B1 blogcsalád



Lázár lábon lőtte magát Botka megtámadásával

2018. november 22. - nickgrabowszki

A Csongrád megyei kiskirályt találta el a szegedi polgármesterre kilőtt golyó.lazbotk.jpg

Még majdnem egy év van az önkormányzati választásig, de a Fidesz már megindította a negatív kampányt az egyik utolsó ellenzéki bástya elfoglalására. Botka Lászlót változatos ügyekkel próbálják lejáratni.

Ezek egy részéről, például az önkormányzati parkolóügyről, már lehet tudni, hogy teljesen alaptalan, ezért a Fidesz most a Szeviép-ügyet próbálja a szegedi polgármesterre tolni, hiába nem sikerült eddig egyetlenegyszer sem igazolniuk, hogy Botkának bármi köze lenne a bedőlt építőipari céghez és a hitelezők ki nem fizetéséhez.

A szeged.hu ennek kapcsán megkérdezte Lázár Jánost, Hódmezővásárhely fideszes országgyűlési képviselőt, korábbi parlamenti frakcióvezetőt és kancelláriaminisztert, aki nem is titkolja, hogy ő áll a Botka elleni támadások mögött, neki van-e valami köze a Szeviép-ügyhöz, kapott-e tőle megbízást a cég. Sajtótitkára útján azonban

Lázár kerek-perec letagadta, hogy adott megbízást a Szeviépnek polgármestersége idején.

Tudomásom szerint a Szeviép akkor dolgozott Hódmezővásárhely önkormányzatának, amikor a néhai Rapcsák András polgármester urat felfüggesztették, és ideiglenesen az MSZP és az SZDSZ képviselői irányították a várost. Az ő megbízásukra, és nyilvánvalóan szocialista nyomásra kapott megbízást a Szeviép Hódmezővásárhelyen, évekkel Lázár János polgármesterségét megelőzően. Lázár János egyetlen aspektusból kapcsolódik a Szeviép-ügyhöz: a Szeviép által megkárosított vállalkozók kártalanításában a képviselő kulcsszerepet vállalt, az erről szóló előterjesztést is ő nyújtotta be a Parlamentnek. Tehát, míg Botka László és Újhelyi István a politikai haszonélvezői voltak a Szeviép tevékenységének, Lázár János és a Kormány a cserbenhagyott vállalkozók kártalanításán dolgozott.

Tehát Lázár azt elismeri, hogy dolgozott a Szeviép Hódmezővásárhelynek, de azt állítja, hogy évekkel az ő ideje előtt.

Ehhez képest a valóság ez:37405.jpg

Lázár 2002 és 2012 között volt a megyei jogú város polgármestere, és pont ezidő alatt, 2005-2006-ban nyerte el a Szeviép 285 millió forintért Hódmezővásárhely ivóvízhálózatának rekonstrukciós kivitelezését. (Csak emlékeztetőül: Rapcsák 1999-2000-ben volt egy évre felfüggesztve, évekkel a Szeviép hódmezővásárhelyi munkája előtt.) A helyzet tehát az, hogy míg

Botka polgármestersége alatt önállóan nem kapott megbízást a Szeviép, Lázáré alatt igen.

Az nem nem meglepetés, hogy Lázár hazudott. Az már inkább, hogy saját magát sikerült tökön szúrnia lábon lőnie a Botka elleni heves támadás alatt.

(Kép: szeged.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9914386874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neko1967 2018.11.23. 12:45:28

@antiinternáci:
Te mocskos fidesspatkány! Hogy tudsz ilyen szemét dolgot leírni?

"Álláspontom szerint véget kell vetni a munkáltatók egyoldalúan kiszolgáltatott helyzetének,"

Te életedben nem dolgoztál! Se a versenyszférában sem a közszolgálatban!

"én kritikusan szemlélem a dolgokat. "

Ha ez igaz lenne, akkor versenyt szidnánk a csuti cigányt! De te seggnyaló vagy én meg nem, így soha nem kerülhetünk egy platformra!

Te egyszerűen erkölcsi hulla vagy!

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 13:20:12

@paraszthajszal: figyelj ide te paraszt! engem ne inszinuálj azzal, hogy válaszolsz, mert megbaszlak anyád hátán!

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 13:34:04

@FCUK13: "politikailag nem lehet cél a leültetése se Dilifletónak, se Botkacsászárnak, mert ha böribe mennének, még a végén hőst csinálnak belőlük a ballibák. amíg viszont szabadlábon vannak, addig a fidesznek nyert ügye van."

te érted is, amit leírsz? érzed, hogy mennyire jellemtelenség, aljas, alávaló ez a közösséggel, a nemzettel szemben? nem érzed, hogy elismered, egy számító, önös érdekeket előtérbe helyező szűk érdekcsoportot támogatsz teljesen elvtelenül, miközben azzal hízelegsz magadnak, hogy egy igazi machiavelli vagy, a cinizmus papja? lófaszt, csak egy aljas kis féreg, akit azok, akikhez törleszkedni akarsz, ugyanolyan szenvtelenséggel taposnak el, mint a többieket. sőt, még ez sem igaz! mert a többieket legalább utálják vagy gyűlölik, de irántad maximum megvetést és undort éreznek, ha éreznek egyáltalán bármit is. ilyenek ezek a ner-arisztokraták, védd őket teljes szívvel!

FCUK13 2018.11.23. 13:38:03

@Sir Bates dö Hól: engem nem tapos el senki, ti meg kit érdekeltek?

azt viszont nem egészen értem, hogy miért baj, ha a fidesz csinál valamit, és miért nem gáz, ha a baloldal?

de ne válaszolj, majd a következő pofon után visszatérünk a témára :D

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 13:41:24

@neko1967: ez mutatja meg mo állapotát valójában; mind a társadalom, mind a gazdaság szintjén. már régen lángolnia kellene kósa minden ingatlanának, a család minden érdekeltségének! moon meg néma csend, sőt, a csóró melós még örül is neki!

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 13:44:48

@neko1967: ez mutatja meg mo állapotát valójában, mind a társadalom, mind pedig a gazdaság szintjén: már rég lángolnia kellene a kósa család minden érdekeltségének! ehelyett a csóró melós még örül is neki!

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 13:48:24

@FCUK13: te szerencsétlen, azt hiszed, hogy vagy valaki a ner-ben? te nyomorult, holnap a főnököd megbassza a házastársad vagy gyereked, te meg még vigyorogsz is a megtiszteltetésnek... nem a ner-arisztokraták közül valaki, csupán az eggyel feletted lévő másik ner-cseléd!...

Buchhalter 2018.11.23. 13:49:24

Bár jobbos vagyok (kiábrándult Fidesz szavazó és már csak Jobbikra szavaztam utoljára is) remélem ez az egyre jobban elszállt Fidesz kap egy jó nagy pofont és Botka nyer fölényesen Szegeden.Én már nekik hajrázom.

Buchhalter 2018.11.23. 13:54:24

@antiinternáci: te majmolod a Fideszt ,azt semmivel sem tudod épkézláb megmagyarázni,hogy miért kell a túlórákat évekkel később kifizetni és ez mennyire családbarát politika? Különben kint van fél millió magyar ,emelni kéne a béreket cirka 40-50 %-kal,bérlakás építés tízezrével stb és akkor hazajönnének páran. Ezekkel az új munkatörvény váltózásokkal csak újabb ezrek ,rosszabb esetben tízezrek mennek el.Hajrá...@neko1967: neki van igaza még ha egy kicsit szabadszájú is.

neko1967 2018.11.23. 14:00:04

@Buchhalter:
Köszi!

A való életben nem vagyok ilyen "szabadszájú", mert például én a településem nb2-es focicsapatának minden hazai meccsére elmegyek, és el nem káromkodom magam!
De rájöttem, hogy ezek a fidess/bolsevikokkal nem lehet más stílusban beszélni! Olyanok mint a csuti vajda, csak az erőből értenek!

nemecsekerno_007 2018.11.23. 14:09:11

@fátum: Botka 16 éve a langyos poszt-kádári fosfürdő, díszburkolattal borítva. Elvesztegetett 16 év.

Buchhalter 2018.11.23. 14:28:23

@neko1967: kiábrundúltam a Fideszből valami szar egyvelege a Horty és Kádár érának.Egyik sem működött,mindkettőnek csúfos az átlag magyar számára húsba vágó bukás lett a vége.Ahelyett hogy Botkát püfölnék fejleszthetnék az oktatást az egészségügyet és munkavállalóbb barát munkatörvényeket hoznának és nem elvennének az emberektől lásd cafeteria kinyírása.A lakástakarék beszántása is egy övön aluli húzzás volt és hozzá a maszlag magyarázkodások. A szemétszállítás szétverése meg csak hab a tortán.Nem beszélve ,hogy már kezdenek gondok lenni a Vízműveknél is.

Buchhalter 2018.11.23. 14:31:34

@nemecsekerno_007: voltam Szegeden mostanában többször is.Mi is a bajod pontosabban Botkával? Az,hogy lassan ő már hagyja élni hagyni az embereket Fidesz gizdáid meg nem? Szeged jól néz ki ,ezzel szemben Pécs ahol már jó ideje Fidesz zászló leng szép lassan pusztul ,kevés a fejlesztés .Az nem elpocsékolt évek a pécsieknek,he?

antiinternáci 2018.11.23. 14:38:08

@Buchhalter:

A helyesírásodat tekintve nem csoda a pártállásod. És ti mindent csak így tudtok nézni, amit a Párt mond, az a szentírás.
A fő érvetek "a Zorbán". Csak úgy. Minél többet tudtok ártani, annál jobb. Szerintetek.
Izgatni, agitálni, uszítani, végezni a pártmunkát. Ez a nagybetűs élet, igaz?

paraszthajszal 2018.11.23. 14:40:16

@Sir Bates dö Hól: „figyelj ide te paraszt! engem ne inszinuálj azzal, hogy válaszolsz, mert megbaszlak anyád hátán!”

figyelj ide, te kóbor lovag! engem ne traktálj a homokos vágyálmaiddal és az Ödipusz-komplexusoddal, mert ez rajtad kívül legfeljebb a pszichológusodra tartozik! :)

Buchhalter 2018.11.23. 14:47:44

@antiinternáci: fejtsd már ki te kis geci nyelvtan náci hogy mi is a bajod velem? Orbán nem a Fidesz még van ott pár ezer barom bólogató kapzsi kis szarzsák. És persze a háttérben a nyakkendős bűnöző oligarcha vezérek a kiszolgáló személyzettel és pár tízezer megalkuvóval. Tett pár jó dolgot Orbán vezéred és surmó bandája ,de azóta többszörösen tett rossz fákat is a tűzre . Előttem már sokan felsorolták,olvass utána és ne csak a kormány híreket nyálazd át.Az kicsit egysíkú.Átnéztem néhány bejegyzésed ,te is hemzsegsz a helyesírási hibáktól,először a saját portádon sepregess.

2018.11.23. 14:54:55

@antiinternáci:

"Többször is leírtam, hogy ez egy JÓ javaslat."

Ha annyira jó, akkor miért tiltakoznak a szakszervezetek? Velük miért nem egyeztetett előzetesen a kormány?

ZX 2018.11.23. 14:56:02

@Ms.Cunnesburry: Lehet, majd az lesz az alja amikor a gyerekeket a szüleik feljelentésére buzdítják. Mint Kambodzsában vagy a SZU-ban.

2018.11.23. 15:13:27

@ZX:

- Halló, 888? Feljelentést szeretnék tenni!
- Nagyszerű! Baloldali, netán liberális mételyt tapasztalt az egyetemen?
- Nem. A szomszédasszonyom, aki magunk közt szólva egy ocsmány szipirtyó, az ablakában eteti azokat a piszkos galambokat. A galambok pedig direkt odaszarnak a muskátlimra.
- De kérem, ehhez nekünk semmi közünk!
- Miért, az egyetemi oktatáshoz mi a fasz közötök van?!

Konok Péter

nemecsekerno_007 2018.11.23. 15:14:11

@Buchhalter: "voltam Szegeden mostanában többször is."

Ja igen. Egy óriási kamu, minden le van díszburkolva, de fogy a népesség, egyre több a nyugdíjas, meg a közalkalmazott/köztisztviselő cég meg kevés. A legnagyobb munkáltató az egyetem. Mindez szépen szíszburkolatba és "szabad ejroper város" image-be csomagolva. A szegedi fideszt hagyjuk, szerintem lemondtak a városról...
Egy Lázáshoz hasonló karakter kéne, mert ez így tényleg poszt-MSZP-SZDSZ időszak....

nemecsekerno_007 2018.11.23. 15:15:49

@Ms.Cunnesburry: Konok Péter, a vicces alkesz... Az egyik a sok lúzer közül, aki észosztásból diplomázott...

antiinternáci 2018.11.23. 15:16:30

@Buchhalter:

Az elütést a "Horty" írásmódtól azért még elválasztja ez-az.

2018.11.23. 15:19:57

@ZX:

Tévedsz! Már ott vagyunk. Aki feljelenti egyetemi oktatóját liberális métely terjesztése miatt, az ugyanezt megteszi baráti körével és családjával is.
A kormány szócsöve deklaráltan az 50-es évek módszereit preferálja.

ZX 2018.11.23. 15:24:10

@Ms.Cunnesburry: Igen, de ez még nem hangzott el hivatalosan ezektől a nyomorultaktól.

2018.11.23. 15:27:17

@nemecsekerno_007:

Gondolom, ezt is a Magyar Időkben olvastad róla. A szennylap ostoba szerkesztői baloldali radikálisként jellemzik azt a történészt, aki a baloldali radikalizmust kutatja.
Majd szólj, ha megérted a különbséget.

Buchhalter 2018.11.23. 15:31:37

@nemecsekerno_007: most komolyan egy Lázártól vársz demokratikus humán csodát?! Az egy tapló akit nem véletlenül tett talonba a Fidesz vezetés.Szerinted magától mondott le mint szóvivő? Nem,kicsit túl heccelte a népet és inkább kispadra ültették.Azért ott van több száz alkalmazottal az ITeligenci SCC is.

2018.11.23. 15:39:00

@ZX:

Nem szükséges, hisz mindenki tudja. A Magyar Idők témáit Orbán Viktor reggeli szalonnázás közben mondja tollba G. Fodornak, OJD-nek.

Marty Keoghan 2018.11.23. 15:49:51

@antiinternáci: Tudod, én hazajöttem, majdnem egy évtized után. Senki nem tekintett kapcarongynak, a leghalványabb szelét sem éreztem bármilyen megkülönböztetésnek, ott erre nem csak kínosan ügyelnek, de így nőttek fel, ez a természetes a többségnek. Szeretnék itt élni, de ez a rendszer mégsem hagy választást. Tavasszal eladom a házat, amit nemrég vettem és visszamegyek. Többször nem próbálkozom. Porig romboltatok mindent. Nem fognak hazajönni, mert nincs hova. Nagyon magas a ti ingerküszöbötök, nem éri fel semmi. Az emberek éves szinten két és fél hónapot fognak ingyen dolgozni? A harmadik év végén pedig kamattal növelt túlórapénzüket bizonyára megkapják. Hacsak a cég meg nem szűnik jogutód nélkül vagy mondvacsinált azonnali felmondással el nem küldik őket, ami után pereskedjenek, ha állami cég, akkor lehetőleg az új bíróságokon. Esetleg elküldik őket hét és fél hónapra alapbéren lecsúsztatni a felgyülemlett túlmunkát. Jobbnál jobb lehetőségek. Szerencsére mindent meg tudtok magyarázni, de nem nagyon lesz már kinek.

antiinternáci 2018.11.23. 16:22:56

@Ms.Cunnesburry:

Azért a bolsevista felforgatást nem kell annyira pártolni, így is nálunk üti meg a legszörnyűbb mértéket.

antiinternáci 2018.11.23. 16:24:46

@Marty Keoghan:

Te meg sem érted mi történik veled. Mindenkinek jobb lesz, ha eladod tényleg a házat...

nemecsekerno_007 2018.11.23. 16:27:49

@Ms.Cunnesburry: "Gondolom, ezt is a Magyar Időkben olvastad róla..."

Nem, ez tapasztalat. ATV, HírTV (még a Simicska féle) Megnéztem pár olyan műsort amiben szerepelt ő is, meg még néhány hasonló figura. Olyan orbitális baromságat hordtak össze az áprilisi választás óta, hogy azt előtte el sem tudtam képzelni. Pedig elméletileg tanult emberekről van szó, de olyan gondolkodásuk mint egy TSZ elnöknek a 70-es években...

2018.11.23. 16:33:14

@antiinternáci:

Egy az egyben a rákosi rendszer szótárát használod, de tudom, ez nem a te műved.
Véleményvezéreid visszanyúltak az utolsó igazán hatásos propagandaszöveghez - a nyilasoké nyilván nem felelt meg erre a célra- amivel valóban tömegeket lehet fanatizálni. Minden bizonnyal ebben közrejátszott a manipulálandó massza értelmi befogadóképessége.
Már azon sem csodálkoznék, ha újra dobozba kerülne a Tanú.

nemecsekerno_007 2018.11.23. 16:33:25

@Buchhalter: "most komolyan egy Lázártól vársz demokratikus humán csodát?!

? Debrecenbe a "demokratikus humán csoda" miatt megy a BMW? Te miről beszélsz?
Nem tudom mikor jön le a "ballib" oldal ezekről a demokratikus közhelyekről. Az a demokrácia ha az állam minél több pénzt hagy a polgároknál, aztán majd azok eldöntik, hogy melyik pártot v. politikust támogatják. Jelenleg fordított a helyzet, az állam elszedi a pénzem, aztán osztogatja. A jelenlegi kormány osztogatása az ami legkevésbbé zavaró és az elvonási szint is csökkent...

"Az egy tapló akit nem véletlenül tett talonba a Fidesz vezetés."

Azt, hogy a Lázár miben van most azt se te, se én nem igazán tudhatjuk, maximum találgathatunk. De így akár lapos is lehet a Föld...
Van egy stílusa a csávónak, nem szívesen dolgoznék vele. Viszont van egy üzeti, manager szemlélete, amire nagy szükség lenne Szegeden. (is)

nemecsekerno_007 2018.11.23. 16:37:41

@Ms.Cunnesburry: "Véleményvezéreid visszanyúltak az utolsó igazán hatásos propagandaszöveghez - a nyilasoké nyilván nem felelt meg erre a célra- amive...."

Az a baj, hogy képtelenek vagytok megérteni. Akinek bármi köze is van a Rákosi-rendszerhez az pl. Dobrev Klára és "körei" Persze szajkózhatjátok az ellenkezőjét, látszik is mennyire hatékony. Ja nem.... :)))

paraszthajszal 2018.11.23. 16:42:52

@Ms.Cunnesburry: „Lehet még mélyebbre süllyedni?

444.hu/2018/11/23/tanaraik-feljelentesere-biztatja-az-egyetemistakat-habony-arpad-lapja ”

Az ELTE a saját etikai kódexét köpi szembe akkor, amikor eltűri, hogy az oktatói a katedrán nyíltan pártpolitizáljanak. Ez az etikai kódex a www.elte.hu/file/ELTE_Etikai_Kodex.pdf oldalon található meg, többek között a következőket rögzítve (vö. Hammer Ferenc egyetemi katedrán előadott „orbáni diktatúráról” szóló szólamaival):
„9. Az Egyetem elvárja az oktatási, kutatási tevékenység pártpolitikailag semleges
végzését.” Azaz egy oktató a katedrán ne nyilvánuljon meg pártpolitikai kérdésekben. Világos követelmény, nem?
„14. Az Egyetem tiltja az egyetemi infrastruktúrának pártpolitikai célra, világnézeti
agitációra történő igénybevételét.” Ez is világos, nem? Delirálhatja ő azt, hogy Orbàn diktatúrát épít, de ennek ne az egyetemi katedrán adjon hangot.

Persze az is világos, hogy ideális esetben ezeket a problémákat az egyetemen belül, etikai, fegyelmi eljárások keretében vagy munkajogi eszközökkel kellene kezelni. Csak sajnos úgy tűnik, hogy erre az ELTE egyetemi vezetésében nincs meg a kellő bátorság és hajlandóság… Reméljük ez változik, ha a nyilvánosság bevonódása miatt már nem kerülhetik el a kellemetlen kérdések megválaszolását.

ZX 2018.11.23. 16:52:11

@paraszthajszal: Az egyetemeken ugyebár többnyire értelmes emberek ülnek akik eldöntik, hogy a hallottakat elhiszik-e vagy sem. Bezzeg a templomban meg....
Érdekes ez a kettős mércétek.

antiinternáci 2018.11.23. 16:58:36

@Marty Keoghan:

Segítek: a britek épp most lépnek ki miattad, meg Nicu és Stanislav miatt. Nem akarják, hogy ott legyetek. (De különben nagyon szeretnek benneteket.) Akár csak a hollandok, dánok.
De ezt Te nem érted meg, neked meg kell hogy mondják, igaz? Végül is szóból ért az ember, nem?

antiinternáci 2018.11.23. 17:12:05

@Ms.Cunnesburry:

Igen, szeretnétek, ha az ilyenek dobozba kerülnének, meg az 1984. (Pár napja a szokásos módon, elődeitekhez méltóan vastapsoltátok meg éppen, amikor Sargentini felovasta az ítéletet a vádirat helyett.)

De mi emlékszünk rájuk, a Szép uj világra, és mindenre, ami a soha el nem évülő internáci bűnösökre felhívja a figyelmez. Ezt nem tudjátok elvenni, hiába a médiacunami, hiába az újbeszél.

Szolgák vagytok sajnos, nektek mindig kell egy felsőbbség. Hegedűs hadnagyok voltatok, labancok voltatok, császáriak, Lenin-fiúk, kerettagok, muszkavezetők, pufajkások, ávósok, tartótisztek, párttitkárok, álcivilek voltatok mindig is. Mindig adódott valami, nem? Mindegy, csak valaki parancsoljon nektek. Önállóságot, független gondolkodást? Az valami nácifasisztarasszista dolog, nem?

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 17:38:08

@nemecsekerno_007: "Van egy stílusa a csávónak, nem szívesen dolgoznék vele. Viszont van egy üzeti, manager szemlélete, amire nagy szükség lenne Szegeden. (is)"

te nem vagy tisztában a szavak jelentésével. lázár cinikus gazember, aki magán kívül maximum a feljebbvalója által kitűzött célt nézi, de azt is csupán addig, míg az neki hasznos. S nem, ez nem technokrata, ez nem manager szemlélet: ez egy számító, lélektelen, mindenkin - még saját szeretteink is - átgázoló szemlélet, ha ezt hájpolod, akkor te is szép csávó lehetsz...

(by the way: botka sem egy grál-lovag, soha életében nem dolgozott egy napot sem a piacon, szoros kapcsolatban volt a szeviéppel ugyanúgy, mint a mindenkori pick-tulajdonossal; az külön tragédia mo számára, hogy ilyen a választék (saját magam hallottam, hogy az egyik szeviépes a következőket mondta neki: " ja, nem kellett volna annyit lopni"; a szépsége az, hogy aki mondta, az is egy gazember... ez mo, hájpoljátok így)

2018.11.23. 18:01:46

@nemecsekerno_007:

"..de olyan gondolkodásuk mint egy TSZ elnöknek a 70-es években..."

A 70-es évek tsz elnöke ritkán foglalkozott behatóan a nyugati szociáldemokrata kánon dilemmáival, nem írt politikai szatírákat.
Ellenben degeszre lopta magát családtagjaival és haveri körével együtt.

"Olyan orbitális baromságat hordtak össze az áprilisi választás óta, hogy azt előtte el sem tudtam képzelni."
Vagyis fel sem fogtad, miről beszél. Talán ez nem Konok hibája.

2018.11.23. 18:18:47

@paraszthajszal:

"Az ELTE a saját etikai kódexét köpi szembe akkor, amikor eltűri, hogy az oktatói a katedrán nyíltan pártpolitizáljanak."

Mióta minősül a szabad véleményalkotás pártpolitizálásnak, te nagy marha?!

Már az is elég szégyenletes, hogy az egyetemi autonómiát megnyirbálva a kancellárok kormánypárti kontroll/terror / ez a pártpolitizálás/ alatt tartják a felsőoktatási intézményeket.
Tavaly az ELTE takonygerincű kancellárja nem engedélyezte a CEU törvény elleni tiltakozásokat, figyelmeztette a renitens diákokat.

nemecsekerno_007 2018.11.23. 18:25:47

@Sir Bates dö Hól: "te nem vagy tisztában a szavak jelentésével. lázár cinikus gazember..."

Amit írsz annak egy része feltételezés, persze ezt is lehet. Ettől függetlenül az eredmények azt mutatják, hogy működik. Persze azon lehet vitatkozni, hogy mennyire menhető az eredménnyeivel de ez inkább filozófiai kérdés. Annak én is örülnék ha kevésbé hisztérikus lenne a közélet...

"botka sem egy grál-lovag, soha életében nem dolgozott egy napot sem a piacon.."

Ja igen alapvető kérdés, hogy mi a jobb: egy határozottabb/erőszakosabb ember aki azért ér el eredményeket vagy egy balf@sz aki ellavírozgat a langyos fosban...

Steve Jobs se volt egy kedves ember, de ugye a sikernek nem titka van, hanem ára...

paraszthajszal 2018.11.23. 18:28:19

@Ms.Cunnesburry: Szerintem nincs igazad, de ennél bővebben ezt nem itt fejteném ki. Kicsit offba hajlik itt ez a téma, és időközben a b1 kijött egy olyan poszttal, amiben kifejezetten erről van szó, ez a poszt viszont Botka ügyeiről szólna, így inkább tartom magam ehhez.

@Sir Bates dö Hól: „az egész cikkben egy olyan forrás nincs, aki vállalná a mondatait”

Közben az origo utánajárt annak is, hogy a sorozatos botrányok ellenére miért nem vallanak a szegedi önkormányzat közelében dolgozó emberek Botkára, a válasz persze nem meglepő.

„Októberben Botka László belső bizalmi embereit ítélte a bíróság felfüggesztett börtönre jelentős, illetve nagyobb vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelésért. Közben Szegeden tömegek élnek szegénységben, a város stagnál. Az emberek rettegnek, beszélni sem mernek Botka Lászlóról.” Friss videós anyag a Botka-dossziéhoz, der Untergang in Szeged:
www.origo.hu/itthon/20181123-szeged-botka-uralma-es-bukasa-video.html

2018.11.23. 18:29:27

@antiinternáci:

Fel kell tennem a kérdést: Hülye-e vagy?

Bár értelmes ember nem kérdőjelez meg axiómákat.

Tavaly már eltüntette kedvenc kormányod Orwell műveit a MEK-ről. Kultúrharcot hirdetett, bedarálta a sajtót..... és még sorolhatnám.
Gondolom elégedettséggel tölt el mindez. Eszedbe sem jut önállóan,függetlenül belegondolni, milyen káros következményei lehetnek kritikus hangok elnémításának.

nemecsekerno_007 2018.11.23. 18:30:39

@Ms.Cunnesburry: "A 70-es évek tsz elnöke ritkán foglalkozott behatóan a nyugati..."

Tök mindegy milyen témával foglalkozik ha ugyanazokat a rossz következtetéseket vonja le, filozofálgat. Én a köldöknézős mentalitásra akartam utalni, annyi a különbség, hogy a Konok félék ezt szellemességel tudják leplezni, de a hatékonysága és haszna ugyanaz...

"Vagyis fel sem fogtad, miről beszél. Talán ez nem Konok hibája..."

De felfogtam, azért írom, hogy orbitális baromság, illetve intellektuális f@szverés ha úgy tetszik. A hatékonyságról, hasznosságról fentebb már írtam...

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 18:35:53

@nemecsekerno_007: nem, én nem írok feltételezéseket.

kinek mi a siker, ezt kell először tisztázni: ha a sikert pénzben mérjük, steve job sikeres ember, de kanye west és kim kardashian is, sőt palácsik tímea is sikeres ember, lehet, hogy nálad is.

mussolini vasprefektusa is sikeres volt.

2018.11.23. 18:48:22

@nemecsekerno_007:

Ez már a falanszter?

Vagy lesz még előtte néhány szín, hogy elérjük a beteljesedést, ahol a intelektuális farokverésnek minősül a logikus gondolkodás és következtetés?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 19:24:34

@FCUK13: tehát azt mondod, hogy szerinted a Fidesz politikai okokból nem jelenti és nem ítélteti el a bűnözőket. azt tudod, hogy ha tudsz egy bűnözőről, és nem jelented fel, az maga törvénysértő, és a Fidesz akkor ezek szerint kompletten és szisztematikusan törvényt sért, és bűnöző?!

antiinternáci 2018.11.23. 19:24:41

@Ms.Cunnesburry:

Milyen sajtót darált be? Az emberek nem voltak kíváncsiak pl. az MSZMP központi lapjának utódjára, ami a vége felé már drasztikusan elvetemültebb volt, mint amikor még az akasztásokat sürgette.
Ott van az RTL, az ÁVÓ Rádió, az ATV, a Népszava, az Index, 444, 24, stb... ezek vetélkednek, melyik tud nagyobbat tódítani. Rettenetes internáci nyomás alatt élünk, nem csodálom, hogy sokan elmennek ebből az országból a folyamatos kommunista uszítás miatt, egyszerűen nem lehet folyamatosan ostrom alatt élni.
És akkor még nem beszéltünk külföldi bolsevista sajtóról, ami az itteni 75% dominanciával szemben 100%-os.
Nyugaton már nincs egyáltalán jobboldali sajtó, a bolsevusták megszálkrak mindent, és csak ömlik a hazugság, gyűlölködés belőlük.

2018.11.23. 19:30:04

@antiinternáci:

Önmagad paródiája vagy. :D

Gandosz 2018.11.23. 19:30:41

@math0: Szerinted csak a zsákfalvakban élők szavaztak a Fideszre. Elárulom, zsákfalvakban a magyar népesség 2%-a lakik.
Szerinted csak 4 elemivel szavaztak a Fideszre. Elárulom, 8 befejezett osztálynál a magyar felnőtt lakosság 1,2%-ának van kisebb végzettsége.

Te közéjük tartozol.

Gandosz 2018.11.23. 19:31:59

@antiinternáci: mondhatod az agyhalottnak, aki támogatja a szado-mazo kutatásokat, és megtagadja a magyarságát; elveszett ember

kifordított nagyanyó 2018.11.23. 20:13:28

Kedves B1 !
Ha már a kommenteket is törölték a kertész ákos féle cikkből,használhatnám végre itt is az eredeti nevemet?

kifordított nagyanyó 2018.11.23. 20:35:37

@nemecsekerno_007: Hülyegyerek!lázárhoz hasonló karakter?!
Akkor még Botka unokái is polgármesterek lesznek ott!

kifordított nagyanyó 2018.11.23. 20:43:16

@nemecsekerno_007: Azért ritka egy gerinctelen féreg vagy!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 21:22:14

@Gandosz: hány menekült van, ezek közül hányan erőszakolnak meg nőket? és a nem menekültek között mennyi a nemi erőszakok aránya? (legalább ugyanannyi). de ezt az idióta nácik nem fogják fel. te közéjük tartozol.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.23. 22:38:20

@antiinternáci: nem igaz amit fentebb írtam, akkor hogyan lehet, hogy az elmúlt kb. 4 évben 50-100%-kal emelkedő bérek mellett sem növekedett számottevően a termelékenység?
(Vagy hazudnak a ballibek? )
É"

Hú de sötét vagy! A termelékenység nem nő a bérek által.

Tudod, mondjuk azért nőnek a bérek, mert a 2008-as válság után elnaradtak,, aztán azért, mert nincs munkaerő, legalábbis szakképzett, aztán azért, mert jönnek a multik, tudod, a brüsszeliták, akiket meg kell állítani, aztán azért, mert a szaktudással rendelkezők kimentek nyugatra, az állás betöltetlen, aztán azért, te szakadék, mert átlagbért kimutatni úgy lehet, hogy benne vannak a leggazdagabbak. Mennyivel nőtt mondjuk Mészáros jövedelme?
De úgy is szépülnek a számok, szellemi nyomorék ner sérült, hogy változtak a statisztikai módszertanok...upsz.

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 23:19:24

@antiinternáci: "Igen, szeretnétek, ha az ilyenek dobozba kerülnének, meg az 1984. (Pár napja a szokásos módon, elődeitekhez méltóan vastapsoltátok meg éppen, amikor Sargentini felovasta az ítéletet a vádirat helyett.)

De mi emlékszünk rájuk, a Szép uj világra, és mindenre, ami a soha el nem évülő internáci bűnösökre felhívja a figyelmez. Ezt nem tudjátok elvenni, hiába a médiacunami, hiába az újbeszél.

Szolgák vagytok sajnos, nektek mindig kell egy felsőbbség. Hegedűs hadnagyok voltatok, labancok voltatok, császáriak, Lenin-fiúk, kerettagok, muszkavezetők, pufajkások, ávósok, tartótisztek, párttitkárok, álcivilek voltatok mindig is. Mindig adódott valami, nem? Mindegy, csak valaki parancsoljon nektek. Önállóságot, független gondolkodást? Az valami nácifasisztarasszista dolog, nem?"

ez tényleg egy műremek: a pap a barit bassza és közben a test bűneiről prédikál:-DDD... te kérsz számon önállóságot, független gondolkodást? baszom anyádat, neked egy gondolatot sincs:-DDD...

Borogy 2018.11.23. 23:27:37

Az hogy lehet, hogy Hodmezo elkuldte Lazar hazug pancsit a pcsaba...de a megye megvalasztott?. Most meg a sajat varosatol veszi el a tao penzeket. Mit hisz ezzel? Hogy ujravalasszak?

antiinternáci 2018.11.23. 23:30:16

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Te vagy a sötét, nem tudsz olvasni, vagy funkcionális analfabéta vagy, mert nem érted meg.

taga20 2018.11.24. 00:05:39

@antiinternáci: döbbenet, amit vergöcc egész nap itt fityeszjobbágy.

nincs az uccátokban egy vizesárok? miért nem pucolod ki azt, ahelyett, hogy itt égeted magad?:)))

paraszthajszal 2018.11.24. 00:25:05

@taga20: Te meg itt flörtölgetsz már húsz hozzászólás óta. A témához semmi hozzáfűznivalód nincs? Emlékeztetőül, a poszt éppen Botka Lacit akarja kimosni egy újabb ügyből (Szeviép-csődbüntett, ami Botka udvari beszállítóit érinti, a bizalmi embereit, alvezéreit érintő VIP-parkolóbérletes sztori után).

Csak, hogy mindenki képbe helyeződjön: „[Szabó Bálint, az érintettek jogi képviselője szerint] Botka és Ujhelyi »a Szeviép-ügy politikai haszonélvezője, az összes nagyberuházás kapcsán elvitték a politikai hasznot, újjáépült a város, miközben a tisztességesen dolgozó kisvállalkozók pénzét ellopták a szeviépes fiúk«. Hangsúlyozta, a vádiratban szerepel, hogy az alvállalkozóktól ellopott »pénz egy részét szocialista haveroknak játszották át«.” Cikk & videó: www.promenad.hu/2018/11/23/a-szeviep-szaga-bovuloben-botka-bortonvalogatottja/

taga20 2018.11.24. 00:36:24

@paraszthajszal: mi van fityeszzombi, nem tucc aludni?:)))

meséjj, mikor lettél ekkora fityeszszolga! csak szojjá, és segítek ledobni a szöges nyakörvet, kutya fityeszes:)))

élhetetlen 2018.11.24. 01:21:09

@antiinternáci: „Akik nem akarnak megtűrt kapcarongyként lenni, azok nem fogják megszokni azt hisszabb távon.”. Még szerencse, hogy te pontosan ismered a viszonyokat. Az unokahúgom Angliában van, ott végezte az egyetemet, és a mester képzést is, állami cégnél dolgozik, és, mivel az angolok sem tudják, mi lesz a brexit után, nevetve mesélte, hogy minden fizetési papír mellé kap egy dícsérő levelet is, mert hátha jó lesz még valamire a dolgok állásától függően. Nem tekintik megtűrt kapcarongynak. Ahogy az angolok a sarki indiai boltost sem tekintik megtűrt kapcarongynak. Ez csak a te agyadban létezik.

élhetetlen 2018.11.24. 01:43:12

@antiinternáci: Nem, ez nem egy JÓ javaslat. „bár tudim, hogy csak a helyzet kébyszerítette ki.”. És ha a helyzet azt kényszerítené ki, hogy a munkavállaló napi 24 órában kötelezhető legyen munkára, az is egy JÓ javaslat lenne, mert a helyzet? Nézzük a szövegedet. „Olyan erős a munkaerő iránti kereslet, hogy az a munkavállaló, aki nem akar többet dolgozni, nyugodtan továbbállhat bármelyik pillanatban.”. Ja, hogy a következő cégnél is ugyanazok a jogviszonyok lesznek életben, ott is kötelezhetik ugyanannyi túlórára. Ezt látod választási lehetőségnek? „Tehát ennek a javaslatnak a valódi értelme, hogy lehetővé teszi a MUNKAVÁLLALÓ részére a többletmunka legális végzését.” Áh, nem azt teszi lehetővé, hogy a munkaadó rendelje el az ilyen mennyiségű túlmunkát? Dehogy. És ezt még komolyan is gondolod?

élhetetlen 2018.11.24. 01:52:30

@Ms.Cunnesburry: „ Halló, 888?„ Ez tetszett!!!

élhetetlen 2018.11.24. 02:13:20

@antiinternáci: Én is megpróbálok segíteni. Nem, a britek nem miattunk lépnek ki, hanem azért mert behülyítették a népet azzal, hogy amit nem fizetnek be ezután az EU-ba, azt majd ők kapják meg. Aztán nem látszik a nagy nyereség, ezért már többen bánják, hogy hogyan szavaztak, mint ahányan nem.

élhetetlen 2018.11.24. 02:56:28

@Gandosz: Nézd, aki nem fogja fel, hogy a gender studies nem a szado-mazo kutatásokról szól, legfeljebb marginálisan érinti az, aki szerint a szociális munkás szak az büfé szak, aki akár kormányzati szinten is feleslegesnek tartja az andragógus képzést, miközben a fél ország funkcionális analfabéta, az az elveszett ember. És tévedsz, nem attól lesz valaki magyar, hogy hülye. Az, hogy valaki képes gondolkodni is, az nem jelenti azt, hogy megtagadja a magyarságát.

élhetetlen 2018.11.24. 03:02:24

@FILTOL: Nem tisztultok, hülyültök. Bár nézőpont kérdése, ha az egész agyadat sikerül kitojni a vécébe, a szervezeted tisztul, ez tény. Már csak működő képes szervek maradnak.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.24. 07:17:47

@antiinternáci: azt írod, hogyan lehet, hogy nem nőtt a termelékenység, amikor bérkiáramlás volt? Szerinted nyilvánvalóan nőtt, csak a libsik lehazudják.

Hát, rossz hír, a ksh a fidesz kormány alárendeltje.
Tehát az, hogy a libsiket hibáztatod, ha valami nem úgy alakul, ahogy szeretnéd, olyan trumpi magasság

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.24. 09:03:07

@antiinternáci:" (Vagy hazudnak a ballibek? )
És ha kb. 20%-kal nőtt pár év alatt a GDP, miből lehetett 50-100%-kal növelni a béreket? És meddig lehet növelni ilyen mértékben, ha a sokkal több bérért csak kicsit teljesítenek többet?"

B+! Elvtársak irányítják a gazdaságot, ők meg már egyszer látták közelről, hiszen a zöme már a kádárizmusban is ott szarta a gyöpet, ahol az államot irányítoták. Ja, hogy Orbán nem? Persze, de ki beszél itt róla? Vannak mögötte állók, akik láthatatlannak akarnak láccani.

Mellesleg a kádárista gazdaságnak is az volt a baja, hogy nőttek a bérek, közben meg a gazdaság kínlódott. Akkor is volt olyan időszak, amikor a munkáltató udvarolt munkavállalónak, hogy nála dolgozzon, és rendszerváltás lett a vége. Gondolod ez a rendszer örök lesz?

szalmakazal 2018.11.24. 09:03:35

Szeged jelen helyzetben igen figyelemre méltó helyzetben van, lehet országosan is meghatározó lesz a polgárok "viselkedése".
Sok minden történt az elmúlt 12 évben. Szeged önálló gondolkodású város lett, és mára európai polgároknak érezhetik magukat.
Ez a szabad emberek városa. Senki sem teheti alsó-felső akármilyen csúttá.
Szeged a szabadság és a tolerancia értékein alapszik. Ezt a polgárok értelmes és okos gondolkodó uralma garantálja. A szegediek bátrak, nem dőlnek be a megfélemlítésnek, vagy a megvesztegetésnek. Nem félnek a hatalom zsaroló, a lakájmédia lejárató aljas rágalmaitól. A szegediek értik, hogy mit jelent a szabadság és ragaszkodnak ehhez, ha tetszik ez, ha nem.

szalmakazal 2018.11.24. 09:11:01

@paraszthajszal: Szeged jelen helyzetben igen figyelemre méltó helyzetben van, lehet országosan is meghatározó lesz a polgárok "viselkedése".
Sok minden történt az elmúlt 12 évben. Szeged önálló gondolkodású város lett, és mára európai polgároknak érezhetik magukat.
Ez a szabad emberek városa. Senki sem teheti alsó-felső akármilyen csúttá.
Szeged a szabadság és a tolerancia értékein alapszik. Ezt a polgárok értelmes és okos gondolkodó uralma garantálja. A szegediek bátrak, nem dőlnek be a megfélemlítésnek, vagy a megvesztegetésnek. Nem félnek a hatalom zsaroló, a lakájmédia lejárató aljas rágalmaitól. A szegediek értik, hogy mit jelent a szabadság és ragaszkodnak ehhez, ha tetszik ez, ha nem.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.24. 09:11:48

@paraszthajszal:" Csak, hogy mindenki képbe helyeződjön: „[Szabó Bálint, az érintettek jogi képviselője szerint] Botka és Ujhelyi »a Szeviép-ügy politikai haszonélvezője, az összes nagyberuházás kapcsán elvitték a politikai hasznot, újjáépült a város, miközben a tisztességesen dolgozó kisvállalkozók pénzét ellopták a szeviépes fiúk«. Hangsúlyozta, a vádiratban szerepel, hogy az alvállalkozóktól ellopott »pénz egy részét szocialista haveroknak játszották át«.” Cikk & videó: http://www.promenad.hu/2018/11/23/a-szeviep-szaga-bovuloben-botka-bortonvalogatottja/"

Tényleg, legyek már képbe! ezért mond meg nekem, hogy kijaf* a szabó Bálint? Rendőr, bíró, ügész? Mert azok közül senki nem talált eddig olyan cselekményt, amit a Botka terhre róható bűncselekménnek lehetne nevezni.

Arról meg külön regényt lehetne írni, hogy ki a gazdasági és politikai haszonélvezője Orbán kormányzásának. Mondjuk a felisalicsúti aréna, és környezte (de nem a falu, csak a volt polgármestere ), meg talán azok az oligarcsák, akik repülőjén, hajóján múlatja időnként az időt a magyar miniszterelnök. Téged meghívtak már ilyen repülőre, hajóra? No ugyé.;D.

Ja, és a Botka lánya még nem dicsekedett azzal, hogy ő a saját lábán áll(va tapossa a mások lábát).

dhzsiga 2018.11.24. 11:11:35

Végigolvasva a bejegyzéseket, csak egyet nem értek, miért kell trágár szavakat és gyűlölködő megjegyzéseket irni! A jó modor ingyen van, mindent ki lehet fejezni szép szóval is.

paraszthajszal 2018.11.24. 11:53:11

@látjátok feleim szümtükkel: Botka büntetőjogi felelősségét még nem sikerült megállapítani, de a politikai felelőssége így is egyértelmű.

Friss, még forró híranyag az origóról:
„Botka hazudott a Szeviéppel kötött szerződésekről, de hamar lebukott
Botka László és a szegedi városvezetés kezdettől fogva igyekezett úgy beállítani, mintha nem a szegedi baloldal botránya lenne a Szeviép-ügy, nem sok sikerrel. Botka korábban kétszer is letagadta, hogy kötött volna szerződést a szegedi önkormányzat a Szeviéppel, azonban csúnyán lebukott, mivel a Közbeszerzési Értesítő tanúsága szerint két alkalommal is megbízást adtak a botrányos céget is magában foglaló konzorciumnak, összesen több mint 9 milliárd forint értékben.” www.origo.hu/itthon/20181123-a-szegedi-onkormanyzat-tobbszor-is-allt-szerzodeses-viszonyban-a-botranyos-ceggel.html

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 12:18:05

@szalmakazal: Hú öcsém,ezért még megkapod!:))
Már ha fel tudják fogni..

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 12:19:57

@dhzsiga: Szerinted fideszbirkával lehet normálisan beszélni....?

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.24. 13:33:18

@paraszthajszal:

Értettem. Ezek szerint Orbán politikai felelőssége Simonka, meg a bamba Kósa, akit egy "csaló" palira vett? He?

Mellesleg Simonka büntetőjogi felelősségét pont most lapozzák.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.24. 13:34:12

@kifordított nagyanyó:

Nem beszélni kell vele, csak etetni. Habzsolnak.:D

nemecsekerno_007 2018.11.24. 13:46:33

@Sir Bates dö Hól: "kinek mi a siker, ezt kell először tisztázni: ha a sikert pénzben..."

Bocs, de én most nem kezdek el veled filozofálgatni arrol, hogy mi a siker...

Ha szerinted a pénz nem az, akkor valszeg neked elég van...

nemecsekerno_007 2018.11.24. 13:49:24

@szalmakazal: "Szeged önálló gondolkodású város lett, és mára európai polgároknak érezhetik magukat. Ez a szabad emberek városa."

Ezt valami bullshit-generátorral írtad? Ez borzalom. Ja igen szabad emberek városa. Szabad nyugdíjasok és köztisztviselők, akik olyan városok adójából "szabadok" mint Győr v. Kecskemét...

Sir Bates dö Hól 2018.11.24. 14:06:24

@nemecsekerno_007: miért, neked nincs? mi hiányzik? egy rolex és egy bentley? anélkül élni sem érdemes...

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 14:43:11

@nemecsekerno_007: Na és?
Az nem a gaz nyugat európai multik pénze?

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 15:04:27

Amúgy lőtte volna magát tökön...az apja,mielőtt megcsinálta!

Bocs apuka!

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.24. 18:11:06

@nemecsekerno_007:

Gondolod, hog szegediek adójából nem kapott Győr, meg Kecskemét leglább úgy, mint Debrecen? Mit is akarsz a szegediek szemére vetni? Talán azt, hogy ők nem kaptak az elmúlt kilenc évben kormányzati fejlesztést? Stadijonyt is az egyház kapott. Szóval?

fátum 2018.11.26. 17:55:40

@nemecsekerno_007: Részedről ez pedig nagyképű semmitmondás volt. Esetleg nézz utána, hogy előtte a fideszes bartha idején mi volt.

fátum 2018.11.26. 17:57:19

@paraszthajszal: Ki nem szarja le az origót? A délmagyarral együtt mehetnek a kukába, mióta kormányszócsővé váltak.

nemecsekerno_007 2018.11.27. 09:17:54

@kifordított nagyanyó: Ja persze, Szegeden is többet lopnának belőle ugye? :) Csak nem úk keresték meg, így kicsit nehezebb... :)

nemecsekerno_007 2018.11.27. 09:18:33

@fátum: "Esetleg nézz utána, hogy előtte a fideszes bartha idején mi volt."

Jaja, Botka a Bartha 4 éve miatt maradhatott és nem a teljesítménye miatt...

kifordított nagyanyó 2018.11.27. 18:42:19

@nemecsekerno_007: Látom téged is jól megfizetnek ezért.

paraszthajszal 2018.11.30. 08:24:29

@fátum: Ha a rigó és a Délmagyar nem jó, akkor nesze itt van a PS a friss Botka–Márki-Zay botránnyal:
„Nem csak a Szeviépbe, másik csőd-bűncselekményben érintett cégbe is tolták a pénzt Botkáék

A szocialista vezetésű szegedi önkormányzat nem csak a Szeviépbe, hanem Csongrád megye egy másik csőd-bűncselekményben érintett építkezési vállalkozásába is tolta a százmilliókat a PestiSrácok birtokába került dokumentumok szerint. Míg az egy hete elítélt haveri cégvezetőkhöz több megbízásból összesen durván 21 milliárd forint vándorolt Botkáéktól 2004 és 2010 között, addig a K’Art Építő Zrt. hódmezővásárhelyi építési vállalkozást egy év alatt, két projektben közel 700 millió forint értékű munkával támogatták meg. A K’Art gyakorlatilag ugyan úgy járt el, mint a Szeviép, csak kicsiben: elnyerte a közbeszerzéseket, benyelte a százmilliókat, majd csődbe ment úgy, hogy nem fizette ki az alvállalkozóit. Hogy hová lett a pénz, a súlyos százmilliók, egyelőre itt is nyitott kérdés. A hódmezővásárhelyi vállalkozás körül is büntetőper zajlik csődbűntett vádjával. A családi vállalkozás egy hódmezővásárhelyi jobbikos politikus, Kendi Imre tulajdona, aki érdekes módon igen csak szoros kapcsolatokat ápol Hódmezővásárhely álfüggetlen polgármesterével. Azzal a Márki-Zay Péterrel, akinek megválasztása utáni első útja, mint jó függetlennek, éppen a szocialista Botka Lászlóhoz vezetett. Összeérnek a szálak?” Bővebben: pestisracok.hu/nem-csak-a-szeviepbe-masik-csod-buncselekmenyben-erintett-cegbe-is-toltak-a-penzt-botkaek/

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 08:31:31

@paraszthajszal: prostisrácok, mint forrás? :))

Figyusz, ide feleslegesen másolsz be féknyúzt, senki nem vevő rá.

fátum 2018.12.03. 19:01:35

@paraszthajszal: Csatlakozom az előttem szólóhoz. Fölösleges azzal fáradnod, hogy újabb hazugsággyárat idézz.

paraszthajszal 2018.12.03. 19:42:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: @fátum: Aha, persze libsikéim. Ami nektek fáj, az csak féknyúz lehet.

Csakhogy most már lassan a ballibbant sajtó sem takarhatja el az emberek elől, hogy Rolex Laci nyaka körül szorul a hurok.

Az ügyészség ugyanis megkezdte a vizsgálatot a Botka ellen tett feljelentés ügyében. Lehet, hogy Lacikának lassan ideje lenne lemondani, hogy ne legyen tehertétel a szegediek és saját pártja számára?
hirtv.hu/ahirtvhirei/mar-vizsgalja-az-ugyeszseg-a-botka-laszlo-ellen-tett-feljelentest-2472663

kifordított nagyanyó 2018.12.04. 18:51:41

@paraszthajszal: Azé' rendesen kiadták nektek botka támadását!
süti beállítások módosítása