B1 blogcsalád



Az elmúlt hetek legjobb kommentjei

2014. december 15. - Ninon

Amikor időnk engedi, átolvassuk olvasóink hozzászólásait, és igyekszünk kiválasztani belőlük a legjobbakat, legszínvonalasabbakat. Mivel az Egyenlítő blog megújulása óta nagy érdeklődésnek örvendhetünk, így ebben a posztban sűrítem össze a nekünk leginkább tetsző kommenteket. A felsorolás minőségbeli különbséget nem tükröz!

02-gratulalok.gif

 

fehérfarkas:

„A füvezés és a drogozás nem ugyanaz. Hatalmas különbség van a kettő között. A sima füvezés veszélytelenebb a ciginél meg a pálinkánál is. 
A drogozás, narkózás már más - az már veszélyes. 

Persze a legegészségesebb az lenne, ha se füvezés, se cigizés, se alohol fogyasztás, se drogozás nem lenne, hanem mindenki egészségesen, sportosan élne, és friss bio gyülömcsleveket fogyasztana. Hányan is élnek így ebben az országban? 
Meg az is jó lenne, ha a parlamenti képviselők totál részegen nem tartanának otthon vakkomondort, 
Szóval nem kellene képmutatónak lennie a magyar társadalomnak, és a dolgokat a helyükön kezelni tudni kellene. A rémHír Tv pont erre építi a hazug propagandját, hogy az emberek többsége képmutató, és fingja sincsen a dolgokról, és a fűvezést simán össze lehet mosni a heroinozással (vagy kokózással, vagy a szintetikus drogok szedésével).
Persze csúnya dolog, egy kis füvet elszívni - na de alkoholistn a Parlamentbe kerülni, és úgy szavazni az országot érintő törvényekről vajon mi? Vagy parlamenti képviselőként részegen agyonverni az élettársát, majd a felelősségvállalás helyett a vakkomondorra ráfogni - az vajon mi? Az autósokat szivató KRESZ módosításokat hozni - közben pedig az adófizetők pénzén lézerblokkolóval járni vajon mi? Engem ezek sokkal jobban érdekelnek, mint az, hogy sok évvel ezelőtt valaki elszívott egy kis füvet”

élhetetlen:

„Nézd, nem vagyok érdekelt az „adott napon mi mennyibe kerül” tesztekben. Nekem a sarkon olyan CBA jutott, amilyen. Akciózik a Tesco. Mennyivel jobb nekem, a mindig kétszáz, mint az egyszer hatvan, egyszer kétszáz? Ráadásul a Tesco akár háromszázért házhoz hozza. Az utolsó eset. CBA másodosztályú krumpli 165 ft, Tesco akciós első osztájú 69 ft per kiló. Öt kilónál már a krumplin nyertem annyit, hogy megérje, és akkor mgvehetem a kétszáz forintos kelkáposztát is, ami a CBA-ban sem olcsóbb. Megveszem a 179 forintos avokádót akcióban, ami akció nélkül is csak 229 volt, míg a sarki boltban az volt ráragasztva, hogy 499 ft. A sarki bolt a 10 db-on akarja behozni a hasznot, a nagyáruház a darabonként kisebb, de a tömegében nagyobb eladások haszonából él. Ez nekem jó. Nekem az nem jó, ha a nagy láncokat kicsinálják, csak azért mert szerintük Magyarország érdeke ezt kívánja. Magyarországé? A magyar állampolgároké? Mert az vagyok, és nem érdekem, hogy magyar vállalkozóé legyen a haszon, mert ő sem itthon költi el. Ez nekem mindegy. Én azt szeretem, ha szolgáltatnak, és jó minőségben”

Mr. Waszabi:

„Azt azért mindenki gondolja át, hogy mit jelent az útdíj elkerülése, pusztán elvi okból. Az 1-es villamos felújításának lezárultával kb 1 hete ismét normális a közlekedés a Hungárián, Kerepesin, meg az összes ezekbe csatlakozó úton. Heti 5 alkalommal szorozva 2-vel, vajon megéri-e havi 400 ft megtakarítás a dugókban az elvesztegetett időért, késésért, fáradtságért, és a belőle eredő sok-sok balesetért, meg egyéb szopásért? Szerintem nem.”

A fent említett kommentelőket megkérnénk, hogy az egyenlitoblog@gmail.com e-mail címen vegyék fel velünk a kapcsolatot, esetleges vendégposztok írása kapcsán.

Köszönjük a megtisztelő figyelmeteket, olvassatok minket továbbra is!

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr946985959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása