B1 blogcsalád



Eltitkolták Orbán portugáliai útját

2019. augusztus 26. - nickgrabowszki

Valamit nagyon el akartak leplezni. semorb.jpgEgy ultrakonzervatív, vallási fundamentalista szervezet, a Katolikus Törvényhozók Nemzetközi Hálózata (International Catholic Legislators Network, ICLN) rendezvényén vett részt szombaton a magyar miniszterelnök a portugáliai Fatimában. Az ügyről a helyi sajtó nyomán a hvg.hu számolt be.

Voltaképpen nem az az igazán meglepő a dologban, hogy Orbán hová és kikhez ment, hanem az, hogy

igyekeztek titokban tartani.

  • Nem számolt be róla Orbán Facebook-oldala.
  • Nem közölték a miniszterelnok.hu-n. (Pedig ott még a volt kanadai kormányfővel való tárgyalását is hírértékűnek ítélték; jelenleg ez is az utolsó bejegyzés.)
  • Továbbá egy hangot se írt róla a kormánypropaganda közel 500 terméke, noha ott időnként még Orbán étrendjéről is vezető hírben számolnak be.

Szóval úgy tűnik, Orbán igazán azt remélte, nem derül ki a portugáliai túra. (Az igen valószínűtlen, hogy nem politikusi, hanem magánemberi minőségében vett volna részt egy politikai szervezet rendezvényén.)

A kormánypropaganda mély hallgatása annál is inkább különös, mert Orbán mostani ideológiai alapvetésébe, amit ő Tusnádfürdőn keresztény szabadságnak nevezett el, éppenhogy szervesen beférne egy katolikus szervezettel való találkozás (és annak propagálása). 

Kivált akkor, ha azt s tudjuk, hogy Orbán ideológiai vonalát éppen a katolikus főpapok nem támogatják, Ferenc pápától Erdő Péter bíboros-érseken át Beer Miklós püspökig. Hasonló a helyzet az ICLN-nel, amelynek konzervativizmusa szintén sok az egyháznak, különösen a pápának.

Az ICLN koncepciója a hívek és a politikusok közötti kapcsolat megteremtéséről azonban nagyon is egyezik Orbánnak az állam- és népegyház visszaállításáról szóló víziójával, még akkor is, ha ő maga református(nak mondja magát). Minden politikai számítás azt diktálta tehát, hogy

a Fidesz elnöknek éppenhogy hangsúlyoznia kellett volna a fatimai találkozót

annak illusztrálására, hogy ha hivatalos katolikus egyház gonosz és liberális vezetése nem is támogatja, a belső ellenzék, az egyház fundamentalista-konzervatív vonala legitimálja a törekvéseit.

Ennek ellenére hallgattak a portugál útról. Ami arra enged következtetni, hogy ezúttal nem a vallási-ideológiai vonal volt a lényeges, az ICLN-rendezvény (amire máskor Rétvári-, Hölvényi-szintű apparatcsikokat delegál) csak alkalmat nyújtott néhány tárgyalás és találkozó nyélbeütésére.

Arról csak találgatni lehet, hogy miért ment oda, kivel akart találkozni Orbán, de azért akad, ami nyomravezethet. A portugál lapok külön kiemelték, hogy

  • Orbánon kívül nem ment Fatimába egyetlen állami vezető sem.
  • Rajta kívül a legjelentősebb résztevő Mick Mulvaney, az amerikai elnök kabinetfőnöke volt.

Amiből adja magát a felételezés, hogy egy vallási rendezvény voltaképpen

Orbán-Mulvaney tárgyalás történt Portugáliában.

Persze az is lehet, hogy a magyarországi kormányfő csak akart találkozni az - amúgy hívő katolikus, szóval okkal ott lévő - amerikai kabinetfőnökkel, de annak se szándéka, se felhatalmazása nem volt arra, hogy bármiről tárgyaljon vagy pláne megegyezzen vele.

Biztosan mindenesetre csak annyit tudunk, hogy akárkivel találkozott Orbán, és akármiről tárgyalt vele, már magát a találkozó tényét is  titokban akarta tartani. Legfeljebb nem sikerült, mert éppen a mély hallgatással hívták fel rá a figyelmet.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8115025364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 21:57:45

@taga20:
"ennyire fúj egy 18 éves kiscsajra"

A bal petefészkemet odaadnám egy randiért Blankával!!!

morph on deer 2019.08.27. 21:58:56

@R.V.J.:
“Over and out.”

Ha már rádiózunk:
“Mayday, mayday I've been shot down
Over the stormy sea”

youtu.be/4Z-EfcQeifc

(Nálunk a kökény még messze nem érett, így én merő kényszerűségből jelenleg margaritát hörpölök, meg nem is esik...van ez így.)

morph on deer 2019.08.27. 22:00:16

@R.V.J.:
“.A bal petefészkemet...”

Aha! Mert jobbos vagy, mi?!
:)

alöksz róz 2019.08.27. 22:00:30

@taga20: azt te már nem fogod megérni, előbb pusztulsz el a kannásbortól :-)

taga20 2019.08.27. 22:05:29

@alöksz róz: a 9rugót felmarkoltad fityesznyuggerzombi?:)))

na lépek, me holnap, én veled ellentétben melózok a csavargyárban.

további jó gecinyalást ma estére és holnap egész napra, fityeszparazita!

kep.cdn.indexvas.hu/1/0/1840/18403/184033/18403381_9f5053e10c76b3fc6839cecf309f2861_wm.png

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.27. 22:06:06

@R.V.J.: Vajon hogy villant egy elefánt..? :)

nincs1itt 2019.08.27. 22:07:45

@R.V.J.: látod? ezért kedvel mindenki! ilyen tájékozatlanul (bocs, de kurucinfo, pestisrácok stb nem az), nyilvánvaló, primitív propaganda sablonokkal operálsz. tudod, honnan tudnád, a munkásosztályba integrálódásom elég korán elkezdődött és hézagmentesen le is zajlott. veled ellentétben soha, senki seggét nem kellett nyalnom, hogy kenyér legyen az asztalon. értem, hogy ez szinte felfoghatatlan a hozzád hasonló klaviatúra huszárok számára. a saját sikertelenséged oka, nem más te magad vagy.

nincs1itt 2019.08.27. 22:19:38

@taga20: a jogsit libáért vetted? legközelebb ne felejts el kaput is építeni a kerítésre!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 22:20:34

@morph on deer:
"Aha! Mert jobbos vagy, mi?!"

A vesémbe látsz. Liberális vagyok, akácsak a #momentum, tehát nyugati értelemben vett jobbközép beállítottágú.
Engem főleg az amerikai demokrata párt filózófiája inspirál, tehát felső- középosztály orientált adópolitika, amig a szegények számát szabályozza a piaci alapú többszintű egészségügy.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.27. 22:28:30

@nincs1itt: Ezt a régi, igen ritka Alfát egy régi garázs alá épített pincében találták mostanában, igencsak jó állapotban a 60-as évekből. Fél millió euró körül kelt el végül, ha jól emlékszem..

а nаgу hohohorgász 2019.08.27. 22:33:34

RVJ leszbikus! Pibát nyal, hogy füfüfü.

rasztaszív 2019.08.27. 22:53:56

@Veszéjben a lyogállamiság !: a jelek szerint ez csak téged frusztrál...:)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 22:54:56

@nincs1itt:
Helyhiányában nem idézném az egész kommentedet, de megjegyzem egy szépíró veszett el benned.
Az én sikerességemet valóban nem lehet a 3műszak-autóhitel-lakáshitel-családipótlék-rokkantnyugdíj tengelyen mérni, de nyugodj meg nem panaszkodhatom.
Annak azért örülök, hogy életed kemény munkájának profitját az asztalra kerülő kenyérszeletek számával lehet kvantifikálni!

а nаgу hohohorgász 2019.08.27. 23:01:35

Pinát, helyesbítek, pinát.

Tömpe az ujjam.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 23:04:18

@Veszéjben a lyogállamiság !:
"Vajon hogy villant egy elefánt..?"

Beugratós kérdés?
A hátsó lábai közé gyűri a gondozót?

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.28. 00:04:20

@rasztaszív: Csak hogy kicsit birizgáljam az idegeidet, fő mániáddal kapcsolatosan így nyilatkozik Ferenc:

"Európának keresztény gyökerei vannak, és e gyökerek öntözgetése a kereszténység felelőssége. "

:)

rasztaszív 2019.08.28. 00:08:02

@Veszéjben a lyogállamiság !: ez pont a ti mániátok...:)csak valójában nem is értitek.

nincs1itt 2019.08.28. 07:29:21

@R.V.J.: és akkor jön - ha érvek, tények már nem állnak rendelkezésre - a sikeres, mi több billgéccet is megszégyenítően sikeres, fidesz bérkommentelő végső, mindent elsöprő válasza.nem kell szégyellni, hogy még a hazádban sem sikerült egy bt-én kívül összelapátolnod semmit. tudod ez csak az egyik mércéje az életnek. az irigység az egyik legalapvetőbb motivációja a hozzád hasonlóaknak. ezért sajnállak, mert akár mo. is tarthatna ott, ahol a nyugat és neked is lehetne jobb. nem a te hibád. te/ti amúgy is találtok bűnbakot, bármire. a fiatalok körében netto 680 euró az átlagbér? egy albérlet bp.-en meg 500 euró? az üzemanyag pár centtel olcsóbb, mint itt? de te csak azzal törődj, hogy én mennyi műszakban dolgozo (súgok 1), a nyugdíjam is rendben lesz, az én előtakarékosságom nem tűnt el. saját, tehermentes lakásban élek. szerintem ez így rendben van.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 07:50:32

@nincs1itt:
"én mennyi műszakban dolgozo (súgok 1), a nyugdíjam is rendben lesz, az én előtakarékosságom nem tűnt el. saját, tehermentes lakásban élek"

WOW!! Gratulálok!!!! Micsoda élet!! Erről itthon csak álmodoznak az emberek :(((
Szerencsére nem vesztettünk el teljesen, mert egy nap sem telik el úgy a germán minőségű életedből, hogy ne a szerencsétlen finnugorokat lesnéd. Köszönjük a figyelmet kedves Hanzi!!

Womb Rаider 2019.08.28. 08:07:13

@taga20: "arra nem gondoltál má fityeszparazita, hogy elmész melózni, és nem itt baszod a rezet 168 órában?
"
ROTFL... te jobb, ha hallgatsz, ha a napi átlag ~18 kommentedet vesszük..csak ezen a nicken.. 45680 komment 2600 nap alatt :)))

Se szabadság, se betegállomány.. rendületlenül.

nincs1itt 2019.08.28. 08:51:26

@R.V.J.: kérlek, mesélj sehere-sezádé! mesélj a csodás keletről, ahol a kegyelmes naszreddin(ملا نصرالدین) uralkodik. a szegénységet hírből sem ismeri a sikeres, gazdag és boldog nép. hova a szélrózsa minden irányából özönlenek tanulni, gazdagodni vágyók, akiket boldogan fogadnak. én szegény, távoztam a boldogság honából, amikor csak időm engedi (mert bizony itt, teuton földön, a szegénység, tudatlanság uralkodik a gonosz császárral az élen) vágyakozva tekintek a kincses-kelet irányába. most tényleg sok az időm, mert a gonosz, tanulatlan orvosok tétlenségre kárhoztatnak, tovább növelve a szegénységem kínjait. de amint lehet, ismét igába hajtom a fejem, hogy ezzel is növeljem a lehetőségét, hogy egy szép, de távoli napon megközelíthetem a kincses kelet színvonalát, olyan okos és gazdag lehetek, mint az ott élők. talán a gonosz császár is távozik, akkor pedig naszreddin(ملا نصرالدین) foglalhatja el a helyét és itt is virágozni kezd a gazdagság és boldogság! kérlek, minden tégy meg ezért, ne kelljen sokáig várnom erre a boldog percre.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 09:08:55

@nincs1itt:
Sajnálattal hallom Hanzi , hogy betegszabin vagy. Azért nem kellett volna a napot azzal kezdeni, hogy fájdalomcsillapítóra iszol kólássört.
Bár így legalább még több időd marad a finnugor blogokat bújni és billentyűkre vetni a lázálmaidat!!
Ne hagyd abba, most lett kész a popcornom.

morph on deer 2019.08.28. 09:38:47

@R.V.J.:
“A vesémbe látsz.”

Oda még nem, de a nézőpont megválasztásához jó iránynak tűnik. Valahol el kell kezdeni:)
Amúgy ez melyik vese lenne? Csak mert abból is van jobb(os) is, meg bal(os) is, és az már a petefészeknél kiderült, hogy az oldal nem mindegy.

Azért remélem, sőt, feltételezem, hogy neked azért jóval konkrétabb nézeteid vannak, mint a lila fiúcskáknak, mert az a se-hús-se-hal, langymeleg, karakter nélküli politika, amit a párt folytat valahogy nem igazán tűnik olyannak, amiben te jól éreznéd magad, - szerintem. Ott van egy tucat személy, aki igéretesnek tűnik, de a párt egésze nekem túl puha, szerintem érdekpolitizálást folytat.

Utalok például arra a kijelentésre, miszerint a Momentum elképzelhetőnek tart - pontosabban: nem tart elképzelhetetlennek - egy fidesszel való együttműködést pl kormányzati szinten!

Szerintem pedig a pestissel nem egyezkedik az ember, hanem megszünteti, és fertőtlenít, hogy nyoma se maradjon, és vakcinál, mert újra fertőzhet!
Nálam ez NEM “oldaliság” kérdése, hanem a normális, emberi, és liberális értékrendé. Az oldalaknak már egyébként sem látom értelmét, főleg úgy nem, hogy a legfőbb politikai erő a saját jobb kezét sem ismeri fel elsőre, nemhogy a politikáját ... Mert ennyi zagyvaságot rég hordtak össze innen-onnan, mint amit az orbáni illiberális katyvasz tartalmaz.

Na ennyit az urológiáról. :)

Willkommenskultur 2019.08.28. 09:44:34

Helyesnek tartom a latogatast, ezek az ortodox portugal katolikusok hirhedt lipsimentesito hireben allnak.

Es, semmire nincs nagyobb szukseg, mint lippsimentesitesre.

morph on deer 2019.08.28. 09:45:02

@6 Lenin:
“...nyal, hogy füfüfü”

Mi van? Mi az, hogy füfüfü?

Egyébként ez is bizonyítja, hogy jó az ízlése, egyezik az enyémmel is, például.
Ráadásul nagyságrendekkel jobb, mint azt a segget nyalni például, amit te és hitsorsosaid políroztok olyan buzgón!
:D)

Womb Rаider 2019.08.28. 09:46:22

@morph on deer: "Nálam ez NEM “oldaliság” kérdése, hanem a normális, emberi, és liberális értékrendé."

te még viccesebb vagy, mint taga..
Bár az szomorú, hogy vezérlő csillagotok iránymutatására nem emlékszel..(betudom ezt annak, hogy halottól vagy jót, vagy semmit)

Pokoli Ági néni új idők új szeleit vitorlába fogva bezony még a Minőségibb Neonácikokkal is szoros összefonodást javasolt a szent cél, a hatalom megszerzése érdekében.. felevenítve az aranykort, midőn 'szocialisták' és 'liberálisok' együtt őrizték a libát.. sajnos a végére majd' az összes megdöglött, a legelőt is majd' kihúzták alólunk, de annyi jó ötletük maradt így tarsolyban.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 10:27:19

@morph on deer:
Az anatómiai eszmefuttatásodra nem tudok érdemben reagálni.
A #momentumról meg annyit, hogy a napi politika igen kemény dolog. Az ellenzéki rizsporos intrikák és Machiavelli Ferenc folyamatos zavarkeltése mellett a habonymédia eszetlen támadásaival is meg kell küzdenünk.
Megjegyzem, én csak egy vagyok a maroknyi fizetett aktivista közül és csak egy mezei párttag, aki a cicaharcot a szájkaratéval váltogatva küzd a Momentum igazáért.
A nagypolitikába nincs beleszólásom.
Véleményem szerint, ha Andris pártelnökúr úgy gondolja, hogy úgy jut levegöhöz a párt, ha szóban nyit a fidesz felé akkor azzal nincsen bajom.

Willkommenskultur 2019.08.28. 10:31:38

@R.V.J.: Aratas szezon van, le lehet menni videkre ismerkedni a parasztokkal. Kulonben a Momentum marad picike. Es a meret a lenyeg.

Womb Rаider 2019.08.28. 10:40:22

@Willkommenskultur: A Momentán ereje mindig is az 'elit' belterjességből fakadt.. hiba lenne a keveredés, felhígulás.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 10:41:02

@Willkommenskultur:
"Aratas szezon van, le lehet menni videkre ismerkedni a parasztokkal. "
Megyünk, megyünk. Az egész pártvezetés +slepp csárdáskirálynönek és mágnásmiskák öltözve fog szalmabálákkal fotózkodni.

Egyébként a #momentum rövidtávú célja a jövöbeni kormánykoalícíó mérlegének nyelve lenni.

Willkommenskultur 2019.08.28. 10:47:40

@R.V.J.: Total mind1 mi a celja, azt majd Soros megmondja mi a celja.

Azt nem ertem, hogy akar a moma a Fidesz nyelve lenni? Miva?

nincs1itt 2019.08.28. 10:49:57

@R.V.J.: képzeld el is felejtettem, hogy az orvosokat is maga naszreddin küldte, a nagy jóságában! onnan a mesés, kincses keletről! délelőtt már pattogatott kukoricát ehetsz? egyszerűen hihetetlen, mennyivel jár előttünk a kincses-kelet zászlóshajója, köszönhetően a folttalan és kimeríthetetlen tudású naszreddin kapitánynak! megkettőzött erővel fogok nyomorogni, itt a szegény, elmaradott nyugaton, hogy mielőbb elérkezzen naszreddin uralkodása itt is!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 10:55:00

@Willkommenskultur:
"Total mind1 mi a celja, azt majd Soros megmondja mi a celja"

A Soros is csak sorban áll a pártelnökúrnál.
Ha a Momentum lesz a -bármilyen- színü kormánykoalícióban a mérleg nyelve azt mindenki észre fogja venni.
Ahogy azt Andris szokta volt mondani:
"Ha a tigris nyal oda az érdes nyelvével, azt még az elefánt is megkönnyezi!"

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 10:59:27

@nincs1itt:
HEY Hanzi! Új poszt van a határátkelön, mehetsz nyavajogni a finnugorokról a többi gastarbeiterrel egyetemben!!

Willkommenskultur 2019.08.28. 11:02:51

@R.V.J.: A Momentumos gyokerek majd elmennek dolgozni vmi ssc-be, azt jonapot. Hamarabb fognak abbol megelni, mint politikabol.

AMEN

antiinternáci 2019.08.28. 11:03:10

@morph on deer:

Mondjuk a vese orvostana a nefrológia, nem az urológia.
Egyébként sem a te tereped ez, ne erőltesd eut a pestis dolgot, mert az már foglalt az ÁVÓ Párt által, de a habzó szájú elmebeteg Verhofstadttal, Gyurcsánnyal, a Soros-terroristákkal összeállni nem szégyellő Momentum is fertőzött.

nincs1itt 2019.08.28. 11:07:56

@R.V.J.: a szerénység az a tulajdonság amit a legjobban szeretsz magadban! ne takargasd a kincses kelet nagyságát!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 11:09:33

@Willkommenskultur:
"A Momentumos gyokerek majd elmennek dolgozni vmi ssc-be, azt jonapot."

Aham, addig ne vegyél levegöt amig ez meg nem történik.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 11:17:58

@nincs1itt:
"a szerénység az a tulajdonság amit a legjobban szeretsz magadban!"

Most az önirónia magasabb, eddig még fel nem fedezett légrétegeibe lötted ki magad.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.28. 11:38:41

@rasztaszív: Csak gondoltam, hogy a teljesség kedvéért idézem ezt a mondatát, hisz ilyesmiket tőle itt az Indexen nem igazán olvashatsz..:)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.28. 12:57:23

@R.V.J.:

Sőt még a nemzet vas ladyje, Blanka is..:)

dunántúli gyerek 2019.08.28. 14:02:18

Nekem tetszene a momentum, ha nem lenne fasisztoid jellegu zsidopart.

Ma rossz tapasztalat ilyen partokkal megvot korabban is.

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.28. 16:01:06

@R.V.J.: Nekem az is megfelelne, ha kukásnak mennétek.SSC-kben nyelveket is kell tudni, oda Blanka nem elég magasan kvalifikált; de "Botmixer" Katka lehet, hogy venné az akadályt.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 16:29:33

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.:
"Nekem az is megfelelne, ha kukásnak mennétek"

Kezed a bilibe lóg. A pártvezetésből mindenkinek van poszt-politikai nyugdíjprogramja. Szakértői, tanácsadói állások, vagy ha más nem vendégelőadói lehetőség büfészakon a la fodorgábor.

6.Lenin 2019.08.28. 16:37:14

@R.V.J.:

Van erre egy megfelelő megnevezésük: paraziták. Nekik nem is kell több, megélnek a gazdaállat testén, ez az életelemük, semmi több.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 16:42:20

@6.Lenin:
"Van erre egy megfelelő megnevezésük: paraziták"

Ez elég osztályharcosan hangzik Vladimír. Mi a megoldás? Internálni mindenkit aki szemüveges, mert biztosan könyveket olvas?

6.Lenin 2019.08.28. 16:49:31

@R.V.J.:

Miért lenne osztályharcos? Van egy őrült vén fasz, önjelölt messiás, rengeteg pénzzel.
És vannak a paraziták, akik ezt kihasználják.
Mindig is voltak, vannak, lesznek.
Elpusztul a gazdaállat, keresnek egy másikat, vagy ők is elpusztulnak vele. aztán jönnek másak, egy másik gazdára.
Szerintem nem kell velük komolyabban foglalkozni, azon kívül, hogy kimondjuk a nevüket, PARAZITÁK. A többit döntsék el azok, akik simogatni szeretnék őket, vagy hisznek bennük.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 16:53:11

@6.Lenin:
"Van egy őrült vén fasz, önjelölt messiás, rengeteg pénzzel."

Apropó vén fasz, amikor még ment a vállalkozásod, akkor az alkalmazottaidnak is "parazita" volt a beceneve?

morph on deer 2019.08.28. 16:59:12

@R.V.J.:
“úgy jut levegöhöz a párt, ha szóban nyit a fidesz felé akkor azzal nincsen bajom.”

Nekem van. Ha csak úgy jut levegőhöz, akkor tőlem nyugodtan megfulladhat, a fidesszel együtt!
Ugyanis ebből teljesen egyértelmű, hogy megélhetési/karrierpárt a Momentum: egy tucat okos ember úgy döntött, hogy a politika egy megfelelő terület ahhoz, hogy abban megfelelően hosszútávú karriert lehessen felépíteni, lásd a ma regnáló hajdanvolt fiatalokat, akiknek ez sikerült, nem is akárhogy.
Hát nosza, rajta, “Lendület,” mozgási energia, stb., szóval Momentum.

Érdekes módon épp jókor: amikor orbánnak épp szüksége volt egy menekülő útra, hogy nagyobb szégyen nélkül ki tudjon hátrálni az eleve elcseszett olimpiai ötletéből, mivel már látható volt, hogy a pályázaton csak veszíthetünk.

És láss csodát: egy semmiből előkerült kis szervezetnek engedélyezték az orbán rezsim alatt az első-, és mindmáig egyetlen nem kormánypárti népszavazási kezdeményezést, és nem kis meglepetésre rekord mennyiségű aláírást gyűjtöttek, amelynek csaknem felét az utolsó néhány napon..!
Halleluja!

Itt jegyzem meg, hogy még egy alkotmányozó népszavazásra sem adtak engedélyt, holott ugyebár a “zemberek” felhatalmazták őket, akarom mondani: orbánt.

Szóval ez az az indulás, amely nekem sajnos egyértelművé tette, hogy a Momentumnak nem érdeke a kormányváltás, és ők csak a saját érdekeiket nézik.
Ami kár, mert szerintem a legjobb programjuk nekik volt 2018-ban.
Igen, elolvastam.

Nem mondom, hogy nem fognak egyszer felnőni, (- a politikusi feladathoz,) de ez még várat magára, sajnos.
Addig, amíg a többi ellenzéki pártot tekintik legfőbb ellenfélnek, mindenképpen.

Na azt hiszem, sikerült kivesézni a Momentum-kérdést, ha már az anatómia előkerült..;) De igérem, nem boncolok többet!

morph on deer 2019.08.28. 17:05:53

@antiinternáci:
“Mondjuk a vese orvostana a nefrológia, nem az urológia.”

Csak odáig az út az urológia területén át vezet! Ez sajnos teljesen biztos, sajátkezűleg - na jó, nem kéz volt, ami meg igen, az nem a sajátom - is megtapasztaltam!
Jobban jársz, ha elhiszed, ne próbáld ki!

morph on deer 2019.08.28. 17:10:12

@6.Lenin:
“Van egy őrült vén fasz, önjelölt messiás, rengeteg pénzzel.”

Most miért mondod?
Állítólag még csak 56 éves..!

6.Lenin 2019.08.28. 17:10:56

@R.V.J.:

Aha, elevenedbe találtam? Gondoltam.
Lelkiismeret furdalás?

Egy alkalmazott, aki eladja a tudását, és egy élősködő, akit csak a megélhetése érdekel, ugyanaz lenne?
Egy alkalmazott, aki eladja a tudását, hogy a megrendelő azt kapja, amit elvár? ezt valaki megfizeti, egy közös érdek alapján. A megrendelő, a gazda. és a munkát elvégző érdeke azonos. Az adott munkát valaki javára (nem akarata ellenében) elvégezni.

Vagy aki eladja a tudását pénzért, és nem a megrendelő érdekében, hanem a gazda érdekeit inkább figyelembe véve, még akkor is, ha az mások kárára történik? Az miért is érdekelné a parazitát? A gazdát kell szolgálnia(?), de még azt sem, csak a testét (pénzét) kihasználni. Ha elpusztul, megszűnik az életeleme is.

Szándékosan, vagy tudatlanságból kevered össze a kettőt?

Téged érdekel, hogy hányan halnak meg útközben? Ezrek, milliók, gyerekek, nők, fiatalok, öregek?
Neked számítanak is valamit? (vagy a parazitáknak)

6.Lenin 2019.08.28. 17:13:03

@morph on deer:

1re bárgyúbbak a viccnek szánt.......

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 17:25:40

@morph on deer:
"Ugyanis ebből teljesen egyértelmű, hogy megélhetési/karrierpárt a Momentum"

Ha valódi forradalmárokra akarsz szavazni, akkor lehet egészen Nicaraguáig kell majd menekülnöd.
Egyébként ha csak a "nem elég vérszomjas" retorikával van bajod, akkor még mindig ott van neked a DK meg a Mihazánk.

"És láss csodát: egy semmiből előkerült kis szervezetnek engedélyezték az orbán rezsim alatt az első-, és mindmáig egyetlen nem kormánypárti népszavazási kezdeményezést"

Konteo. Vedd úgy, hogy válaszként ideírtam részletesen az ismert toposzt, hogy a Machiavelli Ferenc és a vonagábor&co is a Zorbán emberei és ezzel le is van fedve a piac fideszügynökökkel.

morph on deer 2019.08.28. 17:27:06

@6.Lenin:
Az össznépi életérzés inspirálóan hat, látod!
Amúgy nem értem, mi a bajod!
Te írtad, hogy van egy őrült vén fasz, önjelölt messiás, rengeteg pénzzel, és ez tényleg így van, eltekintve az életkorra való utalástól!
Drága viktorunkon ugyan valóban nem látszik, hogy csak 56 éves, de a “vén fasz” legfeljebb csak profilból illik rá... Úgy mondjuk eléggé.:))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 17:37:11

@6.Lenin:
"Aha, elevenedbe találtam?"

Aaaarrrh igen!!! Addig suttogsz itt nekem Hannibál, ameddig csendben lenyelem a nyelvem és megfulladok, mint Miggs a szomszéd cellában recskázás után??? Ne légy kegyetlen!!!

"Téged érdekel, hogy hányan halnak meg útközben? Ezrek, milliók, gyerekek, nők, fiatalok, öregek?
Neked számítanak is valamit?"

Mintha neked számítana. Mikor filterezted utoljára a facebook profilképedet Jemeni, Sziriai, vagy Mianmari zászlóval??? Mert én éppen a múlt hèten!!! Naugye!!!

6.Lenin 2019.08.28. 17:39:35

@morph on deer:

Nekem semmi bajom, csak utálom, ha parazitákat valamilyen jótevő terézanyuként szeretnék eladni a politikában.
Könnyeket hullatnak egy korhadt fáért, egy csigáért, de leszarják ezrek, milliók pusztulását, csak az érdekli őket, hogy nekik, vagy az őket pénzelő gazembereknek legyen -látszólag -igazuk.

ezt az emberi aljasságot utálom, legyen az politika, vallás, vagy bármilyen mázzal leöntve. Azokat is ide számítva, akik szerint Isten nem létezik, de nekik egy vele kötött szerződés garantálja a kiválasztott státuszt. Nem általánosságban mindenkire értve, csak akik ilyesmikre hivatkoznak.

6.Lenin 2019.08.28. 17:45:18

@R.V.J.:

Nincs faszbuk profilom, nem is lesz.

Én nem is játszom a haladót. Nem hullák sokaságán próbáltam soha megélni, mosogatva a lelkiismeretem, hogy de mások is ezt teszi, én akkor miért is ugrálnék?
1et tehetek, hogy kerülöm ezeket a helyzeteket.

A momentum hivatkozik ilyesmikre, meg a DK, a paraziták.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 17:52:18

@6.Lenin:
"A momentum hivatkozik ilyesmikre, meg a DK, a paraziták"

Utoljára. Óvatosan a dehumanizálással, rossz emlékeket ébreszt. Gyorsan rákerülhetsz a Bangó Ildi lejtőjére.

6.Lenin 2019.08.28. 17:59:16

@R.V.J.:

Ezt vegyem fenyegetésnek? Megkerestek, és ???

A véleményemet írtam le. Nekem nem lenne hozzá jogom?
Vagy kellene indokolnom, bizonyítanom? Gondolod, hogy olyan nehéz lenne?
Ha fáj, lezárhatjuk. Változna ezzel valami a megnevezést illetően?
Én lezárom, volt már ügyem korrupt bírókkal.

morph on deer 2019.08.28. 18:02:37

@R.V.J.:
“Konteo”

Ó, hogyne. Csak éppen így igaz.
Hát kellemetlen, én megértem, de sajna ez még benne van a történetükben, és ez így is marad még egy ideig.
Nekem nem a “véres száj” hiányzik, hanem az egyértelmű és következetes állásfoglalás. Az meg párt-szinten nem jellemző.
Mondom, vannak személyek, akik már szabad szemmel is látszanak, de a pártnak mint egésznek még mindig nincs karaktere.
Erre csak ráerősít a “mérleg nyelve” szándék, amekyik egyértelműen az önös érdek alapján történő idomulást, ha adódik a lehetőség.

Azt mindenesetre figyelmedbe ajánlanám, hogy ez látszik kivülről, és ez egy meglehetősen semleges nézőpont, csak szólok.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 18:08:28

@6.Lenin:
"Ezt vegyem fenyegetésnek? Megkerestek, és ???"

Megkeres az Antifa és fátlanítja a kiskertedet.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 18:17:53

@morph on deer:
"Ó, hogyne. Csak éppen így igaz."

Ebbe azért ne éld bele nagyon magad.

"Azt mindenesetre figyelmedbe ajánlanám, hogy ez látszik kivülről, és ez egy meglehetősen semleges nézőpont, csak szólok."

Gondoltál esetleg arra, hogy nekem ez a hazai környezetben éppen hogy imponált?
Let me break it down for you.
Amikor a 2018-as választás elött végigjártam a pártdzsemborikat, a Momentumnál volt a legkisebb az 1m2-re jutó tömeggyilkos pszichopaták száma. End of story.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.28. 18:52:05

@6.Lenin: Ez majdnem olyan,mint amikor viktor seggét nyaljátok.

6.Lenin 2019.08.28. 19:20:32

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Annak nyalom, akiét akarom. Közöd?

Áruld már el, hogy képes vagy esetleg mást is kipréselni magadból, vagy csak ez van beléd programozva? Tényleg ekkora marha vagy?

morph on deer 2019.08.28. 19:39:37

@R.V.J.:
“...a Momentumnál volt a legkisebb az 1m2-re jutó tömeggyilkos pszichopaták száma”

Ma. Még. Elfelejted, hogy a mai harmincasoknak gyakorlatilag nem volt lehetősége ebben a témakörben bizonyítania, se pro, se kontra.
Innen nézve a nagycsoportos óvodásoknál még jobb lenne az eredmény, - ha most pikírtkedni akarnék.
Annyira azért nem érdekel a téma, bevallom.
De legalább érdemben nem cáfoltál, és az is valami.

Viszont a “beleélem magam” nem igazán releváns, mivel én érdek- és befolyás nélkül, kivülről és távolról nézem mindezt, és az én nézőpontomból egyértelműen ez látszik.

Ha ez nem szándékos, akkor érdemes lenne erre odafigyelni kissé, mivel ez egyértelműen az Ungár Péter féle elempé poziciójának közvetlen folytatásaként jelentkezik, ami viszont nem egy előnyös helzet, - szerintem.

Ami bíztató, hogy - akárhogyan is - a Momentum jelenleg kooperál, - mintha valóban ellenzéki lenne,- és ez jó hír!
Ki tudja, még a végén esetleg rájönnek, hogy a helyezkedésnél kifizetôdőbb a gerinces állásfoglalás! Mindenesetre én remélem, mert kár lenne értűk.

morph on deer 2019.08.28. 19:44:28

@R.V.J.:
“az Antifa és fátlanítja”
:)
Fatális!
(Meg nem is)

antiinternáci 2019.08.28. 19:51:04

@6.Lenin:

"Van egy őrült vén fasz, önjelölt messiás, rengeteg pénzzel."

Azt a közkeletű tévedést látom itt, hogy Soros a saját pénzét osztogatja a nemzetközi bolsevista mozgalomban.
Szó sincs erről, ő egy stróman, akinek az a feladata, hogy a Belső Párt pénzeit szétosztogassa. Így csak ő van a reflektorfényben, a többiek rejtve maradnak.
Tőzsdei ügyletekkel, pl. átkötésekkel simán megoldható, hogy Sorosnál bizonyos ügyletekből óriási profit csapódjon le, ami innentől majd úgy tűnik, mintha az ő pénze lenne.
Ezzel számos járulékos haszon is jár, hiszen így Soros egy "önzetlen, ügyéért személyes áldozatot hozó" képben lehet megjeleníteni, illetve még okosnak is lehet láttatni, mert sok pénzt tud gyártani.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.28. 20:00:28

@antiinternáci: Ez pont olyan,mint viktor!
A mi pénzünkből kommenteltek!:))

6.Lenin 2019.08.28. 20:06:05

@antiinternáci:

Ez egy hálózat. A pénzt "gyártókkal", az ideológia kitalálójával, és a végrehajtó korrupt politikusokkal, a fizetett ügynökökkel (parazitákkal). Sokszereplős. A felelősség a következményekért minden résztvevőt terhel. Nyilván a mértéket megállapító "érzékenyített", korrupt bírók ezt majd eldöntik, hogy melyik résztvevő mekkora mértékben.
Soros az ideológia atyja, a keze véres az átfolyó pénz felhasználásának a következményeitől.
Lehet ezt szépítgetni, tisztogatni, nyalogatni, de minek. A lényege ugyan az marad.

Aki ebben a hálózatban részt vállal (a migránstaxik személyzete is) felelős a következményekért.

Soros ezt mind tudja, a saját bevallása szerint is. Én nem mentegetném.

Miért is kéne felmenteni az atombomba atyját, gyártóját a következményekért? Mert nem ők dobják az emberekre? Magyarázni sok mindent lehet, de minek? Megnyugtat valakit az elpusztultak közül?

6.Lenin 2019.08.28. 20:09:37

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Te tényleg egy oltári nagy barom vagy, igaz ezt már soxor leírtam neked. Hátha 1x felfogod.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 20:28:09

@morph on deer:
"De legalább érdemben nem cáfoltál, és az is valami"

Valóban nem, sőt egyetértek veled. -na remélem most bearanyoztam a napodat.

Ha a Momentum esetleg nyit pszichopaták felé, akkor én meg egyszerűen odébbállok. De ez forgatókönyv kevésbé valószínű, mert DK ezen belül is Machiavelli Ferenc olyan erővel és hatékonysággal szívja fel ezt a emberi szennyréteget, hogy James Dyson sírva könyörög neki a licenszjogokért.

antiinternáci 2019.08.28. 21:33:52

@6.Lenin:

Jézusom, mentegettem volna a Sorost?
De hát az lehetetlen.
Én csak arra mutattam rá, hogy amikor a halmazati büntetést kiszabják, akkor ne feledkezzenek meg arról, hogy bűnszövezkezetben történt az elkövetés.

morph on deer 2019.08.28. 21:36:31

@6.Lenin:
“...csak az érdekli őket, hogy nekik, vagy az őket pénzelő gazembereknek legyen -látszólag -igazuk.”

Ami eltér tőled - miben is?

Azért az érdekelne, hogy miből gondolod azt, hogy ha Soros eltűnne, vagy nem is létezett volna egyáltalán, akkor mindenki fenntartások nélkül támogatná az orbáni rezsimet?

De most komolyan, дороги Ильи́ч, miből gondolod, hogy ehhez egy Soros kell?
Te tényleg nem tudod elhinni, hogy egy átlag épkézláb és normális ember nem képes és nem hajlandó elviselni ezt a mocskot, ami az “orbanizmus”?
Alulértékeled a honfitársainkat. Владимир.
De tényleg!
Ha hiszed, ha nem, nem mindenki vágyik arra, hogy orbán és a hozzá hasonló bugrisok cselédje legyen, és ez az érzés ösztönös, ehhez nem kell se Soros, se más! Ehhez úntig elég, ha valaki szabad ember, saját integritással!

Kihalóban levő fajta, persze, de van olyan!
Szóval nyugodtan elfelejtheted a Sorosozást, és nem csupán azért, mert egy venerable öregember befolyása a közgondolkodásra minimum kétséges, hanem szért is, mert az nyilvánvaló, (kéne, hogy legyen,) hogy értelmes ember NEM visszafelé akar menni az isőben, és mem önjelölt és félművelt “uralkodó(k)nak” alávetve akarja élni az életét, hanem szabad, európai emberként!

A dolog erről szól, nyugodtan nézz szembe ezzel!
Igaz, akkor új narratívára lesz szükség, de nyugodtan megbízhatsz a Rogán-Habony művek kompetenciájában, ők garantáltan szállítanak valami újabb témát, amit lehet itt mantrázni...
Szóval megnyugodhatsz, jelenleg még semmi nem fenyegeti az uralkodó teljhatalmát, még Soros nélkük sem!

“Oh happy day

morph on deer 2019.08.28. 22:57:42

@R.V.J.:
“Machiavelli Ferenc olyan erővel és hatékonysággal szívja fel ezt a emberi szennyréteget”

Ó, hát hogyne!
Csupa tömeggyilkos, meg Gulag kápó támogatja Ferinket, ez köztudott.
Ahogy az is, hogy a momentumos évjárat főkeg mesékből, mondákból, és/de mindenekelőtt fideszes narratívákból tájékozódik...

Még eddig MINDEN Gyurcsánnyal kapcsolatos momentumos megnyilvánulás kizárólag a fideszes fogalmazásmódot és jelzőket használta, hát micsoda véletlen, mi?

Őszintén remélem, hogy mindezt saját tapasztalat és vélemény híján, és nem csupán a gazdi iránymutatásait követve...
Mert amúgy a valóság bizony eltér a fideszes/Momentumos megközelítéstől, és - sajnos - még élnfk páran, akik ezzel tisztában vannak.
De cheer up, mindössze pár évtized kell, és mi mind kipusztulunk, teljesen önkéntes alapon!
Legalább is szívből remélem, hogy ezt megtehetjük ilyen spontán módon. Na akkor már nyugodtan lehet mesélni fűt-fát, nem fog senki brlezavarni a képbe!

Addig viszont itt vagyok pl én, én meg valahogy nem tudok felejteni!
(Ez most komoly: kb 10 hónapos koromtól mindenre emlékszem, ami igazából egy csapás, gondolj bele!)
Szóval én még fogom tudni egy darabig, hogy mi igaz a halom bullshitből, amit a fidesz - és következésképpen a Momentum - terjeszt.

@Pech” mondaná Kohn bácsi. “Bad luck” mondom én.
De ez van.
;)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 23:17:10

@morph on deer:
"Csupa tömeggyilkos, meg Gulag kápó támogatja Ferinket, ez köztudott."

Nem kell megsértődni, ez a magánvéleményem Morfi, de ehhez ragaszkodom. A Momentunos vezetők Feri és Varjú általi töményszeszes arcbaböfögéséről valóban csak hallottam. Voltam viszont nyilvános és pártrendezvényeken és ahogy ott egyesek (a szónokok heccelésére) kivetkőznek magukból, az már lefedi a gazázdaság tényállását. Ezen felül voltam "szerencsés" facebookot moderálni az Olga affér idején és meg kell mondjam, hogy a DK-sokon kívül csak ex-jobbikos-mihazánkos kurucinfoszökevények tisztelik kevésbé az emberélet.

morph on deer 2019.08.29. 01:54:56

@R.V.J.:
“tisztelik kevésbé az emberélet.”

Sajnálom. Én objektív okokból mindezt kihagytam, de elhiszem amit mondasz.

Egy biztos, hogy a regnáló hatalom ellen - ha úgy hozná a sors - én az öreg ördögöt is támogatnám, fenntartások nélkül!
Legyen az bárki, akár még a Momentum is ! :)))
Viszont ez azt is jelenti, hogy én a fidesszel való semmiféle kooperációt nem tartok elfogadhatónak, a jelenlegi ismeretek alapján, még a Momentumtól sem!

Akkor inkább a felajzott dékás nyugdíjasok, - vagy bárki, - mint ez a sötét nemzetthy mocsok!
És ebben nincs kompromisszum.
Túl sokat láttam már ahhoz, hogy hülyíthető legyek.

Amúgy sok szerencsét, én drukkolok, hogy kialakuljon egy valóban mérvadó erő, akár a Momentum, mert ők rendelkeznek a szükséges intellektuális kapacitással.
De sajnos még messze vannak ettől, ahogy korábban fejtegettem.
De ahogy a horgászok mondják: a hal reménykedik utóljára! Vagy fordítva...

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.29. 08:22:56

@morph on deer:
"én az öreg ördögöt is támogatnám, fenntartások nélkül"

Ezzel elkéstél, a Zorbán már ezzel is beelözött. Mit gondolsz az univerzum melyik sötét sarkából mászott elö Németh Szilárd, Habony Árpád meg a Kubatov?

alöksz róz 2019.08.29. 09:35:44

@morph on deer: "megélhetési/karrierpárt a Momentum" - jól látod, pont olyanok mint karigeri

alöksz róz 2019.08.29. 09:37:16

@morph on deer: "a pártnak mint egésznek még mindig nincs karaktere" - dehogy nincs, populista egy az egybe

alöksz róz 2019.08.29. 09:40:38

@morph on deer: "Egy biztos, hogy a regnáló hatalom ellen - ha úgy hozná a sors - én az öreg ördögöt is támogatnám, fenntartások nélkül!" - még akkor is, ha tudod hogy szarabb lenne?

Cycmen 2019.08.29. 10:21:04

@alöksz róz: Tudja hogy szarabb lesz, de pavlovi reflexként elkezd őrjöngeni ha meghallja a fidesz szót! Ilyenek a lumpenprolik, ezeket nevezik hasznos hülyéknek.

6.Lenin 2019.08.29. 10:28:07

@morph on deer:

Szerintem te a Gyurcsány mellett már bediliztél.

Az életben nem láttam Orbánt élőben, nem is nagyon vagyok rá kíváncsi, azon kívül, hogy támogatom a kormányát.

Tőle függne az életem? Ezt hogyan kellene érzékelnem, azon kívül, hogy mióta ők vannak kormányon én is jobban élek, mivel az emberek is jobban élnek, tudnak olyasmire is költeni, amiből én élek.

Gondolod, hogy a Bangónék, Kunhalmik, Vagy a Varju félék alatt jobban élnék?

Vagy ilyen félhülye momentumosok alatt, akik még a saját városukat se ismerik. Nem beszélve az emberekről.

Szar életed lehet, ha te a regnáló vagy éppen a hatalomba készülődő seggfejektől teszed függővé az életed.

gondolod, hogy egy Soros által elképzelt világban neked jobb helyed lenne? Olvastál te már tőle valamit is, az elképzeléseiről?
Nyitott világról hablatyol, és közben egy zárt világban él. ez lenne a Kánaán? Neki biztosan.

De anélkül, hogy ismerném a körülményeidet nem szeretnék részletesebben belemenni ebbe a vitába, mert értelmetlennek tartom. a sorsáért mindenki maga felelős.

Baszki, én 94 óta támogatom a fideszt, de erre még soha senki nem kérdezett rá, nem fenyegetett meg az itteni libsiken kívül senki. Meg a momentumos is már fenyeget a véleményemért, a DK-ról nem is beszélve. Ők lennének a szabad világ?

Kún Bélák, Szamuelik ivadékai, akik már alig várják, hogy valakiket akaszthassanak?
Ne nagyon álljál már ki a napra idén te se. Mondtam már, hogy kerüld el Gyurcsányt a lehető legmesszebbre, az egy hibbant Néró, és ragályos a látszat szerint.

alöksz róz 2019.08.29. 10:39:45

@Cycmen: sose értettem ezt a felfogást, hogy ha neki nem tetszik valami, inkább rohadjon meg mindenki akár vele együtt...

alöksz róz 2019.08.29. 10:41:43

@Cycmen: bár ha azt nézzük hogy évtizedek óta magyargyűlöletre nevelték, már nem is olyan érthetetlen.

morph on deer 2019.08.29. 10:52:42

@R.V.J.:
“melyik sötét sarkából ”
Ez gyönyörű!
:)

morph on deer 2019.08.29. 11:30:05

@alöksz róz:
“még akkor is, ha tudod hogy szarabb lenne?”

Kérdés, hogy mi- és milyen értelemben lenne szarabb.
Ha levesebb közpénz kerülne elpancsolásra, és kevesebb rusnya giccsel lehetne teleszórni az országot, még imádkoznék(!!) is érte, hogy így legyen! (Mindegy kihez/mihez, a cél a fontos.)

Mi lehetne szarabb? Mert őszintén szólva az, hogy ha a GDP nem abban a tempóban nő, mint most, attól nem lel ki a hideg, de ezen kívül minden egyéb csak jobb lehet, ha végre értelmesen használjuk fel azt, ami van.
Mert mos qrvára dübörgünk, de csak bóvli “rezsiutalványra” telik, a tisztességes szintű nyugdíj helyett, hogy csak egyet mondjak.

Én nem hiszem, hogy valaha is volt ennél bunkóbb kormánya az országnak, ahol a műveltség, kultúra és oktatás ennyire szét lett volna cseszve mint most. Az ország jövője ugyanis ezen múlik, és nem a százmilliárdokért épített stadionok számán, nálunk viszont csak a jelenben ellopható vagyon számít, a jövő senkit nem érdekel.
“Rosszabb” legfeljebb annak lenne, akinek pl újra teljes árat kéne fizetnie a szolgáltatásokért, ha a kamu rezsicsökkentés helyett normális helyekre jellemző, differenciált, rászorultságon alapuló normatív támogatási rendszer lépne életbe, netán.

Vagy ha a multik multimilliárdos munkahelyteremtési támogatása helyett tegyük fel a hazai KKV-k kapnának munkahelyteremtő támogatásokat, hogy akár az istenhátamögötti helyeken se kelljen éhenhalni, vagy a helyi potentát cselédjeként tengődni...

Aki az egész ország jólétét tartja fontosnak a kiválasztott kevesek jóléte helyett, az már sokkal jobb, bárki legyen is az!
A csókosoknak meg legyen “rosszabb” pár millával havonta, nem fogok sírva fakadni, igérem..!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.29. 12:14:04

@morph on deer:
"Kérdés, hogy mi- és milyen értelemben lenne szarabb. "

Semmilyen! Gazdaságilag biztos nem, mert az ellenzékkel jön az IMF, ami garancia a transparens és effektív müködésre.
Ahogy azt az Andris pártelnökúr olyan jól elmagyarázta:
"Amikor a fidesz addig adagolja a gazdasági "viagrát", amíg be nem áll a piaci priapizmus, akkor jövünk mi és biztosítjuk az életmentö zsugorodást!"

Kultúrálisan meg mondanom sem kell: kánaán.

alöksz róz 2019.08.29. 20:46:12

@morph on deer: "ha a GDP nem abban a tempóban nő, mint most, attól nem lel ki a hideg" - mivel elég szorosan összefügg a jóléttel, ezzel simán elismered, amit írtunk.
"ezen kívül minden egyéb csak jobb lehet, ha végre értelmesen használjuk fel azt, ami van" - és az mszp-dk vezetésű megélhetési koalíciótól ami tele van régi szdsz-esekkel, a múltbeli tapasztalatok alapján mennyire várható ez szerinted? gondolom tisztában vagy vele te is, hogy semennyire, ezzel meg közvetetten ismered el :-)

"Mert mos qrvára dübörgünk, de csak bóvli “rezsiutalványra” telik, a tisztességes szintű nyugdíj helyett, hogy csak egyet mondjak." - igazad van, mennyivel jobb volt hitelből fizetni a nyugdíjakat, hogy 20 év múlva senkinek ne legyen se rezsiutalványa, se nyugdíja. hát ezzel megint elismered, hogy annyira szar ember vagy, hogy totál nem érdekel, ha szarabb lesz mindenkinek... akkor is a régi komcsi elvtársaidat akarod vissza :D

a bunkóság, a kultúra meg ízlés kérdése... stadion pedig sokkal hasznosabb, mint a tetővel fedett, domboldalba fúrt alagutak, lássuk be

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.29. 20:56:26

@alöksz róz: "elég szorosan összefügg a jóléttel"

Normális országokban igen, de nem Abszurdisztánban. A GDP nő, az ország közben leszakadt a legszegényebb EU államok közé, világbajnok az ÁFA, az infláció, a forintgyengülés, romokban az oktatás és az egészségügy, halomra halnak honfitársaink... A Pénztáros Lőrinc tolvajlásai emelik a GDP-t, és szegényítik az embereket.

alöksz róz 2019.08.30. 08:51:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: te ostoba dk-s nyugger, ezzel a hazudozással csak magatokat járatod le... és így a fidesznek dolgozol te is :D
süti beállítások módosítása