B1 blogcsalád



Megbukott Orbán terve, mégis maradna a Néppártban

2019. május 30. - nickgrabowszki

Sőt, Webert is támogatná. macor.jpg

A kormány szerdai ülésén úgy döntött, hogy határidő nélkül elhalasztja a közigazgatási bírósági rendszer bevezetését - jelentette be Gulyás Gergely csütörtökön. A kancelláriaminiszter a határidő nélküli elhalasztást azzal indokolta, hogy az elképzelés európai és nemzetközi vita középpontjában áll.

Hogy vitatott, az finom kifejezés: a Fidesz pártbíróságának felállítását minden Fideszen túli érintett és kívülálló annak látta, ami:

a jogállamiság maradéka eltiprásának, újabb lépésnek az önkényuralom felé.

Hogy mégis visszavonják (illetve elhalasztják), az annak a jele, hogy Orbán Viktor kénytelen egy gesztust tenni az európai politika meghatározó erőinek. Azaz belátta, hogy megbukott a terve, és megváltoztatta az elhatározását, mégis maradna az Európai Néppártban.

Az utóbb hónapokban már egyedül csak Orbán látta úgy, hogy az EP-választáson komoly áttörést érhetnek el a szélsőjobboldali, rasszista-populista formációk. A közvéleménykutatásokból és a tagállami parlamenti választásokból azonban egyértelműen kitűnt, hogy az antiliberális áttörésre nincs esély.

Köszönhetően elsősorban annak, hogy az Uniót évek óta nem éri komoly migrációs nyomás. A "keresztény kultúrát" és az európai életformát érintő apokaliptikus veszély már főként csak a a Fidesz alternatív univerzumában létezik és a magyarországi kormánypárti szavazótábor megtévesztését/egybentartását célozza.

A döglött lóról végül Orbánnak is le kellett szállnia, bár ezt beismerni soha nem fogja.

A választások eredményeképpen azonban nem jött ki a matek: nem hozható létre egy jobboldali koalíció az Európai parlamentben a jobbközép Néppártból és a három szélsőjobboldali frakcióból.

Orbán stratégiája kudarcot vallott. Most már az a legjobb számára, ha marad az eddig - egy évvel ezelőttig - biztos hátországot jelentő Néppártban, a német kereszténydemokraták védőszárnya alatt.

Eddig azzal fenyegette őket, hogy ha ki merik zárni, akkor

  • szétszakítja a Néppártot,
  • még szélsőségesebb/autoriterebb irányba fordul.

Ezeket továbbra is lebegteti: nem vonták vissza a pártbíróságok tervét, csak határozatlan időre elhalasztották.

Ugyanakkor ez egyben egy ajánlat is. A Fidesz néppárti tagságának sorsa ugyanis már nincs Orbán kezében: arról a nagypolitikai játszmák döntenek.

Az EP irányításának és az Európai Bizottság felállításának eddigi módja, a Néppárt és a szocdemek kvázi nagykoalíciója már nem működőképes, mert nincs többségük az EP-ben, amelynek rá kell bólintania a Bizottságra.

Új koalíció létrehozására több terv is volt.

  • Például Orbáné a szélsőjobb bevonására, amelyik megbukott.
  • Vagy a szocdemeké, akik a Macront és a liberálisokat, továbbá a zöldeket és a baloldalt vonták volna be a Néppárt helyett, de az sem kapott többséget.
  • Valamint a legnagyobb sikerrel kecsegtető centrista terv: Néppárt + szocdemek + liberálisok + Macron pártja(i).

Az alkudozás pillanatnyilag ez utóbbin folyik, de elakadni látszik, mert Macron ragaszkodik ahhoz, hogy az EB elnöke francia legyen (a néppárti alelnök Michel Barnier), Merkel és a németek viszont nem nem engednek Manfred Weberből.

Macron egy további feltétele a Fidesz kizárása a Néppártból, és Orbán süllyesztőbe küldése, tehát a terv megvalósulása éppen nem érdeke a magyar autokratának. De mivel megmerevedtek az álláspontok a németek és a franciák között,

Orbán lát egy kis lehetőséget a túlélésre.

Most gyakorlatilag azt ajánlja, hogy a Néppárt és a szocdemek a liberálisok és Macron helyett az egyik erősen jobbosnak tartott frakciót, a Konzervatívok és Reformereket vonják be, ahol például a brit toryk is vannak, vagy a lengyel kormánypárt, a Jog és Igazság, Orbán szövetségese.

Ez 179+150+58 = 387 képviselőt jelentene, meglenne a parlamenti többség. Elvileg, mert a terv több ponton is megbukhat.

  • Például akkor, ha a Konzervatívok és Reformereke nem támogatják az ötletet.
  • Vagy akkor, ha a szocdemek utasítják el a szélsőjobbal való szövetséget. 

De ha meg is valósul, az voltaképpen Manfred Weber bizottsági elnöki posztjáról szól. Azaz

a Fidesz most éppen annak Webernek gyűjt szavazatot, akit alig két hete nevezett alkalmatlannak.

De azóta sok minden történt, megbukott Strache és az európai szélsőjobb áttörés. A túlélésért pedig semmi se drága.

Ki fog még derülni, hogy Kelet-Ázsia mindig is Óceániával állt háborúban, Manfred Weber pedig soha nem sértette meg a magyarokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr414869730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FCUK5 2019.05.30. 13:07:11

Nick, hozzád képest a sánta kutya száguld. Webert már félrerakták. A többire ki sem térek, annyira vicc vagy. :)

látjátok feleim szümtükkel 2019.05.30. 13:07:54

Ki fog még derülni, hogy Kelet-Ázsia mindig is Óceániával állt háborúban, Manfred Weber pedig soha nem sértette meg a magyarokat. ÖÖÖ

Hát persze Soros, meg a Gyurcsány sértegette.

Úgy tűnik, ottan a nagy pocsolyán túl igen erősen szorongatták a mogyorót.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.05.30. 13:14:12

Orbán nem fog kiállni Weber mellett.

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.05.30. 13:36:03

A fidesz csalással nyert!!! Ezért a néppárt kérésére be sem engedik a EP-be!!!! A mandátumait szét fogják osztani a többi magyar demokratikus párt között!!!

GNDL 2019.05.30. 13:46:48

Most itt nem csak a „nagykoalícióról” van szó az EP-ben, hanem arról is hogy a Tanácsnak kell olyanokat jelölni a posztokra (EP-, Bizottság- és Tanács elnök, ECB elnök és külügyi képviselő), akiket aztán az EP nagy többsége tök egyetértésben megszavazhat. A Tanácsban meg csak 1 fő ECR van, a lengyel miniszterelnök, mellette csak EPP, ALDE (ők ha jól tudom 8 országban adnak miniszterelnököt a 28-ból) és S&D kormányfők...

Szóval, ha stabil többséget akar az eddigi S&D és EPP „nagykoalíció”, márpedig stabil többséget kel összeszedniük mivel alapvető reformokra van szükség az EU-ban, ennek hiánya erodálta egyébként az S&D és az EPP szavazótáborát is, akkor az éppen feljövő libsikkel kell megbarátkozniuk... közelebb állnak mind az S&D-hez mind az EPP-hez, mint bárki tőlük (szél)jobbra-balra... ráadásul sok tagállam kormányfőjét is adják, szóval mondom én, libsik a jó választás. :)

István Tamasi 2019.05.30. 15:51:22

A csüngőhasú suttyó nagyon ropja a pávatáncot mert rájött, hogy nagyon is szüksége lenne a fősodor pártcsoport védőernyőjére. Ezért képes segget csinálni a szájából hiszen ebben úgyis nagy gyakorlata van.

István Tamasi 2019.05.30. 15:52:18

@közíró MAXVAL bircaman:
Nyugodj meg, a hozzád hasonló bulesz birkákért biztosan nem fog kiállni.

morpho 2019.05.30. 16:28:33

@közíró MAXVAL bircaman: Tök mindegy, hogy Orbán ki mellett áll ki. Orbán nem tényező Európában, sosem volt az és, csak a hozzád hasonló seggfejek hiszik azt, hogy ez nem így van. Viszont hozzád hasonló seggfejből Európában kevés van. Ezért aztán a te véleményed sem érdekes. Ez van birka. Elfogytál. Pedig én bírlak amúgy. (talán a kurvaanyázás nem kellett volna, de az antilibsi hülyeséged szórakoztató)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.05.30. 16:37:43

keden orban buk
csutortokon a terv
minden keden es csutortokon

belaim7005 2019.05.30. 17:10:06

ettől a sok rizsától függetlenül, fosik a fidesz, csak jó lenne a fősodorban a fazék mellett maradni:))))))))))

FCUK5 2019.05.30. 17:10:13

@morpho: nem is ő a tényező, hanem a magyar miniszterelnök, minden olyan szavazáskor, amikor kel la többséghez, vagy amikor egyhangú szavazás az előírt. sorry, de ez van :)

AvéCézárVavan 2019.05.30. 17:22:09

Rá szokott sz@rni az asztalra, pár(tucat)szor eltakarítottak után, aztán elzavarták, most meg csak egy kérdése van: "Mi lesz a vacsora?"

AvéCézárVavan 2019.05.30. 17:23:01

Rá szokott sz@rni az asztalra, pár(tucat)szor eltakarítottak után, aztán elzavarták, most meg csak egy kérdése van: "Mi lesz a vacsora?"

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.05.30. 17:26:12

@morpho:

Nem is neki egymagában kell tényezőnek lennie.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.05.30. 17:26:40

nincs nekilye sulya
hisz a fityes a belyutot 59 pártból csak a 8. legnépeseb
bezeg a timerman csodátt muvelt 11%-os foradalmi vilákbéke gyozelmett értel

csüngőhasú norvégbáró 2019.05.30. 17:34:03

@AvéCézárVavan:

""Mi lesz a vacsora?" "

ez a staddioncziggány soha nem fog leszokni a lopásról.

taga20 2019.05.30. 17:35:35

mi van fityeszpatkányok, a patkánykirályotok megint hozza a formáját?

az az igazság rohadékok, hogy az istenetek a geci, egy gyáva potrohos patkány.
aki rá nézz, az csak köpni tud, olyan szánalmas ez a csúti bűnöző!

na büszkélkedjetek fityesz jobbágyok, én csak röhögök rajtatok és a geci gazdátokon!

:)))))))))))))))

látjátok feleim szümtükkel 2019.05.30. 17:38:24

Lehet, hogy a pávatáncot nem is a pocsolán túl rendelték meg? Hiszen ha kibasszák a fideszt a néppártból, akkor ki lesz kelet felé a hirhordó?

Azért politikus, és párt ennél jobban nem alázhatja meg magát, mint ahogy Orbán tette ezzel a választással. Orbán képén vastag a bőr, elbírja, no de a fidesz tagság képén is vastag?

látjátok feleim szümtükkel 2019.05.30. 17:41:15

@közíró MAXVAL bircaman:

Dehogynem neki kell egymagában, hizen a magyar nép nevében csak ő jár a minisztrelnökök konferenciájára, és arról sok fontos belső dolgot csak ő tud.

taga20 2019.05.30. 17:49:13

@közíró MAXVAL bircaman:

majd összefog löpennel meg szálvinivel.

hoppá, még sem!:))))))

AvéCézárVavan 2019.05.30. 17:50:19

@csüngőhasú norvégbáró: Arról a cigánylopásról nem tud leszokni, ami úgy néz ki, hogy feltöri az autód, a kár ötszázezer, kitépi az ötvenezres rádiót, és eladja ötezerért....

AvéCézárVavan 2019.05.30. 17:51:07

@csüngőhasú norvégbáró: Arról a cigánylopásról nem tud leszokni, ami úgy néz ki, hogy feltöri az autód, a kár ötszázezer, kitépi az ötvenezres rádiót, és eladja ötezerért....

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.30. 17:51:08

@látjátok feleim szümtükkel:
"párt ennél jobban nem alázhatja meg magát, mint ahogy Orbán tette ezzel a választással"

Uggy van, Megbúkót az Orbán !!!

Meg alázó, 52,56 %-ós búkás, ilyen szörnyű búkás még sosem volt !!!

Hogy bírják a hívek ezt a sók meg alázást el visellni ???

taga20 2019.05.30. 17:55:22

@Szergej Szergejevics Szergejev:

mi van szergej, darabos a benzin a fordító programodban?:)))

Toportyán Zsóti 2019.05.30. 18:03:50

1 zseni volt aki elintézt strachét és egyuttal az illibsi álmokat,szopórolleron vannak a felfüggesztett és haverjai.

Toportyán Zsóti 2019.05.30. 18:06:41

@közíró MAXVAL bircaman: Sajna szopórollerra lettetek ültetve,1 zseni elintézte fajtátk 1 időre a strache videó jó időzítésével....Már nem volt időtök korrigálni csak tírgyepelni.

csüngőhasú norvégbáró 2019.05.30. 18:11:36

@Szergej Szergejevics Szergejev:

"Uggy van, Megbúkót az Orbán !!!"

jah, de jó lenne ha ez a kövér staddion cziggány nem a mi lóvénkat lopná, szépen gyarapodik lölő mellett a tzibborczz vejecskéje is mi?

éppen csak a magyar fiatalnak nem jut albérletre se, mi? faszfej fidesscsicska.

Toportyán Zsóti 2019.05.30. 18:12:24

@Szergej Szergejevics Szergejev: Rettegés az élet számotokra Vona Gábort lebuzizó alja nép ,túl nagy a rés a pajzson,legaljasabb módon kő eltaposni mindenkit aki veszélyt jelen o1g teljhatalmára.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.05.30. 18:32:32

@taga20:

Mindenképpen lesz ilyen összefogás, ez szükségszerű.

taga20 2019.05.30. 18:34:15

@közíró MAXVAL bircaman:

mi van hantabój? recseg-ropog az illiberális szar putyini rendszer magyar képviselője?

:))))))))))))

jó hírek:)

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.05.30. 18:35:01

@Toportyán Zsóti:

Én biztos nem lettem "szopórollerra téve". De még a Fidesz se.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.05.30. 18:35:39

@taga20:

Nem hallok recsegést. Pedig erősen fülelek...

taga20 2019.05.30. 18:37:01

@közíró MAXVAL bircaman:

asztán együtt pávatánccol ez a három szerencsétlen populista rohadék, mi?

birka rossz oldalon állsz! még van időd visszatérni a gyökereidhez, te gyökér!

:))))))))))))))

csüngőhasú norvégbáró 2019.05.30. 18:38:08

@közíró MAXVAL bircaman:

"Nem hallok recsegést. Pedig erősen fülelek... "

hogy fülelsz úgy, hogy a nyelved közben orsós főstróman staddioncziggány valagában van?

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.05.30. 18:40:14

@csüngőhasú norvégbáró:

Független közíró és mélyelemző vagyok, nem kapcsolódom aFideszhez.

taga20 2019.05.30. 18:40:15

@csüngőhasú norvégbáró:

birka két felé is tud koncentrálni:)))

Cycmen 2019.05.30. 18:40:16

"Az EP irányításának és az Európai Bizottság felállításának eddigi módja, a Néppárt és a szocdemek kvázi nagykoalíciója már nem működőképes, mert nincs többségük az EP-ben, amelynek rá kell bólintania a Bizottságra."

Alakul. Akkor mégsem olyan elsöprő a liberális győzelem?

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.05.30. 18:42:44

@taga20:

Én jó oldalon állok, ezért is nem tudok bukni.

taga20 2019.05.30. 18:43:45

@Cycmen: a geci és löpen ribanc és szálvini mindenkit elsöpört. nincs mese mirr-murr.

mit iszol, fizetem?:)))

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.30. 18:44:49

@Toportyán Zsóti: "Rettegés az élet számotokra Vona Gábort lebuzizó alja nép"

Vona Gábort nem én/mi "buziztuk le", hanem Terry Black transzvesztita előadóművész outolta. A bulvárlapok lehozták, és mindenki eldöntheti, hogy kinek akar hinni.

De amúgy most mégis hogy jött ide? Az érintettek közül az egyik már visszavonult a politikától, a másik meg az ötödjére kiújult rákkal élete utolsó küzdelmét vívja; politikailag egyikük sem releváns már.

"legaljasabb módon kő eltaposni mindenkit aki veszélyt jelen o1g teljhatalmára"

Eltaposni a jelek szerint nem kell senkit, pl. az LMP és a Jobbik saját magát szalámizta fel. Ezért jött fel helyettük megint Gyurcsány, az ellenzék állócsillaga, biztosítva, hogy a következő 3 választást is elbukja az ellenzék. Orbán és a Fidesz meg csak kért egy kávét és építik az országot.

www.google.com/amp/s/www.portfolio.hu/gazdasag/felrobbant-a-magyar-gazdasag-mindenkit-megeloztunk-europaban.324269.html%3famp

taga20 2019.05.30. 18:45:16

@közíró MAXVAL bircaman:

mi sem látunk problémát, csak röhögünk rajtad és a csúti gecin:))))))))))))))))

csüngőhasú norvégbáró 2019.05.30. 18:45:35

@taga20:

érdekes, az elsöprő győzelem ellenére itt rohad a fidesscsicskák hada, hogy lehet? :D

valami mégis bűzlik a cziggány háza táján, amiért ennyire nyalni kell?

taga20 2019.05.30. 18:49:27

@csüngőhasú norvégbáró:

szerintem a patkányok érzik, hogy süllyed a hajó és futnak, menekülnek.

birka konkrétan leszopja magát. pedig ezt a rohadékot bottal se piszkálnám:)

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2019.05.30. 18:51:32

@taga20:

A kisemberek is vidámak. Gazdáid miatt.

csüngőhasú norvégbáró 2019.05.30. 18:51:36

@taga20:

"csak röhögünk rajtad és a csúti gecin:)))))))))))))))) "

annak ellenére, hogy a csutti cziggány szinte minden médián, közpénzen egy éven át tolta a soros migráncs brüsszel dumát, összekalapozott 53% ot, elég szép....
ebben benne van még a krumplis cigány és az unortodox ukrán szavazó is.
az agymosás nem ment olyan simán. 47% leköpte a cziggányt.

tapsikoljunk a staddioncziggánynak.

remélem a fiatalság rájön, hogy ha TIBBORCZnak milliárdok járnak, mert orbi golyóit simizi, nekik is jutnia kellene egy kis fizetésnek a CSOK hitel helyett, ami röghöz köt és nyomorba dönt!!

éljen a főstróman, és annak staddioncziggánysága!! éljen aq vastag banán!

rasztaszív 2019.05.30. 18:55:42

@Szergej Szergejevics Szergejev: addig gyurcsányoztok,míg kétharmada lesz.

taga20 2019.05.30. 19:03:15

@Szergej Szergejevics Szergejev:

"Vona Gábort nem én/mi "buziztuk le", hanem Terry Black transzvesztita előadóművész outolta. A bulvárlapok lehozták, és mindenki eldöntheti, hogy kinek akar hinni."

a kurvaanyádnak hazudozzál fityeszribanc!

taga20 2019.05.30. 19:05:13

@közíró MAXVAL bircaman:

a kis emberek leszarják a gazdádat. legyen az a kágébésputyin vagy a populista putyinpincsi csútigeci.

Cycmen 2019.05.30. 19:10:41

@taga20: mit iszol, fizetem?:)))..........................

Semmit! Depis vagyok Orbán miatt, ember még ennyiszer, ilyen sokféleképpen nem bukott meg és nagyon félek hogy még nincs vége! Egy korty sem menne le a torkomon! Hüp hüp!

taga20 2019.05.30. 19:14:13

@Cycmen: "Depis vagyok Orbán miatt,"

na ne legyé má! akkor nekem is rossz kedvem lesz!:)))))))))))))

2019.05.30. 19:16:37

@rasztaszív: Komoly nagy párt képviselője, akik 17%-ot értek el otthon a választásokon, nagyjából Gyurcsánnyal egy szintű erősségűek. Az viszont nem teljesen világos, hogy mi a nyavalyát keresnek az EPP-ben, amikor azt nyilatkozta, hogy az a baja Magyarországgal, hogy nem liberális? Nem lehet a demokrácia híve, ha nem érti, hogy itt a többség nem a liberalizmust választotta, azért nem kellene ránk erőltetni! Moszkva népidemokráciája ellen is lázadtunk, most meg a sok idióta a liberális demokráciát akarja ránk erőszakolni. Ha a többség arra szavaz, akkor majd az lesz, ez a demokrácia!

csüngőhasú norvégbáró 2019.05.30. 19:17:09

@Cycmen:

"Semmit! Depis vagyok Orbán miatt, ember még ennyiszer, ilyen sokféleképpen nem bukott meg és nagyon félek hogy még nincs vége! "

EU lové nélkül a cziggányod gyorsan bukna, nem lenne stróman ingyé neki, papika.

ezért aggódj inkább... de addig is, megtennéd, hogy csendben szopkodod a sarokban csutti gecit?

Cycmen 2019.05.30. 19:23:40

@taga20: Köszönöm az együttérzést, tudtam hogy számíthatok rád drága barátom! :P

taga20 2019.05.30. 19:23:47

@Tényelek: "Moszkva népidemokráciája ellen is lázadtunk, "

te bazdmeg a csekettőt nézed?
ebben az elcseszett kurva országban, a geci gazdád putyini mintára melózik!

te tényleg fogyatékos vagy?

2019.05.30. 19:26:01

Ha eddig valakinek nem nyílt volna ki szeme, hogy lássa a politika kizárólag a hatalom megszerzéséről szól és semmi keresni valója nincs ott a polgárok érdekének, az most láthatja, hogy bárki-bárkivel hajlandó összefogni, hogy ő fogja gyeplő, az sem baj ha öten fogják de ő köztük legyen.
Összefog az antagonisztikus ellentétben leledző jobb és baloldal. Még kimondani is röhej, azért a két oldal, mert sohasem lehet egy, erre fel van a pénz ... . Ha ez is kevés, akkor még a közfalat is bevonják a liberálisok képében.
Az azért jó ebben a gátlástalan hatalomra kerülési versenyben, hogy a bulimiásoknak nem kell az ujjukat letolni a torkukon, hogy hányni tudjanak, elég ha követik az EP hatalmi játszmáit.

taga20 2019.05.30. 19:26:18

@Cycmen: "tudtam hogy számíthatok rád drága barátom! :P"

hát szerintem itt még nem tartunk tezsvérem, de ha majd a liberális halálbrigádok vadászni fognak rád, akkor én foklak elbújtatni:)

rasztaszív 2019.05.30. 19:28:47

@Tényelek: egy demokratikus közösség kiveti magából a fasisztákat - és ez is a demokrácia!!!

2019.05.30. 19:29:16

@taga20: Na ja, dán mintára meg akarták csinálni a közigazgatási bíróságokat, erre fel kiderült, hogy az Dániában a liberális demokrácia jelképe, itt meg a diktatúráé lenne, .. Ja Putyin minta :-) .

2019.05.30. 19:32:13

@rasztaszív: "egy demokratikus közösség kiveti magából a fasisztákat"
Nagyon helyes, bár ez nem időszerű, mert Európában egyetlen fasiszta vagy náci párt sincs, még csak születőben sem. Az viszont komoly demokrácia deficit Európa nyugati felén, hogy az ugyanolyan elven működő kommunista pártok szabadon működhetnek.

taga20 2019.05.30. 19:34:45

@Tényelek: aki dániával hasonlítja össze a geciféle magyarországot, az fogyatékos.

amire itt te kivered hetek óta, az a putyini illiberális modell, amit a gazdád a csúti geci is imád.

azé vicces gyerek vagy, még ha fityesznyugger is vagy:))))))))

rasztaszív 2019.05.30. 19:34:47

@Tényelek: ja,játszd csak a hülyét...:)bár tőlem komolyan is gondolhatod.végül is, van aki szerint lapos a föld...

2019.05.30. 19:46:37

@taga20: Lehet bogarászni és kiderül, hogy ami kint hűde liberális az itt diktatórikus, autoriter!
e-justice.europa.eu/content_judicial_systems_in_member_states-16-hu.do
Csak mert egyenlő mércével mérnek vagy tudják, hogy melyikkel lehet megfogni a jogszerűtlenül dolgozókat és féltik az itteni érdekeiket.

2019.05.30. 19:49:30

@rasztaszív: Semmi gond, ha ön szerint a komcsik beleférnek a demokráciába, szerintem nem, de ettől még nem leszek laposföld hívő!

rasztaszív 2019.05.30. 19:52:40

@Tényelek: ne a saját terelésedet ragozd,hanem mutass EGY olyan fasizmus meghatározást,ami nem illik pontról pontra az orbánodra!

taga20 2019.05.30. 19:57:56

@Tényelek: elekbácsi, hijába teccik itt vergődni, akinek van egy kis esze, az vágja, hogy a csúti geci egy rohadék.

lehet itt dániázni, meg merkelezni, meg makramézni, de akinek van egy kis gerince, az leszarja a gazdádat és rendszerét.

enyike.

2019.05.30. 20:05:39

@rasztaszív: A világ normális részén a római jog alapján a nemleges bizonyítás nem elfogadott gyakorlat, pontosabban törvény tiltja.
Kérem bizonyítsa, hogy ön nem a saját neméhez vonzódik, vagy azt, hogy nem tört be a szomszéd lakásába! :-)

2019.05.30. 20:08:08

@taga20: "az vágja, hogy a csúti geci egy rohadék."
Ha így látja, akkor biztosan így van ön szerint, de ez érzelmi alapú megközelítés, persze ehhez is van joga mindenkinek, de szerencsére a világ most még nem így működik, hogy ez kötelező legyen másoknak is így látni!

rasztaszív 2019.05.30. 20:09:07

@Tényelek: ez nem jogi ügy,hanem vita,és az,hogy te választhatnál,az egy könnyebbség - mégsem tudsz élni vele.

alöksz róz 2019.05.30. 20:13:29

@Tényelek: nem jól csinálod.
ha állítasz vagy kétségbe vonsz bármit és utána leírod hogy "arisztotelész", akkor mindent neki kell bebizonyítani, akár be lehet, akár nem.

alöksz róz 2019.05.30. 20:14:58

@rasztaszív: mutasd az ÖSSZESET és akkor mutatok belőle legalább egyet!

arisztotelész.

rasztaszív 2019.05.30. 20:15:21

@alöksz róz: na,megszólalt a vitaképesség szakértője...:)

rasztaszív 2019.05.30. 20:17:19

@alöksz róz: igen,az egy szép eredmény lesz,ha ki tudtok mazsolázni jó sok meghatározásból néhány pontot,ami nem passzol...:)

taga20 2019.05.30. 20:17:47

@Tényelek: "persze ehhez is van joga mindenkinek, de szerencsére a világ most még nem így működik, hogy ez kötelező legyen másoknak is így látni!"

pedig igény az lenne rá. lásd a putyini és a csúti geci rendszerét.
ja és a jobbágyait, ahogy kérik, követelik, hogy vezessék be az illiberális faszságot.

alöksz róz 2019.05.30. 20:21:42

@rasztaszív: azzal ne törődj, nekünk elég egyet találni aminek egyetlen pontja nem stimmel és jók vagyunk :-)

na mutasd a meghatározásokat, hadd mazsolázgassunk

alöksz róz 2019.05.30. 20:22:52

vagy megint megfutamodsz? :D

2019.05.30. 20:26:11

@taga20: "vezessék be az illiberális faszságot. " A világon a legtöbb ember nem liberális, ennél fogva nem is olyan társadalomban él. Amikor a franciák felvilágosodtak és áttértek a liberális vallásra a katolikus helyett, évekig működtették a nyaktilókat, hogy sikerüljön nekik többségbe kerülni és még így sem jött nekik össze. A liberális világon kívül is van élet, azért mert valaki heteroszexuális vagy a családját akarja támogatni a migránsok helyett, attól még ő is ember!

2019.05.30. 20:30:03

@rasztaszív: Nincs időm vadászni, szóval elfogadom @alöksz róz felvetését. Lássuk azt a felsorolást!
De ettől függetlenül állítom, hogy nem normális úgy hazavárni az asszonyt minden nap, hogy már pedig hitelt érdemlően bizonyítsa, hogy aznap sem csalta meg!

taga20 2019.05.30. 20:30:59

@Tényelek: "azért mert valaki heteroszexuális vagy a családját akarja támogatni a migránsok helyett, attól még ő is ember!"

mi a kurvaanyád van elekbácsi? köcsög vagy, vagy miről hadoválsz?

bazdmeg, a fityesz elfekvőben mindenki olyan retardált, mint te?

rasztaszív 2019.05.30. 20:32:50

@alöksz róz: aha.ha sok meghatározás közt találtok olyan pontot,ami nem passzol,akkor már nem is fasiszta...?:)))

felajánlottam,hogy választhattok a meghatározások között,ez azt jelenti,hogy nektek kell csak egy olyat mutatnotok,amit elfogadtok,nem azt,hogy nekem kellene mindet előtúrnom.csak a te kifordult agyadban:)

rasztaszív 2019.05.30. 20:34:51

@Tényelek: akkor ne vadássz sokáig(úgysincs sok esélyed...:) ),válassz egyet.

Európai téridő 2019.05.30. 20:41:37

Szokás szerint olyasmiket is ráfogtok OV-ra, ami soha nem állt szándékában. Tipikus firkásztrükk egy kvázi-firkászorgánumban.

2019.05.30. 20:45:34

@rasztaszív: Hol az összes meghatározás, hogy tudjak választani?

eszti..... 2019.05.30. 20:48:10

@Tényelek:

"A liberális világon kívül is van élet, azért mert valaki heteroszexuális vagy a családját akarja támogatni a migránsok helyett, attól még ő is ember!"

Ez annyira megható volt, hogy megkönnyeztem.

rasztaszív 2019.05.30. 20:48:27

@Tényelek: egyet sem ismersz...?:)akkor mire föl pampogsz?:)

taga20 2019.05.30. 20:48:53

@Európai téridő: szegény kis geci, mindig bántyák!:))))))))

2019.05.30. 20:49:50

@eszti.....: Örülök! Az érzelmekre is akartam hatni :-)

taga20 2019.05.30. 20:50:05

@eszti.....: ne piszkáld a haveromat, me morcos leszek!:)))))))))

alöksz róz 2019.05.30. 20:51:13

@rasztaszív: "ha sok meghatározás közt találtok olyan pontot,ami nem passzol,akkor már nem is fasiszta...?:)))" - hát ja, pontosan. neked csak ennyi volt a feltételed... kértél EGY olyan fasizmus-meghatározást ami nem illik pontról pontra.

"felajánlottam,hogy választhattok a meghatározások között,ez azt jelenti,hogy nektek kell csak egy olyat mutatnotok,amit elfogadtok,nem azt,hogy nekem kellene mindet előtúrnom" - mi meg szeretnénk élni a felajánlással és választani akarunk a meghatározások között, ezért kértük hogy akkor mutasd meg őket.

arisztotelész.

2019.05.30. 20:53:02

@rasztaszív: Egyet sem ismerek, ami rá illene, Ennyi erővel azt is bizonyíthatnám, hogy nem rántotta vagy a Himalája.

rasztaszív 2019.05.30. 20:53:21

@alöksz róz: de te egyet sem tudsz mutatni:)pedig te választhatnál.

vitakirály...:)))

rasztaszív 2019.05.30. 20:55:34

@Tényelek: szerintem te egyet sem ismersz...:)
de ha választani nem vagytok hajlandóak,akkor maradjunk a wikipédiánál.

alöksz róz 2019.05.30. 20:57:12

@rasztaszív: neked kellene megmutatnod az összeset. ha már azt gondoltad mind passzol...
tudod, arisztotelész.

rasztaszív 2019.05.30. 21:01:37

@alöksz róz: lehetőséget kaptál,hogy választhass.ez csak a te beteg agyadban jelenti azt,hogy nekem kellene mindet előkeresnem,te kis vitakirály...:)))

eszti..... 2019.05.30. 21:04:00

@Tényelek:

az értelem mellett, vagy helyett?

a nagy hohoohooo 2019.05.30. 21:05:07

@Tényelek: Lyujjj..kiragadva"...attól még ő is ember.."...ezen magan alá röhögtem....brühüü....a törökgáboron olvastam ..aszittem....ilyen állat nincs...-a közigbíróságok bevezetése kapcsán-....kaméleonnal pároztatott páva tánca ....höhöö....aszonta orbángazdid a Salvininek is változni kell,s ő jól tud hatni rá....na ugye nincs más ilyen zseni "ember"?.....akinek ekkora seggszáj legyen a nyakán....hihii..a nemzetthyek szerelmehehee..

alöksz róz 2019.05.30. 21:08:41

@rasztaszív: papám, te mondtad, hogy fasiszta, nem mi... azt gondoltad passzol rá az összes meghatározás összes pontja. akkor hajrá, próbáld bebizonyítani.
nekünk elég az egyik meghatározás egyik pontjára rábökni, ami nem stimmel.
tudod, arisztotelész.

vagy meg is futamodhatsz megint.

Európai téridő 2019.05.30. 21:08:42

@taga20: Jól van, te elinternáculó balfék-elelvtársuló Popsikobak.

eszti..... 2019.05.30. 21:09:17

@taga20:

mások nem férnek el a homokozóban?
azt hiszem sárgulnál az irigységtől, ha megnéznéd a cseh kettő vitaműsorait.

rasztaszív 2019.05.30. 21:11:11

@alöksz róz: hát bökj rá egy olyan pontra,méghozzá egy általad szabadon választott meghatározásból,te kis vitakirály...:)

a nagy hohoohooo 2019.05.30. 21:16:58

@alöksz róz: Pedig az fasiszta...derága csökkentértelmességű...mondhatja bárki íkú apályos ,hogy nem,de a jelmezbálba ezt a jelmezt választotta,olyan hullarabló"üzletember"...aki pénzért a vagonokat is elindítaná .

2019.05.30. 21:21:11

@rasztaszív: Annyit segítek, hogy ha itt fasizmus lenne, akkor ön már régen átnevelőtáborban lenne, jobbik esetben, a rosszabbikról a spanyolok tudnának mesélni, mármint a családtagok. A friss barátomról Taga20-ról meg már jobb is nem beszélni :-) .
A liberális Svédországban vagy Belgiumban én állnék bíróság előtt a véleményem miatt.

taga20 2019.05.30. 21:21:51

@Európai téridő: aszt ismered, hogy megszentségteleníthetetlenségeskedéseitekért,
fityeszjobbágy?

alöksz róz 2019.05.30. 21:24:00

@rasztaszív: szóval nem tudod bebizonyítani hogy fasiszta. és meg se kíséreled.
hát akkor ennyi... megint megfutamodsz

2019.05.30. 21:25:07

@eszti.....: Az értelem általában alap /Szerintem másoknál is, még ha én azt esetleg hülyeségnek is tartom, ../ és ez független attól, hogy itt egyetértünk-e valamiben vagy sem. Igaziból az érzelmi ráhatás csak következmény volt, el is mentettem, hogy tudjak vele dicsekedni :-).

rasztaszív 2019.05.30. 21:25:16

@Tényelek: jó,akkor mutasd azt a meghatározást,ami szerint a fasizmus meghatározója a munkatáborok megléte.

alöksz róz 2019.05.30. 21:26:36

@a nagy hohoohooo: "pedig de fasiszta" "ezt vagy azt csinálNÁ szerintem"- nagy érvekkel jöttél, az tuti :D

alöksz róz 2019.05.30. 21:27:57

@Tényelek: hát ezt most elbasztad :-)

2019.05.30. 21:29:01

@a nagy hohoohooo: "Lyujjj..kiragadva"...attól még ő is ember..""
Ezt valóban így gondolom, de tisztában vagyok azzal, hogy ezt a liberális oldal kizártnak tartja. Nem vagyunk egyformák, aminek az esetek többségében több az előnye, mint a hátránya.

rasztaszív 2019.05.30. 21:31:02

@alöksz róz: fütyike,egyelőre SEMMIT nem sikerült felhoznod,és csak azon görcsölsz,hogy tudnád mindig elkerülni...:)

az ismert meghatározások,és a valóság egyezése bőven elég bizonyítéknak.

kis vitakirályom...:)))

2019.05.30. 21:32:03

@rasztaszív: Van némi értelmezési probléma az éterben, ahogy látom, ugyanis én a szólásszabadságról írtam. Olyan a fasizmusban nincs, míg itt Orbánt naponta többször ... és semmi gond, ön is itt írogat tovább, minden következmény nélkül.

a nagy hohoohooo 2019.05.30. 21:32:52

@Tényelek: Derága egyhíján 20-as IQ-orbánslicce előtt térgyelő orálszerelmes hehee..a fasizmus vs nemzetiszocializmus se a koncentrációs táborokkal kezdődődött,hanem magukhozta,jogtalan -jogfosztó törvényekkel,amikkel a hatalmukat bebiztosították,és másokat megfosztottak,korlátoztak jogaik gyakorlásáróla ezeken már rég túlhaladtak..ennek felismeréséhez mondjuk olyan 80 feletti IQ szükséges...

2019.05.30. 21:34:26

@rasztaszív: Azt azért szögezzük le, hogy ezt a vitát sohasem nyerheti meg /A matematika olyan szinten ön ellen dolgozik, hogy az áthidalhatatlan!/, .. legfeljebb önmagát ámíthatja, mint teszi is.

taga20 2019.05.30. 21:34:50

@eszti.....: de természetesen, és még térdelni is lehet, maksz nem füves, hanem ... lesz a térded:)

a csekettő, lassan az elérhetetlen álom kategóriája:)

2019.05.30. 21:36:04

@a nagy hohoohooo: Mint pl a szólás és vélemény nyilvánítás szabadságát Svédországban?

rasztaszív 2019.05.30. 21:38:19

@Tényelek: azért azt is szögezzük le,hogy eddig semmit nem sikerült sem felhoznod,sem alátámasztanod.de véleményed persze lehet.

a nagy hohoohooo 2019.05.30. 21:38:31

@Tényelek: Elég szelektív az olvasó értelmi képességed,de ha beiratkozol az ált,isk-ba első osztály közepe felé,az egyébként szär oktatás ellenére....erős segítséggel felhozhatnak annyira ,h kapise.,

látjátok feleim szümtükkel 2019.05.30. 21:40:05

@Tényelek: "Ha a többség arra szavaz, akkor majd az lesz, ez a demokrácia!"

Baszod alássan az unió alapelveit mi is elfogadtuk, amikor beléptünk. Azok megtagadása pedig nem függ attól, hogy itt ki mire szavaz. Ha te belépsz egy egyesületbe, galeribe, bandába, vagy a fideszbe, annak szabályait neked is be kell tartani, mert ha nem, kibasznak, mint macskát szarni.

Nnem én - a libsibolsikomcsik, vagy az ellenzék - beszéltem eddig sem az únió ellen, hanem a fidesz és Orbán, éde nem is én próbálok viszakozni, mint Orbán.

Szóval vagy szar parancsot kaptál, vagy buta vagy és nem figyeled mikor, és mit mond Orbánistenetek. Legutóbb azt, hogy Webert nem támogatják, mert nem alkalmas, most meg mégis alkalas? Ez nem a segget csinált a szájából tipikus esete? Ja persze nem tudod, hogy a franciák Orbánnal nem akarnak egy gyékényen árulni. Hát ezekről tájéoztatsz itt félre mindenkit, de lehet, hogy röven csak hazudsz?

a nagy hohoohooo 2019.05.30. 21:41:05

@Tényelek: Lehet az ,h te vagy a Máté Bence elcsöppent DNS-e?....hehee..

2019.05.30. 21:41:42

@taga20: Romhányitól A teve fohásza azért ennél jobb, .. nem olvasni, elmondani fejből.

eszti..... 2019.05.30. 21:46:04

@taga20:

.. homokos. írd le nyugodtan. :D

2019.05.30. 21:46:14

@látjátok feleim szümtükkel: Az EU szerződésekben nem szerepel az, hogy csak liberális pártok győzhetnek és az sem, hogy csak liberális szabályok lehetnek egy adott országban.
Bár az tény, hogy északon és nyugaton már kormányprogramként régen megvalósították a Brian élete című filmben szereplő összes poént, de az talán ne legyen kötelező az újonnan belépőknek csak azért mert a "fejlett országokban" az az etalon!

alöksz róz 2019.05.30. 21:47:31

@rasztaszív: "fütyike,egyelőre SEMMIT nem sikerült felhoznod,és csak azon görcsölsz,hogy tudnád mindig elkerülni" - ez rád illik. nem tudtad semmivel alátámasztani a véleményedet oszt most kínodban tekeregsz

"az ismert meghatározások,és a valóság egyezése bőven elég bizonyítéknak." - ez így csak egy vélemény. ezt kéne igazolnod, de te inkább elmenekülsz.
ennyikeh.

a nagy hohoohooo 2019.05.30. 21:48:16

@alöksz róz: Mindjárt gondoltam,h két szó meghaladja az értelmi képességed..hehee..nem csoda:
"D"...az érzelmi és értelmi tehetségteleneknek kitalált írásjel...höhöö...szmájli...

rasztaszív 2019.05.30. 21:52:13

@alöksz róz: ez továbbra is egy nagy semmi,te kis vitakirály...:)

azt kellene igazolnod,hogy a valóság nem egyezik az ismert meghatározásokkal,de te inkább félrebeszélsz:)

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.30. 21:54:30

@rasztaszív: "mutass EGY olyan fasizmus meghatározást,ami nem illik pontról pontra az orbánodra!"

Tessék:
"fasizmus főnév -t, -a (csak egyes számban) (politika)
1. Az imperialista burzsoázia nyílt terrorista diktatúrája, mely a vad nacionalizmus és faji gyűlölet alapján állva a demokrácia megsemmisítésére, más országoknak háborúkkal való meghódítására, ezen országok népeinek elnyomására és kirablására, világuralomra törekszik
a. Ennek a két világháború közt Olaszországban létrejött formája."
www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Lexikonok-a-magyar-nyelv-ertelmezo-szotara-1BE8B/f-28F2F/fasizmus-29571/

Orbán nem törekszik más országok háborúkkal való meghódítására vagy világuralomra. :)

a nagy hohoohooo 2019.05.30. 21:58:17

@Tényelek: Gyenge mint Máté Bence,és pont olyan agyhúgyköves falmellékiduma..a demokratikus jogállamról szól ,azon szabályok betartásáról ami önként vállalt a barna nyelved alanya mint a csatlakozási szerződés 80%-a kidolgozója...és benne van a választási csalás is,..amire 2x figyelmeztették is.

2019.05.30. 21:58:26

@látjátok feleim szümtükkel: A második részre; Nem érdekelnek a napi pártpolitikai dolgok, már sokszor leírtam. Azzal foglalkozzanak azok, akik a fogyás érdekében a hányást is bevetik, nagy segítség az EP választás utáni gumigerincű "mindenáron hatalomra jutási bájolgás, színészkedés, csúszás-mászás nyomon követése.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.30. 21:59:40

@Gábris szomszéd: Ez Gerő elvtársé.

A szomorú, hogyha nem is pont így, de a tervüket végre is hajtották.

Ezért ma egy olyan Akadémia működik nálunk, ami most 30 évvel a rendszerváltás után is teli van kriptokomcsikkal és társutas libsikkel.

És ők döntik el, kiket akarnak maguk mellé új tagoknak (persze komcsikat és libsiket), azt kutatják, ami nekik jól esik, viszont a markukat azt tartják az összes adófizető pénzéért (nem csak a komcsi, libsi polgárokéért); miközben érdemi nemzetközileg értékelhető eredményeik, szabadalmaik nincsenek.

Ezért van szükség az egész akadémiai intézményrendszer gyökeres reformjára, a kutatóhálózat leválasztására.

alöksz róz 2019.05.30. 22:01:03

@rasztaszív: miért kéne ezt igazolnom? ne viccelj... mert te nem akarod és nem is tudod bizonyítani, hogy igaz amit állítottál?
akkor nem kezelheted tényként.
arisztotelész, papám, arisztotelész...

2019.05.30. 22:02:04

@a nagy hohoohooo: "és benne van a választási csalás is" Hol és mivel csaltak?

alöksz róz 2019.05.30. 22:02:20

@Szergej Szergejevics Szergejev: a világuralomra törekvést nem tudhatod...

rasztaszív 2019.05.30. 22:03:10

@Szergej Szergejevics Szergejev: igen,összesen ennyi nem stimmel,a háborúzás - objektív okokból.egyébként meg pontról pontra illik rá.

rasztaszív 2019.05.30. 22:04:45

@alöksz róz: mert csak úgy lehetne igazad,te fütyi...:)

a nagy hohoohooo 2019.05.30. 22:05:03

@Szergej Szergejevics Szergejev: Gratula,...felvételt nyertél a szellemi kiccsoportbahahaa...mondjuk olyan apróság mint az alkotmány egyoldalú megváltoztatása,a hatalom ellenőrzésére szolgáló jogrendszer megszállása ,csak e kettőt említve...kimaradt..

Gábris szomszéd 2019.05.30. 22:07:36

@Szergej Szergejevics Szergejev: Ne romantikázz ennyire. A geczi gazdidat az MTA kapcsán is csak az ellopható pénz érdekli és nem a narancshívek agymenései. :)

magyarnarancs.hu/belpol/kiderult-az-unios-penzek-miatt-veszik-el-a-kutatohalozatot-az-mta-tol-120103

a nagy hohoohooo 2019.05.30. 22:08:49

@Tényelek: Húzd ki szépen a fejed a gazdi seggéből hehee...ott van a discusomban....vagy gugli.osce -ebesz 2014-2018...
Esetleg Cameron levele 2014-ből..

alöksz róz 2019.05.30. 22:11:05

@rasztaszív: én nem állítottam semmit, nekem tökéletesen megfelel a végeredmény szempontjából az is, ha neked nincs igazad...
ez is arisztotelész

bordat 2019.05.30. 22:11:45

Viktorunk olyan mint a szélkakas ;szórja a frázisokat de hát Ő ilyen nem szavahihető

HabonyArpi 2019.05.30. 22:18:56

"a jogállamiság maradéka eltiprásának, újabb lépésnek az önkényuralom felé."

Ugyan mar ti is tudjatok, hogy ez baromsag, mert a jovoheten majd ujra megszunik, a korabban mar tobb szaz alkalommal veglegesen megszunt demokracia, sajtoszabadsag, jogallam. Ez megy mar 10 eve.

a nagy hohoohooo 2019.05.30. 22:23:03

@HabonyArpi: Huha..ilyet egy hülye nem képes leírni...hehee...6 kell..hehee..

rasztaszív 2019.05.30. 22:25:14

@alöksz róz: nyilván megfelelne,csak esélyed sincs,hogy bebizonyítsd...:)

egyébként mit remélsz arisztotelésztől?mert láthatóan csak a nevét ismered...:)

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.30. 22:35:51

@rasztaszív: "összesen ennyi nem stimmel (...) egyébként meg pontról pontra illik rá."

Szóval a definíció egy fontos része szerinted sem igaz rá, akkor a definíció se igaz rá.

Ezek szerint találtunk egy olyan definíciót, ami nem igaz rá, tehát nem felel meg az összes fasizmus-meghatározásnak, tehát bebizonyosodott, hogy nincs igazad.

QED

(arisztotelész)

rasztaszív 2019.05.30. 22:43:46

@Szergej Szergejevics Szergejev: na,arisztotelészről neked sincs sok fogalmad...:)))

van olyan meghatározás,aminek van olyan pontja,ami nem illik rá.de nem is azt állítottam,hogy ilyen nem lesz,hanem hogy általában,alapvetően pontról pontra illik az orbánotokra minden fasizmus meghatározás.és ez a te példáddal is így van.

alöksz róz 2019.05.30. 22:44:52

@rasztaszív: nem is kell, itt vagy te... :-)

ez a végső érv. tőled tanultam. aki elsőként írja be hogy arisztotelész, annak alapból igaza van.
és bármit is büfögtünk fel, ha a hsz végén beírjuk h arisztotelész, akkor nem kell igazolnunk/cáfolnunk semmit, ez automatikusan az ellenfél kötelessége lesz.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.30. 22:51:27

@rasztaszív: Nem általában meg alapvetően, hanem egészen pontosan ezt írtad:
"ne a saját terelésedet ragozd,hanem mutass EGY olyan fasizmus meghatározást,ami nem illik pontról pontra az orbánodra!"

Ha van egy olyan meghatátozás, amelynek egy pontja nem illik Orbánra (márpedig ezek szerint van, ami szerinted sem illik rá), akkor az adott megahatározás nem illik pontról pontra az Orbánra.

Ezt akartuk bizonyítani (QED = quod erat demonstratum), ezzel elvesztetted a vitát.

(arisztotelész)

rasztaszív 2019.05.30. 22:52:01

@alöksz róz: na ,ennyit értesz arisztotelészből...:)

egyébként meg ki is jött azzal,hogy ha megengedem,hogy válogass,akkor nekem kéne előbb minden meghatározást összeszedni...?:)

alöksz róz 2019.05.30. 22:53:47

@rasztaszív: mert a fidesz imperialista burzsoázia? vagy most itt nyílt terrorista diktatúra van?

2019.05.30. 22:56:23

@Gábris szomszéd: "magyarnarancs.hu" , Jó lehet egy pártfüggetlen honlapra hivatkozni, ennyi erővel lehetne a 888, alfahír is :-)
Na és mint tény :-)

rasztaszív 2019.05.30. 22:56:33

@Szergej Szergejevics Szergejev: de nem mutattatok:)még amit te felhoztál,az is pontról pontra passzol.ha van egy olyan pont,ami nem,az még nem cáfolja a rengeteget,ami igen.

rasztaszív 2019.05.30. 22:58:39

@alöksz róz: igen,és igen.a mentális terror is terror,a kultúrharcotok pedig egyértelműen az.

alöksz róz 2019.05.30. 23:01:55

@rasztaszív: ennyi pont elég ellened.

én. mindegyik illik rá, azt mondtad.

alöksz róz 2019.05.30. 23:05:59

@rasztaszív: ezt elbasztad ezzel a nyílt állásfoglalással.

menjünk rá az 'imperialista' meghatározására is?

rasztaszív 2019.05.30. 23:09:45

@alöksz róz: mondtam,és tartom is.legfeljebb olyan is van köztük,amiben van olyan pont,ami nem stimmel.míg a többi minden esetben pontról pontra egyezik.

de még azt a keveset is nehezen találjátok:)))

rasztaszív 2019.05.30. 23:11:15

@alöksz róz: ez egy véleménynek elmegy...:)kár,hogy semmivel nem támasztod alá.

alöksz róz 2019.05.30. 23:17:01

@rasztaszív: ne kapkodj, még az elsőnél tartunk csak...
na hogy is van az az imperializmus? tudod? nem tudod?

rasztaszív 2019.05.30. 23:19:28

@alöksz róz: ebből mit szeretnél kihozni...?hogy az orbánod valójában baloldali...?:)))

alöksz róz 2019.05.30. 23:23:26

@rasztaszív: nem. de látom nagyon rutinos vagy, pedzegetsz valamit :-)
imperializmus.
nézd meg a wikipediás meghatározást

rasztaszív 2019.05.30. 23:26:33

@alöksz róz: "Fő jellemzői a tőke és a termelés koncentrációja, a szabad verseny korlátozása és a monopóliumok kialakulása"

rasztaszív 2019.05.30. 23:30:36

@alöksz róz: egyébként pedig ti hoztatok egy,az államszocializmus korából származó fasizmus meghatározást,amit nagyvonalúan elfogadtam.

alöksz róz 2019.05.30. 23:33:53

@rasztaszív: a mindegyik meghatározásba nyilván beletartozik az is...

rasztaszív 2019.05.30. 23:34:30

@alöksz róz: bökd meg,még amire te hivatkozol,azt is nekem kell idéznem...:)

rasztaszív 2019.05.30. 23:35:17

@alöksz róz: el is fogadtam.és így sem tudsz mit kezdeni.

alöksz róz 2019.05.30. 23:44:31

@rasztaszív: mert telefonon szar kijelölni meg bemásolni :-)
ez az eleje:
Az imperializmus (a latin nyelvből: imperare „uralkodni“; imperium „birodalom“; mint Imperium Romanum) a legtágabb értelemben a birodalmak kialakítására irányuló törekvés,[1] erős országoknak az a politikája, ami más országok gazdasági kizsákmányolását és politikai alávetését, a saját hatalmi rendszerébe történő bekapcsolását célozza.[2] Ilyen értelemben a fogalom alkalmazható lenne az ókori és középkori történelem egyes mozzanataira is, a gyakorlatban azonban a szó szűkebb értelemben használatos, mégpedig a 19. század végi, 20. század eleji fejlett tőkés országok gyarmatosító politikájára.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.05.30. 23:46:51

2 hete a Miniszterelnök Úr még komenyista volt
múlt héten nazy
e héten már faszista
fejlődik a liberrált téveszme, no

rasztaszív 2019.05.30. 23:55:41

@alöksz róz: "A gyarmati rendszer felbomlásával, majd a szocialista országok nagy többségének rendszerváltásával a fogalom használata a háttérbe szorult, aktualitását elvesztette."

arról meg nem én tehetek,ha ti elavult fogalmakkal operáltok...:)

alöksz róz 2019.05.31. 00:03:35

@rasztaszív: de azért kapásból rávágtad, hogy orbán imperialista.

(látod, így csináld legközelebb is, ha már mindenáron használni akarsz ilyen úri fogalmakat, legalább nézd meg, mit jelentenek. csak legközelebb előtte...)

rasztaszív 2019.05.31. 00:09:52

@alöksz róz: "Fő jellemzői a tőke és a termelés koncentrációja, a szabad verseny korlátozása és a monopóliumok kialakulása"

a fő jellemző passzol.az pedig,ha elavult fogalmakat használtok,a ti saratok.

te most abba próbálsz belekötni,hogy én miért fogadtam el nagyvonalúan a ti komcsi meghatározásotokat...:)

alöksz róz 2019.05.31. 00:32:45

@rasztaszív: kicsit tágítsd mán ki a tudatod a környező szövegre is :-)

rasztaszív 2019.05.31. 00:36:00

@alöksz róz: a komcsi meghatározásotok attól még elavult marad.

a nagy hohoohooo 2019.05.31. 06:56:04

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: Elég tudatlannak teccik lenni,dehúgyvót ő kommunista ,csak a kőbánya párttitkár papa,a tanítónőből pártbizottsági munkatárssá átvedlett mama kis Viktor fiacskája ,akikPárt protekcióval a KISZ titkát fiacskájukat a jogi egyetemre beprotezsálta.

a nagy hohoohooo 2019.05.31. 06:59:01

Ma vagy hónap megjelenik Bayer Zsoca :Salvini te büdös digó dögöjjél meg opusza?

Európai téridő 2019.05.31. 07:35:28

@taga20: Taga, te balfékaddikt Seggfejbej, kuss!

Secnir 2019.05.31. 07:42:59

@Szergej Szergejevics Szergejev:
"Ezért ma egy olyan Akadémia működik nálunk, ami most 30 évvel a rendszerváltás után is teli van kriptokomcsikkal és társutas libsikkel."

ne haragudj, de ez melyik Akadémia? mert nem a Magyar Tudományos, az biztos...

Eltiltott Vélemény 2019.05.31. 09:18:03

@Secnir: Hát, de az. Tele van mindenféle komcsi filozófussal, akik százmillás pályázatokat nyertek, szarkavargatási könyvírásra, ilyenek dolgok mellett az egész MTA megérett a beszántásra.
olvanivaló: web.cs.elte.hu/~kope/filo/index.html

Ja, tudom nácikomcsirasszistahomofóbfasisztaantiszemita vagyok, de van két farkam amit leszophattok liberálfasiszta söpredék :-)

2019.05.31. 09:37:29

@eszti.....: Az MTA egy zártrendszerű gittegylet, amivel nem is lenne gond, ha a megalakulása óta az lenne, de a Rákosi korban a tagjai vagy kimenekültek az országból vagy agyonverték őket, netán Szibéria vagy Recsk, stb. A lényeg, hogy eléggé megfogyatkoztak és a megüresedett helyeket négy-hat elemisekkel töltöttek fel, akiknek később a párt utalt ki diplomát. Ezzel a személyi összetétellel mentünk neki a módszerváltásnak. A zártrendszer maradt, csak és kizárólag az kerülhet be, akit a bent lévők beszavaznak. Így az MTA maradt az egyetlen intézmény az országban, ahol még mindig a színtiszta szocialista rendszer működik. Mutatóba persze van több olyan is, aki nem illik a oda, mert ha nem tudnának példálózni, akkor nem lenne érv, hogy mennyire nem azok, akik. Egy ilyen csapatot had ne tartsunk már el feltétel nélkül, legyen elég az a szégyen, hogy olyanok, amilyenek!
Egyébként nekem fogalmam sincs, hogy miként lehetne az MTA-t újra a régi fényére csiszolni, de az biztos, hogy csinálni kell vele valamit, ezért bármi, ami arra irányulhat, hogy ott komoly változások lesznek, azt támogatom.

AK76 2019.05.31. 09:53:10

@taga20: Dehogy röhögsz,buta jobbágy, a választásokat szokás szerint (9 éve egyfolytában) torokra kaptátok, az ellenzék lassan 10 éve nem tényező, az ÖSSZES stratégiai területet a Fidesz irányítja, az EU választások után az EP nyolcadik legnépesebb frakcióját a Fidesz adja, az ellenzék összefogása c. bohózat egy kínos vicc, egy szaros tüntetésre nem képesek semmiféle komolyan vehető tömeget összelapátolni, a face-n, meg ezeken a vicces törpe blogokon kívül SEMMIFÉLE ellenzéki aktivitás nem létezik, a fidesz bármilyen irányú törekvése az ellenzék non stop tiltakozása ellenére megvalósul.
Nos, hülyegyerek, ha te ezeken jókat röhögsz, akkor vagy retardált vagy, vagy nem is érted mi történik.
Ősszel meglesz a szokásos K.O-tok, már számolni sem érdemes hanyadik, ezen merengj egy kicsit, mielőtt belefulladsz a röhögésbe.
Örülök hogy segíthettem, kellemes hétvégét! :)

Secnir 2019.05.31. 10:13:30

@Kitiltott Vélemény:
érdekes dolog az, hogy holmi filozófusokról hablatyolsz, de egy matematikus oldalát linkeled be, ahol feljegyzéseket tárol...
web.cs.elte.hu/~kope/index-hun.html

Secnir 2019.05.31. 10:39:35

@Tényelek:
" A lényeg, hogy eléggé megfogyatkoztak és a megüresedett helyeket négy-hat elemisekkel töltöttek fel, akiknek később a párt utalt ki diplomát."

mondanál 4-5 példát, akik abban a korban 4-6 elemivel bejutottak az MTA-ra? nem a románról beszélgetünk, ahol elena is tag lehetett...

2019.05.31. 10:50:51

@Secnir: Nem. Jogállamban minden pontosan a jogszabályoknak megfelelően le van papírozva, tehát jogilag nem lenne igazam, így marad "sejtés". Ha valakit nagyon érdekel, akkor viszont találhat esetleg olyat, aki MEE "alapdiplomával" rendelkezik szavazati joggal. A fekete poén az, hogy ezt valahogy mindenképpen meg kellene oldani, ráadásul úgy, hogy az MTA nemzetközi tekintélye se zuhanjon a bányászbéka feneke alá. Ugyanilyen okból próbáltak hozzányúlni a bírói karhoz is itt és a lengyeleknél, de mint látható az EU keményen megvédi a volt komcsi elvtársakat, nem véletlenül volt az örömujjongásuk 1956-ban, amikor bevonultak az orosz csapatok Magyarországra.

Secnir 2019.05.31. 11:15:33

@Tényelek:
azon tűnődöm, hogy folyamatosan komcsizol (nyilván valami fóbia), de gondolom bizonyítékod erre sincs, tekintve, hogy az MTA tagjainak nagy része 40-50 év körüli, tehát rendszerváltáskor voltak 18 évesek...

2019.05.31. 11:21:53

@Secnir: Az MTA a Rákosi rendszer alatt komcsivá vált, mint minden abban a korban. A rendszerük zárt, csak a bent lévők jóváhagyásával kerülhet új tag a megüresedett helyekre.
Egy faj komcsi környezet csak a hasonszőrüeket engedi be maga közé, tehát nem számít, hogy ki hány éves volt 1990-ben vagy most, mert a rendszer önfenntartó a zártsága miatt és az is marad még vagy száz évig. Akkorra talán felhígul. Annyiban jogos a "komcsi" jelzővel kapcsolatos fenntartása, hogy ma már a komcsikat inkább liberálisnak hívják és nem az internacionalizmus, hanem a globalizmus elkötelezett hívei, a lényeg hogy semmi esetre sem legyen nemzeti elkötelezettségű.

Oxica 2019.05.31. 11:23:16

Most, hogy a fasiszta előrenyomulás elmaradt, salvini mesternek max 100 képviselője lehet, ami csak lepkefing, nem több, a tolvajpárti felcsúti lótolvaj cigány úgy gondolja, megint fordítani kell a köpönyegen.
Elő kell venni a nagyon demokrata, nagyon keresztény álarcot, hátha a néppárt megint beszopja a pávatáncot és maradhat benne, a tűz közelében.

Salvínit, mink magyarok aztán mindig is fasisztának tartottuk, sohasem volt a mink magyarok hőse, sőt az osztrák modell és az olasz modell sem kellett sosem mink magyaroknak.
Mink magyarok mindig is a kereszténydemokrata néppárthoz akarunk tartozni, a weréb gyerek a legalkalmasabb vezető egész Európában.

A többit majd a pávatánc második felvonásában elvtársak.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok. O1G.

Secnir 2019.05.31. 11:48:23

@Tényelek:
"Annyiban jogos a "komcsi" jelzővel kapcsolatos fenntartása, hogy ma már a komcsikat inkább liberálisnak hívják és nem az internacionalizmus, hanem a globalizmus elkötelezett hívei, a lényeg hogy semmi esetre sem legyen nemzeti elkötelezettségű."

olyan ostoba vagy, hogy ceruzával lerajzolni sem tudlak, de akkor álljon itt az első név az orbánnak írt kiáltványból (amit itt olvashatsz, míg mondjuk a magyar időkről átkeresztelt magyar nemzetben nem drive.google.com/file/d/1TYaDnh6omlesDfxfqt-2CGcaTcuUVDKw/view ):

Ablonczy Balázs, MTA BTK, Lendület Trianon 100 Kutatócsoport, 2016

2019.05.31. 11:56:52

@Secnir: Fentebbről; "Mutatóba persze van több olyan is, aki nem illik a oda, mert ha nem tudnának példálózni, akkor nem lenne érv, hogy mennyire nem azok, akik. "

2019.05.31. 12:19:23

@Secnir: Azt gondoltam, hogy tévedésből Abloncyt is akadémikussá választották, de erről szó sincs, még csak levelező tagsága sincs. Egy olyan figurának, mint ő nem is lesz helye, ha kétszáz évig él akkor sem, .. méghogy Trianont kutatót tagnak, ezen röhögnének a bent lévők, ha netán szóba kerülne, de kizárt, hogy szóba kerüljön!

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.31. 12:45:54

@Secnir: Ne keverjük már az akadémikusokat (MTA levelező és rendes tagjai) az MTA kutatóhálózat mezei kutatóival (tud. segéd-, fő- és sima munkatársak).

eszti..... 2019.05.31. 14:32:55

@Tényelek:

Mióta kitalálták ezt a jól emészthető blóffparádét, Magyarország 10 millió MTA szakértő országa lett.

eszti..... 2019.05.31. 15:13:54

@Secnir:

beléptek a MTA-ba és rájuk ragadt a kriptokommunizmus.

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.05.31. 15:23:00

@eszti.....: Secnir egy ügyes csúsztatással az MTA kutatóintézetek munkatársairól beszél; de az MTA tagjai, az életük végéig díjazásban részesülő levelező és rendes akadémikusok átlagéletkora magasabb, és köztük még van a Rákosi-korban is aktív (akkoriban lelkes kommunista) tag is (pl. a 90 éves Heller Ágnes).

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.31. 16:15:20

@Szergej Szergejevics Szergejev: "a Rákosi-korban is aktív (akkoriban lelkes kommunista) tag is (pl. a 90 éves Heller Ágnes)."

És? Ondó Viktor meg egykor lelkes liberális volt. Kövezd meg érte, nálatok az szitokszó. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.31. 16:23:28

@eszti.....: Kubatov kiadta, hogy ekézni kell az MTA-t, tehát az ide delegált trolljai igyekeznek rosszakat mondani róla. Fingjuk nincs az Akadémiáról.

Mellesleg, az igaz, hogy jó pár érdemtelen akadémiai tag van, jelesül pl. pont Palkovics, de a javításnak nem a szétverés a módja. A kutatóintézet hálózat meg sok évtized alatt kialakult módon működik, átgondolatlan átalakítás előre nem is látható károkat fog okozni. Én a Bokros csomag pusztításakor hagytam ott a kutatói állást, el tudom képzelni, hogy most is sok fiatal kilépett már. Amire a fideSS ráteszi a szőrös mancsát, az menthetetlenül tönkremegy.

eszti..... 2019.05.31. 16:27:03

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Nem kellene firtatni a múltat. Az ötven pluszos generáció jelentékeny hányada lelkes KISZ, MSZMP tag volt. Néhány köpönyegváltás után jutottak el oda, ahol most vannak.

eszti..... 2019.05.31. 16:37:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Az elmélyülő bizalmi válság többek között a nemzetközileg is
versenyképes fiatal kutatók elvándorlásával és egy teljes tudósnemzedék elvesztésével
fenyeget."

A Lendület program kutatói világosan fogalmaztak.
Akinek igénye van rá elgondolkodhat, hová vezet ez az út.
A többiek fröcsögjenek bátran. Bár a cigány lova szindrómát látom / nem bátor ez, hanem vak!/ megnyilatkozásaik mögött.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.31. 16:42:37

@eszti.....: A fideSSesek igen. Mi normális emberek leszartuk a kiszt meg a pártot. Volt persze pár buzgómócsing, de nem volt általánosan jellemző. Én azért léptem be a KISZ-be, hogy felvegyenek az egyetemre. Utána már nem érdekelt. Az egyetemi KISZ titkár egyébként jó csaj volt, rokonszenvezett is velem, de sajnos már foglalt volt, és szerencsétlenségemre hűséges típus volt.

2019.05.31. 16:52:48

@eszti.....: "beléptek a MTA-ba és rájuk ragadt a kriptokommunizmus. "
Nem! Csak akkor lehettek tagok, ha komcsik voltak és gyűlölték a magyarokat.
A legjobb példa erre a jól dokumentált Heller Ágnes a hentes és mészáros Lukács György tanítványa, illetve "titkárnője", aki annyira vad elképzelésekkel rendelkezett, hogy az még Kádáréknak is sok volt, ezért kiment nyugatra -Akkor, amikor a lakosság 90%-nak még csak útleve sem volt. - "tanítani".
13 évet téblábolt nyugaton, majd 1990-ben egy sima phd-val jött haza és egyből levelező tag lett az MTA-n. 1995-ben habilitált és abban az évben állandó tag lett.
Ha valaki megnézi, hogy egyébként milyen szabályok szerint lehet valaki állandó tag, .. nos Ágica egyetlen egynek sem felelt meg csak a magyar gyűlölete volt, ami minden szabályt felülírt, bekerült.
Hiába telt el 300 év a módszerváltás óta, ha bent lévők egy adott körhöz tartoznak és csak az kerülhet be, akit ők befogadnak, akkor még 100 év múlva is a komcsik, .. mostanában liberálisok /De csak fizikai erőszak az eltérés a két irányzat agresszivitása és nemzethez való viszonyulása között! / fognak ülni az MTA-ban.
és Ablonczy soha nem lesz rendes tag csak adnak neki morzsákat, hogy valaki a tudományos munkát is elvégezze helyettük, mert ők maguk nem az eszük miatt ülnek a székekben és hát mégis csak fel kell mutatni valami használhatót is , .. De úgy általában csak a csicskák kutatnak a székesek meg mutogatnak rájuk, hogy látjátok, mi milyen komolyan dolgozunk!

eszti..... 2019.05.31. 17:05:48

@Tényelek:

"13 évet téblábolt nyugaton, majd 1990-ben egy sima phd-val jött haza.."

Gondolom, ő is a makaó nevű kártyajátékon nyerte.

Te hülyébb vagy a sokévi átlagnál. :D

2019.05.31. 17:12:30

@eszti.....: "Gondolom, ő is a makaó nevű kártyajátékon nyerte. " Mit drága eszeske és mikor?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.05.31. 17:19:30

@Tényelek: Több Rejtőt kéne olvasnod, akkor nem látszanál annyira hülyének, mint amennyire valóban az vagy. :))

eszti..... 2019.05.31. 17:29:42

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Vigyázz, mert rád ragad, mint kezdő MTA tagra a kriptokommunizmus. :D

alöksz róz 2019.05.31. 21:28:33

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Az egyetemi KISZ titkár egyébként jó csaj volt, rokonszenvezett is velem, de sajnos már foglalt volt, és szerencsétlenségemre hűséges típus volt." - te lezbi vagy?
akkor mit foglalkozol állandóan a faszokkal?

Infamous 2019.05.31. 22:24:30

Zseninek nevezik ezt a büdös gyökeret, meg tehetségesnek, ugyan már. Egy sötét suttyó, aki egyvalakinél okosabb: szerencsétlen szavazóinál.
Számkivetett Geci.

Blogolo Blogi 2019.05.31. 22:44:43

Komolyan veszi meg barki ezt a kis csicskat a fideszgyoker seggnyalokon kivul?
Nem szeretjuk Webert - szeretjuk Webert.
Nem engedunk be migranst - beengedjuk a migranst.

... ÁN E..
..... EC..

2019.05.31. 23:18:32

@Szergej Szergejevics Szergejev: "Orbán nem törekszik más országok háborúkkal való meghódítására vagy világuralomra. :)"

Ó, dehogynem.

bgp 2019.06.01. 00:43:06

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember: ez baromság. Orbánnak nincs megállapodott ideológiája. Ahonnan pénz jön arra fordul.
@Tényelek: a phd-t vagy a Nobel díjat, 1977 és 1990 között egy hajóúton Bordeaux felé.

n3spr3ss0 2019.06.01. 05:07:41

Orbán nagyot akart fingani és bokáig szarta össze magát.

apro_marosan_petergabor 2019.06.01. 06:51:39

Mind a post, mind a hozzászólások hozzák a szokásos libero fröcsögéseket, megszoktuk már. De a dolog nem erről szól. OV és pártja valóban nincs könnyű helyezetben, menni vagy maradni a néppártban. Nem egyszerű kérdés. OV realista, az is volt mindig, amellett, hogy elég világos elvi alapkon mozog, elég régóta. Sem EU egyeült államokat, sem iszlám EU-t és Mo-t nem akar, ugyan akkor szeretné megtartani azokat a táogatásokat MO-nak, ami jár. Nem kétséges az EU szavazók sem - illetve egyre kevésbé - kérnek a Juncker - Timmermans - Verhoffstatt vonalból,
Weber sajna gumigerincü és nem keresztény politikájával alkalmatlan bármire.ezt világosan deklarálta, bármit torzít és állít ez a poszt. Azt is, hogy az EU átrendeződik/-dött, ha még nem is eléggé.
Az embereknek elege van a választói akarattól elszakadt brüsszeli politikából, s ez igaz sok nevében keresztény pártra is. Hogy Mo érdekeit, céljait hol, hogyan tudja legjobban érvényesíteni, nem egyszerü kérdés, de megfogja találni a megoldást, természetesen figyelni kell a mostani választások utáni átrendeződst, lassan leülepszik a por, és dialektikus választ adni rá - biztos vagyok benne, menni fog.

Aquincum 2019.06.01. 07:04:44

@apro_marosan_petergabor: “OV realista, az is volt mindig, amellett, hogy elég világos elvi alapkon mozog, elég régóta.” Csak egy kis rész a kommentedből, de ennek alapján érezhető, mennyire vegyük komolyan a többit. O1G “elég világos elvi alapokon mozog”? Nem röhögted el magad, amíg írtad?? Orbánnál elvtelenebb szarházit én nem láttam a magyar politikai életben 30 éve!

Orbán veje 2019.06.01. 07:07:39

@apro_marosan_petergabor:

" OV realista, az is volt mindig, "

Haver! Gyönyörűen fejezted ki azt, hogy Orbán egy hatalommániás, elvtelen geci. A hatalom érdekében volt ő már kisz titkár, liberális, konzervatív, szélsőjobbos, minden ami kell, ha a hatalomba maradása úgy kívánja. Pontosan ezt látjuk most is, előre tudni lehetett mit fog csinálni a csúti tolvaj, s természetesen azt is csinálja.

S mivel te ezt a szarházi embert mentegeted naphosszat, s hazudsz teli pofával, így hát te is egy jellemtelen geci vagy, semmi más.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 07:09:40

@Tényelek: "Az EU szerződésekben nem szerepel az, hogy csak liberális pártok győzhetnek és az sem, hogy csak liberális szabályok lehetnek egy adott országban."

Mik azok a liberális szabályok? Egyáltalán tudod mi az hogy liberális?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 07:10:46

@Aquincum: Mit röhögsz? Orbánnak stabil elvei vannak. A hatalomért bármit megtesz.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 07:14:55

A szélsőjobbos összefogásról ne is álmodjon senki! Ugye nem képzelitek hogy a francia nacionalista összefog a portugállal, a német a göröggel? A szlovák és román Orbánnal? Ez a világ vicce!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 07:17:44

@Szergej Szergejevics Szergejev: " azt kutatják, ami nekik jól esik" - Igen, neves tudósok döntik el. Majd mostantól Rogán, meg Habony fogja ezt tenni? Esetleg maga Orbán? Hiszen látjuk a focihoz is mennyire ért.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 07:21:55

@Szergej Szergejevics Szergejev: Aha. "quod erat demonstratum" - csakhogy ez latin, Arisztotelész pedig görög volt. Ostoba bunkó vagy.

acycloren 2019.06.01. 07:22:18

Ma megbukott Orbán? Vagy csak holnap fog?
Jó stratéga, bevállalhat kisebb engedményeket. És túl fog élni mindent. Ez van. Nekem se tetszik, de nincs nála jobb politikus Magyarországon.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 07:24:03

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: "2 hete a Miniszterelnök Úr még komenyista volt
múlt héten nazy
e héten már faszista" - meg volt libsi is. Pont ez a baj. Az elveit az érdekei szerint váltogatja 30 éve.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 07:26:09

@acycloren: Hát az eddig miniszterelnökök, nem voltak megvetett páriák Európában.

Cycmen 2019.06.01. 08:01:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Te egy szerencsétlen hülye lippshitz buzi vagy!

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.06.01. 08:02:09

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A rövidítés eredetileg görög*, én azért a latin verziót használtam, mert ennél legalább minimális esélyt láttam, hogy ezt rasztaszív legalább felismeri. De persze hiába. Arisztotelésszel meg ő jött korábban, bár a logika sem az erőssége.

*"The phrase, quod erat demonstrandum, is a translation into Latin from the Greek ὅπερ ἔδει δεῖξαι (hoper edei deixai; abbreviated as ΟΕΔ)." en.m.wikipedia.org/wiki/Q.E.D.

"Igen, neves tudósok döntik el."

A pénzt meg az államtól várják? Az úgy nem megy.

Lehet magán-kutatóintézetet alakítani, magánpénzből, ott valóban azt kutatnak, amit jónak látnak, de ha állami kutatóintézetekről van szó, állami pénzből, ott tessék tudomásul venni, hogy "az rendeli a nótát, aki fizeti a zenészt".

"Majd mostantól Rogán, meg Habony fogja ezt tenni? Esetleg maga Orbán?"

Nem gondolnám, hogy személy szerint pont Rogán és Habony, hanem a kormány (vagy az ITM vezetője, Palkovics László) delegáltjai a megfelelő irányító testületekben.

Cycmen 2019.06.01. 09:00:28

@Szergej Szergejevics Szergejev: "Igen, neves tudósok döntik el."
A pénzt meg az államtól várják? Az úgy nem megy."

Ugyanaz megy mint a művészetben, felépítettek egy öncélúan különcködő mihaszna, a saját lábán megállni nem tudó belterjes elitet és követelik az állami pénzeket!
Ezek a filozófusok, meg társadalomkutatók ugyanolyanok mint pl. az egy szál faszban a színpadon a szarságára pénzt követelő Shilling. Annyira bicskanyitogató az a gátlástalan pofátlanság, ahogy természetesnek veszik hogy nekik ez jár!

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.01. 09:26:46

Ilyenkor mindig visszaolvasom a Hómezővásárhely utáni agymenéseiteket.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.01. 09:33:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ne zavarjon, hogy a rómaiak egész műveltségüket a görögöktől vették át, és lefordították latinra..

morph on deer 2019.06.01. 10:15:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
“Hiszen látjuk a focihoz is mennyire ért.”

Ó, hát az mindennél fontosabb!
Olyannyira, hogy a pápalátogatás helyett is meccsre megy.
Gondolom, mert végre focit szeretne látni a hazai falábúak parádéja helyett, és az nem adatik meg neki mindennap!
A pápa meg majd jön, ha akar, nem igaz?

Különben is csak megzavarná Európa DNS-ét a kereszténység védelméért folytatott küzdelmében...
Még az is lehet, hogy elmagyarázná orbánnak, hogy mit is jelent valójában kereszténynek lenni, és akkor oda az egész bohóckodás!
Szó se lehet róla!
Még a végén kénytelenek lennénk abbahagyni a menedékkérők koplaltatásának “keresztényi” gyakorlatát is, az meg hogy nézne ki, hát nem?

Mert a pápától kitelik, hogy esetleg fennhangon, mindenki füle hallatára kéri meg a viktort arra, hogy talán viselkedjen keresztényként, de mindenek előtt emberként..!

Még rágondolni is rossz!
Mi maradna akkor a nagy idegenellenes hősből, ha keresztényként és emberként kéne viselkednie, nem?

Ezt nem szabad kockáztatni semmiképp, tehát orbán nem mer találkozni a pápával, - akit egyébként ő hívott meg, ha jól emlékszem, - nehogy véletlenül kiderüljön, hogy semmi köze a kereszténységhez.

De remélem, legalább Bayer Zsolt elmegy egy imára, ha már akkora keresztény ő is.

Eközben orbán legalább zavartalanul törődhet azzal, ami úgy is leeginkább érdekli, már amikor éppen nem a faroktollait rendezgeti a legközelebbi táncmutatványára készülve...

Orbán veje 2019.06.01. 10:28:09

@Veszéjben a lyogállamiság !:

Szia Haver! Hogyhogy most ezen a nicken szopod a becsicskult orbán gazdád faszát? Annyira szánalmasan látszik, hogy te nickek tömegén rohadsz itt az indexen állandóan, szolgálva ezt a korrupt, hazug diktatúrát. Bár igaz, minden diktatúrának megvannak a maga kiszolgálói, ám ezek mindig az emberiség selejtjei.

Most őszintén, ki a retkes kurva anyád kíváncsi errefelé a te hazug orbáni propagandádra?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.01. 10:28:47

@Szergej Szergejevics Szergejev: "Lehet magán-kutatóintézetet alakítani, magánpénzből, ott valóban azt kutatnak, amit jónak látnak, de ha állami kutatóintézetekről van szó, állami pénzből, ott tessék tudomásul venni, hogy "az rendeli a nótát, aki fizeti a zenészt"."

Látom, nem érted, hogy működik a tudomány.

A tudományos kutatást döntő mértékben az állam finanszírozza. De NEM szól bele a tudományos munkába, mivel NEM ÉRT HOZZÁ. Mint ahogy te is segg vagy hozzá.

Ha az állam szeretné, hogy valamely területet jobban kutassák, akkor arra PLUSZ ERŐFORRÁST biztosít.

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.01. 10:29:46

@morph on deer: Hogyha a pápalátogatásra menne, akkor meg az lenne a bajod..Hogy dolgoztad fel a vb ezüstérmes horvát csapat legyőzését egyébként? Csoportterápiára jártál, vagy egyénileg foglalkozott veled egy terapeuta..? :)))

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.01. 10:31:05

@Orbán veje: A retkes kurva anyád a farkamra kíváncsi.. Nagyon ügyes a néni egyébként..;)

apro_marosan_petergabor 2019.06.01. 10:50:40

@Orbán veje: A stílus az ember, ennek megfelelően minősíted magd.

Orbán veje 2019.06.01. 10:57:20

@valaki nagyon más: "És minden kedden megbukik a kormánya is."

Haver! Te egy igazi agyatlan barom orbánbérenc vagy! Ezt a mondatod már legalább 20 másik nickeden elsütötted, még ahhoz is hülye vagy, hogy a keddet legalább szerdára változtasd.

Orbán veje 2019.06.01. 10:59:25

@Veszéjben a lyogállamiság !:

Haver! Látom itt kell rohadnod még ebben a szép napos időben is. Nagy kár, hogy retkes hazug fideszes kurva anyádon kívül az ócska hazugságaidra a kutya sem kíváncsi. Egy igazi fideszes genetikai selejt vagy.

Orbán veje 2019.06.01. 11:01:46

@apro_marosan_petergabor:

Haver! Most őszintén, mindenki tudja rólad, hogy te a tolvaj geci gazdádnak egy fizetett kutyája vagy. Ebből kiindulva, mégis mi kurva anyádról vinnyogsz?

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.06.01. 11:02:50

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A tudományos kutatást döntő mértékben az állam finanszírozza"

És ezért mint megrendelő, finanszírozó léphet fel igényekkel.

"De NEM szól bele a tudományos munkába, mivel NEM ÉRT HOZZÁ"

Nézd lippsikém, ha én egy szobafestő-mázolót rendelek, akkor én sem akarom megmondani neki, hogy tartsa az ecsetet. De azt már igenis megmondom, hogy a kisszobát fesse-e ki vagy a nappalit, és kékre vagy sárgára, mivel én fizetem a szolgáltatást.

És a végén, a munka eredményét látva azt is eldöntöm, hogy legközelebb is ugyanazt a mestert hívom-e vagy inkább egy másikat.

Ugyanez van a kutatóintézetekkel is.

Az állam magába a kutatás folyamatába, a tudományos eljárásba nem szól bele, annak a tudomány saját szabályai szerint kell folynia. De igenis beleszólhat a kutatandó irányok, témák meghatározásába, és ha nem elégedett az eredményességgel (hány szabadalom, kutatmány, hány és milyen mennyiségű tudományos cikk születik), akkor elzavarhatja a "kontárokat", felvehet új "mestereket", hiszen az ő pénzén kutatnak!

2019.06.01. 11:03:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Mik azok a liberális szabályok? Egyáltalán tudod mi az hogy liberális?" Hogyne tudnám benne a van a Brian élete című filmben. Régen az vígjáték volt, ma a leghitelesebb alkotás a liberalizmus megismertettetésére.
Az éppen futó liberális agymenéseket /szabályokat/ összegyűjtő ultimátum meg a Sargentini jelentés, amiben alig van olyan elem, amit normális ember evidenciának tart abban a formában.

antiinternáci 2019.06.01. 11:06:16

Nyilván itt csak rossz megoldások léteznek, hiszen a különböző bolsevisták és kollaboránsaik sajnos megnyerték a választásokat. Európa ellenségeinek győzelme tragikus eredménnyel fog járni, Orbánnak most csak minimális -kármentő- mozgástere maradt.

taga20 2019.06.01. 11:16:57

@Orbán veje: mi a fasz van itt ma, az összes retkes gecinyelő fityeszesjobbágy itt veri a seggét a földhöz?

gondolom úsznak a boldogságban, hogy az összes rohadt fityesz bűnöző felvette a lopott pénzt.

ha eszt a csútigeci tudná, biztos nem engedné!:)))

444.hu/2019/05/31/jo-hirek-azoknak-akik-szurkolnak-a-sikeres-magyar-uzletembereknek-meszaros-lorinc-harom-cegebol-17-milliard-forintos-osztalekot-vett-fel

antiinternáci 2019.06.01. 11:17:31

@morph on deer:

A pápa hitkérdésekben számít megfellebbezhetetlen tekintélynek, nem pedig politikai ügyekben.
Politikai felhangú megszólalásaival nagy mértékben megosztotta a hívőket és az egyházat, ugyanakkor e megnyilatkozásai puszta véleménynek számítanak. Talán nem véletlen, hogy a pápa mostanában a bolsevisták kedvence lett (akik egyébként mélységesen gyűlölik a katolicizmust).

Vajon Benedek pápa azért mondhatott le nagyon rövid regnálás után, mert a zsarolók őt is erre akarták kényszeríteni, csak ő nem volt hajlandó rá?

morph on deer 2019.06.01. 11:18:20

@Veszéjben a lyogállamiság !:
“Hogy dolgoztad fel a vb ezüstérmes horvát csapat legyőzését?”

Hogy mit? Miről beszélsz te egyáltalán?

Csak nem te is valami focibuzi vagy?
Mert engem ez a dolog a legkevésbé sem érdekel, ahogy a lóverseny sem, vagy a kakasviadal sem.

Az egyik lehető legértelmetlenebb tevékenységnek tartom azt, hogy két tucat ember rohangál a füvön, és másik több ezer-tízezer, stb meg óbégat körülöttük... Na persze ez a külföldi eseményekre vonatkozi, mert például Felcsútra már iskolásokat buszoztatnak, hogy legalább valamivel kegyenek többen a lelátón, mint a pályán!

Nyilván nem költött rájuk elég pénzt a gazdi, azért olyan csapnivalóan szarok azok a migránsok ott a füvön a labdájukkal. De nem baj, pénz van rájuk dögivel, a többi nem érdekes.

Ha így megy tovább, nem tartom lehetetlennek, hogy elkezdik rabokkal feltölteni a nézőteret, mert azok úgy sem tiltakozhatnak!
Sőt, integrálni lehetne a büntetésvégrehajtás eszköztárába is: szabálysértésért csak egy meccset kell végignézned, de bűncselekményért már akár 5-10 darabot is!

Képzeld csak el, mekkora bűnvisszatartási hatásfoka lenne ennek!

“Ne lopj, mert akkor felcsúti meccset kell nézned..!” Vagy magyar focit, úgy egyáltalán! Állítom, hónapokon belül visszaesne a bűnözés Magyarországon!
Na akkor már megérné költeni rá.

Egyébként meg nem, nem lenne baj, ha viktorunk találkozna a pápával!
Egyrészt azért sem, mert skkor legalább nem úgy nézne ki, mint egy büdös suttyó, aki vendéget hív, és közben nincs otthon, mert elment szórakozni, másrészt pedig épp megint lenne mit meggyónnia.
Meg - ahogy mondtam - tanulni a kereszténységről, ha már lépten-nyomon arra hivatkozik, közben kb annyira ismeri, mint én a focit.
Na ezért.

2019.06.01. 11:20:26

@Orbán veje: "Látom itt kell rohadnod még ebben a szép napos időben is."
Minden elismerésem azért mert felismerni vélt egy önhöz hasonlónak vélt bérkommentelőt és együttérez vele! Nagyon ritka az ilyen megnyilvánulás manapság, főként az ellenoldalakon lévők között.

2019.06.01. 11:30:26

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "meg volt libsi is. Pont ez a baj."
Ne ítéljünk el embereket mert elkaptak egy olyan betegséget, ami ellen akkor még nem volt védőoltás! Amikor Orbán fiatal volt, akkor még a kanyarót, bárányhimlőt és a liberalizmust /stb./ is "lábon kellett kihordani"! Vagy túlélte valaki, vagy nem.
A mai fiataloknak már könnyebb dolga van, mert szinte minden nagyon veszélyes betegség ellen van védőoltás, pl. a liberalizmus ellenit SZDSZ néven ismerhetjük.

2019.06.01. 11:35:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "A szélsőjobbos összefogásról ne is álmodjon senki!"
Arról álmodni lehet annak, akinek ilyenhez van gusztusa, de mivel nem léteznek Európában szélsőjobbos pártok, akik bejutottak volna az EU parlamentbe, így annak a realitásához még kell pár évtized, .. bár reméljük soha nem fog bekövetkezni és aki annyira perverz , hogy egyáltalán ilyen az eszébe jut, egész életében csak álmodik majd róla!

2019.06.01. 11:47:02

@Orbán veje: "Orbán egy hatalommániás, elvtelen geci. A hatalom érdekében volt ő már kisz titkár, liberális, konzervatív, szélsőjobbos, minden ami kell, ha a hatalomba maradása úgy kívánja. " Elnézést, ezt nem hagyhatom ki :-) !
Az EU Parlamentben most folynak a taktikázások, hogy kinek hová kell állnia, ahhoz, hogy megszerezze a hőn áhított hatalmat. Orbán azon kevesek közé tartozik, aki elvi alapon nem akar részt venni egy olyan jellemtelenné hígított koalícióban, ahol a jobb és baloldal és a liberálisok is összefognak a hatalomért reszketve.
De látom egy ilyen koalíciót ön is röhejesnek tart, ... mármint ha Orbánról van szó, aki kölyökként végigjárta ezt az átalakulást.
Nem tudom hány éves, de ha még előtte van, akkor készüljön fel, hogy normális ember csak a testi fejlődéssel áll le 24 éves kora körül, szellemileg valahol a krisztusi kor környékén fog eldőlni, hogy milyen beállítottságú lesz. Persze van olyan, aki már az oviban leáll az ilyen irányú fejlődéssel, de nem az a jellemző.

Pipas 2019.06.01. 11:47:54

@antiinternáci: "A pápa hitkérdésekben számít megfellebbezhetetlen tekintélynek, nem pedig politikai ügyekben. "

Hitkérdésben mindenki megfellebbezhetetlen tekinélynek számít. Vagy te talán láttál már hívőt, akinek a hitét meg lehetett változtatni érvekkel?

morph on deer 2019.06.01. 11:49:47

@antiinternáci:
“Politikai felhangú megszólalásaival”

Csak nem arra gondolsz, hogy ő minden embert EMBERNEK tekint, és ez ütközik egynéhány öntelt seggfej politikai céljaival?
Hogy a menedékkérőkkel emberségesen kell bánni, bárkik is llegyenek?
Hogy a melegeket is Isten teremtette?
Hogy bocsánatot kér a papok által elkövetett atrocitásokért, és hogy nem hagyja eltussolni a pedofíl- meg egyéb eseteket?
Hogy időszerűnek tartaná a cölibátus revizióját?
Hogy felemelte a szaváz a kereszténységgel hazug módon visszaélő populisták üzelmei ellen?

Vagy mire gondolsz?
Mert ezekke kapcsolatban szerintem egy egyházfő ek kötelessége állást foglalni.
Szerinted nem?
———
Benedeket megzsarolták?
Vajon mivel lehetett megzsarolni? Mert az, hogy köze volt a Hitler Jugendhez senkit sem érdekelt igazán, akkor mi lehet még amivel zsarolható?

Bár annak alapján, hogy a papi szexuális bűncselekményekért - a maiakért is, - a hazvanas évek szexuális liberalizációját hibáztatja, az enyhén szólva is megkérdőjelezi az egészségi állapotát, amire egyébként maga is hivatkozott, amikor lemondott.

Én nem hiszem, hogy a fundamentalizmus jót tesz bármivel kapcsolatban is, a vallási fundamentalisták meg egyenesen életveszélyesek, szerintem, legyenek akár orthodox zsidók, vagy talibánok.
Ugyanez a helyzet a keresztény fundamentalistáknál is, - lásd a tízparancsolat közegészségügyi alkalmazását...
Szóval szerintem Benedek épp jó helyen van.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.01. 11:57:26

@Tényelek: "Orbán azon kevesek közé tartozik, aki elvi alapon nem akar részt venni egy olyan jellemtelenné hígított koalícióban"

Kurvára részt akar venni, azért törleszkedik. Az elmúlt 9 évben sose hátrált meg egyszerre két (2) kérdésben!!!

Hogy sikerül-e a néppártba visszamásznia az ablakon, azt érdeklődve figyelem. :))

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.01. 13:26:34

@Orbán veje: Anyádat küldjed inkább. Kellemesebb társaság mint te..;)

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.01. 13:27:40

@morph on deer: De azért örültél volna, hogyha jól kikapunk nem? Te lipóciai magyarul beszélő magyargyűlölő..

Orbán veje 2019.06.01. 13:30:54

@Tényelek: "Orbán azon kevesek közé tartozik, aki elvi alapon "

Orbán meg az elvi alapok? Haver! Ahhoz, hogy valaki ekkorát merészeljen hazudni, ahhoz igazi genetikai selejtnek kell lennie!

És lám! Neked sikerült! Az orbán kiváló seggnyalója címet ma kétségkívül ezen a nickeden viszed haza.

Orbán veje 2019.06.01. 13:37:39

@Veszéjben a lyogállamiság !:

Haver! Mé nem használod ezt a nickedet gyakrabban? Nagyon kellene, mert ezen legalább két fokkal hülyébb vagy, mint a többin. Pedig a többin is igazi barom vagy, alaphangon hozod a fideszes scmidt palis Álam fő szintjét.

morph on deer 2019.06.01. 14:22:26

@Veszéjben a lyogállamiság !:
”De azért örültél volna, hogyha jól kikapunk nem? ”

Ki? Hol? Miért?
Nem fogod, hogy nem követem ezt a szarságot?
Tényleg nem tudom, hogy mikor kellett volna, amikor véletlenül még sem..!
Legutóbb arról hallottam, mikor az andorrai postások és taxisofőrök munka utáni kikapcsolódásként leiskolázták a többszáz milliárdért összebarkácsolt “magyar” válogatottat.
Nagy élmény lehetett...

Azért raktam idézőjelbe, mert maholnap már egy teremtett lélek sem lesz magyar abban a falábú bagázsban, de azért te lelkesedj nyugodtan, te kis hazaffy, te.

“Te lipóciai magyarul beszélő magyargyűlölő..”

Te nem lipicait akartál mondani véletlenül? Csak mert az tényleg nem magyar, viszont legalább több lába van.:)

Ezzel szemben figyelmedbe ajánlom, hogy én a foci körüli hisztit tartom feleslegesnek, és az arra elköltött százmilliárdokat, viszont egy qrva szót nem azóltam a “magyarokról” mint olyan!
A tisztánlátás kedvéért: én orbánt sem azért utálom, mert magyar, hanem mert geci, mint ismeretes.
Na ennyit rólad. :)

taga20 2019.06.01. 14:28:29

@Orbán veje: ne csináld már!

ha nem lennének ezek a szórakoztató droidok, akkor csak ketten lennénk itt, és tolnánk az okosságokat.

szeretnél te ilyen világot?:)))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 15:41:28

@Tényelek: Aha. És 1998-ban elvi alapon mondta hogy Torgyánnal soha. Ja, nem. A hatalomért mégis.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 15:44:55

@Tényelek: "de mivel nem léteznek Európában szélsőjobbos pártok, akik bejutottak volna az EU parlamentbe"v - Áááá.. tényleg? És Le Pen az mi volt? Öreg! Téged hogy alkalmaznak a fidesz bérkommentelőknél, ha a tájékozottságod nulla? ja, nem, pont ezért alkalmaznak.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 15:46:06

@Tényelek: Tudod egyáltalán mi az a liberalizmus? És mi a bajod vele?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 15:47:38

@Tényelek: Mellébeszélsz. Szóval mik a liberális szabályok? Tételesen!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 15:51:23

@Veszéjben a lyogállamiság !: Hát ezt éppen nem, mert ez nem Arisztotelész. Mondom hogy sötét bunkó vagy.

2019.06.01. 16:27:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Válaszoltam mind két kérdésre.
A szabályok a Sargentini jelentés pontjaiban jó le vannak írva, mint követelmény, .. nem elvárásként!
Maga a liberalizmus viszont a Brian élete című dokumentumfilmben van a legjobban feldolgozva.

élhetetlen 2019.06.01. 16:51:23

@Szergej Szergejevics Szergejev: Nem akartam ehhez a témához hozzászólni, de kiverted nálam a biztosítékot. Nem az alapkutatásokat szokták szabadalmaztatni, hiszen azok arra valók, hogy bárki használhassa őket, hanem az erre épülő, működő modelleket. Ha leválasztják a kutatóhálózatot, és a politika mondja meg, hogy mit kutassanak, akkor majd lesznek világra szóló szabadalmak, mert a politika jobban tudja? Komolyan?

gigabursch 2019.06.01. 17:17:25

Most már nem csak kedden bukik meg Viktor?

taga20 2019.06.01. 17:18:58

@élhetetlen: te most komolyan behergelted magad szergej miatt, aki az utolsó szardarab a gépezetben?

szergejt azé tartják, hogy kavarja a szart európában.

ez a szerencsétlen állat túltolja, és meg is issza:)

ja és komolyan kérdezted, ettől a droidtól?:))))

Kuglóf. Az 2019.06.01. 17:31:49

Orbán múlt vasárnap fog megbukni, de legkésőbb tavaly. Ismét, természetesen.

Kuglóf. Az 2019.06.01. 17:35:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Megmondanád, mi a baj pl. Szar Gentíni szerint a Közigazgatási Bíróságokkal, amelyek pl. Németországban 70 éve működnek?

Meg milyen linberális érték, ahol egy olyan szervezet véleményére kéne adni, akiknek az elmúlt évben huszonöt ember adta oda az 1%-ot, a létezésüket pedig kizárólag a Nyílt Társadalom Alapítvány pénzének köszönhetik?

2019.06.01. 17:37:32

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"És 1998-ban elvi alapon mondta hogy Torgyánnal soha. Ja, nem. A hatalomért mégis. "
Bocs, nem tudtam, hogy már 1998-ban elkezdődött a 2019-es EU Parlamenti egyeztetés? Ha tényleg úgy volt, akkor jogos a felvetése.
"Áááá.. tényleg? És Le Pen az mi volt? Öreg! Téged hogy alkalmaznak a fidesz bérkommentelőknél, ha a tájékozottságod nulla? ja, nem, pont ezért alkalmaznak."
Lé Pen pártja nem szélsőséges, hanem radikális. A szélsőséges pártok nem ismerik el a fennálló jog és egyéb rendszereket és azt megkerülve akarnak vagy jutnak is hatalomra.
pl. Hitler sörpuccsa, Szálasi nyilasai, Kun Béla és Rákos komcsijai. Ilyen pártok Európában csak a komcsik maradtak, bár azoknak is a zöme indul a választásokon és nem igazán aktív az egyéb hatalomszerzési módszerekben.

David Bowman 2019.06.01. 17:38:08

Rögtönfelmentő bíróság.

David Bowman 2019.06.01. 17:40:34

@Tényelek: Azért a mi liberósainknál is volna rá igény.

taga20 2019.06.01. 17:42:51

@Kuglóf. Az: kuglófasz, te tényleg egy kibaszott nagy fasz vagy.

2019.06.01. 17:46:00

@Orbán veje: "Orbán meg az elvi alapok?"
Majd meglátjuk, de egyelőre a kezdésnél igencsak nagyon kevesen vannak az EU porondján, akinek elvei is vannak nem csak hatalommániája. Egyelőre várjuk, ki hogy meddig tartja magát! Ebben a hatalmi játszmában egyelőre ő a jó fiú és a többiek gerinctelenek a Néppártban.
Ez szokásos fideszbérencezés meg már elég unalmas, szerintem ha egyetértünk valakivel valamiben, attól még elég kicsi az esélye, hogy neki dolgozunk! Ez főként igaz, ha a jobboldalról van szó, mert ott nem annyira ritka az ilyen, mint a balliberális oldalon, ahol már csak fizetség ellenében vannak ilyenek.

2019.06.01. 17:49:52

@David Bowman: "Azért a mi liberósainknál is volna rá igény. "
A liberálisok , amikor teljesen felvilágosultak és először kerültek hatalomra, éjjel nappal fejezgették le az embereket. Ma Tavareseken és Sargentiniken keresztül a jogállamra hivatkozva akarják a diktatúrát érvényre juttatni, .. szóval van rá igényük, valószínűleg azért léptek szövetségre a tömegmészárlásokban nagy gyakorlattal rendelkező volt szocialista országok balliberális pártjaival.

antiinternáci 2019.06.01. 17:53:21

@Pipas:

A tekintély azt jelenti, hogy a pápa szava hitkérdésben megfellebezhetetlen. És utána minden katolikusnak illik abban hinni, amit ő mond. Akkor is, ha egyébként addig mást hitt/gondolt.

antiinternáci 2019.06.01. 17:53:21

@Pipas:

A tekintély azt jelenti, hogy a pápa szava hitkérdésben megfellebezhetetlen. És utána minden katolikusnak illik abban hinni, amit ő mond. Akkor is, ha egyébként addig mást hitt/gondolt.

antiinternáci 2019.06.01. 17:58:50

@morph on deer:

"Én nem hiszem, hogy a fundamentalizmus jót tesz bármivel kapcsolatban "

Dettó. Ezért ki nem állhatom a liberálfundamentalista terrort.

Kuglóf. Az 2019.06.01. 18:04:19

@taga20: Mi lenne ha nem tükör előtt gyakorolnád az agymenést?
Felőlem megpróbálhatsz ellentmondani, de amit látok, az az, hogy nem megy.
Kérdeztem valamit, miért nem válaszolsz? Ja, ahhotóz AGY kéne? Akkor bocs!

taga20 2019.06.01. 18:20:24

@Kuglóf. Az: "mi a baj pl. Szar Gentíni szerint a Közigazgatási Bíróságokkal, "

szerinted mi a kurvaanyádról pofázol?

hozzád képest kosalala egy éceszgéber.

a kurvaanyádat baszd telibe kuglófasz!

Kuglóf. Az 2019.06.01. 18:34:02

@taga20: Szar Gentíni, te sültparaszt KIFOGÁSOLTA és a demokrácia megsértésének nevezte, hogy a Fidesz KÖZGAZDASÁGI bíróságokat akar létrehozni, MIKÖZBEN ezek az EU több országában is működnek.
Én megértem hogy elmebeteg vagy és még csak arról sincs fogalmad, amiről beszélsz. Azt hiszem ez akkor van így az utódoknál, mikor apád és anyád testvérek.

élhetetlen 2019.06.01. 18:34:22

@taga20: Nem hergeltem be magam, csak néha visszakérdezek, hátha nem lesz olyan biztos a véleményében. CEU ügyben is elkussolt az, aki azt mondta, hogy az amerikai akkreditáció egy kulipintyóról szólt, mert nem tudta, hogy miről szól az akkreditáció. Tudatlanokkal szemben bejöhet az érvelés, trollokkal szemben nem, ebben igazad van. De legalább annyi elkötelezett hülye van , mint troll, tehát néha belecsúszok.

Cycmen 2019.06.01. 18:40:24

@Tényelek: "Maga a liberalizmus viszont a Brian élete című dokumentumfilmben van a legjobban feldolgozva."

Igen, az maga a gyakorlati liberalizmus. M. Palin nem olyan régen azt nyilatkozta, hogy azt a filmet mostanában biztosan nem tudták volna leforgatni, mert kinyírták volna őket érte! :D El is hiszem!

taga20 2019.06.01. 18:45:07

@Kuglóf. Az: cicamica, akkor ez mi?:)))

index.hu/belfold/2019/05/30/benyujtotta_a_kormany_a_birosagi_atalakitas_elhalasztasarol_szolo_torvenytervezetet/

hallod, te jobban tolod, mint a kósalala és mészaroslölö együtt!

szakadok rajtad fityeszork!:))))

19540511 2019.06.01. 19:45:24

Akkor lennének okosak a néppártosok, ha továbbra is felfüggesztve - akár örökre - tartják Orbánt, had' tegyen egyre több és több engedményt abban a reményben, hogy visszaveszik. Ezzel lehetne a legjobban kitolni Orbánnal.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 20:18:00

@Tényelek: Még mindig nem válaszoltál. Mi azok a liberális szabályok?

Tangooo 2019.06.01. 20:19:05

"Most gyakorlatilag azt ajánlja, hogy a Néppárt és a szocdemek a liberálisok és Macron helyett az egyik erősen jobbosnak tartott frakciót,...." és itt jön a logikai bakugrás:
" a terv több ponton is megbukhat.
Például akkor, ha a Konzervatívok és Reformereke nem támogatják az ötletet.
Vagy akkor, ha a szocdemek utasítják el a szélsőjobbal való szövetséget. "

Ha mindez az új formáció azért születik, hogy kihagyhassák a szocdemeket, akkor a szocdemek nem utasítanak el semmit, amihez nincs közük.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 20:45:08

@Kuglóf. Az: Te minden nap egy új bizonyítékkal szolgálsz arról, hogy milyen jótékonyan borul rád a szellemi leárnyékoltság légmentesen záródó búrája. A németeknél nem a miniszter nevezi ki a közigazgatási bírákat.

Kuglóf. Az 2019.06.01. 21:00:33

@taga20: Mi az hogy mi? Hogy ELHALASZTOTTÁK? és akkor mi van? Nem TÖRÖLTÉK, tehülye, hanem elhalasztották a bevezetését.
Tudod tefasz én AZT kérdeztem, a Szar Gentíninek mi baja volt ezzel, miután más országokban ez működik.
Erre, b+ kellene válaszolnod mert EZ volt a kérdés.

Pár hét, vagy esetleg hónap, és újra előveszik és bevezetik, akkor mit fox csinálni, harakirit? Elyühkeregy.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 21:16:41

@Kuglóf. Az: Elhalasztották. Pont. Beszartak. Pont. meghátráltak. Pont.

simonpali 2019.06.01. 21:26:43

@Kuglóf. Az a baj, hogy a majdan felállítandó közigazgatási bíróság tagjai közé már nem csak vérbolsi, vérlibsi bírók kerültek volna, hanem esetleg egy-egy konzervatív, a nemzeti gondolatot magáénak valló bíró. Nos, ez skandallum lett volna.A média viszonyok kiegyenlítődését nem tudták megakadályozni, pedig rengeteget ordibáltak miatta. Aztán rájöttek, Trump győzelméből illetve a Brexit tapasztalatából okulva, hogy annyira már nem is számít kié a média, vigye Orbán a köztv-t ha akarja, ugyse nézi senki. Persze a külvilág felé azért megmaradt a dulifuli. A bíróságok esetében viszont már nem akartak/akarnak engedni! Elvégre ott már komoly döntések meghozataláról van szó.

anyadmajma 2019.06.01. 21:29:52

@Kuglóf. Az: mi van te hazaáruló bolsevik geci birka, megint elfelejtetted a birkás nicked jelszavát? Te gyökér:D

Kuglóf. Az 2019.06.01. 21:55:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nem, mert azok úgy születnek...

Szar Gentíni NEM a bírák kinevezését kifogásolta, hanem azt, hogy a BEVEZETJÜK a közigazgatási bíróságokat.

anyadmajma 2019.06.01. 22:00:45

@Kuglóf. Az: mi van te hazaáruló bolsevik geci terrorista birka, még mindig azt hiszed, hogy bárkit is érdekel mit hazudsz itt össze? Te faszkalap:)

Kuglóf. Az 2019.06.01. 22:11:24

@simonpali: Tudom, pontosan tudom.

@anyadmajma: Ezzel nálam nem érsz el semmit, mivel kiröhöglek. Általában arra gondolok, te igazából egy fizetett fideszes fikanikk vagy és AZ a dolgod, hogy lejárasd a balliberális oldalt. Ez a gondolat mindig olyan melegséggel tölti el a szívemet. Mert ha igaz, akkor jó, hisz a ballibák ellen minden megengedett.
H meg nem igaz, akkor te vagy a Világfasz Lexerencsétlenebb Szopóládája, aki még csak el sem tudja érni azt, amit elvárnak tőle.

Kuglóf. Az 2019.06.01. 22:12:46

@anyadmajma: zzel nálam nem érsz el semmit, mivel kiröhöglek. Általában arra gondolok, te igazából egy fizetett fideszes fikanikk vagy és AZ a dolgod, hogy lejárasd a balliberális oldalt. Ez a gondolat mindig olyan melegséggel tölti el a szívemet. Mert ha igaz, akkor jó, hisz a ballibák ellen minden megengedett.
Ha meg nem igaz, akkor te vagy a Világfasz Lexerencsétlenebb Szopóládája, aki még csak el sem tudja érni azt, amit elvárnak tőle.

Vagy ezt már írtam?
Nem baj. Úgy sem tudsz olvasni, ha meg igen, úgysem érted.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.01. 23:05:36

@Kuglóf. Az: Na, seggfejke, vedd elő a Sargentini jelentést! A bírák kinevezésével volt bajuk és emiatt kifogásolták, mert az állam elleni perekhez az állam nevezi ki a bírákat. Te barom, hülyeségeket beszélsz! Ha már fizetnek téged csicska, legalább készülj fel! Egy perc guglizással rá lehet jönni a hazugságaidra.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.02. 00:27:59

@simonpali: "már nem csak vérbolsi, vérlibsi bírók kerültek volna"

Mert Szájerné kizárólag csak vérbolsi, vérlibsi bírókat nevez ki? Neked baj van az agyaddal. :))

Cycmen 2019.06.02. 08:07:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Elhalasztották. Pont. Beszartak. Pont. meghátráltak. Pont."

Fingod nincs róla hogy miről van szó, ennyi jött le de ettől már jó napod van ugye, te igénytelen suttyó proli? :D Most vígan dudorászod hogy O1G és próbálod elfelejteni az 52%-ot!
Szó sem lehet róla! 52% Szoptatok! Sokadszorra! Kínos lehet!

Cycmen 2019.06.02. 08:18:21

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Tök patent a bírói kar mi?
Legújabb hőstettük, hogy a hajóbalesetnek és a 28 halottnak nincs meg az a tárgyi súlya ami felvetné a szökés és elrejtőzés lehetőségét, tehát a kapitány óvadék ellenében szabadlábra helyezhető! Ja, meg a tanárt agyonverő egyik kannibál is akkora jó gyerek lett a böriben, hogy elvileg előbb mehet haza, mint amit kiróttak rá!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.02. 09:17:02

@Cycmen: "52%-ot"

:))

Ondó Viktor eltaktikázta magát, most már hiába vergődik, az elkúró meg a mometumosok lesznek része a kormányzó szocialista-liberális-néppárti koalíciónak, és a geci lesz a náci haverjaival ellenzékben. Ha 110%-ot csalt volna magának, ezen az se segítene.

Cycmen 2019.06.02. 09:29:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ondó Viktor eltaktikázta magát, most már hiába vergődik, az elkúró meg a mometumosok lesznek része a kormányzó szocialista-liberális-néppárti koalíciónak,..................

Mi a jelentősége? Vagy megszavazzák ott szervilisen amit a libsik akarnak ( biztos egyébként hogy igen) vagy csak hat széke melegítenek. Egyéni kezdeményezésük nekik sem lesz, csak sodródnak majd, meg árulják a hazájukat.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.02. 11:46:48

@Cycmen: "Mi a jelentősége?"

Sok segílyt kapunk az EU-tól. Enélkül átlag NULLA lett volna a gazdasági fejlődésünk az elmúlt 9 évben. Miközben különösen erős világgazdasági konjunktúra volt. Így is az EU legszegényebb államai közé tartozunk. Most gondold el, EU-segíly nélkül már Banglades is lehagyott volna.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.06.02. 13:47:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: reméljük sokat fognak szelfizni és bemutatják, hogyan kell a spenóttal töltött csigát kézzel enni
többet azért ne várj tőlük

taga20 2019.06.02. 14:04:53

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

fityeszpatkány süllyed a hajótok, menekülj!

bakker, nálatok mindenki agyhalott?:)))

2019.06.02. 15:24:34

@bgp: "a phd-t vagy a Nobel díjat, 1977 és 1990 között egy hajóúton Bordeaux felé. "
Ezt többen félreértették, ön is. A Phd /Valójában Dsc, de azt már sokan nem értenék!/-t már 1968-ban itthon kiutalták neki, ahogy akkoriban szokás volt. Nem az volt a súlypontja annak, amit írtam, hogy Phd- val jött haza, hanem az, hogy csak az volt neki és mégis levelező tag lett, abban a másodpercben. Az állandó tagságot meg egyből megkapta, amikor nagy nehezen sikerült neki kapnia egy papírt a habilitálásról Hilleréktől. Az azért elég kínos szerintem, hogy elvileg csúcson szakmai munkát végzett az "emigrációban" mégis öt év kellett a habilitáláshoz, és hát ki kellett várnia vele a szoci-libsi oktatásvezetést, Horn Gyuláékkal.
Meg kell nézni mit mond erről az MTA szabályzat, hogy ki lehet levelező és ki állandó tag, egyiknek sem felelt meg.

2019.06.02. 15:34:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Az EU "segély" úgy a negyede lehet annak az összegnek, amit a piacok átadásával a vámok és egyéb bevételek kiesésével bukik a magyar állam évente. Oldaltól függetlenül legalább abban ne legyünk hülyék, hogy erősítjük a nyugati országok azon állítását, hogy ezt az összeget ők ajándékba utalják nekünk!

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.06.02. 15:37:27

@taga20: "fityeszpatkány süllyed a hajótok, menekülj!"

Ja, a lipsikék szerint "megbukott" a Fidesz az EP-választáson is.

Csak a szavazókörök 99,59%-ában sikerült megszerezniük a győzelmet.
www.origo.hu/itthon/20190601-a-szavazokorok-99-59-szazalekat-megnyerte-a-fidesz-kdpn.html

Na, én a magam részéről még sok ilyen "bukást" kívánok Orbán Viktor miniszterelnök úrnak!

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.06.02. 15:38:54

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Sok segílyt kapunk az EU-tól. Enélkül átlag NULLA lett volna a gazdasági fejlődésünk az elmúlt 9 évben."

Hogyne, lipsikém.

A gazdasági lapok is a "NULLA" gazdasági növekedésről írnak mindenhol:
www.portfolio.hu/gazdasag/felrobbant-a-magyar-gazdasag-mindenkit-megeloztunk-europaban.324269.html

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.02. 17:00:38

@Szergej Szergejevics Szergejev: "A gazdasági lapok"

A soha nem látott erősségű és hosszúságú világgazdasági konjunktúráról írnak. Amiből kimaradunk, mert a magyar gazdaságot az EU-segílyek tartják lélegeztetőgépen. Így is az EU legszegényebb államai közé csúsztunk le.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2019.06.02. 17:02:06

@Szergej Szergejevics Szergejev: ""megbukott" a Fidesz az EP-választáson"

Így van. Hacsak nem tud visszamászni a néppártba az ablakon, kimarad a többségi koalícióból, és egymás torkát harapdálhatják a többi fasisztával.

taga20 2019.06.02. 18:04:54

@Szergej Szergejevics Szergejev:

te dugsz a csókolommal? vagy mi a kurvaanyád van veled?

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.06.02. 18:42:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A soha nem látott erősségű és hosszúságú világgazdasági konjunktúráról írnak. Amiből kimaradunk"

Persze, kimaradunk, mi?

Azért volt az ELSŐ a gazdasági növekedésünk az Eurostat-jelentés szerint:
www.portfolio.hu/gazdasag/felrobbant-a-magyar-gazdasag-mindenkit-megeloztunk-europaban.324269.html

Vadász, vadász, te szopni jársz ide...

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.06.02. 18:44:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Hacsak nem tud visszamászni a néppártba az ablakon, kimarad a többségi koalícióból"

Amely koalíció amúgy is bevándorláspárti pártokból áll.

És amely önmagában amúgy sem tud rendeleteket alkotni, hiszen ahhoz a tagállamokat képviselő Tanács hozzájárulása is kell, ahol ott ül Orbán Viktor magyar miniszterelnök is...

taga20 2019.06.02. 18:55:50

@Szergej Szergejevics Szergejev:

"Amely koalíció amúgy is bevándorláspárti pártokból áll."

bazdmeg, itit ki ne felejtsd!

döbbenet vagy fityeszretek!

Szergej Szergejevics Szergejev 2019.06.02. 19:22:45

@taga20: Miért, mi is a ballibbant program az Európai Parlamentben?

Migránsvízum, migránskártya, migránskvóta; hát a faszom nem kéne?

taga20 2019.06.02. 19:28:59

@Szergej Szergejevics Szergejev:

szerintem a kis pöcsöd még a barátnődnek sem kellett!

de bazdmeg anno se értetted!

:)))))

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.06.02. 23:30:31

guugle search
taga20 fasz 2030 találat
taga20 geci 2000 találat

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.06.02. 23:36:41

taga20 2019.05.12 12:24:11
@guma: hallod öreganyám, ma 90 éves hellerágnes. nem csinálsz neki egy posztot?:)

imádom az öreglányt, nagyon patent agya van abban a törékeny testében:)

az a törékeny test
hogy ráizgult a kis nekrofil

Cycmen 2019.06.04. 11:16:15

@AK76: Fotósopp! Orbán kivert kutyaként nyüszít a néppárt lábtörlőjén, de onnan is elzavarják a bukott populista diktátort! És Webernek sem fog kelleni a szar szavazata, inkább nem lesz elnök!
Vagy már vége a kampánynak és gyorsan befejezik a libsiszopást, amíg a néppárt el nem jelentéktelenedik? :D

Kuglóf. Az 2019.06.05. 22:49:45

Weber nem azt mondta, NEM kér a Fidesz szavazatából?

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.06.06. 09:34:23

@Kuglóf. Az: No igen, de a libsilogicban ez nem ellentmondás,,

apro_marosan_petergabor 2019.06.15. 09:56:45

@Orbán veje:
Mint mondtam, a stílus maga az ember, te sem vagy kivétel.
Mindenki azt hozza magavával, amit otthon tanul, pl. az anyjától.
süti beállítások módosítása