11. 13:13:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Hetente van kormányinfó, de magától a Sátántól kérdezni nyilván nagyobb "dicsőség" hülyék közt.

6.Lenin 2019.01.11. 13:17:01

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Mellesleg most ti bizonyítottátok, hogy nem diktátor, és nincs diktatúra. Nem lőttek le senkit, nem dobtak ki senkit.
Nyilvánosan csinálhatott magából hülyét bárki.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 13:18:42

@6.Troll: "Hetente"

Hazudsz. Tíz éve nem állt ki a geci hazai újságírók elé. És a felét nem is engedte oda. Lehet, hogy neki tíz év múlva nem lesz lehetősége a gecitől kérdezni, mert akkor őt tiltják ki. Esetleg húsz év múlva megint...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 13:20:47

@6.Troll: "ti bizonyítottátok, hogy nem diktátor"

A geci gazdád újabb bizonyítékát adta a diktatúrának, bár tíz évente egyszer lehet kérdezni, DE akkor is csak kiválasztottaknak, ÉS csak egyet, ÉS arra se válaszol. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 13:22:10

@nemecsekerno_007: "független újságírók ... már csak a mesében vannak"

Igen, egyre kevesebben vannak, a geci gazdád tesz róla, fideSSfasszopó.

6.Lenin 2019.01.11. 13:31:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ne hazudj, láttam többen, több kérdést is feltettek. Még jó, hogy minden hülyét nem engedtek oda, még most is tartana a tájékoztató.
Sok kormány infót láttam. Olyanokat is, ahol ugyanazt a kérdést minden köcsög külön is megkérdezte, hiába válaszolta meg Lázár, vagy a másik.

Különösen kedveltem Suhaj Ildikót, nála nagyobb köcsögöt nehéz lenne találni.

nemecsekerno_007 2019.01.11. 13:40:44

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ja, mint a Jedik, azok is egyre kevesebben vannak!!! Muhahahahaha!!!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 13:44:00

@nemecsekerno_007: Elég ocsmány dolog hazád nyomorán örömködni, fideSSfasszopó.

Illetve neked ez nem hazád. Talán rokonaid élnek itt. Örülj az ő nyomoruknak, geciputtony.

6.Lenin 2019.01.11. 13:54:47

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ennél már csak az visszataszítóbb, ha valaki a saját hazájának (polgárainak) az elért eredményeit mocskolva, az ország rossz hírét próbálja terjeszteni.

cardiobascuralis 2 2019.01.11. 13:54:58

@Ellenzéki Tüntető:
@putris72:
@E1G ellenzék egy geci:
@rallus:
@Semper Fidelis:
@MACISAJT1:
@6.Lenin:
@torró:
@nemecsekerno_007:

Hogy ízlik a second hand Gundel-palacsinta, még azon melegében az O1gecigány seggéből, Fidesz-troll seggfejek?
Az állaga már hasonlít az eredetihez, mi?
Otthon erre a családnak már azt mondjátok, a Gundelből ebédeltek?
Nem ciki nektek, náciknak egy cigány seggét nyalni napi több órában, felturbózott nyelvvel?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 13:58:33

@6.Troll: Most az egyszer egyetértek veled, faszkalap.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 14:01:29

@cardiobascuralis 2: :))

A fideSSfasszopók egy alternatív valóságban élnek. Nekik a geci azt mondta, hogy ez nem szar, hanem csoki, és ők halálukig meg vannak győződve erről. :))

6.Lenin 2019.01.11. 14:04:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Nagyot nőttél a szememben, hogy elismered, milyen visszataszító is az, amit itt művelsz ezen a blogon (is). Gratulálok.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 14:21:04

@6.Lenin: Még hasonlót se csináltam soha. Alternatív valóságban élsz, faszkalap.

Mindig is dicsértem a nép által elért eredményeket. A geci gazdád patkányságait sokszor kritizáltam, vagy az agyhalott szavazóit, de az országra soha semmi rosszat nem mondtam, sőt, mindig felemeltem a hazámat, veled ellentétben, trollgeci. :))

Gyorgy Nagy 2019.01.11. 14:24:26

Szaros a szàd felcsuti fiu.

6.Lenin 2019.01.11. 14:29:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Milyen eredményeket ért el az a csőcselék, akiket te népnek tartasz?
Megbuktatta a diktátort? Vagy kinyalná a Soros seggét, felkínálva neki azt az országot ahol te is lax ?
Kik a nép szerinted? Akik mindig eladták valakinek az országot?
Te egy pitiáner szarkeverő vagy cicus.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 14:35:37

@6.Troll: "Milyen eredményeket ért el az a csőcselék, akiket te népnek tartasz?"

"Megélénkült a könyvkiadói tevékenységük: újabb könyvvel folytatták tudományos ismeretterjesztő sorozatukat (Hétköznapok a honfoglalás korában. Magyar őstörténet 5.), melynek korábbi kötetei is újranyomásra kerültek. Források és tanulmányok című sorozatukban új tanulmánykötet jelent meg (Dentumoger I. Tanulmányok a korai magyar történelemről).Egyik tagjuk további két, máshol megjelent kötet szerkesztését végezte.Egyik munkatársuk nyári expedíciót szervezett és vezetett az Urál vidékére és Nyugat-Szibériába, melynek során a térségben rejlő lehetőségek felmérését folytatta, és alakította ki a szükséges tudományos kapcsolatokat. Másik munkatársuk ősszel expedíciót szervezett és vezetett a Kaukázus északi előterében, melynek során a térségbenrejlő lehetőségek felmérését folytatta, és alakította ki a szükséges tudományos kapcsolatokat. A nyári ásatási idényben egyidejűleg több feltárást is vezettek: 1) Őstörténeti régészeti expedíció az Urál vidékén (2017. július–augusztus) ; 2) Hitelesítő ásat ások vezetése és szervezése Dömsödön, Ceglédbercelen és Kocséren (2017. augusztus) ; 3) A témacsoport egyik tagja közreműködött Szlovákiában, Dunaszerdahelyen az újonnan előkerült honfoglalás kori temető feltárásában (2017. október-november). Részt vettek László Gyula (1910–1998) régész-képzőművész nemzeti értékű hagyatékának feldolgozási, digitalizálási munkálataiban az örökösökkel 2015 - ben kötött együttműködési szerződés keretében (László Gyula Digitális Archívum). Leletmásolatokkal kiegészített poszter kiállításuk Törökországban két helyszínen is bemutatásra került. A 2015. évi uráli expedíciójukról 52 perces film készült.
A kutatócsoport tagjai az év során összesen 25 tudományos és 14 ismeretterjesztő publikációt tettek közzé, 4 kötet szerkesztésében vettek részt, 16 tudományos, valamint 29 ismeretterjesztő előadást tartottak, nagyobbrészt az országhatárokon kívül (Oroszország, Szlovákia, Csehország, Románia, Kaza
hsztán, Törökország)."

Peter Götz 2019.01.11. 14:36:10

@6.Lenin: te honnan írsz,Pétervár,vagy Moszkva?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 14:37:57

Agykéreg
kutatások
Leírták a felfedező viselkedés egyik kulcskomponense, a kíváncsiság
-
vezérelt ágaskodás
hátterében álló élettani folyamatokat a hippokampuszban, az agy memóriaközpontjában.
Eredményeiket kisebb vá
ltoztatások mellett közlésre elfogadták. Kimutatták, hogy ágaskodás
közben dominánssá válik a hippokampusz medialis perforans pálya bemenete, mely távolabbi
ingerforrásokból származó információt szállít. Azonosítottak ágaskodás alatt aktiválódó
neuronokat,
és megfigyelték, hogy a helykódoló neuronok ezzel párhuzamosan csökkentik
aktivitásukat. Kifejlesztettek egy rendszert, mely optogenetika és finom tér
-
és időbeli
felbontású megvilágítás alkalmazásával képes idegsejtek jelintegrációs tulajdonságainak
vizs
gálatára. Ennek része egy software rendszer mely fél
-
automata módon, zárt körben vezérli
az elektrofiziológiai jelek felvételét
és az optikai stimulálást. Két
korábban
in vivo
megfigyelt
bazális előagyi sejtcsoportot azonosítottak
in vitro
, azzal a céllal,
hogy RNS
-
t gyűjtsenek a két
eltérő aktivitású sejtcsoportból. A különbségek elemzésével lehetséges lesz a sejtek szelektív
genetikai manipulációja és szerepük vizsgálata. Vizsgálataik feltárják a serkentő és gátló sejtek
input integrációjának különbségeit
, mely tulajdonságok fonto
sak az egyes agykérgi aktivitás
-
mintázatok kialakításában. Agyszeletekben, valamint élő állatokban végzett elvezetések
segítségével létrehoztak egy adatbázist az egér hippokampusz idegsejtjeinek morfológiai és
elektrofiziológiai t
ulajdonságairól. Ezeknek az adatoknak a felhasználásával részletes
sejtmodelleket építettek automatizált paraméter
-
optimalizációs algoritmusok segítségével, és a
modelleket szisztematikusan tesztelték más kísérleti paradigmákban is. A sejtmodellek
lehetővé
teszik egy részletes hippokampális hálózati modell kifejlesztését és szimulációját az
európai Human Brain Project keretében. Továbbá, elfogulatlan sztereológiai módszerekkel
els
őként írták le a median rafe rég
ióban (MRR) található sejtek típusait és azok
pontos arányát.
Leírtak egy korábban nem ismert sejttípus
t és bemutatták, hogy

szemben a korábbi
elképzelésekkel

az
ePET transzgenikus egér vonal nem alkalmas a szerotonerg sejtek
szelektív vizsgálatára mivel az számos más sejttípusban is megtalálható.
Talamus
z
-
kutatások
Kimutattak az emberben és a rágcsálókban közös idegsejtcsoportot a talamusz területén. Ennek
szelektív ingerlésével egerekben, az emberekben is megfigyelhető ébredési mintázatokat
lehetett kiváltani, ami összefüggött az ingerlés erőss
égével.
Celluláris idegélettani kutatások
Az agyk
érgi piramissejtek lokális axon
végződéseivel a környezetükben lévő GABAerg gátló
interneuronokkal hoznak létre szinaptikus kapcsolatokat. Ismeretes, hogy egy piramissejt
,
ha
egy úgynevezett parvalbumin tar
talmú gátló interneuront innervál akkor a szinapszis rövidtávú
depressziót mutat, míg a szomatosztatin tartalmú interneuronon létrehozott szinapszisai
rövidtávú facilitációt mutatnak. Ezen úgynevezett c
élsejt
-
f
üggő szinaptikus plaszticitásbel
i
különbségek
molekuláris alapjainak megértését tűzte ki célul a Celluláris Idegélettani
Laboratórium. Eredményeik megmutatták, hogy a parvalbumint innerváló serkentő
szinapszisok nagyobb denzitásban tartalmazzák a f
eszültség
függő Ca
2+
csatornákat
,
és ez az
alapja a kül
önböző rövidtávú szinaptikus pla
szticitásnak
(Éltes és mtsai., 2017, J Neurosci).
71
Hálózat
-
idegélettani kutatások
Kombinált anatómiai, élettani és optogenetikai kísérletekkel kimutatták, hogy az agy
félelemközpontjában, az amygdalában két párhuzamosan, e
gymástól függetlenül működő
gátlósejthálózat van. Ennek a két, egyforma hatékonyságú szinaptikus gátlást adó
idegsejthálózatnak eltérő funkciója lehet a félelmi memórianyomok kialakításában, és azok
felidézésében.
Idegi jelátvitel
-
kutatások
Kimutatták,
hogy a hippokampusz CA3 régió piramissejtjei nagyfokú heterogenitást mutatnak
a dendritjeik Ca
2+
spike generáló képességében, amely jelentősen meghatározza szinaptikus
integrációjukat és tüzelési tulajdonságaikat. Azonosítottak a heterogenitásban szerepet
játszó
tényezőket. Új elektrofiziológiai és képalkotási módszereket állítottak be a CA3 piramissejtek
működésének élő állatban történő sejtszintű vizsgálataira.
Rendszer
-
neurobiológiai kutatások
A tanulás idegi mechanizmusának jobb megértése érdekében kül
önböző tanulási paradigmák
segítségével egerekben vizsgálták a bazális előagy neuronjainak aktivitását. Az elülső bazális
előagy (más néven medialis septum) idegsejtjeit térbeli munkamemória feladat során
regisztrálták szabadon viselkedő egerekben. A hátsó
bazális előagy sejtjeinek aktivitását mind
operáns, mind klasszikus kondicionálás során monitorozták.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 14:38:55

Kétrészű nem
-
lokális
,
pozitív parciálisan transzponált (PPT) állapotokat és ilyen típusú
állapotokkal sérthető Bell
-
egyenlőtlenség
családot találtak tetszőleges D
-
dimenziós (D>2)
komponens terekben. A sejtés az, hogy D
-
nél kisebb komponens terekben a Bell
-
egyenlőtlenség család D tagja nem sérthető. Ezen sejtést az elvégzett numerikus számolások
alátámasztják D<9 dimenzió esetén. Szep
arábilis állapotok, amelyek egyben PPT
-
állapotok is,
nem sérthetnek Bell
-
egyenlőtlenségeket. A nem szeparábilis, PPT
-
állapotokat kötötten
összefont állapotoknak nevezzük. Ennek megfelelően olyan tanúkat találtak
,
amelyek D
-
dimenziós kötötten összefont álla
potokat detektálnak eszközfüggetlen módon.
Coulomb
-
kölcsönhatás esetén a hullámfüggvény sajátos viselkedést mutat a konfigurációs tér
azon pontjaiban, ahol két vagy három részecske térkoordinátája egybeesik. A hullámfüggvény
viselkedését az ún.
Kato
-
féle cusp (KC) egyenletek írják le. Kételektronos atomokat Hylleraas
-
vagy Kinoshita
-
bázisfüggvények segítségével írták le és vizsgálták a KC egyenletek
teljesülését. Megadták, hogy a KC egyenletek teljesülése hogyan szűkíti le az alkalmazható
bázisfü
ggvényeket. A korrekt módon kiválasztott bázisfüggvények szuperpozícióját megadó
együtthatók sem tetszőlegesek. Az ezekre vonatkozó egyenleteket pontosították és a KC
egyenleteknek eleget tevő próbafüggvényeket adtak meg. Eredményeik szerint fotoionizációs
folyamatban a KC egyenletek teljesülése javítja a leírás hatékonyságát.
Vékonyrétegek száradás, megszilárdulás közben repedeznek, ami a tönkremenetelüket
eredményezheti, de a repedési mintázat kontrollja újszerű alkalmazási lehetőségeket adhat.
Diszkrét
elem
-
modellel vizsgálták, hogy a rétegben a rendezetlenség mennyiségét változtatva
hogyan kontrollálható a zsugorodás által okozott repedési mintázat. Megmutatták, hogy kis
rendezetlenség esetén egy celluláris repedési mintázat jön létre, amelyben az anyag
darabok
méreteloszlása log
-
normális lesz. Növelve a mikroszkopikus rendezetlenséget átmenet jön létre
egy perkolációs fázisba, ahol repedések véletlen nukleációja és összeolvadása dominál
,
hatványfüggvény méreteloszlást eredményezve. Kimutatták, hogy a ren
dezetlenség kontroll
-
jával irányítani lehet a repedezést, amit mikroelektronikai al
kalmazásokban ki lehet aknázni.
13
Egy külföldön elvégzett kísérletben igazolták az Atomkiben korábban kidolgozott sokcsatornás
szimmetria (MUSY) jóslatát.
E szimmetria az atom
mag különböző konfigurációinak
energiaspektrumát kapcsolja össze. Például: héjmodell
-
, vagy kvartettállapotok, törzs+alfa és
egzotikus klaszterállapotok spektrumát. Egy rugalmatlan alfa
-
szórási kísérletben a
28
Si
atommag magasan fekvő 0
+
spin
-
paritású alfa
-
klaszter állapotait keresték meg. Ezt a
spektrumot a MUSY képes részletesen megjósolni a mag kisenergiás spektrumának
kvartettmodell
-
leírása alapján. Az elméleti előrejelzést a kísérleti eredmények nagy
pontossággal igazolták.
A
szimmetria prediktív erejé
nek
t
ovábbi alátámasztását adja, hogy az
a nagyenergiás
12
C+
16
O spektrumot is megjósolta a kísérleti adatokkal jó egyezésben.
Egzaktul megoldható komplex potenciálok esetében vizsgálták, hogy a képzetes komponensük
csatolási állandójának változtatásával
a nívóik hogyan keresztezik egymást. Valós
potenciálokkal szemben ez előfordulhat PT
-
szimmetrikus (a szimultán térbeli és időbeli
tükrözésre nézve invariáns) potenciálok eltérő
n
(nódus
s
zám) és
q
(kvázi
-
paritás)
kvantumszámú nívóira. Az irodalomban a Scarf
II potenciál példáján nemrégiben kimutatták,
hogy ilyenkor a két energia
-
sajátfüggvény elveszíti lineáris függetlenségét. Most
bebizonyították, hogy ez a jelenség általános a Natanzon
-
osztályú potenciálokra, amit három
konkrét példával illusztráltak is.
Részecskefizika
A részecskegyorsítókban létrehozott nehézion ütközésekben a nagysebességű ionok erős
mágneses teret keltenek, ami befolyásolhatja az ütközés során létrejövő átmenetet a hadronikus
fázisból a kvark
-
gluon plazmába. A mágneses tér
kvark
-
gluon plazmára való hatását
leggyakrabban a kvantum
-
színdinamika közelítéseként előálló alacsonyenergiás effektív
elméletek keretein belül szokták vizsgálni, és a kvarkállapotokat a mágneses térben mozgó
szabad töltés Landau
-
szintjei segítségével írj
ák le, gyakran csak a legalacsonyabb Landau
-
szinten figyelembe véve. Kutatásukban azt vizsgálták rács
-
szimulációk segítségével, hogy ez a
közelítés mennyire helytálló. Megállapították, hogy kvarkok esetén csak a legalacsonyabb
Landau szint különíthető el e
gyértelműen, és meghatározták ennek a különböző fizikai
mennyiségekhez adott járulékát.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 14:42:32

@6.Troll: "Milyen eredményeket ért el az a csőcselék, akiket te népnek tartasz?"

A magyar orvosok heroikus küzdelmet folytatnak a magyar nép megmentésélért, a pénztelenség ellenére csak ötvenezerrel több ember hal meg évente, mint az európai demokráciákban.

6.Lenin 2019.01.11. 14:47:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Kutatásukban azt vizsgálták rács
-
szimulációk segítségével, hogy ez a
közelítés mennyire helytálló. Megállapították, hogy kvarkok esetén csak a legalacsonyabb
Landau szint különíthető el e
gyértelműen, "

Vagyis valójában szart ér, de sikerült rá elbaszni egy csomó időt, pénzt, igazolva, hogy a kutatást végzők milyen fontosak, de sajnos másnap W.U. O. óvodás megcáfolta az egészet.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 14:47:36

Megvan, miért diónyi a csúti geci agya.

"A nagyhasú embereknek kisebb lehet az agyuk"

444.hu/2019/01/10/a-nagyhasu-embereknek-kisebb-lehet-az-agyuk

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 14:51:12

@6.Troll: :))

Próbálsz úgy tenni, trollgeci, mintha egy szót is értenél belőle. :))

6.Lenin 2019.01.11. 14:53:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A mi háziorvosunk tuti nem, mert baszik a betegeire, csak a tele boríték érdekli.
101x is leírom, hogy te egy pitiáner szarkeverő vagy.

A világon az összes ellenzéki párt azzal kampányol-még ma is-, hogy ők majd hatalmon rendbe teszik az egészségügyet, és az oktatást, de ez kormányon még senkinek nem sikerült, mert olyan nem is létezhet, mert olyan különböző érdekek ütköznek a sok-sok szereplő miatt, hogy ezt összehangolni lehetetlen probléma nélkül.

Cicus bármit copyzol be ide, akkor is hülye maradsz, mert egy piti szarkeverő vagy.

6.Lenin 2019.01.11. 14:54:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Miért is kéne, bekopiztam azt a részt, ami igazolta, hogy szart ér az egész.

E1G ellenzék egy geci 2019.01.11. 15:02:03

@csakegyvalaszto: "Erre példát tudsz mondani?"

Az ellenzek evek ota tamogatja az Europaba millio szamra arabokat beszallito hatalmakat, abban remenyben, hogy azok majd segitik oket a kormanyra kerulesben. Tiltakoztak a kerites ellen, es minden torveny ellen, ami az orszagot vedi, vagy a magyarok gyerek vallalasat segiti.
Meg a beteg gyerekek otthon apolasi dijat sem szavaztak meg, mert szerintuk az kidobott penz es azt is, a menekultekre kene forditani.

6.Lenin 2019.01.11. 15:08:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A tudomány "nagyjai" között vannak olyanok is, akik igyekeznek a lehető legbonyolultabb módon megfogalmazni olyasmiket, amit ők sem értenek, nehogy valaki véletlenül mégis.

Naponta jelennek meg cikkek, hogy talán mégsem úgy, és akkor, és nem is az.

Érdekes módon viszont ezek kerülnek a legtöbbe, és a benne foglalatoskodók kurva jól megélnek belőle, pláne úgy, hogy egymást kezdik dicsérni, de egyikük se ért belőle semmit, mert nincs is mit.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 15:10:17

@6.Lenin: "Naponta jelennek meg cikkek, hogy talán mégsem úgy"

Lövésed sincs, hogyan működik a tudomány, trollgeci. Sőt! Még csak nem is tudod, hogy mennyire nem tudod. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 15:11:27

@6.Lenin: "A mi háziorvosunk tuti nem, mert baszik a betegeire"

Ja, ne a hazafikat zargasd emiatt, panaszkodj a geci gazdádnak. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 15:13:52

@E1G ellenzék egy geci: "Az ellenzek evek ota tamogatja az Europaba millio szamra arabokat beszallito hatalmakat, abban remenyben, hogy azok majd segitik oket a kormanyra kerulesben."

Valami konkrétumot tudsz mondani erről a zavaros összeesküvés elméletről?á

A KGB-nél még mindig nem telik magyar billentyűzetre? :))

6.Lenin 2019.01.11. 15:16:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Vagy 15 éve van itt.

Talán minden orvost személyesen megkeres és megfenyeget? Vagy pedagógust?
Cicus te tényleg ennyire hülye vagy?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.01.11. 15:16:21

@6.Troll: "A világon az összes ellenzéki párt azzal kampányol-még ma is-, hogy ők majd hatalmon rendbe teszik az egészségügyet, és az oktatást"

Féknyúz. Próbálsz relativizálni, trollgeci, de nem megy. :))

Kezdjük ott, hogy a gazdádnak nem kellett volna lerombolni az oktatást és kivéreztetni az egészségügyet.

6.Lenin 2019.01.11. 15:24:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Már hogyne tudnám, mint minden, amit emberek csinálnak, bármiben.
Ma ez van, holnap az ellenkezője, és mindig mások nem értik, és ők a hülyék.

A tudomány...
Lehet, hogy itt valamiért így, de máshol nem biztos, hogy ott is úgy, és az, és akkor.

taga20 2019.01.11. 17:34:33

@6.Lenin: látom fogyatékos fityesznyugger, ma is felmosta veled a padlót a cicus:)))

és van pofád mindenkit lehülyézni, akik a te ostoba baromságaidat a pofádba vágják, te demens fasz!

paraszthajszal 2019.01.11. 17:41:49

@taga20: „felmosta veled a padlót”

Ti a saját, végtelenül szerény és visszafogott önértékelésetek szerint naponta mossátok fel a padlót a teljes nemzeti oldallal, csak az a baj, hogy négyévente minimum egyszer eljön egy országgyűlési választás is, ahol valami megmagyarázhatatlan okból veletek van a padló felmosva…

taga20 2019.01.11. 17:43:55

@paraszthajszal: mi van fityesznyugger, nyugdíj meggyütt? farhát rotyog a fazékban?

6.Lenin 2019.01.11. 17:47:21

@taga20:

Csak a hülyéket szoktam lehülyézni, de te még ehhez is hülye vagy.
Szeretek mindent,és mindekit a valódi nevén nevezni. Baj?

paraszthajszal 2019.01.11. 17:48:26

@taga20: „farhát rotyog a fazékban?”

Speciel a farhátat ki nem állhatom, egyébként sem kell mindig húst enni – ha hosszú életet szeretnél, a rostokra oda kell figyelned: www.bbc.com/news/health-46827426

2019.01.11. 20:04:10

@csakegyvalaszto:

"Viccet félretéve, bármilyen kormányzás jobb lenne a jelenleginél, amiben a konszenzus nem kerülhető meg, és nem jut egy kormánypárt határtalan kontroll nélküli hatalomhoz..."

Teljes mértékben egyetértek.
Jelenleg úgy néz ki, Magyarországon megszűnt a belpolitika. Csak harc folyik, mint valami harmadosztályú kalandfilmben. Tárgyalásokról, egyeztetésekről alig lehet olvasni.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.11. 21:08:35

Azért látom közmunkások megdolgoznak a pénzünkért.
Bármi áron védik a gazdit és nyalják a seggét.

putris72 2019.01.11. 22:59:02

@cardiobascuralis 2: index.hu/belfold/parlmenz0711/ www.origo.hu/itthon/20190108-karmelita-arak-kozlemeny.html Ezek szerint amikor a Balibek voltak kormányon nem zavarta őket,hogy ők közpénzből esznek olcsóbban! Ilyenkor nem érzed magad nagyon hülyén??

trabant 2019.01.11. 23:29:22

@Dan da Man:

Egyetértek. Aki ír, az olvasson is, vagy legalább kérjen meg egy korrektort, hogy javítsa a hibákat közlés előtt.
süti beállítások módosítása