B1 blogcsalád



Hogyan fogadták a franciák a nizzai merényletet?

2016. július 15. - Egyenlítő blog

A B1 blog tudósítója jelenti Franciaországból

hollande_juli_14.jpg

Gyász van. Meg tehetetlen düh.

A franciák, úgy tűnik, már sok mindenhez hozzászoktak. Itt éltem a nyolcvanas években afféle disszidensként, meg hogy megszokjuk egymást, a franciák és én, valamennyire sikerült is. Akkoriban néha anyám hirtelen rámtelefonált, hogy mi van, élek-e még, vagy csak megsérültem. Hát mitől édes jó anyám? (Sosem voltam az a barkácsoló típus.)

Szóval szegény anyám hallotta a rádióban (akkor még csak Kossuth volt), hogy géppisztolyoztak a Rue de Rozier egyik híres zsidó vendéglőjében, vagy máskor, hogy robbantottak a párizsi metróban – hát amennyire szemfüles riporter voltam már akkor is, én ezt mind tőle tudtam meg. Csak a Challenger katasztrófáját láttam élőben, tőlem ötezer kilométernyire.

Tegnap reggel innen Felső-Normandiából bevonatoztam Párizsba, vagy ötvenezer társammal együtt végignéztem a felvonulást a Champs-Elysées-n, még Hollande-dal is összetalálkoztam (lásd fotó). Ünnepi, napsütéses – bár jéghideg idős – hangulat volt, mindenki felszabadultan bámészkodott. Közben pedig annyi volt a mobil emberrács meg az elegáns, udvarias, ám rendkívül határozott rendőr, hogy mindenki biztonságban érezte magát, csak a szokásos zsebtolvajok szomorkodtak, mert így nekik nem jutott egy talpalatnyi hely sem.

Akkor még nem sejtettük…

Szóval Párizsban semmi esélye sem lett volna egy őrült kamionnak.

A rendőrök és az útlezárások addig maradtak, amíg a tömeg végképp szét nem széledt, szét nem hordott minket a város minden zugába a sok metró, meg nem teltek velünk a közeli és távolabbi cafék.

Este persze már szomorkodtunk, gyászoltunk. Esterházy Péter miatt.

Aztán egy barátom Pestről bekommentelte Nizzát, nem is értettem, miért beszél 80 halottról, mikor én addig csak egyről tudtam. Csak a francia online oldalakat kinyitva jöttem rá, hogy mi van már megint.

De a reggeli újságok, tévék, rádiók öntötték a borzalmas részleteket. És az emberek az utcán csak emésztették először a híreket, olyan csönd volt mindenütt, a pályaudvaron, a vonaton, a párizsi utcán, mintha valaki meghalt volna.

Biztosan nem a felháborodás halt ki az emberekből, biztos, hogy a terrorhoz és a horrorhoz nem lehet hozzászokni. (A politikusok persze nem hallgattak, kisebb és nagyobb hangú nyilatkozatokat tettek, a belügyminiszter és Hollande köztársasági elnök a helyszínre siettek, kondoleáltak, de erre az utcai ember csak megvonja a vállát.)0714.jpg

Viszont nem szörnyülködik senki: gyászolnak.

Pont úgy, mint amikor a vulkánkitörés elsöpör egy közeli falut. Ismerték az egykori lakókat, talán egyiküket-másikukat szerették is. Halál történt a családban, úgy fogják fel.

A városiasabb okos népség persze halkan megkérdezi magától és a politikusoktól, hogy hát akkor mire volt jó ez a régóta tartó rendkívüli állapot, a sok rendőr és katona az utcákon, ha épp ott és épp akkor nem képesek azonnal közbelépni, megvédeni az ártatlan tömeget egyetlen őrült tömeggyilkostól.

Ez az a kérdés, amelyet a floridai vérengzés után is mindenki föltett magának, amellyel itt is tele lesz a sajtó perceken belül – és amit az okos tévékommentátorok már reggel óta ismételgetnek. Miközben mindenki tudja a választ: a rendkívüli állapot egy illúzió, talán kisebb felhajtással, de a rendőrök, a katonák és a titokszolgák ugyanazt teszik a rendes állapotban is: a terrorizmus, az őrült egyéni elkövető ellen csak csekély eséllyel lehet védekezni. Hümmög mindenki és megpróbál okosan hallgatni.

A Bataclan és Nizza után sajnos lesz még alkalom a tehetetlen dühre és a könnyes gyászra.

Ja, hogy az őrületesen szörnyű kamionsofőr tunéziai „származású” volt? Mint annyian ebben az országban. Ők már franciák, legalábbis a 99,9 százalékuk az.

És minden francia őse jött valahonnan, végsősoron mindenki bevándorló.

A szörnyülködős is, a gyászolók is, legfeljebb Le Pen ősember ősei gyökereznek errefelé valamelyik kőkori barlangban.

Tardos János

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr978891428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsi25 2016.07.15. 14:30:26

Nem szabasott volna be engedni az rohadek "menekultekekt". - Mert ez a vege! Remelem mi nem kovetjuk el ugyanezt a hibat

gerithegreat88 2016.07.15. 14:34:40

"És minden francia őse jött valahonnan, végsősoron mindenki bevándorló."

Wow. A nap PC faszsága. Gratulálok hozzá a szerzőnek.

tommygun 2016.07.15. 14:35:59

@gerithegreat88: ez nálam is kiverte a biztosítékot

Tizenötmillió Magyarok 2016.07.15. 14:39:22

Torveny kellene a libsik ellen, akik itt europaban terroristakat penzelik, iranyitjak.
Minden orszag koteles lenne annyi libsit kivegezni a sajatjai kozul, amennyi aldozata volt az adott merenyletnek. Tehat a mostani merenylet utan ha van 100 aldozat, a Gyurcsany partbol, ennyit a Dunaba lovetnenek nyilvanossan. Mert masbol a libsik nem ertenek. Bele kene irni az alkotmanyba, hogy tudjak a libsik hogy mire szamithatnak, ha tovabb gyilkolnak.

William Kidd 2016.07.15. 14:41:50

@gerithegreat88: Ez Europa valodi betegsege, a valosag meghamisitasa, a hazugsag. Ez az egesz az iszlamhoz, a hozza kapcsolodo agressziv terjeszkedeshez es azokhoz az idegen bevandorlokhoz kotheto, akik iszlam orszagbol erkeztek es sem etnikailag, sem vallasilag, sem kulturalisan nem illeszkednek az Europaba, az europai oslakos nepek koze, sot! Ellensegnek tekintik es meg akarjak semmisiteni mindazt, amit Europa jelent. Ideje lenne mar eszhez kapni.

E.Katolnai 2016.07.15. 14:43:57

Nem igay, nem mindenki bevándórló Európában, vannak őshonos népek is, mint pl. baszk, magyar ...
A franciák megérdemlik, amit kapnak a pofájukra: tessék még néhány millió mohamedánt becipelni, lehet nyalni a valagukat, hizelegni nekik, egymást túlharsogva dicsérni a mohamedánizmust; milyen gyönyörü, milyen békés, milyen emberszerető, milyen példás egyenlőséggel kezelik a nőket, milyen türelmes vallás, különosen a 'hitetlenekkel szemben.
Annyi részvétet érzek irányukban, mint amennyit ők éreztek a magyarok irányába, mikor Trianonban szétdaraboltak minket. Remélem még több hasonló nyakast kap az imádott mohamedánoktól ez a sunyi, kétszinü banda!

DonTintoretto 2016.07.15. 14:45:37

"Ja, hogy az őrületesen szörnyű kamionsofőr tunéziai „származású” volt? Mint annyian ebben az országban. Ők már franciák, legalábbis a 99,9 százalékuk az."

Hagyjuk már ezt a hülyeséget! Az ilyen emberek, mint a cikkíró is, nagyban tehetnek a kialakult helyzetről. Amíg ezt a hülye szöveget nyomják, nem engedik, hogy a társadalom szembenézzen saját magával.

Szépen nézzük végig Párizs I., Párizs II., Nizza és a többi vallási indítattású támadások elkövetőit.

Hányra lehet ráhúzni, hogy français à souche? Na hányra?

Ez nem jelenti azt, hogy minden arab származású lakos terrorista, de igenis tisztában kell lenni a származásukkal, hogy leírhassuk a leginkább érintett társadalmi csoportokat, esetleg hogy megérthessük a miérteket, és cselekedhessünk.

Az ilyen libsi halandzsa csak még több tragédiához fog vezetni.

A poszternek ajánlom, hogy olvassa el a cseppet sem jobboldali Marianne alábbi cikkét, hogy kicsit tanuljon a "franciáiról":

www.marianne.net/saint-denis-ma-ville-heure-islamiste-100238075.html

lk2 2016.07.15. 14:46:47

@E.Katolnai: a magyar kurvara nem oshonos nem itt, te nagyeszu. Az mar mas kerdes, hogy tobb, mint egy evezreddel ezelott koltoztunk ide, kozos tortenelmunk van a tobbi itt elo neppel, es mara mar szerves reszet kepezzuk az europai kulturanak.

komisz_kölök 2016.07.15. 14:58:45

@E.Katolnai: hat baratom neked is van bajod, ha emberek halalanak örülsz, akarmi amugy a politikai nezeted.
Annyit segitek meg, hogy "mohamedánizmus" -> iszlam. Csak hogy ne kelljen legközelebb olyan sokat gepelned.

chepunk 2016.07.15. 14:59:30

@E.Katolnai:

Abba kéne már hagyni végre ezt a mosakodást! Nem a franciák, nem is a zsidók, nem is a világösszesküvők meg a "nyugat" tehet Trianonról! Arról csakis mi magyarok meg a kapzsi uralkódó elitünk tehet, most meg mosakodik és mindent a "nyugatra" meg a franciákra fog! És nem tanult semmiből! Most Varga 250.000 ukránt akar behozni melósnak! Inkább azt kellene tűzzel-vassal írtani aki a nemzetveszelytést készíti elő szomszédos és ellenséges népek befogadásával, csak, hogy adózzanak, meg olcsóbban dolgozzanak. AZt meg nyilvánosan megkorbácsolni aki Trianont a "nyugatra" fogja!

komisz_kölök 2016.07.15. 14:59:57

Az europai politikusok meg Junckerrel az elen szarjanak sünt :(

Itt lehet par keresetlen szot a temahoz irni, amig le nem tiltjak a kommentezest:
www.facebook.com/JunckerEU/

Mega Tróger 2016.07.15. 15:00:51

Kicsit ambivalens az érzés a cikket olvasva: az utolsó 6 sor gyalázatos, ami előtte van viszont kitűnő.

E.Katolnai 2016.07.15. 15:03:14

@lk2: akik a IX. sz. végén bejöttek, azok (Árpád népe) törökök voltak, a régészeti hagyatékuk tiszta török. Akik már itt éltek korábban, folyóknak, hegyeknek nevet adtak aazok voltak az őshonos magyarok.
Csak nézd meg a kis számu (15-209 siros temetőket, szemben a több száz, több ezres avarnak mondott temetőkkel.
Nézd me Árpád népe neveit: Önebelia, Zuárd, Ügek, Liutinka Zobolsu, Gyeusa stb. ezek nem magyar nevek.
Anonymus csak a vezérekről és nemesekről mondja, hogy ezek magyarok, ő a parasztokat nem számítja a honfoglaló magyarak, tehát a «nemzet» tagjai közé, hanem a nemzeten kívül eső meghódított elemnek tekinti, mely szerinte szláv, oláh, vagy a legtöbb helyen nemzetiségi jelleg nélkül említve, egyszerűen csak «nép», «parasztság», de semmilyen vonatkozásban nincs jelentősége. Anonymus a néptömeget, az itt talált lakosságot ép olyan kevésbe veszi, mint az ember a levegőt, amelyben pedig benne él.”

Anonymus sehol sem mondja, hogy Árpád vagy alvezérei parasztságot hoztak volna magukkal és azokkal telepítették be az országot. Ezzel szemben legalább két tucat esetben azt hangoztatja, hogy Árpádbőkezűségéből, ez vagy az a híve nagy darab földet kapott jutalmul azon föld «nagyszámú» meghódított «népével» együtt.

Árpád foglalása idején Magyarország túlnyomó része, főleg a Duna-Garam vonalától keletre fekvő tájak névadó, de paraszti sorban élő lakossága - Anonymus földrajzi nevei alapján - nem lehetett más, mint magyar, mert hiszen a IX. századi bolgár-szláv és cseh uralmat jelző szláv névanyag eltörpül a nagyobb földrajzi tárgyakat jelölő, tehát ősibb magyar nevek tömegében.
Kicsit tanulj: Bővebben: oshon.blog.hu/ 

suhanyc 2016.07.15. 15:06:21

Remeljuk igy is marad. A terroristak nagyon igyekeznek, hogy szetszakitsak Europat, gyuloletet es felelmet szitsanak az emberekben a masok, mas kulturak irant - es nem is megy nekik rosszul, mint a fentebbi kommenteken is latszik - de ez ellen csak igy, a csendes ellenallassal es bekevel lehet harcolni.
Viszont ezt, valahol ertheto modon nem mindenki fogadja el, erik az emberekben a gyulolet, az tovabbra is kerdes ezzel mit lehet csinalni.

Hunyadi zokogna... ha látná......ezt 2016.07.15. 15:07:08

@chepunk: Kérlek legalább olvass utána dolgoknak, mielőtt marhaságokat írnál. Senki sem vitatja, hogy a magyar vezetés és a király egy nagy nulla volt, de a felosztásunkban óriási érdekek voltak nyugaton.
Nem is tartozik egyébként ide, erre az oldalra Trianon....
A franciák most a gyarmattartás levét isszák nyakra főre...... nem azok szenvednek akik megérdemelnék.....

Az apokalipszis lovasa 2016.07.15. 15:10:47

@suhanyc: "de ez ellen csak igy, a csendes ellenallassal es bekevel lehet harcolni. "

Úgy bizony. Meg színes profilképekkel, megható idézetekkel, "mindenki bevándorló" meg "mind egyenlőek vagyunk" szlogenekkel.

Ezek majd megvédenek a robbanó szöges bombáktól. Mágikusan.

komisz_kölök 2016.07.15. 15:11:20

@E.Katolnai: es ezt most vegig nekünk mondtad?!

Komolyan nem ertem, aki arra veri magat, mi volt ezer eve. Es akkor most jobb ember lettel, hogyha a magyarok ezernel több eve itt vannak? Ki nem szarja le? Tesz ez valamit hozza az eletedhez?

Te vissza tudod vezetni, a csaladfadat ezer evre? Tudod, hogy minden ösanyad magyarral dugott csak? Nem jött közbe egy eröszakos tatar-török-osztrak-nemet-orosz veletlenül, ami megtörte a te nemes magyar vonaladat?

Inkabb a valosagra kene koncentralni, mit a multban elni... Trianon elmulott, ez van. Ha fejenalva hugyozol, akkor is ez marad a helyzet. Ebböl kene kihozni a legjobbat, nem azon pörögni, hogy milyen igazsagtalan volt.

komisz_kölök 2016.07.15. 15:16:37

@suhanyc: "de ez ellen csak igy, a csendes ellenallassal es bekevel lehet harcolni. "
:)) reg röhögtem be kommenten ekkorat :) Sajnos eleg sok ilyen naiv f@sz van Europaban. Remelem tavaly a menekülteknek is vittel kajat a Keletihez, meg refudzsiz velcom...

suhanyc 2016.07.15. 15:17:54

@Az apokalipszis lovasa: Nem. Nincs ami megvedjen. Pont ez a lenyeg. Nem lehet egy embert kiszurni milliokbol, a terroristak nem a zoldhataron jonnek, hanem repulovel, hamis utlevelekkel, hattersztorival. A titkosszolgalat biztos elkap sokat, de par igy is atcsuszik. Egy ember kepes megolni szazakat, egy jol idozitett helyen. Iszlamista lehet nyugati, feher boru is, nem csak arab. NINCS vedelem.
Csak akkor nem vagy veszelyben, ha nem mesz ki a lakasodbol. Talan meg az sem eleg.

suhanyc 2016.07.15. 15:18:40

@komisz_kölök: Nem, akkor mar Berlinben eltem, sokkal tobb menekultel, arabbal meg torokkel korbeveve, mint amit te valaha lattal.

Az apokalipszis lovasa 2016.07.15. 15:24:32

@suhanyc: "a terroristak nem a zoldhataron jonnek, hanem repulovel, hamis utlevelekkel, hattersztorival. "

Nem a faszt nem...
nypost.com/2015/11/15/two-syrian-refugees-among-seven-terrorists-in-paris-attacks/

www.telegraph.co.uk/news/uknews/terrorism-in-the-uk/12006892/International-manhunt-underway-after-French-police-let-Paris-attacks-suspect-slip-through-their-fingers.html

És úgy persze valóban nem lehet védekezni semmi ellen, ha tovább mantrázzuk, hogy mindenki egyenlő meg mindenkinek joga van úgy élni ahogy akar, meg éljen a sokszínűség, ne feltételezzünk rosszat senkiről csak azért, mert nem tudunk róla semmit, stb.

"Csak akkor nem vagy veszelyben, ha nem mesz ki a lakasodbol."
Nirvána érvelés.

new_boy_on_the_block 2016.07.15. 15:33:24

Megy a mosdatás? Ne keverjük a szezont a fazonnal. Ő nem őrült volt, hanem terrorista. Célja a minél nagyobb áldozatszám és a rettegés fenttartása. Az ilyen embert nem őrültnek szokták hívni (amúgy sem szerepelt sehol sem, hogy bármiféle pszichés problémája lett volna). Nem kell PC-nek lenni, ő egy menekült, egy migráns, egy bevándorló volt. Nem olyan fajta mint amilyenek angliába mennek hazánkból, hanem az aki a jólétben is haragszik mindenre és mindenkire. Olyan halált halt amilyen az élete volt. Én csak abban tudok bízni, hogy egy pár percig átélte az összes áldozatának fájdalmát és ebbe halt bele.

suhanyc 2016.07.15. 15:36:06

@Az apokalipszis lovasa: 2 a 7bol. es ha nem ugy jottek volna be, bejottek volna mashogy. So what?

Es szerinted megis mi a megoldas? Nem tilthatsz ki Europabol embereket a borszinuk, vagy a vallasuk alapjan. Egyreszt kivitelezhetetlen, masreszt ellenkezik Europa szellemisegevel, harmadreszt meg kb ez a terroristak celja, ok nyernek ha ebbe az iranya megyunk. Nekem par vallasi fanatikus fasz nem fogja megszabni mit csinaljak, es kitol feljek.

A terrorizmus egy szarul hangzo bullshit, egy reklam, aminek a media adja a legtobb erejet. Mindig voltak merenyletek, mindig lesznek. Aranyaiban nagysagrendekkel tobben halnak meg haztartasi- meg autobalesetben, mint terroristaktol, de ez eladhatobb. Csak akkor mukodik az egesz, ha megkapja a maga 15 perc hirnevet, es ha elkezdesz felni toluk. Ugyanilyen irracionalis a felelem pl a repulestol, ami sokkal biztonsagosabb mint az auto, megis rengetegen felnek repulore ulni. Minden a fejedben dol el.

new_boy_on_the_block 2016.07.15. 15:39:18

@suhanyc: Hagyd már a faszságot ember. Az elmúlt évek támadói mind többgenerációs bevándorlók voltak. Nem repülővel, nem háttérsztorival érkeztek, hanem itt éltek közöttünk. A logika is ezt diktálja. Egy terrortámadást, főleg ilyen magas áldozat számmal, nehéz vagy lehetetlen úgy megszervezni, hogy még sohasem jártál az adott országban. Ehhez kapcsolatok, tőke, helyismeret kell, ezért szerepel minden támadás kitervelőinél, hogy európában élők voltak. Azok akik esetleg részt vesznek a mészárlásban, segítenek vagy bármilyen más formában hozzá járulnak az akciókhoz, azok pedig a menekültekkel érkeznek (lásd. Keleti vagy Athén). A humán erőforrás mellett az eszközök, fegyverek sem maguktól érkeznek ide. Sem alkatrészként, sem egyben nem cipelsz át semmit sem egy repteren sem (vegyed azt a szerbektől, donyeckből vagy ahonnét akarod). Egyértelmű, hogy van összefüggés a menekültek érkezése és a támadások között, a te PC faszságodat meg minden épeszű ember leszarja kb...

kuki123 2016.07.15. 15:42:53

Ha lenne egy kis csöpp eszük elzavarnák a kormányt és pár hét múlva új választást írnának ki..

Jah bocs nincs eszük.

komisz_kölök 2016.07.15. 15:43:04

@suhanyc: Becsben elek, szerintem jol el vagyok latva köszi ;)

komisz_kölök 2016.07.15. 15:45:27

@suhanyc: "a terroristak nem a zoldhataron jonnek, hanem repulovel, hamis utlevelekkel, hattersztorival."
de a hatterorszaguk ugy jön. Akik bujtatjak, etetik, segitik majd öket, ha megtelepülnek. Mennyi idejig is bujkalt a föf@sz a testvirek között Brüszelben?

Az apokalipszis lovasa 2016.07.15. 15:47:16

@suhanyc: "2 a 7bol."

Örülök, hogy az álláspontod - vélhetően az érvelésem hatására - megváltozott, hiszen te is beláttad, hogy a terroristák simán ott lehetnek a menekültek között, míg korábban azt állítottad, hogy ilyen nincs.

Igen, 7-ből 2, most. Mit gondolsz, összesen ez a kettő terrorista jött be?

"Nem tilthatsz ki Europabol embereket a borszinuk, vagy a vallasuk alapjan. "

Nem, de berakhatod őket egy zárt táborba addig, amíg a személyazonosságukat nem sikerül tisztáznod. Mint ahogy mellesleg az 56-os magyarokat is berakták az osztrák táborokba. Ott se volt ide-oda kóricálás, mert bárki lehetett volna ex-ÁVH-s vagy ruszki kém.

"harmadreszt meg kb ez a terroristak celja, ok nyernek ha ebbe az iranya megyunk."

Van valami globális pontszámmérő? Mi szerint nyernek a terroristák? Ezer pontot kell elérniük, vagy mennyit?

"Aranyaiban nagysagrendekkel tobben halnak meg haztartasi- meg autobalesetben, mint terroristaktol, de ez eladhatobb"

De ez is olyan, mint hogy a tehén veszélyesebb mint a cápa, mert a tehén sokkal több embert öl meg.
Ja igen, csak tehénből jóval több is van, meg jóval gyakrabban is találkozunk vele, tehát ARÁNYAIBAN a cápa egymilliószor veszélyesebb, mint a tehén, csak az ostoba, gondolkodni képtelen, de cinikusan észt osztó barmok ezt valamiért képtelenek felfogni, és akkor jönnek ilyen retardált példákkal, hogy de autóbalesetben mennyien halnak meg.

És igen baszki, ha 30 merénylőből 25-öt Abdul Mohammednek hívnak, akkor azt állítani, hogy semmi összefüggés nincs a származás/vallás meg a terrorcselekmények között, undorító vak cinikus faszság.

Willkommenskultur 2016.07.15. 15:49:39

Ahitleri rendkivüli állapot müködött. Minden füstöst deportálni kell, ha nem bizonyitja hogy nem terrorista.

suhanyc 2016.07.15. 15:51:16

@new_boy_on_the_block: Egy, a PC kurvara mast jelent, csak mondom. Az, hogy szerintem nem minden arab terrorista, nincs bajom a bevandorlokkal meg az iszlammal, az nem PC, hanem a vilagnezetem. Nem kell, hogy tetszen, de hidd el nem is erdekel tetszik e.
ketto, nem is gondolom hogy repulon hoznak fegyvereket, de azt sem hogy a bevandorlok hozzak a batyuban. Csak Antwerpenbe naponta tobb tiz- vagy szazezer kontener erkezik, aminek kb az 5%-at tudjak atnezni. Emelett ha olyan konnyu lenne fegyverhez jutni, akkor naponta lonenek az utcakon. De nem is kell fegyver amugy, embert olni kb barmivel lehet.
Amugy meg pont leszarom ha te leszarod amit gondolok, de szerencsere szerintem en is epeszu emberekkel vagyok korulveve, akik hasonloan gondolkoznak. Nekunk nem kell baratkoznunk. :)

nemecsekerno_007 2016.07.15. 15:52:48

Hát ilyen ez. Nem biztos, hogy jót tesz ha fegyvert adnak el Szaud-Arábiának. Meg nyílván másoknak se tesz jót ha nyugati fegyverekkel irtják a lakosságot.
A gazdag nyugati országoknak kicsit magukba kéne néznie.

Az álszent, szemellenzős mentalitás praktikus, de hosszútávon nem fenntartható. Amint tömegesen jelentek meg a menekültek Európában, egyből mindenkinek akkor szive lett mint egy kétkezi alkoholista mája. A gond csak az, hogy már évtizedek óta halnak halomra nők, gyerekek a különféle helyi háborúkban vagy csak símán a vízhiány v. a táplálék hiánya miatt. Az se segít az elvándorlás megakadályozásának ha nagy multi cégek a esőerdőket olajpálma ültetvényekre cserélik, hogy a gazdag nyugati embernek legyen olcsó pálmaolaja az olajsütőbe. A sort szinte a végtelenségig lehetne sorolni, az okostelefonoktól a kozmetikumokig.

new_boy_on_the_block 2016.07.15. 15:53:20

@suhanyc: Ok. Kösz, hogy rövidre zártad a beszélgetésünket.

belekotty 2016.07.15. 15:53:33

@E.Katolnai: "vannak őshonos népek is, mint pl. baszk, magyar ... "
Hehehe.. nem sikerült elvégezni az általános? :-))

belekotty 2016.07.15. 15:56:47

@E.Katolnai: Rengeteg sületlenséget hordtál össze.

komisz_kölök 2016.07.15. 15:56:58

@suhanyc: "ellenkezik Europa szellemisegevel" utoljara az ellenkezett az europai szellemiseggel, hogy szoljukn Adolfnak, hagyja mar abba a marhasagait... Majd megoldjuk targyalasokkal, passziv ellenalassal. Meg szankciokkal. Ja, majdnem sikerült.

Amugy meg, akinek meg nincs allampolgarsaga, miert is nem lehet hazaküldeni? Miert nem lehet az iszlam radikalis agat betiltani? A szcientologiat lehetett. Miert nem lehet csak nemetül predikalni a mecsetekben? Miert nem lehet az ilyen merenylö egesz csaladjat visszab@szni a sivatagba? Miert nem szoltak, hogy gyanus a gyerek?

"A terrorizmus egy szarul hangzo bullshit" ez olyan majd-en-keresztüllatok-a-vilag-nagy-hazugsagain eleterzes? Azt hiszed, hogy a media fujja fel? Eszednel vagy? Meghalt 84 ember. Az elmult evben mar többszaz. Mond mar el a hozzatartozoiknak, hogy fel van fujva ez a dolog, ne vegyek olyan komolyan. Tartsd oda a masik orcadat is. Meg ilyenek.

harcsapaprikás 2016.07.15. 16:03:25

@nemecsekerno_007: Kár lenne folytatni a sort. Itt koszos muzulmánokról van szó. A béke vallásának gyakorlói. Csak erről kell beszélni.

Tintafolt 2016.07.15. 16:06:41

@belekotty: Ahogy elnézem, ezzel nincs egyedül.

Afrika steht an der Elbe 2016.07.15. 16:07:49

Amikor majd rövidesen kitoloncolják Európából ezt a söpredéket, el kéne gondolkozni azon, hogy esetleg mindannyiunk jól felfogott érdekében a libsiket is hozzájuk kéne csapni.

harcsapaprikás 2016.07.15. 16:08:25

@komisz_kölök: Az iszlámnak nincs radikális ága. Az egész az.

suhanyc 2016.07.15. 16:10:40

@Az apokalipszis lovasa: Bejohetnek ezer modon, menekultekkel, repulovel, alagutat asva vagy repulo szonyegen. A lenyeg, amit nem sikerult szerintem leszurnod, hogy hiaba veszed korul egy fallal europat, az sem segitene.

"Nem, de berakhatod őket egy zárt táborba addig, amíg a személyazonosságukat nem sikerül tisztáznod."
Elvileg ez most is igy van. Legalabbis igy lenne, ha a haboru nem vert volna szet minden adminisztracios rendszert. Btw a mostani merenylo is benne volt a rendszerben, ez kiszurte?

"Van valami globális pontszámmérő? Mi szerint nyernek a terroristák? Ezer pontot kell elérniük, vagy mennyit?"
Oszinten, szerinted mi a terroristak celja? Mert szerintem az, hogy a vilagot az iszlam ellen forditsa, ezzel epitve a sajat bazisat. Minel tobb ember kezdi el gyulolni az iszlamot, arabokat, annal tobb attrocitas lesz ellenuk. Akik kozul emiatt egyre tobben fognak radikalizalodni, mennek robbantgatni, ecetera. Es a ciklus ujraindul. Ez ellen szerintem csak ugy lehet harcolni, ha tudatosan nem altalanositasz, es nem masszakent kezeled az embereket.

Igen, aranyaiban egy terrorista veszelyesebb, mint egy halado auto Nohat, erre sose gondoltam volna. Figy, es szted melyik fontosabb megis, hogy aranyaiban melyik veszelyesebb, hogy hogy eselyei szerint melyiktol halsz meg elobb? Egy kozeli szupernova aranyaiban sokkal veszelyesebb, mint egy terrorista. Felsz a szupernovaktol? Na, en ezert nem felek a terrorirstaktol.

"És igen baszki, ha 30 merénylőből 25-öt Abdul Mohammednek hívnak, akkor azt állítani, hogy semmi összefüggés nincs a származás/vallás meg a terrorcselekmények között, undorító vak cinikus faszság."
Mondam ilyet? Terrorista barki lehet, nem csak bevandorlo es nem csak arab, ennyit allitottam. Persze, most tobb az arab terrorista eppen, ez most ilyen idoszak. 20 eve meg mondjuk Hansnak hivak, vagy McGregornak. Lehet hogy tiz ev mulva meg a Kwon-Guktol vagy Chun Liktol fogsz felni.

Afrika steht an der Elbe 2016.07.15. 16:13:47

@E.Katolnai:
"Anonymus csak a vezérekről és nemesekről mondja, hogy ezek magyarok, ő a parasztokat nem számítja a honfoglaló magyarak, tehát a «nemzet» tagjai közé, hanem a nemzeten kívül eső meghódított elemnek tekinti, mely szerinte szláv, oláh, vagy a legtöbb helyen nemzetiségi jelleg nélkül említve, egyszerűen csak «nép», «parasztság», de semmilyen vonatkozásban nincs jelentősége."

Szamárság. Soha nem a felső réteg olvasztja magába etnikailag az alsó rétegeket, hanem mindig fordítva.

Lásd a bolgárok esetét. Ott a felső réteg eredetileg lovasnomád volt, mára azonban a bolgár szláv nép lett, mivel csak az uralkodó réteg volt lovasnomád, az alsóbb osztályok szlávok voltak.

suhanyc 2016.07.15. 16:15:52

@new_boy_on_the_block: Your welcome. Igazabol nem is kellett volna belemennem a temaba, dolgozni is kell, illetve a posztra akartam csak reagalni, es nem kommentfightba kezdeni. Felesleges, ertelmetlen, idopazarlo es faraszto.

komisz_kölök 2016.07.15. 16:16:49

@suhanyc: "Bejohetnek ezer modon, menekultekkel, repulovel, alagutat asva vagy repulo szonyegen. A lenyeg, amit nem sikerult szerintem leszurnod, hogy hiaba veszed korul egy fallal europat, az sem segitene. "

Ez a legnagyobb hazugsag, amit csak mondhatsz. Senki nem maradhat itt, ha mi nem akarjuk. Ennie kell. Dolgozni. A gyereket iskolaba küldeni. Beteg lesz. Utazik. Ezer szituacio, amiben ki lehetne szürni, es haza lehetne küldeni a nem legalisan Europaban elöket.

Ha lenne ra akarat. Aztan jöhet vissza draga penzen, ha akar, amire ötödször visszareptetik, elmulik az erzes. Meg a többi falubelinek is, hogy utanajöjjenek.

fércnél maradandóbb 2016.07.15. 16:17:35

Á dehogy, nincs semmi összefüggés a menekűtek" meg a terrorizmus között. Asztat csak az Orbán talájja ki, hogy leplezze a micsodát

fércnél maradandóbb 2016.07.15. 16:22:52

A libbantak mindig ugyanazt a receptet próbálják elsütni, még a sokadik eset után is

Lehet menni mécsest gyújtani a francúz nagykövetséghez, mélyen együtt érezni a tudomisénkivel, meg a méltóság menete rendőri védelem alatt. De a migránsokkal semmi baj nincs, merugye ez a fő tanulság

lol7 2016.07.15. 16:30:50

@Tizenötmillió Magyarok: Te se vagy sokkal hülyébb mint a csúti kommunista ciágnyführered.

lol7 2016.07.15. 16:32:18

@DonTintoretto:
"Ez nem jelenti azt, hogy minden arab származású lakos terrorista"
a többi még nem robbantott. Még.

lol7 2016.07.15. 16:34:41

@chepunk: Meg a tolvaj oláhok és a tolvaj franciák. Meg a törökök, akik kiirtottak minket, ezzel helyet csinlva az oláh beözönlésnek.

-JzK- 2016.07.15. 16:36:03

Észbe kéne kapni simán, és kipaterolni Európa területéről minden egyes kokerót... ennyi... akkor béke lenne, rend és jólét... mi kell még?

lol7 2016.07.15. 16:38:28

@suhanyc: Megdobnak kővel, visszadobod kenyérrel? ez mr az amcsi indinoknál se működött. Ha kővel dobálnak, atomot kell visszadobni, abból ért a hódító arab csürhe.

lol7 2016.07.15. 16:41:18

@Afrika steht an der Elbe:
"Soha nem a felső réteg olvasztja magába etnikailag az alsó rétegeket, hanem mindig fordítva."
Mint a Római birodalom? :D

suhanyc 2016.07.15. 16:43:22

@komisz_kölök: most a menekultekrol beszelsz, vagy a terroristakrol? ez a fasz legalisan volt ott.

harcsapaprikás 2016.07.15. 16:45:35

@suhanyc: Azt nem ártana valahogy tudatosítani bennük, hogy ha valakiknek el kell tünniük a földről, akkor azok nem mi leszünk. És meddig hátrálunk még? Átadjuk az atomfegyvereket is? Mert ők biztos hogy használni fogják.

lol7 2016.07.15. 16:45:47

@suhanyc:
Bármelyikre, találomra. Mind sátánista, potenciális tömeggyilkos. Leginkbb oda, ahol minél több elkövetőt lehet vele likvidlni még mielőtt nlunk bukkanna fel egy bombval. Mekka pl. megfelelő vlasz lenne a WTC-ért (a nyugat szimbólumáért cserébe pusztulhatna a kelet szimbóluma), de a nagyobb arab vrosoktól haladva a kisebbek felé. A férgeket irtani kell, különben a nyakunkra jönnek. úgyis túl van népesedve a Föld, azokkal kell kezdeni a népszaporulat csökkentését, akikért a legkevésbé kár: az emberiség ellenségeivel.

polansky 2016.07.15. 16:57:00

Én a blogban hangzó felvetéshez szólnék: mire volt jó a rendkívüli állapot...? Franciaországban ezek szerint semmire... A rendőrök megkérdezték a kamionost hogy mit csinál ott a lezárt terület előtt - mivelhogy ott várt két órát a rendőrség orra előtt. Válasz: fagylaltot szállítok... Az anyósülés tele volt automata fegyverekkel. Senki nem szállította ki nem nyitották ki az ajtaját sem... Izraelben, ha túl jut ezen a beszélgetésen -de nem jut túl, mert akkor ezután repül a rendőrség összes vezetője meg mindenki, illetve a józan ész miatt sem jut túl - de elméletileg, ha túljut akkor 4-5 elgázolt ember után a hatodik lelövi könyörgöm merthogy fegyvere van ugye... Jajjj ez a süket Európa jajjjj.....

Afrika steht an der Elbe 2016.07.15. 16:59:06

@lol7:
Róma utolsó császárai germánok voltak, ha jól tévedek.

Krisz11 2016.07.15. 17:01:15

Megint gyilkolt a liberalizmus.

harcsapaprikás 2016.07.15. 17:04:56

@polansky: Itt még mindenki azt hiszi, hogy ha nem vesz tudomást a háborúról akkor meg sem kell azt vívni.

BiG74 Bodri 2016.07.15. 17:09:09

@Afrika steht an der Elbe:
Olvasztás, asszimiláció egy dolog. De a magyar tényleg nem a jobbágyi réteg volt, hanem a jogokkal bíró nemesi. Asszimiláció pedig a nemesi, vezetői réteg irányába történt, lásd Frangepánok, Zrinyiek, Baloghok stb.

komisz_kölök 2016.07.15. 17:09:11

@suhanyc: nem tennek különbseget. Aki illegalisan van itt, azt haza kell küldeni. De a nagyreszük nem ertem, mit keres itt. Pl a sok török. Mi elöl jött ide? Unios allampolgar? Mi alapjan van itt?

Ugyanez, csecsenek, afrikaiak, egyiptomiak, maokkoiak, pakisztaniak. Mi alapjan vannak Europaban? Ezer eve nincs haboru, ahonnan jönnek. De ugyanigy, oroszok, ukranok, kinaiak.

En ha fogom magam, es elmegyek Amerikaba, Kanadaba v. Ausztraliaba, hazazavarnak percek alatt. Itt meg ugy tünik, hogy valaki kitalalja, hogy ide jön, es jöhet szabadon. Kapja a segelyt, hozza a rokonokat.

Miközben Nemetorszagban 2,6 millio munkanelküli volt, mikor utoljara neztem. Del-europaban, megtöbb, aranyaiban. Nem en ertem ezt.

Az olasz gazdasag romokban, de elvarjuk tölük, hogy etessek a menekülteket. Görög detto. Tenyleg, komolyan, tök kivancsi vagyok ra, mondja mar el valaki, hogy mi ertelme van ennek. Mit gondolhat Merkel, miert lesz ez jo neki? Miert nem lehet negyedannyi penzböl Törökorszagban ellatni öket?

Mi van a fejetekben, mikor azt mondjatok, hogy fasza lesz meg több bevandorlot beengedni. Pls, gyujts vilagot a fejemben!

Az apokalipszis lovasa 2016.07.15. 17:18:46

@suhanyc: "A lenyeg, amit nem sikerult szerintem leszurnod, hogy hiaba veszed korul egy fallal europat, az sem segitene. "

Nirvána érvelés. Semmi nem 100%-os tökéletes megoldás a világon, ezért nincs értelme egy megoldást arra hivatkozva elutasítani, hogy nem tökéletes. Ez egy érvelési hiba, tehát értelmetlen, invalid.

hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Nirv%C3%A1na-%C3%A9rv&stable=0&redirect=no

"Elvileg ez most is igy van." (zárt tábor)
Nem, ez KURVÁRA nincs így. 2011-ben még zárt táborok voltak Magyarországon, az EU kötelezett a nyitott táborokra azzal a felkiáltással, hogy a menekültek nem bűnözők. Nem utolsó sorban az EU politikusai álltak elvtelenül a szegény elnyomott menekültek oldalára, miközben azok a gonosz rendőrség elől menekültek (!).

"Mondam ilyet?" (hogy az arabok/muszlimok közt nincs több terrorista)

Explicite nem, implicite a bagatellizálással meg mosogatással folyamatosan ezt sugallod.

"Figy, es szted melyik fontosabb megis, hogy aranyaiban melyik veszelyesebb, hogy hogy eselyei szerint melyiktol halsz meg elobb?"

Melyiket könnyebb megelőzni, te szerencsétlen?
Ha tudod, hogy a tehéntől nagyobb eséllyel halsz meg, mint a cápától, akkor be is ugorhatsz a cápa mellé?

Igen, a legjobb az lenne, ha az autóbaleseteket is meg lehetne előzni, csak az autóbalesetek ellen ott harcolnak, ahol bírnak, sebességkorlátozással, törésteszttel, minden egyébbel. Ráadásul az autóknak egy csomó pozitív hozadéka van, gondolom nem kell sorolnom.
A terrorizmus jól látható gyökerei ellen, pl. radikalizálódó muszlimok, kontrollálatlan bevándorlás, nulla asszimiláció, párhuzamos társadalmak, pont sehogy nem harcol senki, mert virágozzék száz virág, nincs jogunk megtiltani, ők máshogy látják, joguk van hozzá, béke-szabadság-harmónia, ezért cserébe igazán megéri egy pár szöges bomba itt-ott.

Undorító, ostoba dolog, hogy folyamatosan bagatellizálod a terrorizmus áldozatait csak azért, mert másban úgyis nagyobb eséllyel halsz meg. Ez egy annyira ocsmány kenegetés, hogy szavak sincsenek rá. Ha ugyanezt tennéd a holokauszt áldozataival, az konkrétan bűncselekmény is lenne.

Boross Bence 2016.07.15. 17:18:59

Azért azt az okos városiasabb népség tudja, hogy a rendkívüli állapot bevezetése a demokrácia alacsonyabb szintje, mert a polgári szabadságjogok korlátozását jelenti. A politikai és a pénzhatalom egyaránt örül ennek a szituációnak. A politikai és a pénzhatalom gépfegyveres rendőröket vezényel az utcára, hogy a biodíszlet látványának segítségével megnyugtassa a kevésbé okos városias népséget. A kevésbé okos városias népség pedig megnyugszik és hálás, hogy nem kell félnie, mert nem gondol arra, hogy a biodíszletnek kivezényelt rendőrök akár érdemi nyomozást és rendfenntartást is végezhetnének, ha nem lennének biodíszletnek kirendelve az utcákra az ő megnyugtatásukra. A hatalom és a pénzhatalom is örül, mert a kevésbé okos, de már immár nyugodt városiasabb népség nem kérdezősködik a szabadságjogai felől. Win-win.

Afrika steht an der Elbe 2016.07.15. 17:21:24

@BiG74 Bodri:
A honfoglalás korában és az előtt nem beszélhetünk olyan nemességről és jobbágyságról, amely volt a XVII. században.

lol7 2016.07.15. 17:28:15

@Afrika steht an der Elbe: Nem jól. Odoaker nem volt császár. Romulus Augustulus volt az. Illetve elődje, Julius Nepos, akit ugyan elzavart a Romulus faterja, de azt meg a helyi sógun, Odoaker zavarta el, és Julius Nepos nevében uralkodott annak haláláig. Utána meg Itália kirlyaként folytatta, és a Római császári cím örökre a biznciaknl maradt.

Afrika steht an der Elbe 2016.07.15. 17:28:45

@BiG74 Bodri:
Erdély például úgy románosodott el, hogy a magyar birtokosok szakmányban hozták be a román parasztokat, mert velük nem volt annyi probléma, mint a magyar paraszttal.

Hiába volt a román legalul, hiába volt az összes felette álló magyar, a román paraszt román maradt.

A Zrínyiek, Frangepánok a kor felfogása szerint - mai szóval élve - "világpolgárok" voltak, mint a régi nemesség általában. Így könnyen összeolvadhattak a magyar nemességgel.

BiG74 Bodri 2016.07.15. 17:33:02

@Az apokalipszis lovasa:

Nem nulla az asszimiláció, ha teljes bevándorló tömeget vesszük. Ugyanakkor tény, hogy ha ők a bevándorlók, akkor nekik kell elfogadni az aktuális rendet, kultúrális környezetet. Részemről ez az alapja az egésznek.
Az pedig tény, hogy az iszlám nem nép, hanem ideológia, mely akkor is átjön a határon, ha az szigorúan ellenőrzött.

komisz_kölök 2016.07.15. 17:34:22

@Boross Bence: konkretan milyen szabadsagjogai csorbultak egy nem bünözö-nem terrorista francianak? Aminek a penzhatalom olyan nagyon örül? Nem nezhet tüzijatekot? Huuuu, de jo most a Sorosnak. Vagy akarki is az a penzhatalom konkretan.

Elmondanam, hogy a "penzhatalom" annak örül, ha nyugalom van, a nepek szepen fogyasztjak a hambit a gyerek egyik mekijeben.

Janossz 2016.07.15. 17:40:11

Azért az nehezen magyarázható, hogy az elkövető (csak) tunéziai állampolgár volt, többször meggyűlt a baja a törvénnyel (erőszakos, fegyveres ügy miatt is), és ezek után az országban grasszált még.
Nem az első hasonló eset a francia/belga hatóságoktól.

Afrika steht an der Elbe 2016.07.15. 17:41:37

@komisz_kölök:
A pénzhatalom a káosznak örül, nem a nyugalomnak.

BiG74 Bodri 2016.07.15. 17:50:49

@Afrika steht an der Elbe:
Ez történelmileg korrekt. De mi a következtetés?
Mert részemről az, hogy anno, a magyar aki nem a paraszt volt, hanem a nemes, a gazdaság működtetése érdekében nyugodtan telepített különböző származású termelő eszközöket a földjeire, mert nem tekintette a nemzet részeinek őket. Ezért sokadlagos volt, hogy milyen náció, inkább számított, hogy az akkori felhozatalból honnan lehet a legjobban pótolni a veszteséget. A hódolt, társult területek vezető rétege felismerve, hogy a magyarság pontosan a hatalmat jelenti, asszimilálódott magyar nemessé, így előjogaik megmaradtak, és velük a "nemzet" lojális partnerekre lelt.
A tömegekben betelepített szerb, horvát, szlovák, német, román, hogyan is asszimilálódott volna? Önálló településeket hoztak létre, minimális keveredéssel. A települések pedig valamely nemes fennhatósága alatt álltak, ki nem beolvasztani ( hová?) szerette őket, hanem megadóztatni.
Ezt a magyar nemzeti koncepciót és a folyamatos szerencsétlen hadakozást szívtuk meg a nemzetállamok kialakulásával, jobban mondva, a már hibás koncepcióról Horty -ig leállni nem tudó nemzeti vezetésünk révén.

Boross Bence 2016.07.15. 18:02:02

@komisz_kölök: A rendkívüli állapot lehetőséget ad a hatóságoknak, hogy

* házi őrizetben tartsanak bárkit, akinek tevékenysége szerintük zavarhatja a közrendet,
* bármikor bárhol házkutatást tartsanak bírói engedély nélkül, és
* gyülekezési tilalmat rendeljenek el.

A gyülekezési tilalom vonatkozhat akár a tervezett neoliberális munkaügyi reform elleni szakszervezeti tiltakozásokra.

komisz_kölök 2016.07.15. 18:04:50

@Boross Bence: ja, de ha jol emlekszem, nem voltak ilyen korlatozasok. Tele volt tüntetessel az orszag. Szoval ezek elmeleti lehetösegek. Tudsz konkretumot mondani, vagy csak fantazialunk?

komisz_kölök 2016.07.15. 18:06:44

@Afrika steht an der Elbe: ezt csak ugy ex has? Had ne gyözzön meg. Milyen vallalkozas az, ami kaoszban jobban hasit, mint nyugalomban? Konkretan melyik gazdasagi agnak jo egy francia kaosz szerinted?

harcsapaprikás 2016.07.15. 18:20:25

@komisz_kölök: Ezek pont olyan hülyék mint azok, akik be akarják engedni a kecskebaszókat.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.15. 18:28:31

@Zsuzsi25: Kérlek, növessz agyat! A merényletek túlnyomó részét - így ezt sem - friss menekültek követik el. Ez a barom francia állampolgár is volt. Valahogy az egzisztenciát egyáltalán nem teremtett akár már régóta az országban élő muzulmánokat kéne kitoloncolni az EU területéről. A migránsokból pedig azt befogadni, aki ténylegesen menekült.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.15. 18:29:33

@Tizenötmillió Magyarok: Szerintem meg téged fel kéne jelenteni ezért a gyűlöletkeltő kommentért. Simán megállna a bíróságon,

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.15. 18:33:09

@chepunk: Miről beszélsz? Trianonról Soros tehet, és Gyurcsány kottájából írták.

Balt 2016.07.15. 18:34:22

@tommygun: Ez megint csak a szokásos önfelmentés. Franciaország tevékeny részese volt (...?) az arab világ leigázásának, ez a kései következmény.

Balt 2016.07.15. 18:37:22

@DonTintoretto: Mondjuk azért feltenném lassan a kérdést, hogy a Ch. Hebdo és hasonló provokatőr rohadékok miatt hány ártatlannak kell még meghalnia.

harcsapaprikás 2016.07.15. 18:37:53

@Balt: Lófaszt. A világ nagy része gyarmatosítva volt valamikor a történelem során. Mégis csak a muszlim kecskebaszók lettek terroristák.

belekotty 2016.07.15. 18:38:10

@Afrika steht an der Elbe: És mi van a dollár hiperinflációjával?

belekotty 2016.07.15. 18:38:42

@Krisz11: Mellé ment....

És mi van a dollár hiperinflációjával?

Balt 2016.07.15. 18:44:56

@Az apokalipszis lovasa: Meg Mohamed karikatúrákkal. Az már bejött...

belekotty 2016.07.15. 18:46:01

Azért tegyük hozzá, hogy a fejlett világnak (Európa, USA) jó az hogy az arabok háborúznak egymással, mert így az olajat olcsón adják, ráadásul fegyverért adják és nem fejlődésre fordítják.
Az a pár száz ember aki ilyen terrorista merényletekben meghal, a járulékos vesztesége annak, amit a keresztények elszenvednek az arabok között szított háborúban. Az hogy 100-120 dollár helyett az olaj csak 40-50 dollár hordónként, az nem olyan nagy ár ezért.
Addig amíg nem az adott egyént, vagy környezetét érinti az terrorizmus.

Balt 2016.07.15. 18:49:40

@new_boy_on_the_block: Én csak azt remélem, hogy aközött az 54 migráns között, akik már dolgoznak Németországban az integráció sikerének csírájaként (lol, amúgy hivatalos német adat a miniszter szájából), egy sincs teherautó sofőr.

Balt 2016.07.15. 18:57:21

@suhanyc: "A lenyeg, amit nem sikerult szerintem leszurnod, hogy hiaba veszed korul egy fallal europat, az sem segitene."

Valóban nem. Meg kell várni, míg (jövőre) a franciák is a kilépésre szavaznak, aztán jöhet a fal. :)

harcsapaprikás 2016.07.15. 18:57:53

@belekotty: Az olaj azért olcsó, mert a fehér ember ki tudja termelni. Az arabok a kecskebaszáson és a háborún kívül semmihez nem értenek. Egy szellemi fogyatékos társaság, bár te is az vagy, aki mindenben összeesküvés elméleteket látsz.

Boross Bence 2016.07.15. 18:59:45

@komisz_kölök: Valóban általánosságokat írtam, de hozzászólásomnak nem cáfolata az, hogy nem tudok konkrétumokat, mert 1) a történelmi tapasztalatok alapján rendszerint ez szokott történni, lásd pl. az USA-t; 2) nem élek Franciaországban; 3) jogvédő sem vagyok, nem követem aprólékosan az eseményeket; 4) a dolog természetéből adódóan az ilyen intézkedések sokszor maradnak titokban, pl. lehallgatások esetében, vagy mert félelemből nem tesz panaszt az ártatlanul meghurcolt illető, és legfeljebb évek múltán derülnek ki részletek; 4) amikor a rendkívüli állapotra hivatkozva be akart tiltani egy nagy szakszervezeti tüntetést a kormány, akkor a felháborodás hatására később visszakozott:

index.hu/gazdasag/2016/06/22/franciaorszagban_betiltottak_a_csutortoki_szakszervezeti_tuntetest/

ami a francia civil társadalom ellenálló erejét mutatja, és 5) itt tájékozódhatsz te is konkrét esetekről:

fr.wikipedia.org/wiki/%C3%89tat_d%27urgence_en_France

Balt 2016.07.15. 18:59:45

@suhanyc: "Akik kozul emiatt egyre tobben fognak radikalizalodni, mennek robbantgatni, ecetera. Es a ciklus ujraindul. Ez ellen szerintem csak ugy lehet harcolni, ha tudatosan nem altalanositasz, es nem masszakent kezeled az embereket."

Azt mondod, hogy a CH Hedbo újságírói nem véletlenül haltak meg? Én is ezt mondom. Izé, talán pontosítsunk: nem ártatlanul.

Boross Bence 2016.07.15. 19:12:21

Valóban nem a megérkezése utáni másnap kezd a migráncs robbantani, hanem évek múlva, amikor nem sikerül a beilleszkedés. De a beilleszkedés kudarcáért ki a felelős?
* A migráncs, aki nem tett meg mindent a beilleszkedésért és párhuzamos társadalomba menekült? Ezt mondja a jobboldal.
* Az őshonos többségi társadalom, ami nem tett meg mindent a befogadásért, és csak alacsonyabb presztízsű munkákat kínált fel? Ezt mondja a baloldal.
* A politikus, aki olcsó munkaerőnek behívta a migráncsot a gyáros kedvéért és azután a multikultit erőltette? Ezt mondja a populista.
Talán mind a három igaz. Ezért is jobb megelőzni az ilyen problémákat, és tanulva a nyugat hibáiból nemet kell mondani a kényszerbetelepítésre.

harcsapaprikás 2016.07.15. 19:12:23

@Balt: Te ezt komolyan elhiszed, hogy ha nincs Hebdó akkor a kecskebaszók nyugton maradnak? Az ajatollah bocsátott ki fatvát Rushdira pedig ő egészen más szinten állt. Ezeknek minden az iszlám megsértése!

harcsapaprikás 2016.07.15. 19:17:51

@Boross Bence: Az, hogy a középkorból jön. Ez a hibás. Ez egy teljesen más világ számára. Nincs kapcsolódási pontja vele. Egy csimpánz sem fog beilleszkedni, hiába adsz neki munkát, banánt vagy bármi mást.

Balt 2016.07.15. 19:20:10

Kettőt mondok: @Az apokalipszis lovasa: +1 meg @Boross Bence: +1 :)

@komisz_kölök: Épp ezt olvassa Hollande fejére a liberális média: :)
@Balt:

@Kampánymigráncs: "Ez a barom francia állampolgár is volt."
Megint hazudsz: Titre de séjour okmánya volt (am.: tartózkodási engedély).

Balt 2016.07.15. 19:22:22

@harcsapaprikás: Mindegy, a franciák éppen a muzulmán világban szerettek kotorászni. Ez az ára. (Mindamellett sajnálom az ártatlan francia és nemzetközi áldozatokat. A marokkóiakat is.)

Balt 2016.07.15. 19:27:16

@Boross Bence: Ok.

@harcsapaprikás: Nem kell(ene ... kellett volna) velük foglalkozni és kész. Persze ezt egy francia (liberális, lol) nehezen teheti meg, miután a FFL ma is ott van vagy tucatnyi muzulmán országban.

Balt 2016.07.15. 19:30:05

@harcsapaprikás: Ja, Charliék maguk keresték a bajt, ezzel nincs is gond: ha olyan fasza gyerekek, menjenek Rakkába ilyen újságot kiadni. Akkor talán megoldódik helyben a probléma. Európának csak a korábbi gyarmatbirodalmak okán van közük az egészhez.

BiG74 Bodri 2016.07.15. 19:43:13

A németeknél rengeteg török van, ők nem robbantgatnak?

Balt 2016.07.15. 19:46:43

@BiG74 Bodri: kitekinto.hu/europa/2012/04/03/a_nemetorszagi_torok_kisebbseg_helyzeterl/

harcsapaprikás 2016.07.15. 19:51:41

@Balt: Akkor miért sajnálod őket? Ha ez a korábbi gyarmatosítás ára akkor megérdemelték, nem?
Szerintem meg bármi is történt a múltban, semmi nem igazolja ezt.

harcsapaprikás 2016.07.15. 19:54:10

@Balt: És mi van Rushdival? Meg azokkal a gyerekekkel, akik focit néztek és ezért kivégezték őket? A Hebdósok bátrak voltak, hogy ezt bevállalták és megmutatták a veszélyt. Te gyáva vagy mert megalkudnál.

kuki123 2016.07.15. 19:59:49

persze lehet arról beszélni, és mentegetni, hogy már régóta ott lakot stb...

arab volt ennyi

ha x év nem volt elég neki beilleszkedni, akkro mit várunk a milliónyi alahhozó migránstól?

Felelősök?
Merkel
Junker
Hollande
Brüsszel
meg az elődjeik...
a libeális jogvédők. és agyhalottjaik.

Ha meg nem mondtuk volna mi (lenácizott) átlag emberek, hogy ebből baj lesz.

Boross Bence 2016.07.15. 20:06:48

@harcsapaprikás: Az igaz, hogy pl. Magyarországon is van sok ember, aki nem tud beilleszkedni, mégsem kezd ámokfutásba, és hogy ez kultúra kérdése. Az iszlámban a keresztények elleni erőszakos fellépés évszázadok óta kulturális minta, amit ma is tovább éltetnek a vallási iskolákban. Nem nagyon hallani olyat, hogy az algíri, a kairói vagy a bagdadi főmufti, a perzsa ajatollah vagy más tekintélyes muszlim vallási vezető elítélte volna az európai terrortámadásokat, és az iszlámmal ellentétesnek nyilvánította volna őket.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.15. 20:18:59

@Balt: Nos, ha nem lett volna gyerekszobám azt mondanám, hogy a büdös kva anyád, az hazudik. De szerencsédre volt. Francia kettős állampolgár volt, még ha a mocskos fideszed ebből a több mint 80 ember halálából is migránsellenes politikai tőkét akarna kovácsolni.

harcsapaprikás 2016.07.15. 20:26:38

@Kampánymigráncs: Nem volt francia állampolgár. De nem is ez a lényeg. Egy tetves muzulmán volt. Egyébként mirlyen kampányra kellene felhasználni ezt? Mert falafel reklámhoz valahogy nem jó.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.15. 20:32:35

@harcsapaprikás: Igen, nem volt kettős állampolgár valóban. De amikor délelőtt olvastam, még arról szóltak a hírek. Nem vagyok agitpropos bérkommentelő, nem követem egész nap a sajtót. De ez a kutyapofájú fideszes balt ne hazugozzon engem, mert megkeresem és beverem a pofáját.
Arra gondoltam, hogy a fidesz az eu ellenes kampányát a migránsokra építi. A terrorizmus pedig fontos ütőkártya. Ha viszont a merényleteket jórészben nem új migránsok követik el, akkor ez nem jó a fidesz kampányának.

harcsapaprikás 2016.07.15. 20:39:20

@Kampánymigráncs: A migráns ellenesség, egész pontosan muzulmánok beözönlésének az ellenzése az egyetlen dolog, amivel egyet értek a fidesszel. Helyesebben csak részben. Én sokkal keményebb fellépést tartok szükségesnek. Hogy nem új migráns követte el az csak annyit jelent, hogy időzített bombaként üzemelnek.
Ami az EU-t illeti, természetesen nem akarok kilépni. De az is igaz, ha hamarosan polgárháborúba süllyednek, akkor teljesen mindegy, hogy tagok vagyunk-e.

lk2 2016.07.15. 20:49:09

@E.Katolnai: meg mindig nem erted, te szerencsetlen. Egy evezred tavlatabol mar rohadtul mindegy, hogy ki volt oshonos mar akkor is, es ki nem. Az azota eltelt idoben kialakult egy Europara jellemzo kulturalis es tarsadalmi kozeg...ez az, amibe a most bearamlo afrikai es kozel-keleti barbarok rohadtul nem illenek bele.

Balt 2016.07.15. 21:20:19

@harcsapaprikás: Bátrak? Francia rendőri védelem mellett persze. Mondom, tessék Rakkában hepciáskodni!

Balt 2016.07.15. 21:34:14

@Kampánymigráncs: Hehe, faszkalap, helybe jöttél, itt az okmány.
www.wtae.com/national/who-was-mohamed-lahouaiej-bouhlel/40730462

Olvasás megy?
www.origo.hu/nagyvilag/20160715-nizza-merenylet-tolvaj-eroszakos-sofor.html
"A nizzai gázolásos merénylet elkövetője, a tunéziai állampolgárságú Mohamed Lahouaiej Bouhlel"

en.wikipedia.org/wiki/Mohamed_Lahouaiej_Bouhlel
"Bouhlel was born in M'saken, Tunisia, a small town about 10 km (six miles) outside the coastal city of Sousse and, according to police reports, he had a French residency permit"... Residence: Nice, France; Nationality: Tunisian; Ethnicity: Arab; Citizenship: Tunisian.

Anyázni meg otthon, Indiában!

Balt 2016.07.15. 21:36:15

@Kampánymigráncs: Nem hallom a sűrű bocsánatkérést, seggfej.

harcsapaprikás 2016.07.15. 22:12:04

@Balt: Volt rendőri védelem is? Tehát tisztában voltak a veszéllyel és mégis csinálták. Ezt hívják bátorságnak. Az, hogy te inkább lapítanál az nem bátorság. És miért mennének Rakkába? Sajnos jött ide épp elég kecskebaszó. Egyébként voltak kereszténygyalázó karikatúráik is. Keresztények mégsem támadták meg őket.

belekotty 2016.07.15. 22:19:09

@harcsapaprikás: Te idiót faszkalap! Szaud Arábiában a szaudi olajtársaság termeli ki az olajat, nem a fehér ember.

harcsapaprikás 2016.07.15. 22:34:56

@belekotty: A fehér ember adja a technológiát. Az olajkitermelés meglehetősen bonyolult dolog. A fehér ember technológiai tudása nélkül még mindig szárított teveszarral főznék az ebédjüket.

Boross Bence 2016.07.15. 22:42:34

@harcsapaprikás: Hogy bátorság volt-e vagy vakmerőség, az már nézőpont kérdése. Mindenesetre 2011-ben a Mohamed-különszám körüli felháborodás idején arról beszélt a lap egyik szerkesztője, hogy a lapot 13-szor perelték katolikus szervezetek, de csak egyszer muszlimok. Ennyi erővel a terroristát is hívhatod bátornak, aki a hite védelmében az életét kockáztatta a vallásgyalázókkal szemben, míg a gyáva keresztények csak pereket indítottak.

Boross Bence 2016.07.15. 22:50:07

Érdekes, hogy az Indexről eltűntek a nizzai merényletet tárgyaló blogbejegyzések ajánlói.

harcsapaprikás 2016.07.15. 22:51:14

@Boross Bence: Szemantikai vitába nem mennék bele. Felőlem hívhatod vakmerőségnek is. Nyilván a dolog a muszlimok részéről is kivánt bátorságot. Bár sokkal kevesebbet. Nekem a gyáva keresztények sokkal szimpatikusabbak. Arról nem is beszélve, hogy nem gyalázni a kereszténységet nem gyávaság hanem tisztelet. Mert bármikor gyalázhatnám is de nem teszem.

lol7 2016.07.16. 04:02:24

@harcsapaprikás: Pontosan! Az alapvető probléma az hogy a Föld túlnépesedett, ráadásul pont ott basznak a legtöbbet ahol a legkevesebb víz + kaja van. A homokot nem tudják megenni, ezért el akarjk venni a mi földjeinket. Ez egy invzió. Radásul van egy nagyon primitív szektjuk, ami a gyilkoláson kívül semmi másra nem neveli őket, és mivel unatkoznak, a sivatagban túl sokmindent nem is lehet csinálni, meg nem is akarnak, ezért egyetlen hobbijuknak, a tömeggyilkosságnak hódolnak. Olyanok mint a sáskák, elbánni is hasonlóképp kell ezekkel. Golyószórót a határra, atomot a nyakukba.

lol7 2016.07.16. 04:05:36

@Balt: Amíg ezek az állatok gyarmatosítva voltak, volt fehér gazdájuk, addig nem is volt semmi gond. A probléma ott kezdődött amikor megszabadultak uraiktól, és a fene nagy jódolgukban nem tudnak mihez kezdeni. A primkó szektjuk gyilkolásra utasítja őket, és mivel sok eszük nincs, hát mennek is gyilkolni.

lol7 2016.07.16. 04:27:36

@Boross Bence: Pontosan! Ez az egész szektariánus probléma, az iszlámmal van a baj! Az iszlám az emberiség szégyene, be kell tiltani, el kell törölni! A tagjainak vagy észhez kell térnie, vagy eltakarodniuk a Földről.

lol7 2016.07.16. 04:30:35

@Kampánymigráncs: A migránsellenességet pont a migránsok csinálják. Megmutatják az iszlám valódi arcát, amit mi természetesen utálunk. Az iszlám fajnak semmi keresnivalója Európban.

lol7 2016.07.16. 04:34:17

@Kampánymigráncs: Ja, a régi migrnsnak mr szabad tömeggyilkolnia? Nem is tudtam hogy felmentést kaptak a törvények alól. Tökmindegy hogy új vagy régebbi import: nem tartozik ide, nem része Európának, ezért takarodjon haza a picsába! És inkább 10 (még) ártatlan migránst is dobjunk ki, mintsem 1 robbantgatós véletlenül ittmaradjon.

lol7 2016.07.16. 04:35:52

@Balt: Mi nem rakkban vagyunk! ezek jönnek ide, nem mi mentünk hozzájuk. Ha neked ennyire szimpatikusak, húzzál te oda, a terrorista fajtádat simogatni!

belekotty 2016.07.16. 07:02:30

@harcsapaprikás: Attól ők termelik ki, úgy hogy már nincs ránk szükségük.

E.Katolnai 2016.07.16. 07:13:12

@komisz_kölök: Először is nem neked irtam mondanivalómat, másodsorban engem ne oktass, h mi a mohamedán, meg mi az izlám szóhasználat, hiszen már több mint 30 éve foglalkozom vallásokkal, amit tanúlmányaim világosan tanusitanak.
Harmadsorban a történelem, vallástörténet, teológia-ideológia kutatásnak nem az a lényege, h valaki visszavezesse ezer évre családfáját, hanem, h tisztán lássunk meg tényeket, egészében értsünk eseményeket.
Szóhasználatod, stilusod alapján jó nagy ignorant proli lehetsz.

E.Katolnai 2016.07.16. 07:16:16

@Afrika steht an der Elbe:
Valamit félreérthettél … az avarokról pl. ezt írtam: „A turáni élettérből több hullámban érkező ázsiai etnikummal bíró avarok, a Kárpát-medencében történő megtelepedésük után átvették az ott élő törzsek nyelvét, műveltségét, azaz elmagyarosodtak és csak a horvát-dalmát részeken megtelepülő avarok szlávosodtak el.”

Árpád népe harcias török klánok voltak, jelentős fegyveres szolgahaddal, kevés családtaggal és még kevesebb köznéppel vonultak, mely formáció biztosította a gyors haladást, hozzájárult a hadi sikerekhez, népek leigázásához, de a hosszútávú kulturális megmaradást ellehetetlenítette. honfoglalásuk után – már az új környezeteben házasodtak és ahol gyermekeik anyja már a saját nyelvére tanította az utódokat. Mert a nyelvet mindig az anyák adják tovább. Míg a ruha, szabja, sisak, harcmodor, állattartás, jogi-társadalmi szabályok, temetkezési szokások hosszú generációkon keresztül megmaradtak avarnak, vagy töröknek, ám a nyelvcsere az anyáknak köszönhetően lassan de biztosan elmagyarosította a hódító seregeket, népeket."
A kabarokról: „hét honfoglaló magyar törzzsel szövetségben új hazát kapott a velük bejövő három török eredetű Kabar törzs is, akik egy tömbben a Mátra és Bükk hegységek tágabb körzetében telepedtek meg. (Anonymus kettőt nevez néven közülük: Ed és Edömén.) Ha igaz lenne akadémistáink idevonatkozó állítása, akkor a ezeknek a törzseknek el kellett volna kabarosítani, (törökösíteni) a Mátra és Bükk hegységek alatti gyéren lakó avar és szláv népességeket. Ez azonban sosem történt meg, mert ezeken a vidékeken a török nyelv soha nem honosodott meg. Helyette a kabarok vették át a már ott élő nép nyelvét és műveltségét, annak ellenére, hogy a honfoglalást követő négy bő generáció után még mindig kabar dandárok adják Aba Sámuel királyunk serege javát. A régészet furcsa valósága az, hogy a honfoglaló Árpád 'magyarjai' és a hozzájuk csatlakozott kabar leletanyagok, temetkezési szokások teljesen megegyeznek, mintha nem két népcsoportról lenne szó, hanem egyről. Ez azt is jelentheti, hogy a kabarok nem voltak törökök, vagy még valószínűbb: Árpád népe is török volt.”

Balt 2016.07.16. 08:56:18

@lol7: :)) Ha nem tűnt volna fel, messzemenőkig ellenzem a migránsimportot, bár igaz, rasszista viszont nem vagyok. Ha valakinek baja van Mohemeddel beszélje meg a követőivel. Ennyike. Sajnos a mi szekularizált világunkban a kereszténység már nem élvez külön védelmet. (Megj.: az extra liberális Svédországban államvallás volt a lutheránus az ezredfordulóig. Annyira, hogy a kormány nevezte ki a püspököket, s papok közalkalmazottak stb.)

harcsapaprikás 2016.07.16. 10:11:57

@belekotty: Szükségük van ránk mint a berendezések szállítóira és az olaj vevőire. Meg szinte mindent importbó szereznek be.

lol7 2016.07.16. 11:22:26

@Balt:
"Ha valakinek baja van Mohemeddel"
Ennyi terrortámadás után vajon mitől lehet bajunk vele? Érdekes hogy mindig csak az arabokkal van a baj. mg nem hallottam svéd robbantóról, de perui kamionos gázolóról se. Vajon mitől lehet ez?

Svédország egyházügyi problémái nem nagyon izgatnak, ahogy a buddhisták se, még a free tibetet is leszarom, oldjk meg maguk, engem az zavar ha ezek az állatok idejönnek robbantgatni. Nem én mentem hozzjuk, ők hozzánk! És természetesen nem tetszik. Ha ez az ára az ő kis migrációjuknak, akkor egy se jöjjön ide! Leszarom a szíriai + ki tudja milyen szenvedéseiket, nekünk ne okozzanak ilyet! inkbb géppuskzzk le mindet a határon és legyen nyugtunk!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.07.16. 13:15:05

Franszoáholland ezzel be is csukhatja a politikai karrierjét,a köv választáson sanszos hogy a szélsőjobb nyer.
Kellet ilyen impotens módon kezelni ezt a készenlétet....több ízben mondták az iszlám állam mufftijai hogy autókkal öljétek őket, de ezek a szerencsétlen rendőrök csak beengednek egy teherautót több ezer ember közé, fel fogni nem tudom mennyi retardált dolgozhat ezeknél.
Ott kezdeném hogy repülőtérre eleve nem vennék fel arabot, leszarom hányad generációs francia, köze ne legyen az iszlám valláshoz.

nemecsekerno_007 2016.07.16. 13:53:21

@harcsapaprikás: Ja persze. A rasszista, képmutató, gazdag fehér ember. A Földről egyenlőre nem tudunk elköltözni. Itt kell megoldást találni a problémákra mert azok globálisan érintenek mindenkit. Persze lehet a kedvenc állatunk a strucc, de akkor megértünk a pusztulásra.

Ursus Arctus 2016.07.16. 15:10:46

Milyen szerény az új "Egyenlítő blog" dizájn! B1 blog! ... "A blogolás itt kezdődik" ... :-) Remek!

DonTintoretto 2016.07.16. 15:25:05

@Balt: Pontosan. Azt mondtam, hogy nem minden arab terrorista. De azt is, hogy szembe kell nézni azzal, hogy kik követik el ezeket a szörnytetteket.

És akkor adni kell egy választ. Ez éppenséggel lehet a határok lezárása, a kettős állampolgárok deportálása, stb.

Balt 2016.07.16. 16:47:40

@lol7: Mondjuk norvég tömeggyilkos már volt egy, kb. dzsihadista attitűddel. De Norvégia nem az EU része, bár Schengenhez társult azt hiszem, tehát onnan sem vagyunk védve.

Géppuskázni nem kell, de az ilyeneket (ill a tisztázatlan személyazonosságú és számdékú sokaságot) szabadon beengedni sem.

Balt 2016.07.16. 16:51:40

@lol7: Ja, Németországban él 3 millió török, Franciaországban Belgiumban stb. többszörösnyi arab, ergo: nehéz megoldani Európán (schengenen) belül. Addig "jó" (innen nézve), míg a saját környezetükre, az egykori gyarmattartóikra dühösek csak. Természetesen a ötelező kvótát el kell utasítani, már csak azért is, hogy ne szóródhasson szét az "ideológia" Európában. Magyarul szerencsére kevesen akarnak megtanulni, tehát önszántukból nemigen fognak ide jönni.

harcsapaprikás 2016.07.16. 16:59:15

@nemecsekerno_007: Te most rasszista vagy, hogy szidod a fehérembert? Szerintem nem kell megoldanunk a világ összes problémáját. Nincs ilyen kötelezettségünk.

harcsapaprikás 2016.07.16. 17:12:49

@Balt: Amit Breivik csinált az egy kivételes dolog. Amit a muzulmánok csinálnak az nem egy elszigetelt eset. Náluk ez nem kivétel, ez a szabály. Breiviket megemlíteni, annyit jelent, hogy nem sikerült megértened a problémát.

Balt 2016.07.16. 17:29:15

@harcsapaprikás: Amit Breivik, a buzi orlandói feka, az IRA (és előtte a britek) stb. egyáltalán nem elszigetelt eset. De ne velem vitatkozz, hanem a pszichiátereddel, ha nem elég tiszta ötödször leírva sem, hogy messzemenőkig elítélem a migránsimportot.

lol7 2016.07.16. 17:38:17

@harcsapaprikás: Pontosan! Az araboknál a gyilkolás veleszületett genetikai (állati) örökség.

Boross Bence 2016.07.16. 18:33:27

@lol7: Ez hülyeség, egészen egyszerűen átgondolva is tarthatatlan az álláspontod: analógiásan képzeljük el azt, hogy 924-ben azt állította volna egy svájci pap, hogy a magyaroknál a gyilkolás veleszületett genetikai (állati) örökség. vagy 1241-ben azt állította volna egy magyar főúr, hogy a mongoloknál a gyilkolás veleszületett genetikai (állati) örökség, vagy 1630-ban egy német parasztasszony azt mondta volna, hogy a svédeknél a gyilkolás veleszületett genetikai (állati) örökség. vagy 1942-ben azt állította volna egy lengyel zsidó, hogy a németeknél a gyilkolás veleszületett genetikai (állati) örökség, vagy 1980-ban egy angol politikus azt állította volna, hogy az íreknél a gyilkolás veleszületett genetikai (állati) örökség.

Jól látható a fenti példákból, hogy ilyet értelmes ember nem mond, csak olyan valaki, aki szélsőségesen elfogult.

lol7 2016.07.16. 18:54:08

@Boross Bence:
1. Akkoriban az volt a szokás, mindenki azt csinálta. (Vikingekről mi rémlik?)
2. Mi nem ártatlanokat gyilkoltunk, és főleg nem szórakozásból, unaloműzésből, hanem ellenséges harcosokat. K. nagy különbség! Mi oda mertünk állni a német / olasz / bizánci lovagok elé hogy ide lőjetek ha tudtok, ezek meg csak ártatlan civleket mernek gyilkolni, fosnak a katonáktól.

Mert ezek állatok, erre neveli őket a sátánista mesekönyvük.

tardos janos 2016.07.16. 21:07:53

@DonTintoretto: Elolvastam. A tehetetlenség van benne, meg talán még (de ezt csak remélni tudom), hogy a titkosszolgálatnak nagy szolgálatot tesznek az ilyen iszlamista körök, mint ez a konyvesbolt is. Mást nem olvstam ki belőle, de mondjuk ezzel is tisztában voltam. Igen, nagy a baj, ezt nem vitatom. De persze nem nagyobb, mint azok fejében, akik liberálisokat (vagy bárkit) a Dunába akarnak lőni. Őket sajnos nem listázza a magyar titkosszolgálat. De ha mégis, azt forrón üdvözölném.

agent007 2016.07.16. 21:50:43

Nagyon nem erti a posztolo a helyzetet. Nem az szamit hogy a terrorista francia szuletesu, vagy francia allampolgar, hanem az, hogy egy olyan vallas fanatikus hive, amely kurvara nem kompatibilis a judeo-kereszteny ertekekkel. Allahu akbar-t kiabalo tomeggyilkosoknal ugyanis errol van szo. A problema pedig az hogy a franciak es sokan masok nem kerdojelezik meg ezt a fanatikus vallast, hanem osszevissza hadovalnak csakhogy ne kelljen felelossegre vonni a muzulmanokat. Inkabb behoznak meg egy rakas koszegeny muzulmant akik otthon feudalizmushoz vannak szokva. Igy aztan hiaba van francia trikolor meg melldongetes hogy nem felunk, stb., a terrorizmus folytatodni fog. Most mar oda jutottunk hogy barmely, terrorista szervezethez amugy nem kapcsolodo elegedetlen muszlim radikalizalodhat via internet es kinyirhat minel tobb embert, lehetoleg kisgyerekekkel egyutt. Elmondhatjuk hogy a nemzetkozi helyzet fokozodott, hala a puhapocs kormanyoknak.

agent007 2016.07.16. 21:57:39

Sokan odzkodnak a schengeni hatarok lezarasatol, mert az igaz, hogy a gazdasagnak ez plusz koltseget jelentene. De kerdem en ki a loizet erdekel a penz amikor emberek eleterol, biztonsagarol van szo? Ne tegyetek mar ugy mintha EU meg Schengen elott nem lett volna gazdasag. Mikozben ez a problema a muzulmanok korul amugy is rohasztja szet az EU-t rendesen. A britek felvettek a nyulcipot, es ki tudja meg ki fogja oket kovetni - mar eleve ez is gazdasagi vesztesegekhez fog vezetni azoknak is akik benn maradnak meg azoknak is akik kint.

agent007 2016.07.16. 22:11:34

@lol7: Ugy nez ki hogy barmi problemaja van Juszufnak, ezt tomeggyilkossaggal tudja csak megoldani, mert olyan merteku benne a gyulolet. Mar eleve antiszocialis, kisstilu bunozo a tarsadalom peremen mert nem akar es nem kepes integralodni a "hitetlen kutyak" vilagaban. Juszuf akkor erzi Europaban jol magat ha reszesedhet a joletbol es a kokorszaki ill. feudalis "kulturajat" gyakorolhatja 100 %-ig. Pl. hogy mert az az asszony lelepni amikor a magassagos Koran megigerte neki hogy az az o rabszolgaja lesz orokre? Juszufnal ez mar eleg ahhoz hogy jihadra lepjen. Ergo Juszuf es tarsai tulajdonkeppen ket labon jaro fegyverek...

DonTintoretto 2016.07.17. 14:14:02

@tardos janos: Nem sikerült kiolvasnod belőle, hogy a mindennapok a banlieu-kben sokkal "konzervatívabbak", mint echte arab országokban? Kell, hogy ennek helye legyen Európában? Vagy egy erőteljesen laikus országban? Hagyjuk nekik, hogy a sharia szerint élhessenek itt?

tardos janos 2016.07.17. 14:16:30

@DonTintoretto: Nem a sharia szerint élnek. Nem tudom, hány százalékuk konzervatív, de több, mint húsz-harminc éve volt. Ezzel együtt az elsöprő többség elfranciásodott, kávéházba jár, boulot-metro-dodo, mint mindenki más.

DonTintoretto 2016.07.17. 15:28:22

@tardos janos: Elsöprő többség??? Ugyan honnan veszed? A no-go zónák elsöprő többsége el van franciásodva, úgy élnek mint a többiek? Évtizedek óta itt élő emberek ülnek a Pole Emploi által finanszírozott nyelvtanfolyamokon, csak azért hogy melegedjenek, de eszük ágában sincs nyelvet tanulni. A latin betűket sem ismerik. A tanárok vannak a leginkább meglepődve ha jön valaki, aki tanulni is akar. A legarababb negyedből nemrég százával vitték el a drogdealereket, a másik "arab" városban pedig a nemrég voltunk szemtanúi amint kitéptek valaki kezéből egy üveg habzóbort, mert ott nem lehet alkoholt inni.

És ezek még a kevésbé durva helyek. A franciák jelentős részének sincs lövése arról, hogy mi zajlik ezeken a helyeken, de sebaj, majd lassan kénytelenek lesznek megérteni.

Pont az az egyik nagy gond, hogy nem úgy élnek, mint a többiek. Nem a francia törvények szerint, nem az európai szokások szerint.

www.newyorker.com/magazine/2015/08/31/the-other-france
süti beállítások módosítása