B1 blogcsalád



Németh Szilárdban megbotránkozást keltett, hogy Orbán Viktort nem mindenki szereti

2016. október 23. - B1blog

nemethszilard.jpgGarázdaságnak számít egy politikus kifütyülése - mármint a Fidesz szerint, ha a politikus épp fideszes. Jelen esetben Orbán Viktor, a párt elnöke, miniszterelnök, nemzetünk kedves atyja. Hát még mit nem.

Lássuk, mit is állít pontosan – legutóbb Németh Szilárd száján keresztül – pártunk és kormányunk. A „garázdaságot követ el” a Büntető Törvénykönyv 339. § (1)  szerint:

Aki olyan kihívóan közösségellenes, erőszakos magatartást tanúsít, amely alkalmas arra, hogy másokban megbotránkozást vagy riadalmat keltsen, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő. A büntetés bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztés, ha a garázdaságot csoportosan, a köznyugalmat súlyosan megzavarva, fegyveresen követik el.

Ki az, akiben megbotránkozást kelt vajon, hogy Orbán népszerűsége nem osztatlan?

Ahogy a kedves vezető mondaná: (még) nem 100 százalékos. Tudjuk, neki már az is fáj, ha egyetlen embernek is más a véleménye, mint neki – de hát ez fájjon a miniszterelnöknek. Nem tudjuk érte sajnálni.

Ahogy azokat az ostoba talpnyalókat sem, akik a Btk-val hadonászva igyekeznek minden zavaró momentumot eltakarni a kedves vezető elől. Csak meg ne lássa a főnök, hogy nincs meg a 100 százalék! (Persze annyira ez sincs gránitba vésve: amikor az 50 százalék sem lett meg, az sem zavarta túlságosan.)

Legyen egyértelmű: demokráciában a véleménynyilvánítás szabadsága alapjog. Aki egy nagygyűlésen teszi ezt, annak is. Ha síppal felfegyverkezve, akkor úgy. Aki két ujjal is tudja, annak milyét tervezi elvenni Németh úr?

Aki megbotránkozik azon, hogy imádott vezérét nem mindenki rajongja körül, az valószínűleg azon is megütközik, hogy a föld gömbölyű.

Aki fütyülni akar, hát tegye - éljen szabadon alkotmányos jogával. Amíg lehet. Amíg hagyják.

Amíg hagyjuk, hogy ők döntsék el: tűrik vagy tiltsák.

ashwood

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9311831709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.10.23. 13:01:17

Ki ez a faszi? Az uber ellenes cirkuszban láttam a taxis hordában. Akkor azt hittem, közéjük tartozik.
Mondjuk a hozzáállása alapján, egy normális demokráciában már zacskót ragasztana... Méghogy garázdaság. És miakurvaanyja vótt az elvtársnak, amikor a fideSSes csürhe vonult maszop rendezvényeket megzavarni?

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.10.23. 13:04:52

Apropó, ha kimegyek és kifütyülöm a fideSS maffia keresztapáit, majd a_független_ bíróság megállapítja, hogy ez nem garázdaság, akkor német elvtárs ellen indul-e eljárás rágalmazás miatt?

sőőtnagyonis 2016.10.23. 15:10:08

Szilárdnak csak az a baja, hogy akkora tohonya krapek, hogy nincs az a helikopter ami felszállna vele, így Tóni megy helyette..

Dezső Németh 2016.10.23. 17:35:47

" ... annak milyét tervezi elvenni Németh úr? ..."
MIJÉT, te balfasz !...

staropramen 2016.10.23. 17:49:35

Néha azt kell hinni, hogy Rejtő Jenő látnok volt.
Egy rövid idézet Az ellopott futár c. művéből:

"Maga jobban tenné, ha elmenne csomagot hordani, nagy, erős ember, hogy sülne ki a szeme, csak lopja a napot, meg ki tudja, mi mindent."

2016.10.23. 18:19:39

Ki a kurva anyja fogja ezt a betegágyon majd megfordítani ha leroggyan és ki kell alóla szedni majd a szaros pelenkát.

megamedve 2016.10.24. 06:44:44

Hú, ez az arc!
Csak úgy dübörög róla az IQ!
És ha megszólal, meg is mutatja: a látszat nem csal!

2016.10.24. 06:48:20

rezsi birka szilárd ! Csak hogy el ne feledd !
Birósági papírod van arról hogy hazudsz, te hájas zsírdisznó paraszt !

kaleidos cope 2016.10.24. 08:26:34

ez pont úgy néz ki mint akit feltételesen szabadlábra helyeztek (sajnos)
megtestesíti az átlagos magyar néplelket : ostoba hájas tahó

ebella 2016.10.24. 08:42:38

Én a háttérbe vonnám. Ez olyan buta, hogy sokat árt a Fidesznek. Ennél értelmesebb (arcú) segédmunkásokkal van tele az ország.

Netuddki. 2016.10.24. 09:55:01

A fütyülők megverése minek számít?
Na, ilyen suttyók alkotják a fideszt. Találó a mai napirajz:
index.hu/napirajz/2016/10/24/taktikai/

A németsziszi sem különb. Ugyanolyan suttyó mint akiket összehozott az orbán a közös akolba. Fütyülsz? Pofánbaszlak oszt elszaladok!
Lopok? Ha rákérdezel mellébeszélek! Ezek a fideszes emberkék. Nem különb se a "vezető", se a vezetett.

Még mindig hiszem, hogy ezek a hazug, tolvaj sutyerákok vannak kevesebben. A kérdés továbbra is az, hogy miért hagyjuk, hogy meglopjanak és a saját képükre formálják Magyarországot?

Netuddki. 2016.10.24. 10:04:13

Hab a tortán.
Aszongyák állami ünnepség volt tegnap a Kossuth téren. De az "ünnepséget" a pintér magánhadserege biztosította kordonnal, kapukkal, és csak a fideszeseket engedték be.
Az orbán is pártszónoklatot tartott, elismételve azokat a balfaszságokat amiket nap, mint nap hallunk a fideszmédiából. Biztos így kell megünnepelni '56-ot? És biztos, hogy a kádári diktatúrához hasonlót építgető G. orbán viktornak kell rajta szónokolni?

Az orbán magándzsemborija volt ez valójában nem állami ünnep...

Netuddki. 2016.10.24. 10:05:00

@Tibi !: Közpénzből finanszírozva persze.

Netuddki. 2016.10.24. 10:06:16

@B1blog: Remélem a fidesztrollokat kibaszkodtad, és nem szabadnapjuk van a hétvégi kommunista szombat miatt!

Attilajukkaja 2016.10.24. 10:27:32

@Hóhér az utolsó barátod:
"Ki ez a faszi?"
Nemeth Rezsi Szilard? Ugy tudom a magyar Bitkozo Szovettseg elnoke. Az Olimpian lathattuk, milyen aldasos a tevekenysege.
Most eppen jogaszkent probal ervenyelsulni, es ha kell, a jogot majd a mondataihoz igazitjak. Semmiseg az egesz!

@Tibi !:
"A fütyülők megverése minek számít?"
Jogos onvedelemnek. Mi masnak? A futyules komoly hallaskarosodashoz vezethet, foleg az idoseknel, akikben felelmet is keltett a sok FUTYULO latvanya. ;o)

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 10:28:07

A füttyös ballib csürhe akcióban..

Rohadt kevesen vannak, és rohgadt hangosak..

Viszont megmutatták hogyan kell plakátokat tépkedni, és tönkre tenni nemzeti ünnepeket, 200 elmebeteg Gyurcsány csicksával.

Kíváncsi leszek mit mondanak majd, ha majd valami csoda folytán 2022-ben nyernek, és a tanulásra hajlamos magyarok végig fütyülik meg tépkedik a 4 évet, ahogyan a magát demokratának hívó csürhe tanította..

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 10:36:32

@Ballib cenzúrázók réme 18: "A füttyös ballib csürhe"

Ne ballibezd le a fideSS-t, mert nem kapsz fizetést!

"Viszont megmutatták hogyan kell plakátokat tépkedni"

Hazudsz, a fideSS önkormányzatt tépkedtette a 2farkú plakátjait közmunkásokkal.

"tönkre tenni nemzeti ünnepeket"

007.03.15. Múzeumkert, 11 óra, központi állami ünnepség
A hivatalos állami ünnepség kezdetekor kétezer árpádsávos zászlókkal, karikírozott Gyurcsány-fejekkel és fakeresztekkel felszerelkezett tömeg érkezett a békés megemlékezők közé. A Himnusz eléneklése után a műsor első fele gyakorlatilag elveszett a kormány távozását követelő hangorkánban. Számtalan család próbálta halálra rémült, zokogó gyermekeit kimenekíteni a kereplők, sípok és ordibálások erdejéből.

www.epa.hu/00800/00804/00473/63807.html

Netuddki. 2016.10.24. 10:37:19

@B1blog: Csalódtam. Neked is csak a hozzászólások száma számít. Eh!

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 10:39:09

A füttyös ballib csürhét helyre tették a magyarok.
Megmutattuk nekik, hogy nem vehetik el az ünnepeinket tőlünk !

Ez a különbség.

A ballibeknél néhány száz fő próbálja több tízezer ember ünnepét tönkretenni, és a néptől kapnak pár pofont.

2006-ban pedig több tízezer embert verettek a ballibek beazonosíthatatlan karhatamistákkal.

Netuddki. 2016.10.24. 10:40:28

@Attilajukkaja: Mér? Faszhelikopter is volt? Pedig én csak 1db helikopteres faszt láttam, azt is tribünön, a "100 milliókat elsikkasztó" farkasflóris mögé elbújva.

Netuddki. 2016.10.24. 10:41:13

@Ballib cenzúrázók réme 18: Tolvaj bűnözők vagytok, és csak utána emberek...

morph on deer 2016.10.24. 11:08:01

Helyes fiú, na!
És nemcsak szép, de okos is!
Nem is értem, hogyhogy nem ő az elnök..?
Legalább látszana szabad szemmel is..!

Attilajukkaja 2016.10.24. 11:09:01

@Tibi !: @a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Ne haragudjatok, de tudjatok, mi a velemenyem: aki a Ballib cenzurazonak valaszol, az csak eteti a trollt.
Ez azert gond, mert elviszi a beszelgetes fonalat valami olyan iranyba, amire ot szerzodtettek.

Tibinek:
"én csak 1db helikopteres faszt láttam"
A pluss vagy felfujhato helikoptereknek alcazott, Soros altal finanszirozott ke'm dronok kulonosen veszelyesek lehetnek!

atpijkamo95 · http://deciki.blog.hu/ 2016.10.24. 11:18:59

@Attilajukkaja: "foleg az idoseknel, akikben felelmet is keltett a sok FUTYULO latvanya."

:)) Sok fütyülő látványa nem kelt bennünk félelmet, csak a sok fasz a színpadon.

biggianni 2016.10.24. 11:19:36

n sz ez az undoritó seggnyaló,egy végtelen sötét férfiatlan,jellemtelen
megélhetési zsirtömeg! Ritka randa pofája van!

gyurmicsek 2016.10.24. 11:20:43

Sziszi a szumó szüvetség elnöki székére gyúr :)

atpijkamo95 · http://deciki.blog.hu/ 2016.10.24. 11:21:50

@morph on deer: "Legalább látszana szabad szemmel is..! "

:))

Jolka40 2016.10.24. 11:27:33

@Tibi !: "Aszongyák állami ünnepség volt tegnap a Kossuth téren. De az "ünnepséget" a pintér magánhadserege biztosította kordonnal, kapukkal, és csak a fideszeseket engedték be."
Ennyire még egy kormány sem volt betojva.

Netuddki. 2016.10.24. 11:33:11

@Attilajukkaja: Azt, hogy mikor rúgok bele ezekbe a tetvekbe, nem te fogod megmondani, már ne haragudj...

Netuddki. 2016.10.24. 11:34:32

@atpijkamo95: Háááát! A vajdájuk elég kis fütyi...

konrada 2016.10.24. 11:36:54

Ez egy farok...

...de szerencsére csak ugat.

...nem úgy, mint amikor emberek százait verette meg a hatalom, és a büntetést azok kapták, akik a verést, a verők meg kitüntetést...

Attilajukkaja 2016.10.24. 11:41:16

@atpijkamo95:
":)) Sok fütyülő látványa nem kelt bennünk félelmet, csak a sok fasz a színpadon."
Eppen, hogy azokat szeretik. :o)))
A kis futyikkel meg nem tudnak, mit kezdeni, ezert utnek-vagnak.

@Tibi !:
" Azt, hogy mikor rúgok bele ezekbe a tetvekbe, nem te fogod megmondani, már ne haragudj..."
Miert haragudnek? Csak szolok, hogy a tetuk ellen nem a legjobb megoldas a vagdalkozas meg a rugdosas. Elaprozod az energiadat. A kis szemetek mastol doglenek. :o))

Attilajukkaja 2016.10.24. 11:44:56

@Jolka40:
"Ennyire még egy kormány sem volt betojva."
Mert nem volt ra oka '90 ota.

konrada 2016.10.24. 12:06:11

@Jolka40:
Ja tényleg nem.
...még a rendőrséget sem merték kivezényelni azonosítók nélkül, hogy azok lezárják még a Kossuth térre vezető utcákat is sokszáz méterre, nehogy valaki bemenjen.
Ennyire tényleg nem fostak még...;))

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.10.24. 12:08:55

@konrada: te is a tévé székházát felgyújtó csürhében voltál?

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 12:24:45

A füttyögő csürhének megmutatták a magyarok hogy tudunk ünnepelni akkor is, ha 100-200 majom Gyurcsnyista tönkre akarja tenni a nemzeti ünnepet.

A nép megbosszulta a füttyögős csürhét !

A ballib elkúrók idején beazonosíthatatlan karhatalmisták rendszabályozták a több tízezres ünneplő tömeget, most a több tízezres ünneplő tömmeg rendszabályozta a füttyögő csürhét !

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.10.24. 12:33:37

Már a fütyülés is garázdaság Zsírszilárdnál? Hát akkor a leköpés (Gyurcsány) vagy a tojással dobálás (Demszky) minek számít? Ja, tudom: az hazafias tettnek.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 12:37:20

@fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya:

Két apró különbség azért van a két eset között.

Az egyik esetben Gyurcsánynál és Demszkínél nyoma se volt ünneplő tömegnek, max 100-200 ostoba pártcsíkkal rendelkező csinovnyik szurkolt, és tízezrek tüntettek.
A tüntetőket beazonosíthatatlan karhatalmistákkal hallgattaták el, verették rommá.

Most pedig tízezrek ünnepeltek, és pár száz csürhe füttyögött. A füttyügőket a tízezres tömeg büntette meg, mert a fülükbe füttyögtek, és apukájuk nem tanította meg a Soros csicskákat arra, hogy ilyet ne tegyenek.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.10.24. 12:41:55

@Ballib cenzúrázók réme 18: Hát most mondd meg kicsirigó: mi lett volna, ha anno a Medgyessyt, Gyurcsányt kifütyülő, vagy a Demszkyt nem (csak) kifütyülő, de tojással is megdobálók részesültek volna hasonló atrocitásban. Nem az ünneplő tömeg, sokkal inkább a rendet fenntartani hivatott rendőrség részéről. Lehetett volna a médiát utána telesírni vele, hogy Gyurcsány karhatalmistái megverették a Demszkyt tojásokkal békéset dobáló tüntetőket!

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.10.24. 12:48:39

@Ballib cenzúrázók réme 18: "Az egyik esetben Gyurcsánynál és Demszkínél nyoma se volt ünneplő tömegnek, max 100-200 ostoba pártcsíkkal rendelkező csinovnyik szurkolt, és tízezrek tüntettek."

Jaj, mókuska, tudom imádsz hazudni, de azért ez mégsem járja. Nagyon is voltak ünneplő közönségek rendre Gyurcsánynál meg Demszkynél is. Az, hogy ezt "max 100-200 ostoba pártcsíkkal rendelkező csinovnyik"-nak tünteted föl, az már a te magánügyed.

erol 2016.10.24. 13:26:15

Jézusom ezt a visszataszító, ostoba pofát. Igazi kapitális példánya a buta fideszeseknek.

konrada 2016.10.24. 13:34:37

@Hóhér az utolsó barátod:
Attól, hogy te a sorszámnélkül lincselő rendőrök egyikeként viperáztál, még nem kell azt hinned - bár gondolom, így nyugtatod magad - hogy mindenki más csőcselék, és így te csak jót tettél.

(Az értő olvasást meg nem is várom el tőled, azt meg pláne nem, hogy összefüggéseiben olvass el előzményt meg választ, mert az nem férne be a te fekete-fehér világképedbe...)

konrada 2016.10.24. 13:38:09

@Ballib cenzúrázók réme 18:
Attól még éppenúgy bunkóság mindkét eset.
...az más kérdés, ha olyan kevesen vannak a szimpatizálók, hogy az ellentüntetők verésében a rendőröknek kell kisegíteni...

nu pagagyí 2016.10.24. 14:05:44

Pont olyan hájfejet növesztett ez a fazon, mint amilyen a gazdinak van és még csaholni is tud.

nu pagagyí 2016.10.24. 14:17:34

@Ballib cenzúrázók réme 18: Az "ünneplő tömeg" nagy része Kubatov és a fideszes önkormányzatok fizetett csőcseléke volt, akiket ingyen fuvaroztak (a mi költségünkre) a helyszínre. De mit lehet várni egy olyan rendezvénytől, amikor a diktátor méltatja egy korábbi diktátor elzavarását?

Attilajukkaja 2016.10.24. 14:22:40

@morph on deer:
"És nemcsak szép, de okos is!"
@nu pagagyí:
"olyan hájfejet növesztett ez a fazon, mint amilyen a gazdinak van"

Sajnos nem a kinezetevel van a gond. A tulsuly sem lenne egy kriterium, Rogan esetenben pediga a larvaarc sem lenne az, HA...
Ezeket az embereket nem a szepsegukert fizetjuk (mert mi fizetjuk oket!), hanem azert, hogy nekunk dolgozzanak (mert nekunk dolgoznak). Es ha nem dolgoznak jol, akkor kirughassuk oket. Ehelyett mi tortenik? Ha nem dolgoznak jol, ok rugnak ki minket. Vagy nem varjuk meg, es magunktol tavozunk. Itt erzek egy kis disszonanciat!

Pop40 2016.10.24. 14:55:43

@Ballib cenzúrázók réme 18:

"és a tanulásra hajlamos magyarok végig fütyülik meg tépkedik a 4 évet,"

Hogy is van ez nálad, elvtárs?

Ha a hordád fütyüli ki Fletót (közben veri szét-gyújtja fel fél Bp-t) azzal nincs gond, de ha Vityát fütyülik ki, az maga a megtestesült nemzetellenesség?

Néha kicsit kihúzhatnád a fejed Vitya valagából, bármennyire otthonosan is érzed ott magad a szarszagban.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 15:02:42

@Pop40:

Az ünnepelni vágyó tömeg reakciója ugyanaz volt. GYurcsány idején is és most is.

Ami a különbség az, hogy GYurcsányék idején az azonosíthatatlan rendőrök szarrá verték a több tízezer tüntetőt, most pedig a pár száz GYurcsanyistát védték meg a több tízezer ember jogos dühétől.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 15:03:15

@Pop40:

Másik különbség hogy ott senki nem szólított fel senkit füttyögésre.
Elég volt az ÖSzödi beszéd, hogy a tisztességes emberek tüntessenek az Elkúró ellen.

Itt meg pártvezetők biztatnak plakáttépkedésre, meg füttyögésre.
És így is csak párszáz agybeteget sikerült ennyire lealjasítaniuk.
Szánalmas.

Pop40 2016.10.24. 15:08:57

@Ballib cenzúrázók réme 18:

Én elhiszem, hogy a fideszes időszámítás 2006-ban október 23-mal indul.

Csak annyi a gond ezzel, hogy mindenki más viszont emlékszik arra is, hogy amikor az okt 23-i (valóban eltúlzott) rendőri akciók történtek, annak az volt az előzménye, hogy Vitya meg a Jobbik focihuligán csürhéje nagyjából egy hónapja kb minden este felgyújtotta és szétrombolta fél Bp-t, és rendszeresen macskakövekkel, meg Molotovokkal dobálta a rendőröket.

Ami ugye a fideszeseknél csak akkor főbenjáró bűn, ha Röszkénél csinálja a migráns.
A magyar neonácinak Budapesten lehet.

Pop40 2016.10.24. 15:12:13

@Ballib cenzúrázók réme 18:

Persze, a tévészékház felgyújtása pont erről szólt: a sok jóarcú, tisztességes ember tüntetett az "elkúró" ellen. :DDDD
Csuklyában, Molotov-koktéllal.

Más kérdés, h magam sem értek egyet a fütyüléssel. Nem azért, mert Vitya ne érdemelné meg, hanem azért, mert az az ellenzéknek kb sehova nem vezet.

konrada 2016.10.24. 15:13:21

@Ballib cenzúrázók réme 18:
...na az valóban égés, hogy szerencsétlen Juhász még az ezer darab fütyülőjére sem talált embert....

Attilajukkaja 2016.10.24. 15:17:56

@atpijkamo95: @Tibi !:
Na ugye? Maris mindenki csak a Ballib cenzurazoval foglakozik......

konrada 2016.10.24. 15:18:37

@Pop40:
A csürhe elítélendő, a bűncselekményeik büntetendőek, ezzel azért nem sokan vitatkoznak.

...a vita azon folyik, hogy kiképzett-felkészített, az állam által fizetett rendőrség viselkedhet-e úgy mint a csürhe, és ekkor megengedheti-e magának, hogy a csürhéhez hasonlóan kerülje a beazonosíthatóságot.

...s aki nem érti meg a különbséget, azok próbálnak meg ezen vitatkozni...

Attilajukkaja 2016.10.24. 15:29:13

@Pop40:
"magam sem értek egyet a fütyüléssel. Nem azért, mert Vitya ne érdemelné meg, hanem azért, mert az az ellenzéknek kb sehova nem vezet."
Attol fugg, mit tartasz ellenzeknek. Ha csak a partokat, akkor igazat adok neked.
En ugy gondolom, hogy a futtykoncert valami olyasmit erzekeltett Orbannal, amit eddig meg nem elt meg. Illetve megerositette azt, amit csak a nepszavazasnal vett eszre: nincs mogotte annyi szimpatizans, mint amennyit remelt. Mar nem csak tapsolo tomeg hallgatja a csodas beszedeit, hanem olyanok is, akik nem ertenek egyet vele.
Ebbol a szempontbol a futtykoncertnek jelentosege volt, mert erzekeltette Orbannal es a vilaggal, hogy messze nem olyan nepszeru, mint hiszi.

Pop40 2016.10.24. 15:31:28

@konrada:

Nem engedheti meg magának, nyilván.

Ugyanakkor a fideszes-jobbikos csőcselék által heteken át művelt zavargások az első ilyen volt az ország történetében.

És miután a rendőrök heteken át nézték azt, hogy a kollégáikat egymás után juttatja kórházba a molotovozó-macskakövet dobáló csőcselék, nem csoda, hogy egyesekben elszakadt a cérna egy idő után. Nem elfogadható, még egyszer. De emberileg érthető. Csak ők épp nem azokon álltak bosszút, akiken kellett volna.

A maszkos, molotovozó csürhére kellett volna rögtön a székházas incidens után kivezényelni a rohamosztagot, és a szart is kiverni belőlük, ólmosbotokkal, meg éles lőszerrel. Akkor jó eséllyel nincs október 23-án pl a Révész Máriusz-os eset.

Attilajukkaja 2016.10.24. 15:34:39

@konrada:
"az állam által fizetett rendőrség viselkedhet-e úgy mint a csürhe, és ekkor megengedheti-e magának, hogy a csürhéhez hasonlóan kerülje a beazonosíthatóságot"
Nyilvan nem.
2006-ban nyilvan tulkapasok es jogellenessegek tortentek a rendorseg reszerol. Ez nagyon is elitelendo.
Es mi van a gyujtogato es kodoballo csurhevel, amelyik rahuzta a rendoroket a bekes tomegre? Roluk mi a velemenyed?

Pop40 2016.10.24. 15:40:51

@Attilajukkaja:

Ez mind szép, csak a baloldalnak kontraproduktív.

Ha egy átlag néző lát a tévében egy ünnepséget, amin egy 20-30 fős társaság fütyül, ösztönösen, mindig az ünneplő tömeg pártjára áll majd. Akkor is, ha maga Hitler az, aki a pódiumon beszél.

Hogy a baloldal kormányra kerülését nem segíti ez az incidens, azt biztosra veheted. Hogy Vitya sz@r, azt tudja mindenki, ezért kár kimenni fütyülni.
Amit be kéne bizonyítani, az az, hogy a baloldal kormányképes alternatíva lesz Vitya után. Márpedig ezt ilyen performanszokkal nehéz lesz elérni.

Vitya is felbérelt anno embereket Fletó ellen füttyögni, de arra gondja volt, hogy személyesen ne köthessék hozzájuk. Most meg az Együtt elnöke személyesen füttyögött.
Vitya bármilyen undorító tolvaj, sajnos sokkal több esze és politikai érzéke van, mint a komplett baloldali politikusi gárdának összesen.

Attilajukkaja 2016.10.24. 16:15:32

@Pop40:
"Ha egy átlag néző lát a tévében egy ünnepséget, amin egy 20-30 fős társaság fütyül, ösztönösen, mindig az ünneplő tömeg pártjára áll majd."
Ez a TV kozvetitesen mulik. Az allami csatornakon nem lathattal egy tiltakozot sem. A futtykoncertet is lekevertek, amennyire csak tudtak. Pedig a tiltakozok csapata nagyon is ott volt. Es nem csak egy, hanem tobb 30 fos csapatban.

"Hogy a baloldal kormányra kerülését nem segíti ez az incidens, azt biztosra veheted."
Nem is gondoltam, hogy egy ujabb baloldali kormany keruljon kormanyra. Neked eszedbe sem jutott, hogy egy mersekelt jobboldal vegye at a hatalmat Orbantol?

"Vitya is felbérelt anno embereket Fletó ellen füttyögni, de arra gondja volt, hogy személyesen ne köthessék hozzájuk. Most meg az Együtt elnöke személyesen füttyögött."
Az Orban altal felberelt emberekrol en is hallottam,...de ez ugyanolyan varosi legenda, mint az ellenkezoje. Nem erdemes foglalkozni vele, amig nincs ra bizonyitek.
Hogy Juhasz Peter maga szervezte meg a futtykoncertet, az szamomra minosegileg nagyon mas. O ezt felvallalta es meg is indokolta. Lefizetesrol szo sincs!
En ugy gondolom, hogy ez az orbanellenes megnyilvanulasok masodik szakasza. Az elso az abszolut bekes tuntetesek, megmozdulasok voltak. A masodik volt most, amikor a kifutyulok fizikailag is behatoltak az Orban fetisiztak tomegebe. A harmadikat pedig mindenki josolja meg maganak....

"Vitya bármilyen undorító tolvaj, sajnos sokkal több esze és politikai érzéke van, mint a komplett baloldali politikusi gárdának összesen."
Szerintem nincs tobb esze. En a Schobert Norbihoz hasonlitanam ot. Tudod, az a gyerek, aki rendorkent tok jol kezdte a karrierjet: testedzes es egeszseges taplalkozas. Aztan elszaladt vele a lo. Mara legfeljebb a felesege foglalkozik a fitnesszel, mert Norbinak nem jut ideje masra, mint az Update birodalom felfujasara. Teljesen szem elol vesztette az eredeti celt, csak a birodalmat epiti.
Hogy okos-e? Bizonyara meg van az uzleteleshez szukseges esze. De attol meg egy bunko marad. Ahogyan Orban is. :o)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 16:30:46

@Attilajukkaja: "Nem is gondoltam, hogy egy ujabb baloldali kormany keruljon kormanyra. Neked eszedbe sem jutott, hogy egy mersekelt jobboldal vegye at a hatalmat Orbantol?"

Legjobb lenne egy jobboldali kormány. (A fideSS rasszista szélsőjobb.) De ha már jobboldali nem lehet, akkor tőlem baloldali is lehet. (Az mszmp nem baloldali, a dk nem párt.)

Sőt, alkotmányozó nemzetgyűlés kellene, és egy szakértői kormány a első 4 évre. Az összes gengszterválás előtt és után kormányzó pártot betiltani, feloszlatni, képviselőiket egy életre eltiltani bármilyen párt- és állami szerepválallástól, plusz teljes vagyonelkobzás.

AGalaxisElnöke 2016.10.24. 16:35:56

@Ballib cenzúrázók réme 18: Légy büszke. Lassan már csak az ünnepek maradnak. Minden egyebet ellopnak a Narancs Elvtársak. 2022-ben meg nem is biztos hogy lesz még olyan hogy Magyarország. Minden esetre szurkolok hogy ha valaki alatvaló országot csinál belőletek az legalább ne Oroszország vagy Kína legyen.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 16:37:07

A vagyonelkobázs ellen perelhetnek, és bebizonyíthatják, hogy valamennyi részét rendes munkával keresték.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 16:38:27

@AGalaxisElnöke: "Lassan már csak az ünnepek maradnak."

Az nem ünnep, hogy a Bonsai Duce pártpolitikai beszédet mond.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 16:44:28

@konrada: "A csürhe elítélendő, a bűncselekményeik büntetendőek"

Hát ha fideSS verőlegényekből áll, akkor nem lesz felelősségrevonás, sőt, rendőrségi segítséget kap a törvénytelenségek véghezviteléhez.

A rendőrség szervilisen kiszolgálja a hatalmat, akár gyurcsányt, akár orbánt. Az államot és a rendet kellene védeniük. Törvénytelen a működése, minden vezetőt ki kéne rúgni.

wolves84lb 2016.10.24. 16:53:49

@Ballib cenzúrázók réme 18: te melyik fogatlan és fogalmatlan nyugger voltál, batyufasz?

wolves84lb 2016.10.24. 16:56:02

@konrada: az viszont büszkévé tesz, hogy micsoda lelkes fidesz-fanok vannak. Csupa fiatal, meg demokrata. Mint te. Meg orbán.

Attilajukkaja 2016.10.24. 16:57:02

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Legjobb lenne egy jobboldali kormány. (A fideSS rasszista szélsőjobb.)"
Ne gunyolodj! En arra gondoltam, hogy a baloldal semmikepp sem fogja osszszedni magat.
Velemenyem szerint van egy olyan konzervativ ero Magyarorszagon, aki meg hisz a tisztessegben es komolyan veszi a vallasat. Ezt az erot nem a baloldal hozza ki a begubozott allapotabol, hanem azok a jobboldaliak, akik felismerik, hogy az orbani ut sehova sem vezet.
En bennuk bizom!

" alkotmányozó nemzetgyűlés kellene, és egy szakértői kormány a első 4 évre."

Jo otlet,...de semmitmondo. Addig, amig meg nem nevezed meg a nemzetgyules feltetelezett tagjait.

"Az összes gengszterválás előtt és után kormányzó pártot betiltani, feloszlatni, képviselőiket egy életre eltiltani bármilyen párt- és állami szerepválallástól, plusz teljes vagyonelkobzás."
Benne vagyok. :o)

wolves84lb 2016.10.24. 16:57:05

@Ballib cenzúrázók réme 18: te, arról mesélj inkább, hová tűnt az a 2M ember, aki annó befért a kossuth-térre? most már szaros 30k-ra is veritek magatokat? Ez a szánalmas, te ocsmány féreg.

1ghost 2016.10.24. 17:17:32

A korrupt , tolvaj diktattúraépítő orbán ezt nagyon elqúrta!

Ugyanis ezeknek az országkifosztó szaralakoknak november 4-én kellenek ünnepelniük, amikor megindultak az oroszok. Vagy ünnepelhetnének november 7-én!

De kérem szépen az, hogy ezek az egykori kisztitkárok, akik ma a magyarok szabadságszeretetét fideszes bakanccsal tiporják, azért mégse szónokoljanak már nekünk a nemzeti ünnepünkön, mert azért az orbáni pofátlanságnak is legyen már határa, ha már a lopásuknak nincsen.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 17:18:03

@Attilajukkaja: Itt nincsenek jobboldaliak rajtam kívül, csak rasszisták.

$pi$ 2016.10.24. 17:25:22

@Attilajukkaja: "Pedig a tiltakozok csapata nagyon is ott volt. Es nem csak egy, hanem tobb 30 fos csapatban."

Nem tiltakoztak, hanem sípoltak. Ehhez értetek: letépni a másik plakátját, utána brüsszelig szaladni, ha a tieteket is letépik. Megakadályozni másokat a szólásszabadság gyakorlásában, miközben brüsszelig szaladtok, hogy sérült a szólásszabadságotok. Megakadályozni mást a megmozdulásban, miközben követelitek a jogot, hogy nektek jogotok van megmozdulást szervezni.

Harminc fős gerillacsapatok, ennyi maradt. Szavazásra már nem is akartok menni, a parlamentből kivonultok, a hangotok már nem hallatszik. Marad a síp, azzal 30 fős banda is hangos tud lenni.

Attilajukkaja 2016.10.24. 18:28:08

@$pi$:
"Nem tiltakoztak, hanem sípoltak. Ehhez értetek: letépni a másik plakátját"
Nem tudom, milyen plakatletepeshez ert az ellenzek, de a sipolas, kifutyules a tiltakozas legosibb formaja.

"utána brüsszelig szaladni, ha a tieteket is letépik"
Brusszelig szaladni?? Ez olyasmi lenne, mint a maratoni futas, vagy mi? :o))))

"Szavazásra már nem is akartok menni, a parlamentből kivonultok, a hangotok már nem hallatszik."
Ne remenykedj abban, hogy az ellenzek hangja nem hallatszik majd. Hogy a DK ki akar vonulni a Parlamentbol, az az o dolguk. De ott tenyleg nincs lehetoseg arra, hogy barkit meghallgassanak. Szegyen, szegyen, szegyen.

Attilajukkaja 2016.10.24. 18:36:51

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Itt nincsenek jobboldaliak rajtam kívül, csak rasszisták."
Elhiszem!
Ez nagyon nincs jol.
Velemenyem szerint csak a jobboldaliak donthetik meg Orban maffiakormanyat.
Azok a jobboldaliak, akik komolyan veszik a jobboldali ertekeket. Akik nem hirtelen lettek vallasosak, hanem igazan hisznek. Akik komolyan veszik az erkolcsi utmutatasokat. Akik nem csak a sajat meggazdagodasukkal vnanak elfoglalva.
Bennuk van minden remenyem. Fel tudsz mutatni akar egy ilyen hazafit is???

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 18:43:02

@Attilajukkaja: "Fel tudsz mutatni akar egy ilyen hazafit is?"

Ha a vallásosság kritérium, akkor nem.

(Azt nem is kérdezem, hogy muszlim vagy buddhista megfelelő-e.)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 18:48:56

@Attilajukkaja: "milyen plakatletepeshez ert az ellenzek"

Biztos a rasszista plakátok átfestésére gondol. A fideSS fasszopóknak nagyon gyenge az emlékezetük.

"Üzenjük Brüsszelnek, hogy ők is megértsék! Nincs papír az iskollai WC-kben."

"Üzenjük Brüsszelnek, hogy küldjetek még pénzt!"

A 2farkúknak olyan plakátjaik voltak, hogy ha letépted, akkor alatta erősebb ragaccsal vot, hogy "Hiába téped le, alatta is ez van."

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 18:52:47

@Attilajukkaja: Egyébként a 2farkúak plakátjaira annyira berágott a Bonsai Duce, hogy az egész óriásplakátozást betiltja. TV hírdetésekre úgyse lesz elég a 2farkúak pénzel, ő meg annyit lop, amennyit akar.

"Sorry about our prime minister"

Szakadtam a röhögéstől.

Attilajukkaja 2016.10.24. 19:08:17

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"A 2farkúknak olyan plakátjaik voltak, hogy ha letépted, akkor alatta erősebb ragaccsal vot, hogy "Hiába téped le, alatta is ez van."
Igen, ezt lattam, de nem ezt kerdeztem.
Allitolag az ellenzekiek tepkedtek le a kormanyplakatokat. Erre kerdeztem, ra, mert szerintem ilyen nem volt.

"Biztos a rasszista plakátok átfestésére gondol."
Ilyeneket en is lattam! :o)

"annyira berágott a Bonsai Duce, hogy az egész óriásplakátozást betiltja"
De ezt a Simicska birodalom ellen teszi. Mert nem birja elviselni az egykori haverjat. Nehez dolog egy diktator bizalmasanak lenni. Sohasem tudod, mikor kapod meg a selyemzsinort.
...Csak errol meg a gazszerelo Meszaros nem hallott. Biztosan nem volt jo tortenelembol. :o)
Erettsegizett egyaltalan?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 19:14:37

@Attilajukkaja: Igen, multifunkciós megoldás. Ha csak Simicskának akarna ártani, már 2015-ben betiltotta volna.

A mészarosnak könnyű volt a választás, vagy térdel a gázkészülékek előtt, vagy a riviérán yachtozik, ezért csak a lelkét kellett eladnia. Ha kicsi esze van, akkor gyűjtött már párszázmilliót egy svájci bankszámlán. Biztos szoros pórázon fogják, de értelmes ember ennyit megold. Amikor a tolvaj a megbízójától lop.

6.Lenin 2016.10.24. 19:24:54

Véletlenül olvastam 1 nagyon találó összefoglalót 1 másik blogon (NG )
a szerző engedélye nélkül bemásolom ide, mert nagyon jellemző azokra, akiket itt most nagyon imádnak.

"Fütyik. A hibahatár és az 5 % alatt."

Ennyi, de benne van az egész mai magyar ellenzék.

6.Lenin 2016.10.24. 19:27:58

@6.Lenin:
Még annyit, érdemes elolvasni az egész posztot. Kint van főoldalon ( még)

De elég az fenti összefoglalót.

Attilajukkaja 2016.10.24. 19:29:31

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Ha csak Simicskának akarna ártani, már 2015-ben betiltotta volna."
Nem. Akkor Simicska meg Orban legjobb haverja volt. Utana jott a "geci" korszak.

"A mészarosnak könnyű volt a választás, vagy térdel a gázkészülékek előtt, vagy a riviérán yachtozik"
Most kicsit obszcen leszek,..de Meszaros azt valasztotta, hogy mas elott terdel, es..... Ennek jutalma volt a yacht.
Remelem, izlett neki!

"Biztos szoros pórázon fogják, de értelmes ember ennyit megold. "
Meszaros nem csak ertelmes, hanem opportunista is. Jol teszi, hogy mindent kihoz abbol, amit a lego Duce megenged neki. Rogan is ezt teszi. Nehogy ma' Lorincunk lemaradjon a paraszt rongyrazasrol!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 19:30:22

@6.Lenin: Ez most mellé ment. Eleve a Jobbik messze 5% felett van. (Már ha egy szélsőjobb párt a másik szélsőjobb pártnak ellenzéke lehet.)

6.Lenin 2016.10.24. 19:33:14

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Kit érdekel a Jobbik? Az ilyen pártokat mindig is eszköznek használták a történelem folyamán, aztán eldobták mint 1 használt kotont.
Most is ez a sorsuk.

$pi$ 2016.10.24. 19:57:48

@Attilajukkaja: "Allitolag az ellenzekiek tepkedtek le a kormanyplakatokat. Erre kerdeztem, ra, mert szerintem ilyen nem volt."

Nem mondtam, hogy "az ellenzék". Amúgy vagy játszod a hülyét vagy simán csak trollkodsz, elképzelhetetlennek tartom, hogy a nagy plakáttépkedős nekibuzdulásotokat már elfelejtetted volna. Ment a hörgés, hogy az nektek a véleménnyilvánítási szabadságotok, meg jogotok van még fizetni is letépett plakátok után fix összehet, meg milyen tahó a zorbán, hogy renőrrel védeti a plakátokat. Akkor az volt a mondás, hogy a művelt nyugat demokratikus intézménye a plakáttépkedés.

Aztán később lettek nektek is plakátjaitok és hirtelen roppant felháborító fasiszta tett lett letépni vagy leragasztani a másik plakátját.

Ennyit értek: plakáttépkedő és sípokat osztogató legények. Elfogyott mögületek a nép...

Van ebbe valami tragikus, én szánlak titeket, de vegyük észre, hogy csak magatokat okolhatjátok.

1ghost 2016.10.24. 21:28:55

@$pi$: "Elfogyott mögületek a nép..."

Hát ez nagyon jó! Halálra röhögtem magam! Ezzel lépjél fel a köztévébe, az akkora hazugság. Kurva jó ez a nicked, valami varázslata van, mert a másik harmincon ekkorát még nem sikerült hazudnod.

Az igazság ezzel szemben az, hogy a tolvaj, korrupt, országkifosztó orbán mögött, már csak börtön elkerülésén munkálkodó fideszes slepp áll.

Márk_Márk 2016.10.24. 22:02:13

@Tibi !:
A kádári "diktatúrában" élt az átlagember (kb. 9,8 millió a 10 millióból)a legjobban ebben az országban azóta, hogy a magyarok bejöttek a Kárpát-medencébe.

Orbán pedig Rákosi-diktatútár épít, személyi kultusszal.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 22:02:53

@6.Lenin: "Kit érdekel a Jobbik?"

Te beszéltél az ellenzékről.

De a Dk és az MSZMP is 5% fölött van sajnos, szóval mindenképpen hülyeséget beszéltél.

Márk_Márk 2016.10.24. 22:04:40

@Ballib cenzúrázók réme 18:
2006-ban a gyújtogató, dobáló tahókat agyon kellett volna lőni mind egy szálig.

6.Lenin 2016.10.24. 22:11:32

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Már 5 % fölött vannak? ( 3% a hibahatár)

10x 5%-os pcsírák az már nyerő is lehetne, de kormányozni?
Ellenzék?
Fütyik.

Attilajukkaja 2016.10.25. 16:49:39

@$pi$:
"Aztán később lettek nektek is plakátjaitok és hirtelen roppant felháborító fasiszta tett lett letépni vagy leragasztani a másik plakátját."
Csak te sipakolsz es fasisztazol itt. A felhaborito az, hogy a "tieitek" annyira nem fogadjak el masok velemenyet, hogy megverik a plakatozo fiatalokat vagy a sipolo, amde bekes felvonulokat. Ha tehetnek, kozenk is lovetnetek. Nem igaz?

"Ennyit értek: plakáttépkedő és sípokat osztogató legények. Elfogyott mögületek a nép... "
Azt azert ne felejtsd el, hogy egyik diktatura sem tart orokke. Minel mohobb es nagyravagyobb az uralkodo elit, annal gyorsabban kergetik el (ne adj' Isten, vegzik ki) oket.

"én szánlak titeket, de vegyük észre, hogy csak magatokat okolhatjátok"
Ne csak minket szanjal, hanem magadat is, mert akarmennyire is undorodsz tole, mi egy csonakban evezunk. Ha nekem rossz, az neked is az. Ezt probald meg megerteni!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.25. 21:07:28

@Attilajukkaja: Ez is ugyanolyan hazaáruló, mint az orbán, vagy a fideSS csürhe. Az a legjobb nekik, minél lepukkantabb a gazdaság, egészségügy, oktatás, minél többet lop orbán és a sleppje, akkor örül, ha csökken a habonymédiától független orgánumok száma, ha oroszországtól tehatik függővé az országot, és egyáltalán ha minél jobban elüldözhetik az értelmiséget és a tenni akaró embereket az országból.

Attilajukkaja 2016.10.26. 10:35:28

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Az a legjobb nekik, minél lepukkantabb a gazdaság, egészségügy, oktatás,"...
De miert lenne ez rovid- vagy hosszutavon jo nekik? Mert konnyebb uralkodni egy ostoba, szegeny es beteg emberhalmaz felett? Ok meg kozben gatlastalanul gazdagodnak?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.26. 11:01:02

@Attilajukkaja: Talán az, amit mondasz. Igazándiból nem tudom. Vagy lehet, hogy csak mindenből kivonják a pénzt, csakhogy többet tudjanak lopni.

Miért volt értelme felvenni a drágább piaci kölcsönt, mint az olcsóbbat az IMF-től?

6.Lenin 2016.10.26. 11:05:45

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

"Miért volt értelme felvenni a drágább piaci kölcsönt, mint az olcsóbbat az IMF-től? "

Elárultad ezzel, hogy fogalmad sincs bizonyos dolgokról, de vehemensen kritizálod.
Tipikus.

Attilajukkaja 2016.10.26. 11:08:10

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Miért volt értelme felvenni a drágább piaci kölcsönt, mint az olcsóbbat az IMF-től?"
Presztizsbol. Es mert az allamkotvenyek eladasanal senki nem ellenoriz, nem ker szamon. Es ez egy NAGYON FONTOS volt mar akkor is Viktoreknak.
A lenyeg, hogy hosszutavon ez nagyon nem europai megoldas lesz!!!

6.Lenin 2016.10.26. 11:16:41

„Az IMF önkritikát gyakorolt

..... az IMF maga gyakorolt önkritikát januárban, mikor azt mondta, hogy helytelen politikát folytattak az elmúlt évtizedben, mikor ilyen megszorító, a társadalmat sújtó politikát erőltettek a tagállamaikra. A két szakértői kijelentés után pedig Christine Lagard, az IMF vezetője is megerősítette, hogy ez egy helytelen politika volt."

google a barátod, segít, ha nem értesz valamihez, bátran kérdezz!

Attilajukkaja 2016.10.26. 11:28:44

@6.Lenin:
"de vehemensen kritizálod."
Nem kritizalta, hanem kerdezett.

6.Lenin 2016.10.26. 11:44:19

@Attilajukkaja:

Nem is arra reagáltam , hogy vehemensen kritizálja. Azzal csak azt árulta el, hogy nem tud semmit a miértekről, de.........mindent rosszul csinálnak.

figyelmesebben kell olvasni.

Attilajukkaja 2016.10.26. 12:15:20

@6.Lenin:
"figyelmesebben kell olvasni."
Tovabbra is nagyon ha'la's vagyok a jotanacsaidert!!!! Mi lenne velem nelkuluk?

6.Lenin 2016.10.26. 12:40:57

@Attilajukkaja:

Semmi különösebb, csak az olvasó tisztában lenne azzal, hogy indulatból .......stb,stb,stb kritizálsz valamit, de a miértekkel nem vagy tisztában, vagy nem veszed figyelembe valamilyen oknál fogva.
Ha ez téged nem zavar, engem végképpen nem. Csak szóltam.

Attilajukkaja 2016.10.26. 13:18:56

@6.Lenin:
A kommentelo, aki azt kerdezte, hogy "miért volt értelme felvenni a drágább piaci kölcsönt, mint az olcsóbbat az IMF-től?", nem indulatbol kerdezett. Vagy ha igen, es kritizalta is a tenyt, nem azt jelenti, hogy tenyleg nincs tisztaban a miertekkel, csak elter a velemenye a tiedtol.

"google a barátod, segít, ha nem értesz valamihez, bátran kérdezz!"
Nekem nem a baratom, de orulok, hogy neked MINDEN kerdesedre valaszol!

6.Lenin 2016.10.26. 13:31:52

@Attilajukkaja:

Ne csináld!

A kérdező nagyon is céltudatosan kérdezett úgy, hogy közben kijelentett valamit. Olvastam az eddigi hozzászólásait, amikből 1értelmű a hozzáállása, amivel nekem semmi bajom, joga van hozzá. Én csak tudatni szoktam, hogy nem mindenki olyan hülye, ahogy azt ő szeretné, vagy elképzeli.
Ennyi.
Felőlem mindenki úgy csinál magából hülyét, ahogy akar, jogában áll, még nekem is (hogy megelőzzelek).

Attilajukkaja 2016.10.26. 13:44:53

@6.Lenin:
Hogy megelozzel? :o)
Irtam en neked valaha is olyat, hogy hulyet csinaltal magadbol? Nem hinnem. Nem az en stilusom.

Amugy meg a legtobb ember indulatbol kritizal, mert megvan az adott temarol a velemenye. Hogy mennyire megalapozott vagy sem, azon a googlere valo utalas sem segit. Persze mas, ha egy konkret linket adsz meg. Azzal mar lehet kezdeni valamit.

6.Lenin 2016.10.26. 18:59:57

@Attilajukkaja:

Emlékeztem, hogy valahol olvastam több cikket is, hogy az IMF önkritikát gyakorolt.
Beírtam a keresőbe, aztán lejött 1 rakás link. Néhányat átnéztem, ellenőrizve, nehogy marhaságot írjak.
Általában erre használom. Vagy több szempontból vizsgálni néhány témát.

Attilajukkaja 2016.10.27. 17:40:08

@6.Lenin:
"Általában erre használom. Vagy több szempontból vizsgálni néhány témát."
Termeszetesen en is sokat hasznalom a guglit. :o)
De van, hogy nincs eppen idom ra, es van, hogy nem hozza ki azt, amire halovanyan, de emlekszem.
Egy eppeszu ember sem szeret marhasagokat irni (meg ha meg is teszi), de amikor benyogi valaki, hogy "baratod a google", az nekem gyakran keves. A rendesebbje rogton linket is ad hozza. :o)

6.Lenin 2016.10.27. 18:38:52

@Attilajukkaja:

www.google.hu/?gws_rd=ssl#q=imf+%C3%B6nkritik%C3%A1t+gyakorolt

válogass, a szöveg alapján nem nehéz megtalálni, melyikből idéztem

Gyula Fazekas 2016.10.28. 19:55:13

Nem vagyok Orbán mániás,de élvezettel néztem a zt,hogy úgy reagálta le az egészet,hogy majdnem berekedt,!Ez a szónoki képességét bizonyította és azt,hogy látszatra nem hadja magát befojásolni!
süti beállítások módosítása