B1 blogcsalád



A megalázás öröme, na és egy kis buzizás hozzá

A tudomány is Orbán szolgálóleánya itt már

2018. augusztus 12. - jdesi

A magyar kormány egyik pillanatról a másikra betiltotta a gender szakokat a magyar egyetemeken. Írtunk már erről, de most a dolog jelentősége miatt térjünk ide vissza még egy pár polgári szóra.

A sebesség nem érdekes. Az Akadémia vezetése 54 percet kapott, hogy véleményezze a (fél)kivégzéséről szóló döntést. És mi van, ha esetleg 65 percet kap vagy két hetet? Ugyanúgy elintézik, ez nyilvánvaló. De nagyon jellemző. 24 óra vagy 48? teljesen mindegy.gender2.jpg

Mert nem akarnak ezek senkivel sem egyeztetni, a diktatúra az erőről szól. Kifosztalak, bezárlak, megsemmisítelek, mert megtehetem. Kuss neked. De akkor mégis, miért az 54 perc vagy a 24 óra? Két okból. Az egyik a megalázás mértékének a növelése. ”Figyelj, haver, lehetsz te itt nagy akadémikus, de senkit sem érdekel a hülyeséged. Most kapsz 54 percet, hogy csontig benyalhass nekem és kijelentsed, hogy önként és dalolva megszűnsz és odaadod a pénzed és éljen és virágozzék legszeretettebb bonzai diktátorunk – persze akkor sem fogsz túlélni, mert akkor is eltaposunk, csak hogy a tieid is lássák, milyen egy kis gyáva féreg vagy, azért kell ez. Meg, hogy tudd, úgy rángatunk végig a földön, ahogy akarunk. A másik, ha esetleg a művelt világban felvetni valaki, hogy de megkérdeztétek-e erről az érintetteket, nagyképűen lehessen mondani, hogy naná. Mert ez a diktátor nemcsak megalázni szeret, de azért valójában egy gyáva alak.

Miért nem lehet férfiasan (!) azt mondani: bezáratom, mert megtehetem. Bezáratom, mert a szélsőjobber, könnyen uszítható, buzizni szerető közönségem ennek örül. Kell az ellenség. A migráncs már kicsit uncsi, most jön egy kis buzizás – hát érti ezt a nép és mi tagadás, egy jó része zabálja is. (Hogy a gender tudomány valami egészen más, azt úgysem lehet a népnek elmagyarázni, mert nem akarja megérteni. Ahogy a kvantumfizikát sem. Na és?)

Érdekes ugyanakkor a hazudozásuknak az az átlátszó rendszere, ami körbeveszi ezt az önmagánál jóval jelentősebb döntést.

A kormányszóvivő szerint azért kell bezárni, mert

a munkaerőpiacon nincs igény az itt végzettekre.

Miközben persze ebben sem vagyok egészen biztos, azért tudjuk, hogy szakok egész sora létezik, amely közvetlenül nem a munkaerő piacra termel. Hány asszirológus, médiaszakos, jogász, pszichológus - de hosszan lehetne még sorolni, keres a végzés után valami olyan munkahelyet, ahol utána valami mást csinál, mint amit tanul. De megtanult tanulni, gondolkodni, elemezni és kételkedni. (Ja persze, ezek önmagukban is bűnök mostanában.)

Amúgy a CEU-n eddig végzettek találtak állást, igaz, döntő többségük nem magyarországon, hiszen nem is innen származnak, hanem szerte a kerek világban, ahonnan jöttek.

Magyaroszágon amúgy jövőre végez az első adag gender szakos - tehát ki tudja, lesz-e rájuk szükség.

Következő hazugság.

Drága. És nem szabad pazarolni a pénzt.

De nem ám. Mondjuk a kisvárdai focistadion árából hány száz egyetemistát lehetne kiképezni bármire? És akkor még a kisvasútról nem is beszéltünk. Ja, és a CEU magánegyetem, tandíj van és Soros támogatja, mióta izgatja a kormányt Soros anyagi helyzete?

Kevesen jelentkeznek

– ha tényleg így van, akkor meg mi a baj? Nyolc-tíz hallgatóért érdemes ekkora faksznit csapni.

És különben is, fizika tanárnak, biológia- vagy kémia tanárnak is kevesen jelentkeznek, egyelőre mégsem zárták be ezeket a szakokat.

Nem tudomány, hanem ideológia.

Ez is nagyon jó érv. Imádják a fasiszta lelkűek. Mondjuk, nem attól tudomány valami, hogy egy harmadosztályú kormányzati kifutófiú mit mond róla. De ez is mindegy. Teológiát is tanítanak és akkor mi van.

Olyan, mint a marxizmus

– mondjuk pont nem olyan. De ettől még a marxizmust is kell tanulmányozni, sőt, a fasizmust is, hogy felismerjük, mi az, ami most itt folyik.

Ja, és a kormány közel 1,5 milliárd forintot adott a „hagyományos kínai gyógymódok” oktatására, miközben azért a valódi tudományos konszenzus szerint a „hagyományos kínai gyógymódok” inkább szélhámosságok, hatásosságuk messze nem bizonyított, sőt és valószínűleg sok ember hal kínhalált minden évben Magyarországon, amiért bedől ennek a dolognak. Áltudomány, de tanítják és pénz is van hozzá.

Nyilván, akik ezekben a dolgokban össze-vissza beszélnek, maguk is tudják, hogy nem ez az igazság.

Az igazság a buzizás öröme, a vak komondort, akin át lehet esni, a magyar parlament vagy a kormány ahová csak elvétve esik be egy-egy nő. Az alacsonyabb fizetések, a „csak szüljön és nevelje a gyerekeket” macsó dumája este a kocsmában a haverok közt, a harmadik rossz kevert után.

Jó, e akkor miért nem nyíltan ezzel állnak elő?

Ennek is több oka lehet. De a legfőbb, hogy valószínűleg a célközönséggel össze lehet kacsintani, ti is tudjátok, hogy mi itten buzizunk, de mit tegyünk, ilyen bonyolultan kell, mert a „tugyukkik” nem engedik még a nyílt buzizást. De az idő nekünk dolgozik, hisz tudjátok.

De az igazán nagy baj az, hogy nem látom a hosszú sorban előkerülő egyetemi oktató kollégákat, akik azt mondják, ok, megszűntetik a szakotokat, de akkor gyertek és itt a szociológián, a matek szakon, az orvosin, a hídépítő mérnökin kicsit beszéljetek róla mi is ez, tartsátok meg az elmaradt, betiltott előadásaitokat – hogy megvédjük közösen a tudomány szabadságát.

Meg különben is, neme mindenkinek van.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7414175609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.14. 08:57:25

@math0:

A kereszténydemokrácia kötelezőn liberális, ez ugyanis egy liberális-konzervatív eszme.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.14. 09:12:55

@maxval balcán bircaman: sok ellenzéki szervezkedő volt titkos ügynök is. neked ez új, te faszfej? és senki nem mondta, hogy azért kezdte el megszervezni. simán lehet, hogy közben lebukott, bezsarolták, beszervezték, és onnan úgy csinálta tovább. életszerű volt ez akkoriban.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.14. 09:13:29

@maxval balcán bircaman: sok ellenzéki szervezkedő volt titkos ügynök is. neked ez új, te faszfej? és senki nem mondta, hogy azért kezdte el megszervezni. simán lehet, hogy közben lebukott, bezsarolták, beszervezték, és onnan úgy csinálta tovább. életszerű volt ez akkoriban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.14. 09:14:02

@math0:

Az alapítók közt nemigen voltak. Kádár titkosszolgálata se állt hülyékből.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.14. 09:14:06

@maxval balcán bircaman: sok ellenzéki szervezkedő volt titkos ügynök is. neked ez új, te faszfej? és senki nem mondta, hogy azért kezdte el megszervezni. simán lehet, hogy közben lebukott, bezsarolták, beszervezték, és onnan úgy csinálta tovább. életszerű volt ez akkoriban.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.14. 09:15:41

@maxval balcán bircaman: nem ez volt a kérdés, terelsz, Fideszgeci! patkány vagy, utána meg geci. tipikus Fideszes szar.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.14. 09:16:46

@maxval balcán bircaman: "A kereszténydemokrácia kötelezőn liberális"

Orbán meg többször is mondta, hogy illiberális demokráciát épít, tehát nem lehet kereszténydemokrata. pofán fostad magad.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.14. 09:18:13

@math0:

De, ez volt. A kérdés az volt, hogy Orbán besúgó volt, bár erre semmi bizonyíték.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.14. 09:18:58

@math0:

Ezt vele beszéld meg. Én ellenzem a kereszténydemokráciát.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.14. 09:34:52

@maxval balcán bircaman: a kérdés az volt, hogy Orbán besúgó volt-e, amire te olyan dolgokat írtál, ami egyáltalán nem cáfolja, hogy az volt. sok ellenzéki szervezkedő volt besúgó, legalább kis ideig, névlegesen, mert beszervezték, zsarolták, és beállt. az egyházban ez tömeges volt.

6.Lenin 2018.08.14. 09:34:56

@math000000000000000000000000000000000000000000000000000:

Hány éves voltál te akkor?
(még most is hülye vagy, akkor mi lehettél?)

Pofázik itt minden lökött libsi a kádár rendszerről mindenféle baromságot, de rögtön látszik, hogy valójában fingja nincs róla.

Aki Orbánt, Horthyt, Kádárt, azonos politikai képességű, értékrendű vezetőnek veszi, az egy baromi nagy ökör.

math0000 neked inkább szakemberhez (pszihomókus) kéne minél hamarább fordulnod, bár itt is kiélheted a lelki , szellemi ferdüléseidet, senkit nem zavarsz vele (engem tutira nem) csak így javulás soha nem lesz, igaz én még azt is leszarom, te javulsz, vagy simán rosszabbodik az állapotod.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.14. 09:36:15

@maxval balcán bircaman: hülyeséget mondtál Orbánról, veled beszélem meg. Orbán nincs itt, te itt vagy, és itt mondtál hülyeséget. ráadásul Orbán nem mondta, hogy "kereszténydemokrácia szükségszerűen liberális". ezt te mondtad, nálad van az ellentmondás.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.14. 09:37:28

@6.Lenin: nem tudod, hogy hány éves voltam, érved már megint nincs, ezt takargatod a hülyeségeiddel.

neked inkább szakemberhez (oszichiáter) kéne minél hamarább fordulnod, bár itt is kiélheted a lelki , szellemi ferdüléseidet, senkit nem zavarsz vele (engem tutira nem) csak így javulás soha nem lesz, igaz én még azt is leszarom, te javulsz, vagy simán rosszabbodik az állapotod.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.14. 09:38:09

@6.Lenin: nem tudod, hogy hány éves voltam, érved már megint nincs, ezt takargatod a hülyeségeiddel.

neked inkább szakemberhez (pszichiáter) kéne minél hamarább fordulnod, bár itt is kiélheted a lelki , szellemi ferdüléseidet, senkit nem zavarsz vele (engem tutira nem) csak így javulás soha nem lesz, igaz én még azt is leszarom, te javulsz, vagy simán rosszabbodik az állapotod.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.14. 09:40:11

@math0:

"Orbán nem mondta, hogy "kereszténydemokrácia szükségszerűen liberális""

De én mondom.

6.Lenin 2018.08.14. 09:48:16

Drága Lökött Libsi Honfitársaim!

Ma már ki kérdőjelez meg bizonyos liberális értékeket? Senki.

Ez a mostani liberális demokráciának hazudott vélemény terror ugyanaz aminek az említett értékeket köszönhetjük? NEM!

Keresztény érték a család (férfi-nő-gyerek), a szeretet, a nemzeti összetartozás valamilyen közös értékrend mellett.

Ma már ugyan úgy nem szükséges ezekhez az értékekhez a vakhitű vallásosság mindennapi gyakorlása, de nyugodtan nevezhetjük keresztény-demokráciának, mert az alapjai köthetőek a kereszténységhez is, meg a demokráciához is.

Az illiberális is azt jelent, hogy a mainak semmi köze az eredetihez, de az eredeti értékeket simán elfogadottnak tekintjük. Ezt mondta ki Orbán is tusnádfürdőn.

Csak hát a szokásotokhoz híven mindig mindent félremagyaráztok, röviden,hazudtok, mit mindig az utóbbi időkben.

6.Lenin 2018.08.14. 09:56:21

@math0:

Mi a fasszal érveljek egy olyan hülyének, aki akkor még az apja zacskójában himbálódzott?
Mi a faszt értenél meg belőle? Semmit. Ragaszkodsz a saját hülye elképzelésedhez.
képtelen vagy bármit is normálisan megvitatni. szerintem nem is az a szándékod.
Nem vagyok képzett lélekturkász, de tanulmányt tudnék írni a lelki ferdüléseidről.

Te csak azért vagy ezeken a felületeken, hogy a végtelen magányosságod következményeiből eredő , elferdült lelki igényeidet kiélhessed.

Még csak sajnálni se tudlak, minek érvelnék bármiért, vagy annak ellenében?

Attilajukkaja 2018.08.14. 10:00:09

@maxval balcán bircaman:
"a kolléga szerint a liberalizmusnak nincsenek megváltoztathatatlan alapértékei."
Ezzel így én sem értek egyet, hiszen a liberalizmus megváltoztathatatlan értéke az emberi kreativitás szabadsága és a liberalizmus. :o)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.14. 10:02:46

@6.Lenin: azért vagy te Fideszes, mert vagy te olyan idióta, hogy ismeretlen emberekről hasból behazudd, milyen idősek. az ilyen agyhalottak szavaznak a Fideszre.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.14. 10:03:43

@6.Lenin: Te csak azért vagy ezeken a felületeken, hogy a végtelen magányosságod következményeiből eredő , elferdült lelki igényeidet kiélhessed. Még csak sajnálni se tudlak.

6.Lenin 2018.08.14. 10:11:58

@math0:

Te szerencsétlen fasz! Igaz, hogy a Fideszre szavaztam 94 óta, de nem vagyok fideszes, bármikor szavaznék egy tőlük jobbra, számomra elfogadhatóbbra.
Kikre kellett volna szavaznom 94 óta? (90-ben az SZDSZ-re szavaztam, de nem voltam szdsz-es soha)

Tudnál említeni egy elfogadhatóbb pártot, vagy bárkit, ami megfelelnek az én értékrendemnek?
( több régi liberális érték+ család+ nemzet)

VAN MÁSIK?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.14. 10:13:50

@6.Lenin: az eredeti liberlizmus is arról szólt, hogy faszt kell mindenkinek olyan családmodellt élnie, amit valamelyik hülye politikus, vagy te nyomtok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.14. 10:18:44

@6.Lenin: ja értem, te még a Fidesznél is nácibb hülye vagy. nem meglepetés, tekintve, hogy mekkora idióta vagy.

6.Lenin 2018.08.14. 10:27:11

@math0:

Én családban nőttem fel, nekem is van, gyerekeim, unokáim, és szeretjük, segítsük
egymást.

Miért gondolod, hogy nekem a bála seggében turkálás valamiért is hiányozna?
Ha neked az a jó, tedd azt. A természet (evolúció) meg eldönti kire van inkább szüksége.
Eddig az én vonalam a győztes
Attól, hogy ezt a családmodellt támogatom, attól még sok liberális (régi) értéket is támogatok.

MIÉRT AZT KÉNE AMIT MÁSOK SZERETNÉNEK RÁM KÉNYSZERÍTENI ?

6.Lenin 2018.08.14. 10:29:40

@math0:

Most érveltél?

Nagy barom vagy te tényleg.

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:26:36

@6.Lenin: Amíg ez a Cigány kommunistázik, addig nagyon is érdekes hogy besúgó ügynök volt. Saját magát köpi szemen. Ahogy cigányként zsidózni (sorosozás) is ugyancsak az. Neki gáz ez, nem nekünk. Én csak bemutatom milyen kétszínű hazaárulót szolgáltok.

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:29:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem kell ide buzikutatás ahhoz hogy tudjuk az ellopott közpénzek miatt nincs gyerekvállalás. Hova, mire? Legalábbis aki a gyereket a saját gyerekének tekinti, nem megélhetési eszköznek, útnak a segílyhez, mint az ellésgyárban.

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:30:20

@maxval balcán bircaman:

Nem is tudtam hogy Orbán Viktátor és Pénztáros Lőrinc strómannja a Nyugat...

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:31:19

@maxval balcán bircaman: Akiről a Pokorni. Anyjáról, apjáról, barátairól. Az ilyen besúgók a gerinctelenek aljanépe.

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:33:22

@maxval balcán bircaman: De csak volt. Aztán jöttek a kommunisták és 2010-ben minden pofátlansági rekordot megdöntöttek, 3 nagyságrenddel emelték a lopásban a lécet. Gyurcsány alatt csak milliók mentek el, Orbán alatt már MILLIÁRDok. Ezresével. A manyupunkból épültek a stadionok, merg a hungarozuckenberg birodalom. Csakhogy mi ezt nem a Cigánynak adtuk oda, hanem magunknak tettük félre, nyugdíjra.

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:39:24

@maxval balcán bircaman: Mit szervezett az meg? Csak ott ugrabugrált a nagyok háta mögött hogy valaki vegye már végre komolyan, mert ő is májernek akar látszani, de minenhol leszarták. Ezért nem volt sehol a rendszerváltásnál, csak a partvonalról hőbörgött. Ez csak utólag kúszott be a kiskapun, mint egy kígyó.

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:40:41

@maxval balcán bircaman: Végülis igen, mert akár az ukránoknak, románoknak is adhatnának munkát, ehelyett valamilyen rejtélyes okból nekünk adnak.

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:41:59

@maxval balcán bircaman: Amíg kommunista KISZ titkár volt, addig ne poázzon, mert nincs mire! Ha nem kommunistázna annyit, talán még nem is érdekelne a múltja. De így igen. Tudod, a náci cigányok elég hiteltenek.

6.Lenin 2018.08.14. 11:42:13

@kolomparlole1114:

Mindig, mindenkit támogat valaki. Gyurcsányt is.
Mo-on ezek szerint működik az a demokratikus jog, azt támogathatsz, akit te szeretsz.
Nem mutattál be semmit a saját elfogult véleményeden kívül.

Ált. iskolában kisdobos voltam, aztán úttörő, a gimiben KISZ tag, sőt fél évig osztály (62-ben)titkár, de félévkor kirúgtak. 90 -ben az SZDSZ-re szavaztam, mert elhittem 1 pillanatra, hogy tényleg liberálisok. Most már jobban odafigyelek Ha megint becsapnának, megint váltok, keresek másokat, akik megfelelnek az én értékrendemnek, mert már az is van saját.

Mellesleg nem a rendszerek szoktak valójában bukni, hanem azok, akik mást kezdenek belehazudni. A szocialisták, liberálisok. Ha ők hazudnak, akkor megbuknak, nem az elvek. Azokat mindig az emberek viszik félre, a vallásokat is, amikor szeretnének Istent játszani.
A véleményed meg a tiéd, azt csinálsz vele ami akarsz, de nem biztos, hogy védhető is.

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:42:56

@maxval balcán bircaman: A bűnről (ne lopj!, tudod, akárhanyadik parancsolat) életed végéig ugyanazt vallod. Mármint nem te, hanem az emberek.

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:43:40

@maxval balcán bircaman: A nácik meg zsidóbarátok... Aha, persze...

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:44:30

@maxval balcán bircaman: Igen, mert most Trump megmutathatja a rossz példát, hogy még egy USA is tud hatalmasat bukni. Olyan mint az önostorozás.

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:45:40

@maxval balcán bircaman: Nemigen, tehát valaki azért mégis volt. Hát persze hogy Orbán, a besúgó!

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:46:51

@maxval balcán bircaman: Az volt. Bizonyíték van rá. Legfőképp az hogy csak ő nem hajlandó felfedni az ügynöklistákat, amin rajta van saját maga is.

6.Lenin 2018.08.14. 11:49:11

@kolomparlole1114:

Vigyázz, mert a nagyid is rajta lehet, mert ő mószerolta be a plébános urat.

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:51:09

@6.Lenin:

"Aki Orbánt, Horthyt, Kádárt, azonos politikai képességű, értékrendű vezetőnek veszi, az egy baromi nagy ökör."

Ez így van! Kádárnak volt esze a racionális politizáláshoz, a legjobbat kihozni a ruszki megszállás alatt, Orbánnak meg csak a lopáshoz, hazaáruláshoz ban esze. Egy igazi offshorecigány.

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:51:43

@6.Lenin: Remélem is hogy felnyomta a pedofil ájtatosmanókat!

6.Lenin 2018.08.14. 11:52:38

@kolomparlole1114: = math0 · ateistaklub.blog.hu

Nincs itt 1 szakképzett lélekturkász?

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:53:07

@6.Lenin:

"Ma már ki kérdőjelez meg bizonyos liberális értékeket? Senki."

Az illiberális eci. De az igaz hogy ő egy senki.

kolomparlole1114 2018.08.14. 11:56:29

@6.Lenin: Van. A legnagyobb tolvaj (zsidesz) helyett szavazhattál volna bármelyik kisebbre is. Akkor nem lettél volna hazaáruló.

kolomparlole1114 2018.08.14. 12:00:25

@6.Lenin:

"Nem mutattál be semmit a saját elfogult véleményeden kívül."

Akkor pont ugyanannyit mint te, mi a problem?

Ha csak tolvajok közül lehet választani akkor a legkevesebbet lopóra kell szavazni, nem a legnagyobb tolvajra! A sok birka meg mégis a legnagyobb cigányra szavazott.

kolomparlole1114 2018.08.14. 12:02:46

@6.Lenin:

Jó hülye vagy bazmeg, szerinted hogy lennék azonos a buziszakos Brendel Matyikával? :DDD Engem már kitiltott a blogjáról, mert nem volt képes érvelni ésszel, anyázással meg nem tudott meggyőzni. Inkbb a te másodreged lehet.

kolomparlole1114 2018.08.14. 12:03:26

@maxval balcán bircaman: Habzó szájjal kommunistázóknak igen.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.14. 12:04:35

@kolomparlole1114: "@6.Lenin:
Jó hülye vagy bazmeg"

Nem hülye, hanem troll. Azért fizetik, hogy felbassza a hülyeségeivel az agyadat. Ignoráld.

6.Lenin 2018.08.14. 12:48:50

@kolomparlole1114:

Nem te vagy Brendel, hanem ugyanolyan lelki sérült vagy te is.

6.Lenin 2018.08.14. 12:54:20

@kolomparlole1114:

Olvasd már el mit is mondott akkor Orbán tusnádfürdőn, amikor az illiberalizmussal foglalkozott.

Úgy írsz véleményt valamiről, hogy valójában fingod sincs róla, de téped a szád 1000-el.
Egy hiteltelen fasz vagy, pontosan mint math0. Akár kell, akár nem, nácizik a marhája.

6.Lenin 2018.08.14. 12:59:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Na, igen,nem mindenki él azzal a trükkel, hogy ha beégsz a hülyeségeddel, vagy előjössz egy más nickkel, vagy eltűnsz egy darabig.

Math0, meg ez a fsz nem ennyire kényesek a beégésre, talán föl sem fogják, ha egyszer beindulnak, ész nélkül lökik a hülyeséget, ahogy te is. Te legalább néha kussolsz egy kicsit.

kolomparlole1114 2018.08.14. 13:39:47

@6.Lenin: Nem, nem vagyok olyan elmeroggyant kisebbségi komplexusos, mint Orbán vagy te, akkor belépnék a fideszbe és árulnám én is a hazát.

kolomparlole1114 2018.08.14. 13:40:38

@6.Lenin: Kit érdekel mit hazudozott, ő is megmondta hogy nem azt kell nézni, hanem amit lop.

kolomparlole1114 2018.08.14. 13:41:36

@6.Lenin: Kurva anyád a fasz, te zsidó cigány hazaáruló!

kolomparlole1114 2018.08.14. 13:43:06

@6.Lenin: Néha neked is jobban állna a kussolás mint a hazaáruló hazudozás. Persze megértem, kell a 30 ezüst amit Árpikától kapsz érte.

6.Lenin 2018.08.14. 13:51:56

Írtam már, hogy ilyen lelki defektekben nem vagyok valami nagy penge, de messziről beugrik az ebben szenvedő. Lehet, hogy tényleg valamilyen más jellegű roham, mind1.

Te itt vagy 100x elsütöd a torz véleményed, minden meggondolandó alátámasztás nélkül.
Valójában szart se érnek.

Keresd megint math00-t, ő a te lelki társad.

kolomparlole1114 2018.08.14. 14:03:39

@6.Lenin: Hazudozol itt összevissza, aztán amikor lebuksz, játszod a sértődött kisgyereket. Ez tényleg az ovoda szint. 1. lépésként ajánlom a felismerést. Ebben tud neked segíteni orvosod, gyógyszerészed. De a Csernussal is beszélhetnél róla. Lehet hogy ki tud gyógyítani a fideiotizmusból, bár ilyen súlyossági foknál kétlem hogy van remény, de hátha...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.14. 16:53:41

@6.Lenin: "Eddig az én vonalam a győztes"

gondolod? nem a poligám család az evolúciósan előnyösebb, te faszfej?!

és a pártkapcsolat is szrongat titeket, meg a szinglik is:

napicsart.blog.hu/2016/05/22/rengeteg_gyerek_szuletik_vadhazassagba_durva_a_valtozas

www.portfolio.hu/gazdasag/magyarorszagon-is-egyre-tobb-gyermek-szuletik-hazassagon-kivul.294308.html

veszett fejsze nyelét veregeted az ostoba fejedhez, te fasz!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.14. 16:56:00

@6.Lenin: ja, már megint csak hazudozni tudsz, te anyabaszó, retkes náci!

gigabursch 2018.08.15. 05:05:21

@Attilajukkaja:
Akkor olvasd el a kérdést, mert nem csak GDP-ről szól.
A válaszreakciód nem állja meg a helyét.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.15. 07:29:29

@chrisred:

Arra utaltam, nehéz elképzelni, hogy egy vezető politikusról, akinek életét az ellenfelek aprólékosan elemzik és kutatják, titokban maradhatna egy ekkora jelentőségű adat.

0dzsud0 2018.08.15. 09:49:23

Azért jó volt visszajönni, és röhögni egyet azon, hogy ezt az értelmi fogyatékos Brendelt birka is leérveli a faszba.

chrisred 2018.08.16. 05:24:18

@maxval balcán bircaman: Simán, ha az adat azoknak a kezében van, akiknek nem áll érdekében nyilvánosságra hozni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.16. 06:36:13

@chrisred:

Azt mondod, sose voltak Orbánnak ellenfelei a magyar politikai életben?

chrisred 2018.08.17. 05:29:31

@maxval balcán bircaman: Nem, azt mondom, olyan ellenfelei nem voltak, akiknek módja lett volna nyilvánosságra hozni adatokat, és nem jártak volna ugyanannyira rosszul vele.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.17. 06:27:41

@chrisred:

Egy rakás hatalmas ellenfele volt, aki mind hozzáfért az archívumhoz.

chrisred 2018.08.18. 06:52:40

@maxval balcán bircaman: Látom, az általam leírtak nem mennek át az öncenzúrádon.

Attilajukkaja 2018.08.18. 18:11:07

@maxval balcán bircaman:
"több liberális alapelv van"
És mondd, melyek miatt gyűlölöd ilyen elvakultan a liberalizmust?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.19. 06:32:28

@Attilajukkaja:

Nem gyűlölöm, csak ellenzem.

Sokszor leírtam már miért vagyok antiliberális, lásd itt pl.: bircahang.org/miert-nem-vagyok-liberalis/

vajdasagi 2018.08.20. 12:59:21

@maxval balcán bircaman: Leginkább azért vagy antiliberális, mert a Putyin gazdád azt parancsolta, nem igaz?

Attilajukkaja 2018.08.20. 15:26:22

@maxval balcán bircaman:
Ennyi zagyvaságot egyszerre régen olvastam! Te abszolút félreértetted a liberalizmust. Nem csoda, hogy az ellenségednek tartod, és a dogmatikus vallási mítoszokba menekülsz.
Amúgy is eléggé labilis világnézetű ember vagy, nincs igazi meggyőződésed. Az embert nem az ideológiák vezérlik, hanem a meggyőződése bizonyos alapértékekben. Nálad ezek hiányoznak, csak vakon mész egyik vagy másik irányzat után. Ma antiliberális vagy, holnap pedig ki tudja, mi leszel újra.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2018.08.20. 16:45:26

@Attilajukkaja:

Nincs köze vallási nézeteimnek politikai nézeteimhez, s egyeiknek sincs köze alapértékeimhez, melyek egész életem során ugyanazok.

Téved dichotómiát hangoztatsz, mintha ellentét lenne az alapértékek és a politikai hit között.

Attilajukkaja 2018.08.20. 17:10:50

@maxval bircaman balcán:
"Nincs köze vallási nézeteimnek politikai nézeteimhez, s egyeiknek sincs köze alapértékeimhez"
Ezt elég nagy problémának tartom. Ha ez a három dolog elkülönül nálad, akkor nem skizofréniában, hanem valami komolyabb bajban szenvedhetsz. Ezért lehet annyira ingatag a személyiséged és csapódsz egyszer az egyik ideológiához, máskor pedig egy másikhoz, aztán vissza.

"Téved dichotómiát hangoztatsz, mintha ellentét lenne az alapértékek és a politikai hit között."
Így is van. De főleg az alapértékek és a vallás között nem lehetnek ellentétek. Mert a vallás egy hit, a politika pedig egy pragmatikus szemlélete, gyakorlása a hitnek.
A liberalizmusról pedig édes keveset tudsz!

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2018.08.20. 18:31:08

@Attilajukkaja:

A 3 dolog elkülönöl, ami azonban nem jelenti, hogy ellentét feszülen köztük. Ismét hamisan érvelsz.

Sokat tudok a liberális értékekről, ezért vagyok antiliberális.

Attilajukkaja 2018.08.20. 20:00:36

@maxval bircaman balcán:
"Sokat tudok a liberális értékekről, ezért vagyok antiliberális."
Mégis mit tudsz róla? Hogy az önzésre ösztökél meg hogy az erősek uralma a gyengék felett? Ebben akkor nem sokban különbözne a keresztények gyakorlatától!!! A suttyó orbáni álkeresztényésgnél önzőbb és hatalomvágyóbb rendszer nem volt Magyarországon az elmúlt 30 évben. A felvilágosodásban és a szabad piacban is kételkedsz, vagyis az értelmet vonod kétségbe, a korrupciót és a pártállami gazdálkodást pártolod. Mintha nem bukott volna meg a közelmúltban mindaz, amiben te most vakon hiszel. Mert csak vakon lehet az ilyesmiben hinni. Persze kell valami ellenség is! Miért ne legyen az a liberalizmus és a haladás? Nem igaz?

vajdasagi 2018.08.25. 17:43:06

@Attilajukkaja: @maxval bircaman balcán: Attilajukkaja, Te itt most erősen kritizálod Bircát, és sok tekintetben igazad van, de vedd figyelembe Birka helyzetét és gyökereit, és máris minden világos: Birka ugyanannak a KGB-nek a tanítványa kora gyerekkorától, mint Putyin. Csak hát egyikük a csúcsig is eljutott, a másikuk meg azért kevesebbet ért el: ő a Magyarországra ráállított ember, aki az itteni közvélemény befolyásolására kapott parancsot. A KGB beleégette a tudatába azt a meggyőződést, hogy Szovjetúnió jó, a főgonosz pedig az USA és eszerint kell harcolni sok-sok generáción keresztül. Ha ebbe belegondolsz, akkor azt látod, hogy Birka teljesen koherensen gondolkozik és viselkedik. Sőt, igen széleskörű ismeretanyaggal rendelkezik. Látszik, hogy a KGB jó iskola.

Csak azt tudnám, hogy Birka mellett vannak még mások is, és hányan? Illetve az is érdekes lehetne, hogy Birka mást is csinál, vagy csak blogokon kommentel.

Attilajukkaja 2018.08.25. 18:50:59

@vajdasagi:
"Birka ugyanannak a KGB-nek a tanítványa kora gyerekkorától, mint Putyin. Csak hát egyikük a csúcsig is eljutott"
Valószínűleg igazad van. Putyin egy okos és ravasz ember, aki gyakran gátlástalanul próbál visszaállítani valamennyit a volt és nagy Szovjetunió fényén és erején. A KGB-s múltja fegyelemmel, ismeretekkel, kapcsolatokkal és hatalommal ajándékozta meg. Az ő indítékait értem. Na de Bircának mi a jó abban, hogy segédkezik egy Kádár-Horhty rendszer visszaállításában egy olyan országban, ahová csak látogatóba jár?

"ő a Magyarországra ráállított ember, aki az itteni közvélemény befolyásolására kapott parancsot."
De mi a jó neki ebben? Gondolom, más munkát nem nagyon kap. Bár abból, amennyire sikerül neki befolyásolni az itteni közvéleményt, nem is csodálom, hogy nem kapkodnak szegénykémért. :o))

"A KGB beleégette a tudatába azt a meggyőződést, hogy Szovjetúnió jó, a főgonosz pedig az USA"
Ennél azért intelligensebb, szerintem.

"Birka teljesen koherensen gondolkozik és viselkedik. Sőt, igen széleskörű ismeretanyaggal rendelkezik. Látszik, hogy a KGB jó iskola."
Valóban koherens, bár az ismereteiben néha komoly hiányosságokat vélek felfedezni. ;o)

"Csak azt tudnám, hogy Birka mellett vannak még mások is, és hányan?"
A kérdés, hogy hányan.

"Illetve az is érdekes lehetne, hogy Birka mást is csinál, vagy csak blogokon kommentel."
Már rengeteg munkahelye volt (FB oldalán feltüntette), és saját állítása szerint most is van. De ha valaki a 24/7-ben napi 10-20 blogon kommentel folyamatosan, attól nekem komoly kétségeim támadnak.

vajdasagi 2018.08.26. 09:14:36

@Attilajukkaja: @maxval bircaman balcán: Szinte mindenben egyetértünk. Amit én ezen felül kihangsúlyoznék, az az, hogy Birkának a meggyőződéseit valami agymosás-szerű képzés alakította ki. Valószínűleg még fiatalkorában. Ő a nagy Szovjetúnió egyik harcosának képzeli magát. Mindegy, hogy ő milyen intelligens: ezt elnyomja a beléégetett értékrend.
Végül mi ebben a jó Birkának? Ő nem számít. A kérdés: mi ebben a jó a Nagy Oroszországnak? Hát az ő számukra ez egy évszázados hatalmi játszma, ahol ő csak kicsiny csavar. Az ő dolga a lehetőségek szerint minél gyengébbé tenni hazánk és a nyugat kapcsolatát. És ezt teszi a blogoszférában már sok-sok éve.
Az ismeretei: akkor csillog igazán, amikor a volt Szovjetúnió területén történt dolgokról van szó. És persze mindent a Marx-Lenin-Sztálin-Putyin mentén értelmez és láttat. Szerintem Birka mestermunkát végez, noha ő a hazánk ellensége.

Attilajukkaja 2018.08.26. 10:34:47

@vajdasagi:
"Szinte mindenben egyetértünk."
Az már nagyon jó! :o)

"Birkának a meggyőződéseit valami agymosás-szerű képzés alakította ki."
Bevallok valamit. Birca gyermek- és fiatalkora sokban megegyezik az enyémmel. Mindketten szovjet suliba jártunk annak idején külföldön. Ráadásul szüleink ugyanabban a harmadik országban (is) dolgoztak, vagyis elvileg ugyanúgy kellene gondolkodnunk, ha csak az iskolán vagy a környezeten múlott volna. Még sincs így.

"Ő a nagy Szovjetúnió egyik harcosának képzeli magát."
Érdekes elmélet. De addig nem hiszem el, amíg nem látom a motivációját.

"Mindegy, hogy ő milyen intelligens: ezt elnyomja a beléégetett értékrend."
Lehetséges, csak nem értem, mi a franc lehet az, ami egy bolgár/magyar ember számára bele tudta volna ÉGETNI ezt az értékrendet. Milyen frusztráció?

"Ő nem számít. A kérdés: mi ebben a jó a Nagy Oroszországnak?"
Én erről nem vagyok meggyőződve. Nem mondom, hogy nem lehet igazad, ... de érzésem szerint, ennél többről lehet szó.

"Az ő dolga a lehetőségek szerint minél gyengébbé tenni hazánk és a nyugat kapcsolatát. És ezt teszi a blogoszférában már sok-sok éve."
Ez igaz.

"akkor csillog igazán, amikor a volt Szovjetúnió területén történt dolgokról van szó."
Azért máshol is. A vallás is egy ilyen téma nála.

"Szerintem Birka mestermunkát végez, noha ő a hazánk ellensége."
Dehogy ellensége! :o))))
Nehogy már te is ezzel gyere. Másképp látja a világot, mint a progresszív Magyarország építői, de ettől még nem lesz ellenség. Én egy megtévedt báránykának tekintem, aki még keresi a helyét a világban. Ezt abból szűröm le, hogy - saját bevallása szerint- volt ő már kommunista, liberális és ultrakonzervatív is. Szavazott már mindenhova. :o))))
Nincs olyan valódi meggyőződése szvsz, amit te feltételezel. Csapongó, bizonytalan emberke, ami a politikai, világnézeti meggyőződését illeti.

vajdasagi 2018.08.26. 19:47:28

@Attilajukkaja: Köszi a választ.
Én pedig nagyon is konzekvensen cselekvő embert látok: az a célja, hogy Magyarország
(kompország) távolodjon el a nyugati szövetségesektől. Ha ennek Orbán az eszköze, hát
rászavaz. Sőt mellete kommentel.
De meggyőződése, hogy Putyi a jó, hogy a Nagy Birodalmat vissza kell állítani és a nyugat
meg azért rossz, mert kizsákmányolja Oroszországot. És a kapitalizmus meg rossz. De ne érts félre, fiatalkoromban voltam én is meggyőződéses kommunista, aztán látnom kellett, hogy a dolog nem működik, a nyugat meg minden bajának dacára működik. Birka ezt nem akarja látni, mert nem engedik neki a tartótisztjei. Meggyőződéses ruszofil. Megint a félreértések elkerülése végett: egy nagyon nagy és tehetséges nemzetről beszélünk, de most a szakadékba viszik ezt a nemzetet a Putyin-félék. És először vesztőhelyet akartam írni, de nem: a "szakadék a jobb szó", mert abban a népben akkora potenciál van és annyira mindent kibír, hogy még fel is állhat újra. De semmiképpen sem így.

Bocsi, eltértem a témától. Ezennel elmegyek aludni.

Attilajukkaja 2018.08.27. 10:13:21

@vajdasagi:
"Én pedig nagyon is konzekvensen cselekvő embert látok: az a célja, hogy Magyarország (kompország) távolodjon el a nyugati szövetségesektől. Ha ennek Orbán az eszköze, hát rászavaz. "
Ebben van valami. :o)

"De meggyőződése, hogy Putyi a jó, hogy a Nagy Birodalmat vissza kell állítani és a nyugat meg azért rossz, mert kizsákmányolja Oroszországot. És a kapitalizmus meg rossz."
Valóban vonzódik a putyini világhoz, de hát ő is egy kapitalista!

"fiatalkoromban voltam én is meggyőződéses kommunista, aztán látnom kellett, hogy a dolog nem működik, a nyugat meg minden bajának dacára működik."
Azt hiszem, aki elég idős, azok között ez egy elég általános szemlélet volt. Jómagam - ahogyan Birca is - annak idején külföldön szovjet iskolába jártam. Naná, hogy ifjú kommunista akartam lenni! Aztán benőtt a fejem lágya. :o)))

"Birka ezt nem akarja látni, mert nem engedik neki a tartótisztjei. Meggyőződéses ruszofil."
Nem mondhatom, hogy Bircának nem nőtt be a feje lágya, mert kemény a koponyája, mint egy igazi kosnak, de ő valahol tényleg benne ragadt valami retro ideológiában. Ugyanakkor nagyon nacionalista és vallásos is, amit biztosan nem a szovjet iskolából hozott.

"egy nagyon nagy és tehetséges nemzetről beszélünk"
Engem erről nem kell meggyőznőd! ;o)

"de most a szakadékba viszik ezt a nemzetet a Putyin-félék."
Én is hasonlóan érzek.

"a "szakadék a jobb szó", mert abban a népben akkora potenciál van és annyira mindent kibír, hogy még fel is állhat újra. "
A kérdés az, hogy a miénkben mekkora van!

"Bocsi, eltértem a témától. Ezennel elmegyek aludni."
Észre sem vettem. :o) A szép álmok kívánságról pedig már lekéstem. :o/
süti beállítások módosítása