B1 blogcsalád



Coki! - üzeni Juncker Orbánnak

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje

2017. szeptember 06. - Szelestey

a_000_par8262536_europress_eza-1024x576.jpg

  • Volt és van elég uniós pénz a magyar határok védelmére, de a kormány nem kér/t belőle, mint ahogy 54 ezer menekülttől sem szeretett volna megválni.
  • Szíjjártó egy követ fúj Törökországgal - Németország ellen.
  • Magyarország ma várhatóan házhoz meg az Európai Biróságnál a ...-ért (koki + sallerért).

FAZ

fraknfurter.jpg

A Bizottság hivatalosan is visszautasította, hogy megtérítse Magyarországnak a kerítés költségeinek a felét. Az Orbán Viktornak küldött levélben Juncker emlékeztet arra, hogy az EU éppen két évvel ezelőtt, a menekültválság tetőpontján felajánlotta: a többi tagállam meghatározott kulcs szerint menedékkérőket vesz át a magyaroktól, olaszoktól és görögöktől, ám a magyar kormány visszautasította a szolidaritásnak ezt a konkrét formáját. Nem tartott igényt arra sem, hogy más módon kapjon segítséget a szervezettől migránsügyben, viszont Magyarország a szerkezeti alapokból nyújtott támogatások révén igencsak profitál az európai szolidaritásból – hangsúlyozza az üzenet. Mint ismeretes, az Orbán-kabinet 440 millió eurót akart, mondván, hogy a határzár minden tag biztonságát szolgálja. 

Süddeutsche Zeitung

suddeutsche.jpg

Magyarország keresztet vethet a kerítésért remélt 440 millió euróra, nagy valószínűséggel nem lesz abból semmi. Így látja ezt az újság, amely azt írja, hogy Juncker egyértelműen reagált a magyar követelésre. A Bizottság elnöke azt üzente: az jó, hogy az Orbán-kormány az EU fontos elveként ismeri el a szolidaritást, ám utóbbi kétirányú utca. Vagyis időnként a tagállamok támogatást várhatnak el a többiektől, és vannak szakaszok, amikor nekik kell segíteniük másokat. A levél, amelyet nyilvánvalóan eljutattak egy sor szerkesztőséghez, felidézi, hogy az unió két éve 54 ezer menekültet át akart venni a magyaroktól, ám azok erre nem tartottak igényt. Továbbá 2014—15-ben 6,2 millió euró állt Budapest rendelkezésére a brüsszeli szükségalapból, de ennek csak egyharmadát használta fel. Ezen felül lehívhat 40 milllió eurót a külső határok biztosítására. Ha több eszközre van szüksége, akkor a Bizottság kész ezt megvizsgálni – hangsúlyozta Juncker.

Die Zeit

die_zeit.jpg

Az Európai Néppárt strasbourgi frakcióvezetője úgy gondolja, hogy a kerítés ügyében nem lehet egyszerűen lesöpörni az asztalról a magyar követelést. Weber azzal indokolta megértését, hogy Magyarország sokakkal együtt az unió külső határait védi. És a határzár hozzájárult a migrációs válság megoldásához. A politikus, aki egyben a bajor keresztényszociálisok 2. embere, ugyanakkor felhívta a figyelmet, hogy a szolidaritás nem egyirányú utca. Vagyis a magyar kormánynak is tekintettel kell lennie másokra. Ebből a szempontból lényegesnek nevezte, hogy Orbán Viktor elfogadja, mennyire fontos az összefogás a tagállamok között.

Euractive

euractiv.jpg

A magyar és a török külügyminiszter közösen bírálta, ahogyan a két német kancellárjelölt foglakozott országukkal a hétvégi tévévitában. Merkel és Schulz szóvá tette a menekültkérdésben tanúsított magyar álláspontot, továbbá, hogy nincs értelme folytatni a tárgyalásokat Törökország uniós belépéséről. Szíjjártó erre úgy reagált, nem hitte volna, hogy a migránsügy két év elteltével is a fő téma lesz az unió számára. Hozzátette, hogy a helyzet katasztrofális következményekkel jár a földrészen. Mint mondta, az utóbbi időben Magyarországot, de legalábbis a kormányt náciként, fasisztaként, diktatúraként állították be. Szemére hányták, hogy nem tartja be az emberi jogokat, Ám a magyar fél ragaszkodott ahhoz, hogy hatékonyan meg kell védeni a külső határokat. De mivel erre hiába várt, a biztonság rosszabb, mint valaha, a terrorveszély minden eddiginél nagyobb. Az unió pedig a képmutatástól és a politikai korrektségtől szenved.

Le Monde

le_monde.jpg

A Bizottság korábbi alelnöke megismételte, hogy az uniónak ott kell csapást mérnie a magyar és a lengyel államra, ahol azok a legérzékenyebbek, vagyis a pénztárcájuknál. Viviane Reding, aki jelenleg EP-képviselő, kiemeli, hogy az EU-nak nincsenek megfelelő eszközei a két renitens kormánnyal szemben. Ezért módosítani kell a Chartát és lehetővé kell tenni a pénzügyi támogatások felfüggesztését, ha alapjogok sérülnek, pl. bírákat bocsátanak el, újságírókat hallgattatnak el, menekülteket utasítanak el, civil szervezeteket járatnak le, egyetemeket helyeznek gyámság alá és ördögnek festik le Brüsszelt. Amikor ezek az országok a legfőbb normákat támadják, az egység kötőanyagát teszik tönkre. Az unió hitelessége és jövője a tét, ezért határozott választ kell adni.

Reding kitér arra, hogy korábbi tisztségében épp elég alkalma volt megismerni Orbán Viktor módszereit, meg azt is, hogy mennyire meg van kötve Brüsszel keze. Épp ezért javasolta annak idején a strukturált párbeszédet, csak éppen Lengyelország nem hajlandó a dialógusra. Épp ezért bővíteni kell a jogi eszköztárat. A képviselő ennél a pontnál veti fel újra, hogy lehetőséget kell teremteni a támogatások visszatartására, ha valahol módszeresen megszegik a jogállamiságot. Az euróövezeten belül már egyébként is lehet vele élni, akkor miért ne terjesztenék ki? Az EU nem tudja megvédeni a demokráciát és az emberi jogokat a határain kívül, ha a saját területén elnézi ezek megsértését. Példát kell mutatni. A tagság önkéntes, jogokkal és kötelezettségekkel jár. nem lehet szemezgetni belőlük. Ám a tangóhoz mindig két ember kell.

Carnegie Europe

unnamed.jpg

Két neves szakértő rámutat, hogy a tekintélyelvű magyar és lengyel irányzat jobban fenyegeti az EU-t, mint a Brexit, mert megrendíti a szervezet jogi alapjait. Ennélfogva a többi kormánynak határozottabban kell eljárnia a jogállam védelmében. A két szerző, Stefan Lehne, a Carnegie Europe kutatója, illetve Heather Grabbe, a Nyílt Társadalom Európai Politikai Intézet igazgatója, úgy ítéli meg, hogy már politikai válságba fordul az alapelvek megsértése magyar, illetve lengyel részről. Ám a két vezetést csak akkor lehet jobb belátásra bírni, ha más tagok magas rangú képviselői is csatlakoznak a Bizottság, illetve az Európai Parlament akcióihoz. Annál is inkább, mivel most az értékeket belülről támadják.

A tagok túl sokáig kellemetlen illiberális belügynek tekintették a magyar és a lengyel fejleményeket. Ám a két országban állami intézményeket ejtett fogságba a Fidesz, illetve a PiS, és ez már gátolja az uniós jog alkalmazását is. A magyar kormánypárt sokáig élvezte az igen erős Európai Néppárt védelmét, de a konzervatív tagszervezetek közül mostanra sokan már elvesztették a türelmüket és májusban megszavazták, hogy a 7-es paragrafus alapján kezdődjön eljárás a jogállam, a demokrácia és az alapvető jogok súlyos veszélyeztetése miatt. Csakhogy sem Budapest, sem Varsó nem mutatja jelét, hogy változtatni akarna az irányon. A magyaroknál az az ok, hogy közelednek a választások. És most már a kampány része, hogy Orbán leszólja az EU-t, valamint annak intézményeit.

A gond nem csupán az, hogy a két ország károkat okoz a jogállamnak. Felvetődik az is, hogy nyíltan elvetik a jogilag kötelező döntéseket, lásd a kvótákat. Nagy a veszélye annak, hogy a jelenség továbbterjed. És elvész az összetartás, ha a tagok nem bízhatnak abban, hogy mások is eleget tesznek a közös határozatoknak. Arról nem beszélve, hogy mennyire rombolja ez az unió külső tekintélyét, cselekvési lehetőségét. A Bizottság jogi lépéseit politikai értelemben támogatnia kell a Miniszterek Tanácsának, amikor az pár hét múlva összeül. A nemzeti kormányoknak pedig be kell vetniük a kétoldalú diplomáciát. Nagy felelősség hárul továbbá az Európai Néppártra. Fontos, hogy a tagok ugyanazon a hangon nyilvánuljanak meg. Ha eredménytelennek bizonyulnak mindezen erőfeszítések, akkor meg kell fontolni a 7-es cikkely alkalmazását. Ha a tagok nem állnak a Bizottság részletesen indokolt kezdeményezése mellé, akkor az EU arcát veszti. De akkor is, ha Brüsszel nem terjeszti elő javaslatát, mert fél, hogy nem kap elegendő támogatást.

Ha megindul az eljárás, ügyelni kell arra, hogy a magyar és a lengyel kormány ne állíthassa be úgy, mintha utaznának rájuk. Különösen fontos volna, ha a közép-európai partnerek is rávilágítanának, hogy itt a normák megóvásáról van szó. Lényeges elrettentő hatást fejtene ki, ha a jövőben az uniós pénzeket a jogállamiság betartásához kötnék. Egyúttal szigorítani kellene az uniós alapok elköltésének ellenőrzését, ami a visszaélések, a korrupció megakadályozását célozza. Az EU állam- és kormányfőinek rá kell venniük Magyarországot és Lengyelországot az irányvonal módosítására, a brüsszeli akciókkal összhangban. Ezzel párhuzamosan az uniós intézményeknek és a 26 államnak nyilvánosan rá kell világítania, milyen közös értékek forognak kockán. De a végső szót azoknak a magyaroknak és a lengyeleknek kell kimondaniuk, akik tiltakoznak a demokrácia lebontása ellen. És tudniuk kell, hogy az európaiak mellettük állnak, mert a jogállam mindenkinek fontos.

Reuters

reuters.jpg

Brüsszel fokozni kívánja a nyomást Lengyelországra a demokratikus normák megsértése miatt. A hírügynökség úgy értesült, hogy a Bizottság ma felkéri a tagállamokat, vizsgálják meg még egyszer, a Szydlo-kormány megszegi-e a jogállamiságot. Úgy tudni, hogy a testület mai ülésén azt javasolják: a nem egészen három hét múlva esedékes miniszteri tanácsülésen tűzzék napirendre a lengyel kérdést, ami még inkább erősíti annak a valószínűségét, hogy büntetés jön, ha Varsó tovább makacskodik. A lengyel fél visszautasítja, hogy az igazságügy vagy a sajtó reformja ártana a jogállamba vetett bizalomnak. Előzőleg az EU figyelmeztette a lengyeleket, hogy példátlan szankciók várnak rá, habár a kilátásba helyezett magyar vétó miatt bizonytalan, hogy szóba jöhet-e a szavazati jog felfüggesztése, ami a legfőbb megtorló intézkedés volna.

New York Times/Reuters

new_york_times.jpg

Uniós diplomaták arra számítanak, hogy az Európai Bíróság ma kerek-perec visszautasítja a kvótadöntés miatt benyújtott magyar és szlovák panaszt, amelyhez Lengyelország is csatlakozott. Ha így lesz, az lehetővé teszi, hogy az unió újrakezdje a párbeszédet a rendkívüli mechanizmus alkalmazásáról, arra az esetre, ha netán megint nagy tömegben érkeznének a menekültek. Az ügy két év óta megosztja a szervezetet, miközben olyan fontos kérdéseket kellene tisztázni, mint a Brexit és a biztonság.

A három keleti tagállam arra hivatkozik, hogy a kötelező elosztási rendszer aláássa szuverenitásukat és veszélyezteti homogén társadalmaikat. Ehelyett a külső határok védelmét és azt szorgalmazzák, hogy csapjanak le az illegális bevándorlásra. E célra embert és felszerelést ajánlottak fel, de a nyugaton elkövetett merényletek miatt, biztonsági megfontolásokat hangoztatva, senkit sem akarnak befogadni. Ezzel együtt pofonra számítanak ma Luxemburgból. A szlovákok azonban már jelezték, hogy ők tiszteletben tartják a döntést, vagyis onnantól kezdve átvesznek menekülteket. Az EU-ban ugyanakkor arra is figyelmeztetnek, hogy ha a magyarok és a lengyelek feje fölött reformálják meg a menedékrendszert, akkor azt a két nacionalista kormány megint csak a Brüsszel-ellenes propaganda céljaira használhatja ki. A források azonban megjegyzik, hogy jelenleg viszonylag kevesen jönnek, ezért vissza kell térni a szolidaritáshoz a görögök és az olaszok terheinek enyhítésére.

Bloomberg

bloomberg.jpg

Még nem lehet fellélegezni, mert a migránsválság nem múlt el; lehet, hogy az érkezők száma csökken, de nem annyira, hogy ez elhallgattatná az idegengyűlölőket. A tengeren így is több, mint 120 ezren jöttek az idén, és a hullám várhatóan nem is csillapodik belátható időn belül. Azzal is szembe kell nézni, hogy ha valahol etnikailag és kulturálisan egynemű nemzetről álmodnak, nos, ott már így is túlzottnak tartják a migrációt. A demagógia azzal fenyeget, hogy Európa újraéli a rettenetes múltat, a szektás gyűlöletet. A „kaparj kurta”-szemlélet és a gyűlölködés a világban már nem korlátozódik az olyan notórius alakokra, mint Orbán Viktor. Ő nagyon is egyetért a mexikói határra tervezett fallal és minden migránsban potenciális terroristát lát. És nem számít, hogy az apadó lélekszám miatt Magyarországnak szüksége van a bevándorlókra. Véleményét igen sokban támogatja a lengyel, a szlovák és a cseh vezetés.

Az ilyen patológiás tünetek azonban sújtják a kontinens tehetősebb részeit is. Az illetékes populista norvég miniszter pl. azt állítja, hogy Svédországban vannak olyan övezetek, ahová a migránsok miatt nem tanácsos belépni. Az olaszoknál a szélsőjobbos ellenzék a bevándorlók ellen tüzeli a közvéleményt. Az tény, hogy a politikusok nagy hasznot húzhatnak a kiszolgáltatott menekültekből. Könnyű meglovagolni az aggályokat, ily módon elterelni a figyelmet a politikai bajokról, a korrupcióról és a hozzá nem értésről. Németország ugyanakkor a pozitív ellenpélda. Ez mutatja, hogy kellő akarat esetén lehet kezelni a tömeges bevándorlást, vagy legalábbis ha a hatalom nem akar cinikusan eljárni. Az alternatíva ezzel szemben az, hogy bekerül a politikai főáramba a gyűlöletbeszéd, olyasfajta, mérgező következményekkel, mint amit már megtapasztalt a földrész a viharos 20. században.

Hangos sajtószemle

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3712806708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.06. 08:52:53

Ezek olyan hülyék mint a segg.
Éppen most és ezzel ágyaztak meg annak, hogy a Fidesz teljes joggal elutasítsa a kvótát.

Hisz Junker és a Bizottság maga mondta:
"A szolidaritás kétirányú utca".
Majd ezután a kijelentés után lófaszt se adnak határvédelemre.
Akkor milyen alapon is kérnek bármit ?

morpho 2017.09.06. 10:50:57

@Ballib cenzúrázók réme 25: Te nem tudsz olvasni, vagy csak alapból hazudozol narancskullancs?

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.09.06. 21:42:02

@Ballib cenzúrázók réme 25: A fidesz eddig is elutasította a kvótát. Senki nem ágyazott meg semminek. Meg amúgysem a kvótáról van szó(1200 ember menekültügyi eljárás lefolytatása), hanem egy pszichopata csuti vadparaszt egójáról. Meg a hatalom megtartása érdekében szavazatmaximalizásról, és a birkái agyának manipulálásáról. Ez a csuti geci máshoz nem ért.

NincstelenWalter 2017.09.06. 21:49:05

A cel szentesiti az eszkozt. Engem nem erdekel mit bohockodnak a magyarorszagi politikusaink, de en oda huzom majd az X-et, akinel a legnagyobb esellyel latom, hogy ellenall a nyugati szar teritesnek. Mi mar sokmindent atveszeltunk a tortenelem soran, most lathato hogy a nemzeti megmaradas szempontjabol kritikus ponthoz erkeztunk. A balliberalis oldal hatalomra jutasat egyertelmuen meg kell akadalyozni, ez a nemzeti minimum, ez a magyarsag tulelesenek alapfeltetele. Tehat vagy a Jóbikot huzom majd be vagy a Zsideszt, de ezt meg atgondolom.

Behajtó70 2017.09.06. 21:57:05

@NincstelenWalter: nem követed az eseményeket: a Jobbik NEM SZAVAZTA MEG A migráns törvényt!

1ghost 2017.09.06. 21:59:05

@NincstelenWalter: "a nemzeti megmaradas szempontjabol kritikus ponthoz erkeztunk. "

Bizony, jól mondod te orbánseggnyaló! Még egy-két fidesz ciklus, s az országban kő kövön nem marad. A fiataljaink irány a nyugat, a nyugdíjas honfitársaink a kórházi fertőzésekbe hallnak bele, aki itt lesz majd, az a fideszslepp és néhány százezer félnótás.

Az egész nem több 1-1,5 millió embernél.

Egyébiránt a választási paletta rendkívül széles, mindenki megtalálhatja a kedvére valót. Csak a hozzád hasonló orbánista szarháziak mondják azt, hogy vagy fidesz-jobbik - vagy a ballibek.
Teccikéteni, nertárs?

morph on deer 2017.09.06. 22:01:10

@NincstelenWalter:
"...a nemzeti megmaradas szempontjabol kritikus ponthoz erkeztunk."

Látszik!
Már az ékezeteinket is elvették azok a rohadtak! A tieidet, legalább is..!

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.06. 22:09:26

@bluebear: "1200 ember menekültügyi eljárás lefolytatása"
Persze.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.06. 22:10:57

@1ghost: Na, te barom. Ha csak 1,5 millió ember, akkor miért nem szavazzátok le? Ti vagytok a többség, te nyomorult szardarab. Vagy mégsem?

$pi$ 2017.09.06. 22:26:44

@1ghost: "Egyébiránt a választási paletta rendkívül széles, mindenki megtalálhatja a kedvére valót."

te kit találták magadnak?

Brix 2017.09.06. 22:31:17

A lényeg- és ezt kellett volna figyelembe venni a bíráknak- hogy Magyarországon 2016-ban volt egy népszavazás, ahol közel 3,4 millió ember ( ennyi szavazója nincs a Fidesznek..) elsöprő, 98%-os többségel elutasította a kötelező kvótákat. Jogilag hiába volt érvénytelen, de politikailag következményekkel kellett hogy járjon. Ilyen elsöprő elutasítottság mellett , nem lehet egy olyan döntést hozni , amely évszázadokra is meghatározhatja egy ország sorsát. Tudomásul kell venni az európai döntéshozóknak , hogy a magyar társadalom nem kér a kierőszakolt multikulti rémálomból. Lassan már minden nap áldozatául esik valaki, ennek a barbár embertömegnek... A kvóta-döntést soha nem fogja végrehajtani a magyar kormány, és belpolitikai következményként 2/3 lesz 2018-ban...

közép dunántúli régió 2017.09.06. 22:44:48

@Brix: 1200 menekültről van szó.
Akkor most beszéljünk arról, hogy a letelepedési kötvény révén Magyarországra érkezett ki tudja milyen sehonnaiak száma már 10 ezer fölött van. Az nem zavar, te szerencsétlen?

morpho 2017.09.06. 22:47:45

@NincstelenWalter: Szent István is majdnem ezt mondta...
@morph on deer: Soros lenyúlta sz ékezeteket.... is.
@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Talán az egypárti választási törvény miatt? Á, az biztos nem.
@$pi$: Te valami közvéleménykutató cégnek melózol?
@Brix: Az egy szarrákampányolt szavazás volt egy kirekesztő országban. Így se szopták be elegen szerencsére. Új többség mi?

apro_marosan_petergabor 2017.09.06. 22:49:39

Brix jól látja.
Ezek a fantáziátlan, primitív, mantra szerű vagy teljesen tartalmatlan beböffentések bal-lib oldalról megmagyarázzák, miért nincs esélye az úgynevezett "bal" oldalnak, hogy komolyabb politikai pozíciót vegyen fel. Nem is baj ez így, még nyaralhatnak nyugodtan egy pár évet. Mire elfárad és kikopik a rákosi-i-szdsz-a kádári-mszp szökevények és holdudvaruk csürhéje még nagyobbat tud előre lépni az ország. Addigra tán Ny EU is bele un a soros kurzusba, s Európa újra magára találhat és elindulhat felfelé.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.06. 22:49:54

@Brix: Na, most erre mondják a ballibek, hogy azért ez a nagy elutasítottság, mert a gyűlöletkampány. Meg a zorbán plakátjai.
Mert a nép olyan hülye szerintük, hogy csak akkor nem akar egy csomó arabot, ha azt látja a plakátokon.

morpho 2017.09.06. 22:51:53

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Miért amúgy látja? Hol vannak az arabok? Én is megnézném őket. Legutóbb Jordániában láttam egy csomó arabot. Te hol?

1ghost 2017.09.06. 22:56:55

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:

Te szarházi fidesztroll. A rohadt gazdád 18000 ezret telepített be a letelepedési kötvénnyel. Ezért is felelni fogtok, meg a kötvényeken lopott milliárdokért. Jövő év végére már előzetesben vagy faszikám.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.06. 23:01:38

@morpho: Két éve mindenhol.
Mondjuk a keletinél, meg kőbányán a harmat utcában.
És kurvára örülök, hogy nincsenek itt. Ha neked hiányoznak, akkor menj jordániába.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.06. 23:03:26

@1ghost: Ja, csak azok az arabok kínaiul beszéltek, sárgák voltak, és ferde volt a szemük. Plusz leraktak egy nagy rakat pénzt, leellenőriték őket, volt útlevelük, itt pedig nem segélyért álltak, hanem befektettek.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.06. 23:05:39

@morpho: A szövegértéseden meg dolgozz még picit. A nép nem az arabot látja a plakátokon, hanem azt, hogy nem kellenek ide. És a ballibák szerint csak ezért nem akarnak ide arabokat. Mert ezt látták. Mert a nép olyan hülye szerintük, hogy egy plakát alapján dönt az életéről.

1ghost 2017.09.06. 23:06:12

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: A komcsi az komcsi, a migráncs meg migráncs! Érted ezt te rohadt migráncssimogató?

Brix 2017.09.06. 23:08:36

@közép dunántúli régió: A letelepedési kötvényt ne keverjük ide- bár ez egy hiba volt, amit később korrigáltak- , hiszen azzal túlnyomó részt , jómódú, családos emberek jöttek, akik legtöbbje a nyugat-európai szabad utazás miatt vette meg és nem a magyar életet akarják megváltoztatni. Azt nekünk kell megszabni , hogy milyen feltételeket kell teljesíteni az itteni letelepéshez. Az utcákon csavargó , fiatal férfiak csőcselékére nincs szükség, hiszen a nincstelenség és nőteleség szülte frusztráció predesztinálja őket a bűnözésre/terrorizmusra
@morpho: Magyarország nem kirekesztő. Azokat, akikben megbízunk, azokat befogadjuk, az európai embereket. Nyilván elmaradott, kultúridegen ásziai/afrikai tömegeket nem fogadunk be, mert nem kockáztatjuk a Nyugat_Európában kialakult állapotokat: a bűnözést, a nemi erőszakot és terroizmust

morpho 2017.09.06. 23:08:53

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "kurvára örülök, hogy nincsenek itt"
Akkor miről pofázol ha nincsenek? :)) Buta narancskullancs! Idióta!

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.06. 23:08:58

@1ghost: Nem, ezt már tényleg nem lehet érteni.
Nálad a kínaiak az arabok, a befektetők a migráncsok, és a kerítésszaggatók az agysebészek.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.06. 23:09:53

@morpho: Arról, hogy nem is akarom, hogy itt legyenek. Mesélj, ezen mégis mi nem érthető, te agyas? :D:D:D

morpho 2017.09.06. 23:10:56

@Brix: A magyarok alapjáraton antiszemiták, cigányellenesek és homofóbok. El lehet ezt hazudni, de mindenki tudja, hogy így van. Te is.

1ghost 2017.09.06. 23:11:52

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: @Brix: @apro_marosan_petergabor: @$pi$: @Ballib cenzúrázók réme 25:

Lebuktál te szarházi fidesztroll! Hiába váltogatod itt nickjeidet te gerinctelen orbáncsicska a gazdád akkor is egy mocskos velejéig korrupt, tolvaj gazember, akire már csak köpnek a magyarok.

morpho 2017.09.06. 23:13:25

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Aki nincs, az ellen nem kell védekezni és nem kell ellene uszítani. Te amúgy elmeroggyant vagy, vagy hülyének akarsz nézni? Még a hazudozás is felmerült, de az biztos nincs...Á, dehogy!

Brix 2017.09.06. 23:15:14

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Nemcsak a plakátokon látják... ezen a fázison már túlvagyunk...Nem is kell Budapestre menni, hogy meglásd: egyre növekszik az itt élő ázsiai/afrikai populáció...A mi célunk az lenne, hogy minél jobban elzárjuk az országot, a tömeges migráció elől, amely rendkívül sok veszélyt hordoz...Aki meg azt hiszi , hogy itt nem akar letelepedni senki, az nagyon naív...Budapest sokkal gazdagabb, mint Görögország, vagy Dél-Olaszország , ahol tömegévek vannak migránsok, nemcsak átutazók...

morph on deer 2017.09.06. 23:16:34

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
@bluebear: "1200 ember menekültügyi eljárás lefolytatása"
Persze.

Tökéletesen látod!
Mert egy zseni vagy, minden kétséget kizáróan! Mert valóban nem csak 1200 ember menekültügyi eljárának lefolytatásáról van szó!
Igazad van!

Mert bizony 1294 személy menekültügyi eljárását kell lefolytatni, és nem 1200-ét!

Mondtam már, hogy zseni vagy..?

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.06. 23:17:51

@1ghost: Ez neked le van mentve ugye? Csak bekopizod, és annyi.

2017.09.06. 23:19:52

@Brix: "A lényeg- és ezt kellett volna figyelembe venni a bíráknak- hogy Magyarországon 2016-ban volt egy népszavazás, ahol közel 3,4 millió ember ( ennyi szavazója nincs a Fidesznek..) elsöprő, 98%-os többségel elutasította a kötelező kvótákat. Jogilag hiába volt érvénytelen, de politikailag következményekkel kellett hogy járjon. "

A bírák nem azt fogják figyelembe venni, amit te mondasz (nem vagy azon a szinten, ahogy a tolvajok kormánya sem). Szóval, érvénytelen népszavazás szart nem ér. Fogod?

"Tudomásul kell venni az európai döntéshozóknak , hogy a magyar társadalom nem kér a kierőszakolt multikulti rémálomból."

Nektek kellene végre tudomásul venni, hogy a magyar nép 2004-ben Európára szavazott. Egy mai népszavazáson is hasonlóan szavazna. Két lehetőség van: kitakarodtok az EU-ból vagy vállaljátok a kötelezettségeket. Nyilván, akkor nem tudtok több pénzt lopni, de ez nem érdekes. Amúgy, a vezíred kérhetne atomot Kim kollégájától, azzal meg tudná regulázni Európát (biztosan gondolt már erre is).

Ma a magyar kormány beleavatkozott a román állam belügyeibe, ezért megint az egyszerű polgárok fogják megszívni. Üzenem a haverjaidnak, hogy ha Románia bezár egy iskolát a saját területén, ahhoz a magyar államnak semmi köze. Az ilyen jellegű diplomáciai botrányok szégyent hoznak az országunkra, ez is annak az eredménye, hogy a vezéretek nem diplomata, de ilyen köztetek nem is létezik.

Jakab.gipsz 2017.09.06. 23:20:37

Libbancsok egy jobb élet reményében el lehet menni, innen jó messzire, de ne akarjatok vissza jönni, Kertész Ákos tárt karokkal vár benneteket.

Kanadában nem akartok üdültetni?

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.06. 23:20:37

@morph on deer: 1294 persze...
És az a szám az miből is jött? Hm? Mesélj.
Mert elmesélem, hogy két éve is, meg most is mennek Magyarországon menekültügyi eljárások. Ez az állítólagos 1300 miért és hogyan is adódik hozzá?

morpho 2017.09.06. 23:21:53

@Brix: Hol van ez "populáció"? Megnézném. Muti má!

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.06. 23:25:00

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:
Te kutyáktól és kopaszoktól rettegő csapottvállú idióta :D
"a magyar nép 2004-ben Európára szavazott." Ja.
És olyan dolgokról akkor szó volt, hogy valaki kitalálja, hogy befogadunk minden szírt, aztán elosztjuk, akkor mi erre csak bólogathatunk?
Vagy arra, hogy 3,5 millió ember mond valamit, és azt te meg az unió egy mozdulattal leszarod?

Nem valami olyan hazugságokról volt szó 13 éve, hogy demokrácia, meg érdekérvényesítés?

Brix 2017.09.06. 23:25:15

@morpho: Szerintem nem igaz amit írsz. A magyarok csak a józan eszüket használják, és nyitott szemmel járnak a világban. Nem kérnek a Nyugat-Európában kialakuló anachikus állapotokból, a veszedelmes, és kiszámíthatatlan tömegekből. Tudjuk , hogy nem mindenki bűnöző, vagy terrorista. DE, Európába egy torzult demográfiai jellemzőkkel rendelkező, sok esetben bűnöző vagy katonai/terrorista hátterrel rendelkező tömeg érkezett, tele frusztrációval. Ezért van az, hogy több ezer nemi erőszakor követnek...Én részemről ezek közül egy darabot sem kérnék...
Ha normális, képzett családok, jönnének egy legális folyamat keretei között egy bizonyos mennyiséget be lehetne engedni, ideiglenesen , de nem a népvándorlás frusztrált és erőszakos embertömegeit...

Brix 2017.09.06. 23:32:04

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: Európára szavaztunk , de nem arra, hogy a magyarokra kényszerítik az elhibázott döntéseik következményeit. Erőszakos népvándorlás zajlik , amely célja az itt élő emberek akarata ellenére letepedni, és a maguk képére formálni az itteni társadalmat.
@morpho: Kicsit nyisd ki a szemed, és nézz szét az országban... Ne Brüsszelhez hasonlítsd, hanem a 20 évvel ezelőtti Magyarországhoz, hogy mennyi idegen van...

morph on deer 2017.09.06. 23:34:18

@Brix:
"A mi célunk az lenne, hogy minél jobban elzárjuk az országot, a tömeges migráció elől, amely rendkívül sok veszélyt hordoz"

Tán hosszabbítsátok meg a kerítést mondjuk Bicskéig, és ha az sem elég, akkor Püspökladányig!

Illetve várjál csak, az a kisvonat volt!
Viktorka vonatocskája..!
Hallom, lassan az is nemzetközi ismertségre tesz szert, nemcsak agyroggyant gazdája!
Bizony! Végre lesznek rajta utasok is: jön az EU-s ellenőrzés..!

Kis kedves, a "rendkívül sok veszélyt" úgy nem fogod tudni kikerülni, hogy bekeríted az országot!
Eddeg egyetlen egy esetet nem tudsz említeni, amit a kerítés akadályozott meg!
Talán nem óbégatni kéne az EU-val, és nem csak aláírni jármi oda, hanem végre nekiállni együtt dolgozni velük!

Kooperálni baxki, és nem fakarddal hadakozni! Amikor segítséget ajánlottak, akkor rettenetesen nagy volt a mellény, hogy mi nem kérünk a segítségből, mi megoldjuk magunk a határvédelmet!

Naná, mert ki akar határőrt lopni?

A pénz az más! "Az EU fizesse ki a felét..!"

Jó reggelt kívánunk, viktorka! Jól aludt a kis beteg..?

Brix 2017.09.06. 23:40:38

@morph on deer: Hermatikus kerítés nincs , de ami van , az nagyon jól betölti a funcióját, a jogi lépésekkel együtt..Nem véletlenül vannak ezrek feltorlódva , a balkáni útvonalon... Nem olyan könnyű, ott átjönni...De, a legjobb: a menekülttáborok többsége bezára, pl a debreceni , amivel már nagyon sok szavazatot nyert a kormány...

morph on deer 2017.09.06. 23:45:55

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
"Ez az állítólagos 1300 miért és hogyan is adódik hozzá?"

Azért, mert ebben állapodtak meg - orbán részvételével - Brüsszelben.
És úgy, hogy Görögországtól és Olaszországtól átvesszük ezeknek a menekülteknek a kérelmük ügyintézését, és a körülmények kivizsgálása után a kérelem elbírálását.

Na ebből sikerül a habot verni.

Azt ha lehet inkább ne hozd fel, hogy "biztos nem is így- meg úgy lesz" - ugyanis eddig még csak igazat mondtak, már ami a szerződéses megállapodásokat illeti, tehát nincs alap feltételezni, hogy ez most másképpen lenne. Csak szólok.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.06. 23:51:25

@morph on deer: Épp előbb írtad, hogy szeretnél arabokat látni, de nincsenek itt.
Kerítés előtt pedig voltak. De hát persze, hogy semmi köze a kettőnek egymáshoz. Nyilván egész más okok miatt kerülnek Horvátország felé a kis migrijeid...

Mi is volt a konkrét segítség amit állítólag ajánlottak? Sőt, jobbat kérdezek. MI is az a közös ejrópai megoldás, amit már 2 éve dolgoznak ki?

De ez a legjobb, hülye fasz, te:
"Eddeg egyetlen egy esetet nem tudsz említeni, amit a kerítés akadályozott meg! "
A bejárati ajtód hány betörést akadályozott meg eddig, te nyomorult? Tudsz említeni esetet ami azért nem történt meg, mert be volt zárva? Bontsd le, tüzeld el, semmi haszna...

morph on deer 2017.09.06. 23:52:58

@Brix:
"...amivel már nagyon sok szavazatot nyert a kormány..."

Hála Isten!
Mert most képzeld, ha ez az egész valóban a migrációról szólna, és nem a belpolitikai haszonszerzés céljait szolgálná, na akkor mi lenne..!

De most megnyugtattál, lám a kerítés elérte célját: a szavazatok rendben lesznek!
De jó..!

morph on deer 2017.09.07. 00:01:47

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
"A bejárati ajtód hány betörést akadályozott meg eddig, te nyomorult?"

A bejárati ajtóm mellett van egy csengő, faxkalap, és aki be akar jönni, annak megvan a lehetősége rá, csak csengetnie kell, és beengedem!

Talán keresned kéne egy másik hasonlatot, mert ez éppen nem azt szolgálja amit te szeretnél!

Fogod, ugye?
Csenget - ajtót nyitok - beengedem!
És nem kell hónapokig hidegben-melegben a szabad ég alatt várakoznia senkinek, aki szeretne bejönni!
Megvan?

Evel Knievel 2017.09.07. 00:10:58

kíváncsi leszek hogy amikor lelépünk az EU ostoba és tarthatatlan kötelékéből a lengyelekkel egyetemben Juncker mit fog csinálni :)

morpho 2017.09.07. 00:12:58

@Brix: Magyarok? Józan? Mikor??? Talán reggel 10 percig. Talán. Eszüket??? Mi van??? Nyitott szemmel???? Világban??? Te is be vagy baszva mi? Ennyi hülyeséget istenem...

morph on deer 2017.09.07. 00:27:50

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
Ja, és mielőtt elfelejtem:
"Mi is volt a konkrét segítség amit állítólag ajánlottak? "

"A levél, amelyet nyilvánvalóan eljutattak egy sor szerkesztőséghez, felidézi, hogy az unió két éve 54 ezer menekültet át akart venni a magyaroktól, ám azok erre nem tartottak igényt. Továbbá 2014—15-ben 6,2 millió euró állt Budapest rendelkezésére a brüsszeli szükségalapból, de ennek csak egyharmadát használta fel. Ezen felül lehívhat 40 milllió eurót a külső határok biztosítására. Ha több eszközre van szüksége, akkor a Bizottság kész ezt megvizsgálni – hangsúlyozta Juncker."

Én meg még arra is emlékszem, hogy pl. a németek akartak küldeni határőröket és/vagy egyéb rendfenntartó erőket is, a röszkei eset kapcsán, de "nem volt rá szükség" - mivel magunk is el tudjuk gáncsolni a szaladgálókat, meg olyan, de olyan önkéntes "határvadászaink" vannak, hogy na!
Mert igaz, hogy a határőrők szarul vannak ellátva, de legalább a kerítés okos.

2017.09.07. 00:55:12

@Evel Knievel: én srra leszek kíváncsi, hogy hogyan fog nyúlni az arcod, amikor nem lépünk le. Ugyanis, ha csak egy csöppnyi eszed volna, rájönnél, hogy a magyar gazdaság mint olyan, nincs.
Orbán tudja, nem is fog kilépni. Azt is tudja, hogy csak addig Putyin barátja, amíg benn van az EU-ban.
Tudod mi lesz, ha kilépünk az EU-ból? Vagy megveszi az országot valami arab sejk a gyereknek játszani, vagy a románok bevonulnak. Felkészül még Szerbia , Horvátország, Szlovákia.
A főváros új neve Benespest lesz.

bkkzol 2017.09.07. 02:16:38

Nem tudom minek kell erőltetni ezt a kvótát?? Senki nem szereti , senkinek nem jó!
-nem jónyugat-Európának, mert kevesebb migránsuk lenne , pedig ők hívták meg őket.
-nem jó a migránsnak se, mert ő Koppenhágában és Rómában nézett ki lakást magának.
- nem jó a kelet-Európának se ,mert itt meg nem szeretnénk látni, szagolni őket.

Az EU-s pénzek szorosabb elszámoltatásában nem érdekeltek. Kiderülne, hogy saját és baráti cégek kapják a megbízásokat. Tehát "önsegélyezést" végeznek. A görögök "segítése" is jobbára abból állt, hogy saját kapzsí bankjaikat fizették ki EU-s pénzből, mert ugye nem érheti kár a bankokat.
A pénzmosásról a legtöbbet Juncker tudna mesélni. Gyakorlatilag egy köztörvényes bűnöző ül az EU élén.
Iszonyú pénzek mennek el a Brüsszel-Strassbourg értelmetlen ingázással. A költöztető cégek röhögnek a felső szinti idiotizmuson.
Az egymásnak különféle juttatásokat megszavazó és azzal visszaélő, nyugdíj szisztéma botrányos....

2017.09.07. 02:28:18

"a magyar kormány visszautasította a szolidaritásnak ezt a konkrét formáját"

A görögök, olaszok annyira szartak az uniós szolidaritásra, hogy az uniós határt nem védték meg, ami kötelességük lett volna. Magyarország meg megvédte, így volt szolidáris. A németek szartak a szolidaritásra, amikor meghívták a fél harmadik világot Európába. Ha ők, a németek behívták azt a kétmillió mohamedánistát, akkor lássák el őket, ne akarják szétosztani olyan országok közt, akik nem hívták be a mohamedánistákat. Ha meghívok valakit vendégségbe, akkor nem a szomszéd kerítésén és kertjén keresztül vezetem be a házamba, meg nem a szomszédot baszogatom, hogy adjon neki enni meg szállásolja el éjszakára.

Ki kellene próbálni mit szólna a német lakisság, ha egy éven át szabadon átengedne Ausztria és Németország felé mindenkit Magyarország. Ukránt, kazahot, indiait, pakisztánit, bangladesit, afgánt, szudánit, irakit, iránit, MINDENKIT!
Nagyon hamar követelnék, hogy a magyarok tartsák be az uniós jogot és védjék meg az unió külső határát... Amire az olaszok, görögök máig szarnak.

morpho 2017.09.07. 04:06:02

@karandash: A 90 milliós Németország, ahol már vagy 4-5 millió török él megoldja ezt a problémát. Ne aggódj értük annyira! Szép tőled, de megvannak nélküled is.
Magyarország meg évek óta mindenkit átenged, ezért kötöttek paktumot a németek a törökökkel. Te meg kedves ám rendkívül buta ötletekkel bombázol itt a blogtérben. Azt gondolom, hogy nézz inkább Chuck Norrist! Csak egy ötlet, lehet Orbán Viktor valamelyik fontos beszéde is. Hogy melyik, az most hirtelen nem ugrik be! Rád bízom!

chrisred 2017.09.07. 04:46:20

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Ők Olaszországban és Görögországban regisztrálták magukat, és ott nyújtották be a menedékkérelmüket. Közülük 120 ezer kérelmet osztanak el a többi uniós ország között, hogy tehermentesítsék a két ország hatóságait. Különbözö szempontok alapján (lakosságszám, GDP) arányították az uniós országokat, és így jutott Magyarországra 1294 kérelem.

2017.09.07. 05:48:30

@1ghost: "Az egész nem több 1-1,5 millió embernél. "
Aha... aztán ti mit is tudtok felmutatni?
"Te szarházi fidesztroll. A rohadt gazdád 18000 ezret telepített be a letelepedési kötvénnyel. "
Hol látsz arra garanciát, hogy jövőre az 1200-ból nem lesz még 3244, aztán még 4300 aztán a családegyesítés kérdését sem látom kibontva.

Amúgy, szerintem eddig sem volt akadálya, hogy akár coachsurfing keretében elszállásoljunk hozzád négy telivér 'menekültet'
Az amúgy megvan, hogy Szíriába szépen kezdenek visszatérni a környező országokból a menekültek... csak az Európáig futottak érzik úgy, hogy még nem érkezett el az idő?

2017.09.07. 05:54:17

... csak egy ötlet... minden egyes ballib blog összes munkatársát megajándékoznám egy piros masnival átkötött migránssal, legalább testközeli élményekre támaszkodva lenne kifogyhatatlan téma a blogokon. Ha esetleg több a bloggre, mint a migráns, lehetne mondjuk turné keretében megoldani a mutatványt. Havonta másokat látogat meg egy-egy rakétamérnök-génsebész vagy kozmológus-kémikus... utóbbi pl. cikksorozatban számolhatna be az ősrobbanás tanulmányozása kapcsán szerzett tapasztalatairól.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.09.07. 06:04:56

@morpho:

"@Ballib cenzúrázók réme 25: Te nem tudsz olvasni, vagy csak alapból hazudozol narancskullancs?"

Mindkettő, ez nem kérdés.

@Dorottya Veres: Bocs, de hülye vagy, senki nem akar itt migránsokat. Csupán Orbán hinta politikáján megy a polémia.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.09.07. 06:06:28

@NincstelenWalter: Ez egy erőltetett, szánalmasan gyenge, ám de zsigeri zsidózás volt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.09.07. 06:10:32

@Jakab.gipsz: "Kanadában nem akartok üdültetni?" - Ja?! Üdültessünk téged? Már értem! Mennél a "testvírek" után? Tudtam hogy nem vagy magyar. :-))

NincstelenWalter 2017.09.07. 06:17:24

Azt nem tudom, milyen 120 ezer emberrol pofaznak itt a ballib nemzetarulok, amikor naponta 10-12 ezer nigger tutajozik at Afrikabol Olaszorszagba ergo mar tobb millioan szivarogtak be az elmult 1-2 evben. Konkretan ott mar tarthatatlan a helyzet. Miert nem akadalyoztak meg? Schengeni hatar. Az o szarjuk, lapatoljak el ok.

midnightcoder2 2017.09.07. 06:58:21

@morpho: "A 90 milliós Németország, ahol már vagy 4-5 millió török él megoldja ezt a problémát"
A 90 milliós Németországnak az volt a kurva nagy mázlija, hogy a törökjeit akkor szerezte be, amikor arrafelé épp mélyponton volt az iszlám. Ha ma tenné, akkor picit több gondja lenne velük. Amúgy a német történet is szép: eredetileg ideiglenes vendégmunkásnak engedték be őket, csak aztán amikor lejárt a szerződés, és amúgy sem volt már rájuk szükség, b*sztak visszamenni, sőt kiharcolták hogy hozhassák a családot is.

2017.09.07. 07:09:05

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "Nem valami olyan hazugságokról volt szó 13 éve, hogy demokrácia, meg érdekérvényesítés? "

Integráció és jogharmonizáció, vámmentesség, szabad átjárás a határokon, sok-sok anyagi támogatás: ilyenekről volt szó, de akkor ezek szerint te még nem éltél. Utána persze elloptátok a pénzt: na erről valóban nem volt szó, erre nem szavaztak a magyarok. Szerinted, most megszavaznák azt, hogy a fideszesek lophatnak az EU-pénzekből vagy szabadon rabolhatják az ország vagyonát? Na ugye hogy nem, kis hazaáruló.

@Brix: "Európára szavaztunk"

Köszönöm. Be lehet kussolni az egész fideszes rablóbandának vagy ki lehet takarodni Európából, természetesen Magyarországról is. Mindegy hány nick-en nyomod itt a tolvajok propagandáját, a hazaárulók helye Putyin országában van, mehettek.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.09.07. 07:11:41

Azért az erdekes hogy a muszlim bearamlasnak tapsikolnak egyesek. Ezeknek semmi sem draga csak orbanon lehessen gunyolodni. Erik az ujabb kétharmad....de nem is értik miert hogyan...de a választási rendszer meg rezsim.

midnightcoder2 2017.09.07. 07:13:45

Kedves kis európai főalkeszünk persze roppant segítőkész. Kb. mint Szaud-Arábia volt, aki a probléma megoldására segítségképp adott volna pénzt mecsetek építésére... Azok a mecsetek persze fel fognak épülni, de remélhetően megmaradnak a főalkesz hazájában, már ha van neki ilyenje. 2050-re Afrika és a Közel-Kelet lakossága kb. duplázódni fog. A derék európai baloldal pedig gondoskodik majd róla, hogy ezek az emberek nagyrészt Európában kössenek ki. Az európai civilizáció pedig szépen keletre szorul, mert még mindig jobb az illiberális demokrácia mint a Saria és a káosz ahol sííta irt szunnitát és viszont, arab irt négert és viszont, és mindenki irtja a fehér őslakosokat. Márpedig Nyugat-Európa jövője valószínűleg ez, hála Merkelnek és Junckernek.

2017.09.07. 07:16:02

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Hááát... ezt én ugye nem tudom megítélni :)
Azt viszont látom, hogy a blib oldalon minden hasonló (és hasonló témában) születő döntést kisebb örömünnep kísér. Néha az az érzése támad az embernek, hogy semmi nem elég drága, ha az Első Számú Közellenséget lehet rugdosni. Ám rohadtul kontraproduktív az az ellenzék számára (amely folyamatosan igazolja, hogy képtelen a szélesebb tömegek agyával gondolkodni... úgy vannak vele, hogy az olyan kicsi, hogy számításba sem kell venn)
Egyébiránt érdekes, hogy kvóta ügyben valahogy senki nem szakította meg magát eddig, röhejesen kis számban történt befogadás nagyjából az összes érintett ország részéről. A nagy gyüttment-kultur németek is csak valami párezer főnél tartanak. Úgy látszik, nehéz választani a sok magasan kvalifikált tettrekész jelentkező között.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.09.07. 07:17:05

@Könnyen elkaptuk, uram!: Annyira nincs magyar gazdaság hogy negetiv kamatert kaptunk államkincstár kötést.
Hat ja.realitaserzek valosagismeret nulla.na ezért kell a magadfajtat a hatalom közelébe sem engedni.

2017.09.07. 07:27:42

@midnightcoder2: "Márpedig Nyugat-Európa jövője valószínűleg ez, hála Merkelnek és Junckernek."

Úgy tűnik... de egyszer már tényleg elmagyarázhatná nekem valaki, hogy kinek és miért áll ez érdekében? Kicsit olyan ez, mint amikor a bálnák tömegestől a partra vetik magukat.
Senki és semmi nem lenne képes őket uralni, háborítatlanul élhetnének a nagy kék mélység birodalmában, de mégis megteszik. Kinek/minek a parancsára? Mert más harcban, támadásra reagálva elhullani, mint önként a tönkre hajtani a fejünket.

1ghost 2017.09.07. 07:30:44

@Dorottya Veres: @FILTOL:

Te idióta, gerinctelen orbáncsicska! Ezeket a hazugságaidat már nyóc másik nickeden is elsütötted, azokon is csak mindenki röhögött.

A gazdád erkölcsi hulla bazdmeg. Most már csak azt kéne tudnunk, hogy az azeri gyilkos elengedéséért kapott pénz, melyik rohadt fideszgazembernél landolt.

gigabursch 2017.09.07. 07:35:49

Egyetlen egy menekültről sincs szó, mert akik ide érkeztek ismeretlen országból ismeretlen személyi azonossággal jutottak át a zöldhatéron.

Ezek nem menekültek, ezek országfoglalók/kontnensfoglalók.
Ezekből szerencsére egyetlen egynek sem kell lefolytatni semmilyen ejárását, pusztán csak jól valagba kell lőni, hogy tudja, merre van az arra.

Amúgy meg az Ollyópaji Jujjdejótól nem is vártam mást.
Ezek egytől egyig agyhalottak, ill. megvett korrupt szarzsákok.

Kicsit sajnálom a magyar kormányzatot, de kíváncsi vagyok arra, hogy mit mernek és mit fognak lépni.

2017.09.07. 08:00:18

@1ghost: "Te idióta, gerinctelen orbáncsicska! Ezeket a hazugságaidat már nyóc másik nickeden is elsütötted, azokon is csak mindenki röhögött. "

Nyugodj le... ezen az egyetlen nicken olvashattál tőlem valaha is bármit. A téveszméiddel és démonaiddal küzdj egyedül... és mosd ki a szád, ha emberek közé jössz.

chrisred 2017.09.07. 08:03:27

@gigabursch: Téged senki nem jogosított fel, hogy ilyen kérdésekben döntsél, a menedékkérelmek elbírálása során a tagországok érintett hatóságai majd a hatályos szabályok figyelembevételével döntést hoznak.

1ghost 2017.09.07. 08:12:48

@Dorottya Veres:

"ezen az egyetlen nicken olvashattál tőlem valaha is bármit."

Te gerinctelen bérhazudozó fidesztroll! Te még annál is hülyébb vagy, mint amilyennek az 1400 eddigi hozzászólásodnak álcázott orbánseggnyalással látszol.

Na most már papírod is van róla, hogy egy tetves, hazug, orbánista szaralak vagy.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.09.07. 08:13:51

@1ghost: Vigyázz mert agyvérzést kapsz a nagy fogcsikorgatasban.

2017.09.07. 08:38:00

@FILTOL: felsorolnád a tíz , legjelentősebb magyarországi vállalatot, amelyik a gdp előállításában vezető szerepet tölt be?
A Mészáros és tsa nem ér. Ha nincs EU tagság, nincs lóvé se...
Mennyi lenne a magyar gdp növekedés, ha nem lenne eu pénz?

Segílyen élsz, de vered a melled, cigány?

2017.09.07. 08:41:07

@gigabursch: látod, pont erről van szó. Csak a menekült kérelem elbírálása után kell bárkit is befogadni. Tehát aki papírok nélkül jött , már toloncolható is ki.

zokogjatok 2017.09.07. 08:53:57

@morpho: "Aki nincs, az ellen nem kell védekezni és nem kell ellene uszítani."

Loál, mivel kanyaró sincs, ezért nem is kell ellene oltatni. Nem lehet, hogy esetleg az ok-okozat mintázatot nem megfelelően ismered fel? :D

zokogjatok 2017.09.07. 08:56:18

@Könnyen elkaptuk, uram!: Öreg, akkor is hazudtál egy nagyot a "nincs gazdaság"-gal, most már csak magyarázkodsz... értem én, hogy szar belátni, hogy a 6-8 évvel ezelőtti államcsőd közeli állapotból idáig jutott a Fidesz, hogy negatív az államkötvények kamata, pedig ti minden évben megjósoltátok, hogy na most lesz az összeomlás, de azért valamennyire a tények jussanak már el a tudatodig...

zokogjatok 2017.09.07. 08:58:53

@1ghost: "Még egy-két fidesz ciklus, s az országban kő kövön nem marad."

Egy-két ciklussal ezelőtt is ezt mondtátok, oszt nem úgy néz ki, mintha össze akarna dőlni az ország.

zokogjatok 2017.09.07. 09:04:27

@1ghost: "A rohadt gazdád 18000 ezret telepített be"
18000 ezer = 18.000.000 = 18 millió

Amire gondolsz, azt vagy úgy kell írni, hogy 18000, vagy úgy hogy 18 ezer, a 18000 ezer mást jelent.

A másik meg hogy a kötvényesek is a zöldhatáron kúsztak át, "no fingerprint" felkiáltással, elveszett útlevéllel, 17 évesnek hazudva magukat? Annyira szánalmas, mikor a legális, országnak hasznos, irányított befogadást összemossátok a százezres nincstelen tömegek határon átözönlésével.

2017.09.07. 09:06:21

@Könnyen elkaptuk, uram!: Mert aki papírokkal jön, azt automatikusan be kell fogadni? Osztán pontosan miért is? Ha holnap felülsz a New Yorkba induló járatra és amikor ámerika főggyére lépel , meglobogtatod a papírjaidat és bemondod: Az illiberális Orbándiktatúra üldözöttje vagyok, rögtön leintenek egy limuzint és koszt-kvártély a Fórszízönszben? Na, mesélj, kit, hogyan és miért KELL nekünk befogadni?

chrisred 2017.09.07. 09:06:39

@zokogjatok: Kanyaró vírus volt és lesz is, járványos megbetegedés nincs.

2017.09.07. 09:11:20

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ez az izé, ez az EU, ezt úgy kell elképzelni, mint valami Üdvhadseregbe oltott Róbert bácsi? Maradjunk annyiban, hogy az Eu pénzei (amik rajtunk folynak keresztül) éppen annyira (talán még jobban) szolgálják a német gazdaságot, mint a miénket. Arról nem is beszélve, hogy elég jelentős 'megtakarításokat' realizálnak a kinti és az itteni bérek különbségén. Ha azt mondjuk, ez egy kölcsönösen előnyös gazdasági kapcsolat, akkor szerintem teljesen PC módon jellemztük a helyzetet.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.07. 09:14:42

@morph on deer: 160 ezer érkezőről volt szó, amikor kitalálták.
Azóta jött 3 millió. És légy nyugodt, azoknak itt kéne letelepedniük.

midnight coder 2017.09.07. 09:21:25

@Könnyen elkaptuk, uram!: "felsorolnád a tíz , legjelentősebb magyarországi vállalatot, amelyik a gdp előállításában vezető szerepet tölt be"

És szerinted ezek a cégek jótékonysági szervezetek, vagy azért jöttek ide és vannak itt, mert megéri nekik ?

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.07. 09:24:36

@Könnyen elkaptuk, uram!:
"Segílyen élsz, de vered a melled, cigány?" Kurva anyád.
Mondod akkor a 10 legjelentősebb szlovák vállalatot? Románt, bulgárt, lengyelt.
Tehát az unió meg te, faszfej úgy gondolkodik, hogy minket segélyez, ezért kuss a nevünk?
Tudod mit faszfej? Akkor legalább mondja ezt ki. Bazmeg ne bújkáljon a demokrácia meg jogállamiság meg szolidaritás hazugságai mögé. Mondja ki, hogy egy kibaszott gyarmat vagyunk, arra jó, hogy olcsón előállítsunk munkaerőt, meg esetleg némi bérmunkára.

zokogjatok 2017.09.07. 09:34:25

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Mennyi lenne a magyar gdp növekedés, ha nem lenne eu pénz?"

Azt amúgy nem értem, hogy még ha az EU tényleg "pénzt adna", mondjuk a GDP 2%-át mindig, azt hogyan sikerül egyeseknek konstans növekedésre fordítani. Az csak akkor növekedés, amikor "adják", a következő évben már az a bázis.

Lefordítom kisiskolásra, hátha nem érted a problémám. Első nap a suliban, van 100 forintom. Ezt kicsit kevésnek érzem, de nem tudom vagy akarom növelni. Másnap anyukám ad még kettőt, akkor 100-ról 102 forintra nőtt az aznapi pénzem, azaz 2%-kal nőtt tegnaphoz képest, mikor még nem kaptam +2 forintot. Ezután jön a harmadik nap. Ma is van 100 Ft-om, anyukám megint ad kettőt, viszont ez már nem növekedés, hiszen ugyanannyim van, mint az előző nap. 0%-ot növekedtem, pedig ugyanúgy kapom anyutól a +2 forintot.

Ha mondjuk minden nap +2 ft elkölteni való pénzem van, arra nehéz azt mondani, hogy igen, mert anyutól minden nap kapok +2 forintot. Az csak az első napot magyarázza, a többit nem.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.07. 09:37:25

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ja, mellesleg kik is adták el anno a 10 legnagyobb magyar vállalatot?

2017.09.07. 09:44:05

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: ... és mennyiért, mekkora piaccal?

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.07. 09:44:16

@zokogjatok: Teljesen értelmetlen amit erről magyaráznak, de annyira jól hangzik szerintük. Szar szembesülni azzal, hogy a balos kormányok képtelenek voltak növelni a gdp-t ezért inkább levonnak belőle random számokat.
Tessék: Az unió ad x pénzt tömegközlekedés fejlesztésére. Ebből a város vesz 10 merci buszt. Ez hol jelentkezik a gdp-ben? Németben. Ha emellett a magyar is nő, akkor az nem eu-s pénzből történik.
Vagy: Az eu ad pénzt egy gép megvásárlására, ami 100 milla. A gép évente termel 10 milliót. Minden évben. Akkor mondjon le a zorbán, mert 100 milla eu támogatásból csak 10 milla gdp növekedést csinált - a többit biztos ellopta.
Balos közgazdaságtan.

Le Orme 2017.09.07. 09:44:41

Bármit mondanak külföldön, ide egyetlen migráns sem jöhet és kész.

konrada 2017.09.07. 09:47:11

@morph on deer:
"Fogod, ugye?
Csenget - ajtót nyitok - beengedem!
És nem kell hónapokig hidegben-melegben a szabad ég alatt várakoznia senkinek, aki szeretne bejönni!"

Szip jó nápot! Lakatos Alejandró vagyok, ez meg itt a családom. Jöttünk a 3 pulyámmal, meg a várandós feleségemmel, mert hallottuk testvír, hogy az ajtódnál elég csak csöngetni, te meg beengedsz minket...;))

konrada 2017.09.07. 09:52:03

@morph on deer:
"A levél, amelyet nyilvánvalóan eljutattak egy sor szerkesztőséghez, felidézi, hogy az unió két éve 54 ezer menekültet át akart venni a magyaroktól, ám azok erre nem tartottak igényt."

Mi nem tartunk igényt arra, hogy 54 ezer menekültet átvegyenek tőlünk, akkor ők igazán lehetnének annyira nagyvonalúak hogy az 1300-at meg ők tartsák meg maguknak.
...hiszen még csak nem is win-win a helyzet, hisz az 54 K azért jóval több, mint az 1,3 K..;)

morph on deer 2017.09.07. 09:58:16

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
"Azóta jött 3 millió. És légy nyugodt, azoknak itt kéne letelepedniük."

Aha, és azonnal mind a 3 millióból MSZP szavazó lesz, mert a Soros azt mindta nekik! Sőt, eleve azért küldte őket! Most már emlékszem!
Te tényleg minden szart elhiszel gondolkodás nélkül mi, ha a Németh Szilárd mondja, ugye?

Akkor további kellemes aggódást, nem zavarlak...

Cycmen 2017.09.07. 10:02:52

@közép dunántúli régió: 1200 menekültről van szó.
Akkor most beszéljünk arról, hogy a letelepedési kötvény révén Magyarországra érkezett ki tudja milyen sehonnaiak száma már 10 ezer fölött van.

Mert a papírok nélküli kopaszseggű tevebaszó akit el kell majd tartani ugyanaz mint a leellenőrzött a letelepedésért áldozni is hajlandó külföldi ugye?
Vannak letelepedési kötvényes gettók ahova életveszélyes belépni és csak úgy veszik fel a segélyt mi, mint a még Merkel által is nemkívánatosnak tartott gyökerek fogják akiket ide akarnak nyomni!?

morph on deer 2017.09.07. 10:03:12

@konrada:
"... akkor ők igazán lehetnének annyira nagyvonalúak hogy az 1300-at meg ők tartsák meg maguknak."

Ja, és ne felejtsék küldeni azt a 400 millát juróba' mer' a Lőrinc nagyobb yachtot szeretne, meg esküvők is voltak mostanábab, szóval kő a lé..!
Soxeretettel viktor...

konrada 2017.09.07. 10:09:25

@zokogjatok:
...na ja, nem kell befogadni, csak eldönteni, hogy jár-e a menekültstátusz, hiszen olyan könnyű eldönteni:
"Nem tudni biztosan, hány éves a német egyetemista lány gyilkosa

2017.09.05. 17:26
Tizenhét évesnek hazudta magát, de feltehetően 22 év körüli lehet az az afgán fiatal, aki tavaly októberben megerőszakolt, majd megölt egy német egyetemista lányt Freiburgban."
index.hu/kulfold/2017/09/05/freiburg_szexualis_eroszak_husszein_k_szexualis_eroszak_birosag_nemetorszag/

De most komolyan? Olyanokat akarnak tovább osztani, akikről nem tudják megállapítani azt, hogy kicsoda-micsoda, és egyáltalán, jár neki a menedékstátusz???!

morph on deer 2017.09.07. 10:10:35

@Cycmen:
"Mert a papírok nélküli kopaszseggű tevebaszó akit el kell majd tartani ugyanaz mint a leellenőrzött a letelepedésért áldozni is hajlandó külföldi ugye?"

Az "áldozni is hajlandó" kölcsönt adott kamatra, aminek fejében azt csinál amit akar.
A legszebb az egészben, hogy a kölcsönt kamatostól az "állam" fizeti vissza, azaz te meg én, míg a közvetítési díjakból befolyó milliárdos haszon az offshore cégeknél - Rogán haverjainál - landol.

Te meg itt büszkén erre hivatkozol. LOL!

konrada 2017.09.07. 10:11:47

@morph on deer:
Terelsz, terelsz. ...hát van olyan, hogy néha nincs más lehetőség, csak a szalmabáb érvelés.;))

morph on deer 2017.09.07. 10:16:19

@konrada:
"De most komolyan? Olyanokat akarnak tovább osztani, akikről nem tudják megállapítani azt, hogy kicsoda-micsoda, és egyáltalán, jár neki a menedékstátusz???!"

Pontosan annak megállapítása miatt akarják "tovább osztani", azért, hogy gyorsabban megtörténhessen!
Aztán, ha jár, akkor maradhat, ha nem, akkor meg kirakható!
Ez az, amiben a magyar állam nem akar részt venni!
Itt szó nincs "betelepítésről" - itt a vizsgálatok legolytatásáról van szó, aztán a döntés meghozataláról, hogy menekült-e az illető vagy nem!

Te tényleg nem olvasol?

morph on deer 2017.09.07. 10:17:50

@konrada:
"Terelsz, terelsz"

Mert mi nem igaz abból, amit írtam?

Cycmen 2017.09.07. 10:19:23

@morph on deer: a Lőrinc nagyobb yachtot szeretne, meg esküvők is voltak mostanábab,

Azért a Libásgordival, a metróépítési ellopásokkal, meg az agárdi kaszinóbalhéval a hátatok mögött van a pofátokon vastagbőr mi?

konrada 2017.09.07. 10:21:00

@morph on deer:
A fű meg zöld, az ég kék (persze nappal, felhőtlen, napfogyatkozástalan időben;) és Budapesten sárgák a villamosok (ha nem matricázáák túl;)...
Remélem ez jó válasz, mert ugye mi nem igaz ezekből?;))

2017.09.07. 10:21:56

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: faszfej, nem ez volt a kérdés. Arra reagáltam, hogy miért jó nekünk elhagyni az EU-t
.
Hogy diszlexiás vagy, arról tényleg a szocik tehetnek. De nem fogom megoldani , hülyén fogod leélni az életed.

Cycmen 2017.09.07. 10:23:36

@morph on deer: A legszebb az egészben, hogy a kölcsönt kamatostól az "állam" fizeti vissza, azaz te meg én,

Akkor ez olyan mint az IMF hitel, csak sokkal kevesebb? Télleg akkor miért nem lengettétek a faszotokat, hogy minek, hova tették, meg hogy nekünk kell visszafizetni?

2017.09.07. 10:24:55

@zokogjatok: pontosan erről beszélek. Ha elmarad a folyamatos pénzpumpa, csökken a gdp növekedés. Örülök, hogy megértetted érvelésem.

morph on deer 2017.09.07. 10:26:39

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
"... arra jó, hogy olcsón előállítsunk munkaerőt,"

Miért, nálatok mennyi egy dugás?
Vagy csak a lombik megy?

Csak kiváncsi lettem a munkaerő előállításának költségeire, most, hogy mondtad, hogy "olcsó"...

Cycmen 2017.09.07. 10:31:40

@morph on deer: Pontosan annak megállapítása miatt akarják "tovább osztani", azért, hogy gyorsabban megtörténhessen!

Ja, hogy nem tudják megállapítani, csináljuk mi, legyen szolidaritás! Amikor eléjük álltunk hogy várjatok már, kik vagytok ti egyáltalán, akkor ott volt a lehetőség basszák meg az anyjukat, viszont ugattak hogy mit zárjuk be őket ! Náluk több ideje vannak és még sem tudták megállapítani hogy kicsodák, hát menjenek a hülye magyarokhoz mi?

konrada 2017.09.07. 10:31:54

@morph on deer:
De olvasok.
...s nem értek egyet azzal, hogy mások a saját töketlenségüket próbálják áthárítani. Egyik sem frontország, így ha illegálisan olyanok lépnek át a határaikon, akiknek személyazonosítása nem megállapítható, az az ő saruk.

...ha azt kérnék, hogy küldjenek segítségként szakembereket, technikai eszközöket, hogy az illegális belépőket elzáró táboraik minél gyorsabban ürülhessenek - akár azzal is, hogy a többi ország ad hozzá eszközöket a visszaszállításukhoz, de a határvédelemhez is, azt mondanám, OK.

...de hogy szétosszák azokat, akiket beengedtek úgy, hogy nem tudják kicsoda-micsoda???
...mint idéztem tőled is: a magyarok erről lemondtak, pedig 54 ezret osztogathattak volna...

Cycmen 2017.09.07. 10:43:25

Még emlékszem amikor a Keletinél csövező Bicskére irányított csürhét elindították nagy csinnadrattával maguk fele Merkelék, na akkor az most nem jött be? Érdekes!

2017.09.07. 10:44:19

@morph on deer: "Csak kiváncsi lettem a munkaerő előállításának költségeire, most, hogy mondtad, hogy "olcsó"..."

Tudja a fene pontosan... de érzésem szerint valószínű olcsóbb Mo.-n lefolytatni a képzést, akár szakmunkás szintig, akár orvosegyetem szintjéig, megvárni, hogy 2-3 év gyakorlat is párosuljon a végzettséghez és nagyra lehet tárni a kaput Hegyeshalomnál...
Én meg bőszen fizetem a szakképzési hozzájárulást, támogatom az oktatási intézményeket (plusz az adómból is költenek rá, vélhetően) aztán az elméleti szakemberből egyáltalán nem elhanyagolható ráfordítás (nulla profit) mellett gyakorlati szakembert kezdek faragni...és husssss... pár év után ágyesz-bugyesz, ellovagol a naplementébe. :(

Cycmen 2017.09.07. 10:56:13

Három éve megmondtuk, sokan vannak és nem lehet megállapítani hogy kicsodák! A fejlett nyugat azt válaszolta hogy nem baj, engedjétek őket, mi befogadjuk mindet!
Most a fejlett nyugat azt mondja, hogy nem tudja befogadni mindet, sokan vannak és nem lehet megállapítani hogy kicsodák! Pár év és arra is rájönnek hogy terrorcselekményeket követnek el!
Ja, az itteni ballib az nem változott, mert akkor is meg most is Orbánozik, fideszezik!
Barmok vesznek körül minket!

morph on deer 2017.09.07. 11:03:15

@Cycmen:
"Náluk több ideje vannak és még sem tudták megállapítani hogy kicsodák,"

Még nem kerültek sorra, mert sokan várnak! Nem azért, mert ők 'nem tudták megállapítani', hanem mert mé nem jutottak el odáig!
Ez olyan, mint amikor csak két kassza működik a boltban, akkor baromi sokáig tart, ugye, mire sorra kerülsz, viszont ha még kettőt nyítnak akkor feleannyi időt kell várnod...

Na pont erről lenne szó!

Cycmen 2017.09.07. 11:11:16

@Dorottya Veres: Erre vannak ráállva! Agyelszívás az itt kitanítottakból, esetleg egy kis ösztöndíj, ha marad akkor is hasznos lehet még! Soros sem véletlenül támogatta Viktort, akkor ugyan még nem tudta mi lesz belőle, de mekkora főnyeremény lett volna egy lekötelezett miniszterelnök! Még jó, hogy nem jött be neki, mi lenne itt akkor!

morph on deer 2017.09.07. 11:12:30

@Cycmen:
"Akkor ez olyan mint az IMF hitel, csak sokkal kevesebb?"

Nem olyan, és nem sokkal kevesebb.
Ez "kötvény" az meg "hitel" volt.
Inkább nézz utána, hogy mi mit jelent, nincs kedvem magyarázni.

A másik különbség az, hogy az IMF hitel fejében nem jöhettek tízezrével bárhonnan, nem adtunk EU-s vizumot mindenféle népség kezébe, és nem hízlaltuk a haverok offshore számláit milliárdokkal.

Lehet, hogy azért maradt el a faszlengetés is..;)

Cycmen 2017.09.07. 11:20:28

@morph on deer: Ez olyan, mint amikor csak két kassza működik a boltban, akkor baromi sokáig tart, ugye, mire sorra kerülsz,

Ez a tipikus felfogás, hogy ez bolt! Freudi szatócsizmus! Nem bolt ez, különben sem küldenek át a tecsóból az ócskánba ha hosszú a sor nemdebár?
Hülye érveid vannak, mi be sem akartuk engedni őket, mert nem volt felfedhető a kilétük! Van neked fogalmad róla, mibe kerülne megállapítani a kilétüket, mekkora munka csekély eséllyel? Te mit csinálsz egy 25 éves afgánnal mondjuk, aki 16 éves szírnek hazudja magát? Megállapítod kicsoda ugye?

Cycmen 2017.09.07. 11:26:07

@morph on deer:Nem olyan, és nem sokkal kevesebb.
Ez "kötvény" az meg "hitel" volt.
Inkább nézz utána, hogy mi mit jelent, nincs kedvem magyarázni.

A képességeidből nem a kedv hiányzik én azt hiszem! Mindkettőt vissza kell fizetni, a kötvény kevesebbet kamatozik és az IMF nem ugat bele a gazdaságba, amit számok bizonyítanak hogy jobban kezelnek minta szocik! Ennyike! A fránya tények nagyon nem haverok nektek, nem csoda hogy próbáljátok figyelmen kívül hagyni!

gigabursch 2017.09.07. 13:10:39

@chrisred:
Téged sem jogosított fel senki, hogy olyan lényekről eldöntsd, hogy menekült-e, aki nem állt meg az első biztonságos szomszédos országnál és meg se próbálja magát igazolni.

Namost Pakisztánban nincs háború, mi a bánatos francot keresnek itt?
Ja, hogy élősködnek...

Rajtam, és honfitársaimon egy ilyen ember ne élősködjön, pláne úgy, hogy néhai apám egész életének jövedelme kevés volt ahhoz, hogy egy ilyen utat kifizessen.

Ezeket végig pénzzel tömték az útjuk alatt és itt is azt várják, hogy tömjék őket.

2017.09.07. 14:16:55

@FILTOL: na, téged sem az eszedért szeretünk. A magyar gdp nő, mert például az EU pénzek megjelennek benne, beruházások formájában. A kamat negatív, mert a világpiacon negatív. Tudod, ha a német állampapír többet hozna, azt vásárolnák.
A hitel összege viszont nő. Érdekesség, hogy a 2006-os gdp alig kevesebb, mint a tíz évvel későbbi. A hitel viszont szintén nem akar csökkenni. Ne keverd a gdp arányos hiánnyal.
Ami pozitívum, hogy forint alapon nagyobb a tartozásunk.
Ezek a tényezők viszont erősen determináltak az EU pénzügyi és gazdasági tevékenységétől.
De vissza az alapkérdéshez: ha kilépünk az EU-ból, miért is lesz jobb?
Szigorúan gazdasági szempontból várom az iránymutatást. Főleg, mert Orbán sem gondolja így.

2017.09.07. 14:22:09

@gigabursch: és ahhoz mit szólsz, hogy a németek visszatoloncolják azokat a menedékkérőket, akiknek nincsenek rendben a papírjai? Ja, hogy ezt nem mondta a Habony?!

1ghost 2017.09.07. 14:22:36

@zokogjatok: Fiacskám, te hülyébb vagy a közgazdaságtanhoz, mint a tolvaj, korrupt gazdád, pedig ő nagyon hülye.

Szóval: azokban az években amikor az EU támogatás nem gyorsult, szinte sohasem növekedett a gazdaság 3%-kal. Stim?

Egyébiránt az elmúlt nyóc évben a sarlatán fidesz mekkora éves növekedést tudott produkálni? Na mekkorát? Na ugye!

Ti tolvaj banda, még a komcsiknál is jobban elqurtátok! Mentek a lecsóba, te szarházi fidesztroll, még a nap se fog besütni a cellátok ablakán.

gigabursch 2017.09.07. 14:38:42

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Szerintem is. De előtte a határsértőket először valagba kell lőni, aztán a jogvédőket meg fejbe.

2017.09.07. 14:47:24

@gigabursch: a határsèrtés az határsértés. A shengeni határ meg azért határ, hogy védjen. Nincs vita. A kerítésen lehet vitázni, de szerintem védhető azzal, hogy a vándorokat becsatornázza a fogadóhelyekre. Hogy más megoldás jobb lett volna-e, az lehet vitatéma.

$pi$ 2017.09.07. 15:34:49

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Érdekesség, hogy a 2006-os gdp alig kevesebb, mint a tíz évvel későbbi."

Abba mondjuk van vagy 10%-os hiány! :D

Meg azért mondjuk ezzel annyit mondtál, hogy 2010-re a szocik jobban elk.rták mint 2006-ra, amikor azt mondták, hogy nagyon elk.rták. :D

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.09.07. 17:14:12

@morph on deer: "Csak kiváncsi lettem a munkaerő előállításának költségeire, most, hogy mondtad, hogy "olcsó""
Tényleg ennyire sötét hülye vagy? Oké, magadból indulsz ki, anyádék basztak egyet, vártak 20 évet aztán kész munkaerő is voltál. Más azért iskolába jár, tanul, képzik.

Na, és figyelj balfasz! Sokkal olcsóbb Magyarországon felnevelni egy gyereket, olcsóbb az iskolai képzése mint mondjuk Norvégiában.

2017.09.07. 18:59:34

@Könnyen elkaptuk, uram!: " Hogy más megoldás jobb lett volna-e, az lehet vitatéma."

Na,de mégis milyen más megoldásra gondolsz? Drónok, cuki kis puskával 7/24-ben ? Vagy 500 méterenként magasles géppuskafészekkel? Aknazár? Vizesárok gyilokjáróval a belépési pontoknál? Mi ennél egyszerűbb megoldás létezik? Mert mindenki beszél a 'msá' megoldásról, de konkrétum semmi. Nekem pl. teccik az izraeli fal, bár én azt is úgy oldottam volna meg, mint egy egérfogót. Mászik-mászik a delikvens, aztán hopp, a fal kibillen egyensúlyából, lecsapja a huncut határsértőt, aztán visszaáll várakozó álláspontot felvéve. A határsértőt meg fel lehet tekerni, vagy össze lehet hajtogatni kicsire.

morph on deer 2017.09.07. 20:01:12

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
"...anyádék basztak egyet.."

A tiédék meg nem?
Te kis talált kincs, te..! ;P

morph on deer 2017.09.07. 20:12:37

@Cycmen:
"Ez a tipikus felfogás, hogy ez bolt!"

Te valóban ennyire hülye vagy, vagy csak szórakozol?

Itt a sorról van szó, arról, hogy vársz, hogy sorra kerülj valahol. Ha csak kevés elintézési pont van - pénztár, íróasztal, WC, - akkor hosszabb a sor, többet kell várni, azaz tovább tart, mire elintézik az ügyedet!

Viszon, ha több pénztár, hivatal és WC vesz részt s problémád megoldásában, akkor hamarabb sorra kerülsz, és mehetsz Isten hírével!

Remélem, hogy most meg rájöttél, hogy a vallásról meg a templomról beszéltem, észlény...

2017.09.07. 23:59:41

@$pi$: nem. Mivel a gazdaságtanhoz láthatóan hülye vagy, így el sem fogom magyarázni neked.

2017.09.08. 00:12:14

@Dorottya Veres: Én például nem költöttem volna a kerítésre egy vasat sem. Ott vannak a táborok. Aki bevonul regisztrálni, az tegye, a többinek meg kijelöltem volna egy folyosót Ausztria felé. Egy évvel hamarabb észbe kaptak volna...
Az, hogy ilyen véres szájú csaj vagy, gondolom a frisztrációdra vezethető vissza. Hidd el, nem kell mindenkit megölni, nem vezet sehova.
Csak azt nem értem, miért hagyjátok magatokat megvezetni. Jó hülyének lenni?
A szír menekült, a pakisztáni vándor, a francia állampolgár muszlim, a katolikus szír és az isis merénylő teljesen különböző dolgok.

De tudod mit? Angliában egy magyar elgázolt két gyereket, majd elhajtott. Kiderült, hogy lánykereskedelemben, kábszerben utazott.

Mivel te is magyar vagy, leszögezhetjük, hogy drogos kurva vagy. Igaz?

chrisred 2017.09.08. 05:49:49

@gigabursch: Nem is akarom eldönteni. Döntsék el az illetékes hatóságok. Például erről az 1294 menedékkérőről is. Az uniós belügyminiszterek a kvótahatározat megszavazásakor csak arról döntöttek, hogy az olasz vagy a görög hatóságok helyett melyik uniós ország hatóságainak a kötelessége döntést hozni 120 ezer darab menedékkérelemről. Az én nézőpontomból tökmindegy, illetve minél gyorsabban zajlanak le ezek az eljárások, annál jobb.

2017.09.08. 07:08:53

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem kell gondolkodnod, nem megy az neked. Az online pszichológiai mélyelemzés végképp túl nagy kihívás.

A felhozott példádat finomítsuk már... az angliai gázolás elkövetője magyar állampolgár volt, ám (nem meglepő módon) magyar kisebbségi, egészen pontosan cigány. Nem felesleges a megkülönböztetés, hiszen ők maguk sem tartják magukat magyarnak (parasztnak...) saját kulturájuk, saját önkormányzatuk van, öntudatos független népcsoport (nem minden szempontból, mert pl. a segílyke még hozzánk köti őket)

A kerítés nélkül ötletem sincs, hogyan tudtad volna a természetjárókat úgy-ahogy egy irányba terelni, mert amíg nem volt, addig jöttek, tökön-paszujon által, amerre az orruk állt.
Lehet, hogy a felsorolt szír menekült, pakisztáni kalandor, meg a második generációs francia muszlim merénylők szerinted teljesen más kategóriát képeznek.. azért a vak is láthattya, hogy van egy szál, egy motívum, ami összeköti őket. Az elmúlt időszak történéseit összevetve azt kell mondanunk, hogy ez kockázati tényező, öngyilkosság lenne figyelmen kívül hagyni. A külföldi szakszolgálatok sorra ismerik el, hogy a bevándorlással igen jelentős számú radikális muszlim is Európa földjére lépett. Sokezres létszámú csoportról van szó, ami még akkor is púp Európa hátán, ha éppen nem pukkantgatnak, a megfigyelésük, kontrolljuk elképesztő forrásokat emészt fel és köt le. Ezt talán hasznosabb dolgokra is lehetne költeni. Amúhy meg akkora menekültek, hogy a németek a hozzájuk beözönlött milliós tömegből is alig 5000 menekültet tudtak identifikálni és befogadni... két év alatt...
"Mivel te is magyar vagy, leszögezhetjük, hogy drogos kurva vagy. Igaz?"
Na, ebbe se nagyon akarj belemenni, mert a 'magyar' kurvák között a teljes népességhez viszonyított arányukat messze meghaladó arányban képviseltetik magukat a cigányok...

2017.09.08. 10:31:59

@Dorottya Veres: látod, nem érted meg ami le van írva. Van ilyen.
Az általánosításról beszéltem. Arról, hogy egy kalap alá veszel mindenkit.
Azt is, akinek tényleg segítségre van szüksége, azt is, aki rárepül a lehetőségre és azt is, akit az isis lop be.
Tehát ne tégy különbséget magyar és cigány között. Az angolt ez kurvára hidegen hagyja.

2017.09.08. 10:34:22

@Dorottya Veres: mellesleg eleddig 2017-ben mintegy 200 ezer kérelem lett visszautasítva a németek részéről, és 80 ezer visszatoloncolásáról már intézkedtek. Tehát kurvára nem igaz, hogy milliókat fogadnak be.

2017.09.08. 10:35:16

@Dorottya Veres: lehát van magyar drogos kurva. Leírtad...
süti beállítások módosítása