B1 blogcsalád



A Fidesz éppen lecseréli a szavazótáborát

2017. május 10. - nickgrabowszki

Itt a válasz arra, hogy bár a kormányellenes tiltakozások egyre hangosabbak, miért nem csökken a Fidesz kétmilliós bázisa.ovbzs.jpeg

Az egyik válasz erre az, hogy de, csökken.

Kontler László történész, Orbán oxfordi barátja - aki korábban szemtelenül alázta a miniszterelnököt - nyilatkozott arról a Magyar Narancsnak, hogy a Fidesz korábbi szavazói egyre inkább kijózanodnak és elpártolnak:

az a fajta művelt, tanult értelmiségi középréteg, amelyik a valamikori Fidesznek a legfontosabb célközönsége volt, és amelyet bővíteni szeretett volna, az

mostanra kijózanodott.

Az elmúlt évek fokozatos és elszánt rombolása mostanra elért odáig, hogy ezek az elkötelezett polgári konzervatívok felismerik és gyakorlatilag kimondják, hogy a Fidesz többé nem az ő pártjuk. Ebben az értelemben számomra ez a Fidesz talajvesztését mutatja, és azt, hogy nincs az országban többé olyan előremutató, fejlődést generálni képes csoport, amelyik a mai Fideszt támogatná.

A másik válasz az, hogy viszont jönnek helyettük mások.

Török Gábor politológus mondta 10 napja a Magyar Nemzetnek, hogy , 

Hiba azt gondolni, hogy a kétmilliós tábor minden tagja ugyanúgy gondolkodik, és megszólításuk felfűzhető ugyanarra a logikára. Megvan a lemorzsolódás veszélye, és bár erről konkrét kutatások nem állnak rendelkezésemre, gyanítom, hogy van kiáramlás a Fidesz-táborból. Ám van utántöltés is, mégpedig a Jobbik irányából. Ezért nem látszik lényeges változás a Fidesz népszerűségében: van, aki megy, de

 jönnek helyettük mások.

(...)

A Fidesz hatással van erre a táborra. Egyfajta helycsere történt a két politikai erő között. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Fidesz lett az új Jobbik, és a Jobbik az új Fidesz, mert ez nem írja le pontosan a helyzetet, de az kétségtelen, hogy a centrális erőtér megingott. Megszűnt az az elrendezés, hogy a Fidesz mellett létezik egy bal- és egy jobboldali ellenzék. Ha megkérdeznénk a választókat, nem biztos, hogy a Jobbikot a Fidesztől jobbra helyeznék el. A CEU-üggyel és az Oroszországhoz fűződő viszonyunkkal kapcsolatban végzett kutatásokból az derült ki, hogy a Jobbik szavazótábora ezekben a kérdésekben ma sokkal közelebb áll a többi ellenzéki párt véleményéhez. Ez korábban nagyon nem volt így. Ugyanakkor van nagyjából egyharmadnyi jobbikos, aki nem így gondolkodik, hanem ezekben a kérdésekben a kormánypárttal rokonszenvezik. Ők Orbánék tartaléka.

A Brexit-, Trump- és Le Pen-jelenségek további tanulsága az urbánus és rurális választók között megjelent egyértelmű különbség, a város és a vidék közötti ellentét.

Ilyenformán a migráncsozás, sorosozás, simicskázás nem a felvilágosodott, jobban tájékozott urbánus szavazók között működik, hanem az árván hagyott és a külvilágot csak a tévéből ismerő vidékiek körében. Főleg az idős, nem túl iskolázott vidéki szavazók körében.

Minél idősebbek és minél kisebb településen élnek, annál jobb.

Innen nézve talán érthetőbb, mi szüksége volt Orbánnak elmenni a román határ közelébe, egy olyan faluba, ahol három házban összesen hatan élnek, egy 78 éves nénihez, hogy disznókat tekintsen meg, és megígérje a nyugdíjemelést.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3512494971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ekrü 2017.05.10. 23:01:47

@Merlot: Gondolom te egy igazi "demokrata" vagy... :)

miketbeszéltek 2017.05.10. 23:03:02

@MaxVal BircaMan HJE: "Én örülnék legjobban, ha lenne a Fidesznek alternatívája." Hát, azért a Fidesz is sok húzással gondoskodott azért, hogy ne lehessen alternatívája!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 23:05:48

@Ekrü: Te biztos nem Magyarországon élsz. A fidesz nem csak a saját pártpénzei fölött rendelkezik, hanem kénye-kedve szerint használja a költségvetést. Végtelen pénze van, bármit megvehet.

Amit nem tud megvenni, azt tönkreteszi. Bármilyen törvényt hozhat ellened.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 23:07:56

@miketbeszéltek: "a Fidesz is sok húzással gondoskodott azért, hogy ne lehessen alternatívája! "

Pl. beszántotta az MDF-et. Meg a Kisgazdákat, akikért nem is szomorkodtam annyira. Az SZDSZ kivételesen harakirit követett el.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 23:09:03

@Ekrü: "egy igazi "demokrata" vagy."

Egy demokrata nyugodtan lehet forradalmár.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 23:11:18

@Sörös Mérenc: "biztos nem hagynám"

Van, aki nem hagyja, Batyu pl. a 26. "Ballib Cenzúrázók Réme 26" nicknél tart. De a legtöbben hagyják.

Merlot 2017.05.10. 23:15:15

@Pop40: Jókat írsz, csak az ide járó fidesz trollok a Bözsi néni szintjén állva értelmezni sem tudják.
Az alkalmazásuk a virtuális térben alkalmazott propagandára szigorúan IQ alapján történik. Azaz 70 alattiak alkalmasak náluk védeni a védhetetlent.
Nézd meg, ki dolgozik ma az origónál, az M1-nél , a Vajna TV-nél, stb!
Ez a kommentelgető, birkaagyú fizetett söpredék, akinek itt adtak munkát a habonyárpi csicskái, még érvelni sem tud, csak libsizni, gyurcsányiozni, szembe menni a józan ésszel.

Ekrü 2017.05.10. 23:25:35

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Magyarországon élek,Budapesten.És még emlékszem rá ,amikor a Magyar Nemzet volt csőd szélén akkor a jobboldal nem siránkozott,meg nem eladta ,hanem aki tudott segített,és nagyon sokan előfizettek rá csak hogy megmaradjon.Meg emlékszem Medgyessy gúnyos megjegyzésére is ,hogy akinek média kell az vegyen magának.Elég szomorú ,hogy a baloldalon nincs egyetlen olyan ember se aki áldozott volna pld a Népszabadságra.Persze értem én ,könnyebb eladni,így pénzt is kap érte az ember,meg lehet utána siránkozni ,hogy oda a sajtószabadság.
És persze egy demokrata is lehet forradalmár,de azért mégiscsak furcsa ,hogy egy évvel a választások előtt egyeseknek az eszébe se jut ,hogy a választásokat megnyerjék és úgy váltsák le a Fideszt,hanem a Fidesz szavazóit büdös birkázzák és fenyegetik meg ha rá mernek szavazni.Az ilyen ember nem demokrata.

morph on deer 2017.05.10. 23:26:08

@Merlot:
"szembe menni a józan ésszel."

Dehogy!
Ahhoz mindenekelőtt fel kéne tudni ismerni a 'józan észt', hogy egyáltalán 'szembe' mehessen...
Az meg ugye ... kb a vak és a virradat viszonya jellemzi a helyzetet :(

miketbeszéltek 2017.05.10. 23:28:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: +Az egyfordulós választási törvénnyel elvette annak a lehetőségét, hogy a választók állítsák fel az erősorrendet, így előzetes hatalmi harcra kényszerítette az ellenfeleit.+Az összes potenciális ellenfelét a megszerzett média/kommunikációs csatorna fölényével elképesztő karakter-rombolással támadta/támadja.

imi60 2017.05.10. 23:29:49

@midnight coder: ezt már a szocializmusban is ígérték, hogy rohad a kapitalizmus :)

imi60 2017.05.10. 23:33:27

@morph on deer: Attól függ, hogy mikori Kádár időkre gondolsz. Nem mindegy az 1957 utáni a 70-es évek ill a 80-as évek kádári korszakra gondolsz.Azért nagy különbségek vannak.

imi60 2017.05.10. 23:35:05

@legális: nem olvastad el figyelmesen , hogy mire válaszoltam. próbáld meg újra olvasni

morph on deer 2017.05.10. 23:35:58

@Ekrü:
"Elég szomorú ,hogy a baloldalon nincs egyetlen olyan ember se aki áldozott volna pld a Népszabadságra."

'Megbízható forrásból' tudom, hogy a Gyurcsány mondta is a Mészáros Lőrincnek, hogy majd a Roszatom megveszi neki a Népszabadságot ... vagy várjál csak: nem a Gyurcsány mondta nem a Mészáros Lőrincnek és nem a Népszabadságot - a többi stimmel!

morph on deer 2017.05.10. 23:37:46

@imi60:
"Azért nagy különbségek vannak."
Így igaz!

illaim 2017.05.10. 23:39:42

@Ekrü: Te piciny bogárka 20 éve fakun élek! Nekem te ne akard bemutatni a vidéki életet mert körberöhöglek! Naponta tapasztalom mi a különbség a vidéken felnőtt, és a városból vidékre költözők között! Az általánosítás helytelen, de az előfordulás gyakorisága világosan mutatja, hogy a vidéken lakó idősebb korosztály gondolkodása még ma is szolgai. Soknak van itt is műholdas tv csak a távirányító okoz gondot! Azt általában csak azt nézi, amit az unokája legutóbb beállított! LOL Az internetről meg úgy beszél egyik másik, mintha súlyos betegség lenne, vagy legalább is Isten káromlás. Na az ilyen tudatlanok hintik a szöveget, hogy a Viktor az jót akar, meg hát utalványt is küldött! De azt már képtelen felfogni, hogy azt utalványt nem a saját zsebéből fizette, hanem a közösből adta! Tudod piciny bogárka!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 23:40:31

@miketbeszéltek: Életem nagyobbik részét Kádár alatt töltöttem. Tudom, hogy nem az MDF verte ki az oroszokat - se nem orbán -, de nagyon jó volt látni a táváris konyec plakátokat. Aztán pár boldogságban töltött év után megint itt a nyakunkon a kádárrendszer, az M1 egy az egyben a szocialista tévéhíradó. Kire szavazhatok? Jobbikra nem szívesen, maffiára nyilván nem, elkúróra persze, hogy nem, emeszpére soha. Az LMP-re nem szívesen, nem váltották be az ígéretüket. Marad a Kétfaszú Gergő. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 23:44:17

@Ekrü: "Medgyessy gúnyos megjegyzésére is ,hogy akinek média kell az vegyen magának."

Na de a csúti geci ezt úgy értette, hogy akinek média kell az lopjon magának. És úgy is tett. Egymás után százszor. :(

A te szájadba is belehugyozik, mint mindenkiébe, de te miért élvezed?

imi60 2017.05.10. 23:44:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: hát valahogy így, igen. és erre a fidesz is keményen belejátszik. Ha egy ici-pici pártocska kidugja a fejét a mocsárból akkor már is üti , sározza, hogy ki ne nője magát. Jobb gyökerénél elfojtani mielőtt igazi ellenfél lenne.Ehhez nagyon ért a fityisz.

we dont want arabs here..So what 2017.05.10. 23:46:14

Hogy miért nem csökken? Mert minden értelmes, a hazáját szerető ember tudja hogy nincs más alternatíva, és nem is kell. Bekaphatjátok.

we dont want arabs here..So what 2017.05.10. 23:48:45

@Merlot: Drágám, te és még ki fog harcolni? Ratyi Alföldi? Weiszer Alinda? A momentumos gyökér, akit a szél elfúj, vagy néhány agyhalott DK nyugger? Ha itt harc lesz szopni fogtok :) Nagyot.

1ghost 2017.05.10. 23:48:56

@Ekrü:
"És még emlékszem rá ,amikor a Magyar Nemzet volt csőd szélén akkor a jobboldal nem siránkozott,meg nem eladta ,hanem aki tudott segített,és nagyon sokan előfizettek rá csak hogy megmaradjon."

Lófaszt mama! 1. A Magyar Nemzet brutálisan árat emelt, a példányszám pedig drasztikusan csökkent. 2. Ma az a vállalkozás, aki ellenzéki sajtóban hirdet, az EU pénzekből közbeszerzésekből kizárta magát.

Úgyhogy, az M1-en hazudozzál, ahol a fideszes tolvajok szoktak. Uátan meg bújj vissza a korrupt orbán gazdád valagába.

we dont want arabs here..So what 2017.05.10. 23:50:59

@Attilajukkaja: patriotizmusban, gazdaságilag, a haderejüket szinte nulláról újra az élvonalba hozta, ma légvédelemben nincs az orosz technikánál fejlettebb a bolygón. De van még néhány más dolog is.. Szóval ne az oroszokat fikázd hanem a szellemileg és társadalmilag széteső USA-t..

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.11. 00:08:35

@we dont want arabs here..So what: "gazdaságilag, a haderejüket szinte nulláról újra az élvonalba hozta, ma légvédelemben nincs az orosz technikánál fejlettebb a bolygón. De van még néhány más dolog is.. "

Pl. atomenergia. Ha a világgazdaság csak légvédelemből és atomiparból állna, a ruszkik veztő gazdasági hatalom lennének.

De leszarom az oroszokat, tőlem élhetnének, halhatnának, ha nem akarnák gyarmatosítani a hazámat. Most éppen a szomszéd államot kebelezik be, utána jön Magyarország, a csúti geci már lábon eladta.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.11. 00:12:00

@Ekrü: "És még emlékszem rá ,amikor a Magyar Nemzet volt csőd szélén"

Egy fenéket volt, orbán, Kósa és Eltolcsy direkt keltették a pánikot, hogy csődbemegyünk, mint a görögök, hogy lenyomják a forint árfolyamát, és meggazdagodjanak a devizahitelesek nyomorán.

legális 2017.05.11. 00:12:28

@imi60: elolvastam másodszor is.
Akkor nem úgy szavaztak mint most, de mindkétszer elégedett volt a nép jelentős része.
Az akkori szavazat sok % volt mellette, mert nem volt másik kocka sem a cédulán.
A mostaniban az a komoly, hogy milyen kevés van ellen, pedig lehetne. Ezért nem érzem jónak a párhuzamot. Bár, ha elég ironikus vagy (ok), talán. Jo éjt

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.11. 00:28:42

"Itt a válasz arra, hogy bár a kormányellenes tiltakozások egyre hangosabbak, miért nem csökken a Fidesz kétmilliós bázisa."

Legalább a saját udvari közvéleménykutatótok adataival tisztában lehetnétek idióták.
A Medián legutóbbi áprilisi mérése szerint a teljes szavazókorú népességben a Fidesz-Kdnp népszerűsége 31 % . Ami 8 millió x 0,31=_2,4 millió szavazót jelent..

2017.05.11. 00:43:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A feladatuk az, hogy a bloghun minden értelmes diszkussziót szétverjenek." - ezzel most igen pontosan jellemezted magad.

2017.05.11. 00:45:20

@Pop40: és azt mondjátok, hogy a fideszesek gyűlölködnek....

2017.05.11. 00:51:42

"Itt a válasz arra, hogy bár a kormányellenes tiltakozások egyre hangosabbak, miért nem csökken a Fidesz kétmilliós bázisa." - ezt eddig is tudtuk, nem kellett hozzá török gábor...
hanem inkább az a kérdés, hogy a "baloldali" és "liberális" pártok támogatottsága miért nem nő

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.11. 01:02:30

@aleksz róz: "a "baloldali" és "liberális" pártok támogatottsága miért nem nő"

Mi a faszér kéne nőnie?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.11. 01:04:06

@aleksz róz: "azt mondjátok, hogy a fideszesek gyűlölködnek.... "

Nem kell mondani. A fideSSfasszopók gyűlölködnek. Pont. Ténymegállapítás, nem vélemény.

Pop40 2017.05.11. 01:05:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Tudom, hogy nem az MDF verte ki az oroszokat - se nem orbán"

Francba, pedig eddig tökre azt hittem.
Egy világ tört össze bennem :-)))

Pop40 2017.05.11. 01:10:47

@aleksz róz:

Ezek tények, nem gyűlölködés.

De abban teljesen igazad van, hogy az egyetemet bezárató, országot tönkretevő, tolvaj fideszes söpredéket valóban gyűlölöm. A normális emberek zöme már csak így van a bűnözőkkel.

2017.05.11. 01:13:11

@nick papagiorgo: "Ez pl. a baloldaliak egyik fő hibája (nem gyanúsítalak, hogy Te is az vagy), hogy ezt a szegénységet túltolják. Mo-on van pl. négymillió szegény. Aha, és hol vannak ezek, és miért nem szavaznak az MSZP-re/DK-ra? Ha négymillió szegény lenne, akkor nem lenne a Fidesznek kb 40 %-a, mert a szegények ellene szavaznának, elgondolkodtál ezen?" - én elgondolkodtam ezen.

1. tényleg van négymillión szegény. ez tény. meg lehet számolni.

2. ez az érvelésed csak akkor állná meg a helyét, ha elfogadnánk azt a bizonyítatlan feltevésedet, hogy ha szegény valaki, az mszp-re/dk-ra szavaz. mert a következő mondatodban erre a bizonyítatlan feltevésre hivatkozva "igazolod" az állításodat... (ez olyan, mint a klasszikus körkörös érvelés.)
a "nincs négymillió szegény, mert nincs négymillió mszp/dk-szavazó" ill. a "nincs négymillió szegény, mert a fideszre 40% szavaz" állítások mennyire állják meg a helyüket így önmagukban?

3. és amúgy meg tulajdonképpen miért is kéne a szegényeknek az mszp-re szavazni? hiszen pont az mszp miatt szegények.

Pop40 2017.05.11. 01:23:02

@Merlot:

Persze, hogy nem tudják értelmezni, nem azért járnak ide. :-)
Nyilván a propaganda ilyen, sok újdonság nincs benne. Már Goebbelsék is ezzel operáltak: hitesd el a néppel, hogy megtámadták, a pacifistákat vádold meg, hogy nem hazafiak, összpontosíts egyetlen ellenségre, stb stb. Nincs ebben semmi új. Ehhez nem tehetségek kellenek, hanem hasznos hülyék, akik hajlandóak a lebutított propagandát folyamatosan szajkózni.

Az meg ugye zseniálisan ki van találva, hogy a mélyszegénységben élő borsodi közmunkás el lesz foglalva a saját életével, kisebb gondja is nagyobb lesz annál, mintsem hogy korrekt tájékoztatás után vadásszon. Lehetősége se lesz rá (hisz össze kell kaparnia a napi betevőt) s egy idő után igénye se. Így saját maguk konzerválják maguknak a szart.

Nagy kegyesen leosztanak nekik 10ezer ft Bözsi-utalványt, és még hálás is lesz érte, miközben gőze nincs, hogy amit csak Mészáros csak idén ellopott, abból az egész országban nyugdíjat lehetett volna emelni. És akkor a bonyolultabb összefüggéseket ne is említsem.

Ki van ez találva, minél jobban szívja a parazita a vérét, annál jobban imádja.

Pop40 2017.05.11. 01:27:19

@we dont want arabs here..So what:

Kivezénylitek a birkamenetes nyugdíjaskommandót, elvtárs?: D
A fele már útközben szívrohamot kap. :D

Pop40 2017.05.11. 01:30:16

@we dont want arabs here..So what:

" Mert minden értelmes, a hazáját szerető ember tudja hogy "

Fideszes bolsiként te honnan tudod, hogy az értelmes, hazájukat szerető emberek mit tudnak?

A hordád lopni tud, meg hazát árulni, mást nem.

2017.05.11. 01:30:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
<<@aleksz róz: "a "baloldali" és "liberális" pártok támogatottsága miért nem nő"

Mi a faszér kéne nőnie?>>

:D
hát ez az :D

Pop40 2017.05.11. 01:33:43

@EU zászlót mindenhova!:

Milyen pech, hogy ezeket a számokat a fideszes maffia sehol a világon nem tudja hozni mostanság :D

chrisred 2017.05.11. 06:21:04

Ugyanezt csinálta Gyurcsány is, amikor a semmiből hozta a 2006-os választásokat a lumpenrétegek behergelésével. Viszont az MSZP mindörökre búcsút mondhatott a dolgozó középrétegeknek.

megamedve 2017.05.11. 06:27:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
És mi jön le mindebből?
Nekem az, hogy az összes politikust (kevés kivétellel) bele kellene szórni a dunába a spanjaikkal együtt.
Hornnal (akinek ugye szintén ⅔-a volt) és Bokrossal kapcsolatban is igazad van, ők húzták ki az országot a szarból (meg a 25%-os inflációbol), s ágyaztak meg a későbbi sikereknek. Persze akkor mivel nyert a fideszhorda? Azt fröcsögték ezerrel, hogy a Bokros csomag felesleges volt. Az, meg az anyjuk, aki a világra hozta őket.

Ekrü 2017.05.11. 07:33:19

@illaim: Már megint csak a gúnyolódó hangnem.Idáig azt hajtogattátok ,hogy vidéken nincs más csak az M1 most meg mikor cáfolom ,akkor hirtelen kiderül ,hogy van kábel TV meg internet is,most az emberek a tanulatlan bunkók.Hát lehet a Te ismerőseid ilyenek az enyémek nem.Sok rokonom él vidéken,közöttük a szüleim is és bizony simán használják a távirányítót és a netet is.Sőt még késsel és villával is tudnak enni.És lehet gúnyolódni meg megvetően beszélni róluk,csak aztán nem kell sírni ha ezek után nem rátok szavaznak.

Ekrü 2017.05.11. 07:41:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:" Egy fenéket volt, orbán, Kósa és Eltolcsy direkt keltették a pánikot, hogy csődbemegyünk, mint a görögök, hogy lenyomják a forint árfolyamát, és meggazdagodjanak a devizahitelesek nyomorán. "
Mi köze volt a Magyar Nemzet csődközeli állapotának a devizahitelesekhez? :)

2017.05.11. 08:28:36

@nick papagiorgo: Ugyan nézz már utána , mielőtt hülyeséget beszélsz.
Az orosz gdp kevesebb, mint dél-koreáé. Az olaszok másfélszer annyi gdp-t termelnek. Az EU 12 szer annyit.
2010 óta az orosz gdp zuhan. 20%-ot esett. A pénzügyi tartalékból tartja fönn magát.
A gdp javát az olajexport adja. Innentől tök mindegy, saját maga látja-e el a piacát elektromos fogkefével.
Az orosz gazdaság 80 dolláros olajárral van tervezve. Az olaj 50 dollár alatt.
Úgy tűnik, nem fog nőni. Irán ellen az embargó megszűnt. Az usa gáz es olajigényeit megoldja import nélkül.
Ezért keveri a szart Putyin Szíriában. Legyen háború, az csökkenti a kitermelést.
Kína meg történelmileg gyanakvó. Aláírtak ugyan tavaly egy megállapodást, csak még nem rendeltek....mondjuk vezeték nélkül nehézkes....
Tehát a naaagy birodalom a világ 12. gazdasága.
emészd. Tizenkettedik.
Az eu másfélszer többet termel, mint Kína.

2017.05.11. 08:31:09

@Ekrü: érdekes, ha valaki, akkor a fidesz az, aki lenézi a szegényeket, a vidékieket. Mégis rá szavaztok? Hát, annyit is érsz! Hogy dícsérjelek.

Ravasz Figyelmeztetés 2017.05.11. 08:37:14

@jolankovacs: Csak nehogy téged is megtaláljon aztán valaki abban a nagy elszámoltatásban, tahó komcsi.

Kivlov 2017.05.11. 08:45:38

Az országnak egy tényleges jobboldali, gazdasági racionalitás vezérelte, liberális gazdaságpolitikát folytató vezetés kellene.
Csak a népnek nem ez kell.
Ezért nem lesz ebből az országból soha semmi.

1ghost 2017.05.11. 08:50:59

@Kivlov:

Te gerinctelen bérhazudozó orbántroll! Olyan vagy mint a komcsik! Meg a komcsi orbángazdád!

Azok is a nép nevében beszéltek, aztán kurvára nem értették, hogy '56-ban miért lincselte őket a nép! Nem lennék meglepve, ha ti is így járnátok.

Kivlov 2017.05.11. 08:53:42

@1ghost:
OPNI bezárt? névnapos gazdád rakott ki onnan. :D

1ghost 2017.05.11. 09:09:46

Szóval munkába álltál, orbán csahos fidesztrollja! Megint itt rohadsz a neten egész nap.

De estére visszanézek! Meg ne lássalak itt valamelyik nickeden mert 5 évvel tovább rohadsz majd a fegyházban, az kurvaélet.
Addig is mars dolgozni, te tolvaj bérhazudozó fideszes, tisztítsd az árkokat, szedjél szemetet, legalább valami hasznod is vegyék a magyarok.

Szokjad csak! Jövőre már úgyis csak karpereccel a kezeden csinálod. :))))))

Ekrü 2017.05.11. 09:20:53

@Könnyen elkaptuk, uram!: Talán ha végigolvastad volna a hozzászólásaimat rájöttél volna ,hogy nem vidéken élek. :) Az elején pedig azt is elmondtam ,hogy a Fideszre szavaztam és rá fogok szavazni 2018-ban is.Nem vagyok meggyőzhető és nem akarlak téged se meggyőzni.(Ahogy mást se)Úgy gondolom jogom van így dönteni a gúnyolódó és mocskolódó megjegyzések pedig titeket minősítenek.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.11. 09:57:21

@Pop40: Sokszor szövegeltetek arról,hogy "ezek csak közvélemény kutatások". Aztán rendre bejöttek és csúnyán el lettetek verve..Libsibúúú..:(

2017.05.11. 10:09:15

@megamedve: "Hornnal (akinek ugye szintén ⅔-a volt) és Bokrossal kapcsolatban is igazad van, ők húzták ki az országot a szarból (meg a 25%-os inflációbol), s ágyaztak meg a későbbi sikereknek." - ezt még elhiszi valaki? :D
pedig nagyrészt nekik köszönhető a mostani a szar helyzetünk...

hogy könnyen meg tudd te is érteni, egy csodálatosan szép példabeszédet írok le itten:
nagyon fájt az országnak a lába. erre jött bokros doktor és nem szarozott, tőből lecsapta a hentesbárdjával az egészet.
a levágott lábat megették a karvalyok.
jöttek a nyugati nővérkék és simogatták az országot, lám, milyen szépen gyógyul, még szebben, mint a többi betegé. és tényleg nem is fájt az országnak a lába. aztán amikor szépen haladt rehabilitáció, átvitték nővérkék a szép atlétikai stadionba, ahol a futóverseny zajlik és futni kéne. de nincs lábunk...
és ráadásul közben az elkapatott karvalyok keringenek a fejek fölött és csipkedik a versenyzőket, úgyhogy hessegetni kell őket a mankóval, miközben futni is kellene a többiekkel.

(és mit nevezed későbbi sikereknek? azt a részét, amikor jól haladt a rehabilitáció és simogattak a nővérek, hogy lám, milyen szépen gyógyul, szebben, mint a többieké?)

Attilajukkaja 2017.05.11. 10:20:49

@nick papagiorgo:
"amit O. elad, hihetőbb, mint amit Gy. elad, tehát ha mindketten csöngető ügynökök lennének, O. nyerne. Ennyi."
Ebben igazad lehet. Orbán nagyon jó a hazudozásban, sokkal jobb Gyurcsánynál.

"egyféle híreket olvasol ez az egyik, a másik meg hogy Putyin biztosan vezet."
A hírek azok hírek, az adatok pedig adatok. Lehet őket manipulálni, de azt nem mondanám, hogy az orosz gazdaság hú de erős.
Putyin vezet, bár messze nem olyan biztosan, mint azelőtt. Persze kőkeményen tesz is róla, hogy vezessen. A szó szoros értelmében!

"Szerinted miért, ha a szegénység óriási?"
Azért mert aki ellentmond neki, az véletlenül balesetet szenved.

"Ez pl. a baloldaliak egyik fő hibája (nem gyanúsítalak, hogy Te is az vagy), hogy ezt a szegénységet túltolják."
Ha még van klasszikus baloldaliság, akkor én büszkén vállalom, hogy baloldali nézeteket vallok. Ha a baloldalit mint szitokszót használja valaki és az MSzP-vel teszi egyenlővé, akkor nem vagyok az. :o)
A baloldaliság egyik alapelve, hogy nem "szereti" a szegénységet és nem támogatja azt a politikát, amely azt úgy növeli a lakosság körében, hogy egyeseket viszont dúsgazdaggá tesz. Nem tudom, pontosan hogyan lehet ezt túltolni, de azt látom, mi zajlik Oroszországban vagy éppen nálunk.

"Mo-on van pl. négymillió szegény. Aha, és hol vannak ezek, és miért nem szavaznak az MSZP-re/DK-ra?"
Egyrészt, mert sok helyen (főleg kis településeken) meg vannak félemlítve az emberek, muszáj a Fideszre szavazniuk. Másrészt, - és ez a fontosabb ok - mert már nem látják értelmét bárkire is szavazni. Ez persze a mostani ellenzék hibája, ebben nincs vita.

"RTL Klubot mindenhol lehet fogni pl. Továbbá a vidéki lakosság sem hülye el tudja dönteni, hogy jól él-e vagy se."
Nyilván el tudja dönteni, de már TV-t sem nagyon néz, mert unja a sok mocskolódást. Erről volt nemrég egy cikk az Indexen, csak elő kellene kotornom.

"egy lóf*szt. Atért veszítenek, mert ha tényleg akkora lenne a córesz, akkor senki se szavazna a Fideszre"
Pedig a szegénység tényleg nagy Magyarországon. Még akkor is, ha a KSH mindent megtesz, hogy az ellenkezőjét mutassa ki.

"ha a baloldal akarná, akkor ugyanúgy agitálhatná a vidékieket mint a Fidesz csak túl lusta rá"
Igen, szerintem is. Főleg, ha annyi közpénzt költhetne erre a nemes célra, mint a Fidesz.

"kellene egy komoly program is (azon túl, hogy "fizessenek a gazdagok"), dehát ez nekik nincs."
De van. A kérdés röviden úgy fogalmazható meg, hogy Oroszország vagy Európa?

"indíthatnának akár ellenpropagandát is, de ahhoz is túl hülyék (pl. övék volt a Népszabadság, de inkább eladták."
Mert nem volt elég közpénzük arra, hogy fenntartsák.

"Ebben a történetben nem a Fidesz a hülye (én is ezt tettem volna a helyükben), hanem ők, mert miért adták el)."
A Fidesz nem volt hülye, csak ügyes. Mindent megtett, hogy eladósítsa a lapot, aztán meg eltiporja.

"Szóval marha egyszerű mindent a Fideszre fogni :) De az igazság az, hogy cska egyszerűen lusták, még nyerni is :)"
Nem hinném, hogy ennyire fekete-fehér lenne a dolog. Mert akkor marha egyszerű lenne mindent a lustaságra fogni. :o))))

2017.05.11. 10:34:13

@Attilajukkaja: "Egyrészt, mert sok helyen (főleg kis településeken) meg vannak félemlítve az emberek, muszáj a Fideszre szavazniuk." - és ezt most te komolyan el is hiszed?

Attilajukkaja 2017.05.11. 11:00:55

@aleksz róz:
"és ezt most te komolyan el is hiszed?"
Ha nem a Fideszre szavaznak, nincs közmunka, nincs tűzifa, nincs segély.
Naná, hogy elhiszem!

illaim 2017.05.11. 11:01:29

@Ekrü: Te idióta barom! Mi az hogy nem rátok szavaznak?
1./ Rám nem is lehet szavazni, mert nem indulok a választásokon! LOL
2./ Ha szerinted gúnyolódás a tények ismerete, akkor neked fogalmi zavaraid vannak, méghozzá súlyos!
3./ Ha szerinted ebben az országban az a normális, hogy a veled egyet nem értőket ellenségként tituláld akkor neked súlyos mentális zavaraid vannak!
Ezek után ne csodálkozz, ha egyszerűen idióta hülyének nevezlek! Akkor még nem írtam az egészségügyről, az oktatásról, a herdáló és a költségvetést pártpénztárként
használó maffia kormányzásról! Ha ezek szerinted rendben vannak, akkor te egy lefizetett ostoba támogató vagy, akinek fogalma sincs a demokratikus kormányzásról, és államberendezkedésről! Egy ekkora marhát mint te csak gúnyolni lehet, sajnos nem eléggé! LOL

konrada 2017.05.11. 11:07:23

@aleksz róz:
El hát! Mivel magyarázhatná másképpen meg, hogy nem azokra szavaz a többség, mint akiket ő szeretne??

Ekrü 2017.05.11. 11:48:41

@illaim:
1 pont:szerintem pontosan érted csak nem akarod érteni
2 pont:Lenézéssel és gúnnyal Te írtál a vidékiekről ,ráadásul úgy mintha az megcáfolhatatlan tény lenne. Idézem: " a vidéken lakó idősebb korosztály gondolkodása még ma is szolgai. Soknak van itt is műholdas tv csak a távirányító okoz gondot! "-ezek a Te szavaid.
3 pont: Én nem tituláltam senkit ellenségként,pont hogy arra próbáltam rávilágítani ,hogy mindenkinek joga van arra szavazni akire akar ,és sekinek sincs joga ezért a másikat bántani ,idióta baromnak,bunkó vidékinek nevezni,vagy egyszerően csak megfenyegetni mint ahogy ezt Merlot tette Wilkommenskulturral.
Az a hangnem amit pedig az utolsó hozzám fűzött válaszodban előadsz az bocs de nem az én stílusum,ha nálad azt jelenti a beszélgetés ,hogy ha már nem tudsz mit válaszolni akkor szemályeskedsz és leidiótázod a másikat akkor inkább engem létszi hanyagolj,mert a továbbiakban Neked nem fogok válaszolni.

2017.05.11. 12:31:27

@Attilajukkaja: "Ha nem a Fideszre szavaznak, nincs közmunka, nincs tűzifa, nincs segély.
Naná, hogy elhiszem!" - és az nem zavar meg ebben a hitedben egy cseppet sem, hogy a szavazás titkos?

meg azt se értem, hogy nem vettem ezt észre... lehet pont a mi falunkban meg a szomszéd falvakban pont nem így megy, de az összes többiben igen?

és amúgy ezt hogy képzeled el a gyakorlatban, bemegyen a paraszt a fülkébe, behúzza az x-et és kifele jövet meg kell mutatnia a szavazóbizottságnak, kire szavazott? vagy Jancsi bátyám gopro kamerát rak az ünneplős sapkájára hogy igazolni tudja, a fideszre szavazott?
(csak hogy tudjak szólni anyámnak, mire figyeljen a szavazóbizottságban)

konrada 2017.05.11. 12:51:04

@aleksz róz:
...inkább annak örülj, hogy nem butaparasztozza le őket, mint az ideológiai társai azért, mert nem úgy szavaznak ahogyan szeretné.

...azért az mégis csak jobb, ha azt gondolja róluk: azért teszik, mert a gonosz hatalomtól félnek!

illaim 2017.05.11. 12:52:40

@Ekrü: Előtte meg azt írtam, hogy nem szabad általánosítani, de az előfordulások nagy száma alapján. Továbbá! Az az apróság elkerülte a figyelmed, hogy én most is falun élek, és naponta hallom, tapasztalom amiről írtam, és nem városlakó fikció! Veled ellentétben, én nem menekültem el vidékről, hanem ide költöztem a városból!
A faluban 10 éve még három kocsma volt, ma már egy sincs! Nincs rá fizetőképes kereslet, pedig ha vidékről származol, akkor azt is tudnod kell, hogy a kocsmának más társadalmi funkciója is volt! A faluban pár éve még sok fiatal volt, ma már csak az iskolások láthatók, a munkaképes fiatalok mind elmentek.
Ezek napi tapasztalatok, és nem a rokonság meséiből tudom!
Eddig se sok vizet zavartál, csak marhára nem szeretem, ha valaki észérvek nélkül hazugságokkal próbál győzködni! LOL

Attilajukkaja 2017.05.11. 13:03:02

@aleksz róz:
"az nem zavar meg ebben a hitedben egy cseppet sem, hogy a szavazás titkos?"
Nem az zavar, hanem a láncszavazások, a mobillal rögzített szavazólapok, a fenyegetések és ilyesmik.

"azt se értem, hogy nem vettem ezt észre"
Valószínűleg nem vagy célszemély, mert te boldogan és dalolva szavazol a Fideszre.

" ezt hogy képzeled el a gyakorlatban, bemegyen a paraszt a fülkébe, behúzza az x-et és kifele jövet meg kell mutatnia a szavazóbizottságnak, kire szavazott?"
Tényleg elég tájékozatlan vagy. A láncszavazás menetére csak rá kell gugliznod, de valóban van olyan, hogy a falu "fontos" embere a fülkébe menet előtt odaad az illetőnek egy mobilt, amit kijövetelkor elvesz tőle. Ha a fényképen nem a megfelelő válasz van lefényképezve, akkor ugrott a közmunka. Biztos vannak még más módszerek is, de az emberek általában ilyesmikről számolnak be.

dunántúli gyerek 2017.05.11. 13:11:13

@illaim: 'A faluban pár éve még sok fiatal volt, ma már csak az iskolások láthatók, a munkaképes fiatalok mind elmentek.'

És miért baj ez?

high up! 2017.05.11. 13:11:42

@aleksz róz:

az úgy van a fideszre szavazással te világlátott, hogy a faluban, kisvárosban az M1-es agymosás meg a minden lámpavason lógó migráns ellenes kampánymolinó, meg az ingyenes helyi propaganda újság mellé a fideszes polgármester megfelelő időközönként, de különösen a választás előtt elmondja, hogyha megbukik a Fidesz, akkor ugrik a támogatás a közmunkára meg a fejlesztésekre.
Ezt meg az átlag 40-es IQ-jú kisemberjei még pont képesek felfogni, főleg azért, mert családostul számolva esetleg félmillió kisember kiscsaládnak ez az egyetlen jövedelem szerzési lehetősége van, oszt a váslasztáskor ha megkérded a kisagymosott rabszolgát, hogy kire szazott, akkor jön a tipikus Átlaghülyemagyar válasz:

"Há a fideszre, há aszonták erre kell."

FOLYTASSUK!

Barbaarb 2017.05.11. 13:43:16

@Andy73:

Nyilvánvaló, hogy ha valamit elérnek a politikusok ilyen látogatásokkal, akkor nem túl hatékony a 6 lelket számláló faluban kampányolni. De ilyenekkel nem érdemes megzavarni a B1-et, mert akkor nem tudják ráhúzni a Fidesz szavazókra, hogy azok buták.

Barbaarb 2017.05.11. 13:45:58

@high up!:

Hát ez bizony pont nem így működik, mert épp a közmunkások nem nagyon örülnek a Fidesz kormányzásának, ugyanis azok egyik része korábban semmittevéssel is össze tudtak annyit kaparni, amit ma kapnak, másik része meg korábban rendes állományban többet keresett.
Ha csinálnánk egy felmérést a közmunkások körében, nem hogy túlszárnyalná a Fidesz az országos eredményeket, de még az első helye se lenne meg.

Ekrü 2017.05.11. 13:48:03

@illaim: " Előtte meg azt írtam, hogy nem szabad általánosítani, de az előfordulások nagy száma alapján. "-tehát nem szabad általánosítani de azért az úgy van,mert nagy az előfordulások száma szerinted.Értem én,de bocsánat szerintem meg nem.Erre írtam ,hogy lehet a Te ismeretségi körödben ez így van az enyémben pedig nem.
Nem elmenekültem,ide házasodtam,de sűrün járok vidéken,több helyen is élnek rokonaim,és soha nem beszélnék olyan hangon a vidéki emberekről ahogy Te és egy-két hozzászóló itt megengedi magának.
"A faluban 10 éve még három kocsma volt, ma már egy sincs! "-ez miért is baj?Felőlem bezárhatnák az összeset.
"akkor azt is tudnod kell, hogy a kocsmának más társadalmi funkciója is volt!"-Ha az -'összeülünk és beszélgetünkre '-gondolsz ,akkor pont ez bizonyítja ,hogy a faluban nem olyan elmaradottak az emberek,hisz megváltoztak a társasági szokások és ez bizony pont az elérhető netnek köszönhető.Ráadásul részeg emberek között társalogni a kocsmában nem éppen üdítő.
"A faluban pár éve még sok fiatal volt, ma már csak az iskolások láthatók, a munkaképes fiatalok mind elmentek."-ennek meg végképp nem értem ,hogy mi köze ahhoz ,hogy a vidékiek szerintetek azért szavaznak a Fideszre mert tanulatlan bunkók akik nem tudják a távirányítót meg a netet használni.(és ne mondd ,hogy nem írtad mert bemásolom megint)Egyébként meg persze ,hogy elmennek,hisz ma már minden fiatal tanulni szeretne meg egyetemet végezni.Az egyetemi végzettségével meg már nem fog beállni kapálni.

megamedve 2017.05.11. 13:51:23

@aleksz róz: hülyeségeket beszélsz, a mai fideszduma retro verziója.
Az MDF (a nyugodt erő) annak idején azt hitte, hurrá, mi lettünk az első szabad választott kormány az új demokráciában! AZtán ültek 4 évig, és tátották a szájukat, hogy drága NYUGAT!! ide lehet dobni a mannát!! Közben a ruszkik elhúztak de ez olyan jól sikerült, hogy a keleti piacra berendezkedett magyar gazdaság szinte leállt. Mit gondolsz miért választotta meg akkor az ország 2/3-addal a PUFAJKÁS fújfúj ügynök Hornékat a hatalomba? Mert mindenki hülye volt ugye?
Én abban az időben kezdtem kereskedni, és nagyon jól emlékszem arra, hogy nem lehetett kiadni egy árajánlatot, mert 3 nap múlva már nem volt aktuális az egész. Nem kell a rossz duma, hogy Bokros levágta az egész lábat.
Stabilizálta a pénzügyi helyzetet, ha érdekel a módja, olvass utána, de amit tett az húzta ki az országot a szarból (akkor). Persze fájdalmas volt sok téren, mert a forintot folyamatosan leértékelte, és egyszer a helyére kerültek az árak (pl. benzinár, lásd taxisblokád), de az infláció megállt, a beruházások elindultak (persze a külföldiek, mert ki más tudott volna itt beruházni akkor, amikor a népnek kiállt a segge a gatyából, akinek meg pénze volt, mert átlopta az előző rendszerből, annak meg kapcsolatai, piacai nem voltak). Aztán ami kormányok azóta voltak (az összes kivétel nélkül, és hozzáteszem ebből a gecitolvajhorda már 12 évet kormányzott) csak a saját zsebüket nézték mind, ezért tartunk ott, ahol tartunk. A lopás, csalás, törvénykezés szintű maffia pedig jelenleg az elmúlt huszoniksz év csúcsán van, de egy szóval sem állítom, hogy elérte a plafonját. Én az EU helyében úgy basznám ki a Magyarországot a közösségből, hogy Bayer taknyán-vérén csúszna Moszkváig.

Attilajukkaja 2017.05.11. 13:55:11

@Ekrü:
"soha nem beszélnék olyan hangon a vidéki emberekről ahogy Te és egy-két hozzászóló itt megengedi magának"
Már megint kezded ezt a hülyeséget? Bedumálod magadnak, hogy itt mindenki lenézi a vidéket, csak te állsz ki mellettük. Óriási nagy tévedésben vagy!

n3spr3ss0 2017.05.11. 14:12:38

@Ekrü: Szerintem még finoman is fogalmaztak a fidesz szavazó táboráról.Elképesztően sötét,buta népségről van szó.

2017.05.11. 14:15:55

A magyarokat ki kellene baszni az EU-ból. Nincs külföldi munkavállalás, EU-források. 3 éven belül felhúzná a nép a fideszes geciket meg a keresztényfasiszta parazitapárt idiótáit.
Az a baj, hogy nem folyt vért rendszerváltáskor. Talán ha rituálusan elvágnák az egykori és mai magyar politikai vezetők torkát, akkor lenne változás.

Másik megoldás az emigráció. Ott kell hagyni az egészet a picsába. Mindenkinek egy élete van.

Ekrü 2017.05.11. 14:16:53

@n3spr3ss0: Köszönöm szépen a Fidesz szavazók nevében.Gondolom te meg egy baloldalo értelmiségi vagy...

Ekrü 2017.05.11. 14:29:25

@Attilajukkaja: Gondolod?Ez egy idézet a blogírótól innen fentről:
"Ilyenformán a migráncsozás, sorosozás, simicskázás nem a felvilágosodott, jobban tájékozott urbánus szavazók között működik, hanem az árván hagyott és a külvilágot csak a tévéből ismerő vidékiek körében. Főleg az idős, nem túl iskolázott vidéki szavazók körében."
Na én csak erre reagáltam...

Attilajukkaja 2017.05.11. 14:51:29

@Ekrü:
"Na én csak erre reagáltam."
Értem. De szerintem ez nem a vidékiek lenézése, hanem a valóság.
index.hu/belfold/2017/04/28/abcug_soros_gyorgy_ceu_tarnaszentmiklos_fegyvernek/

bobijub 2017.05.11. 15:01:06

@nick papagiorgo:

"Továbbá a vidéki lakosság sem hülye el tudja dönteni, hogy jól él-e vagy se"

az egyre hazugabb nevet viselő nagyvezírpárt sikerei között az a tényező is jelentősen ott van, hogy nagyon kiműveltek abban a tudományban, annak a tudománynak a bővítésében-kutatásában és annak a tudománynak a hatékony alkalmazásában, ami arról szól, hogy "hogy-hülye-a-magyar", és ennek a mellékágaiban hogy "hogy hülyíthető" és hogy "hogyan tartható meg egy megtervezett hülyeségi szinten". és ez a tudomány remekül tudja orruknál fogva vezetni például azokat, akik régebben a hírtévéből és a magyarnemzetből, most pedig a magyaridők echotévéből (n meg az m1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13...-55 tévécsatornákból (jó, ebből az egyharmada a kövér szivarozó kaszinómilliárdos nevére van írva)) nézik meg azt, hogy mennyi a pénzük, ahelyett, hogy a párnacihájukat-fizetésicetlijüket-pénztárcájukat-bankszámlájukat-házukautójukértékét néznék meg. szóval igenis van elég hülye vidéken, te a szerencsések közé tartozol, mert attól lehetsz tájékozatlan, hogy olyan körökben mozogsz, ahol nem fordulnak meg a kilencvenháromezernégyzetkilóméteren velünk együtt lakó ténykerülők és gondolkodásgyűlölők.

whale 2017.05.11. 15:02:53

@eßemfaßom meg áll: Te már csak tudod. Rajta vagy a Kubatov listán, agyhalott...:))

whale 2017.05.11. 15:04:29

Egyébként nem ennyire bonyolult a helyzet. Ugyanaz a műsor, mint 27 éve. A nyuggerekkel választást lehet nyerni, 3 forintért. Mindig ez a műsor ment a választás előtti évben...

dunántúli gyerek 2017.05.11. 15:04:58

@bobijub: a ballibek egyre szánalmasabbak

már 1 évvel a választás előtt elmondják, hogy azért fognak veszteni, mert

Orbán
diktatúra
emberek hülyék

Azért gondolom, hogy a bukó nagyobb lesz mint 2014ben, mert akkor 3 hónappal a választás előttig azért még úgy tettek mint akik nyerni akarnak.

illaim 2017.05.11. 15:12:21

@Ekrü: Amiért nem érted amit írtam, az csak azért van, mert hiába költöztél a városba, te ugyan olyan szűk látókörű maradtál, mint a faluban maradt társaid! Ami pedig az egyetemi végzettséget és a kapálást illeti, egy újabb bizonyíték részedről, hogy fogalmad sincs a tudás alapú társadalomról! Persze ez egy buta paraszttól nem is várható, hiszen azért buta paraszt!

Almandin 2017.05.11. 15:46:25

@illaim: Az már tényleg a vég kezdete, ha már egy kocsma sincs a faluban-évszázadokig mindig volt, még a szegény parasztok is betértek oda néha-tehát ekkora szegénység rég volt.

Almandin 2017.05.11. 15:48:37

@karandash: Ne gondold. Már eddig is túl sokat tűrt a nép, máshol már rég elzavarták volna ezt a bandát. A fanatikus Fidesz-szavazó meg annyira érzelmi alapon gondolkodik, hogy akkor se hagyná el szeretett Viktorát, ha az őt személy szerint teszi tönkre.

dunántúli gyerek 2017.05.11. 15:49:00

@Almandin: A falusi kricsmik a játékgépekből éltek.

dunántúli gyerek 2017.05.11. 15:51:12

@Almandin: Hát, ez megint nem fog megtörténni.

Persze az igaz, hogy szívesen elhajtanák a Viktort, ha nem utálnák az ellenzéket jobban. Jé, de hisz ez mindenhol így van, és mindíg így volt.

high up! 2017.05.11. 16:13:31

@karandash: "Másik megoldás az emigráció. Ott kell hagyni az egészet a picsába. Mindenkinek egy élete van."

Mondod te, aki rendre itt hőbörögtél a migránsok ellen, Viki diktátor seggét nyalva? Tudatzavaros vagy-é?

Inkább az összes külföldre meglépett magyar migráncsost kellene hazavágni. Páros lábbal, mert a magyarja ahova megy, úgyse tud integrálódni sehol.
Egy hazavágásban meg alenne az élvezet, hogy amilyen megalkuvó a magyarja, 5 perc után már vissza is szokik a szarba. Oszt szvaz tovább az aktu´ális gazdájára.

FOLYTASSUK!

high up! 2017.05.11. 16:18:57

@Barbaarb:

Nehéz ugye megérteni, hogy a falusi, kisvárosi Átlaghülyemagyarja akár szereti a fideszmaffiát, akár nem, tényleg beszopja azzal a 30-as IQ-jával, hogy ha a fidesz bukna, akkor vége az életének mert az újak nem fognak adni semmi közmunkát meg semmi segélyt. Ez a több 100 ezer szerencsétlen idióta a teljesen függő lett a helyi fideszes nagyúrtól, még a cipőjét is megcsókolnák, ha arra kérné őket.

FOLYTASSUK!

2017.05.11. 18:22:02

@high up!: most annyit sikerült nekem bebizonyítanod, hogy nem tudod, hogy mennek a dolgok faluhelyen.

2017.05.11. 18:37:58

@megamedve: ennek semmi köze a fideszdumához.
antallék nagyon elrontották, tény, egyetértek.
a horn kormány utáni kormányokról szóló megállapításaiddal is (kivéve, hogy csakis ezért tartunk itt)
stabilizálta, de hogyan? na pont ebben nem értünk egyet. 88-98 között építettük fel a mai gazdaságunk alapjait. szerinted azóta szart építettünk a fasza alapra, szerintem pedig (már antalléktól kezdve) az alapot is elbaszták.

2017.05.11. 19:01:24

@Attilajukkaja: igazán nem lett volna szükséges az ironikus variációimat külön kiemelve tételesen megmagyaráznod :-)
(nem érveknek lettek szánva, csak a felvetésed némileg abszurd voltára akartam felhívni a figyelmet.)
na mindegy.

az emberek nem "általában ilyesmikről számolnak be", hanem voltak egyes esetek, amikor ilyesmiről számoltak be. ebből te hibásan (vagy elhamarkodottan) vontad le azt a következtetést, hogy ez általánosan igaz.

Attilajukkaja 2017.05.11. 19:16:57

@aleksz róz:
"igazán nem lett volna szükséges az ironikus variációimat külön kiemelve tételesen megmagyaráznod :-)"
Bocsánat, de nem éreztem ki az iróniát.

"nem érveknek lettek szánva, csak a felvetésed némileg abszurd voltára akartam felhívni a figyelmet."
Akkor mégsem volt irónia, mert amiket írtam, azokat nagyon komolyan írtam. Te pedig abszurdnak nevezed ezeket. Vagy megint ironizálsz? Én már semmit sem értek. :o)
na mindegy.

"az emberek nem "általában ilyesmikről számolnak be", hanem voltak egyes esetek, amikor ilyesmiről számoltak be. ebből te hibásan (vagy elhamarkodottan) vontad le azt a következtetést, hogy ez általánosan igaz."
Azért vontam le ezt a következtetést, mert az emberek általában félnek ilyesmikről beszélni. Ha két-három településről ilyen hírek jönnek, akkor az nem csak két-három településen fordult elő. Általánosítani ebből persze nem lehet, nem is akartam. Csak arra válaszoltam, hogy egyes helyeken miért szavaznak a Fideszre úgy, hogy nem is akarnak.
De még valószínűbb high up! komentelő verziója, aki a következőket írta:
"az M1-es agymosás meg a minden lámpavason lógó migráns ellenes kampánymolinó, meg az ingyenes helyi propaganda újság mellé a fideszes polgármester megfelelő időközönként, de különösen a választás előtt elmondja, hogyha megbukik a Fidesz, akkor ugrik a támogatás a közmunkára meg a fejlesztésekre."
Ez is egy magyarázat arra, miért szavaznak a nagyon szegények is Orbánra.

2017.05.11. 20:46:44

@Attilajukkaja: írásban nehéz hangsúlyozni.
az lehet, hogy te komolyan írtad, de kb. olyan szintű állításokkal, mint amiket én írtam... ez így egy kicsit abszurd.

konkrétan általánosítottál. csak indokolatlanul. egyedi esetek alapján tévesen (vagy elhamarkodottan) vontál le következtetést az egészre vonatkozóan.

de általában hogyan félhetnek az emberek olyan dolgokról beszélni, amik nincsenek is általában?

high up! kommentelőnek fingja sincs róla.

szerintem meg a nagyon szegényeknek szinte mindegy, ki van kormányon a mai választékból, pont ugyanolyan szegények voltak és lesznek. igen nagy részük nem a fidesz miatt lett szegény, ill. pont ugyanolyan szegény volt a többi párt idején is. senki nem tett semmit ez ellen. ebből a szempontból a szegénységük ténye egyáltalán nem meghatározó.

már eleve bizonytalan volt a fideszes kommentelő felvetése, hogy aki szegény, nem szavaz a fideszre. most ugyanolyan bizonytalan a ti állításotok, hogy nem akarna ő a fideszre szavazni, csak rákényszerítik.
szerintem meg nem igazán van összefüggés.
ha van, max annyi, hogy a legszegényebbek a legbutábbak :-)
de ez meg végképp független attól, hogy nagyvárosi vagy vidéki valaki...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.05.12. 09:10:50

@Nzoltan: Az orosz gazdaság teljesítménye egy nagy nulla a kőolajon és a földgázon kívül. Azt pedig mindenki tudja, hogy Putyin lakóházakat robbantatott fel a titkosszolgálattal, hogy ezzel legyen indoka az újabb csecsen háborúra és erőskezű vezetőként megerősítse a népszerűségét. Jelcin kiszemeltje volt, kár vele szembeállítani...
Az szerinted nem diktatúra, ha csak a kormány által engedélyezett ál-ellenzéki pártok ülhetnek a parlamentben, a többiek börtönbe kerülnek? Az kommunizmust sírod vissza a 80% feletti választási eredménnyel?

Attilajukkaja 2017.05.12. 09:35:28

@aleksz róz:
"konkrétan általánosítottál. csak indokolatlanul. egyedi esetek alapján tévesen (vagy elhamarkodottan) vontál le következtetést az egészre vonatkozóan."
Egy szóval sem írtam, hogy minden esetben manipulálják kisebb helyeken a szavazást, de hogy több esetben is előfordult, az tuti. És ha sok esetről beszámolnak, akkor nagy valószínűséggel még többről lehet szó. Mit nem értesz ezen?

"de általában hogyan félhetnek az emberek olyan dolgokról beszélni, amik nincsenek is általában?"
Szóval minden csak a kitalációjuk? Ez a te véleményed. És naná, hogy nem nagyon mernek beszélni róla!

"high up! kommentelőnek fingja sincs róla."
Csak neked van, mi?

"szerintem meg a nagyon szegényeknek szinte mindegy, ki van kormányon a mai választékból, pont ugyanolyan szegények voltak és lesznek."
Lehet, de akkor is sokan vannak, akik nem maguktól döntik el, hogy kire szavazzanak.

"igen nagy részük nem a fidesz miatt lett szegény, ill. pont ugyanolyan szegény volt a többi párt idején is. senki nem tett semmit ez ellen. ebből a szempontból a szegénységük ténye egyáltalán nem meghatározó."
Az a meghatározó, hogy a "főnök" (a vajda, a munkaadó vagy a polgármester) mit mond, kire kell szavazni. A szegénységükből kifolyólag nem lehet független véleményük.

"már eleve bizonytalan volt a fideszes kommentelő felvetése, hogy aki szegény, nem szavaz a fideszre. most ugyanolyan bizonytalan a ti állításotok, hogy nem akarna ő a fideszre szavazni, csak rákényszerítik."
Ilyen szegény is van, meg olyan is.

"ha van, max annyi, hogy a legszegényebbek a legbutábbak :-)"
Gondolom, most is ironizálgatsz.

2017.05.12. 10:38:47

@Attilajukkaja: "És ha sok esetről beszámolnak, akkor nagy valószínűséggel még többről lehet szó. Mit nem értesz ezen?" - értem, hogy mit írsz. te nem érted, hogy nem a valóságról írsz.

"Szóval minden csak a kitalációjuk? Ez a te véleményed." - egy szóval nem állítottam ilyet.

"Csak neked van, mi?" - nem csak nekem. de neki biztosan nincs.

"Lehet, de akkor is sokan vannak, akik nem maguktól döntik el, hogy kire szavazzanak." - ez a te véleményed, amit nem sikerült alátámasztanod.

"A szegénységükből kifolyólag nem lehet független véleményük." - ez a te véleményed, amit nem sikerült alátámasztanod.

"Gondolom, most is ironizálgatsz." - nem. tényleg sok buta ember szavaz a fideszre. de ugyanúgy szavaznak buták az mszp-re, dk-ra (stb.) is. és a nagyvárosban is vannak buták, nemcsak vidéken.

Attilajukkaja 2017.05.12. 13:30:45

@aleksz róz:
"ez a te véleményed, amit nem sikerült alátámasztanod."
Folyton csak ezt szajkózod, miközben te is csak a véleményedet hangoztatod. Nézz utána a neten, ha nem hiszed el az állításaimnak. Mert így nincsen párbeszéd.
süti beállítások módosítása