B1 blogcsalád



Ez bizonyítja: rendszerszintű a korrupció Magyarországon

2016. június 08. - nickgrabowszki

etolaj.jpg

Szóval az történt, hogy az elsőfokú bíróság az amerikai vesztegetési-kitiltási ügyben hozott ítéletében kimondta:

1. az amerikaiaknak igazuk volt, amikor korrupció miatt kitiltottak néhány magyar kormánytisztviselőt és kormányhoz közel álló gazdasági szereplőt az Egyesült Államokból,

2. az ügyészség, amely szerint csak színlelt vesztegetés történt, nem tett meg mindent az ügy felderítésére.

Magyarul: egyfelől a bíróság kimondta,

az ügyészség nem üldözi, hanem fedezi a gazdasági bűncselekményeket.

Persze csak akkor, ha abban kormányzati, fideszes, jobboldali szereplők érintettek. Arról, hogy ez nem valami szerencsétlen véletlen, hanem rendszerszerű működés, a B1 blog is írt Mi vagy ki tartja hatalomban az Orbán-rezsimet? címmel.

  • Ha az ügyészségen múlt volna, az egész ügyről nem is tudnánk.
  • Az amerikaiak csak a magánszemélyeket értesítették arról, hogy nem kapnak vízumot.
  • Ha a Századvég nem olyan arrogáns, hogy ezt nyilvánosságra hozza az akkori lapjában, a mai Magyar Idők nevű Fidesz-lapban, akkor nincs kitiltási ügy.

Az ügyészség nem indított eljárást a feljelentésre, és amikor már akkora volt a botrány, hogy nem volt más választásuk, akkor is megpróbálták elleplezni a valódi tettesek kilétét, és a strómanszerű közvetítőt tették meg fő felelősnek.

Továbbá az, hogy a vesztegetési pénzt kérők (akárkik is voltak) be tudták váltani a fenyegetésüket, és adóhivatali eljárást tudtak intézni az ellen a cég ellen, amelyik nem volt hajlandó kifizetni az védelmi pénzt, azt is bizonyítja, hogy a zsarolók összefonódtak a magyar államigazgatással.

Tehát az államigazgatás jelentős része érintett korrupciós ügyekben vagy egyéb gazdasági bűncselekményekben. Nem is akármelyik része. Nem is az az igazán lényeges, hogy kik álltak a közvetítő mögött (a századvégesek vagy sem), hanem hogy azok mögött kik álltak.

A szálak a Századvégnél is messzebbre (magasabbra) vezetnek.

Mert akárkik álltak a közvetítő mögött, ahhoz, hogy bezsebelhessék a kétmilliárdot, szükségük volt kormányszintű kapcsolatokra.

A kétmilliárd forintért a vesztegetési pénzt kérők (illetve nevükben a közvetítő) azt vállalták, elintézik, hogy 27-ről 5 százalékra csökkenjen az étolaj áfája. Ez azonban másképpen nem lehetséges, csak akkor, ha ebben támogatja őket

  • a gazdasági minisztérium,
  • a kormány,
  • a parlament többsége, azaz a Fidesz és KDNP képviselői.

Tehát ha a bíróságnak igaza van abban, hogy a felfüggesztett börtönre ítélt vádlott csak közvetítő volt, hogy nem színlelt, hanem valódi vesztegetésről van szó, akkor az szükségszerűen érinti a magyar államigazgatás felső vezetését, az Orbán-kormányt és a Fidesz-KDNP-t egyaránt.

Nem mintha ezt eddig nem tudtuk volna, de most már bírói ítélet van arról, hogy valóban

maffiaállam van Magyarországon.

Legalábbis 2014-ben az volt (ma már nem tűrik a korrupciót). Csak ez valamiért nem zavart kb. kétmillió választót, akik elegen voltak ahhoz, hogy hatalomban tartsák ezt a rezsimet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr178786926

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bűnelkövetés törvényekkel álcázva 2016.06.08. 15:03:27

Magyarországon a törvénykezés és a bírósági gyakorlat is a bűnelkövetés eszközévé vált. A politikusokat nincs aki visszatartsa bűnöző törvények meghozatalától és a bírák meg nem függetlenek, hanem önkényeskedők.

Trackback: Megélhetési bevándorló 2016.06.08. 15:02:36

Amennyiben Magyarországnak nincs szüksége megélhetési bevándorlókra, akkor ez az ember mit is keres itt?

Trackback: Orbán ezüstérmes korrupcióban 2016.06.08. 15:01:52

 A kormányon erősen érződik a KDNP "Te ne lopj, mert azt csak nekünk szabad!" erkölcsi útmutatása. Gratulálunk Orbán Viktornak a korrupciós ranglista második helyezéséért. Kiérdemelte.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prevent 2016.06.08. 23:34:05

@pamut: kicsi csillag, most már szálanként tépkedem hajam. kár érte.
legyen bizonyított - most függetlenül attól, hanyad fokú bíróság által meghozott ítélet - a korrupció. Még az se zavarjon gondolataidban, hogy mi volt a teljes ítélet. De könyörgve kérem - vess meg, köpj le, ha akarsz - de magyarázd már el nekem az interpretációt, miszerint Magyarországon Intézményesített a Korrupció!!!!!!!!!!
Elítélték a parasztot? Igen. Mi legyen még???? Az a baj, hogy itthon intézményesített a hülyeség, és a bableveses szavazó. köszi szépen.

dr. mesterséges színezék 2016.06.08. 23:34:27

Már olvasás közben fixre vettem, hogy a hozzászólások között meg fog jelenni az a szál, hogy "de hát nem is ez van az ítéletben", de hogy már a 2. az lesz, azt nem sejtettem.
Mindegy, megvolt, várható volt.
Frady Bandi bátyám gondolatát némileg cáfolva: ez nemtaggyűlés-ország, ahol szó szerint kell érteni mindent, kivéve ha nem azt kell nézni, amit mondunk, hanem amit csinálunk, illetve amikor ki kell deríteni, hogy a hetente azt jelenti, hogy háromhetente.

Mindenesetre egy ponton tényleg messzire repült a posztban a nehéz kő: a befolyással üzérkedéshez nem kell valódi befolyás. Az áfacsökkentéssel házaláshoz nem kell áfacsökkentő. Pont ez a szép a befolyással üzérkedésben.
Ezt Medgyessy is alátámasztja, ha kell.

conchita wurst 2016.06.08. 23:36:40

@dr. mesterseges szinezek: Miért, te találtál a posztban ítéletet? Gratula.

Ha nem találtál akkor honnan tudod mi van benne?

pamut 2016.06.08. 23:39:43

@conchita wurst:
A paranoid-szélsőséges-kurucinfó világképed nem igazol semmit. A fenti állításaim nem amerikából, hanem a magyar bíróság ítéletéből következnek, amik igazolják az amcsik állításait, noha - ezt nem tudom eléggé hangsúlyozni - mindez nem az amerikaiak miatt érdekes elsősorban, hanem önmagunk, Magyarország miatt, illetve amiatt a szarkupac miatt amivé a hazánkat zülleszti le a kibaszott maffiakormány.

dr. mesterséges színezék 2016.06.08. 23:40:09

@conchita wurst: Következtetésből nem voltál erős matekon, nemde?
Nem baj az, nem azért kérdem. Lőrinc gazdánál mindig elkél az egyszerű jómunkásember durva keze.

pamut 2016.06.08. 23:42:51

@prevent:
Kicsi csillagom, te a Holdon éltél eddig? Évek óta tény hogy Magyarországon intézményésült a korrupció. Ennek legszebb, immáron klasszikussá érett példája a Nagy Nemzeti Tarfikrablás, ami ennek az iskolapéldája, de azóta is volt-van egy csomó, amellett hogy a fidesz megszüntette a független igazságszolgáltatást, és a maffia 2. számú központja a főügyészség.

Te tényleg burokban éltél eddig, totál kimaradt az elmúlt 6 év?

prevent 2016.06.08. 23:44:04

Aztán ne ringassuk magunkat libabőrős bundában, ismerjük a körömlakkos férfiak Wallsteertjét. Lehet, hogy csak sokallták az árat???
Azért hallottunk már korrupcióról az Államok esetében is, csak hajlamosak vagyunk felülemelkedni, bizonyos "HIT" érdekében. A hit - legyen pozitív vagy negatv értelemben elköteleződés - de emlékeim szerint valahol mindig úgy jelenik meg, hogy hajlamos csak a saját ideológiájának megfelelő "tényeket+, magyarázatokat figyelembe venni. Nos ez van a blogban. Nem lepódünk meg - sem a kommenteken.

conchita wurst 2016.06.08. 23:49:53

@pamut: Te nem vagy észnél?

Mi oka lenne egy amcsi cégnek otthon panaszkodni? Ő üzletet kötni jött ide nagyon jól tudja hogy fizetnie kell érte. Zsebbe. Nem ma kezdte bazmeg.

Meg akarta úszni a fizetést mert azt hitte a kitiltással majd nyomást gyakorolnak, a kormány befosik és mehet ingyenbe v. olcsóbban, de nem jött be, rábasztak. Majd legközelebb fizetnek, Gúdfrendet ki is baszták emiatt.

De neked mi okod van rá hogy meglopd Magyarországot a neki JÁRÓ korupciós pénzektől? Miért vagy idegenszívü, hazaáruló atlantista csicska?

dr. mesterséges színezék 2016.06.08. 23:54:03

@pamut: ". Ennek legszebb, immáron klasszikussá érett példája a Nagy Nemzeti Tarfikrablás"

Mondjuk, inkább, hogy az volt a legjobban terített.

Az igazán szép, a Matolcsy és Családja Jegy- és Ötletbank Konzorcium, illetve hogy az ahhoz kapcsolódó passzus visszaküldése miatt Áder megy a [del]halakkal aludni[/del] levesbe.

prevent 2016.06.08. 23:55:52

@pamut: világ végéig hallgatnám érveidet, miszerint a trafikokat csak a FIDESZes csókosok kapták. aztán ha kifogy a lendület, beszélj, kérlek azokról a trafikokról, akik időközben tönkrementek (nem kevesen) - azok nem csókosok? vagy elvették a puszit?
aztán azt is magyarázd meg, hogy miféle, általad elképzelt piacgazdaságban van olyan, hogy annak lehet trafikja, akinek 10-20 éve legalább van. hát akkor ne nyisson senki vendéglőt. ha jól tudom, a Michelin csillagos éttermeink sem a Kádár korszakban kezdték.
meg talán azt is magyarázd el kérlek, hogy a régi trafikokban (volt, akinek több tucat ilyen üzlete volt) milyen körülmények és milyen adómorál mellett dolgoztatták az alkalmazottakat - nekem van ismerősöm, aki ilyen helyen dolgozott
miért jár valakinek valami csak azért, mert előbb kezdte? akkor a gyerekeinknek nem jár semmi? nem kezdhetnek semmi kisvállalkozásba, mert Mari néni 70 trafikjával 30 éve ülteti a minimálbéren a Nagykörűton a szerencsétleneket? ezt akaraod vissza?
aztán, ha ez mind megvan, akkor beszéljünk arról, hogy ki hol élt az elmúlt 6-15 évben

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.06.09. 00:01:26

@pamut: Nem ezt mondta ki. Ha igazat mondanál és érvelnél esetleg komolyan lehetne venni. De aki az alap tényállításban hazudik azt nem lehet komolyan venni. A post szerzője csak elfogult és rosszul következtet.

Megjegyzem az egész ügy sokkal egyszerűbb viszont cseppet sem egyedi. Mondjuk úgy számos előterjesztés könnyen szivárog ki. Ha valamit tudsz, hogy terveznek, de ez nem nyilvános, és "hitelesen nézel ki", akkor piszok könnyű azzal házalni, hogy te elintézed ami amúgy is megtörténne. Adóellenőrzést, stb. pedig egyszerű intézni bárki ellen, megfelelő tartalmú bejelentés, feljelentés esetén kötelező indítani. A tanácsadó cégnél egy-egy ember persze nem csak olvasni, de írni is tud, vagy célzottan kérdezve kutatást felmutatni.

Ez az elmúlt 25 évben jellemző "játék" a gazdaságban.

Ez nem egy Alstom ügy szintű, ismert, nemzetközi szinten bizonyított korrupciós ügy. És amennyire azt tudjuk, hogyha a Századvég nem borítja a bilit, akkor az ügy sosem derülne ki, úgy azt sem tudjuk, hogy az Alstom ügy és más ismert ügyek kapcsán hány embert tiltottak ki az USAból. Szerintem a mostani kormány kapcsán elhangzott 4-es számnál nagyobb szám *csak az az egy ügy*.

Paradox módon az ügy kiderülése arra világított rá, hogy egy ilyen ügyben a Fidesz izmozik, az izmozást, stb jóváhagyják. Ha lett volna korábbról másik, nagy ügy az kiderült volna ugyanígy. Most 4 embert tudtak felderíteni az USA titkosszolgálatai. Ezek jelentős része viszont nem kormány közelben van, hanem ilyen infókhoz hozzáférő intézet közelében. Illetve a "jól értesült, fontos embernek" ügyek indításánál elsőbbséget adó tisztviselő környékén.

Ha igazán nagy ügy lenne, kormányzati szinten sok emberhez kötné az ügyet az USA titkosszolgálata, akkor azt hiszem nem az lenne, hogy a balhé elvitelére jó, kockázatos lépést megcsináló balektól, a tanácsadó cégnél adatokhoz hozzáférő emberen át, a velük együtt dolgozó hivatalnokig 4 embert érintett...

A NAVos vezetés viszont a rossz nyelvek szerint ugye Simicskához kötődött, az ő emberei kb. minden háttér szervezetnél, stb. ott voltak. A kérdés az, hogy a fenti üggyel összefügg-e a simicskátlanítás.

Nem hiszem, hogy a pártok és a közszféra mérete alapján ne lenne oldaltól függetlenül várható jópár hasonló rohadt alma. De azt sem hiszem, hogy az oda-vissza vádaskodás lehetőségével számoló, ezért a büntetőeljárást kerülő, de az illetőket kirakó politika rosszabb lenne, mint az ahol a közvagyont hamisítással, megtévesztéssel megkárosító ember vezető politikus és az ítélet után karriert csinál... Vagy ahol volt egy Alstom ügy.

dr. mesterséges színezék 2016.06.09. 00:02:40

@prevent: Egy sör mellett minden mondatodra választ adnék, ha megesküdnél, hogy tényleg kíváncsi vagy.
Most viszont, egy nagy pohár langyos tej után, francnak se akaródzik a nyilvánvaló hülyét megjátszásra ennyit írni.

pamut 2016.06.09. 00:04:23

@conchita wurst:

Az eleve torz logikád még önmagában sem konzisztens, mivel ha igaz is lenne a betegesen paranoid és patás-usa világképed akkor sem gyakorolna semmilyen nyomást a magyar kormány adórendszerére hogy kitiltanak pár embert. de ahogy elnézlek neked totál kurucinfós-szektás világképed van.

A MAGYAR bíróság az amerikaik verzióját igazolta vissza, ez a tény. A másik tény pedig az, hogy nem azért nagyon szomorú és sötét sztori ez mert amerika így vagy úgy, hanem önmagában, az amerikaiktól tök függetlenül, már a tény is hogy velejéig korrupt a magyar kormány - amit egyébként nem csak ebből az ügyből tudni, ez csak egy a sokból.

"De neked mi okod van rá hogy meglopd Magyarországot a neki JÁRÓ korupciós pénzektől?"
Épp rohamod van vagy mi van veled te szerencsétlen? kit loptam meg én szerinted mikor, miért és kinek "jár" és miért bármiféle korrupció? Az ápolóid magadra hagytak?

prevent 2016.06.09. 00:08:15

@pamut: első kérdésedre nem adtam választ: nem a holdon éltem, csak hőzöngő hablatyok helyett tények tudnak meggyőzni.
érvelésed a középkorra emlékeztet, amikor is volt egy réteg , aki szerint a föld a világegyetem központja. érvelés nuku. ennyi, és pont.
mos érdeklődve hallgatnám a részleteket a bírósági függetlenséget illetően - erre még GYF sem igazán vetemedett
és miért pont a 2. számú? miért nem az első vagy a 3. vagy 4.???
és kérlek, ne azt írd, hogy ez így van

dr. mesterséges színezék 2016.06.09. 00:11:13

@pamut: Fábry mesélte a sztorit, hogy amikor az oroszoknál csavargott, valahányszor megkérdezték, hogy honnan érkezett, és mondta, hogy magyar, helyből feltételezték, hogy hantázik, mert magyarnak, "nyugatinak" lenni jobb pozíciót jelent, következésképpen megéri azt hantázni, és ahol mindenki hantázik valamivel, ott ez csak egy a jó hantaötletek közül, és az fel sem merül, hogy TÉNYLEG magyar.

Ahogy egy korripcióval/ellenében/és által üzemelő országban pedig az hihetetlen, hogy ez valakinek nem természetes üzem.

prevent 2016.06.09. 00:12:25

@dr. mesterseges szinezek: látod, ez köztünk a lényeges különbség. hogy te erős, felkészült, tájékozott gondolkodónak tartod magad, szilárd elvekkel és elképzelésekkel, és aki nem ért veled egyet, az nyilván hülye. biztos, hogy én vagyok az?

conchita wurst 2016.06.09. 00:13:36

@pamut: Az amerikaiaknak nincs semmilyen verziója.

Próbáltak áttolni egy bizniszt, nem jött be. Próbáltak nyomást gyakorolni, az sem jött be. Voltak DKs partin, de az sem volt elég.

Erre kirúgták Gúdfrendet.

prevent 2016.06.09. 00:15:22

@dr. mesterseges szinezek: sokra becsülöm Fábryt, mint médiamunkást. hogy valaki az életszemléletét és a véleményét egy talkshow alapján akarja meghatározni, hát az más helyzet

pamut 2016.06.09. 00:16:42

@prevent:

Ja persze ha olyan balfasz egy részük hogy nem tudták üzemeltetni amit lenyúltak, akkor már meg sem történt a lenyúlás, már nincs is rá egy halom bizonyíték :DDD

Látom te is igaz agymosott hívő vagy, gondolom az több több tucat maffiabűncselekményt sem ismered el :D kitartás elvtárs, küzdj az utolsó leheletig és kollaborálj a maffiával! :D

pamut 2016.06.09. 00:18:54

@Válasszunk:
de, azt mondta ki, idézem:

"A bíróság most lesöpörve az ügyészség álláspontját első fokú ítéletében kimondta, a vádlott csak közvetítő és bűnsegéd volt a történetben, és egy valódi 2 milliárdos korrupciós ajánlatot közvetített."

" Tábor Viktor ajánlata nem színlelt volt, hanem valós, ő csak egy közvetítő bűnsegéd volt a történetben."

"A bíró hangsúlyozta: személyi, tárgyi és okirati bizonyítékok alapján állapította meg a vádlott bűnösségét."

pamut 2016.06.09. 00:20:23

@conchita wurst:
de, van verziójuk, közismert.
amit meg a bíróság kimondott, az meg tény.
és ez nem az amcsik miatt igazán fontos, hanem ön,magunk, a saját országunk és lerohadt állapota miatt.

conchita wurst 2016.06.09. 00:25:25

@pamut: Milyen lerohadt állapotról beszélsz te bocskoros kommunista?

Reálbér robbanás van, 1990 óta nem emelkedett SOHA akkkorát a reálbér mint 2010 óta!!!

napicsart.blog.hu/2016/06/07/hiaba_nagy_a_realber-emelkedes_meg_mindig_leszakadoban_vagyunk_europatol#comment-form

dr. mesterséges színezék 2016.06.09. 00:25:42

@prevent: Szóval se mondtam, hogy hülye vagy.
Viszont megjátszod.
Te dógod.

pamut 2016.06.09. 00:28:14

@prevent:
:DDD

látom te egy igazi hithű orbánista vagy :DDD

ja de vicces :DDD

nesze pár fideszbűnözés hogy örülj :DDD

- Egy kis Tóni-féle ingatlanmaffia:
"93 millióért megkapták az önkormányzattól, pár hónappal később 193 millióért eladták."
www.facebook.com/Juhi.JuhaszPeter/photos/a.486159078123247.1073741827.478686885537133/1080120168727132/?type=3&theater

- Egy kis hűtlen kezelés, lopás, csalás:
"LMP: Ötmilliárd forint tűnt el egy ösztöndíjprogramból"
www.origo.hu/itthon/20160512-lmp-korrupcio-ut-a-szakmavalasztashoz-osztondij.html

- Egy kis intézményesített, bűnszövetkezetben elkövetett bűnözés:
"Matolcsyék nem vizsgálják, Schmidt Máriáék hogyan vehettek áron alul részvényeket az államtól"
444.hu/2016/05/21/matolcsyek-nem-akarjak-megvizsgalni-schmidt-mariaek-hogyan-vettek-aron-alul-reszvenyeket-az-allamtol

- Dettó intézményesített fideszbűnözés:
"A rendőrséget nem érdekli, miért költött 120 millió forintot 110 ugyanolyan honlapra az MTVA egyik cége"

- Na meg:
"Drágább a nagyfröccs Ákos éttermében, mint amennyit egy négyzetméterért fizet az I. kerületnek"

Eh, még van egy csomó.... persze mindegy mert te mindet telibeszarod, hisz kollaboráns vagy, te magasról leszarod hogy fosztják ki a magyarokat a saját hazájukban, te nem a magyatokkal vagy hanem a maffiával.

prevent 2016.06.09. 00:28:17

@pamut: kérlek, akkor a tejtől (sörtől) eltekintve, ne tételese cáfold csak jelöld meg hazug állításaimat:
nem mentek tönkre trafikok?
nem voltak ún. Mari nénik?
nem nyomorban alkalmazták (adóelkerüléssel) az alkalmazottakat sok esetben?
szeretnéd a régi trafikrendszert vissza?
nincs lehetőség versenyezni a régóta piacon levőkkel?
uram bocsá! nem volt középkor?????????

dr. mesterséges színezék 2016.06.09. 00:28:20

@prevent: Nem. Amit meghatározásnak mondasz, az csak az ábrázolás, a modell.
Nem mintha nem lennél ezzel is tisztában.

prevent 2016.06.09. 00:31:02

@dr. mesterseges szinezek: bocs, lehet, sok volt a meleg tej. nem értem írásod...
mi a meghatározás?
és mit értesz ábrázoláson jelen esetben?

pamut 2016.06.09. 00:32:22

@conchita wurst:
:DDD

Tolod a propagandát picinyem? :D
Miután az intézményesült fideszbűnözést már nem tudod tagadni? :D

Szerinted melyik országban volt idén az első negyedévben recesszió?
Szerinted melyik régiós országban nőtt a legkevesebbet a minimálbér (kevesebb mint évi 1%-ot) 2008- óta?
Szerinted melyik országban 20 van éves negatív rekordban a beruházás?

És most vigyázzállásban énekeld el a "jobban teljesít" kezdetű nótát! :DDDD

pamut 2016.06.09. 00:33:47

@prevent:
igazad van prevent! ha valaki nem tudja működtetni az elrabolt boltját akkor nem is rabolta el! :DDDDD

amúgy kérsz még egy csokor fideszbűnözést? ;)

Willkommenskultur 2016.06.09. 00:34:30

Hol a véreres faszba érdekel engem hogy ki a trafikos?

Azelőtt volt sok geciigénytelen trafik most meg van kevesebb igényesebb. Én nem voltam azelőtt se trafikos meg azóta se.

Ez semleges kérdés, ettől orbánista se leszek meg orbán ellenes se. Kb. mint a vasárnapi boltstop.

prevent 2016.06.09. 00:35:49

@pamut: drágább egy desszert az Onyxban vagy a Costessben, mint egy négyzetméter bérleti díja?

ja, azt tudod, milyen borból adja Ákos a fröccsöt?. megjegyzem a piacgazdaság alapja az ár kereslet-kínálat relációján alapszik. de te még a "mi kerül ezen a fotelen xxx forintba" jeleneten szocializálódtál, gondolom

ne már...

dunántúli gyerek 2016.06.09. 00:36:41

@pamut: Kit érdekel hogy szerinted recesszió van? Én fizetést kapok, igaz nem minimálbért úgyhogy leszarom a minimálbért. Egyébként része a statisztikának a minimálbér is.

napicsart.blog.hu/2016/06/07/hiaba_nagy_a_realber-emelkedes_meg_mindig_leszakadoban_vagyunk_europatol#comment-form

dr. mesterséges színezék 2016.06.09. 00:36:42

@prevent: A trafik tisztességtelenül elbírált pályázatért odaadása nem volt garancia a bizniszre, csak a lehetőség. Lehetőség, amiből korrekt pályázókat kizártak.
Célirányos áremelés ellenére sem volt garancia, úgy pedig főként nem, hogy már az emelés előtt is akkora biznisz volt cigit csempészni, hogy nagyobb rakterű kocsival nem lehetett megállítás nélkül végigmenni az M3-ason.
Hogy milyen Mari néni és hány alkalmazottat véreztetett ki, arról neked több információd van - biztosan meg is osztottad a megfelelő hatósággal, hogy járjon el a saját jogkörében.
Az einstand egy viszonylag radikális munkaügyi rendezés, ha engem kérdezel.

prevent 2016.06.09. 00:38:06

@pamut: @Willkommenskultur: hát ezt nevezik fejlődésnek :)

dr. mesterséges színezék 2016.06.09. 00:38:24

@prevent: Korrupció van, meg az is, aki számára a korrupció természetes.
És el se tud olyat képzelni, hogy valaki számára nem.

A hantamagyarnak hitt Fábry csak rímel.

pamut 2016.06.09. 00:38:41

@prevent:

ezt csak neked magyarellenes kollaboráns!:

- Hűtlen kezelés:
"Így dob ki a kormány 45 milliárdot az ablakon"
index.hu/kulfold/eurologus/2016/05/06/igy_dob_ki_a_kormany_45_milliardot_az_ablakon/

- Intézményesült eltussolás:
"egyértelműnek tűnik a mutyi – és közben a fejlesztési minisztérium vizsgálata mindent rendben talált? Igen. (...) kiderült, hogy az NFM-nél meg sem próbálták látni a fától az erdőt.
index.hu/belfold/2016/05/11/dunaujvaros_kozvilagitas_nemzeti_fejlesztesi_miniszterium_vizsgalat_koltsegvetesi_csalas/

- "Matolcsy személyesen dönthetett a PADA költéseiről"
444.hu/2016/05/02/matolcsy-szemelyesen-donthetett-a-pada-kolteseirol

- Legalizált lopás:
"Óriási adókedvezmény néz ki többek közt Orbán vejének"
index.hu/gazdasag/ado_es_koltsegvetes/2016/05/05/oriasi_adokedvezmeny_nez_ki_tobbek_kozt_orban_vejenek/

- "Több ezer példányt vásárolt Matolcsy György a saját könyvéből"
Közpénzből, naná ;)

Loptok ti bazdmeg reggeltől estig....

pamut 2016.06.09. 00:40:27

@prevent:

:DDDD

"tudunk olyan kerületbeli, az Andante borpatikától alig ötszáz méterre található vendéglátóipari egységről, amely havonta tízezer forintot fizetett négyzetméterenként."

erőlködj csak, kollaboráns! :D

dr. mesterséges színezék 2016.06.09. 00:41:00

@Willkommenskultur: " Hol a véreres faszba érdekel engem hogy ki a trafikos?"

Senki se kérte, hogy érdekeljen,
És még szorítok is neked, hogy olyasmiből élj, amire a NER vazallusainak sose lesz szüksége ebben a nagy tolongásban.
Bár ha mégis, a faszba se fog érdekelni.

prevent 2016.06.09. 00:41:22

@dr. mesterseges szinezek: már megint ködösítesz
eddig az volt "elvtársaid" mondása, hogy azért kellet odaadni a trafikoat a haveroknak, mert garantált az árrés...
arról most nem nyitnék vitát, hogy ők már akkor sem értették, mi a különbség a haszon és az árrés között, de ezt nem is vártam el egy csak újraelosztó gazdaságban gondolkodni képes csapattól

pamut 2016.06.09. 00:41:42

@dunántúli gyerek:

"szerintem" van recesszió? :DDDD

téged is szarul képeztek ki habonyék :D

belinkeljem a KSH adatit, vagy inkább füled-farkad behúzva elkullogsz? :D

dunántúli gyerek 2016.06.09. 00:42:06

@dr. mesterseges szinezek: Tisztességtelenül elbírált a bukott baloldal szerint, akinek a véleménye senkit se érdekel.

Hiába rugóztak ezen 2011-14ben, semmi csoda nem történt velük, sőt visszacsúsztak 3. párttá a gecibe.

pamut 2016.06.09. 00:43:33

Látom ide ette a rosseb a fidesz pár kollabornsát, sziasztok fiúk, ha kértek még fideszbűnözést. csak szóljatok, előre is szívesen! :D

nesztek, most csak egy, amolyan ízelítőnek:

"Többszörösen túlárazva fordíttatták le a Matolcsyról szóló botránykönyvet"
index.hu/belfold/2016/04/22/tobbszorosen_tularazva_fordittattak_le_a_matolcsyrol_szolo_botranykonyvet/

dunántúli gyerek 2016.06.09. 00:43:44

@pamut: Én már belinkeltem: napicsart.blog.hu/2016/06/07/hiaba_nagy_a_realber-emelkedes_meg_mindig_leszakadoban_vagyunk_europatol#comment-form

Hogy a gecibe lenne recesszió amikor még SOHA NEM NŐTT A BÉR ANNYIRA MINT MOST?

dr. mesterséges színezék 2016.06.09. 00:44:42

@prevent: Nincsenek elvtársaim, és nem érdekel, hogy ki mit és hogyan magyaráz.
Most VELEM beszélsz. -tél.

dr. mesterséges színezék 2016.06.09. 00:46:18

@dunántúli gyerek: Nem vagyok baloldal.
Erre írásos bizonyítékom van, de tkp. semmi közöd hozzá.

pamut 2016.06.09. 00:46:36

@dunántúli gyerek:
:DDD
hát te hülyébb vagy mint a sokéves átlag, még a híreket se olvasod de azért jár a szád :DDD

kezdetnek itt egy kép, nézegesd :D
4cdn.hu/kraken/image/upload/s--uiiErARW--/c_limit,w_1160/6rRfG0aUF591B88ls.png

prevent 2016.06.09. 00:46:44

@pamut: csillagom, még egyszer. annyiért adod el, amennyiért megveszik....
én tudtam olyan sörözőről, amiért érdemes volt Újpestre vagy Kelenföldre utazni
hajrá
nem musztáj Ákosnál borítani. Lássuk már be, hogy a forgalmat sem Lázár sem Orbán nem fogja befolyásolni érdemben. (Lásd az Országgyűlés közelében lévő borozó, mely ott van időtlen idők óta). ha Ákos drága, bezár... mi ezzel a politikai balhé?????????

prevent 2016.06.09. 00:49:26

@dr. mesterseges szinezek: veled, kérlek. és próbálok a gondolataiddal. csak én nem hülyézek...

pamut 2016.06.09. 00:49:44

@prevent: csillagom a fidesz önkormányzat a fideszes havernak tizedáron adja ki az ingatlant, azaz csal lop hazudik, hűtlen kezel, megkárosítja a közvagyont. pont úgy ahogy Rogán harmadáron adta el az ingatlanokat a haverjainak az V. kerületben.

na, védd a védhetetlent kollaboráns!!! :DD

pamut 2016.06.09. 00:52:34

- "Rogán szomszédjának ad milliárdokat a kormány, hogy Brüsszelnek üzengessen"
index.hu/gazdasag/2016/05/19/rogan_szomszedjanak_ad_milliardokat_a_kormany_hogy_brusszelnek_uzengessen/

- "Újabb lehetőséget kapnak az állami cégek, hogy eltitkolják, mire használják a rájuk bízott pénzt"
444.hu/2016/06/04/ujabb-lehetoseget-kapnak-az-allami-cegek-hogy-eltitkoljak-mire-hasznaljak-a-rajuk-bizott-penzt

- "Növekedési program, nem hitelbe – így is mentek MNB-s pénzek a VS.hu-hoz"
"A VS.hu akkora pénzt szakított, mintha ő lett volna a legnépszerűbb magyar hírportál."
hvg.hu/itthon/20160505_mnb_jegybank_vs_hu_novekedesi_hitelprogram_img_allami_hirdetesek_matolcsy_gyorgy

Van még, bőven, nyugi! ;))

pamut 2016.06.09. 00:54:15

Ja, a MAI intézményesített lopás megvolt fideszes kollaboránsok? :D

Wáberer havernak törvénybe foglalva dobtak oda 500 millát? :D

prevent 2016.06.09. 00:57:27

tudjátok, még azt is megkérdezhetném - trafikügyben - hogy amikor bejött a rengetegkínai meg török kifőzde - ÉS MOST NAGYON KÉREM, NE ÉRTSÜK FÉLRE, ÉS NE TERELJÜK IDEGENELLENES IRÁNYBA - valahogy senki nem tiltakozott, hogy kiszorultak a hagyományos kifőzdék. Most tisztán közgazdasági szemmel - nem átitatva politikával - meg tudja valaki nekem magyarázni, mi a különbség?

dunántúli gyerek 2016.06.09. 00:57:32

@pamut: 'Wáberer havernak törvénybe foglalva dobtak oda 500 millát? :D'

És ez mitől/kitől lopás?

Mihez képest? Mit tanít ez nekünk 2018ra nézve? Engem arra hogy az alacsony adósziint miatt ne a baloldalra hanem jobbra szavazzak.

ennyi

prevent 2016.06.09. 01:00:56

@pamut: sose védtem azt, aki csal, lop, hazudik.
ha TUDOD és ADATAID vannak, tégy feljelentést, menj el a médiába
ha csak hiszed, akkor ne állítsd. 10-ed annyiért??? biztos?

ez oylan, mint amikor azt hallottam, hogy a Déli Pu bázárásako a lakosság 44%-a rosszabbul jár. Viccolódunk???

pamut 2016.06.09. 01:03:15

@dunántúli gyerek:
:DDD

Tehát a kormány egyik havernak személyre szabva csökkenti az adót, ezzel 500 milliót ad neki, azaz 500 milliótól foszt meg minket magyarokat, és ez neked nem lopás :DDD

há de akkor már miért nem törlik el minden fideszes vállalkozónak az összes adóját? :DDDD
hisz FIDESZESEK bazdmeg, ők miért adóznak amikor azt csak a magyarnak kell????

dunántúli gyerek 2016.06.09. 01:04:01

@pamut: @prevent: Igy van ha tucc valamit takarodjál Polthoz te bünpártoló!

Ha nem fogad akkor lengessed a ződ dossziét hátha felfigyel rág a Gúdfrend vagy valamelyik Soros csicskoid.

pamut 2016.06.09. 01:05:13

@prevent:
:DD és hol tegyek feljelentést, Polt Péter fideszmaffiózónál? :DD

Különben is ha nem igaz hogy áron alul húgy-szarért adják oda hűtlen kezeléses korrupciót elkövetve akkor miért perli Ákoska a sajtót hogy rágalmazzák báncsák őtet? :DDD

hány fideszbűnözést kérsz még? fentebb belinkeltem vagy 20-at, de van még bőven egy csomó, kéred szépen?

pamut 2016.06.09. 01:07:02

@dunántúli gyerek: :DDD ja, ja, jelentsem fel a maffiánál a maffiát ugye? :DDD

pont ez az ügy, aminél itt kommentelünk IS bizonyítja hogy a Polt nevű orbáncsicska a bűn oldalán van, a fideszmaffia oldalán van a magyarok ellenében!

dunántúli gyerek 2016.06.09. 01:07:13

@pamut: Kihez képest lopás?

Nem angyalokra szavazgatunk. De minden jobb mint Gyurcsány alatt ergo egy magad fajta qrcsány hívő hiába vergődik, soros akkor se ad több pénzt mert semmi esély az újraválasztásotokra.

A nyereségből az urak annak és annyit adnak amennyit jónak látnak. Csak közben a parasztnak is csurgatni kell hogy csihadjon és a ballibek erre már nem voltak képesek hiába adósították tönkre az országot.

ennyit tudnak meg a nevüket

prevent 2016.06.09. 01:07:54

@pamut: ebben a kis országban, ha akarod, mindig fogsz találni valakit, aki valakinek a rokona, ismerőse, szomszédja, iskolatársa, sporttársa, vagy csak volt közös barátnőjük. ettől nem dobom hanyatt magam

ha egész pontosan megnézed, akkor az állami cégek költségvetésére vonatkozik a gondolat, ami, ha olyan ördögtőj fakadó, és nem befolyásolja a cégek piaci pozícióját, kterjeszthető lenne a mgáncégekre is.
kivácsi lennék az EON vagy SUEZ büdzséjére. Hozzáférhető???

pamut 2016.06.09. 01:08:37

hé, csicskák, Rogánról is linkeltem pár bűnözést, őtet miért nem véditek soha?

vagy ma este a Lázár-féle szárny van ügyeltben ezért nem reagáltok a Rogános bűnökre?

dunántúli gyerek 2016.06.09. 01:08:47

@pamut: A fideszmaffiát a 8 év ballib Országrombolás alatt se vontátok felelősségre, úgyhogy most már kuss legyen!

pamut 2016.06.09. 01:09:50

@prevent:
:DDD
ezt a szar fos dumát :DDD kicsit húzzál bele a szerecsenmosdatásba kollaboráns, ez így kurvára gyenge! :DDD

prevent 2016.06.09. 01:12:13

@pamut: nézd. ha ilyen tájékozott és felkészült vagy, nem szorulsz a tanácsomra, hova kell fordulni. több lehetőség is van, DE. nem csak hinni kell....
Ákos miért perel? talán, mert támadják... miért támadják? az ilyen fröccsös, Indexes statisztikák miatt. hány vendéglőben elmezték a fröccs árát az utóbbi 20 évben szerinted???

pamut 2016.06.09. 01:12:34

@dunántúli gyerek:

hát az is nagy hiba volt de úgy látszik összedolgoztak a szocikkal, két maffia egy pár :D
ettől még azt is végigbűnözte a maffiád kaya ibrahimtól az ezüsthajóig.... loptok bazdmeg mint ha kötelező lenne...

ja amúgy ki az ótvaros fasznak képzeled magad hogy el akarsz engem hallgattatni, hiányzik a jó kis cenzúrás időszak te vén komcsi?

prevent 2016.06.09. 01:13:36

@pamut: a vulgaritás nem pótolja az intelligenciát. ha így lenne, nem kellenének tudósok, sokan lennétek............

pamut 2016.06.09. 01:14:07

@prevent: Ákos NEM perel, elnézést pont a "Nem" szót hagytam ki. És pont a perelés hiánya = beismerés.

Miért pont ezt a kis piti, csak pár százeres kártokozó fideszbűnözést szúrtad ki magadnak, a Matolcsy-maffia nem érdekel téged? :D vagy a Rogán-maffia? :D vagy a milliárdos hűtlen kezelések? :DDD

prevent 2016.06.09. 01:15:01

@pamut: ha problémáid vannak a szavakkal szólj, leegszerüsítem

prevent 2016.06.09. 01:16:50

@pamut: hát akkor nem értem, mit akarsz?
perel, vagy nem perel?
ha nem perel, mit ismer be?
én nem perelek senkit, eszerint beismerek mindent????????

kezdesz untatni

pamut 2016.06.09. 01:17:14

@prevent:

hát persze kollaboráns :DD

nesze egy ki közpénz-pazarlásos hűtlen kezelés, a mi, magyarok kontójára:
iho.hu/hir/uresen-ingazik-felcsuti-kisvasut-160513

Stasiont is kész? :D mer van bőven :D úgy basszátok el a magyarok pénzét mintha nem lenne bőr a képeteken,...

pamut 2016.06.09. 01:17:50

@prevent: NEM perel. Így már érted vagy betűzzem?

pamut 2016.06.09. 01:19:12

Mocsok kollaboránsok!

Nesztek:

"Négyszeres áron kutatja a közvéleményt az MNB-nek a Századvég"
index.hu/gazdasag/2016/04/15/negyszeres_aron_kutatja_a_kozvelemenyt_az_mnb-nek_a_szazadeg/

Ugye élvezitek miközben kiraboljátok a magyarokat?

pamut 2016.06.09. 01:20:52

Rogán-Pintér maffia:

"Pintér Sándor volt üzletfele 65 százalékos kedvezménnyel vásárolhatott lakásokat az V. kerületben"
444.hu/2016/04/15/pinter-sandor-volt-uzletfele-65-szazalekos-kedvezmennyel-vasarolhatott-lakasokat-az-v-keruletben

Ugye élvezitek amikor hatalommal való visszaélés keretében dézsmáljátok a magyarok közvagyonát?

dunántúli gyerek 2016.06.09. 01:21:02

@pamut: 'nesze egy ki közpénz-pazarlásos hűtlen kezelés, a mi, magyarok kontójára:
iho.hu/hir/uresen-ingazik-felcsuti-kisvasut-160513'

Ez újabb érv amiért a fideszre kell szavazni.

A ballib idején nem épült kisvasút se meg stadion se mégis rommá adósították az országot. A stadionból meg a kisvasútból legalább a bérek a parasztok zsebében maradtak. +mindenki dolgozik, aki csak akar, szélvésszerü reálbér-emelkedés közepette: napicsart.blog.hu/2016/06/07/hiaba_nagy_a_realber-emelkedes_meg_mindig_leszakadoban_vagyunk_europatol#comment-form

pamut 2016.06.09. 01:22:20

"Öt jegybanki alapítvány is megvette ugyanazt a jelentést Matolcsy unokatestvére cégétől"

"A "Hazai és globális gazdasági és pénzügyi trendek" című havi jelentést a BanKonzult Kft, készítette. A cég tulajdonosa az a Szemerey Tamás, aki Matolcsy György unokatestvére. Más érdekeltségei is sokszor felbukkannak a pénteken közzétett jegybanki alapítványi listákon."

hvg.hu/gazdasag/20160423_5_jegybanki_alapitvany_is_megvette_ugyanazt_a_jelentest_Matolcsy_unokatestvere_cegetol

Jó érzés lopni a magyaroktól, fideszesek?

prevent 2016.06.09. 01:24:07

@pamut: hát vállald el olcsóbban. meg tudod csinálni? vagy az Indexes varátaid? én akkor rátok szavazok

kicsit zavar,, hogy suttyók megmondják, minek mi a piaci ára úgy, hogy amúgy dunsztjul nincs arról, miről is beszélnek

tehát, te mennyiért csinálnád meg? és milyen módszertannal, analízissel?

pamut 2016.06.09. 01:24:25

@dunántúli gyerek:

Igen, a kisvasút nettó HŰTLEN KEZELÉS.
Az egy SOHA meg nem térülő beruházás,
Magyarul: bukik rajta a magyar.
Egyetlen oka a létezésének hogy Orbán közpénzből vasutat akart a kis falujába.

Így lopjátok el ti, fideszbűnözők a magyarok pénzét.
Élvezed ugye hogy kárt okoztok Magyarországnak?

A recessziós hírre miért reagáltál bubuka? :D

dunántúli gyerek 2016.06.09. 01:24:36

Igy müködik egy demokrata párt: index.hu/belfold/2016/06/08/beintett_tobiasnak_a_dunaujvarosi_mszp/

A főnök azt mondja coki, a helóta meg azt mondja NEM!

Komolyan azt akarja valaki hogy ezek kormányozzanak?

pamut 2016.06.09. 01:26:12

@prevent:
:DD te idióta nekem nem adjátok oda túlárazva, azaz a lopást lepapírozva, azt csak egymásnak adjátok oda hogy aztán szétosszátok a rólunk legombolt szajrét :D

mintha nem tudnád pontosan, játszod a hülyét...

dunántúli gyerek 2016.06.09. 01:26:47

@pamut: Mitől szavazna bárki a baloldalra akár egy állítólag rossz fejlesztés miatt, ha a baloldal nem is fejlesztett?

pamut 2016.06.09. 01:27:30

Így loptatok el 160 milliót ti fideszesek a magyaroktól:

"Pontosan tudta az állami vagyonkezelő, hogy az ingatlanhasznosítással foglalkozó BIF Nyrt. akár 500 forintot is fizetne saját részvényeinek darabjáért, mégis Schmidt Mária kormánybiztos családi cégének adták el jóval kevesebbért – derítette ki a hvg.hu. Így ezen az egyetlen szerződésen akár 160 milliót is bukhatott az állam."

hvg.hu/itthon/20160419_schmidt_maria_bif_nemzeti_eszkozgazdalkodasi_zrt

pamut 2016.06.09. 01:28:09

@dunántúli gyerek:

mi van, már tagadni sem mered a hűtlen kezeléses lopást? :D

dunántúli gyerek 2016.06.09. 01:29:25

@pamut: A HVG már sok mindent kiderített.

Ők derítették ki a cigányvidiót is, amibe az MSZPDK utoljára belebukott....csak nem úgy ütött be a cucc ahogy tervezték.

dunántúli gyerek 2016.06.09. 01:30:01

@pamut: Tagadni vádat lehet. Vádat emeltek már?

pamut 2016.06.09. 01:30:11

Loptok, gecik:

"120 milliót költött a közmédia arra, amit akár ingyen is megkaphatott volna"
index.hu/kultur/media/2016/03/24/varhegyi_attila_uj_media_es_teletext_kft/

prevent 2016.06.09. 01:30:48

@pamut: egyelőre ne betűzz semmit, mert úgy látom, te állsz közelebb a dislexiához...
kicsit megterhelő téged követni, mert kb 20 szót használsz, azokat is elég hektikusan - de azért eddig megpróbáltam. most már késő van, inkább alszom

pamut 2016.06.09. 01:31:28

És csak loptok és loptok, gecik:

"Kamukonferenciákon köröztették a kamutanulmányokat"
"Az LMP szerint összesen csaknem egymilliárd forintot költhettek el uniós támogatásokból az ország hét megyéjében értelmetlen, kamu humánfejlesztési stratégiákra és azok előkészítésére."

index.hu/belfold/2016/03/03/hadhazy_akos_lmp_schiffer_andras_mnb_korrupcio/

pamut 2016.06.09. 01:32:33

@prevent:

aludj csak kollaboráns, biztos vagyok benne hogy neked nincs lelkiismereted ami zavarna az alvásban, hisz eddig sem zavart téged semmilyen fideszbűnözés.

pamut 2016.06.09. 01:33:44

loptok, magyarrabló gecik:

"A kormány kifizette, a Fidesz pedig megint ingyen kapja a reklámot"
index.hu/belfold/2016/03/16/a_kormany_kifizette_a_fidesz_pedig_megint_ingyen_kapja_a_reklamot/

pamut 2016.06.09. 01:34:49

hé, fideszbűnözők, milyen érzés fosztogatni a magyarok közpénzét?

élvezitek ugye?

"Oldalanként 4 millió forintba került az olimpiai tanulmány"
index.hu/gazdasag/2016/03/02/oldalankent_4_millio_forintba_kerult_az_olimpiai_tanulmany/

pamut 2016.06.09. 01:36:30

pontosítás, nem 4, hanem, 40 millió/oldal:

"Úgy tűnik, hogy a budapesti olimpiai pályázati anyag második és harmadik szakasza oldalanként nem négy, hanem negyvenmillió forintba kerül a magyar adófizetőknek. "

patakimarton.blog.hu/2016/03/18/oldalankent_negyvenmillioba_kerul_az_olimpiai_palyazati_anyag

fideszes = tolvaj.

pamut 2016.06.09. 01:37:42

Amikor még a korrupcióellenes pénzeket is lopja a fidesz :DDDD

"Nem is egyszer csalhatták el a korrupcióellenes uniós pénzeket"
index.hu/belfold/2016/03/24/nemcsak_egyszer_csaltak_el_a_korrupcioellenes_unios_penzeket/

pamut 2016.06.09. 01:39:12

A rendőrség is része az intézményesített fideszmaffiának:

"Nem kíváncsi a rendőrség a kémügy fideszes szálaira

M. Norbert a gyanú szerint az USA és az IMF javára kémkedett. Voltak fideszes kapcsolatai, de erre a nyomozó nem volt kíváncsi.

Félbeszakította a nyomozó M. Norbert vallomástételét, amikor a kémkedéssel gyanúsított férfi arról kezdett volan beszélni, milyen fideszes kapcsolatai voltak céghálójának – adta hírül az Átlátszó."

hvg.hu/itthon/20160324_kemugy_szijjarto_arcade_imf

pamut 2016.06.09. 01:41:03

mi van csicskák, gyerünk, gyerünk, mossátok a szerecsent, ezért kapjátok a fizetéseteket!
mi ez a nagy henyélés??
dolgozni keményen különben nagy dádá-t kaptok a gazditól!

2016.06.09. 08:58:31

@dunántúli gyerek:

"Hogy a gecibe lenne recesszió amikor még SOHA NEM NŐTT A BÉR ANNYIRA MINT MOST? "

Úgy, hogy a kettőnek semmi köze egymáshoz.

@pamut:

"Szerinted melyik országban volt idén az első negyedévben recesszió?"

Közgazdaságtanilag ez egy eléggé "necces" kérdés.
Mivel a recesszió meglététnek vizsgálatát nem kezdjük el két negyedévnél kevesebb idő alatt.

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.09. 10:26:40

@baldoc: "@conchita wurst: "A korupciózás+nácizás mellé más is kell majd a győzelemhez, fijjug."
Szóval, ha valaki náci és korrupt, az még magának elfogadható állapot.
Maga ugye nem ember?"

Nem, nem az. Ez egy fidesztroll bérkommentelő. Neki leesik 300 forint kommentenként, megéri neki, ha egyébként meg kilopják a szemét is.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.06.09. 11:22:09

Arról szól e topik,
Hogy a fidesz lopik?
:)

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.09. 11:40:29

1. a fidesz nem korrupt

2. na jó, persze, hogy korrupt, de nincs róla bírósági ítélet

3. na jó, az is van de az emeszpé is lopott annyit

4. na jó, az emeszpé csak század annyit lopott, de akkor is lopott, és ez minden mértékű lopást igazol, fő, hogy a magyar gazdaság hasít

5. na jó, a magyar gazdaság lecsúszik, de ki nem szarja le, amíg a fidesz kedvére lophat

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.09. 11:50:29

@pamut: "Nem is egyszer csalhatták el a korrupcióellenes uniós pénzeket"

:)) Azért van annak egy kecses bája, hogy még a korupcióellenes pénzeket is ellopják.

pamut 2016.06.10. 00:10:15

@atpijkamo107:
ja, vicces és tragikus egyszerre....
süti beállítások módosítása