B1 blogcsalád



Tudta? 1300 menekült miatt balhézik, de 18 ezer embert ellenőrizetlenül engedett be az Orbán-kormány

2017. szeptember 07. - Mr Flynn Rider

Még nem hallott róla? 18 ezer embert az Unión kívülről, teljesen ellenőrizetlenül engedett be a Fidesz, közben meglopta Magyarországot. Hát nem zseniális?

igazi_csata_kvotaper_fidelitas.jpg

Miután Magyarország tegnap elvesztette a kvótapert, a Fidesz ismét teljes harci fokozatba kapcsolt, hogy küzdhessen a gonosz Brüsszel, a még gonoszabb Soros és a ki tudja, még milyen pokoli erők ellen.

A Fidelitas egyenesen háborút vizionált a fenti, gyorsan elterjedő fotóval. (Mondjuk ahelyett, hogy a határon szolgálatot teljesítők nevében háborút hirdetnek, inkább dolgozhatnának azon, hogy a "határvadászok", akik "megvédik Európát" a "menekültáradattól" ne kukacos szalámit, romlott konzervet és mindenféle élelmiszeripari hulladékot kapjanak enni; vagy télen már ne szemétből ácsolt hajléktalan-kunyhókban kelljen meghúzniuk magukat.) 

Mindezt 1300 ellenőrzött menekült miatt teszik, amelynek számát az EU még mérsékelni is tervezi. Nyilvánvalóan egyszerre szeretnének a propagandával megfélemlített, bepörgetett választóiknak üzenni, jönnek a választások, kampány, miközben az is benne van a történetben, hogy Orbán előkészíti a kilépést az Európai Unióból.

A választók pedig rettegnek: néhány üdülő menekült, nem magyarul beszélő idegen óriási riadalmat kelt a vidéki falvakban. Vajon, ha ezek az emberek nem csak a kormányzati propagandából tájékozódnának, biztos, hogy Orbánt is az ország és Európa védelmezőjének tartanák?  

Van ugyanis egy másik program, amiről a Fidesz szinte sosem beszél idehaza, igazából szinte titkos. Csak külföldön reklámozzák: a letelepedési kötvény. Ez gyakorlatilag úgy ad az Uniós tagországon kívüli állampolgároknak

  • schengeni tartózkodási engedélyt, illetve
  • hat hónap után letelepedési engedélyt, hogy
  • szabadon utazhatnak,
  • céget is alapíthatnak a schengeni övezetben.

Az utóbbi érvényessége határozatlan idejű, élethosszig tart, továbbá családtagok is jogosultságot szerezhetnek családegyesítési céllal. A kötvény futamideje 5 év, amelyet lejáratkor egy összegben a Magyar Állam visszavásárol az eredeti névértéken.

A csavar a csavarban, hogy a letelepedési államkötvény forgalmazói kizárólag erre a célra jöttek létre, többnyire külföldi székhelyű, offshore országokban. A kereskedési jogot a Gazdasági Bizottság egyedi döntése alapján szerzik meg és általában Rogán Antalhoz köthetők. (Rogán Antal az országgyűlési gazdasági bizottságának elnökeként 2012-ben kezdeményezte a letelepedési kötvény-konstrukció kidolgozását. A törvényt egy Fidesz-közeli ügyvéd irodája szövegezte meg, mely azóta részt vehet az adminisztratív lebonyolítás intézésében is. A 2013-ban induló rendszer egyik haszonélvezője, a közvetítő Arton Capital Kft. is kötődik Rogánhoz: a cég politikus egykori egyetemi társáé, Balogh Radosztináé, akivel ma is kapcsolatban vannak, találkozni is szoktak.)

Magyarországon 2015-től 300.000 euróért lehet letelepedési kötvényt vásárolni (a kezdeti 250.000 eurós ár emelkedett). 2016. augusztus 31-ig 3915 személy számára összesen 12299 darab letelepedési államkötvényt jegyeztek le, de azt nem tudhatjuk, hogy pontosan mely közvetítő cégeknél: \"„az Államadósság Kezelő Központ Zrt.-vel kötött szerződések részét képező adatok üzleti titoknak minősülnek”. A kötvényeket pályáztatás nélkül kiválasztott, jellemzően offshore hátterű cégek forgalmazzák. A rendszert úgy építették fel, hogy valójában soha egyetlen államkötvény sem kerül egyetlen letelepedni próbáló külföldi állampolgár tulajdonába, így a titokzatos közvetítőknek jelentős mozgásterük van - és magas profithányaddal dolgoznak.

Megírtuk azt is, miért hátrányos ez nemzetbiztonsági szempontból; elég csak arra az esetre gondolni, amikor kiderült, egy eredeti hazájában jogerősen elítélt orosz adócsaló is letelepedési lehetőséget kapott, gyakorlatilag a magyar állam kötvényeiben mosva tisztára a pénzét. Számára legutóbbi, karibi offshore-paradicsom-beli tartózkodási helye állított ki erkölcsi bizonyítványt.

Több olyan információ is napvilágot látott, hogy a Fidesz-dominanciájú gazdasági bizottság számos – részben vagy egészben magyar hátterű – offshore cégnek adott felhatalmazást a közvetítésre, amikor országonként leosztotta köztük a piacot. Az egyetlen magyarországi bejegyzésű a már említett Arton. A magasan legtöbb lejegyzést produkáló kínai \"piacon\" egy Nagy Kajmán-szigeteken bejegyzett cég közvetít, melyet az a kínai bankár képviseli, aki Habony Árpádnak foglalt helikopteres városnézést Hongkongban. A tulajdonosi, jövedelmi vagy adózási viszonyaiban áttekinthetetlen hálózat kitűnően alkalmas a letelepedni akaróktól beszedett pénz egy részének újraosztására, így kormányközeli figuráknál landol a profit nagy része. 

A Fidesz bevándorlásellenessége, háborúja tehát mindaddig tart csak, amíg minimális politikai haszonra lehet belőle szert tenni. A Fidesz szavazói, a félrevezetett, hiszterizált tömegek valószínűleg sokkot kapnának, ha megtudnák: 

A fizetős kiskapuval, annak bevezetése óta összesen 18.000-en szereztek magyar tartózkodási engedélyt – mindenféle ellenőrzés nélkül.

Ezek után komolyan elhiszi valaki, hogy csak Orbán kerítése védhet meg bennünket? 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5512810010

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Valahogy mindig kiderül, hogy a FIDESZ csinálja azt, amivel az ellenzéket vádolja 2017.09.08. 11:11:16

Persze tudom, hogy ha a FIDESZ-ről van szó, akkor értelmét veszti az "ennél már nincs lejjebb" kifejezés, de azért a Fidelitas alábbi posztja még ennek ismeretében is eléggé erősre sikerült.  Közbevetőleg: az milyen már, hogy az államkormánypárt i...

Trackback: A határon ebben nincs különbség rendőr és menekült között 2017.09.08. 11:10:41

Az alábbi poszt két napja került ki a Független Rendőr Szakszervezet honlapjára:   Miért kellett 300 próbaidős rendőrt hajnalban, megfelelő ellátás biztosítása nélkül a határra vezényelni?  A szakszervezetünkhöz eljutott információk szerint a Misk...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ogli dzsí 2017.09.08. 16:19:36

@math_0: és az EUnak ki adja a pénzt amit a migrikre költ?

ogli dzsí 2017.09.08. 16:21:47

@math_0: na ne röhögtesd ki magad

az újságok mind utánanéztek utólag az erőszakos migriknek, mind illegál bokorugró volt /sőt sok már ki volt utasítva csak nem sikerült fizikailag kidobni/

Singerkém 2017.09.08. 16:22:48

@ZX: Ha ilyen purdékat neveltek, akik robbantgatnak, akkor a szülőket sem sikerült teljes mértékben integrálni, bocs.

zokogjatok 2017.09.08. 16:24:06

@math_0: "ráadásul a bevándorlók pénzét az EU adja"

az EUnak meg onnan van pénze, hogy nő az eurófán.

zokogjatok 2017.09.08. 16:24:52

@math_0: "pedig ezek a kínaiak több kárt tesznek, mint a menekültek. igaz, kevesebbet, mint a magyarok."

Nyilván ha 0 magyar élne Magyarországon, akkor 0 kárt okoznának, ilyen erős logikával nem csoda hogy migrisimiző vagy :D

Singerkém 2017.09.08. 16:26:30

@ZX: "Ez is igaz, de ennek az oka, hogy latin betűkkel kevesen tudnak írni olvasni. Viszont a Németek a rinyálás helyett nagy számban elkezdték őket beiskolázni. Egyik ismerősöm is szíriaiakat tanít kint. "

Hát Németország arra hivatkozik, hogy kell neki a munkaerő.
Nem lenne egyszerűbb Spanyolországból, ahol minden második fiatal munkanélküli behozni a munkaerőt, aki valószínűleg frankón beszél angolul és hasonló kultúrkörben nevelkedett?

zokogjatok 2017.09.08. 16:28:45

@ZX: "Az USA-nak elég kemény határvédelme van mégis bejutottak terroristák"

érvelési hiba

hu.wikipedia.org/wiki/Nirv%C3%A1na-%C3%A9rv

"Nem kötöm be a biztonsági övet, hiszen attól még ugyanúgy meghalhatok egy balesetben."

ZX 2017.09.08. 16:32:49

@Singerkém: Én abban nem bíznék, hogy olyan jól beszél angolul, de ám legyen. Németül akkor is kevesen beszélnek, márpedig ott inkább az kell. Még ez sem lenne probléma, de valószínűleg pont a spanyolok azok aki nem akarnak németországba menni. (Lehet kevés a katolikus templom :D)

ZX 2017.09.08. 16:36:27

@zokogjatok: Ezt olvasva azt látom, hogy ez meg is fordítható és pontosan ráhúzható viki kampányára. :D

ogli dzsí 2017.09.08. 16:38:23

@Singerkém: a spanyolokat eddig se akadályozta meg semmi h németországba menjenek melózni

azaz nem akarnak melózni, olyan meg sehol nem kell németországban főleg

én prágában dolgozom, itt a köv. sorrendben vannak a bevándorlók mennyiség szerint 1. ukrán /akit ismerek mind keményen dolgozik/ 2. szlovák 3. orosz 4. olasz, görög 5. egyéb nyugati

a lakásomat felesbe bérlem egy szicíliaival, előtte is szicíliai lakótársam volt

- olaszok megelégednek a legszarabb munkákkal, ambíció nulla, mennek pincérnek, portásnak akárhova holott csak az olasz nyelvtudásból is meg lehetne normálisan élni itt

Singerkém 2017.09.08. 16:47:37

@ZX: "Németül akkor is kevesen beszélnek, márpedig ott inkább az kell. Még ez sem lenne probléma, de valószínűleg pont a spanyolok azok aki nem akarnak németországba menni. (Lehet kevés a katolikus templom :D) "

Eddig bármely német céggel kapcsolatba kerültem -pedig hidd el azok száma több százra rúg - mindenhol beszélt szinte mindenki angolul. Gondolom a szíriai meg eritreai nyelveket is ennyien beszélik, mert miért ne? :-)

Ha a spanyolok nem akarnak, Kelet-Európa még mindig akar. Ők is beszélnek angolul és szintén nem kultúridegenek.

Egyszerűen hülyeség kultúridegen, európai nyelvet nem beszélő, iskolázatlan emberek millióit beengedni mondvacsinált humanitárius okokra hivatkozva.

De hogy ne higgy nácinak (úgyis tudom, hogy annak hiszel, de nem érdekel):

Részemről pl. jöhetne az, akinek szükség van a munkájára, beszél európai nyelvet és elfogadja, hogy beilleszkedik ide. Az is jöhetne, akinek VALÓBAN veszélyben az élete. Ezekkel semmi bajom, ahogy azzal az arab orvossal sincs, aki mindkét gyerekem a világra segítette.

A többieket viszont haza kellene rugdalni, abszolút nem etnikai alapon.

Singerkém 2017.09.08. 16:51:00

@ogli dzsí: "a spanyolokat eddig se akadályozta meg semmi h németországba menjenek melózni"

Ha ez igaz lenne még akkor is több értelme lenne, ha a német kormány a saját népességének növekedését ösztönözné, mint annak, hogy vadembereket importál.

ZX 2017.09.08. 16:57:41

@Singerkém: Nem haza kell rugdalni, hanem végre valahára rendet kellene teremteni ott. Nem 2-300 katonával, hanem több százezres seregekkel. Ahogy Hitler is picsán lett rúgva. Lehet bohóckodni ott légicsapásokkal meg pár tízezer emberrel, de látjuk, hogy az csak destabilitást okoz. Persze ehhez az kell, hogy a NATO végre olyan erőt mutasson, hogy a ruszkikban még csak fel se merüljön, hogy nekik ott keresnivalójuk lenne. De úgysincs olyan tökös senki, hogy ezt bevállalná.

ogli dzsí 2017.09.08. 16:59:56

@Singerkém: tény hogy a német gazdaság bevándorlóimportra szorul, és ez hosszú távon is így lesz

de lehetne ezt ausztrál-kanadi-amerikai módra is intézni vagyis csak azt beengedni aki szakképzett, esetleg csak azt aki konkrét állásra jön és már felvették

a multik is nyomást gyakoroltak merkelre hogy engedje be a négereket persze amikor már ott voltak basztak felvenni őket melózni....szóval a multik menjenek recruitelni a menekülttáborokba aztán intézzenek papírt annak akit tudnak használni

ennyi a tanulság

Singerkém 2017.09.08. 17:00:00

@ZX: A Nato 85% -ban Amerika. Szarik rá, hogy nekünk milyen problémáink vannak, sőt még lehet, hogy jól is jön nekik ez az európai káosz.

Singerkém 2017.09.08. 17:00:48

@ogli dzsí: ezek szerint van amiben egyetértünk, ugyanis valami hasonlót írtam feljebb:

"Részemről pl. jöhetne az, akinek szükség van a munkájára, beszél európai nyelvet és elfogadja, hogy beilleszkedik ide. Az is jöhetne, akinek VALÓBAN veszélyben az élete. Ezekkel semmi bajom, ahogy azzal az arab orvossal sincs, aki mindkét gyerekem a világra segítette."

ZX 2017.09.08. 17:03:07

@Singerkém: Hát azért az amerikaiaknak elég erős a gazdasági kötődésük, szóval azét annyira nem szarnak le minket mint gondolod. Az olaj meg ott van, szóval a rend nekik is hiányzik onnan.

Singerkém 2017.09.08. 17:08:00

@ZX: Akkor miért nem tesznek rendet?

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.08. 17:08:36

@ZX: Naív vagy.. Eleve, amíg 14 orosz atomtengeralattjáró cirkál a világ óceánjain százas nagyságrendú számú atomrakétával a puttonyában, szóba sem kerülhet, hogy konvencionális támadás érje bárki részéről is.
Ezenkívül éppen akkor volt rend Szíriában, amikor az oroszok által támogatott Asszad rezsim volt uralmon. Aztán az arab-tavasz nevű felelőtlen CIA projekt elszabadította az Isis-t.
Az oroszok pedig nyilván nem akarták elveszteni földközi-tengeri bázisukat, és beavatkoztak, megőrzendő a status quo-t. Erőt mutattak, és úgy tűnik az amik nem akarják élezni a dolgokat a térségben. (Jobb félni mint megijedni..)

ogli dzsí 2017.09.08. 17:11:26

@Singerkém: más kérdés hogy ez tényleg szét fogja vágni azt az európát amit ismerünk

A magyarok azért paranoiásak a migrincekkel mert Magyrországgal már megtörténz ami Európával fog történni.

Az olcsó bevándorlók importja nem a politikusok 5lete hanem a multi-gazdaság igénye, mert túl mgasak a nyugati bérek és szakszervezeti kultúra is van, ezeket a béreket krják letörni.

Mo-n ez úgy nézett ki hogy a török háborúk idején a falvak fele elnéptelenedett, de amikor elhúztak a törökök a földesúrnak valamit csinálni kellett hogy pénzt keressen, ezért tótokat, szerbeket meg románokat hozattak be részben azért mert igénytelenebbek voltak mint a magyarok részben azért mert nem volt elég magyar, vagy volt egy kis földje és nem volt kedve vándorolni.

Ennek a vége lett trianon.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.08. 17:13:10

@ZX: "Az olaj meg ott van, szóval a rend nekik is hiányzik onnan."

Trump épp a hazai készletek felhasználát akarja növelni. Egyébként jól látható az amerikai külpolitika irányváltása: elkezdtek a távol-kelet felé fordulni, valamelyest hanyagolva a közel-keletet és különösen kelet-Európát, ami Hillary külügyminisztersége idején igencsak a fókuszba került.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.08. 17:35:11

@ZX: Érdemes elolvasni egy magyar önkéntes nyelvtanárral, Bitter Andrással készült interjút, aki 2015-ben Németroszágba került migránsokat tanított németül, (illetve próbálkozott ezzel).
Ezek az afgán migráns fiatalok egyszerűen az individuális tanulás , és az individuális számonkérhetőség fogalmával sem voltak tisztában. Bitter szerint az illegális migránsok jó, ha egy tizede lesz képes a munkavállaláshoz szükséges német nyelvismeret elsajátítására.
Véleménye szerint az alapvetően eltérő munkakultúra miatt sem vehető komolyan az az elképzelés, miszerint a muzulmán világból érkezettekből tömegesen lehetne a gyártósorok mellett precízen dolgozó munkásokat faragni. Ez illúzió. Ezek a srácok abban nőttek fel, hogy a férfi családi -törzsi kapcsolatait használva ügyeskedik, seftel.
Az órákon is egyfajta bazári hangulat uralkodott, ami nagyon megnehezítette a normális hatékony tanulást.
Érdekes egyébként, hogy elondása szerint a csoportjában az afgánokon kívül keresztény nyugat-afrikai feketék is voltak. Ők szerettek volna figyelni, tanulni, és állandóan balhéztak az afgánokkal, akik miatt ez nemigen volt lehetséges. A magyarázat egyszerű. Ezek a feketék korábban a katolius egyház által fenntartott misszós iskolahálózatban hozzászoktak az európai értelemben vett tanuláshoz és számonkérhetőséghez. Később a Boko-haram miatt kellett menekülniük.

élhetetlen 2017.09.08. 18:15:47

@nick papagiorgo: Nem vitatkozom, csak kérdezek. Te komolyan gondolod, hogy az egy szál gatyában, több hónap után ideért migránsoknak van pénzük a terrorakciókra? (persze, a Soros adja, de ezt felejtsük el egy időre). Miből gondolod, hogy a pénzes kötvényes nem pénzeli őket? „Arab befektető vette meg az Orbán-házzal szemközti villát. Ghaith Pharaonról azt beszélik, hogy terroristák pénzét kezelte, most mégis a Cinege utcában vett villát a cége.”, Persze, nem veszélyes, mert időközben meghalt. „A letelepedési kötvény ráadásul egy nemzetközileg, több ország által is alkalmazott gyakorlat, kb befektetők toborzására.”. És légy szíves, mondj egy országot, ahol nem az állam adja el, és nem az állam ellenőrzi, hogy kinek, hanem öt átláthatatlan cégnek adja el discont áron, az vállalva, hogy teljes áron veszi vissza, a különbözet az öt cégé. És kérlek, mutass egy kötvényest, aki idejött, és céget alapított. Ha egy is lenne, akkor az főcím lett volna, mert mekkora siker.

élhetetlen 2017.09.08. 18:47:35

@dare: Nagyon megértelek, igazad van. De be kellene látnod, hogy a kerítés megállította az Európába induló migráns áradatot. Azóta is ott áll több ezer migráns ledermedve a kerítés előtt. Ja. És ezért az EU fizessen. Mert egy darabbal kevesebb migráns sem szorult ki ugyan, de Magyarország megcselekedte, amit megkövetelt a haza. Európa védelmében. Tényleg ijesztő!

élhetetlen 2017.09.08. 19:02:36

@Behajtó70: „aki állampolgárságot vett, az nyilvántartott, ismert és ellenőrzött.”. Csak kérdezem. Ezt miből gondolod? Az állam eladja discont áron öt cégnek a papírokat, ők adják tovább teljes áron, a különbözet az övék. Az ötből négy ismeretlen hátterű, de tény, hogy Rogán javasolta őket, tehát megbízhatóak. Nagyon ellenőriznek nemzetbiztonsági szempontból, csak erről a kormány sem tud. Ahogy azt sem tudják, hogy hogyan lehet több kötvény, mint ahány bejelentkező. Lehet, hogy álnévre, maguknak is vásárolnak a cégek, mert megéri? De legalább a gondolatvilágod rendben van, ha más nem is.

ogli dzsí 2017.09.08. 19:06:03

@élhetetlen: maradjunk abban h a demenciás 80 éves dk-s néniken kívül senki nem szopja be a komcsi popagandát h a letelepedési kötvényesek terror vagy bármi veszéllyel járnának

élhetetlen 2017.09.08. 19:11:21

@zokogjatok: Zokogj te, ha nem tudod, hogy hamis iratok is léteznek, erkölcsi az isten tudja honnét, és már pénz sem kell, van, ahol kölcsönt lehet felvenni rá, mert majd a Magyar állam fizeti. És mutass egy kötvényest, aki idejött, és céget alapított. Ha egy is lenne, akkor az főcím lett volna, mert mekkora siker.

élhetetlen 2017.09.08. 19:23:02

@ogli dzsí: Igazad van, a letelepedési kötvényesek, akikről semmit nem tudunk, hozzák el az ország fellendülését, csak mutass egy kötvényest, aki idejött, és céget alapított. Ha egy is lenne, akkor az főcím lett volna, mert mekkora siker. Persze, nem csak Európába akarnak bejutni, mindegyik célja Magyarország felvirágoztatása. Ja. És tudom, azt a kétszázezer sim kártyát is Soros vette meg, nem valamelyik gazdag fanatikus. Ja.

Larry Silverstein 2017.09.08. 19:25:23

@élhetetlen: miért kellett volna a letelepedési kötvényesnek céget alapítani, hol volt ez cél?

a cél az hogy az ország olcsón vonjon be tőkét azaz kevesebbet kelljen fizetnie a pénzért mint a piacon, ez megvalósul a kötvényekkel

Magyarország meg elég rendesen virágzik, szvsz. A bérek utolérték a szlovákokét és a csehekét hosszú idő után.

élhetetlen 2017.09.08. 19:35:55

@Singerkém: Ha két hülye mondja ugyanazt, akkor automatikusan igazuk van? Én csak az látom, hogy Orbán mondja, megállította a kerítésnél a bevándorlókat, de nem látom, hogy azóta is ott áll több ezer migráns ledermedve a kerítés előtt. Ja. És ezért az EU fizessen. Mert egy darabbal kevesebb migráns sem szorult ki Európából, csak más útvonalon jutott be. Miről beszélsz?

Larry Silverstein 2017.09.08. 19:37:13

@élhetetlen: kit érdekel mire ad kölcsön a kínai bank? az a kínai bank baja.

ha tőlem autót vesz a bantu néger és az ukrán adja neki a pénzt rá az hol érdekel engem?

$pi$ 2017.09.08. 19:43:38

@élhetetlen: "Én csak az látom, hogy Orbán mondja, megállította a kerítésnél a bevándorlókat, de nem látom, hogy azóta is ott áll több ezer migráns ledermedve a kerítés előtt."

Úgy van! A történészek is azt mondják, hogy moszkva előt megállították a ruszkik a németeket, de ott vannak? Hány német katona álldogál ott? Na ugye!

"Ja. És ezért az EU fizessen. Mert egy darabbal kevesebb migráns sem szorult ki Európából, csak más útvonalon jutott be. Miről beszélsz? "

Nekem is azt mondja azik egyik szaki, aki megcsinálta a bejárati ajtómat, hogy fizessek. És? kevesebb a betörés? Egyetlen egy betüréssel kevesebb van európában? Akkor mire fizessek?

élhetetlen 2017.09.08. 19:48:18

@Larry Silverstein: Hogyan magyarázzam el, hogy, ha az ország kiad egy letelepedési kötvényt, de nem a vevőnek, hanem sokkal olcsóbban egy (öt) közvetítő cégnek, és azt majd öt év múlva teljes áron vásárolja vissza, az nem az „olcsón vonjon be tőkét „ esete. Nem fogod megérteni. Ehhez még kell egy Varga Mihály, aki azt mondja, hogy mennyi bevételünk volt a letelepedési kötvényekből. Nem azt, hogy ezentúl ennyivel tartozunk, és azt sem tudjuk, kinek, de öt év múlva teljes értéken vissza kell fizetni. Ha lehet, befejezném a beszélgetést veled, te zseni! De ahhoz az kell, hogy ne írj több baromságot nekem.

dare 2017.09.08. 19:51:03

@élhetetlen: Ha tudom hogy ezt idáig kifuttatják, tuti nem támogattam volna egy másodpercre ezt a kerítés témát.
Sajnos az ember nem lát mindent előre, legvadabb álmaimban sem...
Az itt élő magyarok véleményem szerint úgy kb.60- 70%-a (óvatos becslés) nem akar látni semmilyen más nációjú embert sem a háza környékén.
Senki emberfia nem tudná őket meggyőzni az ellenkezőjéről, ezért nem is nagyon próbálkoznak vele, vannak ugyan szolidaritásra buzdító felhívások, de szerintem azok akik mondják ezeket azok is jól tudják , hogy senkit se fognak meggyőzni vele, inkább csak mérsékelni szeretnék vele az indulatokat.
Vannak-e akik hasznot akarnak belőle kovácsolni,mármint a szolidaritás témakör csúcsra járatásából?
Ha van is ilyen párt, az tuti nem tudja mi fán terem a magyar néplélek, idővel majd megtanulják (ha lesz még rá idejük).
Szóval vagyunk mi magyarok, akik nagyon is jól tudjuk mit szeretnénk, milyen érzéseink vannak, akarunk-e gyűlölni vagy nem akarunk, át akarjuk-e adni a helyet a buszon vagy nem akarjuk, akarunk-e másokkal együtt élni vagy nem akarunk...stb.
Viszont ez nem jelenti azt, hogy ha pl. elmondom valakinek az érzéseimet, az utána következetesen visszaéljen vele, és saját kútfőből való kinyilatkoztatáskánt szabadalmaztassa.
Mintha mi nem tudnánk mit akarunk, kell valaki, aki mindig emlékeztessen minket a saját gondolataikra, érzéseinkre.
És ami a legrosszabb ebben a sztoriban, az sajnos azok az egyének, akiket még fanatizálni is lehet a saját gondolataival.
Mert mondjuk 70-nek a 40 vagy kicsit több százaléka ebben a kérdésben nem hajlandó a végtelenségig feszegetni ezt a témakört, lezártnak tekinti, elmondta a véleményét, hagyják őt békén ezzel, meghagyta már a kormánynak miszerint cselekedjen és tartsa is be a játékszabályokat.
Nem akarnak teleképeket bámulni, ahol csak ez jön velük szembe.
Az a 30% viszont remekül szórakozik, ha másnak nem is, ennek a ténynek azért örülhetünk.
A kerítés mindent felfog, ezen ugyan nem tud átjönni még egy értelmes hang se, nemhogy egy burmai mosónő.
És még ezért az Eu fizessen is.
-Hé, adjá má egy kis lóvét, hadd tudjunk még egy kicsit harcolni ellened.
Lassan röplapokon fogjuk terjeszteni a náci ideológiát (majd ráfogjuk a kampányra) és még ezért pénzt is akarunk követelni?
Pofátlanság rulez.
Tényleg nem értem mit meg nem engedünk már magunknak, mert mi megmondtuk má előre alapon, mert mi ilyen okosak vagyunk.
-Mondtam ne dohányozz mert tüdőrákos leszel, na adj egy kis pénzt, nekem még élnem kell.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.08. 19:53:40

@élhetetlen: Még ha igazad is lenne, akkor sem rajtunk keresztül özönlik az áradat, nem basszák szét a közparkokat, közlekedési csomópontokat, nem rabolják le a gyümölcsösöket, nem teszik pokollá a déli határon élő falvak lakóinak életét, nem kell őket buszoztatni, egészségügyi ellátást biztosítani (már csak az esetleges járványveszély miatt is..) stb..
A magyar kerítés érezhetően visszaszorította a balkáni illegális migráns útvonalat, márcsak azért is, mert amíg nem épült meg, addig a horvátok és szlovének röhögtek a markukba, hisz őket elkerülte a vonulás. Így viszont nekik is el kellett gondolkodni a határvédelmükön. És ne feledjük az EU-török megállapodás nem feltétlenül örökéletű. Ha az olaszok és a spanyolok is komolyan veszik az illegális migráció blokkolását-pl. alapul véve az ausztrál mintát-akkor drasztikusan vissza lehet szorítani ezt a kártékony folyamatot.
Ha egy több helyen is lyukas bárkában ülsz, akkor megpróbálod megszüntetni a szivárgásokat, amennyire lehet, nem pedig megvárod míg elsüllyed..

Larry Silverstein 2017.09.08. 19:54:52

@élhetetlen: 'ha az ország kiad egy letelepedési kötvényt, de nem a vevőnek, hanem sokkal olcsóbban egy (öt) közvetítő cégnek, és azt majd öt év múlva teljes áron vásárolja vissza, az nem az „olcsón vonjon be tőkét „ esete.'

de, pontosan annak az esete, ugyanis a kamata alacsonyabb mint a sima 5 éves államapíré

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.08. 19:57:11

@dare: A bolgár kerítéshez hozzájárult az EU..

Larry Silverstein 2017.09.08. 19:58:01

@dare: te se vagy egy bonyolult lélek

az EU erőszakkal ide akar lapátolni migriket, közben szerinte ne védekezzünk kerítéssel, ahogy ők

ők nem védekeztek kerítéssel odamentek a migrik azokat meg nekünk adnák erőszakkal

ez szerinted így kerek? még jó hogy fizetni fognak basszameg!

élhetetlen 2017.09.08. 19:58:30

@Larry Silverstein: Jaj, mondtam, hogy ne írj többet, mert fogy a türelmem. A hitelből vett letelepedési csak az ellen szól, hogy a szuper gazdag, jól ellenőrzött jön ide, mint ahogy többen mondják. Itt csak arról van szó, hogy, ha az állam sokkal olcsóbban adja el a kötvényt, és a közvetítő cégé a különbözet, és az állam a névértékén vásárolja vissza, az nem biznisz az államnak, csak a közvetítő cégnek. Ha nem érted, hát nem érted.

dare 2017.09.08. 20:00:03

@EU zászlót mindenhova!: Hol is van Bulgária?
Ne Európa közepén legyünk már Garibaldik, nem azt mondom hogy bólogassunk, de azért valami ésszerű határok között jó lenne mozogni.

$pi$ 2017.09.08. 20:02:08

@élhetetlen: "Hogyan magyarázzam el, hogy, ha az ország kiad egy letelepedési kötvényt, de nem a vevőnek"

Azt ugye tudod, hogy európában egyetlen jegybank, egyetlen "állam" sem adhat el kötvényt kizárólag pénzintézeteknek ugye? Két éve követeli az index ellenzéki rajongótábora, hogy közvetítő nélkül adják el a kötvényeket, mintha nem tultanák rohadt szigorúan az eu-s törvények. :D

Hát most már ezt is tudod. :D

dare 2017.09.08. 20:02:50

@Larry Silverstein: Az tuti, hogy tőled nem vagyok bonyolultabb.
Kérdésem a következő:
Meddig akarunk elmenni a témában?
A fenti kép már ezt illusztrálja?

Larry Silverstein 2017.09.08. 20:03:21

@dare: jó 5let, basszák a migriket a görögökhöz és húzassanak fel velük kerítést vihetik a miénket

Larry Silverstein 2017.09.08. 20:04:57

@dare: nyugodtan lehet nemet mondani

mit csinálnak beszarnak? eddig se csináltak semmit pedig nem tetszett nekik eddig se a kerítésünk - meg a migrik se.....hát találják ki maguknak mit akarnak nem a mi dolgunk.

dare 2017.09.08. 20:06:39

@Larry Silverstein: Nagyon szereted a görögöket, ezt le se tagadhatnád.
Milyen egyszerű ez, nem is értem hogy nem gondoltak még erre.

Larry Silverstein 2017.09.08. 20:09:31

@élhetetlen: a közvetítő cég kötelező, az EU törvényei alapján a jegybank nem adhat el kötvényt csak pénzintézetnek

minden magyar állampolgár jól jár vele mert az állam olcsóbban kap pénzt

egy kínai bank problémája, hogy kinek ad 300ezer eurót, nem a mienk. Nyilván a kínai terroristáknak adják.

másrészt csomó másik EU állam is csinálja, ez egy biznisz

dare 2017.09.08. 20:11:00

@Larry Silverstein: Én se azt állítom, hogy atlaszként a hátamra kapnám a világot, de azért nem szeretnék tapsolni a világ pusztulásának se.
A krízis jelenleg orvosolva van, igaz nem általunk, de jelenleg nincs veszély.
Nem akarok látni veszélyre figyelmeztető táblákat olyan helyeken ahol már nincs veszély.
Zavarja a közlekedést.

morph on deer 2017.09.08. 20:17:40

@élhetetlen:
"Persze, nem veszélyes, mert időközben meghalt."

- A megfelelő időben, mit is is mondjak..!
Amikor kezdett már kellően kényelmetlen lenni a nagy barátság egy ismert támogatójával bizonyos 'nehezen vállalható' szervezeteknek.
Bár nem hiszem, hogy "halála" sokakat gyászra késztetett...

Persze mit is csodálkozunk?
Ha valaki(k) képes(ek) masszív pénzeket keresni akár a baltás gyilkos eladásával is, miért zavarná (őket) egy s más pénzügyi segítség, amit egy hasonló mentalitású személy (Pharaon) nyújtott néhány másik gyilkosnak..?
Ugyan!

Épp elég, ha nyílt színen elitélik a terrorizmust, épp elég, ha minden nyomorultat "terrorista" cimkével látnak el, csak jöjjön a lé, bárhonnan, bárkitől!

"Ó, hát nem is gondoltuk, hogy a gyilkosból nemzeti hős lesz, hiszen csupán két milliárd érv szólt emellett..."

Cinege utca reloaded ...

morph on deer 2017.09.08. 20:19:21

@Larry Silverstein:
"minden magyar állampolgár jól jár vele mert az állam olcsóbban kap pénzt"

Majd keresd ki a szótárból

Larry Silverstein 2017.09.08. 20:20:18

@dare: inkább a táblák mint a bantu-arab gettók, baszki

morph on deer 2017.09.08. 20:21:14

@morph on deer:
Szóval:
Majd keresd ki a szótárból a "bullshit" jelentését!

Minél jár jobban a magyar állampolgár, meséld el, légyszives!

Larry Silverstein 2017.09.08. 20:25:10

@morph on deer: az államadósság kamatait a te adódból fizetik

az állam a finanszírozását államkötvénnyel oldja meg, ez a letelepedési kötvénynél -ami 5 évre szól- 2%. A piaci 5 éves állampapír kamat meg magasabb ennél.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.08. 20:28:18

@dare: A bolgár kerítésre is lehetne mondani, hogyhát mi a fasznak fenntartani, úgyis megkerülik Görögország felől.
A magyar határzár felépítésére elsősorban azért volt szükség, mert Görögország nem volt hajlandó megvédeni az EU külső határát.

dare 2017.09.08. 20:33:05

@Larry Silverstein: Annyi tábla van, mint fa az erdőben.
És már leírtam korábban, miért indokolatlan ennyi táblát kitenni.
Értem mit szeretnél, sokan mások se szeretnék ezt, viszont nem akarnak már ezzel tovább foglalkozni ebben a formában.
Senkit se kell meggyőzni semmiről, én is csak véleményt mondok, nem akarok senkit sem befolyásolni, mivel szerintem nem is lehetséges., pláne nem ilyen eszközökkel.

@EU zászlót mindenhova!: Egy szóval nem állítottam azt, hogy a magyar határzár nem volt hasznos.
Lapozhatunk?

dare 2017.09.08. 20:36:32

@EU zászlót mindenhova!: Ja, most nézem mit írtál, "nem volt hajlandó megvédeni".
Az értelmezésen van a hangsúly, végül is ez a nézőpont is magyarázható. :D

élhetetlen 2017.09.08. 20:46:32

@EU zászlót mindenhova!: „ha igazad is lenne,”, azaz, szerinted nincs, induljunk innét. Magyarország a maga módján megvédte Magyarországot, mondod te, de, mivel ez nem akadályozta meg a migránsok bejövetelét Európába, csak Magyarországra, mire fel kérjük erre a közös pénzt? Ha magánügyünk, akkor magánügyünk. Nem védtük meg Európát.

élhetetlen 2017.09.08. 20:49:55

@$pi$: Igen, és tudomásul veszem, hogy Magyarországon van öt kijelölt pénzintézet, amit Rogán választott ki, Nem baj, hogy többek szerint négynek a tulajdonosi háttere ismeretlen, és nyilván a z EU mondta meg, hogy milyen áron kapják a névértéken visszavásárlandó kötvényeket. Ja.

Larry Silverstein 2017.09.08. 20:54:16

@élhetetlen: na és kinek hiszünk, Rogánnak vagy a komcsi suttogó propagandának?

itt el is dőlt a dolog

élhetetlen 2017.09.08. 21:02:11

@morph on deer: Csak ne felejtsd el, hogy itt demokrácia van, ilyen dolgokat felesleges feltételezni, és minden a nép érdekében történik. Szó nincs itt gátlástalan pénzszerzésről, ebből fakadó szerződésekről. Vegyük tudomásul, hogy mit aptyuk tész, mindig jó az. Ennyi nekünk.

Laciii 2017.09.08. 21:02:45

NULLA menekült, illegális bevándorlót meg befektetőt akartál írni. Egyik se akar ide költözni. Az utóbbi nem robbangat meg erőszakol, hanem befektet, jaj de szörnyű. Osztrákok amúgy állampolgárságot árulnak jó drágán.

morph on deer 2017.09.08. 21:03:54

@Larry Silverstein:
"A piaci 5 éves állampapír kamat meg magasabb ennél."

Ha te mondod. :)
Valahogy azért nem esik egybe a "nemzethy" lózungok, meg az "etnikai homogenitás"(!!!) hangoztatása ezzrl a politikával.

Mivel ez azt jelenti, hogy "pénzért mindent!"
Vagy: "amennyi pénzed van, annyit is érsz!"

Ha tejelsz, akkor jöhetsz, annak ellenére is, hogy az FBI köröz!

Ha meg egy vasad sincs - nekem, a viktornak, - akkor dögölj meg a szögesdrót túloldalán, vagy bezárva sz innensőn, mert kit érdekel..!

Mert mi bizony válogatunk itten Hunniában, nem igaz, hogy csak a ronda germánok mazsolázhatnak a külföldiek közül!
Oh, no!
Csak pénz kérdése, és Magyarország tárt karokkal vár!

Felfogtátok, orbánhitű nyaloncok?
Nem remélem, csak kérdem, für alle fälle...

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.08. 21:05:31

@élhetetlen: Betömtünk egy rést , elvégeztük azt a feladatot, amit a görögöknek kellett volna.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.08. 21:11:55

@dare: "Hol is van Bulgária?
Ne Európa közepén legyünk már Garibaldik, nem azt mondom hogy bólogassunk, de azért valami ésszerű határok között jó lenne mozogni."

Tehát ebből a kommentből az olvasandó ki, hogy hasznos volt a magyar kerítés. OK Lényeg, hogy egyet értünk..;)

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.08. 21:14:49

@Laciii: Észtországból visszahúzott szinte az összes nyugatra. Szóval valójában csak teoretikus vita ez a kvóta..

nick papagiorgo 2017.09.08. 21:15:58

@élhetetlen:
" Te komolyan gondolod, hogy az egy szál gatyában, több hónap után ideért migránsoknak van pénzük a terrorakciókra? (persze, a Soros adja, de ezt felejtsük el egy időre). "
- az "egy szál gatyában" jött migránsok a legújabb iphone-okkal tartották a kapcsolatot, továbbá lehet, hogy egy gatyájuk volt, meg mellette X mennyiségű készpénz egy nejlontasakban, ami a dott esetben több, mint a Te vagyonod. Ennyit erről. Tehát ennyi erővel mondjuk ők is finanszírozhatták volna. Ennek ellenére nem ők finanszírozták, hanem azok a sejtek, akik már régen itt voltak Európában, és a bejötteket, mint önkéntes/öngyilkos merénylőket alkalmazzák.

Miből gondolod, hogy a pénzes kötvényes nem pénzeli őket?
- Miből gondolod, hogy igen? Te is abban téveszmében élsz, hogy állítasz valamit, és akkor az én kötelességem azt megcáfolni, különben neked lesz igazad. Nem, ezt már elmondtam: először te bizonyítsd be, hogy amit te mondasz, az igaz. Bármilyen cikk, hivatkozás, stb. megfelel. Sok sikert.

morph on deer 2017.09.08. 21:27:12

@Larry Silverstein:
Míg el nem felejtem!
Az én koromban már a kéményseprők is felejtenek, szóval:

"az államadósság kamatait a te adódból fizetik"

Ezzel szemben a haszon hova is kerül?
Na hova?
Hát a Tóni haveri köréhez, és rajtuk keresztül jó része - nem, nem az adófizetőkhőz, nem hozzám, nem hozzádd - kedves vezetőink magán zsebébe!

Mert azt ugye nem akarod mondani, hogy "csak úgy", mondhatni habókra kaptak több tízmilliárdos üzletet noname strómanok?

Tudom, minden fillérnek helye van, meg az esküvő is többe került, mint az a rongyos hétszázezer, na de mégis, szerinted nem ciki ez egy kicsit?
Vagy nagyon?

Larry Silverstein 2017.09.08. 21:30:43

@morph on deer: bekadt a lemez?

mi közöd neked a tóni haverjainak az extra hasznához, amikor NEKED kerestek pénzt?

te ingyen szoktál dolgozni?

nick papagiorgo 2017.09.08. 21:30:55

Egyébként (most mindenkihez szólok), felejtsük már el azt a vitakultúrát, hogy "én" mondok valamit, és ha "te" nem tudod megcáfolni, akkor "te" vagy a hülye.
Ez kb a Makkhetesben egymással vitatkozó tökrészeg kőművesek színvonala.

Tehát "te egy büdöscigány ufózsidó vagy, bizonyítsd be, hogy nem",..... és általában ez után tör ki a verekedés.

Nem, aki normálisan szeretne vitatkozni, az legyen oly kedves, és az állításait támassza már tényekkel alá, ne tőlem várja, hogy én cáfoljam meg azokat. Elvégre ő állított valamit, nem én kértem rá. Lehet, hogy ez nehéz, tudom én ezt. Sokkal komolyabb elmék sem tudták az ilyen hülye állításokat alátámasztani. Csak ne tőlem várja már itt mindenki hogy a különféle, hülyébbnél hülyébb összeesküvés-elméleteket én cáfoljam meg egyesével tételesen, mert az számomra kicsit fárasztó :) Viszont az "állampógár" végig abban a hitben él, hogy amíg én nem cáfolom meg, addig igaza is van.

morph on deer 2017.09.08. 21:32:42

@nick papagiorgo:
Csak egy elvi kérdés:
Te azt mondod, hogy "Te is abban téveszmében élsz, hogy állítasz valamit, és akkor az én kötelességem azt megcáfolni," - eközben olyan állításokat teszel, amikre nézve semmilyen bizonyítékod nincs:

"...meg mellette X mennyiségű készpénz egy nejlontasakban, ami a dott esetben több, mint a Te vagyonod."

Vagy van, csak én kihagytam volna valahogy? Mert akkor elnézést!
Egyébként meg gondolom nem okoz problémát alátámasztani ezt a kijelentést, ugye?

élhetetlen 2017.09.08. 21:36:38

@Larry Silverstein: Na, most hosszabban írok. Rogán, vagy a komcsi suttogók? Rogán bartelben helikoterezett szerinte. Bartel Magyarországon nincs törvényesen. Nincs olyan, hogy kiadjuk a házmesteri lakást takarításért. Le kell számlázni a bérleti díjat, a járulékokat, a takarításért kifizetett bért, és a járulékokat. Láttál te egy közzétett számlát ezekről, mikor Rogán bartalben helikopterezett? Szerinted kijön az életvitele a nem kevés fizetéséből, és csak a neje piacképes cége hozza a többit? Higgyél továbbra is Rogánnak! Sőt, hidd el, hogy Mészáros Lőrinc gazdagodásának semmi köze a FIDESZ-hez, csak zseniális üzletember, és aludj jól.

morph on deer 2017.09.08. 21:38:45

@Larry Silverstein:
"...mi közöd neked a tóni haverjainak az extra hasznához, amikor NEKED kerestek pénzt?"

Te figyelj, ha az állam adja ki az én zsebemre a kötvényt, akkor miért nem egy állami cég forgalmazza?
Neked itt nincs ellentmondás

Nekem "kerestek" pénzt?
Magadnál vagy, darling?
Amikor egy csomó helyen negatív a kamat, akkor szerinted a -2% az nyereség?

Ja, hogy mi közöm hozzá?
Én fizetem, szivi, mindössze annyi!

Larry Silverstein 2017.09.08. 21:43:03

@morph on deer: hol negatív a kamat?

mutass magyar 5 éves államkötvényt negatív kamattal

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.09.08. 22:03:01

@zsindex isis alkajda mind CIA projekt: Miért kommenteli az összes tetves fideszes nick mindig tök ugyanazt?

morph on deer 2017.09.08. 22:08:26

@Larry Silverstein:
Hát ez az!
A magyar államkötvényt bizony meg kell fizetni!
A magyaroknak!
Mert ugye viktorka a fejébe vette, hogy őt bizony senki se ellenőrizze, hogy hova cseszi el a százmilliárdokat, inkább kerüljön többe!
És kerül is, szép rendesen...
Mert ő ért hozzá!
Ehhez is!

A zsenije például ma elmagyarázta, hogy a "magyar siker" nem azért van, mert ömlik az EU-s lóvé, hanem csak mert olyan qrva jók vagyunk.
"... a magyar költségvetés az körülbelül lehet 18 ezer milliárd forint, az eu-s támogatások meg lehetnek 1000-1500 milliárd forint nettóban számolva." - mondta viktorka.

Hány százalék is ez?
És, ha nem kapnánk, akkor hány százalék is hiányozna?
És akkor hányadán is állnánk a "magyar sikerrel" ?
Esetleg a másik zseni meghatározása szerint a "magyar modell" sikerével?

Na, lehet számolgatni fiatalok, meg teleharsogni a világot a gazdasági "csodával"..!
:(

Larry Silverstein 2017.09.08. 22:14:11

@morph on deer: mit hablatyolsz?

maradj a kérdésnél, rogán haverja neked keres erről ugass barom

taga20 2017.09.08. 22:18:44

@Larry Silverstein: a kurvaanyádat te tróger, remélem egy ilyen letelepedési szardarab fog kicsinálni!

nektek mi a kurvaisten kell történni, hogy nem szopjátok telibe a gecimaffiát????????????

Zsoltbacsi 2017.09.08. 22:58:22

@nick papagiorgo:

"Ezt amúgy egyébként sosem értettem teljesen, hogy miért álcázza magát valaki migránsnak, amikor egy EU ország állampolgára. No mindegy."

Azért mert, a Charlie Hebdo óta a szolgálatok figyelik a nyugatról a közel keletre utazó büntetett előéletűeket. Abdeslam igaz hogy Brüsszelben született, viszont elrepült szíriába, hogy megkapja a kiképzését. Namármost ha repülővel ment volna vissza is, akkor szépen kigyulladt volna a neve mellett a piros gomb a tisztviselő monitorján, ezért vegyült el a "menekültek" között. Pont ezért volt végtelenül hazug Papp Réka Kinga "az igazi terroristák repülővel jönnek" című magánszáma!

Itt meghallgathatod/megnézheted (50 másodperc az egész):

www.youtube.com/watch?v=BTfX92umWqk

A címe: Papp Réka Kinga: Elképzelhetetlen, hogy terroristák legyenek a migránsok közt

Természetesen utána letagadta a beszélgetést, szerinte az egész monológot csak a szájába adták, ő ilyet sose mondott :)))

taga20 2017.09.08. 23:08:25

@Zsoltbacsi: alf, én meghúznám a helyedben magad, mert a melmacról van még
tartozásod!

szerinted rogántonyo nem fog mekmenteni!:))))

taga20 2017.09.08. 23:13:21

@Zsoltbacsi: szerintem dobjál be egy macskadzsúzt!:)) és mindent érteni foksz!

taga20 2017.09.08. 23:22:44

@Zsoltbacsi: mi van droid, megakatt?

keresgélsz?:)))

Zsoltbacsi 2017.09.08. 23:24:19

@taga20:

Elhiszem hogy megartott neked Paprika Kinga. Bocsanatot kerek, hogy lesokkoltam vele az agyad!

morph on deer 2017.09.08. 23:27:03

@Larry Silverstein:
"maradj a kérdésnél, rogán haverja neked keres erről ugass barom"

Mit keres, faxfej?
Az évi 2% kamatot nem nekem keresi, picicsillag, hanem én/te/ő fizetjük!
Ezen túl már csak az egész összeg visszajár!

Qrva nagy üzlet, valóban!
Te is olyan észlény vagy a jelek szerint, mint a felcsúti ganajtúró!

Na mondjad szivi, mi az amita tóni haverja nekem/neked/nekünk keres?
Ne kímélj!

taga20 2017.09.08. 23:33:20

@Zsoltbacsi: a te agyad kósalala sokkolta le. szerintem te és ő, egyek vagytok.

ember, te mi a kurvaanyádért égeted itt magad. értem én, hogy fidelitászos féreg vagy, de akkor is. neked is kell borotválkozni, és a kurvatükör a retkes pofádat, a szájad szélén a geci betyárkörtéivel, a pofádba dobja. nem?

ti mindent benyeltek? ennyi az amik vagytok? ha a geci aszt pofázza, hogy te egy kibaszott sorosbérenc vagy, akkor bevállalod?

morph on deer 2017.09.08. 23:44:26

@Zsoltbacsi:
"Namármost ha repülővel ment volna vissza is, akkor szépen kigyulladt volna a neve mellett a piros gomb a tisztviselő monitorján, ezért vegyült el a "menekültek" között."

Assszta!
Hogy te milyen tájékozott vagy!
És mindezt honnan tudod, ha szabad kérdeznem?

Egyébként nem Abdeslam volt az, aki
kétszer is járt kocsival Magyarországon, hogy felvegyen néhány 'kollégát' meg pár száz SIM kártyát, közben szállodákban lakott, és ez nem zavart senkit.
Jól emlékszem?

Ahogy tudom, ő Belgiumból jött ide, nem innen gyalogolt arrafelé, akkor ez hogy lehet? Azaz ő nem a menekültekkel érkezett, hanem pár másik bolt az, akiket aztán Magyarországról zavartalanul sikerült elszállítania, nem is egyszer!

Valamit rosszul tufok?

morph on deer 2017.09.08. 23:46:31

@morph on deer:
Nem is "tufok", hanem "tudok" - a "tufok" csak a terroristák megtévesztését szolgálta..!

Zsoltbacsi 2017.09.08. 23:50:29

@morph on deer: Igazad van, nem Abdeslam volt, hanem a tobbi Parizsi terrorista. (gondom ezeket vette fel Abdeslam)
A tortenetet tobb ujsag is megirta

Viszont mit szolsz PRK monologjahoz?

Larry Silverstein 2017.09.09. 00:15:37

@morph on deer: te tényleg hülye vagy, vagy csak úgy teszel?

a 2 % és a piaci kamat különbözetét keresi meg neked a Rogán haverja

te meg ugatsz itt te barom hogy nem ingyen csinálja

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.09. 00:28:04

@morph on deer: Mert olyanról még nem hallottál, hogy az állam nem maga csinál valamit, hanem kiszervezi a feladatot magáncégeknek. Ilyen még tényleg soha sem volt, különösen 2002-2010 között. Lehet, hogy Orbánék feltalálták a meleg vizet?

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.09.09. 00:35:17

@Zsoltbacsi: Jaja, emlékszem, 2015-ben még simán "buta nácinak" titulálták azt, aki az illegális migráció és a terrorizmus közti kérdést egyáltalán felvetette. Aztán a valóság rájuk vigyorgott, a dogma megdőlt..:)

morph on deer 2017.09.09. 00:47:18

@Larry Silverstein:
"a 2 % és a piaci kamat különbözetét keresi meg neked a Rogán haverja"

Ami mennyi is?
Nyugodtan világosíts fel, biztos más is fog örülni a hírnek, hogy milyen qrva jól jártunk!
Előre is köszönöm!

morph on deer 2017.09.09. 00:54:25

@EU zászlót mindenhova!:
"az állam nem maga csinál valamit, hanem kiszervezi a feladatot magáncégeknek"

Ó, hát hogyne!
Hadd keressenek már pár tízmilliárdot, hiszen nyilván az ő lakásuk is tágul, szóval kell a lóvé, mert csak úgy 'repkednek' a milliók..!
Igazad van, meg lehet érteni az ilyet, csak a szándékon múlik!

Ja! Azért akarni is kell qrvára, mert csak úgy magától nem igazán érthető, de sebaj, majd gyakoroljuk..

morph on deer 2017.09.09. 00:56:05

@Zsoltbacsi:
"Viszont mit szolsz PRK monologjahoz?"

Nem hallgattam még meg, de pótolni fogom, igérem!

Singerkém 2017.09.09. 10:42:37

@élhetetlen: Szóval akkor a bajor miniszterelnök is hülye, nem csak Orbán. Gyakorlatilag mindenki hülye, aki nem osztja a te álláspontodat. A komplett magyar nép is hülye, pár kivételtől eltekintve. Na ezért tart ott az ellenzék, ahol. :-)

2017.09.09. 15:55:54

Az orosz adócsaló azért nem érdekli a magyart, mert ő a bizonytalan hátterű, kinézetre is láthatóan idegen kultúrális közegben élt, többségében szegény, képzetlen, a nyugati példák szerint radikalizálható, hosszú távon több problémát jelentő emberek tömegeitől tart. Ezt nehéz azzal tromfolni, hogy jó pénzért állampolgárságot vehetnek külföldiek.

morph on deer 2017.09.09. 19:06:18

@Zsoltbacsi:
Meghallgattam.
Csak lehet, hogy nem ugyanazt hallottuk ki belőle. Ugyanis azt én sem hallottam a PR Kingától, hogy azt mondta volna, hogy "Elképzelhetetlen, hogy terroristák legyenek a migránsok közt" - teljes joggal tagadta!
Ez a kérdező megfogalmazása, amire PR Kinga úgy kezdte a válaszát, hogy: "Oké, egy gondolatkisérlet... stb.

Egyébként abban én is egyetértek vele, hogy a valamennyire is fontos "akciókhoz" hétszentség, hogy nem gyalog indítják útnak a kiképzett merénylőket abban bízva, hogy hátha átcsúsznak a határokon meg a szögesdróton valahogy... Úgy csak a "fogyóanyag" közlekedik, meg olyan szimpatizánsok, akiket bele lehet rángatni a dolgokba a helyszínen.

Mert szerintem az is bztos, hogy mikor az Abdeslam féle jövés-menés zajlott, már volt valahol az országban olyan személy, aki ellátta őket papírokkal és pénzzel - forinttal - a telefonkártya vásárlásokhoz, stb.
Kötve hiszem, hogy az is a zöldhatáron érkezett előzőleg, vagy bármikor is...
Aztán lehet merengeni, hogy akkor az hogyan lehetséges.
süti beállítások módosítása