B1 blogcsalád



Eltitkolták Orbán portugáliai útját

2019. augusztus 26. - nickgrabowszki

Valamit nagyon el akartak leplezni. semorb.jpgEgy ultrakonzervatív, vallási fundamentalista szervezet, a Katolikus Törvényhozók Nemzetközi Hálózata (International Catholic Legislators Network, ICLN) rendezvényén vett részt szombaton a magyar miniszterelnök a portugáliai Fatimában. Az ügyről a helyi sajtó nyomán a hvg.hu számolt be.

Voltaképpen nem az az igazán meglepő a dologban, hogy Orbán hová és kikhez ment, hanem az, hogy

igyekeztek titokban tartani.

  • Nem számolt be róla Orbán Facebook-oldala.
  • Nem közölték a miniszterelnok.hu-n. (Pedig ott még a volt kanadai kormányfővel való tárgyalását is hírértékűnek ítélték; jelenleg ez is az utolsó bejegyzés.)
  • Továbbá egy hangot se írt róla a kormánypropaganda közel 500 terméke, noha ott időnként még Orbán étrendjéről is vezető hírben számolnak be.

Szóval úgy tűnik, Orbán igazán azt remélte, nem derül ki a portugáliai túra. (Az igen valószínűtlen, hogy nem politikusi, hanem magánemberi minőségében vett volna részt egy politikai szervezet rendezvényén.)

A kormánypropaganda mély hallgatása annál is inkább különös, mert Orbán mostani ideológiai alapvetésébe, amit ő Tusnádfürdőn keresztény szabadságnak nevezett el, éppenhogy szervesen beférne egy katolikus szervezettel való találkozás (és annak propagálása). 

Kivált akkor, ha azt s tudjuk, hogy Orbán ideológiai vonalát éppen a katolikus főpapok nem támogatják, Ferenc pápától Erdő Péter bíboros-érseken át Beer Miklós püspökig. Hasonló a helyzet az ICLN-nel, amelynek konzervativizmusa szintén sok az egyháznak, különösen a pápának.

Az ICLN koncepciója a hívek és a politikusok közötti kapcsolat megteremtéséről azonban nagyon is egyezik Orbánnak az állam- és népegyház visszaállításáról szóló víziójával, még akkor is, ha ő maga református(nak mondja magát). Minden politikai számítás azt diktálta tehát, hogy

a Fidesz elnöknek éppenhogy hangsúlyoznia kellett volna a fatimai találkozót

annak illusztrálására, hogy ha hivatalos katolikus egyház gonosz és liberális vezetése nem is támogatja, a belső ellenzék, az egyház fundamentalista-konzervatív vonala legitimálja a törekvéseit.

Ennek ellenére hallgattak a portugál útról. Ami arra enged következtetni, hogy ezúttal nem a vallási-ideológiai vonal volt a lényeges, az ICLN-rendezvény (amire máskor Rétvári-, Hölvényi-szintű apparatcsikokat delegál) csak alkalmat nyújtott néhány tárgyalás és találkozó nyélbeütésére.

Arról csak találgatni lehet, hogy miért ment oda, kivel akart találkozni Orbán, de azért akad, ami nyomravezethet. A portugál lapok külön kiemelték, hogy

  • Orbánon kívül nem ment Fatimába egyetlen állami vezető sem.
  • Rajta kívül a legjelentősebb résztevő Mick Mulvaney, az amerikai elnök kabinetfőnöke volt.

Amiből adja magát a felételezés, hogy egy vallási rendezvény voltaképpen

Orbán-Mulvaney tárgyalás történt Portugáliában.

Persze az is lehet, hogy a magyarországi kormányfő csak akart találkozni az - amúgy hívő katolikus, szóval okkal ott lévő - amerikai kabinetfőnökkel, de annak se szándéka, se felhatalmazása nem volt arra, hogy bármiről tárgyaljon vagy pláne megegyezzen vele.

Biztosan mindenesetre csak annyit tudunk, hogy akárkivel találkozott Orbán, és akármiről tárgyalt vele, már magát a találkozó tényét is  titokban akarta tartani. Legfeljebb nem sikerült, mert éppen a mély hallgatással hívták fel rá a figyelmet.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2315025364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cycmen 2019.08.26. 17:49:20

Egy ultrakonzervatív, vallási fundamentalista szervezet, a Katolikus Törvényhozók Nemzetközi Hálózata (International Catholic Legislators Network, ICLN) rendezvényén vett részt szombaton a magyar miniszterelnök a portugáliai Fatimában................

Assztakurva! Katolikus!!!
Valami rohadt nagy összeesküvés lehet, gondolom a szenteltvíz világpiaci árát kartellezik be!
Természetesen a Bilderberg csoport titkos ülései nem gyanúsak ennyire és amikor Soros tárgyal zárt ajtók mögött az EU-s vadbarmokkal, abban sincs semmi kivetnivaló!

Cycmen 2019.08.26. 18:05:20

Egy ultrakonzervatív, vallási fundamentalista szervezet, a Katolikus Törvényhozók Nemzetközi Hálózata (International Catholic Legislators Network, ICLN) rendezvényén vett részt szombaton a magyar miniszterelnök a portugáliai Fatimában...............

Ultrakonzervatív??? Húha, bisztosan hamishok oszt lovaskocsival járnak mi?
Meg is van a fő gondja megint a libsiknek, a buzulmánok vallási robbantgatása nyilvánvalóan modernebb, mert aki tnt-t meg kalosnyikovot használ, az konzervatív semmiképpen nem lehet!

havrilla 2019.08.26. 18:11:05

Nem titkolták el. Olvasható volt róla a neten.

Cycmen 2019.08.26. 18:14:29

tudjuk, hogy Orbán ideológiai vonalát éppen a katolikus főpapok nem támogatják, Ferenc pápától Erdő Péter bíboros-érseken át Beer Miklós püspökig. .............

Hisztizzetek most is szemét libsik, hogy az egyház ne politizáljon, ne csak akkor, ha egy vidéki plébános mond valamit a tetű dolgaitokról!

Cycmen 2019.08.26. 18:17:47

És milyen repülővel ment a zOrrbán Portugáliába? Vagy az a hiszti később jön? Épületes egy barmokok vagytok ti! :D

Cycmen 2019.08.26. 18:22:47

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: Approppó cipellők! Mektalálták a cipőtulajokat a Dunában nem tuggya? Mer tavasszal nagyon nagy reményekkel keresték, hogy valószínűleg több száz lesz, de inkább ezer!!

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.08.26. 18:31:59

@Cycmen:

Szerinted nem felháborító, hogy Zorbán úgy ment Portugáliába, hogy nem kérte ki a civilke, Soros gazda, s a NATO egyetértését???

Cycmen 2019.08.26. 18:36:51

@közíró MAXVAL bircaman: Egyedül az lett volna elfogadható, ha el sem megy! Gondolj bele, katolikusok! Az nagyon nem kóser ám!

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.26. 18:58:25

Vajon Demeter Márta milyen következtetést fog levonni ebből az útból? Bár a börtönbüntetés árnyékában biztos óvatosabb a kicsike..:)

Cycmen 2019.08.26. 19:12:51

@Veszéjben a lyogállamiság !: Vajon Demeter Márta milyen következtetést fog levonni ebből az útból?..............

Orbán Viktor közpénzen intézi az unokája keresztelőjét!

alöksz róz 2019.08.26. 19:20:49

@Veszéjben a lyogállamiság !: ugyan már, a világ szégyene lenne, ha leültetnék azért a hatalmas öngólért, lássuk be :-)
kb. mintha tokodyt vagy djuricát eltiltották volna

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.26. 19:50:36

OFF

ÖRÖM ÉS BOLDOGSÁG!!!!

A #MOMENTUM VÉGRE EGY IGAZ NEHÉZSÚLYÚ POLITIKAI TEHETTSÉGET IGAZOLT!!!!

index.hu/belfold/2019/08/26/nagy_blanka_belepett_a_momentumba/

Lemerném fogadni, hogy elkövetkező hektikus és stresszes időszakban a hazai politika még nehezebb súlyú tehettségévé növi ki magát a Blanka!!!!

#teheralattnoapalma

szárny 2019.08.26. 20:05:13

Csak legalább EGYSZER jártak volna KERESZTÉNY templomban, akik most itt fröcsögnek...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.26. 20:12:17

@R.V.J.: Szerintem eltúlzod. Annyira azért nem kövér. :))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.26. 20:36:33

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Annyira azért nem kövér."

Te is csak a másik szándékos félreértésével szórakoztatod magad! :(

Megjegyzem, Blanka abszolút az esetem, teljesen odavagyok érte. Persze nem tudom, hogy ugyanazon a "pályán" játszik-e mint én. Remélem.
Kicsit azért tartok attól, hogy egy esetleges kapcsolatban teljesen agyonnyomna...intellektuálisan.

www.klubradio.hu/adasok/sajat-szuleit-dobta-be-nagy-blanka-ellen-a-zsebmedia-106941

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.26. 20:43:13

@R.V.J.: "Te is csak a másik szándékos félreértésével szórakoztatod magad"

Bevallom, igen. De csak ha ilyen magas labdát kapok. :))

Ugye nem haragszol.

"agyonnyomna...intellektuálisan."

Megint magas labdát dobtál. Kedvellek, most ezért nem csapom le.

Egyébként N.B. kemény csaj, minden elismerésem, a pártállami propagandagépezet teljes fegyverzetével nekiment, és állta a csapásokat.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 20:47:19

@Cycmen:

"Orbán Viktor közpénzen intézi az unokája keresztelőjét! "

mi az, amit a geci nem közpénzből intéz? te hulye kis náczi f@sz.

alöksz róz 2019.08.26. 20:48:16

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Megint magas labdát dobtál. Kedvellek, most ezért nem csapom le" - mondta a nice öreg lezbi hölgy.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.26. 20:49:05

jól látom a képen, hogy semjénnn lassan szájjal kapja le a stadionfüggőt? :D

nem hiába, belőle él. kibaxot NER köcsöggök

morph on deer 2019.08.26. 20:52:10

@Cycmen:
“Assztakurva! Katolikus!!!”

Macsek, azt egyáltalán tudod, hogy orbán milyen vallásúnak vallja magát?

Ő - saját állítása szerint - kálvinista református, azaz NEM katolikus!

Innentől szabad a gazda, hogy mégis milyen minőségben és mit keresett pont a fundamentalista katolkusok között, mert azokhoz kábé annyi köze van vallásilag, mint az izraelitákhoz, mondjuk.

Hacsak nem akar már megint vallást változtatni, netán “megtérni”...

morph on deer 2019.08.26. 20:56:30

@havrilla:
“Nem titkolták el. Olvasható volt róla a neten”

Ja, mint ahogy most is olvasható, éppen itt.
Hivatalos forrásból, hivatalos hiradásként olvastad netán?

sZulamith 2019.08.26. 21:05:53

Ami azt illeti a tanácsadói, meg a fő tanácsadó is vizsgázott. Ha meg a Miniszterelnöknek nincs szüksége tanácsukra, akkor ki kell rúgni őket, mint ahogy az egyszerű embernél fogalmaznak:)

Greccsi Zsot 2019.08.26. 21:08:58

"Eltitkolták Orbán portugáliai útját"

Na ebbe most csunyan belebukik a mocskos nacija.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.26. 21:09:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Megint magas labdát dobtál. Kedvellek, most ezért nem csapom le."

Örülnék ha inkább a saját labdáidat csapkodnád!! Nem őriztünk együtt libát...

Blanka valóban kivételes politikus. Biztos vagyok benne, hogy amint megválasztják az önkormányzatba, azonnal vasmarokkal szorítja majd meg a korrupt NER lovagokat ott, ahol az a legjobban fáj nekik...az EUs pénzek elosztásánál!!!

rasztaszív 2019.08.26. 21:35:10

orbán,és a katolicizmus sorsa ebben az országban látványosan összeforrt.ez tulajdonképpen jó,együtt mennek majd a levesbe.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.26. 21:38:24

@R.V.J.: Hát akkor így jártál. Az, hogy a itteni faszokon röhögök, csak a másodlagos kedvtelésem. Az elsődleges az, hogy a normálisakkal hülyülünk, bár az az előbbinél mennyiségben sokkal kevesebb. Legfeljebb ez egyoldalú lesz, és mostantól ignorálsz, nem sértődök meg. :))

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.26. 21:40:12

@rasztaszív: Lipsikém, ezek szép vágyálmok, csak az a baj, hogy TI mentek a levesbe.

Október 13-án majd láthatod, hogy végre lefő nektek a kávé.

Utána a minden eddiginél nagyobb felhatalmazás alapján fejezzük be a lipsimentesítést.

rasztaszív 2019.08.26. 21:46:26

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: a szándékotok nyilvánvaló.és akkor sem lesz elfelejtve,amikor majd sunyi tagadásba fordultok.

Cycmen 2019.08.26. 21:52:17

@csüngőhasú norvégbáró: mi az, amit a geci nem közpénzből intéz? te hulye kis náczi f@sz.----------------------------------

Például a te elhamvasztásod, azt elintézem én társadalmi munkában kis bibsi!

alöksz róz 2019.08.26. 22:02:38

@morph on deer: "azokhoz kábé annyi köze van vallásilag, mint az izraelitákhoz, mondjuk." - na és, még mindig jobb ha a katolikusokkal vegyül, mint ha előbb rendszeresen bérmálkozik utána meg kipában rohangál mind a gyurcsányi haverod.

Greccsi Zsot 2019.08.26. 22:07:13

@R.V.J.: Hiaba gunyolodsz, garantalom, hogy Orban osszeszarja magat, amikor az ellenzek 22-ben bejelenti, hogy Blanka lesz az ellenzeki miniszterelnok jelolt.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.26. 22:18:27

@Greccsi Zsot:
Most azt hiszed humorizálsz, de a momentumban azt suttogják, hogy az Andris pártelnök úr már most a tükör elött gyakoroltatja Blankával a helyes szögben történő íróasztalra dőlést!!!

www.refinery29.com/en-us/2018/11/214812/house-of-cards-recap-season-6-episodes-explained

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.26. 23:14:04

@alöksz róz: Nyilván nem kell belőle mártírt csinálni, de azért egy felfüggesztettet megérdemel.. Csak hogy nem legyen olyan magabiztos a mosolya..:)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.26. 23:15:14

@rasztaszív: Kár,hogy református.. Mi a helyzet Donáth bácsival, ha már az egyházügyeknél tartunk..? :)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.26. 23:19:01

@R.V.J.: Blanka az abszolút tabula rasa, agya szűz viasztábla bármely vessző számára..:)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.26. 23:20:32

@Cycmen: Esetleg lefizette a fatimai szüzet.. Nem is.. Inkább ellopta !

rasztaszív 2019.08.26. 23:29:18

@Veszéjben a lyogállamiság !: hát most nem református dzsemborin járt.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.08.27. 05:45:50

@Veszéjben a lyogállamiság !: szerintem a nácifasiszta emlékhelyeket látogatta meg
de most lebukott
KEDD

rallus 2019.08.27. 06:49:35

Orbán most próbálta elintézni, hogy többször bérmálkozhasson ő is, ne maradjon ez Gyurcsány privilégiuma. Nehéz egy nagy fa(.....) árnyékából szabadulni...

Cycmen 2019.08.27. 08:10:41

@morph on deer: "Innentől szabad a gazda, hogy mégis milyen minőségben és mit keresett pont a fundamentalista katolkusok között, mert azokhoz kábé annyi köze van vallásilag, mint az izraelitákhoz, mondjuk."

Nézd, tudom hogy nem katolikus, de nyilván egyébként sem imádkozni jöttek össze, hanem a kereszténységet érintő politikai kérdéseket beszélték meg!
Annál meg azért eddig értelmesebbnek tűntél mint amit most írtál a katolikus-református-izraelita vallások közötti hasonlóságról, ne irkálj már ekkora baromságokat, a református egyház a katolikusból vált ki!

Eltiltott Vélemény 2019.08.27. 08:37:28

@R.V.J.: " ... Andris pártelnök úr már most a tükör elött gyakoroltatja Blankával a helyes szögben történő íróasztalra dőlést ... "

Nem a dőlést, hanem a hanyattfekvést gyakoroltatja vele :-)

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.27. 08:48:56

@Kitiltott Vélemény: Nem egy nagy szám az a Fegyőr, de gondolod lenne rá gusztusa?

Eltiltott Vélemény 2019.08.27. 09:08:11

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Márminthogy melyiknek melyikhez?

Azt tartja a mondás, hogy a férfinek elég ha csak egy fokkal szebb mint az ördög...
Blanka kisasszonynál rusnyább némberek is találtak maguknak pasit a történelem során....

A lényeg az, hogy R.V.J. szerint POLITIKAILAG képzi az úr a hölgyet :-)
Jó alaposan elmagyarázza neki a hivatalok működését... Volt már ilyen a történelemben, a mértékadó liberális demokráciában ez az etalon... B.C és M.L. előadásában :-)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 09:16:13

@Kitiltott Vélemény:
"Nem a dőlést, hanem a hanyattfekvést gyakoroltatja vele "

Biztosan nem!! Az ellenzék, ezen belül is a #momentum tanult az elkövetett hibákból!
Pártunk feddhetetlen etikai háttere biztosítja, hogy Blanka a munkáját ne végezze soha olyan kényelmetlen poziciókban mint szegény Demeter Márti.

Amit Blanka gyakorol a tükör elött az, az elnöki asztalra való fenyegetö rádölés!!!
www.flare.com/tv-movies/house-of-cards-season-6-review/

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.27. 09:19:45

@Kitiltott Vélemény: "POLITIKAILAG képzi az úr a hölgyet"

Ja, az más. Mondjuk sokat nem nézek ki belőle úgy sem, az érettségije épphogy meglett.

De ha székházat akarnak foglalni, akkor a Bangóné-féle tarkóra tett kezes hasonfekvést kellene inkább gyakorolniuk. (Mondjuk sokat ront az "erős kép" esélyein, hogy messze nincs olyan jó segge, mint a Bősz Anettkának.)

Eltiltott Vélemény 2019.08.27. 09:32:30

@R.V.J.: Azért nem árt, ha a térdvédőt használ, ha esetleg a fenyegetős bedőléses támaszkodós dolog nem jön össze....

Másrészt viszont nem ért, ha a megfelelő artikulációt is gyakorolja:
www.youtube.com/watch?v=EfwgN-EIvmE

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 09:50:24

@Veszéjben a lyogállamiság !:
"Blanka az abszolút tabula rasa, agya szűz viasztábla bármely vessző számára"

Igen. Ezért is volt akkora kapkodás a pártokban a Blanka után.
Ambíciózus, tanulékony fiatal hölgy, aki ki van éhezve a politkai sárbirkózásra.
Tisztában van tehettségének súlyával, ezért is egyezett bele, hogy egy politikai edzötáborral kezdi a Momentumos versenyszériáját!

alöksz róz 2019.08.27. 10:53:28

@Veszéjben a lyogállamiság !: a magabiztos mosoly elengedhetetlen a nagy koppanáshoz

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 10:55:58

@Kitiltott Vélemény:
"Azért nem árt, ha a térdvédőt használ, ha esetleg a fenyegetős bedőléses támaszkodós dolog nem jön össze"

Mégegyszer... A szegény Demeter Márti szenvedéstörténete örök tanulság mindannyiunk számára!!!

Ahogy azt az Andris pártelnökúr szokta volt mondani:
"Egy kihegyezett mangóval a kezedben csak a vacsoracsatába érdemes rohanni!"

A valódi politikai háború stratégiai tervezését hagyjuk inkább az ellenzék kipróbált öreg rókáira:
www.youtube.com/watch?v=0hxtmwYakdg

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.27. 11:23:04

@R.V.J.: Azé' egy Blankus csehkatka egyeztetés érdekes párbeszéd lesz..:)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.27. 11:27:21

@alöksz róz: Ezeknél a felfüggesztett büntiknél az a legjobb, hogy az ítélethirdetéskor először jó hosszan elmondják, hogy ilyen és ilyen paragrafusok alapján a vádlott bűnös, és ezért őt a bíróság ennyi és ennyi év börtönbüntetésre meg közügyektől való eltiltásra ítéli, aztán mindenféle kiegészítések stb. ,és csak a végén hangzik el, hogy a bíróság a büntetés végrehajtását ennyi és ennyi időre felfüggeszti.. Eddig a pontig a hülye pitsa rinyálhat perceken keresztül..:)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.27. 11:29:45

@rasztaszív: Lehet hogy a pápával is találkozott már..? (Nem a mostanira gondolok..)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 11:30:16

@Veszéjben a lyogállamiság !:
"Azé' egy Blankus csehkatka egyeztetés érdekes párbeszéd lesz"

Ezt nem értem, miért?
Az viszont tény, hogy a Donáth Annust - megjegyzem szükségtelen- elövigyázatosságból kitiltották a hölgy környezetéböl.

rasztaszív 2019.08.27. 11:39:10

@Veszéjben a lyogállamiság !: ennél látványosabban már nem tud elköteleződni.

morph on deer 2019.08.27. 13:07:48

@Cycmen:
“ne irkálj már ekkora baromságokat, a református egyház a katolikusból vált ki!”

A katolikus meg a zsidóból, de ne idegeskedj, ez első látásra nem látszik rajta! ;) A katolikusoknak viszont illik ismerni, ahogy az ószövetséget is.

Mielőtt fantáziálni kezdesz: én is katolikusnak indultam, és ez egészen addig működött is, amíg öntudatra nem ébredtem. Na akkor hagytuk el egymást a mindenhatóval, (- pedig akkor még nem is orbán viktornak hívták,) közös megegyezés alapján, miszerint nem avatkozunk egymás ügyeibe.

Nekem ez bevált: már vagy 60 éve megvagyunk egymás nélkül! :))

morph on deer 2019.08.27. 13:13:29

@Kitiltott Vélemény:
“Azért nem árt, ha a térdvédőt használ”

A könyökvédőt lefelejtetted, pedig annak hiánya még feltűnőbb szokott lenni!
Pesze a szőnyeg minősége sem közömbös tényező, ha már...

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 13:33:41

@morph on deer:
"A könyökvédőt lefelejtetted, pedig annak hiánya még feltűnőbb szokott lenni!"

Abba lehet hagyni ezt a marhaságot!! A Blanka nem pitizik senkinek!! Éppen ellenkezöleg!!

Látom, nagy a pánik a habonytrollok között, mert tudják hogy a Blanka politikai potenciálja elefántként telepedik majd a fideszre!!!!

Cycmen 2019.08.27. 13:39:54

@morph on deer: "A katolikus meg a zsidóból, de ne idegeskedj, ez első látásra nem látszik rajta! ;) A katolikusoknak viszont illik ismerni, ahogy az ószövetséget is. "

Tudok az ószövetségről bazmeg, azon kívül nincs közös pont, az újszülött katkónak vizzel esnek neki, a biboldónak meg késsel és a többi vallási cécó és ünnep sem közös, nem úgy, mint a reformátusoknál!

nincs1itt 2019.08.27. 13:59:42

csak egy kis színes: www.derstandard.at/story/2000107786622/das-europa-der-werte-schuetzen, direkt orbánra kihegyezve. persze a lengyeleket sem kihagyva... igazán "szép"...

nincs1itt 2019.08.27. 14:00:36

ja csak azért tettem be, mert a blogger nem érti a németet. hátha ebből is kijön valami

alöksz róz 2019.08.27. 14:48:27

@nincs1itt: mivel az ország nem kér belőletek, persze hogy nektek nincs lehetőségetek békésen leváltani, nagy felfedezés...
de most szerencsére nincs mögöttetek a szovjet hadsereg, úgyhogy marad a sivalkodás :-)

morph on deer 2019.08.27. 15:27:32

@R.V.J.:
“...nem pitizik senkinek!!”

Te olvasol a sorok között, és/vagy volt már piros a könyöked?
:)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 15:27:43

@alöksz róz:
" mivel az ország nem kér belőletek"

Miért, nem gondolod, hogy az országnak égetö szüksége van olyan polgárok véleményére, akik a kelet-európai hazájukból kivándorolva - saját bevallásuk szerint - a nyugati középosztály gondtalan életét élik, mégis egész nap a hazai sajtót és a komment szekciókat bújják és fikáznak mindent?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 15:32:14

@morph on deer:
"Te olvasol a sorok között, és/vagy volt már piros a könyöked"

PFFF az ellenzékben már GIRLPOWER van hapsikám!!! Itt max a fiúknak van csúszni mászni valójuk!!! A Jakab Péternek már a térdkalácsa is elkopott...

morph on deer 2019.08.27. 15:38:10

@R.V.J.:
GIRLPOWER?
Nagyszerű! És tessék mondani, ez ugye megújuló?
(Bár én már találkoztam olyannal is, amelyik fogyasztott annyi “üzemanyagot,” mint egy kissebb autó, a “károsanyag” kibocsátásáról nem is beszélve! Szóval azért kérdem )

morph on deer 2019.08.27. 15:40:36

@Cycmen:
“... azon kívül nincs közös pont“

Semmi gond, a viktor kipában is helyes fiú ... mint anélkül :))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 15:41:38

@morph on deer:
"Nagyszerű! És tessék mondani, ez ugye megújuló?"

Idáig az volt, de hosszútávon mindenképpen importálni kell majd kis- és dél-ázsiából.

nincs1itt 2019.08.27. 15:55:45

@alöksz róz: @R.V.J.: reméltem, hogy ugrotok... de az kiabál, akinek a háza ég...

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 15:59:12

@nincs1itt:
Magadra ismertél? Akkor jó :D

Írjál még valami okosat, hátha megint ugrunk!

alöksz róz 2019.08.27. 16:50:08

@R.V.J.: de, szükség van, a véleményt nem szabad elnyomni!
mert akkor nem lehetne kit oltogatni :-)

alöksz róz 2019.08.27. 17:01:42

@nincs1itt: hát ez van, nincs mögöttetek se társadalmi támogatás, se megszálló hadsereg, ráadásul még azzal a pár fütyülővel sem sikerült megbuktatni a gonosz orbánt, mi lesz így veletek?
ne adjátok fel, vegyetek még több fütyülőt hátha csak azért nem jött be mert túl kevés volt. fütyülőzzön minden ellenzéki, tuti megbukik tőle a kormány

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 17:03:40

@alöksz róz:
"de, szükség van, a véleményt nem szabad elnyomni!"

Hát nemtudom, belőlem az irígység beszél. Az az a nyugati életszínvonal, felújított panelok, gyorshitel, barátságosan exotikus szomszédok...
A kosztról nem is beszélve, májkrémes zsömle kólássörrel...mmmmm...bárcsak én is ott lehetnék...

nu pagagyí 2019.08.27. 17:34:04

Igaz, hogy Orbán református, de gyónni ment Fatimába. Élt keresztény szabadságjogával. Azért tartották titokban, mert a lelkiismerete magánügy. Az esemény ultrakatolikus pápista résztvevői a pogácsát és vizet adagolták a gyóntatófülkébe, ahol Orbán aki 2 nap és két éjjel tartózkodott.

Kijelölték a következő gyónás időpontját is, ami a gazemberségek átlagos ütemével számolva 2020 március 21-én lesz esedékes.

nu pagagyí 2019.08.27. 17:48:58

@alöksz róz: Véleményedet mi sem támasztja jobban alá, mint az ideküldött cimboráid buzgó helyeslése. Nyilván összeszerveztek benneteket, hogy becsméreljétek azokat a blogokat, ahol megbízóitoktól eltérő vélemények olvashatók, különben nem lennétek itt. Jól ismert recept ez, egyenesen Putyin elvtárstól ered és lóvé nagy része is, amivel megbízótok puccsot tudott végrehajtani ebben az országban.

Az is jól ismert, hogy az így létrejött diktatúrákban valóban nem lehet előbb-utóbb más véleményt hallani, mint a diktátor saját véleményét. Kösz, hogy tolmácsolod nekünk.

De az is jól ismert, hogy a végül kialakult szürke szarba mindig bebaszik valami és villámgyorsan omlik össze a rezsim. Gyakorold a csomagolást! - normaidő: 2 perc.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.08.27. 17:52:09

@Kitiltott Vélemény: hasznosabb lenne a pofára esést gyakorolniuk
a sötét zsírdisznónak sok része lesz benne

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.27. 17:55:25

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: "a vén trotty belerokkant a gyűlölködésbe "

Ondó Viktor gazdád még nem olyan öreg, hogy vén trottynak nevezném. De ha belerokkant a gyűlölködésbe, akkor azt magának főzte.

MAGYARORSZÁG JÓL HASZNÁLJA FEL AZ UNIÓS PÉNZEKET. 2019.08.27. 18:01:01

Amig az ellenzek Nagy Blankakra meg Markizaj -okra alapozza a politikai sikereseget, addig az orszag nyugodtan alhat.

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.27. 18:01:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Te vagy itt a vicces lipsi?

Tényleg, ha már viccek, mi újság a rabszolgatörvénnyel? Mostanában már nem szerveztek miatta gigatüntit?
mindenszo.hu/haho-ellenzek-na-mi-ujsag-a-rabszolgatorvennyel-nagyon-csendben-vagytok/

taga20 2019.08.27. 18:04:39

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

a geci gazdádról pofázol fityeszjobbágy? ez a valami az egyik legnagyobb zsírdisznó.

ha ránéz az ember erre a hulladékra, akkor kifordul az ember bele!

kep.index.hu/1/0/1841/18412/184121/18412175_f1e56f8a9f1907386a6d048be2c27a11_wm.png

nu pagagyí 2019.08.27. 18:07:46

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Sose mondtam, hogy egy diktatúrát választáson fognak leváltani. Ezt sem úgy fogják elzavarni.

Egyébként magyarázd meg légyszíves, miért jó neked egy olyan rezsim, amelyben neked sincsenek jogaid? Ne tévesszen meg, hogy most mint hasznos hülyét kegyekben részesítenek. Ha majd kicsöppensz belőle, akkor neked sem marad semmi, te is céltáblája leszel az új nálad cinikusabb, feltörekvő szaralakoknak és neved majd ott virít minden személyzeti osztályon, hatóságnál, polgármesteri hivatalban. Nem vagy hiteles, bár nincs kizárva, hogy tényleg hülye vagy. Utóbbi esetben bocs.

taga20 2019.08.27. 18:07:50

@MAGYARORSZÁG JÓL HASZNÁLJA FEL AZ UNIÓS PÉNZEKET.:

amíg a geci maffiára épít a fél ország, addig nekünk reszeltek!

te ostobább vagy, mint kosalala, mészaroslölö, és rezsiszsiszi együtt!

nu pagagyí 2019.08.27. 18:11:57

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Nem gondolod, hogy pofátlanság a propagandaminisztériumban szerkesztett álellenzéki szart idelinkelgetned?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.27. 18:31:33

@nu pagagyí: Pofátlanságról mesélhetsz fideszesnek,mert nem érti.

taga20 2019.08.27. 18:41:11

@nu pagagyí: ennyike.

"Háborog a sír
Szalonna | Augusztus 26, Hétfő | 17:15
Háborog az ezeréves sír,
Hunnia, ez a sóhaj-bánya,
Háborog és bús halottjait
Kihányja.

Millió fehér csont meséli,
Mit tettek a párducos ősök,
Hogy itt mennyi kín, bú, mennyi vér
Esőzött.

Ebben a szomorú országban
Minden tisztes gondolat: átok
S hulljon véresen, bűnös urak,
Reátok.

Vakuljatok meg, ne lássátok
A bosszút és a temetőket,
A Dávid szent parittyáival
Jövőket.

Szolgasereget, udvarnépet,
Gyűjtsetek koncra, úri hitben.
Kit ámíttok, az sincs veletek:
Az Isten.

Az Isten, akihez szegődtök
S a levegő: bosszúra válhat.
Sorsotok: epe, vad gyűlölet,
Utálat.

Óra ütött, betelt a mérték,
Most kezdjük az új ezer évet:
Grófok, latrok, már tátong a sír
Felétek.

Ady Endre"

6.Lenin 2019.08.27. 18:42:04

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Látom, hogy esténként megjelensz, kipréselsz megadból néhány marhaságot, aztán mély csend.

Ilyen kevés is megnyugtat? Vagy csak ennyire vagy programozva?

6.Lenin 2019.08.27. 18:46:07

@taga20:

Hú, B+, volt mostanában valami súlyosabb ütközésed valamivel? Nem volt rajtad sisak?
A doki mit mondott, felépülsz még, vagy verselni fox, míg el nem patkolsz?
Vaqgy valahol rád dőlt egy könyvespolc?

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.08.27. 18:46:31

@6.Lenin: amikor taga felér a déli határról az összes nikkjével ideokádja a bolondságait
komolyan, te elolvasod miket firkál?

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.08.27. 18:48:46

index.hu/kulfold/2019/08/27/orvos_eutanazia_beteg_alzheimer-kor/

"Amikor pedig magához tért, már a lánya és veje fogták le, hogy az orvos könnyebben be tudja adni neki a halálos injekciót."

bályos libbant családi kör

nincs1itt 2019.08.27. 18:49:08

@R.V.J.: óóóó, a globetrotter, elhagytad egyáltalán mo. határát? igyexel valami ostobasággal megfelelni a gazdinak? hidd el, az a sok százezer magyar, akik elhagyták mo.-t azok beszédesebben értékelik mo.-t, mint bármiféle nyugati "propaganda". bizony kólás sör, májkrémes perec(!). nem rosszabb mint a szódás bor és körömpörkölt...

taga20 2019.08.27. 18:52:08

@6.Lenin: "A doki mit mondott, felépülsz még, vagy verselni fox, míg el nem patkolsz?"

ne izgulj fityeszmunkásőr a temetéseden ott leszek, aszt mondta a dáktör.

taga20 2019.08.27. 18:58:16

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

mi van szarházi fityesznyuggerzombi, kilencezret felkarmoltad?

gondolom, neked ezek a napok szebbek, mint a karácsonyi szent család!:)))

6.Lenin 2019.08.27. 18:58:23

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Tudod milyen veszélyesüzem lehet egy oldalkocsis járgány? Megpróbálom megsaccolni mikor volt valamilyen komolyabb ütközése a pacáknak.
Bár lehet, hogy néha a 4Csöcsűben kap keményebb ütéseket a sorstól, vagy hazafelé rosszul kapaszkodik a bringába, de érdekes módon mindig a fejét éri valamilyen komolyabb külső hatás.

Persze benne lehet az is, hogy csak az asszony néha kicsit jól összeveri, csak én spilázok itt komolyabb atrocitásokról.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 19:03:06

@nincs1itt:
"a globetrotter, elhagytad egyáltalán mo. határát?"

Igen, sokat járok külföldre különbözö konferenciákra, tanfolyamokra meg a rokonokhoz is.
Öszintén irigyellek, most már be kell töredelmesen vallanom. Tegnap hidegzuhanyként ért a megvilágosodás, amikor a Nök Lapjában olvastam egy isteni vegán Lahmacum receptet, de a városban sehol nem találtam egy igazi török szatócsot aki árult volna kenyeret hozzá :((((
Nagyon le vagyunk maradva nyugat-európától :(((

taga20 2019.08.27. 19:36:29

@R.V.J.: "Tegnap hidegzuhanyként ért a megvilágosodás, amikor a Nök Lapjában olvastam egy isteni vegán Lahmacum receptet, "

arra nem gondoltál má fityeszparazita, hogy elmész melózni, és nem itt baszod a rezet 168 órában?

hidd el, nem fok fájni!:)))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 19:48:30

@taga20:
"és nem itt baszod a rezet 168 órában"

Tudom csak egy klón vagy, de midegy.
Ha már most sokallod az ittlétemet, akkor mit fogsz szólni szeptember-októberben, amikor megérkeznek a túlórakeretek a kampányra Norvégiából és az USA-ból??

taga20 2019.08.27. 19:52:28

@R.V.J.: "amikor megérkeznek a túlórakeretek a kampányra Norvégiából és az USA-ból??"

bakker, te fordítva nézed a térképet.

neked leningrádból tolják a dellát bakker:)))

nincs1itt 2019.08.27. 19:56:11

@R.V.J.: látod, te kis fidesznyik, megint lebuktál. a lahmacunhoz nincs szükséged "török kenyérre". saját tésztája van, hasonlatos a pizzahoz. a külföld az nem felcsúton kívüli területeket jelent. tudod a magyar állam határain kívüli helyeket. tanfolyam és konferencia külföldön, hö, hö, hö, hö...

2019.08.27. 20:02:19

@nu pagagyí: Le kell váltani a zorbán-rezsimet. Ilyen egyszerű lenne a dolgotok. De még erre sem vagytok alkalmasak.

2019.08.27. 20:05:16

@nu pagagyí: Melyik diktatúráról beszélsz, a liberálisról? Mert azt jól körülírtad.

morph on deer 2019.08.27. 20:05:47

@taga20:
“Szolgasereget, udvarnépet,
Gyűjtsetek koncra, úri hitben.”

Semmi kétség, Ady a jövőt is látta.
Vagy csak időutazó volt?

Mert az hogy nézne már ki, ha kiderülne: mindössze viktorka igyekszik felépíteni a már száz éve idejétmúlt, dohszagú ‘dzsentry’ világ fideszes imitációját?
Ahol például ő, Mészáros, meg Németh Szilárd az “igazi magyar” mágnás!

“Csókolom a kisztihandját nagysád!”
És ma 2019.08.27 a dátum! Nálunk, ez igaz.

Gondolj bele: “nemzetünk nagyjai”!!!
És ebben nem az a vicc, hogy másfél méter, hanem hogy újgazdag parvenü és éjsötét bugris a mai magyar “elit” - szolganép, úri hitben..!

Ritka nagy idióták ezek a fideszcselédek, semmi kétség, sajnos.

2019.08.27. 20:07:26

@morph on deer: Erre szokták azt mondani, a katolikusok csak sűrűbben voltak veled, nem többen.

morph on deer 2019.08.27. 20:09:54

@taga20:
Amúgy szerinted hány perc alatt cenzuráznák MA ezt az Ady verset a közmédiában?

Óra indul..!

morph on deer 2019.08.27. 20:12:52

@pametno:
:)
Bár nekem még így is soknak tűntek, bár nem tömegiszonyom van, csak valahogy nem vagyok jó viszonyban a szemellenzővel.
Tudom, a én hibám, but still..!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 20:14:57

@taga20:
"neked leningrádból tolják a dellát bakker"

Erről nem hallottam. Szóval azt mondod, hogy a putyin bábúja elleni harcot maga putyin fizeti? Ördögi terv.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 20:19:03

@nincs1itt:
"a lahmacunhoz nincs szükséged "török kenyérre". saját tésztája van"

Nem olvasol jól magyarul. Azt írtam, hogy a Nők Lapja receptje említi a lapos török kenyeret, amit sajnos nem találtam sehol.

Nézd, nem lehet mindenki olyan szerencsés mint te, akinek a török szomszédasszony dagasztja a tésztáját.

taga20 2019.08.27. 20:20:31

@R.V.J.: te kevered a háborúdat a putyin/geciszopással!

na ez az ördögi:)))

taga20 2019.08.27. 20:22:29

@morph on deer:

undorító szar térköves szutyok, amilyen a gecimaffia!

BROÁF!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 20:28:45

@taga20:
"te kevered a háborúdat a putyin/geciszopással!"

Na kezdesz bemelegedni. Ez itt már a fiúk terepe. Over and out.

nincs1itt 2019.08.27. 20:32:26

@R.V.J.: ezek szerint a büdös életben nem jártál még török étteremben, de németországban sem...

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.27. 20:38:19

@morph on deer: @taga20:
LIPPSIKÉIM!

Csak 1 hete itt a buzi1-en toltátok a ballibbant rémhírpropagandát itt, hogy csupa beton lesz minden, semmi ződ:
b1.blog.hu/2019/08/19/a_fideszhez_kepest_szaruman_egy_kimondott_termeszetbarat_volt

Erre nem kiderül, hogy hazugság volt az egész, igenis ott lesz a parkosított rész? Lebuktatok, lippsikéim, csúnyán, a hazugságaitokkal!

Persze a hazugsággal lebukott lippsiknek kell valami jó kis terelés, ezért hozták ezt a nevesincs "tájépítészmérnököt" az egyik kedvenc NGO-jukból, hogy megmagyarázza a bizonyítványukat.

De sajnos libbantkáim, rátok már senki se figyel, a sivalkodásotokkal már maximum egymást hergelitek bele egy gutaütésbe (és ha megpurcantok bele, akkor szapuljátok az egészségügyet, holott csak vigyáznotok kéne magatokra).

taga20 2019.08.27. 20:44:46

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.:

te egyébként hülye vagy? mi a retek kurvaanyádról pofázol, fityeszretek?

az egész egy kibaszott nagy kőbánya lett!

te nem lácc a szemedtől fityeszjobbágy?

taga20 2019.08.27. 20:46:13

@nincs1itt: ez szerintem makszimum felcsúton járt életében:)))

nincs1itt 2019.08.27. 20:49:28

@taga20: ááá, a képzelt barátai is kiközösítették...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.27. 20:49:30

@pametno: "Melyik diktatúráról beszélsz, a liberálisról?"

Liberális diktatúra. :))

FideSSfasszopó gerinc.

Medúza bokacsont.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 20:54:59

@nincs1itt:
"ezek szerint a büdös életben nem jártál még török étteremben, de németországban sem..."

Ha ez netán így lenne, akkor pontosan miről maradtam volna le?
(egy magyar kebebszakács határátkelős cikkét belinkelni nem ér)

nincs1itt 2019.08.27. 20:57:53

@R.V.J.: nem maradtál le semmiről! de soha nem is fogsz megismerni semmit...

morph on deer 2019.08.27. 20:59:59

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.:
“Erre nem kiderül, hogy hazugság volt az egész, igenis ott lesz a parkosított rész?”

Te teljesen vak vagy, vagy csak nem látod a fáktól az erdőt???
Milyen parkról beszélsz, te szerencsétlen?
Mert itt legfeljebb egy felszabdalt focipályát láthatsz, csicsás giccsekkel teletűzdelve!
A gyep NEM park, - legalább is ha magasabb vagy 10 centinél, - jobb, ha tudod!

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.27. 21:09:56

@R.V.J.: Blankus megfontolt , lassúbb tempójú:) kommunikációja jó ellenpontja lehet csacskakatka szertelen csivitelésének. Blanka: a nyugodt erő..:)

A Donáth lánytól meg nem féltem az ordenáré szüzet, méreten felüli példány ő a számára..:)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 21:11:25

@nincs1itt:
"nem maradtál le semmiről! de soha nem is fogsz megismerni semmit..."

Kár, pedig szívesen írígykedtem volna még egy kicsit a munkásosztályba integrálódásod érdekfeszítő történetére.

taga20 2019.08.27. 21:16:49

@Veszéjben a lyogállamiság !:

erről sivalkodjál te ostoba állat!

ez vár a bandádra. szét fogjátok szedni egymást!:))

444.hu/2019/08/27/schmidt-maria-lanczi-tamas-varatlanul-es-puccsszeruen-felmondott

alöksz róz 2019.08.27. 21:29:39

@nu pagagyí: szerintem vegyél inkább egy fütyülőt oszt nyomjad te is papám, hátha megbuktatod vele orbánt :-)
utolsó esély, ragadd meg, már csak pár ezren maradtatok, annak is a nagy része kihal pár éven belül

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.27. 21:32:50

@rasztaszív: Libsi elvbarátaidnak kifejezetten szimpatikus a jelenlegi pápa. Ezt hogy dolgozod fel?

taga20 2019.08.27. 21:33:05

@alöksz róz: mi van fityesznyugger? lassan neked és a geci gazdádnak is kicsengetnek!:)))

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.27. 21:35:36

@taga20: A demokratikus politikai térfélen vannak viták nézetkülönbségek.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 21:39:38

@Veszéjben a lyogállamiság !:
"Blanka: a nyugodt erő"

Ezért is hasonlította őt az egyik politikai elemzőnk egy elefánthoz. Intelligens, gyorsan tanul, soha nem felejt és a megfontolt lépéseinek a súlyát még a szenespincében is érzik.

taga20 2019.08.27. 21:47:56

@R.V.J.: mi van lányok, irigykedtek?

szánalmas, ahogy két "nyugger buksza", ennyire fúj egy 18 éves kiscsajra:))))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 21:57:45

@taga20:
"ennyire fúj egy 18 éves kiscsajra"

A bal petefészkemet odaadnám egy randiért Blankával!!!

morph on deer 2019.08.27. 21:58:56

@R.V.J.:
“Over and out.”

Ha már rádiózunk:
“Mayday, mayday I've been shot down
Over the stormy sea”

youtu.be/4Z-EfcQeifc

(Nálunk a kökény még messze nem érett, így én merő kényszerűségből jelenleg margaritát hörpölök, meg nem is esik...van ez így.)

morph on deer 2019.08.27. 22:00:16

@R.V.J.:
“.A bal petefészkemet...”

Aha! Mert jobbos vagy, mi?!
:)

alöksz róz 2019.08.27. 22:00:30

@taga20: azt te már nem fogod megérni, előbb pusztulsz el a kannásbortól :-)

taga20 2019.08.27. 22:05:29

@alöksz róz: a 9rugót felmarkoltad fityesznyuggerzombi?:)))

na lépek, me holnap, én veled ellentétben melózok a csavargyárban.

további jó gecinyalást ma estére és holnap egész napra, fityeszparazita!

kep.cdn.indexvas.hu/1/0/1840/18403/184033/18403381_9f5053e10c76b3fc6839cecf309f2861_wm.png

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.27. 22:06:06

@R.V.J.: Vajon hogy villant egy elefánt..? :)

nincs1itt 2019.08.27. 22:07:45

@R.V.J.: látod? ezért kedvel mindenki! ilyen tájékozatlanul (bocs, de kurucinfo, pestisrácok stb nem az), nyilvánvaló, primitív propaganda sablonokkal operálsz. tudod, honnan tudnád, a munkásosztályba integrálódásom elég korán elkezdődött és hézagmentesen le is zajlott. veled ellentétben soha, senki seggét nem kellett nyalnom, hogy kenyér legyen az asztalon. értem, hogy ez szinte felfoghatatlan a hozzád hasonló klaviatúra huszárok számára. a saját sikertelenséged oka, nem más te magad vagy.

nincs1itt 2019.08.27. 22:19:38

@taga20: a jogsit libáért vetted? legközelebb ne felejts el kaput is építeni a kerítésre!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 22:20:34

@morph on deer:
"Aha! Mert jobbos vagy, mi?!"

A vesémbe látsz. Liberális vagyok, akácsak a #momentum, tehát nyugati értelemben vett jobbközép beállítottágú.
Engem főleg az amerikai demokrata párt filózófiája inspirál, tehát felső- középosztály orientált adópolitika, amig a szegények számát szabályozza a piaci alapú többszintű egészségügy.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.27. 22:28:30

@nincs1itt: Ezt a régi, igen ritka Alfát egy régi garázs alá épített pincében találták mostanában, igencsak jó állapotban a 60-as évekből. Fél millió euró körül kelt el végül, ha jól emlékszem..

а nаgу hohohorgász 2019.08.27. 22:33:34

RVJ leszbikus! Pibát nyal, hogy füfüfü.

rasztaszív 2019.08.27. 22:53:56

@Veszéjben a lyogállamiság !: a jelek szerint ez csak téged frusztrál...:)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 22:54:56

@nincs1itt:
Helyhiányában nem idézném az egész kommentedet, de megjegyzem egy szépíró veszett el benned.
Az én sikerességemet valóban nem lehet a 3műszak-autóhitel-lakáshitel-családipótlék-rokkantnyugdíj tengelyen mérni, de nyugodj meg nem panaszkodhatom.
Annak azért örülök, hogy életed kemény munkájának profitját az asztalra kerülő kenyérszeletek számával lehet kvantifikálni!

а nаgу hohohorgász 2019.08.27. 23:01:35

Pinát, helyesbítek, pinát.

Tömpe az ujjam.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.27. 23:04:18

@Veszéjben a lyogállamiság !:
"Vajon hogy villant egy elefánt..?"

Beugratós kérdés?
A hátsó lábai közé gyűri a gondozót?

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.28. 00:04:20

@rasztaszív: Csak hogy kicsit birizgáljam az idegeidet, fő mániáddal kapcsolatosan így nyilatkozik Ferenc:

"Európának keresztény gyökerei vannak, és e gyökerek öntözgetése a kereszténység felelőssége. "

:)

rasztaszív 2019.08.28. 00:08:02

@Veszéjben a lyogállamiság !: ez pont a ti mániátok...:)csak valójában nem is értitek.

nincs1itt 2019.08.28. 07:29:21

@R.V.J.: és akkor jön - ha érvek, tények már nem állnak rendelkezésre - a sikeres, mi több billgéccet is megszégyenítően sikeres, fidesz bérkommentelő végső, mindent elsöprő válasza.nem kell szégyellni, hogy még a hazádban sem sikerült egy bt-én kívül összelapátolnod semmit. tudod ez csak az egyik mércéje az életnek. az irigység az egyik legalapvetőbb motivációja a hozzád hasonlóaknak. ezért sajnállak, mert akár mo. is tarthatna ott, ahol a nyugat és neked is lehetne jobb. nem a te hibád. te/ti amúgy is találtok bűnbakot, bármire. a fiatalok körében netto 680 euró az átlagbér? egy albérlet bp.-en meg 500 euró? az üzemanyag pár centtel olcsóbb, mint itt? de te csak azzal törődj, hogy én mennyi műszakban dolgozo (súgok 1), a nyugdíjam is rendben lesz, az én előtakarékosságom nem tűnt el. saját, tehermentes lakásban élek. szerintem ez így rendben van.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 07:50:32

@nincs1itt:
"én mennyi műszakban dolgozo (súgok 1), a nyugdíjam is rendben lesz, az én előtakarékosságom nem tűnt el. saját, tehermentes lakásban élek"

WOW!! Gratulálok!!!! Micsoda élet!! Erről itthon csak álmodoznak az emberek :(((
Szerencsére nem vesztettünk el teljesen, mert egy nap sem telik el úgy a germán minőségű életedből, hogy ne a szerencsétlen finnugorokat lesnéd. Köszönjük a figyelmet kedves Hanzi!!

Womb Rаider 2019.08.28. 08:07:13

@taga20: "arra nem gondoltál má fityeszparazita, hogy elmész melózni, és nem itt baszod a rezet 168 órában?
"
ROTFL... te jobb, ha hallgatsz, ha a napi átlag ~18 kommentedet vesszük..csak ezen a nicken.. 45680 komment 2600 nap alatt :)))

Se szabadság, se betegállomány.. rendületlenül.

nincs1itt 2019.08.28. 08:51:26

@R.V.J.: kérlek, mesélj sehere-sezádé! mesélj a csodás keletről, ahol a kegyelmes naszreddin(ملا نصرالدین) uralkodik. a szegénységet hírből sem ismeri a sikeres, gazdag és boldog nép. hova a szélrózsa minden irányából özönlenek tanulni, gazdagodni vágyók, akiket boldogan fogadnak. én szegény, távoztam a boldogság honából, amikor csak időm engedi (mert bizony itt, teuton földön, a szegénység, tudatlanság uralkodik a gonosz császárral az élen) vágyakozva tekintek a kincses-kelet irányába. most tényleg sok az időm, mert a gonosz, tanulatlan orvosok tétlenségre kárhoztatnak, tovább növelve a szegénységem kínjait. de amint lehet, ismét igába hajtom a fejem, hogy ezzel is növeljem a lehetőségét, hogy egy szép, de távoli napon megközelíthetem a kincses kelet színvonalát, olyan okos és gazdag lehetek, mint az ott élők. talán a gonosz császár is távozik, akkor pedig naszreddin(ملا نصرالدین) foglalhatja el a helyét és itt is virágozni kezd a gazdagság és boldogság! kérlek, minden tégy meg ezért, ne kelljen sokáig várnom erre a boldog percre.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 09:08:55

@nincs1itt:
Sajnálattal hallom Hanzi , hogy betegszabin vagy. Azért nem kellett volna a napot azzal kezdeni, hogy fájdalomcsillapítóra iszol kólássört.
Bár így legalább még több időd marad a finnugor blogokat bújni és billentyűkre vetni a lázálmaidat!!
Ne hagyd abba, most lett kész a popcornom.

morph on deer 2019.08.28. 09:38:47

@R.V.J.:
“A vesémbe látsz.”

Oda még nem, de a nézőpont megválasztásához jó iránynak tűnik. Valahol el kell kezdeni:)
Amúgy ez melyik vese lenne? Csak mert abból is van jobb(os) is, meg bal(os) is, és az már a petefészeknél kiderült, hogy az oldal nem mindegy.

Azért remélem, sőt, feltételezem, hogy neked azért jóval konkrétabb nézeteid vannak, mint a lila fiúcskáknak, mert az a se-hús-se-hal, langymeleg, karakter nélküli politika, amit a párt folytat valahogy nem igazán tűnik olyannak, amiben te jól éreznéd magad, - szerintem. Ott van egy tucat személy, aki igéretesnek tűnik, de a párt egésze nekem túl puha, szerintem érdekpolitizálást folytat.

Utalok például arra a kijelentésre, miszerint a Momentum elképzelhetőnek tart - pontosabban: nem tart elképzelhetetlennek - egy fidesszel való együttműködést pl kormányzati szinten!

Szerintem pedig a pestissel nem egyezkedik az ember, hanem megszünteti, és fertőtlenít, hogy nyoma se maradjon, és vakcinál, mert újra fertőzhet!
Nálam ez NEM “oldaliság” kérdése, hanem a normális, emberi, és liberális értékrendé. Az oldalaknak már egyébként sem látom értelmét, főleg úgy nem, hogy a legfőbb politikai erő a saját jobb kezét sem ismeri fel elsőre, nemhogy a politikáját ... Mert ennyi zagyvaságot rég hordtak össze innen-onnan, mint amit az orbáni illiberális katyvasz tartalmaz.

Na ennyit az urológiáról. :)

Willkommenskultur 2019.08.28. 09:44:34

Helyesnek tartom a latogatast, ezek az ortodox portugal katolikusok hirhedt lipsimentesito hireben allnak.

Es, semmire nincs nagyobb szukseg, mint lippsimentesitesre.

morph on deer 2019.08.28. 09:45:02

@6 Lenin:
“...nyal, hogy füfüfü”

Mi van? Mi az, hogy füfüfü?

Egyébként ez is bizonyítja, hogy jó az ízlése, egyezik az enyémmel is, például.
Ráadásul nagyságrendekkel jobb, mint azt a segget nyalni például, amit te és hitsorsosaid políroztok olyan buzgón!
:D)

Womb Rаider 2019.08.28. 09:46:22

@morph on deer: "Nálam ez NEM “oldaliság” kérdése, hanem a normális, emberi, és liberális értékrendé."

te még viccesebb vagy, mint taga..
Bár az szomorú, hogy vezérlő csillagotok iránymutatására nem emlékszel..(betudom ezt annak, hogy halottól vagy jót, vagy semmit)

Pokoli Ági néni új idők új szeleit vitorlába fogva bezony még a Minőségibb Neonácikokkal is szoros összefonodást javasolt a szent cél, a hatalom megszerzése érdekében.. felevenítve az aranykort, midőn 'szocialisták' és 'liberálisok' együtt őrizték a libát.. sajnos a végére majd' az összes megdöglött, a legelőt is majd' kihúzták alólunk, de annyi jó ötletük maradt így tarsolyban.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 10:27:19

@morph on deer:
Az anatómiai eszmefuttatásodra nem tudok érdemben reagálni.
A #momentumról meg annyit, hogy a napi politika igen kemény dolog. Az ellenzéki rizsporos intrikák és Machiavelli Ferenc folyamatos zavarkeltése mellett a habonymédia eszetlen támadásaival is meg kell küzdenünk.
Megjegyzem, én csak egy vagyok a maroknyi fizetett aktivista közül és csak egy mezei párttag, aki a cicaharcot a szájkaratéval váltogatva küzd a Momentum igazáért.
A nagypolitikába nincs beleszólásom.
Véleményem szerint, ha Andris pártelnökúr úgy gondolja, hogy úgy jut levegöhöz a párt, ha szóban nyit a fidesz felé akkor azzal nincsen bajom.

Willkommenskultur 2019.08.28. 10:31:38

@R.V.J.: Aratas szezon van, le lehet menni videkre ismerkedni a parasztokkal. Kulonben a Momentum marad picike. Es a meret a lenyeg.

Womb Rаider 2019.08.28. 10:40:22

@Willkommenskultur: A Momentán ereje mindig is az 'elit' belterjességből fakadt.. hiba lenne a keveredés, felhígulás.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 10:41:02

@Willkommenskultur:
"Aratas szezon van, le lehet menni videkre ismerkedni a parasztokkal. "
Megyünk, megyünk. Az egész pártvezetés +slepp csárdáskirálynönek és mágnásmiskák öltözve fog szalmabálákkal fotózkodni.

Egyébként a #momentum rövidtávú célja a jövöbeni kormánykoalícíó mérlegének nyelve lenni.

Willkommenskultur 2019.08.28. 10:47:40

@R.V.J.: Total mind1 mi a celja, azt majd Soros megmondja mi a celja.

Azt nem ertem, hogy akar a moma a Fidesz nyelve lenni? Miva?

nincs1itt 2019.08.28. 10:49:57

@R.V.J.: képzeld el is felejtettem, hogy az orvosokat is maga naszreddin küldte, a nagy jóságában! onnan a mesés, kincses keletről! délelőtt már pattogatott kukoricát ehetsz? egyszerűen hihetetlen, mennyivel jár előttünk a kincses-kelet zászlóshajója, köszönhetően a folttalan és kimeríthetetlen tudású naszreddin kapitánynak! megkettőzött erővel fogok nyomorogni, itt a szegény, elmaradott nyugaton, hogy mielőbb elérkezzen naszreddin uralkodása itt is!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 10:55:00

@Willkommenskultur:
"Total mind1 mi a celja, azt majd Soros megmondja mi a celja"

A Soros is csak sorban áll a pártelnökúrnál.
Ha a Momentum lesz a -bármilyen- színü kormánykoalícióban a mérleg nyelve azt mindenki észre fogja venni.
Ahogy azt Andris szokta volt mondani:
"Ha a tigris nyal oda az érdes nyelvével, azt még az elefánt is megkönnyezi!"

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 10:59:27

@nincs1itt:
HEY Hanzi! Új poszt van a határátkelön, mehetsz nyavajogni a finnugorokról a többi gastarbeiterrel egyetemben!!

Willkommenskultur 2019.08.28. 11:02:51

@R.V.J.: A Momentumos gyokerek majd elmennek dolgozni vmi ssc-be, azt jonapot. Hamarabb fognak abbol megelni, mint politikabol.

AMEN

antiinternáci 2019.08.28. 11:03:10

@morph on deer:

Mondjuk a vese orvostana a nefrológia, nem az urológia.
Egyébként sem a te tereped ez, ne erőltesd eut a pestis dolgot, mert az már foglalt az ÁVÓ Párt által, de a habzó szájú elmebeteg Verhofstadttal, Gyurcsánnyal, a Soros-terroristákkal összeállni nem szégyellő Momentum is fertőzött.

nincs1itt 2019.08.28. 11:07:56

@R.V.J.: a szerénység az a tulajdonság amit a legjobban szeretsz magadban! ne takargasd a kincses kelet nagyságát!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 11:09:33

@Willkommenskultur:
"A Momentumos gyokerek majd elmennek dolgozni vmi ssc-be, azt jonapot."

Aham, addig ne vegyél levegöt amig ez meg nem történik.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 11:17:58

@nincs1itt:
"a szerénység az a tulajdonság amit a legjobban szeretsz magadban!"

Most az önirónia magasabb, eddig még fel nem fedezett légrétegeibe lötted ki magad.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.28. 11:38:41

@rasztaszív: Csak gondoltam, hogy a teljesség kedvéért idézem ezt a mondatát, hisz ilyesmiket tőle itt az Indexen nem igazán olvashatsz..:)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.28. 12:57:23

@R.V.J.:

Sőt még a nemzet vas ladyje, Blanka is..:)

dunántúli gyerek 2019.08.28. 14:02:18

Nekem tetszene a momentum, ha nem lenne fasisztoid jellegu zsidopart.

Ma rossz tapasztalat ilyen partokkal megvot korabban is.

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.28. 16:01:06

@R.V.J.: Nekem az is megfelelne, ha kukásnak mennétek.SSC-kben nyelveket is kell tudni, oda Blanka nem elég magasan kvalifikált; de "Botmixer" Katka lehet, hogy venné az akadályt.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 16:29:33

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.:
"Nekem az is megfelelne, ha kukásnak mennétek"

Kezed a bilibe lóg. A pártvezetésből mindenkinek van poszt-politikai nyugdíjprogramja. Szakértői, tanácsadói állások, vagy ha más nem vendégelőadói lehetőség büfészakon a la fodorgábor.

6.Lenin 2019.08.28. 16:37:14

@R.V.J.:

Van erre egy megfelelő megnevezésük: paraziták. Nekik nem is kell több, megélnek a gazdaállat testén, ez az életelemük, semmi több.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 16:42:20

@6.Lenin:
"Van erre egy megfelelő megnevezésük: paraziták"

Ez elég osztályharcosan hangzik Vladimír. Mi a megoldás? Internálni mindenkit aki szemüveges, mert biztosan könyveket olvas?

6.Lenin 2019.08.28. 16:49:31

@R.V.J.:

Miért lenne osztályharcos? Van egy őrült vén fasz, önjelölt messiás, rengeteg pénzzel.
És vannak a paraziták, akik ezt kihasználják.
Mindig is voltak, vannak, lesznek.
Elpusztul a gazdaállat, keresnek egy másikat, vagy ők is elpusztulnak vele. aztán jönnek másak, egy másik gazdára.
Szerintem nem kell velük komolyabban foglalkozni, azon kívül, hogy kimondjuk a nevüket, PARAZITÁK. A többit döntsék el azok, akik simogatni szeretnék őket, vagy hisznek bennük.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 16:53:11

@6.Lenin:
"Van egy őrült vén fasz, önjelölt messiás, rengeteg pénzzel."

Apropó vén fasz, amikor még ment a vállalkozásod, akkor az alkalmazottaidnak is "parazita" volt a beceneve?

morph on deer 2019.08.28. 16:59:12

@R.V.J.:
“úgy jut levegöhöz a párt, ha szóban nyit a fidesz felé akkor azzal nincsen bajom.”

Nekem van. Ha csak úgy jut levegőhöz, akkor tőlem nyugodtan megfulladhat, a fidesszel együtt!
Ugyanis ebből teljesen egyértelmű, hogy megélhetési/karrierpárt a Momentum: egy tucat okos ember úgy döntött, hogy a politika egy megfelelő terület ahhoz, hogy abban megfelelően hosszútávú karriert lehessen felépíteni, lásd a ma regnáló hajdanvolt fiatalokat, akiknek ez sikerült, nem is akárhogy.
Hát nosza, rajta, “Lendület,” mozgási energia, stb., szóval Momentum.

Érdekes módon épp jókor: amikor orbánnak épp szüksége volt egy menekülő útra, hogy nagyobb szégyen nélkül ki tudjon hátrálni az eleve elcseszett olimpiai ötletéből, mivel már látható volt, hogy a pályázaton csak veszíthetünk.

És láss csodát: egy semmiből előkerült kis szervezetnek engedélyezték az orbán rezsim alatt az első-, és mindmáig egyetlen nem kormánypárti népszavazási kezdeményezést, és nem kis meglepetésre rekord mennyiségű aláírást gyűjtöttek, amelynek csaknem felét az utolsó néhány napon..!
Halleluja!

Itt jegyzem meg, hogy még egy alkotmányozó népszavazásra sem adtak engedélyt, holott ugyebár a “zemberek” felhatalmazták őket, akarom mondani: orbánt.

Szóval ez az az indulás, amely nekem sajnos egyértelművé tette, hogy a Momentumnak nem érdeke a kormányváltás, és ők csak a saját érdekeiket nézik.
Ami kár, mert szerintem a legjobb programjuk nekik volt 2018-ban.
Igen, elolvastam.

Nem mondom, hogy nem fognak egyszer felnőni, (- a politikusi feladathoz,) de ez még várat magára, sajnos.
Addig, amíg a többi ellenzéki pártot tekintik legfőbb ellenfélnek, mindenképpen.

Na azt hiszem, sikerült kivesézni a Momentum-kérdést, ha már az anatómia előkerült..;) De igérem, nem boncolok többet!

morph on deer 2019.08.28. 17:05:53

@antiinternáci:
“Mondjuk a vese orvostana a nefrológia, nem az urológia.”

Csak odáig az út az urológia területén át vezet! Ez sajnos teljesen biztos, sajátkezűleg - na jó, nem kéz volt, ami meg igen, az nem a sajátom - is megtapasztaltam!
Jobban jársz, ha elhiszed, ne próbáld ki!

morph on deer 2019.08.28. 17:10:12

@6.Lenin:
“Van egy őrült vén fasz, önjelölt messiás, rengeteg pénzzel.”

Most miért mondod?
Állítólag még csak 56 éves..!

6.Lenin 2019.08.28. 17:10:56

@R.V.J.:

Aha, elevenedbe találtam? Gondoltam.
Lelkiismeret furdalás?

Egy alkalmazott, aki eladja a tudását, és egy élősködő, akit csak a megélhetése érdekel, ugyanaz lenne?
Egy alkalmazott, aki eladja a tudását, hogy a megrendelő azt kapja, amit elvár? ezt valaki megfizeti, egy közös érdek alapján. A megrendelő, a gazda. és a munkát elvégző érdeke azonos. Az adott munkát valaki javára (nem akarata ellenében) elvégezni.

Vagy aki eladja a tudását pénzért, és nem a megrendelő érdekében, hanem a gazda érdekeit inkább figyelembe véve, még akkor is, ha az mások kárára történik? Az miért is érdekelné a parazitát? A gazdát kell szolgálnia(?), de még azt sem, csak a testét (pénzét) kihasználni. Ha elpusztul, megszűnik az életeleme is.

Szándékosan, vagy tudatlanságból kevered össze a kettőt?

Téged érdekel, hogy hányan halnak meg útközben? Ezrek, milliók, gyerekek, nők, fiatalok, öregek?
Neked számítanak is valamit? (vagy a parazitáknak)

6.Lenin 2019.08.28. 17:13:03

@morph on deer:

1re bárgyúbbak a viccnek szánt.......

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 17:25:40

@morph on deer:
"Ugyanis ebből teljesen egyértelmű, hogy megélhetési/karrierpárt a Momentum"

Ha valódi forradalmárokra akarsz szavazni, akkor lehet egészen Nicaraguáig kell majd menekülnöd.
Egyébként ha csak a "nem elég vérszomjas" retorikával van bajod, akkor még mindig ott van neked a DK meg a Mihazánk.

"És láss csodát: egy semmiből előkerült kis szervezetnek engedélyezték az orbán rezsim alatt az első-, és mindmáig egyetlen nem kormánypárti népszavazási kezdeményezést"

Konteo. Vedd úgy, hogy válaszként ideírtam részletesen az ismert toposzt, hogy a Machiavelli Ferenc és a vonagábor&co is a Zorbán emberei és ezzel le is van fedve a piac fideszügynökökkel.

morph on deer 2019.08.28. 17:27:06

@6.Lenin:
Az össznépi életérzés inspirálóan hat, látod!
Amúgy nem értem, mi a bajod!
Te írtad, hogy van egy őrült vén fasz, önjelölt messiás, rengeteg pénzzel, és ez tényleg így van, eltekintve az életkorra való utalástól!
Drága viktorunkon ugyan valóban nem látszik, hogy csak 56 éves, de a “vén fasz” legfeljebb csak profilból illik rá... Úgy mondjuk eléggé.:))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 17:37:11

@6.Lenin:
"Aha, elevenedbe találtam?"

Aaaarrrh igen!!! Addig suttogsz itt nekem Hannibál, ameddig csendben lenyelem a nyelvem és megfulladok, mint Miggs a szomszéd cellában recskázás után??? Ne légy kegyetlen!!!

"Téged érdekel, hogy hányan halnak meg útközben? Ezrek, milliók, gyerekek, nők, fiatalok, öregek?
Neked számítanak is valamit?"

Mintha neked számítana. Mikor filterezted utoljára a facebook profilképedet Jemeni, Sziriai, vagy Mianmari zászlóval??? Mert én éppen a múlt hèten!!! Naugye!!!

6.Lenin 2019.08.28. 17:39:35

@morph on deer:

Nekem semmi bajom, csak utálom, ha parazitákat valamilyen jótevő terézanyuként szeretnék eladni a politikában.
Könnyeket hullatnak egy korhadt fáért, egy csigáért, de leszarják ezrek, milliók pusztulását, csak az érdekli őket, hogy nekik, vagy az őket pénzelő gazembereknek legyen -látszólag -igazuk.

ezt az emberi aljasságot utálom, legyen az politika, vallás, vagy bármilyen mázzal leöntve. Azokat is ide számítva, akik szerint Isten nem létezik, de nekik egy vele kötött szerződés garantálja a kiválasztott státuszt. Nem általánosságban mindenkire értve, csak akik ilyesmikre hivatkoznak.

6.Lenin 2019.08.28. 17:45:18

@R.V.J.:

Nincs faszbuk profilom, nem is lesz.

Én nem is játszom a haladót. Nem hullák sokaságán próbáltam soha megélni, mosogatva a lelkiismeretem, hogy de mások is ezt teszi, én akkor miért is ugrálnék?
1et tehetek, hogy kerülöm ezeket a helyzeteket.

A momentum hivatkozik ilyesmikre, meg a DK, a paraziták.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 17:52:18

@6.Lenin:
"A momentum hivatkozik ilyesmikre, meg a DK, a paraziták"

Utoljára. Óvatosan a dehumanizálással, rossz emlékeket ébreszt. Gyorsan rákerülhetsz a Bangó Ildi lejtőjére.

6.Lenin 2019.08.28. 17:59:16

@R.V.J.:

Ezt vegyem fenyegetésnek? Megkerestek, és ???

A véleményemet írtam le. Nekem nem lenne hozzá jogom?
Vagy kellene indokolnom, bizonyítanom? Gondolod, hogy olyan nehéz lenne?
Ha fáj, lezárhatjuk. Változna ezzel valami a megnevezést illetően?
Én lezárom, volt már ügyem korrupt bírókkal.

morph on deer 2019.08.28. 18:02:37

@R.V.J.:
“Konteo”

Ó, hogyne. Csak éppen így igaz.
Hát kellemetlen, én megértem, de sajna ez még benne van a történetükben, és ez így is marad még egy ideig.
Nekem nem a “véres száj” hiányzik, hanem az egyértelmű és következetes állásfoglalás. Az meg párt-szinten nem jellemző.
Mondom, vannak személyek, akik már szabad szemmel is látszanak, de a pártnak mint egésznek még mindig nincs karaktere.
Erre csak ráerősít a “mérleg nyelve” szándék, amekyik egyértelműen az önös érdek alapján történő idomulást, ha adódik a lehetőség.

Azt mindenesetre figyelmedbe ajánlanám, hogy ez látszik kivülről, és ez egy meglehetősen semleges nézőpont, csak szólok.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 18:08:28

@6.Lenin:
"Ezt vegyem fenyegetésnek? Megkerestek, és ???"

Megkeres az Antifa és fátlanítja a kiskertedet.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 18:17:53

@morph on deer:
"Ó, hogyne. Csak éppen így igaz."

Ebbe azért ne éld bele nagyon magad.

"Azt mindenesetre figyelmedbe ajánlanám, hogy ez látszik kivülről, és ez egy meglehetősen semleges nézőpont, csak szólok."

Gondoltál esetleg arra, hogy nekem ez a hazai környezetben éppen hogy imponált?
Let me break it down for you.
Amikor a 2018-as választás elött végigjártam a pártdzsemborikat, a Momentumnál volt a legkisebb az 1m2-re jutó tömeggyilkos pszichopaták száma. End of story.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.28. 18:52:05

@6.Lenin: Ez majdnem olyan,mint amikor viktor seggét nyaljátok.

6.Lenin 2019.08.28. 19:20:32

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Annak nyalom, akiét akarom. Közöd?

Áruld már el, hogy képes vagy esetleg mást is kipréselni magadból, vagy csak ez van beléd programozva? Tényleg ekkora marha vagy?

morph on deer 2019.08.28. 19:39:37

@R.V.J.:
“...a Momentumnál volt a legkisebb az 1m2-re jutó tömeggyilkos pszichopaták száma”

Ma. Még. Elfelejted, hogy a mai harmincasoknak gyakorlatilag nem volt lehetősége ebben a témakörben bizonyítania, se pro, se kontra.
Innen nézve a nagycsoportos óvodásoknál még jobb lenne az eredmény, - ha most pikírtkedni akarnék.
Annyira azért nem érdekel a téma, bevallom.
De legalább érdemben nem cáfoltál, és az is valami.

Viszont a “beleélem magam” nem igazán releváns, mivel én érdek- és befolyás nélkül, kivülről és távolról nézem mindezt, és az én nézőpontomból egyértelműen ez látszik.

Ha ez nem szándékos, akkor érdemes lenne erre odafigyelni kissé, mivel ez egyértelműen az Ungár Péter féle elempé poziciójának közvetlen folytatásaként jelentkezik, ami viszont nem egy előnyös helzet, - szerintem.

Ami bíztató, hogy - akárhogyan is - a Momentum jelenleg kooperál, - mintha valóban ellenzéki lenne,- és ez jó hír!
Ki tudja, még a végén esetleg rájönnek, hogy a helyezkedésnél kifizetôdőbb a gerinces állásfoglalás! Mindenesetre én remélem, mert kár lenne értűk.

morph on deer 2019.08.28. 19:44:28

@R.V.J.:
“az Antifa és fátlanítja”
:)
Fatális!
(Meg nem is)

antiinternáci 2019.08.28. 19:51:04

@6.Lenin:

"Van egy őrült vén fasz, önjelölt messiás, rengeteg pénzzel."

Azt a közkeletű tévedést látom itt, hogy Soros a saját pénzét osztogatja a nemzetközi bolsevista mozgalomban.
Szó sincs erről, ő egy stróman, akinek az a feladata, hogy a Belső Párt pénzeit szétosztogassa. Így csak ő van a reflektorfényben, a többiek rejtve maradnak.
Tőzsdei ügyletekkel, pl. átkötésekkel simán megoldható, hogy Sorosnál bizonyos ügyletekből óriási profit csapódjon le, ami innentől majd úgy tűnik, mintha az ő pénze lenne.
Ezzel számos járulékos haszon is jár, hiszen így Soros egy "önzetlen, ügyéért személyes áldozatot hozó" képben lehet megjeleníteni, illetve még okosnak is lehet láttatni, mert sok pénzt tud gyártani.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.28. 20:00:28

@antiinternáci: Ez pont olyan,mint viktor!
A mi pénzünkből kommenteltek!:))

6.Lenin 2019.08.28. 20:06:05

@antiinternáci:

Ez egy hálózat. A pénzt "gyártókkal", az ideológia kitalálójával, és a végrehajtó korrupt politikusokkal, a fizetett ügynökökkel (parazitákkal). Sokszereplős. A felelősség a következményekért minden résztvevőt terhel. Nyilván a mértéket megállapító "érzékenyített", korrupt bírók ezt majd eldöntik, hogy melyik résztvevő mekkora mértékben.
Soros az ideológia atyja, a keze véres az átfolyó pénz felhasználásának a következményeitől.
Lehet ezt szépítgetni, tisztogatni, nyalogatni, de minek. A lényege ugyan az marad.

Aki ebben a hálózatban részt vállal (a migránstaxik személyzete is) felelős a következményekért.

Soros ezt mind tudja, a saját bevallása szerint is. Én nem mentegetném.

Miért is kéne felmenteni az atombomba atyját, gyártóját a következményekért? Mert nem ők dobják az emberekre? Magyarázni sok mindent lehet, de minek? Megnyugtat valakit az elpusztultak közül?

6.Lenin 2019.08.28. 20:09:37

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Te tényleg egy oltári nagy barom vagy, igaz ezt már soxor leírtam neked. Hátha 1x felfogod.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 20:28:09

@morph on deer:
"De legalább érdemben nem cáfoltál, és az is valami"

Valóban nem, sőt egyetértek veled. -na remélem most bearanyoztam a napodat.

Ha a Momentum esetleg nyit pszichopaták felé, akkor én meg egyszerűen odébbállok. De ez forgatókönyv kevésbé valószínű, mert DK ezen belül is Machiavelli Ferenc olyan erővel és hatékonysággal szívja fel ezt a emberi szennyréteget, hogy James Dyson sírva könyörög neki a licenszjogokért.

antiinternáci 2019.08.28. 21:33:52

@6.Lenin:

Jézusom, mentegettem volna a Sorost?
De hát az lehetetlen.
Én csak arra mutattam rá, hogy amikor a halmazati büntetést kiszabják, akkor ne feledkezzenek meg arról, hogy bűnszövezkezetben történt az elkövetés.

morph on deer 2019.08.28. 21:36:31

@6.Lenin:
“...csak az érdekli őket, hogy nekik, vagy az őket pénzelő gazembereknek legyen -látszólag -igazuk.”

Ami eltér tőled - miben is?

Azért az érdekelne, hogy miből gondolod azt, hogy ha Soros eltűnne, vagy nem is létezett volna egyáltalán, akkor mindenki fenntartások nélkül támogatná az orbáni rezsimet?

De most komolyan, дороги Ильи́ч, miből gondolod, hogy ehhez egy Soros kell?
Te tényleg nem tudod elhinni, hogy egy átlag épkézláb és normális ember nem képes és nem hajlandó elviselni ezt a mocskot, ami az “orbanizmus”?
Alulértékeled a honfitársainkat. Владимир.
De tényleg!
Ha hiszed, ha nem, nem mindenki vágyik arra, hogy orbán és a hozzá hasonló bugrisok cselédje legyen, és ez az érzés ösztönös, ehhez nem kell se Soros, se más! Ehhez úntig elég, ha valaki szabad ember, saját integritással!

Kihalóban levő fajta, persze, de van olyan!
Szóval nyugodtan elfelejtheted a Sorosozást, és nem csupán azért, mert egy venerable öregember befolyása a közgondolkodásra minimum kétséges, hanem szért is, mert az nyilvánvaló, (kéne, hogy legyen,) hogy értelmes ember NEM visszafelé akar menni az isőben, és mem önjelölt és félművelt “uralkodó(k)nak” alávetve akarja élni az életét, hanem szabad, európai emberként!

A dolog erről szól, nyugodtan nézz szembe ezzel!
Igaz, akkor új narratívára lesz szükség, de nyugodtan megbízhatsz a Rogán-Habony művek kompetenciájában, ők garantáltan szállítanak valami újabb témát, amit lehet itt mantrázni...
Szóval megnyugodhatsz, jelenleg még semmi nem fenyegeti az uralkodó teljhatalmát, még Soros nélkük sem!

“Oh happy day

morph on deer 2019.08.28. 22:57:42

@R.V.J.:
“Machiavelli Ferenc olyan erővel és hatékonysággal szívja fel ezt a emberi szennyréteget”

Ó, hát hogyne!
Csupa tömeggyilkos, meg Gulag kápó támogatja Ferinket, ez köztudott.
Ahogy az is, hogy a momentumos évjárat főkeg mesékből, mondákból, és/de mindenekelőtt fideszes narratívákból tájékozódik...

Még eddig MINDEN Gyurcsánnyal kapcsolatos momentumos megnyilvánulás kizárólag a fideszes fogalmazásmódot és jelzőket használta, hát micsoda véletlen, mi?

Őszintén remélem, hogy mindezt saját tapasztalat és vélemény híján, és nem csupán a gazdi iránymutatásait követve...
Mert amúgy a valóság bizony eltér a fideszes/Momentumos megközelítéstől, és - sajnos - még élnfk páran, akik ezzel tisztában vannak.
De cheer up, mindössze pár évtized kell, és mi mind kipusztulunk, teljesen önkéntes alapon!
Legalább is szívből remélem, hogy ezt megtehetjük ilyen spontán módon. Na akkor már nyugodtan lehet mesélni fűt-fát, nem fog senki brlezavarni a képbe!

Addig viszont itt vagyok pl én, én meg valahogy nem tudok felejteni!
(Ez most komoly: kb 10 hónapos koromtól mindenre emlékszem, ami igazából egy csapás, gondolj bele!)
Szóval én még fogom tudni egy darabig, hogy mi igaz a halom bullshitből, amit a fidesz - és következésképpen a Momentum - terjeszt.

@Pech” mondaná Kohn bácsi. “Bad luck” mondom én.
De ez van.
;)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.28. 23:17:10

@morph on deer:
"Csupa tömeggyilkos, meg Gulag kápó támogatja Ferinket, ez köztudott."

Nem kell megsértődni, ez a magánvéleményem Morfi, de ehhez ragaszkodom. A Momentunos vezetők Feri és Varjú általi töményszeszes arcbaböfögéséről valóban csak hallottam. Voltam viszont nyilvános és pártrendezvényeken és ahogy ott egyesek (a szónokok heccelésére) kivetkőznek magukból, az már lefedi a gazázdaság tényállását. Ezen felül voltam "szerencsés" facebookot moderálni az Olga affér idején és meg kell mondjam, hogy a DK-sokon kívül csak ex-jobbikos-mihazánkos kurucinfoszökevények tisztelik kevésbé az emberélet.

morph on deer 2019.08.29. 01:54:56

@R.V.J.:
“tisztelik kevésbé az emberélet.”

Sajnálom. Én objektív okokból mindezt kihagytam, de elhiszem amit mondasz.

Egy biztos, hogy a regnáló hatalom ellen - ha úgy hozná a sors - én az öreg ördögöt is támogatnám, fenntartások nélkül!
Legyen az bárki, akár még a Momentum is ! :)))
Viszont ez azt is jelenti, hogy én a fidesszel való semmiféle kooperációt nem tartok elfogadhatónak, a jelenlegi ismeretek alapján, még a Momentumtól sem!

Akkor inkább a felajzott dékás nyugdíjasok, - vagy bárki, - mint ez a sötét nemzetthy mocsok!
És ebben nincs kompromisszum.
Túl sokat láttam már ahhoz, hogy hülyíthető legyek.

Amúgy sok szerencsét, én drukkolok, hogy kialakuljon egy valóban mérvadó erő, akár a Momentum, mert ők rendelkeznek a szükséges intellektuális kapacitással.
De sajnos még messze vannak ettől, ahogy korábban fejtegettem.
De ahogy a horgászok mondják: a hal reménykedik utóljára! Vagy fordítva...

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.29. 08:22:56

@morph on deer:
"én az öreg ördögöt is támogatnám, fenntartások nélkül"

Ezzel elkéstél, a Zorbán már ezzel is beelözött. Mit gondolsz az univerzum melyik sötét sarkából mászott elö Németh Szilárd, Habony Árpád meg a Kubatov?

alöksz róz 2019.08.29. 09:35:44

@morph on deer: "megélhetési/karrierpárt a Momentum" - jól látod, pont olyanok mint karigeri

alöksz róz 2019.08.29. 09:37:16

@morph on deer: "a pártnak mint egésznek még mindig nincs karaktere" - dehogy nincs, populista egy az egybe

alöksz róz 2019.08.29. 09:40:38

@morph on deer: "Egy biztos, hogy a regnáló hatalom ellen - ha úgy hozná a sors - én az öreg ördögöt is támogatnám, fenntartások nélkül!" - még akkor is, ha tudod hogy szarabb lenne?

Cycmen 2019.08.29. 10:21:04

@alöksz róz: Tudja hogy szarabb lesz, de pavlovi reflexként elkezd őrjöngeni ha meghallja a fidesz szót! Ilyenek a lumpenprolik, ezeket nevezik hasznos hülyéknek.

6.Lenin 2019.08.29. 10:28:07

@morph on deer:

Szerintem te a Gyurcsány mellett már bediliztél.

Az életben nem láttam Orbánt élőben, nem is nagyon vagyok rá kíváncsi, azon kívül, hogy támogatom a kormányát.

Tőle függne az életem? Ezt hogyan kellene érzékelnem, azon kívül, hogy mióta ők vannak kormányon én is jobban élek, mivel az emberek is jobban élnek, tudnak olyasmire is költeni, amiből én élek.

Gondolod, hogy a Bangónék, Kunhalmik, Vagy a Varju félék alatt jobban élnék?

Vagy ilyen félhülye momentumosok alatt, akik még a saját városukat se ismerik. Nem beszélve az emberekről.

Szar életed lehet, ha te a regnáló vagy éppen a hatalomba készülődő seggfejektől teszed függővé az életed.

gondolod, hogy egy Soros által elképzelt világban neked jobb helyed lenne? Olvastál te már tőle valamit is, az elképzeléseiről?
Nyitott világról hablatyol, és közben egy zárt világban él. ez lenne a Kánaán? Neki biztosan.

De anélkül, hogy ismerném a körülményeidet nem szeretnék részletesebben belemenni ebbe a vitába, mert értelmetlennek tartom. a sorsáért mindenki maga felelős.

Baszki, én 94 óta támogatom a fideszt, de erre még soha senki nem kérdezett rá, nem fenyegetett meg az itteni libsiken kívül senki. Meg a momentumos is már fenyeget a véleményemért, a DK-ról nem is beszélve. Ők lennének a szabad világ?

Kún Bélák, Szamuelik ivadékai, akik már alig várják, hogy valakiket akaszthassanak?
Ne nagyon álljál már ki a napra idén te se. Mondtam már, hogy kerüld el Gyurcsányt a lehető legmesszebbre, az egy hibbant Néró, és ragályos a látszat szerint.

alöksz róz 2019.08.29. 10:39:45

@Cycmen: sose értettem ezt a felfogást, hogy ha neki nem tetszik valami, inkább rohadjon meg mindenki akár vele együtt...

alöksz róz 2019.08.29. 10:41:43

@Cycmen: bár ha azt nézzük hogy évtizedek óta magyargyűlöletre nevelték, már nem is olyan érthetetlen.

morph on deer 2019.08.29. 10:52:42

@R.V.J.:
“melyik sötét sarkából ”
Ez gyönyörű!
:)

morph on deer 2019.08.29. 11:30:05

@alöksz róz:
“még akkor is, ha tudod hogy szarabb lenne?”

Kérdés, hogy mi- és milyen értelemben lenne szarabb.
Ha levesebb közpénz kerülne elpancsolásra, és kevesebb rusnya giccsel lehetne teleszórni az országot, még imádkoznék(!!) is érte, hogy így legyen! (Mindegy kihez/mihez, a cél a fontos.)

Mi lehetne szarabb? Mert őszintén szólva az, hogy ha a GDP nem abban a tempóban nő, mint most, attól nem lel ki a hideg, de ezen kívül minden egyéb csak jobb lehet, ha végre értelmesen használjuk fel azt, ami van.
Mert mos qrvára dübörgünk, de csak bóvli “rezsiutalványra” telik, a tisztességes szintű nyugdíj helyett, hogy csak egyet mondjak.

Én nem hiszem, hogy valaha is volt ennél bunkóbb kormánya az országnak, ahol a műveltség, kultúra és oktatás ennyire szét lett volna cseszve mint most. Az ország jövője ugyanis ezen múlik, és nem a százmilliárdokért épített stadionok számán, nálunk viszont csak a jelenben ellopható vagyon számít, a jövő senkit nem érdekel.
“Rosszabb” legfeljebb annak lenne, akinek pl újra teljes árat kéne fizetnie a szolgáltatásokért, ha a kamu rezsicsökkentés helyett normális helyekre jellemző, differenciált, rászorultságon alapuló normatív támogatási rendszer lépne életbe, netán.

Vagy ha a multik multimilliárdos munkahelyteremtési támogatása helyett tegyük fel a hazai KKV-k kapnának munkahelyteremtő támogatásokat, hogy akár az istenhátamögötti helyeken se kelljen éhenhalni, vagy a helyi potentát cselédjeként tengődni...

Aki az egész ország jólétét tartja fontosnak a kiválasztott kevesek jóléte helyett, az már sokkal jobb, bárki legyen is az!
A csókosoknak meg legyen “rosszabb” pár millával havonta, nem fogok sírva fakadni, igérem..!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.29. 12:14:04

@morph on deer:
"Kérdés, hogy mi- és milyen értelemben lenne szarabb. "

Semmilyen! Gazdaságilag biztos nem, mert az ellenzékkel jön az IMF, ami garancia a transparens és effektív müködésre.
Ahogy azt az Andris pártelnökúr olyan jól elmagyarázta:
"Amikor a fidesz addig adagolja a gazdasági "viagrát", amíg be nem áll a piaci priapizmus, akkor jövünk mi és biztosítjuk az életmentö zsugorodást!"

Kultúrálisan meg mondanom sem kell: kánaán.

alöksz róz 2019.08.29. 20:46:12

@morph on deer: "ha a GDP nem abban a tempóban nő, mint most, attól nem lel ki a hideg" - mivel elég szorosan összefügg a jóléttel, ezzel simán elismered, amit írtunk.
"ezen kívül minden egyéb csak jobb lehet, ha végre értelmesen használjuk fel azt, ami van" - és az mszp-dk vezetésű megélhetési koalíciótól ami tele van régi szdsz-esekkel, a múltbeli tapasztalatok alapján mennyire várható ez szerinted? gondolom tisztában vagy vele te is, hogy semennyire, ezzel meg közvetetten ismered el :-)

"Mert mos qrvára dübörgünk, de csak bóvli “rezsiutalványra” telik, a tisztességes szintű nyugdíj helyett, hogy csak egyet mondjak." - igazad van, mennyivel jobb volt hitelből fizetni a nyugdíjakat, hogy 20 év múlva senkinek ne legyen se rezsiutalványa, se nyugdíja. hát ezzel megint elismered, hogy annyira szar ember vagy, hogy totál nem érdekel, ha szarabb lesz mindenkinek... akkor is a régi komcsi elvtársaidat akarod vissza :D

a bunkóság, a kultúra meg ízlés kérdése... stadion pedig sokkal hasznosabb, mint a tetővel fedett, domboldalba fúrt alagutak, lássuk be

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.29. 20:56:26

@alöksz róz: "elég szorosan összefügg a jóléttel"

Normális országokban igen, de nem Abszurdisztánban. A GDP nő, az ország közben leszakadt a legszegényebb EU államok közé, világbajnok az ÁFA, az infláció, a forintgyengülés, romokban az oktatás és az egészségügy, halomra halnak honfitársaink... A Pénztáros Lőrinc tolvajlásai emelik a GDP-t, és szegényítik az embereket.

alöksz róz 2019.08.30. 08:51:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: te ostoba dk-s nyugger, ezzel a hazudozással csak magatokat járatod le... és így a fidesznek dolgozol te is :D
süti beállítások módosítása