B1 blogcsalád



TEK – fegyverrel parádézó titkosügynökök Orbán magánhadserege

2016. október 31. - B1blog

tek_3.jpg

Tisztázzuk: mint minden, így a magyar rendőrség állományában is szükség van egy különlegesen kiképzett és felszerelt – ha tetszik speciális – egységre, amely egyedi problémák (terrorakció, túszejtés, fegyveres bűnöző elfogása) megoldására alkalmazható. Amennyiben szakmailag valóban indokolt, hát legyen nekik a nyuszibuszként elhíresült páncélozott csapatszállító járművük – lásd még BTR-80-as. Legyen legújabb német gépkarabélyuk, mesterlövész puskájuk, fekete maszkjuk és marcona tekintetük.

Európa első ilyen egységét épp a müncheni olimpián történt túszejtés rendőrségi félrekezelése után hozták létre a németek GSG-9 néven. E kommandó 3 egységből áll: a GSG-9/1 városi harcászatra és terrorelhárításra kiképzett 100 fős alakult. A 9/2 tengeri terrorelhárító különítmény 100 emberrel, a 9/3-as pedig 50 rendőr légideszant kiképzéssel. (Rajtuk kívül tartalékként rendelkezésre áll még egy katonai helikopter-pilóta osztag is.)

Mi hiányzik a felsorolásból?

  • Túl azon, hogy a GSG-9-et nem Merkel valamelyik puszipajtása vezeti.
  • A világ vezető rendőrségi különleges egységei nem rendelkeznek titkosszolgálati jogosítványokkal.

Akik ökölként működnek, nem játszák az agyukat. Ugyanis a hírszerzés, az információk begyűjtése és értékelése egy másik szakma.

Ehhez képest a kedves vezető saját homokozót épített kedvenc testőrének. Adott neki ajándékba sok-sok fegyvert, páncélautót, fekete mellényt és kámzsát, meg titkosszolgálati jogosítványokat.

Nem is akármilyeneket. A polgári titkosszolgálatokat - belföldi elhárítás (Alkotmányvédelmi Hivatal), külföldi hírszerzés (Információs Hivatal), technikai apparátus (szakszolgálat) – a parlament nemzetbiztonsági bizottsága számon kérheti, rapportra hívhatja, bármelyik anyagába belenézhet. Gyakorolhatja ellenőrző funkcióját. Vajon a TEK-re is igaz mindez? Persze, hogy nem.

Orbán személyes kommandó/titkosszolgálatának működésébe senki nem láthat bele kívülről.

Illetve mégis. Hisz nem restek megmutatni, mennyire hatékonyan, szervezetten és felkészülten működik a magyar terrorelhárítás. Bármikor képesek elfogni – némi tévelygés után – félhülye, betojt gyereket, harminc kocsival, plusz ugye a páncélautók. Meg persze azonnal bevethetők, ha gyógyszerét bevenni elfelejtő, pszichotikusokra hívják ki őket. Vagy éjszaka kell rárúgni alvókra az ajtót – már ha megtalálják a jó házszámot. Nem mindig sikerül ám. De arra is kiválóan alkalmasak, ha műtét után, hordágyhoz bilincselt lövöldözőt kell három tucat fegyveressel átvinni egyik kórházból a másikba.

A jelek szerint arra azonban nem alkalmasak, hogy valóban veszélyes helyzetben támogatást nyújtsanak a rendőrségnek. A babért remekül le tudják aratni, miután a rendőrség elvégezte a felderítést, sőt, nem egyszer az elfogást is.

Számos – jogos – kritika a rendőrségi bevetés-irányítást a bőnyi tragédiát követően: egy évtizedek óta ismert, paramilitáris csoportokat szervező nácihoz, aki legálisan is(!) tartott fegyvert, miért nem a TEK kemény legényeit vezényelték ki azonnal? A Fidesz reakciója: az ellenzék korábban kritizálta a TEK életre hívását, most pedig kevesli a bevetések számát – vagyis minden kritika önellentmondásba fulladt, tehát nem kell vele foglalkozni. (Mintha bármilyen kritikával foglalkoznának.)

Segítünk. Újra: szükség van rendőri speciális egységre, főleg ilyen esetekben. Fegyverrel pózoló, kommandós titkosügynökökre nincs, főleg olyanokra, akiket Orbán személyes testőre vezet. Egy ilyen szervezetnek az államhoz, végső soron pedig az állampolgárokhoz kell lojálisnak lennie – nem pedig egy autokrata vezetőhöz, aki

minden kontroll nélkül vetheti be magánhadseregét.

ashwood

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2111917007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.10.31. 09:33:31

Orbán és bandája csupa bűnöző. Nem csoda, hogy kell nekik a magántestőrség.

Barragon 2016.10.31. 11:07:33

Valami valóban nincs rendben!! Kövér László és Matolcsi György is SAJÁT testőrséget hozott létre, Orbán után! Azaz egymásban sem bíznak már, és mindenkitől félnek!

Janossz 2016.10.31. 12:46:15

"Ugyanis a hírszerzés, az információk begyűjtése és értékelése egy másik szakma."
Áderről egész ügyesen jelentgettek...

staropramen 2016.10.31. 12:49:32

Ajánlom az olvasni esetleg tudó tekesek szíves figyelmébe Moldova György : Az elbocsátott légió c. könyvét

István Tamasi 2016.10.31. 13:45:14

Ne feledkezzünk meg a hajdú huszárok dicső akciójáról amikor rettenthetetlen bátorsággal vetették magukat a játékfegyveres műegyetemista után.

Merlot 2016.10.31. 13:52:38

@Barragon: "Azaz egymásban sem bíznak már, és mindenkitől félnek! "

Meg is van rá az okuk. Ha itt demokratikus választások után buknak, nem kell félni a magánhadseregeiktől.
De Isten mentsen meg mindenkit, ha egyszer bármely társadalmi rétegnek elege lesz a tolvaj bandából, és elmennek kissé keményebben tüntetni a megszokottnál.
Akkor nem szemkilövések lesznek az utcán, mint 2006-ban.
Ezek lőni fognak a tömegbe, mint a mocskos ÁVO-sok 56-ban.
Ha a hadsereg közbelép, és a NÉP-hez lesz lojális, akkor szétzavarják ezt a magánhadsereget, bár áldozatok útján.
Utána pedig egy új FÜGGETLEN polgári és katonai főügyész tudni fogja a dolgát, hogy mit tegyen velük, és a gazdáikkal.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2016.10.31. 14:18:53

@István Tamasi: bizony, fejlett orszagokban egy ilyen bejelentest mar a telefonban kirohogik es lebasszak a kagylot ugye? itt meg kimentek ezek a hulyek. mekkora vicc.

monddazigazatmar 2016.10.31. 14:23:57

Szánalmas ballib buzik :D
Egyszer az a baj, hogy kihívják őket, mert fegyvernek hisznek valamit, egyszer meg az a baj, hogy nem hívják ki őket....
Tényleg ennyire nehéz felfogni, hogy oda mennek ahova hívják? Ha a sarki rendőr úgy ítéli, hogy akárkinek az elfogása meghaladja az ő képességeit akkor kihívja. Ha a rendőr úgy gondolja, hogy el tud menni házkutatni TEK nélkül is, akkor nem hívja.

monddazigazatmar 2016.10.31. 14:25:00

@Merlot: Hogy szét lettek verve a kis bohóctüntetések eddig is, ugye?
De rettegjetek csak.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2016.10.31. 14:43:48

A diktatórikus rendőrség mellett egy még jobban felszerelt, csak tömegben keménykedni merő kiscsíracsoport is létrejött, pontosan azért, hogy a Kancigány féken tartsa azokat a haverjait, akik amott a fű alatt settenkedve rosszalkodtak. Nem a bűnözők, hanem a fehérebb gallérosok ellen van a TEK-nek nevezett galeri, egyáltalán nem dolguk nekik a bűnüldözés vagy felderítés-elhárítás.
Nekem mindig az tetszik az ilyen erőszakszervezetekben (volt dolgom nem csak magyar rendőrökkel ez ügyben), hogy mindössze csoportosan, fegyverekkel az orrod alá tolva nagyfiúk - de mikor szólsz nekik, hogy akkor a probléma elsimítása után itt és itt várod fegyvertelenül egy kis "beszélgetésre", ahová férfiként kellene érkeznie, szintén fegyvertelenül, nem jön ám el, mert sunnyogva maga alá vizel otthon a hatemeletes panelban, ahol valójában proliként tengeti nyűgös életét. Egy tengeri algával megegyező izomzatú és csontozatú senkiházi mind. Jellemük sem igazán van. Csak cigányosan, csoportosan tudnak bármit tenni. Talán még szarni is úgy járnak - bocs.

De ez csak az én véleményem.

Nagyorrú Barbi 2016.10.31. 15:03:00

Degeneráltak vagytok büdös bolsik! érdekes, egyikőtöknek sem fájt a munkásőrség, és nem nyafiztatok, hogy ez kádár magánhadserege. '18-ban próbáljátok meg leváltani Orbánt. Ha esetleg nem sikerülne, azért ne csüggedjetek, és nem kell rögtön diktatúrát kiáltani.(Tudom, az a diktatúra, ha nem a libsi-bibsi szaradékok vezetik az országot)Kitartás elvtársak!

2016.10.31. 15:07:22

Az valóban igaz, hogy a TEK-nek adni titkosszolgálati hatásköröket igen nagy hiba, mert erre nem alkalmasak. Az, hogy a bőnyi akciónál nem voltak TEK-esek, az nem feltétlenül a TEK hibája, ugyanis nem hívták őket előtte.

monddazigazatmar 2016.10.31. 15:19:45

@Tom Bobb: Persze, te kemény vagy mint anyád sarka, hülyegyerek.
Kihívod a rendőrt párbajra, mi? :D:D:D Oszt 16 elmúltál?

Világít a torony 2016.10.31. 15:58:14

A sok ostoba vakhangya fidióta nem érti mi baj ezzel a rendszerrel. Őket tájékoztatni kell arról, hogy a Gyurcsány és a Bajnai hozta létre ezt a kormányközeli, adóforintokból gazdagított testőrséget, nevezte ki a bizalmasát a vezetőjének. Ugye, orbitális orrú?

Dinkainka 2016.10.31. 16:04:22

Talán attól féltek megint hasbalövik a tekesek egymást bevetés közben!

monddazigazatmar 2016.10.31. 16:09:21

@Világít a torony: Ööö. Meséld is el, hogy miben nyilvánul meg a TEK testőrségi volta!
Csak érdekel. Mert a felszerelésük, az akciózásaik, a gyakorlatozásaik alapján egy darab testőri feladatra nincsenek felkészülve.

lombozódó 2016.10.31. 16:12:55

@Nagyorrú Barbi: hát azok vezetik csak másnak nevezték el magukat :-)Ű)))) / sőt még rosszabbak )

lombozódó 2016.10.31. 16:15:47

@monddazigazatmar: Mert tudják azt maguktól is :-))))

morpho 2016.10.31. 16:31:06

@Nagyorrú Barbi:

"Tudom, az a diktatúra, ha nem a libsi-bibsi szaradékok vezetik az országot)Kitartás elvtársak!"

Nem. A diktatúra az, amikor a regnáló hatalom törvénytelen törvényekkel és ócska trükkökkel leválthatatlanná teszi magát. Demokrácia ott van, ahol a regnáló hatalom egy demokratikus választáson bármikor leváltható. Jelenleg Magyarországon ez nem így van.

sírjatok 2016.10.31. 16:47:16

@morpho: betiltották a választást? csak a fidesz indul? mitől ne lehetne leváltani?

bocs de ha az ellenzék egymás feldarabolásával meg újabb mikropártocskák létrejövésével van elfoglalva, valamint programjuk kimerül abban, hogy "az Orbán ellenkezőjét kell csinálni!!!!", akkor bizony ez van.

morpho 2016.10.31. 16:50:37

@sírjatok:

Oroszországba sincs betiltva a választás, mégis mindig Putyin nyer. Az "ellenzékre" meg ne ne hivatkozz, mert nincs olyan csak papíron. Az "ellenzék" Orbán rendszerének része.
Szerinted mindenki annyira hülye Magyarországon, hogy az elmúlt hat év alatt nem volt egyetlen tehetséges ember sem, aki politikai vezetőként megfingassa Orbánt és antidemokratikus rendszerét? Te ezt tényleg elhiszed?

monddazigazatmar 2016.10.31. 17:32:57

@morpho: Miért, te nagyon hülye, volt olyan? Felállt egy darab hiteles ember is? Ja, hogy vagy hülyék vagy még korruptabbak az újak, a régieket pedig már megtapasztalta az ország, és köszöni nem kér belőlük.
Ja, egyébként még te sem mondod meg, hogy mit kéne csinálni, meg a blogok is kb. addig jutnak, hogy ezt ne.
Az orbánfóbiádat kezeltesd orvosokkal, demokrácia van, arról meg senki nem tehet, hogy az ellenzék ennyire töketlenek bandája. Ilyen indulók között még mindig a fidesz a legjobb választás.

morpho 2016.10.31. 17:50:00

@monddazigazatmar:
"Miért, te nagyon hülye, volt olyan?"

Na ez az! Miért nem volt egy 10 milliós országban egy alkalmas ember sem több mint 6 éve? Mert csak Orbán alkalmas mi? Esélye nincs senkinek!
Erre majd húsz év múlva visszatérünk amikor a miniszterelnököt még mindig Orbánnak hívják majd. Bár ez téged akkor sem fog zavarni és majd jól leírod, hogy Magyarországon demokrácia van.

jolankovacs 2016.10.31. 17:58:06

Úgy látom itt semmi sem változik. A kormányzati trollok sikeresen irányítják a vitát bebizonyítandó, hogy csak két oldal létezik
Pedig van egy harmadik is, a kb 6 millió értelmes ember.
Mindegy mi a cikk témája, mindig ugyanoda terelik a témát, akik ebből élnek:))
Ha tetsik, ha nem.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.10.31. 18:03:51

@Nagyorrú Barbi: mondd, te miért tagadod, hogy egy rühes náci gazember vagy?

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.31. 18:04:46

orbán diktátoron röhög az egész EU. Amihez ez a faszi hozzányult, mind közröhejjé változott.

Troll kormány
troll gazdaság
troll rendőrség, troll ügyészség, troll TEK
troll közoktatás
troll népszavaztatás
az EU troll népe

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.10.31. 18:06:36

@sírjatok: emlékszel a gengszterváltás előtti választásokra? Na a következő már pontosan olyan lesz.
Hogy egy agymosott barom/bűntárs nem veszi észre, hogy mi megy itt, azon persze senki sem csodálkozik.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.31. 18:06:59

@Nagyorrú Barbi:

barom náci fajzat, állítom nem is élt még itt senki a Kádár alatt, maximum csak gyerekként. Apádnál reklamáljad az elmebajaidat.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.31. 18:11:28

@monddazigazatmar:

fidesz kretén, orbán diktátor házát ki védi?? Ráadásul nem az arab terrorista haverjától, akita vézír a szomszádjának hozott el.

Újévig még zárhatja a TEK Orbán házának környékét

Továbbra sem oldotta fel a zárást Orbán Viktor házának környékén a Terrorelhárítási Központ (TEK). A „személy- és létesítménybiztosítási intézkedést” három éve hosszabbítgatják.
A TEK még 2013. október 3-án, az izraeli nagykövet látogatására hivatkozva rendelte el Orbán Viktor Cinege utcai házának környékére a lezárást. A határozatot most ismét felülvizsgálat a szervezet főigazgatója, és ezúttal 2016. december 31-én 24 óráig hosszabbította meg.

Hajdu János indoklása szerint erre azért van szükség, mert az érintett területen az elrendelésre okot adó körülményekben lényegi változás nem történt, ott továbbra is védett személyek tartózkodnak, közlekednek. A zárást azért szükséges fenntartani, hogy szabadon mozoghassanak.

Ez ugyanakkor nem jelenti azt, hogy ne lehetne tüntetni a miniszterelnök háza előtt. Legutóbb augusztusban terveztek demonstrációt az ingatlannál. A megmozdulást a rendőrség nem engedélyezte, a szervező azonban bíróságon támadta meg a határozatot, aminek a testület helyt adott.

Censored Trompf 2016.10.31. 19:57:26

Tényleg megbolondultak a ballibek.

Hol túlzónak tartják a megjelenést (egy robbangatónál), hol pedig hiányolják, éppen annak függyvényében, hogy mentek vagy sem.

CSeppet erőltetett ez a napi bérrettegés, és szánalmas is.

Kegyetlen 2016.10.31. 20:13:34

Akkor most örüljünk, hogy ennyit tudnak?

Tom5612 2016.10.31. 20:55:57

@monddazigazatmar: A mini sztárelnök testőrsége IS a TEK állományában van. Valószínűleg az téveszt meg Téged, hogy öltönyben, nyakkendőben vigyáznak a Kedves Vezető testi épségére, nem bevetési játszóruhában, ezért nem tűnt fel Neked, hogy nemzetünk fénylő csillaga, a lánglelkű nanovitéz csak és kizárólag TEK-es legények gyűrűjében jelenik meg nyilvános rendezvényeken (noch dazu még Brüsszelben is, EU-s rendezvényeken is!)...:)

Világít a torony 2016.10.31. 20:56:27

@monddazigazatmar: Így van. Semmire nincsenek tisztességesen felkészítve. Éppen ezért csak elriasztásra alkalmasak. De nem a terroristák, hanem a tiltakozók elriasztására. A TEK kivételezett helyzetben van úgy anyagiakban, mint politikai támogatásban.

xclusiv 2016.10.31. 21:22:21

@István Tamasi: "Ne feledkezzünk meg a hajdú huszárok dicső akciójáról amikor rettenthetetlen bátorsággal vetették magukat a játékfegyveres műegyetemista után."

Ne kamuzzál itten balliberális fíreg! Az egy jedi volt pásszeg!

has 2016.10.31. 21:43:44

@monddazigazatmar: Ha olyan okos, ügyes hírszerzők, ki sen kellene hívni őket, mert tudnák maguktól hová kell menni. Már csak a címetkellene tudni elolvasni,meg a csuda páncélosukba gps-t szerelni, akkor talán nem tévednek el.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.31. 22:36:25

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "@Nagyorrú Barbi:
barom náci fajzat, állítom nem is élt még itt senki a Kádár alatt,"

A kádár alatt nevelgettem a gyerekeimet, tudom mi volt akkor. Nekünk jobboldaliaknak nem fájt a munkásőrség, szerintem a baloldaliaknak sem, nem volt semmi szerepük. A pártállam, cenzúra, uram-bátyám világ annál jobban zavart, és talán most is azért zavar annyira, hogy a hazaáruló tolvaj orbán ismét a kádárizmust építi. Egyedül az a különbség, hogy kádár igyekezett kevéssé hivalkodóan élni, orbán meg százmilliárdos vagyont lopott össze.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.31. 22:39:26

@Censored Trompf: "Hol túlzónak tartják a megjelenést (egy robbangatónál), hol pedig hiányolják,"

:)) Hát pont ez az, nem értenek ezek semmihez. A fegyvertelen robbantóhoz mennek ki, és tévednek el harmic járművel, és a többszörös visszaeső rosszindulatú fegyveres nácihoz küldenek két embert. Ha te ezt nem érted, akkor hülyébb vagy még a Hajdúnál is. Az pedig komoly teljesítmény.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.31. 22:41:31

@sírjatok: Észak-Korában is többpárti választások vannak, te kretén.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2016.10.31. 23:06:22

@monddazigazatmar: Amennyiben a rendőr beszól és fenyeget, teljesen természetes, hogy kihívom te kis hülye. Nekem van vér a pucámban, őstulok, nem olyan kislányos buzi vagyok, mint te, aki már attól megretten, ha kék villogót lát a sötétben. A rendőr is megsebesíthető és meg is ölhető. Nem szuperember, csak egy balek, aki azt hiszi, jó hivatást talált magának.
Egyébként nem értem, hogy miért kell ilyen mélyre süllyednünk a beszélgetésben, csak azért, mert az általános negyedik osztályából téged kirúgtak és nem tanultál tovább, maradtál falusi gennyláda. Lehetett volna normális hangnemben is hozzám szólni, nemde?

Jakab.gipsz 2016.10.31. 23:54:57

Inkább legyen Orbánnak serege, mint sem Soros Gyurinak.

Soros seregeit már ismerjük minden hol ott vannak és mindenbe belekotnyeleskednek és persze száz fejűek mint egy Goró-fő és úgyis üvöltöznek.

Voyager10 2016.11.01. 00:23:10

@jolankovacs: "Úgy látom itt semmi sem változik. A kormányzati trollok sikeresen irányítják a vitát bebizonyítandó, hogy csak két oldal létezik
Pedig van egy harmadik is, a kb 6 millió értelmes ember.
Mindegy mi a cikk témája, mindig ugyanoda terelik a témát, akik ebből élnek:))
Ha tetsik, ha nem."
2010 óta erről szól Magyarország. - Nem! Ez így nem igaz! Mert mindig ez ment. De tudod mi a legelkeserítőbb? Hogy ez a légkör mintegy 3 millió magyarnak megfelel. Sőt!

sírjatok 2016.11.01. 01:55:20

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: értem, Magyarország = Észak-Korea.

Moatanában a nácikhoz már nem hasonlítgatjátok Orbánt, ez a Jobbikkal való összebékülés kezdete?

sírjatok 2016.11.01. 01:56:12

@jolankovacs: "Mindegy mi a cikk témája"

Tekintve hogy a cikk témája valójában mindig a "jajaj megesz a fasisztaorbán", csak néha innen van kezdve, néha onnan.

Frank Waldner 2016.11.01. 01:58:48

@morpho: Adjatok lehetoseget Juhasz Peternek es megfingatja a Porba Fingo Orbant

monddazigazatmar 2016.11.01. 02:18:04

@Tom Bobb: Mondom, anyád sarka sem ilyen kemény mint te, nagypofájú kis buzi.

monddazigazatmar 2016.11.01. 02:20:22

@has: Van arról bármilyen infó, hogy eltévedtek? Azon kívül, hogy a vágtelenül hiteles BORS magazin egy helybéli meg nem nevezett információját leírta....

monddazigazatmar 2016.11.01. 02:24:57

@morpho: " Miért nem volt egy 10 milliós országban egy alkalmas ember sem több mint 6 éve? Mert csak Orbán alkalmas mi?"
Biztos azért, mert a zorbán megette a többi alkalmast, te elbaszott hülye.

Tessék, állk ki, állj elő egy programmal, legyél hiteles, győzz meg, és rád fogok szavazni. Ja? Hogy fingod sincs, hogy mit kéne csinálni? Akkor kushadj

DFK 2016.11.01. 04:50:32

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: ha egy párthadsereg nem fájt akkor, bizony hülye voltál és nem jobboldali.

wotan 2016.11.01. 07:05:33

Frank Waldner: az esélyt megkapta, úgy hivják, VÁLASZTÁS. Aki nem él vele, az ne járassa a száját. Ja a juhászpéter meg csak szivja a kendert, és dugja el a Himnusz alatt a fütyülőjét.
Zárójelben: hogy honnét jön a fenti eszetlen gyűlölet/mocsokáradat Orbán és a választói ellen, felfoghatatlan. Elvette a földetekeket, gyáratokat, Recskre internált titeket?
Ja és százmilliárdjai vannak, röhej, szerencsétlenek...

midnight coder 2016.11.01. 08:34:11

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: "A pártállam, cenzúra, uram-bátyám világ annál jobban zavart, és talán most is azért zavar annyira, hogy a hazaáruló tolvaj orbán ismét a kádárizmust építi."

És az mennyire zavart, hogy a cenzúra ellen harcoló szamizdatoló Demszky elvtársék az első adandó alkalommal lefeküdtek Kádárék utódpárjának némi tocsikolás reményében ? Vagy az, hogy akkoriban a médiapiac kb. úgy nézett ki, hogy volt két pici jobboldali újság, a másik oldalon pedig volt a teljes elektronikus média, plusz az írott sajtó többi része ? Úgy hogy közben az átlagpolgárnak nem volt internet elérése. Akkor is tiltakoztál a kádárizmus építése miatt ? Amikor a gengszterváltás után az elvtársak a jó elvtársi kapcsolatok segítségével szétlopták azt a kevés kis értéket ami a csődbe vitt szocialista gazdaság után közvagyonként megmaradt, akkor is tiltakoztál az urambátyám rendszer ellen ?

1ghost 2016.11.01. 08:50:07

@midnight coder:

Te ócska bérfideszes! Te mindig a komcsiknál lyukadsz ki, miközben orbán gazdádnál, és a fidesz sleppnél nagyobb diktatúraépítő, tolvaj és korrupt komcsit nem látott az ország ötven éve.

A tetű orbán ellen szavad nincs, mert te magad is egy ócska fideszes tróger vagy, hogy a pusztulat esne abba a gerinctelen hitvány lényedbe.

Értve vagyok nertárs?

1ghost 2016.11.01. 08:55:26

@monddazigazatmar: @sírjatok:@Jakab.gipsz: @Censored Trompf: @Nagyorrú Barbi:

Te takonygerincű orbánista bérfideszes!

Hiába hazudsz itt tíz nicken, végetek van gazemberek!

Több bűnt követtetek el az elmúlt 6 évben, mint a kommunisták negyven év alatt, ti nyomorult országkifosztó tolvajok.

Rövidesen sittre vágnak titeket a magyarok, ott fogsz megrohadni orbánnal, rogánnal, mészárossal, meg a többi ócska rablóval együtt.

putris72 2016.11.01. 09:01:45

A poszt írójának is ajánlanám,hogy legyen egy kicsit tájékozottabb ebben az ügyben!Talán emlékezni kellene a Köztársasági őrezredre!Ami azért lett átalakítva mert a baloldali kormányok idején,a saját magántestőrsegüket rakták melléjük!Az IN-Kal Security!Ami nem nagyon jött be a Köztársasági őrezred tagjainak!Persze akik hangot adtak a veszélyről azokat kirúgták!Mert ugye nem veszélytelen,hogy ellenőrizetlen emberkék védték az állami vezetőket!Amúgy Magyarországon többször is név változáson ment kereszetul a rendőrség különleges alakulata!Volt Komondor,RKSZ,TESZ,mos TEK !Az meg,hogy melyik kormány mire használta a rendőrséget,és a titkosszolgálatokat azt inkább az események bizonyítják!2006 a Fidesz rendezvényről hazaigyekvők szétverése!Még véletlenül sem a csőcselék fölszámolása!A roma gyilkosságok ügyében a rendőrség,és a titkosszolgálatok információk,bizonyítékok eltusolása!Ha valaki nem tudná a tetteseket meg figyelte a titkosszolgálat,egész a gyilkosságok kezdetéig!Majd előtte felsőbb parancsra leállitoták a megfigyelést!Pont amikor úgy döntöttek,hogy fegyvert szereznek!Az egyik tettes a katonai elhárításnak dolgozott!De kapcsolatban állt a Szilvásy vezette polgári titkosszolgálattal is!A Portik Laborcz találkozok,ahol Porik arról egyezkedett,hogy pénzel,médiával,és emberekkel támogatja a baloldal,hogy választást nyerjen!Vállalta,hogy bármilyen törvénytelen eszközt meg tesz ennek érekében,lejáratás,megfélemlítés,vagy erőszakos cselekményeket is ha kell!Mert bűnözőként félt,hogy a veszt a baloldal akkor öt letartoztatják!

midnight coder 2016.11.01. 09:09:45

@1ghost: Neked az a bajod elvtárs, hogy nem tudsz olvasni. Hol van az én hozzászólásomban egyetlen olyan betű is, ahol Orbánékat védem ? Én a komcsikat támadom. Ettől Orbánékat én is korrupt gazembernek tartom, csak épp semmi kedvem leváltani őket egy másik csapat ugyanolyan korrupt gazemberre. A sajtószabadságos téma pedig úgy hülyeség ahogy van. A népszabót anno felajánlották a szociknak megvételre, nem kellett, sőt a meglévő érdekeltségüket is eladták. A szocik ehelyett a 444.hu-ba - és szerintem az indexbe - teszik a pénzüket - ami valahol érthetőbb is, elvégre a saját közönségüket sokkal könnyebben és olcsóbban elérik ezzel.

Nincs sajtószabadság ? Akkor mi most nem beszélgetnénk. Amúgy ma a sajtószabadságot eleve technikailag sem lehetne korlátozni, úgy hogy az ezzel kapcsolatos hiszti eleve hülyeség. Az, amikor a sajtószabadságot utoljára érdemben korlátozni lehetett, kb. a 60-as években volt, amikor az MSZP jogelődje még szekrénybe záratta a hétvégekre az írógépeket, nehogy valaki szamizdatot sokszorosítson rajtuk.
Ezen a technológia idehaza már a 80-as években túllépett. Egyebek között ezért is működhettek Demszkyék.

De ma már akár te is alakíthatsz újságot ha akarsz. Fogsz egy számítógépet, ráteszel egy linuxot és egy libreoffice-t, megcsinálod a lapot, levilágíttatod, elballagsz vele a nyomdába, kinyomod, elballagsz vele a terjesztőhöz és kész. Elektronikus újságot is csinálhasz: bérelsz egy tárhelyet, feltolsz rá egy ingyenes CMS szervert, felteszed rá a kis cikkeidet, teszel hozzá némi reklámot az adsense-zel és huss.

Ha pedig sok pénzed van, felfogadhatod a Népszabó teljes gárdáját, és kiadhatod az újságot mint Új Népszabadság. Csak egyet ne várj: azt, hogy valaki fedezi a veszteséged.

Baloldalról inkább az a kérdés, hogy vajon az MSZP-nek akinek a keze között azért szintén szép összegek tűntek el, vajon miért nem érte meg fenntartani a baloldali média zászlóshajóját ? Ennek kb. egy oka lehet: feleslegessé váltak.

1ghost 2016.11.01. 09:12:52

@midnight coder:

"A sajtószabadságos téma pedig úgy hülyeség ahogy van."

A gazdádnak hazudozzál, te fideszes tetű!

Irbisz 2016.11.01. 09:24:02

Az aljas felkommunista, balkanra, vagy meg inkabb közep-azsiaba valo orbanmaffiatol megis mit var barki gondolkodo ember? A hatalomhoz valo vegsőkig valo ragaszkodast, tömegtüntetes eseten ezek raküldik eles löszerrel a tüntetökre pribekjeiket, ugyis talalnak agymosott, bunkerpszichozisban elü buta hiveik közül eleget, akik verfürdö eseten is kitartanak mellettük.

Irbisz 2016.11.01. 09:31:35

@midnight coder:
" Hol van az én hozzászólásomban egyetlen olyan betű is, ahol Orbánékat védem ? Én a komcsikat támadom. "
te szerencsetlen hülye, orban felkommunista rendszere annyira kadarista, modszereiben is, hogy csak az nem veszi eszre, aki nem akarja, vagy akinek agyi kapacitasai a valosagsok es a szulejman bamulasa kitölti.
ha utalod a kommunistakat, akkor a fideszt kellene legjobban utalnod, mar a vegetalo munkaspartnal is kommunistabbak, csak epp a szavak szintjen, a politikai kommunikacioban mas mondanak, mert jo politikai erzekkel felismertek, kell a magyarkodas, a nemzeti erzesre hivatkozas- ha ez megvan, lehetnek a tetteikben kadaristak, megtehetnek barmit. Pl. a korrupt szociknal 10-20x több zsetont ellopthatnak fekete afrikai pofatlansaggal, a nagysegrendeket nem megertö/felfogo hiveiket nem erdekli, hisza a folyamatos ellensegkeresesnek hala, az rakodik le bennük, viktorka ved meg minket az EU-tol, a gonosz multiktol, sorostol, a nyugati civilszervezetektöl, mindig van uj meg uj ellenseg.

Irbisz 2016.11.01. 09:38:49

@midnight coder:
töled ennyi telik te nyomorult hazaarulo, hogy ki mit csinalt a rendszervaltas utan 5-6 evben???? akkor 15-20 ev utan attol nagysagrendekkel aljasabb es nagyobb volumenü gazemberseget mar toleralsz??
Megall az eszem, föleg azert, mert minimalis erkölcsi fejlödest elvarna az ember 20 ev alatt, de ezek jobban leszarjak a nemzeti erdekekt nagymagyarkodo szlogenjeik ellenere es azok möge bujva, mint a moszkvaban komenista eszmeken nevelödött volt mszmp-s senkihaziak. De tetteiket "termeszetesen" menti hogy mit csinalt demszky, az mszp v. szdsz 90-95 között- mintha ma ennek barmi relevanciaja lenne, ha valaki tenyleg erez felelösseget az altala vezett nemzet irant. Igyekezne jobban, becsületesebben, peldamutatoan kormanyozni.
Ehelyett alulmuljak a szocializmusban felnött elödeiket ... gratulalok, mellejük valo erkölcsi hulla vagy.

CSATÓ12 2016.11.01. 09:59:32

@wotan: Biztos a 30 000ft-ból élők véleménye ez,nem a 2-3 mill-ból élőké.

CSATÓ12 2016.11.01. 10:09:54

@wotan: Sok hülyeséget össze zagyváltál !!!!!

BéLóg 2016.11.01. 10:13:09

Kizárt hogy a TEK orbán testőrsége lenne, hiszen Orbán már régen megbukott, nem?
Ha nem, hát HOLNAP biztos megbukik, és ezzel ez a hülye testőrkérdés is megy a kukába, igaz?

midnight coder 2016.11.01. 10:33:55

@Irbisz: Te szerintem rohadtul nem éltél sem a Kádár-rendszerben, sem az azt követő gengszerváltásban. Így aztán sem arról nincs első kézből tapasztalatod, hogy milyen is volt az a bizonyos Kádár-rendszer aminek az építésére hivatkozol, sem arról, hogy mi zajlott utána.

Jakab.gipsz 2016.11.01. 10:58:40

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Akkor miért másolják le szépen sorba szemérmetesen, ha minden rossz amit csináltunk.

Neked szövegértelmezési problémáid vannak, irány az általános iskola kisegítő 4.o.

Netuddki. 2016.11.01. 12:37:49

@midnight coder: "Én a komcsikat támadom."

Valahogy nem látni, hogy a posztkomcsi orbán gazdádat támadnád, te nemfideszes, te. Muhaha!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.02. 16:22:54

@DFK: "egy párthadsereg nem fájt"

Te akkor még nem éltél, ezért nem tudhatod, hogy semmi szerepük nem volt a munkásőröknek. Ezer másik sebből vérzett a hetvenes-nyolcvanas évek szocializmusa. Például nem volt áru a boltokban, 11 hónapra katonának kellett menni, nehéz volt külföldre utazni, cenzúra volt, századrangú kérdés volt, hogy mit csinálnak a munkásőrök. Amire te gondolsz, az az ötvenes évek.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.11.02. 18:55:37

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: a jelek szerint te is csak könyvekből ismered azt az időt. Két, majd másfél év volt a katonaság, felsőfokú sulik hallgatóinak két részre volt osztva.
És azért azt az áruhiányt sem úgy kell elképzelni, hogy üres polcok fogadták a vásárlókat.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.02. 19:08:51

@Hóhér az utolsó barátod: "Két, majd másfél év volt a katonaság, felsőfokú sulik hallgatóinak két részre volt osztva."

Csak 11 hónapot húztam le előfelvételisként. Az egyetem után a doktori iskola, meg külföldi munkák miatt addig halasztgattam, míg túl idős lettem. Meg lett 2 gyerek. Akkor már békénhagytak. 8 általánossal ez kevéssé érthető.

"És azért azt az áruhiányt sem úgy kell elképzelni, hogy üres polcok fogadták a vásárlókat."

Persze, olyat csak Moszkvábanában láttunk. Vehettél Trabantot, Wartburgot, dácsiát, ladát, ... sőt három szín közül is választhattál: barna, rózsaszín és hupikék. Jó részét előre befizetve, és évekig várva. Sokan befizettek előre, és emelt áron adták el, mikor rájuk került a sor. Vehettél robbanótévét. Energomax mosógépet, ami kigyalogolt világból. Volt sokminden a boltokban, de mégtöbb hiánycikk. Nem éltél akkor, el nem tudod képzelni, milyen szar volt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.02. 19:26:08

@Hóhér az utolsó barátod: "Két, majd másfél év"

Ja, meg tartalékosként újból behívhattak. Ha 2 hétnél tovább tartott, akkor a szakállt is le kellett nyírni. Na, eből is kimaradtam.

Most röhögve meséljük a katonatörténeteket, de akkor nagy fasság volt a magyar honvédség, a világ legértelmetleneb, leghaszontalanabb dolga. Férfivá nevel egy faszt. A legtöbbeket parancsvégrehajtó csicskákká nevelte. Én egy dolgot tanultam meg, bárki ordíthatott tíz centiről a pofámba, nem zavart.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.11.02. 20:56:37

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: magyarán fasságot írtál, mert attól, hogy te megúsztad 11 hónappal, az átlagnak ennél jóval több volt.
Áruhiány meg... nyugatabbra sem volt sokkal nagyobb a választék, csak más volt. Autót nehezebben kaptál. Nagy dolog. Élelmiszerből ma nem egyszer sokkal szarabb a kínálat egy sparban vagy cba-ban, mint anno az abc-kben volt.
És akkor még ott az e.ü. ellátórendszer, amit mostanra porig romboltak, az oktatás színvonala, hogy nem kellett attól tartani a fél országnak, hogy előbb vagy utóbb az utcán döglik meg. Azért ezek fontosabb dolgok, mint az, hogy vehetsz-e hupilila jaguárt vagy be kell érned egy, egyenszürke ladával.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.02. 22:18:44

@Hóhér az utolsó barátod: "magyarán fasságot írtál, mert attól, hogy te megúsztad 11 hónappal, az átlagnak ennél jóval több volt."

Magyarul most fasságot írtál, mert egy szót se szóltam az átlagról.

"nyugatabbra sem volt sokkal nagyobb a választék,"

Évekig dolgoztam nyugaton, pontosan tudom mi volt. Iszonyú árubőség, és magas minőség. 88-ban vettem az NSZK-ban egy Sharp mikrosütőt, most is azt használom.

"Élelmiszerből ma nem egyszer sokkal szarabb a kínálat egy sparban vagy cba-ban, mint anno az abc-kben volt. "

Nem tudod, miről beszélsz. Egy kisboltban is 8 féle camemberből válogathatok. Mondjuk a CBA-t nem nagyon ismerem, lehet, hogy azok nagyon lepukkant boltok.

"az e.ü. ellátórendszer"

Egy szót nem szóltam az egészséügyről, olvass vissza. Egyébként akkor volt a röntgen, most van a CT, ég és föld. De ez nem a kapitalizmus eredménye, ha kádár élne, akkor is lenne legalább egy CT az országban.

"nem kellett attól tartani a fél országnak, hogy előbb vagy utóbb az utcán döglik meg."

Ez nem a kapitalizmus hibája, hanem az elmúlt 8-10 év elhibázott gazdaságpolitikája. Svédországban nem döglenek az emberek az utcán. Aki hajlandó volt az iskolában tanulni, annak most is van munkája. Egyébként az elmúlt 6 évben sikerült az iskolarendszert visszafejleszteni a 85-ös szintre, ennek is megisszuk majd a levét.

Szóval nem kádár erénye, hanem a hazaáruló tolvaj orbán hibája, hogy itt tartunk. Meg gyurcsányé is nagyrészben.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.11.03. 07:43:02

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
"Például nem volt áru a boltokban, 11 hónapra katonának kellett menni,"
Ezt te írtad. Szóval fasságot írtál, mert nem 11 hónap volt a katonaság.

A többi meg... bocs, de hogy választhatsz szar és szarabb közül, az neked lehet, hogy választék...
Egyébként meg a fröcsögő gyűlölet dől belőled.
süti beállítások módosítása