B1 blogcsalád



Menekül, aki csak tud: több mint egymillió fő menne el Magyarországról és Orbánékat teszik felelőssé

2018. augusztus 29. - Mr Flynn Rider

A Fidesz érdemi válasz helyett ellenstatisztikákkal altatja a problémát. A múltkor még az az egy menekült is kimászott a kerítésen. 

itt_kell_lenned_hogy_elhidd3.jpg

A jelek szerint hiába ugrik a pannon tigris, Magyarország hiába teljesít jobban, Matolcsy György és Varga Mihály egymás selyemnyakkendőjét simogatva dicsérik a magyar gazdaságot, ez nem köti le túlságosan a magyarokat:

a lakosság egytizede, egymillió ember akar kivándorolni az országból

a Publicus Intézet felmérése alapján.

A közvéleménykutatók a Vasárnapi Hírek megbízásából augusztus 10. és 17. között 998 fő megkérdezésével készítettek reprezentatív közvéleménykutatást. A magyar választókorúak kivándorlással kapcsolatos véleményeit vizsgálták, az eredmény pedig nem igazán a magyar kormány sikerpropagandáját tükrözi, vagyis ezt a hírt se fogja sokat olvasni a Magyar Idők címlapján.

Majdnem mindenkinek a családjában, közeli környezetében vannak kivándorlók.

  • A 998 megkérdezettnek átlagosan majdnem hét közeli családtagja, vagy ismerőse vándorolt külföldre az elmúlt pár évben és majdnem nyolc fő vállal tartósan munkát külföldön. (Pontosan: 6,9 fő)
  • A válaszadók majd’ háromnegyede érintett (750 ember!), azaz és vándorolt ki, vagy vállal tartósan munkát közeli családtagja, vagy ismerőse (pontosan: 7,9 fő).
  • Mindkettő érdemi növekedés a tavalyi kutatáshoz képest, és nagyságrendileg megegyezik a Publicus két évvel ezelőtti kutatásában mértekkel.
  • Míg a Publicus tavalyi kutatása komoly különbségeket mért a pártszimpátia alapján abban, hogy kit érint a kivándorlás, mostanra ez már elmúlt. Csak a korosztályi, valamint az iskolai végzettség szerinti különbségek maradtak. Míg 45 év alatt 80-82 százalékos az érintettség, addig, 60 év felett “csupán” 62 százalék - míg a nyolc általánost végzettek 59 százaléka számol be érintettségről, addig a magasabban kvalifikáltaknak 78-81 százaléka.

A megkérdezettek 15 százaléka tervezi, hogy a jövőben külföldön vállal munkát.

Ez nagyságrendileg 1,2 millió főt, a velük távozó kiskorú családtagokkal ez akár másfél millió főt jelent.

itt_kell_lenned_hogy_elhidd2.jpg

Kik ők?

Főleg fiatalok: a körükben különösen magas és növekvő, 41 százalékos azok aránya, akik mennének. Ez kb. 580 ezer főt jelent.  A fiatalok körében ráadásul az érték növekszik, tavaly 37 százalék volt. A középkorúak körében 10-20 százalék ez az arány, míg a 60 év felettiek körében elenyésző (1 százalék).

Miért mennének?

  • A legtöbben az alacsony fizetéseket említették (59 százalék),
  • de sokan érzik a jövőtlenséget (10 százalék),
  • az előrelépés korlátosságát (9 százalék),
  • valamint hogy elegük van a hazai politikai helyzetből (8 százalék).

A kutatás kimutatta: Orbán és rendszere miatt mennének el a magyarok külföldre. 

A megnövekedett kivándorlásért a felelősek:

  • a legtöbbek szerint elsősorban a Fidesz kormány és Orbán Viktor (24 százalék),
  • a magasabb külföldi fizetések (22 százalék),
  • valamint az alacsony hazai fizetések (22 százalék)

A Publicus Intézet megjegyzi, hogy a tavalyi mérésük során még az alacsony fizetés volt az elsődleges ok (43 százalék).

 

Többen említették az okok között még az állástalanságot, illetve a bizonytalanságot, és a kilátástalanságok mint az esetleges külföldi munkavállalás okát (3-6 százalék). Viszont meglehetősen kevesek számára elsődleges ok a szakmai kihívás, a tapasztalatszerzés, a világlátás, vagy akár a nyelvtanulás.

Összességében valamilyen gazdasági, vagy megélhetési problémát, és politikai okot is a válaszadók egyharmada (34 százalék) említ. Tavaly majd’ kétszer annyi volt a gazdasági okot említők aránya (58 százalék), így idénre a politikai okok relatív súlya növekedett.

Érdemes megemlítenünk a kivándorlók által okolt Fidesz válaszreakcióit, ami leginkább struccpolitikához hasonlít – azaz mindenki tagadja, hogy az elvándorlás valós probléma lenne:

  • Harrach Péter (KDNP) közölte, hogy növekszenek a bérek, ezért az emebrek haza fognak költözni, illetve a kivándorlás jelentősen, 15 százalékkal csökkent, illetve nőtt 9 százalékkal a visszatelepülőknek a száma”. A kormánypárti politikus az Eurostat adataira hivatkozva azt mondta, hogy 300 ezernél többen vállalnak munkát külföldön, ami 5,2 százalékos arányt jelent a magyar munkaképes lakosság körében. Szerinte Romániából, Bulgáriából vagy a Balti-államokból többen mennek külföldre dolgozni. 
  • Hazajönnek a fiatalok, ha ilyen ütemben fejlődik a magyar gazdaság, mondta Böröcz László, a Fidesz képviselője a Magyar Hírlapnak májusban. Szerinte nagyjából egyensúlyban van a Magyarországot elhagyó, valamint a hazajövő fiatalok száma, és arra számít, hogy a fiatalok kivándorlása hosszú távon meg fog állni. 
  • Tállai András szerint a magyar munkaerő a legkevésbé mobil a régióban és hatalmas különbség van azok között, akik szeretnének vándorolni, meg azok között, akik meg is teszik. A fideszes politikus az Eurostatra hivatkozva azt állította, hogy többen jönnek haza, mint mennek el. 

 itt_kell_lenned1.jpg

 Módszertan

A kérdőíves vizsgálatot 2018. augusztus 10 - 17 között a Publicus Intézet készítette az ország felnőtt népességét reprezentáló 998 fő telefonos megkérdezésével, a Publicus Omnibusz részeként. A mintavételből eredő torzulások a KSH Népszámlálás 2011 adatain alapuló súlyozással korrigáltak. A felmérésbe bevont személyek nem, életkor, iskolai végzettség, régió és településtípus szerinti összetétele megbízhatóan reprezentálja a hazai lakosság hasonló ismérvek szerinti összetételét. Az adott mintanagyság mellett a vizsgálatból nyert adatokról 95 százalékos biztonsággal állítható, hogy legfeljebb +/-3,1 százalékponttal térnek el attól, amit az összes 18 éves vagy idősebb magyar lakos megkérdezésével kaptunk volna. Ez a mintahiba azonban nagyobb akkor, ha egy megoszlást nem a kérdezettek összességére, hanem annak kisebb alcsoportjára adunk meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7514209837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trednar 2018.08.30. 16:53:40

@Szél Bernadett börtönben van már?: Hát ha szerinted ez demokrácia, akkor sosem értetted a fogalmat igazán. Mondjuk ahogy a hozzászólásaidat nézem, sosem vágytál rá.

N. Barbie 2018.08.30. 16:55:39

@geegee: Ugy, hogy nem volt 2/3-ados gyozelem. Az emberek 49%-a szavazott a tolvajmaffiara, amibe mar ugy 200e behulyitett kulhoni magyar szavazat is benne van (meg a kilora megvett cigany szavazatok 10-100? ezrei stb.).
A 49% meg pont a fele (se).
Orulok, hogy segithettem.

Trednar 2018.08.30. 16:57:07

@Szél Bernadett börtönben van már?:
www.tozsdeasz.hu/gbp-huf-arfolyam-grafikon-5-ev-cop0/
Tessék az ötéves. Folytassuk, vagy végre belátod, hogy az egész érvelésed egy nagy baromságból indult.

Nagykörúton túli magyar 2018.08.30. 17:00:22

@Trednar: De kapizsgálom. Azt is tudom, hogy ez egy demokratikus "igazoltatás":
www.youtube.com/watch?v=TNsib28r43g

Nagykörúton túli magyar 2018.08.30. 17:01:55

@Trednar: "az egész érvelésed egy nagy baromságból indult. "
Kár, hogy te indítottad, hülyegyerek. :D

N. Barbie 2018.08.30. 17:03:01

@Szél Bernadett börtönben van már?: A sajat grafikonod mutatja zsenikem, hogy 2 eve (2016 szeptember) olyan 370 korul volt.
Mirefel szamolsz akkor 440-el? Jaaaa, hogy vetted az elmult 10 ev legmagasabb arfolyamat 2015 nyar vegerol) es azzal szamoltal, mert csak ugy jott ki a maffiavedo dumad.
Milyen elegans...

Trednar 2018.08.30. 17:03:09

@N. Barbie: És mellesleg azt is mindig lehagyják a képletből, hogy pont a kivándorlás miatti munkaerőhiány készteti a munkaadókat a bérek növelésére, már amennyire lehetséges. Csak idő kérdése, hogy ez inflációban is meg fog durván látszani.
És ennek is a szegény réteg issza meg a levét, pont a Fideszre szavazók. Hát nem ironikus, hogy pont azok szavaznak legijnkább rájuk, akik mindig a szopóágon ragadnak?

Trednar 2018.08.30. 17:04:46

@Szél Bernadett börtönben van már?: Nem én indítottam te állat, hisz rád reagáltam még a kezdetek kezdetén...na jó, te tényleg beteg vagy,

Trednar 2018.08.30. 17:06:40

@Szél Bernadett börtönben van már?: Szeretnél linket a "békés" tűntetőkről is. Abból is tele az internet. Persze faluból könnyű pofázni, bezzeg az ismerősöm autóját se ti fogjátok kifizetni, ami pl. fel lett gyújtva akkor.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.30. 17:06:50

@Szél Bernadett börtönben van már?: "az forintgyengülés, ha 440 Ft helyett már 360-ért vehetsz egy fontot"

Az font gyengülés. Mostr már rágják a kefét az angolok, hogy megszavazták a brexitet. Olyan nagyon nem sajnálom őket, gyengíteni akarták az EU-t.

Trednar 2018.08.30. 17:13:53

@Szél Bernadett börtönben van már?: Másrészt mivel a Fidesz nem cserélte le a rendőrállományt, ezért 2010-ben nagyjából pont ugyanazok voltak rendőrök, mint 2009-ben. De akkor gondolom, hirtelen mindenki jófiú lett. Mert logic...

Trednar 2018.08.30. 17:16:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ne aggódj, miután megtörténik a kilépés, kiderül majd, hogy jobban jártak. Most szopatja őket minden EUs tag ott ahol tudja, nyílván nem hasít a font.

Nagykörúton túli magyar 2018.08.30. 17:18:09

@Trednar:
"ismerősöm autóját se ti fogjátok kifizetni, ami pl. fel lett gyújtva akkor."
Nekünk inkább köszönet járna, mi voltunk azok, akik próbálták a rendőrök gránátjai által okozott sorozatos tüzeket eloltani, még lábbal is, ahogy a videóban is látható.

youtu.be/Lb9YI8Odxks?t=5m50s

A kár megtérítését a gyújtogató rendőségtől kérje az "ismerősöd".

Gerzsonka123 2018.08.30. 17:27:54

Nyomoronc ballib majmok, ezt akarjátok ide is? Hogy ez legyen? A nyomorék migráns mindent megkapjon, aki meg ellene szól azt üldözzék?

"Jobbra át(?)

legalább is a vezető német sajtó és a TV csatornák szerint ez történik Chemnitzben.
A "Lügenpresse" (a hazug sajtó) azonnal nekiesett a chemnitzi tüntetőknek és máris vérbeforgó szemű nácizombikká kiáltották ki őket, akik egész éjszaka migránsokra vadásztak a szász városkában...
Persze a megkéselt fiatalokról már egy szó sem esett, azokat érdekes mód nem emlegeti a ballib média.
Merkel is a lincselő szélsőjobbos csürhéről tajtékzott a TV-ben és egyetlen vigasztaló szó sem hagyta el ajkait a gyászoló családnak és nem kívánt jobbulást a másik két megkéselt áldozatnak. Na ja nem is vártunk mást... Mutti nem szólt egy szót sem,amikor 14-15 éves lányokat késeltek halálra fiatalkorú bevándorlók, mert szerelmüket elutasították. Nem beszélt a 19 éves meggyalázott és bestiálisan meggyilkolt orvostan hallgató nő szüleivel sem, zéró részvétnyilvánítás a német áldozatok szeretteinek...
Persze hiszen azok "csak" németek és nyilván mind titokban náciskodnak leeresztett redőnyök mögött.
Hiszen már mindenkit a "barna csürhéhez"(Merkel szavai) számol, aki meg meri kérdőjelezni a bevándorlást és nemtetszését nyilvánítja a migránsok által elkövetett bűncselekmények miatt. Mintha mi, a nép lennénk az ellenség, aki útban van neki.
Szerencsére nyilatkozott Alexander Krauss, a térség CDU-s képviselője és helyre tette a dolgokat. Elmondta, hogy szó sem volt "vadászatról" és lincshangulatról, hanem egyszerűen borult a bili... Sok chemnitzi polgár fél, főleg az idősebbek. A két arab gyanúsított (szír és iraki) szintén nem voltak ismeretlenek a rendőrség előtt. Drogkereskedelem és erőszakos bűncselekmények vannak a lajstromukban. A brutális gyilkosság pedig felszította az indulatokat. Persze, voltak neonácik is a tüntetők között, de megjelent az Antifa is. Pont az ultrabalosok kődobálása miatt kezdett eszkalálni a tüntetés. A 6000 tüntető nagy része viszont törvénytisztelő állampolgár volt, fiatalok, idősek vegyesen.
Megnéztem az Antifa twitter üzeneteit, és szombatra már szervezkednek Chemnitzben, hogy még véletlenül se legyen nyugalom a városban.
Fácit: ha beavatkozol, amikor molesztálnak egy nőt meghalsz. Ha ezen kiakadsz, akkor náci vagy. Gute Nacht Deutschland....

N. Barbie 2018.08.30. 17:35:20

@Gerzsonka123: Igen, aki a migrik ellen szol, az nacinak van belyegezve. Aki meg a tolvaj szektavezered ellen, az meg soros ugynoknek. Mi is a kulonbseg? A ballibnek nem szabad megbelyegezni, csak a nyomoronc fidesznyik majmoknak?

Amugy keresem, hogy hogy is kapcsolodik ez a tema a kivandorolt magyarok szazezreihez, de nem sikerul osszefuggest talalnom...

Gerzsonka123 2018.08.30. 17:47:10

Olvass vissza agymosott, mi kapcsolódik itt már mihez.

nemecsekerno_007 2018.08.30. 17:52:28

@sas70: Minek írtad le én is tudom hogy működik a felosztó-kiróvó rendszer.

Elüldözik???!! :) Hát persze.

A kérdés kurv@ egyszerű: Mennyit hajlandó a nyugdíjas családtag engedni az életszínvonalából, hogy az unokája nettója több legyen.
És akkor nem kell sopánkodni, hogy csak Skype-on tudunk beszélngetni az unokával...

külföldrekényszerültem 2018.08.30. 17:53:00

@$pi$: Ez az egész parttalan és felesleges szájkarate részedről. Menekülő útvonalakat gyártasz magadnak, mert ez az érdeked vagy mert a valóság elkendozese valamiért fontosabb számodra. Ha neked így jó, akkor maradj benne... Én ragyogóan együtt tudok élni ezzel a dologgal. Pláne, hogy a tényekről én saját magam győződtem meg, a játék viszont a te bőrödre megy... Kitartást hozzá.

N. Barbie 2018.08.30. 17:56:47

@Gerzsonka123: A fidesznyik szektas agymosottozik :DDD
Ismered a mondast a bagolyrol meg a verebrol, ugye? :D

nemecsekerno_007 2018.08.30. 18:00:32

@chrisred: Nem én zavarodok bele hanem te próbálsz mellébeszélni. Felhozol olyan egyedi eseteket amelyek nem relevánsak egy nagy rendszer kialakításánál ill. az ilyen eshetőségekre - amelyeknek kb. egy az ezerhez az esélye - lehet más megoldást találni, úgy hogy a rendszer alapelve ne változzon. (már az öngondoskodás)
Amivel te próbálsz érvelni, az a "semmittevés kompromisszuma", ill. egy abba nagyon szépen belesímuló mentalitás...
A probléma ugyanaz: nyugdíj jár, csak nem jut. Hogy szankcionálja a rendszer ha valaki kilép ebből a kockázati közösségből.
Adósságot is lehet örökölni, ezt valszeg tudod.

Egyébként akár egy HBO sorozat is lehetne: Egymillió árva menekülése Magyarországról. :D

Még mindig nem akarod elfogadni. Nem könnyű ezt elismerem, de egyszer majd sikerülhet....

nemecsekerno_007 2018.08.30. 18:02:56

@Trednar: Elég lenne ha a csak a családi nyuggeredét fizetnéd. Persze erről is a patás tehet mi!?? :)

Vigyázz, mert egyszer azt is a patásra fogod majd ha nem áll fel... :)

N. Barbie 2018.08.30. 18:10:05

@nemecsekerno_007: Ugyan miert fizetne ki?
Mar en is leirtam parszor, csak nagyon nehez a felfogasod, hiaba sultel mar bele tobbszor a bena rogeszmedbe, csak nem engedsz belole.

A csalad "nyuggere" kifizette maga utan a jarulekokat, amikor kellett neki. A Trednare is meg az enyem is. Mert ez a torveny. Semmi kozunk hozza, hogy a rendszer ezeket felelte (orbanod is, nyugi, nem veletlen nem mer hozzanyulni ehhez a roskadozo rendszerhez sem) es az aktualis befizetesekbol fizeti a nyugdijakat. Nem mi hoztuk ezt a torvenyt.
Hogy gondolod, hogy megegyszer fizessen valaki ugyanazert? Te fizetsz ketszer a kilo kenyeredert vagy a kocsidert?

Mindegy, elmondtak mar ezerszer en is, masok is, akkor se fogtad fel, nem pazarlom az idom ugyanarra a marhasagra.

nemecsekerno_007 2018.08.30. 18:59:10

@N. Barbie: Nem akarod érteni, de ez nem baj. A baj az, hogy próbálod magyarázni a bizonyítványt :D

Nagykörúton túli magyar 2018.08.30. 19:06:54

@N. Barbie: Felosztó-kirovó rendszerben nem "maga után" fizette a járulékokat.
Hanem az ő nyuggerének a nyugdíját fizette. Nem, nem kellett kétszer fizetnie, csak egyszer. A nyugger nyuggere meg gondoskodott arról, hogy legyen eltartója.

Nagykörúton túli magyar 2018.08.30. 19:11:35

index.hu/belfold/2018/08/30/javitott_a_fidesz_jon_fol_a_kutyapart/

Köszönjük balfaszok!
Nélkületek, a sorozatos primitív, átlátszó hazug posztjaitok nélkül nem erősödnénk ennyire!

Trednar 2018.08.30. 19:13:57

@Szél Bernadett börtönben van már?: Te most komolyan azt akarod nekem bemagyarázni, hogy könnygázgránát okozta? Még véletlenül sem a Molotov koktélok, amit a tűntetők dobáltak.
Neked nemcsak a számok nem mennek, hanem a fizika sem. Rád tovább egy percet sem érdemes áldoznom. Ha már az ember Orbán szektással akar vitatkozni, akkor legalább olyannal tegye, aki alapdolgokkal tisztában van.

Trednar 2018.08.30. 19:20:26

@Szél Bernadett börtönben van már?: Még véletlenül sem amiatt, mert a választás óta mégkevesebb kritikus média van. Nehogy már egy blog miatt, amit mindenki leszar :D
Meg véletlenül sem azért, mert az ellenzék teljesen szétzuhant, mindenhol kizárások, kilépések. Mondjuk én megértem, az értelmesebbje lelép, a maradék pedig megélhetési politikus lesz. Fidesz maradt az egyetlen létező párt, a többi kamuformáció, demokrácia kirakat. Olyannyira, hogy némelyik ellenzéki párt vezető egyénisége egy fideszes fia, másiknak egy Fidesz által támogatott politikus.

N. Barbie 2018.08.30. 19:22:44

@nemecsekerno_007: Jaj ne jatszd mar a nagyokost, nincs mire.
Nem raketatudomany a berogzodesed: ki akarod fizettetni megegyszer, ami mar egyszer ki lett fizetve.
Azonnal kifizetem, amint te is kipengeted megegyszer a kocsid, hazad, akarmid erteket.
Na ugye.

N. Barbie 2018.08.30. 19:29:24

@Szél Bernadett börtönben van már?: "Felosztó-kirovó rendszerben nem "maga után" fizette a járulékokat.
Hanem az ő nyuggerének a nyugdíját fizette. Nem, nem kellett kétszer fizetnie, csak egyszer. A nyugger nyuggere meg gondoskodott arról, hogy legyen eltartója. "

Atlaghulye fidesznyikkent nem csodalom, hogy nem erted.
Osszekevered az okot es okozatot.
Hivatalosan mindenki azert fizeti a jarulekokat, hogy a szolgalati evei utan jogosult legyen nyugdijra, annak osszege fugg a sajat szolgalati eveitol es fizeteseitol.
Ahhoz az egyennek mar semmi koze, hogy ez csak nevleg van igy es a befizeteseibol fizetik az aktualis nyugdijakat.
Nem volt valasztasa senkinek, hogy milyen rendszerben akarja ezeket fizetni. Ezt nem fogja fel a nagytudasu nemecsek bohoc se.

Nagykörúton túli magyar 2018.08.30. 19:30:28

@Trednar: Molotov koktélok, persze, hülyegyerek!
Ott lángolt a teljes utca a rendőrök gránátai után, kirakatok, minden!
Fejmagasságban leadott lövésekkel próbálták irtani a magyart! A videót is letagadod balfaszkám? Tudom, tudom, csak CGI az egész közvetítés, mi?
Mi a következő mese? Talán légvédelmi rakétákat is kilőttek a tüntetők, ugye balfaszkám? :D

teéjesenmindegy 2018.08.30. 19:40:20

@N. Barbie:
"A csalad "nyuggere" kifizette maga utan a jarulekokat, amikor kellett neki. A Trednare is meg az enyem is. Mert ez a torveny. Semmi kozunk hozza, hogy a rendszer ezeket felelte"
A rendszer azzal élte fel, hogy nyugdíjakat adott az öregeknek?
Tényleg semmi közöd ahhoz, hogy kevés a gyerek és sok a nyugdíjas?

$pi$ 2018.08.30. 19:42:16

@N. Barbie: "A csalad "nyuggere" kifizette maga utan a jarulekokat, amikor kellett neki."

Magyarországon nyugdíjjárulék 1998 óta, húsz éve van. Aki ma nyugdíjas a munkaviszonya felében nem fizetett semmiféle járulékot.

$pi$ 2018.08.30. 19:45:02

@külföldrekényszerültem: "Pláne, hogy a tényekről én saját magam győződtem meg"

Lószarról nem győződtél meg öregem, csak erőlködsz, hogy te tudod, mert te rohadtul tájékozott vagy. Mindenkinél tájékozottabb, neked hiába beszélnek mások, mert te mindenkinél jobban tudod... gáz.

Trednar 2018.08.30. 20:10:35

@Szél Bernadett börtönben van már?: Mégsem írtottak ki egyet sem. Ma is jó részük ott szolgál a rnedőrség kötelékében és védik a közrendet a hozzád hasonló veszett alakoktól.
Könnygáz, ami világszerte alkalmazott tömegoszlató eszköz szerinted gyúlékony vegyület?
Hahahahaha....vicces egy buta ember vagy
Azonban ha már a youtube-ra invitáltál, nézd mit adott megnézendőnek.
www.youtube.com/watch?v=9v6MNgWxSk4

Nagykörúton túli magyar 2018.08.30. 20:46:09

@Trednar: Mondom, az egész, hogy lángra lobbant csak CGI volt! Nem megmondtam már! TV2 élőben tudott már 2006-ban CGI-t gyártani, Hollywoodból a mai napig járnak hozzájuk tanulni.

Egyébként meg szépen szétkapták a rendőrök a MTV székházat, látható a videódon. Szétbarmoltak mindent az inkalosokkal együtt, teljesen leamortizálták a házat. Sajnos az autót nem sikerült továbbtolniuk a tüntetőknek a bejárat elől, pedig próbálkoztak vele, sajnos így pont telibekapták a székházból kilövő rendőrök.

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2018.08.30. 21:00:17

@Szél Bernadett börtönben van már?: Te baromarc! Az csak akkor ég kívül ha széttapossák, te ostoba seggfej!

külföldrekényszerültem 2018.08.30. 21:05:23

@$pi$: nekem saját magamnak biztosabb és hitelesebb forrásra nincs is szükségem... bezony
Mások?! LOL... Itt saját magadról beszélsz.
Te pedig valóban nem gyozol meg, te számítógép mögött ülve okoskodsz, miközben én a terepi tapasztalat birtokában vagyok. Nem vagyunk egy súlycsoportban...
Analizalod a részleteket, miközben pontosan a tendenciakrol veszik el a fókuszod.
Kontroll kérdés: elgondolkodtal-e már azon, hogy mi van ha mégis nekem van igazam?!

Tenkes Kapitánya 2018.08.30. 22:59:00

A kérdőíves felmérés pénzkidobás volt, az elemzést előre megírta a Publicus.

Tenkes Kapitánya 2018.08.30. 23:02:17

@chrisred: Évi 5 millió forint felletti jövedelmekre eltörölném az szja-t és a nyugdíjjárulékot. Igazságtalanság a sokat keresőktől még többet elvenni. A fejadó lenne a legigazságosabb, mindenki fizet évi félmillió adót és kész.

kiskutyauto 2018.08.30. 23:20:24

MIÉRT NINCS MÁR MINDEN FIZESS TOLVAJ TEHÁT MINDEN NER PATKÁNY EGYTŐL-EGYIG A HELYÉN, A LÁMPAVASON?

kiskutyauto 2018.08.30. 23:22:39

@Gerzsonka123: Mondd csak, jól fizet a gazdid ezért a náci propaganda fröcsögésért, amit művelsz, troll csicska?

valaki2011 2018.08.31. 07:47:37

998 embert megkérdeznek és ezt vetítik ki 10 millióra. Ma nagyon népszerű azt mondani, hogy el akarok menni. Miért nem térnek vissza időnként a megkérdezettekhez, miért nem kérdezik meg, hogy valóban kiment-e és nem jött-e vissza? Ott sem kolbászból van a kerítés, de erre csak akkor jön rá, amikor már kint van.

Trednar 2018.08.31. 08:27:09

@Szél Bernadett börtönben van már?: Ez tekintem újabb beismerésnek, hogy hazudozol. Akkor azt hiszem minden témát le is zártunk, menj szépen Orbán poszter elé kézimunkázni, másokat meg hagyj békén a trollkodásaiddal.

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 08:36:10

"a lakosság egytizede, egymillió ember akar kivándorolni az országból
a Publicus Intézet felmérése alapján"

Ha egymillió Konrád György vagy hasonló, akkor én esküszöm fizetem az útiköltségüket is!

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2018.08.31. 08:46:50

@Helga Beauty Salon: Akkor nagyon sok faszt kell leszopnod, hogy összegyűjtsd a lóvét!

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 08:54:00

@Κara kán: Háháháháhá ez is de lyó vitz vót te kis Kara Kán koma! Mindig behalok teljesen a szenzációsan elmés és humoros gondolatidtól, most is kifeküdtem teljesen! Még még, ne hagyd abba, te írásra születtél! :D

Visceroid 2018.08.31. 09:44:11

"Több mint egymillió fő menne el Magyarországról és Orbánékat teszik felelőssé. "

Ti pedig tátott szájjal nézitek az egészet, miközben nagyokat Orbánoztok meg menekülteztek. És láss csodát: nem vezet eredményre! Hát ki gondolta volna? Az elmúlt években az ország mélyrepülését csak egy dolog múlta felül: a baloldal mélyrepülése. Lesüllyedtetetk a Fidesz szintje ALÁ, miközben folyamatosan nyomjátok a felülről kapott utasításokat a Kallergi-terv megvalósítására (azaz illegális bevándorló bűnözőket mentegettek), meg minden nap arról írtok ebben a "B1" nevű akrámiben, hogy holnap mindmeghalunk Orbán miatt, mert már egy normális TV-tek sincs (ATV megvan még?). Pontosan azt csináljátok, amit a Fidesznek kellett volna az elmúlt 12 évben, belekpaszkodtok egy ideológiába és nem engeditek, pedig látszik, hogy húz titeket lefele. Ideje lenne irány váltani, csak már teljesen megbénultatok, ugyanazokat a lózungokat ismételgetitek újra és újra, és titkon ti is tudjátok, hogy ebből a ti életetekben már nem lesz semmi.

protézisesh 2018.08.31. 10:06:16

@sas70: mit szeretnél mondani? Aki nem minimálbéres volt, az 38%kal adózott, most meg 15%kal. Lineárisan. 2x akkora jövedelem = 2x akkora rész a közteherből. Ennél igazságosabb nincsen. Nekem senki más ne akarja megmondani, hogy NEKEM mi a luxus! Az a baj az ilyen sávosdival, hogy a proli lelkületűeknek urizálás, hogy én minden nap húst eszem, vagy hogy mertem venni egy lakást hitelre. Az ilyenek szerint mindenki “gazdag”, aki náluk többet keres, akik pedig mindent meg tudnak fizetni, hiszen ők jól keresnek. Így aztán a fos kommunista adórendszerben az volt a helyzet, hogy én a minimálbér négyszeresét kerestem nettóban, de ehhez nagyságrendileg NYOLCVANSZOR annyi adót fizettem, mint a minimálbéresek. És cserébe befoghattam a pofám, mert “én adózás után is jól keresek”. Azt persze elfelejti a proli, hogy amíg ő 17-18 éves kora óta betanított segédmunkásként csinálja a semmit, szarul, nulla felelősséggel, addig én még 10 évet tanultam, hogy eljussak erre a szintre. Közben a suli mellett bonyolultabb munkákon dolgoztam, mint ő életében bármikor, most pedig az én munkám minőségétől függ másik 200ember megélhetése. Ráadásul neki kiesik a szerszám a kezéből 2kor, én viszont 0-24ben azon agyalok, hogyan adok nekik munkát holnap is. Ezért keresek én többet és ezért utasítom vissza a többkulcsos adózás BÁRMILYEN formáját. És ez nekem elég is ahhoz, hogy ne szavazzak semmilyen formációra, akinezt csak megemlíti...

protézisesh 2018.08.31. 10:13:50

@sas70: “Ezért lenne fontos, azokat a fiatalokat itthon tartani, akik majd azt a közepet adják, akik a hátukon viszik ezt a rendszert. Pillanatnyilag, pont azokat üldözik el.”

Mondd már, mivel? Az alacsony bérekkel? Azt nem a kormány adja semmitthon, sem máshol. Sőt, a jelenlegi kormány emelte a legdurvábban a minimálbért, vezette be a szakmunkás- és diplomás minimálbér intézményét. “Azok a szemét multik” is többet fizetnek, mint a magyar vállalatok szinte bármelyike. És amikor netto 400 ezres szakács-fizukról, meg 300ezres pincér bérekről olvasunk ITTHON, akkor felmerül a kérdés: tényleg akkora karrier-e Londonban tányért mosni.
Mellesleg annyit tüntizik minden retardált/aberrált kisebbség, amennyit akar, online ott és annyit szidják a rendszert, amennyit akarják. Akkor MI IS A BAJ? MIT NEM LEHET MAGYARORSZÁGON SZBADON MEGTENNI? (Jó, migránst simogatni, meg holokausztot tagadninem lehet, de nagyjából ennyi a teljes tiltólista...)

Visceroid 2018.08.31. 10:18:45

"Mondd már, mivel? Az alacsony bérekkel? "

Ja, meg a süllyedő forinttal.

" vezette be a szakmunkás- és diplomás minimálbér intézményét. “"

Annyira cuki, hogy miután 100x elmondták, hogy ilyesmi NINCS, még mindig toljátok.

"És amikor netto 400 ezres szakács-fizukról, meg 300ezres pincér bérekről olvasunk ITTHON,"

Olvasunk. Kipróbáltad már?

"MIT NEM LEHET MAGYARORSZÁGON SZBADON MEGTENNI?"

Sok mindent, amit eddig se lehetett, most viszont már intézményesítve van, és mélyen hallgat mindenki mint a sír, mert be van szarva. Félti a tulajdonát, az állását, az életét. Ilyen ez a K Európa, viszont amíg a körülöttünk lévő országok elhúznak, mi megyünk visszafele. Mikor is lesz az euró bevezetve? És nem mondja senki nekem, hogy meg fog szűnni, amikor 327 forint egy euró.

protézisesh 2018.08.31. 10:22:54

@Trednar: “ A nagyobb adóteher nem azokat érintené, akik a nagyobb fizetésre vágynak, te féleszű, hanem akiknek van mit a tejbe aprítani. Mint az Orbán strómanját, Lőrinc barátot“

Ó igen? Mesélj még, kérlek! Az megvan, hogy a naytőke/oligarcha NEM jövedelemmel, hanem vagyonnal rendelkezik? Hogy a cég tulajdona/bérleménye/lizingje a lakása/koocsija/nyaralója/repülője, hogy a cég fizeti az ételét/orvosát/ruháját, még a szeretője szülinapi ajándékát is? Te féleszű, szerinted mit vesz magának? Max egy újságot a reptéren...
A “gazdagok” adóztatása pont azt a középréteget (mondjuk multis mérnöktől a multis vezetőkig) szivatja halálra, akik elérték az itthon álomfizetésnek számító 800e-1,5m bruttó fiztut, amiért cserébe 7x24 órában ki vannak zsigerelve.
A gond csak annyi, hogy ezek a valóban nemzetközileg is piacképes emberek, ők nem a pakisztániakkal fognak verekedni a tányérmosó állásokért, kint is mérnökök lesznek. Csak ha ez a réteg lelép, akkor a minimálbéresekkel+nyugdijasokkal+kolompárokkal összeomlik az ország. Mert azt pont az a réteg tartja el, akit a forradalmi munkásosztály/baloldal ki akar nyírni. Már megint.

Trednar 2018.08.31. 10:30:24

@protézisesh: Viszont ha baloldal akarja őket kinyírni, de jobboldal van kormányon, akkor nem kell tartanod semmitől ugye. Nyílvánvalóan mérnökként (mint jómagam) csak áldásnak éljük meg Fidesz hathatós munkáját...oh wait.

protézisesh 2018.08.31. 10:31:02

@Trednar: a fajtádnak csak az a demokrácia, ha az van, amit te akarsz. Haver, volt 3 választás, közte 4+4 évetek volt felkészülni. 4 évig nem változtak a játékszabályos sem.
Az van, hogy a 48 hónapból 46 hónapon kereszül lófaszt se csináltatok. 2 kónapig eszement kapkodás volt, buktatok, azóta füstölgő romok sincsenek, úgy eltűnt mindenki a feledés homályában.
Ennek ellenére te 8millió vidéki magyar állampolgárt hülyézel le. Közben jön a BMW, mellénk áll egy csomó ország, a külföldiek ideköltöznek, mert itt szerintük (is) biztonság van, jók a makrogazdasági mutatók, alacsony a munkanélküliség, a rendszerváltás óta nem látott mértékű reáljövedelem-emelkedés van.
Nem lehet, hogy csak te vagy helikopter?

protézisesh 2018.08.31. 10:35:04

@Trednar:”hogy pont a kivándorlás miatti munkaerőhiány készteti a munkaadókat a bérek növelésére”

Ja, a kivándorlók kérték a minimálbér emelését, a szakmunkás és diplomás minimálbért, a 30% feletti pedagógus-béremelést, a 23százékpontos SZJA csökkentést, a munkaadói járulékok csökkentését... ezt mind a kivándorlók intézték el nekünk ugye? Ennyi ésszel hogyan lehet élni?

Trednar 2018.08.31. 10:39:02

@protézisesh: Nagyon szépek a számok így egyben, de ha kiszámolod, hogy 9 év alatt átlagosan mennyi is az az egyszeri 30%-os növekedés, rájössz, hogy egy nagy semmi.
Kamatos kamat számítást tessék alkalmazni. Sok sikert hozzá. Na pá.
Minimálbér emelés is azért elvárható ennyi idő alatt, nehogy már megsimogassam a buksijukat ezért.
Hogyan tudsz ennyi ésszel élni?

protézisesh 2018.08.31. 10:39:59

@Visceroid: ahjoz képest, hogy szerinted nincsen, én kénytelen voltam megadni vagy 30 emberemnek...

sas70 2018.08.31. 10:45:10

@protézisesh: Az adórendszernek nem igazságosnak kell lennie, hanem arányosnak. A progresszív személyi jövedelem adót, nem véletlenül találták ki. Az adópolitikai elv az, hogy a magasabb teherbíró képességgel rendelkező jövedelem tulajdonosok, arányaiban is nagyobb adót képesek fizetni. Az adójóváírás nélküli egykulcsos adó, ezt az elvet nem teljesíti.
Az egykulcsos adó mellé, vagyon adókat kellett volna bevezetni, hogy az előző elvet teljesítse, ezt azonban simán politikai okból nem vállalta fel Orbán.
Egyébként pedig a gond nem az adókulcsokkal van, hanem az adóékkel és a bér decilisek szerinti elosztásával, ami jelen esetben súlyosbítja a jövedelmi különbségeket. Ez azzal együtt, hogy az állam még arányaiban kevesebbet fordít arra, hogy a társadalom alacsony keresetű és hátrányos helyzetű rétegeit felemelje, ezt a hatást erősíti.
A szegényeken nem azért kell segíteni, mert az egy nemes dolog (amúgy az), hanem azért, hogy minél nagyobb számú legyen a "teherviselő" réteg, ami képes többlet értéket előállítani és növelni az ország anyagi javait. Ez amúgy nem csak adópolitikai kérdés, hanem oktatás, szociális, munkaügyi...stb. politika.
Persze le lehet egyszerűsíteni ezt a dolgot arra, hogy ne sírjon a kubikos ha csak 150-et kap, miért nem járt külön matekra, töri felkészítőre, nyelvórára, mert akkor több lóvét kapna, csak ez féligazság.

Trednar 2018.08.31. 11:15:22

@protézisesh: Nem a választás miatt nincs igazi demokrácia, megválasztottátok, ok. Hiába magyaráznám neked, hogy mit jelent az, hogy független intézményrendszer és jogbiztonság, mert Te ezeket nem akarod, ezért szavaztál a Fideszre. Kommunizmusban is voltak választások, mégse hívjuk demokráciának.
Az meg, hogy külföldiek költöznek ide igaz. Kínaiak, ukránok, románok. Ja meg persze a Fidesz által befogadott migránsok (2500 fő Mennyi is volt a kvóta? 1296 elbírálandó!!!) és na meg a Rogán letelepedési kötvényesei, akiket pont idéntől kell kamatostul kifizetni nekem és neked.

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 11:22:29

@Visceroid: "Sok mindent, amit eddig se lehetett, most viszont már intézményesítve van, és mélyen hallgat mindenki mint a sír, mert be van szarva. Félti a tulajdonát, az állását, az életét."

Mostanában nincs okuk félni. Utoljára a mocskos bolsevik-kommunista horda csinálta ezt, és most azok, illetve leszármazottaik liberális álnéven ácsingóznak a hatalom után ellenzékiek ként!

Trednar 2018.08.31. 11:26:58

@protézisesh: Ja, hogy Te gazdag cégvezető vagy. Akkor rohadtul nincs fogalmad arról, hogy milyen 1-2 fokkal lejjebb. Akkor meghiszem, hogy neked megérte a SZJA csökkenés. Hát öcsisajt, mi alkalmazottak annyira nem jártunk jól.

Trednar 2018.08.31. 11:30:08

@Helga Beauty Salon: Liberális egy veszélyes állatfaj. Ott van például a volt korábbi kommunista KISZ titkár gyermek, majd Liberális internacionálé alelnök, Orbán Viktor, akinek uralma alatt jobb, ha nyílvánosan mindenki befogja a pofáját vagy ott ütik, ahol érik (Legjobb példa, Simicska)

Trednar 2018.08.31. 11:37:23

@Helga Beauty Salon: A kommunista hordáról meg annyit, hogy összenő, ami összetartozik. Vietnam kommunista főfejes és Orbán Viktor találkozó lesz.

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 11:41:31

@Trednar: Jaj apukám, még mindig ezzel a kisztitkárvót-tal próbálod eladni a portékát? :D
Tudjuk.
Túl nagy komcsi, meg libsi nem lehet, mert akkor most nem szidnátok ugyebár! :D
Az is fenomenális, hogy az általatok régen gyűlölt Simicskát állítod be áldozat gyanánt.
Mintha az igazmondása miatt került volna bajba. Bajba?...... Bár én lennék az ő bajába ! :D

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 11:46:45

@Trednar: " Vietnam kommunista főfejes és Orbán Viktor találkozó lesz."

Kereskedelmi célból, nem vietkongokat akarnak behozni! Vietnam gazdaságilag már nem komcsi csakúgy ahogy Kína sem.
Mit játszod az eszed, még az amcsik is seftelnek velük.

Trednar 2018.08.31. 11:59:12

@Helga Beauty Salon: Dehogy áldozat Simicska, megérdemli. Ő is egy Fidesz által felhízlalt stróman volt, csak mondott egy rosszat és ez már "vesztét" okozta. Egyáltalán nem sajnálom, mert ő is oka annak, ami ma van Mo-on.
Dehogynem, pont ezért szidjuk, mi nem szeretnénk újra 1989 előttre kerülni, de sajna a többség igen. Többség (<50%) dönt, ez van.

Trednar 2018.08.31. 12:03:46

@Helga Beauty Salon: Nem probléma, ha szerinted duma, de akkor nevezz meg 1 főt azok közül, akikkel Orbán a közeljövőben találkozni fog a sok közül, akik egy demokratikusnak mondott állam kormánytagjai. Oroszország ugye nem játszik, ott az ellenzék általában börtönből indul neki a választásoknak, mert a választások előtt letartóztatják (Magyarország jövője)

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 12:06:21

@Trednar:" mi nem szeretnénk újra 1989 előttre kerülni, de sajna a többség igen. "

Senki nem szeretne. Egyébként 89 után az eftársak (SZDSZ, Szocialisták)csináltak pár olyan dolgot ami már az MSZMP-s idők vége felé is necces lett volna és azt főleg nem akarjuk hogy ezek újra előforduljanak!

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 12:10:57

@Trednar: " Nem probléma, ha szerinted duma, de akkor nevezz meg 1 főt azok közül, akikkel Orbán a közeljövőben találkozni fog a sok közül, akik egy demokratikusnak mondott állam kormánytagjai."

Hagyj fel már ezzel a képmutatással! Mi a faszért találkozna csak azért valakivel, mert az "demokratikus" ? Nyilván érdekek mentén találkozgatnak, ha a jófejséget vennék alapul, akkor a Dalai Lámán kívül senkihez nem lenne érdemes menni!

Trednar 2018.08.31. 12:13:20

@Helga Beauty Salon: És ugye mily érdekes, hogy Fidesz elitsorában is ott sorakoznak a volt MSZMP tagok. Véletlen? Aligha

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.31. 12:14:11

@Helga Beauty Salon: "nem szeretnénk újra 1989 előttre kerülni, de sajna a többség igen. "
Senki nem szeretne."

Mármint senki se szeretne, aki nem fideSSes. A fideSS tele van MSZMP káderekkel, és visszahozták a kádári egypártrendszert. Te még akkor nyilván nem éltél, de mi pontosan látjuk. Annyi különbség, hogy nem kell megvennem a Beszélőt, van néhány médium még, amik az igazságot megírhatják. Persze a geci gazdád gondoskodik róla, hogy ne sok emberhez juthassanak el.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.31. 12:18:04

@sas70: Szépen elmondtad, gratula!

"Persze le lehet egyszerűsíteni ezt a dolgot arra, hogy ne sírjon a kubikos ha csak 150-et kap, miért nem járt külön matekra, töri felkészítőre, nyelvórára, mert akkor több lóvét kapna, csak ez féligazság. "

És a gyereke se sírjon, ha a szegregált iskolarendszer miatt ugyanabban a nyomorban fogja leélni az életét, mint ahova beleszületett. És mi se sírjunk, mert tudatlan rettegésében a fideSSre szavaz.

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 12:35:23

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Annyi különbség, hogy nem kell megvennem a Beszélőt, van néhány médium még, amik az igazságot megírhatják. Persze a geci gazdád gondoskodik róla, hogy ne sok emberhez juthassanak el.

Miért? Kilopja a független sajtót a postaládádból te fasz? Osztogassatok akkor vidéken röplapokat gyökerek ha ez a véleményetek, majd picsán rúgnak benneteket az ottaniak vagy egy lapát képében basz pofán a nagybetűs valóság, hogy mennyire kelletek ti itt!

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 12:37:53

@Trednar: Évek óta ez az MSZMP tagok szintén. Egyéb? De tényleg! Semmi?

Trednar 2018.08.31. 12:42:28

@Helga Beauty Salon: Ha nem látod (miért is látnád), hogy merre haladnak a folyamatok, akkor inkább maradj csnedben. Mivel követek Fideszes blogokat, portálokat, tudom, hogy törvényhozásról sem nagyon szoktak beszámolni.

Trednar 2018.08.31. 12:52:01

@Helga Beauty Salon: Figyelj, ha két napra én kezelném a teljes Fidesz médiát, simán elérném, hogy mindenhol pofánbasszanak téged az országban, akármilyen fasza csávó vagy.

protézisesh 2018.08.31. 12:56:00

@Trednar: nem, nem vagyok sem gazdag, sem cégvezető. Vannak beosztottak, akiket én felügyelek. Viszont azt is látom, hogy a multinál havi br 3-700ezret kereső MÉRNÖKÖK (nem vezetők, nem főnökök) is messze jobban járnak a mai adórendszerrel, mint bármelyik szocival. Nem tudom, te hol és milyen mérnök vagy, de havi br 140.000 jovedelem felett már jobban jársz az egykulcsossal, mint a korábbival. Ha családod is van, akkor alatta is.

Viszont VÉGRE nem az én hátamon akarják “felzárkóztatni” azt a mélyszegény réteget, meg a szürkengazdaságban bejelentetlenül, adózatlanul dolgozó tömegeket, akiket az elmult 28 év alatt nem sikerült. Most nem a farkasflorianok kapjak a penzeket, hanem a dolgozo, adot fizeto, a kozteherviseleshez hozzajarulo Kovacs Janosok.
A minimalberrol keress egy gorbet, mennyit nott a szoci es mennyit a fidesz kormanyok alatt. (Ugysem fogsz mert elvakult vagy). Ahogy azt sem latod be, hogy a tanarok bere ugyan kamatoskamat modszerrel nott nagyot, de az elozo kormanyok idejen meg kurvara semmit nem nőtt...

Itt egy iras, ahol ez a vajda nevu ember (a ti emberetek) mondja el, hogy miert vannak rendben most a dolgok. aristo.pestisracok.hu/ebredes/

protézisesh 2018.08.31. 13:00:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: a szegregalt iskola arrol szol, hogy mindenkit a kepessegei szerint kezel. Ha kolompar vinetu nem tudja, mina zsebkendo es hogyan kell az angol wc-t hasznalni, akkor ELVÁROM, hogy ne rakjak egy osztalyba azokkal a gyerekekkel, akik az iskolaban az iras-olvasas-szamolast akarjak megtanulni, de tudnak kérni, köszönni, kezet mosni, enni. Ha egy (plane tobb) ilyen elmaradottat beraksz egy osztalyba, akkor a tobbit huzod vissza vele ugy, hogy az az egy SEMMIT NEM FOG FEJLODNI. EZERT KELL KULON KEZELNI, olyan tanarokat melle tenni, akik nem csak az ABC-t tudjak leadni, de ertelmesen tudnak beszelni a gyerekkel arrol is, hogy apa megint beherbalozott es megverte anyat. Ehhez viszont az normalisaknak semmi koze, nem kell okez belekeverni. Szegregalni KELL.

Trednar 2018.08.31. 13:05:04

@protézisesh: Tévedésben vagy kisfiam. A szegregáció rassz (származás) szerint történik, nem képesség szerint. Roma vs nemroma. Másrészt általános iskolában még bőven egyforma képességűek lehet(né)nek a gyerekek. De ugye nem ez a cél. A cél a romák lassú megbélyegzése, ha elfogyna a migránstéma és Gyuri is beadná a taccsot.

Trednar 2018.08.31. 13:07:38

@protézisesh: "Most nem a farkasflorianok kapjak a penzeket, hanem a dolgozo, adot fizeto, a kozteherviseleshez hozzajarulo Kovacs Janosok. "
HAHAHAHA. Te olvastál egyáltalán híreket az elmúlt 8 évben? Pont Flóri elvtársad mai korunk egyik legnagyobb pénzlenyúlója.

Trednar 2018.08.31. 13:13:27

@protézisesh: Másrészt akkor tökéletesen leírtad a szegregáció hátrányát, amire te ellenérvként szerettél volna felhozni az adott delikvensnek. Aki hátrányból indul, rohadjon is meg ott. Te tényleg igazi konzervatív vagy, le sem tagadhatnád.

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 13:24:06

@Trednar: "Figyelj, ha két napra én kezelném a teljes Fidesz médiát, simán elérném, hogy mindenhol pofánbasszanak téged az országban, akármilyen fasza csávó vagy."

Na persze! Egyrészt a ballib nincs média nélkül, régebben még nagyobb arányban voltak jelen vidéken, hiszen csak pár hónapja kezdődött a Mészáros féle felvásárlás. A ballib média minden lélegzetvételével azon van hogy pofán basszák a Fideszt és a fideszeseket. Ehhez képest harmadszor nyer a Fidesz zsinórban , főleg vidéken. Szállj le a földre, nem érnél te el semmit sem,. se két nap alatt sem két év alatt!

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 13:34:33

@Trednar: . "
A cél a romák lassú megbélyegzése, ha elfogyna a migránstéma és Gyuri is beadná a taccsot."

Kádár óta ingyen lakással, segélyekkel oktatással és mindennel segítik őket generációk óta és minél többet kapnak, annál lejjebb csúsznak. Én tanuljak meg dolgozzak helyettük? Mit képzelnek ezek és mit képzelsz te is? Megbélyegzésről beszélsz b+? Mindenki örülne ha elhúznának dolgozni meg tanulni, mert olyan ostoba ösztönlényként ahogy élnek, senkinek sincsenek az ínyére!
Így csak nektek jók, zsarolni! Ha valaki felszólal valamelyik szemétségük miatt, akkor rásütitek hogy fajilag támadják őket, ahogy a Soros ügyben is egyből az antiszemitizmussal operáltatok!

Trednar 2018.08.31. 13:38:46

@Helga Beauty Salon: Dehogynem, főleg hogy nem is ugyanolyan szabályok szerint játszik. Másrészt a nagy ballib média nézzük csak, RTL, index, 444, 24.hu meg pár ici pici
vs összes országos és térségi rádió, minden más tévé, origo, pestisrácok stb online portálok. Összes megyei újság. Plakátok kizárólagos joga (nemrég óta a vadplakátoké is)
majdnem összes országos politikai újság, "közmédia".
Áltasd magad nyugodtan, hogy A teljesítménynek lehet köszönni a választási sikert, majd idő után húzd ki a kezed a biliből. Üzembehelyező mérnökként sokat utazom az országban, látom mi megy ott. Őszintén nem csodálom, hogy ennyire utálják a liberális fajtáját.
Egyszer mertem megszólalni egy bírósági HIVATALOS ítéletre hivatkozva, hogy ebben nem mondott igazat a királyi sajtó. Majdnem felkötöttek az első keresztfára. Úgyhogy jobb, ha az ember vidéken nem beszél politikáról.
Persze vannak mintaállamok, ahol ezt tökéletesre fejlesztették. Észak-Korea például, tehát még van hova fejlődni. Ők is úgy gondolják, hogy minden bajukért a liberál burzsuá réteg hibás, minden jó meg a Vezír miatt van. Hmmm, de ismerős.

Trednar 2018.08.31. 13:46:40

@Helga Beauty Salon: Hát te miről beszélsz? A királyod már többször elmondta, hogy MINDENKI IS dolgozik. Micsoda szentségtörés nem figyelni az uralkodóra.
Ilyen hazaáruló mocskokkal nem is szabad vitázni.

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 14:13:21

@Trednar: Kezd esni az érveid színvonala.

Trednar 2018.08.31. 14:17:53

@Helga Beauty Salon: Nekem legalább volt :D. Irigykedsz, mi?
Ja igazából még azért lehet, mert ideültettem a 10 éves unokaöcsémet, hogy beszélgessen vele egy szinten lévőkkel. De ő legalább még fog fejlődni.

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 14:36:07

@Trednar:" Ja igazából még azért lehet, mert ideültettem a 10 éves unokaöcsémet, hogy beszélgessen vele egy szinten lévőkkel. "

Hát ne az öledbe ültesd, mert azért büntetnek! :D
Annyiban igazad lehet, hogy azzal a tíz évessel nagy eséllyel értelmesebben el lehetne beszélgetni mint veled libbantkám. :P

Trednar 2018.08.31. 14:45:29

@Helga Beauty Salon: Aligha. A Te színvonaladdal élve SOHA nem ültsed például a gyereked azöledbe, mert bűntetnek. Hát aligha, de lehet nálatok nem itt áll meg a dolog. Azért tényleg bűntetnek.
Figyelj, épp elég Fidesztard van a neten, inkább keresek másikat, akit bosszanthatok. Szerencsére magánéletben kevés, mint mackósajtban a brummogás. Még ha akad is pár Fideszhívő, azok nem tardok.

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 15:08:35

@Trednar:" Figyelj, épp elég Fidesztard van a neten, inkább keresek másikat, akit bosszanthatok."

Fáraszthatod. A bosszantáshoz fel kéne valamit mutatni. És amúgy ezzel a nyolc éves nyolcvanhat kommentes tarcsinickkel teszed majd, vagy ezt már saját véleményed szerint is beégetted? :D

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.31. 15:09:28

@Helga Beauty Salon: "Kilopja a független sajtót a postaládádból"

Igen. Lásd Népszabadság, Origó és társai. Meg kilopja a szemedet. Az általunk fizetett köztévében a saját sleppje jelenhet csak meg.

Trednar 2018.08.31. 15:25:47

@Helga Beauty Salon: Nem akartalak bonyolult témákkal fárasztani, mert úgyse értesz hozzájuk. Te igazából uncsi vagy. Érveid nincsenek, toxic se vagy eléggé. Legalább a Fidesz leckét mondanád föl jól, de mint kiderült még azt sem ismered. Ha más meg ismeri, és azt mondod vissza, hogy nincs érvem.
Bezzeg, ha Te hoztad volna föl a király beszédét, akkor persze szentírás, ha én, akkor hazugság.
Te a legrosszabb fidesztardok egyike vagy. Az a tipikus beletörődött hülye, akinek csak annyi érve van, hogy minden ami libsi szar.
Ja, még valami. Nem vagyok libsi, nem is szavaztam rájuk, legutóbb se. Kamuválasztáshoz nem adom a nevem.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.31. 16:03:11

@protézisesh: "a szegregalt iskola arrol szol, hogy mindenkit a kepessegei szerint kezel."

Fordítva. A szegregáció rögzíti a gyereket, hogy maradjon szegény, ha szegénynek született. A magyar iskolarendszerben a család anyagi helyzete szerint tanulnak tovább a gyerekek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.31. 16:04:33

Én minden gyereknek azonos esélyt adnék, függetlenül attól, hova született.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.31. 16:06:34

Soros György magyar patrióta pénzelt egy programot, ahol mélyszegénységben lévő gyerekek megkapták ugyanazt az esélyt. Ma már mindegyik ügyvéd meg orvos. A szegény gyerekek nem butábbak a gazdagnál.

N. Barbie 2018.08.31. 16:09:49

@teéjesenmindegy: "A rendszer azzal élte fel, hogy nyugdíjakat adott az öregeknek?
Igen, azzal, senki nem vitatja. Csak mi kozom hozza, en vagy a nyugdijas rokonaim hoztak a torvenyt ra, hogy milyen nyugdij rendszer legyen? Nem.

"Tényleg semmi közöd ahhoz, hogy kevés a gyerek és sok a nyugdíjas?"
Az eg vilagon semmi, csak ismetelni tudom magam: en hoztam (illetve nem hoztam) azokat a torvenyeket, amik batoritjak a fiatalokat a gyerekvallalasra, en vagyok ilyen dontesi pozicioban? Nem. Akkor?

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 16:29:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Soros György magyar patrióta....................

Ez a balatoni heck kategóriájába tartozik! :D

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 16:33:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: mélyszegénységben lévő gyerekek megkapták ugyanazt az esélyt. Ma már mindegyik ügyvéd meg orvos.

NE BASSZ MINDEGYIK? Tanár, meg hasonló szar nem is lett egyikből sem? Az ügyvédet mergértem, ha bíró lenne akkor el kéne ítélni a tesókat! :D

N. Barbie 2018.08.31. 16:43:38

@$pi$: "Magyarországon nyugdíjjárulék 1998 óta, húsz éve van. Aki ma nyugdíjas a munkaviszonya felében nem fizetett semmiféle járulékot. "

Es ennek mi koze van mondjuk Nagy Jozsefne nyugdijashoz? O tehet rola, hogy az akkori politika igy dontott?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.31. 16:48:18

@Helga Beauty Salon: "Soros György magyar patrióta."

Mi a bajod vele? Széchenyi óta nem volt, aki többet áldozott volna a magyarság felemelkedéséért.

Egyszer hibázott Soros György, egy fidesz nevű szövetségnek adott egymillió forintot, azzal a feltétellel, hogy nem alakulnak párttá. A következő héten párttá alakultak. Ha ezt a hibát nem követi el Soros György, talán még ma is demokráciában élnénk, és vezetnénk a régió gazdaságát, nem sereghajtók lennénk.

Helga Beauty Salon. 2018.08.31. 17:06:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Soros György magyar patrióta."
Mi a bajod vele? Széchenyi óta nem volt, aki többet áldozott volna a magyarság felemelkedéséért."

Tedd már meg azt, hogy nem hasonlítod Széchenyihez! A libbantságnak és az ízléstelenségnek is van egy határa!
süti beállítások módosítása