B1 blogcsalád



Megdöbbentő kép Várady drogügyéről!

2014. november 28. - ng.pontkukac

Várady Zsolt iWiW-alapítót folyamatosan egy 11 évvel ezelőtti "drogüggyel" támadja a jobboldali média. Épp azóta szajkózzák a drogos sztorit, mióta Várady felszólalt nyilvánosan a kormány ellen. Íme egy képben az "ügy". Osszátok meg, hogy eloszlassuk a jobbos manipulációt!

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr476941401

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A gőzölős vasaló a karácsony slágerterméke lehet (18+) 2014.11.29. 23:25:03

A művelt nyugaton a herevasalás mellett a puncigőzölés is egyre népszerűbb. Célszerű tehát beruházni egy jó minőségű többfunkciós termékre. Vasalóra fel! Zelk Zoltán gyerekversét meg, ami szerint "apa mosdik, anya főz" hamarosan lehet is majd kukázni,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rasztaszív 2014.11.29. 13:18:54

@polyvinyl: majd ha keresel LEGÁLISAN, POLITIKAMENTESEN három év alatt egy milliárdot,akkor lúzerezz...:)

Gyűrött Papír 2014.11.29. 13:33:36

Ezekben a terelésekben az a legijesztőbb, hogy mennyi energiát fektetnek abba bele, hogy valakiről terhelő adatokat szerezzenek, és hogy olyan aktákhoz is hozzáférhetnek, amikről azt gondolod, hogy senki az ériontetteken kívül. Azért az is beszédes, hogy csak ezt találták véres kardnak, pedig gondolom a teljes apeh archívumot is feltúrták.
És ez oldaltól független.

bölcsbagoly 2014.11.29. 13:35:26

@Merlot: miből gondolod, hogy egész nap a marhaságaitokkal kelelne foglalkoznom?

bölcsbagoly 2014.11.29. 13:37:58

@tryclops: miért, tökéletes a párhuzom. de írhattam volna, sorozat tolvajt, rablót, szebmetszőt, szatirt is, stb. közös vonás, hogy akkor válnak büntethetővé, amikor el/rajtakapják őket! A drogosoknál sincs másként.

bölcsbagoly 2014.11.29. 13:39:22

@NaNehogyMár:ezt ki írta: "Tény, hogy a Fidesz elbaszta a netadós kérdést,"?

bölcsbagoly 2014.11.29. 13:40:27

@prolee: tőletek, mocsok drogosoktól? van bőr a pofádon , szó se róla.

inkvisitor 2014.11.29. 13:42:09

@polyvinyl: Te meg vedd figyelembe, hogy nem az USA-ban, hanem egy Magyarország, sokkal fejletlenebb infrastruktúrával és drágább hálózati hozzáféréssel. Ha Várady annyira hülye volt, akkor te mi vagy? Mert még annyira sem vitted. A drogosról meg csak annyit, hogy 11 ével ezelőtt elszívott pár spanlit. Hány éves volt akkor? Ki nem csinált ilyesmit? Itt arról van szó, hogy akit lehet, meg kell félemlíteni, le kell járatni, akár a törvény megsértésével, mert azokat az adatokat, amiket az újság leközölt, csak törvénysértéssel lehetett megszerezni.

Croma Soma 2014.11.29. 13:49:41

@polyvinyl: iszonyú frusztrált lehetsz! :(

A wiw egy jó ötlet volt, ami végül tök mássá nőtte ki magát. Az hogy a Facebook lett a nyerő abban az is benne van, hogy az amerikai. Ahogy figyeled a többi általános tematikájú közösség szervező oldal se rúg labdába mellette.
Az, hogy mi van bárki bármennyi pénzével, amit tisztességes munkával keresett ahhoz semmi közünk. Amúgy még az is elképzelhető, hogy valaki nem a pénzrablás reményében kezd politizálni. Persze a maszopfideszen szocializálódott tömegnek ez szinte elképzelhetetlen.

Szóval a csávónak óriási tapasztalata van ahhoz, hogy egy tematikus közösség szervező oldalt létre hozzon így megértem a fideszt, hogy maximálisan be vannak szarva.

Az drog ügy meg nevetséges. Annyira az a Jézusi mondás jár az agyamban, hogy "Az dobja rá az első követ, aki soha nem vétkezett!" De itt is, meg a hírtévébrn is úgy látszik sok a képmutató barom, aki szeret ítélkezni. Nefeleddjétek, "Aki ítélkezik, az megítéltetik."!

bölcsbagoly 2014.11.29. 14:03:05

@inkvisitor: képzeld sok millió magyar nem csinált ilyent! Szégyelhetik magukat, nemde? Amúgy szerinted hány éves most Várady? S honnan veszitek, hogy amikor életéáben először kontaktusba került egy csipetnyi fúvel el is kapták vele, de se előtte, se utána nem volt köze hozzá?

Netuddki. 2014.11.29. 14:03:15

A szokásos fideszes karaktergyilkosság. Bárki aki veszélyezteti ezeknek a megélhetési politikusbűnözőknek az átlagon felüli életszínvonalát a céltáblájuk lesz.

Azért egyvalamit jó lenne észben tartani. Akik most lefekszenek "ezeknek", azok egy fordulat után bizton számíthatnak arra, hogy itt többé nem lesz munkájuk. Akik meg még bűncselekményt is elkövettek, vagy közreműködtek benne, mennek a dutyiba...

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.11.29. 14:03:53

1.szerintem mint ember igenis értékes, aki innovativ vállalkozással Mo-n ilyen eredményt ér el

2.emellett az ügye pitiáner és nevetséges, fikakampány

Ezt úgy mondom hogy nem értek egyet Várady törekvéseivel, és nem is szimpatikus nekem, aiket képvisel azok főleg nem

bölcsbagoly 2014.11.29. 14:05:02

@Croma Soma: miért lenne nevetséges? kis lopás is lopás, nemde? Mi a garncia rá, hogy előtte és utána nem füvezett, de jobban ügyelt rá, hogy ne kaphassák el?

Netuddki. 2014.11.29. 14:05:03

@bölcsbagoly: Ne erőlködj balfasz fidesztroll! A drogozás bármilyen formáját én is elítélem, de gusztustalan amit művelsz. Aztán ha nem lesz a Várady, azt hiszitek nem lesz helyette más? Balfasz fideszesek, fideszes balfaszok, meg vannak számolva a napjaitok!

fehérfarkas 2014.11.29. 14:20:30

@Ybl:
A füvezés és a drogozás nem ugyanaz. Hatalmas különbség van a kettő között. A sima füvezés veszélytelenebb a ciginél meg a pálinkánál is.
A drogozás, narkózás már más - az már veszélyes.

Persze a legegészségesebb az lenne, ha se füvezés, se cigizés, se alohol fogyasztás, se drogozás nem lenne, hanem mindenki egészségesen, sportosan élne, és friss bio gyülömcsleveket fogyasztana. Hányan is élnek így ebben az országban?
Meg az is jó lenne, ha a parlamenti képviselők totál részegen nem tartanának otthon vakkomondort,
Szóval nem kellene képmutatónak lennie a magyar társadalomnak, és a dolgokat a helyükön kezelni tudni kellene. A rémHír Tv pont erre építi a hazug propagandját, hogy az emberek többsége képmutató, és fingja sincsen a dolgokról, és a fűvezést simán össze lehet mosni a heroinozással (vagy kokózással, vagy a szintetikus drogok szedésével).
Persze csúnya dolog, egy kis füvet elszívni - na de alkoholistn a Parlamentbe kerülni, és úgy szavazni az országot érintő törvényekről vajon mi? Vagy parlamenti képviselőként részegen agyonverni az élettársát, majd a felelősségvállalás helyett a vakkomondorra ráfogni - az vajon mi? Az autósokat szivató KRESZ módosításokat hozni - közben pedig az adófizetők pénzén lézerblokkolóval járni vajon mi? Engem ezek sokkal jobban érdekelnek, mint az, hogy sok évvel ezelőtt valaki elszívott egy kis füvet.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.11.29. 14:21:51

@rasztaszív: "majd ha keresel LEGÁLISAN, POLITIKAMENTESEN három év alatt egy milliárdot,akkor lúzerezz...:)"
Igen, ez felvetheti a következőket is. Mint tudjuk, Mo-n hatalmas korrupció van, már legalább 100 éve. Na most, ha valakinek van egy milliárdja, akkor az simán letarolhat részegen az autójával egy csapat óvodást is, mivel bármilyen kapcsolatokkal megáldott ügyvédet meg tud fizetni, megúszhatja. Szóval, lehet, hogy kicsit több volt az a fű, esetleg? Persze, ez csak fikció... ;)

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.11.29. 14:26:13

@fehérfarkas: Ugye megbocsátasz, ha én inkább Dr. Zacher Gábornak és Dr. Csernus Imrének hiszek inkább a témában, bár a Te tapasztalataid is nyilván nagyon értékesek!

fehérfarkas 2014.11.29. 14:29:27

@polyvinyl:

Azért az USA szabad versenyben levő, a vllalkozásokat támogató, tőkeerős 300 milliós piacán boldogulni teljesen más, mint a félfeudaális, piacellenes, vállalkozásokat túladóztatással megfojtó, antikapitalista mentalitású 10 milliós tőkeszegény Magyarország piacán.
Nem véletlen, hogy a Graphisoft, Prezi és társai sem Magyarországon értek el anyagi sikereket, hanem külföldön.
Ráadásul attól, hogy valaki nagyon jó és tehetséges propgramozó, informatikus, még nem biztos, hogy jó üzletember is.

Tényleg, Rogán Toncsi, Szijjártó, Lézer Dzsonny vajon mit tettek le az asztalra, hogy multimilliomossá váltak? Az egész karrierjük semmi másról nem szól, mint az adófizetők pénzén élő képviselőségről, és hasonló munkahelyekről (miniszter, államtitkár, polgármester, párt szóvívóje).

zsoltix 2014.11.29. 14:33:55

Igazán komoly ügyet sikerült előkaparni. Még az is lehet, hogy volt már olyan, amikor nem indexelt a körforgalomban. Az ilyen drogosbűnözőktől minden kitelik.

rasztaszív 2014.11.29. 14:36:13

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)!: mindegy,mennyi.a teljesítményéhez nincs köze,ráadásul kérdéses,mitől lenne bűn.

vezér01 2014.11.29. 14:37:08

Azaz bocsi: Ennyi találtak meg a rendőrök.A többit már beszívta korábban.

2014.11.29. 14:48:19

@bölcsbagoly: Tudom, hogy fáj nektek, de ezután is kimegyek tüntetni az eddigi szervezőkkel, és tudod miért: CSAK!
Nehogy már a tetves maffia pártod mondja meg, netán a mocskos hírtévé, hogy ki szervezhet nekünk kormányellenes tüntetést. Há' hülye vagy te, bazmeg?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.29. 14:51:13

@rasztaszív:

Bérkommentelésből nem lehet 3 év alatt egymilliárdot keresni, máshoz meg nem értek, úgyhogy elfogadom a sorsot, ami jutott nekem :)

De ez a Várady ez egy OLYAN programozó volt, aki 2 évvel a Zuckerberg ELŐTT megcsinálta a Facebookot, amiből mára multimilliárdos lehetne, DOLLÁRBAN, ha egy kicsivel több esze lenne :)

Ehelyett azon vergődik, - miután elengedte az isten lábát, amit megfogott, mert BÜDÖS volt neki - hogy kormányt akar buktatni, mint valami lecsúszott, hőzöngő hippi :)

2014.11.29. 14:53:44

Nagy érdeklődéssel várom, hogy kiderüljön, ki adta ki a bizalmas adatokat a hírtévés patkányoknak? Már csak azért is, mert jó volna felkérni, hogy a fideszes áfacsalók ügyeit is hozza elő, talán úgy hitelesebb lesz.

zsoltix 2014.11.29. 14:59:40

Az volt már, hogy ez egy szoci blog, és közvetlenül a Lendvai Ildikó utcai pártfőszékesegyházból irányítják?

Orbán Mutyin (törölt) 2014.11.29. 15:04:32

@polyvinyl: " ez a Várady ez egy OLYAN"

Figyelj ide, Orbán-gyökér! A legközelebbi tüntetésen felmész az emelvényre és a szemébe mondod mindazt, amit itt összehordtál. Nyilván nem fogod megtenni, miután csak egy gyáva patkány vagy. Azt még megsúgom neked, bár nem érdemelsz egyebet seggberúgáson kívül, hogy a karaktergyilkosság már nem működik a korrupt pártod eszköztárában, ami Bajnaival vált be utoljára. A tüntetések tovább folytatódnak és erősödnek, te pedig félhetsz, úgy mint most.

rasztaszív 2014.11.29. 15:04:37

@polyvinyl: egy milliárd plusszal szállt ki.csináld utána.
neked most mindenki büdös,aki kormányt akar buktatni:)

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.11.29. 15:06:03

@zsoltix: ez csak annyiban egyedi, hogy a pártszékházban irják. Hiszen minden blog szoci blog az indexen. Legalább hangosabban lehet temetni a sajtszabaccságot!

Orbán Mutyin (törölt) 2014.11.29. 15:08:45

@Tiszteltetem Brüsszelet: Semmi közöd hozzá.

2014.11.29. 15:10:10

@polyvinyl: Engem nem lehet azzal vádolni, hogy szeretem a Fideszt, de azzal sem, hogy a baloldalt Ezeket a független tüntetőket is csak távolról érdeklődve nézem.

Az viszont biztos, hogyha én keresem volna 3 év alatt 1 milliárdot, akkor leszarnám, hogy mellette a Facebook mekkorára nőtt és nem érezném lúzernek magam ,mert huszon vagy harmincévesen megoldottam az egész életem és még a gyerekeim anyagi helyzetét. Szerinted ez lúzerség?

Szerintem kibaszott hülye vagy vagy szándékosan magyarázol félre!
Arról nem beszélve, hogy azonos ötletek közül 99% a valószínűsége, hogy az USA-ban kipattant fog nagyobbra nőni.

ephart 2014.11.29. 15:29:59

ennyivel kapták el a Drogost.eldugva valószínűleg több kiló volt nála

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.11.29. 15:38:28

Mi van mosdatjátok a szerecsent?:))

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.29. 16:01:52

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft:

Ha én keresnék 3 év alatt 1 milliárdot, én azt is leszarnám, hogy ki van kormányon.

Te nem?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.29. 16:10:55

@Orbán Mutyin:

Itt a másik kábszis díszfasz a nullás (!) vagyonbevallásával:

index.hu/belfold/2014/11/29/raszalltak_juhasz_peterre/

Kormányváltó hangulat, nyehehehe... ezek tényleg be vannak tépve :D

igazi hős 2014.11.29. 16:28:07

@polyvinyl: Jaj, bár én is ilyen elaszott üzleteket csinálhatnék, mint Várady, hogy aztán pár száz millióval a zsebemben kelljen nyomorognom. Te mikor csináltál utoljára akár csak tized ekkora sikerű céget? Szerencsétlen irigy lúzernek tetszik lenni?

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.11.29. 16:41:09

Hibás a Fidesz taktikája az ügyben. Nem kitalált ügyekkel kellene az illetőt vádolni, hanem valós negatívumaival.

ohmyFgod 2014.11.29. 16:42:56

Szánalmas és nevetséges, ahogyan a két tábor tagja irányított droidokként mennek egymásnak szeretett pártjuk érdekében. Nem is a pártok iránti vak imádat, inkább a másik oldal iránti gyűlölete vezet titeket. Pedig ostobák vagytok mindannyian, akiket nagyon keményen kihasznál a "saját" bandátok. Ha lenne eszetek, összefognátok, és ellehetetlenítenétek vagy elsöpörnétek a jelenlegi politikai elitet vagy pedig olyan helyzetet hoznátok létre, hogy KÉNYTELENEK legyenek minimum európai módon politizálni, és építkezni az eddigi lopás és rombolás helyett. Jobb és baloldal, rohadtul mindegy, most már ugyanaz a rakás trágya mindegyik. Ezt a felosztást is örökre el kellene felejteni. Tisztelet annak az 1% kivételnek.

HellsAngel 2014.11.29. 16:43:13

Egyebkent a cafolat legalabb akkora baromsag, mint az erv, mas szavakkal, az "ellentamadas" hasonlo eszmei sikon zajlik, mint a tamadas. Pl. ki lehet szamolni, hogy szarinbol mekkora mennyiseggel lehet mondjuk 10 perc alatt megolni 20 szorosan egymas mellett allo embert. Na most ha valaki felszall egy buszra, es ezt a levegobe juttatja es ott mindenki meghal, az az illeto utolag nehezen vedekezhet azzal, hogy hat ez csak miligrammos mennyiseg volt, latni sem lehet, minek baszogatjak ot emiatt.

Az, hogy jogilag mekkora mennyiseget elszivni mekkora elettani hatast valt ki es ez mennyire buncselekmeny, annak 0 koze van ahhoz, hogy ez hogy nez ki egy kepen, amikor valaki az ujjaban tartja.

én sajnálom 2014.11.29. 16:49:46

És most pont a dajcs áll neki az ügyben pofázni...

bölcsbagoly 2014.11.29. 16:51:49

@Orbán Mutyin: felőlem meg is üthet a guta ordibálás közben!

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.29. 17:07:32

@ohmyFgod:

"hogy KÉNYTELENEK legyenek minimum európai módon politizálni, és építkezni az eddigi lopás és rombolás helyett"

Azt tudod, hogy a németek már vagy 10 éve haza akarják vinni az USA-ból a FED-nél őrzött aranytartalékukat? Az USA meg nem adja ki nekik? Ugyanez a franciákkal is, de lehetne sorolni a többi uniós tagállamot is.

És tudod, mi lenne, ha valamelyik büszke európai állam valamelyik kormányának túl nagyra nyílna a csipája, és kötné magát, hogy márpedig neki kell a SAJÁT tulajdonú, ám New Yorkban őrzött aranya, és az USA pedig köteles azt visszaszolgáltatni?

Mérget rá, hogy előbb törne ki az országukban az "alulról szerveződő" parasztfelkelés, előbb mennének a "civilek" az utcára, és buktatnák meg őket, mint ahogy egy ilyen renitens kormány egyet is tudna pislogni.

EZ a lopás, nem az, ami miatt ti szoktatok hisztizni.

Gyűrött Papír 2014.11.29. 17:28:54

@bölcsbagoly: Azért az sokkal durvább, hogy van, aki naponta és nyíltan tol olyan anyagot, amit miatt átlagember dutyiban rohadna élete végéig miatta. És még büszke is rá! Na ez a durva.
Jelenleg a MNB élén van...

Pop40 2014.11.29. 17:54:23

@polyvinyl:

"Ez a szerencsétlen Várady egy igazi hülye, egy vérbeli lúzer :)"
"közel egymilliárdért eladta a cuccot"

Bizony, a vérbeli lúzerek jellemzője, hogy közel egymilliárdért adnak el cuccokat :))

Te kis hülyegyerek, szeretnél te ilyen vérbeli lúzer lenni, mint ő. :D

Ő politikai hátszél nélkül csinált egy ekkora bizniszt, te meg a narancskomcsi seggnyalásoddal se fogsz látni soha életedben egy milliárdot.

Hát ja, nyilván ő a lúzer, nem pedig te, meg a fajtád :-DD

Pop40 2014.11.29. 17:59:35

@bölcsbagoly:

Nagyon szeretnétek rajta fogást találni, ugye, elvtárs? :-D
Majd a gatyátokba szartatok, aztán ennyi sikerült. Egy 10 évvel ezelőtti mákszemnyi slukk.

Tényleg, mennyire hiteltelen lett tőle a faszi. :-DDD

Hitelesek csak ti meg a rablóbanda fideszcsürhéd vagytok, a napi milliárdos lopásaitokkal. :-D

Pop40 2014.11.29. 18:01:53

@polyvinyl:

Valaki, aki röhög rajtad, meg a szánalmas, bérkommentelő fajtádon, ahogy a porban csúszva nyaljátok Pókhas Vitya valagát, és napról napra nagyobbat égtek. :-D

Név meg cím kéne? Nézd meg a Kubatov-listán, elvtárs. :-D

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.29. 18:03:05

@igazi hős:

Miután ez a Várady október elején körbepicsogta a médiát azzal, hogy ebben az országban nem lehet vállalkozni, meg hogy bepereli az összes pártot 1990-től kezdve, így FELTÉTELEZEM, hogy abból az egymilliárdból, amit hozzávágtak, a végelszámolás/csődeljárás, hitelezők kifizetése, az adó- és járulék-elmaradások, meg a büntetések, késedelmi pótlékok, kamatok, kamatos kamatok, ügyvédi/végrehajtói díjak, stb befizetése után egy szakadt Suzukit se tudott venni ;)

Persze ezt nem tudom, csak azt gondolom, hogy akár így is lehet :)

Pop40 2014.11.29. 18:16:14

@polyvinyl:

Itt mindenkinek szánalmas élete van, nekem is, Váradynak is, egyedül a te életed maga a megtestesült siker :-DD

Unokáknak mesélheted majd, hogy "srácok, ugyan nem értem el lóf@szt sem az életben, de képzeljétek, én voltam az utolsó, aki élőben hozzáfért Orbán úr valagához, mielőtt gumiszobába nem zárták!!" :-DDD

Amúgy lassan ideje lesz új nyalható seggek után nézned, elvtárs. Vitya meg a komcsi maffiája pályájának íve már nem felfelé ível. :-D
Ellopni már nincs mit, sarcolni már nincs kit, a nép meg ennél csak dühösebb lesz. :-D

Sir Galahad 2014.11.29. 18:27:44

Egyetértek, ez karaktergyilkosság. Minden politikai szereplő próbálkozik ezzel az ellenfeleivel szemben, itthon is, külföldön is. Nem szép, de ez van. Egyet viszont nem értek: hogy az istennyilába nem bír előállni a nemtommilyen ellenzék egyetlen olyan vezetővel, akinek se közlekedési balesete, se drogügye nincs, se minisztériumból nem rúgták ki alkalmatlanság miatt? Ennyire szűkös a választék?

Pop40 2014.11.29. 18:41:47

@Sir Galahad:

Ne aggódj, a narancsbolsi maffia akkor is találna (illetve próbálna találni) valamit, ha maga Jézus lépne elő hirtelen. :-)

Az más kérdés, hogy csak ilyen izzadságszagú próbálkozásokra futja tőlük. :-D

Hála istennek, 20-as IQ felett azért már az átlagembernek is kezd szöget ütni a fejébe:
Hogy is van az, hogy a narancskomcsiknál a milliárdos tolvajok, áfacsalók, futsalos haverokat kinevezők, házat összelopók állítólag hót tisztességes emberek, bezzeg aki bírálja őket, az csak bűnöző lehet, hisz ezer éve találtak nála 0.00000000000001 gramm mariskát? :-DD

Hála istennek, ezt a primitív, kapkodós sározást már csak a leghülyébb rétegek veszik be, azok meg amúgy is első sorban vonaglanak a birkameneten.

Foszlik a tolvaj rezsim, és ez az erodálódás csak gyorsulni fog, ahogy a csalódott káderek (lásd pl Simicska, Kondor) egyre többen szembefordulnak majd velük.

profilo 2014.11.29. 18:47:02

@Pop40:

"...csalódott káderek (lásd pl Simicska..."

:DDD

Hát apám,téged sem fognak az eszedért elrabolni.

Pop40 2014.11.29. 18:54:59

@profilo:

Ha te mondod, drága ettárs.... :-)

Esetleg valami érved is van, vagy maradunk ennyiben?:-D

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.29. 18:56:40

@Sir Galahad:

"Egyetértek, ez karaktergyilkosság."

A vicc meg az, hogy bár a poszter azt szeretné, hogy mindenki háborodjon fel, az Index-címlappal a hatás éppen az ellenkezője lesz: mindenki fejében összekapcsolódik ennek a Váradynak a neve a drogbiznisszel.

Pop40 2014.11.29. 19:07:28

@polyvinyl:

"mindenki fejében összekapcsolódik ennek a Váradynak a neve a drogbiznisszel."

Kiscsillag, azért ne a magad szellemi kapacitásából indulj ki... ;-))

Tudod, 2 agysejt felett azért az emberek emlékezni szoktak arra is, mit olvastak, nem csak ennyi marad meg nekik, hogy "XY, drog".

Ide azért nem csak a birkamenetes haverjaid járnak, akiknek a felfogóképessége kimerül abban, hogy "mocskos multik", "emúúútnyócév", "nem leszünk gyarmat" - és hasonló nívós feliratok alatt vonaglanak Pesten.

Nekik-nektek elhiszem, hogy egy-egy szövegből 2 szót fogtok fel, de azért -hála istennek - nem a ti agykapacitásotok az általános. :-))

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.29. 19:11:22

@Pop40:

"Hogy is van az, hogy a narancskomcsiknál a milliárdos tolvajok, áfacsalók,"

És az hogy volt, amikor Surányi Gyurka MSZ(M)P-s káder jegybankelnök, és a Bilderberg-csoport üdvöskéje mindjárt a rencerváltás elején szétosztogatta a barátai meg az üzletfelei között az ország aranytartalékának a 95%-át, a cserébe kapott lovetta meg szőrén-szálán eltűnt?

Erről is mesélj :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.29. 19:14:05

@Pop40:

Nagyon kényszeredett ám az a vigyor a képeden :)

rasztaszív 2014.11.29. 19:16:38

@polyvinyl: más is lopott,tehát a fidesznek is lehet?a becstelenség ideológiája.

KurucInfo Főszerkesztő 2014.11.29. 19:19:14

Durva, hogy az mszp, most mar nem csak az amerikai titkoszolatokkal, hanem a nemzetkozi drogkartelel is ossze fog az orszag ellen.

Parajpuding 2014.11.29. 19:19:16

Én inkább arra lennék kíváncsi, hogy a fideszes főbűnözők mennyit drogoznak, hogy teljesen és végleg eltűnt belőlük minden erkölcsi korlát.
És mennyien szednek közülük orvosi receptre legálisan ilyen típusú gyógyszereket.

Pop40 2014.11.29. 19:19:52

@polyvinyl:

Most megint a "mi azért lopunk, mert az eddigiek is loptak"-szöveg jön? :-)

Nem tudom, mit csinált Surányi Gyurka 25 éve, nem voltam ott. Ott az ex-fideszes képviselő Polt főügyész, vizsgáltassa ki az ügyet, ha volt.

Bár nekem gyanús ez a szöveg, bevallom. :-) Volna rá valami forrásod is, vagy elégedjek meg a szavaddal? :-D
Eleve, miért a 95%-ot? Miért nem 96-ot, vagy 77-et? Azt a nyomorék 5%-ot már miért hagyta ott? :-DDDDDDDD

Nézze meg Vityát, ők semmit nem hagynak veszendőbe: miután ellopták a 3000 milliárd manyup-pénzt, körbenéztek, felfedezték, hogy ottmaradt 200 milliárd, nosza, gyorsan visszajöttek ellopni azt is. :-)

Pop40 2014.11.29. 19:23:05

@polyvinyl:

Bizony, az, kényszeredett. :((
Meg hát ugye lúzer is vagyok, mint már megmondtad. :-S

Pont, mint Várady, a szaros milliárdos bizniszével. :-S

Orbán Mutyin (törölt) 2014.11.29. 19:23:10

@Sir Galahad: "Egyet viszont nem értek: hogy az istennyilába nem bír előállni a nemtommilyen ellenzék egyetlen olyan vezetővel, akinek se közlekedési balesete, se drogügye nincs, se minisztériumból nem rúgták ki alkalmatlanság miatt?"

Ezek a srácok még nem vezetők, csak szervezők, mint ahogy a tüntetők még nem azonosultak az ellenzékkel. Másrészt, nyilván nem tudnak megfelelni a fidesz vezetők és táskahordozók erkölcsi magaslatainak, viszont az egyszerű embereknek pont megfelelnek. Amúgy, autóbalesete meg bárkinek lehet, füves cigi elszívása meg nem jelent semmit manapság. Egyébként az erkölcsi mércét jobb, ha nem a fidesz határozza meg, ahhoz soha nem volt és nem is lesz ERKÖLCSI alapja.

@polyvinyl: "mindenki fejében összekapcsolódik ennek a Váradynak a neve a drogbiznisszel"

Csak a te fejedben, Orbán-patkány. A "drogbiznisz" nem egy füves cigaretta elszívása, te idióta szarcsimbók. Kurva kevesek vagytok ti a tüntetőkhöz, te alávaló gazember (amilyen az otthoni életeben is vagy).

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.29. 19:27:41

@Pop40:

"Nem tudom, mit csinált Surányi Gyurka 25 éve, nem voltam ott. "

Google a barátod :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.29. 19:30:01

@Orbán Mutyin:

"Kurva kevesek vagytok ti a tüntetőkhöz, te alávaló gazember"

Hol vannak itt tüntetők? Én nem látok semmiféle tüntetőket :)

Dr_utcai_arcos 2014.11.29. 19:35:43

Ha van eszük, a következő tüntetésre mind csíkos ruhát vesznek!

sutyerák 2014.11.29. 19:38:46

remek dolog a fű,-kipróbáltam eccer régen,-többször.
-egyes fideSSes vezetők nem tudhatják,hisz inkább port szívnak,-az a menő gazdag maffiózóssyéknál.

Pop40 2014.11.29. 19:39:02

@polyvinyl:

Nem, nem, ilyet nem játszunk :-) Én tőled akarom megtudni. :-P
Pláne azt a 95%-ot, az állati módon érdekel.
Hogy miért hagy valaki ott 5%-ot. A narancsbolsi maffia soha nem hagy ott semmit, hiánytalanul ellopja az utolsó szöget is. :-DD

dr. Bértollnok 2014.11.29. 19:40:51

Most hogy fel kellene haborodnom, nekem ez a faszi kifejezetten szimpatikus lett.
Csak en erzem ugy, hogy kifejezetten pozitiv fejlemeny lenne, ha politikusaink legfobb bune egy, vagy tobb 10 eve elszivott spangli lett volna?

Pop40 2014.11.29. 19:44:30

@dr. Bértollnok:

"Most hogy fel kellene haborodnom, nekem ez a faszi kifejezetten szimpatikus lett."

Vagyunk ezzel páran így :-)

A narancsbolsi maffia teljes apparátusa nagyítóval nézte át a múltját, és ennyit sikerült összekaparniuk.
Ez meggyőzőbb, mintha átment volna egy C-típusú átvilágításon. :-D

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2014.11.29. 19:51:15

@bölcsbagoly:
A kannás bor amit benyomsz, sokkal kártékonyabb, jobban rombolja az agysejteket!

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.29. 19:56:13

@Dr_utcai_arcos:

"Ha van eszük, a következő tüntetésre mind csíkos ruhát vesznek!"

A következő tüntetés a holnapi ribancmenet lesz :)

Pop40 2014.11.29. 19:58:04

@polyvinyl: templomba mész a családdal? :)

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2014.11.29. 20:00:42

@polyvinyl:
"...szétosztogatta a barátai meg az üzletfelei között az ország aranytartalékának a 95%-át, a cserébe kapott lovetta meg szőrén-szálán eltűnt?.."
Majomka! Nem alszanak a szomszédaid mert a hülyeség által okozott fájdalomtól annyira üvöltözöl!
Ha ez a marhaság igaz lenne, a vérfarkas narancshuszárok már rég széttépték volna!
Megint ezek a hülye túlzásaid: 95 % !
Írtál volna 5 %-ot, az is irdatlan pénz és talán a hasonszőrűjeid el is hinnék, de ezt sem tudod kiszámolni, mert összesen csak 20 ujjad van!

Szélmalomharcos 2014.11.29. 20:28:47

Al Caponét meg valami pitiáner adóüggyel szívatták meg. Ideje most már kifejezni vele is a szolidaritásunkat

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.29. 20:30:53

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte:

"Megint ezek a hülye túlzásaid: 95 % !"

Neked se barátod a Google?

1990-ben az ország aranytartaléka 62 tonna volt.

Ebből a nagy Surányi-féle eladás után 3,2 tonna maradt meg.

Az aranytartalék 95%-a akkor tűnt el, amikor Surányi eladta arra hivatkozva, hogy az érte kapott dollár többet hoz, mint az akkor alacsony unciánkénti áron jegyzett arany.

Tehát nem csak hogy eladta, de éppen akkor adta el, amikor a szokásosnál és az elvárhatónál KEVESEBBET kapott érte!

Mivel egy közgazdász önerőből NEM lehet ennyire hülye, vélhetően azért adta el éppen akkor, amikor mindenki más VESZ, mert jót akart bizonyos körökkel tenni.

Az érte kapott pénzről meg azóta se tudja senki, hogy mire ment el.

Pop40 2014.11.29. 20:39:45

@polyvinyl:

"Mivel egy közgazdász önerőből NEM lehet ennyire hülye, vélhetően azért adta el éppen akkor, amikor mindenki más VESZ, mert jót akart bizonyos körökkel tenni."

Ööö, izé... A mol-részvény vásárlás hogy is volt, 20K fölötti árfolyamcsúcson, ami most épp a felét éri?:-)

prolee 2014.11.29. 20:47:01

@bölcsbagoly: Anyád a drogos, azért lettél ilyen retardált. :)))

prolee 2014.11.29. 20:52:46

@inkvisitor: És ki a fasz mondja meg, hogy nem szívhat el egy füves cigit? Valami FIDESZ-majom?
Én meg majd azt mondom, hogy senkinek nem lehet 20 millió fölötti vagyona, aztán mehetnek a retkes tetves tripperek FIDESZ-kurvaanyjuk büdös picsájába.
Halálosan utálom, hogy ezek a gennyagyúak mindenki helyett el akarják dönteni, hogy mit szabad csinálniuk. Miközben szétlopnak egy komplett országot.

prolee 2014.11.29. 20:54:53

@Pop40: Az csak unortodox volt.

Pop40 2014.11.29. 20:59:14

@prolee: Ja tényleg, erre látod nem is gondoltam ;-))

prolee 2014.11.29. 21:01:24

Egyébként ezt a postot kurvára fölösleges volt megírni, mert bármelyik csöves drogos szaros segge különb az elmúlt 25 évben garázdálkodott valamennyi rühes, tetves politikusnál.
Tehát teljesen fölösleges "védeni", vagy "mentegetni" valakit, aki spanglizott.
Spanglizni nem bűn, kifosztani és meggyalázni egy 50 éves szovjeturalomban meggyötört országot viszont HALÁLOS BŰN.
A kettőt nem lehet összehasonlítani.

sandorkavagyok2 2014.11.29. 21:04:29

@bölcsbagoly: Te akkora egy buta fasz vagy. Te nyílván még sosem ittál egy korty alkoholnak nevezett drogot ugye? Te szánalmas pöcs.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.11.29. 21:04:39

Libsi mosdatás. Mocskos szipus banda.

sandorkavagyok2 2014.11.29. 21:07:08

és most megyek elszívok egy füves cigit

2014.11.29. 21:28:30

@enpera: Milyen mosdatásról beszélsz, te nyomorék?

Enber · http://autoszallitas24.hu/ 2014.11.29. 21:44:48

Az iwiw remek találmány volt, és üzletnek sem volt utolsó. Hazai környezetben ennyire futotta. Aki mást mond az hüje.

deruyter 2014.11.29. 21:51:15

Én úgy látom polyvinyl és bölcsbagoly elszánt közdelmet folytat egymással a nap hülyéje címért. Az egyik szerint akinél egyszer találtak mikroszkopikus méretű drogot, az minden bizonnyal masszív drogos a másik szerint aki felépít a semmiből egy céget, és jó pénzért eladja mielőtt az összeomlik, az egy lúzer.
Igen -igen tényleg jelentős problémát tártatok fel, mindez szörnyen fenyegeti Magyarország társadalmi rendjét és békéjét. Az, hogy suttyó, erkölcstelen tehetségtelen emberek tömegei szállták meg az ország hatalmi gépezetének minden szegletét és teljesen gátlástalanul harácsiolnak százmilliókat, az nem probléma. Súlyosan betegek vagytok.

2014.11.29. 21:55:39

drogos kocsog puztujj a z anyadba

2014.11.29. 22:38:43

@bölcsbagoly: Te tényleg hülye vagy, vagy csak játszod magad?
Hogyan lehetne valakire ráfogni, hogy sorozatgyilkos, ha csak egyszer ölt????
Hogyan lehetne ráfogni valakire, hogy drogos, ha nincs egyéb bizonyíték, mint egy csipet fű? Ha nincs fiziológiai elváltozás sem? Ha a drogteszt negatív?
Szerintem te egy piti gyilkos vagy, mert láttak késsel a kezedben....
Te tényleg hülye vagy.

2014.11.29. 23:01:14

@polyvinyl: A kiigazítási lépések eredményeképpen azonban 1995-től visszaesett az államháztartási és a külső hiány, majd évről évre az éves visszatekintő infláció is jelentősen csökkent: 1995 júniusában 31%-on tetőzött, a következő év végén 23,6%, 1997 végén 18,3, 1998 végén 14,3, 1999 utolsó hónapjában pedig kereken 10,0% volt. E folyamat töretlen sikere nagy nemzetközi tekintélyt szerzett a magyar jegybankelnöknek. Eközben részben megnyitották a magyar tőkepiacokat a külföldi vásárlók számára, azaz részlegesen konvertibilissé vált a forint.

Ugyanakkor az 1995-ben kialakított monetáris politikai háttér kialakításakor is világos volt, hogy sikeres működés esetén is középtávon szükségessé válik majd a változtatás. A nominálisan magas hazai kamatok és a javuló gazdasági mutatók éveken át jelentős külföldi tőkebeáramlást vonzottak, ami folyamatosan a szűk, 4,5%-os lebegtetési sáv erős szélére tapasztotta a forintot. Fennállt azonban annak a veszélye, hogy ha a külső és/vagy belső feltételek romlanak és a rövid távú kamatelőnyre játszó tőke elmenekül, a forint villámgyorsan a sáv másik szélére gyengülhet, ahol az MNB-nek forintot vásárolva kell védenie a hazai fizetőeszközt – amíg el nem fogy az ország devizatartaléka. "

Erre gondolsz, műanyag?

Csak aztért, mert ha úgy tett volna, ahogyan mondod, a forint beborul... nem nehéz kitalálni, miért...
Persze te sötét egy állat vagy, elmesélem hát: a forintot , ha nincs mögötte tartalék, könnyen meg lehet rángatni. Ez fog történni Matolcsy alatt is nemsokára. Ugyanis az unortodox pápa épp a valutatartalékot éli fel... namost, ha így csinált volna Surányi, aakkor nem javultak volna azok a csúnya inflációs adatok...
Nem lett volna sikeres a Bokros csomag, és nem adta volna át az államkasszát pozitív egyenleggel a z a Hülye Horn. És akkor nem tudott volna Orbán első uralkodása alatt osztogatni....

miketbeszéltek 2014.11.29. 23:22:14

Maximálisan ellenzek mindenfajta kábszerezést, bárminek is nevezzék azt. De eléggé visszás, hogy pontosan azok drogosoznak leginkább, akik annyira rajonganak a házipálinkáért, hogy azért (szabadság)harcolni is képesek. Pedig néhány nagyságrenddel több egészségkárosodás, májzsugor és társai+tönkrement életek írhatóak a házipálesz rovására....

2014.11.29. 23:22:23

@polyvinyl: "Matolcsy arra emlékeztetet, hogy 1989-ben az MNB akkori vezetése a nemzetközi tendenciákkal összhangban azt a stratégiai döntést hozta, hogy a jegybank aranykészleteit a technikailag szükséges minimális szintre csökkenti. A döntés következtében a nemzetközi aranypiacon történt értékesítések után 1989 májusától 1992 októberére az MNB aranykészlete 65 tonnáról a mostani 3 tonnára csökkent. "
"Első MNB-elnöki periódusa 1990. július 1-jétől 1991. november 30-áig tartott, az addig határozatlan idejű megbízatása az új jegybanktörvény életbe lépésével szűnt meg."

Időintervallumokkal tisztában vagy, vagy megint el kell magyaráznom, hogy a döntést, miszerint el kell adni az aranyat, nem ő hozta, és a tartalék felélése még javában tartott, mikor már őt kirúgta Antall...
Persze Matolcsy is hazudhat....
igaz, műanyag?

2014.11.29. 23:27:42

@polyvinyl: "A forint lényegében teljes konvertibilitását még ő teremthette meg, viszont a csúszóleértékelésből való kilépést az a Járai Zsigmond hajtotta végre, aki korábban pénzügyminiszterként még nem látta elérkezettnek az időt, hogy elfogadja Surányi hasonló javaslatát. A deviza tranzakciók teljes belföldi liberalizálása (a rövidlejáratú tőkebeáramlás korlátainak felszabadítása, illetve a belföldi jövedelemtulajdonosok közötti szabad devizatranzakciók lehetővé tétele) amelyet szintén a Járai vezette jegybank valósított meg akkor is és azóta is Surányi által vitatott. Ezek máig ható viták forrása a magyar közgazdászok között is."

Köszönjük neked, Járai elvtárs! Devizahitel.... a fidesz saját magát szopatta meg. Nomeg az országot...

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2014.11.30. 00:01:10

@polyvinyl:
"Az érte kapott pénzről meg azóta se tudja senki, hogy mire ment el. "
A 3 aranyásó és a narancsos vérfarkasok bérére.
(GOOGLE)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.11.30. 07:28:28

@Jules Verne: húzd ki a fejedet a gyurcsány seggéből oszt meglátod

bölcsbagoly 2014.11.30. 13:30:05

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: élvezem mikor a guta ütöget benneteket! Minél hamarabb, annál jobb!@prolee: bántsák szegény drogosokat! Egy társdatok most nyirt ki a napokban egy házaso párt Százhalombatán, egy másik meg Kisvárdán dobálta kővel az autókat!
süti beállítások módosítása