B1 blogcsalád



Lázár lábon lőtte magát Botka megtámadásával

2018. november 22. - nickgrabowszki

A Csongrád megyei kiskirályt találta el a szegedi polgármesterre kilőtt golyó.lazbotk.jpg

Még majdnem egy év van az önkormányzati választásig, de a Fidesz már megindította a negatív kampányt az egyik utolsó ellenzéki bástya elfoglalására. Botka Lászlót változatos ügyekkel próbálják lejáratni.

Ezek egy részéről, például az önkormányzati parkolóügyről, már lehet tudni, hogy teljesen alaptalan, ezért a Fidesz most a Szeviép-ügyet próbálja a szegedi polgármesterre tolni, hiába nem sikerült eddig egyetlenegyszer sem igazolniuk, hogy Botkának bármi köze lenne a bedőlt építőipari céghez és a hitelezők ki nem fizetéséhez.

A szeged.hu ennek kapcsán megkérdezte Lázár Jánost, Hódmezővásárhely fideszes országgyűlési képviselőt, korábbi parlamenti frakcióvezetőt és kancelláriaminisztert, aki nem is titkolja, hogy ő áll a Botka elleni támadások mögött, neki van-e valami köze a Szeviép-ügyhöz, kapott-e tőle megbízást a cég. Sajtótitkára útján azonban

Lázár kerek-perec letagadta, hogy adott megbízást a Szeviépnek polgármestersége idején.

Tudomásom szerint a Szeviép akkor dolgozott Hódmezővásárhely önkormányzatának, amikor a néhai Rapcsák András polgármester urat felfüggesztették, és ideiglenesen az MSZP és az SZDSZ képviselői irányították a várost. Az ő megbízásukra, és nyilvánvalóan szocialista nyomásra kapott megbízást a Szeviép Hódmezővásárhelyen, évekkel Lázár János polgármesterségét megelőzően. Lázár János egyetlen aspektusból kapcsolódik a Szeviép-ügyhöz: a Szeviép által megkárosított vállalkozók kártalanításában a képviselő kulcsszerepet vállalt, az erről szóló előterjesztést is ő nyújtotta be a Parlamentnek. Tehát, míg Botka László és Újhelyi István a politikai haszonélvezői voltak a Szeviép tevékenységének, Lázár János és a Kormány a cserbenhagyott vállalkozók kártalanításán dolgozott.

Tehát Lázár azt elismeri, hogy dolgozott a Szeviép Hódmezővásárhelynek, de azt állítja, hogy évekkel az ő ideje előtt.

Ehhez képest a valóság ez:37405.jpg

Lázár 2002 és 2012 között volt a megyei jogú város polgármestere, és pont ezidő alatt, 2005-2006-ban nyerte el a Szeviép 285 millió forintért Hódmezővásárhely ivóvízhálózatának rekonstrukciós kivitelezését. (Csak emlékeztetőül: Rapcsák 1999-2000-ben volt egy évre felfüggesztve, évekkel a Szeviép hódmezővásárhelyi munkája előtt.) A helyzet tehát az, hogy míg

Botka polgármestersége alatt önállóan nem kapott megbízást a Szeviép, Lázáré alatt igen.

Az nem nem meglepetés, hogy Lázár hazudott. Az már inkább, hogy saját magát sikerült tökön szúrnia lábon lőnie a Botka elleni heves támadás alatt.

(Kép: szeged.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2314386874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FCUK13 2018.11.22. 15:20:46

nem emlékezett, hát istenem, talán mert ott rendben kifizették az alvállalkozókat.

Szegeden ugyanez nem mondható el.

azt nem tudom, Lázás lábon lőtte-e magát, az viszont tisztán és világosan látszik, hogy Botka politikai hulla, amit tehát pl most a b1 is csinál, nekrofília.

ez van.

Matild Vesztergom 2018.11.22. 15:45:44

"....talán ...... ott rendben kifizették az alvállalkozókat .." A talán kifejezés tetszik. Mit is ír a cikk? Mit mond "igazmondó János"?
Nem kellene elvakultnak lenni! Reális és tájékozott ember nem válik nevetségessé!
Hogy Botka mennyiben "politikai hulla", választáskor kiderül.

LKerekes 2018.11.22. 16:28:42

@Matild Vesztergom:
Április 8 nem volt elég a kiderüléshez nektek?

FCUK13 2018.11.22. 17:17:01

@Matild Vesztergom: ha már idézel, te kis geci, legalább az értelmét be változtasd meg, te patkány

paraszthajszal 2018.11.22. 17:19:26

„Ezek egy részéről, például az önkormányzati parkolóügyről, már lehet tudni, hogy teljesen alaptalan”

Ízlelgessük ezt egy picit.

Nevezett ügyben a Gyulai Járásbíróság „6 és 10 hónap közötti, egy évre felfüggesztett börtönbüntetésre ítélte” „a szegedi városvezetés néhány tagját, az egyik alpolgármestert, a polgármesteri kabinetfőnököt, a Szegedi Közlekedési Kft. korábbi vezetőjét, a parkolási üzletág vezetőjét, és a címzetes főjegyzőt, mert a vád szerint 2008 és 2012 között 307 ingyenes parkolóbérletet biztosítottak természetes és jogi személyeknek úgy, hogy erre közgyűlési felhatalmazásuk vagy egyéb jogszabályi alapjuk nem volt valamint olyanok is kaptak ingyenbérletet, akik semmilyen kapcsolatban nem álltak az önkormányzattal.”

A b1 blogcsalád szerint mindez teljesen alaptalan, mert egy megkérdőjelezhetetlen ballibbant tekintély, „a büntetőjog professzora” szerint kamuindokkal ítélték el őket.

Kedves b1 blogcsalád, amíg Magyarország alkotmányos jogállam, addig a vád jogosságáról vagy alaptalanságáról nem egy holmi „büntetőjog professzora” jogosult ítéletet hozni, hanem a magyar bíróság!!!

Mivel az ügyben jogerős döntés tudomásunk szerint még nem született (a védelem fellebbezése miatt másodfokra került) ezért a lehető leghatározottabban vissza kell, hogy utasítsuk a független magyar bíróságok pártatlanságának megkérdőjelezését, tekintélyének rombolását, a másodfokú bíróság döntési autonómiáját csorbítani szándékozó, politikailag motivált aljas nyomásgyakorlási kísérletet és a közvélemény durva félretájékoztatását!!!

Majd ha a vádlottakat a bíróság másodfokon bűncselekmény hiányában felmenti, esetleg akkor engedheti meg magának a vád (és a Járásbíróság ítéletének) ilyesfajta sommás minősítését, addig viszont igenis tartsa tiszteletben a magyar igazságszolgáltatás függetlenségét!!!!!

Sir Bates dö Hól 2018.11.22. 20:21:45

@paraszthajszal: "Mivel az ügyben jogerős döntés tudomásunk szerint még nem született (a védelem fellebbezése miatt másodfokra került) ezért a lehető leghatározottabban vissza kell, hogy utasítsuk a független magyar bíróságok pártatlanságának megkérdőjelezését, tekintélyének rombolását, a másodfokú bíróság döntési autonómiáját csorbítani szándékozó, politikailag motivált aljas nyomásgyakorlási kísérletet és a közvélemény durva félretájékoztatását!!!

Majd ha a vádlottakat a bíróság másodfokon bűncselekmény hiányában felmenti, esetleg akkor engedheti meg magának a vád (és a Járásbíróság ítéletének) ilyesfajta sommás minősítését, addig viszont igenis tartsa tiszteletben a magyar igazságszolgáltatás függetlenségét!!!!!"

ez gyönyörű, te

Sir Bates dö Hól 2018.11.22. 20:23:44

@paraszthajszal: "Mivel az ügyben jogerős döntés tudomásunk szerint még nem született (a védelem fellebbezése miatt másodfokra került) ezért a lehető leghatározottabban vissza kell, hogy utasítsuk a független magyar bíróságok pártatlanságának megkérdőjelezését, tekintélyének rombolását, a másodfokú bíróság döntési autonómiáját csorbítani szándékozó, politikailag motivált aljas nyomásgyakorlási kísérletet és a közvélemény durva félretájékoztatását!!!

Majd ha a vádlottakat a bíróság másodfokon bűncselekmény hiányában felmenti, esetleg akkor engedheti meg magának a vád (és a Járásbíróság ítéletének) ilyesfajta sommás minősítését, addig viszont igenis tartsa tiszteletben a magyar igazságszolgáltatás függetlenségét!!!!!"

ez gyönyörű, te igazi ner-cseléd:-DDD... ilyen seggnyalást sem láttam még...

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.22. 20:30:09

@FCUK13:" nem emlékezett, hát istenem, talán mert ott rendben kifizették az alvállalkozókat.

Szegeden ugyanez nem mondható el."

Ugyan áruld már el, hogy Botkának mi köze volt ahhoz, hogy a Szeviép kifizette-e az alvállalkozókat vagy sem?

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.22. 20:34:38

@paraszthajszal:

Te meg azt áruld már el, hogy mi köze van a Botkának a parkolási dologhoz, hiszen őt nem vádolták, viszont a jegyzőt igen, miután ő volt a hivatalvezető, és nem a Botka. A poszt pedig Botkáról szól, és helyesen állapítja meg hogy Botka vonatkozásában nincs mit rágnotok.

FCUK13 2018.11.22. 20:40:04

@látjátok feleim szümtükkel: jó polgi megtalálja a módot, hogy a városának vállalkozóit ne hagyják szarban. Ennyi. Nem formálisan, informálisan.

paraszthajszal 2018.11.22. 20:53:50

@látjátok feleim szümtükkel: Nemcsak a jegyző, Botka több bizalmi embere is érintett volt: „Mózes Ervin címzetes főjegyzőt felbujtóként elkövetett hűtlen kezelés miatt 8 hónap börtönbüntetésre 1 évre felfüggesztve, Botka László alpolgármesterét, Solymos Lászlót ugyanezért 6 hónap börtönbüntetésre ítélték, ugyancsak 1 évre felfüggesztve. Botka László kabinetfőnöke, Kalmár Gábor tíz hónap börtönt kapott első fokon, szintén egy évre felfüggesztve. További részletek Botka VIP-parkolóbotrányáról: www.origo.hu/itthon/20181002-botka-laszlo-felfuggesztett-borton-munkatarsak.html

További mocskos ügyek, szaftos sztorik a „baloldali” polgármester luxi életmódjáról: www.origo.hu/itthon/20181113-botka-laszlo-botranyos-ugyei-mszp.html

rallus 2018.11.22. 20:55:03

@látjátok feleim szümtükkel: Ez a jelenség fátum szerűen sújtja az MSZP-t. A Sportminisztériumban is Cusi magányos farkasként lopta a pénzt, ráadásul olyan körmönfontan, hogy a pénzügyekben járatlan Gyurcsány még csak nem is sejthette, hogy ki teszi-veszi a zsozsót a beosztottjai közül... Van ez így, ahogy most Szegeden is. Lassan mindenki a kaptárba kerül, szegény Botka meg csak néz árván a boci szemeivel...

Benikuty 2018.11.22. 20:55:43

@FCUK13: sunyizva, amolyan NER-patkány módjára? Te már csak tudod! :D

Benikuty 2018.11.22. 20:57:51

@paraszthajszal: origó? Na ne röhögtess bőrgolyó, mert cserepes a szám! :D

paraszthajszal 2018.11.22. 21:05:35

@Benikuty: Ha valamiért averzióid vannak Magyarország második leglátogatottabb hírportáljával szemben, akkor olvashatsz Botka sötét ügyeiről máshol is. Egy kis kedvcsináló:
„[O]któber 2-án első fokon börtönbüntetésre ítélték hűtlen kezelésért a szegedi városvezető közvetlen munkatársait: Kalmár Gábor kabinetfőnököt, Mózes Ervin főjegyzőt, Solymos László gazdasági alpolgármestert, akik mindezek ellenére továbbra is helyükön maradtak.

– Egyértelmű, hogy méltatlanná váltak posztjuk betöltésére, ezért le kellene mondaniuk, vagy Botkának kellene felmenteni őket. Több mint negyvenmillió forint kárt okoztak a városnak azzal, hogy 2008 és 2012 között 307 esetben adtak ki ingyenes parkolóbérletet olyanoknak, akik nem voltak arra jogosultak …” magyaridok.hu/belfold/botkanak-tisztaznia-kellene-vegre-magat-3668111/

taga20 2018.11.22. 21:14:07

@paraszthajszal: látom erőlköcc fityeszork ezerrel!

na mesélj a tiborcféle elios-ról és lézerdzsoni kezdéséről szargerincű!

morpho 2018.11.22. 21:15:03

@paraszthajszal: Hm! Magyar idök! Orbán Viktor iskolai újságja. A 888 nem írt erről valamit?

paraszthajszal 2018.11.22. 21:21:35

@morpho: De, Botka embereinek szennyes VIP-parkolóbotrányáról természetesen beszámoltak ők is, kellő részletességgel: 888.hu/article-fordulat-szegeden-felfuggesztett-bortonbuntetesre-iteltek-botka-bizalmi-embereit

A frissebb botrányról is van anyaguk. Ízelítőül: „A mai napon utolérte a szegedi szocialistákat és Botka László udvari beszállítóját az igazság: a szegedi járásbíróság minősített csődbűntett miatt 5 év 2 hónap szabadságvesztésre ítélte Ujhelyi István szocialista képviselő sameszait és Botka László udvari beszállítóit, Pistrui Lászlót, Baranyi Sándort, és Oltványi Józsefet.” A többit olvashatod itt: 888.hu/article-ujabb-tagokkal-bovult-botka-laszlo-bortonvalogatottja

taga20 2018.11.22. 21:25:24

@paraszthajszal: az mekkora má, hogy itt köpköcc botkára, és rá akarsz verni pár 10 milliós dolgokat, te és a fityeszmaffiád naponta lop milliárdokat!

na mesélj a tiborcféle eliosról, vagy a geci bizniszdzsetjéről, vagy a mészaroslölö( igazából a gecié) 300 milliárdjáról!

paraszthajszal 2018.11.22. 21:32:33

@taga20: „na mesélj a tiborcféle eliosról”

Szerencséd van, mert erről van mit mesélni: happy enddel zárult a sztori (na nem az ismét lyukra futó ellenzék számára. „Bűncselekmény hiányában megszüntették az Elios Innovatív Zrt.-vel szembeni nyomozást – közölte az Országos Rendőr-főkapitányság szóvivője kedden. Ismert, a magyarországi ellenzék afféle utolsó reményszálként kapaszkodott az OLAF-jelentés állításaiba, amelyek alapján – bár a jelentés semmi ilyesmit nem tartalmazott – szándékosan akarták bűncselekmény gyanújába keverni Orbán Viktor miniszterelnök vejét. A jelek szerint a Tiborcz Istvánt lebuktatni kívánóknak egy új játszóteret kell most találniuk, miután korábban több évtizedes szabadságvesztéseket és mesés vagyonok elkobzását delirálták az ügyben.
Gál Kristóf az MTI kérdésére azt válaszolta, hogy az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF) ajánlásai alapján a Pest Megyei Főügyészség által elrendelt nyomozást a Nemzeti Nyomozó Iroda befejezte. Az eljárásban jelentős mennyiségű iratanyagot foglaltak le és vettek – a társhatóságok bevonásával – revízió alá, elvégezték a büntetőeljárási törvény előírásainak megfelelő valamennyi nyomozati cselekményt. Megállapították, hogy nem történt bűncselekmény, így az eljárást bűncselekmény hiányában megszüntették.” Részletek itt: pestisracok.hu/az-ellenzek-egyik-legszomorubb-napja-buncselekmeny-hianyaban-szuntette-meg-a-rendorseg-az-elios-ugy-nyomozasat/

FCUK13 2018.11.22. 21:34:57

@Benikuty: ezt hívják lobbinak. Ja most jut eszembe, az a liberáltak kifejezése:) akkor ráhatás, mondjuk azt.

taga20 2018.11.22. 21:45:11

@paraszthajszal:

EGY SZÁNALMAS FITYESZTALPAS VAGY, TE SZERENCSÉTLEN ÁLLAT!

szétbasszátok az országot a gecivel és bandájával, te meg itt örömködsz minden nap reggeltől estig.

hánynom kell tőled hulladék!

Oxica 2018.11.22. 21:46:26

@paraszthajszal:

Náci barátom.

Csak hát nem Botkának nőtt ki egy kacsalábon forgó kastély a földből a puszta közepén, hanem pont fordítva, a lézerjankónak.

Meg nem Botkának van 12 millás órája, hanem a szaros pelenkás récsölnek.

A tények kurva makacs dolgok náci barátom.

Botkát kurva nehéz lesz kifüstölni Szegedről, a fideSSnáci pribékeknek, szerencsére lézerjankót viszont már sikerült Hódmezőről, azért vergődik mint a fába szorult féreg.
Ezért lapátolja a szart, csak sajnos mindig a saját fejére hullik vissza, ami rólad is elmondható náci barátom.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok.

Benikuty 2018.11.22. 21:47:57

@paraszthajszal: Minden tőletek telhető mocskos eszközt megragadtok, hogy Szegedet is annektáljátok.

Benikuty 2018.11.22. 21:52:37

@FCUK13: Igen, a NER szótára szerint. Mindent átértelmeztek, a saját bűzös szájízeteknek megfelelően. Vigyázz, ezt a lobbi témát még párszor a fikás cserpákod alá fogom dörgölni!

morpho 2018.11.22. 21:55:35

@Benikuty: Persze és előbb utóbb sikerül is. Ez most ilyen világ, ilyen mese. Majd egyszer véget ér ez is, de ami a helyén marad, az nagy meglepetést fog okozni 2,5 millió fidesz szavazónak. Mind le fogja tagadni, hogy valaha is elhitte a narancssárga hantát. Persze ez minket, patriótákat nem vigasztal.

paraszthajszal 2018.11.22. 21:58:43

@morpho: Szerencséd van, erről forró videós anyaguk is van!

„O. József elsőrendű, B. Sándor másodrendű és P. László harmadrendű vádlott bűnös társtettesként elkövetett csődbűncselekmény bűntettében – így ismertette Kissné Gyuris Patrícia tanácsvezető bíró a Szegedi Járásbíróság ítéletét a Szeviép-perben. A három volt Szeviép-vezért több évi letöltendő fogház-, illetve börtönbüntetésre ítélték első fokon. Az ítélet indoklása szerint az építési vállalkozás, amely nagy beruházásokban volt érdekelt, úgy viselkedett, mint egy bank. Tagi kölcsönök formájában fizetett ki összesen több, mint másfél milliárd forintot leányvállalatainak, magánszemélyeknek, sportegyesületeknek úgy, hogy azoknak fedezete sem volt, ráadásul még akkor is, amikor a Szeviép már nehéz anyagi helyzetben volt. Nézze meg videónkon, hogyan ítélték el Szegeden a Botka László vezette szocialista városvezetés házi beszállítóit…” A videó itt: pestisracok.hu/igy-iteltek-bortonre-botka-laszlo-hazi-beszallitoit-ps-video/

neko1967 2018.11.22. 22:02:55

Hé fidesspatkányok!

Arról röfögjetek már, hogy mi a véleményetek a kósa "mr. 20% alkotmányos költség" lali által benyújtott törvényjavaslatról, amely szerint 8 órás munkanappal számolva akár 50 munkanappal is többet kell majd dolgozni egy évben, és majd elszámolni a túlmunkát majd két év múlva fogják elszámolni? Ha nem rúgják ki addig a dolgozót..... Vagy nem számolják fel jogutód nélkül a céget....... Kiváncsi vagyok, hogy milyen ökörségekkel fogjátok ezt a szemét javaslatot megvédeni!

neko1967 2018.11.22. 22:04:43

@neko1967:
Ez most nagyon magyartalan lett....

Helyesen: és majd a túlmunkát két év múlva fogják elszámolni?

morpho 2018.11.22. 22:30:25

@paraszthajszal: Szeretnék a Magyar Hírlapból is valamit erről, ha nem gond! Gondolom a bal oldali MH feliratú gomb lesz az. Azért tök jó, hogy ezeket idetolod, mert nem kell keresgélnem a politikailag semleges, tényszerű, korrekt tartalmakat. Köszi a segítséget!

paraszthajszal 2018.11.22. 22:34:35

@morpho: Parancsolj, kérlek:

„»Botka félrevezeti a szegedieket, amikor a bérletüket átvevő városházi képviselőkre próbálja áthárítani a felelősséget, miközben azok pártállástól függetlenül jogosultak voltak erre, azt pedig nem tudhatták, hogy lopott holmit adnak át nekik. Hiszen a bérletek árát nem fizették ki. A nyilatkozatból viszont kiderül, hogy ügyészek és bírósági vezetők titokban kaptak bérletet, vagy az a helyzet, amiről Lázár János beszélt egy interjúban, hogy Szeged irányítását Botkától szervezett bűnözői körök vették át« – mondta lapunknak Német Ferenc, az önkormányzat jogi bizottságának külsős tagja” magyarhirlap.hu/cikk/133755/Botka_tudta_hogy_ugyesz_is_kapott_ingyenberletet

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.22. 22:42:44

Ja, úgy mellesleg a hírek szerint a Szeviép ügyben csődbűntett miatt volt ítélet és azt a Botka nem is tudta elkövetni. Őt sem ezért, sem másért nem vádolta senki, csak itt ez a néhány nyomoronc.

Ezen kívül vajon a Simonkának ki is engdte el a kezét? Egy biztos, nem Botkának hívták.

neko1967 2018.11.22. 22:46:16

@morpho: @paraszthajszal:
Na mi van fidesspatkányok? Egymás farkának nyalogatása helyett nem kellene reagálni a rabszolgatörvényre?
Vagy még a pártbizottság még nem adta ki a direktívát?

paraszthajszal 2018.11.22. 22:52:48

@látjátok feleim szümtükkel: „Ja, úgy mellesleg a hírek szerint a Szeviép ügyben csődbűntett miatt volt ítélet és azt a Botka nem is tudta elkövetni”

Így van, a Rolex Laci ebbe is ártatlan, mint a maszületett bárány. Hát tehet ő róla, hogy a bizalmi emberei, az udvari beszállítói folyton csak lopnak?

Ezt te már ismerheted, de a többieknek egy kis desszert, a személyes kedvencem Botka-ügyben:
www.origo.hu/itthon/20181113-megrogyott-a-szegedi-szocialista-vezetes.html
Kedvcsinálónak:
„Lacit felőrölte a hatalom és a rengeteg sötét ügy, amelyben szinte az összes embere érintett. Megijedt, hogy ha ilyen banánhéjon elcsúsztak, mint a parkolóügy, akkor mi jöhet még a milliárdos beszerzések körül? Az alatta lévő emberei is teljesen bizonytalanok. Laci nem tud már semmilyen erőt mutatni, gyakorlatilag pártja sincsen. Kényszeredetten poénkodik az értekezleteken, adja az állazát, de látványosan nincsen képben semmiről, hol az alpolgármestereket kérdezgeti, hol a kabinetfőnököt. Közben látványosan remeg a keze, lila a feje, és úgy izzad, mintha kánikulában dolgozna. Eközben az emberei lapátolják ki a pénzt az önkormányzati cégekből, gyakorlatilag szabadrablásba kezdtek, és ezt Laci nem is látja már át, és így nem is tudja megakadályozni. Valahol sajnálom, ami történik vele, de ezt csak magának köszönheti, mert kicsúszott a kezéből a gyeplő. Pont úgy járt, mint a ma már csak motyogós Demszkyként emlegetett volt Főpolgármester: tönkretette a rengeteg korrupciós ügy és a számtalan bűn”

neko1967 2018.11.22. 23:12:27

@paraszthajszal:
Mi van fidesspatkány! Beragadt a lemez? RABSZOLGATÖRVÉNY!!!! Böfögj már valami jó tokaszalonnásat, mint amilyet a cigányvajdád, a csuti geci szokott!

neko1967 2018.11.22. 23:25:43

Hát fidesspatkányok, ebből is látszik, hogy semmi önálló gondolatotok sincs, pénzért szoptok-nyaltok!

Felvetettem egy tényleg a munkáért kapott bérből élők millióit érintő témát, és hallgattok, mint kutyaszar a fűben! Bár az hasznosabb, mert trágyázza a talajt, addig tőletek még a parlagfű is kiég!

Sir Gombóc 2018.11.23. 00:31:42

@Sir Bates dö Hól: azért nem semmi, milyen takonygerincűek ezek a neridióták. Bezzeg ha nekik nem tetsző ítélet születik, akkor habzó szájjal vörösbíróznak stb.
Az azért nem semmi, ahogy le tudnak menni kutyába, forognak arra, merre a szél fúj, teljes hiányát mutatva tisztességnek, értékrendnek..

Sean MacTíre 2018.11.23. 00:59:14

@neko1967: Birkat se lattam vedeni a kisembereket ebben az ugyben.

MEdvebajusz 2018.11.23. 01:02:10

Érdekességképpen ezt nézzétek meg: pornofilmek.hu/

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 01:06:52

@Sir Gombóc: pont ezért utálatosak, mert ilyen valóban alávaló emberek... most nem az igazi xenofóbról vagy a "pszichikai eset"_magyarról beszélek (mint budaházy (ismertem az egyik rokonát: az egész család terhelt ilyen téren, de ezt leszámítva "normálisak")), ezekkel el lehet lenni, de a ner-cselédek tényleg semmi kritikával nem élnek, bármit elviselnek, bármit megmagyaráznak, azt fröcsögik "függetlenség" meg "nem leszünk gyarmat!" és "büszke magyarország, büszke magyarság!" , s közben én tényleg annyira szégyellem magam az eleink előtt, hogy milyen minőségű lények vallják magukat ugyanannak - magyarnak -, mint amiért ők az életüket áldozták... tényleg az igazi aljanép, s úgy túltolják, hogy nagyon rossz vége lesz, nem egy európai befejezés lesz a ner vége...

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 01:16:48

@paraszthajszal: "Ezt te már ismerheted, de a többieknek egy kis desszert, a személyes kedvencem Botka-ügyben:
http://www.origo.hu/itthon/20181113-megrogyott-a-szegedi-szocialista-vezetes.html"

ez igazi bokalefosós geci vagy te is: ez a kedvenced, de az egész cikkben egy olyan forrás nincs, aki vállalná a mondatait: na, most vagy nincsenek, és ezért, vagy ugyanolyan beszari kis férgek mind a jobboldalon, mint te (ezt nem hiszem, mert azért láttam én karakán jobboldalit; igaz, az sosem szavazott a fideszre!)...

colonel Tigh 2018.11.23. 02:52:15

@FCUK13: Egy szegedi építőipari cégnél dolgoztam mint műszaki előkészítő 16 évig, szóval eléggé tisztában vagyok azzal, ami 2010-ig nagyjából az építőiparban történt. Botkát lehet szeretni- nem szeretni, de azt tudom, hogy 1.) a Szeviép tönkretételéhez neki nem volt köze, 2.) a mi cégünk 2010-ben a Bánki Erik és egyéb fideszes arcok tulajdonolta Aquaplus ill. a szinten fideszes kötődésű Etalon Kft-knek köszönhetően ment tönkre, ugyanis egy kész munkánkat nem fizették ki (nem csak nekünk, országos botrány volt, ha valaki emlékszik), a kárunk kb 110-120millió Ft volt, ami a 2008-as válságnak köszönhető 2 éves bevételgyenge időszak miatt meggyengült cégnek végleg betette a kaput. 20éves cég voltunk, nevünk volt a szakmában, ISO-minősítettek voltunk, nem holmi Mekk Elek banda. Te meg nyugodtan nyomd anyádba, a temetőbe a ravatalán, te köcsög.

invalid user name 2018.11.23. 04:52:03

nem értem mire akarja felszopni a poszter Botkát. az mszp haldoklik, Botka elvan szegeden, feljebb úgysem jut és okos ember, belátta ezt.

invalid user name 2018.11.23. 04:53:09

@paraszthajszal:

"Nyomozás hiányában megszüntették az Elios Innovatív Zrt.-vel szembeni bűncselekményt."

pepin_nymburk 2018.11.23. 06:11:04

@FCUK13: látom a hazudozás megy neked, fideszpatkány...mennyit fizet Kubatov? Polgá

ese1985 2018.11.23. 07:11:13

"paraszthajszál"
Ha már Elios. Happy end?
Ha az jó neked, hogy hatalmas pénzekért egy annyira alacsony használati értékkel bíró megoldást hoztak létre, ami a régi, elavult megoldást gyakorlatilag alul teljesíti (értsd : nem ad annyi fényt, amennyivel látni lehet), akkor te szó szerint elvakult vagy. Nem egy helyen, hanem az ország számos pontján. Hiába menti fel a "független" bíróság.
Az Elios sötétséget alkotott, bár téged olvasva nem kellett hozzá sok erőfeszítés.

szepipiktor 2018.11.23. 07:14:01

Na megint egy reklám két olyan lénynek, akikről normális emberek nem akarnak tudni...
Lázár is és botka is negatív szereplő a maga oldalán, most mindkettő kapott "ezen" az oldalon is nyilvánosságot.
Két észrevétel:
Nem Szeged az utolsó... A XIII. kerület például a 10. legnmagyobb önkormányzat hazánkban a 110 ezres lélekszámával, itt soha nem nyert még csak szdsz-es majd mszp-s...
Botkát akkor vadássza ma már le a fidesz, amikor akarja, gondoljunk csak a két figuránál fényévekkel hitelesebb Tétényi Évára, aki ráadásul nem is balos, mégis nemes busszúból takarították ki Esztergomból.
Szegeden is kényelmesen megcsinálják majd, hogy ha botkát magát nem tudják eltüntetni, a közgyűlés lehet 100%-ban fideszes és onnan már egyenes az út "Esztergomba"...
Nem értem, mi a célja az itteni bloggerközösségnek a tények elhallgatásával, a már megtörtént események átugrásával, minhta azok nem léteznének?
Az országban jellemzően két út fog eljönni, vagy besöpör mindent a fidesz, vagy beindul a civil ellenállás - ennek most még kevés az esélye - és tömegesen váltják le a kormánypártiakat.
De ez sok jót nem ígér az ellenzéknek sem, mert nem ők lesznek a nyerők, hanem a független, civil jelöltek. Ha a nép elkezdi a takarítást, lapátra kerül az ellenzék is.

szepipiktor 2018.11.23. 07:26:45

@ese1985: Jó hogy felhoztad az ügyet!
Régen foglalkoztat, hogy ezt a mutyit miért így csinálják???
Adott egy orbán rokon, full háttérrel
Adottak a kormányhoz tartozó megrendelők (önkormányzatok) full háttérrel
Adott a finanszírozás, korlátlan mértékben (ellopható pénz)
Akkor miért egy szart telepítenek, miért nem a jót?
Az emberek a településeken kizárólag azt látják, hogy látnek-e vagy sem, a gazdasági számokat nem nézik.
Ha jó az új, akkor a kormány és a orbánrokon megítélése még jobb, ha nem jó, akkor meg ürügy lesz a támadásokhoz, az ellenzéknek adnak muníciót.
Gyakorlatilag a pénz ugyanannyi, hiszen az EU-s támogatás fix összeg és pántlikázott, nem lehet spórolni és másra fordítani, nem lehet többet ellopni ebből.
Miért jobb 10 helyen a szart megcsinálni, és nem 5 helyen a jót?
Így 10 helyen elégedetlenek az emberek, úgy 5 helyen boldogok lennének, a másik 5 helyen meg az lenne, mint sok ezer más településen, ahova a szart sem telepítik.
Na ezt nem értem, ennek kizárólag az lehet az oka, hogy nem egyszerűen korrupt az egész, hanem ostoba fajankó, lilazakós makkoscipős korruptak lopnak...
Nem jutnak el oda, hogy 10x1 és 5x2 ugyanannyi, hogy az 10x1 ugyanannyi lopással kárt okoz a hatalomnak, az 5x2 meg ugyanannyi lopással szavazatot hozna.
Kb. mint a stadionokkal, ha abból a pénzből tornatermeket, műfüves pályákat építenének, akkor nem pár településen lenne sokmilliárdos lopás, hanem rengeteg helyen hasznos beruházás, és ugyanannyi pénz lenne lenyúlható, sokkal több pártközeli vállalkozás kapna ingyenmelót és sok boldog ember szavazna rájuk, mert kaptak valamit...
Ennél még a kommunisták is intelligensebben loptak...

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.23. 07:29:41

@paraszthajszal:

Ezt az origos írást már elsütötted régebben, oszt a Botka azóta sem lett megvádolva a sok sötét, és piszkos ügye miatt. Nem gondolod, hyg ez egy kissé snassz? Már rád néze.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.23. 07:32:35

@szepipiktor:

Elszámoltál eg kicst, túl sok a haver, és sok az üres marok és száj, mintbe kell tenni valamit.
Megy a te számtanod, de abba a szűk körbe nem sokan férnek bele. Erre ékes bizonyíték a Simicska vagyon útja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 07:37:56

@FCUK13: "Szegeden ugyanez nem mondható el."

bizonyíték arról, hogy Hódmezővásárhelyen igen, Szegeden nem, és arról, hogy erről Botka tehet?! ja, aznincs, ugye?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 07:39:34

A Botka elleni Fideszes lejáratókampányban pont ugyanaz a hülyeség, mint a Gyurcsány elleniben. A Fidesznek már volt 8 éve, volt egy olyan ügyésze, amelyik távvezérelt, ha Botkát és Gyurcsányt nem sikerült bíróság elé vinni, akkor ez a legerősebb bizonyítéka annak, hogy ártatlanok. Ennyikeh. Hiába ugráltok.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.11.23. 07:41:36

Lázár egy korrupt kis politikusjogász. Mit is várhatnánk egy jogásztól, aki a szakmájában egy senki volt, ezért beállt a fideszmaffiába, mert ott tudta csak érvényre juttatni bűnöző hajlamait. A civil életben ez egy kis pondró senki, még a szakmáját, hivatását sem tudja gyakorolni rendesen, ezért lett politikus. Ez az ember annyit is ér. A jogászból lett politikus az emberiség legalja.

FCUK13 2018.11.23. 07:45:13

@math0: hogy szegeden balhé van, azt tudjuk, hogy vásárhelyen lenne, nem tudjuk, márpedig ha lenne, tudnánk, ez elég bizonyítéknak.

és hogy miért Botka tehet róla? lásd fentebb.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 07:45:23

@látjátok feleim szümtükkel: Bizony. A Botka elleni Fideszes lejáratókampányban pont ugyanaz a hülyeség, mint a Gyurcsány elleniben. A Fidesznek már volt 8 éve, volt egy olyan ügyésze, amelyik távvezérelt, ha Botkát és Gyurcsányt nem sikerült bíróság elé vinni, akkor ez a legerősebb bizonyítéka annak, hogy ártatlanok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 07:45:56

@FCUK13: ti balhéztok Szegeden. Ennyi.

A Botka elleni Fideszes lejáratókampányban pont ugyanaz a hülyeség, mint a Gyurcsány elleniben. A Fidesznek már volt 8 éve, volt egy olyan ügyésze, amelyik távvezérelt, ha Botkát és Gyurcsányt nem sikerült bíróság elé vinni, akkor ez a legerősebb bizonyítéka annak, hogy ártatlanok. Ennyikeh. Hiába ugráltok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 07:48:16

@szepipiktor: "Akkor miért egy szart telepítenek, miért nem a jót?"

Mert az drágább, és több munka, meg hát hülyék is hozzá a Fidióták.

Mészáros és Tiborcz szar, ebből adódóan szart fognak létrehozni. Pont ez a baj az Orbán maffiával. Tönkre fog menni bele az ország.

seepheerd 2018.11.23. 07:49:59

Mindig röhögök azon, ahogy a fidesztrollok itt ugrabugrálnak. :)))

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 07:52:06

@paraszthajszal: A Botka elleni Fideszes lejáratókampányban pont ugyanaz a hülyeség, mint a Gyurcsány elleniben. A Fidesznek már volt 8 éve, volt egy olyan ügyésze, amelyik távvezérelt, ha Botkát és Gyurcsányt nem sikerült bíróság elé vinni, akkor ez a legerősebb bizonyítéka annak, hogy ártatlanok. Ennyikeh. Hiába ugráltok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 07:53:39

@paraszthajszal: A Botka elleni Fideszes lejáratókampányban pont ugyanaz a hülyeség, mint a Gyurcsány elleniben. A Fidesznek már volt 8 éve, volt egy olyan ügyésze, amelyik távvezérelt, ha Botkát és Gyurcsányt nem sikerült bíróság elé vinni, akkor ez a legerősebb bizonyítéka annak, hogy ártatlanok. Ennyikeh. Hiába ugráltok.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.11.23. 08:01:01

@math0: A tájékozatlan fideszbirkáknak ennyi bőven elég.

paraszthajszal 2018.11.23. 08:01:23

@math0: Na mi az libbantkám, beakadt neked a lemez? Ha tízszer mondod el egymás után, akkor az emberek majd hinni fognak nektek?

Ami pedig a BTK-s ügyeiteket illeti, lehez, hogy már nem is kell olyan sokáig várnod, most már lassan szorulni kezd az a hurok. Tegnapi anyag, a Hír TV-től:
„Szabó Bálint a károsultak képviselőjeként elégedett azzal, hogy letöltendő börtönbüntetést kaptak a Szeviép-ügy vádlottjai, jogászként azonban van hiányérzete – derült ki csütörtök este a Magyarország élőben című műsorban a Hír TV-n.

Szabó Bálint szerint Botka László egykori polgármester, valamint Ujhelyi István MSZP-s politikus tevőlegesen is részt vett Szeged legjelentősebb gazdasági és politikai bűncselekményében.

A károsultak képviselője Botkával kapcsolatban azt mondta, nemcsak köze van ahhoz, hogy 516 alvállalkozó pénze eltűnt, hanem ő a bűncselekmény egyik főszereplője. »Botka a szegedi maffia főnöke« – jelentette ki Szabó.” Videó: hirtv.hu/ahirtvhirei/szabo-balint-botka-laszlo-a-szegedi-maffia-fonoke-2472103

paraszthajszal 2018.11.23. 08:05:23

@Sir Bates dö Hól: Szerintem ezek rendey, böcsületes szögedi emberek, csak a munkahelyeik miatt (önkormányzat, önkormányzati cégek stb.) ők vagy a családjaik ki vannak szolgáltatva a helyi hatalomnak, ezért még nem merik névvel, arccal vállalni a véleményüket.

De arra nem mernék fogadni, hogy ha jövő ilyenkor Botka már bukott politikusként áll a vádlottak padján, akkor nem kezdenek el „dalolni a pacsirták”.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 08:07:20

@paraszthajszal: " jövő ilyenkor Botka már bukott politikusként áll a vádlottak padján"

Figyusz, hülye Fidióta, Botka 8 éve nem áll a vádlottak padján, pedig a főügyész Fideszes. Miért állna jövőre?! Mit kamuzol, te elmebeteg barom?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 08:09:20

@paraszthajszal: Ezek mindig olyan kamuk, amik az elmúlt 8 évben még a Fideszes főügyészig se jutottak el, mert KAMUK. 8 éve kamuztok, de még a saját főügyészetekig sem viszitek el a kamutokat, mert tudjátok, hogy kamu. Csak a propaganda, a pofátok, a hazudozásotok nagy.

NemodaBuda 2018.11.23. 08:10:22

@FCUK13: Te megint megláttad lázárban a jót ! Az, hogy hazudott, rutinosan, sokadjára - az nem is számít ! Egy cseppet mintha elfogultnak tűnnél, haloványan ! Van neked valami gerinced a hátadban ? Fekvőbeteg vagy ?

FCUK13 2018.11.23. 08:10:53

@math0: nem cél a bíróság elé vitel, nem is értem, honnan veszed ezt.

egyébként szegeden nem a fidesz balhézik, hanem a ki nem fizetett alvállalkozók.

FCUK13 2018.11.23. 08:11:32

@NemodaBuda: jót? lázárban? szó nem volt ilyenről, te valamit nagyon félreértettél, de ezért nem én vagyok a hibás :D

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 08:13:19

@paraszthajszal: ott van egy ügyvéd, aki szerint Botka bűnöző. De nem jelenti fel Polt Péternél. Ebből látszik, hogy hazudik. Majd jön a sajtóper, amit elveszít. Az egész egy hazug propaganda. Ezt csináljátok 8 éve. Botkával is, Gyurcsánnyal is. Hazudtok, mert amikor komolyan kéne venni a hazugságotokat, akkor megfutamodtok.

Még a végén a bíróság kénytelen lenne megállapítani, hogy Orbán uszította a 2006-os csőcseléket.

paraszthajszal 2018.11.23. 08:13:36

@math0: Türelem, ifjú padawan, mindennek eljön a maga ideje.

Most még csak Botka sameszai vannak soron, mert ahhoz elég rafkós, hogy közvetlenül ne kerüljön a szignója egy btk-s simlisség dokumentumára.

De ha a vádhatóság elkezdi szorongatni a tökeiket, és belengetnek nekik egy vádalku lehetőséget, akkor némelyeknek esetleg megeredhet a nyelve…

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 08:14:26

@FCUK13: "nem cél a bíróság elé vitel, nem is értem, honnan veszed ezt."

Pontosan. A Fideszek nem cél az igazságszolgáltatás. A Fidesznek csak a hazug propaganda a cél.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 08:16:08

@paraszthajszal: "mindennek eljön a maga ideje."

8 év után csak ennyit tudsz, Fidióta?! ezek nem tények, ez nem érv. a tén az, hogy Botka és Gyurcsány 8 éve ártatlan Fideszes ügyészség mellett. ennél erősebb bizonyíték nem létezik z ártatlanságára.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.11.23. 08:19:54

No, a jogászokhoz visszatérve. A jogászok két csoportot alkotnak. Van egy maffiaklán, nevezhetjük fidesznek is, akik a jogászok egy szűk csoportja, akik alkalmatlanok voltak szakmájuk becsületes gyakorlására, és túl kapzsik voltak, nem elégedtek meg milliós havi fizetésekkel, amit szakmájukban kerestek. Beálltak hát politikusnak, létrehozva egy bűnszervezetet egy kollégiumi szobában, majd a parlament üléstermébe osonva megkezdték nemzetromboló tevékenységüket, a saját anyagi haszonszerzésüket előtérbe helyezve. A nekik ellentmondókat lejáratták, uszítottak, lázongtak. No ezek a nemzet szemetei. És vannak a becsületes jogászok, akik hivatásukat becsülettel ellátják, megelégszenek a pár milliós havi fizetésükkel. A második jogászcsoportból azonban idővel előkerült egy pár személy akinek elege lett a maffiaklán szellemi és anyagi rombolásából, a nemzet elbutításából és ők is felvették a politikusgúnyát, kizárólag a fideszklán eltakarítása céljából. Nem kérdéses, hogy a második csoport fog győzedelmeskedni, ahogy az antifasizmus is győzött, a neofasiszta orbánisták is el lesznek idővel takarítva a társadalom által.

paraszthajszal 2018.11.23. 08:20:13

@math0: A magyar igazságszolgáltatás kerekei lassan, de biztosan őrölnek.

Czeglédy Csaba, Botka bizalmi embereinek tökei már a hatóságok markában vannak, de csak idénre jutottunk el ide. Egy grádiccsal feljebb Rolex Laci és El Qró Feri most még csak kicsit izgul, de ha jobban szorulni fog az a marok, könnyen lehet, hogy végre beindul a dalárda.

FCUK13 2018.11.23. 08:21:45

@math0: politikailag nem lehet cél a leültetése se Dilifletónak, se Botkacsászárnak, mert ha böribe mennének, még a végén hőst csinálnak belőlük a ballibák. amíg viszont szabadlábon vannak, addig a fidesznek nyert ügye van.

egyébként azt hallottátok, beszélik, hogy tavaly októberben azért lépett vissza Boti, mert megüzenték neki, hogy ha nem lép vissza, akkor erősebben kapirgálják a szeviép-ügyet? aztán beszart az ártatlan lelkem :D

Minden ballib bérretteg 2018.11.23. 08:58:36

Borkát Gyurcsány intézte el. Most már csak a hulla rugdosása folyik.

Egyébiránt Szeged is megérdemli hogy az MSZP-s elkúrók eltakarodjanak onnan a faszba !

neko1967 2018.11.23. 09:02:18

@paraszthajszal: @FCUK13:

Fidesspatkányok! Ahelyett, hogy egymás ánuszát nyaldosnátok, válaszoljatok már a következő témában! Megismétlem a kérdésemet!

Arról röfögjetek már, hogy mi a véleményetek a kósa "mr. 20% alkotmányos költség" lali által benyújtott törvényjavaslatról, amely szerint 8 órás munkanappal számolva akár 50 munkanappal is többet kell dolgozni egy évben, és majd elszámolni a túlmunkát két év múlva fogják? Ha nem rúgják ki addig a dolgozót..... Vagy nem számolják fel jogutód nélkül a céget....... Kiváncsi vagyok, hogy milyen ökörségekkel fogjátok ezt a szemét javaslatot megvédeni!

frikazojd · http://kocs.ma 2018.11.23. 09:04:10

Én nem tudom minek szenvedtek ezekkel, mindig ugyanaz a 3-4 hazaáruló vérkommunista fideszfattyú okádik ide, láthatólag összesen olyan 10 profillal, míg a normálisak láthatóan többen vannak. Simán csak ignorálni kell a tetveket.

vajdasagi 2018.11.23. 09:08:05

@paraszthajszal: Mond, te amúgy nem szégyelled magad? Nem gondolod, hogy piszkos az a munka, amit itt végzel?

Minden ballib bérretteg 2018.11.23. 09:13:26

@frikazojd:

Éppen fordítva van. A ballib tetvek közül ugyanaz a 10 jár vissza Soros és Gyurcsány seggét nyalni. Miközben 3 választást buktatok, és legalább még hármat bukni fogtok, mert csak az agyhalott marhák hiszik el, amit a B1 és a magadfajta hazaáruló tetvek pofáznak.

macitalp 2018.11.23. 09:15:33

És?? Az hogy a fidesz hazudik éjjel-nappal, télen-nyáron, ősszel-tavasszal, az minden épeszű tisztességes ember számára kb. 10-12 éve nyilvánvaló. Mégis 2,5 milliós, összetartó szavazóbázisa van. A magyaroknál a hazugság, a gazemberség a legnagyobb összetartó erő. Ez van, sajnos.

Minden ballib bérretteg 2018.11.23. 09:15:34

@paraszthajszal:

Érdemes lesz megnézni akkor majd a politikai szállat. Ugyanis most hogy a Macedon hatóság futószalagon teszi börtönbe az ellenzéki vezetőket, mint a legsötétebb diktatúrában, a ballibek rejszolnak örömükben.
Ha meg a tolvaj Botkát ítélik el és sameszait, itt fognak károgni.
Ismerjük a kettősmércéjüket.

Minden ballib bérretteg 2018.11.23. 09:16:55

@macitalp:

Fordítva. A hazugság csak a ballib balfaszokat képes megtéveszteni, akik száma elhanyagolható, és mondanivalójuk magasról leszarható.

neko1967 2018.11.23. 09:17:17

@Minden ballib bérretteg:
Na fidesspatkány, neked is felteszem a kérdést, amelytől a hasonló szemetek lefagynak!

Arról röfögjetek már, hogy mi a véleményetek a kósa "mr. 20% alkotmányos költség" lali által benyújtott törvényjavaslatról, amely szerint 8 órás munkanappal számolva akár 50 munkanappal is többet kell dolgozni egy évben, és majd elszámolni a túlmunkát két év múlva fogják? Ha nem rúgják ki addig a dolgozót..... Vagy nem számolják fel jogutód nélkül a céget....... Kiváncsi vagyok, hogy milyen ökörségekkel fogjátok ezt a szemét javaslatot megvédeni!

frikazojd · http://kocs.ma 2018.11.23. 09:19:09

quod erat demonstrandum :D

Minden ballib bérretteg 2018.11.23. 09:20:11

@neko1967:

Eltörlik a szombatot ? 52 hét van egy évben. EZ csak úgy jön ki.
Ez a legújabb ijesztgetés, bérrettegés ?
B1 bejegyzést már írjátok ? :DDDDD

neko1967 2018.11.23. 09:33:49

@Minden ballib bérretteg:
Na végre reagált egy fidesspatkány, de abban sem volt köszönet! Csak nem személyesen kósa lalihoz van szerencsénk!

Akkor bemásolom neked patkány a saját javaslatodat.

"Az indoklás szerint a legfeljebb 12 hónapos munkaidőkeret korlátai szűknek bizonyulnak. Ezért a keretet három évre bővítenék, ezen belül a munkáltató szabadon beoszthatja a munkaidőt. A módosított jogszabály hároméves időszakra teszi lehetővé a felhasznált és fel nem használt munkaórák beosztására vonatkozó, hosszabb munkaidőkeret kialakítását. Továbbra is figyelemmel kell lenni arra, hogy 12 hónap átlagában a heti munkaidő a rendkívüli munkavégzést is beleszámítva nem haladhatja meg a 48 órát.
Emellett a javaslat megemeli az egy évben elrendelhető rendkívüli munkaidő maximális mértékét évi 400 órára, a jelenleg érvényben lévő 250 óráról."

Akárhogy is számolom fidesspatkány a 48 órás munkahét 8 órával számolva 5 munkanap, persze lehet dolgoztatni a melóst hétfőtől péntekig napi 10 órában és pénteken már csak 8-at kell lehúznia.... Az ellentételezéssel meg ráérnek 2 évvel később foglalkozni. A 400 óra meg 8 órával számolva pont 50 munkanap! Persze a csuti cigányvajdád még bevezetheti a 12 órás munkanapot is, hogy a családjának még több vagyona legyen! Ti meg tapsikoltok hozzá! Szánalmasak vagytok......

neko1967 2018.11.23. 09:34:42

@Minden ballib bérretteg:
Helyesen:
Akárhogy is számolom fidesspatkány a 48 órás munkahét 8 órával számolva 6 munkanap, persze lehet dolgoztatni a melóst hétfőtől péntekig napi 10 órában és pénteken már csak 8-at kell lehúznia....

neko1967 2018.11.23. 09:43:20

Szolgálati közlemény!
Véletlenül lefagyasztottam a fidess-trollokat! Valaki nyomja már meg a reset gombot a Lendvai utcában!

antiinternáci 2018.11.23. 09:50:18

@GIeccsertetű:

És gondolom, azok a "becsületes" jogászok, akik az intetnácik szekerét tolják. Akik mindent kifordítva láttatnak, akik a Magyarország elleni támadásokat örömmel fogadják...

neko1967 2018.11.23. 10:00:46

@antiinternáci:
Na fidesspatkány, neked is felteszem a kérdést, amelytől a hasonló szemetek lefagynak!

Arról röfögjetek már, hogy mi a véleményetek a kósa "mr. 20% alkotmányos költség" lali által benyújtott törvényjavaslatról, amely szerint 8 órás munkanappal számolva akár 50 munkanappal is többet kell dolgozni egy évben, és majd elszámolni a túlmunkát két év múlva fogják? Ha nem rúgják ki addig a dolgozót..... Vagy nem számolják fel jogutód nélkül a céget....... Kiváncsi vagyok, hogy milyen ökörségekkel fogjátok ezt a szemét javaslatot megvédeni!

Ez a jogszabály tervezett a magyar dolgozókat támadja!

antiinternáci 2018.11.23. 10:06:44

@neko1967:

Olyan erős a munkaerő iránti kereslet, hogy az a munkavállaló, aki nem akar többet dolgozni, nyugodtan továbbállhat bármelyik pillanatban.
Ez eddig is így volt, a munkáltatók érdekeit ez a kormány is ignorálja, kizárólag a munkavállalók számítanak. Magyarországon a munkavállaló azt csinál amit akar, semmilyen korlát sem áll előtte. Ez a helyzet a Fidesz alatt drasztikusan romlott, lásda szinte azonnali felmondási lehetőséget a munkaviszony hosszától függetlenül.
Tehát ennek a javaslatnak a valódi értelme, hogy lehetővé teszi a MUNKAVÁLLALÓ részére a többletmunka legális végzését.
Az eddigi szabályozás lényege az volt, hogy nem engedi a többletmunkát, hanem vegyen fel a munkáltató egy-egy további embert, ha kapacitást akar bővíteni. De mivel nincs kit, ezért a javaslat a valóság definiálását jelenti.
Bármely kormány kénytelen lett volna hasonló szabályozásra.
(Persze ez alól kivételt jelentenek a baloldali kormányok, ott ugyanis még mindig recesszió és 10% feletti munkanélküliség lenne, mint szinte mindig is volt, nem lemne szükség többlet munkaerőre. Milyen szép is lenne, nem?)

A gyalázkodó jelzőket előre is kösz, más érvetek úgy sincs. Mert nem is lehet.

antiinternáci 2018.11.23. 10:13:06

@Minden ballib bérretteg:

"Éppen fordítva van. A ballib tetvek közül ugyanaz a 10 jár vissza Soros és Gyurcsány seggét nyalni. Miközben 3 választást buktatok, és legalább még hármat bukni fogtok, mert csak az agyhalott marhák hiszik el, amit a B1 és a magadfajta hazaáruló tetvek pofáznak."

Ez szó szerint igaz. Egy belterjes, egymás seggét nyaló, értelmetlenségeket firkáló, trágár ballib banda garázdálkidik az ilyen blogokon.

antiinternáci 2018.11.23. 10:16:29

@neko1967:

Nem tudsz olvasni?
Az elvakult hülyeségedtől nem látod a valóságot.

neko1967 2018.11.23. 10:26:35

@antiinternáci:

Te idióta fidesspatkány! Látszik, hogy a seggnyalásból élsz!

"Tehát ennek a javaslatnak a valódi értelme, hogy lehetővé teszi a MUNKAVÁLLALÓ részére a többletmunka legális végzését."

Ha a MUNKAVÁLLALÓ többet akar dolgozni, vállalhat másodállást, ha akar. Ha a munkaadó többet akar dolgoztatni, akkor elrendeli ha beleegyezik a munkavállaló, ha nem!

"Olyan erős a munkaerő iránti kereslet, hogy az a munkavállaló, aki nem akar többet dolgozni, nyugodtan továbbállhat bármelyik pillanatban."

Na ez pont annyira igaz fidesspatkány, mint hogy a nettó átlagkereset 217.000 Ft!

www.penzcentrum.hu/vasarlas/hivatalos-217-ezer-forint-az-atlagfizetes-magyarorszagon-kar-hogy-kamu.1070348.html

Van egy kis réteg, akinek akár a tízszerese vagy még annál is több a nettója, meg van alul egy milliós csoport, akinek még a 150.000-sem éri el. Nyugodtan továbbállhat? Menjél már el Szabolcsba, Békésbe vagy Borsodba, és lökd már ezt a tahó dumát! Úgy megvernek, hogy csoda lenne ha túlélnéd!

Ezzel az idióta szabállyal csak felgyorsítanák a magyarok migrációját! Persze, kerítéssel, meg tűzparanccsal meg lehet ezt is állítani, ahogy a csuti vajdád nagy elődje, Rákosi elvtárs is tette.... Mondjuk hasonlítanak is egymásra!

neko1967 2018.11.23. 10:31:31

@antiinternáci:

Idióta fidesspatkány! Csak tud hogy a KSH a foglalkoztatási adatoknál beszámolja a külföldön munkavállalókat is, hogy ezzel kozmetikázzák a számokat!

mno.hu/gazdasag/kulfoldon-dolgozo-magyarok-szepitik-a-statisztikat-1383706

Ha minden külföldön dolgozó magyar egyszerre hazajönne, nem 10% lenne a munkanélküliek aránya, hanem több, baromarcú!

Gazz 2018.11.23. 10:34:24

@FCUK13: Figyelj troll, ott nálatok a fideszben még tényleg mindig hisznek abban, hogy egy index blog kommentszekcióban folytatott földharcnak bármi politikai hozadéka lehet?

neko1967 2018.11.23. 10:34:43

@antiinternáci:

Olvasd el fidesspatkány! Van aki menekülne, de nem tud! Visszatartja az eladhatatlan ház, vagy az idős szülei!

abcug.hu/menekulnek-videkrol-ahonnan-nezve-nyiregyhaza-vilag-kozepe/

FCUK13 2018.11.23. 10:43:08

@Gazz: nem tudom mi van a fideszben, én szórakozni járok ide, te nem?

Rémbódess 2018.11.23. 10:46:26

@szepipiktor: Mert ha silány minőséget telepítenek, azt olcsóbb beszerezni Bangladesh-ből, így még többet lehet lopni.

antiinternáci 2018.11.23. 10:53:20

@neko1967:

Elvakult vagy, amit mondasz, nem a valóság, talán a gyártósor jelleggel működő cégeket kivéve, ami a munkavállalók kis részét jelenti csak.
Akik az általad írt alacsony összegeket keresik, azok általában még annyit sem termelnek meg.
Minden cégnél köztudott, hogy az ott dolgozók kb. 15%-a végzi el a munka kb. 85%-át, ők tartják el azokat, akik nem akarnak vagy gyakran nem is tudnak érdemi teljesítményt nyújtani. De ugye a rosszul dolgozót, az elve rosszhiszemű lumpent nem lehet elbocsátani, az tilos lényegében. Ha egy munkáltató ezt mégis merészeli megtenni, gyakran milliós büntetéseket kell fizetnie. Ha egy munkavállaló egyszer letöltötte a próbaidőt, utána azt csinál, amit akar. Ha olyan, akkor végtelen ideig szabadon szívhatja a munkáltató vérét. Szerencse, hogy van a 15%, amely életben tartja a cégeket.

De kiváncsi vagyok, mit mondasz erre:
A ballib gazdasági körök állandóan arról beszélnek, hogy milyen szar itt a gazdasági helyzet, alacsony a termelékenység.
Ha nem igaz amit fentebb írtam, akkor hogyan lehet, hogy az elmúlt kb. 4 évben 50-100%-kal emelkedő bérek mellett sem növekedett számottevően a termelékenység?
(Vagy hazudnak a ballibek? )
És ha kb. 20%-kal nőtt pár év alatt a GDP, miből lehetett 50-100%-kal növelni a béreket? És meddig lehet növelni ilyen mértékben, ha a sokkal több bérért csak kicsit teljesítenek többet? Régen az volt a duma, hogy kis pénz, kis foci/munka. Most sokkal több a pénz, ezt még a hozzád hasonló elvakultak sem tagadják le. Mégus kicsi a foci is, meg a munka is.
Az rémlik, hogy a magyar egy főre jutó GDP harmada a nyugatinak? Tudod mit jelent ez?
Pl. azt mindenképpen, hogy ott nem 15% termeli meg a javakat, hanem mondjuk 40 vagy 50%. Nem csak pofázni kellene a nyugati bérekről, hanen követelni kellene az ottani egy főre jutó GDP elérését is.

antiinternáci 2018.11.23. 10:57:53

@neko1967:

Nyugi, haza fognak jönni sokan. Akik nem akarnak megtűrt kapcarongyként lenni, azok nem fogják megszokni azt hisszabb távon. Mert SOHA nem fogadják be őket a nyugatiak, magyarokkal barátkoznak, a nyugatiak számára ők csak töltelék.

antiinternáci 2018.11.23. 11:02:40

@neko1967:

Bocs amiért nem használom azt a trágár szöveget, amit kínodban firkálsz.

A KSH módszetana szerint eltér más uniós országokétól?

István Tamasi 2018.11.23. 11:03:09

@paraszthajszal: A nyolcas hazudott már ennél nagyobbakat is.

neko1967 2018.11.23. 11:07:29

@antiinternáci:

Hát fidesspatkány, az látszik, hogy életedben nem dolgoztál, csak segget nyaltál!

Haza fognak jönni sokan? Te hülyébb vagy mint a sokévi átlag! Ha neked nem élnek külföldön rokonaid, az csak azt jelenti hogy nincsenek is rokonaid! miért jönnének haza, rabszolgának!

szakszervezetek.hu/hirek/14180-az-osztalybol-minden-harmadik-diak-kulfoldon-tanulna-tovabb

és ezek már nem fognak hazajönni, hogy a csuti rasi félék beléjük töröljék a lábukat!

neko1967 2018.11.23. 11:11:31

@antiinternáci:

Trágár szöveg? Ohh, micsoda finom still! Gondolom parfümös kendőcskével törlöd meg az ajkadat, mielőtt ráhajolsz a Szeretett Pártfőtitkár Elvtárs Ánuszára!

Kíváncsi voltam, hogy lesz e egyetlen fidesstroll, aki azt mondja erre a törvényjavaslatra, hogy ez már tényleg a legalja! De bizony mindegyik takonygerincűnek bizonyult!

antiinternáci 2018.11.23. 11:15:15

@neko1967:

Elvakult vagy, mindig szarul fogod érezni magadat, mert csak a rosszat akarod látni.
Csak emlékeztetnélek, hogy nyugaton is a Fidesz nyerte a választást az elképesztő intetnacionalista propaganda ellenére is.

antiinternáci 2018.11.23. 11:18:26

@neko1967:

Nem sikerült rajtad segítenem, bocs: így maradtál...

neko1967 2018.11.23. 11:27:23

@antiinternáci:
Fidesspatkány, egyszer sem tudnád azt mondani, hogy ez egy hülye törvényjavaslat?

Nem mert ahhoz legalább egy vékonyka gerinc is kellene.........

JT_Biopower 2018.11.23. 11:44:32

igyá még ögy pohárra aszt fodd rá a lacira

fátum 2018.11.23. 12:17:49

Botkáról 16 év után is csak két kamuügyet tudtak összegereblyézni a fidesz fiúk. Szánalmas. Legutóbb Kothencz-cel sem sikerült leváltani, pedig ő elég ismert és népszerű volt, de csak magát járatta le.
Szerencsére, a sok makogó bértollnoknak és fidesz simogatónak az égadta világon semmi köze ahhoz, hogy Szegeden ki legyen a polgármester.
Ezt majd mi, szegediek döntjük el jövőre. Addig meg lehet nyugodtan hőbörögni. Mióta a délmagyar átment fidesz szócsőbe, azóta lasszóval próbálnak előfizetőket fogni. Először csak egy kávégépet adtak ajándékba az éves előfizetéshez, most már 10.000 Ft-os SPAR utalványt is.

antiinternáci 2018.11.23. 12:25:44

@neko1967:

Bocs, nem tudtam, hogy nem tudsz olvasni...
Többször is leírtam, hogy ez egy JÓ javaslat. Sőt amúgy is jónak tartom, bár tudim, hogy csak a helyzet kébyszerítette ki.
Álláspontom szerint véget kell vetni a munkáltatók egyoldalúan kiszolgáltatott helyzetének, de ezt a lépést megelőzően a Fidesz is csak rontott rajta.
Biztosan ezt a kritikámat sem tudtad elolvasni fentebb analfabéta mivoltod okán.
Lehet, hogy Te elvakult vagy, de én kritikusan szemlélem a dolgokat. Nekem mindegy, hogy ki mindja azt a dolgot, amivel nem értek egyet. De mivel ezzel egyetértek, ezért nem fogom csak a kedvedért pocskondiázni.
Az csak az internáciknál divat, hogy a pártfegyelem a vaksággal egyenlő.

neko1967 2018.11.23. 12:45:28

@antiinternáci:
Te mocskos fidesspatkány! Hogy tudsz ilyen szemét dolgot leírni?

"Álláspontom szerint véget kell vetni a munkáltatók egyoldalúan kiszolgáltatott helyzetének,"

Te életedben nem dolgoztál! Se a versenyszférában sem a közszolgálatban!

"én kritikusan szemlélem a dolgokat. "

Ha ez igaz lenne, akkor versenyt szidnánk a csuti cigányt! De te seggnyaló vagy én meg nem, így soha nem kerülhetünk egy platformra!

Te egyszerűen erkölcsi hulla vagy!

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 13:20:12

@paraszthajszal: figyelj ide te paraszt! engem ne inszinuálj azzal, hogy válaszolsz, mert megbaszlak anyád hátán!

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 13:34:04

@FCUK13: "politikailag nem lehet cél a leültetése se Dilifletónak, se Botkacsászárnak, mert ha böribe mennének, még a végén hőst csinálnak belőlük a ballibák. amíg viszont szabadlábon vannak, addig a fidesznek nyert ügye van."

te érted is, amit leírsz? érzed, hogy mennyire jellemtelenség, aljas, alávaló ez a közösséggel, a nemzettel szemben? nem érzed, hogy elismered, egy számító, önös érdekeket előtérbe helyező szűk érdekcsoportot támogatsz teljesen elvtelenül, miközben azzal hízelegsz magadnak, hogy egy igazi machiavelli vagy, a cinizmus papja? lófaszt, csak egy aljas kis féreg, akit azok, akikhez törleszkedni akarsz, ugyanolyan szenvtelenséggel taposnak el, mint a többieket. sőt, még ez sem igaz! mert a többieket legalább utálják vagy gyűlölik, de irántad maximum megvetést és undort éreznek, ha éreznek egyáltalán bármit is. ilyenek ezek a ner-arisztokraták, védd őket teljes szívvel!

FCUK13 2018.11.23. 13:38:03

@Sir Bates dö Hól: engem nem tapos el senki, ti meg kit érdekeltek?

azt viszont nem egészen értem, hogy miért baj, ha a fidesz csinál valamit, és miért nem gáz, ha a baloldal?

de ne válaszolj, majd a következő pofon után visszatérünk a témára :D

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 13:41:24

@neko1967: ez mutatja meg mo állapotát valójában; mind a társadalom, mind a gazdaság szintjén. már régen lángolnia kellene kósa minden ingatlanának, a család minden érdekeltségének! moon meg néma csend, sőt, a csóró melós még örül is neki!

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 13:44:48

@neko1967: ez mutatja meg mo állapotát valójában, mind a társadalom, mind pedig a gazdaság szintjén: már rég lángolnia kellene a kósa család minden érdekeltségének! ehelyett a csóró melós még örül is neki!

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 13:48:24

@FCUK13: te szerencsétlen, azt hiszed, hogy vagy valaki a ner-ben? te nyomorult, holnap a főnököd megbassza a házastársad vagy gyereked, te meg még vigyorogsz is a megtiszteltetésnek... nem a ner-arisztokraták közül valaki, csupán az eggyel feletted lévő másik ner-cseléd!...

Buchhalter 2018.11.23. 13:49:24

Bár jobbos vagyok (kiábrándult Fidesz szavazó és már csak Jobbikra szavaztam utoljára is) remélem ez az egyre jobban elszállt Fidesz kap egy jó nagy pofont és Botka nyer fölényesen Szegeden.Én már nekik hajrázom.

Buchhalter 2018.11.23. 13:54:24

@antiinternáci: te majmolod a Fideszt ,azt semmivel sem tudod épkézláb megmagyarázni,hogy miért kell a túlórákat évekkel később kifizetni és ez mennyire családbarát politika? Különben kint van fél millió magyar ,emelni kéne a béreket cirka 40-50 %-kal,bérlakás építés tízezrével stb és akkor hazajönnének páran. Ezekkel az új munkatörvény váltózásokkal csak újabb ezrek ,rosszabb esetben tízezrek mennek el.Hajrá...@neko1967: neki van igaza még ha egy kicsit szabadszájú is.

neko1967 2018.11.23. 14:00:04

@Buchhalter:
Köszi!

A való életben nem vagyok ilyen "szabadszájú", mert például én a településem nb2-es focicsapatának minden hazai meccsére elmegyek, és el nem káromkodom magam!
De rájöttem, hogy ezek a fidess/bolsevikokkal nem lehet más stílusban beszélni! Olyanok mint a csuti vajda, csak az erőből értenek!

nemecsekerno_007 2018.11.23. 14:09:11

@fátum: Botka 16 éve a langyos poszt-kádári fosfürdő, díszburkolattal borítva. Elvesztegetett 16 év.

Buchhalter 2018.11.23. 14:28:23

@neko1967: kiábrundúltam a Fideszből valami szar egyvelege a Horty és Kádár érának.Egyik sem működött,mindkettőnek csúfos az átlag magyar számára húsba vágó bukás lett a vége.Ahelyett hogy Botkát püfölnék fejleszthetnék az oktatást az egészségügyet és munkavállalóbb barát munkatörvényeket hoznának és nem elvennének az emberektől lásd cafeteria kinyírása.A lakástakarék beszántása is egy övön aluli húzzás volt és hozzá a maszlag magyarázkodások. A szemétszállítás szétverése meg csak hab a tortán.Nem beszélve ,hogy már kezdenek gondok lenni a Vízműveknél is.

Buchhalter 2018.11.23. 14:31:34

@nemecsekerno_007: voltam Szegeden mostanában többször is.Mi is a bajod pontosabban Botkával? Az,hogy lassan ő már hagyja élni hagyni az embereket Fidesz gizdáid meg nem? Szeged jól néz ki ,ezzel szemben Pécs ahol már jó ideje Fidesz zászló leng szép lassan pusztul ,kevés a fejlesztés .Az nem elpocsékolt évek a pécsieknek,he?

antiinternáci 2018.11.23. 14:38:08

@Buchhalter:

A helyesírásodat tekintve nem csoda a pártállásod. És ti mindent csak így tudtok nézni, amit a Párt mond, az a szentírás.
A fő érvetek "a Zorbán". Csak úgy. Minél többet tudtok ártani, annál jobb. Szerintetek.
Izgatni, agitálni, uszítani, végezni a pártmunkát. Ez a nagybetűs élet, igaz?

paraszthajszal 2018.11.23. 14:40:16

@Sir Bates dö Hól: „figyelj ide te paraszt! engem ne inszinuálj azzal, hogy válaszolsz, mert megbaszlak anyád hátán!”

figyelj ide, te kóbor lovag! engem ne traktálj a homokos vágyálmaiddal és az Ödipusz-komplexusoddal, mert ez rajtad kívül legfeljebb a pszichológusodra tartozik! :)

Buchhalter 2018.11.23. 14:47:44

@antiinternáci: fejtsd már ki te kis geci nyelvtan náci hogy mi is a bajod velem? Orbán nem a Fidesz még van ott pár ezer barom bólogató kapzsi kis szarzsák. És persze a háttérben a nyakkendős bűnöző oligarcha vezérek a kiszolgáló személyzettel és pár tízezer megalkuvóval. Tett pár jó dolgot Orbán vezéred és surmó bandája ,de azóta többszörösen tett rossz fákat is a tűzre . Előttem már sokan felsorolták,olvass utána és ne csak a kormány híreket nyálazd át.Az kicsit egysíkú.Átnéztem néhány bejegyzésed ,te is hemzsegsz a helyesírási hibáktól,először a saját portádon sepregess.

2018.11.23. 14:54:55

@antiinternáci:

"Többször is leírtam, hogy ez egy JÓ javaslat."

Ha annyira jó, akkor miért tiltakoznak a szakszervezetek? Velük miért nem egyeztetett előzetesen a kormány?

ZX 2018.11.23. 14:56:02

@Ms.Cunnesburry: Lehet, majd az lesz az alja amikor a gyerekeket a szüleik feljelentésére buzdítják. Mint Kambodzsában vagy a SZU-ban.

2018.11.23. 15:13:27

@ZX:

- Halló, 888? Feljelentést szeretnék tenni!
- Nagyszerű! Baloldali, netán liberális mételyt tapasztalt az egyetemen?
- Nem. A szomszédasszonyom, aki magunk közt szólva egy ocsmány szipirtyó, az ablakában eteti azokat a piszkos galambokat. A galambok pedig direkt odaszarnak a muskátlimra.
- De kérem, ehhez nekünk semmi közünk!
- Miért, az egyetemi oktatáshoz mi a fasz közötök van?!

Konok Péter

nemecsekerno_007 2018.11.23. 15:14:11

@Buchhalter: "voltam Szegeden mostanában többször is."

Ja igen. Egy óriási kamu, minden le van díszburkolva, de fogy a népesség, egyre több a nyugdíjas, meg a közalkalmazott/köztisztviselő cég meg kevés. A legnagyobb munkáltató az egyetem. Mindez szépen szíszburkolatba és "szabad ejroper város" image-be csomagolva. A szegedi fideszt hagyjuk, szerintem lemondtak a városról...
Egy Lázáshoz hasonló karakter kéne, mert ez így tényleg poszt-MSZP-SZDSZ időszak....

nemecsekerno_007 2018.11.23. 15:15:49

@Ms.Cunnesburry: Konok Péter, a vicces alkesz... Az egyik a sok lúzer közül, aki észosztásból diplomázott...

antiinternáci 2018.11.23. 15:16:30

@Buchhalter:

Az elütést a "Horty" írásmódtól azért még elválasztja ez-az.

2018.11.23. 15:19:57

@ZX:

Tévedsz! Már ott vagyunk. Aki feljelenti egyetemi oktatóját liberális métely terjesztése miatt, az ugyanezt megteszi baráti körével és családjával is.
A kormány szócsöve deklaráltan az 50-es évek módszereit preferálja.

ZX 2018.11.23. 15:24:10

@Ms.Cunnesburry: Igen, de ez még nem hangzott el hivatalosan ezektől a nyomorultaktól.

2018.11.23. 15:27:17

@nemecsekerno_007:

Gondolom, ezt is a Magyar Időkben olvastad róla. A szennylap ostoba szerkesztői baloldali radikálisként jellemzik azt a történészt, aki a baloldali radikalizmust kutatja.
Majd szólj, ha megérted a különbséget.

Buchhalter 2018.11.23. 15:31:37

@nemecsekerno_007: most komolyan egy Lázártól vársz demokratikus humán csodát?! Az egy tapló akit nem véletlenül tett talonba a Fidesz vezetés.Szerinted magától mondott le mint szóvivő? Nem,kicsit túl heccelte a népet és inkább kispadra ültették.Azért ott van több száz alkalmazottal az ITeligenci SCC is.

2018.11.23. 15:39:00

@ZX:

Nem szükséges, hisz mindenki tudja. A Magyar Idők témáit Orbán Viktor reggeli szalonnázás közben mondja tollba G. Fodornak, OJD-nek.

Marty Keoghan 2018.11.23. 15:49:51

@antiinternáci: Tudod, én hazajöttem, majdnem egy évtized után. Senki nem tekintett kapcarongynak, a leghalványabb szelét sem éreztem bármilyen megkülönböztetésnek, ott erre nem csak kínosan ügyelnek, de így nőttek fel, ez a természetes a többségnek. Szeretnék itt élni, de ez a rendszer mégsem hagy választást. Tavasszal eladom a házat, amit nemrég vettem és visszamegyek. Többször nem próbálkozom. Porig romboltatok mindent. Nem fognak hazajönni, mert nincs hova. Nagyon magas a ti ingerküszöbötök, nem éri fel semmi. Az emberek éves szinten két és fél hónapot fognak ingyen dolgozni? A harmadik év végén pedig kamattal növelt túlórapénzüket bizonyára megkapják. Hacsak a cég meg nem szűnik jogutód nélkül vagy mondvacsinált azonnali felmondással el nem küldik őket, ami után pereskedjenek, ha állami cég, akkor lehetőleg az új bíróságokon. Esetleg elküldik őket hét és fél hónapra alapbéren lecsúsztatni a felgyülemlett túlmunkát. Jobbnál jobb lehetőségek. Szerencsére mindent meg tudtok magyarázni, de nem nagyon lesz már kinek.

antiinternáci 2018.11.23. 16:22:56

@Ms.Cunnesburry:

Azért a bolsevista felforgatást nem kell annyira pártolni, így is nálunk üti meg a legszörnyűbb mértéket.

antiinternáci 2018.11.23. 16:24:46

@Marty Keoghan:

Te meg sem érted mi történik veled. Mindenkinek jobb lesz, ha eladod tényleg a házat...

nemecsekerno_007 2018.11.23. 16:27:49

@Ms.Cunnesburry: "Gondolom, ezt is a Magyar Időkben olvastad róla..."

Nem, ez tapasztalat. ATV, HírTV (még a Simicska féle) Megnéztem pár olyan műsort amiben szerepelt ő is, meg még néhány hasonló figura. Olyan orbitális baromságat hordtak össze az áprilisi választás óta, hogy azt előtte el sem tudtam képzelni. Pedig elméletileg tanult emberekről van szó, de olyan gondolkodásuk mint egy TSZ elnöknek a 70-es években...

2018.11.23. 16:33:14

@antiinternáci:

Egy az egyben a rákosi rendszer szótárát használod, de tudom, ez nem a te műved.
Véleményvezéreid visszanyúltak az utolsó igazán hatásos propagandaszöveghez - a nyilasoké nyilván nem felelt meg erre a célra- amivel valóban tömegeket lehet fanatizálni. Minden bizonnyal ebben közrejátszott a manipulálandó massza értelmi befogadóképessége.
Már azon sem csodálkoznék, ha újra dobozba kerülne a Tanú.

nemecsekerno_007 2018.11.23. 16:33:25

@Buchhalter: "most komolyan egy Lázártól vársz demokratikus humán csodát?!

? Debrecenbe a "demokratikus humán csoda" miatt megy a BMW? Te miről beszélsz?
Nem tudom mikor jön le a "ballib" oldal ezekről a demokratikus közhelyekről. Az a demokrácia ha az állam minél több pénzt hagy a polgároknál, aztán majd azok eldöntik, hogy melyik pártot v. politikust támogatják. Jelenleg fordított a helyzet, az állam elszedi a pénzem, aztán osztogatja. A jelenlegi kormány osztogatása az ami legkevésbbé zavaró és az elvonási szint is csökkent...

"Az egy tapló akit nem véletlenül tett talonba a Fidesz vezetés."

Azt, hogy a Lázár miben van most azt se te, se én nem igazán tudhatjuk, maximum találgathatunk. De így akár lapos is lehet a Föld...
Van egy stílusa a csávónak, nem szívesen dolgoznék vele. Viszont van egy üzeti, manager szemlélete, amire nagy szükség lenne Szegeden. (is)

nemecsekerno_007 2018.11.23. 16:37:41

@Ms.Cunnesburry: "Véleményvezéreid visszanyúltak az utolsó igazán hatásos propagandaszöveghez - a nyilasoké nyilván nem felelt meg erre a célra- amive...."

Az a baj, hogy képtelenek vagytok megérteni. Akinek bármi köze is van a Rákosi-rendszerhez az pl. Dobrev Klára és "körei" Persze szajkózhatjátok az ellenkezőjét, látszik is mennyire hatékony. Ja nem.... :)))

paraszthajszal 2018.11.23. 16:42:52

@Ms.Cunnesburry: „Lehet még mélyebbre süllyedni?

444.hu/2018/11/23/tanaraik-feljelentesere-biztatja-az-egyetemistakat-habony-arpad-lapja ”

Az ELTE a saját etikai kódexét köpi szembe akkor, amikor eltűri, hogy az oktatói a katedrán nyíltan pártpolitizáljanak. Ez az etikai kódex a www.elte.hu/file/ELTE_Etikai_Kodex.pdf oldalon található meg, többek között a következőket rögzítve (vö. Hammer Ferenc egyetemi katedrán előadott „orbáni diktatúráról” szóló szólamaival):
„9. Az Egyetem elvárja az oktatási, kutatási tevékenység pártpolitikailag semleges
végzését.” Azaz egy oktató a katedrán ne nyilvánuljon meg pártpolitikai kérdésekben. Világos követelmény, nem?
„14. Az Egyetem tiltja az egyetemi infrastruktúrának pártpolitikai célra, világnézeti
agitációra történő igénybevételét.” Ez is világos, nem? Delirálhatja ő azt, hogy Orbàn diktatúrát épít, de ennek ne az egyetemi katedrán adjon hangot.

Persze az is világos, hogy ideális esetben ezeket a problémákat az egyetemen belül, etikai, fegyelmi eljárások keretében vagy munkajogi eszközökkel kellene kezelni. Csak sajnos úgy tűnik, hogy erre az ELTE egyetemi vezetésében nincs meg a kellő bátorság és hajlandóság… Reméljük ez változik, ha a nyilvánosság bevonódása miatt már nem kerülhetik el a kellemetlen kérdések megválaszolását.

ZX 2018.11.23. 16:52:11

@paraszthajszal: Az egyetemeken ugyebár többnyire értelmes emberek ülnek akik eldöntik, hogy a hallottakat elhiszik-e vagy sem. Bezzeg a templomban meg....
Érdekes ez a kettős mércétek.

antiinternáci 2018.11.23. 16:58:36

@Marty Keoghan:

Segítek: a britek épp most lépnek ki miattad, meg Nicu és Stanislav miatt. Nem akarják, hogy ott legyetek. (De különben nagyon szeretnek benneteket.) Akár csak a hollandok, dánok.
De ezt Te nem érted meg, neked meg kell hogy mondják, igaz? Végül is szóból ért az ember, nem?

antiinternáci 2018.11.23. 17:12:05

@Ms.Cunnesburry:

Igen, szeretnétek, ha az ilyenek dobozba kerülnének, meg az 1984. (Pár napja a szokásos módon, elődeitekhez méltóan vastapsoltátok meg éppen, amikor Sargentini felovasta az ítéletet a vádirat helyett.)

De mi emlékszünk rájuk, a Szép uj világra, és mindenre, ami a soha el nem évülő internáci bűnösökre felhívja a figyelmez. Ezt nem tudjátok elvenni, hiába a médiacunami, hiába az újbeszél.

Szolgák vagytok sajnos, nektek mindig kell egy felsőbbség. Hegedűs hadnagyok voltatok, labancok voltatok, császáriak, Lenin-fiúk, kerettagok, muszkavezetők, pufajkások, ávósok, tartótisztek, párttitkárok, álcivilek voltatok mindig is. Mindig adódott valami, nem? Mindegy, csak valaki parancsoljon nektek. Önállóságot, független gondolkodást? Az valami nácifasisztarasszista dolog, nem?

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 17:38:08

@nemecsekerno_007: "Van egy stílusa a csávónak, nem szívesen dolgoznék vele. Viszont van egy üzeti, manager szemlélete, amire nagy szükség lenne Szegeden. (is)"

te nem vagy tisztában a szavak jelentésével. lázár cinikus gazember, aki magán kívül maximum a feljebbvalója által kitűzött célt nézi, de azt is csupán addig, míg az neki hasznos. S nem, ez nem technokrata, ez nem manager szemlélet: ez egy számító, lélektelen, mindenkin - még saját szeretteink is - átgázoló szemlélet, ha ezt hájpolod, akkor te is szép csávó lehetsz...

(by the way: botka sem egy grál-lovag, soha életében nem dolgozott egy napot sem a piacon, szoros kapcsolatban volt a szeviéppel ugyanúgy, mint a mindenkori pick-tulajdonossal; az külön tragédia mo számára, hogy ilyen a választék (saját magam hallottam, hogy az egyik szeviépes a következőket mondta neki: " ja, nem kellett volna annyit lopni"; a szépsége az, hogy aki mondta, az is egy gazember... ez mo, hájpoljátok így)

2018.11.23. 18:01:46

@nemecsekerno_007:

"..de olyan gondolkodásuk mint egy TSZ elnöknek a 70-es években..."

A 70-es évek tsz elnöke ritkán foglalkozott behatóan a nyugati szociáldemokrata kánon dilemmáival, nem írt politikai szatírákat.
Ellenben degeszre lopta magát családtagjaival és haveri körével együtt.

"Olyan orbitális baromságat hordtak össze az áprilisi választás óta, hogy azt előtte el sem tudtam képzelni."
Vagyis fel sem fogtad, miről beszél. Talán ez nem Konok hibája.

2018.11.23. 18:18:47

@paraszthajszal:

"Az ELTE a saját etikai kódexét köpi szembe akkor, amikor eltűri, hogy az oktatói a katedrán nyíltan pártpolitizáljanak."

Mióta minősül a szabad véleményalkotás pártpolitizálásnak, te nagy marha?!

Már az is elég szégyenletes, hogy az egyetemi autonómiát megnyirbálva a kancellárok kormánypárti kontroll/terror / ez a pártpolitizálás/ alatt tartják a felsőoktatási intézményeket.
Tavaly az ELTE takonygerincű kancellárja nem engedélyezte a CEU törvény elleni tiltakozásokat, figyelmeztette a renitens diákokat.

nemecsekerno_007 2018.11.23. 18:25:47

@Sir Bates dö Hól: "te nem vagy tisztában a szavak jelentésével. lázár cinikus gazember..."

Amit írsz annak egy része feltételezés, persze ezt is lehet. Ettől függetlenül az eredmények azt mutatják, hogy működik. Persze azon lehet vitatkozni, hogy mennyire menhető az eredménnyeivel de ez inkább filozófiai kérdés. Annak én is örülnék ha kevésbé hisztérikus lenne a közélet...

"botka sem egy grál-lovag, soha életében nem dolgozott egy napot sem a piacon.."

Ja igen alapvető kérdés, hogy mi a jobb: egy határozottabb/erőszakosabb ember aki azért ér el eredményeket vagy egy balf@sz aki ellavírozgat a langyos fosban...

Steve Jobs se volt egy kedves ember, de ugye a sikernek nem titka van, hanem ára...

paraszthajszal 2018.11.23. 18:28:19

@Ms.Cunnesburry: Szerintem nincs igazad, de ennél bővebben ezt nem itt fejteném ki. Kicsit offba hajlik itt ez a téma, és időközben a b1 kijött egy olyan poszttal, amiben kifejezetten erről van szó, ez a poszt viszont Botka ügyeiről szólna, így inkább tartom magam ehhez.

@Sir Bates dö Hól: „az egész cikkben egy olyan forrás nincs, aki vállalná a mondatait”

Közben az origo utánajárt annak is, hogy a sorozatos botrányok ellenére miért nem vallanak a szegedi önkormányzat közelében dolgozó emberek Botkára, a válasz persze nem meglepő.

„Októberben Botka László belső bizalmi embereit ítélte a bíróság felfüggesztett börtönre jelentős, illetve nagyobb vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelésért. Közben Szegeden tömegek élnek szegénységben, a város stagnál. Az emberek rettegnek, beszélni sem mernek Botka Lászlóról.” Friss videós anyag a Botka-dossziéhoz, der Untergang in Szeged:
www.origo.hu/itthon/20181123-szeged-botka-uralma-es-bukasa-video.html

2018.11.23. 18:29:27

@antiinternáci:

Fel kell tennem a kérdést: Hülye-e vagy?

Bár értelmes ember nem kérdőjelez meg axiómákat.

Tavaly már eltüntette kedvenc kormányod Orwell műveit a MEK-ről. Kultúrharcot hirdetett, bedarálta a sajtót..... és még sorolhatnám.
Gondolom elégedettséggel tölt el mindez. Eszedbe sem jut önállóan,függetlenül belegondolni, milyen káros következményei lehetnek kritikus hangok elnémításának.

nemecsekerno_007 2018.11.23. 18:30:39

@Ms.Cunnesburry: "A 70-es évek tsz elnöke ritkán foglalkozott behatóan a nyugati..."

Tök mindegy milyen témával foglalkozik ha ugyanazokat a rossz következtetéseket vonja le, filozofálgat. Én a köldöknézős mentalitásra akartam utalni, annyi a különbség, hogy a Konok félék ezt szellemességel tudják leplezni, de a hatékonysága és haszna ugyanaz...

"Vagyis fel sem fogtad, miről beszél. Talán ez nem Konok hibája..."

De felfogtam, azért írom, hogy orbitális baromság, illetve intellektuális f@szverés ha úgy tetszik. A hatékonyságról, hasznosságról fentebb már írtam...

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 18:35:53

@nemecsekerno_007: nem, én nem írok feltételezéseket.

kinek mi a siker, ezt kell először tisztázni: ha a sikert pénzben mérjük, steve job sikeres ember, de kanye west és kim kardashian is, sőt palácsik tímea is sikeres ember, lehet, hogy nálad is.

mussolini vasprefektusa is sikeres volt.

2018.11.23. 18:48:22

@nemecsekerno_007:

Ez már a falanszter?

Vagy lesz még előtte néhány szín, hogy elérjük a beteljesedést, ahol a intelektuális farokverésnek minősül a logikus gondolkodás és következtetés?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 19:24:34

@FCUK13: tehát azt mondod, hogy szerinted a Fidesz politikai okokból nem jelenti és nem ítélteti el a bűnözőket. azt tudod, hogy ha tudsz egy bűnözőről, és nem jelented fel, az maga törvénysértő, és a Fidesz akkor ezek szerint kompletten és szisztematikusan törvényt sért, és bűnöző?!

antiinternáci 2018.11.23. 19:24:41

@Ms.Cunnesburry:

Milyen sajtót darált be? Az emberek nem voltak kíváncsiak pl. az MSZMP központi lapjának utódjára, ami a vége felé már drasztikusan elvetemültebb volt, mint amikor még az akasztásokat sürgette.
Ott van az RTL, az ÁVÓ Rádió, az ATV, a Népszava, az Index, 444, 24, stb... ezek vetélkednek, melyik tud nagyobbat tódítani. Rettenetes internáci nyomás alatt élünk, nem csodálom, hogy sokan elmennek ebből az országból a folyamatos kommunista uszítás miatt, egyszerűen nem lehet folyamatosan ostrom alatt élni.
És akkor még nem beszéltünk külföldi bolsevista sajtóról, ami az itteni 75% dominanciával szemben 100%-os.
Nyugaton már nincs egyáltalán jobboldali sajtó, a bolsevusták megszálkrak mindent, és csak ömlik a hazugság, gyűlölködés belőlük.

2018.11.23. 19:30:04

@antiinternáci:

Önmagad paródiája vagy. :D

Gandosz 2018.11.23. 19:30:41

@math0: Szerinted csak a zsákfalvakban élők szavaztak a Fideszre. Elárulom, zsákfalvakban a magyar népesség 2%-a lakik.
Szerinted csak 4 elemivel szavaztak a Fideszre. Elárulom, 8 befejezett osztálynál a magyar felnőtt lakosság 1,2%-ának van kisebb végzettsége.

Te közéjük tartozol.

Gandosz 2018.11.23. 19:31:59

@antiinternáci: mondhatod az agyhalottnak, aki támogatja a szado-mazo kutatásokat, és megtagadja a magyarságát; elveszett ember

kifordított nagyanyó 2018.11.23. 20:13:28

Kedves B1 !
Ha már a kommenteket is törölték a kertész ákos féle cikkből,használhatnám végre itt is az eredeti nevemet?

kifordított nagyanyó 2018.11.23. 20:35:37

@nemecsekerno_007: Hülyegyerek!lázárhoz hasonló karakter?!
Akkor még Botka unokái is polgármesterek lesznek ott!

kifordított nagyanyó 2018.11.23. 20:43:16

@nemecsekerno_007: Azért ritka egy gerinctelen féreg vagy!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.23. 21:22:14

@Gandosz: hány menekült van, ezek közül hányan erőszakolnak meg nőket? és a nem menekültek között mennyi a nemi erőszakok aránya? (legalább ugyanannyi). de ezt az idióta nácik nem fogják fel. te közéjük tartozol.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.23. 22:38:20

@antiinternáci: nem igaz amit fentebb írtam, akkor hogyan lehet, hogy az elmúlt kb. 4 évben 50-100%-kal emelkedő bérek mellett sem növekedett számottevően a termelékenység?
(Vagy hazudnak a ballibek? )
É"

Hú de sötét vagy! A termelékenység nem nő a bérek által.

Tudod, mondjuk azért nőnek a bérek, mert a 2008-as válság után elnaradtak,, aztán azért, mert nincs munkaerő, legalábbis szakképzett, aztán azért, mert jönnek a multik, tudod, a brüsszeliták, akiket meg kell állítani, aztán azért, mert a szaktudással rendelkezők kimentek nyugatra, az állás betöltetlen, aztán azért, te szakadék, mert átlagbért kimutatni úgy lehet, hogy benne vannak a leggazdagabbak. Mennyivel nőtt mondjuk Mészáros jövedelme?
De úgy is szépülnek a számok, szellemi nyomorék ner sérült, hogy változtak a statisztikai módszertanok...upsz.

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 23:19:24

@antiinternáci: "Igen, szeretnétek, ha az ilyenek dobozba kerülnének, meg az 1984. (Pár napja a szokásos módon, elődeitekhez méltóan vastapsoltátok meg éppen, amikor Sargentini felovasta az ítéletet a vádirat helyett.)

De mi emlékszünk rájuk, a Szép uj világra, és mindenre, ami a soha el nem évülő internáci bűnösökre felhívja a figyelmez. Ezt nem tudjátok elvenni, hiába a médiacunami, hiába az újbeszél.

Szolgák vagytok sajnos, nektek mindig kell egy felsőbbség. Hegedűs hadnagyok voltatok, labancok voltatok, császáriak, Lenin-fiúk, kerettagok, muszkavezetők, pufajkások, ávósok, tartótisztek, párttitkárok, álcivilek voltatok mindig is. Mindig adódott valami, nem? Mindegy, csak valaki parancsoljon nektek. Önállóságot, független gondolkodást? Az valami nácifasisztarasszista dolog, nem?"

ez tényleg egy műremek: a pap a barit bassza és közben a test bűneiről prédikál:-DDD... te kérsz számon önállóságot, független gondolkodást? baszom anyádat, neked egy gondolatot sincs:-DDD...

Borogy 2018.11.23. 23:27:37

Az hogy lehet, hogy Hodmezo elkuldte Lazar hazug pancsit a pcsaba...de a megye megvalasztott?. Most meg a sajat varosatol veszi el a tao penzeket. Mit hisz ezzel? Hogy ujravalasszak?

antiinternáci 2018.11.23. 23:30:16

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Te vagy a sötét, nem tudsz olvasni, vagy funkcionális analfabéta vagy, mert nem érted meg.

taga20 2018.11.24. 00:05:39

@antiinternáci: döbbenet, amit vergöcc egész nap itt fityeszjobbágy.

nincs az uccátokban egy vizesárok? miért nem pucolod ki azt, ahelyett, hogy itt égeted magad?:)))

paraszthajszal 2018.11.24. 00:25:05

@taga20: Te meg itt flörtölgetsz már húsz hozzászólás óta. A témához semmi hozzáfűznivalód nincs? Emlékeztetőül, a poszt éppen Botka Lacit akarja kimosni egy újabb ügyből (Szeviép-csődbüntett, ami Botka udvari beszállítóit érinti, a bizalmi embereit, alvezéreit érintő VIP-parkolóbérletes sztori után).

Csak, hogy mindenki képbe helyeződjön: „[Szabó Bálint, az érintettek jogi képviselője szerint] Botka és Ujhelyi »a Szeviép-ügy politikai haszonélvezője, az összes nagyberuházás kapcsán elvitték a politikai hasznot, újjáépült a város, miközben a tisztességesen dolgozó kisvállalkozók pénzét ellopták a szeviépes fiúk«. Hangsúlyozta, a vádiratban szerepel, hogy az alvállalkozóktól ellopott »pénz egy részét szocialista haveroknak játszották át«.” Cikk & videó: www.promenad.hu/2018/11/23/a-szeviep-szaga-bovuloben-botka-bortonvalogatottja/

taga20 2018.11.24. 00:36:24

@paraszthajszal: mi van fityeszzombi, nem tucc aludni?:)))

meséjj, mikor lettél ekkora fityeszszolga! csak szojjá, és segítek ledobni a szöges nyakörvet, kutya fityeszes:)))

élhetetlen 2018.11.24. 01:21:09

@antiinternáci: „Akik nem akarnak megtűrt kapcarongyként lenni, azok nem fogják megszokni azt hisszabb távon.”. Még szerencse, hogy te pontosan ismered a viszonyokat. Az unokahúgom Angliában van, ott végezte az egyetemet, és a mester képzést is, állami cégnél dolgozik, és, mivel az angolok sem tudják, mi lesz a brexit után, nevetve mesélte, hogy minden fizetési papír mellé kap egy dícsérő levelet is, mert hátha jó lesz még valamire a dolgok állásától függően. Nem tekintik megtűrt kapcarongynak. Ahogy az angolok a sarki indiai boltost sem tekintik megtűrt kapcarongynak. Ez csak a te agyadban létezik.

élhetetlen 2018.11.24. 01:43:12

@antiinternáci: Nem, ez nem egy JÓ javaslat. „bár tudim, hogy csak a helyzet kébyszerítette ki.”. És ha a helyzet azt kényszerítené ki, hogy a munkavállaló napi 24 órában kötelezhető legyen munkára, az is egy JÓ javaslat lenne, mert a helyzet? Nézzük a szövegedet. „Olyan erős a munkaerő iránti kereslet, hogy az a munkavállaló, aki nem akar többet dolgozni, nyugodtan továbbállhat bármelyik pillanatban.”. Ja, hogy a következő cégnél is ugyanazok a jogviszonyok lesznek életben, ott is kötelezhetik ugyanannyi túlórára. Ezt látod választási lehetőségnek? „Tehát ennek a javaslatnak a valódi értelme, hogy lehetővé teszi a MUNKAVÁLLALÓ részére a többletmunka legális végzését.” Áh, nem azt teszi lehetővé, hogy a munkaadó rendelje el az ilyen mennyiségű túlmunkát? Dehogy. És ezt még komolyan is gondolod?

élhetetlen 2018.11.24. 01:52:30

@Ms.Cunnesburry: „ Halló, 888?„ Ez tetszett!!!

élhetetlen 2018.11.24. 02:13:20

@antiinternáci: Én is megpróbálok segíteni. Nem, a britek nem miattunk lépnek ki, hanem azért mert behülyítették a népet azzal, hogy amit nem fizetnek be ezután az EU-ba, azt majd ők kapják meg. Aztán nem látszik a nagy nyereség, ezért már többen bánják, hogy hogyan szavaztak, mint ahányan nem.

élhetetlen 2018.11.24. 02:56:28

@Gandosz: Nézd, aki nem fogja fel, hogy a gender studies nem a szado-mazo kutatásokról szól, legfeljebb marginálisan érinti az, aki szerint a szociális munkás szak az büfé szak, aki akár kormányzati szinten is feleslegesnek tartja az andragógus képzést, miközben a fél ország funkcionális analfabéta, az az elveszett ember. És tévedsz, nem attól lesz valaki magyar, hogy hülye. Az, hogy valaki képes gondolkodni is, az nem jelenti azt, hogy megtagadja a magyarságát.

élhetetlen 2018.11.24. 03:02:24

@FILTOL: Nem tisztultok, hülyültök. Bár nézőpont kérdése, ha az egész agyadat sikerül kitojni a vécébe, a szervezeted tisztul, ez tény. Már csak működő képes szervek maradnak.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.24. 07:17:47

@antiinternáci: azt írod, hogyan lehet, hogy nem nőtt a termelékenység, amikor bérkiáramlás volt? Szerinted nyilvánvalóan nőtt, csak a libsik lehazudják.

Hát, rossz hír, a ksh a fidesz kormány alárendeltje.
Tehát az, hogy a libsiket hibáztatod, ha valami nem úgy alakul, ahogy szeretnéd, olyan trumpi magasság

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.24. 09:03:07

@antiinternáci:" (Vagy hazudnak a ballibek? )
És ha kb. 20%-kal nőtt pár év alatt a GDP, miből lehetett 50-100%-kal növelni a béreket? És meddig lehet növelni ilyen mértékben, ha a sokkal több bérért csak kicsit teljesítenek többet?"

B+! Elvtársak irányítják a gazdaságot, ők meg már egyszer látták közelről, hiszen a zöme már a kádárizmusban is ott szarta a gyöpet, ahol az államot irányítoták. Ja, hogy Orbán nem? Persze, de ki beszél itt róla? Vannak mögötte állók, akik láthatatlannak akarnak láccani.

Mellesleg a kádárista gazdaságnak is az volt a baja, hogy nőttek a bérek, közben meg a gazdaság kínlódott. Akkor is volt olyan időszak, amikor a munkáltató udvarolt munkavállalónak, hogy nála dolgozzon, és rendszerváltás lett a vége. Gondolod ez a rendszer örök lesz?

szalmakazal 2018.11.24. 09:03:35

Szeged jelen helyzetben igen figyelemre méltó helyzetben van, lehet országosan is meghatározó lesz a polgárok "viselkedése".
Sok minden történt az elmúlt 12 évben. Szeged önálló gondolkodású város lett, és mára európai polgároknak érezhetik magukat.
Ez a szabad emberek városa. Senki sem teheti alsó-felső akármilyen csúttá.
Szeged a szabadság és a tolerancia értékein alapszik. Ezt a polgárok értelmes és okos gondolkodó uralma garantálja. A szegediek bátrak, nem dőlnek be a megfélemlítésnek, vagy a megvesztegetésnek. Nem félnek a hatalom zsaroló, a lakájmédia lejárató aljas rágalmaitól. A szegediek értik, hogy mit jelent a szabadság és ragaszkodnak ehhez, ha tetszik ez, ha nem.

szalmakazal 2018.11.24. 09:11:01

@paraszthajszal: Szeged jelen helyzetben igen figyelemre méltó helyzetben van, lehet országosan is meghatározó lesz a polgárok "viselkedése".
Sok minden történt az elmúlt 12 évben. Szeged önálló gondolkodású város lett, és mára európai polgároknak érezhetik magukat.
Ez a szabad emberek városa. Senki sem teheti alsó-felső akármilyen csúttá.
Szeged a szabadság és a tolerancia értékein alapszik. Ezt a polgárok értelmes és okos gondolkodó uralma garantálja. A szegediek bátrak, nem dőlnek be a megfélemlítésnek, vagy a megvesztegetésnek. Nem félnek a hatalom zsaroló, a lakájmédia lejárató aljas rágalmaitól. A szegediek értik, hogy mit jelent a szabadság és ragaszkodnak ehhez, ha tetszik ez, ha nem.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.24. 09:11:48

@paraszthajszal:" Csak, hogy mindenki képbe helyeződjön: „[Szabó Bálint, az érintettek jogi képviselője szerint] Botka és Ujhelyi »a Szeviép-ügy politikai haszonélvezője, az összes nagyberuházás kapcsán elvitték a politikai hasznot, újjáépült a város, miközben a tisztességesen dolgozó kisvállalkozók pénzét ellopták a szeviépes fiúk«. Hangsúlyozta, a vádiratban szerepel, hogy az alvállalkozóktól ellopott »pénz egy részét szocialista haveroknak játszották át«.” Cikk & videó: http://www.promenad.hu/2018/11/23/a-szeviep-szaga-bovuloben-botka-bortonvalogatottja/"

Tényleg, legyek már képbe! ezért mond meg nekem, hogy kijaf* a szabó Bálint? Rendőr, bíró, ügész? Mert azok közül senki nem talált eddig olyan cselekményt, amit a Botka terhre róható bűncselekménnek lehetne nevezni.

Arról meg külön regényt lehetne írni, hogy ki a gazdasági és politikai haszonélvezője Orbán kormányzásának. Mondjuk a felisalicsúti aréna, és környezte (de nem a falu, csak a volt polgármestere ), meg talán azok az oligarcsák, akik repülőjén, hajóján múlatja időnként az időt a magyar miniszterelnök. Téged meghívtak már ilyen repülőre, hajóra? No ugyé.;D.

Ja, és a Botka lánya még nem dicsekedett azzal, hogy ő a saját lábán áll(va tapossa a mások lábát).

dhzsiga 2018.11.24. 11:11:35

Végigolvasva a bejegyzéseket, csak egyet nem értek, miért kell trágár szavakat és gyűlölködő megjegyzéseket irni! A jó modor ingyen van, mindent ki lehet fejezni szép szóval is.

paraszthajszal 2018.11.24. 11:53:11

@látjátok feleim szümtükkel: Botka büntetőjogi felelősségét még nem sikerült megállapítani, de a politikai felelőssége így is egyértelmű.

Friss, még forró híranyag az origóról:
„Botka hazudott a Szeviéppel kötött szerződésekről, de hamar lebukott
Botka László és a szegedi városvezetés kezdettől fogva igyekezett úgy beállítani, mintha nem a szegedi baloldal botránya lenne a Szeviép-ügy, nem sok sikerrel. Botka korábban kétszer is letagadta, hogy kötött volna szerződést a szegedi önkormányzat a Szeviéppel, azonban csúnyán lebukott, mivel a Közbeszerzési Értesítő tanúsága szerint két alkalommal is megbízást adtak a botrányos céget is magában foglaló konzorciumnak, összesen több mint 9 milliárd forint értékben.” www.origo.hu/itthon/20181123-a-szegedi-onkormanyzat-tobbszor-is-allt-szerzodeses-viszonyban-a-botranyos-ceggel.html

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 12:18:05

@szalmakazal: Hú öcsém,ezért még megkapod!:))
Már ha fel tudják fogni..

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 12:19:57

@dhzsiga: Szerinted fideszbirkával lehet normálisan beszélni....?

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.24. 13:33:18

@paraszthajszal:

Értettem. Ezek szerint Orbán politikai felelőssége Simonka, meg a bamba Kósa, akit egy "csaló" palira vett? He?

Mellesleg Simonka büntetőjogi felelősségét pont most lapozzák.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.24. 13:34:12

@kifordított nagyanyó:

Nem beszélni kell vele, csak etetni. Habzsolnak.:D

nemecsekerno_007 2018.11.24. 13:46:33

@Sir Bates dö Hól: "kinek mi a siker, ezt kell először tisztázni: ha a sikert pénzben..."

Bocs, de én most nem kezdek el veled filozofálgatni arrol, hogy mi a siker...

Ha szerinted a pénz nem az, akkor valszeg neked elég van...

nemecsekerno_007 2018.11.24. 13:49:24

@szalmakazal: "Szeged önálló gondolkodású város lett, és mára európai polgároknak érezhetik magukat. Ez a szabad emberek városa."

Ezt valami bullshit-generátorral írtad? Ez borzalom. Ja igen szabad emberek városa. Szabad nyugdíjasok és köztisztviselők, akik olyan városok adójából "szabadok" mint Győr v. Kecskemét...

Sir Bates dö Hól 2018.11.24. 14:06:24

@nemecsekerno_007: miért, neked nincs? mi hiányzik? egy rolex és egy bentley? anélkül élni sem érdemes...

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 14:43:11

@nemecsekerno_007: Na és?
Az nem a gaz nyugat európai multik pénze?

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 15:04:27

Amúgy lőtte volna magát tökön...az apja,mielőtt megcsinálta!

Bocs apuka!

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.24. 18:11:06

@nemecsekerno_007:

Gondolod, hog szegediek adójából nem kapott Győr, meg Kecskemét leglább úgy, mint Debrecen? Mit is akarsz a szegediek szemére vetni? Talán azt, hogy ők nem kaptak az elmúlt kilenc évben kormányzati fejlesztést? Stadijonyt is az egyház kapott. Szóval?

fátum 2018.11.26. 17:55:40

@nemecsekerno_007: Részedről ez pedig nagyképű semmitmondás volt. Esetleg nézz utána, hogy előtte a fideszes bartha idején mi volt.

fátum 2018.11.26. 17:57:19

@paraszthajszal: Ki nem szarja le az origót? A délmagyarral együtt mehetnek a kukába, mióta kormányszócsővé váltak.

nemecsekerno_007 2018.11.27. 09:17:54

@kifordított nagyanyó: Ja persze, Szegeden is többet lopnának belőle ugye? :) Csak nem úk keresték meg, így kicsit nehezebb... :)

nemecsekerno_007 2018.11.27. 09:18:33

@fátum: "Esetleg nézz utána, hogy előtte a fideszes bartha idején mi volt."

Jaja, Botka a Bartha 4 éve miatt maradhatott és nem a teljesítménye miatt...

kifordított nagyanyó 2018.11.27. 18:42:19

@nemecsekerno_007: Látom téged is jól megfizetnek ezért.

paraszthajszal 2018.11.30. 08:24:29

@fátum: Ha a rigó és a Délmagyar nem jó, akkor nesze itt van a PS a friss Botka–Márki-Zay botránnyal:
„Nem csak a Szeviépbe, másik csőd-bűncselekményben érintett cégbe is tolták a pénzt Botkáék

A szocialista vezetésű szegedi önkormányzat nem csak a Szeviépbe, hanem Csongrád megye egy másik csőd-bűncselekményben érintett építkezési vállalkozásába is tolta a százmilliókat a PestiSrácok birtokába került dokumentumok szerint. Míg az egy hete elítélt haveri cégvezetőkhöz több megbízásból összesen durván 21 milliárd forint vándorolt Botkáéktól 2004 és 2010 között, addig a K’Art Építő Zrt. hódmezővásárhelyi építési vállalkozást egy év alatt, két projektben közel 700 millió forint értékű munkával támogatták meg. A K’Art gyakorlatilag ugyan úgy járt el, mint a Szeviép, csak kicsiben: elnyerte a közbeszerzéseket, benyelte a százmilliókat, majd csődbe ment úgy, hogy nem fizette ki az alvállalkozóit. Hogy hová lett a pénz, a súlyos százmilliók, egyelőre itt is nyitott kérdés. A hódmezővásárhelyi vállalkozás körül is büntetőper zajlik csődbűntett vádjával. A családi vállalkozás egy hódmezővásárhelyi jobbikos politikus, Kendi Imre tulajdona, aki érdekes módon igen csak szoros kapcsolatokat ápol Hódmezővásárhely álfüggetlen polgármesterével. Azzal a Márki-Zay Péterrel, akinek megválasztása utáni első útja, mint jó függetlennek, éppen a szocialista Botka Lászlóhoz vezetett. Összeérnek a szálak?” Bővebben: pestisracok.hu/nem-csak-a-szeviepbe-masik-csod-buncselekmenyben-erintett-cegbe-is-toltak-a-penzt-botkaek/

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 08:31:31

@paraszthajszal: prostisrácok, mint forrás? :))

Figyusz, ide feleslegesen másolsz be féknyúzt, senki nem vevő rá.

fátum 2018.12.03. 19:01:35

@paraszthajszal: Csatlakozom az előttem szólóhoz. Fölösleges azzal fáradnod, hogy újabb hazugsággyárat idézz.

paraszthajszal 2018.12.03. 19:42:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: @fátum: Aha, persze libsikéim. Ami nektek fáj, az csak féknyúz lehet.

Csakhogy most már lassan a ballibbant sajtó sem takarhatja el az emberek elől, hogy Rolex Laci nyaka körül szorul a hurok.

Az ügyészség ugyanis megkezdte a vizsgálatot a Botka ellen tett feljelentés ügyében. Lehet, hogy Lacikának lassan ideje lenne lemondani, hogy ne legyen tehertétel a szegediek és saját pártja számára?
hirtv.hu/ahirtvhirei/mar-vizsgalja-az-ugyeszseg-a-botka-laszlo-ellen-tett-feljelentest-2472663

kifordított nagyanyó 2018.12.04. 18:51:41

@paraszthajszal: Azé' rendesen kiadták nektek botka támadását!
süti beállítások módosítása