B1 blogcsalád



Von der Leyen helyretette Orbánt

2019. augusztus 02. - nickgrabowszki

Az Európai Bizottság elnöke szerint nem az történt, mint amit a kormánypropaganda hazudik. ovuvdl.jpg

Csütörtökön Orbán Viktor elment Brüsszelbe Ursula von der Leyenhez. A tárgyalás után a kormánypropaganda arról kezdett áradozni, hogy micsoda új szemléletű vezetője van az Európai Bizottságnak; aki milyen érzékenyen áll a migráció ügyéhez, meg a kelet-európai tagországokhoz. Micsoda konstruktív viszony lesz mostantól Brüsszel és a Fidesz között.

Konkrétan le is írták, hogy ez egy gyönyörű barátság kezdete.

Önmagában már ez is elegendő lett volna a gyanakvásunk felkeltéséhez (általában akkor járunk el jól, hogy a kormánypropaganda narratívájának a tökéletes ellenkezőjét tekintjük ténynek). 

További árulkodó jel volt, hogy Orbán maga - bár próbált roppant elégedettnek látszani - a tárgyalás után sokkal óvatosabb nyilatkozott: "Jó döntést hoztunk, eddig. Tehát egyáltalán nem venne rá mérget, hogy a döntés - ti. von der Leyen megszavazása - a továbbiakban is jónak bizonyul majd.

Továbbá konkrétumokról nem beszélt. Egyáltalán nem tett például említést arról, hogy a Fidesznek fontos dolgok, a Orbán feltételei von der Leyen megszavazásáért (a jogállamisági eljárás megszüntetése, az agrár- és kohéziós pénzek folyósítása és Trócsányi elfogadása) teljesülnek-e. Még csak bizonytalan utalást se tett ezekre, kivéve a migrációt, de annak amúgy sincs tétje, puszta propagandaszólam.

Von der Leyen Orbánhoz való hozzáállását az is jól mutatja, hogy míg Berlinbe, Párizsba, Varsóba, Zágrábba(!), Madridba és Rómába maga látogatott el, Budapestre nem - Orbánt rendelte magához.

Továbbá eddigi tárgyalásairól nem tweetelt, kivéve a zágrábit, amelyben Horvátországot az Unió sikertörténetének nevezte. A magyar kormánynak semmi ilyen gesztus nem jutott, sőt.

Miután néhány órán át tűrték, mit nyomat a Rogán-propaganda a lakájmédiában, Ursula von der Leyen hivatalos Twitter-oldalán maga is összegezte a tárgyalást, ami

tökéletesen az ellenkezője annak, amit a kormány nyomat a propagandájában.

uvdl.jpg

Ha dekódoljuk a tweetet, kiderül belőle, hogy

1.  von der Leyen tett engedményt Orbán xenofób-rasszista politikájának. ("Agreed on need for fresh start & pragmatic solutions on migration.") Ezt könnyen megtehette, mert a migráció nem tartozik a fajsúlyos ügyek közé. A Nyugat-Európát érő nyomás az utóbbi években érdemben csökkent, Kelet-Európát meg soha nem is érintette a dolog.

2.  Az EB elnöke ugyanakkor diplomatanyelven azt is közölte, az Európai Ügyészséghez való csatlakozást teszi az uniós források kifizetésének feltételévé. ("Also discussed competitiveness + need to bring EU institutions closer to member states.") A versenyképességre való hivatkozás tkp. a korrupció említése virágnyelven. Az EU-intézmények közelebb vitele a tagállamokhoz pedig azt jelenti, Brüsszel több beleszólást akar a helyi ügyekbe. Ohne szuverenitás, ha az EU pénzt ad, nem akarja, hogy ellopják. Ha - bizonyos - tagállamok nem vigyáznak rá, akkor majd ő maga fog. 

3.  Von der Leyen Orbánnak azt is nyilvánvalóvá tette ("Rule of law is crucial, applies to all."), nemhogy leállítaná a kormányával szembeni jogállamisági eljárást, de inkább kiterjeszti azt minden tagállamra (ahogy megválasztása előtt ígérte). Így Varsó és Felcsút Budapest már nem hivatkozhat diszkriminációra, hogy csak őket vegzálják.

4.  VDL nem beszél már az Európai Egyesült Államokról, viszont lépésről lépésre közeledik hozzá. Erre mutat a közös hadsereg szükségességének kiemelése is ("Strong Defense Union needed.") Alkalmasint az elnök maga volt a legjobban meglepve, hogy ezt Orbán is támogatja, mivel ez a föderáció kiépítésének és a tagállami szuverenitás csökkentésének egyik legfontosabb lépése. (Lásd például a császári-királyi közös hadsereg körüli vitákat a Monarchia idején.) 

Az is árulkodó, hogy mi (illetve ki) nem szerepel a tweetben: Trócsányi. Akinek elfogadásáról Orbán annyit mondott, hogy a kérdést szőrmentén említették, ami valójában annyit tesz, egyáltalán nem értettek egyet.

  • Az öt témából kettőben (a migráció és a hadsereg) van tehát egyetértés.
  • Háromban (a pénz, korrupció, jogállam és Trócsányi) nincs. 

Sőt, teljes és tökéletes nézetellenkezőség áll fenn.

Von der Leyen tweetjének legelső mondata ("Good talk with PM Orban about my political guidelines.") arra utal, hogy a bizottsági elnök a tárgyalás során még biztos volt benne, hogy sikerült közölnie Orbánnal a feltételeit ("my political guidelines").

Pár óra elteltével azonban, miután lefordították neki a kormánypropaganda cikkeit, címeit és a Fidesz-elnök nyilatkozatát, már egyáltalán nem volt meggyőződve róla, hogy Orbán tényleg megértette-e, itt most ő nem nyert, hanem veszített, ezután automatikusan nem jár neki se pénz, se szavazati jog, mostantól neki kell kaparnia azért, hogy megtartsa őket.

Nehéz dilemma, mert ehhez a rendszere lényegét kellene feláldoznia.

Ez az egész persze csak akkor áll meg, ha feltesszük, hogy von der Leyen nem hazudik. De ha választani kell, hogy Orbán és Rogán kézivezérlésű propagandája vagy az Európai Bizottság frissen megválasztott német elnöke közül kinek higgyünk, akkor azért meglehetősen könnyű dolgunk van.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8114991626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.08.02. 14:12:06

Ursi örül, hogy megválasztották. Ehhez kellettek Orbán szavazatai. Ennyi az egész.

S Ursi tudja mi a dolga: aktát tologatni, demagóg beszédet mondani, zászlót fel- és levonni, koszorúzni, ha pedig valami baj van, akkor örökké ülésező bizottságot alakítani.

Az, hogy nem osztottak neki lapot komolyabb kérdésekben, azzal eleve tisztában van.

6.Lenin 2019.08.02. 14:20:38

Ez kurva jó a B1-től...

"Ez az egész persze csak akkor áll meg, ha feltesszük, hogy von der Leyen nem hazudik. "

Valaki mindig hazudik (ha nem jön be a hazugság).

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.02. 14:51:56

"Ez az egész persze csak akkor áll meg, ha feltesszük, hogy von der Leyen nem hazudik"

Frau von der Leyen NEM hazudik, TI hazudoztok folyamatosan, ahogy azt a LIPPSIKÉKTŐL már megszokhattuk.

"A versenyképességre való hivatkozás tkp. a korrupció említése virágnyelven"

Aha, meg a nagy francokat. Nem kell ide félreértelmező tolmács, v. d. Leyen MAGA is megmondta, hogy mit ért versenyképesség alatt.

"The best investment in our future is the investment in our people. Skills and education
drive Europe’s competitiveness and innovation. But Europe is not yet fully ready. I will ensure that we use all the tools and funds at our disposal to redress this balance. I am fully committed to making the European Education Area a reality by 2025. We need to bring down barriers to learning and improve access to quality education. We need to enable learners to move more easily between education systems in different countries. And we need to change the culture of education towards lifelong learning that enriches us all.
My priority will be to get Europe up to speed on digital skills for both young people and adults by updating the Digital Education Action Plan. We need to rethink education by using the potential the internet provides to make learning material available to all, for example by the increased use of massive open online courses. Digital literacy has to be a foundation for everyone."
www.europarl.europa.eu/resources/library/media/20190716RES57231/20190716RES57231.pdf

És mit mondana erről a kormány? Kb. ugyanezt:
www.kormany.hu/hu/emberi-eroforrasok-miniszteriuma/oktatasert-felelos-allamtitkarsag/hirek/nem-nelkulozhetok-a-digitalis-keszsegek

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.02. 15:03:08

"Az EU-intézmények közelebb vitele a tagállamokhoz pedig azt jelenti, Brüsszel több beleszólást akar a helyi ügyekbe."

LÓFASZT, mama !!!

"Nem azt mondták Feri, azt mondták, hogy menj a picsába"

Ja bocs, nem ez. Még mindig v. d. Leyen programjából:
"The experience of the 2019 European elections clearly shows the need to review the way we appoint and elect the leaders of our institutions. I am ready to lead that work, in close cooperation with the European Parliament and the Member States.
To rebuild trust and confidence, I propose to broker the discussions between the European Parliament and the European Council.
I firmly believe we must improve the lead candidate, or Spitzenkandidaten, system together. To make it more visible to the wider electorate, we should also address the issue of transnational lists in the European elections, as a complementary tool of European democracy."

"I also believe we need more transparency throughout the legislative process. I will work together with the European Parliament and the Council to make this happen. Citizens should know who we, as the institutions who serve them, meet and discuss with and what positions we defend in the legislative process."
www.europarl.europa.eu/resources/library/media/20190716RES57231/20190716RES57231.pdf

Miről is szól ez?

Arról, hogy vége a zárt ajtók mögötti találkáknak Soros Gyurkával.

Az európaiaknak elegük van abból, hogy a fejük fölött, sőt, a tudtuk nélkül dőlnek el a fontos dolgok a Bilderberg-csoport zárt ajtós találkozóin, senki által nem megválasztott "fontos emberek" szólnak bele abba, hogy az európaiak kit, milyen feltételekkel fogadjanak be.

ELÉG a lippsi hazugságokból !!!

Eltiltott Vélemény 2019.08.02. 15:39:12

" ... Háromban (a pénz, korrupció, jogállam és Trócsányi) nincs.
Sőt, teljes és tökéletes nézetellenkezőség áll fenn. ... "

Már megint az az elfuserált "Wishful Thinking", egy nyilatkozatba ennyi mindent belelátni .....
Grabovszki baszod, neked aztán van fantáziád....

Tudom, Orbán már megint megbukott.... és még a csapatok is kiestek az EL-ből, égés minden téren....

ZX 2019.08.02. 15:47:16

A fideszkutyák ismét hangos csaholással vetették magukat a koncra amit a b1 belógatott nekik. (Áááásssííít!)

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.02. 15:56:41

@ZX: Ez nem csaholás, fideszkutyaság kérdése; hanem annak a kérdése, hogy rosszul tűrjük a hazugságot.

De itt ez olyan átlátszó volt, hogy bárki előtt lebuktak volna vele.

Itt nem arról van szó, hogy van egy homályos (mert rövid) tweet, amit ki így magyaráz, ki úgy, és Ursula von der Leyen nem egy dodonai jósnő.

Van egy rendes 24 oldalas programja, amit bizottsági elnökjelöltként előterjesztett:
www.europarl.europa.eu/resources/library/media/20190716RES57231/20190716RES57231.pdf

Bárki megkeresheti benne, hogy milyen szövegkörnyezetben, milyen üzenetek mellett kerül elő a versenyképes(ség) (competitiveness), illetve az uniós intézmények (institutions) kérdése – KÖZE nincs ahhoz az agymenéshez, amit a balliberális blogger idehányt nektek.

Ez egyszerűen a közvélemény, az angolul nem tudó vagy kevéssé tájékozott olvasók félrevezetése...

ZX 2019.08.02. 16:14:53

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: "annak a kérdése, hogy rosszul tűrjük a hazugságot."

Ha ez valóban így lenne, akkor a gecit és a bandáját már rég agyonvertétek volna.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.02. 16:17:31

@ZX: "a gecit és a bandáját már rég agyonvertétek volna."

És egymást. :))

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.02. 16:37:04

Önök ismételten a b1 alternatív valóságértelmezési projektjét láthatják..

A rovat címe:

Tényektől függetlenül

:)

ZX 2019.08.02. 16:37:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: No igen, itt is folyton hazudnak. Azért elképzelem, amikor szívlapáttal csépelik egymást és a főnit. :D:D:D

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.02. 16:42:55

@ZX: @MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Látom nagy a vidámság...

Időközben sikerült bármelyikötöknek megnyitni U.v.d. Leyen programját?

Megtaláltátok benne, hogy hol kerül elő az uniós versenyképesség, és mit kell tenni annak érdekében, hogy ezt növeljük?

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.02. 16:47:32

Azt a kedves liberáltak fantáziájára bízom,hogy Thimmermans milyen kemény kommunikációs offenzívába kezdett volna mostanra Orbán és v4 ellen.Ehelyett jön Orsika és mond néhány megúszós mondatot,amit max jól elkezdhettek félremagyarárzni. Szegény libsikék,sajnálhatjátok..:(

ZX 2019.08.02. 16:54:11

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Pont te linkelted ide amiből, kiemeltem egy részt.

" We need to bring down barriers to learning and improve access to quality education. We need to enable learners to move more easily between education systems in different countries. And we need to change the culture of education towards lifelong learning that enriches us all. "

Ehhez képest a geci épp leépíti az oktatást minden szinten. Az nem segít túl sokat, ha behozza a digitális készségek órát, mert ha kis gömböc marad, max. azt tanulják majd meg, hogyan kell beállítani az összeszerelő üzemekben a számítógépeket.

Greccsi Zsot 2019.08.02. 17:15:31

Ursula is mocskos naci, hiszen Orbannal talalkozgat.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.02. 17:19:47

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: "Látom nagy a vidámság..."

Így van, a laposföld hívő hazaáruló bolsevik fideSSfasszopók nem szűnnek meg okot adni rá. :))

"megnyitni U.v.d. Leyen programját?"

Oszt miafasznak???

Emlékszel, hogy fújt a geci gazdád a hozzá messzemenően lojális Weber ellen? Erre meg fogcsikorgatva mégis meg kellett szavaznia a Weberhez képest ultraliberális von der Leyent. Pláne egy nőt!!!! Szét kell szakadni rajtatok a röhögéstől. :))

És nem elég, hogy liberális, meg hogy nő, még meg se engedte Ondó Viktornak, hogy megszexualizálja. :))
nepszava.hu/3045290_nem-jott-ossze-orbannak-a-kezcsok

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.02. 17:20:14

@ZX: "Ehhez képest a geci épp leépíti az oktatást minden szinten"

Ezek álhírek, leépítésről szó sincs...

"Az ellenzéki híresztelésekkel ellentétben a 2020-as költségvetésben az oktatásra és az egészségügyre is több pénz jut 2010-hez képest."

"Mint mondta, az oktatásra fordítandó többlet révén 2020-tól minden köznevelésben tanuló diák ingyen kap tankönyvet. Hozzátette: a pedagógusok bérére 2010-hez képest 350 milliárd forinttal fordítanak többet, így az iskolaigazgatók és a fokozatot szerzett tanárok bére is emelkedni fog."
www.kormany.hu/hu/emberi-eroforrasok-miniszteriuma/parlamenti-allamtitkarsag/hirek/tobb-penz-jut-az-oktatasra-es-az-egeszsegugyre

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.02. 17:22:18

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: ""Ehhez képest a geci épp leépíti az oktatást minden szinten"
Ezek álhírek, leépítésről szó sincs..."

Nem leépíti, simán tönkreteszi. A PISA eredmények is mutatják, amik egyre gyalázatosabbak.

HabonyArpi 2019.08.02. 17:24:09

"Ohne szuverenitás, ha az EU pénzt ad, nem akarja, hogy ellopják."

Az a mi penzunk, torvenyesen jar, azt csinalunk vele amit akarunk. Szoval csak annyit tehetnek, hogy befogjak, vagy kinyaljak, valaszthatnak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.02. 17:24:29

@Greccsi Zsot: "Ursula is mocskos naci, hiszen Orbannal talalkozgat."

Gondolod, van köztük valami? Azért akarta nyalogatni Ondó Viktor gazdád az Ursula kezét? Mindenesetre a medve nem engedte:
nepszava.hu/3045290_nem-jott-ossze-orbannak-a-kezcsok

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.02. 17:24:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Oszt miafasznak?"

Elegáns a stílusod, lippsikém... Talán azért, mert enélkül a poszt érdemi részéhez, ami U.v.d.Leyen mondanivalójáról és a programjáról szól, megalapozottan aligha tudsz véleményt mondani, habár...

...ahogy látom, téged amúgy is csak a bulvármocsok érdekel, a szakpolitikai programokhoz annyit konyíthatsz, mint tyúk az ábécéhez...

Oxica 2019.08.02. 17:24:59

Hát elvtársak.

Ez a 15 éves háború az unió ellen, nem kezdődik túl fényesen a tolvajpárti felcsúti lótolvaj cigány számára.

Mégis mire számított? Az unióban van a pénz paripa fegyver, ami a háborúhoz kell. A cigánynak meg csak a koszos felcsúti szarfészek van, így nem nehéz kitalálni, hogy mi lesz ennek a "keresztény szabadságharcnak" a vége.

Egy kibaszott nagy bukfenc elvtársak.

Baszhatja a tolvajpárti felcsúti lótolvaj cigány a kardot is meg a kőműveskanalat is, mert aki fizet (jelen esetben az unió) az fog dirigálni elvtársak.

Persze ettől még itthon lápi hülyemagyarországon, lehet tovább hazudozni a lápi hülyemagyaroknak, egy darabig még.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G.

HabonyArpi 2019.08.02. 17:28:39

"Ha dekódoljuk a tweetet, kiderül belőle, hogy
1. von der Leyen tett engedményt Orbán xenofób-rasszista politikájának. "

Ha dekodoljuk, akkor megint minden szo szerint ugy tortent, ahogy azt Orban evek ota mondja akarja.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.02. 17:33:36

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: "a poszt érdemi részéhez"

A poszt nem érdekel. Csak azért járok ide, mert a hazug bolsevik fideSSfasszopók is ide járnak lejáratni magukat. Véget nem érő vidámság. :))

Valamelyik balfék azt találta mondani, hogy rosszul tűrik a hazugságot. Ezen szakadunk. :))

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.02. 17:34:46

A kedves hülyeposzter az európai közös haderőt is félremagyarázza..
Ez nem azt jelentené,hogy megszűnnének a nemzeti hadseregek,hanem azt,hogy lenne egy közös sereg,amelybe az európai országok küldenének ezredeket,és amely nemcsak védelmi célokat szolgálna,hanem katonai beavatkozási lehetőséget Európán kívül olyan stratégiai szempontok mentén,mint az illegális migráció blokkolása.Kb. úgy kell elképzelni,mint egy USA nélküli Nato-t..

poor 2019.08.02. 18:07:42

@Veszéjben a lyogállamiság !:
Fidióta a vő gyerek miért nincs börtönben?? TÖRVÉNY ELŐTTI EGYENLŐSÉGET! Tehát megállapíthatjuk, hogy csak a fidióta tolvajoknak van jogállamiság.

taga_20 2019.08.02. 18:12:12

@Veszéjben a lyogállamiság !:

szerintem te is jelentkezhetnél!

hadifogolynak kiválóan megfelelnél.
bár lehet, hogy egyből lelőnének, me lyukat beszélnél a táborőrség hasába:))

Európai téridő 2019.08.02. 18:12:52

Grabovszki, te egy bűnrossz jós vagy. Honnan tudod mindazt, amit már a sugalmazó címben is megfogalmazol?

taga_20 2019.08.02. 18:17:24

@Európai téridő:

egy kérdés fityeszjobbágy!

szerinted a fityeszmaffiád, hány hónap múlva indítja el a, állítsuk meg vonderleyent plakátakcióját?

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.02. 18:34:15

@poor: Nyugodjál meg,attól megnyugszol! Aztán keresd elő a Xanaxot,amit valahova elhánytál.. Majd miután leszedáltad magad,próbáld értelmes mondatokba foglalni a mondandódat..!:)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.02. 18:37:50

@taga_20: Gratulálok..igazi jó kis tagás semmitmondó böfögés volt.Kár volt ezze amortizálni a billentyűzetet..

taga_20 2019.08.02. 18:51:05

@Európai téridő:

mi van fityeszzombi, beletaláltam a bullszemedbe?

arról gagyogjál, te szerencsétlen fityesztalpas, hogy mi a kurvaanyádért vagy oda a gecimaffiádért?

ja és lesz plakát kampány retek?

taga_20 2019.08.02. 18:53:44

@Veszéjben a lyogállamiság !:

Gratulálok..igazi jó kis fityeszzombis semmitmondó böfögés volt.Kár volt ezze amortizálni a billentyűzetet..

mi van fityeszretek, befeszültél?

gondolj arra, hogy a nap végén mehecc a kasszához és felveheted a kopejkákat!

a te rohadt életed egy siker!:)))

élveteg 2019.08.02. 19:00:01

"Also discussed competitiveness + need to bring EU institutions closer to member states

Nem tudom milyen diplomaták nyelvét beszéli a garbowski ha a fenti mondatból ezt sikerült kiolvasni

Az EB elnöke ugyanakkor diplomatanyelven azt is közölte, az Európai Ügyészséghez való csatlakozást teszi az uniós források kifizetésének feltételévé.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.02. 19:16:52

@Kubatov_kurva_anyádat: Miért csak ilyen alja fityeSSzombikat tucc küldeni???

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.02. 19:22:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Tóth Berci, az öreganyád térgye kalácsát, miért csak ilyen gyengusz libbantkákat tucc kűdeni?!

@élveteg: Na igen, ez vagy közönséges hazudozás, vagy wishful thinking.

Persze nem kell tenyérjósnak lenni ahhoz, hogy megtudjuk, hogy VALÓJÁBAN mire gondolt von der Leyen asszony, hiszen leírta, hogy milyen versenyképesség-erősítő lépéseket tervez! Kint van a neten a hivatkozott iránymutatás (guidelines)
l. @A lipsiknek lefő a kávé – október 13.:
www.europarl.europa.eu/resources/library/media/20190716RES57231/20190716RES57231.pdf

antiinternáci 2019.08.02. 20:20:12

Volt négy, a szerző elmeállapotáról súlyis diagnózist kiállító pont, fals és ostoba, a szerző vágyálmait tükröző magyarázatokkal
Íme, még miről volt szó:

5. Von der Leyen a megrökönyödött a Zorbán tudomására hozta, még pedig keményen, hogy a vadgesztenye és a mezei gyurgyalag kereszezéséből nem lesznek exo-bolygók.
(Magyarázat: az események szinkurációja tarabasztikusan retrodekoneminált, amiből mindenki számara világosan látható, hogy a jövedemi fiximációk nem )

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 20:24:52

@HabonyArpi:
"Ha dekodoljuk, akkor megint minden szo szerint ugy tortent, ahogy azt Orban evek ota mondja akarja."

Rosszul dekódolsz. Ursula most altatja a Zorbánt, hogy ne pattogjon. Majd amikor már biztonságban érzi magát diktátorunk, akkor ő az ősi teuton tradíciót követve vágja a lovagi pallost a NER hátába!!!
Alig várom!!!!

Gábris szomszéd 2019.08.02. 20:27:19

Fogunk mi még Ursula ellenes plakátkampányt látni ondó elvtárstól. :)

antiinternáci 2019.08.02. 20:35:10

@Európai téridő:

A grabovszki egy fideszes toborzóügynök, csak elégedtlen, és ezért nyűglődik itt.
Ő, meg a többi B1-es elvtársa rettentően sokat tett a kétharmadokért, minden leírt betűvel felráz egy csomó embert, akik az elmebetegek uralmának elkerülése érdekében rohannak a Fideszre szavazni. Akkora tehetség, hogy még egy vessző is 100 szavazatot hoz!
Most a négyötöd elérését tűzte ki célul. Ahhoz még kell azért pár százezer fideszes szavazó... Szóval grabovszki rákapcsolt, mert kurva sok ehhez hasonló állatságot kell még leírnia, hogy a négyötödhöz elegendő számú embert tudjon elkergetni a Fideszre szavazni.
Mondjunk neki, meg a többi magát bolsevista idiótának mutató, valójában fideszes toborzónak köszönetet: köszönjük, elvtársak!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 20:37:40

@Gábris szomszéd:
"Fogunk mi még Ursula ellenes plakátkampányt látni ondó elvtárstól. :)"

Csinos asszony, nem zavarna a plakáterdő. Persze én az eszéért kedvelem.

taga_20 2019.08.02. 20:40:45

@Gábris szomszéd: tippelj, hány hónap múlva!

szerintem a gyedmaróz má ezt fogja hozni:)))

taga_20 2019.08.02. 20:49:03

@R.V.J.: "Csinos asszony, nem zavarna a plakáterdő. Persze én az eszéért kedvelem."

fityeszcsicska, szerinted ki a kurvaanyádat érdekli, hogy szerinted ki csinos és ki nem?

bazdmeg, neked ott van a potrohos csútigeci, arra maszturbálj!

antiinternáci 2019.08.02. 20:49:13

@Gábris szomszéd:

Ezen a bolsevista suttyók tapsikolnak, ők örülnek mindennek, ami az országnak rossz.

taga_20 2019.08.02. 20:53:35

@Gábris szomszéd: okádok a magyar focitól! ugyanaz a színvonal, mint a csútiprimadonna, nagyjából a szar és a fos között van.

de itt is a sok hulladék fityeszjobbágy teli pofával zabálja.

én most ezt nézem. korábban nem gondoltam, hogy dévényit respektálni fogom, de azt kell mondanom, hogy de.

jövő héten előfizetek a magyarhangra.

most ezt nézem, érdekes;)

u.i.: remélem huthgergely kínok közt fog megdögleni!

www.youtube.com/watch?v=htWfEbvYdks

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.02. 20:55:57

@Gábris szomszéd: Ja, szépen keltitek a hangulatot. Aztán ha beleolvasol a cikkbe, ott van benne a lényeg is:
"A foci egyik legmegbízhatóbb szakportálja, a transfermarkt.com úgy számol: a Mol Fehérvár játékosainak összértéke 19,2 millió euró, az őket kiejtő Vaduzé 5,4 millió. A Kispest összértékét 7,6, a Debrecenét 6,7 millió euróra becslik – a Craiova kerete 23,9, a Torinóé 197 millió eurót ér. A ferencvárosi keret összértéke 20,5 millió euró."

Azaz a Debrecent egy olyan csapat ütötte ki, amelynek harmincszor értékesebb a kerete, lényegesen jobb anyagi lehetőségekkel bír (ún. "topligás" csapat), azaz ez csak a papírforma. A Honvéd pedig a szintén lényegesen esélyesebb ellenfelével szemben a büntetőpárbajban búcsúzott (talán nem is végleg, mivel a románokat még simán kizárhatják), negatív meglepetésnek egyedül a Fehérvár kiesése tekinthető.

De még így is simán elképzelhető, hogy a tavalyi Vidihez hasonlóan a Fradi eljut legalább az EL-csoportkörig, és egy ehhez szükséges bravúrt (a kelet-európai szinten nagycsapatnak számító Ludogorec kiütésével) ehhez már végrehajtottak...

taga_20 2019.08.02. 20:56:01

@antiinternáci: a kurvaanyádat tapsikolj tapsifüles a geci gazdád pöcegödréhez!

aki szerint a magyar fociba van értelme közpénzt tolni, az értelmi fogyatékos!

KURVAANYÁDAT HAZAÁRULÓ FÉREG!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 21:05:07

@taga_20:
"fityeszcsicska, szerinted ki a kurvaanyádat érdekli, hogy szerinted ki csinos és ki nem?"

Megtisztelsz a figyelmeddel, de mostmár igazán kihúzhatnád a hányásszagú, himlőhelyes pofázmányodat a hátsómból, mert csiklandoz.

taga_20 2019.08.02. 21:14:25

@R.V.J.:

"Megtisztelsz a figyelmeddel, de mostmár igazán kihúzhatnád a hányásszagú, himlőhelyes pofázmányodat a hátsómból, mert csiklandoz."

a kurvaanyádat inszinuáld, te abberált fityeszparazita.

nap-nap után feldugod magadnak a csúti gecit, és te kérsz számon engem?!

A KURVA FÉREG FITYESZES KURVAANYÁDAT BAZD TELIBE!

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2019.08.02. 21:17:54

@Veszéjben a lyogállamiság !: Ebben a poszt mellényúlt, te meg ráugrottál a koncra. Pont hogy a védelmi unióról beszélt, de véletlenül se említette a közös hadsereget (ezt egy prlamenti felszólaló szemére is vetette). agyis a védelmi kapacitások és beszerzések jobb koordinációja. Nem lehet orbánutaztató repülőgépet venni harci gépek helyett.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 21:19:27

@taga_20:
Látod, megkértelek szépen, de te lefetyelsz tovább.
Várjál mindjárt rittyentek neked oda egy kis szilárdat, hogy ne éhezz.

Szabó Miklós János 2019.08.02. 21:19:36

@taga_20: Hallod-é, neked aztán érdekes egy stílusod van...

Az anyád is büszke lenne rád...

taga_20 2019.08.02. 21:49:30

@Szabó Miklós János:

rád is büszke lenne, csak nem talál!

mi a kurvaanyádat morikálod itt magad a századik nickneveddel fityeszparazita!

taga_20 2019.08.02. 21:51:54

@R.V.J.: rittyentesz magadnak egy kupacot? amit mindennap felnyalsz?

szerinted fityeszhulladék, nem lát téged mindenki?

egy aberrált szardarab vagy jobbágy!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.02. 22:17:12

@taga_20:
Hát jó, ha élvezed akkor egyél tovább, te kis csokipofa.

taga_20 2019.08.02. 22:30:56

@R.V.J.:

a pofád tiszta szar fityeszhulladék!

miről pofázol te gecigerincű felcsúti gerinctelen féreg!

a gazdád legalább a pénzé csinálja, de te azé, hogy a pofádat bele tudd baszni a geci gazdád szarába!

elmész te és a kétmisi hulladék a magyar pöcegödörbe!!!

zenét bírod ártány? nesze:))))

www.youtube.com/watch?v=QCp7-6NQeKo&list=RDQCp7-6NQeKo&start_radio=1

Gábris szomszéd 2019.08.02. 22:34:43

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Milyen kár, hogy ondó elvtársnak nem a kajak-kenu vagy az úszás a hobbija. Már ha érted, hogy mire utalok. :)

morph on deer 2019.08.02. 22:37:48

@élveteg:
“Az EB elnöke ugyanakkor diplomatanyelven azt is közölte, az Európai Ügyészséghez való csatlakozást teszi az uniós források kifizetésének feltételévé.”

Na végre!
Már rég itt lett volna az ideje az 1G enyves kezére csapni, - ha már máshova nem lehet, - mert minden elképzelhető határon vígan túlment a tolvajlást illetően...
Szóval szerintem már jócskán késő, az a néhány százmilliárd már nem oszt, nem szoroz, van elég a buxában..!
Még a dédunokái is látni fogják az “eredményt”, nem vitás.

Annál is inkább, mivel a dédnagyfater komolyan vesztésre áll a koleszterinnel szemben, ahogy elnézem...

Gábris szomszéd 2019.08.02. 22:41:51

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.: Az ilyen piszlicsáré dolgokkal sem kell foglalkoznotok.

"Úgy költött el 304 milliárd forintot a költségvetési maradványokból idén a kormány, hogy abból az egészségügynek és a közoktatásnak alig 4 milliárd jutott."

alfahir.hu/2019/08/02/koltsegvetes_penzkoltes_orban_viktor_budai_var_kozoktatas_propaganda

morph on deer 2019.08.02. 22:48:18

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.:
“De még így is simán elképzelhető, hogy a tavalyi Vidihez hasonlóan a Fradi eljut legalább az EL-csoportkörig”

És ha igen, akkor mi van?
Egyébként szerinted ez rajtad meg agyroggyan vezéreden kívül ki a faßt érdekel?
Mit gondolsz, ki nem xarja le a világban, hogy mit “ér el” egy akármilyen focicsapat, - a teljesen retardált idiótákon kívül? De most tényleg!

Ráadásul alig van már magyar a “magyar” csapatokban, szóval mire is kéne izgulni?
Közröhej..!

taga..20 2019.08.02. 22:56:07

@hederg: ha te most jöttél rá, hogy a bulgár birka, aki putyincsicska másodállásban egy barom, akkor te egy barom vagy!:)))

zenével, hogy állsz?;) nesze!

www.youtube.com/watch?v=PtCTWn6HCSI&list=RDPtCTWn6HCSI&start_radio=1

Európai téridő 2019.08.02. 23:14:35

@taga_20: Menj a francba, te NGO-jobbágycsicska, a hasonszőrű, itt is kommentelő kollégáiddal egyetemben, akikkel balfékbolsiasan, elvtársiasan eszmét cserélgetsz.
@antiinternáci: Fordítva ülsz a lovon, többszörösen is, te Popsikobak!

taga..20 2019.08.02. 23:52:06

@Momentum beelőzte a románokat magyargyűlőletben.:

ti dugtok retkek? vagy mi a kurvaanyád van fityeszcsira????

Szabó Miklós János 2019.08.03. 01:09:13

@taga_20: Honnét veszed te, hogy fideszes vagyok?! (Egyébként tévedsz.)

Szerinted a nem fideszeseknek kivétel nélkül bejön a te kis ordenáré "stílusod", és az, hogy érdemi mondanivaló híján KIZÁRÓLAG személyeskedésre és zenebutiknak használod a blogoszférát?

Talán érdemes lenne inkább magadba nézned, és átgondolnod azt, hogy hol miként kellene viselkedned... Mert ezzel a hozzáállással se magadnak, se az általad támogatott politikai oldalnak nem fogsz támogatókat gyűjteni.

taga_2O 2019.08.03. 03:29:24

@Szabó Miklós János: "Talán érdemes lenne inkább magadba nézned, és átgondolnod azt, hogy hol miként kellene viselkedned"

Semmi baj a viselkedésemmel. Kérdezzél csak meg pár arabot, akiket nem rég szoptam le, hogy milyen jol csinálom. Keményen amolyan liberális modra beleverem a számba farkukat, hogy csak úgy fröcsög az arabgeci. És már nem "allak akbaroznak", hanem "taga akbaroznak". Nem hiába, arab szopásban ÉN vagyok a legnagyobb.
Csak a geci Orbán kerítése miatt nem jönnek, pedig ezerszámra szopnám le őket.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.03. 07:02:16

@taga_2O:

"Csak a geci Orbán kerítése miatt nem jönnek, pedig ezerszámra szopnám le őket. "

letelepedési kötvényesek vannak, azokat kezelheted. arab, orosz, ukrán, vietnámi, kinai gyilkosokkal.

tudod, az a kötvényes, ahol a geci fidessbanda pénzért, saját zsebre engedte be a gazdag bűnözőket, pénzért bárki, bármit. csuttisztán.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.03. 07:04:14

@Momentum beelőzte a románokat magyargyűlőletben.:

"A Sorosberenc kurvaanyadat lipsi. "

itt a sorocsicskád, azóta is neki zsákol, strómankodik, te mocsok...

youtu.be/4Zw4_fxdhoQ?t=10

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.03. 08:20:58

@6.Lenin:

kussolsz, lótolvajpárti mocsok....

a csutti geci bandája, mikor pofán verte a magyarok ×××××3000 milliárd nyugdíj-megtakarítását,××××× rögtön a 2010-es nagy győzelem után, ígért valamit.

ezt:

youtu.be/Vn8aCaXc9tI?t=427

ezt a cziggány és bandája elfeledte, mint ahogy sok mást is. azóta fosztogatják a magyart, az meg csak tűr....

azóta megy strómankodás, a haverok zsebének tömködése, a NER lovagok gazdagodása.

nekünk a lakásválság jutott, meg a forint rohadása, meg a 27% os ÁFA. meg a 48 féle fidess különadó (tranzakciós, csipsz, baleseti) szárnyal a gazdaság, orbanisztánban.

Gleccsertetű 2019.08.03. 08:41:31

nem csodálom, h mostanában nincs index címlapon ez az okádék blog az okádék libsijeivel

antiinternáci 2019.08.03. 09:01:15

@Szabó Miklós János:

Ennek nincs anyja, egy mutánsokkal kísérletező génbankból szökött meg: amikor a selejtet kidobták a lefolyóba, ez kimászott. Pöcegödrökben nőtt fel, azt ette, amit ott talált, nem csoda, hogy ilyen lett szegény. És még nem hogy kussolna szégyenében, hanem ráadásul fel is hívja magára a figyelmet.
Nem szabad reagálni rá, mert akkor még jobban feluszul.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.03. 09:22:01

@Gleccsertetű:

"nem csodálom, h mostanában nincs index címlapon ez az okádék blog az okádék libsijeivel "

orsós csutti cziggányod okádék strómanjaival mizu? tetszik, ahogy az országot fosztják te takonypóc?

tetszik az albérlet ár, tetszik a 330 as euró, tetszik mutyisztán?

persze hogy tetszik, ha haszonélvezője vagy, te fidessféreg közmunkás

Szabó Miklós János 2019.08.03. 09:41:22

@csüngőhasú norvégbáró:
"tetszik az albérlet ár"

A lakáskiadóknak biztos tetszik... Nekünk is van olyan ismerősünk, aki időben vágott bele az AirBnB-zésbe, ebből egész szép pénzt lehet csinálni.

"tetszik a 330 as euró"

A gyenge forint szintén nem jön rosszul annak, aki a hazai turizmusban dolgozik, de az exportőröknek (és ezek alkalmazottjainak) se.

szárny 2019.08.03. 10:14:14

@ZX: Ezt ne nagyon emlegesd ha jót akarsz a hozzád hasonló kommünhagyásoknak. Egyeseknek még eszébe jut róla pl. 2006. október 23-a. És ötleteik támadnak...

taga..20 2019.08.03. 10:20:02

@antiinternáci:

"feluszul"

bazdmeg, te egy lőrinczelajos vagy fityesznyugger:))))

FCUK6 2019.08.03. 10:23:23

öröm látni, hogy vannak dolgok, amik nem változnak. a b1 álmodozik mint mindig, grabowski színvonala pedig még mindig mélyrepülésben.

srácok, lassan 10 éve már, hogy folyamatosan szoptok, miért nem néztek végre szembe vele, hogy ennyi volt?

alöksz róz 2019.08.03. 11:14:31

@Gleccsertetű: helyes, minek kellett leárulózniuk a karigerit? :D

a másik meg, h az index megint pénzt gyűjt az olvasóktól, csak most már nem a szélsőséges blogokkal pörgeti a kampányt (adjanak csak szépen a másik oldali olvasók is), hanem megpróbál megszólítani embereket a romkocsma-értelmiség mellett a kevésbé szélsőséges csoportokból is, zöld index, hello vidék, tárgyilagos portfolio-cikkek, stb. :-)

alöksz róz 2019.08.03. 11:19:21

@csüngőhasú norvégbáró: kereshetnél olyan jól, hogy ne okozzon gondot az albérlet kifizetése, csak rajtad múlik. de hát egyszerűbb hőbörögni meg irigykedni... igazi proli vagy.

Gleccsertetű 2019.08.03. 14:38:57

@csüngőhasú norvégbáró: hááát igen, ez a te szinted. ovóbácsi, a másik is azt csinálja brühühühü

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.03. 15:38:44

@Kuviklacz: Az a gép ideje 99 %-ában nem „Orbán utaztató gép”,hanem egy katonai szállítógép,amely nagyrészt más feladatokat lát el,és nem áll rendelkezésre állandóan,mint az Air force 1az USA elnökének.
Mellesleg megfejtettétek már,hogy hogyan lehetséges az,hogy a „Putyin csicska Zorbány” német francia és amerikai haditechnikát vásárol?

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.03. 15:49:13

@HabonyArpi: Elég lett volna elolvasniuk a 168 óra c. ballibsi sorosista magazint amely azt prognosztizálja,hogy a kis többséggel megválasztott számos parlamenti érdekcsoport által befolyásolt Leyen tipikusan béna kacsa bizottsági elnök lesz ,amely kiválóan megfelel Orbán jelenlegi érdekeinek.
És akkor ezek a balfaszok azon fantáziálnak,hogy Zorbányt majd jól bekényszerítik az EU-ügyészségbe.Hihihiháháháhhháááá..

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.03. 16:12:50

Az Open Society-s munkatàrsam, Jezsó Tomi kiváló írása az igazi keresztény szabadságról!!
"A migránsok iránti négy alapelv: befogadás, védelmezés, támogatás, integrálás"
#ferencpápa

felszabter.blog.hu/2019/08/02/a_gyulolet_falai_es_a_kereszteny_szabadsag_160

6.Lenin 2019.08.03. 16:51:06

@R.V.J.:

Nem olvasom el, de gondolom azt a részt ő is elegánsan átlépi, hogy

mi, Soros fizetett ügynökei, elindítjuk a migrációt. Menekülésre kényszerítjük őket a családjuktól hazájuktól kultúrájuktól. Keresünk ezen is egy rakat lóvét. az embercsempészekkel is osztozunk a tőlük elvett pénzen.
A ti dolgotok a keresztény szabadság, fogadjátok be őket, támogassátok, védelmezzétek, integráljátok.

A messiásunk mindenre ad nektek kölcsön, ebből fizet minket, akit teszünk róla, hogy ez a folyamat ne szűnjön meg. Jó buli-nekünk-jól élünk belőle, basszátok meg.
Ti meg mutassátok meg, milyen fasza keresztények vagytok. Ez nektek is jó, lehet, de ez kit érdekel.
A pápátok is velünk van, a mi emberünk, basszátok meg.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.03. 16:53:17

@R.V.J.: Ebből a 4 alapelvből az utolsó nem szokott összejönni.
Egyénként javaslom Jezsó Tomikának,hogy a keresztényi szeretet jegyében bontsa le a kerítését ,szereltesse le a zárakat,és egy jó nagy öleléssel fogadjon minden betérőt.Esetleg kereshetne egy-két hajléktalant és beszállásolhatná őket magához állandó koszt-kvártélyra..:)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.03. 17:01:30

@Veszéjben a lyogállamiság !:
"bontsa le a kerítését ,szereltesse le a zárakat,és egy jó nagy öleléssel fogadjon minden betérőt"

A Tomi biztosan megtenné, mert egy fantasztikus ember. Csakmost éppen ideiglenesen barátoknál, ismerősöknél couchsurfing-el.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.03. 17:06:30

@6.Lenin:
"Nem olvasom el, de gondolom azt a részt ő is elegánsan átlépi, hogy"

Az olvasás nekem is nehezen megy, úgyhogy veled érzek.
Ide dobok egy linket, ahol képregényekben lehet megérteni a menekültproblémát!!!
#dislexia

brightthemag.com/why-comics-effective-telling-refugee-stories-positivenegatives-poppy-ogier-immigration-migration-art-e2f899b2aa97

6.Lenin 2019.08.03. 17:12:55

@R.V.J.:

Miért néznék képregényeket?

Van sok millió rendes képfelvétel is róla. Nézegesd.
www.google.hu/search?q=Sz%C3%ADria+bomb%C3%A1z%C3%A1sa&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjileHX_ebjAhUnpIsKHTpCAN8Q_AUIEigC&biw=1019&bih=888

Ha kevés, küldök még legyilkolt, éhező gyerekekről, vagy akik útközben a tengerbe fulladtak. Van bőven.
Te vagy tényleg hülye vagy, vagy rendkívül aljas. Döntsd el.

6.Lenin 2019.08.03. 17:21:02

@R.V.J.:

www.google.hu/search?q=%C3%A9hez%C5%91+gyerekek+Afrik%C3%A1ban&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiqs5-4_-bjAhVw-ioKHSHuDUMQ_AUIESgB&biw=1019&bih=888

Kik fosztották /fosztják ki ezt a földrészt?
Viccelődj ezen nyugodtan tovább és edd a gombát.

Tudom, ez nem a te hibád, te csak ezt szogálod azoknak a pénzén, akik mezektől elvették, és neked is adtak belőle.

6.Lenin 2019.08.03. 17:24:48

@6.Lenin:

Talán valójában ezért nem akarnak gyereket a libsik, mert el kéne esetleg nekik magyarázni, hogy ők miből is élnek, jól.
Még bonyodalom lenne belőle, talán.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.03. 17:27:25

@6.Lenin:
"Ha kevés, küldök még legyilkolt, éhező gyerekekről,"

Bombára keresni a gugliban nem a legjobb ötlet Vlagyimír.
Mellesleg elfelejted, hogy a háború és a menekültválság áldozatairól szóló képeknek a jórészét mi készítjük az Amnesty-vel, hogy politikusokat kényszerítsünk a menekültek befogadására.
Azt hozzá kell tenni, hogy ha fejlett nyugat hatékonyabb lenne a liberális demokrácia terjesztésben, akkor ezek a borzasztó események nem történnének meg!

6.Lenin 2019.08.03. 17:36:15

@R.V.J.:

"..hogy ha fejlett nyugat hatékonyabb lenne a liberális demokrácia terjesztésben, akkor ezek a borzasztó események nem történnének meg! "

Hát ki a faszom tehet róla? A vén spekuláns min keresi a pénzét, vagy akik mögötte is vannak? Tényleg ennyire hülye lennél?
Nem hallottál gyarmatosításról, gyerekmunkáról, aminek a terméket a fejlett liberálisok élvezik-olcsón-nyugaton?
Ki a fasz viszi el a nagyobb hasznot az összeszerelő országokból? Kinek szerelnek össze? És miért csak összeszerelni képesek? Nincs pénzük saját üzemet építeni? Hagynák?
Tényleg? Nagyon rossz ez, még viccnek is. Miért ne lehetne ma nyíltan megnevezni a felelősöket? Félsz a szólásszabadságtól? A liberálisoktól? Kirekesztenének?

6.Lenin 2019.08.03. 17:38:58

Félsz a momentumosoktól? Nem adnának pénzt? Dolgoznod kéne? Valami hasznosat, netán? Macerás lenne?

6.Lenin 2019.08.03. 17:50:26

-Gazember János, ön a múlt héten kiirtotta a családja nagy részét, többeket pedig menekülésre kényszerített. Meg tudná magyarázni, hogy miért is tette?
-Tisztelt Bíróság, bonyolultabb ez a kérdés annál, hogy itt összefoglaljam. Talán a nagyszüleim sanyarú gyermekkoránál kéne kezdenem, ami sajnos rám is óriási terheket rótt. A szomszédok hamis ígéretei is félrevittek gyermekkoromban, és.....
- Menjen a picsába Gazember János a süket dumájával. Szerintünk erre van sokkal egyszerűbb magyarázat is. Erre próbáljon választ adni. Nos?

taga..20 2019.08.03. 17:58:22

@6.Lenin: amikor két fityeszes retek egymásnak feszül, akkor örül a lelkem, me minden pofon jó helyre megy:)))

ja és popkorn!:)))

a.disquscdn.com/get?url=https%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2FRHiD0K65NxxLO%2F200.gif&key=Ud8l5P4Eqvk8nfFqc2gFzw&w=800&h=200

6.Lenin 2019.08.03. 18:06:02

@taga..20:

Na, pont tőled nem reméltem, hogy akár egy ékezetet is megértesz belőle.
Mi köze ehhez a Fidesznek?
Te csak zabáld a popkornt. Benned már az sem tesz kárt, már semmi.

taga..20 2019.08.03. 18:08:00

@6.Lenin: "mi, Soros fizetett ügynökei, elindítjuk a migrációt. Menekülésre kényszerítjük őket a családjuktól hazájuktól kultúrájuktól."

MI A KURVAANYÁDAT HAZUDOZOL FITYESZNYUGGER????

taga..20 2019.08.03. 18:13:56

@6.Lenin: na, pont tőled nem reméltem, hogy akár egy ékezetet érne a fityeszesszargerinced!

bazdmeg, ez lesz te rohadék, ha még sokáig éltek ti munkásőrök!

444.hu/2019/08/03/mar-a-tuntetes-elott-letartoztattak-az-orosz-ellenzek-egyik-vezeret

6.Lenin 2019.08.03. 18:18:45

@taga..20:

Lepj meg!!
Magyarázd el te!

taga..20 2019.08.03. 18:40:15

@6.Lenin:

mit cigány? a gerincet?

bazdmeg, te már amikor megszülettél, akkor kivették belőled!

inkább arról dumálj, hogy van-e valami zenéd!:)))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.03. 18:49:01

@6.Lenin:
"Miért ne lehetne ma nyíltan megnevezni a felelősöket? Félsz a szólásszabadságtól? A liberálisoktól? Kirekesztenének?"

Be kell vallanom, hogy elég kényelmetlen helyzet lenne, ha összeesküvés elméletekkel traktálnám a kollégákat. Inkább maradok a hivatalosan elfogadott tényeknél.

Emellett én abszolút a gyarmatosítás, és a gyerekmunka ellen vagyok, bár ezek sem Kínában, sem Indiában, sem más távol-keleti országban nem okoztak háborút.
Szerintem a logikus lépés az, hogy amikor a tömeges olcsó munkaerő ideér európába, akkor itt kezdünk el megint gyártani mindent Kína helyett. Ennek előnye az is, hogy ellenőrzött és fair munkakörülményeket tudunk biztosítani nekik a gyerekmunka kiiktatásával!!

а nаgу hohohorgász 2019.08.03. 18:50:01

Nem is mondtam ma még, milyen nagyot fostam.

Szárnyal bennem a lélek.

6.Lenin 2019.08.03. 19:05:22

@R.V.J.:

Amiket linkeltem, összeesküvés elmélet? A migráció is?
Ilyen mellébeszéléssel meg tudod nyugtatni magad, hogy neked az egészhez semmi közöd? Kell a pénz a jólétedhez. Kész, ennyi elég is.
Jól gondoltam. Tényleg Momentumos vagy.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.03. 19:19:11

@6.Lenin:
"Tényleg Momentumos vagy."
Jóreggelt kívánok!!!

"Miért ne lehetne ma nyíltan megnevezni a felelősöket?"

Nevezd meg a felelősöket és linkeld ide a bizonyítékaidat. Minden más csak összesküvéselmélet.

Előre bocsátom, másra nem találsz bizonyítékot, csak arra, hogy a ISIS, Al-Kaida és Irán okozta a menekültválságot.

taga..20 2019.08.03. 19:29:48

@6.Lenin: nigger, ezért nem tudlak gyűlölni, me ez is jó! a kurvaanyádat!

zenét bírod, retek? nesze:)))

www.youtube.com/watch?v=SzTpfTJcF3Y&list=RDgiBI73aUSss&index=6

6.Lenin 2019.08.03. 19:30:52

@R.V.J.:

És kik pénzelték az ISIS-t, Al -Kaidát és a többi terrorszervezetet? Miért is?
Kik exportálják a "demokráciát"? Miért is?
Miért is szeretnék büntetni Mo-ot? Nem állunk be a sorba?

Nagyon 1xű lény vagy.
Már megírtam néhányszor, hogy nem tudtam eldönteni egyértelműen, hogy ki is vagy valójában, viccre veszed-te is- a Momentumot, vagy valóban benne vagy. Ennyire ............. csak az lehet, aki.......A te dolgod a továbbiakban.

Ti tényleg ennyire hülyének nézitek az embereket?

taga..20 2019.08.03. 19:32:52

@6.Lenin: "Tényleg Momentumos vagy."

bazdmeg, ő vlagyimiriljics a ledvai uccából.

te tényleg ilyen hülye vagy, vagy csak demencia?:)))

6.Lenin 2019.08.03. 19:43:05

@taga..20:

Valamiből gúnyt űzni csak az tud, aki látja a lényeget. Természetesen lehet ezt viccesen is csinálni, de a lényeget érteni kell, vagy nem érti, de csinálja, az, aki benne van, és tulajdonképpen nem is érti, amit csinál.
A Fidesznek csak egy érdeke van ma, hogy hagyja csinálni az ellenzéknek azt, amit csinálnak. Az eredménye világosan látszik.

Ha értenéd, 5 perc múlva te lennél az az ellenzék legnagyobb ellenzéke.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.03. 19:46:20

@6.Lenin:
"És kik pénzelték az ISIS-t, Al -Kaidát és a többi terrorszervezetet?"

Nemtudom, de ha te igen, akkor telózz azonnal az amerikai nagykövetnek, mert nagyon szeretné megtudni.

Szerintem, egy jó meleg almáspitével meg is vendégelne téged a CIA hálából a nagykövettségen. Legalábbis az Andris pártelnök úr már 8 kilót hízott amióta bejár jelenteni.

taga_20 2019.08.03. 19:58:35

@6.Lenin: Valakiből gúnyt űzni csak az tud, aki látja a másik lényegét.

Ha értenéd, 5 perc múlva te lennél az az csútimaffia legnagyobb pentitoja.

www.youtube.com/watch?v=N7JFPVbxI-8&list=RDN7JFPVbxI-8&start_radio=1

taga_20 2019.08.03. 20:13:52

@6.Lenin: cica, sztálin és hitler grafikonjait elfelejtetted berakni!

szerinted egy gondolkodó embert, hol a kurvaanyádban érdekli a csúti bűnöző oszlopa?

maksz. annyira, hogy mekkora pöcegödör ez az országunk! na ennyire bazdmeg!

u.i.: a zenéhez jobban értesz fityeszzombi!:)))

www.youtube.com/watch?v=yV2sbQu7Yw4&list=RDyV2sbQu7Yw4&start_radio=1

6.Lenin 2019.08.03. 20:22:17

@taga_20:

" egy gondolkodó embert, "---ez tuti nem te lehetsz. Pont a lényeget nem értetted.
Miért is lett a csuti oszlopa a legmagasabb? 30 év alatt.

Sztálin, és Hitler melyik pártban volt Mo-on a 90 -es években? Ne égesd magad taga20 (valamelyik)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.03. 20:33:21

@6.Lenin:
"Ne égesd magad taga20 (valamelyik)"

Ez itt a kardinális kérdés!! Melyik lehet?
A szopatós? A szopós? Vagy a B. Tóth László a poptarisznyából??

taga_20 2019.08.03. 20:37:10

@6.Lenin: "Sztálin, és Hitler melyik pártban volt Mo-on a 90 -es években? Ne égesd magad taga20 (valamelyik)"

vigyek poroltót fityesznyugger?

zenét bírod agyhalott? nesze!:))

www.youtube.com/watch?v=RVXXgBecbB8&list=RDRVXXgBecbB8&start_radio=1

6.Lenin 2019.08.03. 20:43:45

@R.V.J.:

Tök mind1. Sok a nick, kevés a hozzászóló. Ez is a pénzről szól. Na, nem a mezei hozzászólók esetében. Ez a része nem érdekel.
Olvastam 1x, hogy egy pacák 32 nicken kommentelt. Nyilván vannak a bloghoz tartozók is, aktivisták is, és akik csak szórakozásból vannak itt (is).
Lényegtelen.

taga_20 2019.08.03. 20:49:37

@R.V.J.: cica, ha valaki itt száz nickkel és avatarrral van itt, az te vagy!

úgy, hogy ne riszáld itt a rusnya testedet nekünk, legyél szíves!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.03. 21:02:17

@taga_20:
" ha valaki itt száz nickkel és avatarrral van itt, az te vagy!"

Má' megin' mellé lőtté', lehet ezér' van az összes pulyád a gázostó'?

Engem a cégnél csak "egynickű Juli"-nak hívnak.

taga_20 2019.08.03. 21:15:27

@R.V.J.:
Engem a cégnél csak "sokluku Juli"-nak hívnak.

bakker, én tökre eszt olvastam:))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.03. 21:21:39

@taga_20:
Jajjjj!! Hát egybe se találsz bele, te kiöregedett csizmáskandúr!!

taga_20 2019.08.03. 21:24:10

@R.V.J.: ja, mondtam is az oldalbordámnak, hogy reggel segícsen má:)))

nálatok a fityesznél, nem kell szaporodnotok?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.03. 21:35:05

@taga_20:
"ja, mondtam is az oldalbordámnak, hogy reggel segícsen má:)))"

Mindennap lemész a pincébe az "oldalbordához", vagy csak amikor gyanúsan abbamarad a sírás, meg a kaparászás?

taga_20 2019.08.03. 21:38:35

@R.V.J.: ne izgulj, téged még bottal se piszkál senki, akár fasz vagy, akár pina:)))

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.03. 21:54:11

@taga_20:
Uncsi vagy, meg amúgy is fájront van, megyek a Szimplába megitatni a szomlyas kiscicákat.

nincs1itt 2019.08.03. 22:51:17

nickgrabowszki, nem elképzelhető, hogy megismerkedjen von der Leyen politikai munkásságával? csak azért kérdezem, mert nála hűbb és bármire! alkalmasabb pártkatonát még nem nagyon látott a nagyvilág! gyakorlatilag a családügytől a hadügyig mindenben megfelelt. igaz most AKK követi a hadügyi poszton, talán kevesebb lesz a hiba és az ostobaság és pártdöntések áterőltetése. de AKK ugyanaz az egyszerű pártcsinovnyik, mint von der Leyen...

taga_20 2019.08.03. 23:08:47

@nincs1itt: egy csuti geci kéne nektek, asztán kussolnátok!:)))

Mickey Pearce 2019.08.04. 01:04:26

@nincs1itt: az a baj hogy mindhárom nő (Merkel, AKK és ez a von der Leyen) teljesen alkalmatlan vezetőnek. És nem azért mert nők. Ez az egész EU bohózat Európa tragédiája.

nincs1itt 2019.08.04. 06:37:59

@taga_20: köll a fenének, de azért csak egy "hungaricum" a mókus!

nincs1itt 2019.08.04. 06:40:43

@Mickey Pearce: ez így nem teljesen igaz, merkel bárkit eltett az útból, aki konkurenciát jelenthetne számára. ebből adódik (többek között) a jelenlegi németo.-i helyzet. csak a pártkatonák maradtak, akik merkel nélkül, önállóan nem képesek politizálni.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.04. 08:12:45

Újabb kiváló cikk a házunktájáról!
Egy kis történeti áttekintés arról, hogyan tette tönkre a hazai nacionalista, revizionista, irredenta jobboldal a világszínvonalú független újságírást!!
Most amikor a Habonymédia tarol, jó visszaolvasni az időkről, amikor nem csak a B1 blog volt a független tájékoztatás etalonja!!!

helsinkifigyelo.blog.hu/2019/08/02/radioaktivitas_1989-ben_es_a_mediahaboru_kezdete_a_kozradioban

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.04. 09:31:39

@taga_20: Mit szólnak gendernáci elvbarátaid,hogy erre a kettőre szűkíted le?Nem vagy elég haladó gondolkodású..?

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.04. 09:39:51

Szegény taga möster jó ideje egyedül küzd a fidesses nácikokkal.Erősítést! Küldjetek erősítést!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.04. 11:54:10

@Veszéjben a lyogállamiság !: "Szegény taga möster jó ideje egyedül küzd a fidesses nácikokkal.Erősítést! Küldjetek erősítést!"

A helyedben nem aggódnék Taga mester miatt. Egy ilyen okos hazafi hátrakötött kézzel is kiosztja a hazaáruló bolsevik fideSSfasszopókat. Jobb troll anyagot kéne Kubatovnak szereznie. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.04. 11:56:00

@csörgőhasú kurvabáró: "orban felelssegerol"

A geci gazdád tízezrével irtja magyar honfitársainkat, ki nem szar le pár amerikait?

Vitéz Nagyuram 2019.08.04. 12:19:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hazudsz, lipsi szarházi.

Orbán Viktor nem irtja a magyarokat, hanem hozzájárul a haza gyarapításához.

Ellenben a magatokfajták (Rosenfeld Mátyástól Singer Ernőn és Lőwy Hermannon át Eisenberger Benjáminig) elég sokat ártottak már a magyaroknak, igazán eltakarodhatnátok már melegebb éghajlatra.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.04. 12:53:45

@Magyarország a Magyarok Országa: "Orbán Viktor nem irtja a magyarokat"

Ja, persze, hogy nem. Az egészségügyből kivont pénz miatt tavaly 32000 honfitársam - neked nem honfitársad, hazaáruló - halt meg gyógyítható betegségben.

"hanem hozzájárul a haza gyarapításához."

Azzal, hogy ezermilliárdokat lop? Csak egy strómanja évente százmilliárdokkal gazdagodik, és százszámra vannak.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.04. 13:05:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Na,végre itt a felmentősereg..:) Esetleg váltásban dolgoztok,és taga mehet végre aludni?:))

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.04. 13:20:16

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Milyen ezermilliárdokat,te fityiszdroid?
Százezermilliárdokat inkább..Egy hatalmas űrstadiont akar építeni intergalaltikus bajnokikhoz..Persze azt is ellopja majd..

6.Lenin 2019.08.04. 13:21:55

Látom nemsokára a B1 megy a levesbe.
Posztok ritkulnak, és már csak a hűséges szarjankók verik itt a nyálukat (vagy 1-2 több nicken).
Záróra!

Vitéz Nagyuram 2019.08.04. 13:27:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Az egészségügyből kivont pénz miatt"

Hazudsz, te lipsi szar!!!

Senki nem vont ki pénzt az egészségügyből, többet költünk rá, mint 2010-ben. És így lesz ez jövőre is: "Az egészségügyre 770 milliárd forinttal jut több mint 2010-ben"
www.kormany.hu/hu/emberi-eroforrasok-miniszteriuma/parlamenti-allamtitkarsag/hirek/tobb-penz-jut-az-oktatasra-es-az-egeszsegugyre

"Azzal, hogy ezermilliárdokat lop?"

Nem azzal (már megint egy olcsó libbant hazugság), hanem azzal, ahogy rendberakta a gazdaságot a D-209, elkúró, libás hármas dúlása után.

"A Központi Statisztikai Hivatal jelentéseiből a héten kiderült, hogy májusban ismét nőttek a bérek, rekordmélységbe zuhant a munkanélküliség, és az ország közelít a teljes foglalkoztatottsághoz. Emellett több beruházást is bejelentettek Magyarországon"
www.origo.hu/gazdasag/20190802-heti-gazdasagi-osszefoglalo.html

Kezd már nagyon elegem lenni a libbant ármánykodásból és hazudozásból, remélem ősszel felpörgetik a lipsimentesítést...

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.04. 13:39:01

@Magyarország a Magyarok Országa:
"Ellenben a magatokfajták (Rosenfeld Mátyástól Singer Ernőn és Lőwy Hermannon át Eisenberger Benjáminig)"

Ezt kikérem mi Ábrahámunk büszke leszármazottainak nevében!!!
Azok a suttyók akik itt kommentelenek max. Avram Iancuig tudják visszavezetni a családfájukat, nem pedig a babiloni fogságig, mint mi!!!!

taga_20 2019.08.04. 13:43:09

@6.Lenin: mi van szarjankó, itt vered a nyálad egész héten?:)))

6.Lenin 2019.08.04. 13:45:47

@taga_20:

Már csak vergődtök taga20, és ezt jó látni. Már csak 2-3 hónap. aztán le kell húznotok a rolót. Szétestek, mint a megszáradt lószar az úton.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.04. 13:49:24

@6.Lenin:
"Már csak 2-3 hónap. aztán le kell húznotok a rolót. Szétestek, mint a megszáradt lószar az úton."

Vagy...jól megnyerjük a választást ősszel és a B1 lesz Budapest hivatalos hírforrása, óriási fővárosi tőkeinjekcióval!!!

6.Lenin 2019.08.04. 13:58:23

@R.V.J.:

Akkor a lószaros szétesés csúszik néhány hónapot. A trend nem azt mutatja, amit gombagőzös állapotban elképzelsz. Szerencsére.

6.Lenin 2019.08.04. 14:56:53

@taga_20:

Te ilyesmikre rejszólsz? Jellemző. Beteg vagy taga20, nagyon beteg.
A nyálad is csorog közben?

(beszarás, hogy ilyen adatbázist képes valaki/valakik készíteni-ráadásul semmi eredménye-előkaparni szinte naponta, szintén minden eredmény nélkül. Bár, ha ezért a szarért fizet valaki, talán meg tudom érteni, hogy szellemileg zokni faszik/picsák legalább némi zsozsóhoz jutnak nyomorult kis életükben. Vagy nem is olyan kicsi ez a zsozsó, RVJ ?)

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.04. 15:19:21

@6.Lenin:
"Vagy nem is olyan kicsi ez a zsozsó, RVJ ?)"

Nézd Vlagyimír, én budai urilány vagyok. Kis zsozsóért még a horoszkópom sem csekkolom a neten, nemhogy pörgörúgásokkal fárasszam magam a külvárosi söntések szájkaratéjának világában!!

taga_20 2019.08.04. 15:26:51

@6.Lenin:
Te ilyesmikre rejszólsz? Jellemző. Beteg vagy munkásőr, nagyon beteg.
A nyálad is csorog közben temetőtöltelék?

:))))

coub.com/view/1jenl8

6.Lenin 2019.08.04. 15:55:59

@taga_20:

B+, ez piszok bárgyú, de jellemző rád.
Élősúlyban egy kurva szánalmas ember lehetsz, de, ha neked ez jó.

taga_20 2019.08.04. 16:12:44

@6.Lenin: te pofázol szervilis faszkalap fityeszzombi?

egy rohadék szardarab vagy, nem ember, és nektek fityeszzombik ez az életetek!

a rohadék fityeszmaffiádat és a csutigeci gazdádat szopd telibe, te szerencsétlen demens fasz!

6.Lenin 2019.08.04. 16:19:57

@taga_20:

Neked még azt se engedném meg, hogy kinyald a seggem.
Dühöngj csak, szerencsétlen.
Én lennék hibás a nyomorult életedért?

taga_20 2019.08.04. 16:26:12

@6.Lenin: nyalja ki az asszonyod, vagy a gyerekeid!

te ostoba fityesznyuggerzombi, leszarom az elbaszott szar életedet!

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.04. 19:53:10

@taga_20:

lenin nem hagyja abba, igazi orbáncfüggő féreg.

remélem az ó nyugdíját is ellopta a cziggányfajzat.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.04. 19:56:55

@6.Lenin:

nem hagyod abba te patkányfajzat? nem elég a 2/3 amit összecsaltatok a cziggányoddal mi, a ner-es kurv@@nyádat

6.Lenin 2019.08.04. 20:03:02

@csüngőhasú norvégbáró:

Sajnálom-vagyis nem-, de neked se engedném meg, hogy kinyald. Biztos valami érdes proli nyelved lehet. Pfujj.
Ilyen melegben veszélyes dühöngeni, még elborulna az agyad, bár az nálad, és taga20-nál is csodaként vonulna a történelembe, ha lenne olyan marha, aki jegyezne benneteket., valahol, valamiért is. Kétlem.

6.Lenin 2019.08.04. 20:07:45

@csüngőhasú norvégbáró: @taga_20:

Nyugodtan elmehettek a picsába, majd lekapcsolom a villanyt utánatok. Ezen ne idegeljetek. Nem kell hálálkodnotok.

taga_20 2019.08.04. 20:14:31

@6.Lenin: haver, rólad mindig ez a duma jut eszembe:)))

i.imgur.com/58w4HgC.jpg

taga_20 2019.08.04. 20:31:07

@6.Lenin: látod nigger, nem is vagy te akkora ..., mint ahogy előadod itt magad:)))

nesze cigány!:)))

www.youtube.com/watch?v=aZjHr7sQGo4

taga_20 2019.08.04. 20:44:14

@6.Lenin: neked is!

álmodj bajszos kiszeltündékkel:))))

а nаgу hohohorgász 2019.08.04. 22:05:55

Jaj már este 10, és nem esett szó se még a szarásról.

morpho 2019.08.04. 22:40:25

@Magyarország a Magyarok Országa: Más meg máshogy számol, bár azok lipsi gecik és hazudnak, de a helyzet az, hogy ha utánaszámolsz, akkor tényleg az jön ki, hogy oktatásra 2020-ban a GDP 4,3 százalékát költené a kormány a 2010-es 5,5 százalék helyett, egészségügyre pedig 4 százalékot 4,6 helyett.
index.hu/gazdasag/ado_es_koltsegvetes/2019/07/29/koltsegvetes_oktatas_egeszsegugy/

Persze mondhatod, hogy nominálisan kell számolni, de akkor az államadósságot is. Az nem megy, hogy mazsolázunk, mikor melyik szám a szebb, azt rakjuk ki a kirakatba.

Mickey Pearce 2019.08.04. 22:47:02

@nincs1itt: a gennyes szarkavarás nem ugyanaz mint egy ország hatékony és stratégiai szempotokat figyelembe vevő menedzsmentje és nem is ugyanazok a skillek kellenek hozzá. Később Merkelre úgy fognak emlékezni a még életben levő németek, hogy "a nagy elkúró" :)))

Mickey Pearce 2019.08.04. 22:58:12

@morpho: Kedves fogalmatlan idióta Soros-ügynök :)
Az államadósság az hitelállomány és a mérlegben található, az oktatásra és egészségügyre költött pénz pedíg KÖLTSÉG. Amennyiben nő a hatékonyság, csökken az ugyanolyan teljesítményhez tartozó költség (reálértékben). Ugye? :) Ennyit a mazsolázásról. Nyilván el lehet baszni tetszőleges pénzt az oktatásra is és az egészségügyre is. A kérdés az, hogy a rendelkezésre álló pénzt hogyan és mire költik el Pl az USA-ban azért nagy a GDP arányos egészségügyi költés (nem az államé hanem a társadalomé) mert ugyanazt a vizsgálatot vagy kezelést az USA-ban kb 3x annyiért kapja meg a kedves beteg mint Nyugat Európában (forrás: The Economist). A kibaszott idióta Maki ahelyett hogy ezzel kezdett volna valamit, nekiállt adóztatni az értékteremtő fehérembert hogy a kedvenc porban fetrengő kábitószeres niggereinek is legyen biztosítása méregdrága szolgáltatások mellett. Annál idiótább elnöke még nem volt az USA-nak pedíg erős a verseny...

Mickey Pearce 2019.08.04. 23:10:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Azzal, hogy ezermilliárdokat lop? Csak egy strómanja évente százmilliárdokkal gazdagodik, és százszámra vannak."
Kedves másik agyhalott Soros-ügynök :)
Nemrég volt egy cikk az Indexen (FÜGGETLEN!!! ) hogy valamelyik faszom sorosügynök szervezet kiszámolta tudományosan hogy az ismert fidesz-közeli vállalkozók 2018-ban a piaci árazáshoz képesz összesen 80 milliárd forinttal több pénzhez jutottak a közpénzekből elvégzett munkákért. Lefordítom debileknek is: ez a 80 milliárd Ft az amire azt mondhatjuk hogy ellopták. Az hogy megépítenek valamit piaci áron a piaci marzsoknak megfelelően, az nem lopás, más is anyiért építette meg. A state capture rendszerben viszont ez a fair piaci haszon mondjuk nem a Strabaghoz kerül hanem Mészáros Lőrinchez egyem a szivét...
De hogy ezt az egészet perspektívába helyezzem a nem teljesen debilek kedvéért:
Az ÁFA beszedés hatékonysága 2010-ben kb 60%-os volt. Ezt a fidesz kormány azóta kb 90%-ra javította az ismert intzézkedésekkel (pl pénztárgépek bekötése a NAV-hoz, stb) Ez a 2019-es éveben kb 1400 milliárd Ft PLUSZ bevételt jelent. Teccik érteni? A fidesz "jó kormányzása" nélkül ezt az 1400 milliárd Ft-ot szétlopná a magyar vállalkozói réteg. Ehelyett most ez az államkasszába kerül. Ha ennek mondjuk a 10%-át ellopnák a fideszesek (finder's fee vagy success fee alapon), az szerintem teljesen rendben lenne :))))

morpho 2019.08.04. 23:30:49

@Mickey Pearce: Kár volt ennyit gépelni. Legközelebb arra reagálj, amit írtam. A fingfűrészelésed nem érdekel.

Az viszont érdekel, hogy ha olyan kurva sok adót szednek be, akkor miért nő folyamatosan az államadósság?
A haverjaid meg az EU-s támogatásokat nyúlják, nem az adóbevételeket és kurvára nem piaci áron. A fővállalkozó Mészáros túlszámláz, az alvállalkozó meg megcsinálja helyette piaci áron. A kettő közti különbséget meg simán lenyúlják. Nem túl bonyolult ez.

ui. Legközelebb a soros ügynök mellé írd oda azt is, hogy migráncs simogató. Ha nem gond. Köszi.

Mickey Pearce 2019.08.04. 23:43:36

@morpho:
Látom nem sikerült megértened, de ez egy debil Soros-ügynöktől nem is elvárás.

Nem a haverjaim, de sajnos az egyetlen kormányképes erő ma Magyarországon, Nyilván fingod nincs arról hogy ez mit jelent, de nekem van, mert én már menedzseltam sok embert és elég nagy eszközértéket. Képzeld el a Karigerit vagy a Hisztérikus Kurvákat amint egy országot irányítanak. Jézus... A Fidesz a lopás mellett rengeteg mindent csinál ami jó és hasznos. A hozzád hasonlók ezt nyilván nem képesek felfogni és a függetlennek nevezett ellenzéki sajtó is csak mindenről negatívan ír, ettől az olyanak mint te azt hiszik hogy minden rosszul megy és várják hogy a nép mikor lázad fel végre a diktatúra ellen. Nálatok szánalmasabb idióták nem nagyon vannak... Az ellenzék legnagyobb ellensége a saját megmondóemberei, filozófusai (-1) stb.

A Soros-ügynök tartalmazza a migránssimogató, hazaáruló, buzipropagandista, femináci, társadalomromboló és egyéb jelzőket. Milyen kiképzést kaptál? Specializáltat?

morpho 2019.08.05. 00:50:13

@Mickey Pearce: Izgalmas amit írsz, de válaszolni elfelejtettél. Gondolom véletlenül. Na mindegy, talán majd legközelebb.

2019.08.05. 03:31:26

@Mickey Pearce:

"A Fidesz a lopás mellett rengeteg mindent csinál ami jó és hasznos."

Na! Mesélj fityeszdroid.
Előre szólok, MINDEN egyes hazugságodat azonnal és tételesen cáfolok.
Úgy hogy legfeljebb annyit pluszt írhatsz a csúti takony számlájára, hogy eddig ebben az évben is jó meleg volt.

De hogy máris rávilágítsak a logikát abszurditására.

A cégben, ahol dolgozol a vezetőség sokat lop, ellenben finom a kávé.
Igaz, a cég szép lassan összeomlik, mindenki menekül, mert szar a munkahelyi légkör,
a fizetés is kurva kevés, ezért ukrán vendégmunkásokkal kell feltölteni a létszámot, és a cég likviditása is csak a bankoktól, illetve a megrendelőktől függ.
Erre jössz te, mint kisrészvényes, és ismét megszavazod ugyanezt a vezetést, arra hivatkozva, hogy a másik brigád is lop.

Öcsém, téged sem az eszedért szeretnek, az már holtbiztos.
Egyébként Hitler is kurva sok jó dolgot csinált, oszt mi lett a vége?

DR. Smit Pal 2019.08.05. 06:21:07

"Von der Leyen helyretette Orbánt

Ez inkabb forditva tortenhetett. Von der Leyen pontosan tudja, hogy addig lesz bizottsagi elnok, amig azt Orban engedi es akarja.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.05. 06:36:03

@Látens Inszinuáció:
"Egyébként Hitler is kurva sok jó dolgot csinált, oszt mi lett a vége?"

Megnyertet a Vitát a B1-en!!! Gratulálok!!!

KERESZTÉNY SZABADSÁG 2019.08.05. 06:39:25

@Látens Inszinuáció: Itt egy lista, de azert beidezek parat.
mindenszo.hu/ime-igy-lopta-szet-a-fidesz-az-orszagot-7-ev-alatt-teljes-lista/

Első intézkedésükben megadták a kettősállampolgárságot a határontuli magyaroknak.

Folyamatosan nőnek a reálbérek és az átlag kereset is ez utóbbi idén a tavalyihoz képest 14 százalékkal

csökkent a munkanélküliség több mint hétszázezer új munkahely létesült. Így a munkanélküliség 4.3 százalékos az egyik legalacsonyabb az Unióban.

Példásan levezényelték és finanszírozták a valaha legnagyobb Dunai árvizet miközben Németország vízben úszott.

Visszafizettük idő előtt a 18 milliárd dolláros IMF hitelt és az 5 milliárd Eurós Európai Bank- tól felvett hitelt. Amit Gyurcsányék voltak szívesek az összeomlás elkerülésére, négy évre felvenni, hogy majd a Fidesznek kelljen visszafizetni. Remélték, hogy Orbánék belebuknak!

Véget vetettek a devizahitelezésnek és a végtörlesztéssel, árfolyamgáttal,

Az államháztartás hiány tartósan 3 % alatt van így végre kikerültünk a kötelezettségszegési eljárás alól.

A banki alapkamat 7, 5-ről 1,5 % -ra csökkent.

Rekordokat dönt a külföldi tőke beáramlás a beruházások formájában és nő a profit visszaforgatása is.

Évente 5-10 százalékkal nő az idegenforgalom bevétele mivel nő a belföldi és külföldi turistaforgalom.

kifizették az összes önkormányzat adósságát 685 milliárd Ft értékben, valamint az egyetemek úgynevezett PPM konstrukcióban (Magyar Bálint , SZDSZ) felvett visszafizethetetlen adósságát.

csüngőhasú norvégbáró 2019.08.05. 06:52:58

@KERESZTÉNY SZABADSÁG:

Köszönjük a nyelvöltögető cziggánynak az ellopott 3000 milliárd nyugdíjpénzünket, amit nem láthatunk soha többé, köszönjük szintén a csutti cziggánynak, hogy minden Brüsszeltől kapott euróból átjátszik egy felet (megosztva) a családtagjainak, haverjainak és a strómanjainak. Köszönjük a főcziggánynak, hogy a paks2 és a Bp.-Belgrád vasútvonalból is ki lesz lopatva ami neki „jár”. Köszönjünk a cziggánynak, hogy az országba ömlő euró milliárdokból jut staddionokra és kilátókra, remek töredező térkövekre és szökőkutakra, de oktatásra és egészségügyre a saját befizetett adónkból se. Köszönjük a csutti cziggánynak, hogy a száguldó gazdaság ellenére még mindig extra adókkal (48 féle fidess adó, csipsz, tranzakciós) szopat minket és 27% világbajnok áfával is. Köszönjük a cziggánynak a demokráciát, hogy végre eltűntek az őt bíráló HVG plakátok, ismét ledarált 2 kereskedelmi rádiót és egy halom megyei lapot, és végre létrehozta az ÁLLAMPÁRTI médiaALAPÍTVÁNYÁT. Köszönjük a cziggánynak, hogy az igazságszolgáltatásunk (Polt) is a zsebében van. Köszönjük a cziggánynak, hogy a baleseti adó, a súlyadó és az üzemanyagokban lévő adók ellenére szanaszét szakadó utakon járhatunk. Köszönjük a cziggánynak, hogy az EU pénzéből épült autópályáinkon egyre többet fizethetünk az államháztartásba. Köszönjük a cziggánynak, az EU ügyészség elkerülését, hisz az minden magyar érdeke is, hogy rendesen menjen a cziggány banánköztársasága, a NEMZETI TRAFIKMUTYI, a KASZINÓ MUTYI ÉS MINDEN FIDESSHAVER MUTYI. Köszönjük a cziggánynak, hogy a saját pénzünkből finanszírozta az EU elleni plakátokat, pénzelte saját tetves –soros migráncs- EGYSZEMÉLYES pártját. Köszönjük a cziggánynak, hogy felköltözött a várba és lassan koronát is ölt a kis fejére. Köszönjük a cziggánynak, az elviselhető albérlet és ingatlanárakat (ostoba pü politika, beözönlő kínai, orosz, ukrán „befektetők”, LETELEPEDÉSI KÖTVÉNYESEK!!! lopott pénzek.), köszönjük a gyorsan kinyírt LAKÁSTAKARÉKPÉNZTÁRAKAT. KÖSZÖNJÜK A CZIGGÁNYNAK, A 326 forintos eurót. Köszönjük a cziggánynak, a QUESTOR ügyet, ahol az összes fidessmajom megmenekült, köszönjük, hogy a KANCSAL puttony 2 fia is kimenekíthette a pénzét az unokatesó BANKJÁBÓL, az ismételt fidessmutyit. Köszönjük a cziggánynak a kamu 3 százalékos inflációt és az ehhez mérten szánalmas betéti kamatokat. Köszönjük a cziggánynak, hogy befogadta a nevükben a bűnöző Gruevszki urat, és köszönjük, amit eddig még nem köszöntem, egyébként hosszú életet és sok stróman barátot kívánok neki, és azt, hogy a Jó Isten annyiszor verje seggbe szárazon, ahány euró centet tisztességtelenül tett zsebre.

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.05. 06:57:19

@csüngőhasú norvégbáró: "Köszönjük a nyelvöltögető cziggánynak"
@Látens Inszinuáció: "Mesélj fityeszdroid."

Hát lippsikéim, jól figyeljetek. Mi EZT köszönhetjük Orbánnak:
www.google.com/amp/s/www.portfolio.hu/gazdasag/felrobbant-a-magyar-gazdasag-mindenkit-megeloztunk-europaban.324269.html%3famp

Gyurcsány alatt legfeljebb az államadósság/GDP arány lőtt ki, az viszont villámgyorsan.
www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tsdde410.html

Ezért nem kérünk az ElQró ballibbant rezsimből SOHA TÖBBÉ! Megértettétek?!

nu pagagyí 2019.08.05. 07:23:24

Van valakinek infója arról, miért tüntették el az Indexről a rendszerkritikus blogokat, mint például a B1-et?

2019.08.05. 07:27:34

@A lipsiknek lefő a kávé – október 13.:

Na, már vártam.
Lippsi a retkes kurva anyád az.
A ti egybites felfogásotok szerint aki nem szopja be a csúti takony idióta hablatyolását, az csak lippsi lehet.
Elárulom faszfej, 1998 óta tagja vagyok a Fidesznek - még az igazolványom is megvan -,
viszont 2010-től kezdve NEM szavazok a pártra addig, amíg ez az elmebeteg vezeti.

Fogod agyhalott gennyláda?

2019.08.05. 07:32:45

@nu pagagyí:

A válasz egyszerű.
Az Index sem független már, hiába próbálták ezt hirdetni a fő oldalon.
Ugyan támogatásként kuncsorognak, de amíg az ilyen Varga Attila-félék (alias Sixx) itt vannak, én egy büdös buznyákot nem adok, mert rühellem azon nagy "demokratákat",
akik csak addig demokraták, amíg egyetértesz velük.
Ha netán ellenvéleményed van és azt hangoztatni próbálod, máris ki vagy tiltva.

Ennyit a demokrata és független Indexről...

Soros csicskák húzzatok haza! 2019.08.05. 07:44:27

@Látens Inszinuáció: "1998 óta tagja vagyok a Fidesznek - még az igazolványom is megvan"

Akkor add le a legközelebbi pártirodában, nincs szükségünk ilyen selejtekre, mint te.

Tőlem te gondolhatod, hogy Orbán elmebeteg, amíg az eredmények magukért beszélnek:
www.hirado.hu/belfold/gazdasag/cikk/2019/07/29/nott-a-foglalkoztatas-csokkent-a-munkanelkuliseg

www.google.com/amp/s/www.portfolio.hu/gazdasag/felrobbant-a-magyar-gazdasag-mindenkit-megeloztunk-europaban.324269.html%3famp

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.05. 08:05:08

@Látens Inszinuáció:
"Elárulom faszfej, 1998 óta tagja vagyok a Fidesznek - még az igazolványom is megvan"

MIVAN???? Itt tényleg mindenki fideszes troll??? Szégyelld magad, összezavarod itt az érdemi vitát!!!

nu pagagyí 2019.08.05. 08:08:02

@Látens Inszinuáció: Az Index-szel nem volt semmi gond, mostanában lett valami. Gondolom a KDNP-s stróman feletulajdonos akcióba lépett.
Mindenesetre, ha a blogrovat a továbbiakban vallásos ömlengést, meg körömreszelési tanácsokat fog tartalmazni, az Indexet is kihúzom az olvasandók listájáról.

Minden ballib bérretteg 2019.08.05. 08:59:44

@nu pagagyí:

Valóban felháborító, hogy nem löketi az Index az agyatlan ballib propagandát és uszítást a blogszférában, mint ahogy eddig tette.

A B1 szintű uszító gyülöletkeltő szaroknak muszály címlapra kerülni, hogy a hozzád hasonló aberált faszparasztok kiélhessék frusztrációikat, mivel évek óta szopnak, és még évekig szopni fognak a ballib elkúró kiskedvenceikkel egyetemben.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.05. 09:14:32

@Minden ballib bérretteg:
"A B1 szintű uszító gyülöletkeltő szaroknak muszály címlapra kerülni"

Igen a címlapra kell kerülni ennek a blognak az Indexen, mert:

1. A B1 nem gyülölet keltö! Soha nem hasonlították a fideszeseket vagy a zorbánt rágcsáló kártevökhöz.
2. Ez az egyetlen nyugatias független zsurnalisztikai termék, ami a fidesz tevékenységéröl szóló hiradások hátterét feltárja és kemény munkával kimutatja a vereségeiket és elkerülhetetlen bukásukat!

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.05. 09:40:39

@6.Lenin:
Köszi, megnyugodva hátradöltem, hogy a fideszrenemszavazók aránya 59%!!!
A Nagy Októberi Gyözelmünk hajnala már virradozik. Az ellenzéki szavazók adottak, már csak a választási szövetségek tárgyalgatására kell még kicsit több idöt fordítanunk.

Minden ballib bérretteg 2019.08.05. 09:56:09

@R.V.J.: Azzal semmi gond nem lesz.
Márky Zay, Gyurcsány, a Jobbik és Momentum is félreteszik egyéni érdekeiket ha szükséges, ahogy szokták, és ahogy azt tapasztalhattuk eddig is. ;)

A faiszta hordákat elsöpörjük, sötétben bújkáló ellenforradalmárok reszkessetek !!

6.Lenin 2019.08.05. 10:06:15

@R.V.J.:

Szépen leírtad, hogy miben is tévedtek, de nagyon.

Ti már osztozkodnátok, de a választók még nem győződtek meg arról, hogy rátok szavazzanak. Kéne a pénz, mi?

Baszki, a választókat kéne elsőként meggyőzni, de pont ez nem megy már 10 éve.

NINCS MIVEL.

A11 %-okkal, meg kinyalhatjátok, akár a saját feneketeket is. Más meg nem fog hatalomra juttatni, mert olyan sincs.

Hogy stílusos legyek, nektek már harangoztak ( a keresztény szabadság nevében)

@Minden ballib bérretteg:

Nem kell elsöpörni senkit, eltűnnek maguktól is. A trend világosan ezt mutatja. Vergődnek, rohangálnak egyik hülyétől a másikig, aztán majd belátják, hogy a harang nekik szól, menük kell a picsába. Éppen ideje.

6.Lenin 2019.08.05. 10:15:53

@R.V.J.:

Mellesleg másban is tévedsz.

A Fideszre 41 % szavazna
Az összes ellenzéki pártra 32%
Nem szava 27 %

Kb 20-30 % soha nem szavaz.

A 27 %-ban biztos, hogy nincs olyan, aki esetleg szimpatizál a Fidesszel?
Vagy ebből a 27 % -ból a Fidesz vonz be még néhány %-ot?

Harangoztak Bébi (vagy mi a tököm is lehetsz), mind1.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.05. 10:36:19

@Minden ballib bérretteg:
"A faiszta hordákat elsöpörjük, sötétben bújkáló ellenforradalmárok reszkessetek !!"

Ha azt hiszed, hogy nem érzékelem a szarkazmust a kommentedben akkor nagyon tévedsz.
Bárcsak te is érzékelnéd a fidesz szarkaságát amikor mindenre lecsapnak ami fénylik!!

Viccesnek gondolod magad a fidesz retorikájával kapcsolatban, pedig a helyzet halálosan komoly! Csak az egyik izraeli kampánytanácsadónkat idézném:

"I've just realized, that Orban is a nazi! Well, I did nazi that coming!!!"

2019.08.05. 10:36:51

@6.Lenin:

"A Fideszre 41 % szavazna"

Erről eszembe jut a gengszterváltozás, amikor mindenki azt harsogta, hogy ő bezzeg ugyan párttag volt, de belülről rohasztotta a rendszert, értsd: lopott mindent, ami mozdítható volt.

Most annyi különbség, hogy egy autoriter demokratúrában is lehet lopni sőt!, csak fityeszesnek kell hazudni magunkat.

Oszt mikor bukik a csúti takony és népi zenekara, akkor ugyanaz fog lejátszódni: ő ugyan sosem szavazott a fityeszre, sőt! még szavazni sem járt el.
Persze pityu...

6.Lenin 2019.08.05. 10:38:31

@R.V.J.:

Viccesnek gondolod magad a Soros retorikájával kapcsolatban, pedig a helyzet halálosan komoly!

6.Lenin 2019.08.05. 10:41:12

@Látens Inszinuáció:

Ez egy örök kérdés volt,és marad is sokáig, talán amíg EMBEREK szavaznak és nem IT -s gépek.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.05. 10:42:10

@6.Lenin:
"Kb 20-30 % soha nem szavaz.

A 27 %-ban biztos, hogy nincs olyan, aki esetleg szimpatizál a Fidesszel?
Vagy ebből a 27 % -ból a Fidesz vonz be még néhány %-ot?"

Ezeket a szavazókat felrázzuk, mint a názáreti asztalos a vargát!!
Ha az ember egyszer beleolvas a független sajtó zászlóshajóiba a B1-be, a Mércébe, a Narancsba, a 168 órába, a Hócipöbe, a Nyugati Fénybe, a HVG-be, az ÈS-be, a Népszavába stb. akkor azonnal aktív ellenzéki szavazó lesz!!!!

6.Lenin 2019.08.05. 10:46:44

@R.V.J.:

Igen, lehet. ezért áll a Fidesz egy évvel a választások után MÁR 41 %-on.

Az, hogy Orbán geci, néhány % hülyének mondanivaló (32 %)

Harangoztak, ...izé...valami.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.05. 11:04:32

@6.Lenin:
"Az, hogy Orbán geci, néhány % hülyének mondanivaló (32 %)"

Abban igazad van, hogy van egy 27%-os réteg amelyik retteg a fidesz bosszújától, ezért nem mer szavazni.
Ezek a szavazók majd felbátorodnak, amikor meghallják milyen jól haladnak a választási koalíciós tárgyalásaink. Ez a transzparens vitakultúra biztosan visszaállítja a bizalmat a társadalomban a politika iránt!

6.Lenin 2019.08.05. 11:55:03

@R.V.J.:

Remélem azért tudod, hogy ez a félelem ma Mo-on hülyeség, önámítás.

hiszen van, nem is egy olyan település, ahol nem Fidesz adja a polgit, és a település fejlődik, semmi tömeges kivégzés nem volt az elmúlt években.

Magatokat basszátok át.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.05. 12:58:02

@6.Lenin:
"a félelem ma Mo-on hülyeség, önámítás"

A félelem valódi! Sok helyen már be is következett amitöl rettegtek és éheznek az emberek.
Ezért vett a Momentum 170 tonna krumplit az októberi választásokra, hogy legalább Nógrádban, Hevesben és Borsodban enyhítse az elnyomást és demonstrálja a neo-liberalizmus humanitáriusságát!!

6.Lenin 2019.08.05. 13:14:06

@R.V.J.:

Szépen felsoroltad a volt szoci fellegvárakat, ahol tényleg szegényebbek az emberek, mert az elvtársak leszarták őket, és mindent elloptak.
Naná, hogy a momentum is őket szeretné elsőnek átbaszni, hátha még bejön. Máshol nincs sok keresnivalója egyik hülye bandának se.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.05. 13:23:14

@6.Lenin:
Mondhatsz amit akarsz, meglátod, ez a forradalom egy jó paprikáskrumplival kezdödik majd az északi-középhegység festöi lankáin elterülö egzotikus falvaiban, külvárosaiban!!!

6.Lenin 2019.08.05. 13:31:20

@R.V.J.:

Nemrégen jártuk végig azon a környéken a várakat. Regéc, Boldogkőváralja, Fűzér, SAulyhelyi kalandpark. Nem sok szegényt láttam.
Szűkül nagyon a mozgásteretek.

Szerintem a bunkó, mobilon élő fiatalok közt van talán keresni valótok még.

De majd meglátjuk, mi lesz a vége, mondta a vak a moziban, az előadás után 2 órával.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.05. 13:48:09

@6.Lenin:
"De majd meglátjuk, mi lesz a vége, mondta a vak a moziban."

Vicces hogy ezt mondod, mert Andris pártelnök ur szerint éppen egy mozifilm, mégpedig A Gyürük ura: A Két torony címü alkotás ihlette a fent emlitett választási programpontot.

6.Lenin 2019.08.05. 13:51:59

@R.V.J.:

Kedves Nézőink!

Egy csodálatos versenyben a 100m-es síkfutás győztese: Orbán geci Viktor, ideje 9,8 mp, a második csodálatos idővel Gyurcsány lökött Fletó, és a Horpadtmellű Fegyőr azonos idővel, idejük 2 óra 20 perc 15 mp. Csodálatos eredmény ez tőlük.
A nézőtéren többen elájultak (sokat ittak, valószínűleg).

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.05. 13:57:54

@6.Lenin:
"100m-es síkfutás győztese: Orbán geci Viktor, ideje 9,8 mp"

Mikor tartják ezt a megmérettetést 1983-ban?

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.05. 14:31:15

Értem én kedves Vlagyimír, csak a hasonlat sántít.
Amikor azt írod hogy síkfutás, elgondolkodom hogy meddig jutna el Viktor 9,8 mp alatt 2019-ben? 1983-ban talán végigfutná.
A mi 2 óra 20 percünkkel is símán nyerünk, mig a miniszterelnökurat defibrillálják a rajt után 20 méterrel.

Ellenben ha azt írod, hogy a csabai kolbásztöltö verseny, pacalevéssel a döntöben, akkor elhiszem, hogy kenterbever mindenkit a Zorbán.

6.Lenin 2019.08.05. 14:37:33

@R.V.J.:

....izé....csak az arány az érdekes. Ne gombázz többet.

Cycmen 2019.08.05. 14:38:01

@R.V.J.: "Ellenben ha azt írod, hogy a csabai kolbásztöltö verseny, pacalevéssel a döntöben, akkor elhiszem, hogy kenterbever mindenkit a Zorbán."

A pacallal ne viccelődj, mert pofán foglak b.szni!

nu pagagyí 2019.08.05. 14:38:02

@Minden ballib bérretteg: Vajon miért nem a KESMA nívós kiadványaival elégíted ki magad? Azt hiszem, valójában senkinek nem lenne jó, ha az Index is Rogán Tóni erkölcsiségével és Bayer Zsóti igényességével készülne a habonyi tömegtermelés melléktermékeként. Még egy tökéletesen felesleges, olvashatatlan szarral bővülne a magyar sajtópaletta, amit nem újságírók, nem a közönségnek írnak.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.08.05. 14:40:57

@Cycmen:
"A pacallal ne viccelődj, mert pofán foglak b.szni!"

Megkockáztatom.

Cycmen 2019.08.05. 14:43:47

@nu pagagyí: "Azt hiszem, valójában senkinek nem lenne jó, ha az Index is Rogán Tóni erkölcsiségével és Bayer Zsóti igényességével készülne a habonyi tömegtermelés melléktermékeként. "

Te figyu már! Megértem hogy egy lippsiproli balfasz vagy és szidnod kell Rogánt, Bayert meg Habonyt, de azért az Idexet említve, ugyanazon a napon ne beszélj már erkölcsről, meg igényességről! :D

Cycmen 2019.08.05. 14:43:48

@nu pagagyí: "Azt hiszem, valójában senkinek nem lenne jó, ha az Index is Rogán Tóni erkölcsiségével és Bayer Zsóti igényességével készülne a habonyi tömegtermelés melléktermékeként. "

Te figyu már! Megértem hogy egy lippsiproli balfasz vagy és szidnod kell Rogánt, Bayert meg Habonyt, de azért az Idexet említve, ugyanazon a napon ne beszélj már erkölcsről, meg igényességről! :D

6.Lenin 2019.08.05. 14:47:48

@nu pagagyí:

Vagyis szerinted ahol nem Fidesztes a polgi, ott van csak szegénység, nincs fejlődés?
Mondjuk a miértre érdekes lenne ránézni. De nézz utána, hogy hány településen nem fideszes a vezetés, és van fejlődés, de nem ettől nyilván.
Sok olyan embert ismerek, akik nyíltan vállalják, hogy ellenzékiek, és eddig egyiket se lőtték le.

Minden az emberektől függ.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.08.05. 14:52:41

@nu pagagyí: Ádehogy..Ne dimenzionáld túl..Az Indexszel most „sincs semmi gond”.Ami abból is látszik,hogy jó sokat kivártak a pár napja a nyolc éves német fiút a vonat elé lökő négerről való tájékoztatással,vagy nézd meg most a Maróthról szóló cikket.Szóval izgalomra semmi ok.Egyszerűen rájöttek,hogy a B1 kontraproduktív..Az itt leírt primitív hazugságok már az indexes Dávidkáknál is kiverij a biztosítékot,úgy tűnik....)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.05. 17:33:40

@6.Troll: "a 100m-es síkfutás győztese: Orbán geci Viktor, ideje 98 m"

:))

Cycmen 2019.08.05. 18:02:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
52 százalékot szereznének a kormánypártok, ami szinte teljesen megegyezik az EP-választáson elért eredményükkel.
A Demokratikus Koalíció és a Momentum Mozgalom egyaránt 11-11 százalékpontos eredményt érnének el listán;
a Jobbik támogatottsága 9 százalékpontos;
míg az MSZP–P szövetség a biztos szavazók esetében 7 százalékon áll;
a mandátumszerzési küszöböt jelentő, biztos szavazók körében mért 5 százalékpontos támogatottságot pedig az LMP (3 százalék), a Mi Hazánk Mozgalom (3 százalék) és a Magyar Kétfarkú Kutyapárt (4 százalék) sem érte el.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.05. 18:06:28

@Cycmen: "52 százalékot szereznének a kormánypártok"

Igazad van, ondó Viktor olyan kutyaütő, hogy még egy választási csalást se tud rendesen levezényelni. Bezzeg Kádár idejében a kormánypárt sokkal kevesebb pénzből rendere 98%-ot ért el. Hol van ettől a geci?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.05. 18:14:55

@KERESZTÉNY SZABADSÁG: És ez mind mind orbán viktornak köszönhető.
De mind!

Bambano 2019.08.06. 01:06:41

"Ez az egész persze csak akkor áll meg, ha feltesszük, hogy von der Leyen nem hazudik.": nem hazudik, hanem téved. jár a szája, mint minden új seprőnek, majd később ugyanúgy le fog pattanni az eu-ról, mint az elődei.

GyMasa 2019.08.06. 08:40:28

@Veszéjben a lyogállamiság !:
Pontosan ugyanez történt tavaly is a pénzgyüjtési idöszakban.
Lekerültek a blogajánlóból a b1 és szeka féle, vállalhatalan blogok...
Aztán, amint meglett a pénz, egyböl visszakerültek.
Szóval, nem kell aggódni, ha megint összejön a lóvé, akkor megint lesz B1 föoldal!
(Bár, ahogy nézem, most kicsit lassabban gyülik az a pénz)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.06. 09:31:49

@Mickey Pearce: "sorosügynök szervezet kiszámolta tudományosan hogy az ismert fidesz-közeli vállalkozók 2018-ban a piaci árazáshoz képesz összesen 80 milliárd forinttal több pénzhez jutottak a közpénzekből elvégzett munkákért."

Nabazmeg, csak 80000 milliót loptak? Annyit szabad.

Egyébként meg akkor se hiszek nektek, ha kérdeztek. Ondó Viktor egyetlen strómanja százmilliárdokat lop egy évben, és tömegével vannak.

Vitéz Nagyuram 2019.08.06. 09:46:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "százmilliárdokat lop egy évben"

Rágalmazgatunk, rágalmazgatunk, te lippsi szar?

Persze csak név nélkül, mert annyira bátrak vagyunk, meg persze bíróság előtt talán bizonyítani is kéne valamit.

Miért nem hazudoztok rögtön ezermilliárdról? Az nagyobb szám, az irigykedő libsiprolik még jobban felhergelnék magukat tőle.

Aztán októberben majd csodálkoztok, hogy a magyar választók (megint) nem értékelik ezt a brilliáns kommunikációs stratégiát...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.08.06. 09:53:50

@Magyarország a Magyarok Országa: "Rágalmazgatunk"

Nem hiszem, hogy rágalmaztok. De te tudod.

"név nélkül"

Mészaros Lőrinc, akiről köztudomású, hogy a nevében Ondó Viktorka százmilliárdokat lop.

"bizonyítani is kéne"

Nem kell bizonyítani, ott van a nyilvános cégadatokban, meg a közlönyben.

"ezermilliárdról"

Hát ha a geci összes strómanjai, barátai és üzletfelei tolvajlásaid összeadod sok ezermilliárd jön ki.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.07. 16:47:23

@Magyarország a Magyarok Országa: Ööö nekünk lehet név nélkül.
te vagy a tizedik neveden nyomod.
De te is kaphatsz belőle,ha ennyire véded őket.

Tangooo 2019.08.09. 20:16:00

"Ha dekódoljuk a tweetet, kiderül belőle, hogy"
És mi lenne, ha nem dekódolnátok, hanem a tényeket közölnétek fiúkák?
Így kénytelenek vagyunk azt feltételezni, hogy minden állításotoknak az ellenkezője az igaz.
süti beállítások módosítása