B1 blogcsalád



A Fidesz éppen lecseréli a szavazótáborát

2017. május 10. - nickgrabowszki

Itt a válasz arra, hogy bár a kormányellenes tiltakozások egyre hangosabbak, miért nem csökken a Fidesz kétmilliós bázisa.ovbzs.jpeg

Az egyik válasz erre az, hogy de, csökken.

Kontler László történész, Orbán oxfordi barátja - aki korábban szemtelenül alázta a miniszterelnököt - nyilatkozott arról a Magyar Narancsnak, hogy a Fidesz korábbi szavazói egyre inkább kijózanodnak és elpártolnak:

az a fajta művelt, tanult értelmiségi középréteg, amelyik a valamikori Fidesznek a legfontosabb célközönsége volt, és amelyet bővíteni szeretett volna, az

mostanra kijózanodott.

Az elmúlt évek fokozatos és elszánt rombolása mostanra elért odáig, hogy ezek az elkötelezett polgári konzervatívok felismerik és gyakorlatilag kimondják, hogy a Fidesz többé nem az ő pártjuk. Ebben az értelemben számomra ez a Fidesz talajvesztését mutatja, és azt, hogy nincs az országban többé olyan előremutató, fejlődést generálni képes csoport, amelyik a mai Fideszt támogatná.

A másik válasz az, hogy viszont jönnek helyettük mások.

Török Gábor politológus mondta 10 napja a Magyar Nemzetnek, hogy , 

Hiba azt gondolni, hogy a kétmilliós tábor minden tagja ugyanúgy gondolkodik, és megszólításuk felfűzhető ugyanarra a logikára. Megvan a lemorzsolódás veszélye, és bár erről konkrét kutatások nem állnak rendelkezésemre, gyanítom, hogy van kiáramlás a Fidesz-táborból. Ám van utántöltés is, mégpedig a Jobbik irányából. Ezért nem látszik lényeges változás a Fidesz népszerűségében: van, aki megy, de

 jönnek helyettük mások.

(...)

A Fidesz hatással van erre a táborra. Egyfajta helycsere történt a két politikai erő között. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Fidesz lett az új Jobbik, és a Jobbik az új Fidesz, mert ez nem írja le pontosan a helyzetet, de az kétségtelen, hogy a centrális erőtér megingott. Megszűnt az az elrendezés, hogy a Fidesz mellett létezik egy bal- és egy jobboldali ellenzék. Ha megkérdeznénk a választókat, nem biztos, hogy a Jobbikot a Fidesztől jobbra helyeznék el. A CEU-üggyel és az Oroszországhoz fűződő viszonyunkkal kapcsolatban végzett kutatásokból az derült ki, hogy a Jobbik szavazótábora ezekben a kérdésekben ma sokkal közelebb áll a többi ellenzéki párt véleményéhez. Ez korábban nagyon nem volt így. Ugyanakkor van nagyjából egyharmadnyi jobbikos, aki nem így gondolkodik, hanem ezekben a kérdésekben a kormánypárttal rokonszenvezik. Ők Orbánék tartaléka.

A Brexit-, Trump- és Le Pen-jelenségek további tanulsága az urbánus és rurális választók között megjelent egyértelmű különbség, a város és a vidék közötti ellentét.

Ilyenformán a migráncsozás, sorosozás, simicskázás nem a felvilágosodott, jobban tájékozott urbánus szavazók között működik, hanem az árván hagyott és a külvilágot csak a tévéből ismerő vidékiek körében. Főleg az idős, nem túl iskolázott vidéki szavazók körében.

Minél idősebbek és minél kisebb településen élnek, annál jobb.

Innen nézve talán érthetőbb, mi szüksége volt Orbánnak elmenni a román határ közelébe, egy olyan faluba, ahol három házban összesen hatan élnek, egy 78 éves nénihez, hogy disznókat tekintsen meg, és megígérje a nyugdíjemelést.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3212494971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.05.10. 14:31:28

A Fidesz korábban a 30 alatti ballib szavazókat cserélte a konzervatív 30-as, 40-es korosztályra, aztán jött a nyugdíjasok meghódítása és a fiatalok kezének elengedése...

Török Gábornak viszont nincs igaza, ha megkérdeznénk a választókat, akkor biztos, hogy a Jobbikot a Fidesztől jobbra helyeznék el, mert ezt sulykolja a Jobbikon kívül minden párt és a média is.

NemodaBuda 2017.05.10. 16:42:22

És most cseréli le az igazi faisztákra, a kopaszokra és az alja-szittyákra ! És mire cseréli őket, ha nem jön be ? Ha mégsem sikerül megfélemlíteni egy egész országot ? Ha úgy egy életre elegünk lesz ebből ?

MaxVal BircaMan HJE · http://www.bircahang.org 2017.05.10. 17:24:19

Clinton kampányában sem vált be Trump szavazótáborának lenézése, most sem fog. Nem tudom, hogy van-e lemorzsolódás, én nem láttam ilyet. De azt látom, hogy nagyon is van racionális érv Orbán mellett. Ha így folytatjátok, csak előrehozzátok azt, hogy az ellenzékből annyi maradjon meg, mint Oroszországban. Akkor fogtok csak igazán ajvékolni, bár senkit sem hallja meg. A jólét magáért beszél.

Sir Galahad 2017.05.10. 17:27:51

Ha egy párt kormányoz, a népszerűtlen lépések erodálják a szavazótáborát. Ez természetes. A Fidesz ezt, legalábbis egyelőre, tudja ellensúlyozni új szavazókkal, ezért nem fogy a tábora. A kérdés az, hogy az ellenzéki pártoknak miért nem nő a támogatottságuk, miközben az ő népszerűségüknek nem árt a kormányzás terhe? Tőlük miért pártolnak el azok, akik pótolják a Fidesz szavazóbázisát?

exterminador 2017.05.10. 17:34:09

@MaxVal BircaMan HJE: hát igen, az orosz jólét!... Ahogy azok élnek!... A norvégok egymás sarkát tapossák a határon, Alaszkából mindennap több ezren úsznak át a Bering-szoroson, hogy abban az Eldorádóban letelepedhessenek, nem igaz?

MaxVal BircaMan HJE · http://www.bircahang.org 2017.05.10. 17:40:29

@exterminador: Az orosz nép elégedett Putyinnal, ez látszik a választási eredményeken. Na de vajon a norvég választási eredményeken mi látszik? Egyik pártnak sincs többsége.

lobster thermidor 2017.05.10. 17:43:09

@MaxVal BircaMan HJE:

Mesélhetnél nekünk valami szépet a 78 éves Bözsi néni féle vidéki nyugdíjasok, vagy a hulladéklerakóban szolgáló 6 elemis biztonsági őrök jólétéről.

Andy73 2017.05.10. 17:44:33

Ja, a falusi nyugdíjasok adják ki a kétharmados (vagy ahhoz közeli) győzelmet, amit az összes mandátumbecslő mutat.
Nyilván ezért nyerné meg ma is az egyéni körzetek szinte mindegyikét a Fidesz, kivéve néhány hagyományosan baloldali körzetet, mint pl. Angyalföld.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 17:47:06

@Andy73: Igen, a geci hazaáruló falun erős, ahol csak az M1-et lehet fogni.

MaxVal BircaMan HJE · http://www.bircahang.org 2017.05.10. 17:48:15

@lobster thermidor: Mesélnek ők. Örülnek, hogy jó kezekben van az ország.

MaxVal BircaMan HJE · http://www.bircahang.org 2017.05.10. 17:51:57

@Andy73: Szidhatjátok a nyugdíjasokat, de tény, hogy az összes többi korcsoportban is messze a fidesz vezet támogatottságban. Szabhatjátok a körzeteket akárhogy.

kissiú 2017.05.10. 17:53:48

@MaxVal BircaMan HJE: "Az orosz nép elégedett Putyinnal, ez látszik a választási eredményeken. Na de vajon a norvég választási eredményeken mi látszik? Egyik pártnak sincs többsége."

Hűha, már Birkáékat is parodizálja valaki?

morpho 2017.05.10. 18:00:52

@MaxVal BircaMan HJE:

Abból, ahogy Putyin alakítja saját magáéhoz az orosz alkotmányt, valamint az orosz "választási eredményekből" az látszik, hogy Oroszországban diktatúra van. A norvég eredményekből meg az látszik, hogy Norvégiában demokrácia van.
Remélem kielégítő választ kaptál.

MaxVal BircaMan HJE · http://www.bircahang.org 2017.05.10. 18:06:11

@morpho: Azt már korábban is hallhattuk tőletek, libsiktől, hogy ha valahol egy párt abszolut többséget szerez, az diktatúra. Érdekes a demokráciafelfogásotok, mely szerint kisebbségi kormányoknak kellene a hatalmat gyakorolniuk. Persze az MSZP kétharmada már a feledés homályába vész.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.05.10. 18:13:34

@MaxVal BircaMan HJE: Az ellenzéki pártok betiltásával fenyegetőzni nem vicces... Az orosz választási eredményeken csak az ellenzék hiánya és a még így is folyamatos választási csalás látszik, persze a kommunista diktatúra alatti berögződés nagy úr...

@Sir Galahad: Mert egy majomra többen szavaznak, mint az ellenzékre. Orbán a "vakok közt a félszemű a király" elv alapján jutott csak hatalomra és ott is marad, amíg ilyen marad a választék vagy nincs ellene belső puccs.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.05.10. 18:15:52

@MaxVal BircaMan HJE: Az MSZP legalább nem módosította egyoldalúan az alkotmányt, nem élt vissza a kétharmaddal. Nem mintha bármi értelmeset csináltak volna...

MaxVal BircaMan HJE · http://www.bircahang.org 2017.05.10. 18:20:34

@Online Távmunkás: Senki nem tiltotta be az ellenzéki pártokat. Nálunk is csak magukat járatják le. Bár nem is valódi választókat képviselnek, hanem a megbízóikat. Én örülnék legjobban, ha lenne a Fidesznek alternatívája.

legyetek 2017.05.10. 18:20:59

"a külvilágot csak a tévéből ismerő vidékiek körében"
Fordítva, pajtás, fordítva. Akik csak tv-ből ismerik a külvilágot, azok Budapesten laknak.

legyetek 2017.05.10. 18:25:00

@Online Távmunkás: Nem maradt rá idejük. Privatizálni kellett.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 18:29:27

@Online Távmunkás: "Az MSZP legalább nem módosította egyoldalúan az alkotmányt, nem élt vissza a kétharmaddal. Nem mintha bármi értelmeset csináltak volna... "

Azért árnyaltabb a kép. Kurvára utálom elmondani az igazságot, mert úgy tűnik, mintha a szocikat fényezném. De tény, hogy a bokroscsomaggal - amit a bokros baromi szarul vitt véghez - megágyaztak az elkövetkezendő tíz év gazdasági fejlődésének. És az akkori pufajkás leiskolázta demokráciából a mostani csúti gecit.

1996-ban kiröhögtem volna azt, aki azt mondja, hogy ~20 év múlva a fentieket leírom.

1991-ben kiröhögtem volna azt, aki azt mondja, hogy ~25 év múlva nem érjük el a skandináv életszínvonalat, hanem Bulgáriával versenyzünk az utolsó helyért.

David Carradine 2017.05.10. 18:34:04

@NemodaBuda: És ha eleged is van ebből, akkor kire szavazol? Melyik politikai csoportosulásban látod azt, hogy tudná vinni itt egy ország dolgait, kezelni a bürokráciát, államapparátust? Nem azért nincs jelenleg alternatíva, mert a "Zorbánék" mindenkit elnyomnak, meg uralják a médiát, megnyirbálják a sajtószabadságot (ez a legbugyutább indok, ezért csak a libersajtó sír, hiszen most azt mondd mindenki, amit akar, aki már 30 évvel ezelőtt is felnőtt fejjel gondolkodott, és látta azt a világot, az tudja), meg megvezetik az embereket, mikor éppen kit, csak meglegyen a szavazótábor. (Miért baj ez? Melyik politikai párt nem csinálja ugyanezt? Erről szól a demokrácia, ami a valaha létező legnagyobb politikai bűvésztrükk a történelemben.) Hanem azért, mert nincs egy épkézláb másik politikai konstrukció, ami elég életképes és fajsúlyos lenne ahhoz, hogy a választópolgárok tömegesen rá szavaznának. Jött a Jobbik, addig-amíg, a korábban kormányzó baloldal (baloldal... nevetséges, hagyjuk már ezt az oldalazást, ezeknek már semmi közük semelyik klasszikus oldalhoz, egyiknek sem) romjaiban, széttagolva, vállalhatatlan emberekkel, most már ott tartunk, hogy majd a Kétfarkú, meg a Momentum... Vicces. Tényleg ezekből akarnak országot irányító erőt kreálni? Ilyen még egy amerikai fantasy filmben sincs! (Az ellenzéki sajtó sztárolása sajnos még nem tesz működőképessé egyetlen politikai konstrukciót sem, az emberek józanabbik fele pedig nem fogja elhinni azt, hogy egy kvázi anarchiába hajló nézetekkel, pusztán tagadásból élő, vicces falragaszokkal, demonstrációkkal kampányoló - amúgy valós program nélküli - formáció hatalomra kerülve majd tényleg tud mit kezdeni egy állam működtetésével (ami ennél egy kicsit bonyolultabb, és nagyobb felkészültséget kíván). Szóval a "nem" az "nem", Részedről, meg sok ember részéről. OK. Csak ebben az esetben ha nemet mondasz valamire, akkor meg valamire igent kell, mert a folyamatosság ebben az esetben feltétel, az ország nem válhat működésképtelenné. Szóval csak akkor mondj nemet, ha valami másra meg tudsz bizakodva igent. Bár, gondolom az is a "Zorbánék" hibája, hogy senki más nincs a magyar politika színpadán, akire lehetne itt jó szívvel szavazni. Nekem meg mondjuk nyolc, mert ciklusok óta nem szavazok, éppen ezért, de Ti csak tépjétek itt a szátok ész nélkül, a Ti dolgotok...

burgener 2017.05.10. 18:44:47

@David Carradine: Kívánom Neked, hogy dolgoznod kelljen azokkal, akik ezt az államot épp "működtetik" most, ennyi semmihez nem értő vakbarom a büdös életben nem volt még a minisztériumokban.

Nem politikai, szervezési-igazgatási alapon írom.

Janossz 2017.05.10. 18:47:24

@David Carradine: "És ha eleged is van ebből, akkor kire szavazol? Melyik politikai csoportosulásban látod azt, hogy tudná vinni itt egy ország dolgait, kezelni a bürokráciát, államapparátust? "
Pont így beszéltek az MSZMP-sek 88-ban.
Azok is azt hitték, nélkülük összedől a világ. Aztán lettek kormányképes pártok, meg választások, kormány, miegymás. Nem állt meg forogni a Föld nélkülük.

2017.05.10. 18:52:31

@MaxVal BircaMan HJE: hazátlan buzi, inkább a bulgár ügyekkel foglalkozz, ebbe ne ugass bele!

Willkommenskultur 2017.05.10. 18:54:14

'az a fajta művelt, tanult értelmiségi középréteg, amelyik a valamikori Fidesznek a legfontosabb célközönsége volt, és amelyet bővíteni szeretett volna, az

mostanra kijózanodott.'

Naná épp most készül átpártolni a Fizessenek a gazdagok! szlogen mellé.

Muhaha

Willkommenskultur 2017.05.10. 18:56:56

'Ilyenformán a migráncsozás, sorosozás, simicskázás nem a felvilágosodott, jobban tájékozott urbánus szavazók között működik'

Nem, nekik az elmútnyócévet köszönhetjük.

muhaha

Willkommenskultur 2017.05.10. 19:03:03

@David Carradine: Természetesen Orbánra fogok szavazni, ki másra?

Jobbikra? De hát ők simicska csicskák mint Orbán, csak messze nincs olyan tapasztalatuk.

Mszmp? Bruhaha

Együtt, PM? Muhaha

DK? Nyííííhahaha

LMP? Ugyan.

Momo, Liberálisok, Bokros Lajos? Na ne már.

Az elkövetkező 1 évben semmi sem fog változni ellenzéki térfélen, ahogy az utóbbi 7ben sem változott semmi, csak a Jobbik lett hülyébb.

C'est la vie

midnight coder 2017.05.10. 19:03:04

@exterminador: Ahhoz képest, ahogy az oroszok Jelcin elvtárs idejében éltek, még mindig fényévekkel jobb a helyzetük. Másrészt Nyugat-Európa mostani jóléte fenntarthatatlan. És amikor az összeomlik, na az durva lesz.

nemecsekerno_007 2017.05.10. 19:06:51

Ja persze, nyílván. Hirtelen átpártoltak az ellenzékhez. :)

Én nem értem ezt, épp elég problémánk van mér' kell faszságokkal foglalkozni?

2020 után össze kell szedni magunkat mert bajok lesznek.

exterminador 2017.05.10. 19:08:36

@MaxVal BircaMan HJE: birca, birca, eszméletlenül szánalmas bírsz lenni.

Willkommenskultur 2017.05.10. 19:09:57

@midnight coder: Nyugat európa nem fog összeomlani még sokáig, inkább sorvadni fog lassan, igazából Olaszországban, UKban és részben Franciaországban ez már 20 éve tart, Németország még tartja magát.

Mindenhol bontják le a szociális államot, emelik a nyugdíjkorhatárokat, szükül a középosztály, gazdagodik a gazdag osztály számosodik a proli osztály. Ez idővel mindig kinyírja a demokráciát.

exterminador 2017.05.10. 19:10:08

@midnight coder: ja, a hanyatló Nyugat, hatvan éve mást sem csinál, csak összeomlik.
Beszéljünk arról, mi lesz a nagy orosz "jóléttel", ha elfogy a gáz meg az olaj.

VT Man 2017.05.10. 19:10:14

Az a Bözsi nénis videó nagyon nagy! 10 perce röhögök!

exterminador 2017.05.10. 19:14:44

@Willkommenskultur: külföldről könnyű ugatni, ugye?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.05.10. 19:14:58

@NemodaBuda: Akkor majd orosz tankokra, TEK-re, Kubatov-kopaszokra és Magomedekre cseréli le. Remélem, megvárjuk szépen csendben ezt is.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.05.10. 19:20:55

@MaxVal BircaMan HJE: Költözz már ki oroszországba bammeg. Úgyis oda húz a kicsi szíved. Biztosan jól élnél ott. Sok gőzfürdő van...

Attilajukkaja 2017.05.10. 19:21:56

"A Fidesz éppen lecseréli a szavazótáborát"
Mire is? Vodkára?

jolankovacs 2017.05.10. 19:27:17

Szeretnék egy adatbázist azokról, akik itt trollkodnak a kormányzópárt mellett.
Majd ha jön az elszámoltatás, - MERT JÖNNI FOG ez biztos! (minél később, annál kegyetlenebb) - nehogy megússzák ezt a rombolást!!
Ne feledjétek, hogy a világháborús bűnökért a más kontinensen bujkálókat is utólérte a szervezet aki kereste. Évtizedekkel később is!! Rátok is ez vár, mert nem érdemeltek mást, hiába fordítotok hátat a vezérnek a bukás előtti pillanatban.
Csak az válaszoljon aki találva érzi magát!

Nzoltan 2017.05.10. 19:28:13

@Online Távmunkás: Marhaság. Oroszország putyin alatt megerōsödött. Jelcin és elödei csak erodálták az orosz gazdaságot. Mióta visszafoglalták a krímet, azóta meg egyenesen le van söpörve az ellenzék oroszországban.
A nem diktatúra, ha a 85 százalékos párt viszi az országot.

nick papagiorgo 2017.05.10. 19:28:46

Ez ez írás már megint egy "mosakodás", hogy Orbán miért fog győzni 2018-ban, és mások miért nem.
Egy politikus vagy elemző nagyon jól tudja, hogy tökmindegy, hogy Orbánnak (vagy bárki másnak) milyen összetételű a szavazótábora, amíg az milliós nagyságrendű, és választási győzelemhez segíti. Ezen lehet elmélkedni, a ceruzát rágni, de a lényeg, hogy kik szavaznak és hogyan.

Ennek fényében lehet azon is rugózni, hogy Orbán mikor, hogyan és kire cseréli le a szavazótáborát. Amíg más nem tudja lecserélni (egészen pontosan növelni) és marad az, hogy van egy nagypárt kétmillió szavazóval, szemben vele 8-10 párt (jó esetben) ugyanennyivel, de az megoszlik a 8-10 között, addig mindig ő fog győzni, a többiek meg veszíteni, hiába büszkék rá, hogy az ő szavazóbázisuk mennyire iskolázott, vagy bármi.

nick papagiorgo 2017.05.10. 19:35:11

Még egy mondat: ha az MSZP, Dk meg a többi nem nézné le a vidéki lakosságot, és elmennének a kistelepülésekre/tanyákra is (ahogy Orbán elmegy) és ott is kampányolnának, akkor talán nem ott tartanának most, ahol.

Orbánra sok mindent el lehet mondani, de azt nem, hogy fintorogna, hogy el kell menni a disznótenyésztő nénihez. Nagyon jól tudja, hogy ugyanúgy egy szavazat mit dr. dr. Doktor Gyula akadémikus. Más meg ezt nem teszi meg, mert nincs rá pénz, nincs rá erőforrás, messze van, disznószag is (hajnalig lehetne a kifogásokat sorolni) , inkább oda se megy. Aztán meg csodálkozik ,hogy veszít.

Nzoltan 2017.05.10. 19:38:43

@jolankovacs: Na, ez az igazi komcsi tepó.

Nzoltan 2017.05.10. 19:42:48

@nick papagiorgo: A felvilágosult ellenzék mintha a migránsoknak nyomná a vakert. Azok meg nem szavaznak. A néni, akinek a kertjébōl leeszik a gyümölcsöt, meg le van szarva.

Janossz 2017.05.10. 19:44:15

@exterminador: Ha ez külföldről osztja az észt, az csak Tiraszpol lehet.
Egyszer kifejtette, hogy anémet élelmiszerárak kétszeresei a magyarénak.
Nem egy világjáró típus.

illaim 2017.05.10. 19:52:08

Már a hathetes kismacskáknak is kinyílik a szemük! Ezek szerint a fidesses szavazók megrekedtek az öthetes kismacskák fejlődési színvonalán! LOL

Attilajukkaja 2017.05.10. 19:52:16

@Nzoltan:
"Oroszország putyin alatt megerōsödött"
Miben is?

nick papagiorgo 2017.05.10. 19:52:29

@Nzoltan:
pontosan.
Ezért mondtam, hogy utána meg megy a mosakodás, hogy miért vesztettek. Azt sem tudják, hogy kit is kellene megszólítani. Ennyi erővel a Baba TV-n is hirdethetnének (bár az mégiscsak gusztustalan lenne), vagy mondjuk Ausztráliában. "Pedig mennyi erőt öltünk az ausztrál magyarok megszólításában, én meg a feleségem, háromszor is voltunk ott, természetesen agitálni (nem nyaralni) , pártszempontból" stb.

Attilajukkaja 2017.05.10. 19:55:11

@nick papagiorgo:
"ha az MSZP, Dk meg a többi nem nézné le a vidéki lakosságot, és elmennének a kistelepülésekre/tanyákra is (ahogy Orbán elmegy)"
Ugyan már! Nem ezen múlik. Gyurcsány is elment az Avasra és ott is lakott a egy szegény családnál. Már nem emlékszel?

nick papagiorgo 2017.05.10. 20:00:01

@Attilajukkaja:
Oroszország Putyin előtt nagyhatalmi státusból kb középhatalmi (mint pl. Törökország) státusba esett vissza, Putyin alatt ezt visszanyerte.
Az EU-s szankciók is padlóra küldték Oroszországot, de mostanra kb visszaerősödött, megtanult EU-s import helyett belső piaci termékeket fogyasztani, ill. a partnereit lecserélte az EU-ról Kínára, Indiára, meg ezekre.

Nem vagyok egy Putyin-fan, ezek tények. Az EU a hülye embargójával csak annyit kényszerített rá Oroszországra, hogy átalakítsa a gazdaságát, Oroszország ezt megtette, az egésszel annyit ért el az EU, hogy Oroszo-nak most már jóval kisebb szüksége van az EU-ra, mint azelőtt. Oroszo. nagyobb, mint az EU maga és adott esetben meg is oldja a gondjait, ezt az EU bürokratái nem teljesen mérték fel :)

eßemfaßom meg áll 2017.05.10. 20:00:21

"bár a kormányellenes tiltakozások egyre hangosabbak"

2010 végétől 50-100ezres tüntetésekről regéltetek

Manapság a tizezres tömeg már szenzáció, a párezres a gyakoribb az együtt meg hangfalakkal hangosítja a 20 tüntetőjét.

Miről is beszélsz?

eßemfaßom meg áll 2017.05.10. 20:02:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "falun erős, ahol csak az M1-et lehet fogni. "

Ahol van M1 ott van RTL is

ingyen

exterminador 2017.05.10. 20:03:38

@Janossz: épp ma dicsekedett valamelyik másik blogon, hogy Prágában van, egyébként meg felvidéki.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 20:04:33

@eßemfaßom meg áll: Meg a hörcsög hazugva fröcsögő, vagy fröcsögve hazudó TV2-je. Meg a megyei lap. Ja, az is Pénztáros Lőrincé.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 20:05:44

@eßemfaßom meg áll: "Manapság a tizezres tömeg már szenzáció"

Hülye vagy? A liberálisok mindig TELJES számban megjelennek... megjelenik. :))

nick papagiorgo 2017.05.10. 20:05:51

@Attilajukkaja:
az egész azon múlik, hogy amit O. vagy Gy. tesz, az mennyire hihető. Amit O tesz az az, amit Gy. tesz, az meg nem. Ez olyan, mint a szegény elveszett kislány, aki véletlenül Gy. villájába csöngetett be.

És egyébként ezen múlik. Vidéken a Fidesznek van bázisa meg a Jobbiknak, a többinek nincs, mert "azértmert" (nincs pénz, nincs elég aktivista, messze van, lehet a kifogásokat sorolni). De a lakosság jelentős része kistelepüléseken él. Ha ott van egy fideszes "megmondóember" (mert a fidesz vette rá a fáradtságot/pénzt, hogy legyen), MSZP-s meg nincs, (mert azok meg nem), akkor a Fidesz viszi a körzetet. Ennyi, ez a titok, nem a "választási rendszer anomáliái" meg ezek, amikre szeretnek hivatkozni :)

morph on deer 2017.05.10. 20:07:18

@nick papagiorgo:
"Még egy mondat: ha az MSZP, Dk meg a többi nem nézné le a vidéki lakosságot, és elmennének a kistelepülésekre/tanyákra is (ahogy Orbán elmegy) "

Bizony!
Üdvözölte is a legújabb szavazóját, úgy hallottam...

élveteg 2017.05.10. 20:15:26

"Ilyenformán a migráncsozás, sorosozás, simicskázás nem a felvilágosodott, jobban tájékozott urbánus szavazók között működik, hanem az árván hagyott és a külvilágot csak a tévéből ismerő vidékiek körében"

Itt nézegethetsz jópár felvilágosodott jobban tájékozott urbánust :

www.youtube.com/watch?v=VaBvjZURCAg

Janossz 2017.05.10. 20:17:09

@nick papagiorgo:" Oroszo. nagyobb, mint az EU maga és adott esetben meg is oldja a gondjait,"
Miben nagyobb? Területben? Igen. Szép nagy lakatlan tajgák vannak arra.
Népességben? Az EU négyszer nagyobb.
Gazdaság? Az Olaszokkal vannak egy súlycsoportban, rengeteg természeti adottságukkal együtt, ami a taljánoknak nincs.
Haderő? Egyszer már csúnyán buktak egy melldöngető bajnokságot.

eßemfaßom meg áll 2017.05.10. 20:19:24

@jolankovacs: "Szeretnék egy adatbázist azokról, akik itt trollkodnak a kormányzópárt mellett.
Majd ha jön az elszámoltatás, ..."

Kommunista vér nem válik vizzé.

Janossz 2017.05.10. 20:21:11

@nick papagiorgo: "Ha ott van egy fideszes "megmondóember" (mert a fidesz vette rá a fáradtságot/pénzt, hogy legyen)"
De udvariasan fogalmazol. Nevezd kommiszárnak nyugodtan, értjük mi!

Ekrü 2017.05.10. 20:21:12

Ez már nem az első írás itt amelyik megpróbálja szembeállítani a várost a vidékkel abban a reményben ,hogy ha eléggé leszólja a vidéket (tanulatlan falusi bunkók,egyszerű nyugdíjasok) akkor a városiak majd a baloldalra szavaznak.Gondolom a cikk íroja is abból indul ki ,hogy ez a 90-es években bevált akkor most is be fog.Túl azon ,hogy az ilyenfajta cikkek visszataszítóak,süt belőlük a lenézés a vidékiek iránt (ahogy egypár hozzászólónál is is),ráadásul hazugok is.Vidéken ma már éppen úgy megtalálható a kábeltévé mint a városokban.Lehet ,hogy meglepő ,de a vidéki emberek és a nyugdíjasok néznek HBO-t ,és más műsorokat is,használják az internetet,az unokákkal a facebook-on beszélgetnek.Az én 70 éves édesanyámnak a UPC van bekötve és van facebook-ja is.Továbbá okostelefonja is van.Én meg mint budapesti 50 éves értelmiségi az elmúlt években a Fideszre szavaztam és most is rá fogok.Nem vagyok meggyőzhető és én se akarok másokat meggyőzni.Akinek meg ez nem tetszik azt nagyon sajnálom.De az ahogy egyesek itt a vidékről és a vidéki emberekről írnak az felháborító és szégyen.

Robur 2017.05.10. 20:34:16

Jó hír, Orbán nyugger tábora nemsokára kidöglik.

Attilajukkaja 2017.05.10. 20:44:38

@nick papagiorgo:
"Amit O tesz az az, amit Gy. tesz, az meg nem. "
Számodra. Számomra meg abszolút hiteltelen, amit bármelyikük tesz.

"Vidéken a Fidesznek van bázisa meg a Jobbiknak, a többinek nincs"
Ebben valószínűleg igazad van.

"De a lakosság jelentős része kistelepüléseken él."
Igen. Ezért nem lehet ott fogni a Klub rádiót vagy az ATV-t. Csak a Fidesz propaganda elérhető.

"Ha ott van egy fideszes "megmondóember" (mert a fidesz vette rá a fáradtságot/pénzt, hogy legyen), MSZP-s meg nincs, (mert azok meg nem), akkor a Fidesz viszi a körzetet."
Érdekes, hogy mégis vannak körzetek, amelyekre ez egyáltalán nem igaz. Én sem értem, miért.

illaim 2017.05.10. 20:47:23

@Ekrü: A márvány mosdót kihagytad a csipketerítővel! LOL

Attilajukkaja 2017.05.10. 20:51:34

@nick papagiorgo:
"Oroszország Putyin előtt nagyhatalmi státusból kb középhatalmi (mint pl. Törökország) státusba esett vissza, Putyin alatt ezt visszanyerte."
Egyáltalán nem nyerte vissza! Próbálja vérrel, fegyverekkel visszaszerezni, de még nagyon messze van attól a bizonyos státusztól.

"Az EU-s szankciók is padlóra küldték Oroszországot, de mostanra kb visszaerősödött"
A gazdasága most is padlón van, a szegénység óriási, az erőszak tombol.

"partnereit lecserélte az EU-ról Kínára, Indiára, meg ezekre."
Próbálkozik, ez nem vitás.

"annyit ért el az EU, hogy Oroszo-nak most már jóval kisebb szüksége van az EU-ra"
Nem volt más választása. Szarban is vannak az oroszok!

"Oroszo. nagyobb, mint az EU maga és adott esetben meg is oldja a gondjait, ezt az EU bürokratái nem teljesen mérték fel :)"
A méret nem mindig számít. :o) És azt, hogy hogyan "oldja" meg a gondjait, azt jól látjuk.

nick papagiorgo 2017.05.10. 20:53:11

@morph on deer:
"Üdvözölte is a legújabb szavazóját, úgy hallottam..."

Minden gonoszkodás nélkül: pattoghatsz meg lenézheted, de ha dolgok nem változnak ő fog győzni, nem az, akit te szeretsz. Mert "ő hajlandó lenyúlni a disznószarért" az általad szeretett komák meg nem, mert nekik az büdös. Ennyi :)

nick papagiorgo 2017.05.10. 20:55:19

@Janossz:
"Haderő? Egyszer már csúnyán buktak egy melldöngető bajnokságot."
Fiatal vagy. Nézz rá a 89 előtti térképekre. 45-ben pl. megnyertek egy melldöngető bajnokságot, és a megszerzett területeket meg is tartották úgy 40 évig. Helló!

nick papagiorgo 2017.05.10. 20:57:31

@Janossz:
"Nevezd kommiszárnak nyugodtan, értjük mi!"
Nevezd, aminek akarod. A lényegen nem változtat, a Fidesznek van, a baloldalnak nincs, és ettől nyer a Fidesz. Ezt kéne felfogni. Bárminek nevezheted innentől :)

Ekrü 2017.05.10. 21:03:23

@illaim: Attól ,hogy gúnyolódsz meg lenézel másokat nem lesz igazad.És több szavazója se lesz a baloldalnak attól ,hogy birkáknak,tanulatlan bunkóknak ,vidéki parasztoknak nevezi a Fidesz szavazóbázisát.Ahogy én látom ráadásul Budapesten sem állnak jobban.Mert az ,hogy egy kétmilliós városban kimegy az oktogonra 100 -1000 ember ,az nem nagyszerű hanem röhejes.Ráadásul annak a fele is csak a "buli" kedvéért megy.És persze lehet véres kardként hurcolni zuglót,de ezzel egyidöben az olyan hagyományosan baloldali kerületekben mint pld. a VIII.kerület tarol a Fidesz.

Netuddki. 2017.05.10. 21:08:15

@jolankovacs: A fidesznél megvan az adatbázis a kifizetési listával.

@Nzoltan: Hívd aminek akarod, a lényeg, hogy megfizessetek a tolvaj rezsimmel való cinkosságért és az emberek félrevezetéséért! Aki pénzért csinálta az duplán bűnhődjön!

Netuddki. 2017.05.10. 21:09:51

@Ekrü: Na mi van röfi! A saját gazdád néz le, hülye vagy ha nem veszed észre.

nick papagiorgo 2017.05.10. 21:14:29

@Attilajukkaja:
"Számomra meg abszolút hiteltelen, amit bármelyikük tesz."
Itt nem "én" meg "te" számítunk, hanem a szavazóképes lakosság. Egyszerűen fogalmazva: az, amit O. elad, hihetőbb, mint amit Gy. elad, tehát ha mindketten csöngető ügynökök lennének, O. nyerne. Ennyi.

"A gazdasága most is padlón van, a szegénység óriási, az erőszak tombol."
egyféle híreket olvasol ez az egyik, a másik meg hogy Putyin biztosan vezet. Szerinted miért, ha a szegénység óriási? Ez pl. a baloldaliak egyik fő hibája (nem gyanúsítalak, hogy Te is az vagy), hogy ezt a szegénységet túltolják. Mo-on van pl. négymillió szegény. Aha, és hol vannak ezek, és miért nem szavaznak az MSZP-re/DK-ra? Ha négymillió szegény lenne, akkor nem lenne a Fidesznek kb 40 %-a, mert a szegények ellene szavaznának, elgondolkodtál ezen?

"Csak a Fidesz propaganda elérhető."
RTL Klubot mindenhol lehet fogni pl. Továbbá a vidéki lakosság sem hülye el tudja dönteni, hogy jól él-e vagy se. Ez (ne haragudj meg) ilyen baloldali mosakodás, hogy "azért veszettünk, mert csak a Fidesz propaganda elérhető, rosszul vannak megválasztva körzetek, a szavazókat a Fidesz elbutította stb", egy lóf*szt. Atért veszítenek, mert
ha tényleg akkora lenne a córesz, akkor senki se szavazna a Fideszre (ahogy 2010-ben se szavazott senki a szocikra)
ha a baloldal akarná, akkor ugyanúgy agitálhatná a vidékieket mint a Fidesz csak túl lusta rá
ehhez kellene egy komoly program is (azon túl, hogy "fizessenek a gazdagok"), dehát ez nekik nincs.
indíthatnának akár ellenpropagandát is, de ahhoz is túl hülyék (pl. övék volt a Népszabadság, de inkább eladták. A Fidesz meg beszántotta. Ebben a történetben nem a Fidesz a hülye (én is ezt tettem volna a helyükben), hanem ők, mert miért adták el).

És még mindig nem azt mondom, hogy én a Fidesznek szurkolnék, csak azt, hogy a baloldal miért van bukásra ítélve :)

Szóval marha egyszerű mindent a Fideszre fogni :) De az igazság az, hogy cska egyszerűen lusták, még nyerni is :)

Netuddki. 2017.05.10. 21:16:55

@nick papagiorgo: "Egyszerűen fogalmazva: az, amit O. elad, hihetőbb, mint amit Gy. elad, tehát ha mindketten csöngető ügynökök lennének, O. nyerne. Ennyi."

Hihetetlen ez az ostobaság, amivel a tolvajfidesz fanok még mindig tudnak gyurcsányozni!

Ekrü 2017.05.10. 21:21:50

@Tibi !: Ön az ékes példája mindannak amit a baloldal ma képvisel.És innentől kezdve én Önnel nem beszélek és az irományaira sem fogok reagálni.

imi60 2017.05.10. 21:30:15

@MaxVal BircaMan HJE: A Kádár-korszakban is a nép elégedett volt az akkori kormánnyal. A szavazások alapján, nem?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.05.10. 21:40:06

@Nzoltan: Pedig igaza van. A józan gondolkozású ember egyenesen értetlenül áll azelőtt az elmebaj előtt, amit a fidesz művel. És te az elvtársaiddal még olyan blogokon sem hagyjátok békén, ahol az ember nem fidesz propagandát olvasna. Ehhez nincs joga valakinek? Nem lehet, hogy valahol ne a fidesz propaganda legyen látható, ha már egyszer az ömlik a plakátoktól az országos rádiótól a tv-ken át a helyi sajtóból? Ha egyszer a blogszféra moderátorai annyira hülyék, hogy hagyják lehugyozni a munkájukat gondolom van, aki ha tudna tenne ellene. Én megértem.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.05.10. 21:51:36

@eßemfaßom meg áll: "Ahol van M1 ott van RTL is"

Képzeld, én is ezt hittem, de nem. Ki van ez találva.

legális 2017.05.10. 22:11:08

Hihetetlen szintű az a primitívség, ami belbudapesten uralkodik. Ez segít neki lenézni a vidéki bugrisokat.
Azonban a számok roppant makacs dolgok, az utóbbi 2 választást kb 10%-on belüli részvételi szórással országosan nyerte a fidesz. Becsúszott egy-két jobbra-balra szédült körzet. Mind magyarázható a cigányokkal, meg a nyugdíjas kommerekkel. De a körzetek 95 %-át azért nem kéne véletlennek tekinteni. Nem lehetett volna sem Budapestet sem az ostoba vidéket úgy körzetekre osztani, hogy más jöjjön ki. Az a 1,5 határon túli szavazatokból összelapátolt képviselői hely sem számít, sőt az sem, hogy NyEU-ban is nyertünk.
Az számít, hogy a többiek csak futottak még. És ebben a futásban a jobbik messze jobb a 0-közeli sajtórészesedésével, mint a ballibbant törpepártok nem létező szövetsége. Náluk egy dolog tart össze, az a megélhetési sajtó. Azoknak/nektek mindegy melyik libbant alakulat mögé kell beállnotok a fizetésért, a lényeg, hogy deazorbán.

Ekrü 2017.05.10. 22:17:14

@Sörös Mérenc:
UPC :Bronz csomag a legolcsóbb,van benne RTL és M1 is
Telekom: IPTV 31 csatorna a legolcsóbb( -van benne RTL és M1 is
Digi: A kábel TV és a műholdas is adja mindkettőt.
Ezek olyan 2000-4000 ft/hó,a TV szolgáltatótól függően.
Szóval kétlem ,hogy lenne olyan hogy csak az M1 van.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 22:19:59

@imi60: "A Kádár-korszakban is a nép elégedett volt az akkori kormánnyal. A szavazások alapján, nem? "

Igen. Én mindig érvénytelen szavazatot adtam le, de mások nem nagyon éltek ezzel a lehetőséggel.

Aztán a végefelé már volt második jelölt is. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 22:26:09

@Ekrü: "csak az M1 van."

M1, M2, M3, M4, M5, M6, M7, M8, M9, ... M99, TV2, RTL. Ja, MÉG van, ha Bözsi néne megtalálja a távirányítón. De nem nagyon érdemes neki megtanítani, úgyis megveszi a Roszatom a csúti gecinek, oszt beszántja vagy origózza.

Onnan tudod majd, hogy kész a diktatúra építése, hogy megkezdődnek a kínvallatások. Azt tudod, mire kell annyi stadion, ugye?

legális 2017.05.10. 22:29:49

@imi60: Imike!
30% annyira elégedett, hogy szavazni sem akar.
35% még elégedettebb, ő a Fideszre szavaz
35% szavaz szanaszét, mert nem látnak közösen előre. Azért nehogy a Fidesz legyen a hibás, hogy nem tereli be őket egy zászló alá és nem ad nekik kölcsön 10% szavazót.
Ebben mi hasonlít a Kádár rendszerre?
Amúgy akkor tényleg sokan jól érezhették magukat, mert a mostani szavazók egy része is nosztalgiázik, pártállástól függetlenül. Azt meg ne engedd meg magadnak, hogy az ő véleményüket nem tartod véleménynek, azért mert nem értesz vele egyet.

morph on deer 2017.05.10. 22:36:20

@nick papagiorgo:
"pattoghatsz meg lenézheted"

Ebből a második talán stimmel is bizonyos fokig.
Bár pl annak ellenére, hogy a házatlan csigát nem nézem le még nem jelenti azt, hogy ne utálnám!
Amihez csak hozzáér rajta hagyja a gusztustalan, nyálkás nyomát és felhabzsol mindent amit csak elér...

Mert "ő hajlandó lenyúlni a disznószarért" - hát épp ez az!
Az még nem lenne baj, ha lenyúl érte, de miért kell államtitkárt meg alelnököt csinálni belőle mindenáron?
Attól még a "lényege" ugyanaz marad..!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 22:36:40

@Sörös Mérenc: "olyan blogokon sem hagyjátok békén, ahol az ember nem fidesz propagandát olvasna."

Ezek Kubatov fizetett trolljai. A feladatuk az, hogy a bloghun minden értelmes diszkussziót szétverjenek. Reggel mindig nyafognak, hogy milyen szarok a posztok, és ők hogy utálnak itt lenni.

morph on deer 2017.05.10. 22:44:04

@imi60:
"A Kádár-korszakban is a nép elégedett volt az akkori kormánnyal."

Csakhogy ez már nem is a Kádári időkre emlékeztet, hanem inkább a Rákosi féle 'vidámpark' jut eszembe minderről.
Ne zavarjon meg, hogy nem látsz vöröscsillagot meg vörös zászlókat mindenütt, mert csak a színek meg a jelképen változtak, a lényeg ugyanaz...!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.05.10. 22:47:14

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ok, de a blog.hu miért hagyja? Ha én blogger lennék, írnék egy bejegyzést, biztos nem hagynám, hogy egy ilyen fideszes troll alászarjon.

Pop40 2017.05.10. 22:54:32

Nem igaz, hogy nem fogy a fidesz tábora. A pesti időköziken bucira verték őket, s a hatalmas sikernek beállított debrecenin is majd' 20%-kal kevesebben szavaztak rájuk, mint 3 éve. Csak ez nem bukott ki, mert alacsony volt a részvétel.

Amúgy a jelenség valóban létezik. Mostanra a fidesz a lehető legklasszikusabb értelemben vett ostoba söpredék pártja lett, Mo minden legalja szemete ott koncentrálódik. Az értelmiség világgá ment, s a helyükre bejöttek a Jobbikról lefoszló agyhalott nácik. Csak meg kell nézni azt a náci csürhét, amelyik a CEU ellen tüntetett, csoda, hogy lemásztak a fáról.

444.hu/2017/04/23/mert-kell-ennek-a-retkes-egyetemnek-itt-lenni

Fideszes ostoba bolsik, és ex-jobbikos agyhalott nácik, meg felül pár ezer tolvaj, ebből áll a fidesz.
Kitűnő hely lenne az ország, ha ezt a hazaáruló csürhét csomagban lehetne pokolra küldeni.

Nevoeiro66 2017.05.10. 23:00:09

@jolankovacs: a kurva anyádat listázzad te szánalmas gyökér.:)

miketbeszéltek 2017.05.10. 23:00:34

@MaxVal BircaMan HJE: Hogy milyen igazad van.... Nálunk is a 70-es-80-as években volt igazi demokrácia, amikor a Hazafias Népfront jelöltjei kapták meg a szavazatok 99,9%-át!

Merlot 2017.05.10. 23:00:41

@Willkommenskultur: Nem is a választásokon fog eldőlni, büdös birka, hanem az utcán.
Forradalommal baszki, és NEM fülkeforradalommal.
Kezdjél el menekülni! :D

Ekrü 2017.05.10. 23:00:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: úgyis megveszi a Roszatom a csúti gecinek, oszt beszántja vagy origózza.
Már bocs de ha én eladom a házam akkor utána nem jajgatok ,hogy az új tulaj bedózerolja.Megvenni pedig csak azt lehet ami eladó.

Ekrü 2017.05.10. 23:01:47

@Merlot: Gondolom te egy igazi "demokrata" vagy... :)

miketbeszéltek 2017.05.10. 23:03:02

@MaxVal BircaMan HJE: "Én örülnék legjobban, ha lenne a Fidesznek alternatívája." Hát, azért a Fidesz is sok húzással gondoskodott azért, hogy ne lehessen alternatívája!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 23:05:48

@Ekrü: Te biztos nem Magyarországon élsz. A fidesz nem csak a saját pártpénzei fölött rendelkezik, hanem kénye-kedve szerint használja a költségvetést. Végtelen pénze van, bármit megvehet.

Amit nem tud megvenni, azt tönkreteszi. Bármilyen törvényt hozhat ellened.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 23:07:56

@miketbeszéltek: "a Fidesz is sok húzással gondoskodott azért, hogy ne lehessen alternatívája! "

Pl. beszántotta az MDF-et. Meg a Kisgazdákat, akikért nem is szomorkodtam annyira. Az SZDSZ kivételesen harakirit követett el.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 23:09:03

@Ekrü: "egy igazi "demokrata" vagy."

Egy demokrata nyugodtan lehet forradalmár.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 23:11:18

@Sörös Mérenc: "biztos nem hagynám"

Van, aki nem hagyja, Batyu pl. a 26. "Ballib Cenzúrázók Réme 26" nicknél tart. De a legtöbben hagyják.

Merlot 2017.05.10. 23:15:15

@Pop40: Jókat írsz, csak az ide járó fidesz trollok a Bözsi néni szintjén állva értelmezni sem tudják.
Az alkalmazásuk a virtuális térben alkalmazott propagandára szigorúan IQ alapján történik. Azaz 70 alattiak alkalmasak náluk védeni a védhetetlent.
Nézd meg, ki dolgozik ma az origónál, az M1-nél , a Vajna TV-nél, stb!
Ez a kommentelgető, birkaagyú fizetett söpredék, akinek itt adtak munkát a habonyárpi csicskái, még érvelni sem tud, csak libsizni, gyurcsányiozni, szembe menni a józan ésszel.

Ekrü 2017.05.10. 23:25:35

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Magyarországon élek,Budapesten.És még emlékszem rá ,amikor a Magyar Nemzet volt csőd szélén akkor a jobboldal nem siránkozott,meg nem eladta ,hanem aki tudott segített,és nagyon sokan előfizettek rá csak hogy megmaradjon.Meg emlékszem Medgyessy gúnyos megjegyzésére is ,hogy akinek média kell az vegyen magának.Elég szomorú ,hogy a baloldalon nincs egyetlen olyan ember se aki áldozott volna pld a Népszabadságra.Persze értem én ,könnyebb eladni,így pénzt is kap érte az ember,meg lehet utána siránkozni ,hogy oda a sajtószabadság.
És persze egy demokrata is lehet forradalmár,de azért mégiscsak furcsa ,hogy egy évvel a választások előtt egyeseknek az eszébe se jut ,hogy a választásokat megnyerjék és úgy váltsák le a Fideszt,hanem a Fidesz szavazóit büdös birkázzák és fenyegetik meg ha rá mernek szavazni.Az ilyen ember nem demokrata.

morph on deer 2017.05.10. 23:26:08

@Merlot:
"szembe menni a józan ésszel."

Dehogy!
Ahhoz mindenekelőtt fel kéne tudni ismerni a 'józan észt', hogy egyáltalán 'szembe' mehessen...
Az meg ugye ... kb a vak és a virradat viszonya jellemzi a helyzetet :(

miketbeszéltek 2017.05.10. 23:28:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: +Az egyfordulós választási törvénnyel elvette annak a lehetőségét, hogy a választók állítsák fel az erősorrendet, így előzetes hatalmi harcra kényszerítette az ellenfeleit.+Az összes potenciális ellenfelét a megszerzett média/kommunikációs csatorna fölényével elképesztő karakter-rombolással támadta/támadja.

imi60 2017.05.10. 23:29:49

@midnight coder: ezt már a szocializmusban is ígérték, hogy rohad a kapitalizmus :)

imi60 2017.05.10. 23:33:27

@morph on deer: Attól függ, hogy mikori Kádár időkre gondolsz. Nem mindegy az 1957 utáni a 70-es évek ill a 80-as évek kádári korszakra gondolsz.Azért nagy különbségek vannak.

imi60 2017.05.10. 23:35:05

@legális: nem olvastad el figyelmesen , hogy mire válaszoltam. próbáld meg újra olvasni

morph on deer 2017.05.10. 23:35:58

@Ekrü:
"Elég szomorú ,hogy a baloldalon nincs egyetlen olyan ember se aki áldozott volna pld a Népszabadságra."

'Megbízható forrásból' tudom, hogy a Gyurcsány mondta is a Mészáros Lőrincnek, hogy majd a Roszatom megveszi neki a Népszabadságot ... vagy várjál csak: nem a Gyurcsány mondta nem a Mészáros Lőrincnek és nem a Népszabadságot - a többi stimmel!

morph on deer 2017.05.10. 23:37:46

@imi60:
"Azért nagy különbségek vannak."
Így igaz!

illaim 2017.05.10. 23:39:42

@Ekrü: Te piciny bogárka 20 éve fakun élek! Nekem te ne akard bemutatni a vidéki életet mert körberöhöglek! Naponta tapasztalom mi a különbség a vidéken felnőtt, és a városból vidékre költözők között! Az általánosítás helytelen, de az előfordulás gyakorisága világosan mutatja, hogy a vidéken lakó idősebb korosztály gondolkodása még ma is szolgai. Soknak van itt is műholdas tv csak a távirányító okoz gondot! Azt általában csak azt nézi, amit az unokája legutóbb beállított! LOL Az internetről meg úgy beszél egyik másik, mintha súlyos betegség lenne, vagy legalább is Isten káromlás. Na az ilyen tudatlanok hintik a szöveget, hogy a Viktor az jót akar, meg hát utalványt is küldött! De azt már képtelen felfogni, hogy azt utalványt nem a saját zsebéből fizette, hanem a közösből adta! Tudod piciny bogárka!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 23:40:31

@miketbeszéltek: Életem nagyobbik részét Kádár alatt töltöttem. Tudom, hogy nem az MDF verte ki az oroszokat - se nem orbán -, de nagyon jó volt látni a táváris konyec plakátokat. Aztán pár boldogságban töltött év után megint itt a nyakunkon a kádárrendszer, az M1 egy az egyben a szocialista tévéhíradó. Kire szavazhatok? Jobbikra nem szívesen, maffiára nyilván nem, elkúróra persze, hogy nem, emeszpére soha. Az LMP-re nem szívesen, nem váltották be az ígéretüket. Marad a Kétfaszú Gergő. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.10. 23:44:17

@Ekrü: "Medgyessy gúnyos megjegyzésére is ,hogy akinek média kell az vegyen magának."

Na de a csúti geci ezt úgy értette, hogy akinek média kell az lopjon magának. És úgy is tett. Egymás után százszor. :(

A te szájadba is belehugyozik, mint mindenkiébe, de te miért élvezed?

imi60 2017.05.10. 23:44:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: hát valahogy így, igen. és erre a fidesz is keményen belejátszik. Ha egy ici-pici pártocska kidugja a fejét a mocsárból akkor már is üti , sározza, hogy ki ne nője magát. Jobb gyökerénél elfojtani mielőtt igazi ellenfél lenne.Ehhez nagyon ért a fityisz.

we dont want arabs here..So what 2017.05.10. 23:46:14

Hogy miért nem csökken? Mert minden értelmes, a hazáját szerető ember tudja hogy nincs más alternatíva, és nem is kell. Bekaphatjátok.

we dont want arabs here..So what 2017.05.10. 23:48:45

@Merlot: Drágám, te és még ki fog harcolni? Ratyi Alföldi? Weiszer Alinda? A momentumos gyökér, akit a szél elfúj, vagy néhány agyhalott DK nyugger? Ha itt harc lesz szopni fogtok :) Nagyot.

1ghost 2017.05.10. 23:48:56

@Ekrü:
"És még emlékszem rá ,amikor a Magyar Nemzet volt csőd szélén akkor a jobboldal nem siránkozott,meg nem eladta ,hanem aki tudott segített,és nagyon sokan előfizettek rá csak hogy megmaradjon."

Lófaszt mama! 1. A Magyar Nemzet brutálisan árat emelt, a példányszám pedig drasztikusan csökkent. 2. Ma az a vállalkozás, aki ellenzéki sajtóban hirdet, az EU pénzekből közbeszerzésekből kizárta magát.

Úgyhogy, az M1-en hazudozzál, ahol a fideszes tolvajok szoktak. Uátan meg bújj vissza a korrupt orbán gazdád valagába.

we dont want arabs here..So what 2017.05.10. 23:50:59

@Attilajukkaja: patriotizmusban, gazdaságilag, a haderejüket szinte nulláról újra az élvonalba hozta, ma légvédelemben nincs az orosz technikánál fejlettebb a bolygón. De van még néhány más dolog is.. Szóval ne az oroszokat fikázd hanem a szellemileg és társadalmilag széteső USA-t..

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.11. 00:08:35

@we dont want arabs here..So what: "gazdaságilag, a haderejüket szinte nulláról újra az élvonalba hozta, ma légvédelemben nincs az orosz technikánál fejlettebb a bolygón. De van még néhány más dolog is.. "

Pl. atomenergia. Ha a világgazdaság csak légvédelemből és atomiparból állna, a ruszkik veztő gazdasági hatalom lennének.

De leszarom az oroszokat, tőlem élhetnének, halhatnának, ha nem akarnák gyarmatosítani a hazámat. Most éppen a szomszéd államot kebelezik be, utána jön Magyarország, a csúti geci már lábon eladta.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.11. 00:12:00

@Ekrü: "És még emlékszem rá ,amikor a Magyar Nemzet volt csőd szélén"

Egy fenéket volt, orbán, Kósa és Eltolcsy direkt keltették a pánikot, hogy csődbemegyünk, mint a görögök, hogy lenyomják a forint árfolyamát, és meggazdagodjanak a devizahitelesek nyomorán.

legális 2017.05.11. 00:12:28

@imi60: elolvastam másodszor is.
Akkor nem úgy szavaztak mint most, de mindkétszer elégedett volt a nép jelentős része.
Az akkori szavazat sok % volt mellette, mert nem volt másik kocka sem a cédulán.
A mostaniban az a komoly, hogy milyen kevés van ellen, pedig lehetne. Ezért nem érzem jónak a párhuzamot. Bár, ha elég ironikus vagy (ok), talán. Jo éjt

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.11. 00:28:42

"Itt a válasz arra, hogy bár a kormányellenes tiltakozások egyre hangosabbak, miért nem csökken a Fidesz kétmilliós bázisa."

Legalább a saját udvari közvéleménykutatótok adataival tisztában lehetnétek idióták.
A Medián legutóbbi áprilisi mérése szerint a teljes szavazókorú népességben a Fidesz-Kdnp népszerűsége 31 % . Ami 8 millió x 0,31=_2,4 millió szavazót jelent..

2017.05.11. 00:43:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A feladatuk az, hogy a bloghun minden értelmes diszkussziót szétverjenek." - ezzel most igen pontosan jellemezted magad.

2017.05.11. 00:45:20

@Pop40: és azt mondjátok, hogy a fideszesek gyűlölködnek....

2017.05.11. 00:51:42

"Itt a válasz arra, hogy bár a kormányellenes tiltakozások egyre hangosabbak, miért nem csökken a Fidesz kétmilliós bázisa." - ezt eddig is tudtuk, nem kellett hozzá török gábor...
hanem inkább az a kérdés, hogy a "baloldali" és "liberális" pártok támogatottsága miért nem nő

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.11. 01:02:30

@aleksz róz: "a "baloldali" és "liberális" pártok támogatottsága miért nem nő"

Mi a faszér kéne nőnie?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.11. 01:04:06

@aleksz róz: "azt mondjátok, hogy a fideszesek gyűlölködnek.... "

Nem kell mondani. A fideSSfasszopók gyűlölködnek. Pont. Ténymegállapítás, nem vélemény.

Pop40 2017.05.11. 01:05:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Tudom, hogy nem az MDF verte ki az oroszokat - se nem orbán"

Francba, pedig eddig tökre azt hittem.
Egy világ tört össze bennem :-)))

Pop40 2017.05.11. 01:10:47

@aleksz róz:

Ezek tények, nem gyűlölködés.

De abban teljesen igazad van, hogy az egyetemet bezárató, országot tönkretevő, tolvaj fideszes söpredéket valóban gyűlölöm. A normális emberek zöme már csak így van a bűnözőkkel.

2017.05.11. 01:13:11

@nick papagiorgo: "Ez pl. a baloldaliak egyik fő hibája (nem gyanúsítalak, hogy Te is az vagy), hogy ezt a szegénységet túltolják. Mo-on van pl. négymillió szegény. Aha, és hol vannak ezek, és miért nem szavaznak az MSZP-re/DK-ra? Ha négymillió szegény lenne, akkor nem lenne a Fidesznek kb 40 %-a, mert a szegények ellene szavaznának, elgondolkodtál ezen?" - én elgondolkodtam ezen.

1. tényleg van négymillión szegény. ez tény. meg lehet számolni.

2. ez az érvelésed csak akkor állná meg a helyét, ha elfogadnánk azt a bizonyítatlan feltevésedet, hogy ha szegény valaki, az mszp-re/dk-ra szavaz. mert a következő mondatodban erre a bizonyítatlan feltevésre hivatkozva "igazolod" az állításodat... (ez olyan, mint a klasszikus körkörös érvelés.)
a "nincs négymillió szegény, mert nincs négymillió mszp/dk-szavazó" ill. a "nincs négymillió szegény, mert a fideszre 40% szavaz" állítások mennyire állják meg a helyüket így önmagukban?

3. és amúgy meg tulajdonképpen miért is kéne a szegényeknek az mszp-re szavazni? hiszen pont az mszp miatt szegények.

Pop40 2017.05.11. 01:23:02

@Merlot:

Persze, hogy nem tudják értelmezni, nem azért járnak ide. :-)
Nyilván a propaganda ilyen, sok újdonság nincs benne. Már Goebbelsék is ezzel operáltak: hitesd el a néppel, hogy megtámadták, a pacifistákat vádold meg, hogy nem hazafiak, összpontosíts egyetlen ellenségre, stb stb. Nincs ebben semmi új. Ehhez nem tehetségek kellenek, hanem hasznos hülyék, akik hajlandóak a lebutított propagandát folyamatosan szajkózni.

Az meg ugye zseniálisan ki van találva, hogy a mélyszegénységben élő borsodi közmunkás el lesz foglalva a saját életével, kisebb gondja is nagyobb lesz annál, mintsem hogy korrekt tájékoztatás után vadásszon. Lehetősége se lesz rá (hisz össze kell kaparnia a napi betevőt) s egy idő után igénye se. Így saját maguk konzerválják maguknak a szart.

Nagy kegyesen leosztanak nekik 10ezer ft Bözsi-utalványt, és még hálás is lesz érte, miközben gőze nincs, hogy amit csak Mészáros csak idén ellopott, abból az egész országban nyugdíjat lehetett volna emelni. És akkor a bonyolultabb összefüggéseket ne is említsem.

Ki van ez találva, minél jobban szívja a parazita a vérét, annál jobban imádja.

Pop40 2017.05.11. 01:27:19

@we dont want arabs here..So what:

Kivezénylitek a birkamenetes nyugdíjaskommandót, elvtárs?: D
A fele már útközben szívrohamot kap. :D

Pop40 2017.05.11. 01:30:16

@we dont want arabs here..So what:

" Mert minden értelmes, a hazáját szerető ember tudja hogy "

Fideszes bolsiként te honnan tudod, hogy az értelmes, hazájukat szerető emberek mit tudnak?

A hordád lopni tud, meg hazát árulni, mást nem.

2017.05.11. 01:30:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
<<@aleksz róz: "a "baloldali" és "liberális" pártok támogatottsága miért nem nő"

Mi a faszér kéne nőnie?>>

:D
hát ez az :D

Pop40 2017.05.11. 01:33:43

@EU zászlót mindenhova!:

Milyen pech, hogy ezeket a számokat a fideszes maffia sehol a világon nem tudja hozni mostanság :D

chrisred 2017.05.11. 06:21:04

Ugyanezt csinálta Gyurcsány is, amikor a semmiből hozta a 2006-os választásokat a lumpenrétegek behergelésével. Viszont az MSZP mindörökre búcsút mondhatott a dolgozó középrétegeknek.

megamedve 2017.05.11. 06:27:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
És mi jön le mindebből?
Nekem az, hogy az összes politikust (kevés kivétellel) bele kellene szórni a dunába a spanjaikkal együtt.
Hornnal (akinek ugye szintén ⅔-a volt) és Bokrossal kapcsolatban is igazad van, ők húzták ki az országot a szarból (meg a 25%-os inflációbol), s ágyaztak meg a későbbi sikereknek. Persze akkor mivel nyert a fideszhorda? Azt fröcsögték ezerrel, hogy a Bokros csomag felesleges volt. Az, meg az anyjuk, aki a világra hozta őket.

Ekrü 2017.05.11. 07:33:19

@illaim: Már megint csak a gúnyolódó hangnem.Idáig azt hajtogattátok ,hogy vidéken nincs más csak az M1 most meg mikor cáfolom ,akkor hirtelen kiderül ,hogy van kábel TV meg internet is,most az emberek a tanulatlan bunkók.Hát lehet a Te ismerőseid ilyenek az enyémek nem.Sok rokonom él vidéken,közöttük a szüleim is és bizony simán használják a távirányítót és a netet is.Sőt még késsel és villával is tudnak enni.És lehet gúnyolódni meg megvetően beszélni róluk,csak aztán nem kell sírni ha ezek után nem rátok szavaznak.

Ekrü 2017.05.11. 07:41:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:" Egy fenéket volt, orbán, Kósa és Eltolcsy direkt keltették a pánikot, hogy csődbemegyünk, mint a görögök, hogy lenyomják a forint árfolyamát, és meggazdagodjanak a devizahitelesek nyomorán. "
Mi köze volt a Magyar Nemzet csődközeli állapotának a devizahitelesekhez? :)

2017.05.11. 08:28:36

@nick papagiorgo: Ugyan nézz már utána , mielőtt hülyeséget beszélsz.
Az orosz gdp kevesebb, mint dél-koreáé. Az olaszok másfélszer annyi gdp-t termelnek. Az EU 12 szer annyit.
2010 óta az orosz gdp zuhan. 20%-ot esett. A pénzügyi tartalékból tartja fönn magát.
A gdp javát az olajexport adja. Innentől tök mindegy, saját maga látja-e el a piacát elektromos fogkefével.
Az orosz gazdaság 80 dolláros olajárral van tervezve. Az olaj 50 dollár alatt.
Úgy tűnik, nem fog nőni. Irán ellen az embargó megszűnt. Az usa gáz es olajigényeit megoldja import nélkül.
Ezért keveri a szart Putyin Szíriában. Legyen háború, az csökkenti a kitermelést.
Kína meg történelmileg gyanakvó. Aláírtak ugyan tavaly egy megállapodást, csak még nem rendeltek....mondjuk vezeték nélkül nehézkes....
Tehát a naaagy birodalom a világ 12. gazdasága.
emészd. Tizenkettedik.
Az eu másfélszer többet termel, mint Kína.

2017.05.11. 08:31:09

@Ekrü: érdekes, ha valaki, akkor a fidesz az, aki lenézi a szegényeket, a vidékieket. Mégis rá szavaztok? Hát, annyit is érsz! Hogy dícsérjelek.

Ravasz Figyelmeztetés 2017.05.11. 08:37:14

@jolankovacs: Csak nehogy téged is megtaláljon aztán valaki abban a nagy elszámoltatásban, tahó komcsi.

Kivlov 2017.05.11. 08:45:38

Az országnak egy tényleges jobboldali, gazdasági racionalitás vezérelte, liberális gazdaságpolitikát folytató vezetés kellene.
Csak a népnek nem ez kell.
Ezért nem lesz ebből az országból soha semmi.

1ghost 2017.05.11. 08:50:59

@Kivlov:

Te gerinctelen bérhazudozó orbántroll! Olyan vagy mint a komcsik! Meg a komcsi orbángazdád!

Azok is a nép nevében beszéltek, aztán kurvára nem értették, hogy '56-ban miért lincselte őket a nép! Nem lennék meglepve, ha ti is így járnátok.

Kivlov 2017.05.11. 08:53:42

@1ghost:
OPNI bezárt? névnapos gazdád rakott ki onnan. :D

1ghost 2017.05.11. 09:09:46

Szóval munkába álltál, orbán csahos fidesztrollja! Megint itt rohadsz a neten egész nap.

De estére visszanézek! Meg ne lássalak itt valamelyik nickeden mert 5 évvel tovább rohadsz majd a fegyházban, az kurvaélet.
Addig is mars dolgozni, te tolvaj bérhazudozó fideszes, tisztítsd az árkokat, szedjél szemetet, legalább valami hasznod is vegyék a magyarok.

Szokjad csak! Jövőre már úgyis csak karpereccel a kezeden csinálod. :))))))

Ekrü 2017.05.11. 09:20:53

@Könnyen elkaptuk, uram!: Talán ha végigolvastad volna a hozzászólásaimat rájöttél volna ,hogy nem vidéken élek. :) Az elején pedig azt is elmondtam ,hogy a Fideszre szavaztam és rá fogok szavazni 2018-ban is.Nem vagyok meggyőzhető és nem akarlak téged se meggyőzni.(Ahogy mást se)Úgy gondolom jogom van így dönteni a gúnyolódó és mocskolódó megjegyzések pedig titeket minősítenek.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.05.11. 09:57:21

@Pop40: Sokszor szövegeltetek arról,hogy "ezek csak közvélemény kutatások". Aztán rendre bejöttek és csúnyán el lettetek verve..Libsibúúú..:(

2017.05.11. 10:09:15

@megamedve: "Hornnal (akinek ugye szintén ⅔-a volt) és Bokrossal kapcsolatban is igazad van, ők húzták ki az országot a szarból (meg a 25%-os inflációbol), s ágyaztak meg a későbbi sikereknek." - ezt még elhiszi valaki? :D
pedig nagyrészt nekik köszönhető a mostani a szar helyzetünk...

hogy könnyen meg tudd te is érteni, egy csodálatosan szép példabeszédet írok le itten:
nagyon fájt az országnak a lába. erre jött bokros doktor és nem szarozott, tőből lecsapta a hentesbárdjával az egészet.
a levágott lábat megették a karvalyok.
jöttek a nyugati nővérkék és simogatták az országot, lám, milyen szépen gyógyul, még szebben, mint a többi betegé. és tényleg nem is fájt az országnak a lába. aztán amikor szépen haladt rehabilitáció, átvitték nővérkék a szép atlétikai stadionba, ahol a futóverseny zajlik és futni kéne. de nincs lábunk...
és ráadásul közben az elkapatott karvalyok keringenek a fejek fölött és csipkedik a versenyzőket, úgyhogy hessegetni kell őket a mankóval, miközben futni is kellene a többiekkel.

(és mit nevezed későbbi sikereknek? azt a részét, amikor jól haladt a rehabilitáció és simogattak a nővérek, hogy lám, milyen szépen gyógyul, szebben, mint a többieké?)

Attilajukkaja 2017.05.11. 10:20:49

@nick papagiorgo:
"amit O. elad, hihetőbb, mint amit Gy. elad, tehát ha mindketten csöngető ügynökök lennének, O. nyerne. Ennyi."
Ebben igazad lehet. Orbán nagyon jó a hazudozásban, sokkal jobb Gyurcsánynál.

"egyféle híreket olvasol ez az egyik, a másik meg hogy Putyin biztosan vezet."
A hírek azok hírek, az adatok pedig adatok. Lehet őket manipulálni, de azt nem mondanám, hogy az orosz gazdaság hú de erős.
Putyin vezet, bár messze nem olyan biztosan, mint azelőtt. Persze kőkeményen tesz is róla, hogy vezessen. A szó szoros értelmében!

"Szerinted miért, ha a szegénység óriási?"
Azért mert aki ellentmond neki, az véletlenül balesetet szenved.

"Ez pl. a baloldaliak egyik fő hibája (nem gyanúsítalak, hogy Te is az vagy), hogy ezt a szegénységet túltolják."
Ha még van klasszikus baloldaliság, akkor én büszkén vállalom, hogy baloldali nézeteket vallok. Ha a baloldalit mint szitokszót használja valaki és az MSzP-vel teszi egyenlővé, akkor nem vagyok az. :o)
A baloldaliság egyik alapelve, hogy nem "szereti" a szegénységet és nem támogatja azt a politikát, amely azt úgy növeli a lakosság körében, hogy egyeseket viszont dúsgazdaggá tesz. Nem tudom, pontosan hogyan lehet ezt túltolni, de azt látom, mi zajlik Oroszországban vagy éppen nálunk.

"Mo-on van pl. négymillió szegény. Aha, és hol vannak ezek, és miért nem szavaznak az MSZP-re/DK-ra?"
Egyrészt, mert sok helyen (főleg kis településeken) meg vannak félemlítve az emberek, muszáj a Fideszre szavazniuk. Másrészt, - és ez a fontosabb ok - mert már nem látják értelmét bárkire is szavazni. Ez persze a mostani ellenzék hibája, ebben nincs vita.

"RTL Klubot mindenhol lehet fogni pl. Továbbá a vidéki lakosság sem hülye el tudja dönteni, hogy jól él-e vagy se."
Nyilván el tudja dönteni, de már TV-t sem nagyon néz, mert unja a sok mocskolódást. Erről volt nemrég egy cikk az Indexen, csak elő kellene kotornom.

"egy lóf*szt. Atért veszítenek, mert ha tényleg akkora lenne a córesz, akkor senki se szavazna a Fideszre"
Pedig a szegénység tényleg nagy Magyarországon. Még akkor is, ha a KSH mindent megtesz, hogy az ellenkezőjét mutassa ki.

"ha a baloldal akarná, akkor ugyanúgy agitálhatná a vidékieket mint a Fidesz csak túl lusta rá"
Igen, szerintem is. Főleg, ha annyi közpénzt költhetne erre a nemes célra, mint a Fidesz.

"kellene egy komoly program is (azon túl, hogy "fizessenek a gazdagok"), dehát ez nekik nincs."
De van. A kérdés röviden úgy fogalmazható meg, hogy Oroszország vagy Európa?

"indíthatnának akár ellenpropagandát is, de ahhoz is túl hülyék (pl. övék volt a Népszabadság, de inkább eladták."
Mert nem volt elég közpénzük arra, hogy fenntartsák.

"Ebben a történetben nem a Fidesz a hülye (én is ezt tettem volna a helyükben), hanem ők, mert miért adták el)."
A Fidesz nem volt hülye, csak ügyes. Mindent megtett, hogy eladósítsa a lapot, aztán meg eltiporja.

"Szóval marha egyszerű mindent a Fideszre fogni :) De az igazság az, hogy cska egyszerűen lusták, még nyerni is :)"
Nem hinném, hogy ennyire fekete-fehér lenne a dolog. Mert akkor marha egyszerű lenne mindent a lustaságra fogni. :o))))

2017.05.11. 10:34:13

@Attilajukkaja: "Egyrészt, mert sok helyen (főleg kis településeken) meg vannak félemlítve az emberek, muszáj a Fideszre szavazniuk." - és ezt most te komolyan el is hiszed?

Attilajukkaja 2017.05.11. 11:00:55

@aleksz róz:
"és ezt most te komolyan el is hiszed?"
Ha nem a Fideszre szavaznak, nincs közmunka, nincs tűzifa, nincs segély.
Naná, hogy elhiszem!

illaim 2017.05.11. 11:01:29

@Ekrü: Te idióta barom! Mi az hogy nem rátok szavaznak?
1./ Rám nem is lehet szavazni, mert nem indulok a választásokon! LOL
2./ Ha szerinted gúnyolódás a tények ismerete, akkor neked fogalmi zavaraid vannak, méghozzá súlyos!
3./ Ha szerinted ebben az országban az a normális, hogy a veled egyet nem értőket ellenségként tituláld akkor neked súlyos mentális zavaraid vannak!
Ezek után ne csodálkozz, ha egyszerűen idióta hülyének nevezlek! Akkor még nem írtam az egészségügyről, az oktatásról, a herdáló és a költségvetést pártpénztárként
használó maffia kormányzásról! Ha ezek szerinted rendben vannak, akkor te egy lefizetett ostoba támogató vagy, akinek fogalma sincs a demokratikus kormányzásról, és államberendezkedésről! Egy ekkora marhát mint te csak gúnyolni lehet, sajnos nem eléggé! LOL

konrada 2017.05.11. 11:07:23

@aleksz róz:
El hát! Mivel magyarázhatná másképpen meg, hogy nem azokra szavaz a többség, mint akiket ő szeretne??

Ekrü 2017.05.11. 11:48:41

@illaim:
1 pont:szerintem pontosan érted csak nem akarod érteni
2 pont:Lenézéssel és gúnnyal Te írtál a vidékiekről ,ráadásul úgy mintha az megcáfolhatatlan tény lenne. Idézem: " a vidéken lakó idősebb korosztály gondolkodása még ma is szolgai. Soknak van itt is műholdas tv csak a távirányító okoz gondot! "-ezek a Te szavaid.
3 pont: Én nem tituláltam senkit ellenségként,pont hogy arra próbáltam rávilágítani ,hogy mindenkinek joga van arra szavazni akire akar ,és sekinek sincs joga ezért a másikat bántani ,idióta baromnak,bunkó vidékinek nevezni,vagy egyszerően csak megfenyegetni mint ahogy ezt Merlot tette Wilkommenskulturral.
Az a hangnem amit pedig az utolsó hozzám fűzött válaszodban előadsz az bocs de nem az én stílusum,ha nálad azt jelenti a beszélgetés ,hogy ha már nem tudsz mit válaszolni akkor szemályeskedsz és leidiótázod a másikat akkor inkább engem létszi hanyagolj,mert a továbbiakban Neked nem fogok válaszolni.

2017.05.11. 12:31:27

@Attilajukkaja: "Ha nem a Fideszre szavaznak, nincs közmunka, nincs tűzifa, nincs segély.
Naná, hogy elhiszem!" - és az nem zavar meg ebben a hitedben egy cseppet sem, hogy a szavazás titkos?

meg azt se értem, hogy nem vettem ezt észre... lehet pont a mi falunkban meg a szomszéd falvakban pont nem így megy, de az összes többiben igen?

és amúgy ezt hogy képzeled el a gyakorlatban, bemegyen a paraszt a fülkébe, behúzza az x-et és kifele jövet meg kell mutatnia a szavazóbizottságnak, kire szavazott? vagy Jancsi bátyám gopro kamerát rak az ünneplős sapkájára hogy igazolni tudja, a fideszre szavazott?
(csak hogy tudjak szólni anyámnak, mire figyeljen a szavazóbizottságban)

konrada 2017.05.11. 12:51:04

@aleksz róz:
...inkább annak örülj, hogy nem butaparasztozza le őket, mint az ideológiai társai azért, mert nem úgy szavaznak ahogyan szeretné.

...azért az mégis csak jobb, ha azt gondolja róluk: azért teszik, mert a gonosz hatalomtól félnek!

illaim 2017.05.11. 12:52:40

@Ekrü: Előtte meg azt írtam, hogy nem szabad általánosítani, de az előfordulások nagy száma alapján. Továbbá! Az az apróság elkerülte a figyelmed, hogy én most is falun élek, és naponta hallom, tapasztalom amiről írtam, és nem városlakó fikció! Veled ellentétben, én nem menekültem el vidékről, hanem ide költöztem a városból!
A faluban 10 éve még három kocsma volt, ma már egy sincs! Nincs rá fizetőképes kereslet, pedig ha vidékről származol, akkor azt is tudnod kell, hogy a kocsmának más társadalmi funkciója is volt! A faluban pár éve még sok fiatal volt, ma már csak az iskolások láthatók, a munkaképes fiatalok mind elmentek.
Ezek napi tapasztalatok, és nem a rokonság meséiből tudom!
Eddig se sok vizet zavartál, csak marhára nem szeretem, ha valaki észérvek nélkül hazugságokkal próbál győzködni! LOL

Attilajukkaja 2017.05.11. 13:03:02

@aleksz róz:
"az nem zavar meg ebben a hitedben egy cseppet sem, hogy a szavazás titkos?"
Nem az zavar, hanem a láncszavazások, a mobillal rögzített szavazólapok, a fenyegetések és ilyesmik.

"azt se értem, hogy nem vettem ezt észre"
Valószínűleg nem vagy célszemély, mert te boldogan és dalolva szavazol a Fideszre.

" ezt hogy képzeled el a gyakorlatban, bemegyen a paraszt a fülkébe, behúzza az x-et és kifele jövet meg kell mutatnia a szavazóbizottságnak, kire szavazott?"
Tényleg elég tájékozatlan vagy. A láncszavazás menetére csak rá kell gugliznod, de valóban van olyan, hogy a falu "fontos" embere a fülkébe menet előtt odaad az illetőnek egy mobilt, amit kijövetelkor elvesz tőle. Ha a fényképen nem a megfelelő válasz van lefényképezve, akkor ugrott a közmunka. Biztos vannak még más módszerek is, de az emberek általában ilyesmikről számolnak be.

dunántúli gyerek 2017.05.11. 13:11:13

@illaim: 'A faluban pár éve még sok fiatal volt, ma már csak az iskolások láthatók, a munkaképes fiatalok mind elmentek.'

És miért baj ez?

high up! 2017.05.11. 13:11:42

@aleksz róz:

az úgy van a fideszre szavazással te világlátott, hogy a faluban, kisvárosban az M1-es agymosás meg a minden lámpavason lógó migráns ellenes kampánymolinó, meg az ingyenes helyi propaganda újság mellé a fideszes polgármester megfelelő időközönként, de különösen a választás előtt elmondja, hogyha megbukik a Fidesz, akkor ugrik a támogatás a közmunkára meg a fejlesztésekre.
Ezt meg az átlag 40-es IQ-jú kisemberjei még pont képesek felfogni, főleg azért, mert családostul számolva esetleg félmillió kisember kiscsaládnak ez az egyetlen jövedelem szerzési lehetősége van, oszt a váslasztáskor ha megkérded a kisagymosott rabszolgát, hogy kire szazott, akkor jön a tipikus Átlaghülyemagyar válasz:

"Há a fideszre, há aszonták erre kell."

FOLYTASSUK!

Barbaarb 2017.05.11. 13:43:16

@Andy73:

Nyilvánvaló, hogy ha valamit elérnek a politikusok ilyen látogatásokkal, akkor nem túl hatékony a 6 lelket számláló faluban kampányolni. De ilyenekkel nem érdemes megzavarni a B1-et, mert akkor nem tudják ráhúzni a Fidesz szavazókra, hogy azok buták.

Barbaarb 2017.05.11. 13:45:58

@high up!:

Hát ez bizony pont nem így működik, mert épp a közmunkások nem nagyon örülnek a Fidesz kormányzásának, ugyanis azok egyik része korábban semmittevéssel is össze tudtak annyit kaparni, amit ma kapnak, másik része meg korábban rendes állományban többet keresett.
Ha csinálnánk egy felmérést a közmunkások körében, nem hogy túlszárnyalná a Fidesz az országos eredményeket, de még az első helye se lenne meg.

Ekrü 2017.05.11. 13:48:03

@illaim: " Előtte meg azt írtam, hogy nem szabad általánosítani, de az előfordulások nagy száma alapján. "-tehát nem szabad általánosítani de azért az úgy van,mert nagy az előfordulások száma szerinted.Értem én,de bocsánat szerintem meg nem.Erre írtam ,hogy lehet a Te ismeretségi körödben ez így van az enyémben pedig nem.
Nem elmenekültem,ide házasodtam,de sűrün járok vidéken,több helyen is élnek rokonaim,és soha nem beszélnék olyan hangon a vidéki emberekről ahogy Te és egy-két hozzászóló itt megengedi magának.
"A faluban 10 éve még három kocsma volt, ma már egy sincs! "-ez miért is baj?Felőlem bezárhatnák az összeset.
"akkor azt is tudnod kell, hogy a kocsmának más társadalmi funkciója is volt!"-Ha az -'összeülünk és beszélgetünkre '-gondolsz ,akkor pont ez bizonyítja ,hogy a faluban nem olyan elmaradottak az emberek,hisz megváltoztak a társasági szokások és ez bizony pont az elérhető netnek köszönhető.Ráadásul részeg emberek között társalogni a kocsmában nem éppen üdítő.
"A faluban pár éve még sok fiatal volt, ma már csak az iskolások láthatók, a munkaképes fiatalok mind elmentek."-ennek meg végképp nem értem ,hogy mi köze ahhoz ,hogy a vidékiek szerintetek azért szavaznak a Fideszre mert tanulatlan bunkók akik nem tudják a távirányítót meg a netet használni.(és ne mondd ,hogy nem írtad mert bemásolom megint)Egyébként meg persze ,hogy elmennek,hisz ma már minden fiatal tanulni szeretne meg egyetemet végezni.Az egyetemi végzettségével meg már nem fog beállni kapálni.

megamedve 2017.05.11. 13:51:23

@aleksz róz: hülyeségeket beszélsz, a mai fideszduma retro verziója.
Az MDF (a nyugodt erő) annak idején azt hitte, hurrá, mi lettünk az első szabad választott kormány az új demokráciában! AZtán ültek 4 évig, és tátották a szájukat, hogy drága NYUGAT!! ide lehet dobni a mannát!! Közben a ruszkik elhúztak de ez olyan jól sikerült, hogy a keleti piacra berendezkedett magyar gazdaság szinte leállt. Mit gondolsz miért választotta meg akkor az ország 2/3-addal a PUFAJKÁS fújfúj ügynök Hornékat a hatalomba? Mert mindenki hülye volt ugye?
Én abban az időben kezdtem kereskedni, és nagyon jól emlékszem arra, hogy nem lehetett kiadni egy árajánlatot, mert 3 nap múlva már nem volt aktuális az egész. Nem kell a rossz duma, hogy Bokros levágta az egész lábat.
Stabilizálta a pénzügyi helyzetet, ha érdekel a módja, olvass utána, de amit tett az húzta ki az országot a szarból (akkor). Persze fájdalmas volt sok téren, mert a forintot folyamatosan leértékelte, és egyszer a helyére kerültek az árak (pl. benzinár, lásd taxisblokád), de az infláció megállt, a beruházások elindultak (persze a külföldiek, mert ki más tudott volna itt beruházni akkor, amikor a népnek kiállt a segge a gatyából, akinek meg pénze volt, mert átlopta az előző rendszerből, annak meg kapcsolatai, piacai nem voltak). Aztán ami kormányok azóta voltak (az összes kivétel nélkül, és hozzáteszem ebből a gecitolvajhorda már 12 évet kormányzott) csak a saját zsebüket nézték mind, ezért tartunk ott, ahol tartunk. A lopás, csalás, törvénykezés szintű maffia pedig jelenleg az elmúlt huszoniksz év csúcsán van, de egy szóval sem állítom, hogy elérte a plafonját. Én az EU helyében úgy basznám ki a Magyarországot a közösségből, hogy Bayer taknyán-vérén csúszna Moszkváig.

Attilajukkaja 2017.05.11. 13:55:11

@Ekrü:
"soha nem beszélnék olyan hangon a vidéki emberekről ahogy Te és egy-két hozzászóló itt megengedi magának"
Már megint kezded ezt a hülyeséget? Bedumálod magadnak, hogy itt mindenki lenézi a vidéket, csak te állsz ki mellettük. Óriási nagy tévedésben vagy!

n3spr3ss0 2017.05.11. 14:12:38

@Ekrü: Szerintem még finoman is fogalmaztak a fidesz szavazó táboráról.Elképesztően sötét,buta népségről van szó.

2017.05.11. 14:15:55

A magyarokat ki kellene baszni az EU-ból. Nincs külföldi munkavállalás, EU-források. 3 éven belül felhúzná a nép a fideszes geciket meg a keresztényfasiszta parazitapárt idiótáit.
Az a baj, hogy nem folyt vért rendszerváltáskor. Talán ha rituálusan elvágnák az egykori és mai magyar politikai vezetők torkát, akkor lenne változás.

Másik megoldás az emigráció. Ott kell hagyni az egészet a picsába. Mindenkinek egy élete van.

Ekrü 2017.05.11. 14:16:53

@n3spr3ss0: Köszönöm szépen a Fidesz szavazók nevében.Gondolom te meg egy baloldalo értelmiségi vagy...

Ekrü 2017.05.11. 14:29:25

@Attilajukkaja: Gondolod?Ez egy idézet a blogírótól innen fentről:
"Ilyenformán a migráncsozás, sorosozás, simicskázás nem a felvilágosodott, jobban tájékozott urbánus szavazók között működik, hanem az árván hagyott és a külvilágot csak a tévéből ismerő vidékiek körében. Főleg az idős, nem túl iskolázott vidéki szavazók körében."
Na én csak erre reagáltam...

Attilajukkaja 2017.05.11. 14:51:29

@Ekrü:
"Na én csak erre reagáltam."
Értem. De szerintem ez nem a vidékiek lenézése, hanem a valóság.
index.hu/belfold/2017/04/28/abcug_soros_gyorgy_ceu_tarnaszentmiklos_fegyvernek/

bobijub 2017.05.11. 15:01:06

@nick papagiorgo:

"Továbbá a vidéki lakosság sem hülye el tudja dönteni, hogy jól él-e vagy se"

az egyre hazugabb nevet viselő nagyvezírpárt sikerei között az a tényező is jelentősen ott van, hogy nagyon kiműveltek abban a tudományban, annak a tudománynak a bővítésében-kutatásában és annak a tudománynak a hatékony alkalmazásában, ami arról szól, hogy "hogy-hülye-a-magyar", és ennek a mellékágaiban hogy "hogy hülyíthető" és hogy "hogyan tartható meg egy megtervezett hülyeségi szinten". és ez a tudomány remekül tudja orruknál fogva vezetni például azokat, akik régebben a hírtévéből és a magyarnemzetből, most pedig a magyaridők echotévéből (n meg az m1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13...-55 tévécsatornákból (jó, ebből az egyharmada a kövér szivarozó kaszinómilliárdos nevére van írva)) nézik meg azt, hogy mennyi a pénzük, ahelyett, hogy a párnacihájukat-fizetésicetlijüket-pénztárcájukat-bankszámlájukat-házukautójukértékét néznék meg. szóval igenis van elég hülye vidéken, te a szerencsések közé tartozol, mert attól lehetsz tájékozatlan, hogy olyan körökben mozogsz, ahol nem fordulnak meg a kilencvenháromezernégyzetkilóméteren velünk együtt lakó ténykerülők és gondolkodásgyűlölők.

whale 2017.05.11. 15:02:53

@eßemfaßom meg áll: Te már csak tudod. Rajta vagy a Kubatov listán, agyhalott...:))

whale 2017.05.11. 15:04:29

Egyébként nem ennyire bonyolult a helyzet. Ugyanaz a műsor, mint 27 éve. A nyuggerekkel választást lehet nyerni, 3 forintért. Mindig ez a műsor ment a választás előtti évben...

dunántúli gyerek 2017.05.11. 15:04:58

@bobijub: a ballibek egyre szánalmasabbak

már 1 évvel a választás előtt elmondják, hogy azért fognak veszteni, mert

Orbán
diktatúra
emberek hülyék

Azért gondolom, hogy a bukó nagyobb lesz mint 2014ben, mert akkor 3 hónappal a választás előttig azért még úgy tettek mint akik nyerni akarnak.

illaim 2017.05.11. 15:12:21

@Ekrü: Amiért nem érted amit írtam, az csak azért van, mert hiába költöztél a városba, te ugyan olyan szűk látókörű maradtál, mint a faluban maradt társaid! Ami pedig az egyetemi végzettséget és a kapálást illeti, egy újabb bizonyíték részedről, hogy fogalmad sincs a tudás alapú társadalomról! Persze ez egy buta paraszttól nem is várható, hiszen azért buta paraszt!

Almandin 2017.05.11. 15:46:25

@illaim: Az már tényleg a vég kezdete, ha már egy kocsma sincs a faluban-évszázadokig mindig volt, még a szegény parasztok is betértek oda néha-tehát ekkora szegénység rég volt.

Almandin 2017.05.11. 15:48:37

@karandash: Ne gondold. Már eddig is túl sokat tűrt a nép, máshol már rég elzavarták volna ezt a bandát. A fanatikus Fidesz-szavazó meg annyira érzelmi alapon gondolkodik, hogy akkor se hagyná el szeretett Viktorát, ha az őt személy szerint teszi tönkre.

dunántúli gyerek 2017.05.11. 15:49:00

@Almandin: A falusi kricsmik a játékgépekből éltek.

dunántúli gyerek 2017.05.11. 15:51:12

@Almandin: Hát, ez megint nem fog megtörténni.

Persze az igaz, hogy szívesen elhajtanák a Viktort, ha nem utálnák az ellenzéket jobban. Jé, de hisz ez mindenhol így van, és mindíg így volt.

high up! 2017.05.11. 16:13:31

@karandash: "Másik megoldás az emigráció. Ott kell hagyni az egészet a picsába. Mindenkinek egy élete van."

Mondod te, aki rendre itt hőbörögtél a migránsok ellen, Viki diktátor seggét nyalva? Tudatzavaros vagy-é?

Inkább az összes külföldre meglépett magyar migráncsost kellene hazavágni. Páros lábbal, mert a magyarja ahova megy, úgyse tud integrálódni sehol.
Egy hazavágásban meg alenne az élvezet, hogy amilyen megalkuvó a magyarja, 5 perc után már vissza is szokik a szarba. Oszt szvaz tovább az aktu´ális gazdájára.

FOLYTASSUK!

high up! 2017.05.11. 16:18:57

@Barbaarb:

Nehéz ugye megérteni, hogy a falusi, kisvárosi Átlaghülyemagyarja akár szereti a fideszmaffiát, akár nem, tényleg beszopja azzal a 30-as IQ-jával, hogy ha a fidesz bukna, akkor vége az életének mert az újak nem fognak adni semmi közmunkát meg semmi segélyt. Ez a több 100 ezer szerencsétlen idióta a teljesen függő lett a helyi fideszes nagyúrtól, még a cipőjét is megcsókolnák, ha arra kérné őket.

FOLYTASSUK!

2017.05.11. 18:22:02

@high up!: most annyit sikerült nekem bebizonyítanod, hogy nem tudod, hogy mennek a dolgok faluhelyen.

2017.05.11. 18:37:58

@megamedve: ennek semmi köze a fideszdumához.
antallék nagyon elrontották, tény, egyetértek.
a horn kormány utáni kormányokról szóló megállapításaiddal is (kivéve, hogy csakis ezért tartunk itt)
stabilizálta, de hogyan? na pont ebben nem értünk egyet. 88-98 között építettük fel a mai gazdaságunk alapjait. szerinted azóta szart építettünk a fasza alapra, szerintem pedig (már antalléktól kezdve) az alapot is elbaszták.

2017.05.11. 19:01:24

@Attilajukkaja: igazán nem lett volna szükséges az ironikus variációimat külön kiemelve tételesen megmagyaráznod :-)
(nem érveknek lettek szánva, csak a felvetésed némileg abszurd voltára akartam felhívni a figyelmet.)
na mindegy.

az emberek nem "általában ilyesmikről számolnak be", hanem voltak egyes esetek, amikor ilyesmiről számoltak be. ebből te hibásan (vagy elhamarkodottan) vontad le azt a következtetést, hogy ez általánosan igaz.

Attilajukkaja 2017.05.11. 19:16:57

@aleksz róz:
"igazán nem lett volna szükséges az ironikus variációimat külön kiemelve tételesen megmagyaráznod :-)"
Bocsánat, de nem éreztem ki az iróniát.

"nem érveknek lettek szánva, csak a felvetésed némileg abszurd voltára akartam felhívni a figyelmet."
Akkor mégsem volt irónia, mert amiket írtam, azokat nagyon komolyan írtam. Te pedig abszurdnak nevezed ezeket. Vagy megint ironizálsz? Én már semmit sem értek. :o)
na mindegy.

"az emberek nem "általában ilyesmikről számolnak be", hanem voltak egyes esetek, amikor ilyesmiről számoltak be. ebből te hibásan (vagy elhamarkodottan) vontad le azt a következtetést, hogy ez általánosan igaz."
Azért vontam le ezt a következtetést, mert az emberek általában félnek ilyesmikről beszélni. Ha két-három településről ilyen hírek jönnek, akkor az nem csak két-három településen fordult elő. Általánosítani ebből persze nem lehet, nem is akartam. Csak arra válaszoltam, hogy egyes helyeken miért szavaznak a Fideszre úgy, hogy nem is akarnak.
De még valószínűbb high up! komentelő verziója, aki a következőket írta:
"az M1-es agymosás meg a minden lámpavason lógó migráns ellenes kampánymolinó, meg az ingyenes helyi propaganda újság mellé a fideszes polgármester megfelelő időközönként, de különösen a választás előtt elmondja, hogyha megbukik a Fidesz, akkor ugrik a támogatás a közmunkára meg a fejlesztésekre."
Ez is egy magyarázat arra, miért szavaznak a nagyon szegények is Orbánra.

2017.05.11. 20:46:44

@Attilajukkaja: írásban nehéz hangsúlyozni.
az lehet, hogy te komolyan írtad, de kb. olyan szintű állításokkal, mint amiket én írtam... ez így egy kicsit abszurd.

konkrétan általánosítottál. csak indokolatlanul. egyedi esetek alapján tévesen (vagy elhamarkodottan) vontál le következtetést az egészre vonatkozóan.

de általában hogyan félhetnek az emberek olyan dolgokról beszélni, amik nincsenek is általában?

high up! kommentelőnek fingja sincs róla.

szerintem meg a nagyon szegényeknek szinte mindegy, ki van kormányon a mai választékból, pont ugyanolyan szegények voltak és lesznek. igen nagy részük nem a fidesz miatt lett szegény, ill. pont ugyanolyan szegény volt a többi párt idején is. senki nem tett semmit ez ellen. ebből a szempontból a szegénységük ténye egyáltalán nem meghatározó.

már eleve bizonytalan volt a fideszes kommentelő felvetése, hogy aki szegény, nem szavaz a fideszre. most ugyanolyan bizonytalan a ti állításotok, hogy nem akarna ő a fideszre szavazni, csak rákényszerítik.
szerintem meg nem igazán van összefüggés.
ha van, max annyi, hogy a legszegényebbek a legbutábbak :-)
de ez meg végképp független attól, hogy nagyvárosi vagy vidéki valaki...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.05.12. 09:10:50

@Nzoltan: Az orosz gazdaság teljesítménye egy nagy nulla a kőolajon és a földgázon kívül. Azt pedig mindenki tudja, hogy Putyin lakóházakat robbantatott fel a titkosszolgálattal, hogy ezzel legyen indoka az újabb csecsen háborúra és erőskezű vezetőként megerősítse a népszerűségét. Jelcin kiszemeltje volt, kár vele szembeállítani...
Az szerinted nem diktatúra, ha csak a kormány által engedélyezett ál-ellenzéki pártok ülhetnek a parlamentben, a többiek börtönbe kerülnek? Az kommunizmust sírod vissza a 80% feletti választási eredménnyel?

Attilajukkaja 2017.05.12. 09:35:28

@aleksz róz:
"konkrétan általánosítottál. csak indokolatlanul. egyedi esetek alapján tévesen (vagy elhamarkodottan) vontál le következtetést az egészre vonatkozóan."
Egy szóval sem írtam, hogy minden esetben manipulálják kisebb helyeken a szavazást, de hogy több esetben is előfordult, az tuti. És ha sok esetről beszámolnak, akkor nagy valószínűséggel még többről lehet szó. Mit nem értesz ezen?

"de általában hogyan félhetnek az emberek olyan dolgokról beszélni, amik nincsenek is általában?"
Szóval minden csak a kitalációjuk? Ez a te véleményed. És naná, hogy nem nagyon mernek beszélni róla!

"high up! kommentelőnek fingja sincs róla."
Csak neked van, mi?

"szerintem meg a nagyon szegényeknek szinte mindegy, ki van kormányon a mai választékból, pont ugyanolyan szegények voltak és lesznek."
Lehet, de akkor is sokan vannak, akik nem maguktól döntik el, hogy kire szavazzanak.

"igen nagy részük nem a fidesz miatt lett szegény, ill. pont ugyanolyan szegény volt a többi párt idején is. senki nem tett semmit ez ellen. ebből a szempontból a szegénységük ténye egyáltalán nem meghatározó."
Az a meghatározó, hogy a "főnök" (a vajda, a munkaadó vagy a polgármester) mit mond, kire kell szavazni. A szegénységükből kifolyólag nem lehet független véleményük.

"már eleve bizonytalan volt a fideszes kommentelő felvetése, hogy aki szegény, nem szavaz a fideszre. most ugyanolyan bizonytalan a ti állításotok, hogy nem akarna ő a fideszre szavazni, csak rákényszerítik."
Ilyen szegény is van, meg olyan is.

"ha van, max annyi, hogy a legszegényebbek a legbutábbak :-)"
Gondolom, most is ironizálgatsz.

2017.05.12. 10:38:47

@Attilajukkaja: "És ha sok esetről beszámolnak, akkor nagy valószínűséggel még többről lehet szó. Mit nem értesz ezen?" - értem, hogy mit írsz. te nem érted, hogy nem a valóságról írsz.

"Szóval minden csak a kitalációjuk? Ez a te véleményed." - egy szóval nem állítottam ilyet.

"Csak neked van, mi?" - nem csak nekem. de neki biztosan nincs.

"Lehet, de akkor is sokan vannak, akik nem maguktól döntik el, hogy kire szavazzanak." - ez a te véleményed, amit nem sikerült alátámasztanod.

"A szegénységükből kifolyólag nem lehet független véleményük." - ez a te véleményed, amit nem sikerült alátámasztanod.

"Gondolom, most is ironizálgatsz." - nem. tényleg sok buta ember szavaz a fideszre. de ugyanúgy szavaznak buták az mszp-re, dk-ra (stb.) is. és a nagyvárosban is vannak buták, nemcsak vidéken.

Attilajukkaja 2017.05.12. 13:30:45

@aleksz róz:
"ez a te véleményed, amit nem sikerült alátámasztanod."
Folyton csak ezt szajkózod, miközben te is csak a véleményedet hangoztatod. Nézz utána a neten, ha nem hiszed el az állításaimnak. Mert így nincsen párbeszéd.
süti beállítások módosítása