B1 blogcsalád



Így kell bánni a kormánypropagandával: a Momentum beszólt a TV2-nek

2017. március 13. - nickgrabowszki

Retteg a Fidesz a Momentumtól.mote.jpg

Ezúttal a TV2 valamilyen kifürkészhetetlen okból a tények főnévről elnevezett híradóját küldték rá az új ellenzéki szervezetre. A tudósításról, melyet itt most nem idéznénk, azonnal beszámolt a szebb napokat megért Origo is.

Volt benne minden, ami a lejáratáshoz kell:

  • vidékizés,
  • káromkodás,
  • titkos finanszírozók.

Ahogy ezt Dr. Göbbels tanította anno.

Újdonság volt viszont, hogy azt állították, a Momentum gyáva is, mert a rendezvényeire nem engedi be a sajtót, megfutamodik a kérdések elől.

A Momentum viszont közölte: a sajtót igenis beengedik, de a kormánymédia szerintük nem sajtó, hanem

rákosista filmhíradókat idéző propagandagép.

Ezt a stábbal is közölték a helyszínen:

A TV2-t nem tartjuk sajtóterméknek, azért nem engedjük be őket, hogy ne tudják listázni a szimpatizánsainkat. Budapestről küldték oda a TV2 munkatársait, hogy lejáratóanyagot készítsenek. Bár mi engedtük volna a forgatást, a szolnokiak nem voltak rájuk kíváncsiak. Ezt súlyos bazmegelések közepette vették tudomásul.

Most aztán Dr. Göbbelséknek tanácskozniuk kell, erre mit tudnak kitalálni.

(Kép forrása)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8112333913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.14. 11:53:05

@Ballib cenzúrázók réme 25: "Pamut, Tibi !, te, Csuvakka, Pop40"

Ezek kiváló hazafiak! A pártállásukat nem tudom, de az itt megjelent véleményüket büszkén vállalnám.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.14. 11:55:20

@Ballib cenzúrázók réme 25: "2001-ben a nyugdíjasok fele MSZP szavazó volt."

A fideSS egykor ultraliberális fiatalok pártja volt, 35 éves felső korhatárral.

sőőtnagyonis 2017.03.14. 12:00:51

POLT PÉTER, @MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN?

Szerintem ez is jó nickk lenne.

Zolika0111 2017.03.14. 12:37:12

@6.Lenin:
A probléma az, hogy bemagyarázzák az embereknek, hogy fasza minden. De ez nem igaz. Mert féligazság, soha nem lesz igazság. Erre a felvásárolt média birodalmak még jók.
A Magyarország gazdasága dübörög. Igen, addig az ember még örül is, ameddig nem látja a mutató mellett a lengyel, szlovák cseh és románok mutatóját. Mert Magyarországon rengeteg ember él úgy, hogy csak az MTV1,2,3,4,5,6,7,8,9 hírműsorait nézi és az ingyenesen postaládába bedobált állami pénzen fentartott helyi lapokat olvassa.

Az úniótól kapott ingyenpénz két ciklusra kapja Magyarország, De a kormány az összeset leakarja kötni és kiakarja fizetni 2018-ig. A probléma itt az, hogy dupla annyi pénz elköltése mellett is csak sereghajtók vagyunk. Egyszer már megmutatkoztak ennek a hátul ütői. Az Audi gyárban átszervezés és az uniós pénzek hiánya rögtön megmutatta a valós helyzetet Magyarországon.

Csak egy példa: Esztergom vasút. 120 miliárd eddig és 2018-ig további 50 miliárd kiegészítő beruházásokra. Egy meglévő vasútvonal korszerűsítése 170 Miliárd?!?!?!?! Ilyenekre megy el az únió pénze, ami 4 perces menetidő csökkenést jelent. Ez gazdaságélénkítés?
A stadionokat nem említem, csak annyit fűznék hozzá, hogy szerencsére a Orbáncz Viktorka nem baseball rajongó, na akkor lenne szopás.

Semmi pénzért nem szavaznék sem Gyurcsányra sem Orbáncra. 2018-as választásokat mégis "megérdemelné" a fidesz. A már kifutó unios pénzek hiánya inkább náluk okozzon népszerűség veszteséget, mint másnál. Ja, és még le kell üllni tárgyalni azokkal a nagyágyú országokkal, akiket előszeretettel fikáz a mostani kormány. Ne legyenek kétségeid, ezekre az időkre a franciák, olaszok és a németek emlékezni fognak.

Egyébként Neked nem tűnt fel, hogy minden létező nagy beruházást a kormányunk az oroszokkal képzeli el?
-Malév esetleges újraindításánál orosz repülő...
-metró szerelvényeinek felújítása, ha lehet azt felújításnak tekinteni...
-Magyarországi gáztárolók eladása vagy használatának átadása az oroszoknak...
-Honvédségi helikoptert is csak oroszt tud elképzelni a miniszter
-és a nagy kedvencem PAKS II.

és egy kakukktojás:
- kínai hitelből vasút, kínai céggel építve...

Több ezer miliárd forint fejlesztés, de csak oroszok (és kínaiak) csinálhatják. Nekem ez bűzlik. És nem teszik, de most jelenleg kisebbségben vagyok a véleményemmel.

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.03.14. 12:37:41

Hülye Gyurcsány csicskák, mit veritek magatokat? 2018-ban Orbán Viktor már két és fél harmaddal fog nyerni mert még a híveitek sem fognak kérni belőletek.

2018 után aztán vége lesz ám az álmagyar világotoknak! Orbán Viktor fel fogja számolni az utolsó civilt is, Sorostól elveszi a magyar állampolgárságát, Norvégiát pedig kizáratja majd az EU-ból. Merkel úgyis megbukott már, Németországban is győzni fognak a liberalizmusból elegük levő pártoknak, végre Némtországban is jöhet a honvédő, határvadászok kormánya, mielőtt újabb 1 milliárd migráns árasztja el Európát hogy túlszaporodjanak minket.

A liberálisok felfordulhatnak, Bakuban akkor is ezerszer jobb az élet mint a migránsbuzi ´Párizsban vagy akár Szant Moricban. Ki a fene akarna ezelben a francia meg német no go városokban élni`? Az aranybánya és a jövő ma már Bakuban és Moszkvában van. És persze Isztambulban.
Idehaza meg verhetik magukat a földhöz a liberális álnihilsták, itt 2018 után olyan Orbán Viktor országa lesz, hogy azt a történelem első lapján fogják emlegetni!

SOHA TÖBBET MOMENTUM KORMÁNYT AKIK MARADNÁNAK AZ EU-BAN ÉS LEROMBOLNÁK ORBÁN VIKTOR ORSZÁGÁT!

Zolika0111 2017.03.14. 12:49:37

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:
Na te agyoniskolázott mindentudó:
"Norvégiát pedig kizáratja majd az EU-ból."

Norvégia NEM EU tag. Ezt csak a leghülyébbek nem tudják. Köztük vagy te is.

Zolika0111 2017.03.14. 12:52:36

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:

Akkor költsed az oroszok pénzét fejlesztésre!!!!

Ja, hogy oroszok egy kopejkát sem adnak?

Putyinpárti Gyorsnaszád · http://ideogliaiszivcsakrahirjei.blog.hu/ 2017.03.14. 12:54:14

Orbán Viktor miniszterelnök ÚR az Istenadta KÉTHARMAD URA!!!! Ő Isten prófétálya!!!!
Nő a GDP stabil a gazdaság nagy a jólét épül az ország megy mint a kisvasút amit a ballibsik gyurcsánnyal romboltak le!!!!

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.14. 12:58:46

@Sir Galahad: áh ezt már a viktoriánus kormány rég óta alkalmazza... ja nem is mondják azt hogy nem sajtó, hanem simán kitiltanak minden nem pártmédiát, mert "CSAK" :)

6.Lenin 2017.03.14. 12:59:00

@Zolika0111:

Túl hosszú...
A magyar emberMo-on szeretne élni (néhány kivétellel), és a többség jelenleg jobban kezd élni. Mi van Szlovákiában, és máshol? Menj ki, és kérdezd meg az ott élőket. Meg lennél lepődve.

Statisztikai adatoktól még senki nem lakott jól. Meg nyilván minden oldal azt igyexik kiemelni, ami neki jó. Ez mindenhol így működik.

"Több ezer miliárd forint fejlesztés, de csak oroszok (és kínaiak) csinálhatják. Nekem ez bűzlik."

Nem csak neked, az EU-nak, és Soros Gy-nak is ez bűzlik, mert ők szeretnék lenyúlni azt a pénzt, de ebben mi az ujdonság?
Nyugatnak ma már nincsenek gyarmatai, valamiből nekik is meg kellene élni továbbra is. Miről is szólna a több sebesség? Az IMF és más segélyek? Kik húznak belőle igazán hasznot?
Mindent a helyén kell(ene) kezelni.

"..most jelenleg kisebbségben vagyok a véleményemmel."

Ez igaz, 1etértek. Ha másokat is meg tudnál győzni vele, akár nyerhetnél is. Ez ilyen 1xű.
De addig?

Zolika0111 2017.03.14. 13:00:15

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:
És még valami: Sorost lehet szeretni-nem szeretni. De azt ne feledd el, hogy egyszer már letérdeltette az angol jegybankot. Nem kéne háborút indítani egy olyan ember ellen, aki egymaga képes lenne a forint bedöntésére. Belegondoltál, mi lenne ha felhívná pár befektetési haverját?
Soros a kommented miatt napokig nem fog aludni, annyira félti a magyar állampolgárságát, biztos számít neki az innen kapott nyugdíj és a világszínvonalú közkorházainkban folyó gyógyítás. HEHE

Pop40 2017.03.14. 13:02:59

@Ballib cenzúrázók réme 25:

Hülyegyerek, látom, hogy nehéz a felfogásod, de elmagyarázom újra: a fidesz kormányon van, és KÖZPÉNZT költ. Neki válaszolnia kell a sajtónak.

A Momentum magánpénzből szervezett egy magáneseményt.
Ők úgy vágják ki a hírhamisító fideszbérenc tv2-d, ahogy csak kedvük tartja.

Érthető, vagy elmondjam még párszor, míg leesik?

Pop40 2017.03.14. 13:06:58

@Zolika0111:

Gondolod, tudja, ki az a Soros?

Annyit tud róla, amennyit a pártnál elmondtak neki. Valszeg úgy jegyeztették meg vele, hogy a "soros kapcsolást még biztos tanultad az iskolában, mielőtt kibuktál... Na, ezt mondogasd sűrűn, hogy mit jelent, ne foglalkozz vele!" :-)

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.14. 13:10:13

@6.Lenin: "és a többség jelenleg jobban kezd élni." a többség az nem a pénztáros lőrinc és családja meg a párthaverok, és családok ;)

"Mi van Szlovákiában, és máshol?" fejlődés, amellett hogy már jó ideje előbbre tartanak, és csak nő az előnyük. Ki szoktam menni havonta 1-2x, látom hogy a kis falvak is jól néznek ki kultúráltak, nem rézbőrű gyerekek vannak az utcákon, modern autók parkolnak, míg itthon kis falvakban rézbőrűek vannak csak piros ladával (vagy némelyik fehér mercivel), de inkább gumikerekes szekerekkel.

Pop40 2017.03.14. 13:12:55

@6.Lenin: Igen, ez valóban nagyon reális. Előttem is van a jelenet, ahol az alulfizetett, agyondolgoztatott mentősök "ez egy szabad ország"-oznak. :-)

Főleg akkor, mikor kiértek Nyugatra, ahol végre elfelejthetik a varangykirály mocsarát. :D

Zolika0111 2017.03.14. 13:13:13

@6.Lenin:
Tehát ha lehet választani, akkor az oroszok lopják ki a szemünket? Ezt mondod?
Még csak véletlenül se azok, akik gyárakat telepítenek nálunk és sok tízezerer embernek adnak melót. Segítek, németekre gondolok ( Audi, Mercedesz, BOSCH, stb). Az ő pénzüket költjük Esztergomi vonatfelújításra, nem a tetves oroszokét.
Vagy lemaradtam valamiről, az oroszok adják a pénz Magyarországon fejlesztésekre?
Ismerem jól a környező országokat, Szlovákiát is. Emlékszem arra is, amikor csodálkoztam a lemaradásukon (2002). Most kicsit más a helyzet.
Fikázod a nyugatot? Mondom én, hogy a Fidesz a legnagyobb komunista párt ma Magyarországon és a szavazói/szimpatizánsai a legnagyobb komcsibérencek.

Sir Galahad 2017.03.14. 13:14:06

@fidesz maszop dk egykutya: Így van. Semmi különbség, tényleg "egykutya".

Pop40 2017.03.14. 13:16:06

@Frady Endre: Remélhetőleg addigra összeolvadnak. Teljesen azonos a világnézetük, fölösleges külön indulniuk, csak elvesztegetik a szavazatokat.

Pop40 2017.03.14. 13:16:51

@nnnnnnnn:
Hol imádták a migránsokat?

Zolika0111 2017.03.14. 13:17:34

@Pop40:
volt villamos gépek tantárgyam... :)
én az "Y" generációhoz tartozom, nem felejtettem olyan sokat a tanulmányaimból (még)
:)

6.Lenin 2017.03.14. 13:18:08

@fidesz maszop dk egykutya:

Pénztáros Lőrinc rengeteg embernek ad munkát, meg mások is. Nem a spájzban tárolják az elnyert pénzeket.

Nyilván aki kimarad, annak jár a pofája. Meglepne, ha nem így lenne.

Igaz, hogy Szlovákiában néhol kevés cigányt látni, mert falakkal takarták el őket (keleten). Vaqgy szép házakban laknak, mert az angol segélyeken összeszedték magukat, meg a lányok ott összekeféltek egy kis motyot.
A melós meg az egész világon az ottani viszonyokhoz képest......minde1.

Nem győztél meg semmivel sem, de van még esélyed, probálkozz...

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.14. 13:19:52

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:

A hülye ballib haverjaidon kívül mást nem nagyon versz át a nickhamisítással.. :DDD

6.Lenin 2017.03.14. 13:20:42

@Pop40:

Nekem ne gyere ilyen süketeléssel, ezeknél azért több ismerettel rendelkezem. Nagyon bárgyú probálkozás.

Pop40 2017.03.14. 13:22:16

@Gajdos Márk: :-)
Köszi, de nem az én érdemem. Igencsak magas labda volt. ;-)

vpbarna74 2017.03.14. 13:22:20

@Ballib cenzúrázók réme 25: Te mekkora egy balfék vagy :) Sok sikert!

Szelid sunmalac 2017.03.14. 13:25:03

@Sir Galahad: Van. Pl amikor nem egy sajat penzbol enntartott szervezet teszi ezt, hanem mondjuk egy kozpenzbol fenntartott intezmeny, amiben a valasztok erdekeit KEPVISELOK vegzik (elvileg) a munkajukat es onnan tiltanak ki onkenyesen ujsagirokat, mert nekik kenyelmetlen. Na az pl. a legalja mindennek.

6.Lenin 2017.03.14. 13:27:06

@Zolika0111:

Nem fikázom a nyugatot, csak a helyén kezelem.
Mo kis ország, mindenkire szükségünk van, aki hajlandó velünk kereskedni, befektetni.
A németek és az USA is kereskedik az oroszokkal, sőt nagyon is.

Szlovákiát meg hagyjuk már. Bezárna 1 autógyár aztán összeszarnák magukat ők is.
Máshonnan indult6ak, terljesen más mentalitással stb. Mi közünk hozzá?

A komcsikhoz mi közöm?
Ismertem becsületes komcsit is, és szemét liberálist is, akkor?

Gyengéik az érveid, így sokáig leszel kisebbségben a véleményeddel.

konrada 2017.03.14. 13:27:29

@Zolika0111:
Ne bántsad! Ő csak tetteti magát! Direkt arra utazik, hogy a hülyébbek elhiszik neki, hogy zorbánpárti, aztán magában jót röhög azokon, akik nem tudják mi a szarkazmus és komolyan veszik...;))

Zolika0111 2017.03.14. 13:29:20

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: 2000-2002. Folyamatosan félre tájékoztattak minket arról, hogy mennyire is utálják a magyarokat. Számtalanszor voltunk kint, éjszaka diszkóztunk, kocsmáztunk. Volt, mikor vonattal mentünk. Úgy látszik nem kell Nagy_Magyarország-os pólóba menni és akkor minden oké.
2014-2017 járom/járjuk a hanyatló nyugat nagyvárosait, de akármennyire riogatnak, hogy vannak besemtehetedalábad zónák, még nem találtam rájuk. Segíthetnél. Hol vannak ezek a helyek és küldök onnan Neked egy szelfit. Csakhogy megnyugodjál.

"SOHA TÖBBET MOMENTUM KORMÁNYT AKIK MARADNÁNAK AZ EU-BAN ÉS LEROMBOLNÁK ORBÁN VIKTOR ORSZÁGÁT!"

Nevezzük nevén a Momentumot. Nevesincs fiatal srácok és lányok. Mikor is kormányoztak? Nem nagyon emlékszem. Nagyon elgurult a gyógyszered.
Fröcsög a nyálad és hörögsz, amikor ilyeneket írsz?

Kalmár 2017.03.14. 13:36:55

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:
Sőt! Ha így megy tovább, megbukik minden liberó kormány és Viktort kérik fel német-római császárnak!
Ráférne Európára! :)

konrada 2017.03.14. 13:43:03

@Zolika0111:
Azt nem tudom, hol a gyógyszere, de ő csak hülyíti az embereket. Van, akit sikeresen....;))

Zolika0111 2017.03.14. 13:43:49

@6.Lenin:
"Nem csak neked, az EU-nak, és Soros Gy-nak is ez bűzlik, mert ők szeretnék lenyúlni azt a pénzt, de ebben mi az ujdonság?
Nyugatnak ma már nincsenek gyarmatai, valamiből nekik is meg kellene élni továbbra is. "

OKÉ, gyarmatként kezel minket az EU és Soros, ezt mondod.

Ez a gyarmatosító EU több ezer miliárd !!!!!! forintot ad az országunknak, de Neked ez sem tetszik.

Persze, inkább lopják el az oroszok. Mert az oroszok annyit adtak nekünk. Mit adtak? Miért kell szopni az oroszok f*szát?

És még nekem mondod, hogy gyengék az érveim? Szánalmas...

6.Lenin 2017.03.14. 13:50:42

@Zolika0111:

"Ez a gyarmatosító EU több ezer miliárd !!!!!! forintot ad az országunknak, de Neked ez sem tetszik."
Tudod miről is szólnak ezek a pénzek? Nézz már utána, és azt se felejtsd ki, hogy mennyit vittek ki az elmúlt néhány évtizedben.

" Miért kell szopni az oroszok f*szát?"

Merkel,Obama is szopta? Ők is kereskednek velők.
Mielőtt érvelsz, nézz utána, hogy mit is szeretnél elmondani.

Kalmár 2017.03.14. 13:54:08

@Zolika0111: Ha azt hiszed, hogy több ezer milliárd forintot adnak, akkor gyengék bizony.
Egyszer kiviszik a pénzt a multik, akik mindenféle trükkökkel eltüntetik a profitot, hogy ne kelljen adót fizetni. Menedzsment jogok, saját márkás termékek átszámlázása, névhasználati jogdíj stb.
Másodszor kiviszik a kamat formájában, amit a világháború óta fizetünk.
Harmadszor leépítették a gyártó és feldolgozó kapacitásainkat amiknek a helyére ők léptek be.
Negyedszer a megkapott pénz nagy része nyugtai vállalatoknál landol. Gépvásárlás, stb
Ötödször komoly pénzeket be is fizetünk a EU kasszába.

Szóval ennek egy kis része jön vissza. Nem fizet rá a nyugat, nem kell fülünket farkunkat behúzva, szolgai módon viselkedni velük.
Ez olyan szoci tempó!

1ghost 2017.03.14. 13:54:22

@konrada: @Kalmár: @6.Lenin: @Ballib cenzúrázók réme 25:

Már megint itt látlak a neten te nyomorult orbánbérenc? Nickek tömkelegén tolod a korrupt, tolvaj gazdád baromságait?

Na takarodjál vissza árkot takarítani, utcát seperni te hitvány bérhazudozó, hogy valami hasznod is vegye a társadalom.

dr. mesterséges színezék 2017.03.14. 14:04:13

@nnnnnnnn: "az iszlám ne tegye be európába a lábát, mert ha beteszi, láttuk már mi lesz."

Meg keresztény se, mert abból meg még olyanabb lesz.
Ateista dettó.
Takarodjon haza mindenki, hagyjatok magamra!

Sir Galahad 2017.03.14. 14:05:15

@Szelid sunmalac: Én egyik eljárást sem tartom kevésbé elítélendőnek. Ha valaki nyilvános rendezvényt tart, engedjen be minden újságírót, akár közpénzből él, akár nem - a nyilvános rendezvény lényege végül is ez, és a sajtószabadság is - többek között - erről szól.

Zolika0111 2017.03.14. 14:07:13

@6.Lenin:
Én azt tudom, hogy PAKS II.-őt orosz hitelből építjük, ha tartani fogják a költségvetést, akkor CSAK évi 120-200 MILIÁRD forint lesz a vesztesége! Ez hol jó üzlet a magyaroknak?

Igen, jól látod, hogy a nyugat kereskedik az oroszokkal, elad például nekik mercedeszt. DE NEM RÁFIZETÉSSEL!
És ha emlékeim nem csalnak, TE írtad, hogy az EU és Soros szeretné a pénzeket ellopni, ezért nem tetszik nekik, hogy minden nemzetközi fejlesztésünk orosz kézben fut össze.
Ekkor kérdeztem meg tőled, hogy miért az oroszoknak kéne ellopni az EU és Magyarország pénzét? De erre nem válaszoltál.

"Mennyi pénzt vittek ki"

Akkor már a nagy multi cégeknek sem örülsz? Nem kell Mercedesz, Audi, Bosch gyár? Baszki! Össze tehetjük a két kezünket, hogy csatlakozhattunk az Únióhoz! Már régen becsődölt volna az országunk az EU pénzei nélkül!

Továbbra is kérdem:
Mit nyertünk az oroszokkal a rendszerváltás óta, amit egy lapon lehet említeni az EU pénzeivel?
A földgázt ne említsd, mert 70%-kal drágábban kapjuk, mint a Németek. Igen, mert a németek tudnak kereskedni, Magyarország, úgylátszik nem!

GallaiG 2017.03.14. 14:17:03

@Zolika0111:
"A németek tudnak kereskedni, Magyarország, úgy látszik nem."
A magyarok is tudnának, csak épp Merkelnek nincs beszervezési kartonja Putyin zsebében, és "kellemetlen", bőröndös pénzátvételről szóló videó felvételek sincsenek róla a Gazdinál.

dr. mesterséges színezék 2017.03.14. 14:19:20

@Ballib cenzúrázók réme 25: "Ez a másik legenda, amit a ballibek terjszetenek."

Szerintem neked senkit sem kell legendagyártással vádolnod.
Vagy 3 hete feltettem a költőinek szánt kérdést, hogy Járainak mégis miért volt az a látomása, hogy 3%-kal kell megemelnie az alapkamatot, mire percek alatt kész voltál a HAZUG válasszal, miszerint a Gyurcsány által kibővített monetáris tanács volt a felelős.

Miközben az emelés 2003. novemberében történt.

Bájosan ironikus, amikor egy hazug szarházi gyurcsányozik.

dr. mesterséges színezék 2017.03.14. 14:21:51

@Zolika0111: "Ez hol jó üzlet a magyaroknak?"

Tagadod Viktor magyarságát?
Tagadod, hogy ami az M&M Szindikátusnak jó, az mindenkinek jó?
Mi ez a ballibhazaárulóterroristagyurcsányistasorosszervezésű tempó?

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.14. 14:27:32

@6.Lenin: hát persze pénztáros lőrinc meg a többi fideszes mutyista rengetek rokonnak ad "munkát", a gyerekeknek, haveroknak, barátnőknek, szeretőknek, feleségnek. Bizony nem a spájzban tartják a pénzt, hanem inkább svájcban, vagy az offshore paradicsomokban.

Bizony, aki kimarad annak jár a pofája, ezt gyönyörűen mutatta viktor és rogán meg a többi az ellenzékben.

Na nálunk nem csak keleten van annyi cigány, hanem kb mindenhol, és a magyar lányoknak is angliában kell összekefélni a pénzt, nem csak a cigányoknak :)

Nem akartalak én meggyőzni, a hívőket nem lehet, te kívánod kádárt. Csak hát ki kell javítani a kamupropagandás habonyi szövegeket a valóságra.

@Kalmár: minimum istennek kell felkérni viktort, hiszen megmentette a világot soros 2008-as válságától, meg amúgy is, gyurcsány :D

dr. mesterséges színezék 2017.03.14. 14:34:25

@Frady Endre: "Apropó, szerinted ki a keresztény, a pápa, vagy Orbán Vitya? :)"

Az attól függ, hogy melyik oszlopban szerepel a pápa a Kubatov-listán.

Aki nemzeti hovatartozásokat el tud dönteni a mikrofon mögül, annak egy felekezeti hovatartozás elbírálása már smafu.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.14. 14:35:35

Lassan az összes Gyurcsány csicska befut..

Bár elég gyér a termés, ahogy a ballib véleménydiktatúrát, és a napi közelező migránsseggnyalást nyomjátok.

Ez így kevés lesz elvtársak..
Naggyon kevés...

A ballib tolvajok és elkúrók hála égben 2018-ban se jutnak hatalomra, és nem hagyjuk hogy muszlim csürhével árasszák el az országot Soros parancsára !

:DDDD

dr. mesterséges színezék 2017.03.14. 14:35:51

@fidesz maszop dk egykutya: "minimum istennek kell felkérni viktort,"

Úgy érted, meg kellene győzni őt, hogy időnként delegálja a posztot az eredeti tulajdonosának, nemde?

6.Lenin 2017.03.14. 14:38:42

@Zolika0111:

Olyasmivel nem próbálkozz, amit nem írtam.
Nem vagyok nyugat, EU ellenes, de nem is ájuloök el tőlük az üveggyöngyeikért.
Oroszbarát se vagyok, de ellenségük sem.

Mo kis ország, jó lenne mindenkivel jóban lenni, de nem függeni 1iktől sem. ez nagy odafigyelést igényel.
Az islehet, hogy néha engedni is kell, és nem a közvetlen nyereség az elsődleges.

Most nem szeretném felsorolni, hogymiért is jobb ez a kormány az elődeitől, mert ahhoz sokféle szempontot kéne felsorolni. 1 biztos, az elődeinél sokkal jobb, ha a magyar érdekeket nézzük. Ezt tudják az EU-ban is, persze nem is nagyon dicsekednek ezzel.

Lehetne jobban is? Biztosan, senki sem tökéletes. Lesz majd jobb? Még nem látni, hogy kik is lennének. A jelengi kínálat szánalmas, ez is biztos.
Még van 1 biztos pont. ami most itt (is) zajlik, 1 lépéssel sem visz közelebb semmihez sem, kivéve, hogy szinte biztos 1 fideszes újabb győzelem 18-ban.

Ez most jó lesz, vagy nem, az más kérdés, sőt 1 komoly ellenzék hiánya is biztosan nem jó. Mindez kinek a hibája azon érdemes lenne vitázni, de.....kivel?

nu pagagyí 2017.03.14. 14:39:35

@Kalmár: Kezdj eé te is vállalkozni, azzal "gyengítheted" az úgynevezett multikat, ha annyira nem tetszenek. Feltéve, ha értesz valamihez, mert baromira unalmas tud lenni, amikor képesség nélküli emberek követelőznek. Ha van ötleted, kapsz rá hitelt, csak dolgozni kell. Egy dologtól kell csak félned, hogy saját kormányod csinál ki, mert ha túl nyereséges lennél, esetleg elveszik a piacod és odaadják valamelyik havernak.

nu pagagyí 2017.03.14. 14:43:53

@Sir Galahad: Az volt az érv, hogy a TV2 nevű propagandamédia küldöttei nem újságírók. És milyen igaz. Újságíró az, aki tudatosan nem hamisítja meg a tényeket, hogy az passzoljon a véleményéhez.

nu pagagyí 2017.03.14. 14:49:08

@6.Lenin: " legtöbb nyugati politikus (most is aktív) kiscsikó korában maoista volt,"

Mondanál abból a legtöbből egyet?

6.Lenin 2017.03.14. 14:49:51

@nu pagagyí:

Az igazi kérdés az, hogy ki mondja meg ki ujságíró,és ki nem. Ki, mit állít a másikról az 1 teljesen más kérdés.

dr. mesterséges színezék 2017.03.14. 14:49:52

@nu pagagyí: "Egy dologtól kell csak félned, hogy saját kormányod csinál ki, mert ha túl nyereséges lennél, esetleg elveszik a piacod és odaadják valamelyik havernak."

Biztosan mindannyiunkat a Soros pénzel, meg különben is komonisták vagyunk, de a pár hónappal ezelőtti sokadik osztálytalálkozón, amikor a körbemesélésen elmondta a kezdetektől nyomdász osztálytárs, hogy milyen szakterületen számít a munkaadója egyedülinek az országban, féltucatnyian böfögtük be kb. ugyanazt: nektek reszeltek; meg vannak számlálva a napjaitok; ha nem fideszes a tulaj, sürgősen gondolkozzon a portfólióváltáson - és senkinek sem kellett megmagyarázni... osztjónapot.

6.Lenin 2017.03.14. 14:51:15

@nu pagagyí:

Nézz utána.Te is hozzáférhetsz (még).

dr. mesterséges színezék 2017.03.14. 14:51:36

@6.Lenin: "Az igazi kérdés az, hogy ki mondja meg ki ujságíró,és ki nem."

Az Úr eljöveteléig akár hagyatkozhatunk a szakmai tevékenységre, ha jobb módszert nem tudsz a felosztásra.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.03.14. 14:52:33

@dr. mesterséges színezék: Majd a Kubatov ráuszítja a pápára a kopaszokkal bevédett Fradi sast, oszt' lesz nemulass! :)

dr. mesterséges színezék 2017.03.14. 14:55:51

@Frady Endre: Nem lepne meg. A klérus úgyis tele van Újpest-szurkolókkal, és a pápa is gyakran jelenik meg újpesti színekben.

6.Lenin 2017.03.14. 14:57:25

@dr. mesterséges színezék:

Vagyis szerinted teljesen elfogadható, ha az egyik hazudozó, lehazugozza a másikat?
Mondjuk nekem nem, de nem is a Teremtőtől várom az útbaigazítást, el tudom dönteni én is, vagy elfogadom, mint te, hogy az enyém szebben hazudik, a másik meg csúnyán.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.03.14. 15:06:39

@dr. mesterséges színezék: Erről jut eszembe, hogy egyszer írtam egy Fradi-Újpest c. verset... :)

Fradi – Újpest

Pajkos skinhead fiatalok
Legtöbbje jó, sőt még jobbik,
Ám én mégis elinalok.
Valahogy e focis hobbik

Riasztanak, mint zöld békát
Lila gólya tátott csőre.
Utánam száll utcán szék át,
S más is, miben utcakőre

Ismerek. Na, üt az óra,
Dolgozni kell, van teendő!
Elhangzik a parancs: Lóra!
S támadunk mi, lovasrendő-

-rök! Vidám a kardom lapja,
Nekem is elillan bajom,
Szineződik, aki kapja,
S fut a sok zöld-lila majom!

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2010/04/fradi-ujpest.html

dr. mesterséges színezék 2017.03.14. 15:16:59

@6.Lenin: A problémádat érteni vélem, de biztosabb volna az én értésem, ha felvázolnád az általad hazogozónak tartott hazug hazugságait.

dr. mesterséges színezék 2017.03.14. 15:19:29

@dr. mesterséges színezék: (Még azt se kérem, hogy elismerd, hogy a politika mint pálya ab ovo nem mentesíthető a hazugságoktól (jó esetben államérdek, rossz esetben karrierizmus szüli azokat), az újságíró meg de.)

Sir Galahad 2017.03.14. 15:19:49

@nu pagagyí: Szerintem egy esemény szervezőjének nincs joga a véleménye, rokon-vagy ellenszenve alapján szelektálni a médiamunkások között. Azt gondolom, ez ellentétes a sajtószabadság gondolatával, bárki is teszi.

dr. mesterséges színezék 2017.03.14. 15:24:48

@Frady Endre: :D Hajdan biztosan olvastam, a nyakló nélküli, egyestés végigolvasások átka, hogy az emberben nem marad meg a tartalom; az áldása pedig ugyanez, mert legalább még egyszer felröhöghet.

(Valahol ez a foci tényleg jó lenyomata az országnak: huligánok tere lett, amit fejcsóválva néz az is, akit az egész soha nem érdekelt, hát még az, akit igen.)

6.Lenin 2017.03.14. 15:24:48

@dr. mesterséges színezék:

Mit nem értesz? Azt mondom hülye vagy, te meg azt, hogy nem te, hanem én vagyok az.
Most akkor melyikünk hülye?
Rendeznek 1 nyilvános akármit, ahol szeretnék magukat bemutatni, hátha.
Ha valakit innen kizárnak, mert esetleg nem olyan képet mutatna róluk, amit ők szeretnének láttatni, akkor előre lehazugozzák a másikat, pedig ők szerettek volna esetleg 1 hamis képet magukról bemutatni, de nem sikerült.
A hazudni szándékozó előre lehazugozta a másikat.
Na? Rémlik?

dr. mesterséges színezék 2017.03.14. 15:30:56

@6.Lenin: Nem, nem VALAKIRŐL van szó, hanem a sokszorosan bizonyított TV2-ről. Na? Rémlik?
A mifelénk egyébként feszt létszámgondokkal küzdő lakógyűlés is bárki máshoz becsönget, könyörögve a jelenlétért, mint a gecizmusban szenvedő alsó szomszédhoz, sőt örülünk, hogy sose jön, mert ha jönne, akkor maga a gyülés oszlana azonnal.
Joga volna ott lenni, csak éppen nekünk nem kötelességünk elviselni, amit a helyszínen meg azután produkált párszor.

Olykor megéri ám szalonképesnek maradni, még ha az ellenkezőért fizetnek is.

Skankhunt42 2017.03.14. 15:31:21

@fidesz maszop dk egykutya: jaj ne hazudjál már te idióta, szép falu Moon is van. most jöttem Kassáról. mellesleg te ugatnál a legjobban ha magyar kormány is megcsinálná azokat a lépéseket, amiket a szlovák kormány megcsinált a segélyekkel.

Kivlov 2017.03.14. 15:36:46

mekkora egy óvoda ez a momentum. :D

nu pagagyí 2017.03.14. 15:39:49

@6.Lenin: Te már nyilván utána néztél. Nos?

6.Lenin 2017.03.14. 15:42:31

@dr. mesterséges színezék:

Mondjuk, ha a közvetlen környezetdben lévő 1-2 ember azt mondja rólad, hogy te milyen okos és szép vagy, mindenki más meg hülyének tart, és frászt kapna, ha sötétben hirtelen meglátnak, akkor honnan a toszból fogod megtudni, hogy ki is vagy valójában?
A TV2-ről nem tudok semmit, mert még nem nézten 1 percnél tovább, mint néhány másik csatornát sem.

dr. mesterséges színezék 2017.03.14. 15:43:21

@6.Lenin: Mostan meg már valakiből mindenki lesz a TV2?
Jobban teljesít.

Gyorgy Nagy 2017.03.14. 15:45:54

A tv 2 telivan MEGÉLHETÉSI SEGGNYALÓVAL.A gerinces tiszteséges bemondók riporterek már elhagyták a csatornát.Egyáltalán nézi valaki kölcsönőkből müködö viagrás szivarozó Endy tv adásait?

6.Lenin 2017.03.14. 15:51:40

@nu pagagyí:

Na jól van ssegítek:

google:maoista nyugati politikusok-katt. Aztán böngészd, van találat bőven, ki honnan indult. De... Remélem te sem vagy már az, aki voltál 1-5-10-20-? évesen?
Ha igen, sürgősen fordulj szakorvoshoz.

marcogo 2017.03.14. 15:56:23

@6.Lenin:
fiam, ez egy kis ország. Ahogy mondani szokták, a kutya csóválja a farkot és nem forditva.
Inkább az EU-n csüngnék, mint az oroszokon.
Eltekintve, hogy az oroszoktól innováció maximum a fegyverkezés terén várható, Putyin csak az erö szaván ´ért. És bedarálja azt, aki nem tetszik neki, illetve kihasználja.
Egy jó dolog van csak benne (egyeseknek), hogy a nagy beruházás fejében engedi pártunk és kormányunk illusztris csapat´ának, hogy lopjanak abból, ami csurran-cseppen.

6.Lenin 2017.03.14. 15:57:27

@dr. mesterséges színezék:
Jogos,
de azért értetted, hogy mire írtam, hiszen megpróbáltál kicsit csúsztatni.

nu pagagyí 2017.03.14. 16:00:59

@Sir Galahad: Ilyen időket élünk. Beszéld meg Kövér Lászlóval a problémádat. Ő például közpénzből fenntartott intézményből szokott kitiltani olyanokat, akik nem felelnek meg a személyes ízlésének.

A Momentum viszont a nem közpénzből fizetett, saját rendezvényére nem engedte be provokátorokat. Az ő dolga, de talán érthető a megafonnal felszerelt szervezett "érdeklődők" után, nem kérnek repetát a mindenféle sajtóetikát nélkülöző hírhamisító brigádokból is. Magánemberként valószínűleg bemehettek volna, de ők "hivatalosan" akartak behatolni egy olyan szervezet képviselőiként, akik az ujjukból szokták szopni a "tényeket". Utóbbi munkásságukban a egyébként a momentumosok nem akadályozták őket, szabadon hazudozhatnak továbbra is.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.14. 16:06:05

@nu pagagyí:

Az összes hírhamisító szart beengedték.
Így pl az indexet, 444-et, HVG-t, RTL-t.
Ezek rendszeresen híreket hamisítanak, és migráns seggeket nyalnak.

Persze csak nézőpont kérdése hogy ki hamisít hírt. Az aki módszeresen menekültnek hívja a nőket erőszakoló, potenciális terrorsitákat, avagy az, aki a veszélyekre felhívja a figyelmet.

ÁM ez nem menti a Momentumot, aki éppen úgy szelektál, mint Kövér Laci, mikor válogat a száára szimpi médiahalmaz közül.

Egyébként többek közöttt a válogatása alapján is egyértelmű, hogy ballib csökevény a Momentum is.

Ez nem baj, mert az RTL, Index, 444, HVG féle hírhamisító szarokat már most is csak ballib agymosottak nézik, és ha onnan akarnak szavazókat gyűjteni, az csak az elkúróknak fog fájni.. :DDD

6.Lenin 2017.03.14. 16:07:11

@marcogo:

Mit gondolsz az oroszokról az a te dolgod. Merkel is mást gondol amikor gázvezetéket építenek, vagy az usákoknak is más a véleménye, amikor eladnak nekik valamit, vagy vesznek tőlük.

Igen nagy luxus lenne 1 ilyen kis országnak válogatni, vagy ami azt jelentené, hogy igen függünk 1 másiktól, aki elvárja (vagy megparancsolja, hogy kivel igen, és kivel nem)

Szerintem az a jó megoldás, ha mi dönthetjük el, hogy nekünk kivel előnyös,és kivel nem, úgy, hogy a függetlenségünk a lehető legkevesebb korlátozását is jelentené tőlük.
A nyugattól való függőségünk se leányálom.pl. Görögország esete.

Behajtó70 2017.03.14. 16:25:14

Nácizás, fasisztázás, rasszistázás. Ahogy ezt gyurcsányi tanította. És ahogy a momentum most csinálja is. Szánalmas, izzadtságszagú.

Janossz 2017.03.14. 18:20:00

@Ballib cenzúrázók réme 25:" Egyébként többek közöttt a válogatása alapján is egyértelmű, hogy ballib csökevény a Momentum is."
Nem vagytok képesek megérteni, hogy hozzátok képest MINDENKI bal, meg lib, ahogy nagy oksan mondjátok?
Tegnap már bemásoltam egyszer, de a trollnép csak ír, olvasni nem tud. Jiscso raz:
"Bár mi engedtük volna a forgatást, a szolnokiak nem voltak rájuk kíváncsiak. Ezt súlyos bazmegelések közepette vették tudomásul."
Ott van, fenn a posztban. Tehát a T. publikum, ami NEM KÖZSZEREPLŐKBŐL állt, kívánta a TV2-t a falakon kívül. Erre bizony joguk van. Érted már?

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.14. 18:26:08

@Skankhunt42: mivel fideszes vagy, hülye mint a segg, úgyhogy ne nagyon idiótázz :)

Igen, van szép falu magyarországon: a felkapott turistalátványosságok. Szlovákiában meg a selmeci hegység zugaiban kis ex-bányafalvak, ahol nem nagyon van turista, és szépek, látszik hogy nem olyan hanyatló eltűnő dolog mint magyarországon a falu...

Most jöttél kassáról is? Jaj "elvtárs" szakállasak már az ilyen próbálkozások :)

@dr. mesterséges színezék: ja igen :D

@Behajtó70: jaja, olyan ez mint a sorosozás, migránsozás, gyurcsányozás. De hol nácizik fasisztázik, rasszistázik a momentum?

Skankhunt42 2017.03.14. 18:57:59

@fidesz maszop dk egykutya: életedbe nem voltál még Kassán, ez már látszik. sőt, Mo-on se sok helyen.

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.14. 19:55:46

@Skankhunt42: én voltam, sőt ott volt a szállás is pár napig, te még nem, ez látszik. Szólj a felettesednek hogy ezt írjátok át.

martineden 2017.03.14. 20:33:22

@Kalmár: ,,Negyedszer a megkapott pénz nagy része nyugtai vállalatoknál landol. Gépvásárlás, stb"..es a gep hol marad? Itt, ugye?Akkor mi a problema?Mert vennek meg a szar ruszki gepet, egy hiper-szuper nyugati gep mellet?Azt csak a csuti geci csinalja, hogy orosz technikat valaszt a nyugati helyett. Persze nem azert, mert hisz benne,( hisz annyira hulye, hogy meg egy sms..t sem tud irni) hanem mert korlatlanul lophat.

Kalmár 2017.03.14. 20:42:21

@martineden: Azért mert a gép itt marad még igaz lesz, hogy rengeteg pénz megy vissza.
Azokon a gépeken ugyanis keresnek szépen. Szóval nem önzetlen jófejség az EU pénz.

Kalmár 2017.03.14. 20:49:23

@nu pagagyí: Amit írtam, ahhoz tudsz szólni vagy nem is értetted?

6.Lenin 2017.03.14. 21:08:35

@sőőtnagyonis:

Most jött rád? Ha romlik az állapotod van valaki a közeledben?
Most hívjak mentőt?
Vagy csak beszélgetni szeretnél velem? Ráérek. Mi a baj?

sőőtnagyonis 2017.03.14. 21:11:15

@Frady Endre:

Hazafelé Fradi meccsről.

Kisapám megy haza a meccsről,
A nagy tömeg mögötte tolong.
Lépek egyet suppp
Megint lépek megint suppp
Nézek hátra, hát mit látok?
Egy nagy karóval vernek háton!

sőőtnagyonis 2017.03.14. 21:25:52

@6.Lenin:
Fostok, hogy borul a bili. Amikor Pestet felgyújtottátok, lehetett mindent csinálni?
Most meg sípolni sem lehet faszkalap? Hol élsz te szarházi?

6.Lenin 2017.03.14. 21:42:19

@sőőtnagyonis:

Rossz helyen kopogtatsz. Miért is fosnék én bárkitől is?
Neked is sípolás a mániád? Aztán mit értek el vele? Azt hiszed ettől nyernétek 18-ban?
Én kételkedem benne, de nem szeretnélek elszomorítani, de 18 után is a szopóágon lesztek, ha így álltok neki a témának. Már 6. éve a bolhafinggal 1enlő, ez a taktika.
Szerintem valami normálisabb hozzáállással talán az esély is több lenne, de ez nem az én gondom.
De, hogy érdekesebb legyen, fogadjunk.
Én azt állítom, hogy 18-ban simán nyer a Fidesz, és nem azért mert tényleg ők a legfaszábbak, hanem az ellenzék 1 igen balfasz társaság ezekkel a momentumosokkal 1ütt.
Meg kell nézni a támogatottsági adatokat 2010-ben és most. A Fideszen kívül mindenki nagyot csúszott lefelé, csak a kicsik szaporodtak 1mástól elvéve a szavazókat. Más meg sehol.
Jó fütyülést, ha ez téged megnyugtat.

sőőtnagyonis 2017.03.14. 21:52:50

@6.Lenin: Én kételkedem benne, de nem szeretnélek elszomorítani, de 18 után is a szopóágon lesztek.
Fosnak a jobbérek, meg kell dolgozni a júdáspénzért.
Értem te ne aggódj, már sok mindent megéltem, és nem fosok mint ti.

6.Lenin 2017.03.14. 22:05:41

@sőőtnagyonis:

Ennek így nem sok értelme van. Még mindig nem értem, hogy miért is kéne nekem valamitől is félnem? Félreértettél, én nem aggódom senkiért, csak leírtam, hogy a tények alapján , mit is tartok elképzelhetőnek a jövőt illetően.
Eddig semmi olyasmit nem látok ami ezt kérdésessé tenné. Az ellenzék osztódik, 1re balfaszabb társaság jön elő még tovább osztva az amúgy is kevés támogatót.
Mi lenne itt olyan félelmetes?

Botkát mondjuk el tudom képzelni, ha be van taszajtva nem lehet valami szívderítő látvány. Gondolom olyankor baszott erősnek érezheti magát, de veszélytelen pacák.
A horpadtmellűektől meg miért is kéne rinyálni? Eltűnnek maguktól, mint a többi hasonló társaság. Vona tökön szúrta magát, de előtte se volt sok esélye, csak nagy szája. Komolytalan társaság.

Beáta Rigóné Szilágyi 2017.03.14. 23:32:04

@Zolika0111: Nem vagy kisebbségben a véleményeddel. :)

Zolika0111 2017.03.15. 08:13:35

@Kalmár:
"Egyszer kiviszik a pénzt a multik, akik mindenféle trükkökkel eltüntetik a profitot, hogy ne kelljen adót fizetni. Menedzsment jogok, saját márkás termékek átszámlázása, névhasználati jogdíj stb."

Egyszer: ugyanúgy trükközik a magyar vállalkozás is a profittal, mint a multi. pl.: Egy ember kezében van két cég. Az egyik lízingel akármilyen 1 db eszközt/gépet, amit elszámol, majd bérbe adja a saját cégének és az is elszámolja. Egy darab eszköz/gép és dupla elszámolás. Na ezeknél a cégeknél nagy valószínűséggel a lepapírozott alkalmazotti fizetés köszönőviszonyban sincs a valós bérrel. Ez a cég ugyanúgy kilopja a pénzt, elmegy luxusnyaralásra és szlovák rendszámú BMV-re. A feleség/gyerek nevén házak lesznek, miközben a „TISZTESSÉGES”vállalkozó nem tud semmi vagyont felmutatni. Ha mégis ellenőriznék, abban a pillanatban minden mozdítható értéket eltüntet, és csak egy csupasz kft.-t hagy maga után, ja és kifizetetlen melósokat. Ezt csinálja kicsi és nagy cég is. Emlékszel még az M0-ás északi Duna hídjának építésére? Na melyik cég is ment csődbe kifizetések előtt? Hát nem kicsi.

Ez egy gusztustalan dolog! Csak az a probléma, hogy a törvényhozásunknak KÉNE olyan törvényeket alkotni, hogy ellehetetlenítsék ezeket az illegális pénzkivételeket. Aki elbukik, abból még a szart is ki lehessen perelni, ha nincs neki, akkor a családjából. DE ebből biztos nem lesz semmi, hiszen a politikusaink, milyen érdekes, a felhalmozott vagyonukat a családjaiknál dugdossák.
folyt. köv...

Zolika0111 2017.03.15. 08:55:22

@Kalmár:
„Másodszor kiviszik a kamat formájában, amit a világháború óta fizetünk.”

Másodszor: Ez már megint a politikusainknak a sara. A mindenkori kormányunknak lenne a dolga, hogy szüntessék meg az államadósságot, vagy legalábbis csökkentsék azt. A rendszerváltás után egészen 2001-ig csökkenő pályán volt. Első Orbánc kormány kezdte, Medgyesi folytatta, Gyurcsány belehúzott a költekezésbe. A második Orbánc kormány megállította, sok minden kellet hozzá, pl. a magán nyugdíj befizetések lenyúlása, kupakokra kivetett NEM ADÓ, hanem termékdíj, stb. Kósa el is magyarázta, remélem neked is világos:

www.youtube.com/watch?v=9Cw7SzqhUwk

Utána valami „isteni”szikra homályba lökte nagyra becsült vezérünket és Paks II. építéséhez felvett hitellel MÁR MEGINT EMELKEDNI FOG az államháztartás hiánya. Szerencsére ezt már nem a hanyatló nyugatnak fizetjük, hanem Orbánc Viktorka nevű öleb gazdiának, Putyinnak.

Akik okozták a növekvő államadósságot: Medgyesi kiszállt, Gyurcsányt már eltakarította a nép ítélete a kormányzástól, most Orbánnak kéne eltakarodnia. Megépítette a játékszereit, van már a Csuti királynak stadionja, kisvasútja.
Egy dologtól sosem kell tartania, hogy nem lesz szabad hely valamelyiken/valamelyikben.

Nekik kell megköszönni a kamatokat, mert ők vették fel a hiteleket (Medgyesi, Gyurcsány, Orbán), nem pedig nyugatot szidni.
folyt.köv...

Zolika0111 2017.03.15. 10:28:13

@Kalmár:
„Harmadszor leépítették a gyártó és feldolgozó kapacitásainkat amiknek a helyére ők léptek be.”
Harmadszor: Már megint egy hatalmas hazugság.
Tudod mit? Gyere el a lakásomba és próbáld meg elvinni az LCD tv-t, kilóra, híradástechnikai hulladék árat fizetni érte. Próbáld meg! Ne csodálkozz, hogy szilánkosra fogom törni a kezed és kirúgom a fogaidat.

A mindenkori kormányaink, akik még csak nem is áron alul adták el az állami vagyont, hanem kilóra, afrikai országokban már rég levágták volna a kezüket egy bozótvágóval.

„Negyedszer a megkapott pénz nagy része nyugtai vállalatoknál landol. Gépvásárlás, stb”
Itt látszik, hogy nem nagyon gondoltad át az írásodat. Csak három példa:

1. útépítések, csatornázások, szennyvíztisztítók, vasúti sínek felújítása. Mindegyik rengeteg földmunkával jár. Te mivel csinálnád, ha a kedves kormányunk még engedi is, hogy túlárazhassad a munkát? Mert én keresnék egy világszínvonalú céget, amelyik az építőipar valamennyi szegmensét, de a mélyépítést biztosan lefedi 100%-ban.
Ilyen például a Liebherr, a Volvo (EU), Komatsu (Japán) Caterpillar (USA). Ilyen eszközöket még csak véletlenül sem gyárt Magyarország, honnan szereznéd be? Mert én innen az EU-ból. Ha már ők adják a pénzt.
De nemcsak kikanalazni, elhordani is kell a földet. Van olyan magyar cég, aki földszállításban fel tudja venni a versenyt a Volvo, Scania, Daf, Renault, Mercedes kamionjaival? Mert szerintem a mi Rába gyárunk kevés ehhez. A magas árak miatt lehetne biztos venni Rába kamionokat is, de valahogy mégsem azokat lehet látni a nagy építkezések között. És arról sem szabad megfeledkezni, hogy a zsíros pénzeket felmarkoló fővállalkozónak el kell mennie az átadási ceremóniára. Magyarországon gyártott Suzukit fog venni, vagy hodály nagy BMV/Mercedes-t?

2. Az egyik barátom most fogja a vállalkozását bővíteni egy CNC géppel. Mit ajánlasz neki? A kalinyingradi gépgyár termékét vagy inkább egy német vagy cseh gépet?

3. busz, villamos, metró, vonat. Az únió a kötöttpályás közlekedést favorizálja. Honnan kéne vásárolnunk villamost és vonatot? Mert Magyarország nem gyárt. Az, hogy a metrószerelvényekre behazudják, hogy azok felújított szerelvények és már megint egy elavult/orosz/drága technológia jött hozzánk, már megint a politika sara. Csodálkozol, hogy az EU nem ad rá pénzt?
Széles Gábor, az antigravitáció nagymestere meg jobban tette volna, ha a Volvót, aki bejelentkezett Magyarországra buszt gyártani és szövetkezni az Ikarussal, nem zavarja el. Mert végre lenne valami, amit mi állítunk elő. Most végig lehet nézni, hogy mi a választék: Vagy a szakadt, lelakott, régi magyar buszok, vagy Mercedes, Volvo, stb. +Mutatóban pár magyar fejlesztés.

Kezdem unni, hogy gyalázzák, mocskolják, fikázzák az EU-t. Tőled is megkérdezem:

Mit kaptunk az oroszoktól, amit egy lapon lehetne említeni az EU pénzeivel? Ha nem tudsz semmit mondani, akkor jobban tennéd, ha csöndbe maradnál!

Skankhunt42 2017.03.15. 12:33:15

@fidesz maszop dk egykutya: ár napig :DD dehisz akkor te már egy szakértő vagy!! így már értem honnan ez az ostoba emberekre jellemző okoskodás
süti beállítások módosítása