B1 blogcsalád



Elkezdődött a DK gyurcsánytalanítása

2019. június 13. - nickgrabowszki

Bebizonyosodott, hogy nincs rá szükség. Sőt: nélküle jobban megy.  gyf_1.jpg

Első látásra akár úgy is tűnhetett, két szereplőnek jó igazán, hogy a DK jól eredményt ért el az EP-választáson, és pillanatnyilag a legerősebb ellenzéki pártnak tűnik.

  • Az egyik természetesen Gyurcsány Ferenc.
  • A másik pedig a Fidesz, amelyik talált magának egy régi/új ellenséget, ha Soros, Merkel és Brüsszel már nem volna elég.

Kocsis, a Fidesz frakcióvezetője már be is jelentette, hogy mostantól ÉVEKIG Gyurcsánnyal fognak kampányolni. Ami nekik különösen jó lenne, tekintve hogy verhető ellenfél: bő évtizede a legnépszerűtlenebb magyarországi politikus.

Gyurcsány a választási eredmény feletti örömébe pici üröm kerülhetett ugyanakkor, amiért - finoman szólva is - megkérdőjeleződött a szavahihetősége, amikor kiállt Karácsony Gergely mögül, akit még egy bő héttel korábban is támogatásáról biztosított.

A pártelnök igazmondás iránti érzékenységét ezek után Gréczy szóvivő próbálta megmenteni, aki 2 fontos dolgot állított.

1.  a Demokratikus Koalíció elnöke volt az utolsó, aki kitartott Karácsony támogatása mellett, az új jelölt állításáról a párt Elnöksége döntött 1 tartózkodással.

2.  A párt elnöke a lehetséges legkorábbi időpontban, a döntést megelőzően 6 nappal tájékoztatta Karácsony Gergelyt, majd valamivel később Szabó Tímea pártelnököt, hogy álláspontjával egyre inkább kisebbségben marad, és egyre valószínűbb, hogy a DK a második fordulóban nem fogja tudni támogatni Karácsony Gergelyt.

Most itt akkor 2 választásunk van.

  • Vagy azt mondjuk, hogy Gréczy hazudik, és akkor Gyurcsány is.
  • Vagy azt, hogy Gréczy igazat mond, de akkor abból az következik, hogy a DK-t már nem Gyurcsány irányítja.

Valószínűleg az utóbbi igaz: Gyurcsány jól tudta, hogy ha megvonja a korábban odaígért támogatást Karácsonytól, akkor segget csinál a szájából, amit nem tud kimagyarázni. Hacsak nem ismeri be, hogy

a DK-ban már nem sokat számít a szava.

Amit nem tehet meg, pedig voltaképpen az utóbbi hónapokban elveszítette saját pártját. Más tracken vannak. Egy olyan stratégiát követnek, amit nem ő talált ki, és nem ő irányít.

Visszafogottan fogalmazva se ő volt például a legnagyobb támogatója annak, hogy Dobrev Klára legyen az EP-listavezető. Azzal ő nem nyerhetett semmit. Ráadásul borítékolhatóan megkapta a nepotizmus vádját is.

Illetve ennél rosszabb is történt: bebizonyosodott, hogy nincs rá szükség.

  • Gyurcsány Ferenc listavezetésével 2018-ban, a nagy téttel bíró országgyűlési választáson a DK éppen csak megugrotta a küszöböt, alig több mint 330 ezer voksot szerzett.
  • Dobrev Klára listavezetésével 2019-ben a DK (az ellenzék számára) sokkal kisebb jelentőségű EP-választáson 16 százalékot és 550 ezer szavazatot kapott.

Negyedmillió ember csatlakozott a DK-hoz azonnal, amikor annak listáját nem Gyurcsány vezette. 

Ez nyilván feltűnt a pártban is (legalábbis a vezetésben, nem a mezei szektatagok és hívek között). Arra is rájöhettek, hogy ha valamit is akarnak, akkor nem kellene visszatérni az EP-kampány előtti állapotokhoz, amikor Gyurcsány jelenítette meg a pártot.

Ezért van, hogy gyakorlatilag kivették Gyurcsány kezéből az irányítást, és azt, hogy az önkormányzati kampányban ő jeleníthesse meg a DK-t.

A DK most olyan helyzetben van, mint Vona volt 2012-14 körül, amikor rájött (vagy megértették vele), hogy az üvegplafont nem tudja áttörni. Meg kell szabadulnia a szélsőjobboldaltól, ha nagyobbra akar nőni.

  • Vonának a a gátat a régi harcostársak, az ismert neonyilas arcok, mint Zagyva, Novák, meg ezek jelentették. Ők garantáltak egy biztos szavazóbázist, de ezentúl semmi többet.
  • A DK számára a legnagyobb teher maga a pártelnök, aki a legnehezebb időkben is bírta a kevés igazhitű támogatását, de rajtuk kívül senki másét.

Ha ki akarnak törni a szektapozícióból, akkor meg kell szabadulniuk Gyurcsánytól. Mondjuk érdemei elismerése mellett más fontos pozícióba helyezni. Vagy ha ez nem megy, akkor kiüresíteni a DK-t: létrehozni egy pártuniót/uniópártot a szocialistákkal (akiknek nem nagyon van más választásuk, ha még valamennyire túl akarnak élni).

dkko.jpgPersze Gyurcsány nélkül. Mondjuk Dobrevet delegálva az új szervezet társelnökének. Az önkormányzati kampányban pedig addig is Kálmán Olgát tenni meg a szervezet valódi arcának.

A terv amúgy nem nagyon új. A DK közeli Idea Intézet már tavaly dolgozni kezdett az ügyön. Mérték is Dobrev és Kálmán támogatottságát, és arra jutottak, hogy a Gyurcsány-párt

  1. nőkkel tud kitörni a párialétből,
  2. ráadásul pont ezzel az említett, illetve fönt látható kettővel.

És lőn. 

Gyurcsány persze önként nem akar nyugdíjba menni:

Azt tudom mondani – önhittség nélkül, pusztán realitásként –, hogy nagyon nagy valószínűséggel a politikailag belátható időben a DK politikájának vezető képviselője én maradok. Dobrev Klára tegnap lépett be a politikába, pályafutásának a legelején tart.

Pici szépséghiba, hogy ezt ugyanabban az interjúban mondta, amelyben - már az EP-eredmények ismeretében - támogatásáról biztosította Karácsonyt:

Nem is értem a felvetést. Karácsony Gergelyről azért annyit hadd mondjak: ő nem az MSZP-Párbeszéd főpolgármester-jelöltje, hanem a miénk is.

Aztán jött az elnökség, ahol magára marad. Senki nem gondolta ugyanúgy, ahogy ő. Nem lehet tudni, hogy pontosan mit jelent a DK politikájának vezető képviselője kifejezés, de azért jelzésértékű, amellett, hogy Gyurcsányt nagyon leszavazták, Kálmán Olgát is a még csak nem elnökségi tag Dobrev kérte fel.

Szóval bár első látásra úgy tűnhetett a volt miniszterelnök az EP-választás nagy nyertese, és mostantól éveken át az történik majd az ellenzéki oldalon, amit ő akar - ennek ellenkezője igaz.

Gyurcsány valójában az EP-választás legnagyobb vesztese.

Olyan lett a DK számára, mint az öreg Kádár 1987-88-ra Grószéknak. Valamikor nélkülözhetetlen volt, az elsőszámú alapító, de már nincs rá szükség, sőt, teher. Most keresik, hogy miként szabadulhatnának tőle a legkisebb veszteséggel.

A bő évtizede már megroppant szavahihetősége maradékának odadobása igazán vállalható árnak tűnt számukra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6214891098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

György Csaba Nagy 2019.06.15. 11:41:05

@Cycmen: Mindkettőnket kizárnám a szerepvállalásból, de rendben, gondolat
-kísérletezzünk. Ellenzéki kerekasztal, új választási törvény, ez alapján országgyűlés-választás szavazatarányos alapon, alkotmányozó országgyűlés javaslati jogkörrel, majd népszavazás az új alkotmány elfogadására. Ilyet már fentebb is írtam.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.15. 11:42:12

@György Csaba Nagy: Bármely vegyes rendszerű választási rendszerben előállhat kétharmados többség egy 50-hoz közeli eredménnyel is.Sőt a brtieknél akár kevesebbel is.Számodra csak az arányos ,listás választási rendszer lenne elfogadható,ekkor viszont a területi képviselet elve sérül..

6.Lenin 2019.06.15. 11:43:26

@György Csaba Nagy:

A 2010 előtti valóság? Szerintem badarságot beszélsz, de ahogy Cycmen is mondja/írja lássuk a neveket, hadd nevessünk.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.15. 11:49:34

@taga20: Az Rbkm reaktorokat nem exportálák az oroszok te nagyon barom.Ez a baleset már paks1-ben sem történhetne meg,akkor sem hogyha tök ugyanazokat a lépéseket hajtanák vére az operátorok,mint Csernobilban a baleset idején.Hogyha a hozzád hasonló sötétzöld idiózákon múlna,húsz év múlva a legjobb üzlet a jégverem meg a gyertyagyár lenne..

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.15. 11:53:51

@György Csaba Nagy: A valóság veletek jött szembe 2010 tavaszán.Azóta sem sikerült felállnotok abból a jobbegyenesből..:))

Cycmen 2019.06.15. 11:58:28

@György Csaba Nagy: A lónak a faszát! Adott egy regnáló kormány, egyfolytában ugattok rá, hogy le kell váltani! Ezek után benyögöd hogy kísérletezzünk? Az országgal? Meg a jó édesanyátokat az ellenzéki kerekasztalba meg az alkotmányozásba! Itt van bazmeg a rideg valóság hogy csak hőbörgő szarok vagytok, nem jó semmi nektek, de ha a legegyszerűbb kérdést felteszik, akkor hablatyoltok össze vissza! Mire váltsuk le Orbánt? Ugatsz, hogy nem látjuk, csak a saját csapat zászlaját? Hol a másik csapat? Hol a másik zászló? Hogy játszanak? Miről beszélsz? Te sem tudod, csak nyomod a libsi paneleket amik az Orbánról szólnak, de hogy igazából ti mit csinálnátok, arra paneletek sincs!

György Csaba Nagy 2019.06.15. 12:06:01

@Veszéjben a lyogállamiság !: Bennem is van hajlam az abszurddal eljátszadozni. Ilyen a brit-magyar összehasonlítás. Náluk egy 350 éves polgári társadalom, meggyökeresedett többpártrendszerrel, nálunk egy feudális emberi viszonyokat éltető, a gyenge polgárosodás csíráit is tördelő hatalom. A demokrácia átlátszó kulisszái mögött olyanok vagyunk, mint a jelmeztárba beszabadult majom: próbáljuk a jelmezeket miniszterelnöktől tábornokig és tovább, de egyik sem otthonos. Honatya, területi érdekképviselet? Van még hócipő?

Cycmen 2019.06.15. 12:11:24

Értsétek már meg ellenzéki libsiproli nímandok, hogy nem akarunk olyan embereket, akiknek egyetlen céljuk az orbánrezsim leváltása és az után majd kis idő múlva kurva őszintén bevallják, hogy ELKÚRTUK!

György Csaba Nagy 2019.06.15. 12:35:10

@Cycmen: Hőbörögni azt tudsz, de nagyon. Látni kéne, hogy zsákutcába sikerült vinni az országot, nincs elképzelés, pláne kormányzás, csak egy beteg elme lökdös bennünket tök rossz irányba. Mindent újra kell kezdeni. Hogy hogyan, azt bizony ki kell találni, alkalmas emberek vitájában kialakuló egyetértéssel. Neveket kértek tőlem, hogy nevethessetek? Kásler, Rogán, Gulyás, Varga Misi, Trócsányi, Palkovics, tovább is van...bár némelyiken inkább sírni érdemes. A ló döglött, egyre jobban bűzlik, el tőle minél hamarabb, mert kimásznak belőle a férgek, mindannyiunkra, éhesen.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.06.15. 12:41:07

@György Csaba Nagy: "Látni kéne, hogy zsákutcába sikerült vinni az országot, nincs elképzelés, pláne kormányzás, csak egy beteg elme lökdös bennünket tök rossz irányba."

Aha, persze libbantkám:
m.portfolio.hu/gazdasag/felrobbant-a-magyar-gazdasag-mindenkit-megeloztunk-europaban.324269.html

"Látni kéne", hogy kifulladt a rémhírterjesztő, mindent fikázó lippsike propagandátok, már senki sem hisz nektek néhány agyhalott volt munkásőrön és Fletó-rajongón kívül.

Nyerőben vagyunk, ti meg szopóágon, mint mindig.

Ideje hozzászoknotok, mert ősszel megint szopni fogtok.

Cycmen 2019.06.15. 12:45:55

@György Csaba Nagy: Kik és mit csinálnának az országgal Orbán után? Mondom is egyébként mert tudom, teljesen jellegtelen szervilis buta senkik kerülnének pozícióba és csinálnák amit Brüsszel, az USA, a zsidók, a nagytőke éppen követel, nem törődve az országgal, a néppel!

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.15. 12:53:02

@György Csaba Nagy: Ez mellébeszélés.A brit választási rendszer lehetődéget ad arra hogy akár 35%-os támogatottsággal kétharmados többséget szerezhet egy párt.Vagyis hogyha a magyar választási rendszert antidemokratikusnak tartod,akkor ezt is annak kell tartanod.Egyébként meg a német választás is vegyes rendszerű akárcsak a magyar..

György Csaba Nagy 2019.06.15. 13:11:06

@Szergej Szergejevics Szergejev: Ha tze nyertesnek érzed magad, nem látsz ki a fejedből. Nyerni csak a bűvész nyer, az inas nem.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.06.15. 13:14:56

minden választási rendszer ántidemokratikus amiben orban győz

György Csaba Nagy 2019.06.15. 13:16:15

@Cycmen: Meglehet, az élet mindenre képes, és minden ellenkezőjére is.- Ha jellegtelen, szervilis, buta senkik kerülnének hatalomra, akik nem törődnek az országgal és annak népével, doktor bácsinak nem kellene bajlódnia új látlelet írásával.

György Csaba Nagy 2019.06.15. 13:22:26

@Veszéjben a lyogállamiság !: Olvastad az előbbi válaszom, netán meg is értetted? Tudsz esetet a briteknél, ahol rémed előfordult? Sárkányod alszik, vagy dög is már? Nekünk van okunk aggódni a brit demokrácia állapotán, vagy fordítva?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.15. 13:30:22

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: "minden választási rendszer ántidemokratikus amiben orban győz"

Így van. Hazaáruló ruszki ügynök maffiózót demokratikus rendszerben nem választanak meg.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.15. 13:31:30

@Cycmen: basszus!ezt a nevet is többen használjátok?:))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.15. 13:34:26

@Veszéjben a lyogállamiság !: "A brit választási rendszer lehetődéget ad arra hogy akár 35%-os támogatottsággal kétharmados többséget szerezhet egy párt."

Viszont nem ad lehetőséget arra, hogy egy geci milliárdokat lopjon az államkasszából, és azzal kampányoljon.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.15. 13:37:14

@Cycmen: "Kik és mit csinálnának az országgal Orbán után?"

Teljesen mindegy. Egy biztos, nem adnák el a ruszkiknak és a kínaiaknak az országot, nem lopnának mindent el. Ha szarul kormányoznak, az nem baj, Ondó Viktornál szarabbul úgyse lehet. És majd leváltjuk őket, ahogy az elkúrót is elzavartuk. Ki lesz vágva a geci rákos daganat, gyógyulás útjára kerülhet az ország.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.15. 13:39:30

@Szergej Szergejevics Szergejev: "Nyerőben vagyunk"

Egy faszt vagytok nyerőben. Ha a fideSSmaffia tagja lennél, akkor nem szarakodnál azzal, hogy itt agitálsz, azzal szánalmas trollokat bíz meg Kubatov.

"ti meg szopóágon"

Az ország lakossága van szopóágon, az olyan fideSSfasszopókkal egyetemben, mint te.

Cycmen 2019.06.15. 13:46:31

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: : basszus!ezt a nevet is többen használjátok?:))

Nem! Ahogy nézem ti vagytok négyen testvérek egy agyvelőre.

Cycmen 2019.06.15. 14:02:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
2019.06.15. 13:37:14
@Cycmen: "Kik és mit csinálnának az országgal Orbán után?"

Teljesen mindegy."'

Így keletkeznek a Junckerek.

6.Lenin 2019.06.15. 15:44:25

@Cycmen:

Nekik teljesen mind1, mert Orbán után nem ők jönnek. Ők soha nem jönnek már.
Mire rájönnének a megoldásra, előtte kidöglenek szép csendben.
Baszni rájuk.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.06.15. 18:41:07

@6.Lenin: az rvj féléké a jövő
a genderszakos, nemváltó világpolgároké
ill. nem, mert a diktatura munkatáborba vagonírozta őket
frre rvj! frre olga!

6.Lenin 2019.06.15. 19:36:17

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

Szerintem R V J pontosan azt mutatja be, hogy miért is nincs ezeknek jövőjük. Szerintem ő nem tartozik közéjük, ha igen, akkor nem sokáig, de egyik verziónak sincs jelentősége.
Elérték a maximumuk környékét (lásd LMP) és innen már csak lefelé vezet az út.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.15. 22:02:33

@György Csaba Nagy: Ha már a rémképeidnél tartunk,Farage a 35 %-ával akár többséget is szerezhet a parlamentben..A te igényeidet egyébként kizárólag az arányos választási rendszer elégíti ki,csakhogy ezesetben sérül a területi képviselet elve.Ezt az ellentmondást nem tudod feloldani..

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.15. 22:08:21

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Mi köze ennek a választási szisztémához? A ballibsi kampányokat egyébként meg bíróság által jogerősen elítélt Soros pénzeli.Az Ep vákasztási kampány során a Momentumnak kb. tízszer annyi hirdetése volt a közösségi oldalakon,mint az Lmp-nek.Ez kurva sokba kerülhetett.Mibű..?

nincs1itt 2019.06.15. 23:23:35

@György Csaba Nagy: mondj végre valami olyat is, ami tényeket, neveket, célokat tartalmaz! kerekasztal, megbeszélés, mennyé má' a bánatba! öcsi, figyejjé csak a zöregre! egyetlen olyan "ellenzéki" sincs, akiről ne lenne valami kompromittáló, ha esetleg még sincs, akkor annyira impotens, hogy az oviban is viagra volta jele...

nincs1itt 2019.06.15. 23:27:37

@György Csaba Nagy: miről beszélsz? a briteknél? ostoba! láttál már fontot, a bankjegyre gondolok! ki van rajta? na ki? nem a demokrácia portréja! hanem a királynéé! ki nyitja meg a parlamenti ülést? enélkül ne is kezdenek el dolgozni? na ki? nem a mis demokrácia! hanem erzsébet(még ma), holnap majd következő király/-né. mijafaxomról beszélsz?

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2019.06.16. 06:33:58

@Veszéjben a lyogállamiság !: "A brit választási rendszer lehetőséget ad arra"
Van egy kurva nagy bibi az okfejtésedben orbanisztáni birka. A brit rendszert az összes politikai párt támogatásával hozták létre, az orbanisztánit meg egy elmeroggyant nyelvharapdáló geci találta ki, amikor ballábbal felkelve épp a legújabb bosszúját forralta. No ezért is fog megbukni, mint a szarkotmánya, amit szintén így alkotott. Amikor egy másik párt kétharmadot szerez, úgy fogja eltörölni mindkettőt, mint macskát szarni, hogy közös megegyezéssel, és nemzeti konszenzussal alkosson egy újat.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2019.06.16. 06:37:17

@nincs1itt: A brit rendszerben a királynénak annyi szava sincs, mint itthon gyurcsánynak. Viszont az ilyen orbánhoz hasonlatos kretének dúlását meg tudja akadályozni, a nemzetük érdekében.

6.Lenin 2019.06.16. 09:39:25

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög:

Mi lenne a nemzet érdeke, és kinek is kéne ezt meghatároznia? Hol döntenék ezt el. kik?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.16. 10:02:45

@6.Troll: "Mi lenne a nemzet érdeke"

Ez csak egy hazaárulónak kérdés. Természetesen a nemzet érdeke a magyarság felemelkedése, társadalmi ék csökkentése, szegények, elesettek felemelése, egyenlő életesély minden gyereknek, kiváló oktatás, egészségügy, a hazai ipar fejlődése, versenysemlegesség, határok nélküli Európa, a magyarság egyesítése, nemzetállamok, nacionalizmus, fasizmus, gyűlölködés visszaszorítása. Ha nem vagy biztos benne, akkor nézd meg, mint csinál Ondó Viktor, a magyar nemzet érdeke mindig annak szöges ellentéte.

6.Lenin 2019.06.16. 10:14:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Szerintem meg pontosan most zajlik az, amiről írsz. Eddig ezt egyik más oldal kormánya se teljesítette.
Ezért kérdeztem, de te a saját verziódat adtad elő. én az enyémet, és a kormányét.

Melyiket támogatják többen? Akkor meg?

Nem a kérdésre válaszoltál, hanem előjöttél a saját elképzeléseddel.
A kérdéseim továbbra is érvényesek.

Pl a magyarság kérdése miként oldható meg,. ha a kirekesztesz belőle néhány millió magyart?

Egyenlő esély nincs, hiszen nem születünk egyforma képességekkel. Vannak, akik egészségesen élnek, vannak önpusztítók. Miként lehetne nekik azonos ellátást biztosítani? Mások rovására?

Szóval, mi a nemzet érdeke, hol, és kik döntik ezt el? Pénzéhes gazember spekulánsok?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.16. 10:20:02

@Veszéjben a lyogállamiság !: "A ballibsi kampányokat egyébként meg bíróság által jogerősen elítélt Soros pénzeli."

Nincs olyan párt, hogy ballipsi. Vannak baloldaliak, vannak liberálisok, a kettő nem átjárható. Soros György a rengeteg jótékonykodáson kívül tavaly mintegy 150 millió forinttal támogatta a TASZ-t és más jogvédő és korrupció ellenes civileket, de nem adott egy kanyi pénzt sem politikai kampányokra.

A laposföldhívő fideSSfasszopók ilyen baromságokat simán benyelnek, mert a TV mondta.

"Lenin egy gomba, mivel a páncélozott autó, amiből Lenin híres beszédét adta, pontosan úgy néz ki, mint a gombák gyökérzete."

Röhögnék, ha ez nem lenne rettenetesen szomorú.

index.hu/tudomany/til/2019/06/16/vlagyimir-iljics-lenin-gomba-hoax-osszeeskuves-elmelet-aldokumentumfilm-szovejtunio/

6.Lenin 2019.06.16. 11:11:33

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Mi van szarzsák? Nehéz a kérdés? Elsunnyogtál, szokásod szerint.
Eljátszottad ezt már néhányszor.

György Csaba Nagy 2019.06.16. 11:28:39

@nincs1itt: Öszödön... megválaszolta mélyenszántó problémádat, remélem, boldog vagy vele. Pötyögés előtt ajánlatos gondolkodnod.

György Csaba Nagy 2019.06.16. 11:44:43

@nincs1itt: Tudod, az a baj veletek Fidesz-hitűekkel, hogy szedálva vagytok. Elbódított benneteket Viktor minden pénteki szózata, a habonyálás, a köztévé és a lakájsajtó. Elborult elmével gyűlölitek az idegeneket, szomszédokat, értelmiséget, Brüsszelt, Sorost, de legfőképp bennünket, hazai liberális beállítottságú honfitársaitokat, noha nem tudjátok, mi is a liberalizmus. Számotokra az egyéni és közösségi szabadság szitokszó lett. Helyette nemzethyek és keresztények lettetek, vezényszóra, bár ezeket sem tudjátok, mit is jelent. Te ennek is a legalja vagy, egy kocsmatöltelék szintje. Válasz után, vagy inkább előtte vagy helyette zuhanyozz.

György Csaba Nagy 2019.06.16. 11:56:31

@Veszéjben a lyogállamiság !: Farage egy kókler, végighazudta a Brexit-folyamatot, most pedig meglovagolta, hogy mindenki beleunt a 3 éves sárdagasztásba. Az EU-választáson kapott 35%-ot, nem a parlamentin, ha a Brexit végre lezajlik és látható lesz az eredmény, aligha marad belőle valami. A területi képviselet elvével nem bajlódom, az olyan magas nekünk, mint tyúknak a szénarács: a frakciófegyelem szerint, mikor Viktor üzeni, melyik gombot nyomja a honatya, ki álmodik területi érdekképviseletről?

nincs1itt 2019.06.16. 12:00:06

@György Csaba Nagy: tudod az baj veletek liberális hitűekkel, hogy szedálva vagytok! elbódított benneteket a ?, esetleg önmagatok? elborult elmével gyűlölitek azokat, akik másként gondolkodnak, mint amit ti, demokratikusan és liberálisan meg szeretnétek szabni. nem tudjátok mit jelent az ateizmus, liberalizmus bár vezényszóra azok lettetek. így igaz a helyi wirtshaus-ban van a stammtisch, ahol összeülünk a szomszédokkal, munkatársakkal, falubeliekkel és két pofára gyűlölünk mindenkit, aki nem bajor... ja, nem! miért is ajánlod a zuhanyzást? tudod, más szemében a szálkát, a sajátjában a gerendát sem! ennek az a lényege, hogy a szálka is fa, a gerenda is fa, de eltér a méretük. tehát projektálod a saját kis gyengeségedet?! kicsi rigó, szerintem alaposabban fel kellene készülnöd, ha egy kocsmatöltelékkel akarsz vívni! elég régóta nem élek mo.-on ahhoz, hogy kicsit másként lássam a te beszűkült kis világodat!
kellemes árnyékboxolást, léggitározást és más teljességgel hatástalan áltevékenységet kívánok a hozzád hasonló "liberálisoknak", akik első gondolata a másik lenézése, sértegetése. ugyan semmi érdemlegeset nem tettél le az asztalra, várhatóan ez nem is fog változni! csókollak egy szociális piacgazdaságból, a vadnyugatról szeretettel!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.16. 12:06:25

@nincs1itt: "liberális hitűekkel"

Mármint pontosan kikkel? A hazaáruló bolsevik fideSSfasszopók mindjárt a liberális értékekért kampányolnak, ha a hazugságaikat kimoderálják. :))

Milyen liberálisokról képzelegsz? Szerinted mi a liberalizmus?

Az is liberális érték, hogy egyáltalán szavazhatsz, 80-as IQ alatt enélkül nem is járulhatnál az urnához. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.16. 12:12:52

@6.Troll: "Egyenlő esély nincs, hiszen nem születünk egyforma képességekkel."

Ez nem logikai összefüggés, te kretén. Egy értelmes mondatot se vagy képes leírni a nagy trollkodási erőfeszítésedben.

Magyarországon a gyerek tanulmányi előrehaladását a szülei státusza határozza meg. Magyarországon nincs egyenlő esély.

Finnországban a gyerek tanulmányi előrehaladását a szorgalma és képességei határozzák meg. Finnországban van egyenlő esély.

nincs1itt 2019.06.16. 12:25:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: látom te sem érted, de talán sokadik olvasásra és némi segítséggel menni fog... nagy szerencse számodra is ez 80-as küszöb, igaz?

György Csaba Nagy 2019.06.16. 12:31:09

@nincs1itt: Ez új helyzet, hogy te a bajor hegyek közül nézel a világba. Biztos mély a völgy, de ez nem ingat meg a tudatban, hogy onnan helyesen látod és ítéled meg a mai magyar valóságot. A Stammtischnél sörözve, 2 böfögés közt, nyilván bölcs szavak hangzanak el Magyarországról, sőt, a világ állapotáról. Megfejtettétek-e, miért tartja a bajorokat faragatlan parasztnépnek a többi német? Miért nem szeretik a volt NDK-sok a nyakukra szabadult mindentudó nagy wessie fehér embereket? Hogy lehet az, hogy egy liberális szociális piacgazdaságba befészkelt magyar kőkorszaki elveket őriz és hirdet? Jobb jeked a Stammtischnél maradnod, a világ bonyolult.

6.Lenin 2019.06.16. 13:02:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Egyenlő lehetőségek vannak, esély nincs sehol. A legtöbb tehetséges gyerek vidéki.
Finnországban aztán a sok tehetséges gyerekből miért lesznek vodkavedelő alkoholisták?

A szar ott is büdös, ott is vannak börtönben, és gyilkosok is vannak.
Mi a faszért nyugtatgatod magad ilyen marhaságokkal,

De még mindig nem a kérdéseimre válaszoltál, szarzsák. Az nem megy?

nincs1itt 2019.06.16. 13:49:23

@György Csaba Nagy: semmit nem értesz, csak személyeskedésig jutsz... kellemes dagonyázást a "völgyben"

taga20 2019.06.16. 14:01:56

@nincs1itt: "semmit nem értesz, csak személyeskedésig jutsz... "

azé bakker, te sem vagy egy aszthiszi szent ferkó haver!:)))

nincs1itt 2019.06.16. 14:04:10

@taga20: az mindég úgy kezdődik, hogy én visszaütök teccik tunni pedellus bá'!

taga20 2019.06.16. 14:10:12

@nincs1itt: hogyne tudnám kisfijam!:)))

azé az mindig boldogsággal tölt el, mikor a nácik irtják egymást:)))

444.hu/2019/06/16/alapitok-leptek-ki-a-mi-hazank-mozgalombol

György Csaba Nagy 2019.06.16. 14:26:14

@nincs1itt: Aki az angol demokrácia állapotát a bankjegyábra és a megnyitási ceremónia alapján méri, az mindent ért a világon. A tisztes öregkor kinek az élettepasztalat adta bölcsességet, kinek a demenciát hozza el. Neked az utóbbitól már nincs félnivalód.

nincs1itt 2019.06.16. 14:30:04

@György Csaba Nagy: ó te szegény! de a tiéd mennyeknek országa!

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.16. 14:40:30

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög: Ezt honnan tudod nagyokos? A Ukip pl. nem is létezett még..Egyébként rendszerváltáskori magyar választási rendszer is a rendszerváltó pártok egyetértésével jött létre,ahogy az az alkotmány is, amely lehetőséget biztosított megváltoztatására kétharmados többség esetén.Vagyis az alapító atyák nem akarták bebetonozni a választási rendszert.A 2010 után előálló új választási rendszer pedig éppúgy vegyes,és egyfordulós,mint a német..

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.16. 14:52:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Baloldali-liberális..Ez megfelel?Mellesleg a dk se nagyon tudja eldönteni,hogy hová tartozik.Vágó liberálisnak tartja a pártot Gyurcsány baloldalinak.Csiki-csuki?Mikor melyik hangzik jobban?
Soros pedig egy bíróságon elítéln pénzügyi bűnöző,aki az összecsalt pénzt politikai befolyásszerzésre használja.A migration aides Siewert is azt mondta azon a bizonyos hangfelvételen,hogy a politikai befolyásszerzés a lényeg..

befolyé

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.16. 15:09:35

@György Csaba Nagy: A brexit előtt is annak tartottátok aztán mi lett a vége?Persze a tökös Boris Johnsonnal nehezebb dolga lesz mint a színtelen szagtalan vén boszorkával..
Mindenesetre a brit választási rendszer sokkalta alkalmasabb egy politikai erő parlamenti felülreprezentálására mint a magyar.Utóbbi rokon a némettel,ugyanolyan vegyes rendszerű.A tisztán arányos rendszerben pedig sokkal inkább szavazógépekké válhatnak a képviselők,hisz nem kell egy adott körzet érdekeit sem képviselniük..

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.16. 15:24:33

@Veszéjben a lyogállamiság !: "Baloldali-liberális..Ez megfelel?"

Nem. Baloldali, jobboldali, liberális, fasiszta. Baloldali és jobboldali és liberális és fasiszta. Baloldali vagy jobboldali vagy liberális vagy fasiszta. Ezek értelmesek. Baloldali-jobboldali-liberális-fasiszta nincs.

"a dk se nagyon tudja eldönteni,hogy hová tartozik."

Az nem párt, hanem szekta.

"pénzt politikai befolyásszerzésre használja."

Már mondtam, hogy nem. A magyarok felemelkedését támogatja. Nézd meg, kinek ad pénzt. Persze nem tud Ondó Viktor milliárdjaival versenyezni, amivel a geci a magyarság tönkretételén dolgozik.

"A migration aides Siewert is azt mondta"

A bájerzsóti meg asszonta, hogy a Pápa egy demens vénember. Kiafaszt érdekli, mit mond egy futóbolond.

György Csaba Nagy 2019.06.16. 15:36:40

@Veszéjben a lyogállamiság !: Nehéz veled, nem vagy egy befogadó elme. Kinek lesz nehéz dolga Johnsonnal? Az Eu-nak biztosan nem, újratárgyalás kizárva. Saját népének inkább mert délibábot kerget. A toryk tudják, mit nem akarnak, és az minden. Azt még nem tudják, mit akarnak, pláne hogy mi elérhető. Aki egy ilyen zavaros tóban főbéka akar lenni, az sztem eleve eszement. Öröm, hogy közel a végkifejlet.
Az arányos képviseletet azért tartom jobbnak, mert könnyebb vele az ügyre tekintő érdemi szavazás. A fő cél jó törvények hozása lenne, ennek eszköze pedig hozzáértő képviselők szakértői véleményeken alapuló érdemi vitája. De a fő ellenség a frakciófegyelem jelen rendje, azt kellene törvényben megtiltani, hogy az érvekkel meggyőzésen túl bármely eszközt bevethessen bármely frakcióvezetés. A jelenleginél terméketlenebb szavazógépet elképzelni sem lehet.

6.Lenin 2019.06.16. 15:38:13

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"A bájerzsóti meg asszonta,"
"Már mondtam, hogy nem. "

"Kiafaszt érdekli, mit mond egy futóbolond. " Te azt se érted, amit te írsz.

Mi van a kérdésimmel, szarzsák?

taga20 2019.06.16. 16:21:51

@Veszéjben a lyogállamiság !: "Persze a tökös Boris Johnsonnal nehezebb dolga lesz"

ez a belterjes angol retek egy fasz. kábé akkora, mint fárázs!

és te ilyen arcokra izgulsz fityeszretek?

taga20 2019.06.16. 16:23:23

@6.Lenin: papa, a kérdéseid olyanok, mint ha valami fogyatékos adná elő a kisegítő iskolából!

6.Lenin 2019.06.16. 16:28:21

@taga20:

Akkor válaszolj rá te. Amennyiben nem, igazolod, hogy ki is a fogyatékos, a cicus már igazolta , ő az, egy rakás szar. Rajtad a sor.

taga20 2019.06.16. 16:32:15

@6.Lenin: mire vagy kíváncsi nyugger? kérdezz!

6.Lenin 2019.06.16. 16:36:55

@taga20:

taga20, tudom, hogy ez tőlem egy inkorrekt kérés volt tőled. (előre tudtam a válaszodat)
Bocs.

taga20 2019.06.16. 16:45:57

@6.Lenin: "taga20, tudom, hogy ez tőlem egy inkorrekt kérés volt tőled. "

az a baj veled fityeszretek, hogy ugatod a magyar nyelvet, és ráadásul még fölényeskedsz is.

túlzott elvárás volt tőlem, hogy egy normális kérdést kapjak tőled. ennyi.

de mit is várhatnék egy faék fityeszsavazótól :)))

6.Lenin 2019.06.16. 16:51:19

@taga20:

Ezt te írtad

"papa, a kérdéseid olyanok, mint ha valami fogyatékos adná elő a kisegítő iskolából!"

Előttem nem kell megjátszanod a .......... t. Szeretnéd, ha leírnám? Ne akard, de nekem se okozna semmit, lényegtelen.

nincs1itt 2019.06.16. 19:00:59

@György Csaba Nagy: látod ezért nem leszel te és a hozzád hasonlók komolyan vehető valakik. először büdös fideszes bunkó vagyok, aztán amikor a te szerény képességeiddel is felfogtad, hogy nem az vagyok, akkor rögtön "paraszt bajor" akiket tudvalevőleg mindenki lenéz és utál, sőt mindent jobban tudó wessie... aki kocsmában böfög, és világmegvált szakmányban. halkan jegyzem meg, mo.-val ellentétben bajor paraszt, bunkók valós demokráciában és meglehetős jólétben élnek. ezt nem a hangyák hordták össze... mi több nekem is részem van/volt benne.

György Csaba Nagy 2019.06.16. 19:34:05

@nincs1itt: Tettél egy tétova lépést az emberré válás útján. Lapozd fel, hogyan indítottál: védted a védhetetlent, a Fidesz országlását, hülyeséget beszéltél az angol demokráciáról, ismeretlenül minősítettél. Ehhez képest sokat szelídültél. A lényeg maradt: működő demokráciában élve egy nem működő, autokráciába fulladt ország vezetésével szimpatizálsz. Ha nem érzed ezt bizarrnak, sajnállak. Rendben, hogy az ember hajlamos elfogadni környezete befolyását, de akkor fogadd el egészen: onnan nézve pláne anakronisztikus, balkáni, feudális, amit Orbán velünk művel, szíveskedj ezt nem védeni, hanem elítélni.

nincs1itt 2019.06.16. 20:42:31

@György Csaba Nagy: látod még nem mindig nem érted! mo. NEM orbán alatt züllött el, ő nem ok, hanem következmény!
minősítem, amit csak akarok! ugyanis liberális demokráciában ez lehetséges! te viszont csak lenézően próbáltál kezelni, mindabból kiindulva, amit meg sem értettél! egyszerűbb lenne, ha azt mondanád: "bocs, mit is akartál mondani?" nem kell felsőbbrendűnek képzelni magad, az egy másik világnézet!

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.16. 21:46:38

@György Csaba Nagy: Faragenak te zseni.A következő parlamenti választáson biztos jobban örült volna ellenfélként Maynek,mint Johnsonnak.
A világ számos parlamenti renszerében alapvető elem a területi képviselet elve,mégha ez neked nem is szimpatikus.A német rendszer is ilyen..

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.16. 22:04:00

@taga20: Szörnyű lehet neked feldolgozni,hogy a brit miniszterelnök egy fehér férfi lesz,és nem egy pakisztáni muszlim,vagy egy leszbikus néger nő.:)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.16. 22:12:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Bevándorláspárti szervezeteket témmogat ,illetve olyan álcivil szervezeteket,amelyek az adott ország törvényesen megválasztott vezetését próbálják destabilizálni,elmozdítani,hogy aztán bevándorláspárti erők kerülhessenek hatalomra.Siewert egyértelműen önleleplezést hajtott végre.Amit mondott,azt a Migration Aid munkatársaként mondta,míg Bayer újságíróként a véleményét..

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.17. 03:16:51

@Veszéjben a lyogállamiság !: "Bevándorláspárti szervezeteket támogat"

:))

Mondj már egy olyan civil szervezetet, ami illegális bevándorlókat hoz az országba. (És független Rogán Antal bevándoroltatótól.) Meg laposföld, meg gyíkemberek... Olyan zöldségeket beszélsz. :))

6.Lenin 2019.06.17. 09:34:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Szarzsák!
"Mondj már egy olyan civil szervezetet," ilyenek nincsenek, a Soros által pénzelt szervezeteknek semmi közük a civilekhez. Ezek a szervezetek külföldről pénzelt ügynökök hálózata. Fizetett ügynökök.
Mellesleg hoznának illegális bevándorlókat, de ott a kerítés, és a törvény. Így csak az örszágot mocskolják másik fizetett ügynökök előtt, nyugaton.

Nagyon ideje volt már a jog elé vinni őket, mint ezrek haláláért felelősöket. Remélem a gazember spekuláns megéri még, hogy ezért is elítélik, és majd véres kézzel dobják a gödörbe.

György Csaba Nagy 2019.06.17. 10:12:14

@Veszéjben a lyogállamiság !: Felértékelsz, annyira zseni nem vagyok, hogy a parlamenti választáson a 2 brexitert lássam a ringben. Addig lezajlik a Brexit, mindenki megnyu8gszik vagy felidegesedik, a toryk maradnak, Farage alatt elolvad a jég, párt nélkül lesz ki volt: kutyabolha.
Választási rendszer annyi van, ahány ország, nekem csak a mienk fáj, de az nagyon. Bármi új csak jobb lesz. Hogy milyen, arról döntsön a felséges nép, a szuverenitás egyetlen forrása.

6.Lenin 2019.06.17. 10:24:11

@György Csaba Nagy:

"Bármi új csak jobb lesz. Hogy milyen, arról döntsön a felséges nép, a szuverenitás egyetlen forrása. "

,A nép döntött, 3x is. Igaz nem úgy, ahogy te/ti szerettétek volna, de ez van.
Győzzétek meg a népet, hogy legközelebb úgy döntsön.

Ne te/ti döntsetek helyettük. Ennyi. Ezt kéne már felfogni, hogy néha a nép nem kér belőletek.
Egy demokráciában az érvényes szavazatok többségét elnyerők képviselik a népet.

György Csaba Nagy 2019.06.17. 11:03:13

@nincs1itt: Látom, még mindig nem érted: Orbán gyökeresen új rendszert vezetett be: az állami és EU-forrásokból kizárólag hű udvarnépét, családját és magát gazdagítja, ezzel a gazdaság versenyképessé tételét kizárja, megteremtette a rendszerszintű lopás feltételeit az Ügyészség, Alkotmánybíróság, bírák. országgyűlés maga alá gyűrésével, korlátozta az önkormányzatok forrásait és jogkörét, gátol minden civil szerveződést és vegzálja őket, ezzel a szükséges polgárosodás gyenge csíráit is elfojtja, ifjaink nevelését egyházi keretbe tereli. Mindezzel a nálunk soha meg nem szűnt feudalizmus egyre mélyebb bugyraiba taszítja az országot. Állandó hamis ellenségképet szít hazug propagandával (EU, migránsok, Soros, liberálisok), ostromlott vár érzetét keltve, hogy az avatott védő szerepét magának fenntartsa, valójában mindenkivel összeveszejt bennünket. Korrumpálja az értelmiséget, akit nem tud, anyagilag és tevékenységében korlátozza. Ma Magyarországon -a külföldi tulajdonban lévő gazdasági részen túl-mindent ő irányít, noha a hatalomtechnikán kívül semmihez nem ért. Ő és csókosai maffiamódszerekkel dolgoznak, rabolják a közpénzt, az udvar körein kívüli gazdasági szereplők tulajdona nincs biztonságban, szabad préda. Fojtogató rendszerben élünk, melynek se jelene, még kevésbé jövője. Ezt a rendszert vetted te védelmedbe, egy liberális piacgazdaságból, mint később kiderült. Mindentudó wessieként viselkedtél, lehülyéztél, kisrigóztál, nem csodálkozhatsz reakciómon. De ez már nem közérdeklődésre méltó, kettőnk ügye, nyalogasd megérdemelt sebeidet, és tájékozódj alaposabban, mielőtt ítélsz.

György Csaba Nagy 2019.06.17. 11:13:41

@6.Lenin: Hát ez az! Ha te úgy látod, hogy választási rendszerünk a népakarat tiszta érvényesítése, a választások lebonyolítása pedig stiklimentes, szabad, a választást megelőző propaganda őszinte és elfogulatlan, hogy ezek összerakva a nép érdekének és akaratának hű kifejezői, akkor talán az Orvosi Szemlében kéne írnod.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.17. 12:29:57

@György Csaba Nagy: Ha ezt 6.Trollnak írtad, akkor kár belé, ő nem is olvassa, csak beleköt, ez az élete. Ha nekünk írtad, akkor köszönjük, kiegészíteném azzal, hogy Ondó Viktor tönkretette az oktatást, összeszerelő robotokat képeznek, nem gondolkodó embereket, minimális az általuk termelt érték. A társadalom, gazdaság fejlődése zsákutcába került, mert a szegény gyerekek 90%-a nem tanulhat tovább, és ők vannak nagy többségben, eltartjuk őket, ahelyett, hogy ők tartanának el minket.

6.Lenin 2019.06.17. 13:01:18

@György Csaba Nagy:

Nem, én úgy látom, hogy kb 3 millióan szavaztak a Fideszre, és 5 millióan nem.
Tehát simán lenne lehetőség a Fidesz leváltására, csak.... és itt a bajotok szerintem.

Állítólag szar minden ebben az országban, tehát túlságosan nem is kéne győzködni a választókat, ......vagy?

Amiről te írsz, az a te véleményed, amivel kevesen értenek 1et.

Kivéve néhány rakás szar, mint a cicus is, de őket meg ki nem szarja le?

Az, hogy nem találjátok a megoldást, nem a kormányon lévők, de főleg nem a választók hibája. Csak meg kéne győzni őket arról, amit írsz, de az még jobb lenne, ha inkább arról írnál, mit is csinálnátok jobban.
Eddigi tevékenységetek csak kárt okozott az országnak, és ezt nem is kell nagyon bizonyítani. Annyira tényleg nem feledékenyek a választók.

Mellesleg én is örülnék megy valóban kormányzóképes ellenzéknek, mert akkor mérhető lehetne valóban mindkettő valós teljesítménye. Most ezt nem lehet, mert nincs megfelelő viszonyításra lehetőség.

6.Lenin 2019.06.17. 13:03:52

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A te véleményed nekem már egy rakás szart se ér. Egy sunyi kis féreg vagy a szememben.

György Csaba Nagy 2019.06.17. 13:21:17

@6.Lenin: A bajunk mindenki baja, a tiétek is, csak nem látjátok, mert el vagytok kábítva. Türelem, mivel a rendszer fenntarthatatlan, bajai egyre nyilvánvalóbbá válnak. Én nem vagyok politikus, nem ragadtatom tettekre magam, csak dumálok, sajnálkozom és várok, abban a meggyőződésben, hogy a rafináltan szőtt ködhálóból a népakarat majdcsak utat tör magának, s a rendszer támogatói akkor nagyon fogják szégyellni magukat. Te pl. kezdheted.

6.Lenin 2019.06.17. 14:05:34

@György Csaba Nagy:

Mitől lennék elkábítva? 74 éves vagyok, átéltem már néhány dolgot Mo-on (is, meg kint is).
Nem minden tökéletes, soha nem is lesz, hiszen a hivatalokban ellenzéki (vagy ellenséges szándékú)honfitársaink is ügyködnek.
A környezetünkben sem mindenkinek az érdeke, hogy a jelenlegi kormány legyen "sikeres".
Ezek sokkal összetettebb dolgok, és nem mindig van lehetőség még a népnek sem, hogy a maga javára döntsön.
Amit itt löx, annak nagy része az egy óvodás vágyálma, vagy megpróbálod a másikat hülyére venni. Egyik verzió sem nyerő, nálam sem, és a jelek szerint másoknál sem.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.17. 15:23:52

@György Csaba Nagy: Politikában,szerelemben soha ne mondd,hogy soha..Farage-t mindenki kiröhögte a Brexit népszavszás előtt,majd a brexit győzelme után temették,hogyhát elfogyott a témája,aztán mégiscsak megnyerte az EU parlamenti választást..Persze a torykban felébredt az életösztön,és várhatóan egy karakteres politikust választanak miniszterelnöknek.Ettől még a brit rendszer sokkal inkább felülreprezentál,mint a magyar,mely a német választási rendszerrel rokon..

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.17. 15:50:03

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem tud hozni az országba,mivel a kormány lezárta a határokat.Egyébként megtenné..Siewert önleleplezése egyértelműen utal a politikai befolyásszerzésre való törekvésre..

György Csaba Nagy 2019.06.17. 16:33:32

@6.Lenin: Tényleg sok mindent átéltél, bár az élő névadódat lekésted, de rögzült benned "az ellenség a pártban van" lózung. Rossz hírem van: nincs Párt, nincs kormány, nincs Parlament, semmi nincs, csak Orbán. Akik körülötte színre lépnek, csak akarat nélküli bábok, akiknek szabad néhány szólammal aláfesteni a Nagyúr döntéseit. A Párt nem tanácskozik, meghallgatja a szózatot. A kormány szerkezetileg is beteg (pl. a legfontosabb terület, a gazdaság egybevonva egy jellegtelen hivatalnok alatt, nincs önálló pénzügyminisztérium), a kormánytagok részben udvari bolondok, részben székdíszek, de minek is másképp, hisz mindenben Viktor dönt, a Parlament szavazógép, vezényszóra nyomja a gombot az elfuserált törvényekhez. Nincs csapatmunka, Viktor egyedül mindent jobban tud. Ez ma Magyarország, ehhez tapsikoltok. Csirketolvajok vagytok, szavazva részei a nagy rablásnak, holott tőletek is lopnak, de ti a győztes vigyorával szemlélitek a pályát. Ehhez nekem nincs hajlamom, még nem estem át 2 agyvérzésen, mint nagy névadód.

6.Lenin 2019.06.17. 17:00:28

@György Csaba Nagy:

Ne haragudj, de már írtam, hogy a véleményeddel nem tudok mit kezdeni. jogod van hozzá, de nem sok az alapja. És majdnem érdektelen is.
Mennyivel jobb, ha egy hatalmon lévő kormány külső érdekek mentén hoz döntéseket?
Mennyire szólnak bele ebbe a NÉPEK ?

Ma az én, és sokaknak teljesen eltér a véleménye a tiédtől. a gyakorlat eddig minket igazol. Mi lesz később? Rossz irányba is mehetnének a dolgok (ellenzék hiányában) ?
Benne van, mint mindig mindenhol, minden esetben.

Akkor váltani kell. ezért lenne kívánatos egy kormányzásra képes ellenzék megléte. Nincs, és ez nem a kormány hibája. Bármit próbálsz ennek az érdekébe indokként felhozni.

Amennyiben az ellenzéki média propagandája igaz lenne, nem lenne gond a kormányváltás, sőt annak sincs alapja, hogy valóban egy kívánt kormány jönne utánuk.

Miért nem ezekről vitázunk? Mi is hiányzik valójában. Kinek kellene ezért tennie?

Leváltják ezt a kormányt, rendben, aztán megszavazzák ismét a Gyurcsány vezette, bárkit kiszolgálni képes, tehetségteleneket. Akkor az kinek a hibája lenne?
Akkor jól döntenének a választók? Volt már néhányszor ilyen, és hová vezetett?

Mi a faszért kellene nekünk magyaroknak mindig mindent újrakezdenünk? Mert bizonyos külső érdekeknek ez felel meg? Színes üveggyöngyökért ez megérné?

Millió kérdés, miért nem ezekre keressük a válaszokat?

György Csaba Nagy 2019.06.17. 17:40:34

@6.Lenin: Miért kellene újrakezdenünk? Mert teljesen rossz irányba "haladunk", és jelen rendszer képtelen a megújhodásra. Nem tudom, a leírtakon felül mi kell még neked, hogy ezt belásd. Ütőképes ellenzék tényleg kellene, de nincs, mostanában sajna nem is lesz, mert nincs rá tömegigény, a nép jobbágyszemléletű és kábult. Ez annyit tesz, hogy a megoldás késik, de eljön, mert a rendszer bajai egyre fokozódnak.
Hogy az alternatíva idegen hatalmak kiszolgálása lenne, az agyrém. Gazdaságilag ki vagyunk szolgáltatva, jobban aligha lehetne, politikailag az EU- és NATO-tagság köt, semmi tartalma a nemzethyeskedésnek, sem riogatásodnak. A korrupció, nepotizmus és klienspolitizálás az, ami megnyomorít bennünket, ezek leküzdését vagy akár javulást Orbántól nem lehet várni.
A titeket igazoló eredmények azzal kezdődnek és végződnek, hogy Európához hangyányit zárkóztunk, szomszédságunkhoz lemaradtunk. Egy személyiségzavaros ember diktatúrájától jobb jövőt, egészséges működést várni óvodás álom. Ezért kell újrakezdeni, olyan-amilyen ellenzékkel is, mert most csak sodródunk valódi kormányzás nélkül, rossz irányba.

6.Lenin 2019.06.17. 17:58:46

@György Csaba Nagy:

" Ütőképes ellenzék tényleg kellene, de nincs, mostanában sajna nem is lesz, mert nincs rá tömegigény, a nép jobbágyszemléletű és kábult. "

Gondolom személyesen ismersz mindenkit, és nyilván ezt meg is beszéltél velük.

A megoldásról ezek szerint halvány fingod sincs. Rossz helyzetértékelés miatt nem is lehetne.

Kösz az eddigi közreműködésed, de veled erről a kérdésekről értelmetlen tovább véleményt cserélni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.17. 18:03:17

@György Csaba Nagy: "Nem tudom, a leírtakon felül mi kell még neked, hogy ezt belásd."

Agy.

György Csaba Nagy 2019.06.17. 18:40:54

@6.Lenin: Utolsó mondatoddal egyetértek, Pá, örök időkre!

6.Lenin 2019.06.17. 18:43:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Te szarzsák, ha lenne agyad válaszoltál volna kérdéseimre.

tamáska99 2019.06.20. 11:20:01

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nagyon-nagyon útszélire butított kifejezésmóddal rendelkező kocsmai csövesek irányítanának tán holnaptól??? Isten remélhetőleg megment tőletek...!!!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.20. 12:07:59

@tamáska99: "csövesek irányítanának tán holnaptól?"

Az jó lenne. Azok se irányítanák az országot, mint Ondó Viktor, de legalább nem lopnák el a GDP 3%-át. Sőt, ha hagynák, hogy a szakemberek végezzék a dolgukat, még Romániát is lehagynánk.

tamáska99 2019.06.20. 12:45:24

Hatalmat undormány módon és minden áron... a másikat kicsit sem tisztelve, a múltat semmikép sem akarni ismerni! """szakemberek... lopás meg még a románok is""" demagóg populista szöveg alpári módon kifejezve::: GRATULA kicsi cirmos...!
süti beállítások módosítása